HAMDİ TOPÇU’DAN FLAŞ AÇIKLAMA…

    Çok beğenilenler

  • maç 90 dakika 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:11:45 hava iş'in facebook sayfasında greve katıldığını ve uçuşuna gitmediğini belirten yüzlerce çalışan var, ellerindeki nöbetçiler belki 3 saat belki 5 saat belki 1-2 gün içinde bitince grev etkilimi değil mi belli olur. 23
    • kesinlikle 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:19:37 aynen öyle,thy yönetimi hava-İş'e 'bak gördünüz greve kimse katılmıyor gelin artık masaya oturun'diyor,hayırdır bu neyin telaşı THY,kendileride biliyor ellerindeki adamla sadece bugünü idare edebileceklerini,DİK DURUN ARKADAŞLAR ZAFER YAKINDIR 21
    • zafer inananındır. 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:26:53 tk nin grev başarısız oldu söylemleri uçuş ve nöbet saati gelmemiş olan ve kararsızım gidip gitmemekte diye düşünen çalışanları etkilemek içindir, gecikmeler başladı ardından iptaller gelecek. tek yapmanız gereken "DİK DURMAK" 11
    • maç 90 dakika 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:28:55 ama sendika uzatmaları oynuyor... 22
    • FO 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:30:24 Baktım sayfaya yüzlerce değil, bilemeden 10-15 kişi var, 10-15 kişi greve gitse borajet bile etkilenmez 14
    • fo'ya 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:45:36 yalancı ne olsun? 4
    • bmx 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:50:05 eğitimi bitmiş yada yarı bitmiş adaylarla bu açığı kapatırlar her kabine 1 tecrübeli yeter diğerleriyle döndürürler bu işi sönmüş ateşi alevlendirmek zordur.grev başarısız oldu bence.dünyadaki gervlere bakarsanız anlarsınız.zaten sendikanın yaptığı basın açıklamasıda bunu gösteriyor.Yönetim işçiye kuruma sahip çıktılar diye motivasyon artırıcı uyguluma yaparsa grev 48 saatte biter zaten 24 saatte bir şey çıkmazsa artık bir şeyde çıkmaz. 5
    • phd 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:13:05 keşke dediğiniz gibi olsa. Fakat çok bariz ki teknik ve kokpit greve katılmadan bu grev amacına ulaşamayacak. 3
    • maç 90 dakikaya.. 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:16:18 sen eğer 1-2 gün beklersen yandın. uçuştan gelenler dinlenmiş olacak o süre zarfında tekrar uçuş yazar ve bu böyle devam eder. benim bildiğim grevde iş tamamen durur. ilk seferine uçak gitmezdi. tek umut akşam uçuşları aksarsa o zaman birşeyler değişir. bu grev kötü yönetildi. bu grev kararı alınırken pilotlar olmadan olmayacağı bilinmeliydi. 5
    • uyanın 15 Mayıs 2013, Çarşamba 23:11:59 Dün sendika binasında bizi gaza getiren amirler BI'larını verip nöbete geldiler bugün. Ben mal gibi greve destek verdim başta. Tabii ki bu benim anayasal hakkım ama bu sendika bizi kandırdı. Facebook sayfasında yok şu sefer iptal oldu yok şu kaptan uçağı ankarada bıraktı otobüsle dönüyor falan yazıyorlar sürekli. O ankarada kaldığı iddia edilen uçağın pilotu benim nişanlımdı ve tüm ekiple birlikte tehirsiz geldiler. Yalan haber yapmayın yazdım beni engellediler. Nişanlım demişti grev yapma diye. Sendikaya inandım. Çok pişman oldum. Öğlene biter bu iş dedin sendika ne oldu? Eğer greve giden 150 kişi varsa dişimi kıracam. Bir tane amir destek vermez mi ya? Deli olacam. Gerizekalı mıyız biz? Anlamayacak mıyız yalanlarınızı? Tokyo seferinde soun var dedi sendika 10 dakika geç kalktı. Parttimelar ile uçuyorlar dediler amaerika ve japonyaya olan uçuşların tümü kalktı. ER'lar akşama başlayınca şirket çökecek dediler 1 tane bile er'da sorun yaşanmadı. Sendika bizi kandırdı :( 1
  • oyuna gelmeyin 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:13:04 elinizdeki part-time ve eğitimi bitmeden uçuşa yollanan personel bitti galiba hamdi bey,esas bugünden sonraki uçuşları düşünüyosunuz ne yapıcaz diye,ben grev hakkımı kullanıyorum onurumla,grevi kıran arkadaşlar hiçmi vicdan yok sizde,bu kadarmı safsınız,yasal olan grev hakkınızı kullanın gitmeyin uçuşlara sendikasız kalırsak halimiz bugünden kötü olucak,kanmayın bunlara aklınızı başına alın,greve devam thy pes edeceksin bunu sende biliyorsun,oyuna gelmesin kimse 26
    • yazık sana 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:46:08 Grev hakkı ne kadar yasalsa İş ve İşçi kanunlarına uymanda bır o kadar yasal mecburıyettir !!! Önce çalısman kanunun sonra sendıka hakları gelir... Senın ekmen kapın sendıka degıl THY dir.. Hakkını sendıka baskanını zengın ederek ve +305 kişiyi daha işinden ederek arama... kanuna uygun hak ara... İş bırakarak değil. İş bırakmak kanuna göre İşden atılmak için yeterli bir nedendir 18
    • operatione 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:51:55 Yazık sana , önce çalışmak sonra sendika hakları demişsin bu nedemek ?sendikalar neden var biliyormusun aç biraz kitap oku. ödenen paralar sendika başkanına mı gidiyor ? başkanın geliri nedir ? ben bilmediğimden bi açıklama getir. Yoksa yando ağızlarla garip şeyler demek boşa 6
    • Selim 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:43:59 Sen istemiyorsan uçuşa gitmezsin ama gidenlerin vicdanını sorgulama sana kalmadı. Bu baskıyı greve katılmayanlara kuramazsınız. Sendikasız geleceği hayal bile edemiyor olabilirler ama haklarını o yönden kullandılarsa SAYGI duymak ZORUNDASINIZ. 6
  • Tüm yorumlar

  • Recep 19 Ekim 2013, Cumartesi 16:49:58 Sayın Başkanım önce thy teknik taşeron itemsan v.b şirketleri ortadan kaldırıp şöyle TGS Gibi kaliteli şirket Adı altında toplarsanız seviniriz çünkü itemsanın verdiği adi kıyafetler bile yolcunun dikkatini çekiyor yırtık ve soluk çalışanına değer verilmiyor.Saygılar. 0
  • bir dost 16 Mayıs 2013, Perşembe 23:47:58 arkadaşlar sendikasız çalışmayı ne zannediyorsunuz acaba şu yaptığınız grev kırıcılığıyla geleceğinize ipotek koydurduğunuzu anlayacaksınız ama iş işden geçmiş olacak unutmayın hak verilmez alınır 0
  • yolcu 16 Mayıs 2013, Perşembe 13:46:39 hamdi bey sendikayla 305 hariç tüm şartları kabul ediyor...sendika 305 dayatıyor..sendikada haklı tabi; kendi yüzünden attırdı milleti...sendikanın geliri 305 kişiye her ay 2500 vermeye yetiyor giderlerden tasarruf etsin her ay 2500 versin atılanlara...9000 üyesi var.aylık verdiğiniz paraları siz biliyorsunuz ...hesaplayın .... 0
  • Hadi ya !!! 16 Mayıs 2013, Perşembe 13:23:17 Size ve THY yönetiminin hiçbir kadrosuna inanmıyorum, güvenmiyorum ! Biz paraya satmadık onurumuzu,gururumuzu... Siz dahil kimsenin de kölesi değiliz ! Bizi satın alamayacaksınız ! 3
  • Çadır 16 Mayıs 2013, Perşembe 11:59:50 Çadır madır yok. Millet ağaç altında takılıyor. Sendikanın çadır alacak parası yok mu acaba? 1
    • yolcu 16 Mayıs 2013, Perşembe 13:41:46 bedava güneşleniyorlar boşver 1
  • MERAK&RAHATLAMA 16 Mayıs 2013, Perşembe 07:51:30 ŞİRKETİMİZ BİZE NE VERECEK MERAKLA BEKLİYORUM, BOŞUNA KORKMUŞUZ GREVDE NE OLACAK, BİZE BİR ŞEY OLUR MU DİYE. HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLDU. UÇAMAYIZ SANIYORDUK. HEM UÇTUM, HEM SENDİKANIN TACİZİNE UĞRAMADIM, SAÇIMI ÇEKEN OLMADI, TÜKÜREN OLMADI, KİMLİĞİMİ İSTEYEN OLMADI, HEM UÇUŞ ÇOK GÜZEL GEÇTİ, HEM DE ŞİRKETİMDEN BİR GÜZELLİK BEKLİYORUM. OHHHHH BE, DAHA NE İSTERİM. 8
    • Ibrahim Hakkı 16 Mayıs 2013, Perşembe 09:33:24 Gorelim Mevlam ne'yler, Ne eylerse güzel eyler.. Her şerde bir hayır vardır. Bu sendika şerrinin hayrı da oldu galiba:) 6
    • 305 den biri 16 Mayıs 2013, Perşembe 10:45:42 boş günlerinizin bir günü değiştirilebilir bir günü yatıdaki gününüze sayılması, haftalık mesainizin 36 saate çıkarılması,eksik yatan mesailer,mesainizin tutmadığı uçuşlara zorla gönderilmeniz ve daha insalık dışı uygulamalar..daha arkası gelir de bu sefer de biz ohh çekeriz.. 2
  • HAMOŞ 16 Mayıs 2013, Perşembe 07:02:08 BENDE SANA ŞEVKAT GÖSTERMEK İSTERDİM AMA GÜCÜM YETMEZ... 0
  • böl ve yönet 16 Mayıs 2013, Perşembe 04:02:07 havayollarında operasyonun iki önemli ayağı uçucular, kabin kokpit olarak birbirine düşürüldü; şimdilerde kabin a.ş. konuşuluyor, part time, kadrolu, sözleşmeli; kokpit zaten her şartta bu işlere girmezler, onların derdi başka, asker,sivil,yabancı,az para,çok para vs, yer personeli de var, eski ve deneyimli personeller bu süreçte tasfiye edildiler, kalanların sesi çıkmaz; tgs var elbette, ayrı bir kuruluş, satış,trafik,opr onlarda, hiç şansları yok zaten, çalışacaklar ve ağlamayacaklar, teknik, işte durumu, önce teknik olarak ayrıldı, hat bakım, habom, tec olarak parçalandı, itemsan var bir de; kalanlar kapsam dışı, yurt dışı, taşra,genel müdürlük,kargo,eğitim zaten ayrı düşünüldüğünde, ben bu yönetimi tebrik ederim, 10 yılda bu kadar yapılır, sonrasını da göreceğiz. "müneccim olmaya gerek yok, görmemek için özürlü olmak lazım" ki burada hem özürlü arkadaşlarımızı hem de yine de bu direnişe katılan arkadaşları da tenzih ederim. bu şirket kimseye kalmaz, hayat da öyle, saygılarımla. 0
  • tipki tgs diyene 16 Mayıs 2013, Perşembe 02:48:38 Teknik gözünde epey düşük galiba. Açın nedir yazsan nasihat verirdik sana. En ucuz maaşı yapmışsın. Tekniğin Beyin ve bilgisinin ritminin onda biri olabilir misin acaba. Tahdillerini bir araştırma bakalım. Ezikligin aşikar... 0
  • HELAL SANA ! 16 Mayıs 2013, Perşembe 00:46:37 HAMDİ BEY ' E HELAL OLSUN, İŞTE BUDUR, DEDİĞİNİ YAPAR PERSONELİ ONLARI YÜZ ÜSTÜ BIRAKMADI CANLA BAŞLA GÖREVİNE DEVAM ETTİ PERSONELE DE HELAL OLSUN, NE THY, NE YOLCU NE DE ÇALIŞAN BU DURUMDA KİMSE MAĞDUR OLMUŞ DEĞİL OLMASI GEREKEN DE BUYDU BENCE , EEEEEE, BU TÜR DAVRANIŞTA BULUNAN PERSONELİNİ DE HERHALDE ÖDELLENDİRMEK YAKIŞIR HAMDİ BEY'E ALLAH HERKESİN YARDIMCISI OLSUN, ..... 1
  • Sami YAVUZ 15 Mayıs 2013, Çarşamba 23:15:25 SAYGIDEGER SAYIN BASKAN KI UZUN ZAMANDIR SEVEREK GÜVENEREK THY YOLLARI ILE UCUYOR VE SEVINIYOR GURURLANIYORUM BIR YURTDISI NDA YASAYAN BIR VADANTASINIZ OLARAK LÜTFEN BÖYLE SAKALARI BIRAKIN YÜZÜNÜZ NASIL GÜLÜYORSA CALISANINIZDA MEMNUN EDERSNIZ O INSANLARIDA SEVINDIRIRSENIZ O ZAMAN SAMIMIYETINIZI ANLAYACAGIM BABALAR EVLADLARINI KORURLAR NASILKI BIR AKSAKLIK OLMADI GUN BOYUNCA TAKIP EDDIM KUTLUYORUM TÜM THY CAMIASINA BASARILI GÜZEL HUZURLU HEB BERABER HAYIRLI GÜNLER TÜRKÜN GÜCÜNÜ ORADA GÖRMEZ INSAN BIZ AVRBADA COK GÜZEL GÖRÜYORUZ HERKESE INSALLAH BU SIKINDIDA ELEMSIZ ATLADIR O KARDESLERIMIZEDE HÖSGÖRÜ SABIR DILEYEREK ISKLERINE DÖNMELERINI ARZU EDERIM BU ÜLKENIN BIR KURUSA MUHTAC EDMELERINE IZIN VERMEYIN TÜM THY CAMIASINA BASARILAR DILIYORUM INSALLAH BIR THY YOLDA KALMAZ SÖZÜ SÖZ UCUSU HUZURDOLU HAYIRLI GÜNLER SAYGILARIMLA. 1
  • c/a 15 Mayıs 2013, Çarşamba 22:31:06 ödül vermek istiyosa kimsenin canı yanmadan anlaşsınlar 1
  • flap 15 Mayıs 2013, Çarşamba 22:13:57 ee hava iş yıne uçucu personel sızleri yine sattı ..Bu olaya hıç şaşşırmadım .Sizler 2010 senesınde atılan personelın arkasında dursaydınız bu GREV farklı olur ve ses getırırdi..Sizler ne zannedıyordunuz ŞİRKET TGS fırmasını boşunamı getırdi aa uyanıklar ama basın tabii bunları bılmıyorr sızler devam edın 305 kişinin peşine düşmeye yakında SENDIKADA DÜŞMESINN ATILAY VE EKİBİİ.. 4
  • mlt 15 Mayıs 2013, Çarşamba 21:45:05 yazıklar olsun sözüm ona bu hava civacılara para ile geleceğinizi satıyorsunuz..ne biçim bir camiaymışsınız aiz yaaa 3
    • tlm 15 Mayıs 2013, Çarşamba 23:38:14 kardeş mesela para için geleceğini satmak değil.Arkasından gideceğin güvenilir bir sendikanın olmayışıdır. 1
  • senolksm 15 Mayıs 2013, Çarşamba 21:40:05 Ben Hamdi beyin sözüne güveniyorum. Yapacagım dedi yapacaktır. Bu sorun grevle çözülmeyecegini herkes biliyordu. Daha önce 305 arkadaşımız işinden oldu gereksiz yere. Şimdi kaç kişiyi işinden etmeyi düşünüyorsunuz? Düzelmesi gereken çok şey var bu kesin ama bu şekilde soruna sorun katmak anlamsız. Kabin memuru arkadaşlar haklı yönleri çok ama bu şekilde çözüm olmaz en azından Hamdi bey bu şekilde kaile almaz sizi. 10
  • cabin 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:36:13 ya allah askina cildirdiniz mi ya aklinizi mi kaybettiniz sendika baskani kimse kim su an oncelik revizyon 3 e gore calismaMAK . BUNUN NERESI ANLASILMAZ, BIZE HAKARET EDEN BOCEK GIBI GOREN , TROLEY MUAMELESI YAPAN BIR DURUMMA NASIL OLUR DERSINIZ? ARKADASLAR SASIRDINIZ MI NEREYE GIDIYORSUNUZ? YAPMAYIN BERABER KALALIM ANCAK OZAMAN SORUN HALLOLUR. DEGERLI KAPTANLARIMIZ BI KEREDE SAHIP CIKIN EKIBINIZE SIZ DE DEVAMLI SOYLUYORSUNUZ , SIKAYET EDIYORSUNUZ NOOLDUDA KOSARAK GIDIYORSUNUZ ? BIRAKIN TALPAYI ,ATILLAY BEYI, HATTA YONETIMI , SU AN SADECE MESAI LERIMIZ ,SAGLIGIMIZ EWIMIZ, INSAN OLMAK ADINA ELELE VERELIM.ESKISI GIBI YANYANA BERABER BIZLER AYRILMAZDIK KI HIC UNUTTUNUZ MU ?LUTFEN SON SANSIMIZ HEDEFTEN GOZUMUZU AYIRMAYALIM. BERABER KALALIM HICKIMSEYE IZIN VERMEYELIM ARAYA GIRMESINE .verilen sartlar kabuledilir gibi degil kendimiz icin serefimizle ARKADASLARIMIZI SATMADAN BIRBIRIMIZI SATMADAN BIZE YAKISIR SEKILDE GUVEN ICINDE DESTEK OLALIM . BIRBIRIMIZDEN BASKA KIMSEMIZ YOK . 1
  • camaroth 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:34:25 grev bombası patladı sendikanın elinde sendika nanik oldu yemedi yemedi yok ya.. grevmiş türkiyenin önündeki en büyük sorun grevdir sendikalardır net olarak söylüyorum.. 5
  • Tıpkı TGS 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:33:16 deki gibi olacak. Yer hizmetleri 4 yıl önce taşeron firma (kargo kısmı) çalışıyordu da 1600 TL maaş alıyorlardı. Şimdi 800 TL ye bal gibi çalışıyor millet. TGS personeli Sendikalı da olamıyor. THY de 3 yıl sonra kabin 1300 TL, Pilotlar 7-8000 TL, falan alacak. Tknik ise TGS ile aynı düzeyde olacak.. herkez eziiiikkk olacak. 2
    • tyler 15 Mayıs 2013, Çarşamba 21:45:49 pilotlar 7-8 bini rüyalarında görürler. nasıl afrikadan doktor getirdiler bak saçma sapan yerlerden 3 kuruşa pilot nasıl getiriliyor kolpa talpa nın gözüne içine baka baka nasıl çalıştırılıyor bu grev kırılsın bir kaç sene sonra görürüz. 0
    • yok olmaz 15 Mayıs 2013, Çarşamba 22:13:16 pilotlar 7-8 almaz guzel kardesim , oyle olursa bir tane pilot kalmaz ya yurt disina ya chartera giderler ayni paraya daha insanca ucmak icin.. Tek maaslarin dusemeyecegi zumre bizleriz.. herkese iyi ucuslar 5
    • c/s 15 Mayıs 2013, Çarşamba 22:55:17 Dünyada kabinin teknikten fazla maaş aldığı tek havayoludur thy. Thy den dışarı sadece teknik personel gider diğer herkes ballı thy böreğinin peşindedir. 0
  • Sendika 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:24:48 Sendika içerisindeki akil insanların artık devreye girmesi gerekiyor. Sendika yönetimi iki konuyu bir birinden ayırmalı, 305 konusunu TİS'den ayrı tutmalı, çalışanların haklarını gözetip öncelikle TİS'i işcilerin çıkarları doğrultusunda imzalamalı, sonrasında 305 için ayrıca mücadele edecekse etmeli. İş veren oturalım diyor, sendika 305 diyor. Hukuka intikal etmiş bir konuda artık neyin diretmesini yapıyorsun. Sendika asli görevinden uzaklaşıyor. Bu kadar dar görüşlü bir bakış açısıyla destek bulunamaz. Sendika işçinin çıkarları için mutlaka ayakta kalmalı. Sendikanın geleceğini, inandırıcılığını yitirme noktasına varan politikalara sendika içindeki akil kişilerin müdahele edip, yalan demeçler veren başkanın görevine son vermesi gerekir. CHP milletvekilinin yalanlaması bu sürecin sendika tarafından nasıl yalan yanlış götürüldüğünün ispatıdır. 2
  • teknik ! 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:23:28 Teknik ve kokpit greve katılmadığı için grev başarısızdır. kabin bir şekilde idare edilir ayçin artık istifayı versin ! helal olsun greve katılmayan kardeşlerime siz ödülleri hakediyorsunuz. ülkemizin havayolunu sahipsiz bırakmadınız hayatta hep başarılar ! 4
  • TAŞERON 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:15:07 Sayın Hamdi Topçu genel müdürlük binasında çalışan bir taşeron olarak grev sürecinde dik duruşunuz ve personele adaletli yaklaşımınız teşekkür ederım..Bizlerin aile geçim standartlarını zor sağlayan kazançlarımızla, grev sürecinde vede genelde canla başla ihanet etmeden serefli bır sekılde uzun saatler çalıştığımızı bılmenızı ısterız..hamd olsun kazandığımızla karnımız doymakta ekmek yedıgımız yere sırtımızı dönmeden görevımızı eksıksız bır sekılde ikinci sınıf çalışan olarak bakılmasına aldırış etmeden yapmaktayız..THY ailesinin her ne kadar taşeron çalışanı olsakta bizler ailenın bır parçası olarak hareket etmekteyiz..size her şartta guvendıgımızı bilmenizi isterim..personeller adına alacağınız kararınızda bızlerıde bır nebze düşünürseniz evlerımıze belkı bır ekmek fazla goturebılırız..saygılar 3
  • a 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:02:03 temelcike ne oldu bu arada bu rizeli sehzade atip tutuyor, temeli yedilermi acaba? bilen varmi? 0
  • makarnacımı dedin 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:40:25 tibik chp lafları yani boş konuşmalar 3
  • Bugünü kurtaranlar 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:21:06 Buraya yazıyorum, 2-3 sene daha aynı maaşı garantiledik, ama 5-6 sene sonra kabin memuru maaşı 1500tl, kaptan maaşı 8000-10000tl olacak tabiki enflasyon bazında bugünkü parayla.Artık bol bol şükür ederiz, işimiz olduğu için. Şükretmeyen ve vizyonu olmayan kaptanlardan ingilizcesi kuvvetli, tecrübeli ve bilgili olanlar, Emirates gibi uluslararası şirketlere terfi edecekler ne yazık ki. Artık orada insan gibi sürünürler, insan gibi yaşarlar, buradaki hayatı çok ararlar !! (Anlamakta güçlük çekenler, makarna kömüre fit olanlar için açıklıyorum, yazı sarkastiktir) 3
    • c/s 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:50:27 Tekniğin maaaşı artar belki 3
  • Balık Hafızası 15 Mayıs 2013, Çarşamba 19:11:50 305 konusunda yargı kararlarına uyacağını söyleyen bu zatı muhteremin şimdi söyledikleri doğru oldu!!!!! Allah'ım biz Türkler ne kadar balık hafızalı insanlarız!!! yada işimize öyle geliyor 0
  • 80.YIL 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:39:31 İlk kez buradan açıklıyorum,20 Mayıs tarihinde kutlanılacak olan THY kuruluşunun 80. Yılı Şerefine personele en az brüt olarak bir maaş ikramiye verilecektir. 5
  • THY ZARAR ETMESİN 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:34:28 PAZAR PARALARINI KALDIR , ÜÇ AYLIK PRİMLERİ KALDIR ,ÜCRETLİ UÇUŞU KALDIRKİ HISSEMİZE DÜŞEN PARA ARTSIN HİSSE M GELİR SAGLASIN. 7
    • hisseci 16 Mayıs 2013, Perşembe 02:32:54 kaç paralık adamsın!! 1
  • Suc var ortada!! 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:22:43 Yalanlarla grevi kırdık naraları atıyor yonetim.suc ısleyerek yada hıleyle.sen yaptır baska havayollarına ucuslarını.+ sxs ekıplerını de ucur;geliyorum hava at basın karsısında.yuhh sıze be 4
    • mustafa 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:58:02 hamdi topcu dogru söylüyor ben atatürk havalimanında çalışıyorum ve herşey hergün gibidi ne uçuşlar aksadı ne bişey sadece arkadaşlrımızın morali biraz bozuktu ve thy yönetimi bunu düzeltecek inşaallah... 5
  • Denizci 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:33:03 İşletmesine sahip çıkan görevine bağlı personeline karşı kıyak yapma sırası Hamdi beyde ... 5
  • XXXXX 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:30:28 Yine mi söz verdi Hamdi Topçu? 3
  • Taraftar 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:17:54 GOSTER BİZEE GOSTER BİZEE HAYDİİİİİİİ SEFKATİNİ SEFKATİNİ HAMDİİİİİİİİ !!! 2
    • tc-aph 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:22:26 işte airporthaber'in eleştiri ve ahlak sınırları içindeki yorum. bravo. 5
  • tiyatro 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:07:48 16 yıl önce de danışıklı dövüş diyordum, hep öyle dedim ve bugün de danışıklı dövüş diyorum. Bunun böyle olduğunu görmek için öyle tecrübeye falan da gerek yok. Ülkemizde ve bu işyerinde sendika ve işveren kendi menfaatinden başka bir şeye hizmet etmez. Bunu yaparken de işbirliği içerisinde çalışandan azami faydayı sağlarken asgari hakları nasıl vermeyizin hesabını ,planını ve senaryosunu  kapalı kapılar ardında hazırlarlar. Çalışana da bu senaryo içinde figüranlık yapıp bocalamak düşer ve zararı sadece çalışan çeker... Bunun ispatı da onlarca yıl süren sabit sendika yönetimleri ve sözde  en hırslı  ve mücadeleci görünen yönetimlerin bile değişen iktidar ve işveren profiline rağmen yönetimde kalabilmesi ve  anlaşma sağlayabilmesidir... Bazıları buna başarı ve profesyonellik demekle bu ülke ve coğrafya gerçeklerine rağmen ancak kendilerini kandırırlar... O yüzden gerçekleri görmekle beraber bireylerin mutlaka bir gün Hakkın batıla üstün geleceği umuduyla fikir ve çalışma içinde olması gerekir ki bu kişi ve toplum huzuru ,geleceği ve dirilişi için şarttır... 1
  • Habom personeline 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:38:29 Bu isteğini buradan değil, greve katılarak yapmalısın! Buradan onlar duymaz. 3
  • BİR_İSTANBULLU 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:35:52 MAÇIN SKORU TAHMİNLERİ BOŞA ÇIKARMADI, YÖNETİM EZİCİ ÜSTÜNLÜKLE GALİBİYETİ YAŞIYOR! 6
  • ab 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:33:04 Anlamadığım bişey var. Bu grev 305 kişinin geri alınımıyla igili değil mi? Yönetim neden bu kadar diretiyor ki? Alsın herkes mutlu olsun. ZOr bişey de değil hani.. 2
  • Kaptan 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:32:56 Bu grev tüm hava-iş sendikasına bağlı çalışanlarındır. Grev günü ve saati çok önceden belirtilmiştir. Sadece kabin ekipleri değil, biz kaptanlar da bu greve katılmalıyız hatta tüm yer personeli de. THY büyük bir şirket ancak ortada belirlenmesi gereken kurallar ve haklar vardır. Ben de herkes gibi bu haklarımın devam ettirilmesini istiyorum. Eğer bugün bu hakları kaybedersek bir daha asla geri elde edemeyiz. Buradaki herkes işimizin zor ve stresli olduğunu biliyordur eminim. Başta boş günlerin kaybı olmak üzere haftalık ve aylık ve de yıllık uçuş saatlerimizin artması, limitlerimizin zorlanması söz konusudur. Herkesin elini vicdanına koyması gerekiyor. Bu grev çok gereklidir. Ama birkaç kişi ile değil tüm THY ailesinin katılımıyla. Sonra maaşlarımızı, ikramiyelerimizi alırken insanın kendini sorgulaması gerekmesin!!! 1
    • Kaptan 2 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:10:11 Adam gel tüm geçerli hakların aynı kalmak üzere TİS'i imzalayalım diyor. Ne hak kaybı? 5
    • Kaç kişiyiz 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:37:08 Olduğundan başkası gibi yorum yapan kaç kişiyiz!!! 0
  • Operations center 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:29:17 THY operasyon binasındaki tüm birimler çalışıyor.Greve apron binasından bir kişi bile katılmadı.Nöbetçi kabin memuru arkadaşlarımızı hepsi nöbete geldi , kendi nöbet uçuşlarına gönderilmeseler bile itirazsız her uçuşa gitmeyi kabul ettiler.Kalkış oranı her zamankinin üzerinde.Bundan sonra artık Hamdi beye memur ve işçilerine gereken ücret artışını vermek yakışır.Hep torpilli müdürlere ve başkanlarada indirmeyin artık biraz biz normal işçi ve memurlarınızın yüzü gülsün Hamdi bey.Biz görevimizi eksiksiz yaptık şimdi sıra sizlere yakışanı yapmakta.İnşallah 2013 de şirketimizi 3.kez avrupanın en iyi havayolu firması yapıcağız. 2
  • habom personeli 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:25:59 Lutfen bizimde sesimizi duyun.Turkish Technic standartlarında olmak istıyoruz. 4
    • Teknik aş tis 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:41:11 Sizin teknik aş tis içerisinde değerlendirimeniz daha doğru olur. 0
  • AĞANIN ELİTUTULMAZ 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:19:16 SEVİYORUZ SENİ HAMDİ BABA , SENİN SÖZÜNE GÜVENDİK ŞİRKETİMİZE SAHİP ÇIKTIK , UMARIM SENDE BİZ TORPİLSİZ MEMUR VE İŞÇİLERİNE SAHİP ÇIKARAK HAKLARIMIZI KORUYARAK BÜYÜK ŞİRKETİMİZE YAKIŞAN ORANDA BİR ÜCRET ARTIŞI SAĞLARSIN EEE NE DEMİŞLER AĞANIN ELİ TUTULMAZ... 12
  • SENDİKA OUT 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:18:36 KEŞKE HERGÜN GREV OLSA BU NE BÜYÜK BAŞARI DEMEKKİ GREVE KATILMAYAN THY ÇALIŞANLARI GEREV KARSI DAHADA ÖZVERIDE BULUNMUS SENDİKA EBEDİYEN TACA CIKTI :) 2
  • BI cı FO 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:16:49 Bugün BI cı olanları da görün Hamdi bey Walla billa grev yapmadık :)) 4
  • cocuk kandir 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:16:39 Grev sonrasi surpriz varmis, cocuk kandiriyor adeta ,grev sonrasi Sonun Baslangici olacak bu sirkette ,Hicbirsey eskisi gibi p,ayacak 5
    • ÇOCUK KANDIR 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:28:24 KESİNLİKLE KATILIYORUM BU YORUMA 2
    • cocuk kandir 16 Mayıs 2013, Perşembe 00:46:51 sen qncak kendi cocuklarini kandir, odul,surpriz vs sen kim surpriz lafi kim sen den ancak felaket haberleri gelir ,hicbirsey eskisi gibi olmayacak bu sirkette 0
  • King of sky THY 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:13:35 Evet tokyo 25 dakika gecikmis arkadasim ama neden geciktigine bak ekip yaziyomu ,hayret bisey yaaaa .thy tarihi rekor kirdi tam gaz ileri :))))) 6
  • YENİLİKÇİ 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:08:21 ATİLAY AYÇİN BEY NE ZAMAN İSTİFA EDECEK?SİZCE EDERMİ DERSİNİZ? 5
  • Operasyon 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:06:08 Herkes sussun. Zamanında kalkış %97, iptal sefer sayısı 0. Sezonun en iyi performansı. Çizik yok. Sky is clear, good day to fly. 6
  • KM 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:01:17 Bu sendikayla yola çıkan 305 arkadaşımız gibi yarı yolda bırakır.Güvenimiz kalmadı.Tek çare atilay ağanın istifa etmesi. 5
  • Cobra 66 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:59:13 PHD'nin yazdıkları ders olarak okutulacak nitelikte. Tüm objektif düşünen ne yapmalıyım kaygısı taşıyan çalışanlar tarafından iyice okunmalı. Teşekkürler PHD. 0
    • phd 15 Mayıs 2013, Çarşamba 23:21:53 rica ederim. Greve katılan ya da katılmayan herhangi bir çalışana yardımcı olabilmişsem ne mutlu bana :) 0
  • el klasiko 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:56:51 olmuş grev işi::)) 2
  • YETMEZ Mİ ARTİK 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:54:17 Bugune kadar haklar diyordunuz. Sadece 305 degil diyordunuz neden 352. Gun diyorsunuz 16000 kisi 351 gundur herhangi bir eylem icindeydi de bizim mi haberimiz yoktu??? Eğer butun calisanlara sayginiz olsaydi grevde 1. Gun derdiniz . İnsanlari kandirdiniz ucusa gitmeyin dediniz size inanip islerinden Ettiniz ARTİK YETMEZ Mİ BATTİKCA BATİYORSUNUZ. 1
  • line maint. 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:52:22 su anda isyerindeyiz teknik firesiz is yerinde hepimiz gorevimizin basindayiz. grev falan yok kimseyi kandirmayin.... 6
  • ANLAYISSIZLIK 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:49:20 Aycin hala 48 saatten bahsediyor Allahim git kardesim git artik giiiiiiiiiiiiiiitttt ama su son sozlesmeni hemen imzala ve cik git hayatimizdan yillarca yalanlarina katlandik artik git aycin cek ve git!! 2
  • Ah thy 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:49:11 İnsanları yasal haklarını savunamayacak şekilde korkutmuşlar. Sendika başkanı ile filan ilgisi yok bunun. Çalışma hayatında sendikacılığın sonunu işaret ediyor. Her şey para babası işletmelere teslim. Yarın birgün kömür ocaklarında aynı şey olduğunda bakalım ne diyeceksiniz. İşçi kendi hakkından feragat etmek istiyorsa elbette, buyursun, işverenin kölesi haline gelsin, ama sonra hiç bir şekilde hakkını arayamadığında şikayet etmesin, dava etmeye kalkmasın. Şu rezil tabloyu sendikaya yakıştıramıyorsunuz ama esas THY ye yakışmıyor. 2
  • b737-Teşekkür 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:47:00 Olayın özeti şudur; sendika 16000 çalışanın hakkını savunmak yerine sadece 305 kişinin derdine düşmüştür. Madem işten çıkarılanlar sendika için önemli neden diğer işten çıkarılan personelin hakkını savunmuyor? o sendikaya üye olan aidat yatıran kısacası ayçin'in ekmek kaynağı olan sendika üyelerine sırtını çevirmiş, kendini kahraman yapma peşine düşmüştür. Bilinç THY personeli de bu tuzağa düşmeyerek uçuşlarına devam etmiştir. Greve katılımın olmamasının tek nedeni budur. Çalışan personelin haklarıyla ilgili tek bir kelime sendika başkanının ağzından çıkmamıştır. Şayet çalışma şartları, ücretler, sosyal haklarla ilgili bir grev olsaydı elbette greve katılım olacaktı. Sendikacıların kendi kişisel çıkarlarına THY personelini alet etmelerine bugün THY personeli tokat gibi bir cevap vermiştir. Bu nedenle tüm THY personelini bu onurlu davranışından dolayı tebrik ediyorum. 1
  • tarafsız 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:46:16 91 senesinde greve giden calışanlar sonunda ne aldı koca bir HİC bu sendikayla olmaz sn aycin artık yeter tüm kadronla cek git THY calışanına yakışan bir sendika olsun artık ideolojik sendika değil 2
  • Selim 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:41:27 10 gün önce sendikanın davranışlarına dikkat çektiğimde herkes seri kötülüyordu. Şimdi herkes sendikanın karşısına dikilmiş aslan kesiliyor. :) Sizlere kocaman bir günaydın. 1
  • grevciler 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:41:10 bütün yorumlarda grevciler var nerdeyse. grev alanına bakıyoruz thy ile alakası olmayan saçma sapan insanlar. o parti, bu topluluk vs.. nerdesiniz thy personeli? yeni 305 arasına girmemek için evden mi yapıyosunuz grevi? hatta durun, biriniz sosyal paylaşım sitelerinde grup falan açsın 305 grevci bulurum diye. klavye başında herkes grevde maşşallah. hadi canım hadi giyininde uçuşa gelin veya ayçin evinize yemek söyler evden greve devam edin. 2
  • Rumuz Goncagül 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:40:48 yeter artık kimse grev yapmasın.Bu ne canım :) 3
  • ACELE 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:35:13 DURUN 3-5 GÜN GEÇSİN ONDAN SONRA GREVE DESTEK YOK DERSİNİZ. İLK GUNLER TABİKİ BURAZ AZ KATİLİM OLUR. 2
    • ???? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:52:00 Greve katılım yok ki. THY dediği gibi ödüllendirirse çalışanları sendika iyice biter. Grev dediğin başlar başlamaz büyük bir katılımla olur. Burada taşeronlarla grev yapılmaya çalışıyorlar ama yemezler. Hala grev grev diyorsunuz. Ortada grev yok. İdeolojik nedenlerle toplanmış 150-200 kişi var. 3
  • Kpt 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:29:34 Kokpit şirketi satmaz hakkınıda alır hakkınıda verir kokpit kimsenin maşası oyuncağı değildir.haktan hakkaniyetten yanadır 5
    • cocpite yanıt 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:16:01 O kadar para alan adam tabi ki satmaz şirketi. 0
  • İST grp 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:27:03 Milli servet düşmanı sendika ağalarına rağmen grevi kırarak işlerinin başında ekmeğine ve milli servetine sahip çıkan THY çalışanlarımızı ayakta alkışlıyorum. 5
  • YETER İSTİFA 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:21:40 ATİLAY AYÇİN AĞA İSTİFAAAAAAAAAAAAAAAAAA 8
    • Harranlı 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:28:28 Atilaycım, bir uçağı doldurmayacak adamla grev yaparsan olacağı bu... 1
  • tk grev 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:21:16 Arkadaşlar yavaş yavaş tehirler başladı.Ellerindeki nöbetçiler azalıyor.daha ER uçuşları olmaya başlayınca iyice tükenecekler.Herşeyi sütliman göstermeye çalışıyorlar.Hadi dayanmaya devam.Zafer bizlerindir.Sabrın sonu selamet.Burda bizlere düşen görev tanıdığımız tüm arkadaşlarımıza bir şekilde ulaşıp gerçekleri anlatmamızdır... 16
    • sallama 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:34:23 pardon tehir nerde? uçuş kodlarını göndersene tehirlerin? bizde bakalım :))) 3
    • YALAAAAAN !!!! 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:01:41 şimdiye kadar sendika olarak kandırdınız çalışanları halen de kandırmanın peşindesiniz ne tehiri ne iptali 500 den fazla sefer sorunsuzca yapıldı değil 500, 1500 sefer bile sorunsuzca yapılır 1
    • sallama ya 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:06:16 TK050 Tokyo :)) Kızardın mı? 2
    • sallama 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:29:55 VAY BE UHKM TAMDA BOZULACAK ZAMANI BULDU.NEDEN ACABA?? 0
    • sallama 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:14:25 3:40 toronto ucagi halen yerde. 1
  • ..... 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:19:27 Sallantıda olan Kings landing ten açıklama yani vaatler But winter is coming 4
  • Lale 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:15:46 Ayçin istifa yeter o koltukta oturdugun 305 kişinin başını yedin onun vijdanını yapıyorsun oyur masaya haklarımızı koru 305kişi içinde hamdi topçonun kapısında paspas ol. Tabi aldın 305 kişinin ahını çabalayıp dururken bizide yakacaksın. 6
  • seyirci 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:13:49 Yurtdışında yapılan grevlerin etkili olmasının sebebi yasal olması ve gerek iş mahkemesi gerekse çalışan tarafından tanınması. Buradaki sendika başkanı ise işe kişisel egolarını kattığı için olay buralara geliyor. Sendika sendika da madem neden 305 kişiyi kendi başına bıraktı?Kapı arkasında iş verenlerle anlaşıp kamera önünde don Kişot'u oynamasınlar. Yapılan eylem gayri resmidir sadece daha fazla kişi kandırma başarısı gösterilmiştir. 3
  • Kpt 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:12:01 Grev adı altında sirketi sabote etmeye calışan herkes aklını başına alsın. Bu şirket ekmek yediğimiz yer. Yaptığınız grev değil riyakarlık. Tarihte Vahdettinin sattıgından farklı degil. 10
  • phd (4) 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:11:56 Şimdi söz şirkette. rev. 3'ü geri çekmeli ve yaptığı yanlıştan dönmeli. Büyük şirketler bunları kabul edebilmeli. T Mobile, Toyota, Citroen sık sık hata yapan (global ölçekte) ama sonra özür dileyen ve yanlışlarını kabul eden şirketler. Hanginizin gözünde Toyota'nın imajı yerlere düştü? Şimdi thy hatasını kabul etmeli ve rev. 3'ün mantıksız olduğunu söyleyip çalışanlarına haklarını iade etmeli. Kabin A.Ş. dedikodularını dindirmeli. Yoksa korkarım ki bu grev bugün başarısız olsa bile THY'nin geleceğini çok tehlike altına alacaktır. 0
    • bravo 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:13:17 yurtdışında olup da şirket içini bu kadar iyi bilmeniz takdire şayan bir durum! 0
    • teşekkürler 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:27:23 O kadar çok şirket takip ettim ki eğitimim sırasında. Çoğu büyük şirketin stratejisini ezberledim artık. Zaten büyük şirketlerin çoğu birbirine benziyor genelde. 0
  • phd (3) 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:09:06 Bugün bu berbat sendikaya rağmen grev yapan işçilere de selamlarımı ve saygılarımı yolluyorum. Şahsen tanışabilsem ellerini sıkmak isterdim. Bütün korkutucu unsurlara rağmen (polis, medya, kötü sendika, hukuksuzluklar) hakkını savundu bu güzel insanlar. Siz inanın ki bu berbat sendikayı haketmiyorsunuz. İşine giden insanlara da onursuz, vatan haini, arkadaşlarını sattı demek çok ayıp. Böyle bir sendikanın arkasında gitmediler sadece. Eminim ki bir çoğu ağlaya ağlaya gitti bugün işine. Arkadaşlarının yüzüne bakmaya utanarak gittiler. Hiçkimse yaptığından pişmanlık duymasın. Sendika utansın. Eğer hem greve katılana hem greve katılmayanlara aynı hakları vereceğini iddia eden yönetim bu sözünü tutmazsa yönetim utansın. Siz her zaman başınız dik durun. Nasıl hukuksuzlukların yaşandığı bir ülkede çalışıyorsunuz. Benim yaşadığım ülkede sizin yaşadıklarınızın onda biri(Reyhanlı patlaması) hükümeti düşürür. Deniz Feneri davası bu ülkede ayaklanma çıkarır. 5
    • yine mi 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:24:36 hesap kitap işlerine devam galiba... 0
    • hesap 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:20:28 hesap kitap işleri bitmez. 0
    • ceo 15 Mayıs 2013, Çarşamba 17:53:45 seni ceo yapalım şirkete, valla yakışırsın, şu yazdıklarını onlar 50 yılda bir araya getiremezler,espri oldu. 0
    • phd 15 Mayıs 2013, Çarşamba 20:55:49 teşekkür ederim. Egolarından arındırılmış her yönetici benim dediklerimi der aslında ama maalesef Türkiye'de kalifiye yönetici çok var ama bu insanlar torpili olmadığı için torpilli egolu yöneticilerin altında çalışıyorlar. Ben şanslı azınlıktayım. Çok üst düzey olmayan orta büyüklükte bir şirkette orta kademede bir yöneticiyim. Benim üstümdeki bütün yöneticiler ağzım açık her hareketini kararını izlediğim her sözünden bir şey öğrendiğim adamlar. Onların üstünde ben olsam çok yazık olurdu bu adamlara. ama thy'de durum biraz farklı. Yönetim kurulu başkanı ile genel müdür arasında bile ciddi sorun var. Genel müdür çok iyi bir yönetici değil ama THY'nin en iyilerinden :) 0
  • T.C. İSTANBUL 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:09:00 SAYFADAKİ YORUMLARA BAKTIM DA GENELDE GREV DESTEKÇİSİ ZAT-I ZEVATLAR YARDIRMIŞ DURMUŞLAR...MADEM GREVCİSİNİZ DE BURDA NE İŞİNİZ VAR? GİDİN GREV SAHASINA DA BOYUNUZUN ÖLÇÜSÜNÜ ALDIRIN. İNTERNETTEN GREV YAPMAK ÇOK KOLAY...SİZİ GİDİ SANAL GREVCİLER SİZİİİİİ 7
    • Harika yaa:) 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:19:20 Süper bir yorum bayıldım ve tamamen katılıyorum.. 4
    • operatione 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:22:22 Yorumları okumuyormusun . sizi parayla mı tutuyorlar arkadaş. Bak bazıları smartphone demiş bazıları da gitmiyorum demiş.Ben thy çalışanı değilim sendikasız sömürülen bir çalışanım . Topla tüfekçe çevik kyuvvetle işten kovarız ha tehtitlerine rağmen insanlar burada bişeyler yapmak istiyor. Başarılı olurlar olmazlar ama ben onları destekliyorum . 1
    • troll 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:47:00 "bordo klavyeli"lerin farklı versiyonları. orak çekiç yerine klavye var bunların flamalarında. 2
    • grev 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:55:40 hepsi bos gun veya ER bosu grevcisi oldugu icin sadece klavye basinda esip gurluyorlar. yorumlarda grev bayraktarligi yapan kabin ekiplerinin hepsi ucusta ne is 1
    • okuyan-yazan 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:56:48 hem okurum hem yazarım...ayrıca gözlerim de gerçeği iyi görür...muhtemelen sıkıntı sende 0
  • KORAY 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:07:12 Yeni sendika başkanı,yeni temiz yüzler,toplanan paralar personelin yararlanabileceği tesisler yapılması,bunca senedir toplanan paraların nerde kullanıldığının hesabının sorulması son nokta ATİLAY AYÇİN İSTİFA ET ARTIK BIKTIRDIN. 0
  • km 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:07:01 Rev 3 de bakalım bu dualarınızı kendiniz için yaptığınızda kabul olucakmı çok merak ediyorum ,aynada kendi yüzünüzü görmeye zamanınız olmucak ! ailenenize nasıl zaman ayırcaksınız acaba ?!? 3
  • HERKESE 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:05:18 akıllı bir sendika olsaydı başta bu durum buralara gelmezdi. adam gibi oturur maaş zammını konuşur sosyal haklar konusunda çalışana yararlı bir TİS e imza atar. herkes bu gün güle oynaya işine gider hayat devam eder insanlara bu kadar stres yaşatılmazdı. 305 e gelince bu artık hukuk sürecinde hukuk devletiyiz madem hukuka inancımız olmalı. Haa yönetim mahkeme kararını hiçe mi sayıyor gider ona da dava açarsın mahkeme kararını uygulamıyor diye mahkeme gerekeni yapar. Kesinlikle mağdur olan bu 305 kişi haklarına er ya da geç kavuşurdu. ama bu diretme yanlış oldu galiba. Hem de çok yanlış. Eski grevlerde sorun sadece sosyal haklar ve zam pazarlığı şeklinde geçiyordu yanlış hatırlamıyorsam. Burada diretme var inat var. yine kaybeden her zaman ki gibi çalışan oldu. 1
  • phd (2) 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:04:46 Sendikasız bir işçi ezilmeye mahkumdur. İşçi haklarına sahip çıktığı gibi sendikasına da sahip çıkmalı ve bu yöneticileri sendikadan defetmelidir. En azından bu konuda birlik olmalı işçiler. 305 kişinin işe iadesi şartıyla toplu iş sözleşmesi masasına oturulmaz. Lufthansa'dan grev örnekleri verdik hep. 1700 uçuş iptal etti Lufthansa ve birinci günün sonunda şirket diz çöktü. Çünkü işverenin tasması işçinin elinde ve işçi de sendikaya inanılmaz güveniyor. 4 sende 3 başarılı grevi var sendikanın. Ülkede ekonomik büyüme %7 ilan edilmesine rağmen %3 zammı kabul etmemişti Lufthansa çalışanı. Bu yüzden grev yapmışlardı ve haklarını kazandılar. Kesinlikle toplu iş sözleşmesi dışında bir sebep olmadı hiç. Bunu Almanya'da yapmaya kalksanız işçi sendikayı yıkar dağıtır. Türkiye'de sendikacılık slogan atmaktan ibaret sayılıyor. Sloganla hak savunulsaydı Taksim'de her haftasonu devrim olurdu. Sendika örgütlenemedi. Sendika parçalanıyorç 3
  • İsim / Rumuz 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:03:46 Yoo benim ucusum vardi kimse arayip uusumu alip yerine nobet vermedi 1
  • phd (1) 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:59:18 daha önce de yazımda yazmıştım thy yönetimi herkesin uçuşunu alacak nöbet verecek demiştim. Herkes eksilemişti. Sanki ben greve karşıymışım gibi. Dediklerim çıktı. THY yönetiminin son bir yıldaki tek mantıklı hamlesi herkesin uçuşunu alıp nöbet vermekti. Şimdi grev yapan kardeşlerime üzülüyorum fakat facebooktan onların sayfasını da takip ediyorum ve yalan söylüyorlar zaman zaman. Ben bu konularda doktora yapmış biriyim. Hiç THY ölçeğinde bir firmada çalışmamış olsam da büyük firmalarda çalıştım çeşitli ülkelerde. THY şu anda kaç kişinin daha greve katılacağını bilmediği için nöbetlerle uçmaya devam edecek tabii ki. 2 gün sonra greve katılan sayısı kesinleşecek. Ona göre sabit planlama uçuşlarına dönecektir. Bu grev başarısız oldu maalesef. Bu grevin başarısızlığı sonrası hem haklı hem de güçlü olan taraf olan sendika yöneticileri düşünmeli. Sendika başkanı değişmeli. İşçileri bilgilendirmeyen, işverenin kucağına bırakan sendika başkanı değişmeli. Ama sendika ortadan kalkmamalı 1
    • phd'ye 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:39:54 Şu dakikaya kadar okuduğum en rasyonel yorumdu bu. Genelde her iki taraf coşku dolu iletiler yazmaya çalışıyor. Benim de yakın bir arkadaşım kabin görevlisi. İnsan endişeleniyor haliyle... 0
  • Kpt 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:59:00 Sendika EVET. Atillay aycın HAYIR. Bu grevin sonucu 0
  • BİTECEK 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:57:19 Atilay ayçin istifa et .Rahat ve huzurlu çalışalım.Yeter artık istenmiyorsun. 1
  • Kpt 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:55:19 Ekmek yedınız yere ıhanet etmeyın. Elinizde avucunuzda ne varsa size bu sirket verdi. Beyenmeyen bsaka yerde calıssın.sendikamı doyuruyor karnınızı 5
    • operatione 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:08:48 Şirket karın doyurmaz. Senin emeğin karın doyurur. Tabi bu şirketlerde oturarark para kazanan bir çok insan var . Onların karnını da şirket doyuruyor.Zaten onlarda greve katılmak değil herşeyin önünde olurlar. 2
  • .... 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:55:16 Thy 'den istifa etmis biri olarak grevi sonuna kadar destekliyorum.Katilimin olmadigi haberlerine de kesinlikle inanmiyorum... 9
    • kpt'ye 15 Mayıs 2013, Çarşamba 18:11:28 hahahahaha yazdığın yorumu okuduktan sonra senin kendi isteğinle istifa etmiş olduğundan şüpheliyim. 0
  • akil 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:51:45 bizim mahalle daha kalabalık olurdu nasıl grev bu,kağıttan aslan.... 2
  • Husran :))) 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:51:09 HALA GREV YAPIYORUZ DIYENLER,SIZDE AKIK CAR MI ? GERCEKLER ACIDIR! OLAY KAPANMISTIR. 2
  • ADALET Mİ? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:50:44 Şüphesiz Allah, adaleti, iyilik yapmayı, yakınlara yardım etmeyi emreder; hayâsızlığı, fenalık ve azgınlığı da yasaklar. O, düşünüp tutasınız diye size öğüt verir. (NAHL suresi 90. ayet) biz taşeronlara karşı adil olmanıza gerek yok biz sizden değiliz zaten. zenci taşeron 0
  • İsim / Rumuz 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:49:24 O zaman son 3 saat icinde 230 dan fazla nobetci neden kullanildi acaba?gunlerdir bugun icin hazirlik yapildigini hepimiz biliyoruz bugunu bir sekilde atlatacaklar,part timelarla flying seflerle.nobetcileri kalmadigi zaman gercek ortaya cikacak.insanlara kimse greve gitmiyor dusunesi yaratiyorlar ki aaksam ucuslari olanlar ucuslarina gitsin diye,buna kanmayin.ekip tahsis sabahtan beri ariyor.kac arkadasimla konustuysam evinde ucusa gitmemis,bi si olanlarida sabahtan beri arayip duruyorlar.hava-is in facebook sayfasindan takip edin diyor konustugum sendika temsilcileri. 3
  • Spider 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:48:58 Aksi şeytan grev günü hastalandim sendika ile grevleri ile alakam yok başımıza bir şey gelmez inşallah 1
  • Thy 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:48:04 Grev iş yerine gidip yapılmaz, evde yapılır. Bu yüzdendir ki hemen yorum yazılıyor. Bilmeyenler öğrensin. Ayrıca bize sağlanan imkanları çekemediğinizi zaten uzun yıllardır biliniyoruz. Bir yurt dışındaki uçuculara bakın sonra gelin tekrar tartışalım. Bir çoğumuz sapa sağlam girdik şirketimize, şimdi ise % 90 ında bel, boyun fıtığı var. Çalışma ve dinlenme şartlarını kimse bizden daha iyi bilemez ve anlayamaz. Zaten bizlerin maaşlarını ve imkanlarımızı kıskanan ve mevzu haline getiren zihniyetlerin anlamasını beklemiyoruz zaten. 1
  • midemeselesi 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:47:46 insanlarin agzina bir kasik bal calip sonrasinda dilenciye cevrimek boyle birsey olsa gerek. 0
  • İSTİFA 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:45:18 Ayçin ağadan istifasını bekliyoruz.Hemen olağan üstü kongre yapılsın.Sendikamıza genç temiz yüzler gelmesini istiyoruz.ATİLAY AĞA İSTİFA BEKLİYORUZ 6
    • Tamam da 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:51:28 Bu adam 25 yıldır o koltukta, demekki destekleyeni çok. Müstehak diyorum sadece. 3
  • Sütçü Beygiri 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:44:35 Ne güzel söylemiş Mevlana; "Lakin bir lafa bakarım laf mı diye. Bir de söyleyene bakarım adam mı diye..." 1
  • :)) 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:44:27 sürprizleri severim... 3
  • Adalet 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:42:33 Sen yasal hakkını kullanıp,şirketi zarar ettirmeyi,hak arayışı zannediyorsan;Thy'ları da en ufak hata da, yasalara dayanarak seni,yasal olarak atar. Hiç kimse de yasal olarak, bir şey diyemez. grevden önce demiştim ki ''en azından bu sefer emekçiler,ekmeleri ile oynama'' ama dinlemedin! Aldın mı şimdi, boyunun ölçünün karekökünü! 6
  • Şakşakçılık 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:41:46 Herhangi bir şirket kanun dışı eylem yapan çalışanına şevkat göstermek zorunda mı? diye sorana soruyorum; Hangi kanunsuz eylem? Mahkeme kararı böyle demedi, bakanlık bilirkişisi kanunsuzluk görmedi, yargıtay kanunsuz durum yok işe geri alınsın kararı verdi.. Eeee? Senin üstün zekan nasıl ulaştı burda kanunsuzluk olduğuna? Sen ya da Hamdi Topçu, yasalardan ya da bakanlıktan daha mı üst konumdasınız? Cahillikten mi yapıyorsunuz şakşakçılıktan mı? Grev hakkı elinden alınacakken eylem yapana kanunsuz denmez, yapmayana onursuz denir. 0
  • birlik olalım 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:41:08 THY işler hiç te iyi gitmiyo.Ama öyle gösteriyorlar.Türkiye nin her yerinden uçuşları bırakanlar otobüsler le dönüyolarmış..Daha sonuç için çok erken.Bekleyeceğiz ZAFER kimin OLACAK.. 6
  • Ağlamayın 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:41:04 O zaman durmak yok, uçuşa devam, mesaiye devam... 7
  • Yapma Hamdi 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:40:18 Sen kar payini cukka edip personele ödül olarak bir uçaga daha fotograflaini yapistirirsin!! Grev kiriclarina da bu yakisir... Direnmeye devam! 5
  • km 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:39:42 13:00 itibariyle 420 sefer icra edildi.Hamdolsun.Rabbim milli servet düşmanları sendikalardan korusun bizleri. 24
  • 305 derken??? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:39:40 Ayrica o şevkat degil şefkat'tir! Herseyi biliyorsunuz ya, bunu da bilin lutfen. Birseyleri bilmek demek her duyduguna inanmak demek degildir!!! 0
  • Pinokyo 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:37:35 İnanmadığın şeyler söyleme Hamdiiii, sende biliyorsun insanların şuan şirket aşkından değil senin korkundan ve sendikaya olan öfkeden greve katılmadığını onun için bana maval okuma. 7
  • SKYBOY 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:36:42 THANKS TO ALL WHO ON THE DUTY,WE ARE TURKISH AIRLINRS,WE ARE A FAMILY,WE KEEP HEALTHY GROWING AND LET THEM TALKING AND CURSING. 6
    • skyboya 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:45:41 sendika başkanına bunu mesaj olarak atsana :))) kesin o müthiş ingilizcesiyle bunu tehdit olarak algılayıp mahkemeye başvurur. 2
    • operatione 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:55:19 Bunu hamdi topçuya atsanız oda ingilizcesiyle bunu tehtid olarak algılardı . :) 1
    • SKYBOY 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:28:32 SKY BOY,DO NOT WORRY YOU WİLL GRAB 2 BAGS OF COAL WİTH THİS COMMENT... 0
  • atilayya 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:36:02 Atilay Sn Hamdi Topçu bey seni bekliyor .Paşa paşa ayağına gideceksin. 7
    • operatione 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:44:25 Sn Hamdi bey in ayağına atilla g,dermi gitmez mi ama siz paso gittiğiniz açık :)nede olsa emir kulusunuz. Alışmışsınız tek baş yönetilmeye . Heralde bu grevi atilla ayçin tek başına vermemiştir. 4
  • UCUS GUVENLIGIMI? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:34:52 Kabinin ucus guvenligi ile alakasi nedir acaba ,hadi kokpiti anladik adamlar ucmalari ereken saatin uzerinde ucuyorlar, uzerinde uctuklari her saat icin para aliyorlar onlarda geri cevirmiyor,kabin siz tahsiliniz ne acaba elle tutulur bir tahsiliniz varmi ?,sen gidersin baskasi gelir bir suru senin gibi issiz var tahsilin olsa zaten bu host yada hostes olmazdin sen neyin davasini yapiyorsun asgari ucretin 6- 7 kati maas aliyorsun daha verilen pass lari zet biletleri kaldigin otelleri yadita aldigin paralari millete attigin havalari saymiyorum!!! Burada grevi hak eden teknik calisan ve yer personelidir asil ucus guvenligi kokpit-yer-teknik uclusunden gecer 2
    • hak.. 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:31:37 sana hak veriyorum grev yapavaksan pilot,teknik ve yer birlikte olmalı. teknik uçağı vermezse kaptan uçamaz, yer işletme uçuş planını ve yüklemeyi yapmazsa uçak kapı kapamaz, kaptan gelmezse bütün bunlara gerek yok zaten.. 0
    • hop şşş brrssttt 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:35:31 ağır ol şampiyon! kabin uçuş güvenliğinin olmazsa olmazıdır. uçağın tahliyesini, yolcuların yönlendirmesini kim yapıyor sanıyorsun? cahil cahil yorum yapacağına biraz sor soruştur kabinin görevlerini. kokpit limit üstü uçuyor derken pegasus'un son ayki uçuş saatlerinden haberin var mı? arkadaşın falan varsa öğren. 109 saat altında adam yok. 0
    • tahliye! 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:40:33 80 yıllık şirket tarihinde kaç defa tahliye yaşanmış ki 0
    • sevgili tahliyeye 15 Mayıs 2013, Çarşamba 21:48:34 canım arkadaşım ALLAH'tan tek bir dileğim var oda bir gün sen uçağa bin ve tahliye emri gelsin. o zaman anlasın belki o tahsili olmayan (senin bahsettiğin) kabin ekibi en yenisinden en eskisine sana nasıl komutlar veriyor. sende kuyruğunu kıstırıp tıpış tıpış uyguluyorsun. bu arada THY deki uçucu kabin ekibi sayısının tahsilini söyleyeyim. yüksekokul ve üzeri mezun çalışan %82 (kapak olsun) 0
  • 305- 14:26da yazana 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:34:44 Kusura bakmayin da, o zaman thy yonetimi o eyleme katilanlari atsaydi??? Katilmamisim alana gitmemisim ben neden??? Alanda boy boy fotografi olan, ucusuna gitmeyenler icerde ama? Bunu da aciklar misiniz sayin herseyi cok bilen? 1
  • Hamdi baba... 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:33:12 YATIR PARALARI BAŞKANIM.. 2
  • Hissedarların 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:32:55 Sanki cebinden dağıtıyor. Hissedarlar neden grev başarısız olduğu halde %3'ten fazla verdiniz demez mi? 1
  • YIKILDILAR 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:29:03 ATİLAYYA GÜVENİMİZ KALMADIĞI İÇİN ARKASINDAN GİTMEDİK.BİZ EKMEĞİMİZİ SEVİYORUZ.ATİLAYIN PEŞİNDEN GİDİLMEYECEĞİNİ 305 KİŞİDEN SONRA GÖRDÜK.SEFİL ETTİ ARKADAŞLARIMIZI BİZE ARTIK MESAJ GÖNDERME AYÇİN AĞA SANA GÜLE,GÜLE 6
    • operatione 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:36:43 Atillaya güvenin kalmamış olabilir ama 305 arkadaşın için yapsaydın ya ozaman bu günkü grevi. Herşey bahane yandaşlık şahane 5
    • ben de çalıştım 15 Mayıs 2013, Çarşamba 16:35:15 yandaş değilim, atilayın peşinden de gitmem 0
  • Hatırlayanlar ? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:28:49 Bütün bu işleri başlatan; kanun teklifi veren Külünk diye bir şahıs vardı... Kendi zekasıyla mı hareket etti... Yoksa vekillerin çoğu gibi piyon muydu... Acaba şimdi nerededir ve ne yapıyordur... :) 3
  • Farozlu 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:28:09 Cok can yanacak.ama hicbirsey eskisi gibi olmayacak! 1
  • ...305 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:27:18 hamdi bey sakın supriz para olmasın en azında yanınızda durduğunu söylediğiniz personele paha biçmezsiniz... ayrıca grevi ilk günü böyle olacağını kundaktaki bebek dahi biliyordu . sonrasına bakmak lazım ama 2
  • blue 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:27:18 Supriz..temettu... 1
  • ADALET 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:26:57 ŞU ADALET VE ŞEVKATİNİZİ BİRDE ŞU TAŞERON ÇALIŞANLARA GÖSTERSENİZ... 4
    • operatione 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:29:47 Taşeronlar , hak verilmez alınır hala anlamadınız gitti. hava iş gidince size senelik yüzde 3 zam dışında gerisi hayal. iş yükü de git gide artacak geçmiş ola hayrola 2
  • !!!! 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:25:27 türk havacılık tarihindeki en büyük haksızlıklardan biri... TOPÇU İSTİFA ETSİN! 8
  • a320 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:23:32 Rizelilerin gururu. Helal olsun sana büyük başkan. 18
  • yorum yazanlara 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:22:49 Greve katılıp da (!) yorum yazanlar: Grevi nerede yapıyorsunuz? Nereden internete girip hemen yorum yazıyorsunuz? Provakatif yorumlar bunlar. Anında yorum yazanların greve katılan THY personeli olmadıkları açık. 11
    • gozcu 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:26:18 smartphone you know? 3
    • s35 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:27:35 Greve gitmek ille de işyerine gidip eylem yapmak anlamına gelmez, kaldı ki istesek de oraya yığılmış güçler nedeniyle buna izin vermiyorlar. Grev evde oturup işe gitmemektir. Eh evden yazıyoruz haliyle :) 2
    • km 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:28:56 sence sabah istanbulda olupta öğleden snra romada yer bildirimi yapmak bi mucizemide yorum yapmayı sorguluosun benm cahil arkadaşım,ve dip not evinde olup uçuşa gitmemekte grevde olmaktır,alana gidip yoklama alınmıo grev için anladınmı şimdi 1
    • SAF OLMA 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:31:48 AKILLI TELEFON DİYE BİRŞEY VAR BİLMİYORSAN HEDİYE EDELİM.. 2
    • ? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:34:11 1991de 38 gün grev yaptık şu an 38 gündaha grev yapacağım yetmezmi.fazlasını istiyorsan hamdi abine git süprizi var sana. 1
  • İTEMSAN 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:22:42 BU SÜPRİZDEN BİZDE YARARLANABİLİYOR MUYUZ NE DE OLSA AYNI İŞİ YAPIYORUZ... 7
    • operatione 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:27:59 İtemsan size daha çok çalışmak daha az maaş . 3
  • Goddak 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:22:37 Bu is bitmistir.grev kirilmistir. 12
  • Büyük başkan.. 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:22:36 Hamdi başkan tabiiki...Paralar geliyorrr.Sanada bu yakışır Başkanım.. 9
  • yolcu 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:21:54 arkasında günümüzün hükümeti olan hiç bir şirketin işçisi sesini çıkaramaz! Aslında çalışanlar korktukları için katılmadılar! katılmayanlar 305 arkadaşlarını resmen satmışlardır! Yarında sizin başınıza geldiğinde o zaman ararsınız bu direnişleri! 5
    • ???? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:26:45 O 305 kişi bile ortada yokken katılmayanlar neden satmış oluyor. Bırakın bu ayakları. Grev mrev kalmadı artık. Dışarıdan getirdikleri 200 kişiyle grev yapıyorlar. 3
  • ? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:21:10 taşıma suyuyla ancak raşotta döner.oda heslerin yüzünden.personeli idareli kullan önünde daha çok günler var. 3
  • DEĞER 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:20:22 SN YÖNETİM KURULU BAŞKANIN PERSONEL ŞİRKETİNE SAHİP ÇIKTI.ŞİMDİ SIRA SİZDE GEREKENİ YAPARSINIZ İNŞALLAH.RABBİM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN. 13
    • k/m 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:25:34 hem yalakalık yapıp şimdi sıra sizde bişyler yapın diyip para pul istiyrsun,hem Allah Rab karıştırıosun nasıl bi insansın sen ya,nasıl bi inancın var senin dine,yazık 7
    • operatione 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:26:28 Kim sahip çıktı acaba.Havaalanında şu anda yüzlerce çevik kuvvet bekliyor . Telefonlar açılılıp baskı kuruluyor doğum izinindekileri bile çağırıyorlar . Yüde 90 ı korkudan yüzde on u da yandaşlıktan katılmıyor 3
  • Sefkat??? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:17:38 Grev falan umrumda degil de, o bahsettiginiz adalet ve sefkati 305'e gosterseydiniz keske Hamdi Bey. 29 mayista 2000 kisi arasindan oraya gitmeyenleri, BI'sinda olanlari, gercekten hasta olanlari atmasaydiniz keske...!!!! Bu kararda payi olan herkesi Allah'a havale ettim ben. Ama sefkat ve adaletten bahsetmeyin lutfen.... 6
    • 305 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:26:08 herhangi bir şirket kanun dışı eylem yapan çalışanına şevkat göstermek zorunda mı? 5
    • operatione 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:31:14 Kanun dışıysa bu kişiler neden mahkemeleri kazanıyor hadi açıklam bakalım yando 4
    • .....! 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:46:33 operatione .. 305 in eylemi kanunsuz değildide rapor niye aldılar, şimdi grev e gidenler rapormu alıyor.. ? 0
    • 305 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:52:23 türkiye'de adalet sistemine güvenip inanıyorsanız zaten yanlış yoldasınız. yine biraz vicdanlı hakimler çoğunlukla işçi lehine karar verebilir. hak aramak kötü birşey değil elbette, ama bunun yolu yordamı önemlidir. o yüzden kendinizi kandırmayın. grev harici bir iş yavaşlatma eyleminin iş kanununda yeri yoktur, illegaldir. mahkeme işe iadeyi onasa dahi, şirket tazminatını verip yine kapıya koyabilir bu kişileri. hukukçu tanıdığınız vardır, bir sorun daha detaylı anlatsın. bununla beraber eyleme katılmayan kişilerin haksız yere işten çıkartılması da illegaldir. eyleme katılıp da işten çıkarılanları savunmak mantıksızlıktır. 2
    • operatione 15 Mayıs 2013, Çarşamba 15:04:55 İşe gelmemek işten çıkarmak için geçerli bir neden değildir.Gidip sende hukukçu arkadaşlarına sorabiirsin. Eylem kanunsuzdr demek yine olayı çarpıtmaktır.Burada bireysel değil sendika ile davalık olunabilir. Orada temsili sendikadır. Bir de çok biliyormuş gibi de yapmayın . İyi niyetli hakimler işçinin yanında kötü niyetliker patronun yanında lafları da çok komik. 0
  • vaat, bahar, 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:17:08 Bahar herzaman guzel gelır ama yaz son bahar. vaatlerin sonu .fırtına cıkabılır.! Dikkat kıs varrrr.ısallah sözünde hamdı bey degıl altındakılerın bu beyana rıayetı. gerekır. 3
  • vaat, bahar, 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:16:55 Bahar herzaman guzel gelır ama yaz son bahar. vaatlerin sonu .fırtına cıkabılır.! Dikkat kıs varrrr.ısallah sözünde hamdı bey degıl altındakılerın bu beyana rıayetı. gerekır. 3
  • ??? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:16:53 grev sonrası sürpriz , büyük bir temizlik olmasın sakın ???? 2
  • ka 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:16:27 bizim derdimizin para olmadığını hala anlamadılar ya çok iyi niyet varsa ccm3 neden kaldırılmıyo neden bize açıklama yapmıyor şirket greve katılmayanlar ccm3 ten sorumlu olmayacak diye? amaç ne o zaman 3
    • Grevdeyiz 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:18:27 Ellerinde nöbetçi kalmadı biraz daha direnin grevciler anlaşacaklar elleri mecbur.. 5
  • yolcu 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:16:22 yani...katılanlara gayet adaletli olucam diyor...açıklarını yakalarsam prosedür neyse onu yürüteeceğim diyor...senmisin atilayın siyasi çıkarlarına alet olan... 3
  • çalışan 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:14:54 başkan biziii diskoya götür :)))) 2
    • disco 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:17:59 zaten yatıya gittiğiniz yerlerde disco paranıza kadr veriyorlar size :)))) 3
    • ama... ama:( 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:38:50 Duydun mu disco'nun cevabını çalışan ?! 2
  • HABOM 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:14:52 Artık Habom içinde güzel bir açıklama yapın. Bir biz kaldık üvey evlat... 2
  • ödül 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:13:43 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
    • eleştiri sınırı? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:24:36 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • acaba 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:12:47 Stokları ciddi tükenmeye başlamış heralde. Grev bitmeden yapılan bu açıklama bende böyle bir düşünce oluşturdu. 8
    • ....! 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:19:53 Stokları tükenmiş düşüncesi.. Bence züürt tesellisidir. 4
  • operatione 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:12:01 Nasıl bir dünyada yaşıyoruz anlamak mümkün değil . Süpriz nedir ? maaş artırımı mı küçük bir prim ödemesi mi ? Patronların sözünü dinleyin uslu uslu itaat edin . 7
  • Helal olsun 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:11:56 Ben de THY'den bunu beklerdim zaten. Helal olsun. Bu şirketin çalışanlarına verdiği imkanların haddi hesabı yok bugüne kadar. Teşekkürler THY, birlikte daha da büyüyeceğiz. 11
    • ahaha sesli güldüm 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:16:24 hamdi bey sen buralara yorum yazarmıydın ya :)) evet evet sensin 6
  • ? 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:10:54 acele yok sikinti yok 38 gün geçsin . 3
  • Copilot 15 Mayıs 2013, Çarşamba 14:09:21 En büyük hediye benim için temel reisin görevinde kalması olur 4