HAMDİ TOPÇU’DAN SÜRPRİZ ÇAĞRI

    Çok beğenilenler

  • Ka B 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:28:18 Grevdeyiz, haklarımızı korumak için !!! Bundan sonra uçuşlarda ben yorgunum, bu hafta şöyle uçtum, minumum dinlenme ile geldim, er seferinde 24 saat kaldık jetlag olduk, min ekiple anamız ağladı diyen ve greve çıkmamış arkadaşların ağzına lahmacun küreği ile vurucam !!! 4
  • Üzücü 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:36:27 THY ile sik yolculuk yapan ve yurtdisinda yasayan bir yolcu bir iki noktaya dikkat cekmek istiyorum. 1. Emege saygim sonsuzdur. O yüzden calisanlari hem kanuni sinirlar icinde uculmasi, hem haksiz yere isten atilan 305 kisinin ise geri alinmasi konusunda destekliyorum. 2. THY yönetimini maalesef cok saldirgan olarak gözlemliyorum. Amaclari calisanlari sendikasiz hale getirmek gibi. Devamli sendika baskanina saldiriliyor ve yöneticilere hic yakismayan aciklamalar geliyor. 3. Grev demokrasinin dogal bir parcasiddir. Sirketi var edenler en alt seviyeden, en üst seviyeye kadar calisanlaridir. Eger grev yapma karari alirlar ve bundan sirket zarar görürse, bu dogaldir. Yönetim isini dogru yapamamis olur. Sonuc olarak THY calisanlarinin calisma kosullarinin düzeltilmesini (moralsizlikleri bize de yansiyor yolcu olarak) ve isten atilanlarin calisamadiklari süre icin tazminat saglanarak ise alinmasini diliyorum. Bu sekilde hepimizin gurur duyacagi bir THY diliyorum. 7
    • davulun sesi 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:41:23 uzakatan hoş gelirmiş.. (Pala'da yazsa ancak bu kadar yazabilir).. Grev oylaması ne zaman yapıldı da sendika greve gitme kararı aldı, bunu da bir yorumlasan... 21
    • davulcuya 16 Mayıs 2013, Perşembe 20:23:04 prosedürü bilmiyorsun,okumadan bilmeden yorum yapıyorsun.ya da milleti de bilmiyo zannediyorsun.grev oylaması yapılası diye bir zorunluluk yoktur.işveren isteseydi,insanlara mobbing le 2007de yaptığı gibi yine yaptırmaya çalışırdı.hepsini geç,sen çok istiyorduysan girişimde bulunabilirdin.bunları senin için yazmıyorum.etkilemeye çalıştığın insanlar için yazıyorum.bilesin,aksi takdirde umurumda bile olmazsın.bunu sen de gayet iyi biliyosun zaten. 1
    • Dürüst ol 16 Mayıs 2013, Perşembe 20:39:06 Haksız yere mı atıldı ? Sen o kurumun basında olsaydın ve 305 kişi senin işini aksatıp senı trılyonluk zarar soksaydı acaba napardın ? İşine ve işyerıne ıhanet eden o ınsanlarla yola devam edermıydın cok merak edıyorum ? Bekara avrat boşaması kolay... Sen sanırım gecen sene grev yüzünden havalımanında yerlerde yatan ınsanları unuttun sanırım ??? Oteller full çektı ve o ınsanlar havalımanlarında yattı kalktılar... hatırlatırım !!!! 9
    • Dürüstlük 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:16:38 16.000 kişden, hadi Hamdi Bey'in dediği gibi %1 kişi greve katılıyor- ki 1600 kişi eder- ve kurum zarar görmüyorsa, 305 kişinin yaptığı grev pretostosu nasıl tirilyonluk zarara neden oldu, şunu tüm dürüstlüğünle bana anlatsana? Maval okumayalım, attımmı mangalda kül bırakmıyorsunuz. Bir de dürüstlükten bahsediyorsunuz. 3
    • taraf değilim 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:51:41 tartışmanıza taraf değilim sadece bişey dikkatimi çekti. 16.000 / 100 = 160 eder 16.000 in %1 i 160 eder 1600 değil tartışmanıza devam edebilirsiniz 0
    • %1 :)) 17 Mayıs 2013, Cuma 00:08:12 16000 in yüzde biri 160 (yüzaltmış) eder... 0
    • Cenk 17 Mayıs 2013, Cuma 00:12:15 çok basit çünkü 305 kişi kanunsuz olarak grev yaptı, bugün 1000 kişi bile greve gitse şirketin hazırlığı var, en fazla biraz aksar, onu da kapatırlar kısa sürede. bunu bilmek için hesap uzmanı olmaya gerek yok 1
    • Zarar ! 17 Mayıs 2013, Cuma 00:24:23 Nasıl mı zarar gördü ??? Biraz aklını kullan aklını !!! Sendıkacılık sızın aklınızı almıs götürmüş. Ucamayan yolcuların zararları, iade edilen bıletlerın zararları, otele yerleştirilen yolcuların malıyetlerı ve yemek verılen yolcular. ki bunlar binlerce.... O dönemdekı zarar trılyonu aşmıştı.... Anladın mı ? 1
    • yazık 17 Mayıs 2013, Cuma 00:26:39 16.000 kişinin % 1 i nasıl 1600 ediyor :) bahcelı gıbı hesapğlama ! 160 kişi eder ki onlarda ekmeklerıne ve işyerlerıne ıhanet ettiler !!! 1
    • Üzücü II 17 Mayıs 2013, Cuma 01:17:15 Yorumuma gösterilen ilgiden dolayi tüm okuyuculara tesekkürler. Ilk yazdigimda zaman kisitlamasi yüzünden kendimi yeterince iyi ifade edememis olabilirim. Isten atilan 305 kisiye iliskin düsündüklerimi kisaca özetlemek isterim. 1. Bu insanlar islerini yavaslattilar. Anladigim kadariyla yönetim yeterince önce uyari yapilmadigini ve zarar görfüklerini iddia ediyor. Bildigim kadariyla bu yavaslatma eylemi demokraside olmamasi gereken grev yasaklama kararina karsi idi. Bu tür bir kanuna karsi cikmazsa calisanlar, zaten sanirim demokrasi, örgütlülük kavramlarini Türkiye icin unutmak gerekir. 2. Yavaslatma eylemi sonucu THY zarara ugramistir bu dogru. Bunun sorumlusu hükümettir. Anti-demokratik bir karar alirsaniz, aninda tepki görmeniz demokrasi acisindan cok saglikli bir durumdur. Ben bir yurttas olarak bununla gurur duyuyorum. 3. Eger mutlaka bir yaptirim uygulanmak isteniyorsa, o zaman o günlere iliskin maas kesimi vs olabilirdi. Isten atmak son derece orantisiz bir tepkidir. 0
    • Üzücü III 17 Mayıs 2013, Cuma 01:27:11 "Ben ne yapardim yönetici olsaydim?" sorusuna yanit olarak: 1. Ben uluslarasi bir sirkette yönetimde calisiyorum. Isin üretim kismiyla ilgilenmeme ragmen (sorumlulugum ticari), iscilerle nasil calisildigi hakkinda biraz da olsun fikrim var. Calisanlarimiza sirketin ortagi gözüyle bakariz ve sendikalari ile genelde olumlu bir calisma iliskimiz var. Baskalari adina konusmayayim ama bizde hic bir yöneticinin aklina calisanini isten cikarmak veya zor durumda birakmak gelmez. Biz calisanlarimiza güveniyoruz, onlar da bize. Biz bir takimiz. 2. THY'de yönetici olsaydim, isin saglikli bir sekilde büyümesi, karli olmasi gibi önceliklerin yaninda calisanlarin mutlulugu ve gelirlerini de düsünürdüm. Evet THY rekabet etmekte olan bir sirket. Calisana durumu anlatip, biraz daha isteklerini karsilar, sirket olarak biraz daha az kar ederdim. Ama karsiliginda bu adim sonucu özveri ile calisacak, aidiyet gösterecek, mutlu ekiplerim olurdu. Bunun uzun dönemde daha dogru bir adim olacagini düsünüyorum 0
    • dürüst ol'a 17 Mayıs 2013, Cuma 01:47:05 durduk yere mi olmuş tüm bunlar? 0
    • üzücü'ye 17 Mayıs 2013, Cuma 13:39:08 keşke yorumlarına devam etmeseydin.. bak reytinging bir den yerlerde.. bu insanlar koyun değil.. senin çalışanların seni tercih ediyorsa THY çalışanlarının tercihide THY olmuştur.. anladın sanırım? ben o isyan edenleri kınamıyorum.. onları gaza getiren isyan ettiren sendikadır.. ortada bırakan yine sendikadır..içlerinde kurunun yanında yanan yaş da vardır illaki.. o 305 kişinin zararlarını sendika karşılasın.. hoş bu seferde aidatları kendi hatalarını kapatmak için çar çur etmişler olurlar..en iyisi Ayçin şapkayı önüne koysun ve yapabileceği en onurlu hareketi yapsın.. arkasında kimse yok sayılır... 1
  • Tüm yorumlar

  • Hak mı? 18 Mayıs 2013, Cumartesi 10:58:14 Yahu Başkanım Allahtan korkun. THY ve diğer şirketler özgürce Sendikalı olabiliyor ve haklarını arayabiliyor özgürce. Ya biz TGS lilere yazık. hem ağır hem yoğun iş hem de çok düşük maaş hem de sendikaya üye olanları işten attırmanız. Ahirette yakanıza yapışmayacağımızı düşünmeyin. personel arasında farklı imkanlar tanımaz hak mı? sonuçta hepimizi senin personeliniz. onların bizden üstünlüğü ne ki?? 0
  • 18:54'e 17 Mayıs 2013, Cuma 22:15:18 Sen kimsin de ben sana link bulup paylaşayım, git altında karın tokluğuna çalıştırdığın elemanlarına söyle onlar araştırsınlar. Bu arada alın terimde gözü olanın gözü çıksın 0
  • Km1'e 17 Mayıs 2013, Cuma 18:54:29 havacılık yapıyorsan şayet avrupa ile sınırlandıramazsın, cathay, jal, asiana, quantas+emirates, singapur airlines, united, virgin, daha da sayabilirim bunların hepsinin gerisinde geliyorsunuz, bana en iyisiyiz demogojisi yapma tabikide ülke ortalamasının üzerinde ve kendi benzer meslektekilerden fazla alıyorsan eleştireceğim, özelleşme kısmında bu yüzden de ısrarcıyım, bayrak taşıyıcısı firma kabine hak etttiğinden fazlasını veriyor söylediğimiz bu evet iş veren olarak bunları söylemem normal ve söylediğin şirketlerde kabin ekibi 5000 bin euro maaş almıyor belgeli ispatı varsa linkini paylaşabilirsin.... 0
  • Km1 17 Mayıs 2013, Cuma 17:16:36 Gene olay maaşımıza geldi. Bir tanesi demişki kabinin bir ayrıcalığı yok aldığı para fazla. Arkadaş aşşağıda biri yazmış pegasusta bir kabin amirinin maaşı 3000 tl yi buluyor. Biz ise 5 avrupanın en iyi şirketinin personeliyiz. Lufthansa air france british bilet fiyatları ile thy hemen hemen aynı. Peki onlar 5bin euro maaş alırken bizim farkımız ne? Burada genelde kıskançlar olurdu ama artık kendini patron olarak tanıtanlar da gelmiş. Sen tabi istemezsin fazla kazanmayalım, özelleşme olsun. Altında çalışanlar gibi olsun herkes. Evet bizim maaşımız ülke ortalamasının üstünde tamam da bu durumdan size ne. İnsanlar mutlu olmalı bu ülkenin bayrZk tsşıyıcısı personeline iyi bakıyor hakkını veriyor diye ama bizim ülkemizde nerdeeee 0
  • 15:10:22 de yazana 17 Mayıs 2013, Cuma 17:04:22 Arkadaşım allahını seversen cevap yazdığın nick in yorumlarına bak. Kim kabin özelleştirilsin diyor bir bak. 0
  • YASAS'a 17 Mayıs 2013, Cuma 15:48:29 YASAS senin 1 yılda kazandığından fazlasını ben 1 ayda kaznaıyorum o yüzden sıkma canını +209 kapak oldu size devamını dilerim 1
    • hah 17 Mayıs 2013, Cuma 16:48:18 komiksin 0
    • Komik 17 Mayıs 2013, Cuma 20:50:40 Evet ayda 70.000 kazaniyorsun ve o kadar bos vaktin var ki oturup km nun maasini elestiriyorsun :) ben senin gibi para kazansam biraz disari cikarim arada beynine oksijen gider 0
  • MAAŞA TAKILMAYIN 17 Mayıs 2013, Cuma 15:19:23 ülkenizi hiç tanımıyorsunuz sevmiyorsunuz bu anlaşılıyor STAR ALLİANCE diye bir oluşumun parçası olan TÜRK HAVA YOLLARI'ndan bahsediyorsunuz böyle oluşumlara girmrk için belirli aşamaları geçmiş ve bazı kuralları karşılıyor olmanız gerekir. TÜRK HAVA YOLLARI charter şirket değildir. Tarifeli seferleri olan bir şirkettir. STAR ALLİANCE oluşumu içerisinde maaşı en düşük olan şirkettir. Grev konusuna gelince grevin başarısız olmasının sebebi danışıklı dövüş olmasından kaynaklanmaktadır. Kafanızı çalıştırın grevi getirdikleri hale bakın iktidar muhalefet savaşı haline gelmiş bir grevden sonuç alınamaz. THY yönetimi personeline sahip çıkacaktır. Mevcut düzeni beğenmeyenler için onları havada kapacak şirketler var. Herkesin yolu en hayırlısından açık olsun. SHGM nin belirlediği kuralların hesabını THY den soramazsınız. SAYGILAR 0
  • Yasasa cevap 17 Mayıs 2013, Cuma 15:10:22 Senin kimse bu şirkette iyi bir konumda olduğuna inanmaz. Sen kabin de olacaksın ve özelleştirilsin diyeceksin ahahaahaha herkes çok para kazanmak ister. Ama şirkette uçak temizliyicisiysen ayda ortalama 1000 tl ye çalışıyorsan, bunlar ne yapıyordb bu kadar maaş alıyorlar diye düşünmen normal tabi. Herkes kendi işini yapsın ve ne kadar hak ediyorsa o kadar alsın. Koskoca yönetim kurulu yıllardır senin düşündüğünü düşünemedi zaten. Sen buradan defalarca kez yazdığında da emin ol özelleşecek :) daha az paraya daha iyi kalite maalesef bulamazsın. Bizler 5 yıldızlı bir şirkette çalışıyoruz ve maaşlarımız da ona göre. Bırak özel firmalarla kıyaslamayı. Bu da thy nin farkı olsun. Özel firmalarda yapılan servisle thy yi kıyaslayamazsin ve bundan dolayı da maaşları kıyaslaman çok komik. Çok istiyorsan git konuş bu para bana fazla daha az maaş verin diyebilirsin. 0
    • yasas 17 Mayıs 2013, Cuma 16:49:23 bunu diyen ben dğilim 0
  • Sayın Başkan 17 Mayıs 2013, Cuma 14:46:46 Bu grev kararının en büyük müsebbibi sizsiniz. Çalışanların her ne gerekçe ile olursa olsun işlerine devam etmeleri, yıllardır baltaladığınız iş ortamı huzurumuza rağmen size destek veriyoruz demek değildir!!! Emin olun, her ne kadar şu anda sendikaya kızıyorsak da, bunun 100 misli size de kızgınız!! Emin olmak istiyorsanız açın bir link daha ve çalışanların hakkınızdaki düşüncelerini bir oylatın. Apronda bavul yüklemekle görevli bir arkadaşımız kadar sorumluluk göstermenizi, kendini beğenmiş hallerinizden vazgeçmenizi, bize vaad ettiğiniz "şevkati" tepesinde bulunduğunuz kurumun saygın adına göstermenizi ŞİDDETLE TALEP EDİYORUZ!!! Yazan: BİR SORUMLU KAPTAN PİLOT 0
  • Yasas'a 17 Mayıs 2013, Cuma 13:40:14 Arkadaşım senin Türkçe okuman yok mu? sizi kıskanan yok ben bir iş veren ve bu mesleği icra eden birisi olarak konuşuyorum, KABİN EKİBİNİN THY'de ALDIĞI MAAŞ ÇOK ASTRONOMİK YAPTIĞI İŞ ORTADA KENDİNİZİ ARTIK KAF DAĞINDA GÖRMEKTEN VAZGEÇİN....BUNU ÇÖZMENİN EN GÜZEL YOLU KABİN HİZMETLERİNİ ÖZELLEŞTİRMEDEN GEÇER... Siz bir takılmışsınız kıskanıyorsunuz vs sözlerine önce dönün bir kendinize bakın yaptığınız iş çok ağır bir iş değil, aynı işi daha ucuza ve daha kaliteli yaptırma imkanım varsa o şekilde davranılmasını istemem gayet doğal, kendinizi KOKPİT ve TEKNİKLE bir tutmanıza zaten şaşırıyorum, İngilizceyi bilen Azbuçuk fiziği düzgün, aklı azcık çalışan herkes KABİN MEMURLUĞUNU YAPAR ancak HERKES NE BİR PİLOT NE BİR TEKNİKSEN NEDE BİR GİRİŞİMCİ (PATRON) OLABİLİR, maden ocaklarında ne kadara çalışıldığı hakkında bir fikrin varmı 20 yıllık bir asker veya öğretmen ne kadar alıyor biliyormusun bana hikaye okumayın arkadaşlar 15 yıl'ı geçen bir zamandır bu sektördeyim kimin ne olduğu belli 1
  • Yasas 17 Mayıs 2013, Cuma 13:25:04 Ya bu ülkedeki insanları anlamak güç. Biz polismiyiz öğretmenmiyiz devlet memurumuyuz da maaşımız senin verginle ödensin? Bizimke aynı işi yapan thynin rakiplerinin personeline ödediği maaşa ve bilet fitatlarına bir bakın da öyle konuşun. Bilip bilmeden atmayın. Pegasus low cost bir şirket. Onun personeline sorun aramızda çok fark olmadığını bileceksiniz. Kabin amiri arkadaşım ortalama 3 bin tl maaş alıyor pegasusta. İnsanları anlayamıyorum bu hadsizlik nereden geliyor. Bu hazımsızlık bu kıskançlık. 0
  • wiseman'a 17 Mayıs 2013, Cuma 11:58:07 uzaktan konuşanlar kim belli seviyeyi düşürmeye çalışma sebepleriniz belli her yerden aynı tepkiyi alıyorsunuz klavye kahramanlığı yapanlarda belli, senden daha fazladır bu sektördeyim ve özelleştirmeden yanayım daha iyi hizmet ve maliyeti düşürme açısından çok gerekli bir adım, tabii sizlerin saltanatlığı tepeden bakışı bitecek diye bu fikrimden de asla dönmem Sayın Hamdi Topçu ve Yönetim Kurulu Üyeleri umarım bu mesajların hepsini okuyorlardır ve acilen KABİN HİZMETLERİNİ ÖZELLEŞTİRME ADIMI ATARLAR.... 1
  • Peki Ne Zaman? 17 Mayıs 2013, Cuma 11:03:32 Eğer şimdi istifa etmeyeceksen ne zaman edeceksin? Bir grevi bile doğru dürüst yapamayan, işçiden bihaber, oturduğu koltuğa yapışmış, varlığını o koltukla özdeşleştirmiş biri tabii ki istifa etmemek için direnir. Ama nafile. Düştüğün rezil durumun hesabını verecek ve istifa edeceksin. İstifa etmeden kurtulamazsın. 1
  • mavi mi 17 Mayıs 2013, Cuma 10:00:11 Bu mavi sendika hareketi ne yaa? Bilen var mi? 1
  • yasas'a 17 Mayıs 2013, Cuma 09:08:09 Maaşlar düşşse vatandaş'a mı ne ? galiba THY nin bayrak taşıyıcısı olduğu hisselerinin bir kısmının devlette olduğu ve benim vergilerimle ödendiğini unutuyorsun, "yazıklar'a & kabin ve emekçi" başlıklı yorumlarımda beş parmağın beşi bir değil demiştim oraları okumamışsınız sanırım, bu işi gerçekten layıkıyla yapan yokmu elbetteki var ancak özel sektörde çalışanlar ile THY'de çalışanlar arasındaki bu ücret farkı çok yanlış, aynı işi yapıyorsunuz yaptığınız + bir iş yok bana JFK vb uçuşları söyleyeceksiniz delta, united, asiana, buralarda alınan maaşlara bakın hangisinde kabin memuru bu kadar yüksek bir rakam alıyor, kabin memuru hayat kurtarıyor diyorsunuz, 777 newyork uçuşunda kargoda yangın ikazı verince uçağın tahliyesi pist başında yapılmıştı gerçekten içlerinde işlerini iyi yapanlar sayesinde işini yapamayıp korkudan ağlayan zırlayan memur arkadaşların açıkları kapandı, işte bu ve benzer sebeplerden ve maliyeti düşürmek kaliteyi arttırmak için KABİN ÖZELLEŞTİRİLMELİ 4
    • wiseman 17 Mayıs 2013, Cuma 11:52:07 uzaktan atip tutmaya benzemez bu isler.once gel calis yap sonra gec klavye basina..allah akil fikir versin sana versin ki bilmedigin islere maydanoz olmaa 2
    • vergi 17 Mayıs 2013, Cuma 12:21:55 şu "benim vergilerim" geyiğinden de bıktım. her vatandaş gibi vergini vereceksin. başka bi kurumdaki insan maaş alıyor diye , ay o benim vergim ay bu benim vergim diyemezsin. ben biyerimden ter damlayarak calısıyorum. paramı alırken, ay bu kimbilir kimlerin vergisi, tühtühtüh diyemem. ben de vatandaşım, ben de vergimi veriyorum. aa yeter be. 0
  • LTBA 17 Mayıs 2013, Cuma 08:13:07 Elveda posbıyık! Hoşgeldin Mavi Sendika hareketi... 1
  • Yasas 17 Mayıs 2013, Cuma 07:39:34 Maaşlar düşse vatandaşa giren çıkan ne? 0
  • Kabi sos mi 17 Mayıs 2013, Cuma 06:48:06 Kabinin her fırsatta, bigün hayatınızı kurtarınca anlarsınız" , seklindeki soylenmlerine de ayar oluyorum. Sanki SOS acil serviste calışıyorlar. Kurtaran gercek havacı amirler memurlar var mı tabi ki var. Onlardan bunu duyamazsınız bile cunku onlar eski, nosyon sahibi havacılar, hostes değiller. Can emanet etmeye gelince bu işte önce kokpit canını tekniğe emanet eder, sonra kabin kokpite. tersi duruma emercensi denir mayday maydaydir, çünkü kaptanın canı kabine emanettir, allah yardımcı olsundur 1
  • KPSS HAZIRLIK 17 Mayıs 2013, Cuma 04:23:53 3'ün 5'in HESABINI YAPMAYIN.VARSAYALIM 305.NOOOLCAK?TAKILMAYIN BÖYLE ŞEYLERE :))YOK BÜYÜK YAZDIN,YOK KÜÇÜK YAZDIN,YOK YANLIŞ HESAPLADIN.DERSANEYE DÖNMÜŞ LA BURA HUHOHAHAHA 0
  • Matematik hocasi 17 Mayıs 2013, Cuma 01:09:34 Arkadasin birisi 16000 in % 1 1600 yapiyor demis, bu yanlisi duzeltmek isterim. 160 yapar. 0
  • Kabin 17 Mayıs 2013, Cuma 00:09:29 Ilk olarak 16.000 in %1i 160 eder ilkokul matematigi. Ikinci olarak gecen seneki eyleme 305 kisiden fazla kisi katildi. Ama adece o 305 kisi cikarildi isten. O gun eylem yapan bir suru insan catir catir ucuyor. Ve sirket o gune hazirliksiz yakalandi, bu grev ise gunler oncesinden biliniyordu. 0
  • Kabin 17 Mayıs 2013, Cuma 00:06:59 Kabın özelleşmeli ben Hamdi beyin yerinde olsam kabine bu kadar maaş vermem nedir bu nankörlük ya... Ülkemizde bir cok üniversite mezunu işsiz var bunlara ödenen parayla 100000 adam çalıştırırım ben 2
  • KABİN başlıgına 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:21:11 Özel sektörte kabin 600 uer çalısıyor vede mevsimlik neden özelleşmesin.Özelde çalışanlar mesleginin profesyonelleri unutmayın 4
  • emekçi ve kabin'e 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:12:32 Seviyeli yorumlarınız için öncelikle çok teşekkür ederim, ancak globalleşen dünyada adha iyi hizmet vermek ve maliyetleri düşürmek her iş veren tarafından şahsımda olmak üzere düşünülen bir kavramdır, şahsımın hem şirketi olup hemde zevk için uçan birisiyim, işinizi asla basit'e indirgemiyorum aslada böyle bir niyetimde yok 5 parmağın 5 bir değil maalesef, ancak IATA, ICAO, SHGM kuralları belirlidir, sizi bu kurallar dışında uçuramazlar ve uçurmuyorlarda, özel şirketlerle kıyaslamam gayet normal havacılık globaldir ve uluslar arası sahada malesef durmadan şikayet eden, teknik kısmı küçümseyen, kokpit ekibinin arkasından konuşan, durmadan dışarda çalışanları küçümseyen (masa başı olarak tabir ettiğiniz kişiler, öğretmenler, askerler vs) KABİN EKİBİNDEN başkası değil, sizler bu zorlukları bilerek bu mesleği seçtiniz, bir asker bir doktor gibi ama malesef 20 yıl hizmet eden bir asker yada öğretmen sizlerin imkanlarına sahip değil madem adaletse KABİN ÖZELLEŞSİNKİ İSTEYENLER KALSIN.... 1
    • Tamamda 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:57:12 Bizim maasimizin dusmesi size ne gibi + saglayacak? Bu resmen cekemezlik baska bir sey degil. 0
  • Bu nedir? 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:50:57 Ben yorumlardan şunu anladım ki, bu şirkette teknik, kabin ekibin arkasından küfrediyormuş, anladım ki kokpit; kabin ekiplerini bir hizmetçi parçası diye görüyormuş. Ben ne diyeyim ki şimdi Müslümanlığımı anlatsam, insanlığımı anlatsam yoksa bir şirkette bütün olmayı mı anlatsam. 2
    • tech 17 Mayıs 2013, Cuma 07:27:08 tekniğe laf atmayalım lütfen bizden kimse kabinin arkasından küfretmez... yorumlara bakmayın. eleştirimiz olursa zaten uçakta yüzünüze karşı olur... 0
    • başka tech 17 Mayıs 2013, Cuma 15:53:22 Kendini kaf dağında görme yeter, ne yaptığın iş ne de aldığın maaş beni alakadar eder. karşılıklı saygıyı korumak gerekiyor. 0
  • Kabin 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:41:43 Neden kabinin ozellestirilmesini istiyosubuz? Ozellesirse daha mi iyi hizmet verilecek :) herkes bu isi yapamaz. Tabiiki verilen para sayesinde bu yipratici isi ve sartlari insanlar kabul ediyor. Kolay bi meslek olsaydi tabiiki asgariye yakin bi maas verilirdi. Diger hava yollari maaslari az evet ama thy bir dunya markasidur yillik kar oranlari ortada. Diger firmalardaki kabine verilen maaslarla kiyaslarsak bu thy ye yapilmis bir hakaret olur. 3
    • kabin'e 17 Mayıs 2013, Cuma 01:10:37 kimsenin böyle bir temennisi yok, işin dedikodu kısmını geçerseniz elbette. yok şu onu demiş bunu demiş kokpit demiş teknik demiş falan; işin aslı ve farkında olmadığınız şirket içindeki bu özelleştirmelerin göstermelik olduğudur. zira, bölerek daha kolay yönetirsiniz. bugün gelinen noktada grevin başarısızlığının temelinde bu vardır. ekonomik ve idari olarak da tüm kazanımlarınız elden çıkar, 5000 liraya seni uçurmak yerine 3-4 kişiyi uçurur, sendikası olmaz, sesi de çıkmaz. örnekleri mi, işte teknik, tgs, habom, tec vs. bana kızabilirsiniz ama gerçek budur ve olacaktır, küresel kapitalizm böyle işliyor, daha fazla kar, daha fazla kar için daha fazla sermaye birikimi ve sömürü... şirket ekonomilerinin temelinde bu vardır. sendika, grev, toplu sözleşme, çalışan lehine yasalar vs. sadece bu düşüncenin önünde birer engel oldukları içinde bugün yaşanan tablo ortaya çıkmıştır. sadece bir rakam vereceğim, bugün sendikalı çalışan sayısı 1 milyon, sgk lı çalışan sayısı 10.8 milyondur... 0
  • yeni uçaklar!!! 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:36:16 grev aşamasında yeni personel istihdam edilemez. malum yakın zamanda yüzlerce uçak siparişi verildi. dolayısıyla binlerce personele ihtiyacınız olacak ki mevcut personel bile sayıca yetersiz. uzun lafın kısası o insanların her birine muhtaç olduğunuzu yakın zamanda anlayacaksınız. emeğin ne yüce bir değer olduğunu da anlayacaksınız. kraldan çok kralcı olanlara gelince insan sadece üzülüyor. umarım bir gün sizler de sınıf kavramının ve bu mücadelenin önemine vakıf olursunuz. 0
    • alakasız konu.. 17 Mayıs 2013, Cuma 01:11:38 Evet kuzey kore, küba, 90 yılına kadar rusya, kapitalizm öncesi çin sınıf kavramını çok güzel bir biçimde ortadan kaldırdı. Herkesi sefalet, yoksulluk, perişanlıkta eşit bir toplum haline getirdi. Türkiyeyi de aynı ateşe atmanıza izin veremeyiz. Sapık ideolojinizi alın, defolun gidin lütfen. 0
  • Doğruda durmak 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:30:59 İlk gün 800 nöbetçi olduğunu, ekiplerin en az yarısının uçuşlarına gitmediğini, uçuşlara giden ekiplerin çoğunun nöbetten atandığını vs. bunları neden haber yapmıyorsunuz merak ediyorum. 0
    • ? 17 Mayıs 2013, Cuma 12:47:12 peki ya 2. gun 3. gun? ucaklar kalkmakta. benim istasyonuma gelen ucaklarda (gunde 4 ucus) sadece dun bir ucagımız 14dk gec geliş yaşadı. 50 dk ground time ile kapadık. 0
  • kıskançlardiyene 2 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:15:12 TALEPLER NEDENSE SADECE KABİN HİZMETLERİNİ DAHA ÇOK İLGİLENDİRİYOR 36 saatlik ER Dinlenme hakkının geri verilmesi. (ASLA) Part-time personelle işlerin yürütülmesine son verilmesi. (ASLA) Sağlık raporu nedeniyle işten çıkarılmaların durdurulması. (ASLA) Hakların orosedürlerle değil toplu iş sözleşme ile garanti altına alınması. (GEREKSİZ) Yorgunluğa neden olan uçuş programlarının her gün değişmemesi.(BU MESLEĞİ BİLEREK SEÇTİNİZ ASLA) Bir tüketici ve yolcu hakkı olan uçuş emniyetini esas alan standartlar olması. (THY UÇUŞ EMNİYETİNİN EN ÜST SEVİYEDE TUTULDUĞU BİR YERDİR BİLGİ KİRLİLİĞİ OLUŞTURAN BİR MADDE) Kıdem haklarımızın düzeltilmesi. (ÜCRET ARTTIRIMI DEĞİL KABİN HİZMETLERİ ÖZELLEŞMELİ) İşten çıkarılan 305 kişiye yapılan haksızlığa son verilmesi. (THY 305 KİŞİ'nin OYUNCAĞI DEĞİLDİR) SONUÇ KABİN HİZMETLERİ ACİLEN ÖZELLEŞTİRİLMELİ, 2
  • yolcu 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:06:02 acil olarak barış ortamı oluşturulması lazım.AKİL adamlar görev başına lütfen... 0
  • kıskançlar diyen'e 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:57:35 öncelikle sizin gibi kaba konuşan birisi bu mesleği hak etmiyor, sizlerin işlerini küçümseyen yok ama abarttığınız ölçüde de değil, ip adresimi airporthaberden isterseniz kim olduğumu çıkacaktır, şirket ismimi alıp iletişime geçerseniz sizin mesleğinizdeki kişileri ne kadara nerelere yolladığımı belgeleri ile ispatlarım, teknik ekibi küçümseyen tepeden bakan kim kabin ekibi, kokpit ekibine ağza alınmayacak lafları arkalarından sayan kim kabin ekibi, durmadan kendilerini sanki uçağın tüm işini yapan kişilermiş gibi göstermeniz ayrı bir terbiyesizlik, bence biraz aklınızı başınıza alın diğer firmalarda sizlerden daha çok çalışan meslektaşlarınızı görüp halinize şükredin, SAYIN HAMDİ TOPÇU ve THY YÖNETİM KURULU ÜYELERİ ACİLEN KABİN HİZMETLERİNİ ÖZELLEŞTİRİN, DAHA KALİTELİ BİR HİZMET ve MALİYET TASARRUFU AÇISINDAN BU ÇOK ÖNEMLİDİR.... 3
    • emekçi... 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:53:02 çalışanın emeğine,ekmeğine bukadar kolay dil uzatılır mı?ayda 6 boş gün normal masa başında çalışana mümkündür ama min.8 max.16 saat mesai yapana,gecesi gündüzü olmayana,sürekli ayakta çalışana,ayda 15 gün evinden yuvasından,ailesinden uzak olana olmaz..biz maaşımız az daha çok verin demiyoruz,bizi çok uçurmayın,uçunca hasta olunca işten atmayın,atarsanızda okadar emek verdik tazminatsız atmayın diyoruz,kişi başı min 60 yolcuyla saatlerce aralıksız uyumadan ayakta ilgileniyoruz,çok yoruluyoruz. bu yüzden grev yapıyoruz.kimsenn fazlasında gözü yok.lütfen acımasız olmayın.herkesin kandili mübarek olsun..bizler sizi bizi anlasanız da anlamasanız da seviyoruz...yaradılanı severiz yaradandan ötürü... 1
  • Kedi ciger'e 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:54:50 Thy de olamadım değil,olmadım. Sebebi ise gayet net. Durumunuz ortada. Ayrıca hiçte koşmam çünkü zaten Private'dayım ve maaşım daha iyi... Sen çay yap hadi 4
  • Kıskanclar yazana 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:51:09 Sosyal hayatımız yok demişsin.... Buna değil havacılık camiasında çalışanlar herkes güler... 3 günde çaycı olunuyor ama 5 senemi verdim kokpit için.... Ayrıca 2000 liraya bu iş yapılırmı diye 2000 lira alanları aşağılayacağına harcırah-yatı hariç maaşınıda cesaretin varsa yazda esas o zaöan yorum yapsın millet sana? Ne dersin? 3
  • MSH 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:24:52 Mavi Sendika oluşumunu destekliyoruz. Viva M.S.H.!!! 2
  • Topçuya 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:19:30 Sn Hamdi bey ekmeğine ihanet eden personelin derhal işine son verilmesi şirketimiz için daha hayırlı olacaktır.THY girmek için bekleyen yüzlerce uçucu personel var.Allah'ın izniyle bu sıkıntılarda aşılacaktır. 6
  • K.P. 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:17:07 Hamdi bey'e birileri yanlış bilgiler veriyor her halde yoksa bilerek koskoca mevki sahibi aklı başında bir insan bile bile hem de böyle mübarek bir günde yalan söyleyecek değil ya! Lütfen alt kadro Hamdi beye doğru bilgi versin ki sorunlar hızla çözülsün. 1
  • Ray Ban 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:02:55 Demekki Ray Ban takmakla adam olunmuyormuş diye bir yorum yapılmış bir gazetenin greve yorum kısmında... Eh ne hale getirdiniz bu camiayı sizi gidi elinden Facebook'u Twitter'ı eksik olmayan ultra sosyal ultra maaş alan "Uçucu ve Kabin'i".... İyiki THY'de pilotluk yapmamışım 3
    • Kedi Ciger iliskisi 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:45:48 TK'da pilot olamadin simdi burdan saldirirsin anca :) yarin gel basla deseler kosa kosa gelirsin. 3
  • Kiskanclar 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:01:45 Pardon da bizlerin maasini ne kadar da kiskaniyormussunuz :) ayda 2000 tl ye bu isi kimse yapmaz. Aldigimiz her paranin kurusuna kadar hakediyoruz. Biz ucakta hem guvenlik gorevlisi hem ebe hem ilk yardimci hem bomba imhaci hem de garsonuz. Bu kadar sifat tasiyan birini 2000 tl ile calistirabilir misiniz?? Ozel hayatimizin olmamasi da cabasi. Hosteslik sizin bildiginiz gibi ucakta garsonluk ve farkli sehir yada ulkelerde konaklamak degil. Bu parayi hem maddi hem de manevi hak ediyoruz. Binlerce kisi arasindan ozenle secilip sıkı egitimlerden geciyoruz. Buyrun diz de gelin mulakat asamasina da gorelim sizi de. Bakalim ayda 1000-2000 tl ye bu isi yapabilecek misiniz??! 1
  • f.ajlani'ye 16 Mayıs 2013, Perşembe 20:47:38 f.ajlani greve sadece 250 kısı katıldı,uçmayan o kadar.neden bu kadar körsün.çıkar artık şu gözlükleri.. 9
    • Abaküüüss 16 Mayıs 2013, Perşembe 20:53:14 Gidip milleti evinde mi saydın ? bize gel de beni de bir sayıver. 4
    • SAYgın ekip 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:15:01 bizi de say bizi de süper yorum Greve devamm 2
    • abaküs 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:52:55 saymayı öğren de gel. dün bir kişi bile katılmadı diyen medya bile bugün dayanamayıp 500 kişi katıldı dedi. 1
    • abaküs +1 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:55:16 saymayı öğren de gel. dün bir kişi bile greve katılmadı şeklindeki açıklamaları yayınlayan yandaş medya bile bugün 500 kişi katıldı diye haber yaptı. gerçek sayıyı var sen hesapla. at gözlüğünü çıkarırsan görürsün belki. 3
    • saymayı bilmeyenler 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:35:48 valla size söyleyecek laf bulamıyorum artık.ayçin aga sizi kullanıyor görmüyorsunuz.ha biz burda yolumuzu buluyoruz dıyorsanız o başka.uçan arkadaşlarınıza hakaret etmekten vazgeçin herkes sizin gibi aganın etegınde olmak zorunda degıl 0
    • Atasözü 17 Mayıs 2013, Cuma 00:15:10 Çadır kurma eylemine katılanların kaçı grev yapan personel yahu? fotoğraflara bakılırsa meşhur 305 anasını halasını evde işi olmayan kimi bulduysa onu getirmiş. .airplane made from the fart, say hello to sweeheart:)) 0
  • YETER 16 Mayıs 2013, Perşembe 20:45:59 insan kaybettıgınde de kaybede bılmeyı hazmedebılmelı... daha neyın ınadı anlamıs degılım. tunelın sonunda nasıl bır ısık goruyorlarda ınatla yola devam dıyorlar anlamıyorum. 2 gundur herkes ucusuna gıdıyorsa, sendıkanın herkese ve uyelerıne ragmen greve devam demesı anlamsız. uyelerı grev ıstemedıgını fıılı olarak gostermısken, sendıkanın daha ınat etmeyı bırakıp, grevı kaldırması ve 24. donem tıs ı YHK na gondermesı , bu saatten sonra yapacagı en dogru ve onurlu hareket olacaktır. kım ne derse desın sendıka GREV surecınde basarısız olmustur. bu sekılde gereksız ınadına devam ederek sadece yaptıgının ustune TÜĞ dıkıyor. ama sendıka hala bır umut dıye dıretıyorda bu ınat nereye kadar. ınsan kaybettıgını anlamayacak kadar kör olmamalı. bu saatten sonra GREV e kım katılır.gercekcı olun artık , dık durun, kapatın bu gereksız ınatlasmayı bıtırın artık. yazıktır ayıptır. bu kadar ınat hırs nereye kadar. 4
  • Technic 16 Mayıs 2013, Perşembe 20:40:43 305'in tek sorumlusu Ayçin ve işbilmez yönetimidir,kendi koltuğunu kurtarmak için sözde direniyor.Grev fiyaskosuyla artık gördü ki küçük bir azınlığın dışında kimse desteklemiyor artık,hala neden istifa etmez Ayçin?? Tek açıklaması yılda 8.5 trilyon aidat geliri.. Orrevoir 16
    • ingiliş men 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:19:02 Rapor alınca bile işten atıyor diye ağlayan Tekniğe ne oldu? Technic mi oldu acaba? 3
  • Ufuk 16 Mayıs 2013, Perşembe 20:29:02 Anlasın artık neyin peşindeni siz bu kadar insanı üzmeye katılan ve katılmayanı bu mübarek gün de 2
  • kirildi 16 Mayıs 2013, Perşembe 20:26:44 Greve katilmayan 250 civari ucucu var onlarda pek etki yapmaz.sendika bitmistir. 8
  • Kokpit canlısı 16 Mayıs 2013, Perşembe 20:07:12 Senin yaptığın işin sadece Türkiye'de itibar ve para kazandırdığını bilmiyor olabilirsin ama, şirketinde çalışan ispanyol kaptanlara sor bakalım neden Türkiye'de çalışıyorlar. Dünya küçük bir gün bunları yüksek sesle bir yerde söylersin o zaman hakettiğin cevabı hakettiğin türde alırsın! 0
  • Komik insan 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:55:26 Şirket içi maaş dağılımı olacakmış öyle mi?şirkette çalışan uçucu olmayan arkadaşım alımlar devam ediyor buyur başvur uçucu ol günde 8saat sadece oturup goy goy yaparak geçirdiğin çalışma zamanında yeri geldiğinde 16saat mesai yapan bir uçucuyla aynı maaşı tabikii alamayacaksın.bu maaş sizi neden bu kadar geriyor,fesatlaştırıyor buyur başvur maaşını al masanın önünde oturularak alınmıyor malesef tabiiki de aynı işi yapmıyoruz hakettiğini alıyorsun! 1
  • XXXXX 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:46:25 Hamdi'nin ipiyle kuyuya inilir mi? 4
  • BUYUK LIDER PUTIN 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:37:07 HELAL OLSUN SANA DEMEKKI SENDE ERDOGANIN BÜYÜK DÜNYA LIDERI OLDUGUNU KABUL EDIYORSUN HANI PUTIN BÜYÜK LIDER DIYORSUNYA KIMSENIN AYAGINA GITMEYEN PUTIN BEN MI YANLIS HATIRLIYORUM YOKSA ISINE GELMIYORMU NE OLDU SENIN BÜYÜK LIDER DEDIGIN PUTIN 40 GÜN ÖNCE ANKARAYA GELMEMISIYDI SENIN BÜYÜK LIDER DEDIGIN PUTIN DEMEKKI ONDAN DA BÜYÜK LIDER ERDOGANDAN YAGLI BÖREK VE CÖREK ALMAYA YADA RUSYAYI TÜRKIYEYE SATMAYA GELMIS OZAMAN SEN TERS KÖSEYE YATMIS OLDUN AMA NORMAL SOSYALIZM GÖZLÜGÜN OLDUGU ICIN ANCA BÖYLE NAL TOPLARSIN 24
    • cevap 17 Mayıs 2013, Cuma 01:27:39 sendeki mantıkla yapılan yoruma cevap yazmayı içime sindiremiyorum... da erdoğan da oraya gitmişti, obama da buraya gelmişti ne olacak şimdi. bak büyüklük öyle olmaz, adama bir beyzbol sopası gösterirsin ya da putin in yaptığı gibi lafı uzatmadan ayağını denk al dersin, iş biter. 0
  • ANLAMADIM 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:35:49 GREVE KATILIM YOK DEDİNİZ OLMAYAN GREVCİ NASIL İŞİNİN BAŞINA DÖNECEK. 2
    • Bir iki kişi 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:39:55 Greve katılım olmadı lafından sen bunu mu anlıyorsun? bravo sana (!) Grev gözcüleri bile bugün işe başladı. 16
    • matematik 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:45:21 binde 1 gibi birşey greve katılım oranı, o da rakamı yukarı yuvarlayınca. 5
  • Kokpite laf soyleyen 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:35:07 Akadasım seninle tek beznerliğimiz aynı uçakta gidiyor geliyor olmamız. Yaptığımız iş arasında dağlar kadar fark var. Senin doktoran da olsa, yerine birinin ikame edilmesi en fazla bir ay, o da lisan bilen bir lise mezunu ile cözülüyor. Ucak mühendisi, bilgisayar mühendisi olup lise kadrosunda çalışıyorsan acilen kariyer planlarını gözden geçirmeni tavsiye ederim. Dnyada hiç bir yerde "yetişmiş kabin elemanı açığı" diye bir ibare göremezsin ama yetişmiş pilot ve teknisyen açığı görürsün. Ben seninle kader arkadaşı değilim sadece iş arkadaşıyım. Grev yapıp yapmayacağıma sana göre karar vermem. Bu mesleğe yıllarımı verdim 1 ay eğitimle kaptan olmadım. O yuzden yok kokpit sattı yok bilmemne hiç uğraşma sen kendi işine bak. Ucuz işgücüyle telafi edileceğini düşündüğün için korkuyorsun, yerimize 1500 liraya adam alacaklar diye, sen de biliyorsun o pozisyon nasıl doldurulabilir. O yüzden edebini bozma sen kendi işine bak ben kendi işime, ne sen bana sordun bu mesleği seçerken ne ben sana 48
    • iş arkadaşın 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:47:08 Öncelikle üslubunuz için sizi kınıyorum sevgili ''iş arkadaşım''. Kokpitte uçan kaç tane kişinin (üstelik askeriyeden gelmiş bile olsa)torpille işe girdiğini sanırım sizde biliyorsunuzdur. İngilizceye gelirsek Level 4 ü alalım da 6 ay yırtalım dediğinizi bütün şirket biliyor. Yetişmiş bir pilotsanız haftada 36 saat uçmadan yılda 30 gün izin yapan maaş da iki katı veren Emirates e neden gitmiyorsunuz? Gerçi orda ağzının içi metalden yapılmış gibi çay içemezsin kokpitte tafralı bi şekilde ama.. ben size Emirates logolu Manchester United Termosu alırım ;) 2
    • katılıyorum 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:48:59 10 numara 5 yıldız yorum için teşekkürler 25
    • once adam ol 16 Mayıs 2013, Perşembe 20:06:22 Sen kaptan olmuşun da ADAM olamamişin. Kaptan acigi da kapanir da Adam acigini kapatazsin. Kime cevaben bu yaziyi yazdigini bilmiyorum, cevap yazdigin yaziyi da okumadim, havaciliktan hic anlamam. 1
    • agzina saglik kpt. 16 Mayıs 2013, Perşembe 20:15:11 Bu zamana kadar yazilan en yalin en dogru ve en guzel cevap icin meslekdasim seni kutluyorum. 28
    • teknik 16 Mayıs 2013, Perşembe 20:26:03 nedense su sirkette kokpit ten gordugumuz sayginin onda birinin kabinden goremiyoruz malesef.. nedense artik... 27
    • Size 16 Mayıs 2013, Perşembe 20:40:59 Siz kabin memurları için değil kendi haklarınız için greve gitmeliydiniz. Verdiğiniz kararda özgür olmakla birlikte, bu vakitten sonra alamayacağınız yıllık izinleriniz, yeni uçuş limitlerinizle ne olur bir kazaya sebebiyet vermeyin. Bizim vatandaş olarak sizden isteğimiz budur. Bir gün sizin canınızı bir kabin ekibi kurtarırsa da ona da kader arkadaşım değilsin dersiniz artık. Sizin gibi bu kadar kendi egosula şişmiş bir insandan ancak bu beklenir. Pilot diye imrenerek ve saygı duyarak baktığımız sizlerseniz yazıklar olsun. Emniyetli uçuşlar dilerim. 1
    • Saygısıza 16 Mayıs 2013, Perşembe 20:49:25 Kokpitten saygı var kabinden yok diyen Teknik soruyorum kendine saygın yok mu da greve katılmıyorsun? Önce kendine saygı duyda başlarıda sana saygı duysun. Lise motor meslekten mezun olup teknik olanlardan mısın? Benim okuduğum kitapları görsen, yabancı film adı zannedersin. 39
    • Adam haklı 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:04:55 3 günde uçağa binip 2 çay verdiler diye havacı olduk zanneden çaycılarla bir pilotun bir tutulması imkansız olduğu gibi bir pilotun boyle işlere girerek alacağı riskle 3 günde çaycı olanın alacagı risk asla aynı olamaz. biri 5 yılda pilot olurken digeri 3 günde kabinde afrasından tafrasından geçilmiyor. birde pilot olsalar aman Yarrabbim........ Bu arada yorumları eksileyen çaycılar iş yok güç yok tabi uçuştan uçuşa çalısıyosunuz yada arada kuyrugunuz sıkısınca sınav olacaksanız 2 satır okuyosunuz bir pilot öylemi? 6
    • Kuru yanında yaş 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:36:10 Uslubunu kınıyorum sevdili meslektaşım. Keser döner sap döner büyük konuşma. Öylede bir ikame ederlerki : burnunun dibindeki anadolu jet ESB base kaptanlara bak, nasıl ikame edildiler...... 0
    • Neden? 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:37:56 Senin okuduğun kitaplarla şuan işten atılsan nerede iş bulacaksın? Sen okurken o kitapları senin kabin arkadaşların şuan neden yanında yok ? Dur sana bu işi baştan öğreteyim hostes. Bir hava yolunda 3 ana unsur vardır 1 Kokpit ekibi 2 OCC 3 Teknik Birim. Uçak her türlü uçar senlide uçar sensizde uçar bunu o okuduğun boy boy kitaplarda öğrenememişin şirketin içindede mi öğrenemedin? 3 ayda kabin memuru yetişir uçmaya başlar. Bir teknisyenin yetişmesi için 4 sene teorik eğitim (hangi dalda yetişmişse ve hangi seviye olduğu önemli değil lise ve üniversite dersleri aynıdır bunlarıda okuma araştır derim) 5 senede pratik yapması gerekir. Sen hangi kitapları okuyarak mezun oldun o üniversiteden nerede doktora yaptın? Sana tavsiyem git biraz daha oku saygının insanlığa karşı duyulduğunumu okuduğu okuldan mı olduğunu öğren. Senden çok ve sırada bekleyenlerin olduğunu biliyorsun yani söyleyeceğim şu ki bu şirketin gözünde bir hiçsin. 6
    • TurkishLine 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:44:47 Motor mezünu olduğumuzdanmıdır ki o 305 kişinin içinde azınlıkta olan arkadaşımızın iş hakkı yargıtaydan geçti? Neden senin gibi okumuş arkadaşlarının işe iadesi geçmiyor bir türlü? O kadar okudunda neden hala senin gibi olan arkadaşların sendikanın peşinde hala işe dönmeye yalvarıyor? Neden teknikten atılan 10ar 10ar da bizden 100er 100er diye düşündün mü hiç? Varsın bizim namımız motor mezunu yürüsün senin gibi mezun eki alamayanlar gibi değil. Fazla okuma hayatına gözlerini aç artık :) 2
    • Ground Engineer 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:53:53 Belki okudum belki senden daha fazla dil biliyorum beklediğin gibi cahil biriyim.. Fakat şunu bil ki hayatımda senin gibi kimseye ne "Efendim" dedim ne "Kaptanım" dedim "Tabi siz bilirsiniz" dedim nede yalan gülücüklerle uğurlayıp o hizmetçiliğini yaptığın insanların arkasından küfür ettim. Okuduğun kitaplar bunları içeriyoduysa üstü kalsın ben Teknisyenlikte iyiyim ve gurur duyuyorum hostes :) 5
    • cevap 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:35:23 Hizmetçiliğini yaptığınız uçak diye değerlendirdiğin işe biz hizmet sektörü diyoruz sana da tamirci çırağımı diyelim kokpite de sen heralde şöför diyorsundur. Hayatı öğrendim merak etme o kadar güzel öğrendim ki 3 kuşak öncemiz kurtuluş savaşında beraber savaşırken ölüme meydan okumuş ama sen hak ettiğin çalışma ortamı için bile grev e gidememişsin. Benim hayat düşüncem budur. 24
    • Vatandaş 16 Mayıs 2013, Perşembe 22:37:22 Ne biçim bir şirket bu pilotu hostesinden nefret eder küçük görür. tekniği hepsine hakaret eder. Bu ne kardeşim, Türkiye nin gururu bu şirket mi? Ben böyle bir şirkettecan güvenliğimden şüphe ederim. Allah hepinize akıl fikir versin. 4
    • Ağzınıza sağlık 17 Mayıs 2013, Cuma 00:39:12 Gayet açık ve net anlatmışsınız.. 0
    • bu zihniyete ithafen 17 Mayıs 2013, Cuma 01:11:35 Aramızdaki fark sadece 150 bin tl(eğitim bedeli vs) dir . Kimsenin kokpiti küçük göremeye hakkı yoktur , kokpit ekibininde kabin memurlarını küçük görmeye hakkı olmadığı gibi . Saygılarımı sunarım 1
    • işçi 17 Mayıs 2013, Cuma 08:00:30 sizlerin bu durumunuzu gördükten sonra uçak altında çalışanların sırtından tonlarca yük geçen işçilerin uçaklarınızı temizleyenlerin kısacası o uçağı sefere vermek için kar kış demeden koşturanların daha onurlu olduklarını düşünüyorum. 0
  • 305 neden ialınmaz? 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:28:49 305 kişi işe alınmaz, çünkü THY o 305 kişiyi atarak korku imparatorluğu yarattı. Korkuyla sindirmeye çalışıyor herkesi. Tazminatlar umrunda bile olmaz, part-timelar sağ olsun. Bir senede aradaki zararı kapatıyorlar... 3
  • crew 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:28:11 tutuştun değil mi açık seferleri nasıl kapatacağım diye? daha çok beklersin dönmelerini... 3
  • ? 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:27:17 thy.ykb .madem kabinden personel sıkıntın yok şu eğitimi bitmemiş personelin eğitimini tamamlattır.sosyal tesislerden aldığın personeli eski ilerine gönder.parktaym ve stajerleride usulune uymuyorsa çalıştırma kanunsuz iş yapıyorsun.gerçi çok savcı tanıdığın var ama bu dünyalık önemli olan öteki taraf. 1
  • çok yazık 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:24:42 THY çalışanlarının artık şikayet etme lüksü kalmamıştır. "Her millet layık olduğu şekilde yönetilir." sözü bir kez daha ispatlandı. 0
  • AYÇİN 'E MEKTUP 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:19:34 16:26:52Ayçin: 700-800 arkadaş aramıza katıldı. Giderek bu sayı da artıyor Bunu söyleyen adam üye sayısının 14.000 olduğunu bilmiyor mu acaba? Eyy Ayçin 25 senedir ektiklerini biçiyorsun. sen her zaman bir balondun ama bugün patladın. Ben bittim sendikayı da bitireyim giderken ortada bir şey bırakmayayım diyorsun. Yıllarca insanların atılmasına göz yumdun bunun üzerinden siyaset yaptın 25 sene ajitasyon ile orada oturdun. en son 305 kişinin kanına girdin. Ama içlerinden biri senin yüzünden askere gitti ve şehitlik mertebesine ulaştı. Bu günkü durumun o şehitin ahıdır. Şehidimiz yaşıyor ama sen öldün Ayçin... 6
    • ? 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:53:08 greve çıkan yokki 700.800 kişi geri dönsün.o şehidin kanına grevi meclise kim götürdüyse onlardır belki haberin yoktur(metin külünk:hamdi topçu) bu şahısları tanıyomusun. ben tanımıyorum basından okudum.cahil kalma sende oku. 1
  • Kalite? cvp 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:18:56 sn kalite hamdi amcan o imaji cok iyi bilir çünkü bizzat kendi yarattı. 0
  • HAKLININ HAKKI... 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:17:17 ÖNCELİKLE BAZI YAZILARDA KİŞİLERE AĞIR HAKARETLER VAR,BU ARKADAŞLARIN TÜMÜNÜ KINIYORUM...THY NIN BİR MÜŞTERİSİ OLARAK ONUNLA GURUR DUYDUĞUMU BELİRTMEK İSTERİM...SON 10 YILDA GEREK ÇALIŞANLARIYLA GEREK İDARİ VE YÖNETİM KADROSUYLA THY ÜLKEMİZİN GURURU OLMUŞTUR...ŞÜPHESİZKİ ÇALIŞAN ARKADAŞLARIMIZ YORULUYORLARDIR...SAATİ BELLİ OLMAYAN SÜREKLİ DEĞİŞEN BİR İŞ KOLUNDA YORULMAMAK MÜMKÜN DEĞİLDİR.EVET GREV İZLEDİĞİMİZ KADARIYLA BAŞARISIZ OLMUŞ MALESEF SENDİKA YÖNETİMİ SINIFTA KALMIŞTIR.BU ARKADAŞLARIMIZADA YAKIŞAN BENCE İSTİFA ETMEKTİR..THY YÖNETİMİNE ŞİMDİ DAHA FAZLA YÜK VE SORUMLULUK YÜKLENMİŞTİR.HER NE SEBEPLE OLURSA OLSUN İŞE GELİP GREVE DESTEK VERMEYEN ÇALIŞANLARINA SAYIN TOPÇU SAHİP ÇIKMALI,ONLARI DİNLEYEREK SIKINTILARINA,PROBLEMLERİNE VE İNSANİ TALEPLERİNE CEVAP VERMELİDİR.TÜM ÇALIŞANLAR ALINTERLERİNİN KARŞILIĞINI ALMALILAR,ŞUNUDA DİKKATE ALMALIYIZKİ DİĞER BENZER ŞİRKETLERDE ÇALIŞANLAR SİZLER KADAR MAAŞ ALAMIYORLAR,BEN MAAŞLARINIZ YÜKSEK DEMİYORUM DİĞERLERİNE GÖRE İYİ OLDUĞUNU SÖYLÜYORUM 5
  • O degilde 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:13:50 15 mayısta üzerimde baskı hissettiğim bir nevi korkutuldugum için ucusuma gitmedim. Pişmanım beni greve alır mısınız? 4
  • malesef 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:13:08 ne yazıkki ben bugün itibariyle grev kırıcı oldum bundan dolayı çok pişmanım. keşke geri dönme şansım olsa da greve katılsam. greve katılanlar sizlerin çok büyük yürekleri var. helal olsun sizlere, keşke aranıza katılabilsem :( 6
  • neslican 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:03:49 Yoksa naparsın bizi işten mi atarsınız. 0
  • Ne diyo? 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:01:45 "Greve katılan ancak pişman olduğu için yeniden işine dönmek isteyen çalışanların da işe dönüş yapabileceğini" yani "Hadi gelip elimi öpsünler, mazeret bildirip af dilesinler onları affedeyim de işlerine devam etsinler" diyooooo. Yani greve katılanları işten atacağını açık açık söylüyor. İsviçrenin Deniz Bakanı gibi bizde de Çalışma ve Sosyal Yardım Bakanlığı var demek ki. Bu çok talihsiz bir açıklama, hedef Sendika Başkanı bile olsa; insan emeğini sunan insanlara biraz saygı duymalı. Allaha havale olsun ama, ulaşamadan da birşeyler yapmalı. Bu korku imparatorluğunun sonunda saygı gelmez, çok ah almaktasınız, bu kadar insanın ekmeği ile oynamanın ne bu dünyada ne de öbür tarafta size hayrı dokunmaz. 1
  • GURURUMUZ TOPCU 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:58:29 Sevgili Baskan, Yolun her daim acik kilicin hep boyle keskin olsunki asiler boylarinin olcusunu alsinlar,emin olun 16.000 calisanin %75 i sizi yurekten seviyor. 12
  • That's all 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:51:23 Hamdi Bey .... (4 noktaya) ya 5. Noktayı, Tüm yorumlara ve Grevede son noktayı koydu :))) 4
  • Fly... 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:50:09 Yaptıgınız yorumlar gercektende ayıp... Burada ınsanlar para ıcın bu grevı yapmıyor. Berılmıs olan hakları ellerınden alınmasın dıye yapıyorlar. Charter da ucan arkadaslar acaba hangınız bızler kadar ucup servıs yapıyorsunuz. Dısarıdan atıp tutmak kolay neden pekı hepınız buraya gırebılmek ıcın cırpınıp duruyorsunuz??? 1.000 Liraya calısırsınız dıyen arkadas sen gel 1.000 Lıraya bu isi yap bakalım yapabilecekmisin??? 1.000 liraya kimse kalmaz bu sirkette... Bırakın dısarıdan atıp tutmayı artık cok istiyorsanız gelin içine gorun sonra konusun!!! Grev yapmak isteyen yapar istemeyende uçar herkesin özgür iradesidir bu!!!! 0
  • Sn hamdi topçu yzna 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:48:29 Bu ülke senin gibi ucuz düşünenler yüzünden bu noktada. Kabin memurlarının maaşında gözü olanın gözü çıksın 0
  • human performance 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:48:11 unutmayalım uçakların herşey human performance bağlıdır... aşırıya kaçmayalım güvenli uçuşlarımızı etkileyecek arkadaşlar greve daha duyarlı olalım ... 0
  • Memur Bey 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:44:18 Pişman değilim gene olsa gene yaparım :) 0
  • HAMDİ BEY 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:43:17 BU GREVE SENDİKAYA DESTEK İÇİN KATILMADIM. ADALETSİZ YÖNETİME OLAN TEPKİMİZİ BAŞKA TÜRLÜ ANLATAMADIĞIMIZ ÇİN KATILDIM. SİZİ KISKACINA ALAN ZALİM YÖNETİCİLER ŞAHSİ ÇIKARLARI, MEVKİ BAĞIMLILIKLARI YÜZÜNDEN SİZİ YANLIŞ BİLGİLENDİRMEKTE. ALDIĞINIZ BU BİLGİLER NETİCESİNDE VERDİĞİNİZ KARAR İLE BİZ PERSONELİNİZE YAPILAN ZULÜME ORTAK OLMAKTASINIZ. İÇİM KAN AĞLAYARAK UYKUSUZ BİR GECE SONRASI SEFERİME GİTMEDİM. ŞİRKETİMİ ÇOK SEVİYORUM AMA YÖNETİCİLERİMİ SEVMİYORUM. DEFALARCA ATILAN MAİLLER İLE DİLE GETİRDİK MEMNUNİYETSİZLİĞİMİZİ DİNLEMEDİNİZ HATTA UMURSAMADINIZ BİLE. RAKAMLAR, MALİYE VE FİNANS KONULARINDA ÇOK İYİ OLABİLİRSİNİZ. ANCAK BU VASIFLARINIZ SİZİ İYİ BİR YÖNETİCİ YAPMIYOR NE YAZIK Kİ. UNUTMAYIN HZ. ALİNİN SÖZÜNÜ TEK TARAFI DİNLEYEREK ALDIĞINIZ KARAR DOĞRU BİLE OLSA ADALETSİZDİR. ÜZÜLEREK BELİRTİYORUM Kİ MEVCUT YÖNETİCİLER (UÇUŞ) SEBEBİ İLE GREVE DEVAM. 0
  • İsim / Rumuz 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:43:07 Ben ve Türk insanına yaranılmıyor yabancı yolcular sürekli ne kadar güleryüzlu sempatik olduğumuzu sözlü ve yazılı bildirirken kendi vatandaşımız sürekli çamur atma peşinde zaten thy artık uluslararası bir havayolu rakipleri de 5 yıldızlı havayolları olduğu için personeline gerek maddi gerek manevi olarak buna yakışır şekilde davranacaktır Maaşın çok olduğunu iddia edenler gelin 1 hafta benim hayatımı yaşayın da görün hak ediyor muyuz etmiyor muyuz mübarek günde alnımızın teriyle kazandığımız parada gözü olanları Allah a havale ediyorum Allah size de bol kazançlar nasip etsin:) 0
  • Çalışkan 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:37:38 Çok para alan diyenler buyur sende uç çalış!Kapılar açık:)) 7
    • HAKLININ HAKKI 16 Mayıs 2013, Perşembe 19:21:40 THY NA İŞE GİRMEK İÇİN BEKLEYEN GİREMEYEN BİNLERCE İNSAN VAR...İŞ YERİNİ,MAAŞINI BEĞENMİYENLER NEDEN İŞTEN AYRILMAZ DAHA ÇOK PARA VE İMKAN VEREN YERE GİTMEZLER ANLAMIYORUM...ÇÜNKÜ DIŞARIDA BURADAN DAHA İYİ BİR İŞ YOK..ŞÜKRETMEK VE DİĞER ŞİRKETTE BU MAAŞLARIN YARISINI BİLE ALAMAYAN İNSANLARI DÜŞÜNMEK LAZIM...SAYGILARIMLA 18
  • kilicdaroglu 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:26:36 Bu adam cok komik. greve destek vermek icin ucusunu THY ile gerceklestiriyor. Ee size inanip ucusuna gitmemis olsaydi ucus ekibi ne olacakti, magdur olacaktin be adam. Saka gibi adam. 28
    • ... 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:38:38 Sakın şaka sen olmayasın... 2
  • ha babam 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:21:46 ya bu grevciler buraya anlama kapasiteniz yok, siz anlayamazsınız vs den başka bir şey yazamıyorlar mı buraya? madem anlamıyoruz ne bekliyorsun kardeşim o zaman milletin greve katılmasını bir de hakaret ediyor utanmadan.. 10
  • Inat mi rant mi? 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:18:47 Arkadaslar sendikanin bir an once yonetimle uzlasarak/anlasarak sozlesmeyi imzalamasi konusunda baski yapmak zorundayiz. Zira sozde grev devam ettigi surece alacagimizi umit ettigimiz farklari korkarim 2013 sonunda bile alamayabiliriz. Paranin zaman degerini Thy'nin finans dehalari bizden daha iyi hesapliyor! Teknik ve Sosyal olarak varlik sebeplerini yok etmis bir yonetimin elindeki sendikanin daha fazla rant elde etmesine goz yummak istemiyorum. Sendika mevzuatina vakif arkadaslarin bizleri orgutlemek suretiyle bu sacmaliga bir an once son vermesi icin burdan sesleniyorum. 2 gundur Kralin ciplak oldugunu haykiran Thy calisanlarinin sesine kulaklarini tikayan Sendika Yonetiminin bilgilerine. 11
  • Babacan 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:13:11 Bu kadar babacan adamsa 29 Mayıs'ta neden geri gelin çalışın demedin arkadaslarımıza ? Greve katılmıyorsam birileri katılsın diye umduğumdan borçlarımın korkusundan seni sevdiğimden değil Hamdi bey! 2
  • Kabinnnnnnnnnnn 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:11:56 Göreceksiniz topçu grev nasıl oluyor inşallah kıyamette ilk hakkımı arayacağım kişi sen ve candan karlıtekin olursunuz 9
  • Gurur 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:09:48 Kimin gemisinin battığı zaten belli, hangi mağarada yaşıyorsan çık artık. Dün, bugün kurallara uyulmuyor diye gürültü yapıyordunuz, bugün zaten uyacaksın a mı döndünüz? Ben bu kadar acınası bir sendika görmemiştim. Altta yazan sade vatandas rumuzlunun yazısına bakıyorum, sanki 8. Dünya ülkesinde yaşıyoruz da, THY yönetimi herkesi işten atmaya çalışıyormuş da, tüm hakları alacakmış da, kaptanları 1000 TL ye çalıştıracakmış da, peh peh peh... Ben şunu anladım, sendika olsa da olmasa da birşey değşmeyecekmiş, şu gürültüden başka bir şey yapamayan sendika mı hakları savunuyor? Hadi canım derler adama, bunlar mı temsil ediyor çalışanları? Bu sendika yönetimi bırakın THY yi, 3 kişilik bir şirketin çalışanını bile savunacak temsil kabiliyetine sahip değil. Şurada, kabin/kokpit ekibinin çalışma koşulları dışında bir tane şikayet edilecek mevzu göremedim, onu da iki toplantıyla TALPA halleder. Hepsi bundan ibaret, sendika yönetimi değişene dek... 8
  • Airporthaber 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:04:48 Size adilsiniz demistim fakat Kilicdaroglunun ziyaretini ufacik haberle gecistirdiniz. Sozumu geri aliyorum 7
    • Gözlerinizi açın 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:08:56 http://www.airporthaber.com/canli/live.php?id=2 canlı yayın sisteminde ne kadar uzun verilmiş bir görün. Adaleti göreceksiniz 4
    • VATANDAS 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:23:58 HAYIRDIR NIYE ÜZÜLDÜN DÜNYA LIDERIMI GELDIDE GÖRMEDIK TV IZLE ERDOGAN NASIL AGIRLANIYOR LIDER GÖRSÜN GÖZÜN GANDI DEMEYIN ARKADAS BU ADAMA GERCEK GANDIYEE HAKSIZLIK OLUYOR TIPITIP BU YA 12
    • VATANDAŞA 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:40:26 YAĞLI MÜŞTERİLER GÜZEL AĞIRLANIR ARKADAŞIM,,TİCARETİN RACONU BUDUR,,VATANINI SATANLAR GÜZEL KARŞILAR TABİKİ ELİN AMERİKASI YOKSA EMİN OL KORKTUĞUNDAN DEĞİL..BAK ATATÜRK HİÇ KİMSENİN AYAĞINA GİTMEDİ ,PUTİNDE GİTMİYOR BAK ABD PUTİN E GİDİYOR,,BÜYÜK DEVLET ADAMI KİMSEYE GİTMEZ ONLAR GELİRLER,, 2
    • Airporthaber 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:48:37 Bana Erdoğan'a bak nasıl ağırlanıyor diyen arkadaş ben Ak Partiliyim. Bahsettiğim şeyi anlamanı beklemiyordum zaten. Beni anlayan anladı. Yazdıklarım ideolojik değildi oraya çektin ama tekrar edeyim, anlamanızı bekleyemem kapasite meselesi. Benim itirazım yüzde 20 oy alan bir partinin genel başkanının ziyareti ana sayfada yer bulabilirdi. Bunu da airporthaberin yanlışı olarak gördüm ve eleştirdim. Fazla uzatmanın anlamı yok. 3
  • Vatandas 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:04:22 HELAL SANA HAMDI BASKAN YA BU GANDI MIDIR TIPITIP MIDIR NEDIR YA AYCININ TUNCELILI HEMSERISI UTANMADAN DESTEK ICIN GELDIM DIYOR HANGI HAVAYOLU ILE GELDIN GANDI SIKILMADAN UTANMADAN YALANCILAR PARTISI LIDERI AYCINEDE BU YAKISIR THY GREV OLSAYDI UCABILECEKMIYDIN GANDI KEMAL AMA BU YARIN YALAN BASIN ACIKLAMASI YAPAR DERKI THY GREV VARDI BENDE EMEKCILERE DESTEK OLMAK ICIN THY ILE UCMADIM AVRUPADAN AIR FRANCE ILE GLDIM DERSE SASIRMAYIN BUNLARIN HAMURUNDA IFTIRA ATMAK VE YALANCILIK VAR AYCININ HEMSOSU NE OLACAK HAMDI BASKAN HAMDI BASKAN KIMSEYI AFFETME SIMARANI KAPININ ÖNÜNE KOY O 305 HALA RÜYA GÖRÜYORLAR ISE DÖNECEKLERMIS DIYE TABI BALLI BÖREK YAGLI CÖREK MAASLAR GITTI HAYDI SIMDI ÖZEL SIRKETE 1000 TL CALIS GECTI BOR UN PAZARI SÜR ESEGINI NIGDEYE AYCIN SIZIN SIRTINIZA BINER DAHA 11
  • Sayın Hamdi Topçu 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:03:44 Çok başarılı bir tespit yapmışsınız, hava-iş in sosyal paylaşım sayfasına girdiğinizde yada grev'e destek veren kabin memurlarınızın sosyal paylaşım sitelerindeki resimlerini incelediğinizde ne halde olduklarını göreceksiniz. Bir çok global şirketin çalışanları hakkında markalarını lekeleyip lekemediklerini buralardan takip etmektedirler. Şurası bir gerçekki kabin tarafına çok yüksek ücretler ödüyorsunuz acilen kabin hizmetlerini özelleştirerek hem maliyeti düşürür hemde daha kaliteli bir hizmet sunmaya başlayacağınızdan kuşkunuz olmasın eminimki sizlerin ve değerli yönetim kurulu üyeleri bunları değerlendiriyorlardır acilen eyleme dönüştürmeniz dileğiyle, bu yorumu okuyan arkadaşlarımada şunu belirteyim ben kendi şirketi olan hobi olarak uçak ve hiç bir yerin yandaşın olmayan tamamiyle objektif olarak bakan kalite/hizmet mantığı ile bu yorumu yazıyorum. 12
    • doğru 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:20:10 kendi şirketi olan bir patron olarak, patron bakış açısıyla, doğru söylüyorsunuz. THY'de kabin sendikası sayesinde Türkiye şartlarının üzerinde ücret alıyordu. Çalışanlar sendikanın değerini bilemedi... Korktu kaçtı, şimdi utanmadan bahane buluyor yok sendika şöyle yok ayçin böyle yok 305... bunlar bahane sonuçta... greve katılır, sendika yönetimini seçimde değiştirirsin. Sendika şarlatanlığa son vermeli artık gidin TİS'i THY'nin şartlarıyla imzalasın artık. Çalışana 4 bi yeter zaten. tavrından belli. 2
  • Kalite? ye... 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:01:51 Kıskançlığın, fesatlığın, çekememezliğin bu kadar da kalitelisini görmedim :)))) Gerçekten yazık size ve sizin gibilere.. Anlayabileceğine inansam daha çoook şey yazardım ama bunu alabilecek kapasiteniz yok. Olsa zaten böyle ezik cümleler kurmazdınız. Ne hale düşürüyoorum kendimi diye silkelenirdiniz. Ne kıskandın beee yaawrumm:))) 4
    • VATANDAS 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:12:57 YAPMIS OLDUGUN SERVISTE VERDIGIN 1 TAS KAHVE VE 1 BARDAK SU BU KADAR MAAS VERILIRMI SIZE OTELCILIK VE TURIZM OKULU MEZUNLARI VAR HEMDE KALIFIYE THY INSALLAH BU OKULDAN MEZUN OLAN INSANLARI ALIRDA SIZIN GIBI SADECE DINI IMANI PARA OLANLARI TEMIZLER UTANMAZLAR EZIK OLANLAR SENIN GIBI KALIFE OLMAYAN HOST VE HOSTESLER 8
    • ... 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:26:57 isim rumuz tam olmuş "vatandaş".-tas-?-kalife 0
    • vatandaşa 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:30:39 seni Allah a havale ediyorum ... 0
    • vatandaşa 16 Mayıs 2013, Perşembe 21:58:08 noooldu başvurdun da almadı mı thy seni:)) canm benim yaa düşün bak ben o kadar zekiyim ki çay kahve verdiğim işten ayda 5 bin, 3 ayda bir de 8bin kazanıyorum :)) kafa budur arkadaşşş:) az çalış çok kazan. demekki doğru yerdeyiz 0
  • thy 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:01:03 başkanımızı kutluyoruz,,uçucuların bu paralara çalışması zaten büyük bir haksızlıktı,sıra şirket içindeki gelir düzeyini dengelemeye geldi,süreci merakla takip ediyor ve bundan sonra yapılacakları merakla bekliyoruz 5
  • Yasas 16 Mayıs 2013, Perşembe 17:59:57 Bu gandi ve ayçil aynı. İkiside çok komik adamlar 6
  • SyTopcu ya 16 Mayıs 2013, Perşembe 17:58:47 Seversiniz sevmezsiniz, size temel daha sirin gorunebilir belki ama, sozunu tutan , yilik olmayan hamdi topcudur. Son dk cikislari ile bence birligi saglamis, sefkat sozleriyle ise kalplere ulasmistir. Asil simdi sorumluluk baskiyor sy topcu!! Sefkati sevgiyi adaleti soz verdiginiz gibi saglamali ve 24un 23 u aratmamasi icin elinizden geleni yapmalisiniz. Aycine gelince!! O artik bitmistir! Calisana topluma ve isverenevdaha saygili baskan elbet secilecektir. Bu surec gostermistirki; basarisiz olan GREV degil; bizi greve goturendir! Basarili olan ise stresli ve karman corman oldugumuz anlardaki cikislari ile sirketiniz olmustur. Umarim mutlu oluruz.. Olmazsak sy topcu yeni bir kan yeni bir baskanla daha saglam grlecegimize emin unuz! 7
  • sade vatandas 16 Mayıs 2013, Perşembe 17:58:06 hey gidi lufthansa emekçileri 2 gunde kabul ettirdi isteklerini... greve cagdısı diyen cahiller 1 ay önce almanya da olanları biliyorlar mı? emek veriyorsan karşılığı sadece para değildir.. insanca çalışmaktır!! ileri demoksiye nasıl geçtiğimizin resmidir bu grev.. ileri yusuf hamd(i)emokrasi... bana dokunmayan yılan bin yıl yaşaşın'cılar. o yılan donup dolaşıp burnunuzun dibine gelince ne yapıcaklar acaba )) inceleyin diğer havayollarını ondan sonra greve hayır diyebiliyorsanız köle olmayı göze almışsınız demektir... bu kadar kar yapan şirket aslında sizsiniz hamdi değil!! bu grev bir kere kırılır ikinci kez istesenizde bi grev hakkınız olmaz.. uyanın az biraz.. pilotlara da söylenecek söz yok.. aferim onlara.. adamız diye gezmesinler aramızda.. kimse kimseyi greve katıldı diye kovamaz... anayasal hak ve koruma altında!!! herturlu hukuksuzluga karşı sessiz çogunluk yuzde 49 olur kendileri arkanızda korkmayın bu kadar! hostes alımları sırasında parti listelerinden katılanlar okumasın!! 4
  • Mantık 16 Mayıs 2013, Perşembe 17:55:53 Ben de onu soracaktım Sayın Gandi ye :) Hangi uçakla geldin de; neyin grevine destek verdin diye :) Ama Kılıçdaroğlu :) Yarın grevi başka bir havayoluna aitti diye açıklama yaparsa şaşmamak gerek :) 23
  • 305.. 16 Mayıs 2013, Perşembe 17:55:24 kurallara uyuyolarmış herhalde uyacaksın 24.tis imzalanana kadar 23. tisi uygulamak zorundasın neyin artisligini yapıyorsun sendikanın kazandırdıgi haklar üzerinden prim yapıyorsun. ayrıca sıvıl havacılık kurallarına uymak zorundasın zaten kımın gemısının battıgını gorecegız..GREVDEYIZZZZZ 6
    • VATANDAS 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:06:32 HADI CANIM RUYADAN UYAN ARTIK SENIN ICIN THY BITTI ÖZEL SIRKETE TIPIS TIPIS 1000 TL MAAS SANA YETER AYCININ ADAMI OLARAK ORDA SENDIKAL ÖRGÜT CALISMASI YAPARSIN AMA SENI ALACAK VARMI CIN ALI KAPIYA BILE YAKLASTIRMAZ EN BÜYÜK THY HAMDI BABA 6
    • Vatandaş'a 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:30:23 Niye baba diyosun adama???:) 0
  • DENİZ 16 Mayıs 2013, Perşembe 17:53:36 KILIÇDAROĞLU AYÇİN TENCERE KAPAK..305 KİŞİ İÇİN ÇOK ÜZÜLÜYORSA BULSUN BİR İŞ KILIÇDAROĞLU, THY DE KURTULSUN 305 KİŞİDE 24
    • ... 16 Mayıs 2013, Perşembe 18:22:42 Öyle kolay değil 1
  • .... 16 Mayıs 2013, Perşembe 17:53:14 sayın topçu bu çağrıyı neden 29 mayısta yapmadı acaba 7
  • Hamdi'ye 16 Mayıs 2013, Perşembe 17:51:53 Yok ya! 3
  • aslı 16 Mayıs 2013, Perşembe 17:49:55 Ya doğru dur yalnız 1 mayısta bu kadar panzer gelmedi bu kadar polis yoktu savaş aracı bile geldi ne güzel bir görüntüydü tüm thy korktu :)))) ATATÜRK HAVA LİMANI ÖLDÜ KORKUDAN YÖNETİCİLER İŞE BAŞKA YERLERDEN GELDİ:)))) 6
  • Kalite? 16 Mayıs 2013, Perşembe 17:48:30 Sayın Topçu, siz bu çalışanlara kaşıkla değil,kürekle bence maaş ödüyorsunuz..... Sebepmi? Çünkü ne yazıkki çoğu eğitimsiz,güleryüzsüz ve sadece para peşinde koşan şahıslar imajı inanın herkesin ve medyanın dilinde.... 13