14 Mart 2013 Perşembe, 11:30:45 / Toplam : 47 yorum
Çok beğenilenler
TK
14 Mart 2013, Perşembe 12:00:34
Gayet dogru soylemis, katiliyorum.244
Kemal
14 Mart 2013, Perşembe 11:54:22
Katılıyorum. Yeni havalimanına yatırılacak onca paranın belki yarısına mevcut havalimanı büyütülür. 224
TK.
14 Mart 2013, Perşembe 13:46:03 Kesinlikle doğru yazıktır o kadar masrafa ve ödenecek paralara ne gerek var. mevcut limanı büyütsünler.ama devletimizde para çok sayemizde nereye harcasak diye düşünüyorlar.74
Tüm yorumlar
Cc
11 Şubat 2014, Salı 02:12:12 THY bu hızla 3 değil 4. Hava alanını dolduracak kapasiteye ulaşır bu ülkede taş üstüne taş koyana bir kerede itiraz etmesinler tarih bu tip derslerle dolu büyümekten korkmayalım dünyaya medeniyet öğreten bir milletin torunlarıyız biz20
Yasin
11 Şubat 2014, Salı 00:44:25 Vay gericiler vayy00
Hakli
15 Mart 2013, Cuma 13:18:01 Candan Bey hakli, hicbir mantigi yok, paramiza yazik car cur edilip ona buna dagitilacak,152
İnsaf.
17 Mart 2013, Pazar 19:58:29 Ona buna değil sadece Laz mütahitlere.. Zaten yeni havalimanı yakınlarındaki arazilerde daha önce laz mütahitler tarafından bedavaya toplandı.. Atatürk havalimanı arazisi de laz mütahitlere verilir artık100
İsim / Rumuz
15 Mart 2013, Cuma 12:38:29 140 karakterlik tweeterda ne demek istedigini ne kadar anlatabilir ki, daha detayli dinlemek lazim. Ben de haklı olduğunu düşünüyorum.51
yok
15 Mart 2013, Cuma 07:27:09 TAV hakkında olumsuz yorum yapan arkadaşları anlamiyorum. TAV 'dan önce Türkiyede havalimanı görmüşler mi acaba. 22
?
15 Mart 2013, Cuma 10:02:45 Siz havalimanını Tav sayesinde görenlerdensiniz sanırım.Tav öncesinde uçaklar tarlaya inmiyordu?O zamanlarda da terminaller vardı.20
İsim / Rumuz
15 Mart 2013, Cuma 04:23:50 Beyler adam hakli. Dağılın. ..10
SXS
15 Mart 2013, Cuma 01:58:39 Daha pist frenlemisini bile doğru dürüst ölçemeyen dhmi işletecekse 3 değil 13 havaalanı yapsan ne yazar10
Yapma Be Candan
14 Mart 2013, Perşembe 23:05:13 Kendini niye bu kadar geriyorsun be Candan. Sana ne. Sen uzmanmısın ki fikir beyan ediyorsun. Mesele sadece mevcut ulaşım ağının ortasına oturması mı? Bu kadar tek boyutlu bir iş mi? İstanbul kuseye ve batıya doğru genişliyor işte, bu kaçınılmaz. Nasıl olsa bu genişlemenin sonunda bir havalimanı, belki bir gar, hatta kuzeyde liman. Bunlar olacak kaçınılmaz. Bunu senin görmen lazımdı. Ama ön görün kıtmış meğerse. Sen bu aklınla mı THY de YK başkanlığı yaptın. Zaten her zaman desinler, görsünler kabilinden meselelere öylesine katılırdın. 36
birisi
14 Mart 2013, Perşembe 22:52:32 Yeni havalimanının bu haliyle ihale edilmesine ben de karşıyım. Öncelikle Atatürk Havalimanı'nı genişletmek açısından pek bir imkan kalmadı. Yeni bir havalimanı çok yararlı olur, ama yer seçimi hiçbir havalimanında uçuşlara engel getirmeyecek şekilde yeniden yapılmalı. Ayrıca 90 milyon!!!11bir1 gibi iddialı çıkışlara gerek yok. Bunlar zaman alıcı, detaylı ve objektif analizler gerektiren işler. Alternatif bir havalimanı, daha uygun bir yer seçimi ve makul bir kapasiteyle inşa edilip eş zamanlı olarak kullanılabilir. Eğer bu sağlanamıyorsa, yeni havalimanı konusunu diretmemek gerektiğini düşünüyorum. Ayrıca yeni bir havalimanı yapılacaksa bile "objektif" yöntemlerle YİD'in mi yoksa kamu yatırımının mı daha çok kamusal fayda sağladığı analiz edilmelidir. Aksi halde komik oluyor, milyarlarca euro garanti, artan ücretler filan. Bu arada YİD modeli olunca kamunun cebinden kuruş çıkmadığını söyleyen ya yalancıdır, ya da konudan bihaberdir. Özel sektör babasının hayrına havalimanı yapmaz.52
sartli dogru
14 Mart 2013, Perşembe 22:52:18 Ahl de kapasite daha artarsa gürülTüden gecilmez...36
birde isin...
14 Mart 2013, Perşembe 22:10:06 Birde isin hava trafigi var istanbul pistler yetersiz turn pegasus 100 ucagi getirince nereye sigacak..12
NİHAYET !
14 Mart 2013, Perşembe 21:28:23 3.HAVALİMANI KONUSUNDA İLK DEFA BİR AKLI BAŞINDA AÇIKLAMA GELDİ.İSTANBUL'A 3 KÖPRÜ YAPILIRKEN HAVALİMANI SAYISINI 1'E DÜŞÜRME ÇABALARI BU ÜLKEYE İHANETTİR.THY'NİN AHL'DE HANGAR ALMASI , ASKERİ BÖLGENİN DHMİ'YE VERİLMESİ ZATEN BU İŞTE BİR BİT YENİĞİNİN OLDUĞUNU GÖSTERİYOR.AYRICA İSTER 3.HAVALİMANI İSTER AHL'NİN GENİŞLETİLMESİ KONUSU KESİNLİKLE TAV'A BIRAKILMAMALIDIR.GÖRÜNEN KÖY KILAVUZ İSTEMEZ..BU İŞLERİ KİM YAPACAKSA DA YÖNETİCİLERİNİ PROFESYONELLERDEN SEÇMELİ,DHMİ'NİN EMEKLİLERİNDEN DEĞİL.BU İNSANLAR BU İŞLERİ İYİ BECERİYOR OLSALARDI DHMİ KENDİSİ YAPARDI ! 71
yasas
14 Mart 2013, Perşembe 20:52:50 çok mantıklı konuşmuş. yazıktır günahtır milletin parası heba olucak.71
Yap islet
14 Mart 2013, Perşembe 20:21:07 Bu projede devletin cebinden bir kurus cikmayacak.
Yap İslet Devret modeli oldugunu unutmayalim.29
uçan pilot
14 Mart 2013, Perşembe 22:36:17 Devletten neden çıksın ki para, nasılsa vatandaş ödeyecek ,atıl bir havalimanı şehir merkezinden ve tarihi yarımadadan çok uzak,ne yol yeter nede raylı sistem,İstanbul-Ankara 1 saat,İstanbul -yeni havalimanı 2 saat.Çılgın projeler rafta kalsın.62
.
14 Mart 2013, Perşembe 20:10:36 Candan bey solcu galiba11
onu bunu bilmem
15 Mart 2013, Cuma 08:36:38 Olsa olsa sol tarafına yaslanarak söylemiştir :-)20
Yk
14 Mart 2013, Perşembe 19:46:08 ulkemizde yapilan bir cok yeni ihalelerde malesef bazi kisilerin mal varliklarida buyuk artislar olmakta yeni bir proje demek odenek demek yatirim demek para demek ..... gerisini siz dusunun50
ataköylü
14 Mart 2013, Perşembe 19:08:08 olmaz 3. hvl şart bıktık uçak gürültüsünden yaşama sevincim kalmadı112
Doğru
14 Mart 2013, Perşembe 18:52:01 Çalımından yanına varılmayan beyfendi nihayet çok doğru bir şey söylemiş. Bozuk saatin günde iki kez doğru göstermesi gibi. Sadece Çorlu'ya hızlı tren konması ve oranın da sisteme aktif şekilde dahil edilmesini unutmuş. Eski yorumlarımı dikkatli okusaydı kaçırmazdı aslında81
bir dost
14 Mart 2013, Perşembe 18:24:18 Çok doğru söylemiş, dünya ticaret merkezi ve wow hotellerinin olduğu yere paralel bir 17/35 pisti yapılabilir, IDTM,WOW ve THY binalarının kamulaştirilmasi 3. Havaalanina göre cok daha düşük maliyete olur.92
Aproncu
14 Mart 2013, Perşembe 18:18:25 Kesinlikle katılıyorum 3. hava limanı gereksiz Askeri alan DHMI ye devredildi deniyor Florya tesislerinin yarısı kaldırılır parelel pistte uzatılarak florya tarafına doğru genişleme yapılarak alan kazanıla bilir ama bu iş TAV yaparsa yine ucube yapar. daha geniş kapsamlı işi bilen bu meydanın sıkıntılarını çeken hava yolu aproncuları ile istişarere etmeliler. ben yaptım oldu mantığı olursa olmaz.141
Eksik katkı
14 Mart 2013, Perşembe 18:18:06 Sürece katkı sağlamak istemiş, gündeme oturmak ta istiyor. AHL kalmalı, ISG ile demir yolu+deniz yolu+demir demir yolu bağlantısıyla connection verilmeli, yeni edinilen park sahalarıyla birlikte mevcut paralel pist iptal edilip yeni mesafe açılarak florya ile aradaki karayolu piste katılmalı ve iptal edilen karayolu pistin altından işletilmeli. Terminalin genişletilmeside şart, ya yeni iç hatlar yapılıp mevcut iç hatlar dış hatlara eklenmeli, ki bu bile yetersizdir. THY binasıda, TAV ın ofisleride AHL ye katılabilir. Apron içindeki Teneke mahalleside kaldırılabilir. 31
VATANDAŞ
14 Mart 2013, Perşembe 17:06:12 Zaten genişletme denilen şey yapıldı. Atatürk Havalimanı manialar ve yer darlığı nedeniyle gelecek vadetmiyor. Sektörde olan olmayan herkeste bunu bilir. Avrupadaki birçok havalimanı mevcut Atatürk Havalimanı'ndan daha büyük ve konum itibariyle daha güvenli. 3. havalimanı gereksiz diyenler birde bu işi bilenlere sorsunlar. Olumsuz hava koşullarında geçen yıl kaç tane uçak iptal oldu, kaç tane uçak 10 saatlere varan rötarlar yaptı, ne çabuk unuttunuz. Daha da önemlisi bir vatandaş olarak böyle bir hizmeti neden kendimize layık görmeyiz, anlamakta zorlanıyorum. Devletin görevi bize hizmet getirmek değilmi? Neden imkan sağladığı zaman da eleştirmek zorundayız.28
:)
15 Mart 2013, Cuma 09:35:17 1- Yeni Havalimanının yapılacağı yer iklim olarak AHL'den çok daha sert olma ihtimaline sahip! İhtimal diyorum çünkü bu konuda doğru dürüst bir çalışma yok bildiğim kadarı ile..
2- Rüzgar yönlerinden, göçmen kuşların göç yollarına kadar bir dünya düşünülmesi gereken mesele var bu yeni havalimanı ile alakalı..
3- Devletin görevi vatandaşa hizmet getirmek ama aynı zamanda doğayı, ülkemizin tabii varlıklarını da korumak.. İstanbul'un yeşil kalmış son bölgesi olan kuzeyini arsa rantına kurban etmeyi hizmet almak olarak düşünüyorsanız size söylenecek bir söz yok!
3- Daha bugün bu sitede Çukurova Bölgesel Havalimanı için konuşan AKP Genel Başkan Yardımcısı Necati Çetinkaya şöyle demiş; "Çukurova Havaalanı sayesinde Akdeniz, Doğu Akdeniz bir turizm merkezi olacak. Çünkü turizmin gelişmesinin yolu, turistin uçaktan indiği an kalacağı otele yarım saat sonra ulaşmasından geçiyor". E bu hesapla yeni havalimanının AHL'den ne avantajı var? 30
PilotK
14 Mart 2013, Perşembe 16:18:27 Yav he he demek istiyorum. Çok popülist bir söylem yapmış tamda solcuların damarlarına basacak cinsten. Atatürk zamanında yolları geniş açtırırken adama ayyaş demişler, şimdi yetmiyor o yollar. Biraz ileriyi görmek lazım şimdi bile yetmiyor 2 havalimanı,26
doğrusu
14 Mart 2013, Perşembe 15:39:04 BU HAVA LİMANININ YETERLİ OLMAYACAĞINI GENİŞLETME ŞARTLARININ KISITLI OLDUĞUNU
O DA BİLİYOR AMA ART NİYET VAR 311
LTBA
14 Mart 2013, Perşembe 15:15:02 ATATÜRK KAPANMAMALI VE DE 3. HAVALİMANI YAPILMALI HER 3 HAVALİMANINA DA ÇOK İHTİYAÇ OLACAK HIZLI BİR ŞEKİLDE DE SONUÇLANDIRMALILAR312
tru
14 Mart 2013, Perşembe 14:58:01 Tipik zihniyet işte, hiç bişey yapılmasın edilmesin. Yol gereksiz, köprü gereksiz. Türkiye fakir ama gururlu kalsın (kendileri değil ama). Allah iyi ki kurtarmış bizi bunlardan da Türkiye bir gün yüzü gördü.25
cnk
14 Mart 2013, Perşembe 14:57:41 sonuna kadar haklı.bu havaalanı projesi tamamen rant amaçlıdır.ahl bulunduğu araziyi inidiregandi amaçlıdır başka hiçbir mantıklı açıklaması olamaz.dünyanın bir ucuna havalimanı yapacaksın.anadolu yakasında oturan için boludaki havalimanıyla eşdeğer uzaklıktadır heralde.mevcut 1000 in üstünde sefer olan havalimanını da iptal edeksin yazıktır günahtır.arnavutköy tarafında projeyle birlikte peşkeşler yapılcak(hatta yapılmıştır bile)ahl arazisi de cepleri fazlasıyla dolduracaktır.oh ne ala memleket.bi ara sigara içmeyin sağlığa zararlı diye geçirdiler ya yeşilaycı oldular.şimdi de havacılığa yeni bir soluk getircekler yersen.61
Havayolu
14 Mart 2013, Perşembe 14:31:41 Candan Bey gundemde kalmak amaciyla boyle bir aciklamada bulunmus gibi geliyor. Bence oturup bir analiz yapsa bunu anlayacaktir. Dunyadaki trendlere de bakmasi lazim. 712
murat
14 Mart 2013, Perşembe 14:28:01 ben de katılıyorum 3.havalimanı çok uzak ve istanbul'un son kalan kuzey yeşil yerlerini de bitirecek, tamamen rant bence. çok büyük paralar insanın gözünü kör edebiliyor.
Sabiha Gökçen neden büyütülmüyor? gelen yolcuya bakılırsa Anadolu'dan daha çok var belkide, çoğu trafik oraya kaydırılabilir.156
MNG çalışanı
14 Mart 2013, Perşembe 13:49:50 şaşırmış gerçekten de hayretler içerisinde okudum istifa etmek de geç bile kalmış keşke seni hiç tanımasaydık517
nesi doğru
14 Mart 2013, Perşembe 13:34:42 Nesi doğru arkadaşım? ? Konusmus olmak için konuşulmaz. .Neyi buyuteceksin ..yer mi var? Akıllı insan ltba yi iptal eder oraya park yapar..yeşil yapar..bir şartla. .Atatürk adını yeni limana da vereceksin. 412
Kabin
14 Mart 2013, Perşembe 13:29:15 Hem o kim zaten personeline yapmadığını bırakmadı ona neymiş hava alanınıdan14
Sözcü
14 Mart 2013, Perşembe 13:25:55 Birisi, hemde içlerinden birisi kral çıplak dedi. Kesinlikle katılıyorum. Sabiha Gökçen olmasa anlarım ama yap ilaveni oraya, Atatürkü de büyüt. Çok mu zor?164
çok çok doğru
14 Mart 2013, Perşembe 13:20:56 çok çok doğru bir tespit84
Bide bize sorun
14 Mart 2013, Perşembe 12:29:10 AYNEN KATILIYORUM MALESEF OY VERDİĞİMİZ İNSANLAR SANKİ HERŞEYE VEKİL KILMIŞIZ GİBİ HER İSTEDİKLERİNİ YAPIYOLAR AMA BİZE SORAN YOK İSTANBULLUYA SORAN YOK KAFALARINA GÖRE PROJE YAPILIRYOR BENCEDE PİSTLERİ GENİŞLETİRSEK SORUN ORTADAN KALKAR
BAŞBAKANIMIZIN DEDİĞİ GİBİ BU MİLLET BUKADAR BORCU NASIL ÖDEYECEK ZATEN HALİ HAZIRDA ÇOOOOK BORÇ VAR BUDA ÜZERİNE KATMER OLACAK YAZIK DİYORUM 105
yolcu
14 Mart 2013, Perşembe 12:07:01 kapasite artırımı mümkünmüdür ya da ne ölçüde faydalı olur bilmem ama Atatürk Havalimanı şu an için oldukça yetersiz. Birçok şehirden Atatürk Havalimanına ya hiç uçuş yok ya da çok az sayıda uçuş var. Sabiha Gökçen avrupa yakasına gitmek isteyenler için uygun bir alternatif değil. Gökçen'e gideceğime otobüsle gider esenlerde inerim diyen birçok kişi var.54
gunes
14 Mart 2013, Perşembe 11:22:18 Görüşlerinize yüzde yüz katılıyorum.inşallah ilgililer hayal kurmaktan vazgecerler134
"İNŞALLAH 3. HAVALİMANI İPTAL OLUR"
14 Mart 2013 Perşembe, 11:30:45 / Toplam : 47 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar