İGA'da görev yapan BİNSAT çalışanları isyanda!

    Çok beğenilenler

  • Ne kadar anlamlı 11 Mayıs 2020, Pazartesi 11:38:07 Ne kadar anlamlı bir şirket ismi olmuş Binsat. Sloganı da şöyle olsa gerek.. Çalışanın sırtına BİN emeğini SAT. 6
  • Bize ne ki 11 Mayıs 2020, Pazartesi 11:33:52 Oy verirken düşünecektiniz güzel kardeşim bunları. 7
    • Çok doğru 11 Mayıs 2020, Pazartesi 12:34:47 Sadece asgari ücretle çalışanların oyu,iktidarı belirlemek için yeterlidir. 6
    • Öyle dememek lazım 11 Mayıs 2020, Pazartesi 12:49:04 Emek emektir. Gariban halkı bir paket makarnaya muhtaç edip 2300 tl maaşla 12 saat çalıştırıp 3 çocuk yap diyen, yediğinden ictiğinden vergisini affetmeden alan bir anlayış insanları üç kuruşa muhtaç etmiştir. Açlik sinırinda yaşamaya mahkum edip eğitimsiz bırakıyor ki Insanların sorgulamaya fırsatları olmasın. bu jungle ın içinde hayatlarını devam ettirebilmek için var olma mücadelesi veriyor bir kısmın koyun dediği başka bir kısmın cahil dediği o gariban insanlar, suçlu oy veren emekçiler değil, komisyonsuz iş yapmayan iktidar ve yandaş çetelerdir. Biz bu halka sahip cıkmalıyız ancak bu sekilde hem onları hem kendimizi bu vahşi düzenden kurtarabiliriz. Saygılar.. 2
  • Tüm yorumlar

  • Sedat gül 04 Kasım 2020, Çarşamba 13:01:31 Öncelikle Maşlar asgarisi hesaba yatıp geri kalanı elden veriliyo. Resmi tatil lerin mesaisi verilmiyor Haftalık çalışma saatleri 45 saat üzeri çalışıyoruz ver mesai verilmiyo Maşlar ayın 15 şi ayın 23 24 zorla yatıyor Bir gün işe gelme 2 gün kesinti yapılıyor Her ay belli olmayan ücretler ufak ufak kesiliyor Bes kesintisi 2019 başlangıcından beri kesilip ama herhangi bir yatırım söz konusu değik İşçi burda koyun kimse burda şirketi haklı çıkartmaya çalışmasın Gerçekleri saten herkez biliyor aksini idda eden yancılar Saten savunmaya geçerler... 0
    • Asım alpaslan 15 Nisan 2021, Perşembe 03:18:10 Bu şirkette bende11ay havaalanında çalıştım yılının dolmasına biraykala zorlamayla işten ayrıldım beş kesintisi ve 15günlük paramı ödemediler tüm üstdüzey yöneticiler yalaka çalışanların hakkını yiyorlar kendi şirketlerinin çıkarı için ıga yönetimine peşgeş geçiyorlar ıga yönetimine bunların bütün pisliğini görmezden geliyor 0
  • Calisan 27 Eylül 2020, Pazar 03:20:25 Binsat madem haktan bahsediyor öncelikle gendine yakin camci otamatci yapiyor adamlar cam filan silmiyor cogu sade egitime gidiyor benle 2senedir ayni isi yapiyor mayisi yuksek aliyor depocu camci ve ya otamatci bunlarin adeleti bu 0
    • Erzincanlı 17 Ocak 2021, Pazar 21:15:57 2 ay 3 havalimanında çalıştım evet adamına göre iş veriyorlar bir dedilerki camcı olmak isteyen varmı diye parmak kaldırdım şefe ismini yazdır dediler şefe söyledim oda başka şefe gönderdi anlayaçağınız ismimi yazdıramadım 0
  • Alah allah 13 Mayıs 2020, Çarşamba 09:53:31 Nasil sasirdim simdi heh heh, hani bunlar dinciydi 2
    • emekçi 25 Mayıs 2020, Pazartesi 15:28:18 hava limanında bide daha yeni kuruluş bir maske fabrikaları başka şirketinde çalıştım ilk elemanları bendim fabrikada 2 aydır çalışıyorum geçen ay 800 tl mi kestiler hakkımı arıyorum diye beni izinli günüm bu gün arayıp işten çıkardılar bunlara hiçbir şekilde emek edilmez yanlarındada çalışılmaz 0
  • Cevap 12 Mayıs 2020, Salı 14:10:59 Bu adamlardan kimse hesap soramaz,kartel 1
    • Vahit bingöl 23 Ağustos 2020, Pazar 15:50:34 Kimin alaçağı varsa bana ulaşsın hepinizin hakkı boynumun borcudur. 2
  • Bu binsat Acil 12 Mayıs 2020, Salı 00:45:17 Ali bey bu binsat hakkında yazı dizisi yapmanız lazım herkes her gerçeği görmeli sizin sayenizde dhmi düzeliyor...sırada iga ve binsat bağlantısı olmalı gazeteciliğinize güveniyoruz ama işçisine hakaretler haklar yiyen bir firma olmamalı ülkede gerçekler ortaya çıkmalı.. 3
  • cevat 11 Mayıs 2020, Pazartesi 20:46:44 Bunlara oy vermeyin arkadaşlar Gerçekten Samimi olarak vermeyin 5
  • Herşey gün yüzüne 11 Mayıs 2020, Pazartesi 20:29:54 Bunlar ancak eski milletvekilleri ile resim çektirip tavanı kandırırlar tabanı asla akparti ismini kullanıp birde böyle yapılıyorsa yazık oy kaybettirir bunlar.. 2
  • Scorpion 11 Mayıs 2020, Pazartesi 20:19:33 Emekçiler Herşeye Evet Diyor Bir Hatta Yapınca Köle Muamelesi Görüyör Corono Bu Fırsat Kullanıyorlar Insanları 2
    • Cengizhan 12 Mayıs 2020, Salı 17:26:29 Şeflerde, artık personel gibi görünüp, binsat yanlısı yorum yapıyor. 1
  • Yiyin bakalım 11 Mayıs 2020, Pazartesi 19:25:39 Bir lokma bir hırkacılara bak. Güya alnı secdeye değenler kendileri gibilerle götürmüşler dünyayı. Durmak yok yemeye devam! 3
  • Ye kürküm ye 11 Mayıs 2020, Pazartesi 19:22:49 Devletin malı deniz yemeyen keriz. İhaleyi 20 ye al asgari ücrete iş bitirmeye çalış. Bu taşeronların hakkını nasıl ödeyeceksiniz. Aynısı THY içinde geçerli. UFS, gökçe, 5m kimin bu firmalar acaba. Bu firmalara yüksekten ihale vereceğinize direk çalışanı bünyenize alın daha az masraf olur. 2
    • Tgs 14 Mayıs 2020, Perşembe 16:40:40 Bu yıl Ramazan Bim market çekleri dagitilmadi bari Atatürk havalimanında çalışanlara verilseydi 0
  • Hesap 11 Mayıs 2020, Pazartesi 18:42:36 Vaybe adam devlet bütün kurumları almış 6
  • Müstahak 11 Mayıs 2020, Pazartesi 18:30:21 Ülkede bu tarz iş yapan hemen her şirket böyle yapıyor,işine gelirse hesabı asgari ücretin altında maaş veriyor millet de geçim için ne gelse kardır diye boyun eğiyor. Ne hikmetse bu sömürücü,hak yiyen, insanların sırtından zengin olan şirketler iktidara yakınlar ve onlar gibi sofu,softa dindarlar. Yersen tabii. İşçiler tepki verdiklerinde de hemen işsizlikle tehdit edilirler,bölücü,yıkıcı,dış güçlerin,muhalefin adamı olurlar anında. Bu kafaya 18 yıldır durmadan oy verip duranlara, kaderci,biatçı,şükürcülere, birlik olup hakkını aramayıp boyun bükenlere müstahak ama kurunun yanında yaş da yanıyor. 2
  • AHTAPOT 11 Mayıs 2020, Pazartesi 18:12:37 Tek kullanımlık maskeler, günde 1 kez verilir, lastikleri kısa ve kulakları yara yapıyor. Bazen de maske yok denilerek, maskesiz çalıştırılırız. İgacılar ise gördükleri, duydukları her şeye sessiz kalıyor. Yemek paydosu yok, yemeği yer yemez iş başı, oturmak, dinlenmek yok, igacılar bu tarz şeylerden hoşlanmaz, köleler aktif bir şekilde, kesintisiz 8 saat çalışacak. Çay paydosu yok, çayını içen kalkar işine devam eder. Sende hızlı içme, yavaş iç diyeceksin 1
  • ahtapot 11 Mayıs 2020, Pazartesi 17:52:34 8 aydır çalışıyorum,tam maaş aldığımı hatırlamıyorum. Hep yüz okutma, imza bahanesi ile 1 güne 3 gün kesiliyor.Nisan ayının imza puantöründe, 30 nisan imzası yerine, 29 nisan imzası attırıldı. Nisan ayında alacağım maaştan, bu vesile ile 1 güne 3 gün kesileceği, endişesi içersindeyim. Yani nisan ayında 29 una kadar imza attırılıp, 30 u yok gösterilerek, kesinti yapılacak gibi. 2019 yılı,asgeri ücret 2020 iken, denen 1800 tl, 2020 asgari ücret 2324 artı eş agisi ile 2370 tl ve altı ayı doldurana 100 tl sözü ile alacağımız olan 2470 tl, ama 2020 de elimize geçen 2169 tl. Artı özel gün ve bayramlardaki mesailer de hesaplarda görünmemektedir. Bodro dahi istemeden verilmemekte, istenildiğinde ise anlaşılması imkansız ve çok küçük yazılarda, gözle görülmeyecek bir bodro veriliyor. 1
  • ahtapot 11 Mayıs 2020, Pazartesi 17:52:34 8 aydır çalışıyorum,tam maaş aldığımı hatırlamıyorum. Hep yüz okutma, imza bahanesi ile 1 güne 3 gün kesiliyor.Nisan ayının imza puantöründe, 30 nisan imzası yerine, 29 nisan imzası attırıldı. Nisan ayında alacağım maaştan, bu vesile ile 1 güne 3 gün kesileceği, endişesi içersindeyim. Yani nisan ayında 29 una kadar imza attırılıp, 30 u yok gösterilerek, kesinti yapılacak gibi. 2019 yılı,asgeri ücret 2020 iken, denen 1800 tl, 2020 asgari ücret 2324 artı eş agisi ile 2370 tl ve altı ayı doldurana 100 tl sözü ile alacağımız olan 2470 tl, ama 2020 de elimize geçen 2169 tl. Artı özel gün ve bayramlardaki mesailer de hesaplarda görünmemektedir. Bodro dahi istemeden verilmemekte, istenildiğinde ise anlaşılması imkansız ve çok küçük yazılarda, gözle görülmeyecek bir bodro veriliyor. 0
  • ahtapot 11 Mayıs 2020, Pazartesi 17:52:34 8 aydır çalışıyorum,tam maaş aldığımı hatırlamıyorum. Hep yüz okutma, imza bahanesi ile 1 güne 3 gün kesiliyor.Nisan ayının imza puantöründe, 30 nisan imzası yerine, 29 nisan imzası attırıldı. Nisan ayında alacağım maaştan, bu vesile ile 1 güne 3 gün kesileceği, endişesi içersindeyim. Yani nisan ayında 29 una kadar imza attırılıp, 30 u yok gösterilerek, kesinti yapılacak gibi. 2019 yılı,asgeri ücret 2020 iken, denen 1800 tl, 2020 asgari ücret 2324 artı eş agisi ile 2370 tl ve altı ayı doldurana 100 tl sözü ile alacağımız olan 2470 tl, ama 2020 de elimize geçen 2169 tl. Artı özel gün ve bayramlardaki mesailer de hesaplarda görünmemektedir. Bodro dahi istemeden verilmemekte, istenildiğinde ise anlaşılması imkansız ve çok küçük yazılarda, gözle görülmeyecek bir bodro veriliyor. 1
  • Ahmet 11 Mayıs 2020, Pazartesi 16:58:52 Bunlar dış güçlerin oyunu. ingiltereden tl ile temizlik malzemesi aldılar. Ondan böle oldu 1
  • Binsat araştırılmalı 11 Mayıs 2020, Pazartesi 16:58:09 Gerçekten bu firma heryerden araştırlmaya alınmalı referans olan isimlerle aralarında ki duygusal bağlar çözülmeli..her personeli de şikayetçi olmalı özellikle temizlikçi bayanlar ve vale de bekleyen bayanlar..kadri bunların açığını kapatmak için çok uğraştı..inş bu son olur 2
  • ben araştırdim 11 Mayıs 2020, Pazartesi 16:50:33 Şirket sahibi bingöllu soyismide bingol.mevcut partinin bir numarali adamlarindan , liyakat liyakat liyakat . Adam parti icinde 1 numara 1
  • Köln Çalışanına 11 Mayıs 2020, Pazartesi 16:01:49 Bizim ülkede maalesef sendika, bir yerleşim birimi (Harran gibi) olarak algılanmaktadır. Çok sayıda üyesi olanların maalesef rengi sarıdır. İşverene ve hükümete göbek bağıyla bağlıdırlar ve yegane işleri, torpil sağlamak, semirip yan gelip yatmaktır. 0
  • YALAN HABER LOJISTIK 11 Mayıs 2020, Pazartesi 15:41:47 Yaklasik 1 yildir bu firmada calisiyorum herkesin puantaji belli bankaya yatani belli. Kimseye eksik para yatmiyor. Yalan haber yaparak insanlari kiskirtmayin kardesim. yorum yapan arkadaslar bilip bilmeden bosbos yprumlar yapmayin 21
    • Isim 15 Mayıs 2020, Cuma 13:08:27 Bide kim oldugunu yassan da bilsek kac kere gununde maas aldin kac kere maasindan kesildi 1
    • Ahtapot 15 Mart 2021, Pazartesi 01:16:15 Şefmisin vardiya amirimi, 0
  • Böyle şirketler 11 Mayıs 2020, Pazartesi 15:35:32 Akparti ismini kullanarak sadce menfaat üzerine çalışanlar..bunlar gibilerinin yüzünden akparti kaybediyor..binali başkanla reklam yapan ama arka planda diğer belediye başkanı ile paslaşan zihniyet bunlar.. 1
  • Üzgünüz ama.. 11 Mayıs 2020, Pazartesi 14:50:58 Maaş alırken şikayet ederler, seçerken o maaşı vereni seçerler, adamlar ülkeyi ahtapot gibi sarmış sayenizde şimdi maaş az diye ağlamayın, zalimi seçersen zulmü kendine olur unutmayın. 4
  • Şaşırmadım 11 Mayıs 2020, Pazartesi 14:32:43 Yine hükümetin adamları. Allahım tez zamanda al şunları basımızdam 4
  • xxx 11 Mayıs 2020, Pazartesi 14:31:05 o şirkette çalışabilmeniz için sağlam torpilinizin olması lazım.hem niteliğin yok vasıfsızsın hem torpille işe girmişsin.kim bilir kaç kişinin hakkını yemişsin.şimdi maaş az diye ağlıyorsun. 4
  • BİN-SAT (( 11 Mayıs 2020, Pazartesi 14:01:12 Kuruluş ne bekliydukki.Zavallı İşçiler.Yazık günah.Ah çekiyorlar.Mecburlar.Ne yapsınlar. BİN ve SAT denen kuruluş ta tam fırsatını bulmuş zaten.Vursunlar abayı sırtlarına Temizlikçilerin. 1
  • Maşallah 11 Mayıs 2020, Pazartesi 13:30:41 Maşallah maşallah t.c yer kalmamış adam almış ya adamlar iş bitirme ve ciro kralı olmuşlar ee ihale şartnamesinide ona göre düzenle arkadaşların elinden kimse işi alamaz vaybe Wayyy 3
    • Ahtapot 11 Mayıs 2020, Pazartesi 18:04:22 8 aydır çalışıyorum, 2019 da asgari ücret 2020 tl iken, yatan maaş 1800 tl. 2020 asgari ücret 2324 artı eş agisi 2370 ve 6 ayı doldurana 100 tl ile maaş 2470 yatması gerekirken, yatan maaş 2169 tl. İtiraz ederseniz yüz okutmadınız, imza atmadınız oluyor. Bodro istemeden verilmez, istediğinizde ise gözle görülmeyecek ve karışık bir şekilde, bodronuzu alırsınız. Tabiki mercek olmadan okuyamayacağınız için boşuna istemiş olursunuz. 0
    • Ahtapot 12 Mayıs 2020, Salı 01:52:33 Çok aşırı kesinti var. 0
  • Veren vermeyen 11 Mayıs 2020, Pazartesi 13:10:23 Herkes bu ülkede yaşıyor bu şaşıralacak bir şey değil mevcut hükümette normal bir durum ve bingölde kimmişki bu kadar çok yerin ihalesini alıyor develleten çok merak ettim araştırılması lazım kesinlikle ama bizim hükümetimiz süt kadar temiz unutmayalım 4
    • Binsat temizlik 11 Mayıs 2020, Pazartesi 14:46:31 Adamlar hakkıyla temizliyorlar ortalığı mşlhhhhhhj 0
    • Devlet gibi 11 Mayıs 2020, Pazartesi 14:47:13 Garibandan alın bunlara verin allahın da adaleti var unutmayın 0
  • ... 11 Mayıs 2020, Pazartesi 13:05:10 Bu zihniyetten, eğer müteahhit değilseniz hala beklentiniz mi var? 4
  • Binsat 11 Mayıs 2020, Pazartesi 12:53:22 Personel şikayet edemez İŞKUR genel müdürü arkadaşları,havalimanına şikayet edemezler kadri Samsunlu bunların ortağından daha yakın,kendilerine edemezler emniyet genel müdürü yakın koruma vermiş onla millete korku..ak-parti gerçekten bilse tanısa bunları kapıdan geçirmez...burda çalışanlar Tweet atsa herkes gerçeği öğrenecek özellikle kızlar.. 8
    • Batsiosmon 11 Mayıs 2020, Pazartesi 20:19:33 Su donemde rabbim hepimizin yardimcisi olsun 0
    • Atakan Erdoğan 11 Mayıs 2020, Pazartesi 20:28:43 Merhaba 1 senedir temizlik personeli olarak görev yapmaktayım bu zamana kadar hiç bir kesinti yaşamadım gelemediğim günler hariç tabi arkadaşlarımızın bir çoğu imza ve yüz okutmayı unutup işe devam eden arkadaşlar var O yüzden kesinti yaşanıyor benim aldığım maaş asgarî ücret altına düşmemiştir 14
    • Merak ettim... 11 Mayıs 2020, Pazartesi 21:01:34 Türkçe öğretmenin kimdi? 2
  • Bir atasözü der ki: 11 Mayıs 2020, Pazartesi 12:37:20 Arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim. Firmanın iş yaptığı yerlere bakıp emek hırsızı olduğunu tahmin etmek çok zor olmamalı.. 2
  • Helal 11 Mayıs 2020, Pazartesi 12:30:43 Hizmet verilen kurumlara bakılırsa baya saglamlar. Enseleri kalın. Bedava calistirsalar kimse bişey diyemez hesap sormaz. 6
    • Köln havalimani temizlik 11 Mayıs 2020, Pazartesi 12:53:44 Ben köln bonn havalimaninda bir temizlikci iscisiyim ayda 160 saat calisiyorum ctesi pazar calisirsam elime netto 2300€ geciyor. Inanin turkiye somuru ulkesi peki bunlarin sendikasi yokmu . Herkese tesekurler 7
    • Herkesi kandiran firma 11 Mayıs 2020, Pazartesi 13:03:58 Bunlar yalan dolanla iş alan firmalar ama gerçekten çalışanlar şikayet etse biterler böyleleri yazık gerçekten bunlarda çalışanlara her küfüre maruz kalıyorlar 1
    • Sofi 11 Mayıs 2020, Pazartesi 13:36:53 Adamlar akparti Ankara hizmet işlerini yürütüyorlar bende diyorum bana ve diyer lojistik ve temizlik elemanlarına bunca haksızlığa rahman ses çıkmıyor.adamlar işi Ankara'dan bağlamışlar anlaşılan 1
    • kölin 11 Mayıs 2020, Pazartesi 22:02:08 he sendikaları var.alamanyamı sandın buraları gardaş. acık diklensen yada konuşsan kıçındaki donunu bile alır ortalığa salarlar netto 5 kuruşsuz. şimdi iyice bir düşün kıyasla ,yat kalk 3 vakit şükür namazı kıl.kal sağlıcakla 0
    • Ahtapot 12 Mayıs 2020, Salı 12:12:56 Dün kartımı göndererek istifa ettim.Nisan maaşını bekliyorum. 0
  • Yazık yazık 11 Mayıs 2020, Pazartesi 12:15:55 Bu şirket kadri Samsunlunun şirketi gibidir kimse onun için laf şikayet edemez...her gün başka şikayet yazık günah birde hayır sever iş adamı diye reklam pompalarlar akpartinin ismini kullanırlar..ve bu ihaleleri böyle alırlar ama personelin her şeyinden faydanalırlar...ak parti bunlra ihale verdikçe kendini bitirecek... 0
  • Soru 11 Mayıs 2020, Pazartesi 12:13:06 Bu şirket hangi siyasetçinin ? 1
  • .AK... 11 Mayıs 2020, Pazartesi 11:52:47 Birileri ya yürü kulum demiş.... 4
    • Cengizhan 14 Mayıs 2020, Perşembe 10:02:42 Bunlar, meğer ipek holdingin kapısında yağma için nöbet tutmuş. Akın İpek in annesinin evinin önünde,holdingin kapısında bekleyişler boşuna değilmiş. Kumpaslar menfaat uğruna mı yoksa,bir çıkar uğruna m ı kurulduğu, bant birleşince ortaya çıkıyor. Bir iş adamı, bir iş adamının kapısında ailecek kayyyum ataması bekliyor ve kayyum atanıyor, peki kayyumdan sonra ihaleler kimin, kapıda bekleyen iş adamının. Dünyanın kaderi bir kaç aileye bırakılamıyacak kadar değerli diyorsun ama Türkiye nin kaderi 5 ailenin eline bırakılıyor. Cengiz,kalyon,koln,limak,doğuş, 1
  • Oy 11 Mayıs 2020, Pazartesi 11:50:37 Bunlara oy verirken bana mı sordunuz. Buyrun işte. Olacağı budur 6