HAVELTED yönetmeliğin revize edilmesini istiyor

    Çok beğenilenler

  • Atma Ziya 13 Şubat 2021, Cumartesi 13:59:21 Burkina Faso'dan niye bahsetmediniz açıklamanızda? Gülünç duruma düşüyorsunuz! 2017/373 gayet açık ATSEP eğitm içeriği konusunda. Herkes işine baksın. Derdiniz lisans değil. Derdinize çare de lisans değil. Herkes farkında. 42
    • Laz ziya 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:36:11 Giresunlu laz ziya olmasın? 1
    • Atma ziya ya destek 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:48:43 Katılıyorum size dertleri lisans değil dertlerine çare lisans değil 6
    • Akn 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:34:43 Sizin derdiniz ne acaba 3
  • Elektronikçi 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:16:47 Değerli arkadaşlar ben bir elektronik personeli olarak diğer birimlerde çalışan bütün arkadaşların, imkanlar elveriyorsa 1. Gruptan para almasını isterim. Sonuçta benden kesip size vermeyecekler. Fransız,Belçikalı elektrikçi alıyormuş madem sizde alın. Allah yolunuzu açık etsin. 2
    • Elektrik 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:34:08 Boş konuşmayı bırak. istasyonlar beslemesini sen yapmıyorsun bi kesinti olduğunda hemen elektrik diye bağırıyorsunuz. bişeden anladığınızda yok anca reset atmasını bilirsiniz. Gerçi ondan anladığınızda yok 2
    • Nesrin 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:39:15 Sayın elektronikçiler bize niye bu kadar karşısınız sizin cebinizden alıp bize vermeyecekler yaptığınız gerçekten ayıp bu sözüm hepinize değil onlar kendini bilir 0
    • Sefa eren 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:46:48 Sağol ya Allah razı olsun. 1
  • Tüm yorumlar

  • havacı 15 Nisan 2022, Cuma 08:54:49 bir elektronikci olarak arkadaşlarımı destekliyorum böylece kurum içinde iyi olur bütün personel kalite belgesi alacak ve dhmi nin itibarı dahada artacaktır dolayısıyla buatsep kavgasıda bitecek huzurlu bir ortamolusacaktır saygılar 1
  • yok 16 Şubat 2021, Salı 21:26:09 evet yok, zaten o yüzden kurumun bölünmesi gerekiyor. 7
  • ATCO 16 Şubat 2021, Salı 21:22:06 atco lisansı alsınlar, nasıl olsa elektrikçilerin atco lisansı almasının zararı yok, daha büyük düşünün bence. 9
  • şeltırcı 16 Şubat 2021, Salı 15:05:15 Şalter diye küçümsediğiniz ayrıcılarda 380bin volt gerilim var. Ayırıcı açma kapama için özel kıyafetler giyilir, prosedürler uygulanır. Öyle vor cihazının reset tuşuna basmaya benzemez bu iş :-) 1
  • ottawa 16 Şubat 2021, Salı 14:49:14 kanadalı buna ne diyecek şimdi.işine gelmediği için görmezden gelecektir. 0
  • korona 16 Şubat 2021, Salı 14:47:19 Bunların ki şuna benziyor: Havalimanındaki bilet memuru lisans alır ama uçak teknisyeni lisans alamaz. 0
  • tayyar 16 Şubat 2021, Salı 14:45:59 İnsan kaynakları memuru ile aim memuru arasında ne fark var? ikiside memur, yarın insan kaynaklarından birinin sağlam yerlerde tanıdığı olsa ve onlar için de afilli bir isim bulunup havacılık insan kaynakları memuru diye lisans çıkartsalar ne diyeceksiniz. 5
  • notam uzmanı 16 Şubat 2021, Salı 14:44:28 Uzmanlık almasalardı o notamları nasıl çekeceklerdi, notam uzamanlığı güzelde yakışıyor. 0
  • Niye okudun? 16 Şubat 2021, Salı 14:43:27 Üniversitede okuduğun bölümle ilgili bir işe neden girmedin peki sevgili aimci kardeş. Tek amacın üniversitede mühendislik,işletme,fen fak. okuyup sonrasında dhmi'ye aim memuru olarak girmek miydi? Yoksa sen üniversite okuyup iş bulamadığın için kpss kastırıp ardından bahtıma ne çıkarsa diye sınava girip eskaza aim memuru mu oldun? 2
  • adalet 16 Şubat 2021, Salı 14:40:56 İsviçre elektrikçilere atsep veriyor,belgeler ortada ama muzcu işine gelmeyen belgeyi görmüyor. 1
  • öttü 16 Şubat 2021, Salı 14:39:56 ottü mezunu demeki dahmiden daha çok mağaş veren bi yer bulamamış olacakki dahmiden ayrılıp gidemiyo 0
  • samo 16 Şubat 2021, Salı 14:38:11 Taeso kendi wordde yazıp gerçekmiş gibi Facede paylaşıp doğru bilgi gibi paylaşıyor. Kontrolör eğitiminde de Seyrüsefer elektroniğinin önemi bahsediliyor.O zaman elektroniğe de kontrolör lisansı verilsin.Facedeki grup Taesonun propaganda sayfası olmuş. 0
  • Teknik İşletim 16 Şubat 2021, Salı 14:20:27 Havalimanlarında Elektrik bünyesinde bulunan teknik işletim personeli Terminal Elektrik işlerine ve AG Elektrik işlerine bakmaktadır. Hava Seyrüsefer İstasyonlarının Güç Sistemlerine, UPS ve Elektrojen Gruplarına eğitimli DHMİ personeli bakmaktadır. ICAO ATSEP Eğitim dokümanında da yer alan bu hizmet alanlarının eğitimleri DHMİ Elektrik biriminin eğitmenleri tarafından verilmektedir. Seyrüsefer İstasyonlarının topraklama ölçümleri ve YG kontrol işlemleri DHMİ Sorumlu Elektrik Mühendisleri tarafından yapılmaktadır. DHMİ Elektrik Personeli ATSEP lisansı alması durumunda çalışma düzeni aynı şekilde devam edecektir. 1
  • Düzeltme 15 Şubat 2021, Pazartesi 16:19:31 Yalnız bir yanlışlık var. SHGM'de olan ATSEP Revizyon toplantısı HAVELTED'in katıldığı bir toplantı değil. DHMİ Genel Müdürlüğü ve SHGM koordinesinde Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, İşletme Dairesi Başkanlığı ve Elektronik Dairesi Başkanlığının bir araya gelerek yaptığı resmi bir toplantıdır. Toplantıda görüşler ortaya koyuldu. Elektik, İklimlendirme ve Veri İşleme Personelinin de ATSEP Lisanslandırılması konuşuldu. Kurumumuzda uzun yıllardır kanayan bir yaraydı inşallah son bulacak. Buna öncülük eden Genel Müdürümüz Hüseyin Keskin beye teşekkür ediyorum. Hayırlara vesile olsun. 1
  • yorum 15 Şubat 2021, Pazartesi 11:42:59 yorumum aklınca mesleği küçümseyen kişinn altına yazmıştım ayrı yayınlanmış 1.grup kimin hakkıysa geçmeli zaten ama gelip de kendi haklarını isterken bir başka meslek grubuna laf atılmamalı 0
  • Tunahan 14 Şubat 2021, Pazar 19:20:27 DHMİ’de çalışan tek teknik personel elektronikçiler değildir ve diğer teknik personellerden fazlaları yoktur.Teknik personellerin tümüne eşit haklar sağlanmalıdır ki kurum içinde huzur olsun.Haveltedi bu girişiminden dolayı tebrik ediyor, sorunun çözüm bulmasını herkes için umut ediyorum. 5
  • Egeman 14 Şubat 2021, Pazar 15:39:01 Makineciler de lisanslandırma sürecinde unutulmamalı! 6
  • Çakma Elektronikçi 14 Şubat 2021, Pazar 12:51:31 Arkadaşlar bende elektronikçiyim kurumda elektronikçilerin çok büyük çoğunluğu diğer tüm birimlerin daha fazla tazminat almasını istiyor fakat bunu elektroniği kullanarak yapılmasına karşı ATSEP elektronikcilerin lisansıdır elektrikde makinede bilgisayarcıda kendi lisans yönetmeliğini oluştursun alabiliyorsa elektroniktende kuledende fazla tazminat alsın. 2
  • Cello 14 Şubat 2021, Pazar 10:17:03 Havaltad kendi wordde yazıp gerçekmiş gibi Facede paylaşıp doğru bilgi gibi paylaşıyor. Kontrolör eğitiminde de Seyrüsefer elektroniğinin önemi bahsediliyor.O zaman elektroniğe de kontrolör lisansı verilsin.Facedeki grup Havaltadın propaganda sayfası olmuş. 4
  • karanlık lord 14 Şubat 2021, Pazar 09:44:39 bu yorumlarınla hiç mi kulakların çınlamıyo birader her yerden çıkıyosun seni anıyoruz bol bol haberin olsun 0
  • karanlık lord 14 Şubat 2021, Pazar 09:36:57 ne oldum demeyecen birader ne olacam diyecen düşmez kalkmaz bir ALLAH 0
  • Dimyat Pirinci 14 Şubat 2021, Pazar 02:31:49 Sanki bir Oltaya geldik gibi geliyor ama hayırlısı... 0
  • TEİAŞ 13 Şubat 2021, Cumartesi 23:27:27 Biz de havalimanlarına elektrik sağlıyoruz , biz de alabilir miyiz bu tazminatı , tazminatı almak için biz de lisans istiyoruz nasıl alabiliriz 5
    • Reset 15 Şubat 2021, Pazartesi 19:40:17 Teiaşçılar reset yapıyorsa onlarda alabilirler. 0
  • ELAKTİRİKÇİLER 13 Şubat 2021, Cumartesi 23:27:14 Size AİM lisansı verelim o daha kıyak iş 5
  • ATSEP TEKNİK PERSONELİ 13 Şubat 2021, Cumartesi 23:05:23 İCAO-EUROCONTROL gibi teşkilatlar uçuş emniyeti ile yolcu can ve mal emniyetinin sağlanması için tavsiye kararlar alırlar. Üye ülkeler tavsiye kararlarıyla uyumlu olmak koşuluyla kendi standartlarını oluşturur. Havacılık sektörü bir bütündür, bir zincirin halkaları gibidir. Bu gün ülkemizin havacılık sektöründe rekabetçi konumu bir bütünü temsil etmesinden kaynaklanmaktadır, bu bütünün markası DHMİ (DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ) dir. Hava seyrüsefer uçuş emniyeti sistemleri, radar sistemleri ile Havalimanı sınırları içerisinde başlayan yolcu seyahat güvenliği ve kolaylıklarını sağlayan tüm işitsel, görsel ve mekanik, dijital sistemlerin işlevselliğini kesintisiz sağlayan güç sistemleridir.Havacılık Elektiriği personelinin lisanslandırılması ATSEP eğitim zorunluluğu gereğidir. 6
  • Kimmis bunlar 13 Şubat 2021, Cumartesi 22:36:26 Kimmiş bu cok ehemmiyetli ve işinin ehli personel? Sistemlerin elektriğini kesip kimseye haber vermeyen kimseler havacılık güvenliği vs. demesin. Tum kurum biliyor sizi. Anca harici gm ve shgm ciddiye alir sizi. 3
  • Atseplielektrik 13 Şubat 2021, Cumartesi 22:23:32 Atsep lisansı sadece elektronik personeline atfedilen bir lisans değil havacılığın olmazsa olmazı olan elektrik,makina, bilgi işlem personelininde çalışma alanını kapsamaktadır.bu bağlamda lisansta bahsi geçen sistem personellerinin de bu lisans doğrultusunda çalıştırılması gerekmektedir. 3
  • Efsaneyi hatırlatalım. 13 Şubat 2021, Cumartesi 22:04:39 That's locally run services. Hakkiniz olmayan şeylerin peşinde koşmayın. 2
  • Tazminat 13 Şubat 2021, Cumartesi 21:49:36 Elektrik birimleri en-route kapsamında olmalı mı? Evet bir kısmı yani en-route hizmeti verenler olmalı ama tamamı değil. Elektronik de böyle yapmadı mı! Yani tazminat haklarıdır. Alsınlar. Engel olanlar düşünsün vebalini. Ama ATSEP başka konu.ICAO genel çerçeveyi belirler. Bölgesel olarak kural koyucular kendi kurallarını belirler. EC 2017/373 kapsamında ATSEP Eğitim içerikleri belirlenmiştir. Yani AB uyesi ülkeler ila nihayet buna uymak zorunda değil midir? Madem AB üyesi olacağız neden buna uygun Yönetmelik hazırlanmıyor? 1
  • Yazıklar Olsun 13 Şubat 2021, Cumartesi 21:48:04 Elektrik personelinin ATSEP lisansı almasının, elektronik personelinin ATSEP lisansına etkisi var mı? yok. İleri de olur da elektrik, makine gibi birimlerde çalışanlar en-rout olurda maaşlarına zam gelirse bu maaş elektronik personelinden kesilerek mi ödenecek? yok. O zaman elektrik personelinin ATSEP lisansının almasına neden mani oluyorsun. Sana ne, bırak ta yan yana çalıştığın Elektrik Şefliği çalışanları/personelleri ATSEP lisansını alsın. 4
  • cool story 13 Şubat 2021, Cumartesi 21:24:35 anlat dinlemesi zevkli 1
  • Üvey Evlat mıyız? 13 Şubat 2021, Cumartesi 20:47:47 Memur kadroları,Arff, Apron için lisans alma neden yok? Hep TH mi kazanacak ,GİH sınıfı kadrolar için de farklı şeyler düşünülebilir... Odtü mezunu memur bağcılar endüstri meslek mezunu elektronikçiden düşük alsın böyle bir adalet var mi 5
    • Odtü 15 Şubat 2021, Pazartesi 13:14:45 Mezunu da düz memur olmasın gitsin uzman ve ya müfettiş yardımcısı olsun. 1
  • Alfa Bravo Charlie 13 Şubat 2021, Cumartesi 19:50:29 Icao dokumanlarinda atsep personelinin yaptigi isleri sayarken power supply, data processing sistemlerinin adi geciyor. Buradan elektrik ve bilgisayar personeli icin bir acik kapi var. Insaatcilar cikmis bizede atsep verilsin diyor, insaat diye bir kelime icao da geciyor mu? Birsey isterken bunun bir dayanagi olmali,biraz mantikli olmak lazim. Isi sulandirmamak lazim ki, yetkili kisiler nezdinde kabul gorsun. 5
  • Atsep reel 13 Şubat 2021, Cumartesi 19:08:50 Aşağıda birkac yorumum oldu ama isin şakası bir tarafa elektik personeli de ev gecindiriyor.ins 1. Gruptan tazminat alirlar ama bu isin icine ozeldeki havalimanlari da girecek bu diğer havalimanlarina maliyet sonuçta,ordan olmaz gibi ki olsa da 1. Gruptan tazminat almanin lisansla gram alakasi yok.bu is aimciler gibi yuksek yerde tanidikla siyasi gucle çözülür beyler hatta lisans vakit kaybi olacak sizin icin.direk guckaynaklari mevzundan 1. Grup personeli olmak icin enerji ve hakkinizi kullanin bundan dolayi yuzunuz eskisin.tum gücünüzü lisans icin harcayıp pesinde. 1. Grup olmak ve yeni bir ypk icin gittiğiniz de o kadar iyi karsilanmayabilirsiniz.neyse lafin kisasi elektronik personeli olarak verdiginiz emekleri işinizin zorluğunu biliyorum dhmide gercekten emek alinteri doken nadir unitelerden birisi apronla birlikte.yolunuz uzun ve zor umarim başarırsınız. 1
  • İsviçre 13 Şubat 2021, Cumartesi 18:41:08 İsviçre ATSEP Derneği SATTA, Havacılık Güç Sistemlerini de ATSEP içerisinde görerek Hava Seyrüsefer Emniyeti içerisinde çok önemli bir yerinin olduğunu belirtmiş. DHMİ Elektrik Personeline de ATSEP eğitimi aldırılmalıdır. 5
  • Elektrik Elektronik 13 Şubat 2021, Cumartesi 18:04:08 Merhaba arkadaşlar. Bizler aynı kurumun farklı birimlerinde farklı görevler yapan fakat aynı yere hizmet eden personeliyiz. Birbirimize karşı kırıcı olmayalım. Birlik olalım kurumumuzu daha iyi yerlere taşıyalım. Diğer Avrupa ülkelerinde olduğu gibi ülkemizde de Elektrik Personeli ATSEP alsın. Bunun Elektronik Personelinden bir götürüsü olmaz. Tam tersi kurumumuz açısından ATSEP lisanslı personel sayısı artarak kurumumuzun kalitesi artar. Aynı şekilde Bilgi İşlem Personeli ve Makine Personeli arkadaşlar için de geçerli. Biz birlikte DHMİ'yiz. Hava Seyrüsefer Hizmetleri bir bütündür. Her bir birim zincirin birer halkasıdır. Teşekkürler. 7
  • Dhmi 13 Şubat 2021, Cumartesi 18:01:42 Benim anlamadığım bu lisansı alınca enroot olunacak mı. Benim tanıdığım elektronikçilerin arasında bile köken probleminden bu tazminatı alamayan var. Vor cihazına bakıyor. Makineci nasıl alacak tazminatı. Bir ikincisi genel müdürümüz bu işe olur falan vermemiş, hala askıda kalan bir durum. Elektronik 10 yıl uğraştı bu işe bakalım biz ne kadar uğraşacağız. Fransa örneğini veriliyor ama orada da atsep lisansı teknik personelde var ama tazminatı yine seyrüsefere bakanlara veriyorlar. Ölme eşeğim ölme ama yine de bir ümit. Hayırlısı olsun diyelim 0
  • no lisans 13 Şubat 2021, Cumartesi 17:41:01 kpssden ilk 400e girip ingilizcen varsa sende AİM UZMANI olabilirsin dene şansını 29
    • Mühendis 13 Şubat 2021, Cumartesi 17:52:04 KPSS'de ilk 50'ye girdim. Mesleğimi yapıyorum. AİM değil AIM olacak doğrusu. 3
    • Memur 13 Şubat 2021, Cumartesi 18:11:25 Ben de kpss de derece yaptim memur oldum.sadece yds m yok.halk eğitimden bir sertifika aliriz herkese verilir aim lisansi.maksat üzüm yemek degil mi.arff apron memur guvenlik memuru hepsine aim lisansi verilip 1.gruptan tazminat almasi saglanmali.sizi ne rahatsiz etti ki.mesai arkadaslariniz 1. Gruba gecse kotu mu olacak 4
    • Çok komiksin 13 Şubat 2021, Cumartesi 18:53:53 Okuduğun üniversite bitmeden lise düzeyinde sınava gir elektronik teknisyeni olarak DHMI ye gir ondan sonra kadrolu mühendisten, fazla maaş al. Ne ala dünya... 3
    • Yes Lisans 14 Şubat 2021, Pazar 01:39:00 KPSS den 98 aldım teknisyenim mesleğimle gurur duyuyorum işim için aklımı ve ruhumu ortaya koyuyorum kimin ne iş yaptığınıda biliyorum saygılar. 1
    • Zeka 14 Şubat 2021, Pazar 02:57:03 Sanki aim cilerin hepsi ilk 400 e girmis. Aralarında degil ingilizce bilen .lise mezunu olmayan bile var Ne boş insansin sen ya .kendini ne zannediyirsun sen hayatinda bir tane basarn varmi ezik 1
    • ALIN TERİ 14 Şubat 2021, Pazar 03:39:00 Kurumda kimin ne iş yaptığı herkes çok iyi biliyor.Bence kendinizi rencide ve rezil etmeyin. 1
    • Bunu yazan 14 Şubat 2021, Pazar 10:51:52 Bunu yazan elektronik teknisyenidir kesin :)) 1
  • tey tey 13 Şubat 2021, Cumartesi 17:39:09 uzmanın lisansı tabiki olur içinde ukte kalmış sanrım 5
  • Sayın Thales 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:56:41 Biz aldığınız paraya bakmıyoruz, daha çok alın, bize ne? Biz mevzuatın ve işin gereklerini ifade ediyoruz, sizin muhalefetiniz kime? Kimin enroot hizmeti verdiğini hepimiz biliyoruz, konu ne? Uluslararası mevzuatta teknik personel ifadesini değiştirerek Elektronik Eğitimi görmüş olmalı ifadesini koyduranın amacı ne? Ve hatta mesleğine ve kurumuna ihanet içinde olup, diğer elektronik sistemlere bakmamak için ATSEP i öne süren kim? Bence para konusunu kapatalım. Konu başka ve biz neyin amaçlandığını görüyoruz. Saygılar 6
  • Teyyareci 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:53:32 Buro (aim) memurunun lisansina bisey demiyorlar ama Makinecinin lisansi mi olur diyorlar. Ucak teknisyeni ki makineci olur kendileri, lisansi oluyor, bilin istedim :) 10
  • Jotron 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:51:24 Icao dökümanlarında elektrik ve makine için atsep vermiş olabilirler ancak Eurocontrol dökümanlarında elektrik ve makine 1. Grupta yer almıyor. Eurocontrol>icao 19
    • Dostum 13 Şubat 2021, Cumartesi 17:54:10 Göstersene Eurocontrol dokümanlarını bir elektrik ve makinanın 1. grup olmadığı dokümanları :) Öyle bir şey yok seni yanıltmışlar. Ayrıca döküman değil doküman olacak. (o ile) 0
    • Tam tersi 13 Şubat 2021, Cumartesi 19:45:16 Eurocontrol sadece avrupada ama icao tüm dünyada yetkili. 0
  • Adaleti gören var mı 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:44:16 Kurum içinde yeterince uçurum varken sağolsunlar yeni bi uçurum daha oluşturuyorlar..Önce sadece elektronikçilere verilen lisansla diğer teknik elemanlar yok sayıldı şimdi aynı durum tekrarlanıyor..Peki aynı uçak için aynı terminalde aynı pistte aynı apronda ter döken diğer teknik elemanlar?? 5
  • Elektirikçi kardeşler 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:44:04 Nabacanız lisansı ya sınavlar,saglık kontrolleri,ingilizceler bir sürü ıvır zıvır biz zor yabıyoz valla bana sorarsanız rahatınızı bozmayın derim kardeşlerim 17
    • Düzeltme 13 Şubat 2021, Cumartesi 17:59:08 Yalnız bir yanlışlık var. SHGM'de olan ATSEP Revizyon toplantısı HAVELTED'in katıldığı bir toplantı değil. DHMİ Genel Müdürlüğü ve SHGM koordinesinde Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, İşletme Dairesi Başkanlığı ve Elektronik Dairesi Başkanlığının bir araya gelerek yaptığı resmi bir toplantıdır. Toplantıda görüşler ortaya koyuldu. Elektik, İklimlendirme ve Veri İşleme Personelinin de ATSEP Lisanslandırılması konuşuldu. Kurumumuzda uzun yıllardır kanayan bir yaraydı inşallah son bulacak. Buna öncülük eden Genel Müdürümüz Hüseyin Keskin beye teşekkür ediyorum. Hayırlara vesile olsun. 0
    • Sağlık kontrolü? 13 Şubat 2021, Cumartesi 20:02:25 Nefes alıyormusunuz diye bakmaları mı? 0
  • Beraber güçlüyüz 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:43:36 Allah akıl versin bazı arkadaşlara. Bazı elektronik personelinin zaman içinde devreleri yanmış. Allah'tan bizlere sirayet etmedi henüz. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmuşlar. Makineci kardeşim biz birlikte güçlüyüz. Makine, Elektrik, Bilgi Teknolojileri ve Elektronik birileri istemese de ATSEP kapsamında birliktedir. Elektronikçi olarak meslektaşlarımın tavırlardan dolayı utanıyorum. Birlikte güçlüyüz ve birlikte kazanacağız.. 7
  • Eyvallah kardeş 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:35:08 Konu para değil ama güzel dileklerin için eyvallah kardeş. :) 2
  • FRANSA'DA 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:34:44 Fransa'da kontrolör net maaş 8000 euro 4
    • So what 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:48:21 Bize ne kontrolor maasindan? Fransadaki muhendis ne aliyor? Asgari ucret ne kadar? 1
    • Ulak 14 Şubat 2021, Pazar 20:01:29 Birim olarak bakman gerektiğini sende gayet iyi biliyosun ama işine gelmiyo tabi. O zaman Fransada asgari ücret 1500 Euro burada da oy parayı mı verecez. EE Cumhur başkanının maaşını Euro hesaplarsak 10 bin Euro yapıyo. Yani kuleden azıcık fazla :) 2
  • Atsep 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:33:56 Kart değiştiririz, dert etme sen. :) 4
  • Geldi Ziya :) 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:33:11 Sen FAA kapsamında görev alan personeli, 2018 da güncellenen Fransa yönetmeliğini, 2 ay önce mevzuatını güncelleyen Bulgaristan'ı bilmeyeceksin. 2017 de yapılan ve bağlayıcılığı olmayan bir bilgiyle algı yöneteceksin. Burkina Faso onlarca örnekten biri ve küçümsemek için sizler gibi algı oluşturmaya çalışanların kullandığı komedi. Sadece sizin gülümsediğiniz "Burkina Faso kaç km2? Kaç Avrupa ülkesinden daha büyük? ICAO ya üye mi? EASA ile Türkiye gibi teknik işbirliği anlaşması ile çalışıyor mu? " gibi sorulara da cevap verebildiğinizde konuşalım isterseniz. ICAO veya EASA ya üye ülkelerin resmi gazetelerinden alınan yasal mevzuatları ile konuşulunca dut yemiş bülbüle dönenler, Burkina Faso diyerek ötmesin lütfen. Fasa fiso yapmayın artık. 8
  • Covid19 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:28:50 Elektrik lisans almasın diyen elektronikçi arkadaşlar peki Aftn,aim,notam,brifing memurlarının lisans alması için ne diyorsunuz? 9
  • inşaat 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:21:59 Dostum konuyu anlamamışsın. Konu tazminat değil, ATSEP alanın tazminatı artmıyor. Bu sertifikasyon uluslararası bir gereklilik ve belirtilen sistemlerde görev yapan personel için tanımlanmıştır. Elektrik, makine, elektronik vb. birimlerin tamamı bu kapsama girmiyor. Adı geçen sistemlerde görev yapan personel için tanımlı olan bir düzenlemeye girmek istemek biraz "bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak" gibi olmuş. Kusura bakma ifade için. Saygılar. 4
  • Sevgili TGS li 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:17:41 Arkadaşım, bu 3 birim sertifikasyon ile teknik yeterliliklerini artırabilmek, hatta uluslararası standartlarda hizmet verebilmek adına yetkinliklerini artırabilmek için çaba harcıyor. ATSEP bir araç. Amaç değil. İGA vb şirket çalışanlarının da eğitilmesi ve daha iyi hizmet vermesinin kime zararı olabilir. Cahil değilseniz de iyi niyetli değilsiniz. Eğitim alan evinde bu bilgiyi kullanmayacak. Kalite ülke yararınadır. Haklısın bugün zarar yazıyor olabilir firmalar. Lakin bugün evet denilse DHMİ personeli bile en iyi ihtimalle 1 yıl sonra bu sertifikayı alabilir. Kaldı ki geçiş süreci mecburen olacak. Dolayısı ile yeterli zamanları olacağından sıkıntı olmaz. Sen firmalar yerine, hak gaspı yaşayan ve engellenen çalışanlar için üzülebilirsin. Zira bizler sizin şartlarınıza sizler gibi üzülüyor, sektörün ve ülkemizin düzeldiği günlere bir an önce erişmek istiyoruz. Saygılar.. 2
  • Eyy Elektronik 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:12:05 Malefef ki kurumunuzda az işe çok maaş uygulaması bulunmakta.Elektronik personelinin günlük kontrol defterini imzalamamtan başka ne bir işi ne de becerisi bulunmamaktadır.Ellerinden gelse onu da elektrik personeline yaptıracaklar. Korkularının sebebi kendilerine rakip görmeleridir. Yok Icao yok Easa hepsi dayanaksız bahanelerdir. O gün yakındır herkes hakkettiğini alacaktır. Ama unutulmasın ki Elektronik personelinin zihniyeti asla unutulmayacaktır. Rica mennet yaptırmak istedikleri işleri de kendileri öğrenip yapsın artık... 17
  • Gizli saklı yok 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:08:22 Herkesin bildiğini siz nasıl bilmezsiniz anlamadım. Ve hatta daha açık yazalım. "ELEKTRONİK BİRİMİ PERSONELLERİ VE DERNEKLERİ TEASA" açık açık karşı kulis yapıyor. Sanki onların işlerine talip olan var. Meslek etiğine sahip olmayıp, Terminal Elektronik Sistemleri personeli olmayan yerlerde sistemlerin işletmesine ve arızalarına bakmamak için yırtınan arkadaşlar da bu arkadaşlar. Ben elektronik sistemden anlamam diyen, hatta elektrik, makine vb. farklı birimler bu sistemlere baksın diyende aynı arkadaşlar. Ve hatta bakım anlaşmaları var nasılsa, biz bakarsak tazminatımız düşer diye bakmamak için bahane arayan, sicili en yeni personeli kurban seçerek feda eden de bu arkadaşlar. Ne yapalım anlaman için başka.. Zeka kırıntısı olan anlar artık. Sizi bilmem.. 9
  • Resetçi paşa 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:01:34 Yabıyorum resedimi yiyorum nusrET'de steak'imi. 9
  • Masalcı Geldi 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:58:56 Haelted değil cancağzım. Konu DHMİ Genel Müdürü Sayın Hüseyin KESKİN ve ilgili Daire Başkanlarının desteği ile SHGM gündemine geldi. Konu önce ATSEP kapsamında hizmet verilmesi gereken sistemler iken, elektronik ile herhangi bir ilgisi yokken, istemeyiz diye yırtınan arkadaşlar sayesinde yine gereksiz polemik haline geldi. Arkadaşım uluslararası mevzuatsa konu; aynı mevzuata tabi olan ülkeler Fransa, Bulgaristan.... ve hatta FAA de bile yer alan Elektrik, Makine ve Bilgi Teknolojileri ATSEP kapsamında hizmet veriyor. Nokta... 4
  • SSY 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:56:05 ATSEP arkadaşlar sizin eğitim dokümanınıza baktım Elektrik Personelinin yaptığı bir sürü görev var. 10
  • ATSEP 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:54:24 Elektronikçi arkadaşlar yabancı dil belgelerinizi nasıl aldığınızı biliyoruz. İngilizce 2 kelime bilmeden üniversiteden parayla sertifika alıp ATSEP oldunuz. Hadi sıkıysa YDS'den 70 alın. 16
  • Mühendis 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:53:01 Teknisyenin Mühendisten, Havalimanı Müdüründen daha fazla maaş aldığı başka bir kurum var mı? Türkiye veya Dünyada ? 10
  • Genel Müdürümüz 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:52:00 Genel Müdürümüz Sayın Hüseyin KESKİN Bey noktayı koymuştur. Elektrik, İklimlendirme ve Veri İşleme Personeli ATSEP'e dahil edilecektir. Elektronikçi arkadaşlar hep beraber daha ileri gitmek için çalışacağız. Biz sizi seviyoruz. Kurumumuzu seviyoruz. İşimizi seviyoruz. 11
    • İklimlendirme 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:45:55 İklimlendirme derken 0
  • Y.Bayezit 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:51:55 Yorumlara bakıyorum,bazı elektronikçi arkadaşları tenzih ediyorum gayet güzelce fikirlerini beyan ediyorlar.Ama genel olarak sokak ağzıyla,çok kötü bir üslupla emeklerimizi hiçe sayıyorlar.Nedir bu kin ? Birinin emeğini kötüleyecek kadar neden bu kadar saldırgansınız ? Hakkımızı aramamız suç mu ? Biri yazmış lamba değiştirip mi alacaklar.O her kimse Trabzon Havalimanında sadece 1 hafta dursun sadece özel aydınlatmayla ilgili çalışmalarımızı bir görsün.Gerçekten çok yazık yorumları görünce insanlığımdan utandım. 4
    • Çakma Elektronikçi 15 Şubat 2021, Pazartesi 09:49:30 Dün haveltedin yaptığı açıklamada elektronikçiler cihaz açıp kapatarak tazminat alıyor şeklindeki açıklamayıda uslup açısından degerlendirin lütfen. 0
  • Sefa eren 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:48:39 Komik olan daha yazı yazmayı beceremeyen adamların atsep için yorum yapmaya çalışması kendilerini bir halttan sayması 1
  • Osmanım, 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:45:41 https://www.faa.gov/jobs/career_fields/aviation_careers/#atss bu linki tıklayarak kimlerin hangi kapsamda değerlendirildiğini gör istersen. Otorite olarak ayakların kıçına vura vura koşarak çalışmak isteyeceğin FAA hangi işler için eleman arıyor. Bunlar hava seyrüsefer hizmetinde "Automation, Communications, Navigational Aids, Radar ve Environmental (Technicians maintain and repair the following types of equipment: Lighted Navigational Aids Systems, Engine Generators (with or W/O Transfer Switches), Heating Ventilating and Air Conditioning Systems and Power Sources/Power Conditioning Systems.)" görev almaları için talep ediliyor. Duyamadım sesinizi.. Lütfen bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayınız.. Saygılarımla... 1
    • atsep 14 Şubat 2021, Pazar 08:28:38 peki FAA Atsep lisansı veriyormu. Amerika da atsep varmı. işinize geleni yazmayın. Biz avrupa mevzuatına tabiyiz, avrupa da mevzuat belli sizde biliyorsunuz. 1
  • düşünün 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:36:43 işe lamba olarak bakan arkadaşlar düşünün;uçak ile irtibattasınız yada irtibat sağlayan cihazın başındasınız enerji kesildi radar off... cepten haberleşirsiniz 1
  • Emperor star 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:35:13 Gelmişsin burada provakasyon amaçlı boş boş yazıyorsun. Sizin amacınız bir sorun dile getirmek değil. Fitne ve fasat çıkarmak. Ben bi Elektronikçiyim Elektrikçi arkadaşların Lisans almasına karşı değilim. Burada senin yazdıkların haddini aşıyor. Burada gelip boş boş yazacağına sen kendin Elektrikçi arkadaşların lisanslandırması için ne yaptın ondan haber ver. 2
  • Elektrik 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:34:59 Siz hayırdır ya elektrik birimine saydırıp durmuşunuz siz sanki çokmu önenlisiniz alayınız hampacısınız ve bizim hakkımızı yiyonuz hayır açın bakın tarihe bütün bilim milim elektriğin icadıyla gelişmiştir her şeyin özünde elektrik var ama buna rağmen kendi vatanında parya hesabı dışlanıyoz bu olmaz diğer bütün birimler bize saldırıyor hakkımızı yiyor resmen aslana saldıran çakallar misali 6
  • Adımopter 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:34:38 Burada kim hakediyor, kim haketmiyordan, ziyade hakkıyla kurumumuzda herkesin maksimum faydalanacağı sistemi destekleyeceğimize, birbirimizi yiyerek sonumuzu hızlandırıyoruz.Bu işin sonunda bir avuç insan dışında (SMART)herkesin bir yer hizmet kuruluşu personeli olmama garantisi var mı? 0
  • Life 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:34:20 Fransa'da ATSEP alan elektrik personeli varken, DHMİ elektrik personelinin ATSEP lisansı almasına elektronik biriminde görev alan arkadaşlarımızın büyük bir kısmı neden karşı? 4
    • Ego 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:31:48 Çünkü biz 1. Sınıfız sizler 2. Sınıfsınız muhabbeti yapmayı çok seviyorlar. 3
  • Abdurrauf 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:33:43 Elektronik biriminde çalışan ve haklı davamızda yanımızda olan arkadasları tenzih ediyorum ama bazı şahısların terbiyesizce yorumlarını görüyorum. Bu arkadaşlar boşuna zırıl zırıl ağlamasınlar çünkü biz kazanacağız o gösterdiğiniz belgelerin hiçbiri bağlayıcı değil iyi araştırın, komik duruma düşmeyin çok örnek var çünkü elektrik personelinin atsep aldığı. Daha değiştirmek yazamayan bir cahil gelmiş elektriğe sataşmaya çalışıyor. Bunlar ülkeye döviz girsin istemeyen birkaç bencil, ateş olsanız cürmünüz kadar yer yakarsınız. 0
  • Anlama Özürlüye; 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:32:31 Niyet okuyuculuk yapmak yerine, gidin siz bir yerlerde fal bakın.. Belki inanan çıkar. 0
  • Thales 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:24:47 Sevgili arkadaslar bizler elektronikci oldugumuz icin degil enroot isi yaptigimiz icin yuksek tazminat aliyoruz. 7
    • Anladim 14 Şubat 2021, Pazar 03:02:42 İsmi ne isi Sizin limanlarda hicbir is yapmadiginizi.bilmeyen yok .sizlerin cogu vora gidip istasyon kontrol defterini doldurmuyor haftada 1 kere yapacağı isi bile yapmıyor. Bide burda elektrik personeli lisans almasin diyecek kadar dahada aşağılık hale.dusuyirsunuz.neden engel.oluyorsunuz nedir bu cekememzlik 0
  • Anket 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:21:04 Bir anket yapmak istiyorum. Bizden baska kimse atsep lisansi almasin diyen elektronikciler bu yorumun altindaki begen tusuna tiklasinlar. Atsep lisansini herkes alabilir diyen elektronikciler ise begenmiyorum tusuna tiklasinlar. Bu ankete sadece elektronikciler katilsin ki, orada calisan arkadaslarin dusuncelerini ogrenelim. 1
  • Canada 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:07:23 ATSEP lisansı alan ülkelerden örnek olarak, Kanada "IBEW " derneği 2
  • Opens 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:06:22 Bu grup çatısı kullanılarak çıkarılmaya çalışılan kavgaya ortak olmamak için bu grubu bırakıyorum! Yalan dolan al sen oyalan dedikleri kimselerden olmayacağım! Tazminat yalanlarına doyduk artık o sofra bize göre değil! Kin ve nefret tohumları ile provakasyon yapmaya çalışanlar bizden uzak olsunlar! 2
  • Lives k 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:05:22 Elektrik personeli bu kurslara neden gönderilmiyor. Kurum personeli arasında ayrımcılığa son verilmeli. Eğitim konusunun muhatabı olan elektrik personelinin ilgili kurslara katılımının sağlanmasını istiyoruz. 1
  • Peace soldier 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:04:22 Bu kursu ICAO(uluslararası sivil havacılık örgütü) veriyor.Hemde bu yaz. Sivil Havacılık konusunda daha üst bir kuruluş yok. Dünya sivil havacılık otoritesi Atsep lisansını resmi bir şekilde elektrik personeline veriyor. Daha ne olması gerekiyor. 1
  • Allah'ın bir kulu 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:03:53 Arkadaşlar bu kursun içeriği ile aynı olan kurs DHMİ de elektrik eğitimleri arasında olan"Havacılık Elektriği YG/AG elektrik sistemleri kursu" değilmi. Elektrik mühendisi olarak bu kursu benimle birlikte bir kaç eğitimci arkadaşlarımızla birlikte veriyoruz yıllardır. Ayrıca bu eğitimlerde bahsedilen sistemler elektrik birimimin sorumluluğunda ve yıllardır bu sistemleri gece gündüz yağmur çamur demeden biz (Elektrik birimleri) ayakta tutuyoruz. İnşallah güzide kurumumuz yurtdışındaki bu kurslara gönderir bizi. 0
  • Belgium 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:03:01 ATSEP Belçika Elektrik, Bilgi İşlem, Makine personeli ATSEP lisansı alabiliyor. Türkiye'de de DHMİ Elektrik, Bilgi İşlem ve Makine Personeli ATSEP lisansı almalıdır. 3
  • Dhmi 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:02:51 Darısı kurum içinde üvey evlat muamelesi yapılan diğer teknik elemanların başına.. Hayırlı olsun 2
  • Prc 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:02:06 Uzakdoğu ülkeleri bile atsep lisansını elektrik personeline veriyor ÇİN 1
    • Çin 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:32:51 Çinliler yarasa diyor sende yarasa yiyor musun? Verdiğin örneğin bizimle ne alakası var? 11
    • Çin Çin 13 Şubat 2021, Cumartesi 18:42:49 Beğenmediğin Çin in aşısını alıp vuruluyorsun ama... 0
  • Unusual 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:01:44 Ne garip! Kazanmak insanlara yetmiyor, karşısındakinin kaybettiğini de görmek istiyor. 1
  • İga 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:00:40 Tav iga suan feci zarar yazarken bir de lisansli personel maliyetini karsilar mi .bu yönetmelik çıksın tantana asil ondan sonra kopar.bu is sn dhmi müdürünun basini ağrıtir.sektor içinde ama dhmi ci olmayan birisi olarak yorumum budur 6
    • Sabiha 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:33:42 Sabihada calisan ozel sirketteki elektronikci lisans alirken bisey olmuyor ama? 2
  • Faraday 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:59:23 Lise mezunu adam çıkmış mühendislik mezunu adam lisans almasın diye yırtınıyor. Liselinin lisansı olsun ama mühendisin lisansı olmasın istiyor? Pist başındaki vor/ils cihazının kanalını değiştiren adamın lisansı olsun ama koskoca havalimanının yüksek gerilim ayırıcılarını açıp kapatan mühendis adamın lisansı olmasın diyor? Akıl alır gibi değil inan ki! 6
    • Atsep kadar atsep 14 Şubat 2021, Pazar 00:19:55 Yav teknisyen hic olmazsa vor ils gibi spesifik cihazlarin kanalini degistiyor.sen şalter indirip kaldirmani övünerek anlatmassin.salter icin mi atsep istiyorsun.hayirdir ne bu havalar 5
  • I am single 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:52:29 Bu ortak grup yüzünden yuva kuramadım. Kuleci bi kızla aramızda yakınlaşma oldu ama aradaki maaş farkı ilerde sorunlara yol açabilir diye düşündüm ve kendimi istemeyerekte olsa geri çektim. Daha önce kuleden biriyle evlenen bir arkadaşım maaş farkının getirdiği sorunlar nedeniyle boşanmıştı. 13
  • Oy asiye oy asiye 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:47:05 Hep bu engellemeleri asiye ve ekibi yapıyor. Asiye niye böylesin sen? 2
  • NusrET 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:33:11 ResET yapmak seyrusefer bolumleri arasinda var mi peki? 1
  • Atsep 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:01:20 Eletrikçiler hangi sistemleri seyrisefere giriyorda atsep alaçaklarmış. Seyrisefer bölümleri içinde ampül deyiştirmek yok! 39
    • Yöntem Elektronik 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:48:44 Seyrüseferin içinde yöntem elektroniğin tamir ettiği kartı değiştirmek var mı? 1
    • Akn 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:15:34 Ben enerji vermezsem sen nasıl çslıştıracaksın o sistemle 1
    • Akn 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:20:21 Sen önce seyrüsefer ve değiştirmek kelimelerini doğru yazmasını öğren 1
    • kim 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:22:59 sizin kullandiğiniz sistemler dizel mi çalışıyor 0
    • Mahmut 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:25:19 Aa yok mu ampul değiştirmek sen çok biliyon bu kafayla çok yaşamazsın 1
    • Atsep Elektrik 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:27:33 Seyrisefer değil Seyrusefer. giriyorlarda değil giriyorlar da= da ayrı yazılır. Alaçaklar değil alacaklar. Alpül değil ampul. Değerli arkadaşım uygun bir zaman diliminde elektrik birimine git de sana Türkçeyi öğretsinler 3
    • Mahmut 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:28:41 Niye cihaz açma kapama, cohaz bozulunca servis çağırma birşeylerden çakmama var ya o yok mu aa çok üzüldüm:) 0
    • Sefa eren 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:39:52 Sen bu Türkçe ile alabiliyorsan eğer herkes alır. 1
    • Y.Bayezit 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:44:16 Bu nasıl bir uslüp ? Bu nasıl bir Türkçe ? Elektrik personelinin yaptığı işten bihabersiniz. Üstüne bu şekilde saygısızca konuşuyorsunuz.Normal bir şekilde fikrinizi belirtmek çok zor olmasa gerek. 2
    • Y.Bayezit 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:46:20 Bu nasıl bir üslup ? Bu nasıl bir Türkçe ? Elektrik personelinin yaptığı işten çalışmasından emeğinden bihabersiniz.Üstüne fikirlerinizi bu şekilde saygısızca belirtiyorsunuz.Fikir ve düşüncelerinizi normal şekilde belirtmek çok zor olmasa gerek 3
  • ATSEP 13 Şubat 2021, Cumartesi 13:36:53 ATSEP Belçika Elektrik, Bilgi İşlem, Makine personeli ATSEP lisansı alabiliyor. Türkiye'de de DHMİ Elektrik, Bilgi İşlem ve Makine Personeli ATSEP lisansı almalıdır. 8
    • Belcikali 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:03:20 Orasi belcika orada elektrikciye atsep veriyor olabilirler ama burasi turkiye ve biz burada elektrikciye atsep verilmesini istemiyoruz. 34
  • Elektrik 13 Şubat 2021, Cumartesi 13:35:23 Elektrik olmadan Hava Seyrüseferi oluyor mu ? 2
    • Mazot 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:04:22 Elektrik olmadan ucakta ucmuyor, thy elektrikcilere tazminat odesin. 8
    • Akn 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:25:50 Cihazı kömürle mi çalıştıracaksın 0
  • Teşekkür 13 Şubat 2021, Cumartesi 13:34:54 Başta Genel Müdürümüz Hüseyin KESKİN Bey olmak üzere emeği olan herkese teşekkür ediyorum. Hava Seyrüsefer Hizmetleri içerisinde Elektrik Biriminin görevi büyük ve önemlidir. Bu konuda Dünyada örnekleri çok olan Elektrik personelinin ATSEP alması kaçınılmazdır. Ama bugün ama yarın. 4
  • İnşaat 13 Şubat 2021, Cumartesi 13:22:48 Biz inşaatçılarda tüm ssy istasyon altyapı ve üst yapısından sorumluyuz bizimde dahil olmamız lazım. Tazminatta işletme dairesi varsa bizim olmamız büyük bir haksızlık doğurur 2
    • Statik 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:17:43 Resetçi alıyorsa inşaatçı da almalıdır. 2
  • Süpervizörü 13 Şubat 2021, Cumartesi 13:14:40 Bize tesdek olmayanlar.lobiciler herkez kendi yokusunun yorgunudur.-10 derecede ampül deyiştirmenin zorluğunu yasayamayan hikâye anlatmasin 9
    • Resed 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:37:23 -20 derecede vor ils resedlemedim diyen adsep kendisine adsep demesin. 0
  • Tgs 13 Şubat 2021, Cumartesi 13:09:31 Suan ozelde maasimiz yariya indi dhmi personeli garanti maas keyfi tıkırında keyifler yerinde olunca böyle boş islerle ugrasiyir bu 3 birim lisans aldığı anda 3. Havalimani tav in ve digerlerinin islettigi havalimanlarindaki tum bilgiislemcilere makinecilere , elektrikcilere lisanssiz calismaz bu tava iga'ya diğerlerine külfet olur personel eğitimi hep masraf olacak.ozellerin işlettiği havalimalarri personelini de lisanslandirmak zorunda kalacak ozel.kuruluslar. bu kadar zarar yazarken bunu hoş karşılamaz genel müdürün canını sıkabilir bu durum.zaten lisans alinca ne olacak bilgili arkadaslar anlatabilir mi sizin icin ne fark edecek.maas artışı mi olacak 14
    • Sefa Eren 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:41:38 Sen kendi işine bak arkadaş 3
    • Dhmi 13 Şubat 2021, Cumartesi 16:20:22 Sen kendi işine bak. 2
  • Makineci 13 Şubat 2021, Cumartesi 12:41:52 ATSEP lisans yönetmeliğinin dünyadaki uygulamalardaki gibi Ülkemizde Elektrik, Makine ve Bilgi işlem personeli de dahil edilerek daha kapsayıcı olması için irade ortaya koyan #DHMİ Genel Müdürümüz Sn.Hüseyin KESKİN'e teşekkür ederiz. @dhmihkeskin @dhmikurumsal #HAVATED 3
    • Dhmi 13 Şubat 2021, Cumartesi 13:44:01 Gidip kendinize göre bir lisans alın. Atsep lisansının görev tanımı belli değil mi. Elektri̇k camiası olarak sizde HAVELTAP Lisansı için uğraşın. Atsep lisansı bir başına asla tazminatlar için yeterli olmayacaktır. Uluslararası mevzuatlarda maalesef böyle birşey yok. Siz kendi lisansınızı alın onun üzerinden tazminatlara yürüyün. 19
    • Icao 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:02:16 Icao dokumanlarina acin bakin, makine ve elektrik personelide atsep lisansi alabiliyor. 1
    • Mahmut 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:31:16 Atsep lisansı için elektrik sistemlerinin olmadığını nerden biliyorsun ilk araştır sonra gel burda bilgili gibi konuş 1
  • Lisansiye olma 13 Şubat 2021, Cumartesi 10:34:07 Amacı maaşa zam diye anlayan varsa yanılıyor arkadaşlar bizim amacımız meslek lisesinde beraber okuduğumuz arkadaşlarımızla denk olmak 3
    • Equal 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:05:31 Diyelimki atsep lisansini aldiniz ama havacilik tazminatini 1.gruptan vermediler. Bu durumda yine denk olamiyorsunuz. 10
  • hevaltit 13 Şubat 2021, Cumartesi 06:17:06 elektirik olmazsa dünya durur piloddanda fazla alçaz! 9
    • Yazık 13 Şubat 2021, Cumartesi 13:29:34 Neden böylesiniz? Üzülüyorum size. 2
  • Lobiciler 13 Şubat 2021, Cumartesi 03:20:29 Biz alamıyorsak Birinci grupta zam almasın diye lobi yapanlarada bir sözünüz var mı 1
    • Ayimciler 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:07:15 Ayimcileri diyorsun sanirim? 6
  • Açık olsana 13 Şubat 2021, Cumartesi 03:16:42 Kim engelliyormuş söyleyinde öğrenelim 5
    • Haberin Yok 14 Şubat 2021, Pazar 01:12:08 Derneğinizden haberin yok garipsiniz 0
  • Asli 13 Şubat 2021, Cumartesi 00:32:46 Memur apron arff kadrosuna da aim lisansi verilsin .memur kadrolarina aim teknik kadrolara atsep lisansi verilsin herkez enrutcu olsun 1.gruba gecsin.bence super fikir sizce.1 yönetmeliğe bakar 8
    • Give up 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:08:44 Verilebiliyorsa Verilsin kardesim, seni niye geriyor bu durum? Hayirdir senden alip memura mi veriyorlar? 1
    • Gergin 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:02:51 Yaptığımız iş farklı çünkü sen yatarak o parayı al , ben eşek gibi çalışayım , risk alayım , kendimi geliştireyim oh ne ala . Almasın herkes aynı parayı bir zahmet riyalarlar. 2
    • Maxwell 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:23:14 Tum dunyada zaten oyle yapiliyor, birtek bizde sadece aim,atc ve eln aliyor. Biraz acip okuyup arastirsaniz sizlerde ogrenebilirsiniz. Cogu ulkede havalimani itfaiyesini gectik belediye itfaiyesi bile lisans aliyor. 2
  • İ.y 12 Şubat 2021, Cuma 22:31:48 Dhmi Elektrik hakettiği lisansı alması lazım 5
  • Masal 12 Şubat 2021, Cuma 21:12:30 Haveltedden masallar 17
    • La Atsep 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:38:53 La atsep masalları daha güzel oysaki:) 0
  • Lisans 12 Şubat 2021, Cuma 20:31:32 Atsep lisansi alininca havacilik tazminati 1.gruptan verilecek mi? Havacilik tazminati verilmeyecekse hic bos yere egitim,lisans, yabanci dil vs isleriyle personel ugrastirilmasin. 11
  • Elektronik 12 Şubat 2021, Cuma 20:11:09 Patlak lamba değiştirmek için mi atsep istiyorlar şimdi? 24
    • Atc 13 Şubat 2021, Cumartesi 13:07:42 Çubuga basip Reset attiniginiz için alıyorsunuz ama.... 2
    • Elektrik 13 Şubat 2021, Cumartesi 13:32:47 "Patlak Lamba Değiştirmek" diyerek seviyeni belli etmişsin. Havalimanı Güç Sistemlerinde sorun olduğu zaman uçak inebiliyor mu? Yani Hava Seyrüsefer Hizmeti devam ediyor mu duruyor mu? Bu durumda Elektrik Hava Seyrüsefer Hizmetlerinin ana yapı taşıdır. Havalimanında ve Seyrüsefer Hizmetlerinde Elektrik Sistemlerinin önemini ICAO'da açıklamışken sizin bu tavrınız çok komik. 5
    • Elektrik 13 Şubat 2021, Cumartesi 13:41:24 Arızalı elektronik kart devresini evde lamba sökmeden daha kolay şekilde sök Ankara ya gönder, onarılıp geldiğinde cihaza takmak için size ATSEP lisansı veriyorlar da; sen karanlıkta tuvalet e girme diye arızalı lamba devresini onaran, bütün seyrüsefer cihazları sıkıntısız çalışsın diye gece gündüz kesintisiz elektrik sağlamak için çalışan, yalnızca maaş bordro bakman için çalıştırdığın bilgisayara 220 Volt temin etmeye kadar birçok alanda çalışan elektrik personeli ATSEP lisansı almasın öğle mi! yazıklar olsun sana (sözüm bütün elektronik personelini kapsamamakta olup, elektronik personelleri içerisinde azda olsa emeğe değer veren değerli insanlar var). 5
    • Reset 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:10:21 Reset yapmak icin atsep veriliyorsa ampul degistirmeye de verilsin. 2
    • Easy 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:40:16 Reset yapmak için butona basmak mı yoksa ampül değiştirmek mi daha kolay? 1
    • Akn 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:19:07 Sen o seyrüsefer sistemlerini 9 voltluk pille mi çalıştırıyorsun. 0
    • dizel 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:27:39 kullandığınız sistem dizel mi çalışıyor Yada enerji kesildiği zaman nasıl çalışabilirsiniz 0
    • Elektrik 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:33:04 Reset için bile dışarıdan adam çağırıyorsunuz 1
    • Sefa eren 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:43:58 Sen yatmak için alabiliyorsun 0
    • Alın Teri 14 Şubat 2021, Pazar 01:07:57 Kardeş biz kurumda kim nasıl ne iş yapıyor gayet iyi biliyoruz. Alın teri teri ile çalışan bilgili, becerikli elektrik personeline laf yetiştireceğinize biraz kuruma faydanız olsun. 0
  • Osman 12 Şubat 2021, Cuma 19:49:18 Boş isler sosyal medyada atsep yazip ne diye baktim hidistandan fransaya her yerde atsep calisanlarinin fotoğraflari var ya radar anteni tepesinde ya ils antenlerinin olduğu yerde ya da haberleame telsizlerin oldugu yerde.isteyen Twitter sitesinde arama kısmına atsep yazip baksin.pist ampulü degistiren bilgisayar yazıcısı faksina bakan bir tane atsep görmedim.fotolarda.burodaki memura arff aprona da verilsin bence 16
    • Geri 13 Şubat 2021, Cumartesi 13:11:57 Nekadar acınilacak haldesin O dedigin ülkelerde elektrik elektorinik aynı departmanda olduğu icin olabilirmi ? Okadar basit birisi olduğun belliki.aim lisans alirken seisiniz çıkmadı ama biz hakettigimiz lisansi almak isteyince iş bilmezliginiz ortaya cikacak diye engel oluuorusnuz 4
    • Sanane 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:11:14 Hindistanda sokaga tuvaletlerini yapiyorlar. Onlar oyle yapiyor diye burada da mi oyle yapilmasi lazim? 2
    • Officer 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:42:04 Notam çeken memur lisans alıyorsa evrak yazan memur niye lisans alamasın? Birinin adı havacılık bilgi memuru diğerinin adı havacılık veri memuru olsun? 2
    • radar 13 Şubat 2021, Cumartesi 15:30:56 Hani o resmini gördüğünüz radar anteni vb Cihazlar benzinle ile mi dizel mi çalışıyor 1
  • Thmi arff 12 Şubat 2021, Cuma 19:35:05 bizde istiyoruz atseb!! 3
    • Res-et 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:12:03 Reset yabıyorum alıyorum paramı, eletrik almasın, istemezük. 10
  • Rixencan 12 Şubat 2021, Cuma 19:04:07 Hayırlısı olsun Selim abi 1
  • Yorumsuz 12 Şubat 2021, Cuma 16:42:57 Açıkça derdimizi söyleyin.Havacılık Tazminatı bizim asıl meselemiz... Lisansı ne yapayım ben en-route olmadıktan sonra... 4
  • havacı 12 Şubat 2021, Cuma 16:04:53 Havacılık Elektriği DHMİ'in ön önemli ve en gözde konusudur... 6
  • binboğa 12 Şubat 2021, Cuma 15:56:06 Saçma sapan anlayış içinde olan lobilere karşı kurumlar özverili çalışan Havacılık Elektriği personeline sahip çıkmalıdır... 4
  • hans 12 Şubat 2021, Cuma 15:54:59 zamanında tazminat artışı için emek verenlere biz yiyeceğimize hans yesin diyen ve tazminat artışına engel olan zihniyet şimdi engelleniyoruz diye ağlıyorlar gidip fransadan filan örnek arar olmuşlar ama unuttukları şey hiçbir yerde işletme ve hava seyrüsefer aynı yapı içinde değil onu neden söylemiyorlar bu iki yapı ayrılsın lisans mı istiyorlar yüksek lisans mı ne isterlerse alsınlar 14
    • Hans 13 Şubat 2021, Cumartesi 14:12:53 Elektrikçi yemesin ama hans yesin diyenler hala buradalar. 4
    • Elektrik Sezer 13 Şubat 2021, Cumartesi 20:02:03 Yahu Hans arkadaşım senin damarlarında akan kanın ne olduğunu bilmiyorum ama kurumda can damarlarınız Elektrik biliyorsun. 0
  • Teşekkürler 12 Şubat 2021, Cuma 15:38:46 Bugünlerde gerek ülkemiz adına gerek kurumumuz adına müjdeli haberleri ard arda alıyoruz. ATSEP Lisansı Elektrik personeline hayırlı olsun. Ülkemize hayırlara vesile olsun. 3
  • Seyrüsefer 12 Şubat 2021, Cuma 15:38:22 Bugüne kadar çözülmemiş bu adaletsizliği ortadan kaldıran Genel Müdürümüze @dhmihkeskin teşekkür ederim. Başka ülkelerde veya ülkemizdeki kurumlarda görülmeyen Elektrik-Elektronik ayrımını ortadan kaldırdılar. Elektrik personeli de artık ATSEP lisansı alabilecek. 4
  • Seyrüsefer Elektrik 12 Şubat 2021, Cuma 15:38:03 Elektrik Sistemleri gerek Enerji Nakil Hatları, gerek Kesintisiz Güç Kaynakları (UPS), gerek Elektrojen Grupları , gerek Seyrüsefer İstasyonlarının elektriksel donanım ve altyapısı olarak Hava Seyrüsefer Hizmetlerinin ana zincirlerinden biridir. DHMİ ATSEP Elektrik Elektronik 5
  • ATSEP 12 Şubat 2021, Cuma 15:37:20 DHMİ Elektrik, Makine ve Bilgi Teknolojileri personelinin de ATSEP lisans yönetmeliği kapsamına alınması için desteklerini bizlerden esirgemeyen #DHMİ Genel Müdürümüz Sn.Hüseyin KESKİN beye camiamız adına teşekkür ederiz 4
  • Mustafa 12 Şubat 2021, Cuma 15:33:31 Bu sefer tamam inşallah. 4
  • Destek 12 Şubat 2021, Cuma 15:31:27 Destek veren herkesten Allah razı olsun. Hak yerini buldu. 4
  • DHMİ 12 Şubat 2021, Cuma 15:31:01 Sayın Genel Müdürümüz Hüseyin Keskin Bey'e teşekkürler. 4
  • EEM 12 Şubat 2021, Cuma 15:30:25 Bu sefer elektrik personeli hakettiği ATSEP lisansını alacak. 6