Hava Kuvvetleri'nden şok rapor!

    Çok beğenilenler

  • SSSİİİVVVİİİLLL HHAAAVVVAAACCCIILLLLIIIKK 27 Şubat 2019, Çarşamba 00:08:51 SİVİL HAVACILIK , SİVİLLER İLE YAPILIR ASKERLER GERİ DÖNECEK..! O KADAR NOKTA 30
    • Asker kışlaya 27 Şubat 2019, Çarşamba 10:10:49 Tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanıdır 17
    • Sen 27 Şubat 2019, Çarşamba 11:04:04 Kimsin ya? 99
    • Gaptan 28 Şubat 2019, Perşembe 08:52:37 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • Nankörler 29 Nisan 2020, Çarşamba 14:42:57 Sizi koruyan insanlara neden bu kadar kötü davranıyorsunuz?? Köpekler bile sizden daha vefalı 0
  • Yazıklar olsun.... 27 Şubat 2019, Çarşamba 01:55:32 Sivil kökenli bir kaptan pilot olarak söylüyorum ben bu meslekte asker abilerimden komutanlarımdan çok şeyler öğrendim Allah onlardan razı olsun haklarını ve emeklerini ödeyemem çoluk çocuk şimdi ekmek yiyorsa ilk önce Allah sonra onların sayesindedir bir insan asla ve asla nankör olmamalıdır Sizler askerlik gibi kutsal bir mesleği icra etmiş ve bence herşeyin daha fazlasını hak etmişsinizidir. Burada bir kaç kendini bilmez ergenlerin yorumlarına bakarak asla bizlere küsmeyin kırılmayın zaten bedeli askerlik yapandan farklı bir yorum çıkmaz eskiler askerlik yapmayana kız bile vermezmiş ama neyse ki sistem şimdi koca uçağı veriyor crm felan diyorlarda ben fo iken crm en bozuk sivil kökenli arkadaşlar idi ben hiç bir asker abimle sorun yaşamadım şimdi kaptanım çoğu genç fo ların bırakın crm i ciddi insanlık problemi var son derece kırıcılar saygı desen hak getire 100 saati bitirip release olduklarında enterprice kaptanı gibi dolanıyorlar instagramda kendilerini ispatlamaya çalışıyorlar ama unutulmamalıki dünya makamı dünyada kalır bana soranlara havaalanında çalışıyorum diyorum asla kaptanım demiyorum bu meslekte hep büyüklerimden mütevazi olmayı iyilik yapmayı saygılı olmayı taşıdığım üniformanın hakkını vermeyi öğrendim ama yeni nesilin çok ciddi sorunları var özgüven iyidir bu konuda asla suçlamam hatta takdir ederim ama özgüvenle kibir karıştırılıyorsa orada sorun vardır.... 45
    • Startrek 27 Şubat 2019, Çarşamba 17:30:51 Enterprise olmasin o cok bilmis. Bi de Top Gun ve Maverick var 10
  • Tüm yorumlar

  • Hürgeneral 01 Ağustos 2019, Perşembe 05:01:48 Mümkünse 60 yaş üstü asker kökenli HÜRGENERAL pilotları da Kutsal Yuvalarına alsınlar. Kutsal havacılık adına az çektirmediler bize. Kutsal hibe amerikan uçaklarıyla beyinleri kutsanmış Demirkırat Eski kafa asker bozuntuları da Sivil Sektörden acilen temizlenmelidir. 1
  • Sivil yönetim 07 Temmuz 2019, Pazar 10:11:19 Aslında bu asker kökenlilerin Havayolu şirketlerinin yönetici pozisyonundaki icraatlarını sorgulamak gerekli. Dogmatik, esnek olmayan düşünceleri ve kişilik özelliklerinin emniyete ve CRM e etkisi düşünülmeli. Pilot istihdamı konusundaki eğilimleri de araştırılmalı. Pilot eksiği sebebiyle uçakları yerde kalan şirketlerde görev yapan bu asker kökenli yönetici pilotların yaş sınırı konusundaki ısrarlı tutumlarının sebepleri incelenmeli. Kışlada 25 yaşında pilot olup 40 lı yaşlarda kızağa çekilen pilot modelinin sivil sektör şartlarına uygun olmadığı gözden kaçırılmamalı. EASA ICAO 65 yaş sınırı koyarken, askerlerin 40 yaş konusundaki ısrarlarının aslında kışlanın gerçek yaşam koşulları olduğunu üst yönetimlere dikte etme arzusundan kaynaklandığı tekrar değerlendirilmeli. İstihdam politikasını etkileyen bu hususun asker kökenli pilot egosunun yaklaşımından kaynaklandığı bilinmeli. Dünyanın hiçbir şirketinde Türkiye de olduğu gibi yaş sınırlaması bulunmamaktadır. 4
  • ASKER!!! 09 Mayıs 2019, Perşembe 04:13:29 en ileri yaşından sonra da olsa ESAS DURUŞUNU görmeyi en sevdiğim sevdiğim asker! Saçlarını kestir, kulağındaki küpeyi çıkar Türk ordusuna yakışır bir ASKER ol ASKER! ESAS duruşunu göster ASKER! Sen artık bir askersin ve SİVİLLERİN emrindesin..Ben emrederim sen itaat etmekle mükellefsin.. Anlaştık mı ASKER? Milyonlarca dolar verilen o devletin uçakları benim kanımdan canımdan sevdiklerimden ruh taşır ASKER.. Ağlama ASKER!! YERLERİNİZE MARŞ MARŞ!! 4
  • anti-asker 07 Mayıs 2019, Salı 03:04:26 Neden asker abilerim ve komutanlarımdan diyerek konuya giriyorsun? Çok mu ezdiler seni? Ergen olduğumu nereden biliyorsun? Askerliğin en kutsalını Jandarma Komando C olarak dağlarda yaptım, sana mı düştü askerliğimi sorgulamak? İki takdirnamem ve bir Üstün Hizmet Belgem var. Asla duymaktan hoşlanmayacağın türden çok acı askerlik anılarım da var. Şimdi kaptanım diyorsun, neden bu çocuklara kırılıyorsun? Yakışır mı bir kaptana kırılmak? Yapıcı olacaksın..Makamının hakkını vereceksin. İcabında bir lider olarak anlatacak ve öğreteceksin havacı olmanın jargonunu. Havaalanında çalışıyorum diyorum derken sen, pilotluğundan neden utanıyorsun? Her yurt vatandaşının pilotları astronot gibi yücelttiğini mi sanıyorsun? Çok fazla macera filmi izlemişsin Top Gun tadında, sonuçta böyle bir egoya sebep olmuş da güya mütevazisin. Kimseye pilotum demiyormuş. Pilotsan yaptığın işle gurur duymalısın. Dünyanın en zor işlerinden biridir. Özgüven ve kibir birbirine karışmamalı.. Astronot kafalı mütevazi.. 1
  • Sana yazıklar olsun 30 Mart 2019, Cumartesi 03:41:21 Neden asker abilerim ve komutanlarımdan diyerek konuya giriyorsun? Çok mu ezdiler seni? Ergen olduğumu nereden biliyorsun? Askerliğin en kutsalını Jandarma Komando C olarak dağlarda yaptım, sana mı düştü askerliğimi sorgulamak? İki takdirnamem ve bir Üstün Hizmet Belgem var. Asla duymaktan hoşlanmayacağın türden çok acı askerlik anılarım da var. Şimdi kaptanım diyorsun, neden bu çocuklara kırılıyorsun? Yakışır mı bir kaptana kırılmak? Yapıcı olacaksın..Makamının hakkını vereceksin. İcabında bir lider olarak anlatacak ve öğreteceksin havacı olmanın jargonunu. Havaalanında çalışıyorum diyorum derken sen, pilotluğundan neden utanıyorsun? Her yurt vatandaşının pilotları astronot gibi yücelttiğini mi sanıyorsun? Çok fazla macera filmi izlemişsin Top Gun tadında, sonuçta böyle bir egoya sebep olmuş da güya mütevazisin. Kimseye pilotum demiyormuş. Pilotsan yaptığın işle gurur duymalısın. Dünyanın en zor işlerinden biridir. Özgüven ve kibir birbirine karışmamalı.. Astronot kafalı mütevazi.. 1
  • Genel Havacılık 07 Mart 2019, Perşembe 17:44:52 Devrecilik sizde, adam kayırma sizde, astsubayları, yer subaylarını dışlamak sizde, aynı ülkeye hizmet vermiş Deniz Kuvvetlerinden gelen pilotlara kayıkçı diye seslenmek, Kara Havacılık kökenlilere bitli piyade yakıştırması yapmak sizde, bizden başka hiç kimse pilot olmamalı diyerek havacılıkla alakası olmayan oğullarınızı kızlarınızı pilot yapmak sizde, eğitimden anladığınız, yanındaki öğrenciyi ağıza alınmayacak hakaret ve küfürlerle kendi tabirinizle ''odunlamak'' sizde, meslek hayatınız boyunca emniyeti hiçe sayarak CRM i sürekli bozmak sizde, kokpitte askercilik oynamak sizde, üstlerinize, özellikle sivil üst yöneticilerine ağzı kulaklarında pişmiş kelle gibi sırıtıp şirin görünmeye çalışırken, mesai esnasında yanındaki F/O ya küskü vermek, arkasındaki kabin ekibine azap çektirmek sizde. Almışsınız sazı elinize 80 yıldır, malesef ülkemde size çok ihtiyaç oldu da ekmek yediniz. Sözüm hepinize değil. İyiler ayrı. Bazı gerçekler var siz de kabul edin. Sektörde çok sevilmiyorsunuz. 4
    • FO 16 Mart 2019, Cumartesi 22:18:03 Elinize sağlık çok güzel anlatmışsınız. 1
  • Bu bir emirdir ! 02 Mart 2019, Cumartesi 12:36:07 15 yıl havayolu sektöründe farklı alanlarda görevimi ifa ettim. Askerliğimi de OHAL de sınır karakol komutanı olarak yaptım. Asker-Sivil kökenli birçok iş arkadaşım oldu. Şimdi de, pilot olarak devam ediyorum. Her iki cenahtan da onlarca kişi tanıdım. Değerlendirmem şudur ki; istisnaları tenzih etmek üzere, genel olarak asker kökenliler, iş arkadaşlarına küfür eder, bağırır, kafasına vurur, aşağılar. Siviller daha aklı selimdir, anlatır, öğretir, empati kurar. 15 yıl boyunca bana sözlü ve fiziksel saldırılarda bulunan bir sivil yoktur. Hepsi asker pilottur, Çiğli kültürü ve ''Sistem'' dedikleri baz kültürel alışkanlıkları buna sebeptir. Harp bir sanattır. Yanında uçana saldırmak harp sanatı değil, insanlık dışıdır. Her Türk Asker doğabilir, kimin vatansever olduğu şimdiki süreçte ortaya çıkar. Bana da emir versinler canımı veririm bu VATAN için. Bunun yaşı yok. Dede torun omuz omuza savaşmıştır. Emir gelsin seve seve giderim ! 3
  • .... 01 Mart 2019, Cuma 19:51:23 Gerektiğinde silah tutan herkes nasıl silah altına er vb. olarak alınıyorsa eli lövye tutan herkes de pilot olarak alınsın. Sonuçta pilot heryerde pilot. 2
    • Evet 02 Mart 2019, Cumartesi 07:18:26 Askeri pilot eğitimini almış,hava kuvvetlerinin parasıyla pilot olmuş herkesi alsın tabiki....sonuçta hava kuvvetlerine girince havayolu pilotu olmayacağını ,askeri pilot olacağını her aklı selim insan bilir.dolayısıyla devlet te buna göre para harcar ve ihtiyaç halinde 30 yılda tutar ki doğrusu budur.sonuç itibariyle ordu thy akademi değildir ,thy ya da başka şirkete geçmek için basamak da değil.Bu durum askeri pilotları sevmediğimiz anlamına da gelmez,çok sayıda değerli insanlar da var aralarında ama bu bazı gerçekleri değiştirmez 3
  • Fo 01 Mart 2019, Cuma 16:28:39 Gelen sivile hayatı zindan et, crm desen ayrı sıkıntı. Girdiğin havayoluna devreni, devrenin çoluğunu çocuğunu doldur gerisini pilottan sayma sonra burada arkadaşlar biraz empati diyor. Mantıklı bir karar sivil işini asker işini yapsın. 3
    • Hiç sorma 02 Mart 2019, Cumartesi 07:24:13 Oğlu, damadı ,kızı yeğeni hep beraber thy de olanları mı ararsın,devrem oğlan seninle kontrole girecek biraz heyecanlıyı mı ararsın,işletme önünde her mulakatta kızı oğlu vb için nöbet tutup kulis yapanları mı ararsın.....şöylede bir gerçek var,son zamanlarda gelip de babası pilot olmadan gelen arkadaşlarla ,thy efsane yeteneksiz ,bilgi ,beceri ,algı sıfırın altında insanlarla doldu taştı.sonuç olarak her dönem bir kayırmaca var MALESEF 0
  • Türk Pilotu 01 Mart 2019, Cuma 00:57:44 Bu iş düşünüldüğü gibi olmaz, yarın bir gün bu çağırdıları pilotlardan biri kaza yaparsa. O zaman 40-50 yaşındaki adamların birinci ligde oynayamayacağı anlaşılır. Adaletsiz olanlar Adaletin altına ezilir. Bu güne kadar adil olmayanların sonunu gördük. Asıl konu gençlik burada yazı yazan atıp tutanlara gerçekten bir el atmak lazım. Özel okul şımarıklığı ile uçan zavallı insanlar. 16
    • . 02 Mart 2019, Cumartesi 02:05:09 Özel okul şımarıklığı ile uçmak, ilk fırsatta sizi pilot yapan kurumdan kaçıp uçmaktan iyidir. 2
    • Komutan tokadı 10 Haziran 2019, Pazartesi 13:46:12 Masumların öldüğü kazaların Komutan tokatından olduğunu biliyoruz. Martaval anlatma Komutan. 2
  • KAPTAN 1 28 Şubat 2019, Perşembe 19:53:15 On yıldan fazladır THY da görev yapıyorum. Bundan daha fazlasını Hava Kuvvetlerinde yaptım. Arkadaşlar lütfen her yazılanı gerçek kişilik zannetmeyin. Asker ağzıyla, sivil ağzıyla yazan bizleri birbirimize düşürüp zevk alan silahşörler var. Böl böl un ufak olduk, neredeyse ülke bölündü. Hava Kuvvetlerinde her anı benim için değerli çok güzel günler geçirdim. THY benim için bambaşka bir ufuk açtı dünyamda. Birbirinden değerli hem asker hem sivil kökenli pırlanta gibi insanlarla tanıştım. Arada tek tük hem sivil hem asker frekansımın uyuşmadığı kimselerde oldu ama sonuçta beni de birileri sevmiyor olabilir. Profesyonelce görevimizi yaptık. Şimdi ordu bizi tekrar çağırıyor fakat endişelerimiz var. Şirketlerle herhangi bir koordine yapılmadan, biz ne istiyoruz sorulmadan daha kendi içinde sorunları olan bir kanunla geri çağırılıyoruz. Bize sandalye başına düşen pilot gözüyle bakılıyor. Kimse sesli dile getiremiyor ama gönüllü geri gidenler bile pişman. 8
  • Mantık 28 Şubat 2019, Perşembe 07:54:31 Daha içerde ne pilotlar var ama sırf egoları için onları değerlendirmiyorlar. Olsun değerlendirmesinler. Dışardakileri çeksinlerki onların koltuğunuda başkaları değerlendirsin. 0
  • Zorbalık Cumhuriyeti 27 Şubat 2019, Çarşamba 22:20:19 Emeklilik geliyor 4 sene daha çalışacaksın diyorlar. İmza aterken 15 sene, pilotluk başlarken 15, şimdi 21. 45 den sonra zaten airline da FO luk nasıl yapılır bilinmez. Gizli bir savaş mı çıktı, seferberlik mi ilan edildi ben mi kaçırdım? Hal öyle ise sivil asker herkes alınsın silah altına. Alttan gelenler kol uçucusu olur ama "gençlik kolu" uçucusu olur. Bunun adı ZORBALIK dır. Sivilde de uçmayacağım kardeşim bırakın yakamı. Alın atınızı ... tımarınızı. 17
    • Ama 28 Şubat 2019, Perşembe 08:22:24 Uçmazsan naparız 4
  • İğrençsiniz... 27 Şubat 2019, Çarşamba 21:42:23 Bütün yorumları okudum. Asker kökenli olsun sivil kökenli olsun, pilot ağzıyla yorum yazanların bir çoğunun pilot olduğunu düşünmüyorum. Düşünmek istemiyorum. Eğer öyleyse, birbirine karşı bu düşüncelere sahip insanlar aynı kokpiti, aynı kurs sıralarını, aynı bekleme salonunu paylaşıyor. Bu düşüncelere sahip bu insanlar birbirlerine bu kadar kin duyarken, birbirlerinin açığını bu kadar kollarken, bu kadar bir kaşık suda boğmaya çalışırken bırakın CRM vs ayaklarını. Bu ortamları nasıl paylaşıyor çok merak ediyorum. Bu düşüncelere sahip riyakar iki yüzlü insancıklardan bahsediyorum, sen, sen, evet sen de.. (Mantıklı ve pozitif yorumlar yazanları tenzih ediyorum.) Eğer doğruysa, ne yazık ki birilerinizin ülkemi korumuş olduğunu/olacağını düşünürken, birilerinizin de kullandığı uçağa sevdiklerime ulaşmak için biniyorum. Yazıklar olsun!!! Sizi gidi çakma vatansevercikler ve çakma Tom Cruise’lar. Sizlerden bu ülkeye bir b.k olmaz.. 15
  • Sivil pilotcuklara 27 Şubat 2019, Çarşamba 19:00:40 Burdaki tüm yorumları okudum, asker-sivil ayrımı yapmıyorum, bu işi layığıyla yapan herkse saygım sonsuz. Ancak sivillerdeki asker düşmanlığını anlamakta zorlanıyorum. Bu kadar yorumu okuduktan sonra sivil kökenli bi lavukla uçarsam ister kaptan olsun ister fo benden çekeceği var. İnşallah bir khk onlar için çıkar, hvkk ya askeri pilot olmak üzere silah altına alırlar, o zaman görürüm amk klavye delikanlılarını 41
    • :)))))))) 27 Şubat 2019, Çarşamba 20:56:36 sivil arkadaşlarımız bizden bıkmış,şu adamlarla uçarken biraz daha insan gb davranayım deseniz şaşardık ;))tek bildiğiniz bu,''benden çekeceği var''..zaten çektirmiyormusunuz?tsk da yaparsınız artık havanızı;) 9
    • FO 27 Şubat 2019, Çarşamba 21:40:57 Sen kimsinde tehdit ediyorsun... İşte bu yüzden sevilmiyorsunuz. Egolarınızı tulum da bırakmadığınız için sevilmiyorsunuz. Bu tarz bir konuşma kışlada egonu tatmin eder. 4
    • FO 27 Şubat 2019, Çarşamba 22:08:38 Egoya bak tavan sivil pilotcuk nedir ya işte bu yüzden hadi kışlana kumandancık. Seni pilot yapan tüyü bitmemiş yetimin hakkını öde. 7
    • Hodri meydan 27 Şubat 2019, Çarşamba 23:55:20 O kadar delikanliysan adini yazsana yigido!! 4
    • Hasss 28 Şubat 2019, Perşembe 08:20:03 Tir ordan.bi tarafın yiyorsa sen gel benim kokpitte yap bak seni nasıl eğitiyorum terbiyesiz hadsiz kalitesiz 3
    • Hey Komutan 28 Şubat 2019, Perşembe 22:08:55 Yorumları okudun hemen de CRM in bozuldu, gösteririm yanımdaki sivillere diyorsun. Bir komutana hiç yakısır mı bu? Crash axe i kokpitte sallarsın artık yerse tabi. 0
    • :) 02 Mart 2019, Cumartesi 02:07:33 Hocam size görev çıkmış sanırım. 1
  • Bide tk 27 Şubat 2019, Çarşamba 18:49:17 Tk yı da temizleseler uçaklar yerde kalacak demek ki 1
  • öneri 27 Şubat 2019, Çarşamba 18:17:34 30 yaş altı genc pilot arkadaslar 6 yil süre ile TSK ya alinsin. Egitim verilsin, 6 yil askeri pilot olarak ucsunlar. Gitmek istemeyenin lisansı askiya alinsin hicbir yerde ucamasınlar. Yurtdisinda ucanlar gelmez ise vatandasliktan cikarilsin ve ülkeye girisleri yasaklansın. Bu vatan hepimizin. Herkes elini tasin altina koymali. Yaşı geçmiş asker pilotlarla olmaz bu iş. Genç, yetenekli arkadaşlar lazım. 11
  • Türk Pilotu 27 Şubat 2019, Çarşamba 16:21:32 Şu andan itibaren artık sitenizi ziyaret etmiyeceğim. Neden yazıklarımızı yayınlamıyorsunuz. Yazıklar olsun. 2
  • :) 27 Şubat 2019, Çarşamba 12:30:43 Çok sağolsun bir kaptanımız durumu en güzel,birinci ağızdan açıklamış.Kokpitte bir asker pilota bunları söyleyebiliyormusunuz,yiyomu diyereeek,noktayı koymuş:)sıkıntı bu zaten sayın kaptanım..haklısınız,söyleyemiyoruz,yemiyor malesef.Bizimde eşimiz,çoluk çocuğumuz var.işe ihtiyacımız var.Malesef ağzımızı açamıyoruz. 0
  • Türk Pilotu 27 Şubat 2019, Çarşamba 11:55:17 Seferberlik şartları yok. Hava Kuvvetlerindeki Kurmayların şahsi koltuk sevdaları. Ülkede hak hukuk varmı bilmiyorum ama korkmuyorum sonuna kadar savaşırım. biz borcumuzu ödedik. Bu ülke 15bin lira verip askerlik yapmayan bir sürü insanla doluyken ben neden ömrümün tamamını asker olarak geçireyim, vatan millet ayaklarını bir kenara bırakın, içinizde kimin vatansever olduğu ancak gerçek bir savaşta ortaya çıkar. Devlete kalan borcum neyse hesaplasınlar ödeyeyim. Ahlaksızlık. elbet bu ülkede doğru insanlar vardır, elbet bu ülkede adil insanlar vardır, elbet bu ülkede gerçekten Allahtan korkan kuldan ve zalimlerden korkmayan insanlar vardır. 12
    • Asker ve askerliğin Türkiye için manası! 28 Şubat 2019, Perşembe 09:51:08 Her Türk asker doğar,ordusuna Mehmetçik diyen bir ülkeyiz.Ne yazık ki burada yorum yazan bir süreliğine askerlik yapmış sonra da para dışarıda fazla diye yada yalandan beni istemediğim göreve verdiler bahaneleri ile istifa eden sizler bu sınıfa girmiyorsunuz.Ben bedelli yapmadım kısa dönem yaptım sivilde adam diye yüzüne bakmadıklarıma çay bile getirdim kendileri dizi izlerken akşamları.Siz şeçiminizi orta okulda yaptınız,kimseye yok bedelli yaptı diye laf atmayın.Onlar paraları var diye yapmadılarsa sizde dışarı da daha fazla cukka var diye bıraktınız peygamberl ocağını! Siz değerli olduğunuz için çağrılmıyorsunuz sadece mecburiyetten.Denize düşen yılana sarılır kabilinden.Askerlikte mantık yoktur,askerlik mantığın bittiği yerde başlar diyen komutanlarımız ne doğru söylemişler zamanında:) 1
    • Vatan borcu neyse vereyim. 02 Mart 2019, Cumartesi 02:09:29 Yemin etmediniz sanırım asker olurkwn vatan borcu parayla mı ödeniyor? Borcum neyse hesaplayın diyen birinin bedellilere laf etmesi de ayrı ironi sanırım. 1
  • FO 27 Şubat 2019, Çarşamba 11:40:49 Burada yorum yapan sevgili cpt ların hepsi tek bir noktada birleşmiş,EMPATİ YAPIN!!Siz yanınızda acemi bir FO otururken ne kadar empati yaptınız?Bu ahmetin,mehmetin oğlu ona işi öğretelim,hakkıyla giren ama abisi,dayısı olmayana döşeyin raporu.Sonra burada empatiden,crm den bahsedin,hatta bazılarınız devlet khk çıkarsın sizde görün gibi laflar ediyorsunuz..Ben devletin bu işiyle ilgilenen bir kurumu olsam,şu yazdıklarınızdan sonra sizi değil tsk nın,airline kapısından bile sokmam..Bi kaptanımız yazmış "bu lafları kokpitte bir asker kaptana söyleyebilirmsiiniz"diye!!!hah işte hocam,bizde onu diyoruz,bu yüzden istenmiyorsunuz.Siz yazarken dahi tehdit etmişsiniz,kokpitte neler yapıyorsunuz,yazıyı okurken dahi korktum..Siz ego kurbanısınız!Bu yüzden,evet kokpitte herkes kaptanım kaptanım,hocam hocam yalakalığında,sizin karakterinize değil,makamınıza olan zorunlu saygıdan!Bize crm dersi vermeden önce aynaya bakın,biraz düşünün!Devlet haklı mı,tabi ki sizi bu saatten sonra çağırmakla haksız,ama ihtiyaç varmı evet var!!Olayı bedelli askerlik yapan,baba paralı uçurtmacıların yorumları diye küçümsemeye devam ederseniz zaten olay olduğu yerde kalır!Sizde hiç hata yokmu?Bu imajı bizmi biçtik size,sizmi kan kusturdunuz millete?Ordu zannedip,sivilde bile teşkilatlaştınız,sizden olan ve olmayan!!Şunu anlayın,bizler yeni nesil,bu işe sevdalı gençleriz,sizden öğreneceklerimiz çok elbet ama GüZELLİKLE,kan kusturarak değil!Gocunan alınsın üstüne! 5
    • Bravo 27 Şubat 2019, Çarşamba 21:23:41 yazdığın tüm cümlelerin altına imzamı atarım meslektaşım. keşke her şey daha farklı olsaydı. 1
    • Gagarin 27 Şubat 2019, Çarşamba 23:16:40 Kimseden birsey ogrenmeye de gerek yok be abicim, line’a hazir gelsin herkes, adam gibi calissin, bilgisine bilegine guvensin yeter, sim’de kim ne yapiyorsa yapsin ama line zaten ogrenme yeri degil, yolcunun, operasyonun oldugu yerde operasyona odaklanilir, yaparsan yaparsin yapamazsan sim’e devam, demem o ki, kendine guvenen calisan saygisi sevgisi aile terbiyesi olan adama kimse edepsizlik yapmaz yapamaz zaten. 1000 kaptandan 10 kisi sayamayacak fo arkadaslarim buradan atip tutmasa kimse incinmeyecek zaten, derdiniz varsa cakin raporu gereken yapilir zaten haaa olmadi mi, bimeri var cimeri var var oglu var, etik kurul diye birsey var haberiniz var degil mi, derdi olan delikanli gibi gitsin anlatsin kardesim, ne diye yeni yetme bebeler gibi aglayip duruyorsunuz buralarda, gidin board yapin abicim sikmayin caninizi bu kadar, ben de eski bir fighter’im, zorla giderim belki ama zorla ucamam, kimse de kimseyi ucuramaz, geri kalani martaval, yok vatan borcuymus da bilmem ne, profesyonel ordu boyle calismaz babalar, para cokomel para cokomel, bu kadar basit, senelerce bunlarla kandirildik cumleten hala da zoka yutmaya devam, diyeceginizi soyleyin tabii ama gram saygi duymam, empati filan da yapmayin, ihtiyac yok, sistem zaten seve seve kendini onarmak icin ne vermek zorundayda verecek, paraysa para rutbeyse rutbe, emeklilikse emeklilik, siz de calisip odeyeceksiniz vergilerinizle o kadar, empatiyle olmaz bu isler, kimse canini sikmasij su akar yolunu bulur. 3
  • FO 27 Şubat 2019, Çarşamba 09:35:24 Geçen gün uçtuğum eski f-16 pilotu bir kaptanımız defalarca kendisinin başvurduğunu ancak geri dönüşünün yaşı nedeniyle kabul edilmediğini 3-5 yıl daha f-16’da uçabileceğini ancak sonrasında fiziksel olarak uçamayacak yaşa geleceğini söyledi. Vatan böyle sevilir. Ailesini, çok önemli bir geliri bırakıp gitmeye hazır yeterki gel desinler. Ordumuz çok önemli, bu hale düşürülmüş zayıf bir ordu ile yarın savaşa girsek ne özel şirketler kalır, ne özel sektör kalır. Hastalıklı düşünceleri bir kenera bırakın hepimiz bu vatanın evladıyız, hepimiz aynı gemideyiz. Suriyelilerin hali ortada, Irak, libya vs bir sürü örneği var. Kimseyi mağdur etmeden herkesin gönlü hoş edilerek bu iş çözülmeli. Geri çağırılan pilotlara sadece rütbe vererek bu işi çözemezsiniz. Ne hale geldi memleket. 14
    • GERÇEKLER 27 Şubat 2019, Çarşamba 11:44:13 Ergenekon, balyoz, mecburi hizmet süresinin kısaltılması.... gerçek şu ki hava kuvvetleri her krizi fırsata çevirdi ve pilotlara zam yapmak için kullandı , şu an da öyle yapıyor. Sonuçta hava kuvvetlerini yönetenlerde jet pilotu. Dikkatli izleyin yakında jet pilotlarına büyük bir zam yapacaklar. Amaçları hava kuvvetleri değil, amaç maaşlarımıza nasıl zam yaparız. Sorunu çözmek istemiyorlar. Tam tersi sorun ne kadar çözümsüz kalırsa sivil otoriteye o kadar zam baskısı yapacaklar. 2
    • GERÇEK 27 Şubat 2019, Çarşamba 12:06:32 Hava kuvvetleri neden sadece kendi adamlarına zam yapıyor, bu ülkede sadece onlarda mı pilot eksikliği var. Şehit olan helikopter pilotu sayılarına baksınlar. Jet uçağı bulutların üzerinden uçup geliyor, helikopter pilotları ise teröristleri görerek savaşıyor. Sürekli tehdit altındalar. Hava kuvvetlerindekiler hep kendilerini düşünmemeli. Şehit sayılarına bakın lütfen. Onlar da insan... 2
    • Ne iciyorsan bizede soyle 27 Şubat 2019, Çarşamba 14:23:14 Degerli FO , şehzademiz bilal bey neden askere gitmedi hiç aklına geliyormu hiç bunu sorguladınızmı ? veya benzer saltanaktaki diğerleri .TSK da Yönetici statüsü hariç araştırın bakalım dünyada aktif ve gerçek görevlerde uçan 50 yaş civarı kaç f16 pilotu var bakın lütfen. çok az yada hiç yoktur..Bu iş tamamen yangından mal kaçırma ve kraldan çok kralcıların bulduğu bir konu..Neden gerçekleri görmek bu kadar zor anlamıyorum..Gidin birde TSK ya dönmüş olanlarla konuşun gerçek orda buyrun 5
    • Pilot 27 Şubat 2019, Çarşamba 14:32:21 Kardeşim senğn gibi sağlıklı düşünebilen insanlara ihtiyaç var. Teşekkür ederim . 0
  • Barabas 27 Şubat 2019, Çarşamba 09:23:10 Köylü dindar pontusluların emrindeki askerler ordusu selam sana. 78
    • Gregor 27 Şubat 2019, Çarşamba 12:30:53 Ulan amma abartmissiniz cocuklar, sivili askeri ne buyutmussunuz mevzuyu, tekneniz filan yok mu abicim sizin gidin balik tutun, gs’i olan daga bayir vursun kendini, sevgilinizle Karayipler’e gidin, colugu cocugu olanlar kayaj yapmaya gitsin biraz Avusturya filan, kosun sahilde pozitif iyonla tika basa doldurun cigerlerinizi, sigarayi birakin, dua edin, sevin sevilin ve de en onemlisi agzinizdan guzel birseyler ciksin be mubarekler, inanan bir insansaniz “Allah icinizde sakladiklarinizi bilir” i hatirlayin, inanmiyorsaniz, sirf birbirinizi anlamak adil, namuslu, serefli , iyi insan olmak adina bi durun dusunun “arkadas ben neyim, dunyaya ne icin geldim, kim oluyorum da boyle bir mecradan tanimadigim etmedigim insanlar hakkinda atip tutuyorum diye bir hayiflanin. Beyinler yaninca dudaklar daha cok calisiyor, hepinizde para pul var, fosfora dayanin biraz, bir ayda biseyciginiz kalmaz.Hadi kalin saglicakla 0
    • barabas'a 27 Şubat 2019, Çarşamba 13:09:48 kalbi gavirdan yana olan pontusçularm izlemeye devam edin... 44
  • Tasarı 27 Şubat 2019, Çarşamba 02:11:10 Hava kuvvetlerindeki bir pilot yılda kaç saat uçuyor biliyor musunuz ? 120 saat... Uçuş tasarılarını pilot sayısını artana kadar yükseltsinler. 120 yerine 360 uçsunlar mesela . Kendi küllerinden tekrar doğsun hva Kuvvetleri . İsteksiz gönülsüz zorla gelen bir ekiple bu iş maalesef olmaz 10
    • Biliyor musun? 27 Şubat 2019, Çarşamba 09:42:19 HvKK’da muharip ucakla senede 360 saat ucmanin ne oldugu hakkinda bi fikrin var mi senin? 20
    • GERÇEKLER 27 Şubat 2019, Çarşamba 11:48:15 120 saat uçana 30.000 240 saat uçana 60.000 360 saat uçana 75.000 Bunu çıkar jet pilotu 360 ı bak nasıl uçar, lütfen gerçekçi olun. Şu an uçaklar eskisi gibi değil. Amaç nasıl zam alırım. 5
    • GERÇEKLER 27 Şubat 2019, Çarşamba 11:48:16 120 saat uçana 30.000 240 saat uçana 60.000 360 saat uçana 75.000 Bunu çıkar jet pilotu 360 ı bak nasıl uçar, lütfen gerçekçi olun. Şu an uçaklar eskisi gibi değil. Amaç nasıl zam alırım. 3
    • Phantom 27 Şubat 2019, Çarşamba 12:03:16 Hayatın da 2 "G" çekmemiş,çay kahve ve otopilot ile uçmuş arkadaşım.F-16 da uçan bir adam bir adet 90 derece kaçınmada senin 50 yılda hissettiğin "G"nin toplamını çekiyor.Şerefsiz fetöcüler yüzünden yaş ortalaması arttı.Kimse de bel,boyun kalmadı.Bu adamlar Ege'de,Irak ta suriye de senin için kelle koltukta uçuyor.Ve senin aldığın maaşın 4 de 1 ne uçuyor. 6
    • 360 Saat 27 Şubat 2019, Çarşamba 12:16:41 Uçacaksın kardeş. 2
  • Askeri pilotlara zam kokusu!!! 27 Şubat 2019, Çarşamba 01:14:08 Askeri pilotlar... 1. Zorunlu hizmet 15 yıldan 10 yıla düşünce devletin uçak ve hlkplerinde bedavadan uçuşunuzu tamamlayıp lisansınızı aldınız...yetmedi bu kaça kaça gittiginiz durumu darbe sonrası "Bizi Feto mağdur etti deyip bu hiyaneti de mağduriyete cevirdiniz.Tebrikler 42
    • Cevap 27 Şubat 2019, Çarşamba 09:51:05 İnşallah bizim o dönem yaşadıklarımızı sen yaşamazsın. 21
    • zavallı seni 27 Şubat 2019, Çarşamba 15:31:42 10 yıla düşüren kanunu askerlermi , pilotlarmı çıkardı oku araştır bakalım ?? Nasıl bir ruh haliniz var hep çocukluğunzdan kaynaklı değilmi ? 2
  • seve seve 27 Şubat 2019, Çarşamba 00:49:36 Askeri pilot olmayi cok istemistim. Kismet olmadi. Simdi havayollarinda ucuyorum. Sivil kokenliler icin gonulluluk esasina gore askeri pilotluk yolu acilsin seve seve giderim. Belki bu yastan sonra jet pilotu olamam ama nakliye pilotu olabilirim. 11
    • Öğrenci pilot 27 Şubat 2019, Çarşamba 14:49:00 Aynı şekilde ben de çok istedim ancak kısmet olmadı. Keşke çağırsalar da seve seve gitsem savaş pilotu, nakliye vs önemli değil 17
    • Breach 27 Şubat 2019, Çarşamba 17:42:04 Gelebilirsin arkadaşım yol açık. Biraz araştır. 1
  • Sorumlusu 27 Şubat 2019, Çarşamba 00:36:25 Sorumlusu kim bu hale gelmemizin? Herkes suçlu herkes sorumlu ama 20 yıllık iktidar hiç mi ama hiç sorumlu değil ....hadi kolay gelsin 31
    • Jet_li 27 Şubat 2019, Çarşamba 19:11:06 İktidarı kim yönlendiriyor 3
  • Cahiller 27 Şubat 2019, Çarşamba 00:13:24 Ne kadar çok cahil var, personel nasıl yetişir nasıl motive edilir bilmeden atıp tutuyor müteahhit bedelli askerler. Davulun sesi dışarıdan hoş geliyor tabii ölene kadar pilotluk yaptırın insanlara. 2 gün çocuğundan ayrılamayan tipler neler yazıyor. Gidin vatan millet çalışın sonra 2 telefon konuşmasından atsınlar da görün dünyanın kaç bucak olduğunu ülkeye değil hayata küsersiniz amk. 12
    • boş boş 27 Şubat 2019, Çarşamba 13:57:55 konuşup üzmeyelim birbirimizi. Kanun ortada! Artık süreç işliyor. İzleyip acısıyla tatlısıyla görecegiz... 2
    • Düşte gör 27 Şubat 2019, Çarşamba 19:13:23 İki telefon konuşması yaptığın kişi fetonun imamıysa atarlar tabi. 1
  • Hava 27 Şubat 2019, Çarşamba 00:06:19 Çok önemli bir haber değil 50 yaş sınırı koyarsın 15 yıllık bir kânun fezlekesi hazırlarsın 3 sene de 1 zorunlu eğitim tekrarı uygular hali hazırdaki sivil pilotları ve askeri kökenli pilotları bir şekilde dinamik olarak elinde tutarsın. Bir f16 ile uçmanın verdiği zevki bir 330 veremez beyler her ne kadar maaş sosyal hak zaman kavramlarında kısıtlı olsa da 3 senede 1 ay eğitim veya 25 gün temel tekrar eğitimi çok da kasmasa gerek kaptanlarımızı 2
  • ... 26 Şubat 2019, Salı 23:35:09 Cagirin askerleri bitti gitti 8
  • Fazla!!! 26 Şubat 2019, Salı 23:34:51 Hava araçlarını ihtiyaç sayısıyla çarpın... ihtiyacın çok fazlasını alıyorlar.. neyapacaklar bu kadar aldıkları Pilot’u. Normal değil.. pis kokular geliyor 4
  • Eşitlik mi?! Hadi be sen de! 26 Şubat 2019, Salı 23:31:17 ZED’lerin 3 yıl için 1.000.000₺’ye imza attığı, geri kalanların en tıfılının 20.000₺, masa başı pilotların da 40.000₺ aldığı doğru mu? Hem de insanların meyve sebze kuyruğuna girmek zorunda bıtakıldığı bu devirde. Belki de doğrudur! Askeri(pilot) kaynaklı havayolu pilotları sivil kaynaklıların dışlayıcı tavırlarına müstehak aslında. Kendi yaptıklarına saysınlar. Sivil kaynaklı havayolu pilotlarına gelince: Herkes ne oldum delisi. Ruh hastalığı salgını toplumun en aklıbaşında olması gereken meslek gruplarını da ele geçirmiş. Bir manyak çıkar bir uçağı dağa çakar diye kurallar bile size güvenip de kabinde tek başınıza 5dk uçmanıza izin vermiyor artık tuvalete bile el ele gideceksiniz neredeyse, neyin üstünlüğünden bahsediyorsunuz! Ayrıca icat mı yapıyorsunuz havada?! Yaptığınız şey, eğitim süresi uzun ama uygulama güçlüğü en düşük iş (Bu da, diğer herkesten kendini üstün gören pilotlara gelsin). Elegan havalarını bırakın, gerçeklere dönün. Youtube’da artık dinlemeye bıktık arka mahalle kahvehanesine yaraşır küfürlü konuşmaları. (Örnek karakterini ve tavrını koruyanlara selam olsun). Her iş saygıdeğerdir ve bu korunmalıdır. Burada herkesten kastım “pilotların dışındakiler bile” anlamında. Maaşla başladım ve isim eşitlik... Realist biri olarak insanlarda eşitlik konusu olan sadece 2 unsur olduğunu biliyorum: Doğum ve ölüm. Yani amiyane tabirle herkes eşittir ama birileri hep biraz daha fazla eşittir. İnsanların birbirine müdürlük taslamadığı günler dileğiyle. 1
  • sivil fo 26 Şubat 2019, Salı 23:27:50 ne silahli kuvvetlere ne devlete ne mevcut hukumete nede gelecek hukumetlere zerre guvenim yok. her an ergenekoncu, balyozcu, fetocu retocu diye kovup hayatini bitirebilirler. ustelik fetoyu tasfiye ederken diger tarikat ve cemaat mensuplarini doldurdular. iktidar degisince bunlar da terorist ilan edilip atilacak. ikincisi silahli kuvvetlerde son derece gereksiz bir stres ve baski var, ucret olarak da tatmin edici degil. surekli yalakalik etmeniz gereken bir komutan mevcut. halbuki line da kafa rahat, ucret tatmin edici, silahli kuvvetler, hava kuvvetleri once kendini degistirmeli, niye herkes kacmaya calisiyor bunlari bulmali, ona gore aksiyon almali 5
  • Ölenlere çözüm bulsunlar 26 Şubat 2019, Salı 23:22:12 Her sene 10larca pilot şehit oluyor TSK da. Pilot arıyorlarsa buna çözüm bulsunlar. Hava Araçları eski en ufak kayıt cihazları yok. Ölenler pisi pisine gitmiş oluyor. Kimse ailesi arkada ölmeye meraklı değil. Meraklı olanlar buyursun. Yaptım olduyla olmuyor o işler. Hava kuvvetleri içindeki dengeleri bozmanın lüzumu yok. Niyet olanı da bitirmekse orası başka 2
  • Punisher 26 Şubat 2019, Salı 23:09:57 :) 2
  • Tarafsız 26 Şubat 2019, Salı 23:04:18 O zaman şöyle bir teklif yapılsın şu an sivilde uçan pilotları TSK da ulaştırma uçaklarında uçuralım(usuller aynı yada yakın CRM diye bağırıyorlar ya)ulaştırma uçaklarında uçanları jet uçaklarında eğitim verilip uçurulsun e tabi sivilden gelenlere normal sistemde bulunanlar gibi özlük hakkı ve maaş verilsin (ulaştırma pilotu maaşı olmalı ama)bak bakalım kim ne kadar bağırıyor.görürüz o zaman kim vatancı Yada paracı...... 7
  • Kpt 26 Şubat 2019, Salı 22:41:56 Bir kokpit üyesinin bunları yazabileceğine inanasım gelmiyor ama maalesef doğru crm diyen zat yazdıklarınla ccrm in yanından geçmediğin ortada nedir bu asker sivil çekişmesi hayatınızda bu ülke için ne yaptınızda yargılıyorsunuz biraz edepli akıllı olun aile terbiyenizin olmadığı açık canı isteyen gitsin Emirates'e ama maalesef ne ing ne airmanship tek sop okumakla olmuyor bu işler 5
    • Kokpit üyesi 27 Şubat 2019, Çarşamba 12:29:09 Kulüp mü arkadaş bu üye olunacak??? Kokpit üyesi ne oluyor? “Pilot”diyeceksin. Kokpitte pilottan başka biri mi bulunuyor? 0
  • havacı 26 Şubat 2019, Salı 22:33:39 yukardaki yorumlara bakıyorumda pilot=maaş olmuş ülkeyi vatanı milleti düşünen yok yazık.hiç kimse hava kuvvetlerınde bir pilot yetiştirmenin devlete maliyetini hesaplamıyor alınan riskleri yaşananları sanki bilmiyormuş gibi konuşuyor.yazık bazı şeyleri gözardı etmememiz lazım.şu an ülkenin ihtiyacı belli lütfen bunuda hesaba katarak düşünelim.hersey euro değil.etrafımız it sürüsü gibi heran açığımızı bekleyen ülkelerle doluyken....... 3
    • Havoc 27 Şubat 2019, Çarşamba 17:46:07 O zaman sen de gel arkadaşım. Başvur HvKK ya alsınlar. Emin ol çalıştıracak bir yer bulurlar. Ama maaşın 1/3 düşecek, 2/3 ünü devlete vereceksin. Kabul ediyorsan yaz ismini ben seni aldırmak için elimden geleni yapacağım. 1
  • Kapitan 26 Şubat 2019, Salı 21:19:56 Tsk da bileginin hakkiyla kurs bitirmek disarda baba parasiyla ucmayi ogrenmeye benzemez igrenc dilini asker pilotlara uzatanlarin mutlaka bi yerlerde yaralari vardir kucuk hesaplari birakin baskasinin mutsuzluguna sevinenin zaten havacikla alakasi olmamasi lazim yarin obur gun basiniza bi kaza geldiginde arkanizdan kufrederler sonra 26
  • W 26 Şubat 2019, Salı 21:01:52 Burada asker kışlaya diye yazan gülücük atan havacılık kültüründen nasibini almayı başaramamış elemanları tanker filo ve ulaştırma filoları için topladıklarında da gülebilecekler mi aynı şekilde çok merak ediyorum :) Arkadaşlar, torba yasadaki iki satırlık ifadeye bakar inanın. Kaldı ki bazı şeyler konuşulmaya başlandığı zaman , bir süre sonra oluyor , fazla gülmeyin :) 6
  • Vatan aşkına paha biçilemez 26 Şubat 2019, Salı 20:30:42 Albay rütbesindeki pilot Orgeneral rütbesinde ki kuvvet komutanından fazla maaş alıyor. Bu pilot hala ben niye THY de ki kaptandan az maaş alıyorum diyor. Bil bakalım neden az maaş alıyorsun. Devlet pilota ihtiyacım var dedikçe zam yap yoksa gidirim diyor tehdit ediyor. Kaç para alırsan gitmezsin deyiver bakem. 9
    • Milan 27 Şubat 2019, Çarşamba 17:47:28 Hak ettiğim parayı ve hukukumu geri aldığımda geri gitmem anladın. 4
    • Rr 27 Şubat 2019, Çarşamba 21:50:48 Çalışma şartlarını ve maaşını orduya girerken biliyordunuz herhalde. Şartlar bu komutan 21 yılı doldur git. Fakat sizde takdir edersinizki sizin yerinizde olmak isteyen binlerce vatan evladı var. 1
  • sonunda 26 Şubat 2019, Salı 20:11:52 Gitsinler de doğru düzgün CRM uygulanmaya başlasın uçuşlarda. Devrecilik, tanıdık eş dost vasıtasıyla dokunulmazlık kazanan kendini Neil Armstrong sanan egosu pilotajından büyük adamlardan kurtuluruz. 12
  • haha 26 Şubat 2019, Salı 20:08:30 Kokpitte gencecik çocuk yetenekli demeyip, tam tersine ezmeyi hak görürken (özellikle PGS kaptan mafyası) böyle kibar değildi kimse. Çarklara çomak sokulunca neler yazıldığını yorumlarda hepimiz görüyoruz. Size seslerini çıkaramayacaklarını bildiğiniz bu çocukların ahları elbet bir gün çıkacaktı. 3
    • Daha 27 Şubat 2019, Çarşamba 11:54:20 Güzel özetlenemezdi 0
    • Canikom 27 Şubat 2019, Çarşamba 17:48:53 Canını mı yaktılar kardeş? Ben ce haketmiş gibi bir halin var. Anlayan anladı... 6
  • 737 26 Şubat 2019, Salı 20:03:34 Haber diyor ki; Askeri pilot istihdamı uzun ve zorlu bir surec, Yetistirilmis pilotları TSK da tutalım ya da tecrubelileri geri cagıralım, cunku sıfırdan yeristirerek pilot acigini 10 yılda kapatamayız Konunun icinde bulunmus,yetismis,tecrubeli ama su an sivil havacılıkta ucan emekli askeri pilot diyor ki , biz sıramızı savdık gencler gitsin, iste adam kendi durumuna bu kadar uzak bu kadar bir haber Konunun sıra olmadıgını anlayamamis ... Aynı CRM ve FCTM i de anlıyamadıgı gibi ... 0
  • ASKER ÇOCUĞU SİVİL KAPTANDAN 26 Şubat 2019, Salı 19:55:09 SİVİL KÖKENLİYİM AMA BURDA ASKER KÖKENLİ PİLOTLARIMIZA YAZILAN YORUMLARI MİDEM KALDIRMADI. SİLAHLI KUVVET KÖKENLİ PİLOTLARA LAF SÖYLEYENLER.ŞİRKETLERİN İMZALATTIĞI “TYPE RATİNG” YADA EĞİTİM MASRAFLARINI ÖDEMEMEK İÇİN KAÇARSINIZ BİRDE BURDA KAHRAMAN KESİLİRSİNİZ.PARALI ASKERLİK YAPIP ,KAMUFLAJ GİYİP İNSTAGRAMA KOYARSINIZ. AYIPTIR ,ÇOĞUMUZ SİVİL HAVACILIĞIDA ASKER KÖKENLİ KAPTANLARDAN ÖĞRENDİK.CRM EKSİKLİĞİ SİVİLDEN GELENDEDE VAR 38
    • Kim kaçmış? 27 Şubat 2019, Çarşamba 11:29:20 Zamanında Pegasus'a tip parası ödemeden kaptan olup Tk'ya giden askerlerden mi bahsediyorsun? 2
    • Kaçmak derken 27 Şubat 2019, Çarşamba 18:53:06 Pegasus'ta tip alıp, iki senede Tk'ya kaçan askerlerden mi bahsediyorsun? Komik olma. 3
  • System 26 Şubat 2019, Salı 19:32:53 Fazla adam aramalarına gerek yok sivil kökenli pilotlara harbe hazırlık yaptırıp 10 yıl zorunlu görev çıkarsınlar olsun bitsin. Hepsi gencecik çocuklar , gayet güzel yaparlar bu işi... 56
    • Plt 26 Şubat 2019, Salı 19:55:43 :))) aman siz göbeğinizi feda atmeyin askerlik uğruna kaptanım,evalallah biz yaparız!!!Fakat aklınızda kalsın,bu vatana borcu olan sizsiniz,biz değil..Biz pilotaj paramızı çatııır çatır cebimizden ödedik;))siizn gb kursağımızda devletin milletin vergisi yok;)uyandırayım 11
    • hadi len 26 Şubat 2019, Salı 22:03:19 ordan 24
    • İsteyene 27 Şubat 2019, Çarşamba 00:29:26 Biz sivil siz asker olmak istediniz? Herkes yerinde olsun. Sizler aslınıza dönün. Üniformalarınızı giyin. Biz zaten zamanında tercihimizi yaptık. Boş laflar ettiklerin. Yasa ortada. Size güle güle. 8
    • ... 27 Şubat 2019, Çarşamba 10:24:56 Malum partinin gençlik kollarına üye olmadan o iş olmadan zor. 6
    • Pilotaj Eğitimi 27 Şubat 2019, Çarşamba 16:38:47 Sen Pilotaj eğitimi için 100.000 € ödedin. Ben Pilotaj eğitimi için 15 sene hizmet ettim. 100.000 € - 15 yıl mecburi hizmet karşılaştırmasını yapabilecek kapasiteye sahipsen belki anlayabilirsin 3
    • Gringo 27 Şubat 2019, Çarşamba 17:50:16 O zaman malum partinin gençlik kollarından alalım ekibi... nasıl olsa iş bekleyen çok adam var. 100 tl ye çalışırlar.. 0
  • Maksat muhabbet 26 Şubat 2019, Salı 19:10:43 Hvkk da bir sürü sivil havacılık dan pilot eğitimi alıp ancak sen subay değilsin pilotluk yapamazsın denilen astsubay rütbesinde kalifiye personel vardı hepsini kusturduler şimdi 12
    • Astsubaya 27 Şubat 2019, Çarşamba 08:03:05 F16 mı vericektin? 8
    • Tarih 27 Şubat 2019, Çarşamba 10:22:26 Hava kuvvetleri tarihini bilmeyen mal beyanı. 13
    • Subaya 27 Şubat 2019, Çarşamba 12:41:15 Verdik te ne oldu... 1
    • BU VATAN BIZIM 28 Şubat 2019, Perşembe 02:54:23 1.1986-1991 yılları arasında Kara Havacılık bünyesine genellikle Muharip siniflardan Astsubayları Pilot yaptılar. Neden yaptılar araştır bakalim? Askeri Pilotlar ayrıldığı için IGHB gonderecek pilot yoktu. Senin f-16 mi verecekler dedigin Astsubaylar pilot oldu. 2. Avustrulya Ordusu askeri pilot alıyor. Diyor ki Su hava aracinda su kursun varsa gel diyor. Ordu akıllı yaklaşıyor. Bir pilotun TSK bunyesinde yetişme maliyeti ne? Milyon dolar. Peki Sende aynısını yap. Askerliği bilen Kendini yetiştirmiş Pilotluk eğitimini başarı ile tamamlamış, gerekiyorsa hava araci ihtisasi verirsin biter. Hem Maliyet + Hem Zaman Kaybın azalır ve istedigin seviyeye çabuk ulaşırsın. 3.Jandarma Havacılık PPL Lisansıni dışarıdan almış Subaylarına cift motor eğitimi vererek B350 hava aracına gecirdi. Jandarma Hava Karlı çıktı yetismis personel geldi. Işin özü bunun Sb yada Asb yok kim kendini yetiştirmişse onu alacaksın. Zamanı + Maliyeti iyi değerlendireceksin. Çünkü Bu Vatan Bizim Kaybedecek Zamanımız YOK. 1
    • Astsubaya F16 vermeyen 28 Şubat 2019, Perşembe 07:54:49 Hv. Kv. Şehitliğine bir git bakalım kaç PİLOT ASTSUBAY ŞEHİDİMİZ VAR 0
  • Plt 26 Şubat 2019, Salı 19:06:02 Eski savaş pilotlarının çağrılması zorunlu!!!Sivilden yararlanmak öneri!!!!Tayyareci kaptanlarımız yanlış okuyup ve yorumlayıp sevinmesinler ;))Keşke imkan olsa sizleri ağlatmayıp bizde gitsek TSK ya ama,sizde biliyorsunuz ki imkansız;)ASKER KIŞLAYA!!!Sivil havacılık,adı üstünde.Ben borcumu ödedim diipde kendinizi rahatlatmayın..Askerlik bir ömür sürer;) 66
    • System 26 Şubat 2019, Salı 21:11:31 Bir KHK yeter 10 sene askerlik için hazır olun delikanlılar... 3
    • Bedelli 26 Şubat 2019, Salı 21:36:58 Sen meraketme bedelli, gerekirse biz gideriz yine 4
    • plt arkadaşıma cevaben birbirimizi anlama mücadelesiyle 27 Şubat 2019, Çarşamba 00:26:53 Sana kim ne yaşattı bu neyin travması bllmiyorum ama çok ayıp, yapılan haksızlıklara çanak tuttukça bir gün o işler döner dolaşır seni de bulur. hep birlikte bütün camia olarak yapılan hukuksuz, keyfi ve rencide edici bunun gibi uygulamalara karşı çıkmalıyız. Köken ne olursa olsun bir avuç insanız ve birlikte görev yapıyoruz. Aslında eminim burda yazanlar da daha bir aylık askerlik bile yapmamış ve nasıl da askerlikten yırttım diye bunu övünerek anlatan ve sonuçta 1 aylık askerlikle askerlik borcunu bitirdiğini iddia eden çocuklar. Bu çocuklar nerdeyse yaşı kadar askerliği olan, 45 yaşını geçmiş, babası yaşındaki arkadaşlarımıza hala askerliğe devam etmesini buyurma hadsizliğindeki toy çocuklar. Aslında askerde de ilk öğretilen şey her Türk asker doğar değil mi? Yani sen de doğuştan askersin, o yüzden ordan bakarsan senin de görev henüz bitmedi genç adam. Ama konu aslında kimin bu işin içine gireceği kimin girmeyeceği filan değil ki, çok yanlış noktadayız. Konu aslında bir kişiye kendi fikri bile sorulmadan, herhangi bir şeyin dayatılmasının hem hukuksuz hem de çok saygısızca olması. Tıpkı burda bizim birbirinize davrandığımız gibi. Birbirimize sahip çıkmalıyız. Bu işler zorla olmaz, 15 artı 4 sene harp okulu toplam 19 yıl askerlik yetmedi, yıllar geçmiş sen borcunu bitirip gideli hafi sen şimdi gel bir 3 yıl daha askerlik yap,, ha sistemin içine geldin mi o zaman ne güzel gelmişken sen 3 yıl değil de ben vazgeçtim 6 yıl kal. Bunun sen sivilsin bir ay askerlik yapmışsın hadi şimdi gel 6 yıl askerlik yap denmesinden hiçbir farkı yok. bu neyin kafası, İkisi de yanlış ve hukuka aykırı. Sen borcunu ödemişsen ödedin, seninki bir aymış diğerininki 19 yıl o konu ayrı bir konu,, sonrasında kişinin hayatıma müdahale ederek zorlayarak, kendi rızası dışında bir yere alamazsın. Ve sebep??? Savaşta mıyız??? Öyle olsa herkes canla başla koşar, ama şu andaki tek savaş EGO SAVAŞI!!! Beka sorunu lafını tutturmuşlar gidiyorlar,, Lütfen yapmayın,, neye göre kime göre?? eskiden öyleydi ona ulaşamıyoruz hala filan söylemleri rakamlar filan bunların hepsi konuya aşina olmayan insanların kafalarını karıştırıp hassasiyet yaratarak yönlendirme çabalarından başka birşey değil. gerçekten de toparlanmaya ihtiyacımız var mı, evet, ama beka sorunu mu,, bu değerlendirmeyi yapabilmek içiin yıllar önceki pilot sayılarımızdan çok daha fazla kriterlere ihtiyaç olduğunu bilen bilir,, zaten öyle olsa bile verilen ego kokan bu yanlış kararlarla hava kuvvetleri bunu körüklemeye devam ediyor. Nitelikli bir yönetici, yüksek nitelikli işgücü gerektiren işleri yapan personeliyle iletişim hatlarını kopardığında, onun seçme hakkını ortadan kaldırdığında ve hukuksuzca zorla alıkoymaya kadar giden kararlar aldığında bunun sonucunda personelini kaybedeceğini çok iyi bilir. Kelle hesabı ile bu iş yürümez. Pilotluk yürekle bilekle yapılan bir iş, yani en azından biz öyle öğrendik, öyle biliyoruz,, yürek devreden çıkarsa, güven ortadan kalkarsa, saygı sevgi yok olursa o zaman hiçkimse de (yıllarca hava kuvvetlerinin cefasını çekmiş ve hava kuvvetlerini yükselmesinde payı olan; sonrasında hava kuvvetlerinin kendisin yokluğunda getirildiği bu seviyeden sorumlu olmadığı halde, bu durumun düzeltilmesi bahanesiyle 2 kelimeyle hayatlarıyla dalga geçer gibi oynanan) bu adamlardan pozitif birşey bekleyemez. Yani iş üzüm yemekten çıkar bağcı zannedilen, ordan yanlış zamanda geçen, zamanında bağdaki üzüme katkı bile sağlamış alakasız birini dövmeye döner. Bu 21 yıl kararı ile hava kuvvetlerini yönetenler, bizzat kendi elleriyle, personeline diğer tüm pozitif çözüm alternatiflerine hayır diyerek, saygısızca ve tabiri caizse cahilce bir ‘turist kazığı’ atarak büyük bir güven boşluğu yaratarak, hava kuvvetlerine başka hiçbir dönemde hiçbir gücün veremediği büyüklükte bir zarar vermiştir. Tam da hava kuvvetlerinin toparlanabileceği inancı yayılmışken ve personelde herşeye rağmen pozitif bir hareket başlamışken yapılan bu hamleyi, hava kuvvetletini yönetenlere cahil yakıştırmasını yapmayı da içime sindiremeyerek; hava kuvvetlerinin toparlanmasını istemeyen, yönetimde söz sahibi bazı kişilerin hava kuvvetlerinin yükselişini engelleme müdahalesi olarak görmekten de kendimi alamıyorum.. Herkes şunu net olarak görmelidir ki hava kuvvetlerinin temel değerlerini sarsan bu KARARın yapılacak gerekli düzenlemelerle GERİ ÇEKİLMESİNDEN başlayarak GÜVEN TAZELEYİCİ yöntemlerle yaratıcı çözümler üretilmediği sürece, hava kuvvetleri değil 2030, 2100 senesinde bile şu rakamlarla(!) belirtilen seviyeye ulaşması mümkün olmayacaktır. Saygımızı koruyarak yaşayabilme umuduyla... 5
    • Nerede 27 Şubat 2019, Çarşamba 00:34:04 Askerlik yemininiz? Yıllar önce bir tercih yaptınız. Devlet, ordu sizi aldı onca emek verdi. Sonra güle güle dediniz. Gelsin paracıklar dediniz, tamam anladık. Şimdi zor günlerde devletiniz ordunuz gelin diyor. Nerede vefa nerede ettiğiniz askerlik yemininiz.? 7
    • Reality 27 Şubat 2019, Çarşamba 09:55:17 Sen de çok komiksin 3
  • F/O 26 Şubat 2019, Salı 18:44:07 Zam yapmanın temelini oluşturmuşlar, yakında kokusu çıkar. 11
    • Vatan aşkına paha biçilemez 26 Şubat 2019, Salı 19:54:41 On numara tesbit helal olsun 4
  • cptt 26 Şubat 2019, Salı 18:22:41 Askeri pilotlar sizin oyuncağınızmı, işinize geldi mi aman gelin ihtiyaç var, işinize gelmedimi balyozcu ergenekoncu fetöcü Allah bilir bir süre sonra daha neci.Ne zaman patlayacağı belli olmayan bir bomba gibi 21
    • Kapitain 27 Şubat 2019, Çarşamba 00:36:38 Sanırım sana dokundu. Madem askerliği seçtin, sonra cukkaları tercih edip çektin gittin şimdi zor günlerde yıllarca ekmeğini yediğin seni bulunduğun konuma getiren ordun gel diyor, ama para tatlı be değimi?yakında Katar’a Dubai ye gidenleri göreceğiz... ! 11
    • Baba 27 Şubat 2019, Çarşamba 00:51:42 Çok doğru söyledin, fetönün askeri polisi memuru işcisi esnafı var ama bu işe çanak tutanların fetöcüsü yok hepsi sütten çıkmış ak kaşık 1
  • tk kaptan 26 Şubat 2019, Salı 17:38:15 Aklın yolu bir...Bu çocuklar bizden çok daha ağır şartlarda çalışıyorlar..Eşitle kardeşim maaşları..Bırak bari adam işini yaparken kafası rahat olsun... 16
    • Vatan aşkına paha biçilemez 26 Şubat 2019, Salı 19:56:42 Dürüst olun dürüst bir pilot kuvvet komutanından fazla maaş alırmı 5
    • ney 26 Şubat 2019, Salı 21:22:31 zor şartlarda eğitim alıyordur ama zor şartlarda çalışıyolar kısmına çok katılamıycam en azından çoğunlukla eve gidip geldikleri saat belii hafta sonları izin (nöbet dışında) yani uçmak dışında hayatları var 6
    • Günaydın 27 Şubat 2019, Çarşamba 10:40:11 Sor bakalım askeri pilotlara yılda kaç saat uçuyorlarmış. Ne kadar ekmek o kadar köfte. 4
  • Kaptan 26 Şubat 2019, Salı 17:35:44 senin gibi ahlaksızlarla uçtuğum için utanıyorum... 25
  • evli evine yazana 26 Şubat 2019, Salı 17:32:22 Birazcık mertsen, şunları uçtuğun asker bi kaptana söyle bakiim...yiyo mu ? 33
    • asker kaptan kim lan ? 26 Şubat 2019, Salı 22:04:57 kardeş burası kışla mı ?? 3
    • hayırlısı olsun bakalım 26 Şubat 2019, Salı 22:06:18 kurban keseriz bunun üstüne 2
    • Söylemek 27 Şubat 2019, Çarşamba 00:38:00 Merak etme o kaptanlara devlet söyleyeceğini söyledi. Size uğurlar ola. 5
  • Hadi kardeşim 26 Şubat 2019, Salı 17:21:28 Asker dooooğru kışlaya gidiyor.Askeri pilot olmak isteyen ömür boyu o işi yapacak.Aynı zamanda sivil pilot olmak isteyende imzasını atıp ömrünün sonuna kadar istediği sivil pilotluk mesleğini yapacak.Zaten bu ülkede kimse işini yapmadığı için bu haldeyiz.Ne güzel ya! Milyon dolarla yetiştirsinler seni, 5-10 sene çalış para için gökyüzü hudutlarını bırak.Süpermiş valla ! Sizin hiç kokpitten haberiniz var mı acaba ? CRM denen şey askeriyeden gelenler için devre dışı kalıyor.Eğer burada yazarsam herkes ağzı açık okur.Kaldı ki bizim yaşadıklarımızı yaşayan bir çok f/o arkadaşımda var ve burayı okurken beni onaylandığından ama elimizin kolumuzun bağlı olduğundan da eminim. Kalbi havayollarıyla atan her gencin önünün açılması dileğiyle! Hayırlı olsun ! 52
    • Osman 26 Şubat 2019, Salı 19:50:00 Evet CRM olayı hep asker pilotlardan sıkıntı. Hava kuvvetlerinden gelen ego larini burdada yansıtıyorlar personele. Geçmişe mazi derler beyler burda herkes autopilot. Çok kasmayin, yakında tamamen sivil olur inşallah. 30
    • Capt. 26 Şubat 2019, Salı 19:50:14 Kardeş THY’den bu kadar rahatsızsan Pegasus’a gel burada kokpit çok huzurlu (inanmıyorsan buradaki arkadaşlarına sor) İşiniz gücünüz birbirinizi rapor etmek. CRM konusunda seviyeniz yerlerde 12
    • Ölene kadar 26 Şubat 2019, Salı 23:35:16 Askerliği kölelik olarak algılayan zihniyetin pilotluğu sorgulanmalı. Kavramları dahi birbirine karıştırmak nedir? Zihin sakatlanmış, yedek ısındırılmamış. 4
    • Doğru 26 Şubat 2019, Salı 23:49:13 Asker askerde kalmalı en az 55 yaşa kadar devlet parası ile oku sonra para de o zaman kendi paranla lisansını alacaktınnn 2
    • Kamikaze 27 Şubat 2019, Çarşamba 02:54:28 Tayin durumları nasıl olacak neye göre dağıtım yapılacak 1
  • Easa licence 26 Şubat 2019, Salı 16:16:41 Bunun uzerine easa lisansli pilot calistirma zorunlulugu da gelince bye bye happiness 9
    • EASA 26 Şubat 2019, Salı 18:20:46 EASA lisansı da kurtarmaz. Gelmeyenlerin pasaportları iptal olur, landing card, apron kartı falan verilmez 6
  • 737 26 Şubat 2019, Salı 16:11:02 Sivil kökenli arkadaşlar da tecrübelerine binaen hava kuvvetlerinde görev alabilirler. 30
    • Herkes elini taşın altına koysun 26 Şubat 2019, Salı 17:57:00 Yeter ki yapılan hatalar bir daha yapılmasın. Her Türk asker doğar... 8
    • 320 26 Şubat 2019, Salı 18:25:53 yok be yeteri kadar cukkaları indirdiniz. teşkilatlarınızı kurdunuz. çekilinde biraz bizde nasiplenelim. 5
  • Plt 26 Şubat 2019, Salı 15:48:36 Halihazırdaki havayollarındaki pilotlar geri çağrılacak mı,onu anlayamadım ? 2
  • Yeni nesil 26 Şubat 2019, Salı 15:47:04 Neden karissin carsi? Birakin biraz da sivilden gelen gencler devam ettirsin. 21
    • Yeni nesile 26 Şubat 2019, Salı 17:32:55 Haberi iyi okuyun!!Olay başka abi:))) 1
  • Rumuz 26 Şubat 2019, Salı 15:36:09 Isabet olur 10
  • Gizli Bilgi 26 Şubat 2019, Salı 15:33:23 Bu bilgiler gizli bilgidir. Bu bilgilerin burada yayımlanması suçtur. 26
    • Zed çi 26 Şubat 2019, Salı 16:50:40 Ne gizlisi , algı operasyonu devrede ... geleceğimin içine ettiler ... 2
    • Uydurma 26 Şubat 2019, Salı 17:43:28 Nereye gizli bilgiymis, sektorde herkes biliyor zaten. 0
    • Mehmetcan 26 Şubat 2019, Salı 18:57:00 Her b.ka da gizli bilgidir demeyi birakin. Gizli bilgi olan sey zaten gizli kalir. Basinin ogrendigi hersey gizli degildir. Yasasin ozgur basin:) 0
  • Uyandınız nihayet 26 Şubat 2019, Salı 15:18:05 Günaydınlar 7
  • Tr 26 Şubat 2019, Salı 14:54:34 Ergeneko, balyoz gibi davaların savcısı olanlar uçursunlar şimdi o uçakları. Balık hafızalılar da savcılarına yol versinler. 7
    • Plt 26 Şubat 2019, Salı 20:15:10 Iyi dedin be hocam 1
  • hasan cpt 26 Şubat 2019, Salı 14:20:49 olması gereken budur. bir muharebe pilotunun yetişmesi için çok yüksek maliyetler gerekiyor. zh bitirenler direk sivile geçmesi devlet içni büyük kayıp... 16
  • Lütfen 26 Şubat 2019, Salı 14:16:08 Bu konular haber edilmemeli, evet biliyoruz güzel vatanımız zor bir süreçden geçtiğini ama unutmayınız bu sayılar dış servislerin işine geliyor ve senin Hava Kuvvetlerini vurucu güçünü çok basit bir şekilde hesaplamakta. 17
  • Dogru karar 26 Şubat 2019, Salı 14:07:52 Boylece sivil ve gonlu havaciliktan yana olanlarin önü acilmis olacak. Sivil pilot olmak isteyen sivil , askeri pilot olmak isteyen ona gore okul okusun. 24
  • D. 26 Şubat 2019, Salı 14:07:45 Tsk'nın askeri pilot olarak yetiştirdiği kişilerden maksimum oranda faydalanması lazım sivile geçişede min. yaş sınırı koysun. 20
    • Pilotaj 26 Şubat 2019, Salı 23:51:57 Sivile geçme yaşı 55 den aşağı olmamalı 0
  • hadi 26 Şubat 2019, Salı 14:04:36 bakalım....sonuç ne olacak? 1
  • yazıklar olsun.. 26 Şubat 2019, Salı 13:46:54 Hangi ülkede yöneticilik vasfı hariç 45-50 yaşına gelmiş kişilere jet uçağı teslim ediliyorki ? Hemde yıllarca sistemden ayrı kalmış kişilere . insanları yerinden ediyor hayatlarını karıştırıyorlar nasıl bir adaletsizlik vicdansızlık. Sadece yalakalık için alınmış kararlar herkes korkuyor yanlışa dur demeye . Kazalar ,uçak kayıpları ölümler olunca biz ne yaptık diyecekler ama çok geç olacak..Malisef :(( 21
    • Plt 26 Şubat 2019, Salı 18:17:44 Siz varken hiç kaza olmuyordu ya :)))))emin olun sivilden gelenler sizden iyi..şuna bak,birde tehdit ediyor...sen gidince uçaklar düşsün diye duada edersin!!!hadiiiiii kışlaya :))))) 20
    • Plt yorumu iyi oku 26 Şubat 2019, Salı 23:34:21 Kazaları sen yapacaksın dememiş. 45 50 yaşında jet uçağı teslim edilip 9G çekmesi beklenen askerlerden gelecek haberler demiş. Kendisine pay biçmiş sana değil. Başlayacağım sizin asker düşmanlığınıza ya, kör olmuşsunuz okuduğunuzu anlamıyorsunuz. 1
    • 15 yılın bir mantığı vardı 26 Şubat 2019, Salı 23:40:41 Jet uçağı Airline uçağına benzemez. Onun hakkını vermek için tüm sınırlarını zorlamak lazım. 15 yılda yaş olur 37. Daha kaç G çekebilirsin. Eski deli fişek komutanlarla bile uçarken evladım yavaş çek derlerdi. İstisnalar hariç 50 yaşındaki adama G çektirip dogfight yaptıramazsın. Refleksler de zayıflamaya başlıyor bi yerden sonra. F16 cıları geri alalım muhabbeti, dostlar alışverişte görsün, maksat üzüm yemek değil. Kağıt üzerinde sayı tutturmak hepsi bu. Yoksa sistemdeki pilotları yurtdışına gönderip karargahta oturtmazlardı. 1
    • . 27 Şubat 2019, Çarşamba 08:08:13 Yanlış anlamışsın yorumu birader. Bir daha oku. Orada biz TSK'ya dönersek sivil havayollarında kazalar artacak dememiş. Sadece hırs var iki tarafta da. Neyi payşaşamıyorsunuz bu kadar anlamadım!... Herkes bu memleketin insanı, herkes kendi çapında hak sahibi. Askerin egolusunun yaptıklarının mazereti olmayacağı gibi, sadece para verdi diye sivilin de havayollarının tek sahibiymiş gibi davranması uygun olmayan bir anlayış değil mi??? Bu arada "havacı" egosuna çok kez maruz kalmış olmama rağmen, burada bir haksızlık ve mantıksızlık yapıldığını görmemek hatta buna sevinmek de adil olmaz diye düşünüyorum. Kaldı ki biraz empati yapar ya da dürüst davranırsanız, sizin de imkan halinde havacı olabileceğinizi ya da blki de geçmişte olmak istediğinizi görebiliriz... Biraz adalet, biraz vicdan ha??? Egolu olanlardan farkınız olsun!... 0
    • Plt 27 Şubat 2019, Çarşamba 14:20:11 Haklısınız!Yanlış anlamışım,özür! 1
  • By pilot 26 Şubat 2019, Salı 13:46:04 Güzel haber:)))) 14
  • Karıştı 26 Şubat 2019, Salı 13:34:06 Karıştı bile 6
  • Civil F/o 26 Şubat 2019, Salı 13:16:15 Alalalal topla topla topla. Hepsini geri alın. Beeeyyyyleerrrr kaptanlık yakın meşaleleri yakınnnn XD 40
  • Kpt 26 Şubat 2019, Salı 13:09:19 Çarşı karışır.. 4
    • Evli evine 26 Şubat 2019, Salı 13:27:08 Devletin milletin verdiği parayla oku , 15 senede eğitim dahil emekli ol ben borcumu ödedim diye böbürlen ! SEN ASKERSİN. Sivil havacıkıkta işin yok ASKER KIŞLAYA 71
    • Hepsini geri alın 26 Şubat 2019, Salı 15:15:12 Herkes için hayırlı olur. 19
    • Zed çi 26 Şubat 2019, Salı 16:55:03 Seni asker düşmanı seni... sen bez bağlarken biz vatan koruyorduk , yine koruruz dert değil de sen bu kafayla bir yere varamazsın.... sarıöküz diye bir hikaye var unutma , bu gün bize yarın size kaçar bunun sonu.... devlet zorla alır seni çavuş rütbesiyle sonra pistbaşında nöbet tutturur ona göre... 18
    • Çok doğru 26 Şubat 2019, Salı 18:27:14 asker kökenli pilotlarımız bence seve seve göreve dönmeliler eminim büyük çoğunluğu bu olayı taktirle karşılıyordur 9
    • FO 27 Şubat 2019, Çarşamba 22:02:47 ZEDçi sin Zed çi kal giy dedi tulumları. 0
  • aaaa 26 Şubat 2019, Salı 13:06:41 geçmiş olsun 9
  • Şarapcı emel 26 Şubat 2019, Salı 12:52:49 Pilot lazimsa hemen gelirim 10