HOSTESLİK GÜZEL, EĞİTİM ZOR

    Çok beğenilenler

  • Captain 01 Mart 2015, Pazar 15:49:21 Yeter artık bırakın kaptanları kıskanmayı. Birisi ilkokul mezunu demiş hangi pilot ilkokul mezunu? Güldüm çok. :) Ayrıca tabii ki hosteslerden isteyeceğiz çay kahveyi ne diye hayatımın aşkını evde yorayım ki. Çay kahve getirmek senin görevin. :) Eşimi üzemem, sorry! :) 14
  • Airbus A320 F/O 01 Mart 2015, Pazar 14:38:18 Bana da "bir kod varmış kötü hava şartlarında (ILS'ten bahsediyor) o kodu yazınca uçak kendi kendine iniyormuş ama o kadar pist var nasıl doğru pisti buluyor" diye sormuştu bir tane kabin memuru. Güler misin ağlar mısın. :) 11
    • pilot yamağı 01 Mart 2015, Pazar 17:46:28 hacım sen değil misin bilmem kaç ay bu eğitimi ne zorluklarla alıyoruz diye övünen!! hatun sana sormuş ve bunda ne gülünecek ne de ağlanacak bir durum var. bunu soran ILS nedir bilmez doğrudur ama sen nasıl bir ruh halindesin ki bununla bu kadar eğlenebiliyorsun. tam bir LAMER sin !!! 10
    • 737 F/O 01 Mart 2015, Pazar 17:59:26 pilot yamağı rumuzlu arkadaş kokpitteki f/o'ları kıskanan stewardlardan mısın? chicken or pasta? 9
    • hasirt to lovye 01 Mart 2015, Pazar 20:32:38 pilot yamagi cok pis oturtmus...lafi 8
    • atlascı genjler 01 Mart 2015, Pazar 20:44:25 kızcağız sormuş işte gülecek ne var 2
  • Tüm yorumlar

  • bir dost 14 Aralık 2015, Pazartesi 00:38:27 Bende edebiyat ogretmeniyim atanamadim ve thyde hostes olmak zorunda kaldim..kimse kusura bakmasin ama hosteslik yapilasi bir is degil..ha oyle kimsenin 9000 tl falanda aldigi yok.aliyorum diyen yalan soyluyor inanmayin.evet aynen dediginiz gibi garsonluktan bi farki yok.amirlerin ve yolcularin kaprisini cektigimiz de cabasi.ha bir dd tuvalet okeyleri vardir bu hic girmeyelim zaten.kimsede bu durumu dillendirmez meslegini iyi gostermek adina.oyle sanildigi gibi de gezme tozma olaylari anca ilk 1 sene oluyor o da yorgunluktan kimildayabilirseniz..hele 4 bacak ucusunuz varsa yandiniz.su an bile kpss ye calisiyorum bos gunlerimde.atandigim gibi 1 saniyr bile bu isi yapmam..hostesligi merak arkadaslar hic bu ise bulasmasinlat derim.sonradan benim gibi coookk pisman olurlar. 0
  • Tecrübe 03 Mart 2015, Salı 11:21:16 Sekiz senedir uçuyorum öğrendiklerim şunlar. 1.Kimseye yukarıdan bakmayacaksın ben bu oldum deyip hor görmeyeceksin.(Pilotsan mesela yanlış bir taxiyoluna dönersin hayatın bir anda değişir,memursan bir slide patlatırsın emergency sırasında yanlış bir hareket yaparsın hesabını sorarlar) 2Ben bu hatayı asla yapmam demeyeceksin.(Hazırlayıcı durum ve koşullar oluştuğunda oturup eleştirdiğin duruma nasıl düştüm diye düşünürsün) 3Bu meslekte kimseyle ters düşmeyeceksin kalbini kırmayacaksın.Profesyonellik çerçevesinde yapıcı tartışmalar hariç tabi ki.Kimin ne zaman ne şartlarda bir daha karşına çıkacağını bilemezsin. 4Asla büyük konuşmayacaksın.Anlık söylenen aslaları günü gelir yaşarsın. Bunları göz önüne alıp uçuşa geldiğinde kimse kimse ile zıtlaşmaz herkes görevini yapar evine gider. 0
  • bir dost 03 Mart 2015, Salı 07:18:50 Hahayyyyt zor mu?güleyim bari aldiklari egitimin yuzde 50 sini uygulayamazlar emergency olsun gorelim donup kallllldim simdi bennnn yaaaa derler sokaktan geceni cevirip egiten sari kirmizi boyali sirketin kabin memurlari ah ah 2
  • AGALAR 03 Mart 2015, Salı 02:03:16 Yıl 2009 veya 2010 Yeşilköy sahilde aracımı parkedip indim ve yüksek sesle 35-40 yaşlarında bir adam ben bu şeref...lerle aynı havayı solumam diyor bir mekandaki görevliye görevli sizi farklı bir yere alalım demeye kalmadan atıştığı masadan 5 erkek ten biri daha sert bir uslupla karşılık verdi....... veriş o veriş o adamın tek başına aralarına dalması aynı yaş grubundan o beş erkeğin kaçışları, kaçarken etraftaki sandalyeleri masaları devirmeleri ve köşeye sıkışan bir tanesinin abi ben size ne yaptım ki diye yakarışı:))) olay sonradan ortaya çıkıyorki oturan 5li grubun hepsi pilot ve diğer tek kişi de o pilotlardan biri tarafından görev esnasında hakarete maruz kalmış yer görevlisi veya teknisyen veya kabin görevlisi ama hangisi onu tam öğrenemedim. Görülesi bir olaydı. Burdan atarlanıyorlar belli ki tayyaredede atarlanıyorlar herkese (yolcu hariç tabi ona cesret edip atarlanabileceklerini hiç zannetmiyorum) ama önemli olan üniforman yokken ne yapabiliyorsun mertlik işte tam orda. 4
  • ilgililere/2: 03 Mart 2015, Salı 01:01:01 Eh rasyonel bir insan da boyle yapmaz. Bu sebeple buradaki yorumlari veri olarak kabul etmeyiniz. Operasyonun hangi kisminda olursaniz olun bir sure gectikten sonra insanlari, mesleki sanlarina gore degil profesyonel yasantinizi kolaylastiran ya da zorlastiran hallerine gore ayirirsiniz. Neyseki nepal'de bana bira icerken ailesini ozledigini anlatan teknisyen abim, cop posetini tam baglamadigi icin apronu battaniyeye bulan temizlik gorevlisini rapor etmeyen ama babacan bir kararlilikla uyaran kaptanim (C/I), gerektiginde ailemin ancak yapacagi iyilikleri yapan memur arkadaslarim gibi insanlar cogunluktayiz. Aramiza katilip, saygiyla ve sevgiyle ve kompleksiniz olmadan bize yoldaslik edecekseniz aramiza bekleriz. 0
  • ilgililere: 03 Mart 2015, Salı 00:52:28 Bu mesleğe ilgi duyup, bu habere bakıp meslektaşımız olmakla ilgili fikir sahibi olmak isteyen genç arkadaşlarım lütfen bizleri bu yorumları yapan insanlar olarak düşünmeyiniz. Evet gördügünüz üzere edebiyat ögretmeni rumuzlu ya da f/o olduklarini iddia eden arkadaslar gibi kimseler aramizda varlar. Ancak bu umudunuzu kirmasin. Bu arkadaslar gibi arkadaslara 5 yilda sadece 2 kere denk gelmisimdir. Bizim hakkimizda gercek bir fikir edinmek istiyorsaniz size soyle soyleyeyim; biz mesaimizi korkunc bir zaman kisiti altinda icra edip, insan oldugumuz icin birbirimizle paylasabilecegimiz ne varsa paylasan insanlariz. Bir dispatchi sallamayan kaptan olmaz. Operasyon/harekat memuruyla ters dusmek isteyen onu kucuk goren amir diye bir sey yoktur. Bir memur asla ucaga gelen teknisyene "merhaba/kolay gelsin" i esirgemez. Bunu neden yapmaz ? Yaparsa kendi isini olmasi gerekenden cok cok daha zor sartlarda yapmis olur. 0
  • Uyanın 02 Mart 2015, Pazartesi 23:20:41 Siz burada birbirinizi yerken durmadan 2500 kişilik alımlarla yarı maaşlarla çalışan elemanların sayısı mevcut sayının 2 katına ulaşmakta. Bunu üzülerek yazıyorum ama bu da yakında hepinizi sepet havası şeklinde güzel bir dansa davet edecektir. Küçük bir matematik ile mevcut filo ağına hizmet verenlerin yanısıra 2 katına çıkarılan yeni genç kabin memurlarının bu alımları ne içindir? 0
  • Android Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 22:38:35 Hepinizden tiksiniyorum nasıl insanlarla calisiyoruz 1
  • Android Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 19:05:13 Toplumdaki saygınlık? Hatırlatırım TK da klibi yayınlanan arkadaşı 3
  • iPhone Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 18:34:34 Buradaki yorumların hiçbirine inanmıyorum. Hepsi troll, bu mesleği isteyip olamayan 10 binlerce insan var ve bu tarz yerlerde kendilerini tatmin ediyorlar!! 0
  • Xyz ye 02 Mart 2015, Pazartesi 18:11:56 Masum anaların Hakkı ödenmez ne diyecek ooooo kızım bir pilotla yuva kuruyor diye sevinecek sinsice işlenen planlardan habersiz masum flörtler bastan çıkartmalar kendini mağdur göstermeler hepsi bir tezgah 0
  • iPhone Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 18:02:50 10 Yıldır kaptanım yazma gereksinimi duydum . Burda Aslan olan Kabin ekibini hiç görmedim! Iyi akşamlar. 1
  • Android Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 18:02:05 Uçak düşse alacağınız maaşa gore mi olecekya da kalacaksınız. Almayınız oleceksiniz hâla daha tantana pesindesiniz. Çok tatava yaptınız... Rumuz: yer hostesi(hizmetçi ;) ) 1
  • Xyz 02 Mart 2015, Pazartesi 17:34:31 Su yorumlari yazdiktan sonra annenize okusaniza bakalim ne diyecek, utanmadan okuyabilecekseniz diyecek hic bir seyim yok. 0
  • iPhone Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 17:03:44 16:29 da yazan arkadas senı kutluyorum ayakta alkısladım bıraz yuz verınce tavırlar konusma stılı degısıyo bu km lerin hepsını aynı kefeye koyamayız bazıları saygılı ve ekmegının parası pesınde..ama buyuk cogunlugunun hayalı kaptanı kafalayıp parasını yemek,aldıgı parayla kendını bısey sanan hosteslerın dıger amacı daha buyuk bı av pesınde bızımde cok sevgılımız oldu hostesler arkdslarda ama nıyetlerı bellı o yuzden tercıhımız degılsınız kızlar.. Sorry :) duygu patlaması yasayan arkdslarla ucusta karsılasmamak umıdıyle herkese ıı ucuslar 2
  • Hostttes 02 Mart 2015, Pazartesi 16:32:54 Camiada yıktıgınız cok yuva var ama işini hakkıyla yapan durustlerde var işte o dürüst kabin memurlarınında ismini karalıyorsunuz biryerde hostesmiş denince bakışlar temalı oluyor 0
  • Hosttttes 02 Mart 2015, Pazartesi 16:29:31 Bi çoğunuz bir pilot ile evlenme hayali içindesiniz evlendikten sonra ilk işiniz cok sevdiğiniz hostesliği bırakmak saygın bir meslek ya evlenince çalışamazsınız yatı görevlerinde kaptan avlamaktan bitkin düşersiniz evli olması fark etmez 3
  • iPhone Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 16:06:11 Pilotluk ve kabin memurlugu zor bir meslek. Ben yolcu olarak pespese 2 ucusum oldugunda bir suru zorluk cekiyorum. Vucudumun dengesi bozluyor. Busness ta ucsam, ekonomide degisen cok bir sey yok. Pespese ucus yapmamaya calisiyorum. Dinlenmek istiyorum. Hergun 10000 metreye cik in. Stress, 150-200 yolcunun herbirisinin ayri istekleri, sirket dahil herkes sizin hep ayni performansta ,hep guler yuzlu olarak gormek istemesi. Kolay is degil. Ucusu guvenli yapmak,herkesi memnun etmek. Geziyorsun ama her gun. Yeni yerler goruyorsun ama hergun. Ilk baslarda cok cazip gelebilir ama bir noktadan sonra otelden cikmak bile istemezsin. 1 yil boyunca hergun ayni yemegi yiyen bir insan ne hissederse, pilotlugun,kabin memurlugunun gezmesi,baska yerler,yeni insanlar gormesi ayni anlam tasiyor. Bir sureden sonra bayiltir. Fiziksel ve ruhsal olarak asiri yipratici meslekler. Bu isi 2000-3000 tl yaparsa insalar,hevesleri gecince ilk bulduklari firsatta yerde bir yerlerde calismak isterler. Akli basinda cok kimse bu ise devam etmez. Cazip olacakki problemlerinede calisan ucretin dolgunlugu hatrina katlansin. Selamlar 0
  • insan olmak 02 Mart 2015, Pazartesi 15:58:19 Bizimle alakası olmayan bu haberin altına yorum yapmayı gerek gören kokpit ekibi ilk önce insan olmayı, uyum sağlamayı ogrensin, burda aslan f/o kardeşlerimin kokpitte yanımda hepsi birer kuzu, hem ucurup hem servis yapabilir misin yolcu taşıyoruz kargo değil, yolcu varsa kokpitte var kabinde, ne amaçla o uçakta olduğunuzu unutmayın. 0
  • AFR 02 Mart 2015, Pazartesi 15:51:49 Edebiyat öğretmeni arkadaş,itibar aldığın maaş ile oluyorsa,kaptan pilot bu ülkede Cumhurbaşkanından da daha itibarlıdır demek ki sana göre.Sana Rio karnavalında iyi kıvırtmalar.Niagara şelalesine elinle dokunup da ellerini incitme Oslo'dan Norveçli balıkçıların kullandığı kremlerden al. 0
  • Android Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 15:47:40 Birbirinize yazdığınız yazılarla nasıl bir ekip ruhuyla çalıştığımızıv ve Thynin neden ortalama 6 7 senede bir kaza yaptığını anladım. 0
  • travel 02 Mart 2015, Pazartesi 15:06:03 kız atanıp ögretmen olamamış hostes olmuş atansa zaten yapmaz o işi. 0
  • iPhone Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 12:41:24 @edebiyat öğretmeni, Eliteplus kartim var paramla business ucmaktan !!!9.230TL dedigin maasinida hafta sonu kibrista tek elde rulet masasina basiyordum!!! Sonuc senin 1 senede kazandigini ben galiba 1 saatte kaybettim umrumdami? Zerre kadar degil nasilsa bunun kat be kat fazlasi var :)) cok gereksiz hava yapmissin be canim hayat sizden ibaret degil hee aklimdayken neyseki daha saygisiz olan kabin memuru arkadasa denk gelmedim ya ucusta denk gelmedik seninle ya senin cesur aciklamalarin sadece buralarda 7
  • iPhone Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 10:46:24 Haber güzel yorumları okuyosun çok kötü ... Herkes nasibinin ekmeğini yer .. O pilot olmuştur şartları elvermiştir sen km önemli olan kimseyi küçümsememek ya da yaptığınız işi çok büyütmemek. Herkes kendi çabasının ekmeğini yer.. Ben kaptanlarımızada kabin memurlarımızada emniyetli iyi uçuşlar dilerim. 1
  • iPhone Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 10:41:35 Kimlerle beraber yapıyoruz bu işi?Kokpit kabini, kabin kokpiti aşağılıyor. Herkes kendi yaptığı işi konuşsun.Bide sorsan kader birliği yapıyormuşuz. Yazık ya. 1
  • İsim / Rumuz 02 Mart 2015, Pazartesi 10:28:02 Buradaki yorumları okuyunca pilot olduğumdan utandım. Evet pilotluk zor meslek ve iyi bir pilot olmak için belki bir profesör kadar çok kitap okumak gerekiyor. Insanlarda biliyor zaten bu işin zorluğunu ne gerek var kabindeki arkadaşlara çamur atmaya, metardan taftan bahsetmeye. Herkes işini yapsın arkadaşım bırakın kendinizi birbirinizle kıyaslamayı!!! 1
  • Lütfen.. 02 Mart 2015, Pazartesi 08:48:35 Arkadaşlar, Pilot ya da kabin memuru olmak isteyen genç arkadaşlarımızın, buralara pilot ya da kabin memuru rumuzlarıyla yorum yazdıklarını unutmayın lütfen. Ben havacılık sektörü dışında çalışıyorum. Sadece hergün girer haberleri okur çıkarım. Bazen yorumlar haberlerden daha çekici geliyor. Tek kötü tarafı şu ki, ben de rumuz kısmına 320 F/O yazabilirdim şuan. Ve kabin memurlarına atıp tutabilirdim. Ya da tam tersi.. O yüzden bence yorumları bu kadar ciddiye alıp birbirinizi kırmayın. Aynı uçak içinde hizmet ediyorsunuz. Başınıza birşey geldiğinde o uçağın güvenliğini sağlayacak kişiler sizlersiniz. Her birinizin sorumluluğu çok fazla. Bunu benden çok çok daha iyi biliyorsunuz. Dünya'daki tüm mesleklerin kendince bir zorluğu vardır. Herkesin de buna saygı duyması gerektiğini düşünüyorum. Tüm ekiplere güvenli uçuşlar diliyorum. Saygılar, 1
  • iPhone Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 08:25:50 Edebıyatcı guzel edebıyat parcalamıs sımdı hakkını yemeyelım cay getırıp cop toplamak dısında baska maharetının oldugunu gormek bızı mutlu ettı heee pardon bıde niagara selalesıne elını sokabılıyo:))) 0
  • iPhone Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 08:06:44 BU güne kadar bu sitede okuduğum yorumlara bakarak söyleyebilirimki bu kadar güzel bir yorum yazan arkadaşımız havacılık camiasından değil.Eline sağlık umarım anlaması gerekenlerde anlamıştır. 0
  • iPhone Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 06:21:31 320 f/o Herkesin şartları kendisine göre zordur buna diyecek lafım yok. Yahu en çok takıldığım şey şu stewardlar. Hostesler bayan olduklarından gizleyebiliyorlar,hal ve tavırlarına yansıtmıyorlar. Lakin stewardlar kendi akranlarına çay kahve verirken fitil oluyorlar bunu çok net görüyorum. Bir de burada ergen f/o diye sallayan bir kaptan var. Büyük ihtimal asker kökenli. Bu uçaklar tono atmıyor ya da 1.8 Mach yapmıyor, artık buna bi alışın sonra konuşalım. Zaten sizi bu sektöre giren ilk sivil havacılık mezunu abilerimizden dinliyoruz. Allah elinize düşürmesin. Şitket gelişmeye başlayınca etkiniz azaldı. Eskisi gibi ana avrat sövemeyince alayınızın içinde kalıyor edemediği küfürler. Her geçen gün daha da tecrübeleniyoruz çok şükür.Bizler kaptam olduğumuzda sizler gibi olmayacağız; empati kuran saygı gösteren yanındaki f/oyu bugün nasıl ezsem demeyen. 3
  • fo_fo 02 Mart 2015, Pazartesi 02:15:01 yorumlari okurken umarim bu ucaklara binecek kimse okumuyordur diye icimden gecirdim. nedir bu cekememezlik ya da kucumseme. herkes kendi isini yapiyor, yaptigi ise bicildigi kadar takdir goruyor, kabin memurlugunun kolay oldugunu dusunen pilota cok cazipse o ise girseydi ya da pilotlari cekemeyen kabin memuru arkadasim sen de pilot olsaydin, oyunun kurali bu ama insanlarin birbirini yemesi cok sacma. evde ailemizden cocugumuzdan cok birbirimizin suratina bakiyoruz, kendimize saygimiz olsun. 1
  • İşin aslı 02 Mart 2015, Pazartesi 01:56:39 Dört senedir THY'nin ortaklık yapmakta olduğu firmada yardımcı pilot olarak çalışıyorum.Burada yazılan bir çok yorumun mesleği icra eden kişiler tarafından yazıldığına inanmıyorum.Uçucu ekip uçuşun hazırlanmasında görev alan çalışanlara(Dispatcher,Ramp Agent,Loader,Cleaner vs) ve beraber çalıştığı uçucu arkadaşlarına en kıymetli varlığını yani canını emanet eder.Bu yüzden onları ve ya birbirini hor görmez.Aldığı eğitimin ve sorumluluğun önem derecesine göre de tabi ki farklı maaşlar alır.Bir çok kabin memuru arkadaşımın çok iyi üniversiteler bitirdiğini güzel ama yapmak istemedikleri meslekleri olduğunu görüyorum ve onlarla çalışmaktan gurur duyuyorum.Kimse yorumları okuyup kabin kokpit savaşının olduğunu zannetmesin.Havacılık stresli bir iş.Tabi ki ara sıra olumsuzluklar yaşanabilir.Lütfen burada kinaye yazılan troll yorumlara çok inanmayalım.Herkese güvenli uçuşlar... 0
  • iPhone Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 00:54:11 Kabin memuru? Hemde pegasusta? Biz pilotaja gidiyoruz hadi bay bay. Havacıysan ya yüksek yönetimde olursun yada pilot gerisi yalan. 3
  • A/C Maint. 02 Mart 2015, Pazartesi 00:40:18 Öylesine zor ki 777 tipi 3 günde bitiyor :)))) 2
  • İsim / Rumuz 02 Mart 2015, Pazartesi 00:37:24 Burada yazılan anlamsız şeyleri okuduğumda özel sektörde uçtuğum için bir kere daha mutlu oldum. Kokpit-kabin, ne kadar yoğun olsak da, uçuşlara güle oynaya, yeri geldi mi birlikte sorunları paylaşarak gidiyoruz. Bu meslekte ekip ruhu en önemlisi. Ama o da siz de yok. İstersen niagaraya karşı kahveni yudumla.... 0
  • F/O 02 Mart 2015, Pazartesi 00:14:28 Bilmem ne şelalesine ellerini değdiren edebiyatçı kabin memuru arkadaş biz senden çok daha yüksek maaş alıyoruz pilotlar olarak ama ne teknisyene ne başka çalışana ne de halka karşı hem ülke ülke geziyorum hem de çok maaş alıyoruz diyip kimseyi kışkırtmıyoruz. Herkes ekmeğinin derdinde çünkü. Şirketim bana 2-3 bin lira ile de çalış dese asla terk etmem ama sen istifa edersin. Ayrıca ben de çok merak ediyorum bu cesaret patlaması yaşayan kabin memurları neden uçuşlarda gelip bize bir kelime bile edemiyorlar? Cesaretiniz klavyenizden mi? Bana da hiç buradaki gibi kabin memurlarından denk gelmedi uçuşta ama gelirse o kişiyi pişman ederim doğduğuna. İçeriğe bakar mısınız yahu 6-7 bin tl maaş alıyormuş müze müze geziyormuş şelalelere dokunuyormuş falan da filan da. Kızım biz senden 2-3 katın maaş alıyoruz ne olacak şimdi? Maaş mı yarıştıralım? İyi ki bir kabin memuru olmuşsun. Hey Allah'ım yarabbim. 3
  • iPhone Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 00:10:47 Teknisyenin İngilizce'si ile pilotun ki bir olmaz dogru. 0
  • iPhone Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 00:04:51 Yazık yolcular da Uçağı edebiyatçılar uçuyor sanmışlar galiba :/ 0
  • iPhone Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 00:04:02 Bu cesaret patlaması yasayan memurlar bana uçakta bir denk gelse. Vah haline. Unutma seni 20 kerede kokpite çağırsam gelecek ve buyurun kaptanım dieceksin. 7
    • Psycho 02 Mart 2015, Pazartesi 11:26:20 Bir psikolog olarak söylemeliyim ki bu şekilde konuşan sizin gibi bir pilotun acil tedavi görmesi gerekli. Değil uçmanız toplum içinde dolaşmanız bile sakıncalı. 2
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 23:46:50 Ayni sektörde olup bu kadar bir birini yiyen baska bir meslek grubu gormedim , taksicilerden farkimiz yok!! Madem bu kadar nefret ediyoruz ucuslardaki o guluslerimizin samimiyetimizin hepsimi yalan ? Bu neyin kimin egosu ? Insanlarin yuzune konusamayip sanal ortamlarda gider yapan klavye erkeklerinden (noob) farkimiz yok.. Ucak dusunce birlikte olucez arkadaslar ;) 0
  • Android Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 23:22:28 Arkadaşlar yapmayın herkes ekmeğinin peşinde kimi pilot kimi teknisyen kimi hostes kimi operatör herkes geleceğini kurmaya çalışıyor o maaş yazan arkadaşa da ayıp ettin derim şahsen.bende özel sektör uçak teknisyeniyim yazayımmı maaşımı üniversite mezunu da değilim ingilizceyi tv seyrederek tuvalette mutfakta başucumda sözlük taşıyarak öğrendim inan senden Kat be kat iyidir ama bu olmamalı mevzu sen yukarıya çıkarken aşağıdaki arkadaşını yukarıya çekersen herkez mutlu olur birlik olursan güzel olur sen göreve gittin Rio ya da tatil yaptın Rio thy de esamesi yokken ben gittim tatile hemde alnımın teriyle beleşe de değil şirketine ne kazandırdı çevrene ne kazandırdın asıl mevzu bu değere değer katmak ekip olmak bir olmak mevzu.hadi şimdi git görevini yerine getir 1
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 23:14:14 22:09 yazan; Ayak da alkisladim seni bravo. Cok guzel yazmissin 1
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 22:09:35 Pilotluğun zor, çok sorumluluk gerektiren bir iş olduğunu, sürekli simülatör ve sınav yenilenmelerini dile getiren ve pilotlara çok saygı duyan bir kabin memuruyum. Kabin memuruyum çünkü ingilizce öğretmeni olarak 65 yaşına kadar öğretmenlik yapsam dahi kabin memuru ya da amirinin 10 yılda kazanacağı para neredeyse aynı. 10 yıllık öğretmen arkadaşım halen ay sonunu getirme gayretinde ve 5-10 bin liralık bir arabası var. Konuyu şuna getireceğim. Dışarıdaki mühendisin işini gücünü bırakıp pilot olmasındaki sebep ile benim kabin memuru olmamdaki sebep aynı, daha iyi hayat standardı ve birikim peşindeyiz, sen daha çalışkan olduğun için işin pilot tarafındasın, ancak bugün ispanyol dili edebiyatı mezunu birininde pilotluk lisansı alabildiğini ve şuan THY de pilot olarak uçtuğunu göz önüne alırsak senin harcadığın fazladan emekte bir anlam ifade etmemiş diyebiliriz. Odtü mezunu ile İstanbul Gelişim Üniversitesi mezunu iki mühendis aynı oranda mı ders çalıştı sence?.. Gerçekten hayatta verdiğini aldığını mı düşünüyorsun. Ben 5 sen 15 alsan ne olur gece 3 te uçuşa gidiyor, aynı hayat tarzını yaşıyor, öğlen uykusuz ve gözleri açmaya çalışır şekilde araç kullanıyoruz. Bizim kazandığımız aylığı tek günde kazanan bir oto galerici hepimizden daha mı zeki ya da 2.500 tl maaşla çalışan yazılım mühendisi hepimizden daha mı aptal?.. Hayat kişisel tercihlerden ibaret... Ben de DLR soru bankasını ezberleyerek geçtiğimi gördükten sonra pilotaj eğitimine geçmeyi düşünüyorum, başarırsam çaycılıktan çıkıp adam mı olacağım?.. Yahu bunları dile getirmek, yazmak bile ne kadar ayıp, sadece arap coğrafyası ve biz de insanlar mesleklerine göre küçümsenir. Sokaklarımızı temizleyen elinde süpürge bir işçi senden daha mı değersiz, neye göre kime göre?.. Biraz sevgi, biraz anlayış lütfen, kaptanlarımızla arkadaşım ve hep görüşürüz, sen ben diye bir şey yok derler ancak burada o yakışıksız yorumları yapan F.O. lar kim bilmiyorum, ya da kaptan. Hiç yakışmıyor, yapmayın. 2
    • Saygılar 01 Mart 2015, Pazar 23:06:28 Bu sitede şu güne kadar okuduğum en güzel yorumlardan biriydi. Elinize sağlık... 0
    • fo 02 Mart 2015, Pazartesi 02:04:30 ne guzel yazmissiniz. 0
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 22:05:35 Gurbetci kaptan; Allah hepinizi bildigi gibi yapsin. Bunlar nasil yorumlar boyle. Icinizi burda doktugunuz icin, nasil bir sirkette calistigimi goruyorum. Ekip ruhu, kader arkadasligi diye hicbirsey ogrenmemissiniz. Burdaki FO lar, siz baya havaya girmissiniz. Kokpitte goruyorum sizin nasil uctugunuzu. 14 sinavi nasil soru ezberleyerek gectiginizide. Bir ucak da, son numara kaptan kadar onemlidir. Herkes de aldigi maasi hak ediyor. Umarim assagidaki yorumlari yazanlarla hicbir zaman ucmam. Tiksindim sizlerden 0
  • edebiyat ogretmeni 01 Mart 2015, Pazar 21:25:31 Telliogluu bem bilete para bile vermiyorum hahah tatil icin gitmedigim yer de kalmadi. Tabiki guvenicem calisiyorum alnimin akiyla tabi ki faydalanicam nimetlerinden. Sen su iki kurusa aldigi biletle 3sene de bir belki ucan, bileti alinca ucagi satin aldigini zanneden, koltuguna astronot edasiyla gelip kurulan, tavuk kalmadi diye arkada tavuk girtlaklayip pisirip onune gtirdigimizi zanneden ille de tavuk diye kendini paralayan o insan kiligindaki yaratik yolcusun belli ettn kendini hahaha hadi canim erken uyucam new york.a gidicem bir istegin var mi;)) 11
    • tellioglu 01 Mart 2015, Pazar 23:17:39 istegin var mi diye sormussun ,17 sindeki newyork ucusunda sende olursan ön tarafa gelirken bir cay getir.niagara selalesine degmis ellerinden bir cay icek 0
    • Hakaret? 02 Mart 2015, Pazartesi 01:19:05 İlk olarak senin gerçekten kabin memuru olduğunu zannetmiyorum.Buradaki trollerden birisindir muhtemelen ama eğer memursan galiba sen uçuşlarda görevini tam yerine getirmediğin için biriken enerji çenene vuruyor.Unutma ki ticari yolcu taşımacılığı yapan bir firmada çalışıyorsun ve görevinin ana amacı her ne kadar sevmesen de orada hakaret ettiğin yolcunun can güvenliğini ve konforunu sağlamak.Burada yazdığın nefret dolu ifadeler ile kurumuna zarar veriyorsun.Bence THY avukatları senin kim olduğunu bulup bir an önce kendine çeki düzen vermeni sağlamalı. 0
  • ... 01 Mart 2015, Pazar 21:21:24 o değilde yarın bu "liseli" F/O lar kaptan olup milletin başına bela olacaklar. önce adam olun gençler sonra herşey olursunuz 0
  • edebiyat ogretmeni 01 Mart 2015, Pazar 21:19:09 Sevgili 737 pilotu ben calisma arkadslarima yani size yazmadm ki o konusmayi sirket disindan bize saldiranlara yazdim. Siz cok yanlis anlamissiniz olayi. Evet kabin amiri sesleniyor cope ciktiniz mi diye ne var bunda? Copculer, ayakkabi boyacilari, evimize temizlige gelen insanlar. Hepimiz calisiyoruz neden bu kadar kuduruyorsunuz:) toplum sizin gibi insanlar yuzunden bu halde hor goren yipratan bunu yaparken de kendinden gecen ama kiskanclik gozunuzu kalbinizi kor etmis:) kudurmaya devam ediniz. Ucak sallaninca yolcular kokpite dalamiyor bu arada bilginize:) bizim elimize kolumuza dolaniyorlar ne oluyor diye. Yazdiklarimi duzgun okuyun. Bu arada 737pilotu tekrar size sesleniyorum size yakismadi! Ben sizin calisma arkadasinizim. Halk arasinda mundar olarak bilinen sozun tdk da karsiligi murdardir arkdsim. Ben snin dilinden yazdim anla diye:)) 5
  • B737 fo'ya 01 Mart 2015, Pazar 21:04:30 ya sen önce kaptan yamaklığından terfi et, amirim business'da artan tepsi var mı diye dilenme, öyle gel 3
    • ... 02 Mart 2015, Pazartesi 00:10:26 sen de en az o arkadaş kadar terbiyesizsin. 0
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 20:53:53 Neden son 13 yıl dediniz bir anlam mı çıkarmamız lazım?? Tarafsız olun lütfen 0
  • Yasas 01 Mart 2015, Pazar 20:38:02 burada yorum yapan kaptan ve memurlarla aynı uçakta bulunmaktan utanç duyuyorum 0
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 20:17:37 Hepiniz çok kalitelisiniz 0
  • Bende 01 Mart 2015, Pazar 20:13:21 Bende charterım bende thy yi sevmiyorum. 2
  • 737 F/O 01 Mart 2015, Pazar 19:57:03 Edebiyat öğretmenliği mezunu kabin memuru arkadaş Niagara Şelalesine ellerini sokabiliyormuş onun mutluluğunu yaşıyor şu an rahat bırakın o arkadaşı. :) Hay Allah onu çok kıskanıyorum bir pilot olarak keşke 2 yıl eğitim almayıp 1 ay eğitim alıp ben de kabin memuru olup servis yapsaydım. Kokpitteyken çok hüzünleniyorum onlar servis yapınca, çok özeniyorum. :) haha :) 4
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 19:41:22 Edebiyatçı arkadas,sen uçmuyorsun ki,önde ki iki eleman uçuyor. :) 1
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 19:35:40 Edebiyat öğretmeni arkadas. Pardon da uçak sallaninca senin boynuna degil pilotların bacaklarına sarılıyorlar (siz dahil) 2
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 19:24:05 Evet evdekı sevgı kelebegımı yoramam cnm zoruna mı gıttı? Senın ısın cay servısı yapmak esımın gorevı degıl ;) 4
  • Charter 01 Mart 2015, Pazar 19:22:38 Burda bu kötü youmları yazanların hepsi thy çalışanı,13 sene oldu hala alışamadım bu tkya ,sizi çok özledim canım arkadaşlarım.özel şirkette uçan herkese kocaman selamlar, 0
  • edebiyat ogretmeni 01 Mart 2015, Pazar 18:53:27 Kafaniz bu kadar calisiyor. Ogretmenlik daha saygin bir meslek oldugu icin degil hosteslerin hepsinin bos ve vasifsiz oldugunu soylediginiz icin oraya edebiyat ogretmeni rumuzunu yazdigini anlayamayacak kadar anlayissiz, saldirgan ve yine soyluyorum kiskancsiniz arkadas. 40a gelip posamizin cikacagini soyleyen arkadas sen kendini boyle avut emi:) spor yapan saglikli beslenen seyahatlerle yeni insanlar taniyip farkli kulturlerle beslenen insanlari bizler cogumuz yasini bile gostermiyor:) parayla degil ama gezdigimiz yerlerde kendimize kattigimiz kulturle o sayginligi kazaniyoruz biz. Sen niagara selalesinin sadece fotografini goruyorsun ben o suya elimi sokabiliyorum diye beni suclayamazsiniz hahah cok guzel kuduruyorsunuz hadi az daha devam edin:) senelerce kafka okuyup sonra pragda kafka muzesine girebilmenin tadini cikartiym bende biraz daha. Tek isiniz cay kahve tasimak diyenler ucak az sallandiginda boynumuza sarilcaksiniz nerdeyse:)) Ulasamadigi cigere mindar diyen fesatlar:) 13
    • Beyaz Atlı Prens 01 Mart 2015, Pazar 20:16:09 dedi edebiyat öğretmeni ardından bir dört bacak uçuşunda seslendi kabin amiri edebiyat öğretmenine : "Canım çöpe çıktın mı?" :):):) 1
    • telliogullari 01 Mart 2015, Pazar 20:25:24 sen selaleye muzeye bana hizmet ederek yati icin gıdebiliyorsun , bende tatil icin hemde indirimsiz biletle. farkubu.arkandaki firmaya guvenip laf sokmiyacan 1
    • mundar 01 Mart 2015, Pazar 20:46:32 mundar değil mi o 0
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 18:52:42 Sizin kadar ezik egolu ğis bir topluluk daha görmedim girdiğim güne lanet 0
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 18:42:32 Yarim saat cay, kahve dagitip kimsenin kazanmadigi parayi kazaniyoruz gelin sizde yapin ne kasiyorsunuz baska islerde kiskancliktan catliyorsunuz baska bi sey degil!!! Bu kadar vasifsiz oldugumuz halde hepinizden iyi bi hayat yasiyoruz var mi ? Siz catlayip klavye basinda yazmaya devam edin 6
    • tövbe de 01 Mart 2015, Pazar 20:10:56 hangi yarım saat? dört bacak uçmuyor musun sen Allah Allah hangi şirketmiş ora :) günde en az 2 saat servis yapıyorsun zor işin senin de haklısın :( 0
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 18:40:25 Sen nerede ilk okul mezunu pilot gördün :). Ayrıyeten para ile pilotaja sadece kayıt olursun bitirmek icin hayatından 18 ay Çalan bir eğitim,ve bir tanesinden kalsan 14 tanesini tekrar vermen gereken 14 tane pislik sınav var. Sen hic hayatında ibre arzu edilen tarafa , arkdan önden yol takibi diye bir sey duydun mu ? Yada 60/1 Kuralı ? Bırakın bu islei pilotluk kolay degil. Eger olsaydı 15.000 tl para vermezlerdi. Pas geçince arkadaslar arkada otururken donup tekrar geliyoruz sanıyorlar, sen hic SID veya STAR denilen chartlari okuma eğitimi aldın mı? Hadi boşver sen hic hayatında metar okudun mu ? Sana metar taf göstersek Yunan alfabesi Sanarsin...o yüzden Saygısızlık yapma arkadasım bir ortamda yuZyuze denk gelirsin kalbini kırarlar. 1
    • he he 01 Mart 2015, Pazar 20:36:01 bulunmaz hint kumasi detected 1
  • Merhaba 01 Mart 2015, Pazar 18:34:15 Yorumlarinizi okudum ve üzüldüm. .Sanırsın ki en kötü pilotlar ve en kötü kabin memurları bilhassa toplanmış ve atısmis birbirleriyle.. Öyle ya hangi iyi kalpli pilot ekip arkadaşına çayci hangi memur kaptanına kilibik diye hitap eder? 0
  • .... 01 Mart 2015, Pazar 18:19:18 Herkes neden pilotlara ve kabin memurlarına yüklenir anlamıyorum. Bu kadar ağır sözler söylerler ama bir ilan açıldığında herkesten önce koşarlar. Alınan ücreti kıskandıkları çok açık ortada. Sizler ne söylerseniz söyleyin onlar verilen ücretleri hak ediyorlar. İster çaycı ister şöför diyin her zaman bu meslekler rağbet görür. 0
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 18:03:13 gece yolu nasıl bulabiliyorsunuz diyen kabin memuruna çok güldüm hahahaha :) 2
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 18:00:20 Sen nerede ilk okul mezunu pilot gördün :). Ayrıyeten para ile pilotaja sadece kayıt olursun bitirmek icin hayatından 18 ay Çalan bir eğitim,ve bir tanesinden kalsan 14 tanesini tekrar vermen gereken 14 tane pislik sınav var. Sen hic hayatında ibre arzu edilen tarafa , arkdan önden yol takibi diye bir sey duydun mu ? Yada 60/1 Kuralı ? Bırakın bu islei pilotluk kolay degil. Eger olsaydı 15.000 tl para vermezlerdi. Pas geçince arkadaslar arkada otururken donup tekrar geliyoruz sanıyorlar, sen hic SID veya STAR denilen chartlari okuma eğitimi aldın mı? Hadi boşver sen hic hayatında metar okudun mu ? Sana metar taf göstersek Yunan alfabesi Sanarsin...o yüzden Saygısızlık yapma arkadasım bir ortamda yuZyuze denk gelirsin kalbini kırarlar. 1
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 17:56:26 Gercekten utandım. İki taraf da rezil durumda. İnsan olmayı hiç düşündünüz mü? Bir deneseniz keske. (KM) 0
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 17:55:06 Pilotum. Kız arkadasım da hostes. Bir kere muhabbet buralara gelmedi. 0
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 17:36:36 yolcu,km nedir yaw,garsonsunuz bitti,çay getir yemek götür,kapıyı aç kapa,sizin yaptığınız garsonluk size para fazla gelmiş,sizin hakkınız asgari ücret,içinizde birkaç meslek sahibi var gerisi vasıfsız 6
    • tr 02 Mart 2015, Pazartesi 01:17:41 kader birliği yaptığınız ekip arkadaşınızı böyle görüyorsanız yazık okuduğunuz crm dersine, tahsile, mesleki etiğe... Uçağınız düşse etiniz kemiğiniz birbirinize karışacak o insanlarla haberiniz yok! 1
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 17:26:37 Yazmamak için direndim ama yeter artık. Yolcusu da, kaptanı da, mesai arkadaşım kabin memuru da... Bunlar nasıl cümleler? Neden kalp kırıyorsunuz? Neyse bu tahammülsüzlüğün sebebi, içinizde çözün. Herkes bir değildir. Belki sana düşmez diyeceksiniz ama yaşadığınız şeyleri herkese mal etmeyin lütfen. Ben çok kaptan tanıyorum, bir selamıyla kötü giden günümü kurtaran. Ya da kabin memuru arkadaş tanıyorum,cüzdanını evinde unutan kaptanımızı evine kadar bırakan. Çok tatlı yolcularımız var, aldığı çikolatayı bizimle paylaşan... Biraz sevgi. 0
  • Android Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 17:25:30 Yiyin birnirinizi :) Rumuz: Yer hostesi 1
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 17:06:02 Ayıp be,şu yorumlardan insan utanıyor.kokpit kabin birbirine girmiş.biz kader arkadaşlarıyız. Birimize birşey oldugunda o çaycı dediğin belki senin hayatını kurtaracak,ya da kılıbık dediğin pilot.hiç kimsenin birbirine tahammülü,saygısı,sevgisi yok.yazıklar olsun sizin insanlığınıza. 0
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 16:48:49 burada yazılanlardan utandım 0
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 16:03:52 Saygısızsınız gercekten!evde ne kılıbık oldugumuz senı ılgılendırmez ucakta sen bana getırırsın cayımı kahvemı,ama evde ben esımın ayagına hızmet ederım bunu sorgulamak sıze dusmez.. Emınım sende asık yuzunle ucakta servıs ettıgın sekılde kocana servıs etmıyosundur vallah 2
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 15:57:12 getır gotur cay kahve vs tasıyosunuz havanızdan bınbesyuz arkadas:) edebıyat ogretmenı, kabın memurlugu(hossteslık)daha saygın bı meslek olsa edebıyat ogretmenı nickiyle yazmazdın heralde,ucus yapmayı rıo katnavalı mı sandın:) merak edıyo olsalar google dıye bısey var!suratınız bes karıs ıkram yapıyosunuz,ucakta ne var neyok otele tasıyosunuz daha yazardım ama.... eskı saygı kalmadı kaptanlara zaten 2
    • .. 01 Mart 2015, Pazar 17:50:55 hakeden kaptan hakettiği saygıyı görüyor mrk etme sen.. sen bu kafayla saygı falan bekleme. sadece uçakta sinyoriteni konuşturursun.. 0
  • steward 01 Mart 2015, Pazar 15:37:52 Hocam eyvallah pilotaj eğitimi çok zor.Parayı verip pilot oluyorsunuz diyenler de haksız ona da lafımız yok.Tamam hadi senin dediğin gibi olsun biz çay kahve dağıtmaktan başka işe yaramıyoruz.Fakat işin acı kısmı hani şu "karanlıkta yolu nasıl buluyorsunuz" ya da "ILS hangi piste ineceğini nasıl biliyor" diye dalga geçtiğiniz kızlara komik ya da sevimli gözükmek için maymun oluyorsunuz ya hah işte tam o anda çok saygınsınız gerçekten :) 4
    • steward 01 Mart 2015, Pazar 17:41:13 eline sağlık kardeşim benim... 3
  • Android Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 15:13:04 Airbus a320 f/o sana bildiklerin ananın karnındamı download oldu??? Ukala...Sizin gibi kokpit Personeli yüzünden işimizden soğuyoruz.... 7
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 15:11:26 Sen POF ve meteoroloji geç. Bende zor olduğunu kabul edecek. HEr gördüğü bulutu CB zanneden memur. 0
  • İsim / Rumuz 01 Mart 2015, Pazar 14:48:24 Pilotluk çokmu saygın gözümde otobüs şöförlerinden hiçbir farkları yok. İlkokul mezunu babasının parasıyla pilot olmuş konuşurlar böyle... 1
    • ilkokul? 02 Mart 2015, Pazartesi 21:02:34 havayoluna girebilmek için üniversite mezunu olman gerektiğini öğrenip ondan sonra yorum yazmayı dene daha anlamlı olur :) 0
  • İsim / Rumuz 01 Mart 2015, Pazar 14:26:41 bir aylik egitimle kazanilan meslegin(!) nesi zor olabilir ki, ya da o meslek ne kadar.saygin olabilir ki, ayrica 9200 maas aldigini iddia eden arkadas, kirkina gelip posan cikinca kapiya koyulunca ne is bulabilecegini bir dusun de oyle hava yap. Belki 1000 liraya bir yakininin yaninda ise girersin. Birikim olarak sektor disindaki hicbir firmaya bir ozelligini gosteremezsin. Anca cay kahve tasirsin 3
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 14:13:22 Ne var sormus karanlikta yolu nasil buluyosunuz diye.Sende kibar kibar ogretseydin nolcak kelimen sayilimi agzinda :) Ayrica bilmiyorsa egitimi sorgulamak lazim onlarin bilgisizligi egitimin yetersizligidir 0
  • saygınlık mı? 01 Mart 2015, Pazar 14:03:28 O saygınlık mı diyen kaptan bozuntusu çık yemeğini kendin ye çayını kahveni de yap o zaman. Kimin torpiliyle kaptan olduysan. Senin artistliğin uçak dışında biter. Evde ise ne kadar kılıbıksın kim bilir? 1
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 13:46:33 Fo sende uçan memursun 1
  • zor 01 Mart 2015, Pazar 13:37:20 günde 3 kere The Aviator izletiyorlarmış o yüzden swarm'da instagram'da aviator hepsi :/ 0
  • edebiyat ogretmeni 01 Mart 2015, Pazar 13:32:05 Kiskacliktan ne diyeceğini sasiran yorumculara sesleniyorum ocak ayi ikramiyeli maas bordrom "9.230TL" idi. Bu maasi üç ayda bir aliyorum:) ayrica normal maasim da "6.500TL" sen bana ucan garson demissin, tek isi cay kahve vermek demissin, isin saygin degil demissin benim umrumda mi!!! Hosteslerin cogu ogretmen, muhendis, avukat zaten. Biz kisa zamanda dunyayi gezip senin adini bile bilmedigin seyleri yiyip iciyoruz. Mesela gecen ay Rio karnavalindaydim. Sen ancak acunun programinda gormussundur rio karnavalini:) senin hayalini kuramadigin maasi kazanip ustune tatil yapiyoruz anlayacagin. Hadi konusmaya devam edin. Ucan edebiyat ogretmeninden saygilar sevgiler:) 11
    • telliogullari 01 Mart 2015, Pazar 14:45:53 sayginligin parayla kazanilabileceginimi saniyorsun , basligina bile hostes yerine edebiyat ogretmeni yazmissin . rio yada gitsen yurtdisinda eurocuklarida ezsen caycisin 4
    • İyi edebiyatçıya 01 Mart 2015, Pazar 17:09:47 Aşağıda yazılanlar tamamen gerçektir.. H:IFE de arıza var sanırım çalışmıyor.. T:Açmamışsınız, o yüzden çalışmaz :))) Ama suç sizde değil şirkette!!! Gerçi bunun F/O versiyonuda var ama neyse 0
    • veinulet 02 Mart 2015, Pazartesi 21:00:38 Kokpit için hazırlanıyorum 2 yıldır ve geçtiğimiz hafta kabin sınavına girdim.Bir süre kabin memuru olarak çalışıp operasyonu öğrenmek ve kokpite geçtiğimde kabinle aramdaki dengeleri koruyabilmek adına çekirdekten yetişmeyi seçiyorum...Kabin memuru uçan garson değildir. Aksine o uçağa bindiğinizde olası kötü bir durumda size yol gösterebilecek tek kişidir...arkadaş en güzel cevabı net olarak vermiş..geriye söyleyecek bişiy kalmamış..İyi uçuşlar kanatlarınız hep açık olsun 2
  • Anons ve müzik 01 Mart 2015, Pazar 13:29:48 Arkadaslar müzigin ve anonslarin sesine dikkat eder misiniz lütfen cok sesli oluyor sizden rica ediyorum. Havayolu sirketlerinin kalitesini düsürüyor maalesef. Amirleri uyarmaktan biktim artik resmen. 0
  • F/O 01 Mart 2015, Pazar 13:18:14 Ucan asci (flying chef) varsa kabinde, digerleride ucan garson mu oluyor? 1
  • Android Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 13:12:57 Ucan garson diyip , hostes haberleri basliklarinda gezenler... girmek icin can atip giremeyenler. Ulasamadigina mundar diyen tipler. Gibi gibi 0
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 13:12:05 Kaç yaşında olman gerek ?? 6
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 13:11:24 Thy haricinde bu is dolmusculuk ve duty free saticiligina donmus 7
  • sinyal 01 Mart 2015, Pazar 13:08:32 Uçak şoförleri napsın..... 4
  • F/O 01 Mart 2015, Pazar 13:01:05 Ucan asci (flying chef) oluyor da, ucan garson neden olmasin? 7
    • pilot yamağı 02 Mart 2015, Pazartesi 23:48:31 neden olmasın ? 0
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 12:44:53 Hayirdir ? POF(principles of Flight )'mı çalışıyorlar da zor ? 13
    • kurufasulye 01 Mart 2015, Pazar 13:51:14 tamam sizinki daha zor,tamam kral sizsiniz,tamam daha çok paranız var,hepiniz birer astronot,peniselini bulup dünyayı kurtaran bilim adamısınız,yorum dahi yapmayın herkes sizin ne kadar değerli varlıklar oldugunuzu gayet iyi biliyor...tamam şampiyonsunuz... 2
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 12:42:16 Burası karışacak 4
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 12:35:51 Zor zor çok zor 2
  • Android Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 12:34:20 Saygınlık mi? Yani alt tarafi cay kahve getiriyorlar! Yeni baslayan bir hostes sormuştu kaptanim gece karanlikta yolu nasil buluyorsunuz diye :) 8
  • Kabinus Memurus 01 Mart 2015, Pazar 12:31:04 Chicken/pasta demekten gına geldi. Kararımı verdim. Pilotaj eğitimi alıp sağ koltukta oturacağım. Herkes bana kaptanım diyecek. İnanıyorum, başaracağım! 2 yıl sonra sağ koltukta görüşmek dileğiyle. Hoşçakalın. :) 8
    • .. 01 Mart 2015, Pazar 17:48:09 böyle bir baslık atan biri KM olamaz. böyle bir yorum yazan biri normal hiç olamaz!! psikoloji testlerinden kalırsın sen hiç bulaşma bu işlere.. 4
    • retake 02 Mart 2015, Pazartesi 20:55:09 sen o atpl derslerine bir başla da 1.5 yılda sadece dersleri bitiremeyip retake aldığın günlerde tekrar yorumlaşırız buradan :) öyle her istiyorum diyen pilot olsaydı :) 0
  • İsim / Rumuz 01 Mart 2015, Pazar 12:21:29 hostesligin neresi sayginmis ki ben onu anlamadim, doktor avukat muhendis pilot sanki. En kidemlilerinin mockuplarda nasil tavsan gibi kaldigini gorunce kimse bana guvenlik vs demesin. Tek yaptiklari is servis o da bir karis suratla 10
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 12:10:40 Burası karışır uçuş güvenliği sağlayıcısı mı uçan garson mu diye... 5
  • iPhone Uygulaması 01 Mart 2015, Pazar 11:43:12 Ben büyünçe kabın memuru olacam 9