HAMDİ TOPÇU'DAN ÇALIŞANLARA ÇAĞRI...

    Çok beğenilenler

  • kokpit 12 Mayıs 2013, Pazar 16:51:28 tabii 4 senedir haklarımızda hiç gerileme olmadı sanki. fom da ccm de shgm kurallarini niye koyuyorsunuz o zaman? çalışanları kaptan yapmamakla işten çıkarmakla niye tehdit ediyorsunuz? Senelik izinleri dogum izinlerini kullandirmayip, anne babasi vefat edenlere 3 gun sonra isbasi yaptiriyorsunuz? 3
    • grev kirici 12 Mayıs 2013, Pazar 22:21:59 Kabin as eninde sonunda kurulacak. Ilk gecisi yapilacak calisanlar grevi kiranlar olacaktir. Bunu anlamak icin dahi olmaya gerek yok. Onune koyarlar sozlesmeyi, sartlar bu ister imzala istersen bas git derler. Nasil olsa ne tazminat tazminat hakkin var, nede tis. 15MAYIS SON ŞANSIN EEYYY HAVA SERVIS ELEMANI. BOSVER 305i falan. Ne yaparsan kendin icin yapacaksin. 3
  • huzur? 12 Mayıs 2013, Pazar 17:54:50 HUZUR : Dirlik, baş dinçliği, gönül rahatlığı, rahatlık, erinç. Türk Dil Kurumunun sayfasında alınmadır . Şirket içi anket yapalım hadi % kaç çıkacak çalışan huzuru. Grevden dönmek yok. 305 bizim namusumuzdur. Onlar atıldıktan sonra alınan farklarda hakları var. Hepimizin borcu var hepimizin sorumlulukları var , kimsenin tuzu kuru değil. Lakin bu başka bir mücadele. Köleleştirilmek istenen toplumun var olma mücadelesidir. Birlik olmalıyız , bakın meyvelerini almaya başladık... Temel Bey kalır Hamdi bey de istifa ederse hepimiz uçacağız SÖZ :) 8
    • ? 12 Mayıs 2013, Pazar 18:24:27 hepimiz derken?? kac kisiyi temsil ediyosun sen?? 3 mu 5 mi.. 38
    • Alone 12 Mayıs 2013, Pazar 18:38:23 ya neden bu kadar problemli bu kadar huzursuz bir firmada çalışıyorsunuzki? eğer size çok zulmediyorlarsa gidip Lufthansa yada Emirates te çalışmıyorsunuz? hadi olmadı Pegasus, Atlas yada Onurda da çalışırsınız onurluca. 33
    • yarın bana 12 Mayıs 2013, Pazar 18:49:06 305 geri alınana kadar mücadele edilmelidir ki şirket bundan sonra çalışanının işine son verirken bu kadar rahat davranmaması gerektiğinin dersini almalıdır. 4
    • = 12 Mayıs 2013, Pazar 23:06:25 kafanı kaldır da bir bak kimin düşüncesiyle kaç kişininki örtüşüyor,1 tane yeşil tık almışsın,onu da kendin vermişsindir tahminimce.onu boşver ling nası gidiyor? :))sizi gidiler sizi 2
  • Tüm yorumlar

  • aLoNZo 14 Mayıs 2013, Salı 04:32:25 umarım kimsenin canı yanmaz ve tatlılıkla çözülür...? fakat thy,de akp zihniyeti var biraz zor görünüyor. çünkü akp zihniyeti ancak pkk la çözüm sürecine girer çalışanla nasılsa onların gözünde köle biz ne diyorsak o ... AMA KESER DÖNER SAP DÖNER GÜN GELİR HESAP DÖNER..... 0
  • Asım 13 Mayıs 2013, Pazartesi 12:36:18 Sn topçu çalışanlar olarak biz şirketimizi seviyoruz.Çalışmaya hazırız yeterki şu Atilay beyden bizi kurtarın. Durmak yok yola devam.......... 21
    • ahaha 13 Mayıs 2013, Pazartesi 12:51:52 he ya sn tpçu.dinle şu çocuğu,,bak işe gidecekmiş,,tek başına yapar bu aslan herşeyi,, 3
  • :) 13 Mayıs 2013, Pazartesi 10:05:45 İkide bir kabin a.ş muhabbeti yapan hazımsızlar kusura bakmayın ama daha hostes maaşlarının düşmesini çok beklersiniz hatta torununuz bile olabilir o zamana kadar haberiiz olsun :) Bir dost 3
  • AKKİLLİ OLUN 13 Mayıs 2013, Pazartesi 10:03:39 Greve gidecek olanlar zamanla hepiniz isten atilacaksiniz merak etmeyin bir sene sonra 6 ay sonra o veya bu sebebten, cok basit . mimleneceksiniz,sicillerinizde yazacak terfi alamayacaksiniz, sirketinize hainlik yapmayin sendika sizi maşa gibi kullaniyor 305 icin. Kendi inadi icin. Disarda belki hic calismamis arkadaslar var aramizda. Disarda is kosullari aynen boyledir; ilk ay sigorta yok daha sonra parttime yatirilacak 1000tl maas 12 saat mesai. Haberiniz olaa , kimsenin gazina gelmeyin. 24
    • aynen 13 Mayıs 2013, Pazartesi 11:09:01 sımdı o gazla bunlar kendını artık ne goruyorsa? o grev elbet bıtecek o gelmeyen o taskınların hepsı teker teker sımdıkı sendıkada avaz avaz bagırıp yırtınanlar gıbı thy den sendıkaya transfer olacak hatta hatta atılanlarla sendıkacılar orneklerde oldugu gıbı EVLENIP bu atılma bagını guclendırecek.. kan bagı saglamlasacak.. aycınde bunları besleyıp besleyıp koltugunun yanında scurıty tutacak. ee sız calısanlarda artık sendıkaya verılen paralar nereye gıder dıye sormayacaksınız atılanlar arttıkca sendıkal kesıntılerde artacak tabı:)baktınız aycının verdıgı 1500 yetmıyor iş ilanlarına bakacaksınız.artı ne cıkarsa ıngilişçe:) bılen tezgahtar mı otoparkcı mı AVM lerde guvenlık mı artık bulursunuz bıseyler. onuda hamdı bulacak degıl ya sız gayet egıtımlı ingilişçesi olan insanlarsınız:) dısardada zaten sızden hiç yok mıllet te atılsalarda aman işe alsak diye bakıyor:)) ya sız ne içtinizde böyle kafalarınız dumanlı arkadaslar? kokpıt nıye hep sızı öne atar teknık nıye olmaz? yazık 5
    • aynen'e 13 Mayıs 2013, Pazartesi 15:05:50 sen katılma brader,bu şartlar sana haddinden fazla.orıncus çericus devam et ortadan ortadan.ama her yerde belli etme nerden geldiini.mesleğinin (sana ve senin gibilere rağmen) kazanılmış değerlerine ve yok edilmeye çalışılan saygınlığına daha fazla zarar verme. 2
  • Bence 13 Mayıs 2013, Pazartesi 08:30:28 Temel Kotil, Yönetim Kurulu Başkanı olmalı. Hamdi Topçu gibi çalışanlara acımasız ve köle gibi görmüyor sanırım. çok daha merhametli ve kibar görülüyor. 4
    • Topçu 14 Mayıs 2013, Salı 02:56:55 Böyle başa şimşir tarak gerekiyor 0
  • Ling ling ling ling 13 Mayıs 2013, Pazartesi 07:31:15 Son çırpınış bu açıklamayacağız yapayım da işçi link e dokunsun. Ama olmaz biz o link e tıklamayacaz ve o imzalar atılacak. 2
  • Hamdi bey 13 Mayıs 2013, Pazartesi 03:00:06 sanırım sorun şu ki; artık çalışanlarınız size güvenmiyor. 3
  • Bildirme artık 13 Mayıs 2013, Pazartesi 01:36:11 Mr. Topçu öyle zırt pırt bildiri yayınlayıp durma...Milletin de asabını oynatma...Yeteri kadar yayınladın, oyun bitti İNSERT COIN... 3
  • 305'ten 2.'si 13 Mayıs 2013, Pazartesi 01:30:33 Ben 1 senedir sendikadan hiç bir maddi manevi yardım görmedim..Atıldıktan sonra alana gel dedi mr.kaya.Bende gitmedim.Buda böyle biline...Şu an sürünüyorum!!! 6
    • hocam 13 Mayıs 2013, Pazartesi 02:49:11 linG ne alemde? :)) 0
  • DALGACI 13 Mayıs 2013, Pazartesi 01:26:20 Kokpit olarak biz mevcut uçuş görev ve dinlenme sürelerinden şikayetçiyiz ve bunun için greve gideceğiz. Topçu bey de diyor ki "şikayetçi olduğunuz bu çalışma koşullarını aynen devam ettirecek şekilde sözleşmeyi imzalayacağım!"...Dalga mı geçiyorsun sen bizimle? 4
  • Yalancıların mumu 13 Mayıs 2013, Pazartesi 01:23:00 Hani linki tıklayanların oranı % 95 idi...Herhalde bu bilgi doğru olsa Hamdi beyabim son bir çırpınışla bu mesajı yayınlamazdı di mi? Hadi İnsan Kaymaklarındaki arkadaşlar, parmaklarınız linki tıklamaktan nasır tuttu...Geç oldu, boşuna uğraşmayın gidin yatın artık... 0
  • Sendika ayrılmalı 13 Mayıs 2013, Pazartesi 01:19:24 Herkesin kendi sendikası olsun artık. Kimse kendini ilgilendirmeyen konulardaki grev için strese girmesin. 5
    • ayrıl da geel! 13 Mayıs 2013, Pazartesi 02:53:23 ling yüzde kaç oldu? 1
  • Vah vah 13 Mayıs 2013, Pazartesi 01:16:37 Artik genel mudur yardimcilarida topun agzinda pazartesi hamdi topun agzina koyar hepsini! Senmisin orda burda sirket politikasina aykiri konusan oh olsun bak git artik kafamizi bozma:) 0
  • tehditvari 13 Mayıs 2013, Pazartesi 01:14:48 Zaten hakların korunuyor olması iyi bir anlasma onerisi degil ki??? sen bu calısanların uzerinden buyuyecek pazar payını arttıracaksın bize lutfettigin sey sadece hakların korunması ustune bi de bu tehditvarı sirket mail ve sms leri atıcaksın... Yani grev,proteste yapı olarak hoslanmama ragmen bu sekilde tutum insanı grevi destekler hale getiriyor. Sarı okuzu vermeden tepki gosterelim birlik olalım !!! 0
    • aynen 13 Mayıs 2013, Pazartesi 03:00:16 personel başına düşen müşteri sayısı 5 kat artmış,5 yılda %10'ardan %50 enflasyon gerçekleşmiş,100 lira 50 olmuş,aynı tis geçerli olcakmış.peh! 0
  • Vatandaş 13 Mayıs 2013, Pazartesi 01:00:04 Arkadaşlar 305 mağdurlarından birinin abisi olarak yazıyorum, bunlara güvenip greve gitmemezlik yapmayın atılanlar olmasaydı şu anda grev hakkınız dahi olmayacaktı Türkiye'deki greve yapabilecek tek iş kolu olduğunuzu unutmayınız ve haklarınız için geleceğiniz mücadele etmekten korkmayınız gazananız mübarek olsun.... Ayrıca Hamdi beyin bir ALLAH demesine inanırım palavra atmasın yargı kararlarını uygulasın yüzlerce insanın hayatını mahvetti saygılar sunarım. 3
  • Yeter 13 Mayıs 2013, Pazartesi 00:29:49 Sendika yeter artik hak hak diye omrumuzu tukettin adam soylemis haklariniz kaybolmiyacak diye daha niye diretiyorsun git anlas yoksa bu aciklamadan sonra o gun greve gidecek kimseyi bulamiyacaksin zaten kaptanlar katilmiyacak bizden de insanlar kararsizdi bugun konustugum % 90 cogunluk isinin basinda olacak gorursun bak ogun atilay geldiginde o da anladi zaten kimsenin arkasindan gelmiyecegini kimse o naralar atarken yavasca ordan uzaklasti sendika kendini kucukdusurme 305 arkadasimizi yaktiniz lutfen bizi yakmayin yeter 12
    • sendikasız yer 13 Mayıs 2013, Pazartesi 00:47:43 evet ya hak hak hak yeter... istemiyoruz hak filan... sendika defol git! o hakların hepsi sendika ve TİS'ler sayesinde adım adım alındı... Sendikasız yer istiyorsan diğer şirketlere git... 1500 TL ye uç... bunun orta yolu yok... sendika ya vardır... ya da yoktur... ortası filan yok! 1
    • her kimsen 13 Mayıs 2013, Pazartesi 00:51:47 saçmalamışşsın 4
  • Lütfen 13 Mayıs 2013, Pazartesi 00:11:11 Hastayken rapor alanları acımayıp işten çıkartan şirket eylem yapan 305 affedip kişiyi geri alır mı? Sadece 305 kişiye odaklanan sendika 305 kişi haricinde işten atılanlar sana, sendikaya üye değiller miydi nasıl adalet bu !! Ve bu insanlar için ama 4 bı'nın ortasına almışlar yapılacak bir şey yok falan filan dediniz, savunmadınız şimdi niye 305 kişinin üstüne oynuyorsunuz da binlerce sendikalıyı görmezden geliyorsunuz. Devler çıkarları için kavga edecekler ezilen çimenler olacak. Atilla bey sadece kendi çıkarın için artık ne bizi nede 305 kullan. 305 kişi arkadaşımızdır kader birliği yaptığımız insanlardı hepimizin içi yandı hepimiz üzüldük. Lütfen bizi daha fazla ortak oynan bir oyunda kullanma. 8
    • hesap makinesi 13 Mayıs 2013, Pazartesi 03:12:14 evlerinde lambaları yanıyor...:))uyuyun artık canım.Ling'cisiniz diye olur mu böyle,sizin de hakkınız uyumak. 3
  • Hani Söz Nerde 12 Mayıs 2013, Pazar 23:46:57 Bu muydu part-timelar için sözünüz sadece uçuş planlaması hani nerede açık açık yazmıyor TİS e geçeceğimiz 0
    • söz uçar 13 Mayıs 2013, Pazartesi 03:22:45 sendika üyesi olmadan tis'e ki açılımı "toplu iş sözleşmesi"dir,dahil olamazsınız arkadaşlar.bu teknik olarak mümkün değil.h) Toplu iş sözleşmesi: İş sözleşmesinin yapılması, içeriği ve sona ermesine ilişkin hususları düzenlemek üzere işçi sendikası ile işveren sendikası veya sendika üyesi olmayan işveren arasında yapılan sözleşmeyi, ifade eder. 0
  • .... 12 Mayıs 2013, Pazar 23:31:09 he baba he yaa... 0
  • Huzursuz 12 Mayıs 2013, Pazar 23:19:01 Çalışanda huzur mu bıraktınız be? 1
  • fo 12 Mayıs 2013, Pazar 23:15:05 kac gündür amma gerdiniz insanlari be. son yaklasmada bile grev konusur olduk. Ucusa vermemiz gereken dikkat ve enerjimizi grev konusmalarina veriyoruz. kac gecedir uykumda bile aklima takiliyor. herkes ekmek davasinda . 23 . cü dönem sözlesmesini maas zammi ile aynen imzalayacagiz diyor adam iste. 305 icin de yargi kararini uygulasin pazartesi imzalayin olsun bitsin. bu sirket hepimizin grev zaruri ise elbette yapilir ama mevcut haklarimiz korunup maas zammida aliyorsak ben yeni bir hak talep etmiyorum. ekmek teknemiz neticede düsman sirketi degil. 50 kg yakit tasarruf etmek icin ugrasirken milyonlarca dolar zararmi ettirelim sirketimize. şirket ve sendika yetkililerine sesleniyorum lütfen uzlasin artik. yoksa istemeye istemeye greve katilacagiz . biz sirketimizi sendikadan da yonetim kurulundan da cok seviyoruz. 2
    • cok haklısın 13 Mayıs 2013, Pazartesi 00:05:53 valla bızde bır hak talep etmıyoruz ama grev gunu işe gıdenler tum TIS haklarından feragat etmış olacaklar. maalesef şirket bizi GREV e zorluyor. ne sendıka nede şirket için TIS haklarımdan vazgecmem. kımse boyle bırseyı beklemesın benden.YASALARI bılıyorum ve mevcut yasalar grev halınde bana greve gıtmekten baska cıkıs yolu bırakmıyor. kım ıster sırketı zor duruma dussun ama grev oldugunda TIS haklarım ıcın mecburum katılmaya. keske sırket bunu anlasa, keske bunca laf kalabalıgı yerıne bırılerıde oturup anlasma ve uzlasma yoluna gıtse. canımızdan bezdık valla.yeter cıdden artık yeter.ANLASIN ARTIK 1
  • İsim / Rumuz 12 Mayıs 2013, Pazar 23:12:12 Apronda taseronlasmaya gidildiginde harekat yolcu hizmetleri yukleme hepsi taseron firmaya verildiginde hepimiz severek calistigimiz bolumlerden baska yerlere savruldugumuzda ucus ekibi ne yapti nekadar umursadi? Ayrica sendika baskani her aciklamasinda sadece teknik ve ucustan bahsediyor neden? 305 kisiye tabiki uzuluyoruz iclerinde arkadaslarim bile var ama apronda cikarilan 2000 kiside niye sesler boyle yukselmedi...hangi hostesin kaptanin sesi cikti.oyuzden herkez ekmegine baksin.maaslari sendika vermiyor 10
    • haklısın 12 Mayıs 2013, Pazar 23:55:40 işte görüp görüp ibret alıyoruz maalesef 0
    • APRON 13 Mayıs 2013, Pazartesi 22:53:26 evet sızın yorumunuza sonuna kadar katılıyorum.Zamanında ucucu ekıp yer hızmetlerının arkasında durmadığı gıbı SENDIKAYIDA sattılarr.Kim durdu SENDIKANIN arkasında o 2010 senesınde atılan yer hızmetlerı ve apron .Sonuç SENDIKA O arkadaşların arkasını sıvazlayıp ISTANBULDAN sendıka nın onunden yolcu ettı.Arkasında durdumu ee ONDAN SONRA GELDE SENDIKAYA GUVENN .. 0
  • Soz hakki 12 Mayıs 2013, Pazar 23:08:26 Her zaman sen soyledin ben yaptim,15 i sabahi SOZ HAKKI bende...simdi de sen ne yapacaksan yap artik ......305 e hic acimadan haksiz yere attin isten,ben de seni onemsemiyorum ,bunu boyle bil ! 1
  • thy 12 Mayıs 2013, Pazar 23:06:03 Bu sirketten 14 yildir ekmek yiyorum belkicok calisiyoruz yoruluyoruz ama yorulmadan calismadan kim para kazaniyor ki....ben sirketimin yanindayim ve ogun calisicam .ayrica hataydaki bu uzucu olaylarin yasandigi bir donemde grev kararini yanlis buluyorum. 18
  • neden 12 Mayıs 2013, Pazar 22:56:33 Neden sendika işten atılan 305 arkadaşımızın avukat masraflarını ödemedi ki 305 arkadaşımız bu zamanlar için sendikaya üye olup aidat ödemediler mi? Ekip odasında bunu sorduğumuzda sendika görevlileri neden sendikanın da masrafları var açıklamasını yaptılar. Sayın K. E. ekip odasında neden 305 arkadaşınız işten atıldıkları için üzgün değiller zaten böyle stresli ortamda çalışmak istemiyorlar, işe geri dönmek istemiyorlar tazminatlarını alacaklar açıklamasını yaptı. Neden sadece 305 kişiden alana eyleme gidenler sendikadan yardım alıyorlar. Neden bundan önceki sözleşmeler çok daha uzun sürerken şimdi 4 ayda greve çıkma kararı aldı. Neden işveren ve sendika arasındaki toplu sözleşme görüşmelerinde diğer maddeler görüşülmedi sadece 305 e odaklanıldı. Neden sendika üniformalı haldeyken bu insanların eyleme katılamayacaklarını bildikleri halde durdurmadı ve buna ekip odasında açıklama getiremedi. Thy' ye güvenmiyoruz ama sendikaya nasıl güvenelim. 1
  • İtiraf 12 Mayıs 2013, Pazar 22:33:18 İşte 305 kendi itiraf ediyor öyle tazminatı alıp gitmek kolay değil 1.5 seneme mal olacak diye.. Siz hala hangi gazla greve katılır tazminatımı alır giderim diyorsunuz? 1.5 yıl pazarda limon mu satacaksınız? biz çok gördük pazarda limon satarım diyenleri.. akıllı olun ve kendi hür iradenizi kullanın.. ahmedin mehmedin gazına gelmeyin 13
  • HAK 2 12 Mayıs 2013, Pazar 22:24:00 greve katılırım tazminatımı alırım giderim diyorsun, bu nasıl bir mantıkdır? Madem haketmişler bırak 305 tazminatını alsın gitsin işte.. Bu grevin çalışanlara değil çalışmayanlara hak kazanmak için diretildiği bal gibi ortada.. 9
    • tazminat miktarı 12 Mayıs 2013, Pazar 23:59:21 greve katılanı atarsa fazladan 12 maaş tazminat daha vermek durumunda şirket 0
    • plt 13 Mayıs 2013, Pazartesi 15:30:12 Yönetim de o kadar düşüncesiz değil mi ? Greve katıldı diye atmaz da seni başka bir kulp bulur boş hayaller peşine düşmeyin arkadaşlar dışarıda asgari ücrete insanlar 12 saat çalışıyor bu tür grev hak kavramları avrupa da işe yarayabilir ama burası Türkiye burda grev sana zarar verir 0
  • SİYOm söz verdi 12 Mayıs 2013, Pazar 22:17:25 Bu adam harbiden çok komik yaaa..Greve 2 gün kala gelen açıklamaya bak...Uçucular şartlarının iyileştirilmesini bekliyor ve para ile ilgili bir sorunları yok..Greve katılırsalar da sadece çalışma koşullarının kötülüğünden ve mevcut durumdan dolayı greve çıkacaklar, sen adamlara diyorsun ki,"kötü ve şikayetçi olduğunuz çalışma koşullarını aynen koruyarak sözleşmeyi imzaya hazırım..." Yok böyle bir komedi yaaa..Dünya markasının(!) CEO'suna(!) bak... 0
    • Cahallığın dibi 13 Mayıs 2013, Pazartesi 10:41:37 Arkadaş, eleştirilerini en azından usturuplu yaz. CEO, Temel Bey'dir. Hamdi Bey, COB'dir (chariman of the board) Öfke, insana hata yaptırır. Öfke ile kalkan, zarar ile oturur. Cahilliğin neresinden dönülürse kardır ;) 2
  • HAK 12 Mayıs 2013, Pazar 22:13:38 Yani şimdi Sendika 14000-16000 kişinin hakkını ikinci plana aldıda öncelikle 305' i mi kurtarmaya çalışıyor? bütün kavga bunun içinmi? bütün söylemler ne olursa olsun ama ya 305 geri gelsin yada grev mi olsun? yazıklar olsun.. 12
  • Pazar Mesaisi 12 Mayıs 2013, Pazar 22:08:39 Hamdi, işte adama böyle pazar mesaisi yaptırırlar. Bunlar daha iyi günlerin. 0
  • ltfn okuyun 12 Mayıs 2013, Pazar 22:01:01 Flüt,pinpon topu,şemsiye,dikenli tel,boru,mum,dikiş makinesi,sürücü kursu gibi herkesin hayatında en fazla bir defa ya kullandığı (o da muğlak) olan ürünler üzerinden hesaplanan enflasyon oranı dahi %10.4 olarak gerçekleşirken sana önerilen %3'lük zam,zam değil %7,5 cebindeki paranın senden gizlice alınmasıdır.Bu da aslında ortalama 400 türk lirası gibi bir paranın(maaş arttıkça oran bu oran da artar) her sene maaşından düşülmesi anlamına gelir.5 yıl üst üste %10 enflasyon(bahsettiğim ürünlerle hesaplanıyor olmasına rağmen -ki gerçekte tablo daha karamsar) gerçekleştiğinde ,cebindeki 100 lira aslında 50 lira oluyor.Bu yüzden 5 yıl öncesine göre 50'lik banknot yerine daha çok 100'lük banknotlar cüzdanlarımızda yer etmeye başladı ve kağıt bir lira piyasada kalmadı.Keşke olmasa fakat yakın zaman sonra onların da yerini 200'lükler alacak.Bu sadece işin para kısmı.Özlük haklar da enflasyona uğrayan emeğimizin karşılığı gibi sürekli avuçlarımızın içinden kayıyor.okuduğunuz için teşekkürler:) 1
    • düzeltme 12 Mayıs 2013, Pazar 23:55:39 her AY 400, senede 4800 0
  • Cesur Yürek 12 Mayıs 2013, Pazar 21:46:59 vallahi ne yapacağımız, şaşırdık? Bu platform da çoğu yorumu okudum. Herkesin kendine göre haklı nedenleri var. En iyi çözüm Bakanlar Kurulu onayı ile Grevin ertelenmesi. Ve daha sonra orta yolun bulunması. 10
    • Coberda Gallina 13 Mayıs 2013, Pazartesi 00:01:09 Pek cesurmuşsun Ortega.Bakanlar Kurulu'nun böyle bir karar alabilmesi için gerekli şartlar mevcut değil. 0
    • Ayran? Şıra ? 13 Mayıs 2013, Pazartesi 01:31:22 Ne içtin oğlum sen? Burkina Faso'dan mı yazıyorsun..Google'dan bi bak bakalım grev ertelemesi ne demekmiş öğren ondan sonra yorum yaz... 0
  • KA ne 12 Mayıs 2013, Pazar 21:45:16 Yalan makinasimisin sen? Hamburgerci bozmasi! Atilda git beymende o koca kicinla tezgahtrkik yap 2000 e. 10
  • bende istiyorum 12 Mayıs 2013, Pazar 21:31:04 bende 17 senelik havalimanı çalışanı olarak zam istiyorum şu anda aldıgım maaş thy bilet satış memurunun yarısı bile degil 17senelik işçi kadrosu maaş 1350 tl 0
  • Tek bir yorum 12 Mayıs 2013, Pazar 21:17:28 Tek bir yorum yapabilirim pis pis insanlar. Yalancılık dorukta. Utanma yok. 15 mayısta grevdeyim kardeşim. Ya benim halihazırda olan haklarımı kabul edersin yada o uçaklar yerde kalır o yıldızlar senden tek tek alınır. 0
  • yedigikabatukurmeyen 12 Mayıs 2013, Pazar 21:05:21 O sabah bizler ucusumuzda olacagiz , Tesekkurler Hamdi bey..Sirketimiz icin herzaman goreve haziriz. 14
    • siz ikinizmi 13 Mayıs 2013, Pazartesi 15:53:39 yorumuna iki kişi olumlu oy atmış,,yani o gün ikiniz uçacaksınız,,yanınıza yiyecek bişeyler alın bari,, 0
  • K/A 12 Mayıs 2013, Pazar 20:56:47 KARDEŞİM İLK İKİ SATIR YALAN.SON İKİ SATIR YALAN.HALİYLE ORTASINI OKUMAYA GEREK YOK...KALDI Kİ BUNU BANA NİYE MAİL ATIYORSUN.SENDİKAYI TEMSİLCİ TAYİN ETMİŞİZ , BİR ŞEY SÖYLEYECEKSEN SENDİKAYA SÖYLE 2
  • İsim / Rumuz 12 Mayıs 2013, Pazar 20:54:08 Sayın Topçu, 24.Tis imzalanmazsa 23 herkes için geçerli demiş. :) Yenisi imzalanana kadar eskisi zaten geçerli sayın Topçu. Söyleyeceğin yeni bişey var mı? Grev kırıcıları nasıl faydalandıracaksın Tisten onu anlat bi de, güleriz biraz. :)) 2
  • yeter artik 12 Mayıs 2013, Pazar 20:53:58 Sendika sorsun uyelerine bu sartlar altinda kabul ediyormusunuz diye yeter bitsin bu sinir stres 305 den fenalik geldi artik bizmi dedik gecenin gorunde gelen mesaja uyup uçuşa rapor alin diye 28
    • ya biz 12 Mayıs 2013, Pazar 23:00:47 Sendika sadece 305 için mi var ya biz sendika bizim için yok mu eğer 23. tis bu kadar kötüyse haklarımız verilmiyorsa neden imzalandı. 4
    • yetmez 13 Mayıs 2013, Pazartesi 03:44:25 muasır medeniyetlerden copy-paste yaptığımız yasalar sağolsun,onlar hepsini sırasıyla sindire sindire,satıla satıla,ama sonunda hep söke söke tecrübe ettikleri için adamlar hepsini düşünmüş uyanık kardeşim.sadece biz şimdi öğreniyoruz neyin ne olduğunu hepsi bu.tis dışı kalma maddesi tam da sen ve senin gibiler için konmuş.buyur uç.iyi uçuşlar olsun.Dönüşte bardakta soğuk suyun benden. 1
  • İstifa et 12 Mayıs 2013, Pazar 20:52:21 İşte budur syn Hamdi topçu imzaya hazır herseyi kabul edio hak kaybıda yok sadece 305 konusu olay! 16bin thy çalışanını düşünmeyen sayın sendika sayın Atilla Ayçin adam gibi otur imza at su sözleşmeyi 305 kişi senin yüzünden atıldı senin bile bile yaptığın bu strateji oyunu yüzünden!!kendi pisliğini 16 bine mal edemezsin! İstifa et artıkkkkk bıktık senden Atilla Ayçin! 34
    • biz bıkmadık 12 Mayıs 2013, Pazar 22:36:35 valla sen kendine adına konuş,insanların ne düşündüğünü böyle genellemeli sözlerle anlatmaya çalışıp,kanaat oluşturmaya kalkma,sendikanın hataları bile olsa birçok çalışan,Atilay Ayçin'in hiçbir zaman kötü niyetli olmadığını ve üyeleri için canla başla çalışıp,fikirler ürettiğini görüyor,güçlünün,iktidarın,yönetimin ve onun desteklediği muhalefet hareketinin yandaşı olmak kolay,hak aramak ve bedel ödemek ve bu yolda bedel ödeyenleri desteklemek ise zor,biz zor olanı seçenlerdeniz,15 MAYIS saat 03:00'te de GREV'i başlatıyoruz,sen bıkkın bıkkın grev kırıcılığı yap da gör bakalım hak kaybın oluyor mu olmuyor mu:) 1
  • Grev 12 Mayıs 2013, Pazar 20:27:41 Bu işyerinde GREV var... 1
  • agzina saglik'a 12 Mayıs 2013, Pazar 20:12:09 Ya merak ediyorum bizim sektorde isen niye boyle konusuyosun degilsen neden burdasin.ben ing. Ogrt.meniyim.ekonomi masterim var politik ekonomi doktorasi yapiyorum 2 dilim var fluent ve bu isi yapiyorum.emin ol o havaypllarinda ucan personel bu kadar ozverili ve insan degil bilmeden konusmayalim 0
  • Gitsene 12 Mayıs 2013, Pazar 19:51:11 Sen gitsene Hamdi. Git valla. Özlemek istiyoruz seni. Git umre falan yap. Sonra gel yine git.hepten git hatta. Sensiz daha güzel olacak bu şirket 2
  • lena 12 Mayıs 2013, Pazar 19:48:23 eee sendika grev olmadan anlaşmak için sizi 1000lerce kere çagırdı hiç oralı olmadınız.şu durumda greve günler kala anlaşmaya acık oldugunuzu belırtmek nedir?ancak mı çark ettiniz?:)süreci sadece burdan takip eden cahil cühela tayfası ise sizin iyi niyetle sendikayı tisi imzalamaya cagırdıgınızı dusunecek ya rezilsiniz rezilll! 2
    • fo 12 Mayıs 2013, Pazar 20:02:37 sendika anlaşmaya çağırmadı ki, 305 için çağırdı. 19
  • Emine 12 Mayıs 2013, Pazar 19:44:37 Sende kitabını tekzip et sama da güvenmiyoruz. 1
  • 305 e 12 Mayıs 2013, Pazar 19:42:56 Haa sen izinde bostaydin, yoldan geciyordun, dur bakayim burda ne var dedin, gittin hic yumruk yapmadan bagirip cagirmadan , ve ise hiden arkadadlarona kufredip tukurmeden 29 mayosi hayretle izledin ve atildin oyle mi?? Kameralara el salla:)) iyi ki atilmissin 8
    • kabin 12 Mayıs 2013, Pazar 20:48:03 sende oradaydın onların başındaydın. 1
  • Haçan 12 Mayıs 2013, Pazar 19:42:18 Haçan geç kaldun. 0
  • Hamdi Bey 12 Mayıs 2013, Pazar 19:32:49 Size inanmıyor ve güvenmiyorum. Tüm ortaklık içinde sizi seven ve güvenen 1000 kişi bulabilir misiniz bilmem. Yaptım oldu yaklaşımınız bizleri tüketti . 0
    • cabin 12 Mayıs 2013, Pazar 21:57:40 ne bini anca 1 kisi 0
  • anti torpil 12 Mayıs 2013, Pazar 19:30:22 ALLAH gözünüzü doyursun yogunluktan yemege dahi gidemiyoruz ekmek arası beyaz peynirle duruyoruz ve hamdi efendi ucuş ekiplerine bukadar hoş görülüsünüz peki TGS işcilerine neden hoş görünüz yok o kadar işcinin ekmegiyle oynadınız sizi ALLAHA havale ediyrum 0
  • izleyci... 12 Mayıs 2013, Pazar 19:22:44 sıradan bir vatandaş olarak hayatım boyunca tek şunu öğrendim." BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR" anlayana... 0
  • Garip 12 Mayıs 2013, Pazar 19:20:11 Hayat ne kadar garip değil mi ? yıllardır getirdikleri korku imparatorluğundan dolayı işimizden olucaz diye korkuyorduk.. Şuansa onlar korkuyorlar hadi biz iyi kötü bir iş buluruz peki ya o kadar yüksekten düşmek nasıl olucak merakla bekliyorum 0
  • Eski 12 Mayıs 2013, Pazar 19:17:37 Hamdi bey akıllı taktir ettim tam kurnaz sendika sen uyu herşeye evet verdi 305 te direnirseniz tarih olacaksınız haberiniz yok herkez gelecek sen sendikadan çıkaracaksın sonuç yeterli sendikalı yok sana byyy yapacak. O uçaklar hertürlü kalkar teknik part time koyar kaldırır bunuda yaşamıştık git imzala yeter 18
  • Ka 12 Mayıs 2013, Pazar 19:16:27 Umarım uçuşa gidersiniz ve bütün haklarınızı kaybedersiniz her akşam bu basiretsiz korkak çalışamlar için istediğim tek şey bu ne olur uçuşunuza gidin ve sonucu birlikte yaşıyalım utanıyorum sizin gibilerle uçmaktan 1
  • lingim lingsin ling 12 Mayıs 2013, Pazar 19:14:09 bu aciklamanin ardindan lingimiz tamamen dolmustur :) 1
  • TUTUŞTULAR 12 Mayıs 2013, Pazar 19:05:51 Daha durun GREC adam gibi başlarsa, neler vadedecekler. Kazanan işçiler olacaktır. Yeterki birlik olalım. GREV'deyiz...!!!! grev kırıcı olup işim olacağına, GREV'le işsiz olur onurumla yaşarım daha iyi...!!! 0
    • plt 13 Mayıs 2013, Pazartesi 15:35:11 Onurun karnını doyuracaksa sana hayatta başarılar 0
  • sendika bilsin 12 Mayıs 2013, Pazar 19:03:52 23.Donem Tis' i istemiyoruz.Ucret artisi talep etmiyoruz.Insan gibi limitlerde ucmak, tam ekiple ucmak, yeterli istirahatle ucmak ve kesinlikle İŞ GÜVENCESİ istiyoruz.Katilan paylaşsin ! 0
  • Km 12 Mayıs 2013, Pazar 19:03:42 Greve sonuna kadar evet 15i sabahi ucusum var hic bir kuvvet goturemez 2
  • Evet 12 Mayıs 2013, Pazar 18:59:42 Hamdi Beyle uçan bilir kendisinin kabin ekibini ne kadar sevdiği gözlerinden belli olmaktadır. o gözlerden öyle aşağılayıcı bakışlar çıkmaktadır ki sanırsınız dünyadaki en tiksindiği insan sizsiniz.. Hele ki kırmızı ruj ve ojeniz varsa bu katlanır. O bakışları gördükten sonra nasıl güvenebiliriz ? Sendikaya güvenimiz çok sarsıldı evet ama şirkete güvenmekte fazla saflık olur keşke 15inden önce anlaşabilseniz.. ve son olarak kabin ekipleri tek kurşunun kaldığını farkında sadece nereye sıkıcağını bilmiyor.. ya kendine ya size ve böyle yapmacıklıklar oldukça bu kuşunu kendisine sıkmayacak.. 0
    • nefret 12 Mayıs 2013, Pazar 20:19:20 gözlerindeki nefreti gördüm. bizlere tahammülü yok 0
  • guzel dusunelim 12 Mayıs 2013, Pazar 18:52:55 14 mayisin tum thy personelinin hayrina ve lehine olan maillerin gelecegi gun olmasini diliyorum.huzur olmazsa aidiyet duygusu kaybedilir ..dunyanin en iyi havayollarinin calisma politikalarina bakmanizi tavsiye ederim..o yuzden 15 mayista greve evet 0
  • Kokpit 12 Mayıs 2013, Pazar 18:50:51 15 Mayıs'ta kokpit abileriniz yürekten sizinle sözleştik devrelerle o gün uçan kartalları gökyüzünde olmayacak 1
  • GM,IK 12 Mayıs 2013, Pazar 18:45:00 Arkadaşlar greve çıkanlara saygı duyarız.Bizler yani çogunluk çalışacak bütün gerekli tebbirler alındı.Aksama olsa bile fazla etkilemeyecek şirketimizi rahat olun. 24
  • TENNİKKK!!! 12 Mayıs 2013, Pazar 18:42:17 MERAK EDENLER DUYSUN; BAŞTA HAT VAKIM VE REVİZYON OLMAK ÜZERE İSTANBULDAKİ TEKNİSYENLER GRUPLAR HALİNDE 15 MAYIS''TA ÇALIŞMAYACAKLAR. RİZE OTO SANAYİDEN AKRABALARINI ŞİMDİDEN ORGANİZE ET HEMŞERUM, 15 MAYUS'TA UÇAKLARDA TAMİRCU OLMAYACAK DAA!! 1
  • Tek 12 Mayıs 2013, Pazar 18:38:15 Yarın Hamdi topçu giderse ne olacak yeni gelen ben böyle bir şey demedim derse ne yapacak sınız 0
  • teknikk 12 Mayıs 2013, Pazar 18:36:56 gecenlerde teknik baskanMehmet yılmaz hosteslerin validen fazla para aldıgını bunun daha fazla suremeyecegini kabin as nin kuralacagını anlattı inanmayan varsa teknisyenlere sorsun 0
    • kendisi 12 Mayıs 2013, Pazar 21:39:55 kendisi valinin 10 katı alıyor.ona ne diyormuş sorsaydınız ya.bide üstüne extra cukkaları da kaptılar.trochate 0
  • Memur 12 Mayıs 2013, Pazar 18:31:58 Soz bitti eylem zamanı. Sn Topçu grev oylaması için eski başkan tehdit baskı yaptı. Bizleri odalarda tehditler yağdırdı grev oylamasında evet çıktı koltuğunu kaybeden ortada. Şimdide tehdit mesajları ortalıkta dolanıyor. Bu işin sonu baştan belli. Biz işçilerin üretim gücünü kimsenin hafife almaması gerek 0
  • 305'den 1'i 12 Mayıs 2013, Pazar 18:31:16 Ben geçen sene sendika ile haraket edip greve katılanlardan biriyim.Uçuşa gitmedim ve atıldım.Sonrası ise pişmanlık.Arabamı sattım.Borçlarımla başbaşa kaldım.Sendikadan hiç destek almadım.Alan var mı bilmiyorum.İşe girdim ama yeterince kazanamadığım için mutsuzum.Bu süreci takip ediyorum çünkü haklarımızı geri istiyoruz ama bu sendika yönetiminede hiç güvenmiyorum.Herkes kendi kararını versin.Şunu unutmayın ki sonrasında yanlızsınız... 15
    • kedi 12 Mayıs 2013, Pazar 20:12:08 arkadaş sen önce neden atıldığını öğren öyle yaz. 29 mayısta grev yapılmadı... 3
    • kedi sen sus.... 12 Mayıs 2013, Pazar 21:46:44 kedidir o kedi 0
  • ekip planlama 12 Mayıs 2013, Pazar 18:21:22 hamdi bey ekip planlama öncelikli endeksli sirket olunmaz .. baska birsey demiyorum 0
  • 305 '5 12 Mayıs 2013, Pazar 18:20:31 Bos gununde gelerek ucusa gidenlere engel oldugun icin acaba isten cikarilmis olabilirmisin..????? kameralara el salla ... 5
  • Elmalılı Hamdi 12 Mayıs 2013, Pazar 18:20:15 Ve onlar zulme uğrayıp haklarına tecavüz edildiğinde yardımlaşır, onlar öcünü alırlar.Kur'ân-ı Kerim » 42 / ŞÛRÂ - 39 0
  • Uçucu 12 Mayıs 2013, Pazar 18:17:05 Sayın Hamdi Topçu Beyefendi'nin deklerasyonunu anlamlı buluyorum fakat anlamakta zorlandığım bir şey var. Neden FOM rev. 16'da TİS ile çelişen ve çakışan, şirketimizin uzun bir süredir bir kısmını dayatmakta olduğu kısıtlayıcı limitler var. Bir çok insanın açıp okumadığı, çalışma saatlerini artıran SHGM'nin kabul ettiği maksimumlar var. Örnek vermek gerekirse; şirketimiz 6 saatlik bir mesainin bitiminden hemen 8 saat sonra bizi uçuşa çağırabilecek. 12 ve 10 saat kavramları ortadan kalkıyor. 8 boş gün yerine 7 boş gün olacak ve tireli bir yatı boş günden sayılabilecek. Haftada 30 saat değil 36 saat uçulacak. Ayda 180 saat mesai limiti 210 saat'e çıkacak. Bunlar zaten sosyal hayatı olmayan bizleri çok zorlayacak koşullar. Ben bu şirkette kimsenin para istemediğini biliyorum. Çünkü her sene bu konular konuşuluyor. İnsanların tek isteği huzur içinde uçuşlarına gitmek, insan gibi ailesine ve dostlarına vakit ayırabilmek. Yılda 950-1000 saat uçuyoruz bizden ne isteniyor gerçekten anlamıyorum 0
    • selam 12 Mayıs 2013, Pazar 23:36:08 Süper yorum. Boş söze gerek kalmadan, gerçek sıkıntıyı yazmışsınız. Tebrikler. 305 konusunda birşeyler yazmak isterim. Elbette o günün tahrik edici ortamında fevri davranan arkadaşlar olmuştur ve ağır da bir bedel ödemişlerdir. Ama grev hakkını kaldıranlar masum, hakkını savunanlar suçlu ilan edildi, bu doğru değil. Lakin 305 hakkında mahkeme kararlari var. Şirket bunlara uymuyorsa, Yargıtay kararlarını uygulatma mercii biz değiliz ve uygulatma yönteminin grev olduğu konusuna katılmıyorum. Mutlaka hukuk içinde başka yön bulunmalı ve greve gerek kalmadan TİS acilen imzalanmalıdır. 5
  • Yalan! 12 Mayıs 2013, Pazar 18:16:39 Bu adam tv'lerde gözlerimizin içine baka baka, bu 305 arkadaş mahkemeleri kazansın, işe iadeleri olsun biz yargının kararına uyacaz dedi mi demedi mi? Sadece buna cevap verilsin yeter. Bütün olayı bu sorunun cevabı çözer.. Saygılarımla.. 0
    • Kanun 12 Mayıs 2013, Pazar 20:35:03 Yasa der ki;İşe iadelerine karar verilenleri işe almak zorunda değilsin, işe almaz isen ekstra 4-6 maaş daha tazminat verirsin.İşe almayıp bu tazminatları vermekte yargının kararına uymaktır. 13
    • kanun a 12 Mayıs 2013, Pazar 21:18:20 o zaman tvlerde aynısını deseydı ya. mahkemeyı kazansalarda sadece hazla tazmınat verme yukumlulugumuz var, kesınlıkle gerı almayacaz nıye demedı? 0
    • Kanun'a 12 Mayıs 2013, Pazar 21:26:49 Yasa'ya bu seçeneğin ne zaman ve kimler tarafından konulduğunu da biliyor olman gerek.Düzensiz yasalar,yasasız düzenlere davetiye çıkarır.Kaldı ki grev her emekçiye anasının ak sütü gibi helal bir HAK'tır. 0
    • tazminat 12 Mayıs 2013, Pazar 22:08:25 tazminat da verilmedi. Zaten yargı kararına uymama burada başlıyor. Yargıtayın kararına uymadılar. 0
  • Bitti 12 Mayıs 2013, Pazar 18:15:53 Bitti! 305 te, sendika aga si da, temelim de bu aciklamadan sonra bitmistir! Sendika 305 e, posbiyik aycin koltuguna, fikraci temel de bos konusup gonderildigine yansin.. Biz calisiyoruz . İmzasini inkar eden temel e inanan kalir. Biz icra komitesine ve yonetim kuruluna inaniriz temel kim? İcrayla gelir icrayla gider:)) 17
  • İsim / Rumuz 12 Mayıs 2013, Pazar 18:12:26 Shgm ulusal ve uluslaraarası mevzuata uygun revızyon yaparak talimatları yayımlar, tasıyıcı burdakı kuralları aşmadan uygulamada varyasyon yapabılır, yanı shgm haftalık 36 yazdıysa thy 36 uygulayabılır tabıı ama 30 da uygulayabılır ama 37 değil.. Ucaklara da baglı oldugu en yuksek mercıın kıtabını revızyonlu olarak koymakla mukelleftır yanı aptal degıl ya grev arefesınde gıdıp ccm e rev yapsın pek tabıı bır guncelleme bu ama uygulama degıl gordugunuz gıbı acıkca 23 tıs gecerlı de demış .. Kım naparsa yapsın ama bu acıklama ıle kırılır bu grev sendıka 305 e borcunu ödemeye calışıyor tabıı keske alsa onları sonucta personel ıhtıyacıda var ama tartısma pazarlık platformları ayrı tutularak. Herkese hayırlısı bence bu iş bitmiştir grev yapacak adam yok demeye az kaldı gibi ... Herkes bı yanına sorsun kararlar ortada haberınız olsun 10
  • Ayçin ağaya 12 Mayıs 2013, Pazar 18:11:14 Hodri meydan 305 kişi senin yüzünden işlerinden oldu.Hamdi bey imzaya hazır 305 kişi hariç 16 bin personelin suçu yok.İmzala artık sõzleşmeyi yoksa biteceksin bizden sõylemesi bizler çalışacağız. 14
  • Anneler 12 Mayıs 2013, Pazar 18:05:08 bugun Anneler gunu ,tum annelerimizin ellerinden opuyorum lakin bazi anneler ve evlatlari bugunu buruk kutladilar ve bazilarida sitemkar..ben sehit olan arkadasimizin annesinin elinden opuyorum ve diger 304 arkadasin annelerininde.bu hayatta hersey para değildir. 0
  • Back3rhytme 12 Mayıs 2013, Pazar 18:04:04 Hamdi Topçu bu sözlü taahhütü yerine yazılı imzalı olarak çalışana sunarsa Grev yalan olur,çünkü çok ciddi bir kesim sendika yönetiminden rahatsız ve bu yüzden kararsız.. Şimdi bazıları bugüne kadar TİS hakları vs sendika sayesinde diyecek, doğru ama sendikanın işi zaten işçi hakkı savunmak, ekstra bişey yapmıyor ki ve karşılığında da her ay çuval dolusu aidat topluyor. O koltukta kim otursa bundan daha kötü yönetmez sendikayı.. 7
  • KA 737 12 Mayıs 2013, Pazar 18:03:37 Kimi kandırıyorsunuz Hamdi bey!!! Cocuğunuzu muuuu?? Önce sözleşme imzalanacak ve 305 dönecek ...sonra dediğiniz herseye yalandanda olsa inanırız . 0
  • Davet 12 Mayıs 2013, Pazar 18:01:34 Herkesi, işe yaramaz sendikadan ayrılmaya davet ediyorum. Boşuna aidat veriyoruz. Üstelik sendika bizi tehlikeye atıyor. Hükümetle ve şirketle kavga için bizi kullanmak istiyor. 16000 kişi az bir potansiyel değil. 15
  • Sendika 12 Mayıs 2013, Pazar 18:00:16 Sendika sorsun bakalım şimdi üyelerine,bu şartlar halinde hala grev isteyen var mı?Niye kimse sormuyor bize fikrimizi?grev istemiyoruz,imzalayın da huzur bulalım! 8
  • inandırıcı mı 12 Mayıs 2013, Pazar 17:52:39 "EMIRATES, LUFTHANSA GİBİ en az yıllık izin kesintisiz 30 gün olacak... 70 saat ten fazla uçuşlar iki katı ücretlendirilecek, gece uçuşları farklı ücrete tabi olacak, farklı rota ya göre risk radyasyon faktörü planlamalarda olacak... vs vs.... BİZİM DEDİĞİMİZ OLACAK ARTIK.." demişsin. başka isteğiniz var mıydı hanfendi? masaj da ister misiniz? yolcular da elinizi öpsün isterseniz? yaşadığınız ülke türkiye, almanya değil. bu şımarıklıkla sizin istekleriniz asla bitmez. yolcu perişan oluyor, umurunuzda değil sadece ver, ver. 47
    • inandırıcı 12 Mayıs 2013, Pazar 18:09:43 657 sayılı devlet memurları kanunu madde 103: "Hizmetleri sırasında radyoaktif ışınlarla çalışan personele, her yıl yıllık izinlerine ilaveten bir aylık sağlık izni verilir." Türkiye Muz Cumhuriyeti değil... Türk kanunlarında bunlar var... Bizim insanlarımız köle değil.. Ama siz Türk insanına çağdaş standartları layık görmeyecek kadar ......... sınız. 0
    • ama öyle 12 Mayıs 2013, Pazar 18:24:02 ama o şirketlerde uygulamalar böyle... neden bizde olmasın..neden THY de Emirates gibi olmasın... hani yarışıyorduk... yolcu kanımızı emiyor şirket haklı da olsak arkamızda değil..kuralı kendi koyuyor bize uygula diyor sonra yine biz haksız oluyoruz..YOLCU nun kural dışı olması yüzünden... ver diyeceğiz tabi... al diyen varmı bu dünyada... 0
    • insan 12 Mayıs 2013, Pazar 18:25:19 almanlar insan da biz değilmiyiz..farkında olmadan ülkemizi aşağlamışsınız...yazık 0
    • sacmalama 12 Mayıs 2013, Pazar 18:26:41 Cocuk , veled 0
    • Bunu unutmayın! 12 Mayıs 2013, Pazar 18:48:41 İnsanca yaşama koşulları istemek hakkını aramak sizin gibi insanlar için şımarıklık olarak değerlendirildiği sürece medeni ülkelerin seviyesinde yaşamak ne yazık ki hayal oluyor bu ülkede. Siz kendinizi layık gördüğünüz koşullarda yaşayın ve lütfen olması gerekeni isteyen ve bunun için çabalayanları eleştirmekten vazgeçin. Herkes hakettiği hayatı yaşar. 0
    • neye razısın peki? 12 Mayıs 2013, Pazar 18:49:24 Burası Almanya değil demişsin arkdaşım senin gibi ezilmeye razı insanlar yüzünden değil. 0
    • agzina saglik 12 Mayıs 2013, Pazar 19:05:44 Emirates , Lufthansa da ki haklarin aynisini istiyorsun da , iki gram tarzanca ingilizce den baska ne konusuyorsun .. O dedigin sirketlerde calisan insanlarin en kotusu 3 yabanci dil biliyor . Birakin bu isleri .. 22
    • fark olacak tabi 12 Mayıs 2013, Pazar 19:34:29 sana göre ütopya bize göre biraz uğraş isteyen bi iş fark burada. elit çalışanla köle ayrılmalı zaten. akıllıyız sendikalıyız. 0
    • Gayet inandırıcı! 12 Mayıs 2013, Pazar 19:36:43 Emirates Havayolları'nın Singapur havalimanında uçak mürettebatı için masaj odaları var!!! Amerika'da uçak mürettebatı her ay radyasyon ölçümüne giriyorlar. Aldıkları miktar fazla ise uçuşları durduruluyor... Kısaca insana değer verme başka ülkelerde var ve bunları gören, bilen Türk kabin memurları için fantazi değiller... Ancak uluslararası havacılık kural ve uygulamalarından bihaber yolcular anca bu yorumları yaparlar. Bu arada 70 saatin üzeri uçuşlar için limit üstü maaş ve gece uçuşlarının ücret dahilinde yapılması THY'da uçak mürettebatının bir zamanlar hakkı olan ancak zamanla kaybedilmiş hakka dönüşen uygulamalardır. Bunlar şımarıklık değil bilmekten yazılmış cümlelerdir. Siz bugün uçamaz yarın uçarsınız. Uçakla değil otobüsle gideceğiniz yere varırsınız ama biz biliyoruz ki, yorgunluk insanı öldürür... 0
    • enternasyonal 12 Mayıs 2013, Pazar 20:19:26 Yaşadığımız ülkenin o değil bu olması önemli değildir mühim olan çalışılan iş koludur. Ve siz bilmeseniz de havacılık uluslararası bir iş kolu olmakla birlikte uluslararası sivil havacılık kuralları ve uluslararası alt limitleri olan bir sektördür... 0
  • 123.DÖNEM 12 Mayıs 2013, Pazar 17:51:48 Sendika 305 arkadaşımızın yok yere atılmasına sebeb oldukdan sonra onlar için maddi olarak neler yaptı?Kredilerini-kiralarını-borçlarını THY'den aldıkları şartlara göre ayarlayan arkadaşların 1 senedir durumunu düşünüyorum ve çok üzülüyorum.305 geri alınsın yada hakları verilsin ama bu sendika yönetimide değişsin.Kimsenin göbek bağı yok şirkete.Şartlar bozulana kadar çalışır sonra yoluma bakarım.Biz GREV'e karşı değiliz.SENDİKA'YA GÜVENEMİYORUZ!!! 7
    • sen ne yapacaksın? 12 Mayıs 2013, Pazar 19:17:34 Sendika ne yaptı diyen arkadaş ASIL SEN NE YAPACAKSIN o üzüldüğünü söylediğin ( ki tutumundan ne kadar inandırıcı olduğun belli) 305 arkadaşımız için? Elini taşın altına koymaya yüreğin yetmiyor anlaşılan. Sizin gibi bencil insanlar yüzünden şuan bu çartlarda çalışıyoruz zaten. o 305 arkadaşımız olmasaydı GREV hakkını geri almasalardı şirket 23. dönem sözleşmeyi olduğu gibi imzalayalım dermiydi? Bi düşün istersen.. Sizin gibilerin vicdanı geniş olabilir ama bizim gibi onurlu insanlar da var bu şirkette hala çalışan, o arkadaşlarımızın sırtından yediğin parayla nasıl başın dik gezecek ve hala insan olduğunuzu iddia edeceksiniz merak ediyorum. Sizin gibi düşünenler gittin zaten uçuşuna o gün TİS kapsamı dışında da kalın size ihtiyacımız yok. Yarın biz haklarımızı kullanırken ağlamayın sonra mesai tutmuyo ama uçuruyolar diye. Beter olun hiç birşey demiyorum. Farkında mısın bilmiyorum ama karar asıldı bu saatten sonra katılmazsan Tis den havanı alırsın :) 3
    • 305'ten 12 Mayıs 2013, Pazar 19:56:10 sendika her türlü sıkıntımızda yanımızda oldu. ben direnişten biri olarak bunu gönül rahatlığıyla söylüyorum. aylık maddi yardım, yol paramız ve yemek, sağlık ihtiyaçlarımızda da hep yardım etti. bunları bilmenizi istedim sadece... 4
  • huzur 12 Mayıs 2013, Pazar 17:43:32 uçuşla ilgili müdür başkan, yardımcı,çalişana güven vererek huzur saglar.Yukarıdan böyle istediler diyerek degil,degil mi? 0
  • "çartır" mı? 12 Mayıs 2013, Pazar 17:41:23 Geç te olsa bu şirketin "çartır" kafasıyla yönetilemeyeceğini anlayacaksınız... 2
  • cabinn 12 Mayıs 2013, Pazar 17:41:18 Grev bi' haktır ama Sendika temsilcileri bu hakkı çevrelerine anlatacak yetkinlikde değiller.Aksi fikirlere saygı duymadan kavgacı bi'uslupla haklılığını anlatmaya çalışan bi'sendika ve sendikalı olur mu?Sosyal medyada insanları galyana getirenler 305 ve çevresi.Uyuşmazlık maddelerini açık açık kimse belirtmiyor.Greve katılacağını deklare eden arkadaşlar grev tarihlerinde ki uçuş programları lütfen Hava-İş sayfasında paylaşssınlar ki bizde görelim bu konuşanlar off gün delikanlıları mı? 26
    • galeyan 12 Mayıs 2013, Pazar 17:53:54 galeyana gelen yok... insanların canına tak demişki sesini yükseltiyor... ayrıca 305 / TİS ayrı şeyler ikisini de sendikalı olarak destekliyoruz...empati yapmayı öğreniniz... 1
    • cabinn 12 Mayıs 2013, Pazar 18:08:35 Empati yaptığımız için zaten bu greve içimizden geldiği gibi destek veremiyoruz.305'işin bi sucu yok.Suç 305'e doğru klavuzluk demeyen sendika yönetiminde ve temsilcilerinde.Aynı duruma düşmek istemiyoruz.Mevcut şartlardan memnunuz.Biz greve karşı değiliz greve bu sendika yönetimi ve temsilcileri ile çıkılmasına karşıyız çünkü güvenmiyoruz... 2
    • 305 12 Mayıs 2013, Pazar 19:19:26 305 kadar taş düşşün başınıza 0
  • km 12 Mayıs 2013, Pazar 17:38:16 Madem eski limitler prosedürler gecerli olacak yeni CCM ne olacak? 23. Donem tis e ne kadar uyuyor planlama? Sghm ye gore ucarsiniz denmedi mi hep? 3
  • vatandaş 12 Mayıs 2013, Pazar 17:37:29 SAYIN HAMDİ TOPÇU,ŞİMDİYE KADAR ÇALIŞANLARI NE ZAMAN ADAM YERİNE KOYUP MUHATAP ALDINIZ. SİZ ZAMANINDA ÇALIŞANLA GÖRÜŞÜP SİZİN BÜTÜN HAKLARINIZI KORUYACAĞIZ SAHİP ÇIKACAĞIZ AMA ŞU SENDİKA YÖNETİMİNİ DEĞİŞTİRİN DESEYDİN HERŞEY KOLAY OLURDU. SENDİKA İSE SİYASİ OLARAK TEK KALE KALDI HÜKÜMETLE UĞRAŞACAK OLAN. ODA BİR BAHANE UYDURUP ELİNDEN GELENİ YAPIP KIRİZ ÇIKARTMASI GEREKİYOR. SENDİKA NE ZAMAN BİR ÇALIŞANIN DERDİYLE UĞRAŞMIŞ. DAHA ÖNCE ANADOLU ATAMALRINDAN SONRA HAKSIZ YERE ONLARCA ADAM ATILDI İŞTEN HİÇ BUNLARDAN BAHSETTİMİ. BAŞINIZIN ÇARESİNE BAKIN DEDİ SENDİKA. BEN GIREVE KATILMIYACAĞIM,İŞİMİN BAŞINDSA OLACAĞIM. ATLAR TEPİŞİR EŞEKLER ÖLÜRMÜŞ, UMARIM BİZE BİŞEY OLMAZ. RIZKIMIZI ALLAH VERİR. BU YÜZDEN İŞ KORKUM YOK.EKMEĞİMİZ KİMSENİN ELİNDE DEĞİL. DUYGULARIMIZI İFADE EDEBİLDİĞİMİZ İÇİN AİRPORT HABERE TEŞEKKÜRLER AYRICA... 22
    • GIIIIREV 12 Mayıs 2013, Pazar 17:41:37 o I lar fazla vatandaşım :))) Greve EVEEEEEEETTT!!! 2
    • :) 12 Mayıs 2013, Pazar 19:22:21 Sonra Sendika başımı yaktı grev kırıcısı oldum diye Tis den faydalanamadım beni işten attılar deme ama :))) 1
  • Sauvage 12 Mayıs 2013, Pazar 17:33:11 O zaman calisma sartlarini ve haklari geriye goturen revizyonu ccm e niye koydunuz ? 0
  • Sendika Ne yapıyor 12 Mayıs 2013, Pazar 17:32:26 sendika kendi 305 kişi için geri kalan tğm üyelerini atese atıyor. Ne sitediği belli degil. Yeterki 305 kişiyi işe alın geri kalan herseyi kabul diyor BU SENDIKAMI BIZI KORUYACAKK YAZIK VERDIGIMIZ AIDATLARA Fos bıyıklı başkan 70 li yıllarda kaldın yeter bırak git 15 mayısta ben işimin başındayım. KİMSENIN OYUNUNA ALET OLAMAM 28
    • Kahraman 12 Mayıs 2013, Pazar 18:28:11 Aman işen git sendika kaybeder sen kazanırsın gelecekte çoluk çocuğuna da bu müthiş kahramanlığını anlatır geçinip gidersin!!!!! 0
    • km 12 Mayıs 2013, Pazar 19:51:43 ağlama sonra ... 0
  • inandırıcı değil 12 Mayıs 2013, Pazar 17:32:21 Şu ana kadar geçen TİS görüşmelerinde, hep çalışanın hakları kısıtlanma yaklaşımını göstermiştir THY yönetimi... bu kadar çalışan var 600 kişi atsak nolur ki bile diyebilmiştir THY temsilcisi ..nasıl güvenelim size... AYNEN KORUNMAYACAK... İYİLEŞTİRİLECEK HEPSİ tekrar gözden geçirilip BİZİM İSTEDİĞİMİZ GİBİ OLACAK.... böyle basmakalıp tamam demek yok artık... EMIRATES, LUFTHANSA GİBİ en az yıllık izin kesintisiz 30 gün olacak... 70 saat ten fazla uçuşlar iki katı ücretlendirilecek, gece uçuşları farklı ücrete tabi olacak, farklı rota ya göre risk radyasyon faktörü planlamalarda olacak... vs vs.... BİZİM DEDİĞİMİZ OLACAK ARTIK.. 1
  • XXXXX 12 Mayıs 2013, Pazar 17:31:49 Hamdi Topçu'nun sözüne inanılır mı? 1
  • Turkish Kabin A.Ş. 12 Mayıs 2013, Pazar 17:30:48 Geliyo geliyo, Turkish Kabin A.Ş. Turkish Kabin A.Ş. Turkish Kabin A.Ş. Turkish Kabin A.Ş. Geliyo En büyük A.Ş. Turkish Kabin A.Ş. başka büyük yok, 19
    • zaten gelecek 12 Mayıs 2013, Pazar 17:51:12 Kabin A.Ş. zaten gelecek... Kabin A.Ş. geldiğinde karşısında 305 i satan çalışanlar ve sendika bulursa kabinin vay haline... - 305'i geri aldıramayan yeni 305 leri de aldıramaz. - greve katılmayıp TİS dışı kalacak personel, özellikle de uzun yıllar THY'de görev yapan arkadaşlar hemen kapı önüne konulacak tazminat ödememek için... Kabin A.Ş'nin önüne geçmek için GREV! 1
  • .... 12 Mayıs 2013, Pazar 17:29:39 Sizden laf değil, icraat bekliyoruz Hamdi Bey!!!... Siz imzalamadıkça, grevden dönmeyiz!... 2
  • Aycin 12 Mayıs 2013, Pazar 17:29:04 Noldu aycin efendi? Tum balonlarin bir bir patladi degilmi elinde. 305 senin gunahindir. Calisanlar uzerinden yeme icme bitti simdi hesap zamani. Yok oyle ben yaptim oldu.sen biz ne dersek yapmak ZORUNDASIN! Ve biz huzur istiyoruz huzur . Ne sen ne satilmis elamanlarin ne arkandaki neyudugu bellirsiz sendikal topluluklar bunu bozamaz . Sen de bittin artik aycin bittin. Artik seni istemiyoruz pos biyik aycin el ekibini cek git. Ekip denirse capulcularini 27
    • ÖPTÜM 12 Mayıs 2013, Pazar 18:08:56 Abi eline sağlık, öptüm. Çapulcu takımı bunlar. 10
    • elinde patlayan! 12 Mayıs 2013, Pazar 18:30:42 Vallahi elinde patlayacak olan biri varda o senin deyiminle "Ayçin efendi" mi yoksa sen mi olacaksın sen bu kafayla gidersen görürsün 2
  • 305 12 Mayıs 2013, Pazar 17:27:08 O 305 kişinin atılmasının tek sebebi İŞİNİ BİLMEYEN SENDİKA YÖNETİMİDİR!!! atana mı bakmalı attırana mı ??? hiç biriniz mi düşünmüyor danışıklı dövüş diye ??? 305 kişinin işsiz kalmasına sebep oldunuz sonrasında hiçbir destek sağlamadınız HALA NEDEN O KOLTUKTASINIZ??? 305 kişiden BİR ÇOĞUNUN SENDİKA İLE DE DAVALIK OLDUĞUNU BİLİN!!!! BOŞ KONUŞMAYIN!!!! 18
  • Sendika Bitti 12 Mayıs 2013, Pazar 17:24:11 Bu açıklamadan sonra ilk işim sendikadan ayrılmak. Bir işe yaradığı yok, üstelik yalancı. Ödediğim aidatımla kendime her ay ziyafet çekeceğim bundan sonra. 31
    • Kurtlar sofrası 12 Mayıs 2013, Pazar 17:36:28 Bence sen bi izne çık kendi içinde bir temizlen belki aklın fikrin yerine gelir. 3
    • Kurtcuğa 12 Mayıs 2013, Pazar 18:15:40 Güldürme beni kurtcuk! Eminim 15 Mayıs'ta sen de çalışcaksın. 6
    • sendika bitmez 12 Mayıs 2013, Pazar 19:31:25 sen o aidatla pidecide ziyafet cek birader biz de tis farklarıyla arabaları yeniliyoruz. 0
    • ICN 12 Mayıs 2013, Pazar 19:40:09 Sen borçlar kanununa tabii personel konumuna geçte bak TİS haklarını mumla arıyor musun? 0
  • kabin 12 Mayıs 2013, Pazar 17:24:09 önce 305 sonra imza 7
  • birlik olalım 12 Mayıs 2013, Pazar 17:24:00 Ey Hamdi Topcu!! Kendine bu kadar guveniyordun, hic bir aksama olmayacak diyordun da; bu arka arkaya sıkıştığını gosteren aciz çagrilarin niye.Birak kim ne yaparsa yapsin sana ne! Tabii senin koltuk ta sallantida degilmi? Yazik sana.Sonuna kadar GREV, 15 Mayista seni cok merak ediyorum.305 i de alacaksin, imzayi da basacaksin.HODRİ MEYDAN !!!! 2
  • Iste bukadar 12 Mayıs 2013, Pazar 17:22:35 305 in hesabinida artik posbiyik sendika aga si versin ! Onlari gayri yasal bir surece suruklerken ne dusundu? Nasilsa bisey olmaz deyip raporlari aldirirken ne dusundu? Simdi akil zamani. Biz huzur istiyoruz calismak istiyoruz haklarimizdan geri degil ileri gidis istiyoruz, artik 305 sendikanin sorunudur ve her koyun kendi bacagindan asilir sendika bu tis i imzalayacaka baska yolu yok.al sana imza al sana yon kur baskani. Temel dese inanmam ama bu farkli greve HAYIR Hayir Hayir.. Aycin agaya da artik temel gibi yol gorunur.. Aycin temel el ele daha guzel gunlere hahahahaha:) 20
  • Üşenme OKU! 12 Mayıs 2013, Pazar 17:16:53 305 diye sayıyla nitelediğiniz sizin çalışma belki de dönem arkadaşlarınızdı. Belki sinyorunuz belki de ilk uçuşunuzu gerçekleştirdiğiniz ekibinizdi. O insanlar hakkımız için orada bulundu, kendi keyifleri için değil. Siz gitmediyseniz ya da gidip hala atılmadıysanız ya şansınız ya da kararınızdır. Bizim haklarımızı savunup işsiz kalan insanlara bu şekide ağır yorum yapmak insan'a yakışmaz. Kavga sayı kavgası değil, çalışanların yani bizim haklarımızın kavgasıdır. Bize köle muamelesi yapan, hasta olunca işten atan, bir yolcu şikayetine işten çıkaran, hiç bir başarımızı takdir etmeyen, torpille 4 yıllık memurunu müdür yapan bir şirkete rağmen bizim canımızı vererek emek verdiğimiz şirketimizde hakkımız olanı istemek bunun için çabalamaktır. Bu grev bu yüzdendir. 3
  • Kokpit'e Çağrı 12 Mayıs 2013, Pazar 17:15:51 Kokpitteki delikanlı abilerimiz, haydin sıra sizde. 15 MAYIS'ta UÇUYORUZ mesajınızı bekliyoruz. Ses ver kokpit. Tilkiler arslan kükremesi duysun, KRAL kim belli olsun. 26
    • puhahaha 12 Mayıs 2013, Pazar 17:35:32 la çok güldüm saaa :) 1
    • çağrıya 13 Mayıs 2013, Pazartesi 00:08:13 duydun mu sesi?yoksa cvpsız çağrı mı oldu:( 0
  • Hat bakım 12 Mayıs 2013, Pazar 17:14:33 Grev hakkı engellenemez. Sayın Topçu ne oldu imzaya hazırız diye açıklama yapıyorsun. İşçinin gücünü sakın küçümseme. Amacın belli ama unutma ki bu işçiler sendikaya kızgında olsa hakkını aramayı bilir. Herkes grev sonunda birilerin canının yanacagını biliyor. Ama canım yanarken bu grev sayesinde sizlerinde canı yanacak koltukları gidecekse. Varsın yansın. Bu grev sonunda tek kazanan emek olacak biz olacağız. 0
  • 305+ 12 Mayıs 2013, Pazar 17:13:41 gönüllüler kim ?? laf yapmak bedava.. 15 Mayıs ta seve seve görevdeyim, 305 ilave olacaklar lütfen evde kalın, sizsiz bu işler gider, 25
  • Mimli 12 Mayıs 2013, Pazar 17:12:53 Söz uçar yazı kalır, yarın imzalayın verin % 15 i imzalayın 0
  • ? 12 Mayıs 2013, Pazar 17:11:57 sn.topçu şu yaptığın açıklama yarın birgün inkar etmeyeceksen neden açıklamayı havaiş sendikasında atilay ayçinle birlikte yapmadın.sormazlarmı sana madem personeli bu kadar düşünüyordunda hak olan grev'i meclise neden taşıdınız kuyuya bir taş attın şimdi çıkaramıyosun.oturduğunuz koltuklar sallanmaya başladı sizinde haberiniz vardır sanırım. 0
  • greve hayır 12 Mayıs 2013, Pazar 17:09:56 305 kişiyi bahane edip TİS sürecini uzattılar. Bir de üstüne nice emeklerle güzel yerlere taşıdığımız firmamızın prestij kaybetmesine neden olacak bu tür eylemlere kalkışıyorlar. Ayrıca iş kanununa aykırı kimse kafasına göre işçi çıkarımı yapamaz, ister sendikaya üye olsun, ister olmasın. İnsanların eyleme gitmeleri için sendika üyeliği bitince işten atılması kolay olacaktır gibi bir algı oluşturmak neye. Kişi suçluysa, şirketine zarar verdiyse atılır, gerisi bahane. 16
  • Sezen 12 Mayıs 2013, Pazar 17:09:33 Evet biz de o dönemde henüz sendika üyesi olmamıştık bilmiyorduk sonradan olduk ama %60ı%70yaptıklarında farkı alamadım..5 milyar tutuyordu pek önemli değil ama alamadım tis dışı olduğum için ama sendikalı dönem arkadaşlarım aldı..konuştuğumuzda mümkün değil bu hakkı size tis sağlıyor siz kapsam dışısınız dendi 0
  • Teşekkur Hamdi Bey 12 Mayıs 2013, Pazar 17:07:00 Herşeyin sözü verilmiş, sendika ne yapacak şimdi? Halamı direneceğiz grev diye? Sendikanın kendi hatasından dolayı kandırıp sokaklara döktüğü 305 arkadaşa olan oldu. Şimdide kuyruğu dik tutup onları bahane ederek kendi koltuğunu kurtarmaya çalışıyorlar. Şirketimizde dimdik arkamızda olduğunu gösterdi işte, hadi bakalım şimdide buna ne diyecek sendikamız....??? 20
  • Hamdi Bey kardeşim 12 Mayıs 2013, Pazar 17:05:46 Yahu şu "ling" yüzde 95 olmuştu... kimse grev yapmıyordu... Hani durduk yerde yüzde 5 için neden tutuştu bizim Hamdi? Hamdi Beyefendiciğim, P.tesi günü sen o TİS'i paşa paşa imzalayacaksın... 305'i de geri alacaksın, Rev 3'ü de geri alacaksın... Grev'in lafı bile yetti. Hamdi Bey'in keyfi bilir ya P.tesi imzalar o TİS'i, ya da 16 Mayısta "başka birisi" imzalar... 0
  • Patron Konuşuyor 12 Mayıs 2013, Pazar 17:05:32 Bu iş bu kadar. Haklarda geriye gidiş yok. GREV BİTMİŞTİR. Herkes 15 MAYIS'ta iş başına. Patron yapacağını yaptı. Ücret zammı belirlensin, sözleşme imzalansın.305 sendikanın kabahati. Çaresini sendika bulsun. Halen greve gidelim demek huzur bozuculuktur, kör inattır. 22
    • İşçi Konuşuyor 13 Mayıs 2013, Pazartesi 04:42:14 dur daha başlamadık 0
  • K/m 12 Mayıs 2013, Pazar 17:04:16 Arkadaslar 305 e sirtini donen ileride siginicak yer bulamaz greve evet korkmayin 5
  • aviator 12 Mayıs 2013, Pazar 17:04:03 Hamdi topçu çözüm yanlısı gibi gözükmeye çalışıyor ama bizleri gerçekten samimi olduğuna inandırmak istiyorsa haksızca ekmeğiyle oynanan 305 i acilen geri alsın ve işe tekrar başlatsın.zaten kendisi mahkemelerin ve hukukun verdiği kararlara saygılıyız dava sonucuna göre hareket edicez demiyor muydu daha önce ? madem öyle bunun gereğini yapsın görelim.sorun hemen çözülür.Çözümün anahtarı zaten topçunun elinde.yapılan hatanın telafisi hala mükün ve geç değil.işveren sendikanın 305 şartını kabul ederse sorunun aşılması çok kolay ama aksi halde grev kaçınılmaz gözüküyor.ben şahsen topçunun iyi niyetinden net olarak şüphe duyuyorum ve ona güvenmiyorum. 2
  • İsim / Rumuz 12 Mayıs 2013, Pazar 17:03:47 305 geri alinsin ama grev olmasin. Ama THY yonetimi pek parlaga benzemiyor. Kendileri grev istiyorlar. 0
  • 305 12 Mayıs 2013, Pazar 17:02:20 Arkadaslar kusura bakmayin benim isten atilmamda sendikada yonetimde hatali.ama sizin uzerinizde de bana olan borcunuz var ve diger arkadaslara.kimse yok deyip durmasin az vicdani olan zaten bunu biliyor digerleriyle vicdan sagiri olmayi yegliyor.seizin grev hakknz duruyor ben bu yuzden tum hayatimi bastan degistirdm.bilncli veya bilincsz bunu 305 arkadasm yapti hatta biri sehit oldu artik 304uz biliyorsnz.ne kolay dimi 305 ne de olsa tazminatini alacak demek.bizi bulastirmayin demek.o tazminati almam benm 1.5 seneme mal olacak.bunu soyleyenler gercekten arkadas olsa boyle konusamazdi.o yuzden bizim icinde bi zahmet gidin greve! 4
  • Yeter artik 12 Mayıs 2013, Pazar 17:02:11 305 kisi için hepimizi yakmaya ne hakkınız var.gelin aynı sartlarla anlaşalım diyolar,daha ne istiyosun sendika?O 305 kisiyi sen yaktın,biz değil! Sıra bize mi gelsin istiyosun? 18
    • ççç 12 Mayıs 2013, Pazar 18:23:59 kardesim neden yırtıyorsun kendini.sirkete guvenıyorsan greve katılma basına bisey gelmesin. ne diye yırtınıyorsun.keske 305 kadar serefli ve onurlu olabilseydin 3
  • hersey acik 12 Mayıs 2013, Pazar 16:58:22 Degerli arkadaslar goruldugu gibi baskanimiz 305 haricinde herseyi kabul ediyor.Bu noktada sendikanin calisanlqri ve sirketimizi mqgdur etmeden uzlqsmaaya gitmesi gerekir. 305 kiside yasal yollardan hakkini aramali. Kendi kendinize yaptginiz eylem yuzunden 16000 kisiyi huzursuz ediyorsunuz,grev olmayacak..Buradada lutfen ucucular yorum yapsin artik yeter... 33
    • itiraf 12 Mayıs 2013, Pazar 17:14:07 29 mayıs günü ben alandaydım uçuşuma gitmedim.hakkımız için! sen eğer bir uçucuysan senin hakkın ve benim hakkım için! ben şans eseri atılmadım ama benim çok yakın tanıdıklarım atıldı! üstelik bunlardan ikisi gerçekten hastaydı ve o günle alakası olmayan kişiler! ben bunun vicdan azabını çekiyorum ve arkadaşlarımı aramıza istiyorum.belli ki yönetim sıkışmış bugün olmasa yarın arkadaşlarımızda dahil olacak o sözleşmeye! bu kadar bencil olmayın ya! insanlar haksız yere işinden oldu gözünüzü açın! 2
    • grev olmasin 12 Mayıs 2013, Pazar 17:21:57 gercekten ben isimi yapmak istiyorum artik.Hamdi bey lutfen sendikayla anlasin.Rev 3 gelmesin.Mutlu calisalim. Sirketimiizi dahada buyutelim.Eminim buyuk cogunlukta bunu istiyor. 2
    • km2 12 Mayıs 2013, Pazar 17:23:26 bunlar hep günü kurtaralım hareketleri!!! laf değil icraat lazım icraat!!! 16 mayıs sabahı tükürdüğünü yalamayacağını nerden biliyorsun bunlar ben böyle bişrey söylemedim bile diyecek kadar acayip tipler! 2
    • km2ye 12 Mayıs 2013, Pazar 17:38:01 sevgili km2 dostum.Aciklamada sendikaya bi cagri var acikca.Gunu kurtarmak degil bu.İmzalamaya hazir yonetim. Kimse lutfen artik gaza gelmesin. Keskin sirke kubune zarar.. 17
    • mantikli olalim 12 Mayıs 2013, Pazar 17:42:28 bugune kadar hangi atilan tk ya geri alindi ??? 7
    • Pazar 17:38:01'e 12 Mayıs 2013, Pazar 17:57:45 Şu yandaşlardan bir tanesi de doğru Türkçe ile yazsa ya.Kub değil, küp! 2
    • 305 12 Mayıs 2013, Pazar 17:57:54 29 mayıs benim boş günümdü takdiri size bırakıyorüm bende atıldım. 2
    • The Rock 12 Mayıs 2013, Pazar 18:14:57 Ben bos gunumde , 16.000 calisanin grev hakki elinden alinirken ,TUM YASALARA ve HUKUKi cercevelere uygun bir sekilde sadece ve sadece basin aciklamasinda bulundugum icin mi atildim.. Peki benim ve arkadaslarimin maduriyetleri ne olacak ?? Neredeyse 1 senedir herkesin bildigi gibi her yonden hakli olmamiza ragmen halen maduruz. Diger bir yandan da ucucu arkadaslarima suan TiS maddeleri uygulanmiyor ve daha da kotusu Yeni CCM ler ucaklara konan kesinlikle TiS lerle alakasiz hak kayiplari var. Tamamen yaniltici beyanat vermis sayin Topcu. Yazik. Yazik inanalara. Yasasin Hak GREVIMIZ . Yasasin emekten gelen birlik gucumuz. Artik soz bitti sira GREVIMIZDE. ALLAH BUYUK sizde biraz magdur olun bakalim o zaman KOLTUKLARIN degisme ZAMANI GELMISSS... 0
  • 305 ne olacak 12 Mayıs 2013, Pazar 16:55:24 sendika bu zaferi 305 sayesinde kazanmıştır,,305 defteri kapatırsa yazıklar olsun,,hamdi topçu gitmeyinceye kadar bu şirkette uçuculara huzur yok bunu kimse unutmasın 9
  • bu ne demek 12 Mayıs 2013, Pazar 16:55:02 imzalanmasa dahi korunacaktır ne demek, kim kime güvenir böyle bir konuda? kaldı ki şirket bukadar güvenimizi sarsmışken.. 23. dönem gibi imzala uçuş limit ve istirahat sürelerini!!! 3
  • kabin 12 Mayıs 2013, Pazar 16:54:16 305 ne olacak hamdi topcu süngermi çektin üstlerine. 5
    • Aslan 12 Mayıs 2013, Pazar 17:05:11 Şu 305 kişi meselesinide artık hukuka bırakalım ne sendikanın dediği olsun ne de yönetimin Yargıtay ın işe dönüş kararı onanan personel işe alınsın bu iş artık çözülsün ne sendikanın dediği olsun nede yönetimin hukukun üstünlüğüne herkez saygı duysun. Saygılar. 0
  • SENDİKAYA 12 Mayıs 2013, Pazar 16:52:50 SENDİKADAN TALEBİMİZDİR,,HAMDİ TOPÇU BU ŞİRKETİN BAŞINDAN GİTMEYENE KADAR GREV KARARININ ARKASINDA DURMALIDIR,,işçinin gücünün nelere kadir olduğunu görüyoruz köşeye sıkıştılar,,durmak yok bu yara kökünden temizlenmelidir,,yoksa tekrar nüksedecektir,, 1
  • Ohh 12 Mayıs 2013, Pazar 16:48:02 Super bi aciklama tesekkurler Hamdi Bey.. 24
  • gerçekler 12 Mayıs 2013, Pazar 16:46:49 2007'ye kadar yeni başlayanlar %60 alıyordu.Grev oylamasına gidildi sandıktan "evet" çıktı.Bu sayede sendika yeni başlayanlar için %80'i kabul ettirdi.Geriye dönük her ay için %20'lik fark yaklaşık 7bin tl yapıyordu.Ve sendika üyesi olmayanlara bu para yatırılmadı.Bilmeyenler,bilenlere sorun anlatsınlar. 2
    • dahası 12 Mayıs 2013, Pazar 17:36:16 hemen akabinde iscinin sabrını sınayanlar koltuklarından oldu.gunasırı çıkan ucuklar bundan olsa gerek 0
  • Anlasin!! 12 Mayıs 2013, Pazar 16:46:36 Bizi boyle stres icinde birakmayin, hem thy yonetimi hem de sendika, bir an once hicbir hak kaybetmeksizin, 305 inadinizi birakin ve anlasin.. Sonucta 305 arkadasimiz actiklari davalari kazaniyorlar ve tazminatlarini alacaklar, hicbir sekilde islerine tekrar donemezler, thy boyle bir prestij kaybi yasamaz.. Butun tazminati vermeye razi olur da yine de ise geri almaz.. Bunu bile bile tum personeli 305 inadiyla sikintiya sokmayin!!! Kazanilmus haklari vermeksizin anlasin... Thy yonetimi 305 siz masaya oturalim dedikce 305 te direttiniz, sonrada thy hicbir maddede anlasmiyor dediniz, biz salakmiyiz.. 305 hak ettikleri tazminati alacak zaten, anlasmadan cikarin 305 maddesini!!!!! 19
    • neden 305 12 Mayıs 2013, Pazar 16:59:48 bugün 305 i geri aldırmazsan arkadaşım... yarın Kabin A.Ş. kurulur ve sen süreç içerisinde işten çıkartılırsın. Senin yerine yarı hatta 1/3 maaşla uçacak arkadaşlar işe alınır. 305'e sahip çıkmazsan atıldığında sana da sahip çıkılmaz. 8
  • Neden grev 2 12 Mayıs 2013, Pazar 16:46:28 5- Bu nedenle yarın THY toplu işten çıkartmalar yapacağı zaman, greve katılanları değil, greve katılmayıp TİS kapsamı dışında kalanları seçecektir. Bu kapitalizmin ve ekonominin gereğidir. Greve katılan vs TİS’den faydalanan A kabin amirini çıkartırsa tazminat ödeyecek tonla. Greve katılmayan B kişisini çıkartırsa hiç tazminat ödemeyecek. 6- Yani sorunun ekonomik olduğunu, kapitalizmin genel kurallarının işleyeceğini bilin ona göre hareket edin… 7- Genel Müdür’ün koltuğunun bile garanti altında olmadığı ortamda yarın KABİN A.Ş. kurulursa 25. Dönem (şu an 24. Dönemin kavgası yaşanıyor) toplu iş sözleşmesi yürürlüğe girmeden önce bugünkü kabin amirlerinin greve katılmayanlarının(TİS dışı kalanların) tamamına yakını, tazminat ödenmeden işten çıkartma imkanı kullanılarak işten çıkartılacaktır. Aklınızı başınıza devşirin… 2
    • ~ 12 Mayıs 2013, Pazar 18:12:33 5- THY'den bugüne kadar hırsız uğursuz olmayıp da kim işten çıkarılmış? Şirket her sene %25 büyüyor, sanki küçülmekte ve toplu iş çıkartmakta olan bir şirket gibi belirtmişsiniz. THY'nin adam çıkartacağı falan yok, olsa olsa tonla adm alacak. 6-7. Daha çok zırva. 12
    • neden grev 4 12 Mayıs 2013, Pazar 20:36:17 5- THY neden part time alıyor? THY neden HABOM'u kurdu? Neden Kabin A.Ş. kurulacak söylentileri var? Hepsi ekonomik nedenlerle giderleri kısmak için. 6 ve 7 çok doğru... Her şeyin temeli ekonomidir. 1
  • Neden grev 1 12 Mayıs 2013, Pazar 16:45:09 Greve neden gitmek zorundasınız? 1- Grev yasaldır. Greve katılmayanlar aksine hüküm konulmazsa TİS’den yararlanamazlar. 2- Özellikle kabinde görev yapan arkadaşlar İş Kanunu’na tabi olmadıkları için tek güvenceleri TİS’tir. TİS olmazsa işveren dinlenme ve çalışma sürelerini, ikramiye sayısını istediği gibi belirleyebileceği gibi, atıldıklarında da tek kuruş tazminat alamazlar. (10-15 yıllık bir kabin amiri tek kuruş kıdem tazminatı ödemeden çıkartabilir) 3- THY özel bir şirkettir Her özel şirket gibi giderlerini kısmak ister. Personel giderlerini kısmak için önce sendikayı işlevsiz hale getirmek gerekir. THY’nin 305 kişiyi Yargıtay kararlarına rağmen geri almamasındaki neden çalışanların sendikaya olan güvenini kırmaktır. Bu nedenle geri adım atmak istemiyor. THY kimsenin düşmanı ya da dostu değil sadece personel giderlerini ekonominin gereklerine göre kısmak istiyor. 4- THY yönetiminin neden böyle davrandığının anlaşılması çok çok önemli. Konu tamamen ekonomik nedenlere dayanıyor. 2
    • ~ 12 Mayıs 2013, Pazar 18:09:41 1- Greve katılmayanlar TİS'ten yararlanamaz olsa da, işveren güvence verdi. Birilerinin hak alması için illa TİS'ten faydalanması gerekmiyor. Şirket istediğine istediği hakkı verebilir. 2- Bunun grevle ilgisi yok. Grev olmazsa TİS ortadan kalkacakmış gibi konuşuyorsun. İşveren de TİS'ten yana, herkesle tek tek sözleşme imzalayacak hali yok. 3- Her özel şirketin yegâne amacı giderlerini kısmak değildir. Bunun söylenebileceği en son özel şirket de belki de THY'dir. 9
    • neden grev 3 12 Mayıs 2013, Pazar 20:33:12 1- işverenin bir güvencesi yok... yönetim kurulu başkanının sözleri, ya da yönetim kurulu kararı dahi sana böyle bir güvence veremez... Türk Hava Yolları Anonim Ortaklığı'nı yasalara aykırı şekilde borç altına kimse sokamaz. Ancak Genel Kurul bu güvenceyi verebilir. O dahi dava edilip iptal ettirelebilir. 2- Grev olmazsa TİS'i kim imzalayacak? Kaldı ki grev kararı verildi. TİS imzalanmazsa uygulanacak. Başka bir yol yok. 3- Her özel şirketin amacı tabi ki giderleri kısmak değildir, bazı şirketler zarar edeceğini bile bile saçma sapan hatlar açar birilerini memnun etmek için... 1
  • Pitircik 12 Mayıs 2013, Pazar 16:45:01 Merak etmeyin hamdi bey kimsede grev yapacak cesaret yok herkes borc altinda.ve niye greve gidicezki sebep bulamiyorum,ben ozelden geldim burasi kirallik ... 32
    • Pitircik arkadaş'a 12 Mayıs 2013, Pazar 17:34:00 kİİİİrallık Özelden geldin Thy seni Türkçen için değil heralde ingilizcen için aldı burada sana yazık olmasın Emirates bu ara başvuru alıyor galiba kİİİİrallık 2
    • Türkçe.. 12 Mayıs 2013, Pazar 18:01:19 Arkadaş araya "i" harfi koymuş diye dalga geçmişin ama emin ol senin kurduğun cümlenin Türkçe dilbilgisi ile alakası yok :) 5
  • Km1 12 Mayıs 2013, Pazar 16:43:16 Sendika demekki bizle oynuyor ,zaten belliydi yalan soyledikleri 29
  • KA 12 Mayıs 2013, Pazar 16:43:03 Bunun kararını siz sendıkayla ortak vermelısınız tek taraflı karar hakkın yok 2
  • 17 12 Mayıs 2013, Pazar 16:42:18 Ne olursa olsun yeter artık hür irademi kullanıyorum ve ogunku görevime gelmiyorum ..iç huzurum icin..saygılar 3
    • gelme 12 Mayıs 2013, Pazar 17:25:58 madem suan gelmiyosun ..305 eylemdeyken neden onlarin yaninda degildin arkadasim? 7
  • Amir 12 Mayıs 2013, Pazar 16:42:05 Evet sendika top sende adam aynı haklar artı zam diyor.yaktığın 305 için yapmıyorsak bu grevi imzala artık.o 305 arkadaşın vebalinide üstlen ve öde artık.yinede yok çıkacaz greve diosan delikanlı gibi çıkarım ama senin için dil 305 için. 3
    • offya 12 Mayıs 2013, Pazar 17:35:34 ya revizyon 3 u geri cektim mi diyor? 23. sozlesmeye ragmen shgm talimatiyla ucuyoruz kelime oyunu bu 23 deki limitleri zaten kullaniyomuyuz ya ek 7 −8 bu konuyu kapsiyo onu kabul ettik mi diyor zaten muhattap biz degiliz sendika neden bizim ustumuze oynaniyor cunku aklimiz durdu.begenmesek de sendikasiz bir hic kaliriz sendikasiz kalmamiz isteniyor anlayin artik lutfen ya 0
  • revizyon ? 12 Mayıs 2013, Pazar 16:40:34 revizyon 3 ne olacak ?? 3
  • !!!! 12 Mayıs 2013, Pazar 16:40:07 Sendika bütün kazanılmış haklarınız geri alınacak diyordu hani.???neden hepimize yalan söylüyor!!! 25
  • Km 12 Mayıs 2013, Pazar 16:40:07 İyice tutustunuz ne yapacagınızısasırdınız walla puahahah 4
  • Hamdi topcu 12 Mayıs 2013, Pazar 16:39:14 Tutustunuz ıyıce yeterartık bırak yakamızııstergıderız ıstergıtmeyız .bu grev sonucusendıkanın dusecegınıde belırtsenıze ve tum soz hakkın sızlerde olacagınıda yazsanıza ! Adam kandırıyorsunuz.ucusum var yada yok hakkımı kullanmak ıstıyorum ozgur ırademle 1
  • Cabin 12 Mayıs 2013, Pazar 16:39:12 Son çırpınışlar bunlar.15 Mayıs sabahı 03:00'te göreceğiz olacakları sayın Topçu. 7
    • Güzel Olacak 12 Mayıs 2013, Pazar 17:57:29 16 Mayıs'tan sonra herşey güzel olacak şekerim, senle veya sensiz. 4
  • teknik 12 Mayıs 2013, Pazar 16:36:58 SIKINTI YOK HAMDİ 15 MAYISTA GÖRÜŞÜRÜZ 3