İstanbul Havalimanı'nda metro hatası

    Çok beğenilenler

  • bravo tebrikler 09 Mart 2020, Pazartesi 16:51:21 harika, tebrik ediyoruz, başarılarınızın devamını diliyoruz. çok sevindik, iyi ki 300 metre uzaktaymış böylece insanlar ulaşımda kolaylık adı altında daha çok eziyet çekebilecek. bol bol yürüyelim, bacaklarımız çalışsın, bizi spora teşvik eden bu yapıtı kutluyorum. gerçekten harika bir planlama yapmışsınız, ne kadar da düzgün mimarlar mühendisler çalışıyor metro için vallahi şaştık kaldık bayrak astık balkona. her şey çoh eyi. çohhh eyiiii. 17
    • alkış 09 Mart 2020, Pazartesi 18:14:09 mahşerin 5 atlısının yaptığı inşaattan başka ne beklenir ki ? Daha açılalı bir yıl olmadan bir çok yerde inşaat sorunlarını görüyoruz.Ahirette hepsi hesap verecekler. 1
    • Buggy 09 Mart 2020, Pazartesi 20:21:46 Eminim ucretsiz tasima yaparlar. Ama tabiki ucretli olur. 0
    • Bos 09 Mart 2020, Pazartesi 21:10:30 Boş yorum yapıyorsunuz herşeye sazan gibi atlamayın ıga dediğiniz kurum 300 m yürüyen bant yapar yine siz yurumezsiniz 14
  • Kel Ali 09 Mart 2020, Pazartesi 16:41:35 300 m yerine 3 Km de sapma olabilirdi. Buna da şükür. Planlayan kafalar bilim egemen kafa değil de , dinsel düşünen kafa olunca bunlar doğal. 68
    • Aynen öyle 09 Mart 2020, Pazartesi 18:43:53 Ya 3km olsaydı naapardik????? Badem bıyıklı sürüleri bunlar 0
    • B1 09 Mart 2020, Pazartesi 19:31:57 Nasıl bir din düşmanlığı bu anlayamıyorum peki siz yapında görelim artık sizlerle övünelim heykel kafalılar 18
    • Kel alaka! 09 Mart 2020, Pazartesi 19:54:05 Yüce dinimiz İslam bilime ve mühendisliğe karşıymış gibi zırvalamışsın. Tam tersine, okumak, bilgi ve bilim teşvik edilir defalarca. Nasıl bir zihin yapın varsa artık, bu meseleyi bile din düşmanlığına alet etmişsin. Editör de tutmuş yayınlamış iyi mi? Alkışlar 2'nize de... 11
    • Din? 09 Mart 2020, Pazartesi 20:14:33 Dinime küfreden müslüman olsa 5
    • Kel Ali 09 Mart 2020, Pazartesi 21:29:45 Keşke gerçekten dinsel düşünseler yine kurtarır dinimiz bilime teşvik ediyor çünkü ama dinsel gibi gözüküp düşüncesizce davranınca evet çok şükür 3 km de olabilirdi bugün de şanslıyız çok şükür 1
    • NB 09 Mart 2020, Pazartesi 22:09:34 Bu dinle alıp veremediğiniz nedir!?!?!? 13
    • Din de din 09 Mart 2020, Pazartesi 23:31:38 Arabin kolelestirme boyamasi 3
    • Dinsel kafa 10 Mart 2020, Salı 00:02:14 Dinsel kafa diye küçümsedin ey dinsiz kafa İzmir metrosu tünelleri birbirini karşılamadı. Biliyormusun. 11
    • cami 10 Mart 2020, Salı 00:04:58 300m'nin 150. metresinede bir metro camii koyabilirler. 0
    • Karacahile!! 10 Mart 2020, Salı 01:48:17 Öncelikle DİNSEL diye bir kelime yok türkçe de.Her kelimenin sonuna sel,sal eki getirip ancak uydurma kelime üretirsin.Ayrıca din ile bu konunun ne ilgisi var!! Yorum yaparken mantıklı,tutarlı bir yorum yapın yoksa bu şekilde yorum cahillikle açıklanabilir! 7
  • Tüm yorumlar

  • Kadar İçle 30 Ocak 2022, Pazar 13:24:56 Bence paralı yolun gelirini metro kösteklemesin diye kurmaca bir hata yapılıverdi. 0
  • Haranli 10 Mart 2020, Salı 23:32:24 Kim cebe indirdise o 300 metreyi hemen cikarsin. 1
  • AMATÖR 10 Mart 2020, Salı 12:28:05 Sn. Samsunlu'nun üzerinden yürüyen eleştirilerde haksızlık var. Adam yalan söylememiş, gizlememiş. Asıl metro inşaatını yapan yönetici ve teknik insanların hatasıdır. Sonuçta bir çare üretecekler, çözüm bulacaklar. Umarım bu çözüm en uygunu olur. 10
    • Çok amatörE cevap 10 Mart 2020, Salı 18:07:16 Planı olmayan yönetici Samsunlu ulaştırma bakanı yerine açıklama yaparken devletin Yaptığı hizmete maalesef yanlış oldu diyemez..daha iyisini yönetemeyen biri olarak hiç diyemez 7
    • Amatöre cevap 10 Mart 2020, Salı 21:20:18 Sen otur Samsunluyu savun hayırdır..devletin yaptığı projeyi eleştirmesi nedir?havacılıktan zerre anlıyormu bi sor bakalım..hükümet para harcamış yapmış Samsunlu elindeki alanı yönetemeyen kişi olarak devleti hükümeti yanlışla karalayamaz onu savununlarda bu duruma çanak tutar..kimse devletin hükümetin kurumlarının karalama lansmanını yapamaz. 12
  • Mesafeden anlıyor musunuz? 10 Mart 2020, Salı 12:18:16 Havaist ten inip kontuara veya uçağa gitmek ne kadar mesafedir? 3
    • Einstein 10 Mart 2020, Salı 15:56:10 Mesele zaten metrodan terminale ....terminal girişinden kontuara değil... 0
    • Ahmet 11 Mart 2020, Çarşamba 00:34:23 Giriş yaptığınız kapı ile kontuar arasına göre 5-8 dakika sürer. 1
  • Gari 10 Mart 2020, Salı 09:41:43 Acıkta spor yapın gari yakıverin kalorileri 14
  • x/y 10 Mart 2020, Salı 09:29:40 beyler yormayın kendinizi fazla,bu teknolojide bir metre hata mümkünmü.mesele 300 m ye yapılacak yerler ve kira gelirleriyle alakalı. 3
    • Rant Forever 10 Mart 2020, Salı 13:01:26 aynen 300 metre de nerden baksan en az 15-20 dükkan açılır telefoncusundan porter servisine çay kahvecisine dek değme keyfine 1
    • Sagduyu 10 Mart 2020, Salı 21:32:30 Bravo büyük resmi gördünüz. 1
  • ZAFER ANITI 10 Mart 2020, Salı 09:12:37 ADETE BİR ZAFER ANITI !!!!!! 3
  • Hatipler 10 Mart 2020, Salı 09:00:17 neyi doğru yaptılar hayatlarında acaba. 10
  • Fo 10 Mart 2020, Salı 08:51:31 Ya tünel kazan hababam sınıfından farkınız yok. Yaptığınız işi... 5
  • E5 SEFAKÖY METRO ? 10 Mart 2020, Salı 08:50:32 E5 SEFAKÖY METRO ? NE ZAMAN BAŞLAYACAK E5 SEFAKÖY-İSTANBUL HAVALİMANI BARİ BUNU YAPINDA KURTARIN KENDİNİZİ.BATTIKÇA BATIYORSUN İGAAAA............ ŞU YORUMLARA BAKIYORUM.TARİHİNDE BU KADAR BEĞENME OLMAMIŞTIR. )) 1
    • Yol yaparlarsa 10 Mart 2020, Salı 09:49:20 İga konsorsiyumu batar, otoban parası nereden gelecek 2
  • kurnazlar 10 Mart 2020, Salı 08:33:24 300 Mt mesafede para kazanmak için ring yapacağız diyemiyor da salağa yatıyor bu millet de inanıyor işte... 8
  • Kasıtlı 10 Mart 2020, Salı 08:32:05 O kadar ..... olacaklarını düşünmüyorum gerçekten. 300m bu. bir kaç m değil. 300m kısa yaptılar, o araya da bir araç koyarlar, oradan bile nemalanmaya çalışırlar.Çok valizi olanlar yada yaşı olanlar ister istemez tercih edecektir. Dedi dersiniz. 5
  • Tebrikler 10 Mart 2020, Salı 08:27:01 İyi tarafından bakıyorum, doğru havalimanı olmasıda kayda değer bence. Havalimanına 300 m şehrin gürültüsünden uzak yeni yaşam alanınız. Metrokent İstanbul. Tanıtımda hazır, site yapmak işin detayı. 4
  • .. 10 Mart 2020, Salı 08:14:12 ziyaaa , atma ziyaaa metro inşaatı terminalden önce başladıysa niye hala bitiremediler metroyu ziyaaaa ?? 1
  • Büyücü 10 Mart 2020, Salı 08:06:21 Beyler öyle demeyin. Şimdi bu dünyanın en büyük havalimanı, büyümeye devam edecek. O 300 metre kapanır. Büyüye büyüye metroya yaklaşır. Okşayan çok nasılsa. Takmayın kafanıza. 9
  • yol yapdı köprü yabdı 10 Mart 2020, Salı 07:48:50 Reis insanlar spor yapsın yürüyüş yapsin diye böyle yaptırmıştır. hüloooo 2
  • Erol egemen 10 Mart 2020, Salı 07:18:23 300 metre parayı elektrikli arabalara para verek diye mi bıraktınız sayın yetkili:) 1
  • Bravo 10 Mart 2020, Salı 06:41:53 En azından doğru istikamette. Yanlışlıkla Çorlu havalimanından da çıkabilirlerdi 2
  • Yahu adam habercilik yapmış 10 Mart 2020, Salı 06:25:42 Siz Havalimanı veya metro projesine baktınız mı hayır. Sadece salya akıtmak için saldırıyorsunuz. Cami niye orada? O arada neden bir çevre düzenlemesi yapılmış. O alan metro için özel tasarlanmış ve projede olan bir alan. 14
  • sinirimden haha 10 Mart 2020, Salı 04:06:27 şaka mı bu? planı neyi düşünerek yaptılar merak ediyorum. 300 metre az değil. metrodan inip başka bir araca binmek bile zaman kaybı. üstelik acaba bu araclar da ücretli olacak mı? ucretli olursa yürümeyi tercih etmek zorunda kalan yolcular olacak. keza ücret faktoru bile olmasa, amac mesafeyi kısaltmak iken, neden daha da uzatmak. bu plan yapılırken bu gözönüne alınmalıydı. Ataturk havalimanında iken bile mesela, metrodan inince işe veya ucaga koşa koşa giderdik. yan, caminin oldugu yere mi tekabul ediyor. ortalama sanırım öyle. 2
  • Fikirtepe 10 Mart 2020, Salı 01:08:03 300 metre yururuz her gun metrobuse kosuyoruz zaten 3
  • Erhan 10 Mart 2020, Salı 00:34:04 Hata filan yok. Metro istasyonu havalimanı terminalına değil yapılması planlanan AVM işmerkezinin altına konmuş. Ancak bu proj şu anda durmuş durumda. Yani metro durağı havalimanı yolcusu için değil AVM müşterisi için projelendirilmiş. Bilinç yapılmış bir proje 3
  • Kavga 10 Mart 2020, Salı 00:29:39 Statik hesabıymış, plansızlıkmış! Metroyu yapan şirketle sizin aranjzdaki kavga nedeniyle olmasın sakın?! 2
  • Expat Turk 09 Mart 2020, Pazartesi 23:34:56 Olmamis. Acikcasi 300 metre ileri yapip, bir tabelaya "havalimani 300 metre geridedir" yazmanizi beklerdim. 2
  • MUhalif olma 09 Mart 2020, Pazartesi 23:26:49 Herşeye muhalif olmayın pasaporttan sonra 1-2 km ısınmadan yürümemek için spor amaçlı düşünün ! Herseye at gözlüğü ile bakıyorsunuz B ,C haberleri izlemeyin her saniye . 5
    • Derya 10 Mart 2020, Salı 13:03:24 evt A haber izleyelim :( ehonomi uçuyor şimdi dış güçler düşünsün 1
  • saçmalamışlar 09 Mart 2020, Pazartesi 23:03:29 havalimanın önünde devasa ve 7-8 kat derinliğinde otopark var. metro bu otoparkın hemen dibinde ve aynı seviyede.mecbur buraya yapılıyor. ağzı olan konuşuyor. zaten yüzeyden 40 metre aşağıda. havalimanına yaklaştırıp 100 metre aşağıyamı yapılacaktı. bu ülkede herkes mühendis herkes pilot zaten. 22
    • sacmalanmaz taranir 10 Mart 2020, Salı 12:28:58 helal be aslan parcasi işte asalet iste adalet işte adam gibi adam 2
    • Adam kendi açıkladı hatalı proje diye 10 Mart 2020, Salı 13:16:10 Adam hatalı proje diyor. Bu hulllloooğ da savunuyor hâla.... Hatalı değildir diye 2
  • Yine şaşırmadık 09 Mart 2020, Pazartesi 23:02:30 Buggy muggy alıp birilerini zengin etmek için özellikle yapılmıstır kesin. 1
  • Bravo 09 Mart 2020, Pazartesi 22:59:24 Bu beceriksizlikte emeği geçen her bir bireyin yapacağı işi teker teker seveyim 3
  • Kadri Samsunlu gafı 09 Mart 2020, Pazartesi 22:48:56 Devlet burayı yaparken fikir istemiştir ozaman fikir verememiş biri şimdi devletin imkan sağlamasına maalesef demesi yanlış demesi Samsunlunun gafıdır,bilinçli bir ceo bu cümleyi devletine kuramaz.. 4
  • yaaw oglim bi dur yaww 09 Mart 2020, Pazartesi 22:41:04 bunda da vardır bir hayır yauw 300-500'ün lafı mı olur 2
  • mafaky 09 Mart 2020, Pazartesi 22:36:58 Hata yok, plansızlık YOK. Kadri Samsunlu "maalesef öyle oldu!" demişse de boşboğazlık etmiş. O istasyon bilinçli olarak Terminal Girişi (daha doğrusu Terminal Yolcu Geliş Katı'nın tam ortası) ile istasyonun D-020 karayoluna bakan tarafında inşaatına başlanan Airport City'nin girişi arasında orta noktada konuşlandırıldı... İki tarafa ulaşacaklar az çok şit yol yürüsünler diye... Gerisi laf-ı güzaftır. Herşeyde hata bulmayınız. 10
    • Fatih Sultan Mehmed Han 10 Mart 2020, Salı 13:06:08 yani AVM düşünülmüş nerden rant oraya inşaat diyorsun 0
  • Ölücü kargalar 09 Mart 2020, Pazartesi 21:43:55 Bütün ölücüler ve ülkenin batmasını isteyen kargalar doluşmuş yine. Ama böyle bir durumda hata yapmak mümkün değildir logo birleştirmiyosunuz onun altında bir mühendislik yatıyo bu yapılan bilinçlidir bir kazanım çıkacaktır altından elbet 8
  • dede 09 Mart 2020, Pazartesi 21:41:03 şaşırmadim. bekleneni.yapmislar.aferim 1
  • Yürü babam yürü havalimanı 09 Mart 2020, Pazartesi 21:39:27 Neyse bi yarım saat daha metro için yürürüz 2
  • Çok bilmiş 09 Mart 2020, Pazartesi 21:27:51 Mesele dünyanın en büyük havalimanını yapmak değil yiğen!! mesele plânlı, işlevsel ve her ihtiyaca uygun havalimanı yapmak ... tabi bunu anlayabilene... Şimdide utanmadan kanal diyorlar =)) neyi doğru düzgün yaptınız ki?!? 5
    • gorursun 10 Mart 2020, Salı 12:30:15 bitince gorursun kardes halkali bogazli olacak 12
  • Nasreddin Hoca kooşşş 09 Mart 2020, Pazartesi 21:21:39 Adam ne mi diyor: Biz havalimanını bitirdik. Şimdi yolcular kalkmış “biz buraya metroyla geleceğiz” diye tutturuyorlar. Bunlara da bir şey beğendirmek mümkün değil. Kardeşim biz burayı yaparken aklınız neredeydi? Her şey ayağınıza kadar gelsin istiyorsunuz? Olur mu yaa? Azıcık yürüyeceksiniz artık...İçeride az yürüttüğümüze sayın!! 7
  • Nasil 09 Mart 2020, Pazartesi 20:42:57 Nail nasil kotu bir poje, her yonuyle rezil 3
    • Ufak tefek hatalar :) 10 Mart 2020, Salı 15:13:55 +hocam cevap 100 metre. öndeki araba ile mesafe 100 metre çıkıyor -oğlum yanlış hesaplamışsın bir daha bak. cevap 400 metre olacaktı. 300 metre eksik hesaplamışsın. +hemen kontrol edeyim hocam 0
  • Zzz 09 Mart 2020, Pazartesi 20:38:13 Bıyığınızı aynanın karşısında keserken bir santim hata yapmıyorsunuz ama !!!!!! 2
  • Gelsin paralar 09 Mart 2020, Pazartesi 20:30:35 Bilerek yapmışlardır. Yine ihale açarlar. Cepler dolar. Cengiz inş. Koyar yine biyere! 2
  • Yalaza 09 Mart 2020, Pazartesi 20:17:09 Nerde olmuş , rant havaalanında mi ? 3
  • imamla, hatiple 09 Mart 2020, Pazartesi 20:01:22 Bu kadar 3
  • ??? 09 Mart 2020, Pazartesi 19:56:58 Bu hatayı Japon mühendis yapsa intihar ederdi.Biz ise ne yapalım olmuş bir kere deyip geçiştiriyoruz maalesef 2
  • Allah 09 Mart 2020, Pazartesi 19:56:34 Belamızı vermiş 3
  • Ali 09 Mart 2020, Pazartesi 19:44:25 Yunanistan sınırına yapılacak olan 4.havalimanında bu sıkıntı olmayacak inşallah. 3
  • İga dükkanı kapat 09 Mart 2020, Pazartesi 19:14:43 İga ne zaman çekip gideceksin yapamıyorsun ve istenmiyorsun Çek git buralardan 4
  • Yakın mesafe önemli 09 Mart 2020, Pazartesi 19:11:37 300 metre çok yakın mesafe değil mi yaaa:(( 3km uzaklıkta olabilirdi mesela 2
  • İga sen varya sen :))))) 09 Mart 2020, Pazartesi 19:07:27 Kesin bir para tuzağına işarettir bu! Kimlir o 300 metrede milleti nasıl harcamalar bekliyor 1
  • İganın hali 09 Mart 2020, Pazartesi 19:01:55 Devlet burayı planlarken illaki iga ceosunu çağırmıştır,herşeyden bir haber olan iga ceosu devletin hata yaptığını söyleyecek kadar kendisinde Bilgi olsaydı da baştan fikir verebilseydi.. 1
  • İŞİN ASLI 09 Mart 2020, Pazartesi 18:52:11 Yeni havalimanında metro var sadece 25 km uzakta ..!! 2
  • Laz müteahhit 09 Mart 2020, Pazartesi 18:51:51 Yıllar önce manş tüneli için ihale açılır , japon firma fransa ve ingiltereden karsılıklı kazmaya baslarız ve yarım metre sapmayla iki tüneli bulustururuz demiş,alman firması bizde iki taraftan kazmaya başlarız ve en cok bir metre hata ile iki tüneli bulustururuz demiş, laz müteahhit bizde iki taraffan kazmaya başlayacagız tüneller bulusursa ne ala bulusmazsa iki tüneliniz olur demiş:) 2
  • Yorum 09 Mart 2020, Pazartesi 18:47:29 Yeni ATATURK HAVALIMANI derken neyi kastediyorsunuz? Biz bilmeden padişah hilafet ilan edildide padişah mı oldunuz? Hakeza bu karar yetkili devlet adamları tarafından verilmektedir 3-5 kendini bilmez kalem maymununa değil. 14
  • hata yok 09 Mart 2020, Pazartesi 18:45:22 bu bilinçli bir tercih. maliyetten kaçınmak üzere projenin orijinalinden farklılaştırılan birçok konudan biri. 3
  • Alışmamız için 09 Mart 2020, Pazartesi 18:42:48 Hacı içeriden gate lere o kadar çok yürüyoruz ki, alana gelmeden önce antreman yapmamız için bunu yapmışlar. Yani bizi düşünüyor badem bıyıklı sürüsü 2
  • En büyük 09 Mart 2020, Pazartesi 18:31:51 Avrupanın ve dünyanın en büyük havalimanına bu yakışırdı. Metrosu en uzakta.. çok havalı 2
  • marmaray 09 Mart 2020, Pazartesi 18:28:32 Halkalı dan geçen marmaray uzatılsın. Yerin üstünden direk havalimanına. Hem maliyet çok az. Hem de yerin üstünden direk terminalin dibine gelir. 1
  • Uzmanlar 09 Mart 2020, Pazartesi 18:25:13 Sizler çıkan habere göre, kimi zaman pilot bazen mühendis bazende bilmem ne uzmanı oluyorsunuz. Ama şunu anladım ki hiçbir halttan anlamıyor sadece ülke ve insanımız lehine ne varsa eleştiriyor ve veryansın ediyorsunuz. Ne menem insanlarsınız yahu?? 9
  • FO 09 Mart 2020, Pazartesi 18:13:59 Kabin maaşlarından kesinti yapılarak metroya ilave tünel açılabilir. Sadece fedakarlık yapılmalı hepsi bu. Herşey daha iyi bir ortam için. 8
    • Geçen F. O 10 Mart 2020, Salı 11:53:33 Geçen "Yatıda masraf artmaması için kabin memurları aynı odada kalmalı" diyenin sen olduğunu düşünüyorum. Bir kabin memuru tarafından ret mi yedin ne alıp veremediğin var onlarla. 1
    • KA CENGIZ 10 Mart 2020, Salı 13:08:04 çıktı yine tipini .... bende nerde bu torpilli bebe diyordum 2
    • Kaptan 10 Mart 2020, Salı 16:15:14 Kokpitte de cok fazla var, oradan da tasarruf etsin deriz biz, deneyimli kaptanlar kalsin, fo lara byeee 0
  • yavaş 09 Mart 2020, Pazartesi 17:47:32 metro girişi planlanmamış havalimanı projesine imza atanlar olarak adınızı tarihe yazdınız, tebrikler. İhaleden cemaate gelir yaratmaktan başka bir haltı düşünmediniz. taksiye 200tl verdikten sonra içerde 30dk yürüyen akp seçmeni halinden memnun. Aynen devam 1
  • ... 09 Mart 2020, Pazartesi 17:40:57 Apartman müteahhitlerine havaalanı planlatırsan sonucu bu olur. 1
  • Ferdy 09 Mart 2020, Pazartesi 17:40:49 Kalan mesafeyi cuz!!!i bir ucret karsilinda iga tasir artik. İga ek bir gelir daha olur 1
  • Haha 09 Mart 2020, Pazartesi 17:37:53 Iste kimlerin elinden cikti NET! 0
  • ord prf 09 Mart 2020, Pazartesi 17:35:32 Yeni havalimanına Atatürk ismi verilmesine karşıyım,bu kadar vizyonsuz ,çapsız,şekilsiz,hesapsız ,uydurma yapılan bu çirkin havalimanına ATATÜRK gibi bir ismi vererek ATAM a hakaret edilmesini kabul edemem 2
  • Liyakat... 09 Mart 2020, Pazartesi 17:34:56 Havalimanı yapmanın herkesin harcı olmadığını bir kere daha anlamış olduk. Liyakatın olmadığı yerde hata olur. Yapılan hatanın hesabı sorulacak mı? Tabii ki hayır... 1
  • keşke 09 Mart 2020, Pazartesi 17:33:56 ücretinide sorsaymış fatih bey? 2
  • yolcu 09 Mart 2020, Pazartesi 17:30:01 Umalım ki 300 metredir, çıkış alanı ve bağlantı yolu ile 500 olur o mesafe, teşekkürler akmühendislik ve akmüteahhitlik anonim ortaklığı. 0
  • ord prof 09 Mart 2020, Pazartesi 17:28:34 kıskanç alamanlar :) 0
  • UçanKaçan 09 Mart 2020, Pazartesi 17:21:50 Fırsata çevirme çalışmaları çoktan başlamıştır. 0
  • A350 09 Mart 2020, Pazartesi 17:20:56 Yeni ataturk havalimanını kıçından uydurmus puhahaha 0
  • Geçenden... 09 Mart 2020, Pazartesi 17:07:01 Geçenden 3 akçe, geçmeyenden 5 akçe... Pardon metroya binenden - binmeyenden.... 0
  • normal 09 Mart 2020, Pazartesi 16:43:06 Tam bize yakisir bir durum. Zaten tersi olsa sasirirdim. 13
    • fitrat 09 Mart 2020, Pazartesi 17:47:14 bu isin fitratinda var:) 0
  • cozum 09 Mart 2020, Pazartesi 16:39:55 oeki havalani 300mt metroya dogru tasinamazmi? Yurtdisinda bazi binalari kaldirip tasiyabiliyorlar. burdada yapilamazmi?bina hidorliklerle kaldirilir ve cok tekerli bir aracin uzerinde tasinabilir. gordugunuz gibi herseyin bir cozumu var hayatta 48
    • İsim 09 Mart 2020, Pazartesi 17:28:00 İyi fikir dünyayı kurtaracak akla sahipsin, akıl zenginisin 0
    • Olmaz 09 Mart 2020, Pazartesi 18:45:07 Atatürk havalimanı olsaydı taşınırdı. Ama bu dünyanın en büyük hava limanı. Olmaz yani 0
    • Ahmet 09 Mart 2020, Pazartesi 23:08:40 Aynen. Beyin bedava 0
    • Purser 10 Mart 2020, Salı 01:08:50 cok dmax izliyosun :D kutuk ev mi olm bu 2
    • ABC 10 Mart 2020, Salı 02:40:28 Astarı yüzünü geçer. Olması gereken terminal yapılmadan önce gerekli tünellerin yapılması, metro gelince de istasyonların inşa edilmesiydi. Ancak terminal yapıldıktan sonra binanın altından tünel kazmak yapının dinamiklerini bozuyor olsa gerek metroyu uzatamıyorlar daha fazla. Avm, rezidans yapan şirketlere havalimanı yaptırılırsa olacağı budur. 1
  • tabiki 09 Mart 2020, Pazartesi 16:36:32 bu hatayı yapanlar tabi ki hiçbir şey olmamış gibi ballı lokma maaşları almaya devam edecek çünkü bu işten ekmek yiyen herkes huklumet sevdalısı !!! Yazık bu memleketin milli servetine ! 18
  • İlgili 09 Mart 2020, Pazartesi 16:34:29 Yeni Atatürk Havalimanı derken ??? 19
    • !!!!! 09 Mart 2020, Pazartesi 18:08:16 “Metro 300 metre kısa” yazısı oradan , öyle mi okunuyor ? 0
  • delicevat 09 Mart 2020, Pazartesi 16:31:43 Arkadaş neyin statik hesabı? biz sabiha gökçen yeni terminali altındaki metro istasyonu ile beraber yaptık, metro geldiğinde yürüyen merdiven ile metroya ineceksin..Sen sıfırdan terminal yapıyorsun istasyonu unutuyorsun? Buggyler almışlarmış , kaça euroya gidecek acaba bu buggyler çok merak ediyorum, olmadı metrobüs de alın , pist başından direk eve gitmek, terminalden çıkmaktan daha kısa sürüyor. 7
    • Katılıyorum 09 Mart 2020, Pazartesi 18:39:18 Sonuçta İstanbul havalimanına en yakın hale getirilip bu hata düzeltilmeye çalışılabilinir yürüyen merdiven vs. Ama amaç çile çektirmek in bin yaptırmak gibi duruyor SAW gibi iga da yapılabilinir bu kadar zor olmamalı sabiha gökçen havalimanı bile sonradan bişeyler yapıyor metro hizmeti için iga nın içine de iç hat dış hat için araç eklenmeli yürüyüş kısaltması yapılmalı elimizde yüklerle rezil oluyoruz. Duyurulur.. Biraz insanları halkınızı fazla düşünün reklam yerine yaptınız tam yapın ki laf etmesin uzak havalimanı demesin kimse memnun kalsın herkes. 0
  • atc 09 Mart 2020, Pazartesi 16:26:43 ülkemizin heryerinden vizyonsuzluk fışkırıyor 14
  • Yorum 09 Mart 2020, Pazartesi 16:26:25 Rezillik diz boyu. 4 yılda dünyanın en büyük havalimanını yapmaya kalkarsan olacağı buydu. 13
    • Rant 09 Mart 2020, Pazartesi 20:45:51 Rant aktarim, ver gazii din iman ve sonra tum yandaslar zengin, sen rezil, ordun kalmamis, akil cope gitmis, araplar heryerde, heryerde civi cikmis tutmuyor, egitim camilesmis, geleck kalmamis 0
  • W 09 Mart 2020, Pazartesi 16:25:32 Şu duruma şaşıran bir kişi var mı? Deve hörgüç ilişkisi 8
  • :) 09 Mart 2020, Pazartesi 16:24:35 :) 5
  • Dış mihrak 09 Mart 2020, Pazartesi 16:20:40 Dış mihrakların çabaları bunlar. Böyle dünya çapında bir projede 300-500'ün lafı olmaz. Ümmet sizinle, kefenimizi giyip de binecez metroya, dur bir kafam karıştı. 14
  • ABARTMAYIN 09 Mart 2020, Pazartesi 16:15:13 Büyütülecek bir mevzu değil Terminal Binasının inşaatından önce metro inşaatı başlandığı için projedeki değişikler doğrultusunda bu sorun ortaya çıktı. Elektriki yürüyen bantlarla bu sorunun üstesinden çok rahat gelinir Atatürk Havalimanında ki gibi. 191
    • Hsha 09 Mart 2020, Pazartesi 17:12:41 Ataturk havalımanı metrosu dırek dıs hatlar kapısına cıkıyordu ne konusuyon 0
    • .... 09 Mart 2020, Pazartesi 17:58:42 AHL de geride mi kaldı metro da AHL’deki gibi diyorsun. Ortada büyük planlama hatası var. Bir b.ku da kabul edin be kardeşim evet hatalıyız hata yaptık diyin!!!!! 0
    • Keske 09 Mart 2020, Pazartesi 18:03:02 Ebebeyinlerin o gun disari gelseydi ya da latex mateks alsaydi 0
    • :))))))) 09 Mart 2020, Pazartesi 18:07:11 Mühendislikten anladığınız bu ise tabi sizin için sorun olmayabilir . 0
    • tbt 09 Mart 2020, Pazartesi 18:14:01 elektrik bedava... 0
    • Saçma bir yorum 09 Mart 2020, Pazartesi 18:22:39 Bira, saçma bir yorum olmuş sizinkisi. Zaten terminal içinde bile kilometrelerce yol yürümüyor, üstüne 300 kerecik daha eklenmiş ne var canım diyeceğine, basiretsiz beceriksiz yöneticilerin yaptığı hataları kabullenmek yerine tepki göstermezsek daha çoook çeker bu ayaklar akılsız başın cezasını 0
    • Kesinlikle 09 Mart 2020, Pazartesi 18:34:22 Büyütülmemeli şanslıyız mühendisler japon değil. Şuan onurları için intihar etmişlerdi. 0
    • Tk 09 Mart 2020, Pazartesi 20:43:06 Havalimanı metroya uzak kalmış bir de böyle düşünün :)) 0
    • Hımm 09 Mart 2020, Pazartesi 20:49:59 Bilader sen herhalde moldovada mühendis oldun. Sende rahat ol. Abartma! Bıyıkları muhafaza et. 0
    • Abartmıyoruz 09 Mart 2020, Pazartesi 22:26:08 Yeni bir bilgi değil, yıllardır biliniyor. Üstelik metro inşaatı havalimanı inşaatından çok sonra başladı. Metro unutulmuştu. Şimdi yapılamamasının nedeni metronun havalimanı altına gireceği yerde yeraltı katlı otoparkı olması. Her ulus hakketiği kişilerce yönetilir. 1
    • sap 09 Mart 2020, Pazartesi 23:12:06 dünyada bir örneği varmı 2020 yılında dünyanın en buyuk hava limanlarından birinde metro ya binmek için arbaya bineceksin. 0
    • Tamam 10 Mart 2020, Salı 01:11:20 Tamam 1
    • Şaka mısın? 10 Mart 2020, Salı 06:07:38 Hani şu sürekli arıza yapan elektrikli yürüyen bant diyorsun yani. Arıza yapmama garantisi de verecek mi devlet (!) 1
    • Şaka mısın? 10 Mart 2020, Salı 06:07:40 Hani şu sürekli arıza yapan elektrikli yürüyen bant diyorsun yani. Arıza yapmama garantisi de verecek mi devlet (!) 0
    • Yeter 10 Mart 2020, Salı 08:50:06 Mühendislik hesap isidir. Böyle bir hatayi abartmamak aptalliktan öteye gecemez. Emek para ve zaman kayiplari ne olacak ?? Bu hatayi yapan firma bedelini ödeyecek mi ?? Partizanlikla buraya kadar. 309 metre ve abartmayin öyle mi !! Komedi bunun adi komedi. 2