HAVA-İŞ'TEN ZEHİR ZEMBEREK AÇIKLAMA!

    Çok beğenilenler

  • Tek care 03 Ocak 2020, Cuma 19:04:26 Ucucu ekipler 15 dk tum seferlerde gec hareket edecek. Greve gerek bile kalmaz cok degil 15 dk. Birlik olsak yeter. 27
    • Yav he he 03 Ocak 2020, Cuma 19:16:29 Sacmalama ne :) 7
    • TGS 03 Ocak 2020, Cuma 19:58:28 Kendi fikrini kendine sakla iyi olunca ver Allah işler terse dönünce ...Biraz alışın sadakat olsun biraz uçak altındaki kardeşlerimiz ne yapsın bu soğukta uçaklar rötar yemesin die özveriyle çalışsın siz ver Allahım ver 29
    • Birlik 03 Ocak 2020, Cuma 19:59:55 Arkadaşlar ne olursa olsun birlik olalım. Asıl savaşımızdan hep sapıyoruz. Pisliği yapan işveren. Tavrımızı koyalım işveren e haddini bildirmek lazım. Yoksa ikramiyeler de gidecek birlikte hareket etmezsek 3
    • Hep aynı 03 Ocak 2020, Cuma 20:01:57 Sayın sendika yöneticileri, boş yapmayınız lütfen. Grev zamanında bir şekilde getirildiğiniz koltuklara liyakat gözetilerek mi geldiniz de başkalarına sallıyorsunuz? Grevi biz yaşadık, 305 vakasını biz yaşadık. Şu an bizimle harekat memurları aracılığıyla şirketi karşı karşıya getirmek manasızdır. Ortada tis var, imzalar var. Canım istemedi paranı vermiyorum diyebilirler, yönetimle görüşebilmelisin, mahkemeye gidebilmelisin. Ya da örgütlenmeyi becerebilirsen grev kozunu göstermelisin. Tis'de benim imzam yok. Siz attınız o imzaları, arkasında durunuz. 4
    • Durum bu 03 Ocak 2020, Cuma 20:05:12 Siz hic bir zaman birlik olamazsiniz, cunku TK ucucu ekipleri omurgasiz yalaka dolu. Bunu yonetim de biliyor, o yuzden boyle rahat davraniyorlar. Daha cooook haklarinizi kaybedeceksiniz. Hava is’te yonetimin ve hukumetin yalakasi ve bunu bile bile hala oraya aidat oduyorsunuz. 7
    • 320 03 Ocak 2020, Cuma 20:07:31 Birlikte hareket ediecektir,grevse grev artık yeter deme zamanı geldi bu yönetim koltuğundan gidecek tüm 320 filosu 15-20 dk geç hareket edecek pazartesi itibariyle 3
    • Doğru 03 Ocak 2020, Cuma 20:24:05 Arkadaşlar tam imza saatinde imzanızı atın,15-20 dk geç hareket edelim 1
    • Xristos bizi korusun 03 Ocak 2020, Cuma 20:24:40 Aminnn 2
    • Çava reş 03 Ocak 2020, Cuma 20:37:47 Reis dediğini yapacaktır siz güvenin sağlam durun yeter gardaşlar hakkın adamı hakkınız için yürüyor haydi bismillah AKT 15
    • Mavi 03 Ocak 2020, Cuma 20:40:53 Herkesi greve çagırıyoruzzzz Bu olayın sonu greve gidecek ❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️ 3
    • Olmaz 03 Ocak 2020, Cuma 20:41:47 Kanuni degil 7
    • Postam123 03 Ocak 2020, Cuma 20:42:03 Grev istiyoruz 1
    • :) 03 Ocak 2020, Cuma 20:43:13 Siz 2 3 sene daha çalışın kendi kafanıza göre yavaşlatma eylemleri yapmayın bizden haber bekleyin, zaten yeni tis geldiğinde o eski kazanılmış haklar olmayacak . Davada duser zaten.*/* 16
    • Sxs 03 Ocak 2020, Cuma 21:08:44 Birlik olurlar merak etme, ödleri kopuyor ne 15dakikası 1dk gecikince yatıda mesaj gelir diye uyuyamıyor insanlar, thy bitti. 5
    • Sxs 03 Ocak 2020, Cuma 21:09:10 Anca koltuktan delikanlılık yap başka da bişi olmaz senden ztn.. 8
    • Xxxx 03 Ocak 2020, Cuma 21:30:07 Ya arkadaş herkes tamam der %80 i gider %20 de işten atılır.atılanların arkasından da ama böyle olmaz ki zaten anarşistti onlar diyip konuşulur. Türkiye burası... 7
    • Kabin 03 Ocak 2020, Cuma 21:36:43 Herşeyi standart a uygun yapalım bakalım, Ankara İzmir seferlerinde ikram yetişiyor mu. İmza saatinden bir saat önce alana geliyoruz. Şimdiden kusura bakmayın çalışma arkadaşlarım. İmzamın bitmesine 1 dk atarım imzamı. Ekip ister gitmiş olsun ister olmasın bulamadım mı. Tek başıma biner giderim uçağa. 4
    • ??? 03 Ocak 2020, Cuma 21:47:10 Nerde onu yapacak yürek??? 11
    • Onu yapacak 03 Ocak 2020, Cuma 22:26:26 Yürekmi? 0
    • Kulağınıza küpe tavsiyesi 03 Ocak 2020, Cuma 22:33:56 Herkes standart,yavaşlatma,grev vb demiş..Yapmayın..Atarlar..Kokpit destekte vermez..Olan kabine olur,atarlar..Geçmişi hatırlayın..telefona mesaj gelir..Atarlar..Ağlarsınız sonra..Hep ağlamışlardır öncekiler..Fırsat arıyorlar,Yapmayın atarlar 5
    • Sxs 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:40:48 Sende klavyeden delikanlılık yap. Hayata muhalefetsin. Sen bu sendikadan ayrıl hatta bu şirketten ayrıl 2
    • Grevci 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:43:58 Sendikaya ne desteğin oldu da sendikadan destek beklion. Aidat vermeyle yan gelip yatarak ağzına ekmek vermezler. Aycı da seni bulunmaz bursa kumaşı diye çalıştırıo 4
    • He he he 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:45:27 Madem bu kadar uzaksın inanmıyosun haberi niye okuyup yorum yazıyosun ilgilenme. Git işine bak 0
    • Tgs 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:54:52 Tgsci arkadaş sen karisma, bu iş seni aşar 0
  • Little Emrah 03 Ocak 2020, Cuma 21:27:03 Mudurler ve yoneticiler, gorevleri bitip siradan hat kaptani oldugu zaman , gecmiste altina imza attiklari memolari bultenleri unutup , “walla amca ben yapmadim , emir kuluydum” modunda Kucuk Emrah gibi geziyorlar FWZ ofiste ;) pilotu pilottan baskasi öpmez bizde , ucusta first officer biraz ozguvenliyse onun kalbini kirarlar , bilekligine sacina laf ederler, karisindan isteyemedigi limonlu cayi kabin memuru sakkarinsiz ve limonsuz getirdi diye postayi koyan “ex yildizli kaptanlar” , kesintilere , hak kayiplarina ses cikaramaz cunku ev mortgage’lari , cocuklarinin okul taksitleri vardir . Emekli maaslari oldugu icin onlara koymaz . Her ucus emniyet toplantisindan once asarlar keserler , toplanti olur kimse sesini cikarmaz , toplanti sonunda alkis tutarlar .. Klasik X nesli kusaklari , essegi saglam kaziga baglim bana bisey olmasin .. 13
  • Tüm yorumlar

  • Metin 05 Ocak 2020, Pazar 12:35:11 Nedense şirketler bir türlü çalışanı desteklemiyor insanlar köle gibi çalışıyor ama bir şey olsa yine çalışan suçlu yeter artık siz onlara babanızın hayrı için para vermiyorsunuz herkez emek veriyor biraz alın terine saygı 0
  • Cavitt 05 Ocak 2020, Pazar 09:56:24 Kesin yaşanmıştır bu olay !?!? 0
  • Yoldan geçen 04 Ocak 2020, Cumartesi 21:21:49 Yaw hehe anladık. 4
    • Trolibus 05 Ocak 2020, Pazar 08:56:57 Sen ne ayaksin ! 0
  • Km1 04 Ocak 2020, Cumartesi 19:54:37 Grev yapılsın diyenlerin %90 korkudan greve katılmayacaklar ama bırda ahkam kesiyorlar. Sendika adam gibi hakkımızı savunsun bizlerde aidiyet duygusunu öldürmesinler oldu bittiye getirip pazarımızı yakıt paramızı gasp etmesinler desinler ki kardeşim kemer sıkıyoruz destek olun el birliği ile zararımızı azaltalım şirketmizi ayakta tutalım bayrağımız yere düşmesin valla seve seve %55 maaşımdan kessinler ne kdr keseceklerse her şey para değil her şey thy da değil gereken ne ise karşılıklı yapılsın gasp usulü olmasın bu işler yeter ki. 10
  • Sadece vatandaş 04 Ocak 2020, Cumartesi 19:53:18 Bu haksızlıkları görüpte bugüne Kadar bi sey yapmadınızsa sizinde onlardan bi farkiniz olmadığını gösterir 1
  • Şirketin yumuşak karnı Hava-İş 04 Ocak 2020, Cumartesi 19:37:51 Geçen seferki sendikadan ayrılmalar şirkette fazlasıyla karşılık buldu. Şirketin yumuşak karnı Hava-İş. Aralarında ne gibi bir bağ var bilmiyorum ispatlayamam ama şundan eminim ki Hava-İş in üye kaybına şirketin TAHAMMÜLÜ yok. Havasen e üye olunmalı mı tartışılır ama yapmamız gereken Hava-İş ten bir an önce ayrılmaktır. Aynı şeyleri deneyip farklı sonuçlar alamayız. Bu şekilde devam ederse hak kayıplarımız sürecek. Ortada bir tiyatro var 5
  • .. 04 Ocak 2020, Cumartesi 15:03:14 Çok şükür sonunda sendika gibi bir açıklama yapmışlar. Bugüne kadar şirketin bir müdürlüğü gibi çalışıldığı için müdürlerde böyle bir rahatlık var. Nasıl olsa sendika pasif diye ne isterlerse yaptılar. Sonunda işçilerden kesilen aidatların hakkını verecek işler sinyali vermeleri çok sevindirici. İnşallah bir yerde geri vites gelmez. Kutluyorum 4
  • Ka Ka 04 Ocak 2020, Cumartesi 14:55:33 Yakinda harcirah kesintisi gelecek ... saat ucreti birim ucreti olarak hesaplanip yatirilacak... Gemi su aliyor ozellikle kabin mutlaka B plani yapsin .... 3
  • En rezili 04 Ocak 2020, Cumartesi 14:31:23 Sen koskoca thy filosuyla övünen thy ödülleri ile övünen thy bir yol parasına tamah etti. Al sana yeni havalimanı al sana borç batağı alsana memnuniyet 6
    • Yol parası 04 Ocak 2020, Cumartesi 20:51:45 Yol parasını şirket zaten veriyor. Sözleşmenizde şirketin göstereceği base de çalışmaya imza attınız. Şimdi verdiği extra parayı kesti diye bu kadar gürültü niye. Anlam veremiyorum. 35
  • LÜTFEN OKUYUN 04 Ocak 2020, Cumartesi 14:27:41 Bakın sayın arkadaşlar abiler kardeşler ben 24 yaşında tgs yhm’de çalışan bir personelim beni ne kadar kaale alırsınız bilemem ama eğer bundan sonraki süreçte uçucu ekibi,docosu,tgssi,tekniği eğer birlik beraberlik olmazsa şunu bilin ki bu herkese sıra gelecektir. TK yer hizmerlerinde pierlerde,kontuar alanında boşu boş gezen altında cincır ile çalışıyorum şekli yapan 2-3 ucağa gelip denetliyorum havalarında olan çok insan var. Sayın yönetim sayın plan ve proje ilişkileri eğer ki sen önce bu boş gezen yer hizmetlerindeki tk elemanlarını temizlemezsen, yurtdışındaki müdür tipli insanların harcamalarını gözden geçirmezsen bu işin sonu gelmeyecek. Verilen hak geri alınmaz eğer alınırsa sen açık açık mobbing tehtidine başlamış demeksindir. Ayıp ediyorsun kardeşim İGA müdürlerine gücün yetmiyor hırsını uçucu ekipten cıkarıyorsun yarin tgs den diğer gün teknikten çıkaracaksın. Pierdeki ofislerini kapattılar. Kontuarda amerika ingiltere kontuarını kapattılar. Çık dik dur düşmanmısınız de. Deyin arkadaş deyin sonumuz geliyor yoksa. Uçucu ekibe geçmiş olsun içlerinde çok çürükte var ama o güler yüzünü arrival yaparken ucak kapısını açtıgımızda o selamlamayı güler yüzünü esirgemeyen host/hostes/pilotlara selam olsun ne olursa el birliğiyle.. TGS YHM 7
  • biraz akilli olun 04 Ocak 2020, Cumartesi 14:21:39 greve kadar yapabileceginiz bir sürü sey var, 1.tek motor taksiye veda, 2.yavas taksi 3.short kat talebine veda 4.yurt disi veya yurt icinde full procedure star 5.anti ice veya apu kullanimi 6.erken alcalma veya yavaslama,prosedüre uygun hadi emniyetli ucuslar,canim kardeslerim benim. 13
    • F/O 06 Ocak 2020, Pazartesi 18:31:03 Yanlışa tepkinize saygı duyuyorum ancak bu adımlar şirket yoneticilerine karşı değil ülke ekonomisine, milli servete karşı atılan adımlardır. Yöneticilerin kararlarını dolaylı olarak etkileme ihtimali düşük ama ekonomiye olumsuz etkileri bire bir. Karşı tarafın yanlışı ve hak yemesi bizim yanlış yapıp hak yememizi meşrulaştırmaz. Tüyü bitmemiş yetimin hakkını da düşünmek gerekir. Saygılarımla 0
  • limitler limitler 04 Ocak 2020, Cumartesi 14:09:27 hep derim insan limitlerde yaşamamalı. alıyorsunuz 60-70 neyse hırs nasıl hırssa artık milyonluk evler, arabalar hayatlar limitleri zorluyorsunuz. sonra grev kararında tıssss. Kaptanlar çekecek bu grevin başını arkadaş o sorumlulukta sizin omuzlarınızda. Gururlu yaşayacak limitlerde hayat kurun kendinize de, kapıyı çarpıp çıkacak cesaretiniz olsun... 6
  • Siyah 04 Ocak 2020, Cumartesi 14:04:35 Uçuş işletme ve Kabin hizmetleri istifasını vermeli İyi yönetilemiyorux 1
  • Grev olmaz 04 Ocak 2020, Cumartesi 13:41:01 Grev kararı alınırsa CB kararnamesi ile anında iptal edilir. Ve hükümetin atayacağı 3 kişi ile şirket oturur tıs imzalar iş biter. Grev mrev sistem değişikliğinde bitti hacılar. Havasen de gelse hava iş te olsa fark yapmaz. Hatta Lenin i sendika başkanı yapsanız yine sonuç aynı olur. Hariçten gazel okumayın keyfinize bakın 33
    • Kpt 04 Ocak 2020, Cumartesi 13:55:20 İşe gitmeyenide hapse atar dimi:) 2
    • Polyanna 04 Ocak 2020, Cumartesi 14:03:47 Grevvvvv istiyoruz 9
  • Hadi hadi 04 Ocak 2020, Cumartesi 13:40:57 İnanmayın amirlerin böyle dediklerine bazıları ajan misali hısımlarına (yukarıdaki) ulaştırırlar işinize neden olmaya çalışırlar gazlarına gelmeyin. 12
    • Nehir 04 Ocak 2020, Cumartesi 14:06:20 İmzamı tam imza saatinde atacam Daha sonra Er seferinin brifinginide 15dakikada yapıp uçaga geçeçem 5
    • Grev 04 Ocak 2020, Cumartesi 14:11:53 Sendikadan grev kararı bekyoruz acil yoksa imza saatinde imzamızı atar yavaşlatmaya gideriz❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️ 4
  • 7 04 Ocak 2020, Cumartesi 13:25:23 7 senedir imzami, imza bitisine 10 dk kala atarim beni de grevci zannederler miii 5
  • Vatandaş 04 Ocak 2020, Cumartesi 13:20:27 Utanıyorum neden biliyor musunuz...şu yorumlara bak aynı şirkette çalışıp birbirinin yüzüne bakan insanların sahtekar gülümsemeleri ardında birbirlerine olan nefret kin haset durumlarını görmek utanç verici..Hakikaten birgün ey insanlık denecek ve üzerine kimse alınmayacak 5
  • Şenol 04 Ocak 2020, Cumartesi 13:10:24 Hikayeden açıklama 10
  • ATC 04 Ocak 2020, Cumartesi 13:08:26 THY önce içindeki kartal ihl mezunlarını temizlesin. 13
  • Bazı ailelerde çok sık görürüm 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:51:09 Eşini sevmiyor. Eşine değer vermiyor. Dövüyor,aşağılıyor. Mutluluk yok,huzur yok. Soruyorum neden boşanmıyorsun diye. Cevap hep aynı. Aile dağılmasın, çocuklar üzülmesin. Bu mesele de aynı. Mutlu veya mutsuz yaşamak senin elinde. Grev olursa sevinirim. Olmazsa şaşırmam. 5
  • Air France Lufthansa 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:47:22 Her sene grev yapıyorlar. Biz bakıyoruz sadece. 7
  • Dünyayı gezdim 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:41:18 Hareketlerimiz ile konuşmalarımız uyuşmayan millet olduğumuzu gördüm:( Bu yüzden grev falan yalan. Bu yüzden bu yönetim bizi yönetmeye devam edecek. En yukarıdan arayıp Sn. Tatlıbal, ülkemizin bu zor günlerinde bir de THY mız zarara uğramasın. Yazık günah. O kadar çalışan var. Uluslararası platformda markamız ve ülkemiz zedelenir. Hepimiz bunun altında kalırız. Grevi iptal edelim derler ve kapanır bu iş. Sonra aynı tas aynı hamam. Take off position. Oh yeah baby ;) 7
  • Başganım 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:32:06 Allahına kurban oluruz başganım 42
  • Racon yapma icraat yap 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:20:33 İran'in israil'e kestiği racon misali sendikacı beyde Ainen konuşmuş ama sadece konuşmuş neden etki tepki meselesine girilmiyor ep aynı nane yok öyle yaparız yok böyle yaparız here birde Taxiciler hükümete racon yapıyordu ya işte Ainen öyle bir racon olmuş 13
  • Güldürmeyin :) 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:10:14 Grev insan hakları olan ülkede olur. Çok komiksiniz. 9
  • Saldırı 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:06:33 Çakalın biri ortaya bir mesele atmış, şurdaki durum acınacak bir vaziyet. Ahlâksızca bir saldırı da va maalesef, kokpite... Ya kardeş senin elinden lövyeni mi çektiler, stickine elektrik mi verdiler sen de kokpite girseydin denince de çok alınmayın sonra, kabinden teknikten hatta yönetimden kalkıp kokpite gelenler de var helal olsun gerçekten. Sidik yarıştırmanın kimseye faydası yok, uçakta minimum ekip gereksinimi var, pilot da kabin memuru ve amiri olmadan da yolcu uçuşu gerçekleşemez, çemkirmek kim önemli kim önemsiz konusu abes. Ve geçen sene teknik arkadaşların dikkate alınmaması sonrası uçuşların nasıl aksadığını da gördük, teknik de kıymetlimiz. Genel olarak sendika üzerinden laf sokma çabaları görüyorum, buyrun bakalım kabin kokpit teknik hangi birim yüzde kaçı nereye geçmiş araştırın bakalım ne çıkacak. Kaldı ki tüshad, talpa onlar da havacılık kolları Allah aşkına ne kadar faydalı işler yapıyorlar. Yok sen şu sendikaya geçtin geçmedin birliği bozdun muhabbetlerini bırakın. Herkes kendi değerlendirmesini yapıp mantıklı geleni yapıyor BİREYSEL olarak şucular böyle bucular böyle faydasız bir başka sidik yarışı. Bir de sanırım kabin adına Cpt adına 737 adına 320 adına 10-12 yaşlarında ergenler girip habire sallıyorlar burda. Saygılar 10
  • FO 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:51:56 Ben de haberin altında bayramları da verelim pazarlar yetmez diye teklif etmiştir dedim ama öyle değilmiş. Öbür TİS e inşallah. Hala sana inananlar var ne yazıkki. 11
  • E5 SEFAKÖY METRO ? 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:49:57 E5 SEFAKÖY METRO ? nerede. Hala E5 Sefaköy üzerinden İGA ya bir ulaşım sağlanmadı.METRO açın bakın görün Yolcu Patlamasını... E5 Üzerinde İkamet eden bir dünya çalışan-CREW ve Yolcu Potansyeli var. Hala İGA nın kafası basmıyor.Burada oturanlar bile SAW a gidiyor. İspatı var.Yolcular söylesin. Bu kafa ile IGA da ÜST YÖNETİM de dahil kimse kalmayacak.!! Bakın göreceksiniz.Değişiklik olacak.ÜST YÖNETİM'de... Başarısızlıklar,ilgisizlikleri başlarını yiyecek. Helal olsun SAW'a !...... 12
  • Grev ya da istifa 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:44:44 Bu kadar klavyede yazıp şunu yapın bunu yapın, yapalım edelim diyeceğinize yazdıklarınızı uygulasanıza, hayat Türk Hava Yolları değil, dışarıda hayat var, bırakın bu kadar stres altında çalışmayı, sonra kanser çeşitleri ile mücadele edenleri gördük, ayağını yorganına göre uzatan zaten yatırımını yapmıştır, basar istifasını Gül gibi YAŞAR, arkadaşlar önce kendi maskeni sonra çocuğunun maskesini, bu kadar basit, ama yok ben sosyal medyada lüks araba markamın modelini müzik yayınlarken göstericem, ya da saatimi ya da çantamı diyorsanız, o zaman çekmeye devam, merak etmeyin 100 liralık saat ile 100.000 teklik saatte aynı zamanı gösteriyor 7
  • Başkan !!! 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:41:55 Tribüne oynama,boşa üfleme gerekeni yap. Üyelerini örgütle greve git yok yapamam,yemez diyorsan üyelerinle birlikte işverene ciddi bir tepki ver. Onu da yapamıyorsan sendikadaki lüks hayatı bırak,istifa et çek git ! 3
  • Koyun sürüsü!! 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:25:46 Hiç bir şey değişmez. Pilotlar koyun sürüsü gibi işlerine devam eder ve şartlar daha kötüye gider! 30
    • Kpt 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:11:18 Aynen böyle nifak sokmaya devam et. Kesin bir işe yarar. Koyun sensin terbiyesiz. 18
  • Yalancılar 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:07:14 Yalan yanlış iftiralar dosyalara konup personel atılırken disiplindeki elemanlarınız pasta börek yemekle meşgul sayın başkancık... Kaçta personelin hakkına girdiniz kendi menfaatleriniz için. Gıkı çıkmadı disiplindekilerin Bırak bu işleri show yapma. 8
  • THY çalışanları 04 Ocak 2020, Cumartesi 10:57:33 THY çalışanları anca adınızı yazmadan boş boş atıp tutuyosunuz.Hadi yapın grevinizide görelim hepiniz gerçekten korkaksınız özellikle şurda yorum yazan tüm pilotlar.yönetim %20 maaş indirimine gidecek yakında ozamanda anca sallarsınız burdan 38
    • Yavaş gitsin 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:54:57 10 10 gitsinde hava da kalmasın 4
    • Vergilerle 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:23:56 Maas indirimi oldu zaten, once ucus isletme baskani, tip mudurleri ve yanlarindaki yalakalari degistirmeliyiz 0
    • Maaş indirimi 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:40:29 Pilotların maaş indirimi anca senin gibi hazımsız, liyakatsiz, başkasının ekmeğinde gözü olan ahlâk yoksunlarının rüyasında olur. 4
  • Q M 04 Ocak 2020, Cumartesi 10:39:11 Burada kokpit ekibi hakkında yazdığınız kötü yorumlarınız bütün kabin ekiplerini uzun vadede etkileyecek, farkında değil misiniz? Neden kendinize bu kötülüğü yapmaya devam ediyorsunuz, anlamak mümkün değil gerçekten. 10
    • Kabin 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:55:15 Zaten amaç kokpit kabini bir birine düşürmek maalesef biz kabin ekiplerinde buna çok iyi başarıyoruz .BİDE SENDİKA DİYORYA NEDEN UÇUŞ İŞLETME VE KABİN HİZMETLERİ BUNU İMZALAMIŞ DİYE BAKIYORUMDA İMZA YOKKİ İMZA ATILMAMIŞ ALTINA 2
  • Fly 04 Ocak 2020, Cumartesi 10:34:57 Hava iş bu sefer de pasif davranırsa biz uçucuların güvenini tamamen kaybeder. Yöneticiler kendi ikballeri uğruna çalışanı eziyor yeter artık.İş bilmez egolu torpilli yönetici istemiyoruz. 3
  • Sirket hep ne diyor 04 Ocak 2020, Cumartesi 10:06:44 Full prosedür uygulayın. Biz ne yapıyoruz, holda girmeden Fafa gittik visual. Ya da en kötü direk outbound olduk. Başımıza bisey gelse ben senden bunu mu istedim lafını duyacağımızı bile bile. Circling yapmak varken visual istedik, ya da arka rüzgarla indik limit içiyse. Mogadishudan divert etmedik be doğru dürüst. Sırf milli servettir yazıktır günahtır boşa gitmesin diye. 3000 feette iniş takımı koyun diye bülten geldi. Kaçımız uyguladık. Meydanda teknisyen yok, ya da var 500€ charge ediyor, aman dönüşte yazarız dedik. İşler ters gitse bize gireceğini bile bile. Kalkıştan önce arıza geldi, baktık Mele kalktık, biz sana kalk dedik mi diyeceklerini bilerek. Ignition fault geldi, körüğü geri çektirip kaydettirdik mi deftere. Hep kendimizi öne attık bu şirket kazansın ülkemiz kazansın diye. Pekiii ya şimdi 8
    • Bravo 04 Ocak 2020, Cumartesi 10:53:18 Harika yorum olmuş ağzınıza ssğlık. 3
    • Bravo2 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:04:18 Çok doğru yorum.Yumurta küfesi bizim sırtımızda ancak masabaşından atın tutun. 5
    • Dede 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:53:14 evet özellikle arızaları dönüşte yazmak çok profesyonelce olmuş, aynen devam, alkışlıyoruz... 8
    • Yapmayın 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:53:40 Sayın kaptanım ne gerek var. Bundan sonra kendimden fedakarlık etmem. Full prosedür isterim, erken flap koyarım, erken stabil olurum atc müsade ettiğince. Tek motor taksi yapmak zorunda değilim. Dediğiniz gibi küfe neden benim sırtımda olsun. Bunları yapımca prosedür ihlali yapmıyoruz, yazan neyse o. 3
  • Bir bilen 04 Ocak 2020, Cumartesi 09:52:20 Gaza gelmeyin 500 tane km 500 pilot fazlası var, benden demesi 91
    • Bir bilen 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:06:05 Seneye 2000 pilot 4000 kabin ihtiyacı olacak 6
  • Güldürmeyin 04 Ocak 2020, Cumartesi 09:43:29 Bu sendika greve çıkacak öyle mi. Şu kadar net söylüyorum, greve çıkarsın pilotluğu bırakır gider sendika başkanının kapısında selam nöbeti tutarım 5
  • Hayırlı işler 04 Ocak 2020, Cumartesi 09:40:31 Geçen sefer havasen e geçme ihtimali bile çok şeyi değiştirtti. Anlayın artık şirketin yumuşak karnı Hava-İş. Aralarında nasıl bir bağ var bilemiyorum. Tek bildiğim Hava-İş’in üye kaybına şirketin tahammülünün olmadığı. Şirketin arka çıktığı bir sendika olabilir mi? Peki böyle bir sendikada durulur mu? Havasene üye olmak zorunda da değilsin ama istikbalin için Hava-İş’i bırakmak zorundasın 11
    • Havasenci 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:24:55 Düpedüz havasenin yardakçısı da sensin. Havasen den maaş alan personelsin dimi. Delikanlıca yaz. Thy ne zaman havaişin arkasında durmuş. Biraz beyin olsa yaşananları iyi analiz ederdin. Alexander ın maaşlı çalışanısın 42
    • Pilotum 04 Ocak 2020, Cumartesi 19:48:33 Pilotum hiçbir sendikayla bağım yok. fetoyla mücadele etmiş birisi olarak görünmez bağları görmede iyiyimdir o kadar. 0
    • Bak güzel kardeşim 04 Ocak 2020, Cumartesi 19:52:42 Yaşananları analiz ediyorum. Hava-İş’ten ayrılmalar olunca şirket kıçı yanmış gibi önlemler aldı. Şirketin genel müdürü masaya yumruğunu vura vura Hava-İş’ten ayrılmayacaksanız dedi ve insanları tehdit etti. Yüzlerce kişi vardı o toplantıda. Aynı fikirdeyim şirketin yumuşak karnı Hava-İş. Senin yorumundan da mevkini saptetmek güç değil. 0
    • Grev Mrev 04 Ocak 2020, Cumartesi 19:56:01 Grev sesleri geldiğine göre pilot ve hosteslerin maaşları haberlerini izleycez demektir yakın zamanda :) 1
    • Hayat 04 Ocak 2020, Cumartesi 19:58:21 Hayat cesurlarun yanındadır. Korkmayın arkadaşlar. İstiklal marşımızın başladığı gibi... KORKMA!!! 0
  • TASARRUF TEDBİRİYMİŞ!!! 04 Ocak 2020, Cumartesi 09:38:04 Yurtdışı ofislere gereksiz yere atanan, boarding'e bile gelmeyen, uçakları karşılamayan ve uğurlamayan, pas yolculara iğrenç davranan torpilli şef ve müdürlerden başlansın tasarrufa, Genel Müdürlük'te garajda duran yüzlerce makam araçlarından başlansın tasarrufa, elin Bakanı bile kendi aracını yada toplu taşımayı kullanırken bizde maşallah her yöneticinin altında passat, bu devirde bu organizasyonel yapıyla hiçbir yere varılamaz önce bu hantal işlemeyen bürokrasi kokan yapıdan kurtulmak, gereksiz makamlardan kurtulmak, işleyen bir organizasyonel yapı kurmak gerekiyor. Ofislerde oturacak yer kalmadı, insanlar nefes alamıyor, işleri yine 2 kişi yapiyor gerisi maaş gününü bekliyor, bu gereksiz istihdamdan başlamak gerekiyor tasarrufa, UĞRAŞMAYIN UÇUCULARIN EMEKLERİYLE... 9
    • Sef 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:15:18 Sef mudurleri senin turizm seyahat ofisin olmadigini ogrendiginde adam gibi davranirlar. Bir suru uygulama var halen ozel isleriniz icin insanlari gece gunduz demeden rahatsiz ediyorsunuz, ne icin? 5$ ucuz otel icin. 20
    • Resepsiyonist Şef 04 Ocak 2020, Cumartesi 14:47:13 İşinizi tam yaptınız bir bunlar yük geldi , bunlar olmasa zehir gibi çalışacaksınız. 5$ için rahat bırakın şefleri , pushback yapacaklarmış. hemşeri hemşeriyi gurbette... kendi ülkenizden, kendi şirketinizden birine yardımcı olmak bile bu kadar zûl geliyor size helal olsun. 12
    • Tav... 05 Ocak 2020, Pazar 15:20:44 Tav'a ödenen 2,5 milyar TL nasıl çıkacak?... 0
  • Grev 04 Ocak 2020, Cumartesi 09:37:15 Grev için ucucularla toplantı yapılmalı. Yetti artık. Türkiye görsün.Emek hırsızı kimmiş herkes görsün.Once Ftl ile mesailer uzadı , sonra ek vergi kondu , bugun de fazla mesai ödemeleriyle geldiler. Sürekli birşeylerimizi alıyorlar. Yeter be yeter! 5
    • Hafıza biraz 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:13:45 Geçen sene %64 zammı kim aldı. TİS + %10 + %30. Biraz insaf verilen 30.000 TL alınan 5.000 Tl 19
    • Hafızaya 04 Ocak 2020, Cumartesi 13:42:53 Senin matematiğin kaç evladım. 30000 verilmiş ha. Maaşım 8 arttı 30 nerde hayırdır? 2 senedeki artış bu. O dediğin zamlar. Ama 2 senede 5 geri alındı. 3 artış oldu. Senin dediğine göre maaşımın 70 filan olmadı lazım. Enflastona baktıgında dolatın artışına baktıgında o zamlar da yalan oldu. Yuzde 60 lar nerede hayırdır ? Hesap kitabın yok gelmiş yazıyorsun boş boş. Maaş 30 artmışmış. Tövbe ya 3
  • Aldın mı abicim planları ? 04 Ocak 2020, Cumartesi 09:24:09 Hemen geçelim uçağa abicim, şirket takip ediyormuş sonra işimizden olmayalım... 12
  • Çimenler ezilecek 04 Ocak 2020, Cumartesi 08:43:02 Filler tepişmeye başladı..benim bildiğim,gördüğüm,yaşadığım ve çalıştığım 30(son iki emekli) senedir böyle oldu.. 5
  • SOP 04 Ocak 2020, Cumartesi 08:41:52 Bu sendika'nın sendika olmadığını gayet iyi biliyoruz lakin grev kararı alamamasının veya başka bir yaptırımı olmamasının nedeninin siyasi parti olduğunu da unutmamak lazım. Anlaşılan şu an şirkette uçucu personel fazlası var ve bir şekilde kalbura tabi tutulmak isteniyor. Skpk yapmamak gayet doğal bir hak fakat şirketin bu tarz durumlarda performans yetersizliği kartını kullandığı da bilinen bir gerçek. Sendika'nın geçmişine baktığımda hiç güven vermediği halde şu SOP önerisini de çok beğendim, ilk günden itibaren uygulayayım bakalım önce kim patlayacak. 5
    • Korkaklar 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:08:57 Ezilmeye mahkumdur. Adam hakkını dahi kullanamıyor. Gerçi burda bu tarz sey yazanların hepsi IK tetikçileri. 10
  • Açıklama güzel 04 Ocak 2020, Cumartesi 08:38:24 Ama icraat nerde? Mahkemeye başvuru yaptık mı Hava-İş? Konuyu şirkete sorup bir muhattap bulduk mu Hava-İş? Geçen sene tüm bunların müsebbibi kişilerle kolkola cb’na şikayete gitmemiş olsanız bu kadar işkillenmeyiz de insan hani bi sorgulama ihtiyacı duyuyor yani. 2
  • Damacana 04 Ocak 2020, Cumartesi 08:33:53 Damacana müdürünün olduğu bir yerde çalışanlardan tasarruf etmelerini ve fedakarlık göstermelerini bekleyemezsiniz... 7
  • Kpt 04 Ocak 2020, Cumartesi 08:16:19 Bakın arkadaşlar, bu fırsatı da değerlendirmezsek başınıza geleceklere bundan sonra ağlamayın. Sürekli onlar vura vura aldı, baktı ses yok ses gelene kadar da vuracak emin olabilirsiniz. Sıra bizde, biz öyle bi vurcaz ki, bir daha bize el kaldırmayı akıllarından bi 20 sene geçiremeyecekler. 6
  • Havais 04 Ocak 2020, Cumartesi 07:52:11 Greve çıkmalıyız 5
  • Anlamadıgim 04 Ocak 2020, Cumartesi 06:17:52 Benim anlamadığım konu toplamda 10 tane havaist hattı var. Ben taksi ile durağa gidiyorum 20 lira. Havaiste veriyorum 13 lira. Gidiş geliş 66 lira oluyor. Topuklu ayakkabı ile valizle dolmuşa binip de mi gidelim havaist duragina anlamadim. Havaist durakları da çok merkezi yerlerde. Oralara taşınmak da kolay değil. Zaten havaist başlı başına bir mağduriyet. Biz elimizden geldiğince sabrediyoruz. Seferden saatlerce erkenden çıkıyoruz. Elinizden geldiğince bir şeyler yapıyoruz. Şirketin bir parçası oldmadigimizi bir hiç olduğumuzu uzun bir süredir zaten hissediyoruz. Ama yol parasını cebimizden ödeyecek kadar hiç olacağımızı hissetmemiştim. Keşke başka kalemlerden kirpsalardi da yol parasına dokunmasalardi. 3
  • Havasenli Kaptan 04 Ocak 2020, Cumartesi 05:59:19 "sizlere müracaat ederek, çoğunluğun aldığı karar doğrultusunda hareket edeceğimizi bilmenizi istiyoruz" demişsiniz. Güzel bir ifade olmuş. Geçmişteki plansız tepkileri, protestoları tekrarlamadan, faturanın sadece çalışanlara kesilmeyeceği yasal, etkili, mantıklı kararlar alın biz de size uyarız. Havasen yönetiminde değilim ama kokpitin önemli kesimi burada olduğuna göre hırs veya kapris yapmadan iki sendikanın ortak akılla hareket etmesini diliyorum. 2
  • Sade Bi soru 04 Ocak 2020, Cumartesi 05:57:34 Bizim gibi gömlek kravat takan saygı gören ve gösteren kokpiti ile kabini değerli bir aileyi bu resimdeki görüntü nasıl temsil eder? 8
    • Görüntü 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:00:52 Görüntü ne alaka. Yürek lazım bize yürek 4
    • Samet Aybaba 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:12:43 Sene olmuş 2020 ama feodal beyinler hala duruyor. Adam kendini temsil eden güruhu yaptıkları yada yapmadıkları eylemlerle yargılayacakken, kılık kıyafetine takılmış. Kabin memurluğunun yaptığı iş nedir ki toplum da saygı görsün. Kendinize hangi statüyü biçtiniz. Söyleyinde toplumu da aydınlatın. 28
  • Tarih Tarih 04 Ocak 2020, Cumartesi 05:31:35 Tis ile garanti altına alınmadığı için aylık verilmesi gereken boş günlerin Ana Üs'de planlanması zorunluluğunun olmadığını biliyor musunuz? Gece 03:00 L ve sonrası mesai kapanır ise aynı gün tekrar uçuşa başlatılabildiğini (ekip planlamanın bunu nezaketen uygulamamaya çalıştığını) biliyor musunuz? Kabil, Mezar- Şerif gibi git-gel seferlerinin ardından verilen 48 saatlik boşların ekip planlama nezaket uygulaması olduğunu, Tis'de bu tarz git-gel seferleri sonrası verilmesi gereken dinlenmelerin garanti altına alınmadığını biliyor musunuz? Planlama bir gün nezaketinden vazgeçer ise, bir gün bir Kabil git-gel seferi sonrası görev süresi ne kadar ise o kadar dinlenme yapmaya, yani 15 saat 30 dakika sonra yeni bir uçuş görevi icra etmeye hazırlıklı olun! Sendikaya değil Ekip Planlama Başkanına yatın kalkın dua edin! 2'li, 3'lü, 4'lü farketmez tüm blok boş günlerin hemen ardına 00:00 L'dan sonra görev verilebileceğini, ancak 2'li ve 3'lü boşların ardına 03:00 L ve sonrası görev planlanmasının yine nezaketen bir ekip planlama kararı olduğunu biliyor musunuz? HAFTALIK 36 SAAT UÇUŞ SÜRESİ KISITLAMASININ NE FTL'DE YERİ VARDIR NE DE TİS'DE! SİZ YATIN KALKIN PLANLAMA BAŞKANINA DUA EDİN, NEZAKETEN BUNU UYGULUYOR! Cahilsiniz! Halen Hava-iş Hava-iş diyor sizi resmen satan adamlara bir kez daha güveniyorsunuz! 33
    • Kpt 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:12:55 Vay be ne planlamaymış çok yanlış tanımışız:) lan utanmasanız, neyse yazmayım ağır kaçar 2
    • qwerty 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:07:44 sagolun nezaketen bizi öldürmediğiniz için:))) 0
    • TGS 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:34:01 Oğlum bak git asabımı bozma TGS ye alım var sen git onu kovala 0
    • Plt 04 Ocak 2020, Cumartesi 13:28:13 O nezaket bana hic denk gelmemis demek ki! 1
    • Tenekeci 04 Ocak 2020, Cumartesi 13:47:36 Zaten yaptığınız şeyleri sanki yapmıyormuş gibi konuşmanız yok mu birde ahahah. 1
    • Nezaketini yiyim 04 Ocak 2020, Cumartesi 14:21:07 Benim blok boşlarımın sonunda hep 00:15 imzalı amman git gel oluyor nedense :) 0
  • Hava İş başkanı 04 Ocak 2020, Cumartesi 05:20:49 Başkanımız konuşuyor. Evet konuş başkanım. 5
  • Bu iş yerinde grev var 04 Ocak 2020, Cumartesi 03:48:52 Verilen hak geri alınamaz bu iş kanunudur grev kaçınılmazdır 4
  • Grev 04 Ocak 2020, Cumartesi 03:48:02 Sendikadan grev kararı çıkarsa ekipler 24 saat boyunca uçuşları durdurur 1
  • DİKKAT 04 Ocak 2020, Cumartesi 03:43:19 Thy işten çıkarmalara başlıcak. Grev oylamasına evet diyenler ilk güme gidenler olacak. Bu da bir oyun! 39
  • Tarih Tarih 04 Ocak 2020, Cumartesi 03:42:00 Siz Hava-Sen'in varlığına yatın kalkın dua edin! Hava-Sen'in adam gibi adam açıklamasından sonra Hava-İş bu yazısını yayınlayabildi! Hava-Sen olmasa, tepkileri "hukuksal yol arayacağız" olarak kalacaktı! 2
    • Kpt 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:14:08 La bırak şimdi reklam yapmayı sırası mı ? Adam ilk defa rest çekmiş ne diye terso peşindesin. Yap işte söyleneni. 6
  • Asd 04 Ocak 2020, Cumartesi 02:58:30 Havaiş ne zaman mahkemeye başvuracak.ne zaman sonuçlanır.adımıza olumsuz sonuçlanırsa planı nedir? 1
    • Grevci 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:37:14 Olumsuz sonuçlanamaz Tis anayasa hükmündedir bireysel olarak bile dava açılır ve kazanılır haklarınızı alırsınız bu ne korku anlayamıyorum.sendika da çıksın greve hukuksal boyutu Burdur zaten 0
  • Arff 04 Ocak 2020, Cumartesi 02:47:41 Siz yatın kalkın arffye dua edin.biz eyer olmasak uçak muçak gelmez ve siz bunlari bile konusuyor olamazzınıs 15
  • Eski fc 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:53:57 Arkadaşlar ben 13 ay önce doco dan çok saçma ve gereksiz bir sebeple ve hemde tazminatsız olarak işten çıkartıldım 2 çocuğum var ve 13 ay sonra halen şuan işsizim ve inanın hiç ağlamadım ağlamayacağım annemlerle beraber bir tencere kaynatıp hep birlikte yiyoruz allaha şükürler olsun ki ölmedim halen yaşıyorum.Konuyu şuraya getircem:Eğilimeyim hükümetin birbirinizi kırmayın kaptandı efoydu kanımdı tgs di docoydu ayrılmayın bir birlik olun olun ki bakın bakalım o sizi saçma sapan şeylere iten dünyayı ben yarattım havasında olan şirket yöneticileri bakin nasıl geri adım atıyorlar.Birlik olun arkadaşlar zira benim işten tazminatsız olarak çıkartılma sebebimi bilseniz inanın doco Ya küfür mailleri yollarsınız.Ha bu arada ben kimliğim ben hani ucus esnasında size fırında çay denmeyen inişten önce kalan o kısacık vakitte hem gallego toparlayıp hemde elimdeki imkanlar kadariyla size kahvalti hazirlayan ve bir çoğunuzun hatırladığında ya Ne matrak bir adamdı temiz kaplıydı dediginiz kişi bilmem hatırladınız mı beni.Neyse kalın sağlıcakla iyi uçuşlar diliyorum her kese. Sizi ve uçmayı çok özledim ama malesef kanatlarını kırdılar hemde bir hiç uğruna yok yere. 2
  • Ekmekçi 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:52:36 İstanbul havalimaninda her departmanda o kadar çok yönetici Şef müdür varki onları temizlemek gerekiyor 1
  • +1 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:44:51 Insallah 12bin kisi icinden crsaretli insanlar cikar 1
  • Teknik 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:37:33 Bügün birlik olma zamanı. Uçucu personele yapılan bu haksızlıklarda sıra biz Teknik çalışanlarına da gelecek. Bu yapılanlar tasarruf değildir. Metni baştan sona okudum. İnanın yönetici 1 hafta izne çıktığında işler daha rahat yürüyor. Zerre eksiklik hissedilmiyor. Tasarruf yapılacaksa yukarıdan başlanmalı. Bizlere sıra gelince elbet elimizi taşın altına koyarız. İyi zamanda yöneticiye 3 maaş ikramiye personele brüt 5000 lira vermeyi biliyorlar. Bügün ne iş yaptığını bilmediğim başkan 40 bin lira maaş alıyor el insaf. 3
  • Reality 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:36:09 Haklarınızı daha çok kaybetmek istemiyorsanız değil istediğiniz haklara ulaşmak istiyorsanız birlik olup bir şeyler yapmak zorundasınız dünyanın heryerinde bu iş böyledir. Beğenmezseniz size dayatılanları birlik olup gücünüzü yani siz olmazsanız onların bir hiç olduğunu hatırlatırsınız. Bu kadar korkak ve ezik olmaya gerek yok gösterin gücünüzü sizsiz hiç birşeyler..o uçaklar birgün değil sadece birkaç saat kalkmazlarsa bu kararları sıcacık koltuklarında kahvelerini yudumlarken alan yöneticeler o sıcak koltuklarını bırakıp o güzel atlara binip gidecekler... 0
  • aman diyim 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:21:11 bu is yavaslatma ve kasti bir zarara ugratma cabasi olarak yorumlanır ve sirketin eline koz verir isten cikarmalar ve grev-yavaslatmanin kanunsuz olduguna dair... suclu cikilir. daha baska cozumler var... 19
    • Kpt 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:18:21 Hakkın olm hakkın. İmza saatinde imza atcaksın. Pes ya bu kadar da korkak olmayın be. Öncesinde gelip iş yaptın senelerdir ne aldın ? 2
    • Standart 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:42:25 Kanunsuz değil standardı yapın diyor şirket görsün bizim emeğimizi insiyatifle neler olduğunu yöneticilerin basiretsizliğini artık güle güle demek istiyorum Ramazan Bey e ve Nevin Hanıma daha adil eskisi gibi koruyucu güvenilir başkanlar görmek istiyoruz 1
  • Birlik olma zamanı 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:16:02 Bizim grev yapmamız sadece THY değil tüm Türkiyemize umut olur. Geldi zamanı. Parlak yarınlar istiyoruz. Hem ülkemize hem şirketimize sahip çıkalım. 9
  • unknownflyingobject 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:12:09 Greve falan gerek yok; prosedürleri uygulayın yeter nasıl mı? Örneğin Yerde servis hazırlık yapmayın (talimat öyle diyor zaten yolcu karşıla diyor) havada yapın hazırlığı... Servisi de talimattaki gibi standart yapın, kolasına buzunu limonunu sorun vs (hızlandırmak ve yetiştirmek için ne yapıyorsanız yapmayın) talimattakiyle aynı yapın eksiksiz harfiyen uygulayın; kabin ok değilse kalkış ve iniş için ne gerekiyorsa onu yapın ne kadar vakit alırsa alsın; Emeklerimiz olmadığında görülecektir ki gecikmeler, yolcu memnuniyetsizlikleri, zararlar kaçınılmaz olacaktır (uçağın yarısı ikram alamıyor vb.) Hukuka aykırı da hiçbir şey yok ' ben sizin bana verdiğiniz prosedür ve talimatı harfiyen uyguluyorum ' dersin. Ama tabi bunun toplu halde ve bir kararla yazışmalarla vs yapılmaması lazım ki bi iş yavaşlatma gibi algılanmasın o zaman eylem olur. Yavaşlatın demiyorum, şirketin sizden istediği safety prosedürlerini ve servis talimatlarını uygulayın! herşey çorap söküğü gibi gelicektir... 9
    • devam 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:30:38 Bunu uygulama ile ilgili ise ekip içerisinde uyumsuzluklar yaşanmaması adına ise bu hususta da biraz amirlere görev düşüyor ama; tüm bunlar uygulanıp bu tarz aksaklıkları hiç çekinmeden zaten hali hazırda var olan raporlar ve formlar ile kurallara uygun şekilde de raporladığınızda bir sorun çıkmayacaktır. Uçuşta bu prosedürcü tutumun bireysel olarak ben yaparım ben yapmam tartışmasına girilmesinden ziyade amirlerin ortak paydada buluşarak tüm prosedürlerin şirketin de bizlerden beklentisi olduğu şekilde harfiyen uygulanmasını istediğini ve aksaklıkların şirkete yine prosedürler dahilinde ilgili kanallarla bildirileceğine dair güvence verdiği takdirde memurlar da atılma veya benzer korkuları olmadan rahatlayıp bu husustaki sorumluluğu amirlere vereceği ve hep birlikte hareket edeceği için ekip içinde fikir ayrılığına giden bir husus da olmayacaktır. tabi bu sayede uçaklarımızda da bizlerden beklenen, herkesin aynı yapması gereken ve yayımlanmış standardizasyonu da sağlamış olacağız :) 1
    • Tarih Tarih 04 Ocak 2020, Cumartesi 05:32:56 Sizin kurtuluş reçeteniz bu mu? 20
    • Yolcu memnuniyetsizliği 04 Ocak 2020, Cumartesi 15:38:47 Yolcu memnuniyetsizliği daha kötü değil mi ? Uçakların boş olması demek daha çok felaket getirir sanki .. 3
  • Nikılıskeyç 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:11:40 Ya adam demişki birlik olun hala burda hakkını teslim etmiş koyun sürüsü var.Ya arkadaşlar,adam vurun denmiyor,uçak kaçırın denmiyor,standart olun birlik olun diyor,hala şu atılır bu atılır diye konuşup,korkaklık yapıyorsunuz.Ortada imzalanan bi anlaşmanın feshi söz konusu,bu kadarda teslimiyetçi olmayın ya 2
    • Fo 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:19:50 Koyun dolu koyun. Korkak insanlar 3
  • Grev grev grev 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:10:11 Birlik olma zamanı ! 12
  • Hava iş 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:56:40 Hava iş ilk defa acıklamanı tuttum. Önce müdürlerden başlansın. Koltuklar boşalana kadar geri adım atmayın. Arkanızdaki güruh höh dese boğar. Biraz cesaret gerek. Siz dik durun gerisi gelir. Ucucular olarak boyle bir açıklamaya hasret kalmışız. Budur devam ve bir an once geregi yapılsın. 4
    • Uye kaybindan dolayi 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:41:07 Daha oncede bazi olaylara tepki verdi ama o zaman Havasen yoktu.simdi uye kaybi korkusundan bu kadar arkamizdaymis gibi durusu 2
  • Kundilliii 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:46:11 Arkadaşlar anlamadınız mı? İşi yavaşlatın diye kapalı mesaj veriyor ... herkes iş yavaşlatırsa bakalım üç kuruş pazarımızın yakıtımızın peşinde koşarken neler kaybediyorlar görsünler !! Liyakati bitiriyorlar 9
  • konu farklı iyi bkn 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:39:28 Yöneticilerimizin temel görevi yönetici sorumluluğu içerisinde personelin temel hak ve özgürlüklerine sahip çıkmak olmalı iken; kendilerini şirketin sahibi gibi görüp, personeli köle yerine koyarak onları azarlamak, tehdit etmek, baskı yapmak ve hakkını arayana uyduruk bahanelerle ceza verip şahsi dosyalarını yalan yanlış iftiralarla kabartıp, kirletmek hiç kimsenin haddi değildir 6
  • sendika 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:31:41 mobbingci yöneticileri gör artık 4
  • C2 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:31:07 Ben senelerdir imza saatinde geliyorum karnem c2 ya ben napam gurban :))) 11
  • Bir anneyim 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:28:41 Dünyanın en büyük hava alanı yapılıyor calışanına bir kapalı ota park yapılmıyo gecen kızım yamurda arabasınagidesiye kadarsu icinde kalmış cok üzüldüm bugüzel hava alanına hiç yakışmıyo kızım ogün cok ısladı için hasta oldu bir hafta rapor aldı ben bir anne olarak yamurlu havalarda merak ediyorum lüt fen bu soruna enkısa zamanda ir cözüm bulsunlar 2
  • pilotlara laf atanlar ... 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:27:37 Aslan parcaları ..))) bırakin camur atmayı .. siz onden buyrun .. )) var mi tutan sizi ?. karaktersiz durusunuzla pilotların arkasına saklanmayın .... hadi bi de sizi gorelım ))) 14
    • Hangi tipsin 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:42:23 Ha işte cesur bir Kaptan görünüz işte bunlarla yola mı çıkılır... 3
    • cıkılmaz ))) 04 Ocak 2020, Cumartesi 18:07:53 onu dıyorum ))) adam ol ... kendı karakterınle bır tavır koy )) tabi karakterın varsa ... ezik))) 0
  • o yöneticiler 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:26:20 odalarında sigara içmekten başka bir şey yapmıyorlar 2
  • Ah sendika ah 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:22:42 Madem 2017 den beri kurallara uygunsuz ucuslar yapiliyor neden izin verdiniz? Sustunuz hakkimizi yedirdiniz simdi ne oldu onu anlamadik. Sizden bi cacik olmaz. 7
  • ismisiz 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:17:25 Hava-İş Sendikası üyelik yaptım Hava-İş Sendikası hiçbir desteklemiyor birsey gelmiyor boş anlatıyorsun bize engelliler ilgilenilmiyor beni işyer çok zorlu çalışıyorum bölüm dayanıyorum beğenmiyorum bölüm değişmek hiçbir kabul etmiyor Hava-İş Sendikası kişi sordum başka yapacak yok diyor engelliler iş engel gibi yapıyor Hava-İş Sendikası memnum değilim 17
  • Tk 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:12:51 Cemil ipekçi şimdide sendika başkanı mı oldu 15
  • Gaz 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:09:20 Hemen de gaza geldin, nasıl da inandın şu sarı sendikaya. 12
  • Gaz 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:09:09 Hemen de gaza geldin, nasıl da inandın şu sarı sendikaya. 7
  • TGS YE 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:02:35 TGS YE ALIM VARMI.... 4
  • Sansar salvo 03 Ocak 2020, Cuma 23:58:29 Zaman grev zamanidir ne verirlerse versinler grev zamanidir. 5000 degil 50.000₺ temettu verselerde grev zamanidir. Dinamo gibi işleyen şirketi çözülmeyecek bir kavga içine düşürdüler liakati bitirdiler artik vatan millet sakarya bitti. Artik vatan millet sakarya işini doğru düzgün yapana. Eşini dostunu her tatile goturup vip araclar kirmizi halilar serdirtip 10 otelde 10 oda tutturup birinde kalanlarin degil bu sirket bu sirket şehidiyle gazisiyle ögretmeniyle emeklisiyle yetimiyle oksuzuyle zenginiyle fakiriyle herkesin şirketin kimsenin babasindan kalmadi. Sn. Cumhurbaskani goz bebegim diyor. Çomak sokuyorlar 50 kere soylendi hala gormuyor. 3
  • 2. Pilot Adayı 03 Ocak 2020, Cuma 23:50:02 Ben thy yi çok farklı bilirdim iş bilmez amatör yönetici sayısı çok, konuşmayı dahi bilmiyorlar, bunları kim getirdi buraya yazık değil mi bu şirkete thy nin en iyi olduğu yıllar bize hep ülkede torpilin adam kayırmanın olmadığı tek yer thy deniliyordu, demekki artık değil, bu kafayla batar bu şirket yazık oldu. Bence bu insanların görevden alınması için bütün thy çalışanları işçileri grev yapmalı. 3
    • Hasan 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:10:21 Sen git kurul’a çalış, hadi evladım 0
  • Ekmek 03 Ocak 2020, Cuma 23:44:52 THY sayrsinde bir ekmek bulmuşsunuz, yiyorsunuz, şükredin. Millet dışarıda aç geziyor. Bu şirket sayesinde karnınızı doyuruyorsunuz. Şirketin sağladığı imkanları dışarıda hiç bir yerde bulamazsınız, nankörlük etmeyin. Öğrenmişsiniz bir grev, zırt pırt grev yapalım diyorsunuz. Size eğlence gibi geliyor sanırım. Şirket çok güzel imkanlar sunuyor. 1 Ocak'tan itibaren de yaklaşık %9 zam yapacaklar. İsyankarlığın lüzumu yok. Altınızda son model alman arabaları var, hala şöyleydi böyleydi diye yersiz eleştiriyorsunuz. Ne gerek var bunlara? Normal çalışın, maaşınızı alın işte her ay. Millet THY'ye girebilmek için 40 takla atar, siz beğenmiyorsunuz. Çok ilginç. 50
    • Zam mı? 04 Ocak 2020, Cumartesi 15:44:26 Gerçekten zam yapıcağına inanıyor musunuz? 0
  • Ex Kaptan 03 Ocak 2020, Cuma 23:38:25 Şirkette gerçek sıkıntı varsa uçuçu ekiplerle beyin jimnastiği yaparsınız İnanın bu yapacakları tasarrufun iki katı şirkete kazanç olarak döner Ben yaptım oldu mantığıyla devam ederseniz uçucu ekipte uçuş sürelerini artırabilir taksi sürelerini uzatabilir Ben yaptım oldu der Çok sakıncalı bir durum olur lütfen karşılıklı anlayışla bu işi çözüme ulaşın 0
  • Kpt 03 Ocak 2020, Cuma 23:34:59 Pazartesi 15. Gayet mantıklı. Pazartesi görüşürüz. 1
  • Benden paydos 03 Ocak 2020, Cuma 23:30:05 Artık israf yapmayalım... Acıyıp biseyler için uğraşalım devri bitti. Umrumda değilsiniz.... M 0
  • Severiz 03 Ocak 2020, Cuma 23:26:28 Biz sirketimizi severiz,koruruz. Ekmek kapimiz,milli gururumuz,vatan borcumuz bu sirket. Eger bu sirket bu kadar cuzi kismalarla kurtulucaksa gerekirse 1 maas kesilsin gec verilsin feda olsun. Kimse isinden ekmeginden olmasin sirketimiz varolsun. Fakat! Bunu bu sekilde bir maille gasp eder gibi yapmak calisaninin huzurunu bozmak ona deger vermedigini bu kadar bagirmak ayiptir. Biz sirketimiz zarar etmesin diye ulkemiz zarar etmesin diye bir kutu meyve suyuyla tasarruf etmeye cabalayan calisanlariz. Kiymetimizi bilin. Bize aidiyet asilayin bizim haklarimizi koruyun bize sirketimizin arkamizda oldugunu gosterin bakin bakalim o guler yuzle bu hava yolu sirketini nasil dunya birincisi yapiyoruz. Umarim bu yaziyi birileri okur ve gercekten anlar bizi. Saygilar. 1
  • Uzaklardan geldik 03 Ocak 2020, Cuma 23:21:22 Tatlıbal şanın yürüsün maşallah işin rastgelsin arkandayız durmayasın böyle devam serçava 4
  • Tasarruf 03 Ocak 2020, Cuma 23:20:45 Böyle büyük şirketler acemi yöneticilerin ellerine bırakılmamalı,küçük hesaplar yüzünden çok büyük zararlar görebilir Thy,sırf üst yönetime şirin gözükmek için olmadık icatlar peşinde koşan bu tür yöneticiler ancak ve ancak şirkete zarar verirler,pazar mesailerine,yakıt ücretlerine,yol paralarına gelene kadar çok daha fazla masraflara sebeb olan harcamalardan kıssalar bu gibi tedbirlere hiç gerek kalmaz,en vasit lego güvenlik demosuna harcanan paranın yüksekliği,uçak alımlarına giden sayısız yöneticiler ve 5 yıldızlı otellerde konaklamalar,herşeye sponsor olmalar buna benzer çok fazla gereksiz harcamalar var önce burdan başlayın baktınız olmuyor çalışanlardan öyle fedakarlık isteyin,her sene zarar mı var hemen çalışanlara yüklenin kovun,kısmaya çalışın,mobbing uygulayın ,Thy böyle dünya yıldızı olamaz ama ... 0
  • GREV 03 Ocak 2020, Cuma 23:16:43 GREV GREV GREV... hadiiiii, hadiiiii yiyomu HADIIIII 7
  • KA 03 Ocak 2020, Cuma 23:11:02 "Ata kızarak eşeği yol arkadaşı seçenin gideceği yer ahırdır." Anlayana çok şey anlatan bir söz. 2
  • F/o 03 Ocak 2020, Cuma 23:09:46 Bu olay tamamen kaptanlarda bitiyor. Kaptanların 1 ay boyunca skpk yapmaması, tek motor dahil Green operating prosedürlerini uygulanmaması, mesai açılışında uçağa geçmek yerine dökümanları bastırıp inceledikten sonra uçağa geçmesi yeterli olur 1 ayda şirketin geri adım atması için. Ya bu yöneticiler farkında mı 10 dakikalık tek motor taksinin yaklaşık 200-300 kg yakıt tasarrufu yaptırdığının? Tasarruf adı altında yaptıkları bu akıl almaz haksızlığın zarar getirdiğini anladıklarında geri adım atacaklardır. Tek ihtiyacımız olan kaptanların bir olması. 2
    • Kpt 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:26:30 Şimdi de bir olamazsak zaten yazık bize 1
  • Hep ekip 03 Ocak 2020, Cuma 23:05:58 Tam saatinde gelin bakalım uçaklar yerden ne zaman kalkacak diyor. Tabi brifing, pasaport falan derken yine ekibe kesilecek fatura. “Ekip uçağa geç geldi!” olacak. Her türlü ekip. Allah belamızı verse de kurtulsanız diyeceğim ama çoktan vermiş merak etmeyin. Sahi TGS ye alım yok mu? Biz de oraya geçelim. 2
  • Cesaret 03 Ocak 2020, Cuma 22:50:25 Grev derken sürekli olması şart değildir. Olay pazar gününden çıktıysa Ocak ayında 2 pazar grev yapalım, hak verilmezse şubat ayında 4 pazar grev yapalım. Grev deyince neden komple iş bırakma yapalım?? 2
  • ÇAVA REŞ 03 Ocak 2020, Cuma 22:49:56 Hava sen sizi greve itmeye çalışıyor galeyana gelmeyin siz grev yaparsınız onlar işe gider yıllar öncede öyle olmadımı akıllı olun beyler 30
    • Yillar once olan hataydi 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:43:17 Simdi grev olmazsa daha da sonsuz dek olmaz.bundsn daha buyuk bi olay yok ve olamaz simdilik.dolayisiyla simdi ses ciksrsmszsak seneye kdr daha neler gider elimizden 2
  • Vatandaş 03 Ocak 2020, Cuma 22:47:00 Pilotlar ve kabin ekipleri siz sendikanıza yardım etmezseniz sendika sizi nasıl temsil edecek! 6
  • Maaş cücük oldu... 03 Ocak 2020, Cuma 22:40:26 Biri de demio ki Load Master iyi ki varsın... Ah ah, arkadaşları dinlemedik zamanında... 1
  • Sevim Koş... 03 Ocak 2020, Cuma 22:37:00 Tipleri görünce alıo beni bi gülme, gülmekten haberi okuyamadım, napcakmıycaklarmış yine ? 1
  • MUC 03 Ocak 2020, Cuma 22:32:57 Haydi THY calisanlari. Biryerden baslayin artik. 0
  • 320fo 03 Ocak 2020, Cuma 22:31:24 sakal serbest olsun artık. bu mevzu ne zaman gündeme gelecek 8
    • adam haklı 04 Ocak 2020, Cumartesi 19:58:21 niye kimse ses çıkarmıyo, herkes gecenin köründe sinek kaydı tıraş olmaktan memnun galiba 0
  • Grev 03 Ocak 2020, Cuma 22:29:46 Grev olursa kendinizi haberlerde bulursunuz. Zaten ülkedeki medya malum. Ne yazsalar inanan halk da var. Bunlar THY’yi zarara uğrattı, şu kadar milyon lira Türkiye’nin kaybı oldu, grevciler fetöcü,pkklı, Türkiye’nin gelişmesini istemeyen dış mihraklar vs diye greve gidenleri hemen terörist ilan ederler. Kendilerine karşı kim varsa herkesi terörist ilan ettikleri gibi.. 3
  • Ey AKT 03 Ocak 2020, Cuma 22:27:57 Karataş görmesin.duymasın 1
  • Korkak Kaptanlar 03 Ocak 2020, Cuma 22:13:38 Korkak kaptanlar olduğu sürece sendika tek başına hiçbir şey yapamaz.... 56
    • Sarı Sendika 03 Ocak 2020, Cuma 23:57:36 Korkak kaptanlar değil sarı sendika diyecektin sanırım. 0
    • Gör bak 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:15:15 Yapıyor muyuz yapmıyor muyuz görürsün. O korkak lafını sonra sen nasıl ne yapacagını anladın 18
    • Hava 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:15:44 Hava iş kabin sendikası karıştırmayalım 6
    • 320 fo 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:21:21 yorumu yapandan ziyade, yorumu beğenen kişi sayısına üzüldüm şuan... ayıptır böyle yorumlar, her gün yüz yüze bakıyoruz. 12
    • Sn baskan 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:51:06 Gel flywse de ki kimse ucusa gitmeyecek grev kaarari aldim biz kaptanlar gidersek ucak basina namertiz ama sende ki o yüregi bi gorelim once. bizim arkamizdan attip tutmak la olmuyor. 12
    • no subject 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:03:14 Hava-Is’te kaptan mi kaldi? Ahah. Ha dogru, enflasyon farki yatmayacak diye tukurdugunu yalayip geri donen 3-5 kisi oldu, dogru. 19
    • no subject 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:22:22 Canlarina tak edip, Hava-Sen adli sendikayi kurup, %80’i yeni sendikaya gecenler cengaver kabin memurlari idi. Kosede oturup bekleyen, “ilk kabin gecsin yeni sendikaya, biz sonra geceriz” diyen, cogunluk yeni sendikaya gecince “gecenlere cift maas yatmayacakmis, Nisan basini bekliyoruz” diyen, bunu goren isveren 3-5 tane kelle alinca, “bak gordunuz mu, yeni sendikaya gecen atiliyor” diyip yeni sendikayi baltalayan korkak pilotlardi hep, dogru. 3
    • Kokpite gelipte 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:44:02 2 tane lamba yanıp sönünce “ayyyyy noluyoooo, bi terslik mi var kaptanıııımmmm” diye yaygarayı koparmadığın gün cesaretini sorgularız. Madem bu kadar cesursun adını da verseydin ya? Hani cesursun ya 3
    • 737 fo 04 Ocak 2020, Cumartesi 07:40:31 Adamlar içten içten nefret ediyor 0
    • Fo 04 Ocak 2020, Cumartesi 07:45:09 2 yıldır imza saatine yakın gelmeye gayret gösteriyorum ve bunu kaptanlara da izah etmeye çalışıyorum. Bize verilen 1 sa 15 dk süreler içinde çıktı alma briefing yapma ve ucaga gecip hazırlık süresini kapsıyor diye. İmzaya 15 dakika geldim diye surat yapan kaptanlar var hala. Sendika çağrısı da bu yönde olmuş bence gayet makul. Kurallar içinde kalacağız sadece. 1
    • Cesur Kaptanlar 04 Ocak 2020, Cumartesi 08:31:20 Kaptanlarım yanlış anlamayın cesaretli ve hakkını sonuna kadar savunan kaptanlar meclis dışı ama sayınız çok fazla değil,bugüne kadar siz biraz olsun haklarınız için bişeyler yapsaydınız kabin zaten arkanızdan koşa koşa gelirdi,bakın işte sesiniz çıkmayınca tek tek haklarınızı elinizden almak istiyorlar,emin olun Suriyeli kaptanlarda uçnak için sıra bekliyorlardır,bu işin tek çözümü birlik olmak,nasıl British,Lufthansa,Air France birlik içinde hareket ediyorsa sizlerinde öyle olması lazım,burda mesele Kokpit kabin yer hizmetleri meselesi değil tümdren hak meselesi,verilen hakların geri verilmeme meselesi,korkak kaptanlar kadar korkak kabinde var ama kabin kaptanlar kadar etkili değil maalesef ,tek çözğm birlik ve beraberlik....ayrıca bu mesele Thy’nin geleceği açısından çok önemli bir mesele,basiretsiz yöneticilerin elinde şirket eriyip gidiyor buna bir şekilde engel olmak tedbir almak lazım. 4
    • 320 FO ya 04 Ocak 2020, Cumartesi 10:48:45 Kardes fo olduguna gore sırkette eski değilsin. Kaptanlardan nasıl kazık yedık zamanında sor hocaların bir anlatsın sana 3
  • Sendika 03 Ocak 2020, Cuma 22:11:08 Helal olsun kim ne derse desin Sendika kimin adamı derse desin buarada yazılan her kelime harfi harfine doğrudur ,uzun yıllar böyle doğru bir yazı Türkiye de hiçbir sendika tarafından yazılmamıştır,tabii önemli olan bu yazılanların arkasında durmaktır bunu da zaman ve uygulamalar gösterecektir,sendika üyelerini böyle savunsun bu şirket hiçbir zaman zarar etmez herkes aidiyet duygusu ile çalışır Sendikanın dediği gibi koltuklarında oturan vasıfsız müdürler yüzünden çalışanlar çok büyük zorluklar çekmektedir,en basit olarak otopark sorunu sırf bazı yöneticilerin keyfi uygulamaları yüzünden çekilmez hale gelmiştir,yağmurlu rüzgarlı karlı havada erkek çalışanları geçtim bayan çalışanlar yüzlerce metre yürüyüp perişan olmaktadırlar,bir kurum çalışanlarına bunu nasıl reva görür,Sendika dediğin böyle olmalı 17
    • Kabinmemuru13 03 Ocak 2020, Cuma 23:29:18 Oncelikle sendika itibarini toparlamali. Sonrasinda yaptiklarina bakmali. Yine ayni senaryo. Muneccim olmaya gerek yok arkadaslar bakin ben size yazayim olacaklari.sirket kararlarini uygulamaya sokacak, sendika mahkemeye verdik diyecek yoneticileri. bikac ay muallak devam edecek. Sonra sendika ve sirket anlastik diyecek haklar geri iade edilecek bu sendikanin basarisi olarak lanse edilecek. Geriye donuk hesaplamalar yapilarak toplu odeme yapilacak. Bu surecte hem sirket vermesi gereken paralari degerlendirecek hem de mali tablo(ilk ceyrek yada ilgili anlasma tarihine kadar gecen sure) guclu gosterilecek. Kisaca bir win win tablosu. Ne yazik ki bizler de kokpit ekibiyle birlikte izleyen taraf olacagiz. Sendikaya mualif biri degilim ancak olacak olan bunlar. Not alin yazdiklarimi 1
    • Kabin 04 Ocak 2020, Cumartesi 05:22:38 Yazmak değil matifet icraat eyerki yazdıklarını uygularsa ve hakkımızı gasp etmezse helal olsun derim 0
    • Zeynep 04 Ocak 2020, Cumartesi 07:43:34 Çok çok doğru bir açıklama olmuş Thy resmen hiç bir işe yaramayan bankamatik memuru yönetici batağı başkanı tebrik ederim kral çıplak demiş umarım arkasında da durur 0
  • G. 03 Ocak 2020, Cuma 22:09:14 Zaten kuş kadar zam yaptınız, geçen sene olduğu gibi hatta hersene, kaşıkla verip kepçeyle geri alıyosunuz.... 12
  • Kabin Amiri 03 Ocak 2020, Cuma 22:08:10 Artık grev istiyoruz. Papucun pahalı olduğunu görmeleri lazım. Yeter! Hayvan gibi çalışıyoruz, insan gibi muamele görmek istiyoruz!!! 19
    • Ne zaman çıkalım ? 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:02:33 Hazırım 7
    • Ama dikkat 04 Ocak 2020, Cumartesi 06:16:40 Geçen seferki gibi %90ınız uçuşa gelip Kaptanlar yüzünden demeyin. Sanki servisi kaptanlar yaptı. 0
    • Kabin amirine yanıt 04 Ocak 2020, Cumartesi 08:47:25 Zorla mı çalıştırıyorlar o zaman bas istifa et 20
  • Guzel hareketler 03 Ocak 2020, Cuma 22:00:21 Lakin hava-sen olmasa bu tehditvari aciklama gelir miydi acaba yoksa hukuki surec devam ediliyor deyip haber bekleyin mi denilirdi yine? Kim ne derse desin uyesi olmasam da hava-sen in tabelasi bile is yapiyor bence. 23
    • Bekleme kardeş 03 Ocak 2020, Cuma 23:08:58 Bekleme sevdiğin neyse o tabelaya yanaş. Burda bişiler karalamak için klavyeden atma. Bu adamlar ne yaparsa yapsın illa bir kulp takacaksınız dimi ?? Siz aynaya baktınız mı hiç ?? 3
    • Hava-sen 03 Ocak 2020, Cuma 23:33:12 Hava-sen kim ya 4
    • %100 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:45:15 Aynen oyle.Havasen olmasa seslsri cikamazdi 0
  • Pilotlar 03 Ocak 2020, Cuma 21:49:59 Pilotlar birer korkak sürüsüdür. 125
    • :) 03 Ocak 2020, Cuma 22:04:29 once cumle kurmayi ogren, sonra iftira atarsin 30
    • Grev çaycısı 03 Ocak 2020, Cuma 22:33:35 Grev zamanı 0
    • Vatandaş 03 Ocak 2020, Cuma 22:57:58 Sürü sana derler , terbiyesiz insan! 7
    • ayrımcılık yapma 03 Ocak 2020, Cuma 23:21:34 birlik ol hakkını al ayrımcılık yapma 0
    • . 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:36:25 Cümle gayet dogru :) 16
    • Gel 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:41:36 Gel bir de fwz de pilotlara dile getir bunu burdan kuru kuru kalma. 5
    • Isim yaz 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:05:05 Sen bir zahmet ismini yaz bakalim kim neden korkuyor goruruz 28
    • Keşke 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:45:01 O adını da verseydin, ya da yüzümüze söyleseydin çok cesursun ya hani 0
    • Yalan mi 04 Ocak 2020, Cumartesi 10:39:30 Hava sen de 4000 pilot varken su an 1000 pilot yok... daha ne olsun.. 3
    • İsim yaz diyenlere 04 Ocak 2020, Cumartesi 10:51:11 Vayy delıkanlı pilotcuklar sizi. Zamanında otoparkta hastanelik ettiğim var içinizde. Oda sizin gibi dayılanıyordu ucakta ama iş otoparkta tam tersi olmustu 11
    • OSMAN 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:22:31 Tamam sende yaz Delikanlı kardeşim 0
    • Nolur 04 Ocak 2020, Cumartesi 13:29:30 Gel beni otoparkta hastanelik et hadi. Yaz ismini ben beklicem otoparkta aslan parçası. 0
  • Kaptan 03 Ocak 2020, Cuma 21:48:40 Helal olsun. İşte benim sendikam. Yarın tüm söylediklerinizi aynen uygulayacağım. Grev kararı verilirse de uyacağım. Yeter artık canımıza tak etti. 21
    • Ska 03 Ocak 2020, Cuma 23:05:46 Merakımdan soruyorum tis işveren tarafından delinirse yasal grev hakkı doğar mı? 1
  • KM 03 Ocak 2020, Cuma 21:38:06 Bu iş böyle inatla devam ederse ne şirkete ne de çalışanlara ne de ülkemizin en gözde şirketinin prestijine zarar gelmemesi içten bile değil. Hakkımızda hayırlısı. 16
    • Dilbilgisi 05 Ocak 2020, Pazar 10:02:43 “İçten bile değil” değil o. Doğrusu “işten bile değil”. 1
  • Afad 03 Ocak 2020, Cuma 21:34:22 Sizde ricamız diye bitirilen kısım varya işte o kısım can alıcı gerisi okuyanlara 9
    • Geri adım atma 03 Ocak 2020, Cuma 21:55:14 Bu söyledikleri samimiyse helal olsun ! 7
    • Haha 03 Ocak 2020, Cuma 22:03:26 Thy yazip veriyor bu metini bunlara ne samimiyeti :)) 19
    • Samimi 03 Ocak 2020, Cuma 23:13:18 Emin olun samimi. Asıl bomba yarın geliyorrrr 1
    • Ne alaka 04 Ocak 2020, Cumartesi 07:03:55 Amacı ne yani thy nin 0
  • Müdürcükler 03 Ocak 2020, Cuma 21:26:08 Müdürçükler insanların özel hayatları ile ilgileneceklerine işlerini iyi yapsalardı bugun bu durumda olmazdı şirket 7
  • Recep 03 Ocak 2020, Cuma 21:22:39 İşte bu REIS sonuna kadar sendikamizin arkasindayiz...... 48
  • başkan 03 Ocak 2020, Cuma 21:19:11 kısaca "bak 155'ü ararun" demiş 11
  • stormyist 03 Ocak 2020, Cuma 21:17:23 yürüyün! bu dngz yntm geri adım atmaz ise; adam değilsiniz! ... hepinizi oua abv ye göndereceğiz... 10
  • stormyist 03 Ocak 2020, Cuma 21:17:23 yürüyün! bu dngz yntm geri adım atmaz ise; adam değilsiniz! ... hepinizi oua abv ye göndereceğiz... 10
  • KVP Cavit Akarsu 03 Ocak 2020, Cuma 21:15:55 Bu kadar açıklama yapacağına yöneticilere bi sert baksan daha iyiydi 6
    • Yılmaz bu ne? 04 Ocak 2020, Cumartesi 08:39:22 Odundur ağam. 0
  • Uçucu 03 Ocak 2020, Cuma 21:13:07 Biz değil, siz birşeyler yapacaksınız, bu yüzden size her ay 450tl veriyoruz 17
    • Kabin Amiri 03 Ocak 2020, Cuma 22:01:57 Ne yaptığını anlatırsanız bizde mutlu oluruz. 9
    • vay arkadas 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:04:12 bizim sitenin aidati 408tl, haksiim 1
    • Sakizli dayi 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:04:40 Hello hawaggı haksiim 0
    • Uçucu 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:03:23 Sadece para vermeyle hak kazanılsaydı.... Sen para verme emek ver... 6
  • Cefakar Q 03 Ocak 2020, Cuma 21:12:55 Yaşadığımız durumlar belli ama Yüce Allah’tan temennim kimse ama kimse şirketimize ailemize gram zarar veremesin tüm düşündükleri kendilerine dönsün ... (uçucu arkadaslarımı haric tutarak )Rabbim bu güzel şirketimizi ülkemizin göz bebeği bayrağımızı her daim en yüksek irtifa’da temsil eden şirketimizi korusun ... biz yine fedakarlık yaparız uçucu olarak ... ama artık herkes tüm birimler taşın altına elini koysun ... yolunucak tüyümüz kalmadı ... GM’de 16:30’dan sonra mesai sonlandıran insanları görsünler ... bu insanlar haftada 2.5 saat çalışmıyor ay olarak hesaplayınca 10 saat bu insanlar çalışmıyor .. biz wheelchair’ı bekle uçak emniyeti bekle mesai kapatmamıza rağmen.. yolcudan kısılıyor biz yine bi şekilde şekilden şekile yolcuyu elimizde tutmaya çalışıyoken .. dış meydanda şirketimizi art niyetli yer görevlilerine karşı koruyoken ... aman şirketimiz kötü anılmasın yolcu gitmesin diye SKPK yapıyoruz karşılığı bu mu ? 6
    • eren 03 Ocak 2020, Cuma 22:31:42 Bu. 0
    • Sen kpt misin 03 Ocak 2020, Cuma 23:46:55 Aman yarabbi ,sen aklimi koru, cumlenin basinda birazdan namaza baslicaz zannettim.. 0
    • Q'ya 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:02:41 Q sen mi SKPK yapıyorsun? Nasıl yapıyorsun bize de öğretsene. 3
    • Q 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:33:21 SKPK'dan başka neler yapıyorsun? PBN, LVO, LPC. Bunları da yapıyor musun? 4
  • Re 03 Ocak 2020, Cuma 21:10:10 Ya cok delikanliysa grev desin diyebiliyormu hayir kurusiki sallamakla milletin gazini almaya calisiyor 15
    • Grev? 03 Ocak 2020, Cuma 23:39:46 Sizin gibi insanlara güvenemediği için yapamıyor olabilir mi? Greve çıkıyoruz dese 'bak valla ben çıkmadım' yalakalığı için boş gününüzde bile ekip tahsisin önünde kamp kurarsınız! 1
  • Palavra 03 Ocak 2020, Cuma 21:09:52 Senin yaptığın iyi polis kötü polis rolü oynamak. Unutma ki seni thy'ye torpille alıp,şef yapıp sonra da rakipler tehdit edilerek altın tepside sendika başkanı yapanlar ne derse sen onu yapmak zorundasın. 14
    • Çava reş 03 Ocak 2020, Cuma 22:49:04 Havasen kaptan yorumudur 17
    • Çava Reş denilen elemana 04 Ocak 2020, Cumartesi 09:31:16 Birader bir uzaklaş buradan. Havacılar birşey tartışıyor. Hadi aslanım. 8
  • Hakkını ara 03 Ocak 2020, Cuma 20:50:15 Hakkını ara hakkını yiyeni ez oğlum... 9
  • Hüseyin 03 Ocak 2020, Cuma 20:50:13 Tgs emekci çalişanlari hakki yeniliyor ve işten çikarirken tazminatlar verilmiyor ve kazanınca güzel kar etmeyince çalişanlarin ustune baski yapiliyor bizler birleşmediğiz sürece bizleri ezmeye devam edecekler istedikleri gibi emekcilerin özerinde oynuyorlar bizleri aydinliğa cikaracak gerçek bir sendika olmasi bizlerin hakkimizi korumasi . 17
  • Papatya 03 Ocak 2020, Cuma 20:44:53 Sendikadan grev kararı bekliyoruz 8
  • Eflatun 03 Ocak 2020, Cuma 20:44:19 Maaşımızı kestiginize göre grev kararı en kısa zamanda alınır 8
  • İşten atılanlar 03 Ocak 2020, Cuma 20:44:18 Yok karnesi düşük geldi yok uds raporu geldi diye eften püften sebeplerle eğitim bile verilmeden işten atılan kabin memurlarına karşı sessizliğe bürünen sendika nedense coşmuş. 8
    • KM 03 Ocak 2020, Cuma 22:06:09 Karnenin neden düşük geldiğini arastirmayan insanları kabine dahi almayın kesin uyarılmış atıldıktan sonra medet ummaya başlamıştır 15
  • Emekli personel 03 Ocak 2020, Cuma 20:44:11 Yıllar evvel grev yapmıştık yıl 91’di tam 38 gün sürdü ve tüm haklarımızı fazlasıyla aldık ama hep beraber hareket etmiştik yine böyle olacaksa hareket edin yoksa etmeyin 7
    • Yorgun 03 Ocak 2020, Cuma 23:51:32 İnsanlar döt korkusundan birbirini sattığı sürece hiç birşey kazanamazsınız ya birlik yada ezik olun bu kadar net içinizde ispiyoncular cirit atıyor bu yavşaklar sonra adamım diye geziyorlar. 0
    • Sağlık sebebiyle 4 yıldan emekli kabin memuru 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:40:17 91 yılında 50 -100 kişi arasında çalışan olunca olur da, o kadar insan korkuyordu ki, o kadar insan biliyorum ki sadece bu işten para kazanmaya alışmış, dışarısını artık düşünemeyen. Bu şekilde nasıl bir beraberlik? Ya da 12 bin küsür kişi nasıl beraber hareket etsin ki bu şartlarda? Tabii ki grev olmayacak. Olsa da 305 olayına döner. Saygılar 5
  • Sarı 03 Ocak 2020, Cuma 20:44:01 Biri sarı sendika mı dedi, yaw he başkan he.. Kadir bile inanmaz ya. 8
    • Çava reş 03 Ocak 2020, Cuma 22:48:29 Havasen imzalı yorum 5
  • Güneş 03 Ocak 2020, Cuma 20:43:47 Biz greve gideriz siz de uçaçak personel ararsınız 7
  • Thy 03 Ocak 2020, Cuma 20:43:08 Grevden başka çaremiz yok 5
  • Ateş1 03 Ocak 2020, Cuma 20:42:52 Grev başlasın 7
  • Ya Git 03 Ocak 2020, Cuma 20:42:36 Bırakın bu meddah oyunlarını, timsah gözyaşlarını. Bu çıkışı yapacak olan sendika ve lideri tüm süreçte üyelerini bilgilendirir. Şapkasını alıp gitmesi gereken sadece THY yönetimi değil! 6
  • Vayyy bee 03 Ocak 2020, Cuma 20:40:40 Vayy beee 4
  • Kk 03 Ocak 2020, Cuma 20:37:49 Kargo uçuşlarında çarpraz seferlerde mesai başlatınca mesai süresi aşılıyor diye servisi bile kaldırdı bu çakallar. Düşününce gerçekten hep kendimizden neden veriyoruz biz bu işgüzarlara gerçekten akıl tutulması. 4
  • Pilotlar 03 Ocak 2020, Cuma 20:36:07 Pilotlar korkaktır bi cacık yapamazlar korkak sürüleri 54
    • Tirsik 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:10:17 Bunlari yazinca rahatladin mi canim kendinden al gucunu yada sus 4
    • no subject 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:13:16 O yuzden tum tehditlere, isten atilan arkadaslarina ragmen ilk asamada pilotlarin %80’i yeni bir sendika kurup, ona gecti. Peki o sirada kabin ne yapti? 12
  • Ucus islerme 03 Ocak 2020, Cuma 20:35:24 Ucus isletme baskani ve mudurlerden kurtulmaliyiz, onune gelene he diyorlar 5
  • İmza saati 03 Ocak 2020, Cuma 20:32:56 Bunu da yapamazsak zaten yazık bize daha çok öttürürler. Bundan sonra herkes çayını kahvesini içsin, imza saatine 1 dk kala yoklama yaptırıp işlerine başlasın ve işlerini şirketin istediği düzeyde yapıp uçağa geçip, uçakta da acele etmeden işlerini yapmaya devam etsin. Kitapta yazanı da yapamıyorsak bize yazıklar olsun 6
  • Anketi yaptır tatlıbal 03 Ocak 2020, Cuma 20:32:43 Grevse grev bin kere öleceğime bir kere ölürüm ama adam gibi ölürüm...pilot 7
  • High Flyer 03 Ocak 2020, Cuma 20:30:34 Çok detaylı ve güzel bir yazı olmuş, böyle yanlışa yanlış doğruya doğru demeyi öğrenelim artık. 6
  • Topunuzun 03 Ocak 2020, Cuma 20:29:50 Cengiz biliyor ne yapacagini, alayiniz utanma bilmiyorsunuz 1
    • Tarih Tarih 04 Ocak 2020, Cumartesi 05:35:08 Bi sen adammışsın ); 0
  • Korkaklar sürüsü 03 Ocak 2020, Cuma 20:28:23 Fransa’yı örnek alın korkaklar sürüsü... 8
  • grev 03 Ocak 2020, Cuma 20:26:45 ilginç bir açıklama. sert başlamış ama grev yapmayın diye rica ederek bitirmiş. 7
    • Kpt 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:53:45 Sen bu okudugundan bunu mu anladın:) 2
  • F/o 37 03 Ocak 2020, Cuma 20:25:17 Arkadaşlar hep beraber 15-20 dk geç hareket edelim 9
    • Anadolujet 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:04:00 Ozellikle anadolujet koştur koştur valla wc ye bile gidemiyordum. Valla bu kez gidicem artık yeter. Yetişen yetişir hep kendimizden vere vere altımıza etcez :) yok artık 3 kurusa 5 köfte. 1
  • TATLIBAL’A 03 Ocak 2020, Cuma 20:21:39 Syn tatlıbal bir grev kararı yada başka bişey yapılacaksa ki hep beraber yapılacak...Önce pilotlarla bir ön toplantı yap,fikir alışverişi yap ondan sonra hareket tarzımızı belirleyelim strateji iyidir... 6
    • ?? 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:01:00 Neden önce pilotlar ? Tek söz sahibi siz değilsiniz ! Bu kafada olursaniz birlikte olamazsiniz. 8
    • Çünkü pilotlar 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:47:57 SENDEN ÜST RÜTBEDE ANLADIN??? 3
  • Çok uzun 03 Ocak 2020, Cuma 20:21:22 Okumadım sadece resimlere baktım. 13
  • İga 03 Ocak 2020, Cuma 20:19:07 Ne kadar da İGA ya benziyor herşey.. 10
  • Yönetim istifa 03 Ocak 2020, Cuma 20:13:18 İş yavaşlatma başlamıştır başkanım. 4
  • TATLIBAL 03 Ocak 2020, Cuma 20:13:11 Syn tatlıbal ne gerekiyorsa yap,grevse grev geç operasyonsa geç operasyon ne gerekiyorsa bu yönetici kimse bahsettiğiniz oda gidecek koltuğundan isim açıkla 5
  • Robinyo 03 Ocak 2020, Cuma 20:10:29 Tüm seferlere duyurulur 15-20 dk geç hareket 5
  • Kaptan 03 Ocak 2020, Cuma 20:08:35 Yılanın başı o ekip planlama denen birim. Hep bu işler onlardan çıkma. Nerde beceriksiz var doldurmuşlar pilot ve kabin düşmanlarını. 6
    • 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:07:59 Kesinlikle 0
    • Ekip planlamaci 04 Ocak 2020, Cumartesi 03:26:20 Şirket ve sendika imza atıyor, uygula diyor . Usulsüz uygulama var ise şikayetinizi yapın inceleyelim yada sicil verin hemen bakalim . Bos keseden atmayın. Bizde sendikaya para ödüyoruz . Her karar her tis uçucuya çıkıyor . 3lu vardiya sartlarini hic incelediniz mi ? 10
    • Kml 04 Ocak 2020, Cumartesi 11:47:08 kamil bey sen talep yapıyorsun da şirket istiyor. Sen istemesen şirketteki havacılıktan bi haber yönetici ne bilsin. Sen diyorsun kapatamıyıruz uçağı, bi yerden açık buluyorsun şöyle yapalım diyorsun heriflerde gözü kapalı bize geçiriyor sen sıcacık ofisinde ahkam keserken. 0
  • Vayyy Hava iş e bak sen 03 Ocak 2020, Cuma 20:07:23 Resmen üstü kapalı iş yavaşlatın diyorrr. 5
  • Cabin 03 Ocak 2020, Cuma 20:06:53 Valla helal olsun Hava-iş’e, her cümlesine imza atılır. Sendikacılık budur.. Bakalım süreç ne olacak.. 10
  • Kokpit 737 03 Ocak 2020, Cuma 20:03:17 Burdan yöneticilere diyorum ki,grev ve benzeri şeylere hazırız madem öyle,hep bizden mi gidecek sıra bizde güç bizim elimizde bu yöneticiler koltuklarından gidecek,15-20 dakika geç hareket edeceğiz...Ayrıca grevse grev bir kaptan olarak cevap vermek zorundayız...yapacağızda artık yeter hep uçucukar hep uçucular 6
  • Piyango 03 Ocak 2020, Cuma 20:03:05 O dediği asma kabağı. İlk 300 kişiyi direkt şutlarlar. Bu ülkede hukuk atı alan öldükten sonra yetişir. Açık söylüyorum, bunu da yapamazlar, göze alamazlar diye düşündüğünüz herşeyi yaparlar. Cahiller, torpilliler ve İktidarın gücü arkalarında. Tatlıcı gaz almış, özveride bulunmayın, o iş yavaşlar zaten demiş. Hadi bakalım nevinle, sarıyı ekip odasına gönderdikleri zaman da bu dediklerinizi yapabilecekler mi göreceğiz. Üstü açık yada kapalı, atılırsınlar havada uçtuğu zaman artistlenecekminiz? Atılan atılır, sendika ile şirket anlaşır. Olan atılana olur. Sendikada, şirkette sizi hatırlamaz. 16
  • Kkpt 03 Ocak 2020, Cuma 19:57:13 İmza saati uçağa geçme saati değil arkdaşlar. Biliyorum hepimiz unuttuk ne anlama geldiğini fakat bundan sonra her şey kuralına göre. 7
  • Cpt 03 Ocak 2020, Cuma 19:51:39 İlk kez postayı koymuş, araları açıldı sanırım:) ama dediklerini uygulayalım arkadaşlar. Özellikle imza saati neyse ondan sonra işlerimize başlayıp sonuna kadar okunması gereken her şeyi okuyalım. 9
    • Hodri meydan 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:07:29 Briefingi eksiksiz her ayrıntısına kdar da yapalım. Taksi yollarını tek tek saymazsam :) 2
  • kayıkçı kavgası 03 Ocak 2020, Cuma 19:50:48 sendika ile yönetim arasında en son shgm ftl de şahit olduğumuz kayıkçı kavgası numarası, ürün sattıkça üretim devam eder. 10
  • Maval 03 Ocak 2020, Cuma 19:50:11 Hocam bana maval okumayin, bana hakkimi verin.. 8
  • 7777777 03 Ocak 2020, Cuma 19:45:04 Skpk yapılmıycak artık dense bak neler oluyo sırkette 1
  • Kpt 03 Ocak 2020, Cuma 19:36:39 Arkadaşlar bundan sonra imza saatinden 1 dk önce yoklamanızı yaptırın, imza saatinde çıktıları basmaya başlayın, tüm evrakları tek tek okuyun sonrasında ekip ile brifinginizi yapın sonra uçağa geçin. Artık bunların zamanı geldi, kitapta ne yqzıyorsa o. Bitti artık fedakarlık devri. İmza saatinden önce gelip uçakta bakarı işleri sona erdi. Bu şirket fedakarlık beklemiyor. Size verilen hak ne ise onu uygulayalım. İlk kez sendikadan düzgün bir dönüş aldık. Bütün kabin ve kokpit arkadaşlarımı imza saatinde yoklama yapıp işlerini imza saatinden sonra yapmaya davet ediyorum. Bakalım el mi yaman bey mi yaman 5
    • Davet 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:10:50 Davet ediyormuş. Sen ne diyorsun kaptan? Adam zaten öyle demiş, sen de hemen gaza geldin. 9
    • no subject 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:08:45 Yabanci kaptanlar ve f/o’lar yillardir bunu yapiyor. Yaptigi zaman da check in yapmis yani gec kalmamis f/o’lara “neredesin, gec kaldin!” Diye yillardir firca kayiyorsunuz. Simdi mi akliniz basiniza geldi? 0
    • Kaptanıma 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:09:07 Budur kaptanım helal 2
    • Cok zekice :) 04 Ocak 2020, Cumartesi 12:20:24 Sirket imza saatini bir bucuk saate cikarirsa neyi geciktireceksiniz sayin kaptanim.. 7
  • Tipe bak... 03 Ocak 2020, Cuma 19:31:06 Bu mu emekçiyi temsil ediyor? Ev eşyamı buna taşıtmam!!!! 16
    • Kaptan 03 Ocak 2020, Cuma 22:24:34 Sen böyle davranırsan sendika başkanı ne yapsın. Sen önce adam ol adam. 3
  • Beklenen açıklama 03 Ocak 2020, Cuma 19:25:58 Kimse sabrımızı daha fazla sınamasın... 2
    • no subject 04 Ocak 2020, Cumartesi 01:06:49 Bicak kemige dayandi?!!1bir 0
  • Performans Sebebiyle Atılan Kabin Memurları 03 Ocak 2020, Cuma 19:25:54 Keşke eğitim bile verilmeden performans sebebiyle atılan kabin memurlarından da bahsetseydiniz. Bir personeli performans sebebiyle atabilmek için atmadan önce eğitim vermek şarttır!!! 3
  • Rezil kurul... 03 Ocak 2020, Cuma 19:25:38 Birazda Etik olmayan etik kurul rezaletinden bahsedin siz sendika temsilcilerinde katıldığı disiplin kurullarında koridorda onlarca personel saatlerce bekletilip adeta mahkeme havasında geçen 3-5 tane vasıfsız aşağalık kompleksi olan killerin kucağına personeli bırakıp orada konu mankeni gibi oturup sessiz kalan sizler değilmisiniz? 8
  • Emekli(27 sene) 03 Ocak 2020, Cuma 19:25:03 Dikkatli olmak lazım,iyi okumak lazım..Başka birşey var gibi 4
    • eren 03 Ocak 2020, Cuma 22:36:03 Dönem kaç 1
    • :P 03 Ocak 2020, Cuma 23:35:37 Fırtına öncesi sessizlik bu, daha büyük şeyler olacak, uuuuu! 0
  • Sorumlu 03 Ocak 2020, Cuma 19:19:30 Biraz geç olmadımı? Hava iş dur bakalım,Dur bakalım diye diye bu bozulmaya siz sebep olmadınızmı?Hadi düzeltin bakalım görelim.Meğer her şeyi de biliyormuşsunuz. Biz siz hiç bir şeyden haberiniz yok sanıyorduk. Sağlam bir duruşunuz olsaydı hiç kimse başka bir sendika arayışına girmezdi. Bu yüzden sizin bu çıkışınızı samimi Bulmak zor.önce görelim.Biz yeniden sevmeye hazırız. 7
  • Boş boş konuşma 03 Ocak 2020, Cuma 19:08:58 Hala kendilerine inanan var sanıyor! 12
    • Boş adam a 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:37:55 Boş olan sensin. Bizler için bişiler yapılmaya çalışılıo. Yapmasa neden yapmadı yapınca boş konuşuyo. Siz nasıl insanlarsınız ya Ya şirkette uçan değilsin ya havasencisin ya da gerçekten boş adamsın 2
    • Sen inanma kardeş 04 Ocak 2020, Cumartesi 00:39:00 Sendikadan da ayrıl. Şirket yapar sendika suçlu. Sendika tavır alır sendika tiyatrocu. Allah'ından belanımı istion ??? 5