iŞTE O UÇAĞI İNDİREN PİLOTLAR

    Çok beğenilenler

  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:25:47 Pilotlarin adini ve resmini yayinlamal nedir ya? Bu nasil bir etik, nasil bir havacilik anlayisi? Kaptani tanirim. İyi bir pilottur. Gecmis olsun. Allah baska kaza bela gostermesin kimseye. 8
  • TÜRK 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:59:42 Biz bu meslege basladigimizda bu meslegin sovalyelik ruhunu tasidigini ve ona layik olmak zorunda oldugumuzu ogrettiler. Aramizdaki bu zayif ve fesat karakterdekiler yuzunden bu ucagin inisini emniyetle gerceklestiren siz degerli meslektaslarimdan ozur diliyorum. Oncelikle hepimize gecmis olsun.Havacilikta herkesin basina gelebilecek olaylar mevcuttur.Asker - Sivil - Yabanci diye ayrimlari birakip ADAM olabilmeyi gorev edinmek birinci hedefimiz olursa hem THY hem VATAN hem de Dunya daha yasanir bir hale gelecektir. 9
    • ... 25 Nisan 2015, Cumartesi 16:20:49 Şovalye ney lan... :))) 15
    • şövalye 26 Nisan 2015, Pazar 16:35:56 şövalye sağ ana dikmeyi kılıç olarak kullanmış :))) Al sana şövalye ama olsa olsa Don Quixote (Don Kişot) şövalye bu. Yiyin sizin şövalyeliğinizi 5
    • şövalye 26 Nisan 2015, Pazar 16:41:59 şövalye sağ ana dikmeyi kılıç olarak kullanmış :))) Al sana şövalye ama olsa olsa Don Quixote (Don Kişot) şövalye bu. Yiyin sizin şövalyeliğinizi 2
  • Tüm yorumlar

  • atcvfr 27 Nisan 2015, Pazartesi 10:19:32 Burada pilotları kahraman veya suçlamak yanlış olur. Pilotları kahraman yapma düşüncesi diğerinden daha tehlikeli. Bir hata varsa kim olursa olsun belirlenmeli. Yoksa böyle hergün bir kaza haberiyle gözümüzü acariz güne. 0
  • Sea 27 Nisan 2015, Pazartesi 01:53:26 Bu insanların fotograflarını yayımlamak, hiç etik değil. Kaptanlar daha yargılanmadan siz infaz etmişsiniz! 0
  • yolcu 26 Nisan 2015, Pazar 16:45:07 Teknik arizalar son zamanlarda cok artmış ğözüküyor sizce seneb nedir 0
    • bilgili 28 Nisan 2015, Salı 07:20:43 teknik bir arıza yok kardeşim burda. burda ucagı yere çarpma var iniş takımını ve motoru kırma var. 1
  • KAYITLAR SILINMISTIR 26 Nisan 2015, Pazar 16:29:44 1.ci "inis" videosu su an AHL GÜVENLIK KAMERALARINDAN silinmistir bile, 05'i çeken bir sürü kamera var ancak ona el atan olmustur bile.. 0
  • Android Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 13:44:24 Ne yazık ki yabancı rakipler kurtarılan yolcu sayısına bakmıyor 1
  • Android Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 13:42:04 1. inişin videosu hiç mi olmaz :) 0
    • Android Uygulaması 28 Nisan 2015, Salı 07:22:55 o video çıkınca kahraman pilotlar nasıl kıvıracak bakalım 0
  • Mavigözler 26 Nisan 2015, Pazar 13:18:36 Pilotlarımızı Tebrik ediyorum Onlara ve değerli Yolculara Geçmiş olsun.Burada yorumlara bakınca Pilotumuzu hemen yargılayıp infaz edenler keşke o uçakta olsaydınız demekten Kendımı alamıyorum.Geçen Hafta Venedikten Atatürk havalimanı uctuk.Başka bır A320 ile ama 2 saate yakın gecikmeyle.ATATÜRK Havalimanındaki Keşkemekeşi görenler vardır. Uçaklar Damperli Kamyonlar Kepçeler Beton mikserleri ve Malum Geç Kalkışlar rotarlar.Bayağı zamandır haberlerden İzlediğimiz Kadarıylada Uçaklarımızda Çam çatlama Hıdrolık arızası Ne hıkmetse Avrupa Menşeili Airbus Uçaklarında bu arızalar,Bu bir ayrıntı.Uçağın ilk inişinde hidrolik arızası ayrıntı olarak kalmış.İnişe geçtiğinde Normalden daha hızlı olduğu için piste sert iniş yapıyor.Olaylar zincirleme geliyor.Bu hidrolik arızası neydi acaba Bakım kısmında bir ihmallermi var?Yoksa Uçuşta olabilecek olağan olaylarmı?ÇALIŞINCA OLUYOR Diyenler Artık Çalışında olsun.THY Pilotları ve Kabin Personelerine güveniyorum.AMA yöneticilerine değil ALLAH KORUSUN. 0
  • Cevap 26 Nisan 2015, Pazar 11:34:49 B737 CPT adlı arkadasım 35L pistinden kalkan heavy trafiğin turbulansından 05 pistine inen uçağın etkilenmesi pistlerin açılarından dolayı imkansız.Ancak 35R pistinden kalkıyorsa heavy trafik ozaman 05 e inen trafik etkilenir .ATC lerde bunu bilirler ve son yaklaşmada medium trafik varken 35R dan trafik kaldırmazlar.Bu istanbul kule için bir çalışma prensibidir. 1
    • Acaba ? 26 Nisan 2015, Pazar 14:54:46 Ya rüzgar 300-350 arası esiyorsa :) 0
  • Tesekkurler 26 Nisan 2015, Pazar 11:27:37 Ilk iniste pert etmismis... Oyle ya da boyle bir kazanin ardindan tek bir cana zarar gelmeden indirildi o ucak. Bu adamlar, kabin ve yerde emg inisi basariyla sonuclandirmada emegi gecen tum ekipler simdi kahraman degil de ne? Ucaktan sag salim inen bir yakininiz olsa yine boyle mi konusacaktiniz? Kahraman kaptanlarimiza tesekkurler ve tebrikler... 2
    • Android Uygulaması 28 Nisan 2015, Salı 07:25:37 Adam bundan önce 4 defa uçağın kuyruğunu vurmuş daha ne teşekkür ediyorsun yada daha nereye kadar teşekkür edeceksin 0
  • Android Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 11:16:31 Önemli ayrıntı . DHMI raporunda sağ dikme temasından önce kuyruk sürtme var diyor . Bunu gözden kaçırmayın . Kuyruk sürtme sonrası , dengenin yitirilmesinden sonra sağa yatma var , gerisi malum 0
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 11:13:41 Meslektaşlarıma geçmiş olsun dilerim. İşinizi düzgün yaptığınıza inanıyorum. Size öğretileni uyguladığınızı görüntülerden anlıyorum. Burada detaylar öğrenilmeden tek taraflı ithamlar almış olabilirsiniz. Onlar gerçekler çıkınca utanacaklarına inanıyorum. Allah Türk Havacılığını şansız bu yarz kazalardan korusun. Tüm pilotlarımızın pilotlar günü kutlu olsun. 0
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 10:10:50 Uçağı ilk seferde düzgün indiremeyip, motoru sürterek yolcuların hayatını tehlikeye sokan pilot ancak Türkiye'de kahraman pilot olur. 3
  • kemal 26 Nisan 2015, Pazar 09:38:55 uçak infilak etse bu işin fıtratında var denecekti ölen yoksa ekibe teşekkür... 3
  • Cafer 26 Nisan 2015, Pazar 06:02:23 Duydum ki, ilk normal inişde pilot motoru yere sürtmüş. Uçak Pas geçmiş. Motor bu olaydan sonra sonra alev almış. Kanatın bir kısmı parçalanmış. Yolcu bunun fotoğrafını çekmiş. Haber sitelerine o fotoğrafı koymuşlar. Pas geçmeyi takiben, kaptan o alevli motoru kapatmadan 15 dakika dolaştıktan sonra, kahramanca inerek uçağı haşat etmiş, doğrumudur? Herkes şimdi bunu konuşuyor. 4
    • You are right !! 26 Nisan 2015, Pazar 10:41:19 Kesinlikle doğru arkadaşım hard landing yapıp dikmeyi kırıp motoru dağıtıyorlar sonra bu şekilde 30 dk turlayıp tekrar iniyorlar ama olay inişte motor alev almış ve o şekilde inmiş gibi lanse edilip pilotlar kahraman ilan ediliyor tabiki uçak yakında Gilette reyonlarında yerini alacak :) 0
    • bezlazım 26 Nisan 2015, Pazar 10:55:37 senin bu kıskançlığın niye bro, adamlar yolcuların burnu kanamadan indirmiş uçağı.önemli olan bu, yoksa uçak haşat olmuşsa olmuş. uçak minimum zararla inse ve yolcular ölseydi o zaman mı beğenecektin hiiiç anlamadım.TK Kaptanlarım sizler KAHRAMANSINIZ TEBRİKLER SİZE, pilotlar günü kutlanacak kayda değer pilotlar varsa o da sizlersiniz... 4
  • Yr 26 Nisan 2015, Pazar 01:23:22 Allah korumuş.Gecmiş olsun.Kaptanlarımızı tebrik ediyorum.Ah bu fesat insanların hali ne olacak işiniz gücünüz her kötü olaya sevinmek inanamıyorum.Allahım beterınden korusun. 3
  • B737 CPT 26 Nisan 2015, Pazar 00:39:02 Öncelikle THY'ye ve ekip arkadaşlarımıza geçmiş olsun diyorum. Akla gelen sorular; 1. Önden 05 pistine inen B 787 Dreamliner HEAVY uçağı ile yeterli ayrım yapılmışmıydı acaba? 2. Önden inen uçağın HEAVY olduğu bilgisi uçuş ekibine ATC tarafından verilmiş miydi acaba? 3. A 320'nin 05'e inişi esnasında 35L pistinden A 330 HEAVY uçağına kalkış verilmiş miydi acaba? 4. A 320 bu her iki Heavy'nin wake turbulansına 50 feet'lerde aynı anda maruz kalıp kumanda kabul etmeyecek şekilde kontrol dışı kalmış olabilir mi acaba? 5. Kontrol dışı kalan uçağın sağa yetışlı olarak piste sert şekilde temasını takiben yüksek hızda pisten çıkışı önlemek için Kaptan gaz açıp goaround kararı vermiş olabilir mi acaba? 6. Hem tek motor hemde çarpmadan dolayı oluşan kumanda arızalarıyla uçağı başarılı bir şekilde indirip, hiç kimsenin burnu kanamadan yolcuları tahliye eden başta Kaptan olmak üzere uçuş ekibi bir teşekkürü haketmiyor mu acaba? 1
  • M.Aydinoz 25 Nisan 2015, Cumartesi 22:33:38 Askerler olayi nasil korukluyor, hem THY ve yonetimini hem pilotlari hem de Sivil Havaciligimizi kotuluyor farkinda misiniz? Yaziklar olsun size. O uniformalari bosuna giymişsiniz. Kotu yorumlarla kendi bacagimiza sıkıyoruz. Dunya guluyor halimize. Gecmis olsun. Ama esas kaza kelleci zihniyetler... 6
  • Cafer 25 Nisan 2015, Cumartesi 22:19:44 Kahraman pilotlarımız. Artık sizleri pegasus da veya başka şirketlerde görmek istiyoruz. 5
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 22:08:31 Kaptanlarımıza geçmiş olsun, bu tip kazalarda kimsenin yaralanmaması büyük mutluluk. Kazalardan çıkarılacak derslerin ise elbet yetkililerce alınması temennimizdir. 0
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 21:46:00 Hergun istisnasiz olarak airport haberi takip ediyorum. Sivilin askerine, askerin siviline her haberin altinda laf atmasindan birbirine ağıza alınmayacak sozler soylemesinden yorulmadın mı havacılık camiası?? Ogrenim durumu en az üniversite olan bu topluluk içinde bu kadar basit insanları gormek bu sektorun içinde yıllardır olan biri olarak fazlasıyla üzüyor..Kendinizi rezil etmekten başka birşey değil bu yaptığınız.. Size ne insanların kökeninden? Rabbim o uçağın içinde olan insanların yanındaymış ve çok şükür kimsenin burnu bile kanamadan iniş ve tahliye gerçekleşmiş. Gün hergün yüzlerce meydana operasyon yapan bayrak taşıyıcımız olan güzide şirketimizin ne olursa olsun arkasında durmak mi yoksa ailenin gecimini sağladığın ekmek kapının arkasından isim bildirmeye cesaret edemeden yorum yapmak mı.. Saygı ve sevgilerimle.. 0
    • ortam bükücü 26 Nisan 2015, Pazar 08:42:22 Bu dediğiniz sivil asker, kabin kokpit ayrımı falan değil. Araya karışan, ortamı kasıtlı olarak germeye çalışan parazitler var. Onları saldırgan, suçlayıcı, hakaret içeren yorumlarından hemen tanırsınız. Her olayda hemen "pilotun kökeni ne?" diye yem atıp kaçan adamın başka ne amacı olabilir?Neredeyse tüm yorumlarda varlar. İşin kötü tarafı ciddiye alınıp tartışma başlatabiliyorlar. İstedikleride bu zaten. 0
  • Android Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 21:15:31 2. iniş gayet başarılı görünüyor , gel gör ki buna sebep olanlar da onlar gibi , olay da burda tıkanıyor . Umarım gerekli önlemler alınır . 0
  • Pilotaj 25 Nisan 2015, Cumartesi 21:12:17 Direk olarak Pilotaj !...Neyi tartışıyorsunuz ? Kötü Yaklaşma, Kötü iniş, Sağ motora verilen hasar neticesi yangın ve sonrası tek motor iniş ve ağır kırım....Geçmiş olsun . 4
    • isim 25 Nisan 2015, Cumartesi 22:24:14 Ya öyle mi? Ne yapıcaz şimdi? 3
    • Kaptan 26 Nisan 2015, Pazar 10:01:35 Wake turbulence. 0
  • Boeing cpt 25 Nisan 2015, Cumartesi 20:57:41 Sorun airbusların kullanımı kriz durumlarında sıkıntı yaratan joystick sistemi. İlk inişte vorteks uçağı sola yatırınca, sidestickten verilen kumanda kontrolsüz olabiliyor ve burda da fazla sağa yatırıp orayı burayı dağıtmaya sebep olmuş. Kontrol melekelerine hitap etmeyen bir sistem ve Boeinglerde olmayacak durumlar. 0
    • Airbus Cpt. 27 Nisan 2015, Pazartesi 09:52:31 Amsterdam'da neye hitap edip etmediğini gördük 2
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 20:36:42 Benim anlamadığım her sıkıntıda hatanın bedelini ödeten şirket kendi içerisinde neden hata sorumluluğu kabul etmemektedir. 0
  • Pilot babasi 25 Nisan 2015, Cumartesi 19:59:04 Bir hata sonucu(teknik veya pilotaj) ilk denemede ucagin sag dikmesi kiriliyor, Kaptan bir karar verip tekrar havalaniyor, yanan motorla ucuyor, ikinci denemede arizali (ne kadar arizali oldugunu izleyin) ucakla mucizevi bir sekilde iniyor ve Allaha sukur, hic bir can'a zarar gelmiyor, ey klavye kahramanlari! sizin hayalleriniz bile bu sonucu saglamaz, Asker- Sivil pilot ayrimi yapan Anne sutu almamis dangalaklar! bu ucagi indiren iki kahraman pilot asker ve sivil egitimi almis kisiler! gecmis olsun onlara , gecmis olsun THY , gecmis olsun Turkiye. 2
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 19:37:37 BUGUNE KADAR THY HAVAYOLLARINI KIM UCURUYORDU? SIVIL PILOTLARMI? ASKERLERMI, SIZ DONLA GEZERKEN THYOLLARINI KAHRAMAN TURK ORDUSUNUN PILOTLARI UCURUYORDU GIT 60 lara git 70 lere git 80 lere git 90 lara git 00 lere 18
    • OLMADI 25 Nisan 2015, Cumartesi 20:54:07 BU OLMADI İŞTE. BİR TEHLİKE ATLATILMIŞ. GEÇMİŞ OLSUN SAĞ SALİM İNDİĞİNİZE ÇOK SEVİNDİK DEMEKTEN BAŞKA SÖZ YAKIŞMAZ. 0
  • asker sivil 25 Nisan 2015, Cumartesi 19:37:17 Buraya yorum yazan sozum ona asker pilotlar (ki ben inanmiyorum onlarin asker olduklarina cunku askerde vatan sevgisi vardir. asker diye yorum yapanlar bence bu meslegin icinde bile olmayan klavye pilotlaridir ve ortami germeye calismaktadirlar lutfen gaza gelip o yorumlara aldirmayin) Bu meslegin icindeolan biri bu tip yorumlar yapmaz. Cunku yarin basina daha buyuk olaylarin gelebileceginin bilincindedir. Ama ortami germeye calisa klavye pilotlarinin da bu tip yorum yaptiktan sonra kaldirimda bile dikkatli yurumelerini tavsiye ederim, olurya saksi duser, agac duser, araba carpar, gasp edilebilir. Arkadaslar kendinizi silkeleyip toparlanin. Basiniza bu tur yorumlardan sonra hersey gelebilir. Allah yukaridan izliyo... Gulmeyin klavyeniz bile bozulabilir. Yorum yapamayacak hale gelir elleriniz. Sakin olun..... Ucucu ekip arkadaslarimin tamamina gecmis olsun dileklerimi sunar havaciligimizda bu kazanin son olmasini umit ederim. Saygilarimla... 0
    • Ucurucu ekip 25 Nisan 2015, Cumartesi 21:10:21 Ucurucu ekipin hepsini isten atin. Sivil pilotlara egitim verenleri kodese tikin. Insan hayati bu kadar ucuz mu? Oto bile suremeyene ucak teslim etmisler. Bu kadar salaklik olmaz. Bu pilotlar fanlarini de alip inlerine donsunler. 9
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 19:13:59 Sen git uçağı mahfet sonra da kahraman ol... 15
    • selcuk 25 Nisan 2015, Cumartesi 20:09:04 sen önce doğru yazmayı öğren. sonra yorum yap. ;) 1
  • Dandikler 25 Nisan 2015, Cumartesi 18:41:31 Sen ucagi indirirken motoru ve kanati yere cap,yangin cikar,ikinci denemede pist disina cikar,yeni A320 yi hurdaya cikar.Ne dandik pilotlar bunlar ya 12
    • I-Phone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 19:05:20 Dandik olup olmadığı tartışılır. Ayrıca uçağın yaşı ortalamanın üzerinde. İniş esnasında downburst gibi bir olay olmadığına gore bariz şekilde kötü bir iniş var. İnişi kim yaptıysa ruhuna fatiha diyelim. Kaptansa kaptanlığını alırlar. F/O sa şirketten atarlar. 10
    • dandik arkadaş 25 Nisan 2015, Cumartesi 19:14:26 kahraman pilotlara dandik diyen dandik arkadaş uçak yere inince motor yanmadı. Motoru alev almış uçağı kimsenin burnu kanamadan yere indirdi bu arkadaşlar. Ama sende nerde o anlayış dimi. 9
    • kafası almayanlara 25 Nisan 2015, Cumartesi 20:10:00 o motor da kendiliğinden alev almadı, senin başarılı pilotunun marifeti. ilk denemede zaten uçağın pert etti. sen daha neyin laf dalaşını yapıyorsun... 2
    • THY 25 Nisan 2015, Cumartesi 21:23:08 yiyorsa tek tekerlek üzerine sen de iniş yap kardeş....Pilotlar olağan üstü başarıyla inmişler helal olsun aldıkları her kuruşş 3
  • Dexter 25 Nisan 2015, Cumartesi 18:37:18 Benim Cagrı kardesime laf soyleyen ot beyinliler aslan gibi yüreklidir sesinden belli zaten yapılabilecek herseyide yapmıstır. Kaptanımda eminim yapmıştır. tek bir burun kanamadan kaza atlatıldı. ucagın derdi sizi almasın. asker sivil vs gecin bunları hiç bir thy pilotu sorumluluk bilincinden yoksu değildir her zaman layıkıylada yapar. Cagrı kardesime ve tüm Türkiyeye gecmis olsun tekrar! 4
    • ikinci pilot 25 Nisan 2015, Cumartesi 19:09:20 Kule ile ilk temasa geçen ikinci pilot sanırım. İkinci pilot dahi tek motor alev almışken soğuk kanlılığını koruyor. Bence bu kaptan pilotumuz ve ikinci pilot bu başarılarından dolayı thy tarafından tebrik edilmeli. Ben şahsen tüm pilotlarımızın bu iki pilotumuz gibi özverili ve başarılı olduğunu düşünüyorum. Olumsuz yorum yapanlar ya hayatında bir baltaya sap olamamışlar veya hasetinden ne diyeceğini bilmeyenler. Hepimize geçmiş olsun. 7
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 18:19:00 1) Pilotlar kahraman midir yoksa idam mi edilmelidir? Sonra sacma cevaplar. 2) Asker midir sivil midir? Sonra yine sacma cevaplar, seviyesiz yorumlar. Tartismanin seviyesi ve derinligi Türk kafasiyla asla bundan ileri gitmez. Bu olay neden olmustur nasil olmustur tartisan asla olmaz benim zavalli memleketimde. Sonra derler ki bati nifak sokuyor icimize. Ona gerek birakmiyorsun ki. Bati cekirdegini, cipsini almis oturup seyrediyor. Adamlarin resimlerini ve de isimlerini basmislar ustune ustluk. Bravo size de! 1
  • Bodge 25 Nisan 2015, Cumartesi 18:18:46 Ekipçe geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda mesleğinize geri dönersiniz. 0
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 18:01:07 ucagi cift motorla babamda indirir adamin isi zaten emergency durumda duruma mudahele etmek neresi kahramanlik veya basari bunun ucagi kaal et pisti kapa sonrada kahraman pilot 8
    • 4 teker 26 Nisan 2015, Pazar 10:04:59 4 teker uzerinde zor gidiyorsun sonra gelip buraya yorum yapiyorsun. 0
  • müşterek 25 Nisan 2015, Cumartesi 17:58:09 Öncelikle ben de bir sivil kaptan pilot olarak kendisinin ikinci pilotluğu sırasında birlikte uçma fırsatı bulduğum kıymetli Alphan Ağabeyime ve yanındaki genç arkadaşa geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.. Arkadaş şu asker, sivil muhabbetini yapanlarda Sağ İniş Koluna sürülecek akıl yok... Sonuçta asker kokpit veya sivil kokpit diye bir planlama söz konusu mu herhangi bir şirkette? Yapılan iş müşterek, kader müşterek... Nedir zorunuz anlamadım gitti... 1
    • fo 25 Nisan 2015, Cumartesi 18:04:52 sayisiz asker kokenli pilotla uctum, bir tanesinin bile suradaki yorumlari yapacak tarzda birisi oldugunu dusunmuyorum, birileri ortami guzel gazliyor. 0
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 17:33:28 Malesef 05 e her inişte pistin uzatılmasından dolayı 35 e kalkan uçakların türbülansına giriyoruz.Buna bir çözüm bulunması gerekiyor.Sert inişten sonra İ/T ve FLAP ların hasarlanmış olabileceği düşüncesiyle toplanmak istenmemesi dogru bir karar.Bu gibi olaylar hepimizin başına gelebilir önemli olan sonrasında yaptıklarımız.Olaya bu şekilde bakmamız gerekir.Sonrasında yapılanlar çok başarılı olmuş ki kimsenin burnu kanamamıştır.Arkadaşlarımıza ve hepimize geçmiş olsun Allah beterlerinden korusun.Bizim bizden başka anlayanımız yok lütfen düşene tekme vurmak yerine sahip çıkalım.Hepimize emniyetli uçuşlar.MA. 0
  • Kahraman 25 Nisan 2015, Cumartesi 17:24:30 Nasil kahraman olunuyor gördünüz mü? 0
  • Android Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 17:06:22 Uçağı kal ettiler bide kahraman ilan edilcekler utanmasalar 12
  • Birisi 25 Nisan 2015, Cumartesi 16:56:51 okadar Bos Adam varki.. Sasiriyorum.. Yok piloting resmini koydun soyisminineden yazmadin.. Hey Allah im 1
  • CPT 25 Nisan 2015, Cumartesi 16:34:52 Her olay Pilotaj veya Teknik nedenlerden oluşmaz, kimse Meydana yaklaşma kriterlerinden yada önden inen uçak ile ilgi konuşmuyor. Son bir haftadır yeni yaklaşma şekilleri deneniyor farkında olan yok mu? Yaklaşma aralıkları 5 NM içine girmeye başladı, zaman zaman 2.5 NM de yaklaşma yaptırılıyor. Bana sakın Frankfurt dan örnek verilmesin. Kusura bakmasınlar bizimkiler 2,5_3 Nm ara ile yaklaşma yaptırıp sonrada öndeki uçak 330 veya 777 diye ikaz yapıyorlar... Artık bırakın ASKER ve SİVİL ayırımını, beraber uçan kişilerin kaderleri birbirleri ile kesişmektedir. Havada meydana gelebilecek bir sağlık probleminde ASKER yada SİVİL pilotların kaderi bir diğerinin elinde olacaktır, UNUTMAYIN... 4
    • ATC 25 Nisan 2015, Cumartesi 17:37:27 ha yani uçağa hardlanding yaptırıp haşat eden değilde atc suçlu oldu şimdi de öyle mi.eğer oldu da öndeki uçağın wortexi etkiledi bu durumda unstable app ve g/a denilmiyor mu sayın kaptan.madem yaklaşma unstable neden devam ediliyor.işinize geldi mi londra frankfurt amsterdam şöyle güzel böyle iyi işinize gelmedi mi istanbul kötü demi.hem ne biliyorsunuz atc nin ilk inişte heavy-medium ayırması yapmadığını.yanlış bilgilendirme dürüst bir davranış değil.önce dönün kendi hatalarınıza bakın derim.varsa atc de sıkıntı o da bedelini öder merak etmeyin 10
  • Kaptan Pilot 25 Nisan 2015, Cumartesi 16:16:06 Değerli kaptan kardeşlerim. Bugün ben de havadaydım ve inişinize kadar sizi takip ettim. Lütfen burada her yazılana itibar etmeyiniz . O insanların hayatını buradaki boş lafların değil sizin bileğinizin ve yüreğinizin kurtardığını unutmayınız. Büyük geçmiş olsun. Allah buradaki fesatları da ıslah etsin inşallah. Benzer sıkıntıyla da sınamasın. Sizin gibi geçemezler çünkü! 3
  • Hunilizade 25 Nisan 2015, Cumartesi 15:59:03 İnsanlar Arasında ayırım yapmaksızın "Geçmiş olsun" demek yerine bağırsaklarını ortaya döken iğrenç zihniyetteki hazımsız bazı yaratıkların buraya yazmasını niye engellemiyorlar anlamıyorum. Önemli olan sivil veya asker olmasımı, yoksa bu bazılarının burun iniş takımı problemlerimi? Al, ver yapın geçer. Ilk defada olmazsa birkaç sefer yaptıktan sonra geçer ama neyi alıp neyi verdiğinize dikkat etmeniz lazım. Şemsiye ise sakın açmayın deneyenler söylüyor asla açılmazmış. 0
  • olabilir 25 Nisan 2015, Cumartesi 15:30:56 pilotlara bisi olmasi gercekten cok sacma nihayetinde bu isin fitratinda var bu gayet dogal olabilir yani.gecmis olsun herkese. 4
    • olamaz 25 Nisan 2015, Cumartesi 16:08:23 sen ilk denemende motoru, kanadı flapları yere vurup haşat et. hemde bu kadar havanın iyi olduğu, problemsiz bir günde. eee sonra bu işin fıtradında bu var. yemezler beyler... altındaki araba değil, 100 milyon dolarlık uçak bunu iyi belle... 10
    • "olamaz" a 25 Nisan 2015, Cumartesi 18:06:37 aaa tabii insan hayatnın ne önemi var canım, tuhh uçak gitti.. uçuyosan büyük konuşma derim bu işler belli olmaz, havaya da bakmaz.. 3
    • mantıksıza cevap 25 Nisan 2015, Cumartesi 19:51:00 o zaman her ay bir uçak kal etmeye devam, hedef 2023, tabi dükkanı kapatmak için... 3
    • misafir 26 Nisan 2015, Pazar 23:09:45 :)) arkada observer dın galiba. Uçakta mıydın koşullar neydi noldu da bu oldu? Burdan böyle konuşması kolay tabii.. Hiç uçak kal etmeyen şirketler kapanmıyor zaten.. Bu zihniyetle uçuyor olamazsın.. bi gün gelir bi arızada milyon dolarları kurtarmayı düşünürken onca insanın canına mal olamazsın. Ben hala büyük konuşma derim tabii uçucuysan 0
  • çok uçan adam 25 Nisan 2015, Cumartesi 15:30:14 Airporthaber çalışanları, pilotların soyismini gizlemişsiniz, iyi güzel hoş fakat bu adamların boydan fotoğraflarını yayınlıyorsunuz , bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. Google image search diye servis var veriyorsun bu fotoğrafların URL sini , al sana adamın adı soyadı, aile fertleri, arkadaşları, hepsi ortada, Maden biraz saygı gösterip birşeyleri gizleyecekseniz, bari doğru düzgün yapın. soyismini gizliyorsan , fotoğraflarını koymamalısın. 0
  • Android Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 15:22:43 A.Morgan , onu bilenler bilir 2
  • gecmis olsun 25 Nisan 2015, Cumartesi 15:16:19 "İkinci pilot taze pilot canimizi kime emanet ediyoruz" diyen cahiller var.dünyadaki uygulamaları bilmeden atiyorlar. Kaptan ve ikinci pilot havada motoru alev almış bir uçağı kimsenin burnu bile kanamadan yere indirmişler. Tebrik edeceğine çamur atanlar siz iflah olamazsınız. Cani gönülden hem kaptanı hem de ikinci pilotu tebrik ediyorum. Ben canımı seve seve bunlara emanet ederim. 1
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 15:07:39 Yazik bu Kaptanlara.. hepsinin basina gelebilir, günde kac saat ucuyor bu garibanlar biliyormusunuz? Sabahin köründe evinde cikip avrupaya git gel yapip üstüne birde sen adama hatay'a git gel dersen..olacağı bu. THY zihniyeti, küçük beyinlileri yönetici yaparsan her ay iki crash landing yaşarsın elbette.. 0
    • SERDAR 25 Nisan 2015, Cumartesi 15:35:05 ESKİDEN SİZİN ET BEYİNLİLER VARKEN KAZA OLMUYORMUYDU THY DÜNYANIN EN İYİ VE GÜVENLİ HAVA YOLU OLDU O BEĞENMEDİĞİN YÖNETİCİLER SAYESİNDE EĞER HAZIMSIZLIK VARSA SODE İÇ ALIŞIRSIN 1
    • TR 25 Nisan 2015, Cumartesi 16:04:36 Hani az uçuyoruz.THY'de pilot sıkıntısı yok. bu ay 50-60 saat verdiler siz demiyor muydunuz. 0
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 15:06:48 Onemli değil, diyen arkadaşa, kardeşim, uçağı yere vur kır, sonra da lastik de, teknik de. Her türlü saçmalık serbest. 5
    • tamir 26 Nisan 2015, Pazar 10:08:30 teknikten oldugun o kadar belli ki, sana laf eden mi var 0
  • Sivil düşm. ezik 25 Nisan 2015, Cumartesi 15:05:55 Geçmiş olsun diyeceğine Sivil Asker ayrımı yapıyorsun. İçinde yetiştiğin şanlı TÜRK ordusunda hiçmi beyfendilik öğrenmedin? Seninle aynı havayı soluyam asil abilerimizi utandîrma bari 0
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 14:57:14 Sert iniş dolayısıyla motor sürtmüş paller sıkışınca motor alev almış. Ayrıca yine sert iniş yüzünden motor vurunca flaplarda hasarlanmış. O taraf komple hasarlanmış. Motordaki yangın yüzünden lastiklerde yanmış. Pilotaj galiba ama ikinci inişte daha zoru başarmışlar hem tebrik hemde kınama oldu. Neyseki mala geldi cana değil 0
    • noname 25 Nisan 2015, Cumartesi 15:41:12 motoru havada alev alan uçakta pilotaj hatası nasıl oluyor anlamadım. 2
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 14:42:34 120 bin TL parayı veren herkes pilot olabilir mevcut uygulama bunu gösteriyor.ama pilot dedigin emergency durumda ortaya cıkar.tek motorla rahat rahat inebilecek ucagı bu hale getırdırıp yolcuları bu sekılde tehlukeye soktularsa buna kahramanlık denmez.para verıp ucus okulana gıdıp lısans almak yeterli degil onemli olan acil durumlarda ortaya koydugun performanstır. 8
    • AmeleSavar 25 Nisan 2015, Cumartesi 16:38:20 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • İsim / Rumuz 25 Nisan 2015, Cumartesi 14:39:06 Pilotlarimiza ve tum ekibe gecmis olsun 0
  • pilotlar 25 Nisan 2015, Cumartesi 14:39:02 Bu fotoğraftaki pilotlar kahramandır. O uçağı sağ salim piste indiren her pilot gibi. Medyada zaten türk hava yolları gibi milli degerimizi karalama kampanyası almış gidiyor. Bu karalama kampanyasının odağında paralelciler ve yardımcılarının olduğu da aşikar. Elbette daha hic bir şey bilmiyoruz ve kimseyi suclayamayiz. Aklinizin bir köşesinde olması için hatirlatayim istesim 2
  • Aydın Çıldırcı 25 Nisan 2015, Cumartesi 14:38:48 ikinci pilot Gökberk Çağrı Karakollukçu taze FITA mezunu. Allahım canımızı kimlere emanet ediyoruz?!!1bir 15
    • fita melbournecu 25 Nisan 2015, Cumartesi 15:28:32 hosgeldin troll 2
    • soru 26 Nisan 2015, Pazar 10:10:19 10bin saatli pilotlar yoktan var oluyor zaten... 0
  • İsim / Rumuz 25 Nisan 2015, Cumartesi 14:32:00 Alphan ve Gökberk Kpt' larım büyük geçmiş olsun Allah bir daha göstermesin inşallah 0
  • habomcunun ahı... 25 Nisan 2015, Cumartesi 14:24:38 Allah daha beterinden saklasın sonuçta milli servet bu daha da önemlisi insan taşıyorlar ama şu gerçeği gözardı etmeyin; 3bin kişiyi habomda yillarca calistirip uydurma kadrolarla tk ya gecirdiler. Ucak uzerinde calisan adami işçi kadrosunda aldilar tkya. ucakta ayni işi yapan teknisyenler arasinda maaş uçurumu var.200 kişiyi işten attilar Piyasa bu kadar kötüyken,teklif gelenlerin ise maaşını düşürüp 6 sene geriden başlamalarını sağlayan uydurma kadrolarla aldılar tkya. Daha neler neler var anlatacak ama neyse şimdi bu kazayla ne alakasi var diyeceksiniz bu söylediklerimin. O da şöyle ki; muhtemelen teknik bir ariza sonucu cikacak olan bu kaza da kabak teknisyenlere cikarilacak. Sen sirket icinde hakkaniyeti saglayamazsan boyle teknik arizalar daha cooook olur. İnsanlar mutsuz huzursuz kendilerini işe veremiyorlar cunku herkes düşünüyor belediyede yol yapim calismalarinda calisan kadrolu işçi bile 4bin lira maaş alirken ,uçak teknisyeni 2bin-2bin500 lira zor aliyor ikramiyeyle!!! 2
  • İzin 25 Nisan 2015, Cumartesi 14:20:11 Tüm ekibe geçmiş olsun ....merak ettim ekibin izni alınarak mı foto ları yayınlandı ....alınmadan yayınlandı ise etik olarak izin alınması gerekmezmiydimoton 0
  • . 25 Nisan 2015, Cumartesi 14:16:31 ALLAH CC beterinden saklasın.AMA peygaöber efendimizin dediği gibi "deveni bağla sonra ALLAHA emanet et" 1
  • İsim / Rumuz 25 Nisan 2015, Cumartesi 14:16:26 Bundan 8 sene once samsun a ucak tek motorla sorunsuz inis yapmisti.motor samsunda degistirilmisti.asimetri thrust a gelmeden hardlanding var.bunu atlamayin.buz gibi pilotaj 1
  • onemli degil 25 Nisan 2015, Cumartesi 14:07:55 Ben burada turkish technic muhendislerini elestirecegim. Saygi deger muhendis geliyor, lastiklerine bakiyor,bir sey yok diyerek aracina gecip oturuyor. Kimisi de motor ve flap aksamina bakiyor. Sonra cocpite gidip gerekli prosuduru uyguluyor. Buradaki sorun su; ucak motorlari uretilirken belirli bir sarsinti derecesine ulastiginda kendini ucaktan ayirarak ucagin guvenligini tehlikeye atmamak icin kendini ucaktan ayiran bir teknoloji ile uretiliyor. Burada pilotun sert inisi bunu tetiklemis olabilir. Ama bu tamamen teknigin hatasi cunku bu elektronik aksama bagli ancak kendi basina bir mekanik aksam olan ve bilgisayarda gurunemeyen bir problem. ''teknik her vidayimi kontrol edecek?'' Dediginizi duyar gibiyim. Evet gerekirse her vidayi kontrol edecek!! 11
    • cevap 25 Nisan 2015, Cumartesi 18:22:24 fazla bilim kurgu okuduğun belli motordaki sarsıntı artınca motor uçaktan nasıl ayrılıyor bir anlat da bizde öğrenelim.Her vibrasyon limit dışı olunca motor uçağa bye bye mı diyor. 1
    • fak 25 Nisan 2015, Cumartesi 20:11:51 mühendis değil teknisyen . birşeyden haberin yok. klavyesi olan yorum yapıyor. 1
  • airman 25 Nisan 2015, Cumartesi 14:07:02 Tüm Uçaklar pilota fazladan iş bırakmadan tek motorla rahatlıkla iniş için dizayn edilirler... 0
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 14:01:35 Hepinize gecmis olsun asker Yada sivil olun farketmez kimse boyle bir sey yasamak istemez 0
  • Pinot 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:58:06 Yahu ucak normal inerken sert in,is ziplamis hasar olumus tekrar havanip inmis,sorun ilk inisi kim yapti neden sert oturdu sag tarafa muhtemelen ilk oturusta darbe aldi, 1
  • Direct Entry 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:56:28 Direct Entry kaptanlar.. 9
    • Hadi ordan! 25 Nisan 2015, Cumartesi 14:22:16 Doğru haklısın. Katmandu'yu da direkt entry kaptanlar yaptı. Amsterdam, Adana, Diyarbakır, Van.. Hepsi onların suçu. Motoru cayır cayır yanan, flaplarini ve iniş takımlarını toplayamadan her türlü emercensi mevcut bir şekilde gelip inen ve kimsenin burnunun bile kanamadigi bir uçağın ekibine böyle aşağılıkça köken üzerinden saldırmayı kınıyorum. Pilotun askeri sivili direct entry'si şusu busu olmaz. Bu uçağın ekibini de teker teker kutluyorum. 0
  • Mehmet 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:43:04 Bizim işimiz bu , sadece eleştirmek... Sanki bu kesin sonuca varanların hepsi uçağın içindeydi, ya da hepsi kaza kırım inceleme uzmanı... Ya da bi kaza mı oldu, hemen öğrenelim asker mi sivil mi.. Sivilse ve askeri pilotsam rahatlayım oh bizden değilmiş diyeyim hemen, ya da tam tersi... Zihniyet değişmediği sürece istersen 40 sene uç, istersen en kallavi kaptan ol hiç önemli değil... Merak ediyorum bu zihniyet nasıl silinecek? Ne zaman profesyonel düşünen insanlar diğer boş insanlardan sayı olarak daha fazla hale gelecek? Umarım biz görebiliriz... Herkese emniyetli uçuşlar ve ekibe geçmiş olsun... 0
  • F/o 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:40:26 Gecmis Olsun. THY bu isin profesyoneli Kimse kiskanmasin memleketimizin Gururu 1
  • dimitri 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:34:00 http://i.hizliresim.com/7kYXYW.jpg Eger yanan motor kanatlara flaplara vb zarar vermediyse ki yakin resimlerden görüldügü kadari ile zarar var görünmüyor. Bu durumda ilk denemede yapilan sert inis hatali olabilir. Bu esnada SAG ANA INIS TAKIMI zarar görmüs olabilir. Pilotlarimiz da tabiki ellerinden geleni yapmislardir. 3
  • hlk 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:30:54 Herkese büyük geçmiş olsun. Pilotlarımızı da tebrik ediyorum. Allah tekrarını yaşatmasın. 1
  • Strega 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:29:20 geröekten çok üzüldüm çok geçmiş olsun ., Asker sivil pilot diye ayırmaksızın hepsi ile gurur duyuyor ama Pilotlarımızın ismi ve soyadı ne acaba?? 1
  • Android Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:23:24 Buyuk geçmiş olsun.Kahraman pilotlarımızı canı gönülden kutluyorum 1
  • Camaro 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:20:25 Ne olursa olsun pilotlarımızın çabalarıyla uçak indi hiçkimsenin burnu dahi kanamadı.araba gibi sağa çek tamirci gelecek mümkün değildir dolayısıyla havada 150 tonluk yakıt dolu uçağı indirdiler. İçimizdeki irlandalılar bayram etmiştir 1
  • Merhaba 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:16:24 Yahu bilip bilmeden atmayın. ilk iniş denemesinde uçak çok sert bir şekilde piste vurmuş ve tekrardan havalanmış.(yolcu ifadesi) bunun sonrasında da uçakta hasar meydana gelmiş ve uçak ikinci denemede zar zor inebilmiş. İlk inişte problem neydi onu araştırın, teknik mi pilotaj mı? 0
  • sasirmis 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:15:35 Kaptan Pilot sivil degil arkadasim ayrica hem sivil olsa ne olacak asker olsa ne olacak yani iyice sasirdiniz bu bir kaza herkesin basina gelebilir,buyuk gecmis olsun diyelim sivili askeri bilmemnesi sonraki konular 0
  • Yolculara göre 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:14:00 Yolcu beyanlarına göre ilk inişte sert iniş olmuş. Sert iniş hava şartlarından veya teknik bir arızadan veya pilotaj hatasından kaynaklanabilir. Sebebi iyi araştırılmalıdır. Büyük geçmiş olsun. 0
  • Neden 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:13:12 Ucak teker koyup tekrar havalanıyor ve emergency oluyor bunu anlamadım ilk iniş kanat hasarı oluşuyor neden tekrar güç verip kalkıyor bilen lütfen ? 1
    • aynen 25 Nisan 2015, Cumartesi 20:06:34 ben de bunu merak ediyorum... iyi kötü teker koymuşsun... uçağa hasar verdiğini de biliyorsun... yeniden havalanmak niye? riski büyütmek değil mi? 2. motor da dursa... bazı kritik sistemler devre dışı kalsa? hasarlı uçak niye kaldırılır... 0
  • Fitne 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:13:04 Bu fitnecilerin yorumlarını onaylayıp, emellerine ortak oluyorsunuz 0
  • Android Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:12:22 Çok büyük geçmiş olsun kaptanlarıma. Haset dolu mesaj atanları ise anlamıyorum, insaf. 0
  • tek motorla enkaza 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:10:40 Cift motorla katmandu da enkaz yaratan astronotlardan iyidir 5
  • dimitri 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:07:01 videolara dikkatli bakin SAG ANA INIS TAKIMI normal degil. pist disina cikma etkeni budur. tek motor ana etken degildir.. Belki motor zarar vermis olabilir bilemiyoruz belki de degil ama videolari arastirin dikkatlice izleyin ve sag inis takiminin anormal pozisyonda oldugunu göreceksiniz. 2
    • Tayyareci 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:29:31 Hayatında hiç "asymmetric thrust" diye bir şey duydun mu güzel kardeşim ? Bence pek duymuşa benzemiyorsun. FSX te takılmaya devam... 1
    • Tayyareci 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:29:32 Hayatında hiç "asymmetric thrust" diye bir şey duydun mu güzel kardeşim ? Bence pek duymuşa benzemiyorsun. FSX te takılmaya devam... 1
  • Tek motorla ENKAZ 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:04:36 Sivil pilotlarimiz yuz aki tek motorla ucagi enkaz haline getirmeyi basardilar. Tum yolcular olumle burun buruna geldiler. Facia acil onlemlerle atlatildi. Basarilarinizin devamini bekliyoruz yerli ve sivil pilotlarimiz. 20
    • Ayıp 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:17:06 Beğenmeyip "sivil" dediğin ve yerdiğin kaptan "asker" kökenlidir ! Tanımıyor olabilirsin ama ezbere karalamadan önce azıcık araştırsaydın bari . Şu zihniyetinizi değiştirin ve büyüyün artık, ne asker sivili ne de sivil askeri karalamasın kötülemesin. 0
    • uygyugu 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:17:13 sağ dikme katlanmış 0
    • Tayyareci 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:27:44 Koltuğa oturma organını dayayıp, bilgisayar başında ahkam kesmek ne kadar kolay ve ne kadar zavallıca ... 0
    • kpt. 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:31:45 yaw arkadaş bende 30 yıldır uçan asker kökenli bir pilotum,aşın artık şu asker- sivil mevzusunu hepimiz aynı gemideyiz.uçak- olay sayıları çok artmaya başladı.önüne geçebilmek için neler yapabiliriz.eğitim düzeyimizi nasıl arttırabiliriz bunu tartışalım.Yöneticilerimizde çuvaldızı başkalarına batırırken bi zahmet iğneyide kendilerine batırıp nerde yanlış yapıyoruz,neleri düzeltmeliyiz diye düşünsünler lütfen. 0
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2015, Cumartesi 13:04:13 Tamam. Bu adamlarin hayati kaydi. E mutlaka sorumlu biri lazim ya. Bunlar iste sorumlu... 6