HAVA İŞ'TEN BİR AÇIKLAMA DAHA...

    Çok beğenilenler

  • SAKINNNN!!!!! 03 Mayıs 2013, Cuma 19:01:26 arkdaşlar.. hepimizin borçu var.. hepimiz evliyiz.. hepimizin cocukları ve sorumlugunu aldıgımız insanlar var.. grev bizim anayasal hakkımızdır ve 15 mayıs saatler 00:01 den itibaren eğer iş başı yapar isek hem mevcut haklarımızı kaybetmiş olacagız.. hemde 305 arkadaşımızın işe geri dönme ümitlerini yok etmiş olacagız.. o 305 meslektaşlarımızın yerinde biz de olabilirdik..ve ileride de onlar gibi kapıya koymayacagızında garantisi yok.. daha önce de her departmanda oldugu gibi sebepsiz işten atılmalar olmadı mı? OLDU! artık bunlara dur demek için demoktarik ve anayasal hakkımız olan GREV kararını eyleme dökme vakti gelmiştir.. hepimiz için hayırlı olsun.. umarım şirket bize değer verdiğini gösterir ve hak ettiğimiz haklarımızı savunan sendika ile sözleşmemizi imzalayarak hayata gerçirir bir an önce.. tşkrler (Sam was here 29/05) 9
    • kimler? 06 Mayıs 2013, Pazartesi 00:57:06 bu yorumu beğenmeyen 8 akil insan var herhalde aramızda? kim bunlar açıklasın.. açıklamıyorlarsa gitsinler sendikaya üyeliklerini çeksinler.. çok sevgili şirketleri ona sahip çıkar! adam haklı beyler kimse kusura bakmasın ... 0
  • İsim / Rumuz 03 Mayıs 2013, Cuma 18:53:53 Direnişse direniş!!Grevse grev!!Hodri meydan THY 4
  • Tüm yorumlar

  • catt 06 Mayıs 2013, Pazartesi 12:49:57 Arkadaşlar hadi birlik olup greve beraber gidelim...Yoksa kazanılmış haklarımızıda kaybedicez..Bakın grevi kırmak için geçen eylülden beri işe alınan 1000 parttime çalışan tek tek aranıp sizi sözleşmeli yaptık bizdensiniz deniyor. Korku imparotorluğuna direnelim birlik olalım.. 0
  • Grev kırıcı 06 Mayıs 2013, Pazartesi 09:37:57 ben herne olursa olsun haklarımın peşindeyim parayı geçtim yuzde 3 lük zammıda geçtim sadece kazanılmış hakların göz göre göre çiğnenmesine tahhammül edemiyorum artık,bu yüzden 14.ü grev hakkımı kullanacağım,artık yeter bu kural çiğnemeler,sendika için kulaktan konuşulanlar dışında net birşey bilen yok,bizde çoktur zaten duyupta gelen sazan,ileride daha iyi bir sendika çıkarsa neden olmasın düşünülebilirde,şuan konu grev konusudur konuları saptırmayın,kazanılmış hakları göz göre göre çiğneyen yönetim bunların olacağınıda tahmin etmeliydi,hepimizin borcu harcı var ama eyer bu greve çıkmazsak şirket 2 aya kalmadan yeni sözleşmeleri elimize vericektir ozamanda diyer koyun hava yolları gibi basınca yorgunluğa maruz bırakılırız, 0
  • 305 05 Mayıs 2013, Pazar 13:05:43 Ucan arkadaslarm kimseye akil vermek bana dusmez ama aklin yolu bir grev hakkinizi kullanmali birli olmalsnz bizi gectm kendiniz icin bakin 29 mayistan sonra bizim basimiza neler geldi lutfen haklainizi ve birbirinizi koruyun kenetlenin kaptan kabin herkesn biz burdayiz diyecegne inaniyorum.varliginizi gostermeniz dilegiyle:) 0
  • LANGIRTTTTT 05 Mayıs 2013, Pazar 11:56:49 Arkadas grevi kirarsan zaten işin bitmiş demektir..yok sirket buyuyormus yok yolcu magdurmus yok turist gelecek mis otelleriniz mi var?turizm acentalariniz mi var,turisttin kaymagini yiyen emekciyi köle gibi calistirip kar payini bile vermiyorlar.thy büyüyor da kimin sayesinde..yolcuya kim bakiyor...yonetim catir catir parayi yiyor..alinan maas goze batiryorsa turkiye de 5000tl veren cooopk isler var hatta fazlasi bulan buluyor.butun a plus uluslararasi sirketler iyi para veriyor dunya markasinda calisiyorsan ona gore de maas alacaksin elbette.kucuk zihniyet bunu anlamaz tabi..burda mevzu yorgunluk haksizlik sagliksiz ucuslar.sagligi yerinde olmayan pilot memur teknik vs calistiginda o ucaga binerken korkmayacak misin her gun bir ariza. ...her gun bir felaketten dönüldü haberi....yattigi yerden para kazananlarin maasinda gozunuz olsun..arkadaslar bu son grev hakkiniz baska belki de olmayacak grevi kirarsaniz zaten 3 aya dayanamaz istifa edersiniz grevden atilan olmaz.yoksa langirttt 0
  • ... 05 Mayıs 2013, Pazar 10:26:07 ogün yine ne olursa uçuşu olan arkadaslara olur yaz iznin de olanlara veya boş günü olanlara ne olacak onlar sonuçta bir seçim yapmak zorunda kalmayacaklar ... 4
    • evet 05 Mayıs 2013, Pazar 10:59:31 Oooo yatidakileri er bosundakileri de unutma. Onlar sanslilar. Telefonu kapat cnnturkten izle canli canli. Ayrica greve katilmaktan baska bir secim hakkin yok arkadasim. tis kapsami disina ciktiktan sonra en gec bir yil icinde hayatimiz zaten degisecek. Karar senin. Sonra aradiklarinda yarinki bi nizi aldik ucus planladik diye tipis tipis gelmek zorunda kalirsin. Yaparlar mi acaba deme. Parttimelara yapiyorlar. Senin de partlardan bir farkin kalmaz ise gelirsen. 0
  • kaybederiz 05 Mayıs 2013, Pazar 10:08:36 Tis kapsami disinda geleceginizi isverenin iki dudaginin arasina teslim etnek istiyorsaniz buyurun gelin calisin. Unutmayin bizim bir kanunumuz yok. Biz tazminat hakkimizi bile tisten aliyoruz. Bu goz korkutma degil. Gercegin ta kendisi. Sanmayin ki sirketini yanliz birakmazsan seni kanatlarinin altina alir. Onlar profesyonel ve acimasizlar. Kanuni olan neyse kendi lehine onu yaparlar. Sakın arkadaslar. Ogleye kadar dimdik duralim bakin nasil diz cokecekler...... 0
    • a 05 Mayıs 2013, Pazar 21:29:07 işin en kötü tarafıda maaşlarımızı dusurme hakkı ellerıne gecıyor. grev kırılırsa en fazla bır ay sonra bızım maaslarda part tıme sevıyesıne cekılecek. 0
  • ne affetmesi 05 Mayıs 2013, Pazar 09:51:42 Arkadasim bizler affedilmesi istenecek birsey aypmadik.Kanunlari bize hak olarak verdigi olcude anti demokratik grev yasagini bir basin aciklamasiyla protesto ettik.Fakat hukuksuzca sms le isten atildik.Af dileyecek birileri varsa o da haksizca vizleri isten atan kanunlari hice sayan isveren ve yonetim kuruludur.İsten atilanlari tekrar ise almak zorundalar baska turlu baris olmaz.. 0
  • Hafıza 05 Mayıs 2013, Pazar 09:28:39 Bir yorumcu arkadaş "Hafızanızı zorlayın" diye başlayan bir yorum yapmış; Hafızamı zorladım 1991 grevi 1 Nisan sabahı başlamıştı THY'de o zaman maaşlar ayın 1 inde veriliyordu bizler maaşlarımızı alıp greve çıktık ancak birde ne görelim ayın 5 inde "Yeter artık geçinemiyoruz. grevi bitirin" şeklinde Fax'lar yağmaya başladı Sendikaya, uçuş işletme kokpit departmanından, düşüne biliyormusunuz hiç bir alacağı olmayan kişiler sanki greve çıkmasalar kendilerine bir kaç ödeme daha yapılacakmış gibi fax çekmeye başladılar, sonra bir dönem bu dostların çok büyük bir bölümü sendikaya dayanışma aidatı ödemeye başladılar ta ki Cem Kozlu bey bunlara sendika üyesi olmayanları TİS'ten yararlandırmam diyene kadar hepsi paşa,paşa gelip üyeliklerini yenilediler hafızam da kalan bunlar!!!! yani dostlar siz dünde böyleydiniz, bu günde değişmediniz bu yüzden kutlarım sizi.... Saygılarımla. 0
  • kurunn yanında yaş 05 Mayıs 2013, Pazar 09:09:09 305 içinde olup sendika ile uzaktan yakından ilişkisi olmayan ve işten çıkarıldığımdan beri sendikaya karşı tavır alan bir mağdurum. Bana yapılan yanlışlık düzeltilmediği gibi sendikayı en baştan karşıma almış olmam da yöneticilerim tarafından takdir görmedi. Kurunun yanında yaş ta yanar diyerek işin içinden sıyrıldılar. bu kadar basit yani .Kurunun yanındaki yaş olarak "tecrübe ile sabit maalesef şirketimiz yanımızda değil". Grev kırıcı olmayın. Hem yardan hem serden olursunuz.Çünkü yöneticiler sizi, bizi düşman olarak görüyor. Alınan parayı hak etmediğimizi düşünüyorlar. Ya da bizleri çıkartıp kendi adamlarını işe alacaklar. Yani şirket samimi değil. Şirket personeline savaş açmış durumda. Canınız yanmasın bizlerin yandı hem de çok. 0
  • BU SEFER 05 Mayıs 2013, Pazar 08:55:13 BU SEFER SENDİKANIN ARKASINDA DURMAZSANIZ KAPTANIDA TEKNİSYENİDE KABİN EKİBİDE BİR YILA KALMAZ BU GÜNLERİNİ MUMLA ARARLAR... Bu sefer karşı inadınızı göstermeniz gerekiyor! Haydi!!! Unutmayın çalışan olmazsa işverenin anlamı kalmaz! 3-5 kuruştan korkmadan HAKLARINIZI KORUYUN! 0
  • Yolcu2 05 Mayıs 2013, Pazar 07:48:57 Kuzey amerikadaki ucak sirketlerinin hepsi iflas etmis durumda ve yeddi emin himayesinde. Calisanlarinin da sandikal haklari olmasina karsin iflas etmis bir sirkette bu haklarin bir geceliligi yok. Insanlardaki genel yargi sirket iflaslarina esas olan sendikalarin ac gozlulugu. Thy gipta ile bakilan ve hizla buyuyen bir sirket. Calisanlr olarak bundan gurur duyulmali ve zarar gormesinden hepiniz zarar goreceksiniz bunun bilince olmalisiniz. Bu grev gereksiz. Yolcu olarak biletimi aldim fakat maalesef bunu iptal edip lufthansa ile ucmak zorunda kalacagim. Bu grevin olup olmayacagini benim gibi binlerce yolcu bekliyor ve bu hafta karar vermek zorunda. Sirket hepinizin, zarar gorurse hepiniz gorursunuz. 14
    • haklısınız 05 Mayıs 2013, Pazar 12:22:10 lütfen bunu şirket yönetimine de bildiriniz 0
    • . 05 Mayıs 2013, Pazar 12:56:24 sacmalama 0
  • Monhi:)) 05 Mayıs 2013, Pazar 03:48:17 Sevgili uçucu arkadaşlarım, GREV YASALDIR;GREV HAKTIR;GREV ONURUMUZ VE NAMUSUMUZDUR.15Mayısta TEK YÜREK TEK BEDEN OLACAĞIZ . AMA ASLA KOYUN OLMAYACAĞIZ... 0
  • 305 ten biri 05 Mayıs 2013, Pazar 02:15:59 ne korktun be köle.thy grevden isten atarsa kac yillik birikimi pesin alor borc kapatirsin.zaten o kaptanlariniz parayi vuruyor onlar greve katilsa ya.peki neden sendikadan cikmiyorlar.o 305 arkadas niye gocunuyor aga yazip.korkmayin arkadaslar hukumet hukuka karsi oldugu icin surec uzadi ortada ahim var ilo var.atilay abi naapsin yani.herkese mail atmislar eylem yapmayin diye gitmeseydiniz o zaman.simdi ona buna tas atmayi birakin kaptanlarinizla birlik olun greve gidin.korkmayin yasal grevde kimse atilmaz.bugun acılan kargo kapagi kapak olsun.ayrica pek cok insanin imzasi varmis 15 inde grev super gececek.grev olmazsa zaten atilirsiniz kimse o ucuslara dayanamaz maas düser saglik biter..korkmayin ve korkutmayin...benim esim 305 ten biriydi ama hayat gayet guzel devam ediyor kucuk düsünmeyin grev olmazsa 3 ay zor dayanirsiniz 0
  • Katil 05 Mayıs 2013, Pazar 00:33:38 dağdaki katilleri affedenler şu 305 mi affedemiyor bir kelime yeter yazıklar olsun be bu ne inat ! 1
  • Someone.. 05 Mayıs 2013, Pazar 00:28:48 Bugun herkes sendikanin arkasinda durmali, soylenecek sozleri sozlesme imzalandiktan sonraya birakin lutfen. Gunu geldiginde kim kimle ne hesabi varsa gorsun. Artik grevin yasal bir hak oldugunu, isten atilma sebebi olmadigini bu hakkini kullanmayanin zararli cikacagini bilmeyen arkadaslarin yorumlarina katlanamiyorum, egitim duzeylerine de yakistiramiyorum.. Eylem ve grev cok farkli seyler lutfen kafasi karisik arkadaslarim sendikaya guvenmiyorsaniz acin okuyun o da zor geliyorsa bir avukata danisin. Gun birlik olma gunu. Sirket yeni ccmlerle zaten acik oynuyor, senden almayi istedigi kazanilmis haklarini her buldugu firsatta geri almak icin zorluyor. Dilegim hepimiz greve gerek kalmadan, haklarimiza dokunulmadan huzur ortami getirecek, ruh ve beden sagligimizi bozmayacak sartlarla sozlesmenin imzalanmasi. 0
    • kanmayin 05 Mayıs 2013, Pazar 03:07:13 Sirketin tek amaci kabin A.Ş yi kurmaktir. Bunu kilfina uydurduklari anda ilk gecisi yapilacak olanlar grev kiriciligi yaparak tis kapsami disinda olanlardir. Onunuze koyacaklar sozlesmeyi ya imzala yada naş diyecekler. TAZMINAT HAKKINIZ BILE OLMAYACAK. Cunku unutmayin ozel sektorden farkli olan butun haklariniz tis'ten geliyor. Tazminat hakkiniz bile tis oldugu icin var. Ucucularin tazminat hakki yoktur. Gidin sorun. 0
  • isimsiz 04 Mayıs 2013, Cumartesi 23:58:41 Bu grev sayesinde 305 arkadaşımızı işe geri iade aldırabilirsek yönetimi dize getirmiş olacağız arkadaşlar ve bundan sonra yönetim işten atarken bir kez daha düşünecek ve atamayacak bizler ve bizden sonraki nesiller rahat etmesi amacıyla daha çok özlük hakkımız için greve çıkmalıyız. 1
  • İsim / Rumuz 04 Mayıs 2013, Cumartesi 23:40:36 Kardeşlerim thy de aldığınız paraya şükredin bence biz havalimanında özel şirketteyiz aldığımız para asgari ücret 26
    • aaa 05 Mayıs 2013, Pazar 02:41:49 bana ne kardeşimm.. birlik olun.. gelin sendikaya üye olun!! ağlamayana emzik yok!.. uçuş yapman için seni evinden mi alıyorlar.. !? hayırdır.. 0
    • haklisin kardesim 05 Mayıs 2013, Pazar 03:01:16 arkadasin uyarisi cok yerinde olmus. Eger sendikaniza sahip cikmaz grev kiriciligi yaparsaniz sonunuz bu arkadas gibi olur. Zaten sirketin de amaci bu iste. Ozel sektor gibi karin tokluguna köle calistirmak. Akilli olun ve grevinize sahip cikin 0
  • 305' e cevap 04 Mayıs 2013, Cumartesi 23:15:23 Değerli arkadaşım, İnanmanızı isterim ki sizler için ziyadesi ile üzülüyoruz. Ancak mantık THY' nin bu günkü grevini desteklemez. İşverenin size yapılan uygulamalar dışındada hatalarının olduğu mutlak.Tabii sendikanında. Bu gün herkes görüşünü ortaya koyuyor. Atilay beye güvenmeyin diyorsunuz. Peki o zaman bu protestoyu ( Ben buna grev hakkının kullanımı diyemiyorum ) yaparken neden güvendinizki? Bu konuda herkesin hatası var. Kimse hatasız değil. İşverende, Sendikada, sizler de. Yaşamınızı etkileyecek bir konuda fazla geniş davrandınız ilk başta. Hamdi beye gelince bu uygulamanın salt Başkanın öngörüsü ile ortaya konduğunu düşünmek galiba doğru değil. O da bir yerlerden talimat almıyor mu ? Şu hatalı, bu hatalı üzülen sizlersiniz. Ve de yakınlarınız ile sizi sevenler.Yazılanlara bakmayın siz. Çoğunluk sizin için üzgün. Ancak sesleri çıkamıyor. 7
    • korkma 05 Mayıs 2013, Pazar 21:36:57 korkunun ecele faydası yok. zalimin zülmü varsa , mazlumun ALLAH ı var. 0
  • Kaptan 04 Mayıs 2013, Cumartesi 22:33:24 Arkadaşlar 305 arkadaşımızı şirket değil hükümet işten attı. Davul sende tokmak başkasında olunca işte böyle garip sesler çıkıyor. Şirketi yöneten hiç kimse oraya hak ettiği için gelmedi. Ahbap çavuş ilişkisinin sonucu, onlarda hükümete diyetlerini ödüyor, ne denirse yapıyorlar. Şimdi hukuk onlara doğru olanı söylüyor, grev kapıda ama insiyatifleri yok. Hükümetin ağzının içine bakıyorlar ne denirse onu yapacaklar. Dikkat ederseniz hiç sesleri çıkmıyor, yorum bile yapmıyorlar, yapamıyorlar. Onlarda dua ediyor Allahım hükümet şu işçileri geri almakla ilgili bir formül bulsada kurtulsak diye. Şu andan itibaren grev hakkı kutsal gitmemek yasal suçtur. Beklentiler, sözler safsatadan ibarettir. Gidersen kazanırsın, çatır çatır hakkını alırsın. Gitmezsen suç işlersin, kazanılan haklardan mahrum kalırsın. Artı hükümet zaten hukuksal saçmalıkları ve kürtlerle yürütttüğü üç kağıdın ortaya çıkmasından iyice bunalmış durumda, şu an en güçlü zamanın, sakın namerde mertlik yapmaya kalkma. 0
    • agzina saglik 05 Mayıs 2013, Pazar 03:14:51 Agzina saglik kaptanim. Durumun ozeti budur. Eger grevi kirarsaniz hepimizin hayati kayar. Bir dusunun bu grev bir kirilirsa ve bu ucaklar kalkarsa asla sozlesme imzalanmaz. Ve kisa bir surede sirket tis kapsami disinda binlerce ucucuya sahip olur. Tis kapsamindakilerden de kisa surede kurtulmanin caresini arar. Tis ten faydalanamamak fark almamak degildir arkadaslar. 23. Donem tisi okuyun. Orada yazan hicbirseyden faydalanamazsiniz. Mesaiden ikramiyeye gorev limitlerinden kidem tazminatina hic ama hicbirsey sizin icin gecerli olmaz. 0
  • 305'e 04 Mayıs 2013, Cumartesi 22:00:43 Sen bu şirkette kaç senedir çalışıyorsun bilmiyorum ama cahil olduğun çok belli.Takip etseydin atıldığımızda aganız sms ile attığı mesajların arkasında olmadı.Olmadığı gibi tv'dede ileri geri konuştu.Sonra akabinde bizden %10 avukatlık parası istedi..Ardından u dönüşü yapıp vazgeçti.Neden vazgeçtiğinide biliyorsun bal gibi.Sonrada hava iş'e gidildiğinde ve bizim bu durumumuz ne olacak diye sorulduğunda alana gelip direnin dendi.Gelmeyen aranmadı sorulmadı.Oraya gelip küfür edene para verildi.Bunu artık sokaktaki çocuk bile öğrendi.Atilay'a kimse güvenmiyor artık..Bende lafının arkasında ve 305'in arkasında durmayan bir adamın yanında olmadım.Olmayacağımda.Sizin gibi akıllılar dursun bakalım!Aganız sizide son dakika satacak..Sizde bence yavaş yavaş iş bakmaya başlayın.Çünkü grev falan olmayacak.Anlaşacaklar sizede kusura bakmayın yolunuza diyecekler maalesef!! 7
  • Gazi 04 Mayıs 2013, Cumartesi 21:38:00 Grev falan olmayacak.Hükümet 2 ay erteleyecek.Sonrada hakem heyetine gidecek ve orta yol bulunacak.Sonrada atilay aga ya ben uğraştım 305 için gördünüz ama olmadı diyecek..Demedi demeyin...Olan bize oldu! 5
  • Grev Haktır 04 Mayıs 2013, Cumartesi 21:01:35 Arkadaşlar greve gidersek ilk baş haklarımızı ve 305 arkadaşımızı geri aldıracağız ve işçilerin birliğini göstereceğiz,iş veren ondan sonra kimseyi atamaz atarsa sendika gene grev yapacağını ve işçilerin atılan arkadaşlarına destek için tekrar eylem yapacağını bileceği için atılmalar SON bulacak ve bu yönetim hakkın rahmetine ya kavuşur yada adam olurlar.... Bu grev bizi ya SAHİP yapacak yada KÖLE ona göre davranalım....Sen yoksan bir kişi eksiğiz birbirimize güvenelim ve haklarımız için greve evet diyelim. 15 mayıs günü çalışmıyoruz..... 3
  • 305 04 Mayıs 2013, Cumartesi 20:46:02 Ben kendi doğru bildiğim yolda ilerliyorum yapılan haksızlık karşısında alanı terkedip evde oturmuyorum sen o gün yapılanın yanlış olduğunu düşünüyorsan ozaman mahkemelerin verdiği kararları hiçe sayıyorsan kültür seviyen ortada dünyanın heryerinde türkiyede dahil basın açıklaması yapabilirsin bunda suç unsuru yok hele hele grev yasağı getirildi diye eğer sendika birşey yapmıyorsa satılmış demektir sen gelme zaten bu düşündedesin git çalış bu güne kadar gelmemişsin gerekte yok senin gelmene sendika kafasına göre gelmeyene para veremez yönetmelikler var babanın çiftliği değil gelen kişiler bu yardımı sendikal yardım olarak direnişe gelenlere verilen bi destek kardeşim yolun açık olsun bu kafayla daha çok güden olur seni 3
  • Back3rhytme 04 Mayıs 2013, Cumartesi 20:35:11 Arkadaşlar keşke hükümet müdahale etmese de Greve gitsek!! Fakat bu hükümet bir gecede yasa çıkarttığına göre bu işe de el atacağı kesin, son ana kadar anlaşma olmazsa Grev erteleneceği kesin. TURSAB ülkenin günlük zararı 50 milyon USD olur diye bas bas bağırdı. Artı THY yüzde 49 Kamu malı olduğu için BAKANLAR KURULU yetkisini kullanır ve süreç 60 gün sonra Hakem Heyetine paslanır, Maliye Bakanı THY sahipsiz değil gerekeni yaparız demişti hatırlayın,Umarım yanılırım,saygılar. 0
  • 305'e 04 Mayıs 2013, Cumartesi 18:04:44 Ben satılmış değilim.Hem beni işimden eden adamımı savunacağım?Ayrıca yalanın bu kadarı olur.Benim numaram aynı duruyor arkadaşlarımında.Ne beni nede onları aradılar..Herkes atilay yüzünden işsiz kaldı..Oda herkese o paraları vermek zorundaydı.Ama o ne yaptı.Yanında bağıranlara verdi.Birde milletin aidatlarını veriyor..O yüzden yeter artık bırakın bu yalanları... 6
    • komik olmayın 04 Mayıs 2013, Cumartesi 20:59:45 sonuna kadar katılıyorum.hepimizin numaraları var sendikada.olmasa hava-iş ten mesajda gelmezdi; thy de grevle ilgili basın açıklaması yapılacağında da BAŞAK HANIM tarafından aranıp yarın sizde gelin 305 bir arada olalım denmezdi herhalde,sanki daha öncesinde 1 kere bile arayıp ne haldesiniz diye sormuşlar gibi yüzsüzce hemde!Lütfen daha fazla komik olmayın. 1
  • ... 04 Mayıs 2013, Cumartesi 17:50:03 Grev zamani calisacak olanlar hepinizin dusuncelerine saygim.var fakat siz kendi yapacaginiz hakkinda konusun birakin yok oraya gonderecekmi ms yok buraya delikanliysan gel yuzume soyle bak hergun oradayiz biraz onurun varsa gelir soylersin dusuncelerini ama asagalik olmanin bir anlami yok 0
  • Nereye uçacaz! 04 Mayıs 2013, Cumartesi 17:18:34 Her gittiğimizde bi iş yapmayan hizmetlerinde oturanlar artık biraz buraya yazarak mesai yaparlar bari zaman geçer 0
  • Nereye uçacaz! 04 Mayıs 2013, Cumartesi 17:15:17 Greve hayır diyorsan çık git sendikadan.. Niye hala sendikalısın??? Niye??? 0
    • ! 05 Mayıs 2013, Pazar 12:32:45 grev zamanı agzına düştüğünüz yabancı pilotlarla beraber uçarsınız artık. 2
  • KA 04 Mayıs 2013, Cumartesi 17:04:39 Arkadaşlar bugün hükümetin uygulsdığı demokrasi filan değil aynı şekilde thy yönetiminindr onurlu olun birlikte olun yoksa bu savaşı kaybedersiniz hiçbir hakkınız kalmaz ve tarih bu korkaklığı yazar ve siz kendi ekmeğinize ihanet etmiş olursunuz gelecekte bu şirkette çalışacaklara geleceği satmış olursunuz geçmiş dönemdeki ne şartlarla mücadelelerle kazanılmış olan haklarınız elinizden alınır tarih sizi yazıcak ne şekilde yazıcağı size kalmış 0
  • 305 04 Mayıs 2013, Cumartesi 16:53:59 Yardım etmediler diyen arkadaş sen alana gel paranı da yardımınıda alırsın stılan herkes arandı bazı cep numaraları kullanım dışı yada işten çıkarıldığını bildirmiyor şirket sendikaya sen bi kez aradınmı geldinmi sendikaya yok seni işten haksız yere sendikamı çıkardı yok bilirkişi raporları iş mahkemeri yargıtay ne dedi yasa dışı eylem değil fesihler geçersiz işe iade verdi işveren ne yaptı hiçbirşey hukuka aykırı davranıp işten çıkarılıyorsun alana gelmiyorsun 342 gündür biz iş bulamadığımız içinmi alandayız biz salakmıyız haklarımız için yaptığımız da haklı olduğumuz için ordaydık direndik ve direnmeye devam ediyoruz yasal olarak verilen bu yardımlar sadece direnişe gelenlere yapılabilir sendika başkanı heryerde videolsrla çağrılarla ısrarla 305 i çağırdı sen şimdi bu süreçte karkın olmamış gidip çalışmışsın yada gerneyse bana yardım edilmedi burası yardım kuruluşu değil ki sendika hak arama mücadele yeri milletide alana giderseniz işe alınmazsınız diye korkutmuşlar ya 2
  • MAMİ 04 Mayıs 2013, Cumartesi 15:54:57 ATİLAY AĞA ORDA OLDUĞU SÜRECE DAHA ÇOK ARKADAŞIMIZIN CANI YANACAKTIR. GREVE HAYIR DİYORUZ.ÇIKANLARIN YOLU AÇIK OLSUN. 18
    • findik beyinli 04 Mayıs 2013, Cumartesi 17:32:57 Artik greve hayir deme secenegin yok. Greve katilma veya katilmama secenegin var. Greve katilmayacagim demek istefin galiba???????? Madde 38 i sirket suratina çarptiginda anlarsin greve katilmamak neymis..... 0
    • seninyolunaçıkolsu 05 Mayıs 2013, Pazar 12:35:38 yabancı pilotlarla uçarsın artık 0
  • osman 04 Mayıs 2013, Cumartesi 15:53:35 Atialay ağa 305 kişiyi işsiz bıraktın.Ortalarda şu kadar yardım yapıyoruz diye yalan atıyorsun utanmıyormusun yalan söylemeye.Artık sana güvenimiz kalmadı.Bizler grevde çalışmaya hazırız çünkü şirketimizi seviyoruz....... 16
    • osmanıma 05 Mayıs 2013, Pazar 12:36:34 merak etme yoklugunu aramıyacagız ! 0
  • ayçine 04 Mayıs 2013, Cumartesi 15:51:44 Sn ayçin ağa bizler grev istemiyoruz.14 bin kişinin ekmeğiyle oynama grev olsa bile çalışacak çok kişi var.Daha kaç kişinin canını yakacaksın.İstenmiyorsun artık bırak git şu koltuğu.Greve hayır bizler çalıcacağız.... 14
  • RAŞİT 04 Mayıs 2013, Cumartesi 15:49:30 Ekmeğine ihaedene cezasını vereceksin.Bizler greve hayır diyoruz........ 18
    • hurşit 05 Mayıs 2013, Pazar 12:37:57 topluma ihanet edene de cezası verilecektir,özellikle bu tipler toplumdan dışlanmalı ! 0
  • pala remzi koreye 04 Mayıs 2013, Cumartesi 15:37:32 Sendika foss cikacak ve yönetimi de devrilir bence.. Sonrasinda Rusyaya biletiniz benden diyecegim ama orada da sermaye dusmanligi kalmadi. tek istikamet Kuzey Kore.. Tuh oraya da THY simdilik ucmuyor az bekliyin gayri...tipis tipis Pala biyik Remzi.. 4
  • 305+ 04 Mayıs 2013, Cumartesi 15:05:30 305 işsiz arkadaşlarım yorumlarını okudukça grevede Hayır Sendikayada Hayır Gidin başka kapıyı çalın 15
    • Dikkat!! 04 Mayıs 2013, Cumartesi 16:53:29 Olmuyor,olmuyor!!Arkadaşlar ne dedik biz size?Şirketin adamı olduğunuzu belli etmeden yazacaksınız.;) 0
  • Cabin'e 04 Mayıs 2013, Cumartesi 14:23:28 Sendika yüzünden işşiz kaldım,1 senedir işsizim.Eşimle ayrılma noktasına geldim.Elde avuçta ne varsa bitti.Kimin eseri sorarım size?Atilay ve saz arkadaşlarının.Hâlâ utanmadan ekip odasında biz 305 kişiye yardım ediyoruz her şeylerini karşılıyoruz.Yardım etmiyoruz diyen benim karşıma çıksın diyor.Utanmıyor bu adam yalan söylüyor.İlk ağızdan duyun.1 senedir işsizim ve tek kuruş yardım etmedikleri gibi arayıp sormadılar bile!Dikkat edin arkadaşlar!Biz yandık siz yanmayın!!! 11
    • yasal 04 Mayıs 2013, Cumartesi 15:30:42 Niye yanalım kardeşim sen kafana göre protesto ettin işe gidenlere kapıda ''yuh'' çektin. Biz yasal greve gidiyoruz. Anamızın ak sütü gibi helal 2
    • yasal'a 04 Mayıs 2013, Cumartesi 21:04:43 orada 305 kişi vardı di mi arkadaşım? eline vicdanına koy öyle konuş.ben boş günümde orada olmadığım halde atıldım.ama sen hala o şirkette uçup haklarını devam ettirebiliyorsan bunu 305 kişiye borçlusun unutma.ama bir 305 daha yok yanınızda yeni sözleşmende hakların elinden alınarak,ağlayarak uçtuğunda bu lafını aklına getir olur mu? 0
    • . 05 Mayıs 2013, Pazar 12:41:13 boş günde evde otur, sonra da yanlışlıkla atıl sonrada bana borçlusun ? nasıl yani ? 0
  • mss 04 Mayıs 2013, Cumartesi 14:16:17 Biraz hafızamızı yoklayalım! Eylül 1990 tarihinde Saddam'ın Kuveyt işgal etmesiyle başlayan krizde petrol fiyatları ve sigorta maliyetleri yükselmiş olmasına rağmen, o zamanki THY yönetimi , bizleri mağdur etmemişti. Biz yine de 1 Nisan 1991 tarihinde ilk B737-400 uçağımızın filoya katılacağı gün maalesef 38 günlük bir greve çıktık. Tabii işveren de lokavt kararı aldı. Ne kazandık? Koca bir hiç. Grev kararından önce teklif edilen hiç bir şeyi alamadık. Yönetime dilekçe göndererek lokavt kararını kaldırın çalışmak istiyoruz dedik ve bu dilekçeler yaklaşık 5000 adete ulaştığında sesimiz duyuldu ve sendika uzlaşmaya yanaştı. Avrupa'da da grev oluyor ama 24 saati geçmiyor. Neden? Çünki 24 saati geçerse sendika çalışanın ücretini kuruşuna kadar ödemek zorunda. Acaba bizde de böyle olsaydı o saçma sapan grevi yaşarmıydık? Bugün ne için grev kararı var? Sendikanın vebali olan 305 kişi için. Nerede çalışan yaklaşık 14000 kişinin hakkı? Gerisi sendikanın umurunda değil, bu grev de benim. HAYIR 7
    • . 05 Mayıs 2013, Pazar 12:44:34 şirket işi 305 diye, adlandırıyor . peki gerçekten sadece olay 305 mi ? şirket gerçekten şimdiye kadar gerçekten dürüst davrandı mı , hep hileli yollar seçmedi mi durmadan mahkemeler grev yasakları ?????? 0
  • Kansizlara... 04 Mayıs 2013, Cumartesi 13:49:09 Bu grev yasal bir haktir!Sirket sana diger eylem gibi ne mesaj atabilir,ne tehdit edebilir!!!Ancak 3-5 kisiye emir verir ki buradan degisik degisik rumuzlarla sanki grev yapilmasini istemeyen bir grup varmis gibi dusunmen icin.O gun gercekten ucusa gitmek isteyen bos kafalilar varsa kansizlik yapmayin. 2
  • ÖNEMLİ! 04 Mayıs 2013, Cumartesi 12:30:14 SENDİKA ATILAN 305 KİŞİYE ATILDIĞI GÜNDEN BERİ PARA YARDIMI YAPIYORMUŞ.ZİNHAR YALAN!BUNU ORTAYA ATANLAR MAALESEF SENDİKADA ÇALIŞANLAR.BUNU ŞİRKETTE ÇALIŞAN BİR ARKADAŞIMDANDA DUYDUM.ÖYLE BİR ŞEY YOK.ALANDA OLANLARA O PARA(1500) VERİLİYOR.HER TÜRLÜ İHTİYAÇLARI 1 SENEDİR KARŞILANIYOR! BUNLARIN HEPSİ KENDİLERİNİ ŞİRİN GÖSTERMEK İÇİNDİR.BAKIN BİZ ATILANLARIN ARKASINDAYIZ.YOK BÖYLE BİR YALAN..BİZE ALANA DİRENİŞE GELMEYENE PARA YOK DİYEN BİR ZİHNİYETTEN NE BEKLİYORSUNUZ?YARIN ATILDIĞINIZDA AYNI ŞEY SİZEDE OLACAK!!! 9
    • doğru 04 Mayıs 2013, Cumartesi 13:00:19 doğrudur arkadaşlar bende atılan biri olarak şimdiye kadar 5 kuruş görmedim,üstelik şu dava masraflarıda bizden kesilecek gibi sözde sendika karşılıyordu,haberiniz olsun aklınızı başınıza alın..sendika bana sadece işimi kaybettirdi 9
    • dikkat et 04 Mayıs 2013, Cumartesi 13:01:35 arkadaş dikkat et, doğruyu söyleyeni buradan kovarlar, sendikanın oyununa gelmeyin, :(( 305 + 8
  • Greve hayir 04 Mayıs 2013, Cumartesi 12:24:29 Diyenin idrakindan ve vicdanndan suphe ederim.ben 305ten biriyim sendikadan maas almadim ama sendikaaaa nie bana para vermiosin die cirkeflesmedmde.sureci yasiyorum.atilmasaydm ve su an ucuculardan biri olsaydm greve hayir demeyi bu vicdanima kabul ettiremezdm atilan arkadaslarm icin.yedigim lokmalar bogazmdan gecmezdi onlar paralarini alamadi diye.onu da gectm bana ne kardesm neymis grev sendikaya hizmet eden biseymis sendika kotu olsn diye ben kendi haklarimi isverenin onune atacakmsm yani bu akil isimi der yine giderdim.o yuzden hayir diyenleri anlamiyorum burda milletn icine kurt dusurmeye calisan gorevliler olduklarini saniyorum. 4
  • Kaptan 04 Mayıs 2013, Cumartesi 12:18:32 Bakıyorum yine arada bazı çekemyenler kaptanlara laf söylemiş, kendilerini tatmin etmiş. Eğer kokpitin ayrı sendikası olsaydı, şirketin geri kalının hakları maaş artışı vs. Konuşulamazdı bile. 3 -4 ayda 1000den fazla partime arkadaş uçmaya başladı.yeni siz vazgeçilmez değilirsiniz. Ama bize hala ihtiyaç var( şimdilik). Bu yüzden greve odalaklanalım, birbirimize laf çakmayalım olur mu 3
  • sıra sizde 04 Mayıs 2013, Cumartesi 12:15:41 15.05.213 THY greve gidiyo..geçen sene bu ay kendim için ,biçoğunuz için sonucunu ağir ödediğim bi savaşa kalkıştım kendi küçük aklımla . vakti zamanında bana üzülen arkadaşlarım; ben üzülmeyi çoktan bıraktım,üzüntüleriniz de hiç bi işe yaramadı zaten. ben şanslıydım suratıma kapanan kapının yasını pek tutamadan yepyeni bi kapıdan içeri girdim..ama benim kadar şanslı olamayanlar var hala... artik; şanslı olamayanlar için ,o elinizi taşin altına siz de koyun bizahmet..... 1
  • Şirketimi seviyorum 04 Mayıs 2013, Cumartesi 12:01:13 Grev istemiyorum ama kendi çıkarları için hak yiyen, insanın geleceği ile oynayan ve personeline çamur atan yöneticilerden kurtulmak için başka bir yol görmüyorum. 15 mayısta pek çokları gibi ben de adaletsiz yöneticilerimi protesto etmek için yapacağım grev.Eşit hak istiyorum. Ben hata yapınca ceza alıyorsam yolsuzluk yapan çakma uçucu yöneticilerimin ceza almadığını, aksine ödüllendirildiğini görmek kanıma dokunuyor. Binlerce kez söyledik uçuş yöneticilerinden memnun değil. Ama dinleyen yok. Biz ne yapalım başka çare bırakmadınız bize. 2
  • Ewttt 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:59:32 Greve evet başka yol bırakmadılar ;((( 4
  • işsiz 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:59:03 böyle karaktersiz insanlar zam alsın hakların korunsun diye işsiz kaldığım için kendime hep küfrediyorum. 0
    • yanlışsın... 04 Mayıs 2013, Cumartesi 12:09:07 Sevgili kardeşim o mücadelen karaktersiz insanlar zam alsın diye değildi. Yeni çıkarılacak kanunu protesto etmek ve engellemek adınaydı. Lütfen sapla samanı karıştırmayalım. Bu arada greve elbette evet ama doğrularımızla. 2
  • Grev 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:55:22 Haklarımı sendikadan daha iyi biliyorum 305 sokakta ben işte Sendika 305 hakkını yedi Sıra 16000 de Uyanın uyanın Olan çalışanlara oluyor 7
  • İLERİ DEMOKRASİ 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:52:06 İleri demokrasi seviyesinde olan canım ülkemde hak aramak suç olmuş ben ona yanarım . Aynı süreç günler önce Almanya'da yaşandı ve eminim şuanda bizim yaşadıklarımızın %1'ini yaşamamış ya da düşünmemişlerdir. Bilen , bilmeyen herkes yorum yapmamıştır . ''BAK AVRUPA BİRLİĞİ KRİZ'DE , İYİ MAAŞ ALIYORSUN OTUR OTURDUĞUN YERDE'' dememişlerdir. Kaptan olmak ya da kabin ekibi olmak değil asıl olan , olayın özü davanda haklı olmak. Gerçekten şirket içinde bir değerimiz olsaydı , bu kazanılan başarılarda bir payımız olduğu düşünülseydi bugün her şey çok farklı olurdu. Ben şirketimin ve ekmeğimin kıymetini biliyorum ama sen haset ediyorsun . Kıskançlığından saldırganlığın . ALLAH ıslah etsin sizleri. Neyse çok konuştum dilim kurudu gidip milli içkimizden içeyim biraz . 0
  • Badem'e 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:45:44 305 kişi her ay sendikadan para almıyor arkadaşlar.Atılan biri olarak söylüyorum.Sadece alanda direnişe katılanlara veriyorlar o parayı.Bize ise 1 senedir 3 ün 1'ini veriyorlar.Kim demişse yanlış bilgilendirmiş sizi.Bizi aramadıkları gibi para yardımıda yapmadılar.!!! 1
  • badem hadsizine 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:42:49 Bana bak fistikmisin badem misin her ne haltsan. 1.si 305 lerden birisiyim 2.si bugune kadar sendikadan tek kurus almadim 3. Sü alanlar var ise senden ondan bundan kesilen paralardan maas almiyorlar bugune kadar sendikanin kendi maaslarindan kesilen paralari geri aliyorlar diyebiliriz. Senin aydan aya sendikaya verdigin komik parayla donmez bu isler bil diye söylüyorum. 4.sü ve en önemlisi anlasilan sen yenisin buralarda bebegimm.. 4
  • ccm 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:32:53 ccm in rev halini okumayanlar bi acip sadece bos gun maddesini okusunlar artik boslar 7gun ay iximde cift boslardan bir tanesi 24 saat once degistirilebilir 6kare yatilarda 1gun bi sayilacak bunlarin hepsi rev ccmde acinda bir bakin sonra karar verin 1
  • Yolcu... 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:23:34 Değerli emektar insanlar; ben uçağı sadece yolcu olarak bindiğinde bilen bir misafirinizim. Misafir diyorum kendime çünkü müşteriden çok misafir muamelesi gördüm yolculuklarımda. Her seferindede elimden geldiğince teşekkür yazarım. Evet kurumunuzun hizmetleri kalitesi çok güzel ama zehir olsa onu ikram edendir ona degerini veren. Yani thy nin kalitesi sizleriniz. Ve özellikle uzak yolculuklarımda goruyorumki çok zor isiniz, mutfaklariniza ne deniyor bilmiyorum ama orada ne kadar yorulsanizda, perdeyi açıp servise geldiğinizde hepiniz güler yüzünüzle isinizi yapıyorsunuz. Ben ve tanıdığım herkes haklarınızın arkasında durmanızı umuyoruz. Hiç acil durum yasamadım ama düşünüyorum bugün korktuğu için haklarından vazgeçenler, yarın acil bi durumda can mı der canan mı?? Siz canınızdan geçip isinizi yapan ınsanlarınız. Canınız ,saglıgınız , sartlariniz için bu grevi yapın. Korkmayın.. Siz kendinizi düşünmezseniz, baskasının düşünmesini nasıl beklersiniz. GREVİNİZE EVETTTT 3
    • keşke.. 04 Mayıs 2013, Cumartesi 12:17:49 keşke herkes sizin gibi bilinçli kişiler olsa.ama tabi dışarıdaki insanlar da ne yapsın ki bizim şirketimiz bizleri dışarıya çok maaş veriyoruz nankörlük ediliyor şeklinde yansıtıyor ama hiç demiyor ki ben bu insanları makina gibi görüyorum suyunu çıkarana kadar kullanıyorum.hasta olma haklarını ellerinden alıyorum.ertesi gün boş olduklarında rahat huzur vermemek için arayıp uçağımız yerde kaldı elimizde hiç ekip yok gelirmisiniz deyip,o uçuşta başınıza herhangi bir iş kazası geldiğinde direk uçuş saatleriyle programını inceleyip senin programlı boşunmuş GELMESEYDİN!..dediklerinden hiç bahsetmiyorlar... 0
  • Hayır 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:17:28 Greve hayır Seve seve km olarak görevime giderim 22
    • kansız!!! 04 Mayıs 2013, Cumartesi 12:37:02 Keşke şirket beni GREVE katıldım diye işten atsa... kıdem + ihbar + işe iade + kötü niyet +12 aylık sendikal faliyetden dolayı tazminat alırım... ÇOK NET... 3 bin liradan hesaplayın 305den arkadasım 13 maaş tazmınat alacak... bence çok şanslı...KEŞKE şirket beni yasal bir greve katıldım diye atabilirse çok memnun olurum yoksa benim para biriktireceğim yok :)) Sevgiler... GREVE EVET SONUNA KADAR... 1
  • KUMARBAZ REST DEDİ 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:15:30 kumarbazlar, ufakla başlar sora bütün servetini kaybederler.... sendika 305 i kay betti... çalışandan gittiii.. şimdi REST diyor... grev diyor... 16000 çalışanın hepsini masaya koyduu... siz ne beceriksiz sendikacılarsınız böle... kabahat sizde değil bizde... sizi oradan almasınız biliriz... çalışana zarar ver.. ohhhh..... şirkete zarar ver,,, ohhhhh...... bizim geleceğimizlew oynama.... yav THY çalışanları arkadaşlar.... bu insanları aranıza almayın.....konuşturmayın...... grev kararı alıyorlar.... bana sordun muuu... çalışana sordun muuuu.... arkadaşlar.... işinize şirketimize sihip çıkalım.... slm.. 12
  • T.H.Y TEKLİFİ ? 04 Mayıs 2013, Cumartesi 10:56:17 SAYIN THY YÖNETİMİ , SİZ SENDİKAYA NE TEKLİF ETTİNİZDE SENDİKA BUNU KABUL ETMEDİ ? ? ? ÖNCELİKLE BUNU BİR AÇIKLARMISINIZ ? SAYIN THY YÖNETİMİ , MEMURLAR İÇİN ÜCRET ARTIŞINI 6 AY İÇİN NE KADAR ÖNERDİNİZ ? ALMAN TAKIMI BORUSSIA DORTMUND A KAÇ PARA VERDİNİZ ? BİRDE BUNLARIN YANINDA ŞİMDİYE KADAR İNGİLİZ , İSPANYOL TAKIMLARINA ,DANİMARKALI TENİSÇİLERE , İSKOÇ GOLFÇÜLERE , AMERİKALI BASKETÇİLERE , YUNANİSTAN TAKIMLARINA NE KADAR ÜCRET ÖDEDİNİZ ? ? ? SADECE BAŞKAN VE MÜDÜRLERİNİZE KAÇ PARA BAŞARI PRİMİ DAĞITTINIZ ? BU SORULARIN HEPSİ TÜRK KAMUOYUNUN MERAK ETTİĞİ MASUM , BASİT SORULAR , ACİLEN BU SORULARA BİR CEVAP VERİNDE BİZ THY ÇALIŞANLARIDA SİZİN VERECEĞİNİZ CEVAPLARA GÖRE GREV E KATILIP , KATILMAYACAĞIMIZA KARAR VERELİM DİMİ YAA ! ! ! BİRDE ŞUNU HATIRLATALIM BU MEMUR VE İŞÇİLERİNİZ SAYESİNDE 2 SENE ÜSTÜSTE AVRUPADA BİRİNCİ OLDUNUZ AÇIKÇASI ÇOK MERAK EDİYORUZ BİZ İŞÇİ VE MEMURLARINIZA NELERİ LAYIK GÖRDÜĞÜNÜZÜ ? ? ? Tüm gerçek THY çalışanlarımıza iyi mesailer ... 4
  • 15 DEĞİL 20MAYIS 04 Mayıs 2013, Cumartesi 10:53:07 SENDİKA YİNE OYUN PEŞİNDEEEE... PİYON OLMAYIN ARKADAŞLAR... TOPLU SÖZ.GÖRÜŞMELERİNDE ŞİRKET YÖNETİMİNE 305 İ ALIN SORA MADDELERE GEÇELİM DİYEN SENDİKA YÖNETİMİ, ŞİMDİ YAPTIĞI AÇIKLAMADA "...ŞİRKET HİÇ BİR MADDEYİ KABUL ETMEDİ... ZAM ORANI AZ %3 V.B." BİR SÜRÜ ŞEYİ GEREKÇE GÖSTERİYOR. GREVE GİDİŞE SEBEP OLAN ASIL NEDEN 305 İN İŞE ALDIRILAMAMASIDIR. SENDİKA AĞALARI YİNE KENDİ KOLTUKLARINI DÜŞÜNÜYOR.... DUYDUĞUM KADARIYLA BU SENENİN SONUNDA SENDİKA KONGRESİ VAR, ÇALIŞANLAR SENDİKA YÖNETİMİNE KART GÖSTERECEK.. KOLTUĞUN VİDALARI GEVŞEDİ-ÇATIRDIYOR..... BİZ EKMEĞİMİZE BAKALIM... GERKİRSE 305 İÇİN PİLOTLARIMIZ ÖNDERLİĞİNDE BİR HEYET OLUŞTURUP, ŞİRKET YÖNETİMİNE RİCADA BULUNALIM..... MEVCUTTA TALPA V.S. GİBİ KURULUŞLARIN MİHMANDARLIĞI ÖNEMLİDİR... EZCÜMLE 15 MAYISTA VİZYONA GİRECEK SAHNE ÇOK PAHALIDIR, BAŞ ROLDE OLMAK??? KURULUŞUMUZ, ŞANLI BAYRAĞIMIZIN RENKLERİNDEN DOĞAN "HAVA YOLLARI DEVLET İŞLETMESİ" ADIYLA 20 MAYIS 1933TÜR. ACILARIN YERİNE 20MAYISTA GURURLA YAŞAYALIM SAYGILARIMLA. 7
    • pilot heyeti 04 Mayıs 2013, Cumartesi 13:26:24 bu güne kadar neden pilotlar önderliğinde bir heyet oluşturmadınız o zaman?madem yapılabilir birşeydi neyi beklediniz 1 senedir?şimdi oklar sizi gösterdiği için mi bu telaşınız?evet sendika konusunda haklısın ama 305 için demekki yapılabilir yolları bilip yapmamışsınız ya!bizler kaç kere talpa'ya da tassa'ya da hepsine başvurduk birşey olmadı üzme güzel canını.Ama şunu da unutma ki bizler sizler arasından seçilen kurbanlardık boş günümde evde olduğum halde atıldım.ve diğer arkadaşlarında hikayeleri farklı farklı.ama şimdi bakıyorum da iyiki atılmışım bu zihniyette olan insanlarla kader birliği yapmaktan kurtuldum.sen ve senin gibilere ne hakkım varsa haram olsun.şu an sen thy de o bayrak altında uçuyorsan bizler sayesinde bunu sakın unutma!ve bundan sonra ağzını açıp millete akıl vermeye çalışırken biraz düşünmeni tavsiye ederim! 1
  • badem 04 Mayıs 2013, Cumartesi 10:45:11 greve tabıkı hayır grev oldugunda oncekı gıbı cok kısının canı yanacak maas denılmıs zaten atılan 305 arkadasımıza sendıka ayda guel bır maas verıyormus genel md sendıkadan arkadaslarımız soyledı onlarda bızlerden kesılen paralardan heray maas alıyor tabıkı ınsallah ıse alınırlar 23
    • birlik olalım 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:24:45 305 kişiye sendikanın maaş verdiği falan yok.Kaldı ki bunlardan bir kısmı şimdi başka işlerde çalışıyor,diğer kısmıda 341 gündür sizin haklarınız için sendikanın yanında sokaklarda direniyolar.305 arkadaşınız o gün sizlerin hakkı için eylem yaptılar,ama siz onları yalnız bıraktınız.Şimdi ödeşme vakti ve onların yanında olma zamanı.Haydi GEREVEE.Korkmayın ! Korkarsanız 305 ten çok daha kötü olacaksınız.Greve gideni işveren işten atamaz.Grev kanununu okumanızı tavsiye ediyorum. 0
    • badem'e 04 Mayıs 2013, Cumartesi 12:09:10 bende atılan 305'ten biriyim ama sendikadan bahsedildiği gibi tek kruş ALMADIM!o para sadece alana gidip sendikanın yanında oturan kişilere veriliyor ve gerisi aranıp sorulmuyor bile hatta iftiralara maruz kalıyor.atılan kişiler sendikanın zerre kadar bile umurlarında değil.onların tek derdi bu sene yapılacak sendikal seçimler ve ellerinde kalan tek koz'da 305! 1
  • Personel 04 Mayıs 2013, Cumartesi 10:32:09 Grev yasal olabilir ama sonuçlaı neler getirir bilinmez. Bakın daha önceki yıllarda yapılan grevlere. Telekomda, Çaykurda yapılan grevlere.Grev bize yük getirir arkadaşlar. Ben sonuna kadar çalışmaya devam edeceğim inşallah. İşten atılırsam da bulurum muhakkak bir iş. Haa grev sonunda alınan farklar ve zamlardan yararlanamayacaksam varsın olsun. Şu an aldığım bana haydi haydi yetiyor çok şükür. GREVE HAYIRRRR::::: 29
    • Sayın personel 04 Mayıs 2013, Cumartesi 10:51:48 Grev olmaz ise ne olur?Ben size basit bir örnek ile açıklayayım.şu an en çok tercih edilen arabalar nelerdir Dizel Otomatik ler neden,dizel olduğu için az yakar otomatik olduğu için sizi yormaz.peki dizel otomatik Ferrarii olur mu?OLMAZ.Hem Ferrari gibi kabinde çalışıcaz hem ekonomik olacaz hem de hem istenileni yapıp otomatik olucaz.OLMAZ!İşte GREV Ferrari ye binen adamı onun benzinine ve vergisine razı etmektir.Ha sen benim kafam buna basmıyor diyosan o başka bende o basmayan kafalarla çalışmak istemem ama soran yok.K/A 0
    • grev 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:17:47 daha haklarını bile bilmiyorsun.grev ilan edildiğinde sen işe gidersen toplu sözleşme imzaladığında hiçbir hak iddaa edemezsin.gider kendi sözleşmeni yaparsın. 1
  • pilotlara 04 Mayıs 2013, Cumartesi 10:28:27 kimse umut bağlamasın onlar gölgelerinden korkarlar bakmayın esip gürlediklerine. 6
  • Hep Uçuşa 04 Mayıs 2013, Cumartesi 10:10:55 Sendikanın benim gözümde bir değeri yok zira onların tek amacı sayıları çok olan uçuculara yaranmak. Sendika Teknik dışında yerdeki çalışanlar adına ne yapmıştır. Cevap hiçbirşey. Eğer sendikadakiler bunu nasıl ifade ederim bilemiyorum ancak yeterince adamlıkları mevcutsa diyelim, yerdeki personelin zammınla uçuşu ayırsınlar. Pilotlara yapılan yüzde 2 zam bana yüzde 10'a denk düşüyor neredeyse. Bu durumda zam oranları herkese eşit olmamalı diye düşünüyorum. Ben yerde üç kuruşa çalışıyorum mesela. THY'de adamı olan gene bir yerlere yamanıp para kazanıyor ama sendika adamı olmayan genel müdürlük ve yer hizmetleri çalışanlarını da kollamalı. Ama ne yazıkki pilot değiliz, uçmuyoruz diye adam yerine konmuyoruz değil mi... 5
    • bence de 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:18:25 doğru.. 2
  • 305 04 Mayıs 2013, Cumartesi 09:53:47 Greve HAYIR Bana mı sordunuz kural dışı eylem yaparken Neyin kahramanısınız, neyi ıspatladınız Yolunuz açık olsun 305 içinde haksız yere atılanlara tam destek (hukuk yoluyla), sendika bu arkadaşlara aylık maaş vermeli işe dönene kadar bizim aidatlarla ne yapar al işte aidatlarımızı doğru yolda kullanmanız için bir sebep Greve giderken şirket zarara uğrarken acısını nasıl kimden alacak bunuda düşünün Greve gidilecek ise sendika tüm üyelerin maaşını ödesin Sendika personelin maaşları kesilecek mi yoksa biz sokaklarda onlar ofislerden yorum mu yapar Aidatlarımızı 305 içinde haksız yere atılanlara verilsin 16
    • EGO ??? 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:44:12 Kim neyin kahramanı arkadaş bu yaşanılan tüm çalışanların EMEK mücadelesidir... Çok şaşırtıcı ve üzücü... Yazıklar olsun nasıl böyle düşünebiliyorsunuz...Kimse kişisel olarak ön plana çıkamaz...Lütfen kafaları karıştırmayalım... 1
    • EGO ??? 04 Mayıs 2013, Cumartesi 12:54:58 ne emek mücadelesi, sms'lerini iyi okusaydın, neden şaşırıyorsun, orada güç gösterisi vardı, ve kaybeden 305 arkadaş oldu, şirket ve sendika neyi kaybetti, tekrar hatırlatıyorum, aidatlarımızla arkadaşların alamadığı maaşlar ödensin, yok yere işlerinden oldular hele hele işe geldikten sonra arabalarına tehdit edilerek dönenlere üzülüyorum, onları tartaklayarak geri gönderenlerin vicdanı ne durumda, konuyu daha derin araştırmanızı dilerim, 3
    • EGO ??? 04 Mayıs 2013, Cumartesi 13:12:17 yeni bir teklif sendikadaki tüm personeli görevden alsınlar, yerlerine işsiz olarak devam eden 305 arkadaşlarımız gelsin, thy maaşlarından, milleti zorla greve sürükleyen ve eve gönderen temsilcilerde işsiz kalsın, protestoya devam etsinler, adalet 2
  • ... 04 Mayıs 2013, Cumartesi 09:48:17 Sayın arkadaşlarım birlik olun ve hakkınızı alın. TGS içerisinde sendikalaşma yok kimsenin cesareti yok. herkes şefe müdüre dayamış kıçını bana dokunmasınlar kapasitem de yok zaten 1500 tl maaşı alır evime gider uyurum mantığıyla hareket ediyor. Bizde maalesef dayanışma birlik yok. çalışanın değeri yok. uluslararası havalimanında ingilizce konuşmayan müdür şef yalakaları bizlerle aynı maaşı alıp yan gelip yatıyor. TGS yönetim kurulu başkanı da hamdi topçu bey getirilen bütün müdürler THY'den ayrılıp gelen fakat baskının kralını uyguluyorlar. insanlıktan uzaklar. ALLAH'ım elbet hepsinin cezasını verecektir. Hakkımı hiç bir zaman helal etmiyorum. Ölümlü dünya ölüp gideceksiniz hepiniz başımızda yönetici olarak görev yapan vatandaşlar helallik almadan can verip gittiğinizde hesabınız büyük olacak. 1
  • SXS Ailesi 04 Mayıs 2013, Cumartesi 09:17:15 Adamlar kabin için hafta sonu üniforma ölçüsü alıyorlar apar topar ne sürpriziymiş bu ? Grev kırıcı konusunda haklısın. Utanıyorum ama o gün yapmadığınız uçuşları bize yaptıracaklar. En azından sizin arkanızda kanun var. Umarım büyük bir çoğunluk katılır da bizim yaptığımız üç beş uçuş bir şey kurtarmaz. 1
    • real 04 Mayıs 2013, Cumartesi 10:39:52 arkadaşım bu grev ve diğerleri tüm uçucular ve geleceği için,inşallah birgün hepimiz sendikalı olacağız.en azındaN MANEVİ DESTEĞİNİZİ BİLMELİYİZ. 1
  • ...Bilgi 04 Mayıs 2013, Cumartesi 08:57:44 Sevgili arkadaşlar..ne olursa olsun..ilk önce birlik olmalı-her kafadan ayrı bir ses çıkıyor..tuhaf tuhaf yorumlar..araştırın ,konuşun ..ordan burdan duyduğunuzla yorum yapmayın..Sendika -Thy ;ikiside önemli..Biz sadece kurallara uyalım..Doğruyu öğrenelim..Birbirinizi karalayıp ,basit basit ,boş boş şeyler yazmayın...Saygılarımla 0
  • KARA GURBET 04 Mayıs 2013, Cumartesi 08:49:30 sevgili kardeşlerim..grev hakkı tüm dünyada ağır bedeller ödenerek elde edildi..şu anda sözü edilen grev de T.İ.S. kuralları içindeki YASAL GREV HAKKI dır..sendikamın çağrısına uyar ve GREV HAKKI mı kullanırım..mücadelemiz hayırlı,kutlu ve mutlu olsun... 3
  • Grev mi :))))) 04 Mayıs 2013, Cumartesi 07:55:03 Hepiniz bos konusuyosunuz sikiyosa cikinda temel beyin karsisinda konusun,ayaklariniz titrer ,diliniz lal olur ,heyecandan bayilirsiniz ,cok gordum ben sizleri boyle ... 14
    • İyi oku 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:29:00 Sen KUL'dan Korktuğun kadar ALLAH'tan korksaydın böyle bir gafletin içinde olamazdın. Bu sözlerinde yazamazdın. Bir gün cemaate sormuşlar merhumu nasıl bilirdiniz diye , cemaat '' Kendimiz gibi'' demiş . Sende herkesi kendinle karıştırma . 0
  • köle zihniyeti 04 Mayıs 2013, Cumartesi 07:51:57 son vermek için direniş şart bu muhafazakarlar kapitalistlerde ayrı bir türü ekmek veriyoruz ayağına herşey mübah onların dünyasına. thy de korku imparatorluğu kurulmuş etrafıma bakıyorum herkes millet birbirinden korkuyor gammazcı tipler var ortalıkta artık bu adamlara bir ders vermenin zamanı geldi afrika mı burası. 1
  • Greve Evet diyenlere 04 Mayıs 2013, Cumartesi 07:22:35 Haydi grevciler göereve yeni işten atılacaklar gurühü. Bu şirket kimsenin hissi ve babasının hayrı için ayakta durmuyor. Ha yalaka diyeceksiniz ama şunu iyi bilinki çok ama çok değerli insanlar millete hizmet için bu şirkete gönül vermiş. Memnun olmayan çıkar gider kimseye bu şirket eyvallah dedirtmez. 15
    • Sen 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:30:34 Hangi birimde çalışıyorsun kardeş sen önce onu de bize , biz de yazdıklarını ciddiye alalım. 0
    • KEŞKE... 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:57:31 Keşke şirket beni GREVE katıldım diye işten atsa... kıdem + ihbar + işe iade + kötü niyet +12 aylık sendikal faliyetden dolayı tazminat alırım... ÇOK NET... 3 bin liradan hesaplayın 305den arkadasım 13 maaş tazmınat alacak... bence çok şanslı...KEŞKE şirket beni yasal bir greve katıldım diye atabilirse çok memnun olurum yoksa benim para biriktireceğim yok :)) Sevgiler... GREVE EVET SONUNA KADAR... 0
  • ÖNEMLİ BİLGİ 04 Mayıs 2013, Cumartesi 05:24:52 ARKADASLAR BILDIGINIZ GIBI UCUCU EKIPLER TURKIYEDE BORCLAR KANUNUNA TABIDIR.ANCAK SADECE TURK HAVA YOLLARINDA CALISAN UCUCU EKIPLER SENDIKALI OLDUGUNDAN DOLAYI SÖZLEŞMEYE EKLENEN ÖZEL BİR MADDE İLE İŞ KANUNUNA TABİİ TUTULMUŞLARDIR.GREVE HAYIR DIYECEK ARKADASLAR İÇİN UYARI OLSUN DIYE YAZIYORUM.BU DURUMDA BORÇLAR KANUNUNA TABİİ OLACAKSINIZ VE YENİ SÖZLEŞME İMZALANANA KADAR BU GECERLİ OLACAK.THY GECEN DÖNEM İŞTEN CIKARDI KABIN EKIPLERI ICIN MAHKEMEYE SUNDUĞU SAVUNMADA SÖZLEŞME SÜRESİ 2 YILI GEÇTİĞİNDEN DOLAYI TÜM UCUŞ EKİPLERİNİN BORÇLAR KANUNUNA TABİİ OLDUGUNU SAVUNMUSTU.FAKAT MAHKEMELER YENİ SÖZLEŞME İMZALANANA KADAR ESKİ SÖZLEŞME HÜKÜMLERİ GEÇERLİDİR DİYE İŞE İADE KARARLARINI VERDİ.SÖZLEŞME ISTER SENDIKA ISTER YHK ILE IMZALANDIGINDASOZLESME SIZI BAGLAMAYACAK. BORÇLAR KANUNUNA TABİ OLDUGUNUZDA İŞVEREN SİZİ YENİ SÖZLEŞME İMZALANANA KADAR OLAN SÜREÇTE İŞTEN ÇIKARABİLİR İŞE İADE DAVASI VS AÇAMAZSINIZ.BİLDİĞİM KADARIYLA 5 KURUŞ DA ALAMAZSINIZ.ŞİMDİ HODRİ MEYDAN İSTER EVET İSTER HAYIR DEYİN. 1
    • Yanlış bilgi 04 Mayıs 2013, Cumartesi 12:02:54 Sendika sözleşmeyi imzalamazsa YHK aynı kazanımlarla imzalar ve gecerli olur. YHK nın geçmişe yönelik hakları geriye aldığı görülmemiştir. Görülemezde 0
    • 23.TİS 04 Mayıs 2013, Cumartesi 14:47:45 AŞAGIDAKI TOPLU İŞ SOZLESMESI MADDESI GEREGI OLARAK ISTEN ATILANLAR UCUCU PERSONEL İŞE İADE DAVASI ACABILIYOR VE ISE IADE DAVALARINI KAZANIYORLAR.ÖZEL SEKTORDEKI UCUCU ARKADASLARIN BOYLE BIR MADDESI OLMADIGINDAN İŞE İADE DAVASI ACMA HAKLARI YOKTUR.GREV KIRICILIGI DURUMUNDA SOZLESME HARICI KALINACAGINDAN ARKADASLAR DIGER TIS MADDELERINDEN OLDUGU GIBI BU MADDEDEN DE YARARLANAMAYACAKTIR.BENIM DUSUNCEM BU YONDE ISVEREN DE BU YONDE DUSUNUYOR OLMALI KI 305 KISI ICIN UCUCULAR SAVUNMASINDA SÖZLEŞME SURESI 2 YILI GECTIGINDEN TİS GECERSİZDİR MU MADDE HUKUMLERI UYGULANAMAZ.DOLAYISI ILE IS MAHKEMELERI YETKILI DEGILDIR DEMISTI.YINE DE SIZ BIR AVUKATA SORUN KARAR VERMEDEN ONCE.(.Madde 27 : İŞ SÖZLEŞMESİNİN SONA ERME ŞEKLİ (SÜRELİ FESİH) Süreli fesihlerde, uçucu personel dahil sendika üyesi tüm personele iş güvencesi hükümleri ile birlikte 4857 sayılı yasa hükümleri uygulanır.) 0
  • .............. 04 Mayıs 2013, Cumartesi 04:26:27 bu nasıl bir memleket arkadaş ya 0
  • dc3 04 Mayıs 2013, Cumartesi 03:12:48 Kabin bu kadar tirt iken kokpit bu kadar yetersiz bilgisizken denecek sey su..sirket zaten ucarken bi nevi grevde..globallyyy fossssss!!! 3
  • Ağlak kaptanlar 04 Mayıs 2013, Cumartesi 02:34:19 Keşke şirket beni greve katıldım diye işten atsa:)) kıdem + ihbar + işe iade + kötü niyet +12 aylık sendikal faliyetden dolayı tazminat alırım:))) yaklaşık 28 yıllık maaş söz konusu:)) 3 bin lğradan hesaplayın:)) 305den arkadasım 13 maaş tazmınat alacak:)) bence çok şanslı:)) şirket beni işten atabilirse çok memnun olurum:)) yoksa benim para biriktirirebşleceğim hok :)))) tşkrler 1
  • Back3rhytme 04 Mayıs 2013, Cumartesi 02:09:54 -THY personeli, Bakanlık’tan grev oylaması talep ederek sürece müdahil olabilir, -Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı bizzat Bakanlık Makamının arabuluculuk yapmasıyla sürece müdahale edebilir, -Bakanlar Kurulu ise grevi erteleme kararı alarak çözümün özel hakem yoluyla veya Yüksek Hakem Kurulu vasıtası ile çözülmesi yönünde irade açıklayabilir. Kısacası Hükümet isterse anayasal yetkisini kullanıp bu işi noktalayabilir. Bu yüzden mutlak suretle masada çözüm her iki taraf için daha hayırlı olur,iş veren 305'in kıdem,ihbar ve işe başlatmama tazminatını ödeyip konuyu noktalayabilir,umarım 305 işe başlatılır ve konu tatlıya bağlanır.Her ne kadar Grev bir anayasal hak ise maalesef hükümetinde bunu erteleme hakkı da kanunlar dahilinde. THY'nin arkasında hükümet olduğuna göre gerektiğinde yetkisini kullanacağından şüpheniz olmasın arkadaşlar,asla THYnin zarar etmesine göz yummayacaktır,Maliye Bakanı zaten bizzat bunun sinyalini vermişti,THY bundan dolayı geri adım atmıyor.Çözüm şart. 1
  • Kabin memurlarina 04 Mayıs 2013, Cumartesi 02:03:12 Su kabin memurlarinin gaza gelmelerine ve ayaklanmalarina anlam veremiyorum. Hemen hepsi vasifsiz elemanlar. Yaptiklari isin egitimi birkac ayda tamamlaniyor. Ondan sonra da kalkip pilotlara laf edebilecek kadar konusabiliyor bu zavalliciklar. Siz kim pilotlara laf etmek kim. herkes konumunu pozisyonunu bilecek. Sana dusmez pilota laf soylemek. Daha dun b.ktun bugun koktun. 3 yil okuyor pilotlar o kokpit girebilmek icin. Dha oncesinde de universite ve full ingilizce zorunlulugu var. Sen liseyi bitiriyosun iki kelime ingilizce biliyosun kabinde tabqk topluyosun ve sonra kokpite dil mi uzatiyorsun? O dili biberler yakarlar. Kabin memuru burdan ciksa ne is yapacak, nereye girecek. Buraya oyle boyle iki kelime ingilizceyle lise mezunu olarak giriyosunuz ondan sonra gayet iyi maas aliyosunuz ondan sonra biz hakkimizi isterik falan filan. Memnun degilsen cik baska yere gec bakalim oradaki sartlar ne olacak. Sozum her kabin memuruna degil, akli basindakilere birsey demiyorum, kimse diklenmesin. Ama o eylem gunu beyinsiz olan vasifsiz elemanlarin cogu ucusa gitmediler ve bir kismi da isten atildi. Senin neyine ucusa gitmemek. Hangi konular icin eylem oldugunu bile bilmeden orada sirketi temsil etmeye calisiyorlardi. Otur oturdugun yerde, haline sukret. Nerden geldigini de unutma. Pilota laf soyleme cesaretini de baska isler icin kullan, senin haddine degil onu yapmak. 12
    • Komik insan 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:39:52 Kabinde çalışanların %90'ı üniversite mezunu canım kardeşim. Sende çok büyüklenme pilotsun diye uzaya adam göndermiyorsun . 0
    • Str1ker 04 Mayıs 2013, Cumartesi 19:08:12 Kabinden kokpite geçen bir sürü pilot arkadaşım var.Kendini dev aynasında görme!!! 0
    • Beyin bedava 05 Mayıs 2013, Pazar 00:22:04 Troll bu arkadaşlar, kaptan falan değil. Kabin- Kokpit bizi birbirimize düşürmeye çalışanların piyonu. Kaptanlarımız bu kadar boş beleş insanlar değil, bizim dışarıda neler yapabileceğimizi de gayet iyi biliyorlar. 0
  • grev fossss 04 Mayıs 2013, Cumartesi 01:38:59 grev foss.. grev foss. grev foss... 9
  • Grev FOSSSS 04 Mayıs 2013, Cumartesi 01:31:19 Sendika foss cikacak ve yönetimi de devrilir bence.. Sonrasinda Rusyaya biletiniz benden diyecegim ama orada da sermaye dusmanligi kalmadi. tek istikamet Kuzey Kore.. Tuh oraya da THY simdilik ucmuyor az bekliyin gayri...tipis tipis Pala biyik Remzi.. 7
  • Huhu Kokpit!! 04 Mayıs 2013, Cumartesi 00:18:11 29.05.12 tarihinde kabın memurlarına şunları bir sopayla dağıtacaksın gor bak ne oluyor diyen kaptanlar dalga gecen kaptanlar 305 kişi atıldıktan sonrada farklar yattı diyen Kaptanlar once greve gitsinler!!! Neden teknik, kokpit yem olarak kullanılmıyor? Şimdide part timeları arenada boğalara bogdurmak istiyorlar neden???? 1
  • GREVE EVET... 04 Mayıs 2013, Cumartesi 00:14:05 (G)ece gündüz,yaz kış, bayram seyran demeden,,,(R)ahat yataklarımızda sizler gibi uyumadık,,,(E)şimiz,dostumuz,anamız,babamız sevemeden,,,(V)akitli vakitsiz sıladan ayrıldık,,,(E)limizden gelen yoktu,mecbur bırakıldık,,,(E)n ıssız ücralarda yapayalnız kaldık,,,(V)edasız bir günümüz olmadı,,,(E)n sonunda büyük gün geldi çattı,,,(T)epeden tırnağa değişim vakti,GREV VAKTİ... 2
  • birlik olalım 03 Mayıs 2013, Cuma 23:37:09 Değerli arkadaslarim ! 305 arkadasimiz 29 Mayis 2012 de hepimizin hakları icin oradaydilar.Ama biz onlari yalniz biraktik.Her hatanin telafisi vardir.15 Mayis 2013 305 arkadasimiza VEFA günümüz olmali ve greve girmez isek 305 arkadasimizdan cok daha kotu sartlarin bizleri bekledigini anlamamiz gerekir.O kapidan 305 ile birlikte girecegimiz GÜN Hayatimizin en ONURLU günü olacaktir. 0
  • joker 03 Mayıs 2013, Cuma 23:36:14 greve gidecek olan arkadaşları şimdiden tebrik ederim.Dayanışma içinde olmanız gurur ve umut verici.Sizler gibi birlik olamayan sektördeki tüm emekçilerde en azından içlerinden bir helal olsun geçireceklerdir. MODERN KÖLELİĞİN HAKİM OLDUĞU TÜRK SİVİL HAVACILIĞINDA İNSANLARA IŞIK OLUYORSUNUZ. 0
  • YORUMSUZ 03 Mayıs 2013, Cuma 23:07:14 TÜRK CEZA KANUNU İKİNCİ KİTAP (Özel Hükümler), İKİNCİ KISIM (Kişilere Karşı Suçlar), YEDİNCİ BÖLÜM (Hürriyete Karşı Suçlar) der ki: Sendikal hakların kullanılmasının engellenmesi Madde 118- (1) Bir kimseye karşı bir sendikaya üye olmaya veya olmamaya, sendikanın faaliyetlerine katılmaya veya katılmamaya, sendikadan veya sendika yönetimindeki görevinden ayrılmaya zorlamak amacıyla, cebir veya tehdit kullanan kişi, altı aydan iki yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. (2) Cebir veya tehdit kullanılarak ya da hukuka aykırı başka bir davranışla bir sendikanın faaliyetlerinin engellenmesi halinde, bir yıldan üç yıla kadar hapis cezasına hükmolunur. 3
  • İsim / Rumuz 03 Mayıs 2013, Cuma 22:54:00 ARKADASLAR YASAL BIR GREV ATSA SİRKET DUNYA TAZMİNAT ÖDÜYCEK ZATEN GITSENIZ BILE İŞE EN FAZLA 1 SENE DAYANIP TAZMİNATSIZ ÇIKACAKSINIZ AKILLI OLUP ÖRGÜT OLALIM HANI HER YERDE UÇARIM DIYEN ŞEREFLİ KAPTANLAR O GUN BELLI OLCAK KALANLARDA BENCILLIGININ BEDELINI KENDILERI ÖDÜYCEK YA BU DEVEYI GUDECEKSIN YA BU DIYARDAN GIDECEKSIN O KADAR UÇAK ALAN ŞİRKET DÜŞÜNSÜN NE EMERGENY NE KALİTE BIZIM SONUMUZ ONLARINDA SONU OLACAK HERKESTEN BÜYÜK ALLAH HEP BIRLİKTE GORCEZ 4
  • F.O. 03 Mayıs 2013, Cuma 22:46:19 Grev sebebiyle kimse isten atilamaz!Sandiginizdan buyuk tazminatlar girer devreye.Hamdi abinin birsey bildiginden degil bunlar.O da emir kulu ne yapsin gariban...O kar payini aldi isini yapiyor.Sen ise hakkini kendin arayacaksin!!!Artik devlet sirketi degil THY.Grev yapacaksin ki hakkini alacaksin.Air india degil burasi,biraz kafasi calisan insanlar olun!!!.Hodri meydan Hamdi bey.Yonetimden birilerine emir verip sahte bir kamuoyu bilinci yarat deme...Gunde 500 cesit insan goren ucucu personelin yemez bu hikayeyi.Ben bugun kiminle konustuysam GREV GUMBUR GUMBUR geliyor Hamdi bey!Kokpitte bu sirketin calisani,biz de biliriz hakliyi haksizdan ayirmayi.Hicbir supheniz olmasin saygideger arkadaslarim...Greve EVETTTTT!!! 6
  • O kadar 03 Mayıs 2013, Cuma 22:42:39 Bu GREV olacak baska yolu yokkk ............ 5
    • kilickeser 04 Mayıs 2013, Cumartesi 00:49:57 :-) iyi iyi yapin,iki kurus fazla alacam diye dünya kadar para fedakarligi yapacaksiniz,bundan haberiniz varmi,hem ne maglum belkide bu greve katilim cok az olacak,305 kisi vardiye 14 bin kisiyi tehlikenin sinirina getirmeye kimsenin hakki yok,zaten o 305 kiside rapor alarak sendikanin oyununa gelmis raporlu gene uyari grevlerine katilmislar bu yüzden cikislari verilmis,yani acikcasi sendikanin oyununa gelmisler,simdi sendikada mejburen bu 305 kisiyi desdeklemek zorunda cünkü suclu kendisi,takilmislar baslarindaki sosyalisdin ateisddin pesine bi mechule gidiyorlar ,hadi hayirlisi insallah ülkem bundanda yüzünün akiyla cikacak 3
    • kilickeser 05 Mayıs 2013, Pazar 00:17:00 Sen önce Türkçe' yi düzgün kullanmayı öğren, sonra gel fikirlerini açıkla ki eğitim ve zeka seviyen ortaya çıkmasın! 0
  • CRM 03 Mayıs 2013, Cuma 22:35:07 Daha önceki yorumum ne sebeple yayınlanmadı bilemiyorum ama özetle ŞİRKETİ BİZ BU HALE GETİRDİK AMA BİZE HAK ETTİĞİMİZ DEĞER VERİLİYOR MU? Bunu kendine sor! Sonra gerekeni yap! 1
    • HELALLLL.... 04 Mayıs 2013, Cumartesi 12:15:52 SANA NE GÜZEL ÖZETLEMİŞSİN... 0
  • KM1 03 Mayıs 2013, Cuma 22:33:29 arkadaslar birakin bu hasta anne,aileye bakma,kredi odeme muhabbetlerini artik.bu iste sabancinin torunu,agaoglunun oglu calismio herkesin hayatini surdurebilmek icin calismaya ihtiyaci var.ama kole olarak deil,karaktersizce hic degil.eylemde de en ondeydik grevde de en onde olacagiz,atilmadik,atilsak ta (ki grev bu yasal hakkiniz ilk kez gelmedi bu surec)cok sukur tastan cikaririz ekmegimizi.sizler gibi 3-4 milyara karakterimizi satmayiz,birlik olmanin ne demek oldugunu bilir kaypakliktan farkini cok daha iyi biliriz.fikriniz ne ki zikriniz ne olsun 1
  • Onur nedir? 03 Mayıs 2013, Cuma 22:32:37 Ya paran olur ya onurun. Onursuz bir davranış hayatın boyunca arkandan gelecektir. 1
  • Safsatasiniz 03 Mayıs 2013, Cuma 22:26:47 Beyler,bayanlar...ya da ucaginda asip kesen,ben soyle ucarim boyle kacarim diyen cpt`ler.Sadece siz de degil teknikte calisan,bu sirketi buraya getiren,aksamini sabahini unutan arkadas!Dananin kuyrugu kopuyorrrr!Birakin ben sirketimi seviyorum,borcum var,ben ucarim hikayelerini.Eger gercek kisilerseniz sizinle bazen ayni ucakta ayni havayi tenefus etmis olmaktan utaniyorum.Bukadar mi bos kafalisiniz be arkadas???Bak elin gavuruna Luftansasina hakkini nasil catir catir aliyor.Haaaa ama surada duralim yasal olarak grev yapiyor bu akilli adamlar.Simdi neden korkuyorsun??Yemisim 305ini.Sen bi kendi poponu kurtar o hakkini aramaya calisan insanlar da belki geri doner veya donemez...Ayin 15i yasal grev arkadas!!!O hakkin da elinden aliniyordu,kendilerine geldiler yaptiklarini anlayinca bu adamlar.Ne bekliyorsun Hamdi abin Temel abin senin yorgunlugnu bilmezzzz,onlar sen haklarini almaya calissan da calismasan da kar payini alir!!!Sen eger bu grevi yapmazsan hayatin kararacak,ac gozunu!!!!! 1
  • beddua'ya cvp 03 Mayıs 2013, Cuma 22:03:43 kardes, dis yatida iken degil dondugun andan itibaren sorumlusun.amma.... Burdan ucak kalkarsa op basina koy :)) 0
  • Kaptan 03 Mayıs 2013, Cuma 21:58:25 Şirket, grev kararı alınana kadar ne yapıp edip kabin ve kokpiti kazanmalıydı onlara insanca davranmalı, art niyetli yaklaşmamalıydı ama yapmadı arkasına aldığı hükümet rüzgarına güvendi. Şimdi ne olacak. Toplu iş sözleşmesinde iki taraf vardır. Şirket ve sendika, oyunun kuralı bu kadar basit. Senin tek temsilcin Sendika, toplu iş görüşmesine birey olarak katılamazsın. Sendikayı desteklemek hem matematik hem de mantık olarak en doğru olan. Desteklemez Sendikayı sırtından vurursan ne olur. Evet Sendika da 305 arkadaşımızın işsiz kaldığı olayda krizi yönetememiştir, kesinlikle daha akılcı yöntemler bulunabilirdi, şimdilik bu bölümü geçelim. Sendika devre dışı kalırsa bu günlerini mumla ararsın. Aynı gün ikinci bir görev için minimum dinlenme ile görevlendirilirsin. Programları iki haftalık bile alamayabilirsin. Sun expreste, Pegasusta, Atlas daki arkadaşlarınızla konuşun. Eğer Sendika olmazsa bütün haklarını kaybedersin. Sen kaybedersen emin ol, onlar bile mevcut haklarını kaybeder. 1
    • real 04 Mayıs 2013, Cumartesi 10:45:23 bravo kaptanım,insanların almadığı bu grev thy çalışanının değil tüm sektörün hakları içindir ve geçmişten beri direnişteki ve gelecekteki çalışacak olan arkadaşlarımızın hatta çocuklarımızın grevidir. 0
  • KA 03 Mayıs 2013, Cuma 21:52:23 Arkadaslar organize olmamız gerekiyor. Kafanıza vurarakmı anlatmak lazım ıllakı egerkı bu sahıp oldugun hayatı aldıgın maası gelecegını kaybetmek ıstemıyorsan greve katılacaksın 2
  • Boss 03 Mayıs 2013, Cuma 21:51:44 O gun ucusa gelmeyen ve bos gunu olupta telini acmayan herkes isten atilacak ,benden soylemesi hostes arkadaslar. 40
    • cehalet 03 Mayıs 2013, Cuma 22:02:23 hadi ordan cahil 1
    • bak gor 03 Mayıs 2013, Cuma 22:26:37 Ben hic bu kadar ciddi olmadim biliyormusun ? Haklarimizi elele alacagiz !!! 1
    • Kaptan 03 Mayıs 2013, Cuma 23:04:38 Boss, evet o gün işten atılırlar ama ertesi gün işe alınırlar ve başları dimdik girerler..şirket tabiki esecek gürleyecek ama nafile ve bak gör eğer bu iş çok büyüsün o çok sığındığın hükümet bile düşer, buraya yazıyorum.. milletin zaten canına tak demiş herkes bir kıvılcım bekliyor.. 1
    • no comment 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:29:48 aç tavuk kendini darı ambarında sanırmış. THY sizin gibi beyinsizlerin elinde oyuncak edilecek bir firma değildir. Bırakın birbirinize goy goy yapmayı. Gün gelince görülecek. O gün hiç bir şekilde grev olmayacak. Bunu en iyi sendika biliyor. Gaza gelmeyin. Düzeninizi bozmayın. 3
    • HADİ ORDAN BOŞŞ 04 Mayıs 2013, Cumartesi 12:19:24 Keşke şirket beni GREVE katıldım diye işten atsa... kıdem + ihbar + işe iade + kötü niyet +12 aylık sendikal faliyetden dolayı tazminat alırım... ÇOK NET... 3 bin liradan hesaplayın 305den arkadasım 13 maaş tazmınat alacak... bence çok şanslı...KEŞKE şirket beni yasal bir greve katıldım diye atabilirse çok memnun olurum yoksa benim para biriktireceğim yok :)) Sevgiler... GREVE EVET SONUNA KADAR... 1
  • beddua 03 Mayıs 2013, Cuma 21:43:46 Babam issiz, ailemede ben bakiyorum ama artik ucmaktan, haksiz planlamalardan geberdim zaten.. sendikayla ilgili suphelerim var evet kabul ediyorum ama nolursa olsun greve katilacagim.. fakat bazi sorularim var: o gun dis yatidan donuyor olucagim. kaptanlar biz greve katilmiyoruz derlerse bir amir olarak ben ne yapacagim. Ucaga binecek miyim inecek miyim ki ben donmemeyi tercih edicem ama bizler orada mi kalicaz? Dis yatidayken benim ucagim senin yuzunden geri gelemedi deme hakki var mi sirketin? Atilmaktan zerre korkmuyorum fakat daha sonra eve gelip babama laf anlatmak var.. klasik aile babasi olarak bana dicek ki sana demedim mi katilma diye bak iste 10yillik emegin bosa cikti atildin.. lutfen sendika atilip atilmayacagimizla ilgili birsey desin.. 0
    • dönün 03 Mayıs 2013, Cuma 22:17:38 yatıda iseniz dönmeniz gerekiyor. dönmeme gibi bir tercih hakkınız yok.ama istanbula indikten sonra devamınız var ise gitmemenız gerekiyor. grev kanununu da googledan bulup okursanız daha rahat anlarsınız. ama kanunun tum maddelerını okuyun. 0
    • beddua 03 Mayıs 2013, Cuma 23:05:55 Cook tesekkur ederim.. zaten greve katilmiyacagim demedim elbette sonuna kadar katilacagim sadece yati durumumdan dolayi sormak istemistim ogrrenmis oldum tesekkurler Allah hepimizin arkasinda olsun Sonuna kdr greve eveet 0
  • KABİN 03 Mayıs 2013, Cuma 21:40:07 Arkadaşlar hem 305 arkadaşımıza vafa borcumuz hem de kendi haklarımız için GREV' e EVET... o gün uçakları uçurmayalım, eğer birlik olursak kimse bize karşı koyamaz haklarımızı gasbedemez. eğer o gün bu hakkımızı ( ki ne bedeller ödenerek geri alındı hepimiz çok iyi biliyoruz) kullanmazsak çok daha büyük tehlikelerle karşılaşacağız... Amaçları sendikayı bitirmek, sendikasız savunmasız köleler sınıfı yaratmak, iyi veya kötü tartışılabilir ama sendikayı kaybedersek özel şirketlerden bir farkımız kalmayacak. ve ben oralarda çalıştım tekrar öyle bir ortama dönmek istemiyorum eminim sizler de istemezdiniz!... Grev günü gücümüzü gösteremezsek çok ama çok kısa bir süre sonra 305 arkadaşımızın yerinde bizler olacağız buna emin olun hatta daha kötü bir durumda.... 1
    • no commmet 04 Mayıs 2013, Cumartesi 11:25:09 işte asıl nokta budur. Özel şirketlerde çalışanlar insan değil mi? Sizin sorununuz hakettiğinizden fazlasını kazanmanız. Ayrıca, THY bir şekilde sağımlık şnek haline getirmişsiniz ve bu düzenin bozulmasını istemiyorsunuz. Bu arada, THY halka açık, size rağmen kar eden ve ortakları bulunan bir şirkettir. Umarım korkunuz gerçekleşmez ve aramıza dönmezsiniz. Eğer dönerseniz burada yazdıklarınıza hatırlamanızı dilerim. 3
    • beyin bedava 05 Mayıs 2013, Pazar 00:02:58 no comment, sen beni paçamdan aşağı çekeceğine, elimden tutsan da ben seni yukarı çeksem? Özel şirkette çalışanlar insan değil diyen mi var? Bizim derdimiz kazanılmış haklarımızı kaybetmemek!! 0
  • SUNEXPRESS AİLESİ 03 Mayıs 2013, Cuma 21:38:57 SUNEXPRESS AİLESİ OLARAK EMEKÇİ DOST THY ÇALIŞANLARI'NIN YANINDAYIZ.........!!! HER NE KADAR BU ÇARPIK ZİHNİYET BİZLERİ , SİZLERİN BU HAKLI DİRENİŞİNİZ KARŞISINDA GREV KIRICI OLARAK KULLANMAYA ÇALIŞACAK OLSADA ...... BİZ SXS AİLESİ OLARAK BU FAŞİST ZİHNİYETE SENDİKASIZ SXS ÇALIŞANLARI OLARAK SÜPRİZLERİMİZ OLACAK...! Hep beraber daha güzel günlere.! 1
    • helal 03 Mayıs 2013, Cuma 22:19:25 adamın hasısın. şu süprizinizi çook merak ettim valla. 1
    • uçaklar demirbaş 04 Mayıs 2013, Cumartesi 01:48:50 bildiğim kadarı ile sun-ex thy uçaklarında uçuyor uçaklar thy envanterinde olduğundan dolayı diğer operatorler ya da dısardan herhangi bir ekiple uçması durumunda kanunen suç işleniyor olacak... 0
  • güvensiz.... 03 Mayıs 2013, Cuma 21:38:42 Bu yönetime asla ve asla güvenmeyin.Bu yönetimin atılan 305 için kılını bile kıpırdatmamasını görmezden gelmeyin.Elinizden alınan haklarınızın katlanarak size geri döneceğini sakın unutmayın.Hazır grev hakkınız kazanılmışken,siz greve hayır demeyin...Eğer derseniz köleleşeceksiniz,biat edeceksiniz.Herşey sizin ellerinizde...Ya haklarınız ya da haksızlıkların daha çoğalmasıyla köleleşmeniz...Seçim sizlerin...Herkese adaletli güzel günler.... 0
  • pilot 03 Mayıs 2013, Cuma 21:33:19 grevin ana unsuru pilotlar ve teknisyenler olmalı. Kabin memuru imza yetkisi olmayan kişilerdir. eyleme sonuna kadar katılın ama pilotların önünden değil arkasından. Teknik ucağa ucma yetkisi vermez, pilotda buna uyar, grev yerine getirilir. yoksa işe gitmeyen kabin memurları ile olmaz bu iş. 3
    • :) 03 Mayıs 2013, Cuma 21:43:54 ego show 2
  • ankaralı 03 Mayıs 2013, Cuma 21:29:47 sindirdik diyenlere gereken cevabı verelim 0
  • Tgs 03 Mayıs 2013, Cuma 21:29:07 Haklisiniz,insallah kazanirsiniz Tam destek 0
  • 4SIRMA 03 Mayıs 2013, Cuma 21:09:13 ARKADAŞLAR ŞİRKET PERSONEL GİDERİNİN ÇOK FAZLA OLDUĞUNDAN ŞİKAYETÇİ TÜRKİYE'DEKİ DİĞER ŞİRKETLERE ORANLA KOKPİT % 20 KABİN %100 -120 FAZLA PARA ALIYOR BUNU BİLMEYEN YOK. Şirket kabine bu kadar para vermek istemiyor ama SENDİKA VAR. Peki 15 Mayıs'ta grev oldu sen katılmadın sayın kabin ekibi arkadaşım ne olur? Artık seni koruyacak bir SENDİKAN OLMAZ. Sendika kalmadı diyelim şirket rekabet gücünü arttırmak için maaşları diğer şirketlerin seviyesine düşürse kim ne kaybeder bunun hesabını yap. 3
    • sırayla. 03 Mayıs 2013, Cuma 22:24:33 zaten bunca kavganın cıkmasının tek sebebı maasları dusurmektır. ama kabının maası dusunce sıra kıme gelecek dıye soruyorum.hepsı sırayla devam edıyor. kabınden sonra kokpıt maaslarıda yarı yarıya dusecektır. 1
  • uçuş 03 Mayıs 2013, Cuma 21:07:03 uçuşla ilgili yöneticiler uçunun haklarinin geriye gittigini görmemişler herhalde görseler yönerge decişikligini imzalarmıydı. 1
  • Bekar pompisci 03 Mayıs 2013, Cuma 20:57:06 Hepimiz evli degiliz borcumuzda yok grevede hayir. 26
    • Kaptan 03 Mayıs 2013, Cuma 23:07:28 ben evliyim ve borcumda var .. ne alaka şimdi.. greve de E V E T 3
  • pilotlar 03 Mayıs 2013, Cuma 20:30:13 Pilotlar ne yapacak onu merak ediyorum,yürekli davranabilecekler mi acaba?,malum önceki eylemdeki tavırlarını herkes hatırlayacaktır. Eylem sonrası yapılan iş bırakmanın yasa dışı olduğunu söyleyip durmuşlardı.Halbuki yargıtay yasal bir eylem olduğunu son mahkeme kararlarıyla açıkça ortaya koydu.Şimdi yasal olan grevi uygulamaz iseler neyin arkasına sığınacaklar onu merak ediyorum. 0
    • cpt 04 Mayıs 2013, Cumartesi 01:00:18 Biz nemi yapacağız tabiki grev bu bizim anayasal hakkımız ama bir önceki eylemde sendikanın çok büyük hatası var bir önceki eylemde rapor alan arkadaş gidip evinde oturacaktı sendikanın demesi gereken " yarın hasta olan arkadaslar hepinize evinizde iyi istirahatler yarın bi boş planlanan arkadaşları eyleme bekliyoruz" şimdi siz diyeceksinizki boş olanlarda işten çıkarıldı evet haklısınız kurunun yanında yaşta yandı ! hepinize emniyetli uçuşlar 0
  • iki uçu ... değnek 03 Mayıs 2013, Cuma 20:29:00 o gün uçuşa gitsek grev kırıcısın derler işten atarlar, uçuşa gitmesek greve destek versek şirketi zora soktun derler yine işten atarlar.. ne yapalım şimdi? içimizde hasta ana babasına bakan var, tek başına çocuk bakan var, aile geçindiren var... 2
  • voli 03 Mayıs 2013, Cuma 20:26:25 yürüyün be ders verme zamanı geldiiiiii 1
  • BOŞA KÜREK 03 Mayıs 2013, Cuma 20:19:44 BOŞA KÜREK ÇEKME SENDİKA AĞASI ŞİRKETLE ANLAŞ YANINDA HİÇBİR PİLOT BULAMAZSIN İSTERSEN OYLAMA YAP NO PROBLEM 19
    • cpt 04 Mayıs 2013, Cumartesi 01:18:42 Arkadaşım sen kimsin hangi filodasın bilmem ama sanırım göz ve kulakların ile ilgili bir problemin var çevrende mutlu olan hayatından memnun kaç pilot var bir gün uçak beklerken ekip odasında kulaklarını aç şirketten şikayet etmeyen birini bulabilecekmisin? ha ER kaptanısındır o ayrı. ama şunu unutma dar gövde pilot sayısı geniş gövdeden kat kat fazla yani ana fikir YA THY AKILLI OLACAK YADA BU GREV OLACAK 2
  • Akıllı olun 03 Mayıs 2013, Cuma 20:13:48 Bugün THY çalışanları işe dönüş davası açıp belli tazminatlar kazanıyorsa, bu sadece ve sadece toplu sözleşmeye konulmuş ek maddeler sayesindedir. Eğer bu ve herkesin imrendiği diğer haklar kaybedilmek istenmiyorsa yasal grev tek çaredir. İşveren tabiki en az maliyet ve skıntı ile işini yürütmek ister ama çalışanlar da uyanık olup kazanılmış haklarından vazgeçmemelidir. Bu kavga hakaret ve karalama ile olmaz yasanın verdiği kanuni grev hakkı ile olur. Eğer sendikanın uygulamalarını beğenmiyorsanız yönetimi değiştirirsiniz ama yönetimi beğenmediğiz için sendikadan vazgeçmek telafisi mümkün olmayan kayıplara yol açar. 1
  • pisi 03 Mayıs 2013, Cuma 20:12:26 Ulan thy ye girmeden onceki yasaminizi nzmn unuttunz asgari ucrete calisiodnz ayyy thy ye gireyimde ne olursa olsn diodnz sonradn gorme boyle bsy olsa gerek 27
    • km 04 Mayıs 2013, Cumartesi 00:47:36 sen kendinle karıştırdın herhalde bizleri ... 2
  • KM1 03 Mayıs 2013, Cuma 20:10:34 BİZ ARTIK ADALET İSTİYORUZ.HUKUK YASA TANIMAYAN,İNSANLARI BİR NESNE GİBİ KULLANAN BU YÖNETİMDEN ARTIK BIKTIK.SİZDEN KORKAN SİZİN GİBİ OLSUN.......... 1
  • Buyuk yalan 03 Mayıs 2013, Cuma 20:10:32 Hicbir maddeyi gorusmeden nasil uyusmazlik oluyo anlamadim tek derdiniz atilan 300 kisiyi geri sokmak 16000 kisiyi hice saydiniz. 21
    • real 04 Mayıs 2013, Cumartesi 10:49:52 16000 şu anda onların sayesinde grev hakkına sahip istemiyorsan çık sendikadan,fark almaya gelnce alrsın grev olnca hayr.madem öyle çık sendikadan mis gibi şirketinle başbaşa mutlu mutlu çalış.yemez di mi? 1
  • CRM 03 Mayıs 2013, Cuma 20:06:57 Gün geldi çattı, kilit rol oynayan uçucu ekip mevcut durumdan memnun mu? Bir kokpit personeli olarak , haklarımı savunmak için vekalet verdiğim sendikanın verdiği karara saygı duyuyorum. Para??? Şu an konu bu değil, benim özlük haklarım, istirahat sürem, boş günüme müdahale, arkasından başlayan saçma uçuşlar. Arkadaşlar, değerimizin farkında olalım. Bizler THY PERSONELİ OLARAK herhangi bir havayolundan çok farklıyız. Geçmişte zarar eden bu şirketi maksimum mesai, minimum istirahtle bu hale getirdik. Bir teşekkür??? Ne bizim yararımıza arkadaşlar? İznin , sorulmadan alınmadı mı? Gecenin köründe, uçak yerde denmedi mi? Açıkları hep kapatmadık mı? Mecbur muyduk? HAYIR! peki ne oldu? ŞİMDİ KENDİMİZE ŞU SORULARI SORMAMIZ LAZIM; Bizim değerimiz ne? Neden hep ben veriyorum? Lider statüsünde olduğumuz bir tüpün içerisinde yaşadıklarımız ne kadar takdir ediliyor? VS...... Eminim hepimiz çok şeyler yazabiliriz ama... Yaşayacak ve göreceğiz!! 1
  • Yazık 03 Mayıs 2013, Cuma 19:55:27 Yine birkaç yüz kişi gider greve işlerinden olurlar....Hey THY çalışanları birlik olun, toplu halde haklarınızı kullanıp senikaya destek verin. THY aynı gün sözleşmeyi imzalayacaktır. Bir gün bile dayanamaz!!!!!! Aksi takdirde 305in yanına birkaç yüz kişi daha eklersiniz o kadar... 2
  • bra 03 Mayıs 2013, Cuma 19:51:46 Birazcik mutevazi olsalar insan iki elinin arasina basini alip dusunecek, ama bu kibir yok mu kibir, insani cileden cikariyor saniyorlar ki herkes bu isi hemen yapar, utanmiyorlar muslumanlari acimasizca katleden sirplari ucurmaya ama bize artistlik yapabiliyorlar neden bizi salak saniyorlar , yapmayin etmeyin arkadaslar koyun olmadigimizi gosterelim 1
  • adanalı 01 03 Mayıs 2013, Cuma 19:41:17 Yatıda olanlar, havuzdan çıkmanız zinhar yasak . Havada olanlar tekerlek koymak yok okkadar 3
  • musluman 03 Mayıs 2013, Cuma 19:40:20 insanlar bir makamda belli bir zaman kalmaya başladımı fravuni bir duyguya kapılır. sonra kendini ölümsüz ve hiç o makamdan gitmeyecekmiş gibi görür. peygamberimiz(sav) zamanında deve yarışı yaprlarmış. her defasında kazanan pey devesi bu kez kaybedince sahabiler çok üzülmüş. bunun üzerıne pey efendimiz; her çıkanı indirmek allaha farz dır demiş. yani siz oradan ineceksiniz ama duayla değil lanetle ve beddua ile anılacaksınız. hangi müslüman,müşrik bile olsa onun bedduasını almak ister. gerçi sizin ahirette hesap vermeye inandığınızada pek inanmıyorum ben. aslında kinse kimseye bişey yapmıyor, sadece ahiretine iyi yada kötü amel biriktiriyor. şuan ki yöneticilerin yerinde olmak istemezdim.allah korusun. 1
  • tarafsız K/M 03 Mayıs 2013, Cuma 19:32:51 bir inanc icin kalkınmışsa eğer (!!!) yerine getirilmeli başkan ve üst yönetim kendilerini ödülllendirirken gercek calışana ne verildi?Bu kadar mı THY deki deger anlayışı kaldı ki bu baskı ve yaptırım zorlamaları tüm calışanı bezdirmiş calışma huzuru kalmamıştır bu durumlara DUR demenin tam fırsatı değerlendirilmez ise kölelik düzen daha fazlası ile calışanın sırtında olacaktır. . 0
  • Abalı 03 Mayıs 2013, Cuma 19:32:07 Hakkım olmayanı kazanmakla uğraşmak yerine, kazandığımı hak etmek için çalışacağım. Sizin yüzünüzden taşerona mecbur kalıyorlar. Gözünüz doysun! 12
  • kızgın 03 Mayıs 2013, Cuma 19:27:18 Kesinlikle birlik olma zamanı!!!!!! Susarsak, boşgün arkası 00:20 lerdeki uçuşlar, boş günümde çocuğuma ben yatmak zorundayım demek istemiyorum!!!!!! İnsan gibi hakkımı istiyorum. Gelmiş geçmiş en kötü yönetime demokratik bir şekilde cevap vermek istiyorum. Bu raddeye siz getirdiniz. THY büyüsün bu millet olarak hepimizin gururu, ama asıl bizi çalışanları yok sanıyorsunuz, hadi bakalım, bizsiz oluyorum. 1
  • ailecek 03 Mayıs 2013, Cuma 19:25:02 greve kesinlikle evetçiyim ancak dalgınlıkla ağzımdan kaçırdım acabamı diye evde ve babamın ağır hışmıyla karşılaştım onurlu ol dedi. Son durum grev günü ailecek grev gözcülerine desteğe gidiyoruz:) 2
    • :) 03 Mayıs 2013, Cuma 22:27:42 babanımda ellerınden operız. 1
  • vicdan 03 Mayıs 2013, Cuma 19:22:31 Allah hepimize inşallah vicdan sahibi, içinde Allah inancı ve korkusu olan yöneticiler nasip eder inşallah. o zaman hiçbir sorunumuz kalmaz. 1
  • technic 03 Mayıs 2013, Cuma 19:18:57 Arkadaslar sendikanin cagrisina kesinlikle katilmaliyiz biz olmazsak ucaklar tamir olmaz ve ucamaz haklarimizin devam etmesi icin , habom sartlarinda calismamak icin kesinlikle greve evet 2
  • Sendika satılmış 03 Mayıs 2013, Cuma 19:09:19 Bu olay kesinlikle karşılıklı tiyatro oyunu... Sendika bizi Thy ye sattı 12
  • Doğrucu 03 Mayıs 2013, Cuma 19:04:40 Hadi bakalım şimdi sıra çalışanlarda.Kendi haklarınız ve insan gibi uçmak için GREVE EVET! 2
  • Misafir 03 Mayıs 2013, Cuma 18:54:59 Kazım zamanında kirişi kırdı ya la, helal olsun valla... 1
  • Cabin 03 Mayıs 2013, Cuma 18:52:59 Thy yönetimi 15 Mayıs da gereken cevabı alacak. 3
  • K/A 03 Mayıs 2013, Cuma 18:52:02 Sefamm olsunn.... 1
  • 305 te 1 03 Mayıs 2013, Cuma 18:51:10 Arkadaslar sizler greve evet yada hayir diyebilirsiniz fakat bu karari verirken bizi degil kendi ozluk haklarinizi dusunun... sendikayi bitirmek kimin daha cok isine gelir sendikasiz calisan insanlar neler cektigini biraz arastirin isterseniz. Thy birakin 1 gunu 6 saat greve dayanamaz yeterki yanyana olun birbirinizi satmayin 1
  • ... 03 Mayıs 2013, Cuma 18:48:31 Iste bu nedenlede arkanizdayiz nokta 1
  • Habom 03 Mayıs 2013, Cuma 18:45:38 Grevinizi destekliyoruz.. Umarım en kısa zaman ıcerısınde bızde sendıkalasırız 2
  • kabin 03 Mayıs 2013, Cuma 18:44:07 bundan sonra böyle vere vere bir şey kalmadı artık hakkımızın peşindeyiz. biz hamdi topçunun tehditlerinden korkmuyoruz greve evet biz emekçiyiz 305 arkadaşımızın uğradığı haksızlığı içimize sindiremiyoruz inceldiği yerden kopsun . 2
  • FO 03 Mayıs 2013, Cuma 18:37:42 Greve gitsen bir türlü gitmesen bir türlü. Birinin kibiri diğerinin paşa keyfi.Olan her durumda çalışana. Ya işsizlik ya kölelik.Gel de seç. 2
    • real 04 Mayıs 2013, Cumartesi 10:53:52 onurlu olmayı seçin bence,grev onurdur istemez iseniz sendikasız da çalıştırıyor şirket,ama haklarından faydalanmak istiyorum diyosan bi zahmet arkamızdan vurma. 0
  • grevvvvv 03 Mayıs 2013, Cuma 18:32:41 Koyun olup yola devam.... 7