Hava İş üyeleri hatırladı

    Çok beğenilenler

  • tanımam 24 Mart 2016, Perşembe 15:16:54 ama kılık kıyafetleri hiç hoş değil nedir öyle 2 düğme açık , Birilerinle tanışmaya giderken zahmet olmazsa kravat tak. 2
    • gardaş 24 Mart 2016, Perşembe 15:27:12 gardaş racon bu şeklimizi koyarız böyleeeeeeee 6
    • Kravat 24 Mart 2016, Perşembe 15:36:53 Kravatı satın aldığın yerde bağlat öyle kullanırsın tahminen bağlamayı bilmiyor. 1
    • Hadi ya 24 Mart 2016, Perşembe 16:05:13 Acımadki çocuk gibisin 1
    • Doktordansa temizdir 24 Mart 2016, Perşembe 16:07:58 Doktordan temiz batmobil terörle mücadelede kullanılıcak.Öyle ya filmlerde 0
    • süper grup 25 Mart 2016, Cuma 08:31:52 Ama kravat takanlarda tutturmuşlar oraya , üst düğme açık formaliteden takalım demişler . Ama haklılar , başkan iki düğme açarsa kankalar tek düğme açar , değilmi ? 0
  • ooooo 24 Mart 2016, Perşembe 12:58:25 polat alemdar ve adamları... 1
  • Tüm yorumlar

  • YAKIŞMIŞ! 26 Mart 2016, Cumartesi 18:50:06 MAFYA BABASI MI SENDİKA BAŞKANIMI BELLİ DEĞİL. BU YÖNETİME BU BAŞKAN BENCE YAKIŞMIŞ. 1
  • Pavyon fedaisi 25 Mart 2016, Cuma 22:16:30 Bunları buraya getiren maşalar şimdi nerede bunların maşaları artık THY yönetiminde değil eeer peki bu pavyon fedailerine kim maşalık yapıyor bir öğrensekte seneye seçimde bunları tekrar seçtirceklermi onu bir öğrensek.Zaten yapacak bir şey yok bu TİS de de bir öncekinden farklı olmıyacaklar.Bunların karşısına (iş verenin) aday bakalım kim olacak.Şimdiden bunun çalışmasını yapmaya başlıyın.Yoksa bu pavyon fedailernden kurtulmak pek mümkün olmıyacak. 1
  • ayıp be 25 Mart 2016, Cuma 13:19:26 Sendikaya başkan olmuş insan ve temsilcileri, üyelerine mazeret izni kullandırmayan,yıllık izinlerinde sorun çıkartan,attırım,sürdürürüm diye tehdit eden kargo başkanıyla,müdürüyle poz vermeye utanır be ! 1
  • sarı sendika 25 Mart 2016, Cuma 13:11:53 başkanı,daha dün işten atılan 305 kardeşimiz aleyhine mahkemede şahitlik yapıyordun sonra dünyada eşi benzeri görülmemiş şekilde sendikaya başkan oldun bunu unutmadık şimdi haktan,hukuktan,adaletten,dinden,imandan bahsediyorsun, işçi üyelerinin haklarını yiyenlerle utanmadan,arlanmadan sırıtarak poz veriyorsun,makamında ağırlıyorsun ya da makamlarına gidiyorsun, sen bizi çocuk mu sanıyorsun? 2
  • ! 25 Mart 2016, Cuma 11:54:36 Hayatlarında her işlerini destekle,birilerini devreye sokmakla,torpille yapmaya,yaptırmaya alışmış insancıklar topluluğu biraraya gelmiş! Önce thy'de şef sonra sendikaya başkan olan zat,kargo başkanı,müdürü hepsi bileklerinin haklarıyla thy'na girmişler müdür,başkan vs olmuşlar,aileleri de gurur duyuyorlardır çocuklarının muhteşem ! başarılarıyla !!! 1
  • cargo 25 Mart 2016, Cuma 11:42:24 Bunlar mı işçi ve haklarını savunacak? Hele ki 305 davasında işveren lehine şahitlik yapıp sonra işçi haklarını savunan sendikanın başkanı ! olan zat mı ? THY'nin torpilli müdürü bilal de ne güzel poz vermiş! Eski sendika başkanı gelse onunla da poz verir miydi ? Yediği kul haklarının bedelini nasıl ödeyeceğini hiç düşünüyor mu acaba? O da diğer torpilli müdürler gibi cukkasını doldurmanın peşinde ve kul hakkı yiyenler nasıl ki yüce Allah'ın gazabına uğrayacaklarsa o da uğrayacak! 1
  • Ka 24 Mart 2016, Perşembe 14:34:23 Kabinin yuzune nasil bakacaksiniz onu dusunun !! 0
  • maaş 24 Mart 2016, Perşembe 14:17:30 maaş kaç para maaaştan haber ver 1
  • Çanakkale geçilmez 24 Mart 2016, Perşembe 14:02:26 çanakkaleden selamlar başkanım.borajet majdurları olarak sizden gayretlerinizi esirgemeyeceğinizi dilerim.çalışma hayatınızda başarılar dilerim. 5
    • ??? 24 Mart 2016, Perşembe 22:40:40 Bu adamla Canakkale gecilmez dogru! 0
  • THY Emekçisi 24 Mart 2016, Perşembe 13:54:49 Hava-İş yönetimine geldikten 2,5 sene sonra ilk defa personeli ziyarete gelmek akıllarına gelmiş (getirilmiş). Tebrikler! Toplu iş sözleşmesinden önce neredeydiler? 6 oturum yapıldı, doğru dürüst bilgi alamıyoruz. Attıkları maillerden doğru dürüst bir şey anlaşılmıyor. Seneye Aralık'a kadar bunları çekeceğiz çaresiz. 0
  • icci 24 Mart 2016, Perşembe 13:51:10 heyt be bunlar tabi zamanında hat bakımın hakkını koruyan! hamdi abisiyle hat bakım için birebir özel görüşme yapan! neyse hakkını iyi savundunuz! bide bunun ziyaretinden memnun kalanlar! varmış.. iş vereni değilde işciyi savunan bir sendika diliyorum... 0
  • niyet 24 Mart 2016, Perşembe 12:07:16 ziyaretten memnun olmayan insanlar var sanki. beğen yada beğenme adam kalkmış ziyaret etmiş. bizzat ben çok memnun oldum başkanı karşımda gördüğüm için. tis ile ilgili merak edilenleri birinci elden dinleme şansımız oldu... 11
    • Saftorik 24 Mart 2016, Perşembe 13:45:12 Yahu arkadaşım, saf mısın, yandaş mı?! Adamlar sendika yönetimine geleli 2,5 sene olmuş, Tİs görüşmelerinde 7. oturum yapılacak, bu sitedeki haberler ve altına yapılan yorumlar zorlarına gitti demek ki ancak akıllarına gelmiş. Ve sen de bunu lütuf olarak mı görmemizi bekliyorsun? Senin gibi koyun olamayacağız, kusura bakma! 1
  • Kabin 24 Mart 2016, Perşembe 11:31:12 Kabini neden ziyarete gelmio hic bi kez olsun gelipte derdimizi dinlemeyen bi sendikabaskani nasil olur ? 4
    • .. 24 Mart 2016, Perşembe 12:16:37 ne derdin var? uç gel işte... al paranı.. duyanda sanki 1300 TL'ye çalışıyorsun sanır. şükret haline.............................. 10
    • Derdimiz Var! 24 Mart 2016, Perşembe 13:50:22 İş barışı ve huzuru sadece parayla olmaz cahilim civanım! Uçuş ekiplerinin sıkıntılarına zerre vakıf olmayan, umursamayan, sendika seçimlerinde bile bir tek Uçuş İşletme'de seçim çalışması yapmayan bir yönetim var şuan karşımızda. Kokpit ve kabinin ortak ve ayrı bir sürü sorunu var. O yüzden sen bilmediğin ve anlayamacağın konularla ilgili o materyalist zihniyetinle yorum yapma hadsizliğine düşme bence! 3
    • .. 24 Mart 2016, Perşembe 15:53:31 Dertsiz insan yok arslan. hadsizliği kimin yaptığı ortada. madem bu kadar dertlisiniz bir olun. birbirinizin kuyusunu kazmayın. gördük ne kadar dertli olduğunuzu grev zamanı. sanki o günlerde dertler yoktu.. 305 kişi haricinde greve kimse katılmadı hepiniz uçtunuz gittiniz. o küçük kuş beyninle laf soktuğunu sanıyorsun. zeki insan ..... 0
  • .. 24 Mart 2016, Perşembe 10:54:19 Tatlıbal bey istihdam ilanlarını size soralım bari diğerlerinden hiç ses seda yok... 2