"KONTROLÖRLER THY'Yİ İNDİRMİYOR"

    Çok beğenilenler

  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 09:02:36 Yıllardır bu medyada spordan anlamadğınız halde onca yorumlar yaptın ve yuttuk şimdi havacılğamı geldi sıra ne alaka sen ve UĞUR CEBECİ hayatlarınızı sponsor desteği ile sürdürüp ahkam kesmektesnız ben kendım kontroler değilim ama o insanların ne stres ve yoğun çalıştıklarını bilirim bu TÜRKİYE Sen ve senın gıbı bazı kendini bilmezlerin sozleriyle bu kararı veremesin senin verdğn bu karar tıpkı sanal pilotların sitelerinde söyleşiye benziyor HINCAL BEY havacılık gibi ciddi sektore ne olur elatmayın gidin bodrumlarda magazin haberlerini yapın burayı kirletmeyin. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 09:06:16 vallahi söyleyecek birşey bulamıyorum. komik sadece çok komik. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 19 Eylül 2009, Cumartesi 03:15:00 Burada yayınlanan tüm yorumları da dikkate alarak, kısaca uyarmak istiyorum: Kimi yorumcu arkadaşların da değindiği gibi, hava ulaşım işkolundaki özelleştirme saldırısında sıradaki hedef, hava trafik kontrolü ve bu alanda çalışanlardır. Hıncal vb. türünden çok okunan kirli kalemler üzerinden, hava trafikçiler hem hedefe çakılmakta, hem de bu tür demogojilerle nabızları tutulmak istenmekte. Ve ne yazık ki, özelleştirme saldırısını ve emekçiler arasındaki dayanışmayı vurgulayan birkaç yorumu dışarda tutacak olursak; yorum yapan arkadaşların ezici çoğunluğu, örgütsüz, dağınık, bireysel tepkili vb. bir profil ortaya koyuyor. Saldırının eli kulağında! Hazır olunmalı; dayanışmaya, kolektif güç olmaya, sıkı durmaya ihtiyaç var! 0
  • Misafir 28 Ağustos 2009, Cuma 12:40:50 Kalemşör 2 sahnede...bu defa fularlı.Sanki havacılık adına bir adet yayın okumuş gibi ahkam kesmeyi marifet mi sanıyorsunuz sizler?Mesleğimin ve kurumumun üzerinden çekin ellerinizi.Siz gidinde podyumda ki mankenleri oylayın.Sadece geriye dönük 10 yıllık istatistikleri inceleseniz, bu yazı yazdığınız için kendinizden nefret edersiniz.Yok o böyle demiş,yok DLH böyle demiş,yok öyleymiş.Bu ne ya biraz kendine saygı duy dedikoducu insan.Ülkeyi senin gibilerin ne hale getirdiği belli...iş yapana hep köstek oldunuz çünkü aylak/uyuz muamelesi görmek istemediniz...ama bu millet size bunak muamelesi yapmayı da iyi bilir...Rahat bırakın bizi artık...sadece işimizi yapmak ve ülkemize hizmet etmek istiyoruz 0
  • Misafir 26 Ağustos 2009, Çarşamba 12:54:57 Çirkin medya!.. Gazetecilik bitip, masa başında popo üzerinde yazı üretmekle sayfalar dolar olunca, okunur olmak zorlaştı. O zaman da çirkin gazetecilik başladı.. Saptırma, dolandırma, laf taşıyıp olay yaratma.. (Hıncal ULUCUN aynı günkü yazısından alınmıştır. işte kaderin cilvesi :D) 0
  • Misafir 21 Ağustos 2009, Cuma 17:38:36 sorunun para olmadığını neden göremiyoruz? aynı anda meydan civarına gelen 30 trafiğin beklememesi mümkünmüdür? kaldıki bunların en az 20 si THY ise THY nin beklememesi mümkünmüdür? ücretler artınca üçer beşer mi indirecegiz uçakları? son bir soru konu ile alakası olmayan meydan çalışanları yorumların yarısı size ait nedir bu merak? çok merak ediyorsanız olup biteni gelip görebilirsiniz kapımız açık 0
  • Misafir 21 Ağustos 2009, Cuma 15:36:44 arkadaşlar pilotlar halk tarafından görülen baş rol oyuncusu,hava trafik kontrolörleri yardımcı oyuncu ve diğerleri film deki diğer yan oyuncular olup bir filmin olmazsa olmazı gibidir ancak bunların aldıkları ücretlerde doğal olarak değişik olacaktır bu böyle kabul görmektedir lütfen bunu kabul edin ... 0
  • Misafir 21 Ağustos 2009, Cuma 14:59:37 Sabahta yayımlanan bu köşe yazıları Hava Trafiğinin özelleştirilmesi için ön çalışmalar mı?Yetersiz kontrolörler,yetersiz Hava Trafik Hizmeti sloganıyla başlayıp özelleştirmeye ,daha sonrasında hava sahası kullanıcılarına getirilebilecek kısıtlamalara kadar varabilecek bir çalışma belkide!Sıra hangi sabah köşe yazarında? Merak ediyorum ne gibi genellemeler yapıp,ne gibi hakaretler edecek? 0
  • Misafir 21 Ağustos 2009, Cuma 14:52:06 dertleri paraysa bıraksınlar işlerini o işi onlardan daha iyi yapacak binlerce genç dışarıda bekliyor.kuleye 15000 tl maaş verilirse uçak teknisyeninin 45000 tl maaş alması gerekir. 0
  • Misafir 21 Ağustos 2009, Cuma 11:26:35 Bu tartışmalar pilotlarla kontrolörleri birbirlerine düşürüp sinsi sinsi gülenlerin işine yarayacaktır. Ortada herhangi bir problem olmamasına rağmen varmış gibi gösterilmeye çalışılmaktadır.Çözüm basittir.Madem bu konu her iki tarafın ücret eşitsizliğinden kaynaklanıyorsa ki görev zorluğu,risk,çalışma saatlerinin uzunluğu eşit olan bu iki tarafın ücretteki eşitsizliğini ortadan kaldırırsınız bütün şartları eşitlersiniz.Kimseye de söyleyecek birşey kalmaz. 0
  • Misafir 21 Ağustos 2009, Cuma 11:21:11 Tüm ATC ler boşuna üzerinize alınmayın Hıncal beyfendi zaten yazısında demiş LH beklemezdi çünkü pilotlar ne demiş bizim şirket işini bilir. Demekki işin ATC ile alakası yok. THY işini bilmiyor. 0
  • Misafir 21 Ağustos 2009, Cuma 11:20:45 THY ve diğer uçaklarda uçan tüm yolcuların dikkatine.Sizlerin bildiği kadarıyla yalnızca bir uçağın uçuşunu sağlayan herbir pilotun birer bilgisayar operatörü misali o anki trafik yoğunluğuna göre en az 20-30 belki de daha fazla trafiğin emniyetle uçuşundan sorumlu olan bir hava trafik kontrolörünün kontrol sorumluluğunda olup sadece kontrolör tarafından verilen talimatları takip etmekle yükümlü kişi olduğundan haberiniz var mı? Ve soruyorum kaç pilot bugüne kadar bir ATC merkezine giidip bu işin nasıl işlediğini incelemiş?Bu sorunun çözümü karşılıklı diyaloğun sağlanması ve yapılacak briefinglerle bilgi eksikliğinin giderilmesidir.Yapılan işin ciddiyeti gereksiz suçlamalar yerine bu iletişimi gerektirmektedir. 0
  • Misafir 21 Ağustos 2009, Cuma 11:09:35 Türk atasözünde 'Vurun abalıya' diye bir tabir vardır.Hepiniz THY'nın karının zararının derdine düşüp ayda 15-20.000TL yi cebine indiren pilotların savunuculuğunu yaparken burada canını dişine takıp her türlü kolaylığı tüm pilotlar için (milliyet tanımadan) yapmaya çalışan bunun için kendini riske bile atan ve karşılığında bırakın 15-20.000TL'yi taktir bile görmeyen hatta utanmayan bazı insanların haksız iftiralarına maruz kalan biz kontrolörler evet haklısınız yapıyoruz eğer bunu duymak sizleri rahatlatacaksa THY'nın parasız avukatları yapıyorum yapıcam.Yeter ki siz bunu duymaktan mutlu olun.Ayıp diye bişey vardır arkadaşlar elinizi vicdanınıza koyup biraz da bu kontrolörleri dinleyin.Onları da görün.Biraz da bizim hakkımızı savunun. 0
  • Misafir 21 Ağustos 2009, Cuma 07:38:36 kuleciler işiniz gücünüz yok 108 yorum la haber10400 ilede rekor kırmış işinize bakın kendi avukatlığınızı kendiniz yapıyor sizin derneğiniz genel müd. yok mu kardeşim daire başk. yok mu *? iyi hatırlarsınız geçtiğimiz günlerde hudson nehrinde bir helikopter ile uçak çarpıştı daha sonra çarpışmanın ayrıntısı ortaya çıktı kulecinin biri görev yerinde değilmiş diğeri de sevgilisi ile telef. da muhabbet yapıyormuş inanmayanlar google dan yazsın kuleciler görevden alındı sizin ciddiyetiniz ortada ha amerikada ki kuleci ha bulgaristan daki ha bizdeki 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 23:45:17 eleştiren arkadaşlar ayhan beyi boş sanmayın,tazminat işlerini o çözmedimi,, bırakın işini bilir hıncalıda o ayarlamıştır,bakınız gündemdesiniz yine hoşunuzada gidiyordur sizin bu,,pasif eylem çok güzel alırsınız yine birşeyler bekletmezsiniz thy yi yahuu. 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 20:18:23 şu bir gerçekki İstanbulda potansiyel bir uçş emniyet tehditi ile karşı karşıyayız. havacılık camiasının içinde birbirlerine ihtiyacı olan ve dayanışma içinde anlayış birliği içinde çalışması gereken atc ve uçş personeli karşı karşıya getiriliyor.İstanbul bu alt yapıyla ne yerde ne havada kaldıramıyor bu yükü.buna terminal lerde dahil.son zamanlardaki bagaj problemlerine dikkat.üzülmeyelim sonra. 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 20:13:30 sayın HINCAL oyle pervasızca atıp tutmussunuzki havacılıktan birazcık anlayan biri size bi yeriyle guler,canakkale bogazında bekliyormussunuzda kule git tur at demişmiş hangi kule kontrolorunun ıfr bi ucagı canakkale bogazı uzerinde bekletmeye yetkisi var merak ettim dogrusu!bunu soyleyen de eger bir pilotsa onun pilotlugundan da suphe ederim ki kendisini beklemeye alan kontrolorun yaklasmacı oldugunu bilmesin! 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 20:12:00 Haberinde çok doğru söylemiş yıllar önce beklemiyordu uçaklar diye....O zamanlar ki trafik sayısı ile şimdi ki trafik sayısını karşılaştırsın bence...Böylelikle oluşan yüzde oranını görür ve kontrolörlerin AZALAN yüzde sayısı hakkında da biraz bilgi edinir.. Saygılar kendisine.. 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 16:19:25 20.08.2009 11.28.42 bazı kendini bilmez pilotlar ve kontrolörler kimdir , neden didişirler , bu didişmelerin sonunda kabak nihayetinde kimin başına patlar ... bilen var mı ? 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 14:30:10 hadi artık çıkın şu airport habere konuşun yahu.... 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 13:44:08 Hakikaten ilginç bir toplumuz bir taraftan ulusal basında konu ile ilgisi olmayan ama mankenlerden iyi anlayan kart horozların işimizle gururumuzla ilgili bayat yorumları kamuoyunu hakkımızda sui zana itiyor öte taraftan her ay aidat ödediğimiz işte bu gibi durumlarda çık bizi savun dediğimiz dernek yönetimimizden tıs yok ilginç ve trajik bir hava trafik kontrolörü olarak utanç duyuyorum bu durumdan 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 13:23:40 dernekten ses olmaz hocam.bakanla genel müdürle ahbap-çavuş ilişkileri zarar görür sonra.sorunlarımız bakan düzeyinde derhal dile getirilmelidir.geçen yazıda da genel müdür bakan çıktı bir iki laf etti kapattı konuyu.sonuç?sonuç sıfır.adamlar bir taraftan da haklı sorunlarımız görmezden gelip üstlerini kapatmakta ustayız.bu kadar yorum yazıldı ne oldu?maaşımız mı arttı..alt yapı mı düzeldi..eğitim mi verildi..haksızlıklar ve baskılar son mu buldu.kontrolörler olarak kendimiz çalıp kendimiz oynuyoruz.genel müdürlükteki muhteremlerde yurt dışlarında keyif yapıyor.bu gidişata artık birileri dur demeli.. 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 13:07:12 Herkes kendince konu hakkında bir şeyler karalıyor ama anlamadığım bizim birde derneğimiz vardı bunun yönetimini belirlemiştik dernek sadece yılda bir yemek yemek için değildi degilmi ayhan bey en azından internet adresinizde birşeyler yazında bizde örgütlü bireyler olduğumuzu hatırlayalım böyle free takılmayalım 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 12:51:07 adam o kadar boş gereksiz bir adam ki.daha kendi yazdığı gazeteyi okumuyor.eh be çok bilmiş hıncal aynı konu daha 1-2 hafta önce aynı gazetede yazan biri tarafından yazıldı.kıyametler koptu.hanımefendi yedi tokadı özür diledi çarşaf çarşaf yazı yazdı.demekki sen ya yazı yazdığın gazeteyi okumuyorsun yada öylesine yazıyorsun işte.. 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 12:50:03 biz hepimiz kara cahiliz hiç yurt dışına çıkmadık hiç kokpit te uçmadık yurt dışında toplantı ve kurslara katılmadık meslekdaşlarımız ve pilotlarla sıkıntılarımızı irdelemedik ve kurum yöneticilerimize iletmedik neyin ne olduğunu herhalde siz zatı muhteremden daha iyi biliriz .kokpitte uçarken aşağı bakmış Çanakkaledelermiş birden tehlike var zannetmiş hostese sormuş ve olayı çözmek için büyük üstad derhal kokpite gitmiş falan filan nerden de anladın bütün bunları course ne bilirmisin sıralama ne bilirmisin ayırma minimumu ne bilirmisin sürat ayarlaması ne bilirmisin bırak bunları yahu.... 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 12:29:27 Ben birinci elden biliyorum.. Erman daha da iyi biliyor.. Cümlesinde birinci el olarak gördüğünüz ve/veya birinci el olarak görmeniz gereken kişi aşağıdakilerden hangisidir? a) Bir defasında THY ile uçarken kaçırıldığını sandığınız uçağın hostesi b) Bir defasında THY ile uçarken kaçırıldığını sandığınız uçağın pilotu c) Sevilay Yükselir d) Hava Trafik Kontrolörü e) Hiçbiri 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 12:01:56 yahu ayıptır be... gez de gel diyormuşuz onlarda dolaşıyorlarmış naapsınlar ..olacak işmi şimdi bu bukadar ucuzdu bu işler benim tanıdığım pilotlara böyle davranacaksın onlarda böyle diyecekler siz sadece kendinizi ve cahilleri kandırırsınız atc merkezi sahipsiz değildir 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 11:55:48 sn. hıncal şimdide siz kulak verin ve dinleyin bir eleştirmen olabilirsiniz ve etrafınızdaki her şeyide eleştirme hakkınız vardır ancak kokpitte öylesine uçarak ve bir iki pilotun lafıyla eleştiri yapılmaz.pilotlarla konuştun-eski yönetim k. başkanıyla konuştun peki kontrolörlerle konuştun mu ? DHMİ yetkilileriyle konuştun mu? ahl hava trafik merkezine geldin mi? Sevilay hanımda kulaktan dolma bilgilerle eleştirdi daha sonra kendisi eleştirilince aa ben bir gazeteci olarak yanlış yaptım gideyim bakayım dedi Gn Müdürümüzle görüştü ve özür diledi lütfen sizde gerçek bir gazeteci olun ...... 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 11:48:17 hele şükür aklı başında biri çıktı da 30 küsür sayfayı özetledi.. teşekkürler 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 11:28:42 yahu hiç anlamıyorum AHL gibi bir meydanda sırf kıllık olsun diye thy yi bekletip diğerlerini almak gerçekten o yoğunlukta büyük bir başarı olurdu kaldıki thy yönetimi ve pilotları gerçek bir sorunda şunu gayet iyi bilirlerki tüm görüntü ve ses kayıtları herhangi bir şikayette incelenebilir Türkye resmi adı ile faaliyet gösterdiğimiz derneğimiz sürekli olarak şirket ve pilotlar ile toplantılar yaparlar ve sorunlar tartışılır ve herkesin ortak kararı bu meydanın kapasitesi dolmuş ve patlamıştır sorun ne pilotlarda nede kontrolörlerde değildir başka çözümler üzerinde durulmalıdır bazı kendini bilmez kontrolör ve pilotlar didişir dururlar bunlarda sizin gibi cahilce yorum yapanlara malzeme olur ... 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 11:21:46 Dünyanın hangi yoğun meydanına (amsterdam.j.kenedy,heathrow ,degol paris vs...)giderseniz gidin her havalimanının saatte kaldırabileceği bir hava trafik sayısı vardır.Buna slot sistemi deniyor.Ben bir hava trafik kontolörü olarak bu yorumları çok bilgisizce araştırmadan yazılmış olduğunu düşünüyorum.Ayrıca tüm türk pilotlarına ;bir lufthansa pilotu gibi kontrolör talimatına ve atc kurallarına tamamen uymalarını Aıp de yayınlanan meydan kurallarına IAS ozellıkle uymalarını rıca ediyorum. 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 11:21:17 anlayamaynlara kısa mesaj...THY niye bekliyor biliyormusunuz diğer THY nı... 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 11:19:25 Sn hıncal bey bir tv programında hiç bir şey olamadım bari eleştirmen olayım diye geçmişini anlatmıştı sn. Hıncal kötü haber ama malesef onu da olamamışsın... 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 11:14:16 Saygıdeğer Arkadaşlar,dostlar ,havacılık camiasının değerli insanları,hepinizin bir hareket etmesi gerekiyorken sizler yorumlarınızla birbirinize girmeye başlıyorsunuz ,sonrada Hınçal uluç yazdığı yazıyı destekler durumda olursunuz,zaten onunda istediği ortamı gersin bakın bakın ben demiştim yazmıştım olsun,lütfen yorumlarınızla bu adama yol vermiş olmayın burdan AİRPORT TV sesleniyorum açık oturum yapın tüm havacılık camiasında görev yapan pilot hostes atc ne varsa toplatınya davet ediniz sorunları açık oturumda çözüme ulaştırma imkanı olabilir,çünkü havacılıkdan anlamayan birçok köşe yazarı son günlerde saldıray durumda oldular işin aslını astarını bilmeden yazıyorlar bunlara karşı tek yürek tek vucud dik durmak gerekiyor 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 10:46:10 para gerçekten herkes için önemli ancak bu işi sadece para ile çözemessiniz 1-eleman sıkıntısı hat safhada 2- sektör açılamıyor 3- açılan sektörler şişiyor 4-düzgün bir sektörizasyon alt yapısı yapılamıyor 5-Kontrolör kalitesi onları yetiştirecek eleman olmadığından her geçengün düşüyor 6-RNAV yok 6-sıd-starlar sağlıklı değil 7-pilot kalitesi de düşüyor 8-senelik izin,mazeret izni hatta hastalık izinleri bile alınamıyor 9-kurum içi saldırılar sürekli rahatsızlık veriyor 10-sosyal hak yok 11-idari yapı zayıf 12-meydan kategorisi yok 13- kontrolör arası maaş farkı yok ..bu böyle uzadıkça gider lütfen daha geniş açıdan bakın ve calarını ortaya koyan insanlara teşekkür edin... 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 10:35:45 ona bakarsan piyasada bir sürü pilot işsiz var.bir sürü güzel kız var hosteslik yapacak yarı maaşa.tekniker var bir sürü işsiz.abe cahiller hava trafik kontrolörlüğü uluslararası standartlarda lisanslı bir meslektir.bugün istanbul yaklaşmaya 5 yılda oturamazsın.o senin dediğin şekilde özelleştirde gör bakalım ne oluyor sonra..bak bakalım edirnenin batısında kontrolörler ne şartlarda ne imkanlarda ne maaşlarda çalışıyor.aynı işi yapıyoruz kardeşim hatta daha yoğununu.bilip bilmeden cahilce yorum yazmayın yersiniz tokadı.. 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 10:20:54 1- evet yanlış hatırlıyorsunuz hatta yanlış biliyorsunuz,yaklaşma hızını kule belirlemez,yaklaşma kontrol belirler.yaklaşma denince aklınıza ne geliyor bilmiyorm ama meydan civarı kesinlikle değildir, marmara bölgesini hatırlayın istanbul için sınırları bu civardadır.bunun içine sabiha gökçen ve corlu da girer. 2-sizin kastınız olan slot meydan slotudur,ctot denilen hava slotundan bihabersiniz sanırım.bunu uzun uzun anlatamayacagım bi zahmet araştırın.hatta size tavsiyem yorum yapmadan önce araştırma yapın biraz ,yoksa ne farkınız kalır hıncal yorumculugundan... pasif eyleme gelince şöyle söyleleyim eğer yapılıyor olsaydı, burada 28 değil 2800 sayfa yorum olurdu.... 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 10:13:23 hıncal birinci ağızdan anlatıyor hala ATC ler yok öyle yok böyle yok alt yapı yok üst yapı derken işin doğrusunu artık açıkça OLDUKÇA CESARETLİ OLARAK söylüyorlar "PARA" Hemen derhal ATC hizmetleri özelleşmeli.özelleşmeli derken HİZMET ALIMI yolu ile özelleşmeli.bu işe talip olan firmalara tavsiyem çok iyi parasının olduğunu bilmeleridir.eleman sıkıntısıda çekmezler,piyasada bir dünya boşta gezen ATC var(asker- sivil) 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 09:32:33 Bir deli kuyuya taş atmış, bin akıllı çıkaramamış.Herkes yorumunu yazar,fikrini beyan eder.Sen insanların fikirlerini toparlayıcı mercimisin.Seni haksızlığa uğradığını düşünen ama bilmeyen kişi.Ne demek tarife saati zaten slot saati demek? Şirket olarak bilmiyorsanız okuyun öğrenin.SLOTLARINIZ ÖĞRENİN ÖYLE HAREKET EDİN.SON ANDA GOL YEMEYİN.Şirket olarakdiğer Türk şirketlerinden nefarkınız var.Siz boncuklumusunuz.Havalimanı Apronuna ayrı kapılardan girer , çıkarsınız.Kasıntınızdan geçilmez.Telsizde atc kontrolörlerine hesapsorar tarzda konuşursunuz.Örnek mi''Bizi daha ne kadar bu seviyede tutacaksınız?'' Atc''efendim karşı trafik var.Birazdan vereceğim.'' Kurallara uyun.AHL Yİ VE TERMİNAL SAHASINI BAŞKA TRAFİKLERİNDE KULLANDIĞINI U 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 09:17:07 Sn Hıncal bey sizin programlarınızı sever ve anlattıklarınzdan büyük keyif alır ve birşeyler öğrendiğimi düşünürdüm ancak bütün güvenimi yıktınız çünkü gerçekten hiç bir araştırma yapmadan yazdığınız anlaşılıyor .Sıkıntılar gerçek ancak AHL inen trafik sayısının %65 i THY dir ve sistemdeki sıkıntıların sebebi canla başla çalışan ATC ler değildir daha yukarılara bakmanızı öneririm.kaln saygımla,saygılar. 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 09:09:52 hıncal haklı diyen arkadaşım ya senin okuman yok yada yorumları okumadan asıl sen kontrolörlere bilip bilmeden saldırıyorsun.hangi yorumda kontrolörler thy'ye saldırmış ben hepsini okudum göremedim.adamlar sadece böyle bir ayrım olmadı olmayacak diye kendini savunmuş.ha bu arada evet maaşlar düşük ama bu hakkımızı pasif eylemle değil gerekirse aktif eylemle alırız.evet devlet memuruyuz grev hakkımız yok ama hiç bir şey belli olmaz.bunca emeğimize ve iyi niyetimize hakaret ediliyor yeter artık.tek istediğimiz bu riskin stresin emeğin karşılığını almak ve çok değil birazcıkda saygı.. 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 03:56:45 tüm yorumları okudum. galiba hıncal haklı baksana tüm kule çalışanları thy ye kinlerini kusmuş. yazık. thy öncelik istemez , bence kule çalışanları vardiyalar arasındaki çalışma şeklindeki farklılığa bakarsa kasıtlı yapanlar otomatik olarak ortaya çıkar. slot tan bahseden arkadaşlar da var tarife saati zaten slot demektir. çalıştırma almış taxi deki uçağın slot kritiği diye bişey söz konusu olamaz. thy pilotları kasıtlı yavaş yaklaşıyor diye eleştirmişler ? yanlış bilmiyorsam yaklaşma hızını kule ayarlıyor. maaşımız az arkadaş pasif eylem yapıyoruz desenizde kurtulsanız olmaz mı? hepinize iyi çalışmalar. 0
  • Misafir 20 Ağustos 2009, Perşembe 00:22:53 Hıncal Uluç, futbol bilgini bilmem ama Havacılık bilgin pek iyi değil. Böyle iddialı bir yorum yazmadan önce insan biraz araştırır. Sen hiç hayatında o uçuşların kontrol edildiği "yere" gittinmi? Hiç inceledinmi? Benden TATCA ' ya öneri, bu futbol dehasına bir gün İstanbul ACC ve uçuş kulesini hiç bir şey söylemeden gezdirsinler. Cahit Taşbaş 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 23:36:32 Biz kontolörlerin nası çalıştığı hakkında bir fikri bile yok kulaktan dolma duymuş yazıyor orda burda.. kimsenin herhangi bir şirkete inat indirmemesi dolaştırması söz konusu değil ... atc işleri böle yürümez hıncal bey 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 23:10:19 diye sallasaydı araştırmadan THY yede yüklenirmiydi. sn huluç gitsin herhangibir havalimanına ATC lerin misafiri olsun kim neden nasıl bekletiliyor baksın anlayabilirse gaztesine dönüp bir yazı daha yazsın. ATC ler thy yi bekletemezler çünkü gn müd.leri de ATC kökenli vede thy yön kurulu üyesi. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 23:05:04 sn uluç futboldan anladığı kadar havacılıktanda anlıyor. adam yıllarca LH ye çalışmış şimdide kimbilir kime çalışıyor. Kokpite gittiğinde(farzedelim kokpite aldılar) hiçbir pilot kule memuru demez. yani atıyor. kaldıki öyle dedi yılların gazetecisi sadece bir pilotun demesiyle nasıl olurda bu kadar densiz yazı yazabilir? eğer yolda yada başka biryerde bir kontrolörle konuşsaydı ve o kontrolör kokpitte alem yapıyorlar hatta birkeresinde de o yüzden uçak düşmüştü diye salla 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 22:26:39 Yazılarınızda ne kadar tezat olduğunuzu kısaca şöyle özetlemekde yarar var ki herkes bilsin, sizin rahmetli babanız Albay Fuat Uluç Paşa sonra milletvekili oldu aynı zamanda ASLAN amca diye hitap ettiğiniz rahmetli Alparslan Türkeş yetişmenizde katkısı çok büyük olan birisidir,ama sizin 2002 ylında köşenizde yazdığınız bir yazı vardır Ordu evleri hakkında hatırlarmısınız bu yüzden Dinç Bilginden ve o tarihdeki Genelkurmay Başkanımızdan yediğiniz zılgıtı işte siz hem askeriye sayesinde okuyun büyüyüğün o ordu evlerinde sizde konakladığınız yediniz içtiniz sonra bir köşe yazısı döşeyin hemde askerlikten kaçmak için raporlar arayan birisiniz siz işte bu kadarlık birisiniz size diyecek bir şey bulamıyorum.bunları herkes bilmeli... 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 22:09:48 Bu yazınızın hemen altında ÇİRKİN medya başlıklı bir yazı yazmışsınız acaba siz bu medyanın ne tarafındasınız ,ÇİRKİN medya yazdığınız yazıyı okuyun birde THY başlıklı yazınızı okuyun,sizin yazınızdan bir alıntı yaptım "Gazetecilik bitip, masa başında popo üzerinde yazı üretmekle sayfalar dolar olunca, okunur olmak zorlaştı. O zaman da çirkin gazetecilik başladı.. Saptırma, dolandırma, laf taşıyıp olay yaratma.. " bir böyle yazıyorsunuz birde THY başlıklı yazınıza bakın, yorum yazan çoğunluğu genç arkadaşlar bilmeyebilirler bizim zamanımızda NESRİN TOPKAPI vardı,birde sizin meşhur dönmedolap oluşunuz vardır Askere gitmemek için sürmenaj raporu aldınız.DR size teklif ettiği raporu devamını burda yazmıyorum 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 22:04:50 Sayın Hıncal ULUÇ"a böyle bir şey söyleyebilen bir adam "KAPTAN" olamaz. Burada bir yanlışlık var. Kaldı ki, THY Türk Bayrağını taşıyan diğer havayolu şirketleri gibi bir Özel Şirkettir. Bu devletin memurları da, evrensel ve uluslar arası kurallar çerçevesinde mümkün olduğunca Türk şirketlerine gerekli kolaylığı sağlamaktadırlar. Bunların arasında ayrıcalıklı olarak THY'nı gözetmektedirler. Meydan taarruzu gibi aynı anda inişe/kalkışa gelirseniz, hv.trf. kontrolörlerin yetkilerini ve otoritesi sınamaya çalışırsanız olmaz. Bir pilot olarak Türk Hava Trafik Kontrolörlerinin işlerini iyi yaptıklarına şahidim. Aksini söyleyenler, güneşe bakmayı kessinler de kendi gölgelerine baksınlar. Sizi gidi "saat yazıcılar" sizi. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 21:31:00 Ortamı bu kadar germenin nedeni ne olabilir , son günlerde Tv kanallarında görünmüyorsunuz Tv kanallarında görünmek için mi bu yazıları yazıyorsunuz buyrun Uğur bey ile program yapın,bugün köşesinden Erman Toroğlu size seslenmiş yazısınıda bir okuyun,Sayın Uluç lütfen artık yeter bilmediğiniz konularda yazmayın,size açık mektup AİRPORT TV buyrun açık oturum yapılsın içinizdekileri açıkca söyleyin havacılık camiasında bulunan arkadaşlarımız dostlarımızda konuşsun siz köşenizde yazdınız ama bu arkadaşlarımız dostlarımızı dinlemden kesip atmış oluyorsunuz demokrasi bu değildir. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 21:15:06 evet arkadaşım bunamış. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 20:53:04 sayın thy yöneticisi nerede burada kötü niyet.neden bu milliyetçilik.fransada thy kibarca slotum doldu yardım edermisiniz diyor ve kontrolör yardımcı olmuyorsa bu o kontrolörün ayıbıdır aynı ayıbı benimde burada yapmam gerekmez.bizler hiç bir zaman milliyet ayrımı yapmadık yapmayacağızda.profesyonellik ayrımcılık demek değildir.ama şunu da bilin ki hava sahamızda yerli firmalara da elimizden gelen yardımı yapmaya çalışıyoruz.lütfen sizler de bu cahil gazetecilerin yaptığını yapmayın.yaptığımız şey hizmet sunumudur herkese aynı derecede gerçekleştirilir. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 20:27:39 ATC arkadaşlar lütfen olayı genellemeyin, her meslek ve branşta mesleğine ihanet edenler çıkabilir. Sizlerin bayrak taşıyıcınıza ve ülke değerlerine yabancılaşmış kimlikle bakmayacağınızı herkes bilir, Lütfen bu uyarıyı iyi niyetle değerlendirin ve varsa bu arkadaşlarınıza (ki bilinçli olarak yapanların olduğunu düşünmüyorum) mukayyet olun. Ben THY de üst düzey bir yöneticiyim. Taxi sırasında önde LH, arkada Atlas ve onun arkasında bizim TK uçağı vardı. Bir anda H taxi wayden LH ın arkasına yani araya AF alındı. Bizim kaptan anında kuleye bunun sebebini sordu. Kuleden cevap; slotu varmış oldu. Bizim kaptanda bize orada öyle davranmıyorlar oldu. Bende tam saatini alıp dönüşte sorarım diye kafama koymuştum. Nitekim sordum, inkar ettiler. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 19:36:11 bunamış bu adam 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 19:33:06 Emeğin ve fedakarlıkların bu kadar taşlandığı ve küçümsendiği bir başka ülke olduğunu sanmıyorum. Hayat deneyimleriyle övünen insanların şöhretlerini kullanarak bir kalemde bu kadar insanın gayretini hiçe sayar açıklamalar yapan insanlara karşı durmakla sorumlu bir kurumumuz olduğunu düşünüyorum.Aynen Sn Gn Md. Orhan Birdal'ın bundan önceki gazeteci bayan olayında yaptığı gibi gerekirse daha çok ses getirecek şekilde bu işin de arkasında durmasını ve hava trafik kontrolörlüğü mesleğinin hakettiği saygınlığa ulaşması konusundaki çabalarını bekliyoruz. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 18:50:43 Düyanın heryerinde olan biten olaylarla ilgili yorum yapabilmek için o kouya biraz vakıf olmak gereklidir.O hostes arkadaş çok bilgisiz ve işin garibi gazeteci Hıncal Uluç olduğu gibi aktarmış ,bu tür yaklaşımlar polemik yaratmak ve meslek gruplarını birkalemde silercesine eleştirmektir.İnsanlar bu yazıdan hemde bir gazetecinin yazısından hiç doğru bilgilenmediler.Havada bir sürü uçak var ,havalimanına geliş sırasına ,uçak tiplerine göre,rüzgar faktörleri gözönünde bulundurularak ve en önemlisi saatteki meydan trafik kapasitesine göre sıralama yapılır.İniş sıralaması yapılırken emniyet faktörü gözönünde bulundurulur.Saygılarımla, ayrıca bizim mesleğin tam adı hava trafik kontrolörü. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 18:45:19 HINCAL BEY HİÇ YAKIŞTIRAMADIM HİÇ BİR KAPTAN BÖYLE BİR ŞEY SÖYLEMEZ SÖYLEDİ İSEDE SİZİ KAFAYA ALMIŞTIR SİZDE SANSASYON YARATMAK İÇİN NE OLURSA OLSUN YAPTIĞINIZ İÇİN YAKINDA KONTROLÖRLÜKTE YAPABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN TEBRİKLER VAY AHL NIN HALİNE 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 17:29:05 suç bu gazetecilerde cahillerde değil.bu mesleğin bu şekilde ayaklar altına düşmesinin tek sebebi dhmi'dir.siz kontrolörlere gereken eğitim,ücret,sosyal haklar,alt yapıyı sağlamaz onları güvenlikçiyle,itfaiyeciyle muhatap ederseniz biriler çıkar vazgeçilmezsiniz der.hodri meydan çıkar beni işten de oturt yerime istanbul yaklaşmada başka birini.gör o zaman değil türkiye hava trafiği dünya hava trafiği ne hale geliyor.hep düşünürüm bu tartışmalar avrupada neden olmaz diye.çünkü geri kalmış ülkeyiz bu kadar basit.bu arada kule memuru değil hava trafik kontrolörü sayın gazeteci.önce kiminle muhatap olduğunu öğren. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 17:02:52 allahtan sizler varsınız da şu yogun günlerde bizlere neşe kaynağı oluyorsunuz. THY nı indirmiyorlarmış eve götürüyorlarmış arkadaşlara sordum öyle dediler.Birde kontrolör ile kule memuru aynı kişiler mi oluyor? Sayın Uluç sen bence hangi uçakta olduğunu önceden memur arkadaşlara bildir en azından senin olduğun uçağı indirsinler... çok onemli bir şahsiyetsiniz ya değerli zamanınızı harcatmasınlar. olur ki bir futbolcu ayagını kırar yada bir manken sahilde yakalanır siz bu konu uzerine engin görüşlerinizi sunmazsanız Türk halkının hali nice ola... daha ne diyelim siz henüz geçenlerde yayınlanan tekzibi bile okumamış hayatta kaç kitap okudugunu merak ettiğim derin bir şahsiyet!!!!!!siniz... 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 16:51:31 AHL trafiği fazla ve yoğun olabilir ancak bu yoğunluk Avrupa meydanlarında sadece AHL demi var?.. ama trafiği onlarca mil açmak sağda solda bekletmek hem de hemen hemen her zaman burada var.. ha birde genç kontrolörler abilerine bir sorsunlar bakalım..zamanında istanbul PANAM müdürü değişip de kontrollör pass biletlerini iptal ettiğin de neler oldu..sonra amerikadan kimler geldi o zamanlar istanbula gelen trafiklerde yakıt masraflarının neden arttığını araştırmaya.. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 16:46:37 hergün kuleyi arayıp beceriksizliklerinizi kapatmak için ricalarda bulunan! sonra da 50 kere teşekkür eden siz değil misiniz? isminizi verin de diğer arkadaşlar zan altında kalmasın 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 16:43:33 Abi sen boşver bizi nolcak bu CİNCONCON un hali ya Lincoln de kaçtı Riberyden sonra... arkadaşlar bize saldırıp durmayın çok ayıp ama aaaaa. her bir haltı bizimle kazandınız bak boğazınızda kalıverir....... ya çok eğlenceli oldu hergün bir yazarla takışmak heheheheheheeeeee 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 16:34:09 Sanıyorum, HINCAL Bey mazide kalmış...Yıllar önceki bilgileri ile konuşuyor.3-5 sene önce günde 400-500 uçak inen ATATÜRK Hava Limanına şimdi günde 600-750 arasında uçak iniyor.AHL'nın kapasitesi yetersiz olduğu için gecikmeler yaşanmaktadır.İstanbul'a yeni uluslararası 40-50 milyon yolcu kapasiteli yeni bir liman yapmak gerekmektedir... 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 16:10:04 Son günlerde önüne gelen bir iki sene öncesine kadar hava trafik kontrolörlüğü mesleğinin ne olduğunu bile bilmeyen insanlar oturduğu yerden ondan bundan duyma sözlerle koskoca camiada bulunan gece gündüz haftasonu bayram yılbaşı demeden yaptığı işin sorumluluğunun ve ayrıcalığının farkında olan bununla gurur duyan yüzlerce hava trafik kontrolörünü haksız bir eleştiri yağmuruna tutuyor.Madem bu kadar merak uyandıran bir konu neden bu çarkın işleyişini öğrenmek ve belki de bu mesleğe hakettiği değeri vermek yerine oturduğunuz yerden ahkam kesiyorsunuz.Siz bu adı bunca yıldır başkalarından duyduklarınızı bu kadar yargısız infaz yaparak mı taşıdınız ben de size soruyorum?yerine Bir hava trafik kontrolörü olarak açıklamanızı bekliyorum. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 16:07:58 çirkin yorumlara,karalama yapmaya lüzum yok..birincisi tüm türk şirketleri bizim bayrağımızı taşıyor,sadec thy değil..ikincisi vazgeçmek için ikame edecek yetişmiş elemanınız olmalı ki diğerlerine hoşçakal diyebilesiniz.diğer bir önemli konu da ikame edeceklerinizin istanbul trafiğiyle başedecek kadar da yetişmiş olması gerekiyor..ayrıca araştırmadan gerçekten de onun bunun yandaşlığını yapmak ve gündemde kalmak için yazmak meslek ahlakıyla örtüşmüyor..bence hıncal bey ya mankenler hakkında yazmaya devam etsin,ya araştırıp yazsın ya da yazmasın bilmeden..zira sanırım arkasından bir özür yazısı da ondan gelecek gibi görünüyor..bu iş kişisel kaprislerle yapılacak iş değil,yapılamaz da.bilen bilir bilmeyen de boş boş konuşur örneklerdeki gibi 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 15:55:29 hayatımda bukadar zırvalığı birarada görmedim 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 15:24:46 havaalanına kadar gelip inmeyen trafiğin tek bir açıklaması olur meydan kapasitesi. kapasitenin aşılmasının da bir çok sebebi olmakla birlikte meydan slotlarına uymayan trafiklerdir. ülkemizde meydan slot cezaları kaldırıldıgından dolayı bu slotlara uymayan cok uçak var. pas biletlerle ilgili cok emin konuşmuşsunuz. cok basit düşünüyorsunuz. şimdi ben buraya uygunsuz hakaret içeren birşey yazsam yayınlamazlar, zaten gerek de yok ancak kelime kelime bakmayıp sözünüzün anlamına bakarsak pas biletlerle ilgili resmen hakaret etmişsiniz ve bu yazınız yayınlanmış. lütfen adabınıza dikkat edin 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 15:05:45 hincal uluc u bende sevmem ancak adamin genel kulturu oldugu bir dunya gorusune sahip oldugunuda kabul etmemiz gerekiyor. bahsettigi konuda tamamen hakli ki bunun icin havaci olamaya gerek yok ucaginiz havaalanina kadar gelip inmiyorda havada tur atiyorsa bunun ne oldugunu anlamak icin muneccim olmaya gerek yok ayrica kimse vazgecilir diye yazan arkadasa sert cevaplar yazilmis ama gercek boyle her ulke sivil havacilik otoriteleri kendi bayrak tasiyicisini acik bir sekilde korur bu birtek bizde olmaz sebebide eminim pass bilet taleplerine olumsuz yanittir. saygilarimla 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 14:47:32 'kimse vazgecilmez degil' tamamen mutabık 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 14:24:23 kimse vazgeçilmez değildir diye yazan zavallı sen nekadar dar kafalı birisin aslında sana cevap bile vermeye değmez.bu ülke senin ve senin gibi dar görüşlü insanların yüzünden yıllardır yerinde sayıyor yazık. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 14:23:16 Hilcal beye cok iyi birbenzetmem var, HERBOKOLOG ...Beyefendi afedersiniz hic birseye haiz olmamasina ragmen burada da birseyler yazayim da, bundanda eksik kalmayayim demis. Hava trafik nedir denildiginde, gunumuz karayollari trafik ve polisleri ile karistiracak kadar havacilikla ilgisi olmayan insanciklarin yazilarini okumak dahi zaman kaybindan baska birsey degildir. Rica ediyorum, bir havacilik sitesinde alaninda bilgili havacilik mezunlari ve/veya havacilikla ilgili alanlarda kedini gelistirmis sahislarin yazilarini yayinlamaya ozen gosterelim.Saygilarimla. Buarada hem kontrolor hemnde havayollarinda pilotluk yapmis biriyim... 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 14:16:18 kimse vazgeçilmez adlı yazıya...bu dediklerini ispatla yoksa bilmeden ,cahilce yazılar yazma kara cahil,almanyanın,ispanyanın,taylandın hava trafik ve sivil havacılık makamlarına sorun böyle bir uygulama varmı ? yok oldugunu ögreneceksiniz,bana inanmayın ,araştırın lütfen ,yalancı olmak evrensel dünyamızda her yerde dünyanın heryerinde ahlaksız adledilir haksızmıyım?,eyer yüregin varsa lütfen bunu ispatla , yazı yazıp kaçma .yalancı ,sanal hayatında sana başarılar.. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 14:15:19 Hıncal bey haavacılıktan anlamayabilir ama havada bekleme yapıldığını anlayabilecek bilidir. Sadece Hıncal değil, yaz sezonunda açık hava olmasından dolayı inanın onbinlerce insan gecikmelerin farkında ve gündem bu, yolcular ile bir anket yapın isterseniz. Hıncal beyin bunu sadece THY'ye özel yapıldığını yazması, tahminim üst düzey yönetici halkla İLİŞKİLER ! tutkusu yada bügünlerde érman'la olan muhabbetleri....zira bir sevilay vakasıda olmuştu hatırlarsanız. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 14:12:15 sayın misafir amacınız boru öttürmekse buyrun 23 nisan şenliklerine katılın. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 14:01:16 bir ülkenin bayrak taşıyıcısı kimse o ülkede o şirketin borusu öter.almanyada lufthansa'nın,ispanyada iberia'nın,tayland'ta thai airways 'in bu kadar basit. bu dünyanın her yerinde böyledir. kulede çalışanlar vazgeçilmez değildir. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 13:56:16 bu ülkede sivil havacılık bir yere geldiyse bunda büyük pay THY'nindir.DHMİ VE SİVİL HAVACILIK Türk sivil havacılığının kamburudur.apron kartı değişimi için yaklaşık 1 saat uğraşıyorsunuz o kat yukarı bu kat aşağı.tam bir hantal devlet kurumu DHMI. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 13:20:58 kuleci cevap ver ..kaynaklı yazı medeni bir insan olarak ismini altına koy ,ben koyuyorum altına ,neden korkuyosun ,ismini altına koyamıyan zaten kaale alınmamalı ,hıncal uluç kadar cesaretli ol sende ,biz kontrolörler kaçak iş yapmıyoruz ,bant-kayıt olarak saklanıyor bir olay yaşanınca onlar alınıp dinleniyor ,varsa yanlışımız cezalandırılıyoruz ,lütfen medeni olalım düşüncenizi korkmadan açıklayın korkmak bir şeyi degiştirmiyor ,ismine altını yaz ,eleştirini yap gerekli makamlar incelesin,ama önce medeni insan gibi adını soyadını yaz ..ben yazıyorum korkmadan, hadi biraz cesaret ,gelişimini tamamlamış insan yazar ,hüseyin süyün.. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 13:01:52 Sadece sansasyonel olmak için yine herkesin tersine gitmeye çalşıyor Hıncal efendi.THY kaptan pilotuyum,kimsenin bize karşı sizi indirmiyorum diğerini alacağım gibi bir uygulamasını görmedim,hiçbir pilot da buşekilde birşey söylemez. Evet kontrollerimiz yaklaşmayı daha efektif ve yakıt açısından ekonomik yaptırabilirler,THY'na ve diğer Türk şirketlerine yabancı ülkelerin uçaklarına karşı öncelik verebilirler(bu onların bize kendi meydanlarında yaptıklarına karşılık olabilir) ama şu da varki bu eldeki imkanlar ve sistemle JFK nin kontrolörlerini getirin bunun yarısın bile yapamazlar. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 12:58:10 hava trafik personelinin para ya i,hti,yacı yoktur. yeterince maası yuksekdir. sayın yazar thy larından yeterince pas bilet almıski avukatlık yapıyor. hic bir kimse havacılık kurarını göz ardı etmez kimseyi tehlıkeye atmaz. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 12:43:13 kusura bakmayın ama hiç bir atc uçuş güvenliğini tehlikeye atarak bir uçağı ne ilk yapar nede son.uçuşgüveniği ve insan hayatı herşeyden önemlidir. havadaki ve yerdeki uçakların şirketi olmaz hepsi can taşıyor bu gerçeği bazıları kaçırıyor gaaliba. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 12:35:10 THY pilotlari uçtuklari mesafe uzerinden kazanmalilar, zamana orantili degil. Avrupa'da çogu sirket boyle yapiyor. Mesela Air France çok rotar yapardi fakat bu uygulamaya geçtiklerinden beri rotar sayisinda buyuk azalma oldu. Saygilar 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 12:25:56 helal erman abi senin gibi çoğu kimse bu durumu dile getirse ...kuleciler zam isteği oldukça bu tür işleri yapar lar en ses getirici iş thy yi havada turlatmak la olur.. yabancı uçakı turlatsa ses getirmez fazla ah bu kuleciler ah bu ragır cılar yokmu 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 12:17:53 VALLAHA onemli işleri var pilotların yerdeki gözleri ve o gözler iyi bakılmalı tedavi edilmeli gözlük kullanmalı yoksa bır kıyamet kopar ve ınsanlar olur hıncalda herşeyı bılmeden yazmasın bıraz sağduyu lutfen 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 11:56:10 walla bana uyar yani mesaim şişiyor..şirketim bu işe bi cozum bulmazsa kendisi kaybeder.. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 11:54:54 Böyle bir durum imkansız.Olamaz.O Hıncal a fingirder tarzda açıklama yapan hostes gibi kendi işinden başka her işe burnunu sokan alakasız ve yetkisiz insanlar yüzünden ülkemiz bilgi kirliliğiyle dolu.Herkes kendi işini yapsın.Herkese eşit muamele yapıldığınıda kimse unutmasın.BİZİM ASLAN YÜREKLİ KONTROLÖRLERİMİZ PLANSIZ BİR BÖLGEDE ,STRES ALTINDA GÖREVLERİNİ İYİ BİÇİMDE YAPMAYA ÇALIŞIYORLAR.THY önce kamu zihniyetinden kurtulup cevval bir biçimde operasyon yapmayı öğrenmeli.80-90 millerde 200-220 knot larla uçmamalılar.Trafiği alt üst etmeye hakları yok.Telsizlere cevap versinler.Ve ayrıca DHMİ böyle asılsız iddiada bulunanları mahkemeye vermeli.Yine hükümet yandaşları gördüğüz gibi mağdur rolüne soyunuyorlar.Kendi hava yolu şirketleri ya. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 11:49:22 bindiği uçak geciken sayfasında bizi yazıyor .... yürü be yazarlar... sonra da gelip düzeltiyorlar yazılarını..... hem tükür hem yala..... ama Hıncal Abiden beklemezdim abi sen CİNCONCONlarla uğraşsana ya bırak herkes bildiği işi yapsın. biz öyle yapıyoruz da........ 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 11:27:58 ACİLEN MÜFETTİŞLER EL KOYMALI. 1 -) EĞER BÖYLE BİR ŞEY VARSA ; KULE KAYITLARINDAN , HANGİ ŞİRKETİN UÇAĞI NE ZAMAN SIRAYA GİRMİŞ , KAÇ DAKİKA BEKLEMİŞ ORTAYA ÇIKAR. İTHAM ALTINDA OLAN DHMİ' NİN DE BUNU KENDİSİNİN İSTEMESİ GEREKİR. ÇOK AĞIR BİR SUÇLAMADIR. 2 - ) MÜFETTTİŞ İNCELEMESİNDE EĞER HERHANGİ BİRŞEY BULUNAMAZSA , DHMİ HEM ERMAN YERDELEN , HEM DE HINCAL ULUÇ' A CEZA VE TAZMİNAT DAVASI AÇAR. KONUŞMA SIRASI DHMİ ' DEDİR. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 11:23:39 Sayın Hınçal Uluç bey, Havacılık camiasından pilot kontrolör,hostes,yer hizmetlerinden AHL görev yapan her kesimden turizmciden rent a car şirketlerine kadar hepsinden görevli olan kişilerle görüşmeniz ve açık oturum yapmanızı öneriyorum hem siz bilgi sahibi olursunuz hemde tüm Türkiye bilgi sahibi olur nerde ne yaşanıyor sorunlar nedir nasıl çözümlenmesi gerekiyor açık bir oturum ortamı AİRPORT TV yapılır editör olarakta Sn Özkan Altıntaş olur ,buyrun böyle bir oturum yapınız,göreceksiniz ki bizler turizmciler hava sektöründe görev yapan pilot hostes kontrolör TAV-DHMİ yer hizmetleri tüm AHL çalışanlarının nezaketini konuşmasını ve davranışlarını bu oturum tüm siyasetçilere ders olacak şekilde olacağından da hiç şüphem yok 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 11:01:41 bu thy yi bu kadar onemli yapan ne anlayamadim bir turlu. Tamam turk sirketi cok kaliteli gurur duydugumuz bir sirket ama digerler turk sirketleride kuyruklarinda turk bayragini tasimiyor mu? Diger sirketlere burda haksizlik yapiliyor havacilik sektoru gelisti diyoruz turkiyede. Hayir efendim gelisen sadece thy ve thy nin tekeli. Lutfen diger turk havayolu sirketlerimizede hak ettikleri degeri verelim. THY ucaginin icinde bulunuyor olmak bize thy ye ayricalik taninmasini istemek bir hak veremez. Herkes thy yi onemli goruyor cunku kendileri o ucagin icindeler, aslinda onemli gordukleri thy degil yine kendileri ve kendi egolari. Ozelliklede bu yazarlarin. Turkiyede yazarlikta boyle elin kaelm olan yazar oluyor(hincal uluc'u tenzi ederim.) 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:59:58 he he he. THY pilotları, hızlarını minumuma düşürüp, saat hesabı yaparak yaklaşıyorlarsa, ne yapsın, 'kule memuru' ? Aslında diğer özel şirketlere ikinci adam muamelesi yapılıyor, sanki, sn hıncal. he he he. Kulaktan dolma yazdığını itiraf et. Çünki senin LH de uçtuğun yıllarda havada üç, beş uçak vardı. he he he. Tail commender. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:55:27 Bayanlar, baylar, Zeki Kılıç, Hıncal Uluç... Bunlar bir ayağı çukurda 2 mızmız ihtiyar artık. Dikkate almayın. Gülüp geçin 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:47:31 Bu cehaletin tasdiğinden başka birşey değildir.Gazetecilik böyle dedikoduyla yürütülen birşey olmamalı.Türk halkına yazık oluyor,gündemi aydın zannetttiği böyle cahillerden takip ediyor.Hava trafik kontrol camiasına yapılmış olan bu asılsız iftira çalışanlara bir haksızlıktır.Bu kişilere sağlam delillere dayalı olarak konuşmalarını,bir kurumu,özellikle böyle saygın,ciddi,disiplinli bir havacılık kurumunu ve çalışanlarını zedeleyici beyanlarda bulunmaktan kaçınmalarını tavsiye ediyorum. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:44:15 AHL içindeki cafe barların fiyatlarının yerli yabancının alım gücüne göz önüne alınarak ayarlanması ,hac dönüşlerinde yaşanan karmaşaya son vermek için yapılması gerekenlerin neler olduğunu AHL yaşanan trafik sorunun nasıl çözülmesi gerektiğini yolcu gönderen karşılayan herkesin otopark kullanması gerektiğini vb şeyleri yazarsanız daha iyi olur bunlarıda yazmanız için AHL içinde görev yapan her kesimden kişilerle görüşmeniz fikir alış verişinde bulunmanız gerekiyor yani yazdığınız gibi topu kontrolörlere pilotlara atmakla olan olmayan sorun çözülmez herkesi dinlemelisiniz araştırmalısınız 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:42:44 Ülke nerdeyse ikiye bölünmüş türkiye cumhuriyeti elden gidiyor hıncal uluçun yazdığı konuya bak.Kendi biledemiştir "onu istedim bunu istedim olamadımbende bari her konuda yazabilmek için yazar oldum" diye. Havada herşey belli sıra ve düzene göre gider hıncal bey sırası gelen yada yakıt kritiğine giren uçak iner.Hiçbir kontrolör şirket ayrımı yapamaz.Ancak gelen uçağın bağlantılı seferi uçuşplanını iptal edecek kadar gecikmeye doğru giderse elbette ki o uçağa öncelik verilir.Kimse Türkiyenin parlayan incisi THY ye garez yapamaz.Ağzı olanın konuştuğu bu ülkede üzgünüm ki ben kulağı olan dinliyor kafilesinden değilim. Atma recep artık din kardeşi bile değiliz 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:41:02 Bu tespitlerde gerçk payı yok diyemezsiniz. Bu gerçeği her nedense yönetimi bıraktıkr-tan sonra sus-pus olan Yusuf bolayırlı iyi bilir. Eski emekli THY kaptanlarına sorun isterseniz. Gerçekten zamanında kule THY yi çok üzdü. Yabancı havayolları yılbaşlarında ellerinde hediye paketi tüm kule çalışanlarını ziyaret ederken THY nin bir kalem veya bir ajanda bile vermemei kulecileri çok kızdırırdı. thy OLARAK dhmı genel müdürü Orhan beyi yönetime aldınız diye sevinmeyin. Askerde bile torpil onbaşıdan yapılır.Orhan bey yatakta sağa soıla dönerken bu iş bal gibi yapılır. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:39:53 BAKIYORUM YİNE HER KONUDA EYYAMCILIĞINI DEVAM ETTİRİYORSUN.SEN GİT EN İYİ BİLDİĞİN GÜZELLİK YARIŞMALARINDA PUAN VER.AKLIN EN İYİ ONA ÇALIŞIR.HAVACILIĞIN HASINDAN ANLAMAZSIN.ONDAN SONRA YOK BEKLETİYORLAR YOK KOKPİTE GİRDİM.SEN ANCAK YALAKALIĞINLA KOKPİTE GİRERSİN.ÖNCE KONULARI İYİ ARAŞTIR SONRA EYYAMCILIK YAP.BİLMEDİĞİN KONUDA ÇAMUR ATMA.SONRA O ÇAMUR SANA BULAŞIR.GÜZEL ELBİSELERİN KİRLENİR.YAZIK OLUR.BİLMEM ANLADINMI HINCAL EFENDÜ. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:39:28 Yeter artık.Yıllardır aynı nakarat aynı söylem.THY bu ülkenin bayrağını taşıyormuşta,o yüzden öncelik verilmeliymişte falan filan.Bir Hıncal Uluç Kalmıştı bunu söylemeyen,oda söyledi tam oldu.Kardeşim bu memleketin canla başla çalışan diğer özel havayolları Katanga bayrağımı taşıyor? Havada ''Havayolları 234'' callsignı ile anonslar hala devam ediyor.THY havayoluda diğerleri demiryolumu? Onların kabahati ne? Yeter artık THY,sizde markette diğerleri gibi bir şirketsiniz sadece.Havada kimseye özel muamele yok.....Sizede!!! 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:36:38 Çalışmakta olduğunuz sabah grp hükümete yakınlığı ile biliniyor yazacaksanız bu güçlü medya grp baş sayfalarında şunu yazın AHL kurtaralım büyüyen gelişen havacılığımızı daha ileri götürmemiz için İstikbal göklerdedir sözünün boşa söylenmediğini göstermek için AHL yeni pist etrafındaki kırıntılardan kurtarmak,modern AHL iç yapısındaki taxi portor vb şeylerin düzeltilmesi korsan taxi portorlerden yiyecek içcecek satanlardan kurtulması gelen giden yerli yabancıya daha saygın davranılması pasaportda görevli kişilerin daha bilgili olması her önüne gelen Rus Ukrayna vatnadaşlarının nataşa muamelesi görmemesi vize işlerimlerin daha kolaylaştırmak için pasaport girişin önüne hangi ülke vatandaşına vize alması gerektiğini yazan levhaların konması 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:35:40 Havacılıkla uzaktan yakından ilgilenen herkes mutlaka duymuştur! Aslında THY uçakları İST-ANK ve İZM gibi ana meydanlara öncelikli olarak yönlendiriliyor. OHY PGS gibi firmaların uçakları Menderese yaklaşırken 34 pisti için Tur atarken THY gelir direkt 16'ya iner! Ayrıca bu ana meydanların herbiri THY merkes alanları olduğundan Kalkış ve inişleri daima önceliklidir. Bu bir kural değildir tabii ancak özel şirketlerimiz genelde bu kısa yollardan yararlanamıyor. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:28:21 Hıncal efendi, halkla iliski kurabilmek icin kendinizle iliski kurabilmeniz lazım oncelikle. Ucagin nasıl uctugunu bilmeden, hemde Lufthansa gibi bir sirketin halka iliskilerine bakmanız ilginc. Diger arkadasların dedigi gibi, masallah spor, ekonomi, ucak hepsinden anlarsınız.. Kendinize gelin lutfen... 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:25:24 Sayın uluç ,sayın yardelenin meslegi havacılık degil ,havacılık konusunu hiç ama hiç bilmez işin mali kısımları ile ilgilenmiştir,yani kar ne kadar ettik ne kadar zarar ettik gibi ,bu işi lütfen uzmanlarından araştırınız ,düşünce özgürlügüne inanan biri olarak ,düşüncenizi söylme özgürlügüne sonuna kadar katılıyorum.LÜTFEN RİCA EDİYORUM UZMANLARDAN TEKRAR ARAŞTIRIP KÖŞENİZDE YAZARSINIZ MUTLU OLURUZ..CİAO.H.SÜYÜN.. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:19:14 Sn Uluç' un tespitlerini koyu Fb'li olsamda dikkatle dinler,takdir ederdim.Ancak bu konuda kendisini doğru bulmuyorum ve kınıyorum.Utanmadan yıllar önce Lutfhansa'nın halkla ilişkilerine bakardık demez mi?Size gelinceye kadar acaba adam mı yoktu halkla ilişkilere bakacak ,neden verdiler size bu görevi.Şimdi de THY'mi verdi ya da böyle bir görev mi bekliyorsunuz?Ben yıllarca Türk Charter şirketlerinde çalışmış birisi olarak bunun doğru olmadığını kalkışta da inişte de Thy'nin önceliği olduğunu iyi bilirim.Kontrolörleri de tanırım.Onlar alın teri olan parayı çoluk çocuklarına yedirirler.Halkla ilişkiler saçmalığıyla kazandıkları paraları değil... 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:16:43 Geçtiğimiz hafta Tokyo'dan geldim. 11,5 saatlik yolculuktan sonra İstanbul üzerindeydik. Tam 1 saate yakın İstanbul üzerinde tur attık. nedeni nedir bir yolcu olarak ben bilemem. Ama bu kadar uzun yolculuktan gelen uçağı bu kadar süre lüzumsuz yere havada tur attırmanın mantığını çözemiyorum. Sonrasında Ankara'ya döneceğim uçak da 1,5 saat rötar yaptı. AHL'ye nasıl bir çözüm bulurlar bilmem ama artık acil bir sorun haline geldiği muhakkak!.. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:16:28 yaw hınçal uluç senin bilmediğin başka ne var.bu adam spor yorumcusu mu,köşe yazarı mı,yoksa müthiş havacılık bilgisi olan biri mi??ne biçim adamsın sen yaaa.işin gücün saçma sapan muhalefet.kardeşim sen git çocuğun yaşındaki mankenlerle takıl onlar hakkında yorum yap.bu kadar rezil biri olamaz yaa.herhalde bunları gündemde kalmak için yapıyor.bu adamın havacılık sitesinde haberleri görünmesin laf olsun diye konuşuyor insanın siniri bozuluyor.... 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:13:23 Allah aşkına Hıncal Abi senin profession'ın ne yani uzmanlık alanın.Futbol yorumcusu,teknik direktör,gazeteci,siyaset,ekonomist v.s v.s. Şimdide bilmeden araştırmadan havacılık ile ilgili hemde Kule -Yaklaşma ile ilgili ahkam kesmişsin. Seni seviyorum özellikle 90 Dakika programını hiç kaçırmadım bugüne dek . Ama insafa gel be Abi,kaptanlar laf olsun diye sana uzun uzun neden istanbul üzerinde döndüklerini anlatmamak için kule bizi dolaştırıyo demiş sende inanmışsın(şimdi sana cb-trafik vs. anlatmamış)kalkmış burda insanları itham ediyorsun Abicim olmaz,olamaz öle birşey. Buarada ben kuleci değilim Hostesim:)Ne olur enazından bilmediğin konuda konuşma demiycem sana,sadece lütfen araştırma yap öyle yaz ne yazacaksan.Sevgiyle kal Hıncal Abi 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:10:12 Syn Uluç, artık gazeteciliği bırak, yeni nesle, kendini güncelleyebilenlere. 1 tane densiz pilotun dediğine bakarak mı gazetecilik yapıyorsun, hiçbirşeyi araştırmadan. Hadi güzelim tak reşat ı koluna herkes kendi yoluna. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:09:58 Birde bahsettiğiniz THY uçaklarını indirmiyorları iyi araştırın yabancı havayollarının ülkemize günde kaç seferi var THY günde iç hat dış hat gelen- giden kaç seferi var ve diğer hava yolarımızın iç dış hat seferlerini araştırın görün ki ona göre yazın,THY uçağının havada dolaşması veya rötara girmesi demek maddi manevi kayıptır,bunuda kimse istemez,siz en iyisi araştırdıktan sonra şunu yazmanız AHL yetmiyor arkadaş yanlardaki binalar tıraşlansın artık etrafına bina yapılmasın bir pist daha yapılması gerektiğini yazın günden güne büyüyen gelişen profesyonel kadroları pilotları hostesleri kontrolörleri yer hizmetleri ile dünya daki diğer havayolları ile çok büyük rekabet edebilen havacılığımıza çomak sokmayın sizi kimse iplemiyor artık 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 10:00:16 Bu konuyu araştırmadan yazmışsınız ,kontrolörler indirmiyor,pilotlat böyle söyledi vb yazınızla ortamı germekten başka bir işe yaramayacağını bilmenizi isterim,ben havacılık camiasından değilim turizmciyim,20 senedir havacılık camiası içindeki dostlarımla konuşurum görüşürüm yurt dışı yurt içi yüzlerce kez uçmuşluğum var,işin iç kısmınıda dış kısmınıda bilirim,yani sizin gibi uçağa yolcu olarak binerim ama iç yüzünü bilerek binerim,son günlerde oluşan rötarlarında iç yüzünü biliyorum,sizden ricam yazınızı bir daha okuyun ona göre düzelterek yazın,çünkü kontrolörler pilotlar yer hizmeti veren herkes bir uçağın rötara girmesini havada dolaşmasını istemez THY Pegasus/İzair/Atlasjet/Onurair gibi ülkemizin uçaklarında bilhassa hiç istemezler 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 09:56:31 Sayın uluç 80 'li yıllarda günlük trafik 220, 90 'lı yıllarda 600, 2000'li yıllarda 1200 ve üstelik 2 tane büyük meydana anında hizmet gerçekleşiyor..Bir meydana ait kapasite vardır,ve bir piste 1 uçak iner,belilri ayırma yapılarak ,buda takribi 2 dk yapıyor ,bir meydanın kapasite ölçümünü ögrenmenizi ,araştırmanızı tavsiye ederim birde empati denen bir olay var bunu yapmanız gerekmezmi ilerici ve entellektüel bir yazar olarak,degişim tek degişmeyen şey ,tıpkı otoyol gibi düşünün isterseniz ,yol ve araç sayısı ,trafik sıkıştımı yani yogunluk olan saatlerde yavaş ilerliyor herşey geç varıyosunuz bir yere ,aynısı degil mi?yıl 2010 uçak sayısı 80 li yıllarda thy de 35 uçak yıl 2010.ciao ,h. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 09:51:34 Türk Hava Sahasında uluslararası standartlara göre hava trafik hizmeti sağlayan Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü Seyrüsefer Dairesi Başkanlığı, 12.01.2004 tarihinde başlatılan çalışmaların sonucunda Merkez ve bağlı Hava Liman ve Meydanlardaki tüm Seyrüsefer Hizmet Birimleri (*) ile birlikte 12/07/2005 tarihi itibariyle KY–3962/05 nolu TS-EN-ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistem Belgesini almaya hak kazanmıştır. bu şartlarda sağlanan hizmet için kimsa eleştiri getiremez. somut örnekler vereceksin önce. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 09:41:49 artık brakın bu işleri. önce gelin görün eğer ortada bir hata varsa buyrun somut örneklerle acıklayın. hala kule yaklaşma kavramlarını birbirinden ayıramıyorken oturup ne hakla büyük emek sarfeden insanları eleştirirsiniz anlamam. 50 mil yarıcaplı bir saha aynı anda 30 ucak inmek icin geliyor bir o kdar da kalkan ve saha cb dolu.acaba siz ne yapardınız?! 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 09:40:04 hıncal emmi sen ne çok şey biliyon spor ekonomi siyaset magazin son alarak havacılık valla takdir ettim ya bu arada sen 127 yaşında filansın galiba kokpite gelen geçen hiçbir zaman girmedi yasak değilmiş ya buna kargalar güler bu arada sağolun ya bir kontrolör olarak gurur duydum önemli bir işim olduğunu biliyordum ama bu kadarda önemli olduğunu bilmiyordun neymişiz be ülke meselesi olduk ya bence bu son çıkan demokratikleşme paketinide biz düzelttirmiyoruz ne dersin be hıncal abi ya işsizlik :) 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 09:38:49 artık gündem kontrolörler üzerine.. iyi prim yapar hale geldik. kelle koltukta sistem radar zaafları insan gücü eksikliği eğitimli personel maddi manevi sorunlar derken bir de bunlar cıkıt. neymiş thy havada bekletiliyormus. adam gelir bir numara yapalım deriz hız keser. iki numara yapalım hızı artır deriz ikide bir hızını söyler kestirmek için. sonra da dersin ki yok avrupalılar erken iniyor. tabiki iner adam hız konusunda sana problem olmaz alçalma konusunda sana problem olmaz 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 09:31:04 yuh diyorum başka da bir sey diyemiyorum....ya bu kontrolorler de ne meret insanlarmıs da yılardır hava trafiğinin en önemliside THY nin en büyük düşmanıymışlar. hava trafiğinide THy bırakalım olay çözülsün. Avrupa ve Amerikada THY ye yapılan muammeleyi unutup Türk havasahasında kartal kesilenler iğneyi kendilerine batırmayı denesinler. Kontrolörler sahipsiz tabi vurun abalıya.... 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 09:29:30 kulecilerin yada approach bu iste hic kabahati yok,thy nin kaptanlari hizlarini minimuma cekince onlar ne yapsin?,thy nin pilotlari ince hesap pesinde,ayrica kimi kime sikayet ediyorlar?hincal uluc havaciliktan ne anlar? 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 09:23:32 hıncal bey dhmi thy yi neden bekletsin unutmayınki thy yönetim kurulu üyelerinden birisi dhmi genel müdürü 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 09:21:12 hem yavaş alçalma yap, hem de öncelik ver, bence gecikmeler 2 katına çıkar....yorumu da bilen insan yapacak, başkasından duyduğuyla iş tutan değil.. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 09:20:39 eğer ortaya bir iddia atıyorsanız, bunun somut nesnel verilere dayanası gerekir. Böyle o dedi bu dedi şöyle oldu şeklinde ifadelerle işini büyük bir özen içinde yerine getirmeye çalışan bir meslek grubunu ve nezih bir devlet kurumunu hedef göstermenin anlamı var mı? Özellikle de insan hayatının bu kadar önemli olduğu bir alanda. Nasıl olsa hedef alınan bir devlet kurumu devlet memuru kendilerini savunmazlar o zaman vuralım abalıya mantığımıdır. hıncal bey eğer gündemde kalmak istiyorsa bilmediği işlere karışmak yerine mankenllerle adını duyursun. Herkese saygılar... 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 09:19:58 Pek çok kez hem THY hem de BA,Lufthansa vb ile uçtum. Yazılanlara kesinlikle katılıyorum. THY ile avrupa uçuşlarında hemen hemen hep havada bekledik. İstanbul üzerinde de THY ile hep tur attık. Avrupada ne yapılıyorsa aynen Türkiyede de yapısın. THY ilk önce inmeli.Ç ok sık uçtuğumdan bunu rahatlıkla söylüyor ve Hıncal Uluça kesinlikle katılıyorum. Doğru söylüyor. 0
  • Misafir 19 Ağustos 2009, Çarşamba 09:11:53 Hıncal Abi hangi uçakta gecikme aldında yazdın bunları.Ayrıca THY den başka diğer Türk şirketleri Libya bayrağımı taşıyor acaba.çok komiksin Hıncal Abi çokkkkk.Bir gün geleyim de Ertekin Beyle sana anlatayım işi.Aslında sen GS teknik diretörü olacaktın noldu almadılarmı takıma...... 0