Havacılık Yönetimi Mezunları İsyan Etti!

    Çok beğenilenler

  • Berkan Tanrıkulu 25 Aralık 2020, Cuma 13:06:37 90 puanım var, havacılık yönetimi mezunuyum aşağıda bir arkadaş bizi aşağılamış aklısıra. diğeride açılan özel üniversiteleri örnek göstermiş. haberi yok sanırsam anadolu, erciyes, ondokuzmayıs, kocaeli, mustafa kemal, erzincan üniversitelerinden. ulan sanki 10 bin kadro açıyorlar da onu istiyoruz. taş çatlasın 100 120 kadro veriyorlar. 5 sene okul okuyan, havalimanlarında staj yapan, havacılığın ve işletmenin tüm derslerini alan insanları almayacak da havacılıkla alakalı tek bildiği parmağını yalayıp rüzgar nereden esiyor diye havaya bakan maliye mezununu alacak öyle mi ? 4
    • Üslup 25 Aralık 2020, Cuma 23:19:45 Sen bir üslubuna bak, sonra puanını yazarsın sağa sola.. 24
  • isyan ??? 22 Aralık 2020, Salı 12:35:36 Neye,kime isyan ediyorsunuz,siz nerede yaşadığınızın farkında değil misiniz? Bu ülkede 18 yılda hangi kuruma hangi liyakatli personel alınmış,makam sahibi olmuş ki şimdi de olsun? Adına torpil,hemşehricilik,partizancılık,nepotizm denen bela eskiden de vardı ama hiçbir zaman mevcut iktidar dönemindeki kadar rezil ve adice yapılmamıştı o yüzden hiç şaşırmayın,kızmayın,tepkinizi sandıkta gösterin... 11
  • Tüm yorumlar

  • Havacılık Yönetimi Mezunu 20 Ocak 2021, Çarşamba 21:35:06 Arkadaşlar ben de havacılık yönetimi mezunuyum. Bilmenizi isterim ki benim temel atc kursu gördüğüm zamanda bizim bölümden mezun olan 4-5 kişi vardı. Yds puanı elde edip hava trafik kontrolörü olmayı denemenizi tavsiye ederim. Dhmi de memur olarak da çalışmış biri olarak gerçekten memur kadrosunda çoğu ünitede bölümümüzün çok önemli olduğunu düşünmüyorum. İşletme birimi onlardan değil mesela ama ik, mali işler, satın alma... gelelim apron ve aim kadrosuna. Bu kadrolar için havacılık yönetimi mezunu almak yerinde tabii ki. Apron kadrosunun verilmiş olması isabetli oldu umarım alım sayıları artar. Aim e gelince o büyük lokma arkadaşlar yedirmezler yani.. kadro adı da aim memuru değil havacılık bilgi yönetimi uzmanı oldu ek bilgi olarak. Siz elinizden geleni yapın nasibinizde de varsa olur.. Başarılar dilerim 2
  • Murat 16 Ocak 2021, Cumartesi 17:50:35 Dhmi personelinden de ağlayan çok sesini duyan yok. 13 yıldır müdürlük sınavı yok hülle ile atamaya tam gaz en az 50 müdür ve 150 Şef bu şekilde atanmış. Kurumu yeni başlamış kurumu tanımayan birilerine bile ilgisiz atamalar yapılıyor. Neymiş gençlerin önü açılsın ya kuruma yıllarca emek verenler ne olacak. Efendim onlar çalışmıyormuş bu zamana kadar kim çalıştı. Bu hüllelere kılıf olarak bu söylenmiş. Sayıştay yazmış takan yok. Bir kurumda böyle haksızlık ve ben yaparım kimse karışamaz denilirse işin hilesi yapılırsa devletin tepesi duysun bu ülke torpille 1 adım gidemez. İlgili sendikadan tabii başrolde mem..sen. Liyakat yerine refaranss sistemi oturmuş. Herşey şaibeli sınavları bilem diyen çok 2
  • İhtiyar Ariff 25 Aralık 2020, Cuma 23:41:59 Geldim 55 yasina su saatte ergenlerin aglamalarini okuyorum kpss den 97 alamam bana Özel uygulama yap 70 kpss le.kadro kapayim demissiniz.neymis 4001 liler yapamazmis.bizin zamanimizda lise ortaokul mezunlari yapiyordu bu isleri havaci mezunu nerden bulcan.dhmi buyuk bir ayledir bunu deyistiremezsiniz tum vatandaslar acik bir kurumdur isdeyen girsin yuksek puan alsin . personel de ozluk dosyasi bakan tahakuk da maas yapan memurun havacilik mezunluyuyla havacilikla ilgisi ne herkez olarbilir.gencler ders calisin benim emekliliyim gelmis size amca tavsiyesi 40
    • Havacı 26 Aralık 2020, Cumartesi 19:37:48 Beyefendi bizim istediğimiz kadro 100-200. Biz binlerce kadro istemiyoruz binlerce mezun olduğumuz halde. Ben 85 puanla 103. Sıradayim siz acaba neyin kafasını yaşıyorsunuz anlamıyorum. Eski eskide kaldı, artık nitelikli personel yetişiyor. Havacılıkta sizin bildiğiniz havacılık değil artık günden güne değişiyor. Bir kere olsun liyakat nedir bilin. Siz büyüklerimizin aslında bizleri desteklemesi lazım ama ne yazık ki hak hakkaniyet nedir bilmeden yaşayıp gidiyorsunuz. 4
    • Furkan 17 Haziran 2021, Perşembe 02:41:13 Yazdığınız Türkçe'yi gördükten sonra fikirlerinizi ciddiye alamadım. 0
  • Director 25 Aralık 2020, Cuma 16:19:14 Korkudan tir tir titriyorsunuz değil mi hakkımız bize iade edilir diye. Yorumlarda bir gram mantık yok, buranın maaşı güzel kanka kafasıyla işe girmiş kücük beyinli bireyler. Bir kaç döneme müdürlüğüm gelsin o zaman temizlik başlayacak. 7
  • 4493 dert mi oldu? 25 Aralık 2020, Cuma 14:35:14 Havacılıkla alakasız insanların bölüm bizim hakkımız demesindense direk havacılık yönetimi mezunlarının hak araması ne kadar saçma ya. Hangi ülkede yaşıyoruz böyle şey olmaz. Doktorlar da mesela hastahaneler bizim hakkımız diyor oldu olacak avukatlarda adliyeler bizim hakkımız desin tam olsun. IBFF mezunlarımız dururken bu istekler ne kadar abes kaçıyor arkadaşlar sizce de öyle değil mi? Bir de idealist mühendislerimiz var tabi maaşlarını duyunca DHMİ aşkı depleşen canımız mühendislerimiz.(Tabi mühendis kadrolarına girmek için değil kendi hakları olan aim, apron, düz memurluk vs. kadroları için çünkü mühendis kadrosunda mühendisin çalışması çok saçma olur.) Acilen bu konuların çözülmesi lazım herkes ait olduğu mesleği icra ederse ohoooo kapatıp gidelim ülkeyi öyle şey mi olur değil mi? 14
  • Havacı 25 Aralık 2020, Cuma 14:18:28 Yine ülkemin insanları her şeyi çok bildiğini iddia ederek bu işin herkes tarafından yapılabileceğini öne sürüyor, bizim 70 puan üzerine çıkamadığımızı iddia ediyor, yok ya! Siz ve sizin gibiler yüzünden bu halde bu ülke. Bizler 6 yıl önce girdik bu bölümlere. Bahsettiğiniz vakıf üniversitelerinde dahi yoktu bu bölüm ve geleceğin mesleği dendiği için tercih ettik. En düşük puanla giren kişilerin benim de dahil tüm öğretmenliklere puanımız yetiyordu. Anadolu Üniversitesi'nde okuyan arkadaşların bazıları pdr hukuk gibi bölümleri tercih etmeyip havacılık seçti.1 yıl kapanıp kpss çalışıp, sektörden bir haber olan ve bomboş halde belli kurumlara göz diken sizler yüzünden hiçbir gelişme kaydedemiyoruz asıl. Biz devlete sırtımızı dayamaya çalışmıyoruz, asıl bunu yapan sizlersiniz.Biz hakkımızı almak, eğitimini aldığımız alanda çalışmak istiyoruz. Şuan DHMİ'yi düşünmemiz kadar doğal bir şey yok.Çünkü mevcut krizden dolayı özel sektör bitmiş durumda, umarım bu konulara da bu kadar vâkıfsınızdır 3
  • Operasyoncu 25 Aralık 2020, Cuma 13:46:53 Yorumlara bakıyorum senelerdir haksızlıklara sesi çıkmayan apron memurunun aim memurunun ne iş yaptığını dahi bilmeyen sırf parası güzel diye bu kurumu yazan insanlar ne kadarda çoğalmış. Havacılık mezunları gayet yüksek puanlar ile ve yeterli yds puanları ile hakkını aramaya devam edecek. #havacılarkadrobekliyor 2
  • ironi 24 Aralık 2020, Perşembe 10:57:49 nedir bilir misin champ? 1
  • Beleş yerleş 23 Aralık 2020, Çarşamba 16:05:35 Kpss 50-60 puanın üstüne çıkamayan arkadaşlar diğer yolları deniyor.basvuran sayısını azaltmak gibi.sadece kendilerinin başvurabileceği bir sistem istiyorlar. Alin 95 i 100 u bakın nasıl yerlesiyorsunuz. 22
    • Aimofficer 25 Aralık 2020, Cuma 13:31:48 Kardeş 50-60 puan alanların bölüm sıralaması 6-7 bin civarında sen rahat ol bölüm birincimizin puanı 97 :) 2
    • ... 25 Aralık 2020, Cuma 14:15:42 400 puan alarak devlet üniversitesinde hazırlık dahil 5 yıl Havacılık okudum. Havacılık tarihi, havacılık hukuku, havacılık güvenliği-emniyeti, havacılık etiği, havacılık bakım yönetimi, hava kargo yönetimi, kargo satış ve tehlikeli maddeler, kalite yönetim sistemleri, harekat, yer hizmetleri, yolcu hizmetleri, yük kontrol denge, hava trafik hizmetleri, havacılık haberleşmesi, havaalanı donanımı ve faaliyetleri, havayolu filo planlaması, meteoroloji, maliye, muhasebe, işletme, ekonomi, iktisat, ticaret hukuku, insan kaynakları yönetimi gibi birçok ders aldık. Hepsini sayamam. Eğitim fakültesinin öğretmen yetiştirdiği gibi, mühendislik fakültesinin mühendis yetiştirdiği gibi okuduğumuz üniversiteler de bizi havacı olarak yetiştirdi. Kpss puanlarimiz 80-85-90-95 hep bu aralıkta. Sadece bizim yerleşebileceğimiz bir sistem isteme gibi bir amacımız yok olamaz da. Bu sistemdeki hak ettiğimiz yere koyulmak istiyoruz. En doğal hakkımız. Siz ne yaparsınız? Oturup bilmediğiniz konular hakkında atıp savurursunuz değil mi :) Anlıyorum, Ne olduğunuz da belli değil. 3
  • kontenjan 23 Aralık 2020, Çarşamba 06:23:09 istanbul aydin , ayvansaray , nişantaşı , okan ne kadar metrobüs üniversitesi varsa açmış bu bölümü.Dünya havacılığını yönetecek elemen üretmişler birkaç yılda. 14
    • Norveç mi burası? 25 Aralık 2020, Cuma 14:28:47 Acaba senin hangi bölüm mezunusun ? Sanki canım ülkemde her bölümden her üniversitede yok gibi konuşuyorsun. Konuşmak için konuşmayalım rica edeceğim boş yapan çıksın site kasıyor. 0
  • Neyin Yönetimi 22 Aralık 2020, Salı 22:57:40 Nasıl bi kafa yaşıyorsunuz girin kpss ye alın puanınızı girin, bide aim yazmışlar direk müdür genel müdür yazsaymışsınız. Düşük öss puanıyla girdiğiniz low coast okullarınızdan mezun olup düşük puanlarla dhmi :) bide sadece niye dhmi shgm si var özel sektörü var gerçekten devlet herkesi memur yapamaz mevcut gerekliliklere göre hareket etmek gerekli 19
    • Aimofficer 25 Aralık 2020, Cuma 13:28:36 Esas sen neyin kafasındasın bölüm 1. Mizin puanı 97 havacılık yönetimi branşı havacılık bilgi yönetimi kadrosuna illaki kadro açılacak sen rahat ol :) 0
    • Ingilizce Önemli 25 Aralık 2020, Cuma 14:15:48 Öncelıkle "Low Coast" değil "Low Cost" onu bir belirtmek isterim. Şayet havacılık gibi bir hayalin varsa bu ingilizceyle çok zor bilmende fayda var. Bölüm mezunların kpss den düşük puan aldığını sana ne düşündürdü sormayacağum da ama şunu bilmelisin ki ülkede her bölümden fazlasıyla "LOW COST" üniversite mezunu var ki senin o ingilzce ve cahil özgüveniyle bir yorum yazarken dahi ne kadar özensiz olduğun belli.Havacılığın güvenliği ve emniyeti için lütfen sektörden uzak dur. NOT: "Coast" kelimesinin türkçe karşılığı "Sahil" demek al bu bilgiyi de sakla lazım olur:) 43
    • Önyargı? 25 Aralık 2020, Cuma 14:26:50 Seni bilmem ama ben 2012 de havacılık yönetimi bölümünü kazandığımda tüm ilk 100 bindeydim. Hukuk kazanacak puanı olup havacılık yönetimine gelen arkadaşımda oldu şu an da çok iyi yerlerde görev yapıyor. Ama acaba sen ibff mezunu musun? Bu çekememezlik ondan mı? Yoksa elimizi sallasak adım başı karşımıza çıkan mühendisler kervanından mısın? Ha dur tahmin edeyim kesin idealist fizyoterapiciler grubundansın sen. Mesleğin ne ise git onu icra et kimseyi bilip bilmeden eleştirme hak arıyoruz alıcağız da o yüzden sende ki korkuda... 20
    • Coast baby 25 Aralık 2020, Cuma 22:41:50 Coast baby içerden bildiriyorum bu mesajı öncelikle onu belirteyim, havacılık bilgisi olan kalifiyeli olan arkadaşları burada görmek önceliğimiz ama bence tek size olmamasıda gerekir ve sizleri maalesef özel üniler imajınızı kötü gösteriyor, umarım hak ettiğiniz daha iyi herkes gelir yorumumdaki amacım kıskançlık değildi hepinizin bahtı açık olsun ne diyim (not:klavye hatalarına bu kadar takılma otomatik tamamlamış 0
  • yolcu 22 Aralık 2020, Salı 22:01:16 havacilik yonetimi gibi bir bolume ihtiyac yok, iktisadi idari bilimler fakultesinin herhangibir bolumunu bitiren bir kisi ayni isi zaten yapabilecek niteliktedir gercekci olalim 21
    • Aimofficer 25 Aralık 2020, Cuma 13:29:53 Aynen notam vfr ıfr uçuş bilgi seyrüsefer dersi gördün zaten iktisat okurken :) 2
    • Havacı 19 Kasım 2021, Cuma 18:30:16 Doğru bölüme gerek yok ama açılmış bir kere binlerce mezun var. Ne yapalım kardeş sizi kandırdık sizin yaptığınız işi herkes yapar boşuna okudunuz mu diyelim. Yine de en mantıklısı bu bölümü okuyanların havacılık sektöründe çalışması 0
  • Kadro aşkı 22 Aralık 2020, Salı 21:24:56 her okuyan memur kadrosu istiyor ne güzel dünya be oldu olacak bana özel kadro açın diye talepte bulunayım malum çok revaçta 14
  • .. 22 Aralık 2020, Salı 20:03:36 Kpss de derece yapanın girdiği AIMe 70-80 puanla girememeniz adaletsizlik doğru,sanki bütün bölümlere dunyanin kadrosu açılıyor sadece size yok 14
  • atamasız aproncu 22 Aralık 2020, Salı 19:21:24 havacılık öğrencileri hariç herkes dhmi de çalışıyor 4
  • Atanmak isteyen Havacı 22 Aralık 2020, Salı 19:20:31 Havacılık yönetimi mezunu olarak çalışabileceğimiz tek kurum olan Dhmi sadece 4493 kodu ile alım yapmalı. 1
  • Kartal i.h.l 22 Aralık 2020, Salı 19:01:47 Boş okumayın arkadaşlar Kartal i.h.l ye geçiş yapın havacılıkta çığır açın. 1
  • Hava Trafik 22 Aralık 2020, Salı 18:10:36 Bu kadar araştırsaydınız hava trafik kontrolörü olma şartlarına ilanlarına bakardınız daha yeni 200 ilan açıldı. Havacılık okuduğunuza göre ingilizceden yds 70 alabilecek seviyede olmanız gerekir e kpssden de 70 alıverin bi zahmet. Memurdan aprondan 5000 tl de fazla maaşınız olur boş yapmayın araştırın biraz. 16
    • Aviator 25 Aralık 2020, Cuma 17:28:55 Beyefendi merak etmeyin sizden iyi takip ediyor ve biliyoruz. Yaş sınırı var ATC'de. Herkes tercih edemiyor. Geçen yıl bir puanım tutuyor biri tutmuyordu. Bu yıl ikisi de tuttu yaştan sadece 1 aydan kaybettim. Yani demem o ki bu işler kısmet işleri. Olmayınca olmuyor. Her havacılık mezunu ATC olmak zorunda değil. Diyeceksiniz memur olmak zorunda da değil, evet değil. En azından "Havacılık tarihi, havacılık hukuku, havacılık güvenliği-emniyeti, havacılık etiği, havacılık bakım yönetimi, hava kargo yönetimi, kargo satış ve tehlikeli maddeler, kalite yönetim sistemleri, harekat, yer hizmetleri, yolcu hizmetleri, yük kontrol denge, hava trafik hizmetleri, havacılık haberleşmesi, havaalanı donanımı ve faaliyetleri, havayolu filo planlaması, meteoroloji, maliye, muhasebe, işletme, ekonomi, iktisat, ticaret hukuku, insan kaynakları yönetimi" gibi birçok dersi 4 yıl boyunca gören, bazı derslerini havalimanında işleyen, havalimanında staj yapan Havacılık Yönetimi bölümü mezunlarının "havacı" olarak görülüp atanmalarına hak tanınması gerekir. 80-85 puanlarımız yanıyor. İki senede 32 kişi aldılar bölümümüzden. Bu haktır. Vebaldir. Görülmememiz, işşiz kalmamız yeterli gelmiyor galiba herkes bir şey sallamış bize, düşmanız sanırım. 0
  • PLANLANMA YOK 22 Aralık 2020, Salı 17:40:10 Her bölümde olduğu gibi planlama sorunu var. Bu alanda yıllık ne kadar istihdam olduğuna, kaç tane havacılık okulu bulunduğuna ve mezun sayısına bakın, tabela olsun diye okul açıyorlar, bu yüzden de çoğunun içi boş. 10 yıl öncesine kadar 6-7 okul vardı şimdi ise 2 yıllık, 4 yıllık, açıktan derken 100 e yaklaştı. Tabi bu ücretleri aşağı çekmek için güdülen bir politika da olabilir, sonuçta insanların gelirleri son yıllarda azalma eğilimi göstermekte. 0
  • Havacılık mezunu 22 Aralık 2020, Salı 17:33:37 Bizler havacılık mezunu olarak aşkla okuduğumuz üniversitelerde de havacılıktanda vazgeçtik bosverin artık .Bizim için havacılık rüya bir meslekti öylede kaldı. 9
    • Realist insan 22 Aralık 2020, Salı 22:46:19 Her yerde 4001 kodu var. Neden tek yer havacılık ki sizin için. Bak sizin icin yeni alan buldum. Lisans mezunu olarak nerdeyse her yerde calisabilirsiniz. 10 bin maaşı size 70 kpss ile verecek değil devlet. 8
    • ... 25 Aralık 2020, Cuma 13:50:29 1 Kpss puanlarımız 80 altında değil. 2 10 bin maaş peşinde değil işimizin peşindeyiz. Nasıl eğitim fakültesinden çıkanlar öğretmen, mühendislik fakültesinden çıkanlar mühendis, hukuk fakültesinden çıkanlar avukat hakim savcı oluyorsa havacılık fakültesi mezunları da havacıdır. Devlet üniversitesinde okuduk yeterli kpss puanlarımızı aldık sadece hakkaniyetli bir alıma ihtiyacımız var. 3 Bizim için yeni alan bulan aklına ihtiyacımız yok. Açıklama yaptım uzunca değmez ama işte biz sustukça sizin gibiler çoğalıyor. Tabii Dhmi'nin herkese açık bir kapı olması işinize geliyor. 0
  • Dhmi tüm birimleri 22 Aralık 2020, Salı 17:00:40 Yüzde 80 i işe gelirken işe uyumak için yola çıkan personelden oluşan bir kurum gerisini siz düşünün 20
    • Atco 22 Aralık 2020, Salı 19:45:36 Oranı ‰20 diyorsun yani :) 1
    • Kökbörü 22 Aralık 2020, Salı 20:12:27 Kedi,uzanamadığı ciğere mundar dermiş. 0
  • Eğitim maliyeti 22 Aralık 2020, Salı 16:53:42 siz 18 yıl bu akp ye oy verin o saçma bölüme para verin sonra ağlayın. günaydın, yok iş miş. harcadığınız para da eğitim maliyetiniz oldu 15
    • komedi 22 Aralık 2020, Salı 21:26:11 zannedersin diğerleri uçuracak :)iç işlerine bakamıyorlar daha 2
  • HavacılıkMezunuyum 22 Aralık 2020, Salı 16:36:12 TR de hangi bölüm olursa olsun bir bölümünden mezun olmak o işe, şirkete veya sektöre aranan biri olduğunu göstermez. Eğitim aldığın kurum, kendine ne kattığın ve şirkete ne katacağın gibi birçok faktör var ama TR de zaten bu kalitede bir kurum yok. Eski Anadolu Üni. Havacılık mezunları sektörde kariyer yaptı ama artık çok fazla mezun var. En azından başlangıç seviyesi işler YHM vb bu alanlarda havacılık mezunlarına öncelik ve kendini geliştirme imkanı verilmesi gerekir ama TR de kimse mezun olduğu işi yapmıyor. İş veren siyaset, torpil, ucuz iş gücünün peşinde. İş arayan hızlı yükselmenin derdinde o yüzden alakasız tipleri barındırmak ve emir vermek daha kolaylarına geliyor. Yurt dışında başlangıç seviyesi işleri lise mezunları veya öğrenciler yapar. Havacılık mezunları ise daha çok operasyon, planlama vb şirkette kariyer fırsatı olan, uzun süreli sektörel eğitim, tecrübe ve bilgi gerektiren işleri yapar. Bu saatten sonra üni okuyan hiçbir beklenti içinde olmasın gidin yazılım öğrenin 4
  • Arff 22 Aralık 2020, Salı 16:04:37 Biz kpss ile girdik 20
    • Arff 22 Aralık 2020, Salı 19:24:06 Girmesen daha iyimiş 1
  • DHMI 22 Aralık 2020, Salı 14:52:31 Kime hakkını vermiş ki size versin kendi çalıçanına eziyet eden ve bundan zevk alan bir kurum burası 5
  • Yanlışınız var!! 22 Aralık 2020, Salı 14:51:31 DHMI düz memurluk olması lazımdı kadronun adı. 3
  • işsiz genç 22 Aralık 2020, Salı 12:39:09 Bende Havacılık yönetimi mezunuyum biz mağduruz ne havalimanında işe girebiliyoruz nede dhmi bizim neden hiç önceliğimiz yok herkes işe giriyor biz hep açıkta kalıyoruz yeter SESİMİZ DUYULSUN ! 8
    • KPSS 22 Aralık 2020, Salı 13:46:53 KPSS'ye girmeyi denedin mi? 22
    • 4001 22 Aralık 2020, Salı 22:49:17 Maden emek verdiniz. Azıcık da Kpss ile gösterin. 8
  • Aviator 22 Aralık 2020, Salı 12:33:47 DHMİ'de işgücü verimini arttırmak adına eğitimli SHUİ/Havacılık Yönetimi mezunları için daha fazla kadro verilmesi talep edilmektedir. 4
  • Uzman 22 Aralık 2020, Salı 12:32:28 Çok yerinde bir haber olmuş. Airporthaber’e teşekkürler 10
  • Güvenlik 22 Aralık 2020, Salı 12:32:17 Apron memurluğu atıl bir birim değildir kurum gereken değeri yıllardır vermemektedir ve en kritik birimlerinden birisi olan apron birimini 46 yaşını doldurmuş güvenlikçilerin emeklilik dolduracağı yer olarak gösterip liyakat ve personel değerini hiçe saymıştır. Acilen düzeltilip geçiş işleminin durdurulması ve lisans mezunu havacılık yönetimi alımlarının devam ederek birimin daha profesyonel hale getirilmesi olmazsa olmazdır. 4
  • Kusura bakmayin da 22 Aralık 2020, Salı 12:05:52 Sadece tek bir kuruma girebilecegin bolumu okumayi tercih ediyorsan bu riski de goze aliyorsun demektir 48
    • ... 22 Aralık 2020, Salı 21:25:57 Dostum sen sorunlusun galiba. Ebelik okursun ki ebe olasın , hukuk okursun ki avukat olasın , makine mühendisliği okursun mühendis olursun. Ben bu bölümü de aynen bunlar gibi kendi işimi yapmak için okudum . Buna yanlış diyorsan senin gibi torpili olanlar yüzünden bu haldeyiz. Hakkımız burada olmazsa öbür dünyada alınır elbet. Sen de bu kafayla devam et . 0
    • Gül 23 Aralık 2020, Çarşamba 12:57:31 Kesinlikle katılıyorum ona göre okuyacaksın bölümünü 6
  • Anlatım dili 22 Aralık 2020, Salı 12:01:08 Bildiri metninin anlatım dilindeki çarpıklık bile size bu imtiyazın neden verilmediğini anlamamızı sağlıyor. 40
  • havacılık 22 Aralık 2020, Salı 11:50:17 bu sektörde malesef lise mezunu veya dil bölümü mezunu olmanız yeter de artar... 16
    • +1 22 Aralık 2020, Salı 16:29:57 Aynen öyle, bırakın bölüm şartını lise veya herhangi bir ön lisans diploması yeterli 13
    • . 22 Aralık 2020, Salı 17:55:46 Sen lise mezunu olup kendini havacılık yönetimi lisans bitirenle bir tutuyorsan zaten yapacak birşey yok , ülkenin özetisin resmen 25
  • Bir bilen 22 Aralık 2020, Salı 10:57:17 Ülkemin gençleri yine devlete kapağı atmanın derdine düşmüş, devam gençler yardırın. 25
    • Havacı 19 Kasım 2021, Cuma 18:35:49 Ne olacaktı Türkiye'de en büyük işveren devlet ben havalimanında özel de asgarî ücret alıyorum en azından devlette şartlar iyi.ha bide halk olarak devleti memuru yalamayı sevdiğimiz için memur olmak çok büyük meziyet olarak gözüküyor 0
  • Arif 22 Aralık 2020, Salı 09:59:27 Desenize biz kpssden çalışarak yuksek puan alamıyoruz ama kodları degistirin 70 kpss puanlariyla kadrolari kapalim.apron büro aim memurluklari 2 aylik egitimle hallolur hatta buro memurluğunun havacilikla hic ilgisi yok baska devlet kadrolarindaki büro memurluğu işinin aynisi.bu islerle ugrasana kadar oturun ders çalışın bu ülkenin her üniversite mezunu eşit 25
    • Operasyoncu 25 Aralık 2020, Cuma 13:43:42 O 2018 atamalarında gördüğünüz eski atama puanları geride kaldı artık. Mezunların şuan gayet iyi kpss ve yds puanları var. İnsanların bildiği işi yapması kimseyi rahatsız etmesin boş yapmayın buralarda 3
  • Havacı 22 Aralık 2020, Salı 09:56:38 Bak kardeşim. Çok haklısın. DHMİ calısanı Neden emekli olsun ki çooook rahatlar hemde çok. Özellikle Antalya DHMİ de çalışan emekliliği gelmiş , yaşlı tayfası elinizi vicdanınıza koyun yazık bu çocuklara. 7
    • JJJ 22 Aralık 2020, Salı 21:41:36 Adıyaman SGK'da rahatlıktan olsa gerek emekliliği çoktan geçmiş bir personel terlikle çalışıyordu.Bağcılar SGK'dada aynı model bir adam artık gözlük camları çatlamış kravat kaymış pantolonun fermuarı açık işin garibi emeklilik işlerinde görevli şaka gibi.Beyoğlu Belediyesindede aynı tablo değişmiyor sadece laklak çay içmece dert yanmaca artık masa sandalye gibi olmuşlar emekli olsalar ölecekler sanki.Gençlere yer açmak gerekiyor 1