İlker Aycı: "Gücümüz yettiğince istihdamı koruyacağız"

    Çok beğenilenler

  • Karin toklugu 21 Mayıs 2020, Perşembe 10:34:39 Adam resmen personele gecinebilecegi kadar maas verecegiz dedi !! 17
    • Yok 21 Mayıs 2020, Perşembe 10:42:03 Pilota,hostese limitustu yok,ikramiye yok,pazar mesaisi yok,ucus tazminatinda yari yariya kesinti VAR.Tabi bunlar icin personel rizasi ŞART.Almadan uygularlarsa,fazladan 6-10 brüt maaş vererek işten çıkartma olabilir ki bu da yaklaşık 100-150bin TL yapar.Bakalım sendika ne yumurtlayacak! 5
    • 320fo 21 Mayıs 2020, Perşembe 10:42:40 işten çıkarsa daha mı iyi 16
    • Doğru dedi! 21 Mayıs 2020, Perşembe 10:45:12 Kazanamayan şirket işten çıkarmazsa iyi!.. Geçmişte o kadar maliyeti yapmasalardı şimdi durum daha da iyi olurdu ama buna da şükür!.. 11
    • Purserrr 21 Mayıs 2020, Perşembe 10:46:37 Sen git istifa et o zaman ..beğenmiyorsan..tabi atılmadıysan.Dışarda o kadar işsiz insan var ki ben hergün halime sükrediyorum...sende sebat et ..şirketimiz bununda üstesinden gelecek ..ve bize laf söyleyen zor durumumuzla mutlu olan akbabalar yine inlerine girecek..hezaman ki gibi 45
    • Kendisi de 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:09:12 Maybach tan inip ayağını yerden kesecek kadar bi arabaya biner artık. 3
    • ?? 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:09:13 Ne demesini bekliyorsun, çıkarmadığına şükret. 12
    • Bende 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:10:50 Tek ben mi yanlış anladım dedim:), bide kesinlikle cikarmayacagiz demedi, elimizden geldiği ölçüde dedi, yani pilot gardaslarim bızi tehdit etti, eğer anlasmazsaniz maaşlarda gönderirim dedi, hadi toplu istifa, yer mi yemez, ozaman gecincek paraya uçmaya devam:) benim anlamadığım su, insanların çoğu zaten gecinecek paraya calisyor onları ne yapicak? 3
    • nur 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:17:18 Bu yoklukta ne diyecekti?! Sen işten çıkarmadığına dua et! HEP fazlasını isteye isteye şükretmeyi unutmuşsunuz! 14
    • Neye göre 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:23:58 Belirli miktar bordroya istinaden krediler kullanıldı. Kime göre belirleyecekler? Herkesten aynı yüzde kesilmeli, kendisindende!! Böylece zaten azdan az çoktan çok olur!! AMA HER ÇALIŞANDAN!!! 3
    • işsiz kalmaktan 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:38:29 Daha iyi değil mi? 5
    • İstanbul'dan 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:46:21 Arkadaşlar 5050 kişinin iş akdi fesih edildi.tk yer personeli. 10
    • Karın tokluğu 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:53:26 Ne diyecekti! virüs işlerimize çok iyi geldi artık personele her ay ikramiye mi vereceğiz diyecekti. 10
    • Böyle düşünenlere hiç vermemeleri lazım 21 Mayıs 2020, Perşembe 13:00:08 millet işsizlikle uğraşıyor, işini kaybetme korkusu yaşıyor, sen kalkmışsın karın tokluğuna çalıştıracaklar diyorsun. Beğenmiyorsan söyle işten çıkarsınlar, bulabilirsen başka yerde çalışırsın beğendiğin ücretlere, ya da aç karnına dolaşırsın. Tercih senin 16
    • Çok Net Konuştu 21 Mayıs 2020, Perşembe 13:24:45 - Pilot, teknisyen vs ayrımı yapılmadan, “herkes geçinebileceği kadar bir maaş alacak” dedi. - mümkün olduğunca İşci çıkarılmayacak. Yani maaş kesintisi yeterli olmazsa personel de çıkarılacak diye anladım ben. Bu durumda herkes minimum harcama ile hayatını idame etmeli. Eski düzen böylece THE END 4
    • Kt 21 Mayıs 2020, Perşembe 13:59:54 Maaş ödemeyeceğiz ne haliniz varsa görün mü deseydi? İdare edin işte. 6
    • Tmm 21 Mayıs 2020, Perşembe 14:06:24 Küresel bir kriz var anlıyoruz lakin kimin ne kadar ile gecinebilecegi bu zaman da kişiye özeldir.sabit olamaz .. bir kaptan ile bir diğeri aynı parayı tabiki alamayacak.. yoksa alacak mı?! Kafamda deli sorular 11
    • Km6 21 Mayıs 2020, Perşembe 14:15:43 Ne diyecekti bu zamanda temettu dagitcaz demesini mi bekliyodun 52
    • Aaa 21 Mayıs 2020, Perşembe 14:51:19 Aileler işsiz kalacağına ben kokpit ekibi olarak yüzde 60 kadar maaşım kesilmesine razıyım. Şirket işler duzeldiginde nasıl olsa hakkımızı verir. 48
    • Ne bekliyordum? 21 Mayıs 2020, Perşembe 15:11:28 Şu süreçte daha fazlasını beklemek akla aykırı olur. Birikim yapılabilecek bir süreç mi yaşıyoruz tüm dünya olarak? Maaşımda tam olsun ikramiyemde yatsın kafasında boş heveslerle masaya oturamazsın! Önemli olan zaman kısıtı koymak. Buru da eskiden yapıldığı gibi kar oranına bağlamak. Şirket karını yakaladıkça maaşlarda eskiye dönsün bunun garantisi alınsın yeter. 24 saat mesaiye haziran sonu diye sesiniz çıkmadı buna neden kafa yormayıp laftan anlamaz çocuk misali olamayacak isteklerinizde diretiyorsunuz anlamak mümkün değil. 8
    • İşinize gelirse diyo.. 21 Mayıs 2020, Perşembe 15:43:20 Ne demek ya personele geçinebileceği kadar maaş vericez?? İnsanlar zaten işe gidemiyor psikolojimiz alt üst oldu.. İnsanlar kira ödüyo kredi ödüyo.. Herkes yk başkanı maaşı yada başkan maaşı falan alıyo sanıyor sanırım.. Azdan az çoktan çok diye bişi yok azdan kesemesin zatan az alıyor .. Siz istiflediklerinizi yersiniz ama bizde yok!!3 senede Boş yere gereksiz aldığınız torpilli personellerinizi çıkarmakta, her önüne gelini şef müdür yapmazsanız, başkanların altındaki arabaları geri alırsanız.. şirket belki o zaman kara geçer!! Yazıklar olsun koskoca THY Ne hale geldi.. 5
    • Jack 21 Mayıs 2020, Perşembe 15:54:52 Birazda karın tokluğuna çalışın,anlayın milletin halini!!Hava yaparsınız yakında yine,gitcem bak,gidiyom,körfez bizi bekler diye:)))))gidin de görek maçanızı!! 80
    • Samimiyet.. 21 Mayıs 2020, Perşembe 17:44:31 Kendisi icra kurulu başkanı olarak çok kolay personel çıkartan birisi, gördük duyduk biliyoruz. Allah devletimizden razı olsun, işten çıkartmayı yasakladı. Zaten kimse, istese de çıkartamıyor. 8
    • Xx 21 Mayıs 2020, Perşembe 18:55:28 Kaptanlar 10.000 tl co 7,500 tl altta kalanlar yandı. 9
    • Plane 21 Mayıs 2020, Perşembe 23:16:17 Samimiyet oylar kuş olup uçmasın yeterki 1
    • Purser 22 Mayıs 2020, Cuma 01:11:04 Sebat ve dua ile başka iş yapamazsın bu yaştan sonra sebat edersin tabi cahil bırakmışın kendini ayın 8 inde indiriyon diye 20 bini gerek duymamışın kendini geliştirmeye şimdi kovsa naparsın sebat et en iyisi sende haklısın. 3
    • Cpt 22 Mayıs 2020, Cuma 02:55:37 Yorumunuz millete umarım ders olur,nankör çok memlekette 14
  • YALAKA KM LERE.... 21 Mayıs 2020, Perşembe 20:51:30 Milyar dolar kâr ettiğinde bile çalışanların mesailerini kestin,yol paralarini kestin,daha hastalık falan hiç bişey yoktu.Beceriksiz yönetim,bir kuruş kara gün akçesi koymadın mi kenara??ilk aydan bütün çalışanlarını SGK ya salladın?o kadar kargo uçuşu yapıyorsun,deli gibi para kazaniyorsun..çalışanlarına 1000 TL veriyorsun aylık,Pegasus,onur havayolları bile senin yaptığını yapmadı,kısa çalışma odenegine başvurmadi..he şimdi fesatlar,malum yerlerine kına yaktılar,kabin memuru maaşı azaldı diye,evet azaldı,ama azalttiklari maaşla burda uçacak kisi az..ismi var diyorsun iş var kardeşim,birazda gelin sizin gibi bağnaz,hayat görüşü sıfır ,ne verilse şükür diyecek bagnazlar uçsun bakalım.İkinci günden yolcunun kafasını gözünü kırmaya baslayinda ,sonra bizde görelim bu işi herkes yapabiliyormu..velhasilkerem THY,çalışanına bir gram güven vermeyen bir şirket olma vasfını ,çok güzel bir şekilde devam ettirmiştir..Azalttigin maaşla uçan Suriyeli bul onları uçur..ver bizim tazminatimizi yolumuza bakalım.yeter be mahvettiniz güzelim şirketi..bizmi dedik yeni havalimanı aç diye,milyar dolar para bağla diye..sonra biz kısa çalışma odenege vericez,daha cooook verirsiniz bu ödenekleri...YAZİK ,YAZİK 25
    • Anca 22 Mayıs 2020, Cuma 05:19:52 Çok şükürcülerle devam 4
  • Tüm yorumlar

  • ? 03 Haziran 2020, Çarşamba 08:49:36 Bi dünya boş gezen ego tatmin eden vardiya müdürlerinden başlanırsa çok iyi olur. 0
    • Hted 21 Temmuz 2020, Salı 14:42:21 Yetişmiş insan kaynağına ihtiyacımız var diyorsunuz peki neden zorla emeklilik sisteminiz var sayın ilkel ayci bey emekli maaşı bağlanmadan neden tasarruf adı altında zorla emekliliğe çağırıp kabul edilmeyince işinden atıyorsunuz tasarruf istiyorsan teriyle çalışana evine ekmek götürmek isteyen insanlarla değil bedava maaş alan MDR ile başla Afrika kıtasında görev yapmış MDR aldın kendisini muhteşem icra kurulunun kararinla call centara MDR yaptın adam işine gelmiyor turnike hareketlerine bak kaç saat çalışıyor sadece cuma günü geliyor oda 2saat müslüman ayağına bölümde eski personele satasiyor efendim buranın ömrü beş sene üstünde olmaması gerekiyormuş varmı senin böyle çalışma mevsuatinda bölümde başka bölüme gitmeye çalışıyorsunuz göndermiyor eski personel kendisini gelistirmesin kendi koltuğunu kaybetmesin ana amaç bu planlamanın p sini bilmiyor boylelerine bedava maaş vereceğine tasarufu bunlardan sağla memur yap 3lu vardiya çalışsın görsün çalışmak nasılmış ilkel bey sen kendin yaptığın uygulamayla kendi adamını asiyorsun bizlere hikaye anlatma 0
  • Iııııı 27 Mayıs 2020, Çarşamba 19:41:50 Ayvayı yedik zannımca. 0
  • tkcaptain 27 Mayıs 2020, Çarşamba 01:26:13 uçucu personel olarak gerek teknik gerekse kabin kokpit herkes burada , algıda seçicilik bizler ekmek kaygısı le bu haberi okuyup yorum yapıyoruz.evet zor dönemler , evet maaşlarımızdan kime ne? ama kendi kendimize dert yanıp zarar veriyoruz, işssiz o kadar insan var yerimize uçacak çok fo var diyerek fakir edebiyatı yapmak istemiyorum ancak arkadaşlar sanırım dönem tam edebiat yapacak zamn hepimiz zeki insanlarız ve gerçek bayrak taşıyıcı yurt dışı şirketleri bile çatır çatır işten çıkartırken bizler biraz fazla özgüneli yorum yapmıyor muyuz?Kimin eli kimin cebinde , özel ilişkileri dahil ederek sadece kendi gemimizi kötülüyoruz. iİk fırsatta herkesin işini koruyup yüksek gelir elde ettiği, yeni arkadaşların iş bulduğu ve özel hayatların gerçek ahlak ve kalitede olduğu kimseyi ilgilendirmediği günlere döneriz.... 0
  • 37 kpt 26 Mayıs 2020, Salı 18:35:18 Hiçbir arkadaşımız bu zor zamanda işinden gücünden olmaz İnşallah, operasyonun her bir birimi değerli ve önemli. Bazıları bizi ayırıp nifak sokmaya çalışsa da ısrarla birlik olmalıyız, herkese iyi bayramlar 3
  • km 24 Mayıs 2020, Pazar 16:43:57 don't feed the trol 2
  • km 24 Mayıs 2020, Pazar 16:42:05 madem ingilizcesi yok kim alıyor bu insanları şirkete? önce bu zihniyeti sorgula 1
  • tech 24 Mayıs 2020, Pazar 16:37:46 şirket masabaşında vakit dolduran asalakları atsa daha verimli olur 2
  • Helal olsun 23 Mayıs 2020, Cumartesi 16:31:28 Dünya'da bir tane zor duruma düşmeyen şirket var mı? Küresel bir kriz yaşanıyor farkında mısınız? İflaslar havada uçuşuyor, işten çıkarmalar had safhada. Yıllardır ekmeğini yediğiniz kurumu ayakta tutmak için 3 ay maaş almamayı, maaşlarınızdan tasarruf edilmesini kabul etmiyorsunuz. Bu şirketin istihdamı koruması için önce slotlarını, uçaklarını, havalimanlarını korumalı anlamak çok mu zor? Evde oturduğunuz 1 günde şirketin nelerle boğuştuğunu ne masraflarla uğraştığını biliyor musunuz? Beklenmeyen ve kısa sürede tüm Dünya'yı ilgilendiren bir krizle karşı karşıya kalındı. Bunu hangi ekonomist öngördü de beceriksizliği bu insanlara yüklüyorsunuz. Gelişmiş ülkelerde, güvenilebilecek devlet desteğinin bile garantisi mevcut değilken, adam 2020-2021 de kar etmeyeceğiz insanlarımızı korumak ana hedefimiz demiş. Keşke büyük ortaklar razı gelmese de bir anda 10.000 kişiyi işten çıkarsa rahat etseniz. Gidecek yeriniz var mı? Merak ediyorum.. 14
  • işsiz genç 23 Mayıs 2020, Cumartesi 14:12:48 Bir sürü üniversite mezunu ve hala mezun olcak kişiler var biz işe giremicekmiyiz yani alım açılsın diye bekliyoruz gitmek isteuen gitsin biz işsizler işe girelim nedir bu çektiğimiz çile yeter artık ! 21
  • Saka gibisiniz 23 Mayıs 2020, Cumartesi 02:41:20 Bugune kadar her seyi airport haberden youtubedan fisilti gazetesinden ogrendik, herkes birbirine haber veriyo soyle olcakmis boyle olcakmis diye, bi kere de adam gibi cikin personelinize de bi aciklama yapin. 3 ay sonra kac para maas alicagimi bilmiyorum. Sonra dedikoducu oluyoruz biz. Bunu siz yapiyosunuz. Yolcu sayisini, ucagin degisicegini bile docodan ogrendik biz yillarca dedikoducu diye kizmayin bosuna her seyin suclusu sizsiniz. Bi video cekip personelinize mail atmak bu kadar zor mu? Bu gunler gecicek, sonra? Bu maaslar kalici mi olucak? Seffaf bi aciklama istiyoruz 2
  • Soru 22 Mayıs 2020, Cuma 23:31:31 Peki ya tüm bunlar olurken sendikacık nerde ? Biz harranli miyiz ? 1
  • Gerçekler acıdır 22 Mayıs 2020, Cuma 20:44:46 TGS genel müdürlük personeli ///// sözleşmeli çalışan diyor ki beni mutlaka çağıracaklar sen kimsin kardeşim sen bir işçisin sanki genel müdürsün tabi özgüven patlamasının nedeni belli şimdi o çok konuşan seni koruyan müdürün şefin neredeler ??! Tarikatçı seni, işiniz gücünüz dolandırıcılık adınızı da zaten cimer e bildirdik !!! O ukala müdürlerin şeflerin sayın İlker Aycı nın önünde eğilecek çünkü Sayın Aycı süper bir yönetici ve emsalsiz sizler gibi değil tabi çıkaracak personeli önce yolcu memnuniyeti orası fabrika değil yolcu olmazsa uçamazsınız yolcu sizin ekmek kapınız !!!! TGS de battı bu durumda net, o müdürler şefler konuşuyordunuz ya neredesiniz hadi şimdi de konuşsanıza !!! Yemiyor dimi !!! Alın artık dersinizi yeter daha beter günleriniz olcak inşaallah ....... 4
    • Cimer 23 Mayıs 2020, Cumartesi 21:25:52 Cimer diyorsun da kimi kime şikayet ediyoruz. Sonuç ne olur acaba? 4
  • Yer personeli 22 Mayıs 2020, Cuma 15:46:44 Bence yorumlara baktığımda insanlar şükretmeyi bilmşyor ve aç. Biz sizden hep daha az kazandık ama şükrettik. İş ne olursa olsun her işin zorlukları var . İş ayrımı yapmadan herkes şirketi düşünsün şirket batarsa kimse çalışamıycak ama dimi. 25
  • Megg 22 Mayıs 2020, Cuma 15:15:20 Çok haklısınız bravo 3
  • Yer personeli 22 Mayıs 2020, Cuma 14:41:16 Biz zaten karın tokluğuna çalışıyoruz ve gayet memunuz halimizden pilotlar ve km ler bence bunca zaman kendilerini yukarda gördüler birazda bizim halimizde anlasınlar. 12
  • Süper 22 Mayıs 2020, Cuma 14:24:22 Böyle onlarca memur tanıyorum :) 4
  • Yorumsuz 22 Mayıs 2020, Cuma 14:09:17 Ben bu şahsı popstar Ajdar'a havale ediyorum yorum da yapmıyorum. 3
  • Proje Müdürü 22 Mayıs 2020, Cuma 14:00:30 En çokta KM maaşları çakılacağı için seviniyorum, ben zaten her kurumda iş bulurum, sizin işiniz çok spesifik, şirket vanaları kapatınca ne yapacaksınız bakalım... 13
    • Gozun... 23 Mayıs 2020, Cumartesi 20:00:36 Km maaslari kadar basina tas duser umarim bu mubarek gun 3
    • Rahat ol 27 Mayıs 2020, Çarşamba 18:48:31 O memurların arasında inanılmaz donanımlı insanlar var asıl sen dikkat et onlar her yerde bulur ama sen bu kafayla çok zor .. 1
  • Muhasebe memuru 22 Mayıs 2020, Cuma 13:55:21 5 yıllık memurum hakim maaşı alıyorum değirmenin suyu çok iyi akıyordu, dışarda kim bize bu imkanları verecek hiç kimse... 6
  • Airporthaber 22 Mayıs 2020, Cuma 12:58:19 Personelin sesini tek duyuran mecra siz kalmisken siz neden sesi kısıyorsunuz neden sendika ile ilgili tek bir yorum yayınlamiyorsunuz.. insnalar ekmeğinden oldu isinden oldu siz hala onları koruma derdine mi düştünüz.. 0
  • 5050 diyene 22 Mayıs 2020, Cuma 10:40:27 İstanbul'dan 5050 kişinin iş akdi feshedildi diyen yorumcu, kaynağın var mı? Dediği şey imkansız bir şey değil, olabilitesi var, ama trollük olma olasılığı da var. 7
  • Kur Farki - Captain 22 Mayıs 2020, Cuma 10:12:38 Ozellikle kokpit ekibi icin , yil basindan bugune yaklasik %20 kur kaybindan dolayi zarar yasamaktayiz global piyasalara gore maaslarda.Bu konu hakkinda duzenlemeye gidilebilir mi acaba ekibi daha fazla motive edip uzmeden.Sayin Ayci’dan talebimizdir. 7
  • Güç 22 Mayıs 2020, Cuma 08:59:13 Güç yok Güçlü olman için para kontrolü sende oluçak o olmayınça valık fonunun kontröl etigi afamlar ile konuşuçan ama onlar kenfi derdinde 0
  • Kibir 22 Mayıs 2020, Cuma 08:48:05 Bütün sektörlerde insanlar işlerini ve gelirlerini kaybederken, pilotların buraya gelip gelip "Pilotlar üstün varlıklardır; onlara ayda 10.000 ödeyemezsiniz, bu özel ve elit pilot sınıfını elinizde tutmak için havacılık sektörü batsa bile ayda 80.000 ödemeye devam etmek zorundasınız" gibi şeyler yazması sıktı artık. Kimsenin kimseye üstünlüğü yok. Oyun bittiğinde şah da piyon da aynı kutuya konur. Yolcu yoksa pilot da tgs personeli de birbirine eşittir. 1
  • İşten Çıkarma 22 Mayıs 2020, Cuma 08:39:39 İşten Çıkarma neden bir tek havacılık sektöründe tabu haline getiriliyor anlamıyorum. Havacılık sektörü çalışanları şirkete girdikleri anda ilahi bir dokunulmazlığa mı kavuşuyor ki İlker Aycı bile "Kimseyi çıkarmayacağız" korkudan tir tir titriyor. Yolcu yoksa pilot da çıkartılır, hostes de çıkartılır, şef de çıkartılır. Kimse anasının karnından havacılığın ulvi özellikleriyle doğmadı. Yolcu yoksa çıkartılırsınız ve başka sektörde çalışırsınız bu kadar basit. 3
  • Adam nedemiş 22 Mayıs 2020, Cuma 05:47:16 Önce yolcumuzun sonra çalışanımızın sonra şirketimizin sağlığı önemli. Sen nasıl yöneticisin ya seni kim yönetici yaptı. Öncelik personeldir sonra şirket sonra yolcu. Bir fabrikada önce müşteri mi önemlidir yoksa çalışan mı? Çalışan olmadan üretim olmaz üretim olmazsa müşterinin ne kıymeti var. Bize sürekli dayadıgınız egıtımlerı once kendiniz alın. 16 senedir şirketteyim sizin döneminizde kendimi hep değersiz hissettim. Varsa yoksa yolcu. 7
    • yeşil 22 Mayıs 2020, Cuma 09:33:50 Siralamaya takılmayın politik konuşmalar bunlar tabiki sirketin gelir ve girdi kaynagi olan yolcu diyecek calisan insana deger verenler için onemlidir maddi düşünenler icinse gelir kaybı 0
    • silver 22 Mayıs 2020, Cuma 09:59:25 Tanriligini idda eden firavun zihniyeti nasil kölelerine kendi mezarlarını piramitleri yaptiysa bu yuzyilda parayı göstererek insanlari kölelestirip sistemlerini insa ediyor kolelik aslinda kalmadi sekil degistirdi in got we trust 0
    • ne demiş? 22 Mayıs 2020, Cuma 10:49:43 yolcu olmazsa şirket de olmayacağı için olabilir mi? yani çalışan olarak senin varlık sebebin yolcu onu bi anla da sonra ahkam kes 0
    • Yolcu olmazsa 22 Mayıs 2020, Cuma 12:46:15 Şirket nasıl ayakta durabilir. Bak binlerce personeliz,yüzlerce uçağımız var, uçaklar uçmuyor şirktemiz para mı kazanıyor? Senin gibi niceleri var ve yıllardır oturdukları yerden çuvalla para kazanıyorlar. Her yıl size Bi de kıdem zammı veriyor şirket. Genelleme yapacağım istisnalar kaideyi bozmaz. Şirketteki personelin (kokpit, uçak teknisyeni hariç) çoğunun yeri çok rahat dolar ve bu arkadaşlar kendim dahil dışarıda maksimum 5bin TL ya iş bulabiliriz. Burada boş boş yorum yapınca kendine birşey katmıyorsun. 1
    • Doğrucu 23 Mayıs 2020, Cumartesi 12:32:48 Yolcu olmasa sen olurmusun. Bir firmada alıcı olmadan üretim olurmu? Biraz mantık çerçevesinde ol. 16 yıldır firmayı sömürmüşün mantıksız yorum yapıyorsun. Zekalı geri. 1
    • Tuz biber 23 Mayıs 2020, Cumartesi 16:13:30 Yahu madem yolcu bu kadar önemsizdi neden uçuşlar durdu kardeşim? Bu kadar havacı sıkıntıya düştü? Hizmet sektöründe çalıştığını unutuyorsun galiba... Reel-hizmet sektör ayrımını oku, öğren lütfen. İnsanların da yapabilecekleri sınırlı. İyi yönetildi mi bu zamana kadar tabi ki hayır. Filo büyütmeyi genişleme zannedecek kadar basit ekonomi anlayışıyla personel istihdam edildiği, yatırım yapıldığı, borca girildiği için bu hale gelindi zaten. 1 senelik kar, acil durum stratejileri için hazırda bekletilmedi. Yerine, durmak bilmeyen harcamalar yapıldı. Havacılık devasa bir balondu. Patladı. Bu kadar hassas bir sektörün, bu kadar nadir görülen bir krizle, bu kadar beceriksiz bir ekiple yönetilmesi işin tuzu biberi oldu. 1
  • Torpil ve dua ile 22 Mayıs 2020, Cuma 05:04:41 Torpille aldığın kartal imam hatiplileri çıkarsa şirket düzlüğe girer yeminle.Müdürlük ve şeflikleri birleştir diğerlerini gönder al sana çözüm 3
    • Mavi 22 Mayıs 2020, Cuma 09:35:07 en son dokunulcak kisiler çünkü ucu kendilerine dokunur önce torpilsizler 0
  • Toplam Uçak Sayısı 22 Mayıs 2020, Cuma 02:43:17 ‘ Şu kargo uçaklarından deli gibi kar yapıyolar amaa’ diyenler neyin kafasında veya bu sektördenmi anlamak mümkün değil! Arkadaş adamın yorumu tartışmaya açıktır değildir orası ayrı da, sen 350-400 ü aşkın uçak sayısı olan + uçsuz bucaksız personele sahip olan şirketi 20-25 tane kargo uçağımı kurtarıcak sanıyosunuz? Biraz gerçekçi olun 6
    • Sen mi bilecen?ben mi?? 22 Mayıs 2020, Cuma 10:56:23 Kargo uçuyorum,her uçağımız maksimum yükle.kalkiyor..her uçuş şu andaki yüksek taşıma fiyatlarıyla dünyada en çok.kar eden şirket..bilip bilmeden konuşmayın..şirket her daim kargodan para kazanıyordu,yolcu yakıt parasını çıkartır havayollarına..hepiniz uçucu kesildiniz basima 0
  • Tarihi Uçuş 22 Mayıs 2020, Cuma 02:08:21 Yani, istihdamı korurken sizler ne kadara geçineceksiniz cidden merak ediyorum. Artık nur topu gibi bir bahaneniz oldu COVID-19. Dünyadaki durumu fırsat bilip ne rakamlar teklif edeceksiniz merak konusu oldu. Biz demiyoruz ki eski maaşlarımızı isteriz ne yaparsan yap öde. Hakkaniyetli davranın. Şu kriz anında bile kime ne verdiğiniz belli değil. Asırlık kurumu soktuğunuz hale utanmıyorsunuz da. 360 tane uçağı olan, bayrak taşıyıcı, 87 yıllık bir firmanın acil durumda personeline 1 ay maaş ödeyecek/masraf karşılayacak nakiti olmaz mı kenarda? 1 ay ya!!! İlk fırsatta yüzüstü bıraktınız personelinizi. Emeği geçen pilot kardeşlerim, kabin memuru arkadaşlarım adına utanıyorum. Aidiyet duygusu bırakmadınız insanlarda bu kurum bunu hak etmiyor. İnsanları korkutmak için belirsizlik yaratmak stratejiniz olmuş peşinden istediğinizi alabilmek için. Sadakanızı istemiyoruz beyefendi, size ve öbür şişman bıyıklı arkadaşa kırmızı halılar feda olsun. 7
    • Bozok 22 Mayıs 2020, Cuma 09:52:10 senelerdir arayıpta bulamadığınız fırsat ayağıniza geldi degilmi insanları kotulestirdiginiz ekonomide ölümü gosterip sıtmaya razi ediyorsunuz korkudan besleniyorsunuz bundan sonraki planınıniz tazminatları yakmak değilmi 0
  • Km 8 22 Mayıs 2020, Cuma 02:05:11 Şu anda ülke ekonomisi öyle bir durumdaki. Herkes yok şirket işkur'a attı. Yok maaş düştü. Çalıştığınız şirket varlık fonuna bağlı. Haberleri okuyorsunuz. Varlık fonu kamu bankalarına şu kadar milyar para aktardı. Varlık fonu şöyle destekledi vs. Şu anda varlık fonuna bağlı iyi para getiren kuruluşlar bir elin parmaklarını geçmez. Bunlardan birisi Thy. Bu şirketler varlıkmfonuna ne kadar aktardı, varlıkmfonunda ne kadar para var, bu paralar nereye gidiyor? Kimse bilmiyor. Örtülü ödeneğin de örtülüsü. İşin özeti, para lazım oldu mu Thy ödüyor. Ankara para istiyor. Yönetim bakıyor. Teknik parçadan kısamam, yolcu ikramından kısamam, yakıttan kısamam. Nereden kısarım? Personelden kısarım. Önümüzde seçim var para lazım. Daha çok çalışalım devlete daha çok para verelim. Alışın artık arkadaşlar. Daha çok paranız gidecek. İyi uçuşlar. 6
  • İlker 22 Mayıs 2020, Cuma 01:07:37 Geğire geğire konuşuyo yeni yemiş umrundamı millet, çalışan.Kaşlar alınmış tipsiz suratıyla geçincekleri maaş diyor utanmaz . 5
    • Artı 22 Mayıs 2020, Cuma 09:35:44 gıdısı da çıkmış 0
  • Ekonomi 22 Mayıs 2020, Cuma 01:03:22 Ülkenin borcu GSYİH'nin %60'ı seviyesine ulaşmış. Dolar almış başını gitmiş. Hazine net rezervleri eksiye düşmüş. Hazinede para olmadığı için son üç ayda 57milyar TL basılmış. Para basımının yaratacağı ilave enflasyonu ve rekor sayıdaki işsizliği bu tabloya eklersek; ülkenin ekonomisi bitmiş durumda. Bu beyefendinin koruması, kollaması ve geçinecek maaş vermesiyle önlenebilecek bir tablo değil malesef bu. He birde: Yetmez ama evet. 7
  • çıkarmayok 22 Mayıs 2020, Cuma 00:19:08 emin olun çıkarmazlar havacılık sektöründe bu paraya kim deli gibi çalışır diğer firmalar personeline hakettikleri ücretleri ödeyemeyecekleri için personel çıkarıyor 200 - 300 dolara iş yapacak eleman bulsalar onlarda çıkarmazdı emin olum yurtdışında 3000 - 4000 dolarlar başlıyor en az maaşlar işsiz kaldıklarında bile sizden yüksek maaş alacaklar ve öyle belirli bir süre değil tekrar işlerine dönene kadar alacaklar türkiyede zaten çok ucuz işgücü olduğu için birkaç ay uçuş durdu diye bu kadar ucuz kalifiye personeli işten çıkarmaya gerek yok. 15
  • F16 21 Mayıs 2020, Perşembe 23:52:53 Yıllardır milyon dolar kâr ediyoruz. Koca Turk Hava Yolları çalışanlarını daha ilk aydan kısa çalışma ödeneğine mahkum etti. Bizde sağlık çalışanlarıyla beraber en riskli grupdayız. Covid'den ölen meslek taşlarımız var. Aylardır çocuklarımıza,annemize,babamıza sarılamıyoruz. Bilmem farkındamısınız? 3
  • İş kanunu 21 Mayıs 2020, Perşembe 23:51:12 Hangi hakla pilottan 40 bin keserken , yerdeki personelden bin kesebiliyor. Oran bir kere aynı değil. Birinden yüzde 20 diğerinden yuzde 90. Her ikisi de şirketin maaşlı çalışanı. Burada hukuksuzluk var. Herkesten keserken aynı oranda kesebilirsin. Ha kesebilmen için de imzası gerekir. Bunun hukuki süreci de olur elbet.Dur bakalım kaç kaptanı 10.000 e ucurabiliceksin. Tazminatlar ne tutacak hesaplarsınız. Ucakları da dışarda bekleyen 5000 pilotla ucurursunuz artık.Hangi tecrubeli 10.000 e ucar o da ayrı. Part time için karsılıklı konussaydınız insanlar da elini taşın altına koyardı. Hukuksuz şekildeçalışanlarınızı ayırarak pilot düşmanlığı yapmanız size hiçbirşey kazandırmayacak. 25
    • Komiksin 22 Mayıs 2020, Cuma 10:19:00 Kesintiye gelince aynı orandan bahsediyorsun. Zam verildiğinde çıt yok. Size 50% verirken bize 10% verdiler. Napacaz simdi Pil OT 3
    • iş kanunu diyen 22 Mayıs 2020, Cuma 12:54:21 Yer personeline bin lira zam yapılırken pilotlara 40 bin lira zam yapılırken sesiniz çıkmıyordu şimdi mi aklına geldi. Siz hala 10 bin ile gecinemeyiz diye ağlarken yer personeli 3 bin ile kira ödeyip ev geçindirmek derdine düşmüş. Yıkın su kibrinizi artık 0
    • Cevap 22 Mayıs 2020, Cuma 17:07:58 Yer personelinden de %90 kesinti yapılıyor. Bilmeden konuşmamalısınız. İş kanunu yazmışsınız kanundan haberiniz yok. 40 bin , bin diye bir oran olmaz maaşa göre kesinti yapılır. Yer personeli işini yapmaya devam ediyor , kimse sizin kadar ağlamıyor. 0
    • Adalet 23 Mayıs 2020, Cumartesi 10:54:32 Evde issiz otururken herkes ayni durumda, pilotu da teknisyeni de. Su sartlarda soylediklerinizi iyice bir akil suzgecinden gecirmenizi tavsiye ediyorum. Bu arada ben de pilotum. 0
    • gidebilen 23 Mayıs 2020, Cumartesi 17:27:52 gitti zamanında şirketten 0
  • Uyanık KM 21 Mayıs 2020, Perşembe 23:37:09 Purser sevgilisinden DLA sorularını alıp ingilizce sınavlarından 100 çeken ama acil çıkış brifingini acil çıkış kartlarının arasına sıkıştırdığı kağıttan okuyan, o kağıda da ingilizceyi "Ay vuç layktu inform yu" diye okuduğu gibi yazan, online eğitimlerdeki testleri kendisinden hoşlanan stewardlara çözdüren İNGİLİZCE BİLGİSİ SIFIR olan personeli korumak için; ailesine bakan canla başla çalışan personelin maaşını yarıya mı indireceksiniz? Adil elemeler yapın, kolaya kaçmayın. 6
  • Ne kadar paracısınız 21 Mayıs 2020, Perşembe 23:21:01 Ne kadar paracı personeli var THY’nin THY devlet zor durumdaysa fedakarlık edeceksiniz mecbursunuz ... Yoksa kapı orada yıllarca bir doktora eş değer para kazanan çay kahve dağıtan kmlere bak sen ... Pilotlara lafım yok ama bir km’ye 9 10 hava da uçunca sesiniz çıkmıyordu yaptığınız birşey de yoktu .. Paracılar sizi istemeyen çalışmaz bu memlekette 4 5 bine çalışacak milyon adam var İnstagram fenomenleri pilotlardan kesilmesin ... Kmlerden kesilsin. Zaten çoğu istihdam fazlası .. ona lafları çıkmıyor devlet, şirket umurlarında değil yazıklar olsun Başkanımızın arkasındayız sonuna kadar İlker aycı vereceği her karara boyun eğilmeli ... Allah devletimize zeval vermesin 145
    • Salman CPT 22 Mayıs 2020, Cuma 08:09:47 Provakatif davranma. Sana ne başkasının maaşından. Sen kendine bakacaksın.. 0
    • Paracısınız diyene 22 Mayıs 2020, Cuma 10:47:35 Bir pilot olarak söylüyorum. Kimse zorunda değil. Türkiyede çalışanların yarısının geliri düşmedi. Kime hikaye anlatıyorsun. Begenmedikleri hava yolları bunu yapmadı. 4000 tl pilota vermek de nedir. Dalga gecicek başka bişey bulun kendinize. Haddinizi bilin artık. 0
    • FESATLARA, KISKANÇLARA... 22 Mayıs 2020, Cuma 10:48:37 Sana bişey diyeyim mi kıskanç mahluk..aynen çay verip,ustunede yolcuyada ayar verip alıyoruz 15_20 bin ayda..çatır çatır da yiyoruz,dunyayida geziyoruz..sende hasetinden böyle yazıp duruyorsun..Daha çok fesatlanacaksin,ama bize sürekli dışardan bakıp iç çekeceksin..Çünkü hiç bı zaman bizim yerimizde olamayacaksin.Cunku bizim yerimizde olman için,kafatasının içindeki ki sende olduğuna pek.ihtimal vermiyorum kullanman gerekir.Sen kiskanmaya devam et,bizde senin gibi fesatlari ozendirmeye devam edicez..catiirrrr catiirrrr catlaaaa...buda sana bı kabin memurundan gelsin..ucagima gelirsen üstüne çayı dökerim haberin olsun.. 2
    • SENİ YALAKA SENİ. 22 Mayıs 2020, Cuma 10:51:16 Kendinden utanmalisin sen ya...senin gibi örümcek beyinliler yüzünden şu anda bu haldeyiz..Bı de adamım diye dolasirsin etrafta...Emireli seni...anladın sen 0
    • Senin gibiler boyun eğer... 22 Mayıs 2020, Cuma 10:52:48 Para için ,mevki için sen ve senin gibiler boyun değil ,herşeyi egerler..Sen eğil biz arkandan geliriz yalaka seni... 0
    • kıskananlara cvp 24 Mayıs 2020, Pazar 08:23:26 Çıkıp çıkıp burda şu kadar alıyoruz dünyayı geziyoruz laflarınızdan geldi başımıza ne geldi ise açıp ebysden haciz yazılarınızı göndermek isterdim de neyse !!! Ne alıyosan al havasını atmak nedir ? 0
  • Maşallah 21 Mayıs 2020, Perşembe 23:17:40 Maşallah başkanıma ... herkes asıp kesiyor işçi personel çıkaracaklar diye hayal dünyasında yaşıyorlar .. Thymiz en büyük olacak 124
  • Purser'dan tavsiye 21 Mayıs 2020, Perşembe 22:53:57 Kaptan ve FO maaşları purser maaşı seviyesine getirilsin yeter. Hiçbir çalışanın maaşını düşürmenize gerek kalmaz. Ben 15bin TL alıyorum, tüm kaptan ve F/O'lara da 15bin verseniz yeterli bence. Bu paraya da geçinemeyeceklerse istifa edebilirler. Zaten hiçbir zaman birlik olamadıkları için buna da sesleri çıkmayacaktır. 5000 tane pilottan en fazla 200 tanesi gider, kalanlarla devam ederiz. Düşünün derim İlker Bey. 67
    • Salöan 22 Mayıs 2020, Cuma 08:10:40 Aa, burayı troller basmış. 1
    • kpt dan cevap 22 Mayıs 2020, Cuma 08:14:19 15 bine çok şükür geçiniriz ama bizim o 15 Binden başka gelirimiz yok anlatabildim mi pek değerli amirim 2
    • Sergio 22 Mayıs 2020, Cuma 10:04:12 Denesin de görsün, sen de yanında ol ama çakma purser! 0
    • Purser 22 Mayıs 2020, Cuma 10:58:54 Kesin Purser'sin sen çok belli ediyosun! Issız uckagitci seni 0
    • Purser 22 Mayıs 2020, Cuma 13:49:59 Senin maaşı da 2000 tl ye düşürdük geçinemessen sana ayıp 0
  • ne hakediyorsun? 21 Mayıs 2020, Perşembe 22:43:46 kovulmayı...yolcu yok yolcu..kazanmıyorken sana ne verelim...kokpite zeka testi istiyorum ya 14
    • Saölmen 22 Mayıs 2020, Cuma 08:11:27 Senin üstün zekan hepimize yeter. 1
  • yüzde 15..20 mi 21 Mayıs 2020, Perşembe 22:35:45 yer personeliyim %60 kesintideyim...salla 27
  • mücbir sebep 21 Mayıs 2020, Perşembe 22:34:23 ile havanı alırsın havacısın iyi gelir havanı almak 4
  • kargo gelirinin 21 Mayıs 2020, Perşembe 22:32:51 şirkete yeteceğini sanman zaten burda çalışmayı haketmediğini gösteriyor....şirketinin gelir yapısını bil birazcık be.. 8
    • Hadi ordan... 22 Mayıs 2020, Cuma 10:42:46 Sana açıklarım şirketin gelir kapısını ama sende onu anlayacak kapasite göremedim.o yüzden küçük dunyanda başarılar .... 0
  • şef 21 Mayıs 2020, Perşembe 22:23:16 malesef ilk çıkarılan şefler olur 0
    • Nasıl bi hasetse sendeki 24 Mayıs 2020, Pazar 08:27:50 Şef olamadın diyemi ne ? Şefleri neden çıkarsın memurdan brüt 1400 tl fazla alıyo şirkete bir yükü yok bile ! He yurtdışı şefler dersen anlarım 2
  • At at 21 Mayıs 2020, Perşembe 20:22:07 At at sende kurtul bende kurtulayim, senden kimseye dost olmaz haci, azar et bizi, ver tazminatimizi kendimize yeni yer bakalim, gecindirecek ailemiz var kisa calisma idenegi birsey vermiyor 8
  • Cevap 21 Mayıs 2020, Perşembe 19:55:44 Yani yandaslar,akrabalar,arkadaslar ve tarikat merak etmesin diyor,Birde yunan savas pilotlari.Sizin batiginiz gun,birsuru hakkini yediginiz insanin bayrami olucak,yukardaki Allaha guveniyorum,sizleride issiz gucsuz ve borc icinde birakir INSALLAH. 13
    • amiiiiiinnnnnn 22 Mayıs 2020, Cuma 00:08:45 amiiiinnnnnnn 0
  • Sayın aycı 21 Mayıs 2020, Perşembe 18:38:11 Geçinmekten kasıt nedir? Her mesleğin hakedişi bellidir. Ücrette geriye yürüme olmaz. Madem öyle var mısınız bizimle aynı haklarla geçinmeye madem amaç geçinmek. Tabi 4 milyon euroluk villayı geçindirebilecek tutar nedir bilemeyiz 9
  • Fırsat? 21 Mayıs 2020, Perşembe 17:49:47 En karlı dönemlerde icra kurulu baskanı olarak eleman çıkartan bi havayolunu anımsattı, en karsız dönemde Allah fırsat vermesin.. 3
  • Osman Kemal Putin 21 Mayıs 2020, Perşembe 17:02:48 Allah İlker Beyden razı olsun, personeline sahip çıkacağından şüphemiz yoktu, herkes birbirini düşünecek, bencillik zamanı değil, pilotlar 40 bin lira değilde 10 bin alır ve geçinebilir ama memurda 5 bin lira yerine 3 bin alırsa kirasını öder sadece ama aç kalır,o yüzden inşallah uçucu ekip ve yurtdışı ekibi anlayış gösterir 93
  • Dinleyin 21 Mayıs 2020, Perşembe 15:52:28 Eger bu sektor duzelmezse butun yer personeli ( dhmi ve atc dahil ) maaslarinin kısılıp 1170 tlye indirilmesi personelin de %90 azaltılması elzemdir. Havacılık camiasi uçak uçmazsa masraftan başka bir şey olmayacak bosuna devlet vergileri iş yapmayan memura akacaktır. Eskiden trafik potansiyeli olduğu için herkes hazırkıta bekliyor, vergiler alınıyor dolayisiyla personel istihdam ediliyordu. Madem uçak yok abi artık %90 yer personeline de ihtiyaç yok devlet bos yere halktan vergi alıp odeme yapmasin. Herkes birbirinin halinden anlamak zorunda abicim. 41
    • sallama 22 Mayıs 2020, Cuma 06:21:39 Cahil atc maaşını devletten degil tazminat olarak eurocontrolden alir devletin verdigi semboliktir. Hatta aldigi tazminat da avrupanin en az miktaridir 0
    • Dinleyin diyen trol iyi oku 22 Mayıs 2020, Cuma 10:54:44 Bunlar cahil cüheyla kesim . Paralı trol. Şakşakcı. Egitimi kültür seviyesi düşük. Bunlara laf anlatamazsın. Egitimleri olmadıgından para kazanacakları tek iş yalakalık ve şakiakcılık. En iyi yaptıkları bu. Bunların vatana millete hayrı zaten yok. Atc nerden maaş alıyor bilmez havacılık bilgisi de yokki. Ama gelir burda yorum yazar. Boşver bunları arkadasım açıklamaya bile gerek yok. 0
  • Şirketi ne hale getirdiniz! 21 Mayıs 2020, Perşembe 15:44:58 Yazıklar olsun personeli bu kadar ezen Bi şirket daha yok. Hani devlet desteği? İlk fırsatta işkura koştu 9
    • Firik 21 Mayıs 2020, Perşembe 23:03:08 Ödeme işkurdan çalışanların öz parasından yapılıyor şirketin karı ise varlık fonu üzerinden aktarılıyor. 1
  • Cici kız 21 Mayıs 2020, Perşembe 15:28:19 Karın tokluğuna neden çalışayım babamın şirketi mi? Ver tazminatımı her şeyin fiyatı artmış enslasyon uçmuş birde maaş indirecek!! Senin yolcunun kahrını hobisine mi çekeyim. 16
  • Bul 21 Mayıs 2020, Perşembe 15:27:35 Bul kareyi al parayi, yuzune bakinca gulecem bu ceo olmus, siyasal islam sen nelere kadirsin ayaklar bas oldu 10
  • İkramcı 21 Mayıs 2020, Perşembe 15:05:00 İkram ve servisi sordu cevap alamadı. DO & CO işleri halen merak konusu. 3
    • Silver 21 Mayıs 2020, Perşembe 23:04:01 İtibardan tasarruf olmaz 1
  • Km1 21 Mayıs 2020, Perşembe 14:17:46 Beğenmeyen varsa kapı orda. Memlekette iş mi var. Adam daha ne yapsın. 152
    • Km olmak isteyen kardes 21 Mayıs 2020, Perşembe 23:39:14 Kendine km yazmissin ama degilsin belliki! Cunku km egitimleri ve vasiflari yuksek insanlar. Bu kafayla da devam edersen hayalini kurdugun o meslegi YAPAMAYACAKSIN 7
    • Megg 22 Mayıs 2020, Cuma 15:22:17 Devlet ve biz millet zahmet çekmiyormuyuz,sizde sabirli olun parayı çok alırken sesiniz çıkmıyordu.yazik siz çalışanlara üzülüyorum 0
    • Yüksek 22 Mayıs 2020, Cuma 17:24:08 Sen hayal dünyasında mı yaşıyorsun.KM dediğimiz kişiler uçak muavini oluyor.yüksek eğitim falan bayağı güldüm.hadi sen tuvaletlere bak bakim yüksek eğitim ve kalifiye kişi.sonrada bana bir portakal suyu.çünkü bunu ancak kalifiye biri yapabilir 2
  • Hazirandan sonras... 21 Mayıs 2020, Perşembe 13:09:57 Ufuk pek aydınlık olmuyor gibi 4
  • günlerden haziran 21 Mayıs 2020, Perşembe 13:08:56 hazirandan sonra işçi çıkartırız diyor özetle. çok ilim etmeye gerek yok. bugüne kadar devlete sırtını dayayıp hiç bir halt yapmadan oturdunuz. biraz stres iyi gelir beyninize. bir kez adrenalin üretsin vücudunuz. 13
  • İstihdam 21 Mayıs 2020, Perşembe 12:57:22 "Gücümüz yettiğince" ne demek? Performansa göre bir eleme yapıp hakedeni atacağız diyorsa eğer yapılması gereken bu. Bu işi gram haketmeyen insanları korumak için tüm ekipleri senelerce part time uçurup yarı maaş vermek yerine yerine fazlalıkları atmalısınız İlker Bey. 28
    • İstihdam 22 Mayıs 2020, Cuma 04:48:57 Atmayacak.. Eşşek fiyatına çalıştıracak.. 5
    • Zeytin 22 Mayıs 2020, Cuma 09:46:33 Kole yapicam tazmknatinizida o ara yakicam 0
    • Hre 10 Aralık 2020, Perşembe 09:33:22 Işine gelmeyen sadece göstermelik haftada 1 saat cuma namazı kılmak için işine gelen mdrlerle bir şey olmaz personel daima verimsizdir 0
  • Ben 5 yıl 21 Mayıs 2020, Perşembe 12:25:46 Maas kesıntısıne onay vermıyorum. Yok oyle bır ongoru. Kargodan deli gibi kar ediyorsunuz 27
    • Kargo 21 Mayıs 2020, Perşembe 21:55:50 Kargo siz nişantaşı tayfası için sürgün yeri değilmiydi ? Ne oldu birden herkes kargocu oldu ? Kargoda insanlar nefes almadan seninle aynı parayı alıp çalışıyoken sizin kargonun karında olan gözlerinizi ne yapmalı ? 15
  • yonetici dediğin 21 Mayıs 2020, Perşembe 12:20:36 tum aciklamar bilgiden, netlikten uzak, lafı yuvarlamaktan baska bir şey degil. klasik bir akp aciklamasi, boş laftan baska hiçbir şey yok. vasifsizlik kanıtı. bu acikalamayi izleyin ve şirketin nasıl yönetilemediğini ve gelecekte basınıza kotu yönetim nedeniyle neler gelecegini gorun. koskoca şirke, adam cikmis tahliye ucuslariyla ilgili su mudurumuz çok iyi, yok bu mudurumuz çok iyi diyor. nerede senin sistemin, kurgun, yapın... yazık... 7
    • hahaha 22 Mayıs 2020, Cuma 00:11:55 kankalarını övüyor orada yattığı yerden para almıyorlar telefon açan gazetecilere yardımcı oluyorlar demeye getiriyor 1
  • Gözlük 21 Mayıs 2020, Perşembe 12:08:53 Öyle bir dünya yok kırmızı halılı ykb. İlk fırsatta uzarım dava açıp 6
  • fedakar 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:58:23 Fedakarlığa sen ve senin gibi torpilli tosuncuklardan başlasan. Thy imkanlarıyla lüks hayat yaşıyorsunuz hak etmediğiniz paraları,bonusları kazanıyorsunuz,yurtdışı müdürlerin yurtdışı gelir vergilerini bile ödüyorsunuz,şirketinizi çok seviyorsanız bedava çalışın da görelim ! 3
    • Megg 22 Mayıs 2020, Cuma 15:28:07 Süperrr 0
  • Büyük Kriz 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:46:02 2020 ve 2021 tamamen zararla kapatılacak bu kesindir. Maaş verilmediği halde günlük zarar/maliyet 11m usd. Uçuş yasakları şu an için 60 güne ulaştı ve 2018-2019 net karlarını yok etti. Uçuşlar açıldığında her yere bir anda eski frekansta uçuşlar başlamayacak. Uçuş iştahı kısa menzilde(iç hat-yakın) %50 den fazla azaldı. Büyük ortaklar istihdamı korumak için zararı/durgunluğu asla istemezler. Yeni uçak siparişleri iptal edilecek cayma bedelleri ödenerek hemde. Filonun ağırlıklı uçak mülkiyetlerinin THYye ait olmadığını düşünürseniz filodan uçak çıkarmak daha kolay olacaktır. (Rolls Royce-Boeing-Airbus firmalarının krize verdiği tepkilere bakılırsa bu çok net görülür zaten.) Modern tarihin en büyük resesyonu olacağı ülkeler, IMF, World bank tarafından ilan edildi. Devletlerin durumu göz önüne alınırsa, reel sektör can çekişirken havacılığa ciddi ve sürdürülebilir destek beklemek hayalperestlik olur. Tüm ekonomi küçülürken havacılık sabit kalamaz. Kapasitede küçülme kaçınılmaz olacaktır. 17
  • Kpt 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:45:04 Bulursa o paralara calıstırır. Haziran sonrası vermezse paramı mahkemeye veririm alırım tazminatımı çıkarım 19
    • Güle gule 21 Mayıs 2020, Perşembe 21:59:12 Kapıda kuyruk vardı zaten... Lütfen gidin 65
  • Kizim sana söylüyorum gelinim sen anla. 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:36:57 THY en düşünceli ŞTİ hiç kimseyi hiç bir zaman da zorda birakmadı. 87
  • Plane 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:34:25 Gucun yetmezse demek ki gule gule ucu acik anlasildi tazminatlar loading 5
  • Geri ödeme ? 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:28:29 Daha sonra geri ödenecek mi peki ? 24
  • Sıkıntı 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:19:17 Sesinizi kesin oturun yoksa sataram köyü diyor ağam. Tam ağa. Ancak günü kurtarır böyle. Güzel günler geldiğinde kimse senden fedakarlık beklemeyecek ama ağa. Çukurova’ya pamuğa gidecek herkes. Makul kesinti fedakarlıktır ama yüzde 50-60 kesinti hırsızlıktır. Bu gün herkes bu zulme katlanır ama sonra...Sen o yetişmiş insan gücünü (kokpit, kabin, teknik) bir daha zor bulursun. Sanal pilotlar, pilot olma hayali kurupta kısmet olmayanlar, ofiste kafalarına göre mesai yapanlar ve yattığı yerde aldığı maaşı bile haketmeyenler, sizden çok var kapıda kuyruk var diyenler ( çünkü onlar henüz yetişmemiş insan gücü oluyorlar şu anda) nolur saldırmayın şimdi. :)) 7
  • tabi tabi 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:17:44 Yine hikaye anlatmış. Talebin %70 düşeceği bir zamanda nasıl olacak da işten çıkarma olmayacak? Hem işten çıkarma olacak hem maaşlar düşecek maval okuma 5
  • Kokpit 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:16:30 Çalışandan ortalama yuzde 15-20 keserken , kokpitten hangi hukuka istinaden yuzde 90 kesiliyor ? Kaptan orda sormuş ama geçiştirildi. 12
  • Sn.İlker Aycı 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:09:51 Çok düzgün, etkili, umut verici ve bilgilendirici bir konuşma yaptı. Ancak istihdam konusundaki bir soruya cevap verirken Pilotları İşçi ile aynı seviyeye koyup kısa çalışma ödeneğinden bahsederek 'geçinecekleri kadar maaş vereceğiz' dedi. Asgari ücretin çok düşük olduğu ve işçilerin asgari ücret ile geçinmek zorunda oldukları ülkemizin bir gerçeği olsa da PİLOTLAR İŞÇİ STATÜSÜNDE DEĞİLDİR, OLAMAZ. Bu bağlamda bir işçi de asgari ücret ile geçinmeye mecbur olduğuna göre Sn. Aycı'nın 'geçinecekleri kadar' sözünü bir rakama dönüştürmek ve pilotları İŞKUR sistemi içersinde değerlendirmek mümkün ve etik değildir. Sn. Aycı'nın bu videodaki olumlu ve umutlu konuşmalarını yürekten alkışlarken, uçucular için de daha detaylı bilgiler vermesini diliyor, umuyorum. 139
    • Pilotlar 21 Mayıs 2020, Perşembe 21:21:41 Tüm çalışanlar ile aynıdır, sendikalı sgk ya tabi işçilerdir. İşçiliği alın terini beğenmiyormusun? İşçi , işveren husumet olursa iş mahkemesine vermeyecekmisin? İşçisin sen de ben de..buralar iş yeri, iş ve işçi sağlığı gibi uzarrr gider. Sorabilirsin dilersen. 10
    • Silver 21 Mayıs 2020, Perşembe 23:14:46 Adam sana sicil numarası gözüyle bakarken kendini fil sanman sanki biraz olmamış. 2
  • Plt 21 Mayıs 2020, Perşembe 11:05:21 Havacılık 2001-2008 krizlerinden taş gb çıkmış,corona falan hikaye olacak 1-2 aya!!thy elinden kaçanların yerine yenisini bakmaya başlar ekim ayında!!kimse karamsarlığa kapılmasın,yazın biraz dikkat edersek eylül sonu herşey normale döner!! 121
  • İntiyarları da 21 Mayıs 2020, Perşembe 09:57:50 Koru. Yakında bastonla gelecekler havalimanlarına. 2
    • Kırmızı 22 Mayıs 2020, Cuma 01:04:28 Sendika nerdesin uyuyormusun Sendika sana sesleniyoruz senin görevin ne Maaşımızdan para kesmwyi biliyorsun Bütün haklar elimizden gitti 1
  • Manidar 21 Mayıs 2020, Perşembe 09:31:16 Bi tek benimmi dikkatimi çekti hayır personel çıkartılmıcak demeyip lafı çevirdiği ? 3
  • tknk 21 Mayıs 2020, Perşembe 09:10:45 Thy Teknik dediniz HABOM a cevirdiniz Habom bitti gel dediniz 10.0 a cevirdiniz Ugrastik duzelttik artik herkes 10.0 dediniz Ugrastik onuda duzelttik simdi yine baska hikayeden personele yuklenmeye devam. Bizim bahtsiz bedevi olusumuzdanmi sizin haysiyetsizliginizdenmi bilmiyorum ama ... ve uzantilari buralarda oldugu surece isci ye acımak olmayacak 4
  • Kaptan 21 Mayıs 2020, Perşembe 09:04:39 Bu kez anlamlıl sözler sarfetmiş. Yetişmiş deneyimli çalışan tabii ki önemli, bir kaçti mi bir daha uzun süre geri gelmez. 3
  • Peki ya sonra 21 Mayıs 2020, Perşembe 08:29:17 Haziran sonuna kadar kısa çalışma ödeneği katkısı...peki ya sonrasında........ 4
    • Blue 21 Mayıs 2020, Perşembe 23:22:27 İşkurun kasasına göre vaziyet alınacak 0
  • Yasak kalkınca ? 21 Mayıs 2020, Perşembe 08:21:10 İşçi çıkarma yasağı kalkınca da duymak isteriz bunları İlker Bey. Hiç inandırıcılığı yok bunun. Yasak kalkınca insanları patır patır işten atacaksınız . 5
  • Göz göre göre 21 Mayıs 2020, Perşembe 08:16:30 İlker göz göre göre yalan söylüyor olabilir misin ? 2
  • Yetişmiş 21 Mayıs 2020, Perşembe 07:37:40 Yetişmiş insan kaynağı var diyor. Senin daha yabancı dil bilen personelin yok. Ne kaynağı.kaynak eskidendi tükettiniz. Neyse yeni kaynak ve parlak insanlar 2023 de geliyor. 28
  • Büyük Sınav 21 Mayıs 2020, Perşembe 05:00:42 Ey cemaat şimdi gerçekten göreceğiz büyük müyüz küçük müyüz diye ? Bu işler Tv den sallamakla olmuyor ! Şahsa özel açılan başkanlıkları kapatır ise , şahsa özel dağıtılan müdür makamlarını geri alır ise , yurt dışındaki 300 den fazla müdür 600 den fazla yok muhasebe yok satış yok kargo şef sayısını makul düzeye indirir ise en başta dediği şekilde Azdan Az Çoktan çok maaş kesintisi yapar ise 1 kişi bile çıkarmadan yolumuza devam ederiz.Diğer türlü yine garibanları işten atıp kendi hısım akrabalarına makam dağıtmaya devam ederler...İnşallah bu sefer yanılırım da bir kişi bile işinden olmadan THY yoluna devam eder. 3
  • kriz var ok AMA 21 Mayıs 2020, Perşembe 03:15:04 Sen böyle bir zamanda nakitini koruman gerekirken şov olsun diye yok haritada ay yıldız boyama yaptım yok samsuna 9 milyon kişiyle uçtum diye şov yaparsan ben de maaşımdan kesip beni işten atacağına şova para harcama derim...hangi havayolu kendi bayramında ülke bayrağı çizmeye para harcar böyle bir zamanda ya....bunu da ülkesine candan bağlı bir vatansever olarak yazıyorum...bayrağı sevmek mantıklı iş yapmakla olur...şov ile değil... O iki uçuşun maliyetiyle belki de 4 tgs çalışanın veya 2 A.O çalışanın senelik maaşını yaktın ve onları kovacaksın...onlar da senden bunu bu dünyada olmasa diğer dünyada sorar...Amir in hesabı zor olur demiş peygamber...şirketi ve parasını koruyun ki çalışanı koruyasınız... 4
    • no subject 21 Mayıs 2020, Perşembe 22:22:53 Bir de o bayragi cizmek icin 777 kaldirip, ekstradan tonlarca yakit.. 1
    • osmanyetim 22 Mayıs 2020, Cuma 02:24:38 lafta hz ömer adaleti sorana da itibarda tasarruf olmaz 0
  • Arif 21 Mayıs 2020, Perşembe 03:06:59 Emeklilik için günü dolanlar, zayıf veya hiç referansı olmayanlar size diyor. 5
  • Ne oldu 21 Mayıs 2020, Perşembe 02:47:13 Yönetime sayıp sövenler ne oldu ? Ben size demedim mi reis demişse iş bitmiştir hadi iyisiniz :) işinizin başına geçiyorsunuz Avrupa devleri önümüzde titreyecek az kaldı . Trumpın çocukları , Macronun evlatları görün bakın biz nasıl sahip çıkıyoruz çalışanlara 55
  • FO 21 Mayıs 2020, Perşembe 02:32:44 EYVAH TEHLIKE ÇANLARI ÇALMAYA BASLADI.HAZIRLIRLIKLI OLUN DIYOR ACIKCA. 4
  • Cpt black 21 Mayıs 2020, Perşembe 02:32:22 Hepimiz bu süreci beraber göğüslemek istiyoruz lakin uygulanmasında birçok problem olan FTL iyice delinmeye başlandı, 20 saati aşan uçuş görevleri yapılıyor, LÜTFEN el atın bu konuya, operasyon bu kadar azalmışken bu kadar kötü bi planlama nasıl yapılır Allah aşkına!.. hem uçuş ekipleri yıpranıyor hem de uçuş emniyeti riskte 2
    • non subject 21 Mayıs 2020, Perşembe 22:21:22 *Dedi kaptan ve ust sinir mesai limiti 24 saat olmasina ragmen, gidip ucusu gerceklestirdi. 0
  • Kaptan 21 Mayıs 2020, Perşembe 02:24:33 İnşallah bu süreç Azdan Az Çoktan Çok ( süreç bitene kadar ) gereği yapılarak bir tane TÜRKİYE CUMHURİYETİ vatandaşı bile işinden olmadan atlatılacaktır.Bu süreç önemli bir sınavdır , çalışanları işten çıkarmadan bu süreci geçirmek en büyük başarı olacaktır.Bu süreçte sadece YABANCI kabin -kokpit ekiplerimize teşekkür edilerek yollar ayrılabilir ki buda yapılacak en mantıklı harekettir.Şirketimizin zorlanmaması için kısa çalışma programı 1 ay daha uzatılabilir.Ağustos ay itibari uçuşların yüzde ellisi başlamış olur.Ağustos itibari ile normal çalışma programına geçilebilir.Ekim ayı gibi de bir kaza bela olmazsa şirket yüzde 90 kapasitesi ile uçmaya devam eder gibi değerlendirilebilir.THY yi Katar ve Emirates ile lütfen kıyaslamayın Körfez Hava yollarının personelinin yüzde 90 ı zaten yabancılardan oluşuyor bu yüzden onlar çalışanları işten çıkarıyor diye THY onları örnek alamaz.... 7
  • KCO’lu Köle 21 Mayıs 2020, Perşembe 02:03:48 Su guzelim sirketin sirtina yuk olmus tum asalaklari cikartin artik bunlar yuzunden uc kurusa talim etmek istemiyoruz. Su zamanda yapacak isi olmayan (ucmayan pilot da, hizmet etmeyen kabin memuru da, bakim yapmayan teknisyeni de, is yapmayan uzmani memuru da) hak ettigini alsin issiz kalsin. 44
    • Müdür fıkrası 22 Mayıs 2020, Cuma 05:16:50 Kaşık dururken kepçeyle dolduranlar olduğu sürece, gücünüz yetmez tabi. 2
  • Helal olsun 21 Mayıs 2020, Perşembe 01:53:52 Büyük Başkan 60
  • Haziran sonu 21 Mayıs 2020, Perşembe 01:35:49 Haziran sonuna kadar şirket katkısı devam. Sonrasında, takriben sonbaharı bulabilecek yolcu hareketine kadar, isteyen desteksiz işe devam isteyen ayrılır mı olacak? 4
  • Memur 21 Mayıs 2020, Perşembe 01:27:01 İnşallah kimsenin işine son verilmez. Fakat röportajı izleyen herkeste aynı kanıya varmıştır. Söylenenenler önemli elbette fakat başlık çok daha önemli gücümüz yettiğince....bütük havayollaru kuruluşların bir gücü var mali veya diğer konularda ...fakst burada benim kanım şu ki yeni ücret çalışmaları yapılırken mutlaka iş akdi fesih yapılacak olanlarında çalışması elbette yapılacaktır...Tazminat nedeniyle yavaş yavaş personel işten çıkartımı olacaktır. Ne kadar ülke yönetimi tarafından işten çıkarılma istenmesede bu kaçınılmaz son malesef....Umarım bu çalışmayıda yaparlarkende bütün gün oturup işi zaten gevezelik olanlanları liste başı yaparlar.....Temenni olarak umarım söylediklerim ve öngörülerim boşa çıkar..... 34
    • Katılıyorum 21 Mayıs 2020, Perşembe 22:08:05 Lync kontrolü ile çözülebilir sabahtan akşama msn gibi sohbette gezip arananları kapı dışı yapabilirler 0
  • DTM 21 Mayıs 2020, Perşembe 01:15:16 bazen ölmezsin ama sürünürsün. buna da şükür. krediye borca giriyorum, evet geçim sıkıntısı çekiyorum ama mevzu gerçekten derin. Nicesinin dönebileceği ve başlayabileceği iş kalmadı. Allah bizleri daha fazla yoklukla ve sıhhatsizlikle sınamasın inşallah. 9
  • Vah vah 21 Mayıs 2020, Perşembe 01:00:50 Zavalli ulkem, bunlar ceo olmus maalesef 4
    • İsmail TGS 22 Mayıs 2020, Cuma 02:29:45 IBB belediye GEÇMİŞİ sağolsun 1
  • KA 21 Mayıs 2020, Perşembe 00:56:53 bu adam allah 1 desede inanmam 8
  • Emekli 21 Mayıs 2020, Perşembe 00:36:43 Emekliliği gelen gönderilsin 4
  • pilot 21 Mayıs 2020, Perşembe 00:29:27 1.5 ay önce az çalışma ödeneğine başvurduk ve üstünü biz ödeyecez diyordun ama olmadı! 2
  • VATAN 21 Mayıs 2020, Perşembe 00:19:00 Sayın Aycı, Nasıl olsa zararda etseniz devlet bunu karşılıyor yada karşılar. Özel sektörde çalışanların ne günahı var. Artık anlaşıldı ki uzun bir süre sıkıntı büyük. Radikal kararlar alınmalı ve tasarruf tedbirleri uygulanmalı. Sorunu büyük olan ülkelere uzun bir süre uçulmasın ki şu illetten kurtulalım. Tabi ki tek THY değil diğer havayolları da. 7
    • Yeni Çağ 22 Mayıs 2020, Cuma 05:13:41 Bugün Corona yarın Morona olur yine hortlar. Bu pislik sardı bir kere dünyayı. Asla tan olarak bitmeyecek. 0
  • Aycıya 21 Mayıs 2020, Perşembe 00:18:40 Uçuşlar için çok erken ! işler iyi giderse sorun yok ! Kötü giderse yolcu ve çalışan bunun hesabını senden sorar tarafsız mahkemelerce 4
    • Çalişmak istemiyorsan 21 Mayıs 2020, Perşembe 23:07:44 Ücretsiz izin ya da iş akdi feshini yapabilirsin aslan.buradan boş boş konuşma çalişmak isteyen gider çalişir.bunu deyip te ilk uçuslar açilsa gidecek olan senin gibilerdir. 84
  • Hahaha 21 Mayıs 2020, Perşembe 00:16:55 Ne oldu herkes sus pus ya ben size demedim mi THY de tek kişi işini kaybetmez ne oldu ... iddiaya kimse de girmedi 24
  • ??? 21 Mayıs 2020, Perşembe 00:13:31 Yani diyor ki bu kısa çalışma ödeneği maaşına alışın bunun yolunu yapıyor ama umarım daha önceki yıllarda olduğu gibi tazminatla ayrılma teklifi sunarlar çünkü corona riskinin maksimum olduğu uçaklarda benim gibi ayrılmak isteyen bir çok arkadaşım var. 1
    • paper 21 Mayıs 2020, Perşembe 23:38:03 Üzerine nasıl yatarız planı 0
  • Hikaye anlatma 21 Mayıs 2020, Perşembe 00:11:16 Çalışanların cebinden elini çek. 6
  • Vay bee 21 Mayıs 2020, Perşembe 00:04:56 Arkadaş 5 yıl sürecek demiş kendisi dso üyesi galiba. Personel maaşlarını 5 keseceksen yonetici maaşlarınıda kesecen 0
  • Erdinç 21 Mayıs 2020, Perşembe 00:03:55 Her şeyi zaman gösterecek. 4
  • Tgs 21 Mayıs 2020, Perşembe 00:02:24 Calişan işçi durumu ne olacak işten çikarma olacakmi sadece thy çalişan lar icin aciklama yapiyosunuz 5
  • IL 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:59:51 Çok zor.... 0
  • Asrın projesi 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:58:28 Milyar dolarlık asrın projesi 3 cü havalimanında nasıl kiralık uçakları geri vermiyorsan işçiyide çıkarmamalısın,yoksa çöp ve atıl bir proje olarak kalacak 1
  • 77 fo 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:51:08 Bizim pilotlara para vermeye gerek yok. Zaten gık diyecek cesaret yok. Köle gibi yaşar giderler. Hakettiğimi vermezlerse bırakır gider yolumu bulurum. 7
    • 330 cpt 22 Mayıs 2020, Cuma 00:27:01 Ne yazık ki kardeşim.. 0
  • Nisan verileri nerede? 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:50:40 Ne kadar zarar ettiniz ? 0
  • O zaman şöyle sorayım 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:49:25 Gücünüz ne kadara yetiyor? 0
  • TK Kabin Memuru 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:48:55 Bizimde tek dileğimiz,kimsenin bu süreçte işini kaybetmemesi ve tekrardan bayrağımızı en iyi şekilde temsil etmek..Herkes hayallerini gerceklestirmeye geldi buraya.Herkes üzerine düşeni yapmalı .Tabikide standardlarımızı koruyarak.. Eğer bir çıkartılma Veya ücretsiz izin durumu olacak ise ; Herkesin basarısı,sağlık raporu,uds notu ve ingilizce puanına göre yapılmalı..Sinyorite esasına değil, tabikide genel basarı gözetilmelidir..”Ben her sekilde maasımı alayım da” diyen kişilerle her ucuş tüm emegini verem kişiler ayırt edilebilir umarım. 20
    • . 21 Mayıs 2020, Perşembe 21:48:56 Rapor ve ingilizce tamam da. Sen uds notunun adil bir şekilde verildiğine inanıyor musun? Eğer uds ye bakıp çıkartma olacaksa hakkımıza girenlere soruyorum azıcık vicdanınız sızlar mı? 0
    • Hai 21 Mayıs 2020, Perşembe 21:49:26 Off amma cok onemsediniz uds yi. Uds basari Belirkemek degil atilacak adamin Nesi var nesi yok onu irdelemek 2
    • Uds 22 Mayıs 2020, Cuma 03:23:54 Uds ye baksinlar iyi yalayanlar kalsin. Amiriyle shopping mall gezenler, fal bakanlar kalsin. 0
    • Sağlık raporu??? 22 Mayıs 2020, Cuma 09:57:21 Başarıyla sağlık raporunu nasıl bir cümlede kullandınız gerçekten anlamak mümkün değil. İşletmeler sağlık raporu fazla olanları çıkarır evet ama sebebi başarı değil o çalışandan maksimum seviye de gün anlamında yararlanamamasıdır. Yani bana sepet olsun her gün gitsin gelsin yeter der!!! Sağlığın ne olduğunu bu süreçte anlayamadıysan bence zeka yönünden önce senin gibi sepetler gönderilmeli çalışırken ayağımıza dolanıyorsunuz... 0
    • Taze Q'cuk 22 Mayıs 2020, Cuma 14:52:51 Arkadaslarin dedigi uds disında yazdiklarina katiliyorum ama uds tamamen safsata.bütün uçuş yolcuya bir su bile vermeyen boş insanlar beni değerlendiriyor ben neden değerlendiremiyorum? 0
    • UDS NOTU TEHLİKELİ 22 Mayıs 2020, Cuma 17:20:25 BİZ ÇALIŞTIK, YALAKALIK YAPMADIK! BU YÜZDEN AMİRLER BİZİ TANIMAZ ORTALAMA PUAN VERİR GÖNDERİR 0
  • Arap 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:48:33 Maskesiz uçağa binilmeyecek,hes kodu alınmadan uçağa binilmeyecek,kabin bagajı olmayacak ve kilosu normal bagaja eklenip uçak altına verilecek,ıkram olmayacak ve orta koltuk boş birakilmayacaj bunlar yolcular için ve sadece belirli hatlar açılacak. Personel fedakarlık yapacak yine ve bence 2020 sonuna kadar verilmeyecek ikramiye 2021 sonuna kadar verilmeyecek ve en önemlisi yüzde kaç fedakarlık yapılacak? Geçinebilecekleri kadar bir fedakarlıktan bahsediyor zor günler bitti şimdi daha da zor günler bekliyor hepimizi hayırlısı.... 2
    • Karın tokluğuna 22 Mayıs 2020, Cuma 05:00:59 Geçinebileceği kadar. Günde 1 er Züber yeter. 0
  • UNKNOWN ARTIST 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:47:30 Şu saatten sonra değil havacılık sektöründe; herhangi bir sektörde iş kaybeden tekrar iş bulamaz. Bu saatten sonra işten çıkarmak vicdan meselesidir. Aşısı, hapı vs bulunmadıkça bu durum bitmez. Sadece havacılığın değil tüm hizmet sektörünün geleceği tamamen ve tamamen buna bağlı. Yoksa ölen ölür kalan sağlar bizimdir şeklinde hayat olur. Dünyayı yönetenler yeni dünya düzeninde aşı ya da ilaca ne zaman izin verecek; sadece bekleyip görmekten başka yapabilecek yok. Zamanı gelince bu izin verilecek. Ama umarım bir kaç dalgadan sonra bu olmaz. Eğer olursa Türkiye’de azımsanmayacak bir insan açlıktan ölecek ya da yoksul bir şekilde hayatını idame ettirecek. 1
  • Mkb 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:43:37 2020 ve 2021 ek ücretlerden fedakarlıktan kasıt ikramiye iptali.. Kuvvetle muhtemel 2 yıl ikramiye olmayacak. Maaşlarda düşüş olması da kesin gözüyle bakılıyo sanırım. 4
    • Yan haklar 21 Mayıs 2020, Perşembe 21:41:17 Dedigi belki dil tazminatida olabilir. Vardiya primleri var, varda var. 0
  • Vefa destek nerede? 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:42:17 Yıllardır varlık fonu ile devleti destekliyordunuz ,şimdi devran döndü devlet sizi 3 aymı destekleyebildi yani ? Vefa nerde ? 4
  • Tk 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:40:16 umarım bu cevaplar dışardaki ve içerdeki küçülme beklentisinde olanlara kapak olur. Pilotların maaşıda herkesle aynı oranda azalır öyle büyük kayıplar beklemeyin troller! 19
    • Azdan az 21 Mayıs 2020, Perşembe 21:40:10 Cokdan çok gider, yüzde 50 zam alırken kimsenin giki cikmadi şirkette, onu bir geri verin sonra konuşuruz diğer kesintiyide, tehdit edecek durumunuzda yok, disarda pilot çok , hadi bakalım 3
  • Zilletçi Hakaret Partisi 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:40:14 Biz sonuna kadar Devletin ve Ïlker beyin arkasındayız. Bayrak inmez, ezan dinmez. 33
  • 5 Temmuz 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:38:31 Dökülmeler başlıcak diyor. 3
  • Büyük sınav 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:37:08 İlker bey büyük sınav şimdi başlıyor ,şeflikler müdürlükler birleştirilip tasarrufa gidilecekmi ? Yoksa yine itibardan tasarruf olmaz denip ,3-5 torpilsiz gariban atılıp ah ve vebal mi alınacak ? İnşallah garibanlar atılmaz yoksa bu liman açılmamak üzere komplede kapanır o zaman ,bizden söylemesi 2
    • Gew 10 Aralık 2020, Perşembe 09:37:38 Ilkel bey doğru itibardan tassaruf olmaz nasıl mdr atıyorsun afrikada canı sıkıldı diye planlamada mdr atadın adam haftada 1 kere ise geliyor oda cuma namazı kılmak için sonra ortada yok ancak tasarufu çalışana uyguluyorsun 0
  • Defil 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:34:46 Ayci defol maas almadan kalmak istemiyorum 9
  • Açıklama 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:33:44 Gönderilenlere sizin sağlığınız çok daha önemli bizim için deyip gönderebilirsiniz,hiç değise gönül kırıklığı olmaz onlar için 0
  • Hayırlısı olsun 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:31:55 Sağlık olsun,kalsan hastalık kapma riskin çok fazla gitsen sağlıklı kalıcan...gidende kalanda üzülmeyecektir 2
  • TGS MEMUR 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:29:22 benim tazminatımı verirseniz ben işten ayrılmak istiyorum artık köyüme dönmek istiyorum. 3
    • Köy 22 Mayıs 2020, Cuma 14:05:46 Bunların vaadlerine kanıp köyünden gelmen hataydı. 0
  • TAHSIN 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:28:54 Cüneyt ozdemir de dişe değen sorular sormadi. Bi suru insan soru yazıyor. Bilinen seyleri sordu durdu. 1
  • ? 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:26:01 gücümüz varmı peki ? Veya oranı nedir ? 1
  • Koruma beni 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:24:56 Koruma kardesim istemiyoruz bizi ozgur birak biz pilotlari ver tazminatimizi gidelim ne halin varsa gor 5
  • Bu adam iyi aslında 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:24:01 İyi biri ama çaresiz yapmaya çalıştı havalimanı yapılırken bile ama dinlemediler Avm yi al uçakları buraya indir dediler..bu adam iganın yöneticisi olsaydı gerçekten havalimanı yapardı orayı 39
    • İşten atma icra kurulu baskanı kim? 24 Mayıs 2020, Pazar 06:05:48 Hangi icra kurulu baskanı olarak kaç kişiyi yok yere işinden etti? Yok atmadı atmaz deniliyorda. Superbowl, logo reklamına gereksiz milyon dolar dökeceğine zor günler için nakit tutulsaydı. Devlet yasakladı neyseki. 0
  • süslü ilker 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:21:23 Bırak masalı da sen ve diğer torpilli tayfa 25 milyon tl bonusu iade ettiniz mi etmediniz mi onu söyle ! 2
  • Ayak sesleri 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:20:14 Eğer konu bu noktalara kadar gelmiş ise işten çıkarmalar başlayacak demektir. Hadi hepimiz için hayırlısı. Ben iki üç bin gider diyorum var mı artıran. 5
    • Ya ne olacağıdı 22 Mayıs 2020, Cuma 05:04:48 Yine garibanlar atılır Torpilliler Sağlam karantinada löp löp yemeye devam. 2
  • Tek disi kalmis canavarlar 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:18:34 Sen ve bilal eksi ve dahasi ag babaniz elini etegini cekmedikce kimse mutlu olmayacak. Kul hakkini odeyemezsiniz 2
  • EKONOMİST CAPT. 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:16:32 YAYINI CANLI İZLEDİM VE AYAKTA ALKIŞLIYORUM SAYIN AYCI'YI. BÜTÜN ZORLUKLARA RAĞMEN PERSONELE DESTEK OLACAĞINI HER AN İFADE EDİYOR, SÜREKLİ BELİRTİYOR AMA KİMSEYE YARANAMIYOR. DAHA ÖNCE BURADA KALKINMA PLANINI AÇIKLAMIŞTIM, SAYIN AYCI O KALKINMA PLANINA DAHİ GEREK KALMADAN İŞLERİ HALLEDİYOR VE VAR GÜCÜYLE ÇALIŞIYOR.YİNE SÖYLÜYORUM, VAKİT FEDAKARLIK VAKTİDİR. TOPYEKÜN ELİNİ TAŞIN ALTINA KOYMA VAKTİDİR. MİLLİ DEĞERİMİZ THY'Yİ KURTARMA VAKTİDİR. SAYGILARIMLA. 148
    • Sallama kaptan 21 Mayıs 2020, Perşembe 21:31:44 Sen neden büyük fontlarla yazıyorsun bu yazıyı..vakit yalakalık vakti değil,realistlik vaktidir kaptan..cukkani doldurdun tabi ,keyfin yerinde..sendika kurdunuz ,milleti galeyana getirdiniz,zammı alınca sesiniz hemen kesildi..sizin yüzünüzden kaç kabin memuru atıldı ??Şimdi nedir bu yalakalık sözcükleri??Bilet parasını alıyorsa, paşa paşa çalışanının maaşını verecek bu şirket..yoksa versin iflasını..zaten varlık fonundayiz,şirket ülkenin olduğu gibi Qatarlilarin..palet fabrikasının yanında bide havayolu iyi olur dimi Kaptannnnn 5
    • Yalama 21 Mayıs 2020, Perşembe 22:20:49 Sen kaptan galan değilsin yalancı yalaka 1
  • Melvin purvis 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:15:42 Insallah dediginiz gibi kimse çıkarmazsınız.o zaman gerçek birisi olduğunuz ortaya çıkar ve çoğu kişi Allah razi olsun der. 12
  • Ahahha 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:15:16 Bu da kapak olsun 35
  • xx 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:14:11 NEDENSE İNANDIRICI DEĞİL 0
  • Teknisyen 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:12:17 İlker bey eğervbu soylemlerinizde samimi iseniz , en başta Mudur Baskan ve kendi maaşlarinizi açıklayın. Ne kadar fedakarlık yaptıginizi soyleyin.. Bizede seçme şansı verin, hepimizin kredileri borclari kiralari vs var. Enflasyon almis basini gidiyo dolarv almis basini gidiyor. En azindan personele seçme sansi verin. 3
  • Yurt dışı 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:10:50 Yurt dışındaki gereksiz müdür ve şeflerini ger al, şirketin beli doğrulur. Bu kadar basit Saygılar 2
    • Osman 22 Mayıs 2020, Cuma 06:17:43 Yurtdisi personelinin toplam giderler icerisindeki payi ne? Yurtdisi ofislerin toplam gelirler icindeki payi ne? 7
  • Cok 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:03:10 Kaçamak cevaplar verdi, gücümüz yettigince diyor kesinlikle demedi ayrıca gecinebilecekleri kadar ücret vereceğiz ne demek? Geçinmek kavramı herkese göre degisir 4
  • KA 20 Mayıs 2020, Çarşamba 23:01:50 Şirketin başına gelmiş en uğursuz insan ve bu zamana kadar yaşadığımız tüm sıkıntıları personelin gelirlerinden kısarak atlatmaya çalışan tarihin en kötü yöneticisi. Zaten yol ücretleri(bir kısmı) ve mesailer kaldırıldı. 2020 ikramiyeleri iptal edildi, 3 ay boyunca kısa çalışma ödeneği adı altında kimseye %10 dan fazla ödeme yapılmadı yapılmayacak. Kendi atadıkları soytarı sendika yetkilileri ile şimdi oturup konuşup maaşlarda fedakarlık yapılacakmış. Hakkımı helal etmiyorum size. İlahi adalet var. İşçinin hakkını bukadar yemeniz doğru değil. Çıkar elbet. 12
  • Demekki 20 Mayıs 2020, Çarşamba 22:58:35 Işten çıkarmalar geliyor 4
    • Ne korktunuz be 22 Mayıs 2020, Cuma 00:02:27 Gelirse gelsin aslanım ne korkak çıktınız. Siz boyle oldukca hakkınızı yemeyen eşektir 6
  • Cadetleride soraydın 20 Mayıs 2020, Çarşamba 22:56:03 Biz ne olacağız, üvey evlat muamelesi görüyoruz resmen. Arayan yok, bilgi veren yok, açıklama yapan yok.. 6
    • Cadet'e 21 Mayıs 2020, Perşembe 21:23:41 Adamın konuşmasını izle. Diyorki yetişmiş kalifiye personeli -gücümüz yettiğince- çıkartmamaya çalışıcaz galiba heralde. Cadet ler ne zaman yetişmiş yada kalifiye oldu? Elinde tecrübeli pilotları var tabikide bunları elde tutmak için cadet leri kapının önüne koyacaklar. He type rating bekleyen yada eğitimi bitmek üzere olanlar hariç. 2
    • Osman 22 Mayıs 2020, Cuma 02:33:30 Özellikle torpilli tayfa kalacak turnikeli bina ,,, gerisi sepetlenir 0
  • Güç? 20 Mayıs 2020, Çarşamba 22:49:34 Demekki gücünüz yetmeyecek...altyapı yapmanın anlamı yok insanları alttan alttan çıkarmaya başladınız bile 1