Kabin memuruna hayatının şokunu yaşattılar!

    Çok beğenilenler

  • Purser 31 Ekim 2021, Pazar 12:57:50 Nişanlım benim otel kayıtlarımı sorgulasa otel yerine ilk öncelikle gider ona dava açarım, nişanı da kendim atarım. Güven olmayan bir ilişkide evlilik zaten çok uzun sürmez, yürümez. Bir insan neden nişanlısının otel kayıtlarını sorgular? Bu adam yarın bir gün evlendiğinde o zaman sürekli otel kayıtlarını mı sorgulayacak? Sen otele kişisel verilerin güvenliği adına dava açıyorsun da hakkında herhangi bir soruşturma vs. yokken polis nişanlının senin otel kayıtlarını sorgulamasına neden dava açmıyorsun? Görevi kötüye kullanma? Kişisel verilerin gizliliğini ihlal? Otel yöneticisi de zaten bu konuya değinmiş nişanlısı nasıl ulaşmış o verilere diye. 24
    • Neden 31 Ekim 2021, Pazar 15:20:34 Neden alindiniz birden? 18
    • Purser’a 31 Ekim 2021, Pazar 15:22:01 Gizli sakli is mi ceviriyorsunuz sevgilinizden esinizden yoksa? Neden korktunuz? 23
    • Cvp 31 Ekim 2021, Pazar 15:22:29 Polis nisanlisi yabanci biri degl neden o kayitlari bilmesin ogrenmesin? Sokaktaki adam degl nisanlisi tabi ki bilecek 31
    • Ihtimal 31 Ekim 2021, Pazar 15:22:55 Buyuk ihtimal nisanlin oyle bir seyini ogrense seni kovar atar. Sen ondan ayrilana kadar 8
    • Neden 31 Ekim 2021, Pazar 15:26:55 Neden sorguladigi ortada, 6
    • Meslek alışkanlığı. 31 Ekim 2021, Pazar 18:45:55 Meslek alışkanlığı işte. Konusu ve yetki erişimi varsa sorgular. Nişanlılık dönemi birbirini tanıma ve tanıma dönemi. Zaten fazla lafa gerek yok bağımsız yargı bu sorunda çözer. 2
    • Reality 31 Ekim 2021, Pazar 18:52:34 Evleneceği insanın dürüst olduğundan emin olmak için bu kontrol normal tabi ki evlendikten sonra gerekli kontrolleri önceden yapmış olduğu için bu gibi güvensizlikler yaşamayacaktır.Bir söz daha var GÜVEN KONTROLE MANİ DEĞİLDİR. 1
    • Alemsin 31 Ekim 2021, Pazar 20:40:22 Sn Purser, bu derece hararetle konuyu didiklemenize hayran kaldım. Çok gerekliydi eksiği kapatmışsınız,bravo!.. 2
  • Nişanlı polis de suçlu 31 Ekim 2021, Pazar 14:45:20 . 15
    • Dedi 31 Ekim 2021, Pazar 15:58:05 Dedi baska bir hostes 21
    • Neden? 31 Ekim 2021, Pazar 19:45:53 Sucustu yakaladi diye mi? Madem kadinin yaptigi ayip bir sey degil oyleyse ciksin utanmadan kabul etsin yaptigini. Inkar etmek durustluk mudur? 3
    • Doğru 31 Ekim 2021, Pazar 23:13:15 Görevi kötüye kullanmaktan ceza almalı ve hatta görevinden uzaklaştırılmalı. Kızın yerinde olsam hem otele hem de eski nişanlıma dava açardım. 0
  • Tüm yorumlar

  • 007 James Bond 03 Kasım 2021, Çarşamba 00:52:23 Demekki polis nişanlısı bilmediğimiz bir olaydan dolayı kıllanmış suçta olsa geriye dönük bir araştırma yapmış.Anlaşılan foyası çıkmış kabin memurunun ve hotele tazminat davası açmış.Şaşırmadık Ekip Planlama Call Centerdada yere geçen kabin memuru bilhassa aksam ve gece vardiyalarında performans yapıyordu.Görgü şahitleride vardı müdüre şikayet edildi sümen altı edildi.Tabii o evli planlamanın müdürüde başka bir uçucuyla kaçamak yaparken görülüyor Bilal Ekşi tarafından işten kovuluyor. 0
  • esb/tgs 02 Kasım 2021, Salı 09:12:32 kimseyi zan altında bırakmak hoş değil ama esb de yolcuyla tatile gidip boy boy video/resim paylaşanlar bile var iken bu tarz haberler şaşırtmıyor 2
    • XXX 03 Kasım 2021, Çarşamba 00:39:08 Gerçekler böyle ama 0
  • Üniforma çok tanıdık 02 Kasım 2021, Salı 07:46:20 OHY mi 3
  • Garip 02 Kasım 2021, Salı 03:48:57 Bu kadar çok hasta beyinle çalıştığımı düşünmemiştim. 4
  • Extravaganza 01 Kasım 2021, Pazartesi 22:49:01 Müge Anlı çözer bu işi 3
  • Yazık bu kmlere. 31 Ekim 2021, Pazar 22:22:41 Cidden yazık. 4 yıl önce de ne niyetle kalındığı aşikar o otelde. Ayrıca davaya konu husus otelin bilgileri saklayamaması olarak alınmış. Yani km diyo ki evet ben bi halt yedim ama bu neden saklanmamış. 5
  • Size ne bana ne 31 Ekim 2021, Pazar 21:27:01 Kimseyi ilgilendirmez 12
  • Aceba 31 Ekim 2021, Pazar 20:16:17 Ucretli mi? 9
    • Belki 01 Kasım 2021, Pazartesi 17:19:29 Olabilir 2
    • Nur 01 Kasım 2021, Pazartesi 20:31:17 Rapcide verecek para ne arar! 3
    • Yes 02 Kasım 2021, Salı 05:58:23 Buyuk ihtimal 1
  • Suc kimin? 31 Ekim 2021, Pazar 19:54:30 Bu durumda, suc kesinlikle izinsiz erisim yapan kisinin. Ozel hayatinin gizliligini ihlalden polis nisanliya ceza verilmesi sart. Otel yonetimi savcilik izini olmadan bu bilgiyi bir polisle kesinllikle paylasamaz. Ne gunlere kaldik…Bu platform eskiden boyle degildi. Herhalde her sey magazinsel bir bakis acisiyla degerlendiriliyor artik… 8
    • Ya 01 Kasım 2021, Pazartesi 17:19:51 Birileri tutusmus 1
    • Otelle ne alakası var 01 Kasım 2021, Pazartesi 17:55:27 Polis Polnetten ulaşıyor bilgiye, ki yaptığı KVKK'ya göre suç. 0
  • Pushback 31 Ekim 2021, Pazar 19:46:42 Kabincilik iyice ele ayaga dustu siz siz olun onlarla takilmayin 12
  • Gozlerimle gordum 31 Ekim 2021, Pazar 19:44:29 Yahu gozlerimle gordum paris’ten pass donen 60 yaslarindaki cirkin mi cirkin fransiz kaptana kagida ‘hi captian do you want to spend some time together? :)’ yazan 30’lu yaslarda hostes vardi. Bunu neden yapmasin onu yapan. Seviye yerlerde. Artik pilot hostes skandallarini degil hostes-yolcu skandallarini duyuyoruz 7
  • Cunku 31 Ekim 2021, Pazar 19:42:52 Eger otel davayi kazanirsa bu hostesin sirketi onu atmalidir isten, cunku gorev esnasinda yolcularin iletisim bilgilerini almak sirket etik degerlerine uymaz hicbir sirkette. Siz oraya is yapin diye gonderiliyorsunuz ucuslara 6
  • Apaçi Saçlı Zekeriyaköy’de oturan Kaslı 77FO 31 Ekim 2021, Pazar 19:40:36 Fo arkadaşlara sesleniyorum bunlarla sevgili olmayın her an her şey gelebilir başınıza 9
    • Cadet 01 Kasım 2021, Pazartesi 16:21:50 Kesinlikle. Altına imzamı atarım bu yorumun başınıza iş alırsınız özellikle kokpit dikkatli olsun. 3
  • Cep herkülü 787 FO 31 Ekim 2021, Pazar 19:21:18 Dakar da hostesin başına gelenler geldi aklıma..Yıllardır efsanedir 7
  • Bir soru 31 Ekim 2021, Pazar 18:32:56 Acaba nereden tanışmış gazapizm’le? Akıllara uçakta görev esnasında olduğu geliyor 2
  • Km 31 Ekim 2021, Pazar 17:02:06 Yolculardan iletişim bilgisi numara vs alan km bayan arkadaşlar olduğunu bizzat kulaklarimla kendilerinden duydum DA, bunu yapmayan bı sektör mu var herkes birilerinden hoşlanip tanışmak isteyebilir bunda ne var? 61
    • Ben de 31 Ekim 2021, Pazar 18:31:33 Duydum ama inanmiyordum su ana kadar 3
    • Bir yolcu 31 Ekim 2021, Pazar 19:45:02 Sen de numara alisverisinde bulunuyor musun ucakta? 3
  • Cadet 31 Ekim 2021, Pazar 16:46:18 Zamanında bi kız arkim vardı, bas basa kalacağımız zaman; otel olmaz , babam emekli polis , tcmizden otele gidip girmediğimize bakar demişti. İçimden oha demiştim. 11
  • Yine yeni yeniden 31 Ekim 2021, Pazar 16:11:39 Yine bir kabin memuru yine bir yolcu ile olay 36
  • Polis 31 Ekim 2021, Pazar 16:10:47 Bnmde vardı bi polis sevgilim oda yapardı bunu aslında yaptıkları suç ! Bugünki aklım olsa her bilgime erişiyo diye şikayet ederdim yapmadım ( saldırmayın bişeyimi yakalamadı )kabincide inandırıcı gelmedi demek 200 bin liraymış nişanının bedeli 18
  • Bir şey dicem 31 Ekim 2021, Pazar 16:04:42 Yorumlara bak. Aramızda kabin memuru olarak çalışan ve birilerininin eşi olan kızı olan erkeklerde var. Lütfen haddinizi bilin. Sayın kabin memurları, lütfen aranızdaki çürük elmaları ayıklayın. Hepinize laf geliyor çünkü 24
    • Ayıkla pirincin taşını 31 Ekim 2021, Pazar 18:32:28 Bunlar şirketlerden ayıklanıp atılmalı 1
  • Fırat 31 Ekim 2021, Pazar 15:55:46 Tam bir zamanında yediği hurma muhabbeti. Normal bi vatandaş beşiktaşta bu işler için kullanıldığı aşikar olan bi otelde niye kalsın 3-4 yıl önce 8
  • Biri anlatsın 31 Ekim 2021, Pazar 15:50:48 Beynim yandı yemşn ederim. Şimdi gazapizm polis miymiş? Nişanı atan kabin memuru yatı oteline kadın mı çağırmış nasıl olmuş? 18
    • Yanlış anlamışsın 31 Ekim 2021, Pazar 16:43:44 Uçağı otelde ki recepsiyonist uçurmuş , gazapizm o uçakta kabin memurluğu yapıyormuş, hanım kızımız da polis memuruymuş, yüksek hızdan dolayı uçağa ceza kesip uçucu personeli malum otelde kahve içmeye davet etmiş. 7
  • Foya 31 Ekim 2021, Pazar 15:21:33 Kadinin foyasi ortaya cikti diye telasa kapilmis hemen 13
    • Aynen 31 Ekim 2021, Pazar 17:59:58 Aynen öyle, şansa da yurtdışı uçuş olmamış o ara ( yoksa yurtdışı giriş çıkışlarından görülürdü) yatılı bodrum uçuşu güzel fikir 1
  • El Capitan 31 Ekim 2021, Pazar 14:17:58 Otel yetkilileri doğru söylüyor gibi geliyor içimden.. Eğer dava otel lehine sonuçlanırsa Kabin memurlarını temsil eden dernek yada topluluklar bu tarz olaylar yüzünden kabin memurluğunu kötü duruma düşüren kişilerede ayrıca dava açmalılar.. İnsanların gözünde mesleği kötü gösteriyorlar. 7
    • Aynen 31 Ekim 2021, Pazar 16:11:19 Kesinlikle haklisiniz. Dava otel lehine sonuclanirsa ayrica otel bu kadina ayrica iftira davasi acmalidir 2
    • Ne alakası var.. 31 Ekim 2021, Pazar 23:12:04 Ne alakası var; kabin memuru kız, evli veya nişanlı veya bekar veya sevgilisi dahi yok ne fark eder; bu kız biri ile otelde olamaz mı? Neden kabin memurluğunu kötü gösterecek? Kız kabin memuru, rahibe değil. Kötü hiç bir şey yok.. 1
  • Haber 31 Ekim 2021, Pazar 13:58:41 Değeri yok 7
  • Celiskili 31 Ekim 2021, Pazar 13:26:00 ‘Kişisel verilerin güvenliğini sağlayamadığı, kişisel verilerin güvenliğine ilişkin alınması gereken önlemleri almadığı gerekçesiyle..’ seklinde sikayetci olmus kabinci. Yani burada sikayetci oldugu konu orada kaldiginin nisanlisi olan polise verilmesi sanirim. 1
    • Kabinci 31 Ekim 2021, Pazar 15:28:31 Element uydurmada üstünüze yok 14
  • Bodrum ucusu 31 Ekim 2021, Pazar 13:24:36 Git gel ucus olabilir bodrum yati oldugunu nereden biliyorsunuz belki gazapizm’le kaldilar ucus gorevi icin 1 kere bodrum’a gidip geldi 6
    • Aynen 31 Ekim 2021, Pazar 16:04:50 Sanki bodrum’da yati yapmis da ist’da degilmis gibi konusmus 2
  • Maaş analizcisi 31 Ekim 2021, Pazar 13:13:14 Arkadaşlar boşuna demiyoruz kabinci maaşları 4999 TL olmalıdır diye. Bir bildiğimiz var ki söylüyoruz. 37
    • Yine 31 Ekim 2021, Pazar 15:30:20 Geldin mi yine sen? Bunun maasla ne alakasi var? 17
    • Km 31 Ekim 2021, Pazar 16:04:13 Keşke senin maaşında yuksek olsada kimsenin parasına malına göz dikmesen. Biz senin de maaşının yüksek olmasını isterdik... 12
    • Zam? 31 Ekim 2021, Pazar 19:56:10 Enflasyon zami yapmissin sanirim. Eskiden 2999 tl olsun yaziyordun :) 4
    • Maaş analizcisi 01 Kasım 2021, Pazartesi 17:22:13 Evet arkadaşlar enflasyona göre zam yaptık 2999 TL’den 4999 TL bandına çekmeye karar verdik, biz hakedene hakettiğini veriyoruz 0
  • Tipitip 31 Ekim 2021, Pazar 13:11:19 Bir polis tanidiginiz varsa otel kayitlarina ulasmaniz cok kolay 6
    • Yanlış 31 Ekim 2021, Pazar 23:14:53 Olmamalı. Keyfe keder bakan polis memurları hakkında dava açılmalı 0
  • Gecmis olsun 31 Ekim 2021, Pazar 13:09:20 Polise gecmis olsun 5
  • Yalçın 31 Ekim 2021, Pazar 13:04:17 Bence nişanlısına hayatının şokunu yaşatmış 2
  • Cingöz 31 Ekim 2021, Pazar 13:01:41 Nedense inandırıcı gelmedi hostesin bahanesi 7
  • Yani 31 Ekim 2021, Pazar 12:58:17 Burada mağdur olan kabin memuru mu polis nişanlısı mı?? 3
  • Zamir 31 Ekim 2021, Pazar 12:56:57 Nedense otelcinin söylediklerini daha inanılır buluyorum 3
  • Gelmekte olan yolcu 31 Ekim 2021, Pazar 12:56:02 km’ler business class yolcuları kartvizitlerini kabul ediyor denirdi acaba doğru mu yanlış mı 33
    • Dene 31 Ekim 2021, Pazar 23:16:39 Business uç ve dene 1
  • Hotcup 31 Ekim 2021, Pazar 12:54:56 Otel niye kadının kayıtlarını başkasının yerine kullansın? Akıl mantık var demek ki kalmışsın orada 2
  • Bence 31 Ekim 2021, Pazar 12:53:43 Bence haber dogrudur. Km’nin otel kayidini nereden bulsun otel resepsiyonisti? Demek ki kalmis otelde 2