HAMDİ TOPÇU “POLEMİKLERE GİRMEYECEĞİZ”

    Çok beğenilenler

  • kralinoglu 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:32:47 madem calisanin hakkinin pesindesiniz ondan mu calisma surelerini arttirmaya, izinleri kisaltmaya calisiyorsunuz ? 5 yildizi boyle mi alacaksiniz ? ucusa giden mutlu degil, ucusa gitmeyen mutlu degil. binlerce insanin vebalini aldiniz. 16
    • Sabri 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:39:20 Gizli planları olanlar, çok geçmeden açığa çıkarlar umarım. Samimi olan kazansın... 4
    • kralinoğlu na 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:43:22 çok merak ediyorum acaba silah zoruylamı uçuyorsunuz.Bakın arkadaşlarınızın çoğu pegasus da uçuşa başladı.Sorun bakalım ne kadar iyi şartlarda uçuyorlarmış yada ne kadar maaş alıyorlarmış.Evet hapimiz iyi şartlarda insanca çalışmak istiyoruz tabiki ama bu haklar sizlerin yaptığı gibi sözde grevle sağlanamıyor maalesef.İşcinin haklarını korumak için yapıldığı söylenen bu grevde arkanda çalışanın desteği yoksa durup biraz düşünmek gerekiyor.Yapılan bi grev olduğunu düşünmüyorum.Dışhatlardaki direnişin genel müdürlüğe taşınması sadece yani yer değişikliği. 27
    • kralinoglu 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:56:45 ekip tahsis bu yaziyi begenmedi :) ahahah dogru soyleyeni 9 koyden kovarlar. YASASIN 10. KOY ;) 2
    • Sabri 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:59:45 O kadar çok kontakinte varki etrafta. İnsanların sıkıntıları onlara zevk veriyor sanırım. 3
    • Gurur 18 Mayıs 2013, Cumartesi 17:39:41 Nerede yaşadığınıza bir bakın, burası Türkiye. Hindistan'ın kast sisteminde üst kastı oluşturanlar değilsiniz. Türkiye'nin çalışma şartlarının farkında değilseniz, asgari ücretle çalıştırılan milyonlar var, 1500 TL alan yığınla mühendis var ve de bunlar haftada 40-45 saat değil, 60 saat çalışıyorlar. Ha, aldığınız maaş helal olsun, yazdığım onunla ilgili değil fakat ülke standardının çok üstündesiniz, hem maaş hem de çalışma saati olarak. Kazandığınız hak yanınızda kalsın, geri de gidilmesin ama burada ağlayıp sızlayanları anlayamıyorum. Sanki memlekette herkes kral, zengin, haftada 15 saat çalışıyor falan, bizim THY personeli köle gibi çalıştırılıyormuş gibi bir izlenim verilmesine de ağlayalım mı gülelim mi anlaşılır gibi değil. Biraz da kanaatkar olun, halinize şükredin. Hakkınızı da savunun, geri adım atılmasın, ona da sözüm yok, bu sendika yönetimiyle değil ama... 13
    • kralinoglu alayina 18 Mayıs 2013, Cumartesi 18:32:28 Oncelikle "Gurur" baslikli arkadasa cevap vereyim. - Belliki ucucu degilsin ayda 90-100 saat ucus yapmak ne demek sen bilmezsin. Jet lag'i yasamak bi tarafa belki ne oldugunu bile bilmiyorsun. Meslek hastaliklarindan ve her an olum tehlikesinden hic ama hic haberin yok. Buyuk olasilikla "Kabin Memuru" olmak istedin ama seni ise almadilar. Sen al 1500 lirani otur oturdugun yerde en iyisi. Bilmedigin islere karisma. Insanlarin alin teri ile kazaniyor bu parayi, oturarak degil. Size kolay geliyor tabi. - Pegasuscu arkadasa cevap vereyim simdi de. TK seni de almadi sanirim pegasusa gittin. Kedi ulasamadigi cigere mundar der. Ayrica sen flag carrier ile lowcost sirketi nasil kiyaslarsin ? bu nasil bir mantiktir ? Nasil ki pegasus ile TK bilet fiyatlarinda fark varsa calisanlarin aldigi maasta da fark olacaktir. TK lowcost'a benzemez. Aman dikkat ! 12
    • Bilen var mı? 18 Mayıs 2013, Cumartesi 18:44:57 THY'de uçucular ayda kaç saat uçarlar? Buna karşılık Lufthansa, BA, Air France, United, AA, Emirates ve Delta'da kaç saat uçarlar? Çünkü H. Topçu diyor ki, 'Getirin önüme bir Avrupa havayolunun uçuş çizelgesini.. Aynen uygulayacağım''. Kim doğru söylüyor? Bir bilen varsa yazsa da öğrensek. Saygılarımla.. 1
    • geç bunları 18 Mayıs 2013, Cumartesi 21:20:40 seni bilemem ama ben 18 senedir tk dayım.Pegasusla TK arasındaki farkı emin ol senden daha iyi biliyorum ancak TK dan ayrıldıktan sonra gideceğin yer pegasus ancak asgariye tezgahtarlık yaparım diyosan ona da saygı duyarız.Yoksa LH,AF,BH,EK bu havayollarında uçamazsınız zaten pegasus dan kasıtda budur bilmem anlatabildim mi? 0
    • kralinoglu 18 Mayıs 2013, Cumartesi 23:06:23 18 yildir TK dayim ben cebimi doldurdum diyosun. 4
    • bu neyin kafası 19 Mayıs 2013, Pazar 00:59:43 sendeki neyin kafası bilmiyorum ama şirketin sahibi değilim maaşlı çalışıyorum atım,yatım,katım aklına ne gelirse de var napıcan. 0
    • kralın ogluna ce. 19 Mayıs 2013, Pazar 02:16:03 ne yanı sıze gıttıgınız yerde kaldınız 5 yıldızlı oteler fazla geldı sıze tek yıldızlı otel bıle cok cogunuz bu otellerın onunden gecemezken dunyanın hıc bır yerınde sıze bu ucret vermezken thy.gıbı kuruma gırıpde sartları begenmeyenler kendılerını gaf dagında gorenler.parfum sosyetelerı. 1
    • çalışan eşi 19 Mayıs 2013, Pazar 17:08:40 kralınoğluna katılıyorum.gerçekten binlerce insanın vebalini aldınız...çalışanlar değil sadece birsürü eş anne baba ve bebeler.hayırlısı ile uzlaşma sağlansın artık.tüm çalışanlar rahat bir nefes alsın.giden 1 kalan 1000 pişman .... 1
    • zeyno 19 Mayıs 2013, Pazar 17:16:16 GURUR kardeşim sana ithafen bu yazdıklarım. bekara eş boşamak misali ne kadar güzel yazmışsın.dışardan herşey nekadarda güllük gülistanlık değil mi?zenginin parasıda züğürtün çenesini yine meşgul ediyor işte böyle.keşke kendine ait bir yetin olsaymışta onlardan bahsedeymişsin ama belliki olmadığı için böle bilmediğin konular hakkında uzaktan ne güzelde atıp tutmuşsun.yazık senin gibi zihniyetler yüzünden zate bu milletin hali ... 0
  • Meraklı 18 Mayıs 2013, Cumartesi 21:37:01 Bu sendika yılda 8 milyon TL para topluyor thy çalışanından. Ayçin ve çevresi 20 yıldır bu parayı Yönetiyorlar. Şu anda yüzlerce milyon$ kasasında Para olmalı ki birçok devletin kasasında bu para yok. Acaba gerçekte kaç para var kasada???? Bu ortaya çıkınca çalışanın ne kadar parası uçmuş anlaşılır :) Milleti badem bıyıklılarla korkut, parasını hüplet 28 Şubat'ta yaşanan senaryonun aynısı değil mi? 37
    • meraklıya 18 Mayıs 2013, Cumartesi 21:43:56 Evet katılıyorum bunca senedir toplana aidatlar nerelere gitti.Niçin personelin yaralanacağı bir tesis yapılmadı.Cevap bekliyoruz.Verebilirlerse 30
    • SORU... 18 Mayıs 2013, Cumartesi 22:55:14 bu başkan ın ve çevresinin malvarlığını araştırsınlar neler çıkar kimbilir neler. bu tür sendikalar bitmiştir artık türkiyede yıllarca türkiye deki yapı dan ve ortamdan beslenip borularını öttürdüler işçilerin haklarını koruyoruz diye yan cebi doldurdular ama o deniz bitti 10 yıldır beslendikleri bataklıklarda kurumaya başlayınca bu hallere düştüler.işçilerde artık inanmıyor onlara istedikleri kadar yalandan emekçi kostümleriyle ortada dolaşsalar bile.o 305 kişinin vebalini nasıl ödeyecekler kandırıp ekmeklerinden ettiler topladıkları ganimetden ne kadar verdiler yada verdilermi ? 1
    • sendikaya sor 18 Mayıs 2013, Cumartesi 23:13:00 gidip sendikaya sorup ogrenebilirsiniz, burdan yazarsaniz cevap icin cok beklersiniz. tum evraklari yasal olarak sizlerle paylasmalari gerekiyor. dogru sorulari dogru yerlere sormak onemli. 4
    • eziksinizz.. 18 Mayıs 2013, Cumartesi 23:52:01 sendikalar para biriktiremez yatırımlarını taşınır ve taşınmazlara harcar ne cahilsiniz be olum ne çektik sizlerden beee 8
    • boş 19 Mayıs 2013, Pazar 00:16:37 boş boş konuşup tetikçilik yapma.hangi iş koluna bağlıysan üyelerin paraları oralara aktarılıyor.sadece konuşun icraat yok nasıl olsa.yakın da topçu seni sendikanın başına getirir...veya sana şunu sorayım temettühleri gidip sorsan atoğçuya kimler araların da paylaştı diye 0
    • boş 19 Mayıs 2013, Pazar 00:46:36 topçuya sor temettühleri... 1
    • haklı meraklı 19 Mayıs 2013, Pazar 02:25:43 12 eylul ıhtılali dusunursen ıscının haklarını gerı almak ıcın yapılan bır darbe ıdı bu yasalarla ıscı hakları korunmaz ancak dedıgın gıbı ıscıler soyulur bunada sendıkal falıyet uydurulur sendıkaların topladıgı paraları uyelerı degıl hukumet bıle denetleme sorma yetkısı yok kasadakı paralar gayrı mesru nerelere harcanır.bılınmez fazla ustelersen sendıka dusmanı olursun aman dıkkat. 0
  • Tüm yorumlar

  • adsız 21 Mayıs 2013, Salı 15:05:00 Teknik şimdi kötümü oldu bu zamana kadar hep teknik vardı. Hep yalnızdı. Ne pilotlar, ne kabin memuru nede thy nin güzide mühendis, memurları her grevde sahne teknik personelle doluydu. Artık teknik yok. Başınızın çaresine bakmayı öğreneceksiniz. Ama zorda kalırsanız tekniğe gelip akıl danışabilirsiniz. çok güvendiğiniz kaptanlar sizi yalnız bıraktı. Birazda onlara sitem edin. Herkese başarılar. 0
  • misafir 20 Mayıs 2013, Pazartesi 08:04:29 Sendika Kurumunu yıpratmak size ne kazandıracak.Beğenmiyorsan Başkanı seçmezsin.Kendi ayağınıza kurşun sıkıyorsunuz. Teknik personelede aferim yani herkesten önce onlar koştura koştura gidiyorlar.Anlaşılır gibi değil.Geçmişinize bir bakın . 1
  • Amaç saptı!!! 19 Mayıs 2013, Pazar 22:39:05 Bu grev kesinlikle amacından saptı.. Provokasyon kokan hareketler bunlar.. Grev alanında herkesin ideolojilerinin ne olduğu belli ve bu ideolojiler çerçevesinde grev yapıyorlar.. 305 kişiyle alakaları yok.. 8
  • Komik e 19 Mayıs 2013, Pazar 19:19:27 Onlar yasal olan haklarını bile kullanırken korktular evet grevi kıranlar sendika başkanını değiştirmek için duruş sergileyebilirler mi sizce? 4
  • asturias 19 Mayıs 2013, Pazar 18:55:15 benim var onun olmasın ; kıskançlık, benim yok onunda olmasın ; çekememezlik, onun var benimde olsun ; imrenmek , benim var onunda olsun ; kerem. zordur kerem sahibi olmak.çok çamur, kir atılır. bu yola neden çıkıldı unutulmasın. nefretinizi hak arayanlara yöneltmeyin. 305 kişinin resmi olarak kovan,altında imzası olan kimlerdir? 3
  • Komik 19 Mayıs 2013, Pazar 18:39:47 Burda herkes sendika başkanına giydirmiste giydirmiş velevki haklısınız grevden önce nerdeydiniz niye hakkınızı aramadınız baskan seciminde oy kullandınız mı sendika gelip ne yaptın hocam bizim aidatları dediniz mı grev gidildi ne bicim işçisiniz siz ya kendinizi baltaliyorsunuz greve gidin hakları alın sonra deyinki hocam senin zamanın doldu biz baska bir baskan istiyoruz bu kadar mı zordu ama yok kendimizi nasıl haklı çıkartırız diye çamur atmayın kanıtlayın Para yendiğini belgelerle verin mahkemeye nasılsa Yargı'da bağımsız değil adamda mimli zaten oh ne guzel iste atilay Aycini bitirecez diye kendinizi bitiriyorsunuz o yemişse eğer ne olur bundan sonra gider paraciklarinin icinde yüzer Sizde daha sarı mavi sendika derken birbirinizi yerken işveren biner tepenize yerse güzelim der kısaca işveren işçiyi kendi sendikasına silah olarak kullandirir elini bile kirletmez işveren elbetteki düşman değil ancak hangi işveren ister işçime su hakkida vereyim sunu da vereyim diye o az vermek is 4
  • İSTİFA 19 Mayıs 2013, Pazar 17:30:45 Atilay ayçin gitmediği sürece daha çok zarar göreceğiz.Hamdi bey siz imzalayım personel arkanızdadır.Yeni sendika başkanımızı yeni kongreye hazırlıyoruz.GURURUNUZ VARSA MEVCUT SENDİKA BAŞKANI VE YÖNETİMİ İSTİFA EDER. 1
  • temizyüzlübaşkan 19 Mayıs 2013, Pazar 17:00:36 bahadır altan. nokta. 3
  • Sami Karadeniz 19 Mayıs 2013, Pazar 16:57:01 SAYGI DEGER DEGERLI BASKANIM METZORI DEGIL LÜTFEN HÖSGÖRÜ ILE TADLI DILLE ZATEN THY GÖKYÜZÜNÜN AK GÜVERCINLERINE LAF OLMAZ SIZIN GIBI SABIRLA SELAMETE KIRMADAN KURALLAR ICERISINDE ZADEN HER KES BAYINA DÜSENI ALIYORDA HER ZAMAN BÜYÜKLÜK SIZ DEGERLI KISILERDE KALSIN INSALLAH 219 YARINLARIN 300 OLUR INSANLARIN TERCIH EDDIGI BIR HAVA YOLUMUZ VAR ÜLKEMIZI TEMSIL EDIYORDA STUTTGARDA TÜM ARSIVLERDE THY UCAKLARININ RESIMLERI ARSIVLERI SÜSLÜYÖR YAZIK ICERDEISE BU GÜVENI GURURU BIZLERE HER KIM YASADIYORSA SAYGI DUYARIM TESKKÜR EDIYORUM BASARILAR DILIYORUM BILIYORUMKI THY YANINDA OLAN LARIDA KANADI ALDINDA EZMEYECEKDIR YOLUNUZ ACIK OLSUN ÜLKE ICIN CALISAN HERKESE RABBIM SAGLIKLI GÜNLER SIZ THY CAMIASINADA HAYIRLI UCUSLARDA GÖRÜSMEK ÜZERE SAYGILAR. 0
  • xxxxx 19 Mayıs 2013, Pazar 16:42:37 Hamdi Topçu THY nın dışa açılan penceresi, ne istersen görürsün. 1
  • Gucci gozlukleri:) 19 Mayıs 2013, Pazar 16:40:19 Gucci Dolce&Gabbana gunes gozlukleri ile grev ha? Ironiler ulkesi Turkiye 1
  • Kıssadan Hisse; 19 Mayıs 2013, Pazar 15:56:08 Büyük bir düşünür söyle demiş ; Ekmegini yediğin yere ihanet edersen gun gelir ekmegi yediğin yerden kursunu yersin! 2
    • o oyle diil ama... 19 Mayıs 2013, Pazar 19:13:26 işçinin sırtından ekmek yiyenler düşünsün 0
  • DENETLEME 19 Mayıs 2013, Pazar 13:46:04 Sendikaya aidatın hesabını tabii ki soralım ama Hamdi beye de her yıl idare ettiği 15 milyarın hesabını soralım dedim, internet havacısı bi arkadaş yazmış "biz THY'ye aydat ödemiyoruzki, THY'ye hesabı kıt komusyonu sorar." demiş imla hataları arkadaşa aittir. Madde 1. Sen TK'nın paralarının hesabını bir vatandaş olarak soracaksın. Madde 2. Doğru yazım şekli ile KİT KOMİSYONU 2006 özelleştirme numarası ile devre dışı kaldı, artık THY'den içeri bile sokmuyorlar. Madde 3. Sendikayı İlgili Bakanlıkların müfettişleri her zaman denetleyebilir....Öğrendin mi şimdi ne, neymiş...Bu kıyağımı da unutma ! 5
  • Sabahın 07:03 ünde 19 Mayıs 2013, Pazar 13:31:05 Yazan isyankAr kızımız....savanda kendince haklısın. Ama hedef gostermek nesi?isim verdin desifre edip hedef gosterdın ıyımı oldu?rahat mı için?? Ben de şimdi ayse fatma hayrıye yazsam...hoş mu olur?!? Ya da ZEyNeP!!!... .vb 2
  • FLAŞ FLAŞ FLAŞ 19 Mayıs 2013, Pazar 12:40:34 "Sız 305 i alın,gerisini biz hallederiz"diyen atilay ayçin Bir toplantı sırasında, sn .hamdi topçu'ya, " 305 kişiyi alın. Sonra ister işten atın, ister atmayın! " dıye ahlaksız teklifte bulundu mu, bulunmadı mı??? Sendika hersey.kabul.sendıka benim guvencem.ok... Ama bu adamdan ve yonetim den haz duymuyorum yavvv 2
  • Yeni olusumcuya! 19 Mayıs 2013, Pazar 12:31:02 Arkadasım kalkıp su istasyondakilerle konuştum yok teknikle konuştum yerle konuştum kokpitle konustum genel mudurluktekilerle konustum demen kadar sacma sapan bisey daha olamaz.Acik ve net sekilde söylüyorum kulağınızı acın iyi dinleyin, yaşanan sorun Ucucu ekiplerin yaşadığı sorundur.kaldiki diğer çalışanların Ucucu ekiplerin calışma şartlarıyla yakından uzaktan bilgisi olmadıgı ve zorluğunu anlayamayacagi gercegi gibi bu insanların Ucucu ekiplerin aldığı ücret hakkındaki dusunceleride bizlerce malumdur.ayrintiya girmeyeceğim eger Ucucu ekip uyesiysen ki kabinden olman fakli ve doğru bakmana sebebtir,kokpit ekibi dahi zaman zaman içlerindeki kötü düşüncelerini kusmustur bizlere.oyuzdendir ki yeni oluşumda kokpit yer departmanı vb gibi bizlerin sorunlarına objektif yaklaşmayacak insanların bulunması kabul edilemez.sorunlarin çözümü siyasal olarak mümkün görünmekte,dolayısıyla hükumet karşıtı degil yanlısı ama bir okadar da bizden biri olmalı.ornek olarak THY VAKIF yönetimi 4
  • facebook 19 Mayıs 2013, Pazar 12:25:48 beni de sendikaya muhalif konuştuğum için geuptan attılar.farkındaysanı geubun üye sayısı düştü demkki biim gibi başka arkadaşlarda var. demokrasiden bahsedenlwrin bunu yapması riyakarlık. sendika sadece atilayı destekleyenlerin sendikasıyaa sadece 500 kişinin sendikasıdır.gerik kalan 15000 kişinin değil. yazıkalar olsun ayçine ve onun yandaşlarına 0
    • çok mu üzüldün? 19 Mayıs 2013, Pazar 18:35:43 Sevgili arkadaşım üzülecek başka bişiy bulamadınmı.Bir bak bakalım körler sağırlar birbirlerini ağırlar.Aman sendika beni gruptan çıkarmış ne üzüldüm anlatamam.Önce içlerindeki ikiyüzlüleri,haysiyet yoksunlarını,ar duygusu olmayanları bir temizlesinler sonra tertemiz çıksınlar karşımıza.Emekçiyiz!!! yok canım size kaldıysa emekçilik vay halimize. 0
  • gökkuşağı 19 Mayıs 2013, Pazar 12:23:21 ya bu kadar toz bulutu arasında gökkuşağı hareketinden greve kaç kişi katıldı bilen yada gören varmı? bahadır altan greve 1000 kere evet derken greve katıldımı yada yanındakilerden birini grevde gören varmı? yoksa gene özür yazısımı yazcak:-))))))))) 0
  • temiz yüz 19 Mayıs 2013, Pazar 12:20:11 arkadaş nedir bu temiz yüzlü başkan mavraları. güzellik yarışmasınamı sokacaksınız adamı anlamadımki. çok merak ettim bu temiz yüzlü başkan kimmiş. sakın badem bıyığıda olmasın:-)16000 kişinin hakkını savunacak adam gibi adam bulun ama geçen seferki gibi 20 yaşında kürsüde ağlayan bir kızla olmaz bu iş. 3
  • Ne Kaptanı? 19 Mayıs 2013, Pazar 11:45:00 Yeni oluşum diyorsunuz ! Aranızda bazıları kaptan sevdasidir tutturmuş ! Kaptanlarımızdan biri olsun basta diyecek kadar kafanız çalışmıyor.kime neyi kimi emanet edeceksiniz oturup düşünmediğiniz belli. 1
  • ..... 19 Mayıs 2013, Pazar 11:44:29 Anlayan biri var ise lütfen bana anlatsın; sendika greve katılmayıp çalışmaya devam edenler sözleşmeden yararlanmayacak diyor. Sendikanın üye sayısı 14000 deniyor. greve katılan kabin ve kokpit personeli resmi ağızdan 209 olarak açıklandı. hadi diğerleri ile beraber olsun 500 kişi. Sendika bu sözleşmeyi üyeleri adına yapmıyor mu? kalan 13500 kişi de halen üye olduğuna göre bu sözleşmeden nasıl yararlanamıyor? eğer gerçekten bu 13500 yararlanamazsa bu sözleşmeyi 500 kişi için mi yapıyor sendika? bütün bu kavga döğüş 500 kişi için mi? kanunda grev ve lokavt kavramları birarada zikredilerek karşılığı yazıyor. burada grev var ama lokavt yok. lokavt olmayan yerde çalışan sendika üyeleri ile ilgili kanunda bir açıklık yok. lütfen hukukçu arkadaşlar cevap versi ve bilgi kirliliği olmasın. rica ediyorum. 1
  • GrevKirici;)) 19 Mayıs 2013, Pazar 11:33:16 Sendikaya üye değilim.uye olmayı düşünmüyorum bile .uye olmamama rağmen daha önce dağıtılan fark bana da ödendi.uye olsam ne olmasam ne ,uye olup sonunda yapılan haksız hakaretlere maruz kalacağıma ki kötü soz sahibine aittir..,uye olmam isime bakarım dertsiz basım sıcacik aşım ;) 5
    • acık net 19 Mayıs 2013, Pazar 13:59:46 yalan YALAN yalan 1
    • ballı 19 Mayıs 2013, Pazar 23:41:11 en son imzalanan tis de tüm calısanlar farkları aldı. ister sendikalı olsun ister olmasın. 2
  • personel 19 Mayıs 2013, Pazar 10:31:19 havaiş sendikasına yeni bir yönetim gerekiyor el ele vermeliyiz 2
  • yeni oluşuma 19 Mayıs 2013, Pazar 09:47:09 Tebrikler.Şu anda bile açık adın yok.Perde arkasında mı oynuyorsun.Biz ne çektiysek derin devletten çektik diye düşünüyorum nedersin. 5
  • Yeni oluşum 19 Mayıs 2013, Pazar 09:18:49 Arkadaşlar sendikanın başarısızlığı malumunuz ortada,bu bağlanda yeni oluşum gerekirse yeni sendika için destekler çoğalmaktadır.İçimizde kaptanlarımız,kabin ekibi ,teknik,yer işletme,kargo,genel müdürlük,ebi,Ankara,izmir,antalya,adana,trabzon,denizli,bodrum,dalaman,samsun,diyarbakır istasyonlarındanda personellerle gõrüşmekteyiz.Genel kanı şu anki mevcut yõnetiminin değişmesi düşün esindeler.Herkesin gõrüşleri alınarak yõnetimi oluşturacağız.Sahibie olduğumuz itibarı yerler bir olmuş havaiş sendikasını hakkettiği saygınlığı getireceğiz.Yeni oluşum grubu 5
  • mafya 19 Mayıs 2013, Pazar 08:36:25 Bu sendika mafyami sadece aidat toplansin personel icin bir sey yapilmasada olur kafasinda gidiyor.Nereye kadar sendika baskani ve yoneticileri sadece secimlerde ve sozlesme oldugu zamanlarda ortaya cikiyorlar normal zamanlarda is yerlerine neden ugramazlar.2007 beri sirketteyim atilay aycin bir kere. Teknikte gormedim.Simdide utanmadan yuzlu,yuzlu ortaliklarda dolasabiliyor.Bence sendika baskani ve honetimi acil degismesi lazim yoksa bizler zarar gorecegiz.305+209 ortada.. 3
  • real cevap 19 Mayıs 2013, Pazar 07:56:11 Arkadaşım sendika belediyemi demişsin sendika personeli için vardır.Bunca senedir toplanan paralar nerde kullanılmıştır.Personel için ne yapılmıştır.Biraz kafanızı dışarı çıkartın haberiş sendikasının sayfasına girin personelin yararlanması için ne gibi tesisler yapmışlar.Kivırmayı bırakın onlarda sendika ama sizde õyle bir düşünce olmadığı için normaldir.Toplanan paraların hesabı zamanı gelince sorulacaktır.Uzatmaları oynuyorsunuz bekleyin. 2
  • rezillik 19 Mayıs 2013, Pazar 07:48:49 İtibar yerler bir olmuş,rezillik diz boyu,13800 personel sana güvenmemiş,seni or koltukta görmek istemiyor,siz nasıl insanlarsınız,eğer birazcık gururunuz varsa istifa edersiniz sn sendika ağa başkanı ve yönetimi. 1
  • Çalışan 19 Mayıs 2013, Pazar 07:42:59 Atilay yılda 8 milyon TL parayı ne yaptı Bunu birde 25 yılla çarpın THY çalışanına bir Tesis kazandırdımı yazıklar olsun bunun hesabı Elbet sorulacak... 3
  • sendikaya... 19 Mayıs 2013, Pazar 07:35:52 Simdi size sormak istiyorum gunde kac tane mesaj cekiyorsunuz? Bunun parasi sizin cebinizdenmi hepimizin cebindenmi cikiyor? Benden aldiginiz aidatlari nerelere harcadiniz neye faydaniz varda o parayi almayi hak ettiniz? 305 kisinin basini yaktiniz buna bi grup daha eklediniz, bu insanlarin odemelerini ne yapacaksınız sizmi karsilayacaksiniz, siyaset yapma ugruna 16000kisi diye konustugunuz thy personellerini size sunulan firsat varken 305i halledelim gerisi kolay deyip, size bu konunun yargida oldugu gercegi soylenirken neden bi kenara biraktiniz? Bize katilanlarin vebali sizi uzerinize diye atifta bulunurken kendi kafaniza gore hareket etmeden oylama yapmadan direk grev karari vererek butun hepimizin vebalinide uzerinize aldiniz bunu bize soylerken vebali kimin aldigini dusundunuzmu ? Siz benim sordugum bu sorulara durustce cevap verin bende size benim parami benim haklarimi benim iznim olmadan kullandiginiz icin helallik vereyim 1kisinin vebali uzerinizden azalsin. 2
  • Grevmiş 19 Mayıs 2013, Pazar 07:08:46 Kırdım grevi vıcdanımda cok rahat 2.30 ucusta cıft servıs bıde duty free satardık o zaman ölmedik şimdide bişey olmaz dert etmeyin zaten 100 saat ucuyorum 10 saat daha ucsam nolurr sendıka ıkı uc hak aldıysa bendende para alıp en ıyı arabalara soforuyle bındı oyle kolay degıl kırıcıyı atarım demek at efendı at 15500 kişiden bahsedıyoruz at ki at la gez bundan sonra ama bence zor olur o kadar adamı atmak sen cek gıt be 1
  • Grev kırıcı 19 Mayıs 2013, Pazar 07:03:18 Evet grev kırıcıyım ve iyiki bu tarafı secmışım arkadaslarımın kalpleri ne kadar karaymış gorme fırsatım oldu hakaretler kufurler herkes tercıhını yaptı ve buna dıgerı saygı duymalı zamanında bende sendıkaya inandım 7/24 denen uygulama uygulanmayacak dedıgınde sırket gıtmeyın yazın dıyen sendıkanın dedıgını yaptım ve ucret kesımı cezası aldım 2 yıl gec amır oldum 340ım 6 ay alındı e sendıka ne yaptı hıcbısey butun gece yarın ucusa elverıslı olmayacagız dedı mıllet ınandı sonra odada ne dedı tulay biz kimseye gitmeyin demedık dedı gozumuze baka baka yalan soyledı bırıleri yanacak onlarda sız oldunuz dıyorlar sonunda.bende bılmıyorum ne olacak bundan sonra ama tıs den faydalanmak inanın umrumda degıl benım vıcdanım cok rahat meraklılarına soyleyeyım 14 yıldır ekmek yedıgım sırketımın yerde ucagı kalınca sevınecek kadar kalbım kırlı olmadıgı ıcın mutluyum ve O 305 KİŞİ BENİM GREV KIRICILIĞIMA KÜFÜR EDECEĞİNE O GÜN YANINIZDAKİ SENDİKACI MUSTAFA VE MELİH NEDEN ATILMADI ONU BİR SORGULAYIN 2
    • Barış Selman 19 Mayıs 2013, Pazar 10:39:12 Tamamen hak veriyorum, dün akşam Hava iş sendikasının facebook sayfasında Sendika hakkında bazı sorular sorduğum için ve bazı insanlar hak verdiği için gruptan atıldım.. Grev Uçucu Personelin Grevi değil. Ayçin 305 konusu halledilmedikçe diğer konular konuşulmaz diyor. Yani bana Greve katılan hiç bir arkadaşım Haklarımız için Grev yapıyoruz diyemez. 305 için ordayım diyenler sadece ne yaptıklarını bilen insanlar. Diğerleri direk Türk Mantığı ile dolduruş ile Allah Allah sesleriyle Greve katıldı. Ama katılanlar arasında da sorgulamalar başladı. Uçuşa Gidenler grev kırıcı değil. Sadece Ayçin e güvenmeyenler. Ve konunun hak savunmak olmadığı bilenler. Saygılar 0
    • defol 19 Mayıs 2013, Pazar 14:04:31 bir de yaziyo utnmaz 2
  • eeee yeter bee 19 Mayıs 2013, Pazar 06:37:33 Her iki tarafta elini vicdanina koysun artik.k/m esiyim 4 gundur grev mi yoksa is mi diye dusunmekten kkavga etmekten huzurumuz kalmadi.yukari tukursek biyik asagi tukursek sakal!!! Dusun dusun birbirimizi yedik,kafalari usuttuk. Sizin horoz dovusunuz yuzunden yuvamiz yikilacak!!! kimse kimseden farksiz degil.herkes kendi cikarlarini gozetiyor.bi taraf sendikayi yok edeyim istedigim gibi at kosturayim, bi taraf aman sendika gitmesin yoksa halimiz harap kimi yontariz hesabinda.ortada kalan en buyuk cezayi cekenler ,beden sagliklari zaten kopek gibi calismaktan yarim ve inadiniz yuzunden ruhsal acidan cokmus birbirine dusmus ,ekmegi pesinde olan calisanlar! Git gide cirkinlesiyor bu is...calisanlar birbirlerine hakaret etmekte! Ise donuldugunde huzurlu ortami nasil saglamayi dusunuyorsunuz? Yaptiginiz tek sey calisanlari 2 ye bolmek oldu!silkelenin kendinize gelin.kimse kimsenin ekmegini vermiyo.kararlara saygili olun.taraflar anlasssin bitsin artik bu rezillik... 1
  • Yeni sendika 19 Mayıs 2013, Pazar 06:20:14 PALA yönetimle anlaşmaya yanaşmadıgi her gün yeni sendika icin çalışıyor. Grev dedi, tutmadı. Simdi üslub diyor tutmadı. Yeni sendika sözleşmeyi imzalar, sende ağzın açık bakarsın. Noterden gelecekleri bekle, çalışanın sırtından geçinme devrin bitti. 1
  • Yeni oluşum'a 19 Mayıs 2013, Pazar 04:37:06 Durup durup,temiz yüzlü başkan falan yazıp duruyosun. ARKADAŞIM BİSKOLATA REKLAMI ÇEKMİYORUZ BURDA.HAK HUKUK MÜCADELESİ VERİYORUZ.Fantazi kuracaksan başka siteye.... 3
  • Eğlencesz ulke 19 Mayıs 2013, Pazar 02:28:07 Dün Eurovizyon şarkı yarışması vardı.Biz ise temsil edilmeyi bırak,izleyemedik bile.Bugün 19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA VE GENÇLİK SPOR BAYRAMI.40 ilde kutlamalar iptal.Ulusumuza kutlu olsun!. 3
  • biktik artik 19 Mayıs 2013, Pazar 01:25:29 ATILAY AGA YETERARTIK HERKESI HUZURSUZ ETTIGIN AL CANTANI CEK GIT BAK KIMSE TAKMIYOR SENI..NE BU YAA CADIRLAR HALAYLAR..YETER ARTIK CEK GIT DE ISIMIZE BAKALIM. 5
  • YOLCU 19 Mayıs 2013, Pazar 01:13:44 Havacılık, hele uçuş personeli ise ;sabır ister,öngörü ister,en önemlisi cesaret-yürek ister.Kurumların başındakiler profesyoneldirler.Beş kişilik bir ofiste bile fikir ayrılığı vardır.Bunca insanın olduğu bir yerde de borcuna,çoluğuna-çocuğuna,senelerine rağmen korkmayıp emniyetli uçmak için hakkını arayanlar THY nin en ihtiyacı olanlardır.Anlatabildim sanırım. 0
  • sendika 19 Mayıs 2013, Pazar 00:59:23 okuyorum yorumları, genelde sendikayı savunanların bir dediği ötekini tutmuyor.yok sendika para biriktirmez diğeri lokalmi açalım. bide sğızlar hep aynı nedense,aslan parçası,ögrende gel,haa şöyle , hamdi ,rizeli bu ne ya sizin masşınızı sendika veriyor demekki , 500 kişi varmış kafadan düşün 16000 kişiden beşyüzü senin destekliyor ve sen hala orada duruyorsan yazıklar olsun sana.500 adamlamı durdurucan işi böle madara olursun işte.herkes aptal bi siz akıllısınız. herkes üç kağıtçı bi sendika dürüst. bırakın bu işleri siz bizden daha biatçısınız sendikaya.yarın bi sendika çıkar 5000 üye ile alır sendikayı elinizden bu basit . atilayda zaten havaiş kapansın pislikler çıkmasın diye gitmiyor. sendikanın düşmesi daha çok işine geliyor. ne siz nede biz umrunda değiliz. 1
  • ATILAA GO TO HOME 19 Mayıs 2013, Pazar 00:33:15 GO HOME PLS JUST SAY GOOOOOOOOO HOMEEEE AND REST,,,,, 0
  • HAYDİ SOR SOR 18 Mayıs 2013, Cumartesi 23:45:52 bURADA SENDİKAYA HER SENE ALDIĞI AİDATLARI SORAN ASLAN PARÇALARI...AYNI SORUYU Thy'NİN HER YIL 15 MİLYAR TL'SİNİ SEVK VE İDARE(!) EDEN MUHASEBECİ HAMDİ BEY VE ŞERİKLERİNE NEDEN SORMUYORSUNUZ? 11
    • hamdıye sorarlar 19 Mayıs 2013, Pazar 02:31:09 thy. hamdıbeye veya orada kım olursa bız her ay thy.yonetımıne aydat odemıyoruz.onlara hesabı kıt komusyonu sorar.ama sendıkaya bu yasada hesap soracak bır kurum varmı? 1
  • deniz 18 Mayıs 2013, Cumartesi 23:39:58 Sendikanin derdi thy çalisanlarinin guvenligi zamı falan değil belli oldu.305 kisiyi kendi eliyle atti.kendini onlara affetirmek. 1
    • 305 cıler 19 Mayıs 2013, Pazar 02:45:13 ne 305 i mıs be bulunmayan hınt kumasları bunlar olmassa kıyamet kopar aman ha dıkkat .... 2
  • real 18 Mayıs 2013, Cumartesi 23:39:55 Sendika tesis mi yalpsin.belediye mi bu lokal mi.kafa bu mu yani.bi de yorun yaziosun 4
  • İsim / Rumuz 18 Mayıs 2013, Cumartesi 23:39:30 6356 sayılı ve 7/11/2012 tarihli son duzenlenmiş yasa ne diyor? " 65.maddede belirtilenler haricinde grevde calışmayı tercih eden işçiler yeni imzalanacak tis ten faydalanamaz!" Acık ve net hükümler... Peki cok degerli grev kırıcı arkadaslarım ne diyor? "Biz 13000 kişiyiz.bizi kapsam dışı bırakmaya cesareti Yok sendikanın.aidatlarımıza muhtac.uyelikten cıkarsak yetkisi gider vs." Kısaca SIKAR BİRAZ diiyorlar.. Ben de diyorum ki, sıkmazz!! Kanunen %3 uyesi varsa toplam calısan sayısında yani 450-500 civarı- yetkisi devam eder.su an o sayı zaten var! Fazla boburlenmeyın derim.iş inada binerse maddiyAt filan bahis konusu olmaz..soylıyım de!!! Grev haktır,onurdur candır 8
    • Zavallı Sendıka. 19 Mayıs 2013, Pazar 02:35:49 Sendıka koltuğuna bu kadar ınce hesap yaparak ıyı yapıştığınızı sımdı farkettım. Pes doğrusu.. 0
    • komik 19 Mayıs 2013, Pazar 08:02:30 Kanunen tis zamani gelince yetki belgesi almasi icin %50 uyesi olnasi lazim. 500uye ile lav olmazsiniz ama kendiniz calar kendiniz oynarsiniz. 0
  • Başkan 18 Mayıs 2013, Cumartesi 23:28:39 Arkadaşlar goy goy culuğu bırakın. Acilen meslek kolu olmsmız lazım ve hakkımızda iş kanunu lazım 0
  • ***cenk 18 Mayıs 2013, Cumartesi 23:24:32 sendikanın; 305 kişi üzerinde neden bukadar dierttiğini halen anlamış değilim geçmiş dönemlerde atılan kaç kişiyi geri aldırmış bu adam ben merak ediyorum. Atilay AYÇİN her zaman bir grev kokusu çıktığında uçucu kabini organize ediyor. ve 15 mayıs ta başlayan gereve katılım artıyor deniyor fakat katılanların tamamı; daha önce işten atılmış,yeni yetme kabin memurları THY nin ve HAVA İŞ sendikasının gelmişini geçmişini bilmeyen bir kısım toplama guruptan oluşmaktadır. Atilay AYÇİN'İN kendisine yakışır bir şekilde bir an önce bu gereksiz mücadeleyi sonlandırıp çözüm için masaya oturması ve ardından görevinden ayrılması gerekmektedir. sendikanın bu en son başarısızlığı ve çıkmaza girdiği durum kendilerini daha da eksiye düşürmektedir. 0
  • Ne kazanıyoruz 18 Mayıs 2013, Cumartesi 22:46:00 Pilotlar; SAS Yılda 200 bin dolar, Air France 185 bin 500, KLM 179 bin 700 dolar THY 99 bin dolar. Kabin Memurları; SAS 80 bin dolar, Iberia 58 bin dolar, Air France 52 bin dolar, Lufthansa 49 bin dolar THY 26 bin dolar. Teknisyenler; SAS Tech. 145 bin dolar, Lufthansa Technik 125 bin dolar, Turkish Technic 55 bin dolar, Mng Tech. 7 bin 250, Habom (Turkish Technic Taşeron) 8 bin 200 dolar 1
    • Kazançlar. 19 Mayıs 2013, Pazar 01:09:41 Böyle karşılaştırma olmaz. 1.)Birçok batı ülkesinde ücretler bürüt konuşuluyor. Ücretli sene sonunda ayrıca vergi beyannamesi veriyor. 2.)Kaçar saat uçuluyor. 3.)Kıdemler aynı olamlı. Örneğin 10 yıllık bir B777 kaptanı gibi. 4.)Ödenen ücretin o ülkedeki satın alma gücü nedir? Örneğin bir şişe Coca-Cola Türkiye'de kaç para, Stockholm'da kaç paradır? 5.)Ücret o ülkedeki asgari ücretin kaç katıdır? 6.) Ücret dışındaki haklar nelerdir? En önemlisi emeklilik şartları nedir? Sendika sendika olsa bu verileri sitesinde bilimsel kaynaklara dayanarak açıklar. Şaka mı bu.. Dünyanın ilk 20'sindeki bir havayolunu greve sokuyorsun. Ortalık bilgi kirliliğinden, bilgisizlikten kırılıyor. 1
    • kazançlar a 19 Mayıs 2013, Pazar 02:21:43 kazançlar başlıklı kardeş havacı değilim sadece bu grev sürecini takip eden biri olarak yorumunu içerik olarak çok kaliteli buldum.keşke herkes kişisel olarak durduğu yerden değilde mantıklı açılardan bakabilse. 0
    • kazanalar 19 Mayıs 2013, Pazar 02:35:25 thy dekı kabıncıler habomun teknının aldıgı ucret sıze verılseydı ınanın sukrederdınız. 1
  • can karaman 18 Mayıs 2013, Cumartesi 22:33:51 şimdi buraya bıdı bıdı yazıyorsunuz ya eksik insanlar.Bakın ben ismimide verdim genel müdürlüğün oraya gelin anlıyıcağınız şekilde anlatıyım ben oki. 8
  • balik bastan kokmaz 18 Mayıs 2013, Cumartesi 22:26:16 Balık içten kokar,kokusu ağızdan çıkar.Ben lafımı ortaya kodum.alan alır..almayana yolun uzunu....... 0
  • RTE'den 18 Mayıs 2013, Cumartesi 22:24:41 Ati'ye: hadi Sendikanı da al gitt!! Oğğğluuuumm Baakkk Giiitt :))) 0
  • Yorum 18 Mayıs 2013, Cumartesi 22:23:48 Kesinlikle kralınoglu'na katılıyorum. 1
  • Son Sarı Sendika 18 Mayıs 2013, Cumartesi 22:21:47 THY çalışanı da sarı sendikacıların ne olduğunu çok geç te olsa anladı. Şimdiye kadar çok bile durdu Ayçin. 1
  • Mutluyuz dıyene 18 Mayıs 2013, Cumartesi 22:21:32 Şu an uçuşa gidenlerde bu şartları istemiyor,yoksa sendikadan çıkarlardı.grevdeki insanlarda bizden,ailemizden.kimse kabini bölemez.olayları tırmandırıyorsun,THY ve Sendika anlaşmak zorunda.grev yapanlar sayesınde insan gibi uçulacak.kaç ay gectı şirket bizi düşünüyor olsa çoktan sözleşmeyı yapardı. 2
  • A320 18 Mayıs 2013, Cumartesi 22:19:32 Sendika gecen sene ucusa hazir hissetmeme hakkini kullan eylemi duzenlediginde kendilerine bu isin yasal olmadigini, havacilik kurallarinin ucuculara tanidigi bir hakkin bu sekilde kullanilmasinin suc oldugunu telefonda bildirdim. Sonuclarinin sert olacagini da tahmin ettigim icin uyardim. Ayrica rapor alan arkadaslarin da hem doktorlari hem de gercekten raporlu olan arkadaslari zan altinda birakacaklari asikardi. Ama ne hikmetse sendika bu konulari hic bilmiyormus gibi bisy olmaz mantigi ile hareket etti. Mahkemenin verdigi karar yaniliyorsam duzeltin yapilan gosterinin yasal oldugu yonunde. Ama gorevli oldugu halde sahte raporla ucusuna gitmeyip orada bulunmalariini normal karsilayan bir mahkeme karari yok. Sendikaya grev kararini almadan once telefonda bunu ilettim TIS icerisine sadece mahkeme karari sonuclananlar ise geri alinsini koyun uzlasmaci olun onerisini getirdim ama tabiki sallamadilar. Iscinin gucunu kimse hafife almamali ne isveren ne sendika saygilarimla 0
    • A320'ye cevap 20 Mayıs 2013, Pazartesi 18:46:17 Yanlış biliyorsunuz. Yapılan gösterinin kesinlikle yasal olmadığı tescillendi. 0
  • KEMAL 18 Mayıs 2013, Cumartesi 22:15:02 Atilay bey kendi çalıyor,kendi oynuyor,hangi grevden bahsediyor,bir an önce git imzala şunu ondan sonrada istifanı ver artık. 0
  • KM 18 Mayıs 2013, Cumartesi 22:11:55 Arkadaşlar neyin tartışmasını yapıyorsunuz,sendika bitmiş atilay ayçin ağa okeye dönüyor farkında bile değil,utanma yok hala konuşabiliyorlar,hala o yapıştığı koltukta oturabiliyor,ben başka bir şey söylemeyeceğim.......... 0
  • Bir ihtimal? 18 Mayıs 2013, Cumartesi 22:02:26 Şirket 22 sinde grev kırıcıları için bir karar verecek. Peki sendikanın şartlarını birkaç gün sonra, yahu bunlar zaten az sayıda bunlara istedikleri zammı ve koşulları versek ne kaybederiz ki diyebilir mi? Olur mu olur, kırıcılar da 22 sinde aldığıyla kalır,çünkü artık söz söyleme hakları yok. 3
  • Osman 18 Mayıs 2013, Cumartesi 21:51:36 Bu sendika artık bitmiştir.12 yıldır bu şirketteyim atilay ayçin seçimler ve sözleşme haricinde ortalıklarda gözükmez.Bunca yıldır bizlerden aidat topladılar.Bunlarla neler yapıldı.Bunların hesabını verecekler.Ben hakkımı helal etmiyorum. 0
  • km6 18 Mayıs 2013, Cumartesi 21:48:07 yeni oluşum grubu diye bir şey tutturmuş gidiyorsunuz, BI' larınız alındığında, mesai hesaplamalarız hikaye,sendika tarih olduğunda o zaman göreceğim sizi Yeni oluşum grubuymuş hahah! 3
  • REŞİT 18 Mayıs 2013, Cumartesi 21:46:33 SENDİKA BİZİMDİR BİZİM OLACAK.ATİLAY AYÇİN AĞA VE YÖNETİMİ GİDECEK DERTLER BİTECEK. 31
    • ... 18 Mayıs 2013, Cumartesi 23:29:42 sanki sorunumz sendikaymış gibi şuan.tövbee..bi gidin ya. 1
    • ***cenk 18 Mayıs 2013, Cumartesi 23:30:30 sendikayı iyi yönetemeynler ve her zaman üyelerine boş vaatlerde bulunanlar bir an önce istifa etmelidir. en son yapılan 15 mayıs grevi ortaya anlaşılır bşr tablo çıkarmıştır. fazla direnmenin bir anlamı yok. 3
  • Yeni oluşum 18 Mayıs 2013, Cumartesi 21:33:48 Yeni oluşum için temiz yüzlü,dürüst yöneticilerimizi seçmek için tüm birimlerin ortak kararıyla belirlenecektir.Ben demiyeceğiz,biz diyeceğiz.Yeni oluşum grubu 32
  • rezillik 18 Mayıs 2013, Cumartesi 21:30:20 Rezillik diz boyu olmuşAtialy efendi hala utanmadan konuşuyor.Hala bizleri anlamıyor.Biz seni İSTEMİYORUZ ayçin ağa ne yüzle hala o koltukta oturabiliyorsun. 30
  • Yeni oluşum 18 Mayıs 2013, Cumartesi 21:27:55 Yeni oluşumun içimizden THY çalışan her kesimi içine alan dürüst temiz yüzlü yöneticilerle kuracağız.Arkadaşlar TİS imzalanmasından sonra çalışmalarımız başlamış olacak.İlk çalışmamız delege seçimleri ile başlayacak.Daha sonra yapacağımız projelerle personelin çıkarları düşünülerek.(Şu anki havaiş yönetiminin bunca yıldır bizlerden topladığı paraları nerde kullandığı niçin bir dikili ağacı olmadığı bunun hesabını soracağız.)Sn Atilay beyin sahibi olduğumuz sendikamızın itibarını yerler bir ettiği durumdan hep beraber tekrar ayağa kaldıracağız.YENİ OLUŞUM GRUBU ADINA. 6
  • bursa 18 Mayıs 2013, Cumartesi 21:15:52 çayelili sendika başkanı istiyoruz. her yer rizeli olacak 1
  • bendika :)) 18 Mayıs 2013, Cumartesi 21:13:08 Sendika bitti arkadaslar..sendika cok iyi bisey ama bu yonetimle olmaz bu is...bide binbesyuz tane mesaj gondermiyomu adami tilt ediyo.... 4
  • Yeni sendika baskani 18 Mayıs 2013, Cumartesi 20:58:29 Arkadaslar bu sendikanin ve "sozde"grevin hali ortada,biz simdi onunuze bakalim yeni sendika baskanimiz kim olacak,calisaniyla butun olacak durusugunu hissettirip "GREV YAPIYORUZ!" dediginde on binleri pesine kim takacak bunu konusalim?yeni baskanimiz kim olsun sizce?? 0
    • gm 19 Mayıs 2013, Pazar 12:41:09 bence Cem abi olsun... 0
  • "Kaptan'a yazan" 18 Mayıs 2013, Cumartesi 20:55:06 Bana ne kızıyorsunuz arkadaşlar? Ben mi dedim size üye olduğunuz sendikaya değil, işverene inanın diye. Sanki sizi ben kandırmışım gibi bana kızıyorsunuz. Girin mevzuat.org.tr'ye, indirin kanunları bakın. Olmazsa bendika.org'dan bakın... Çoğunluk beğenmiyorsa da toplayın imzayı, yapın olağanüstü genel kurulu, düşürün sendika yönetimini. Bana ne Atilay Ayçin'den ya da başkasından?.. Çok çalışıyorsunuz, stres yapıyor. Kırmayalım böyle birbirimizi. Hadi alın bir şarkı armağan edeyim de barışalım: http://www.youtube.com/watch?v=NswkDrpBCgk 1
    • youtube 18 Mayıs 2013, Cumartesi 23:37:03 işte budur. hele şükür keyfimi yerine getirecek bir video. bana bunlarla gelin canımı yiyin 0
  • Yeni oluşun 18 Mayıs 2013, Cumartesi 20:51:15 Yeni dürüst temiz yüzlü bir başkanla havaiş sendikamız ayağa kalkacaktır.Yeni oluşum grubu 1
  • dobra 18 Mayıs 2013, Cumartesi 20:27:20 yaa peşin parayı görünce daha bir kamçılandı insanlar birbirlerine.. ister sendika tarafında olsun ister yönetim.. insanlar hak, hukuk, adalet, 305 felan ama konunun temelinde sen bu kadar alıyorsun, o şu kadar alıyor.. asgari ücretten haberin var mı? felan.. ben bana verilenlerle mutlu olduğum için greve katılmadım..sendikaya alet olmamak için greve katılmadım..şimdi yönetim bütün haklarınızla birlikte bir de uygun zam yapıcam diyor.. yapsada olur yapmasada olur.. haa yarın durum değiştiğinde görelim seni derseniz.. o gün geldiğinde bakarız.. eğer kendi itibarını kurtarmak için değilde bizim haklarımız için uğraştığına inandığımız bir sendika olursa onun arkasından gideriz... aksi halde hiçde derdim olmaz.. bu güne kadar sendikalı olarak yaşamadım.. 0
  • KORTEJI YONETMEK. 18 Mayıs 2013, Cumartesi 20:20:57 Kendine engin guveni ve yuksek benlik duygulu Aycin omrunun en madara olmus gunlerini yasiyor. Bir onceki sozlesmenin son gunlerinde Teknik bir temsilcinin alinan zam oranina teknik razi gelmez sozu uzerine asiri ozguvenli Aycinim KORTEJI YONETMEYI BANA BIRAKIN demisti. Geninen noktada Aycinin Korteji Kontrolden cikmis durumda. Yaptigin onca sozlesmede Sabit yuzdeli zam oranlarinla Pilot maaslarini ayyuka memur maaslarini yerin dibine indirdin. O cok zam aldigin pilotlarin aldiklari paraya kiyamadiklari icin seni ilk satanlar oldu. TYH"ye farkli yuzdeli zam sistemi acil olarak tatbik edilmeli, giderek artan gelir dagilimindaki adaletsizliginin giderilmesi icin. Yani en dusuk ucretle calisan bir memur en buyuk yuzde zammi almali, en yuksek ucretle calisan bir kaptan en dusuk yuzdeli zammi almali. Sosyal adalet bunu gerektirir. Devletimiz bu balanslamayi memur maaslarinda gayet guzel uyguluyor. Sosyal demokrat olmak istiyorsan Aycinim bu tavsiyelerimi aynen uygularsin, yoksa kaybedersin. 0
  • kaptana yazana 2 18 Mayıs 2013, Cumartesi 20:07:36 birde unutmadan. 29 mayıstada dedik,bu sadece uçucunun grevi yada eylemi olmamalı, her çalışan la görüşülmeli diye. ama amaç bağcıyı dövmek olunca direk uçuşa yöneliyor ve hata ediyor. yada artık teşkilat sekteteri ne hş ye ne gm ye gidemiyor.pisliklerinden dolayı.kaldıkı daha alanda yediği dayağı açıklamadı.biz km ler zaten yüzünü görmek istemiyor.en acısıda siz hepiniz biliyorsunuz bunları ama onca kişinin ekmeğiyle oynuyorsunuz.şimdi söyleyin temsilciler grevdemi yoksa onlardan bile fire varmı? 0
  • Yorumcu 18 Mayıs 2013, Cumartesi 20:07:10 Başından beri grevi takip ediyorum. Havaiş'in internet sitesi, Facebook grubu, yandaş olan olmayan tüm internet siteleri. Hayatımda hiç grev yaşamadım. Ancak aldığım izlenim şudur: Tıpkı milletvekili sistemi gibi, sendika kurulu da, bizler seçildik, bizim kararımızdır diyerek grev kararı aldılar, üyelerin bu kararın ne kadar arkasında olduğunu sorgulama gereği bile duymadılar. Katılım sayısı bence beklediklerinden az. Umarım başarırlar. Greve değil ama, mantıksızca, destek alınmadan, üyelere anlatılmadan yapılmasına gerçekten kızıyorum. Evet, yönetimin tehditkar üslubu güzel değil, peki sendikanın grubunda, greve katılanlara yapılan hakaretler çok mu hoş? Ne vatan hainliğimiz kaldı, ne yalakalığımız, ne para seviciliğimiz, ne şerefsizliğimiz. Özgürlük, devrim anlayışınız buysa, biraz demode değil mi? Sendika çok iyi anlattı da biz onursuz ve aptalız, o yüzden katılmadık değil mi? Yok, ondan değil, biz yalakayız, hepimiz. Grev bittiğinde, bu hakaretleri yapanlara da iyi uçuşlar dilerim. 0
  • kaptana yazana 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:59:09 bende sizi açık be sert şekilde uyarıyim. grev bitti. işinize dönün . en azından atılana kadar maaş alırsınız. atilaya biatı bırakın. sendikadaki kötüleri ayıklayın. adam gibi adamlarla yolunuza devam edin.tis e gelince. eger greve katılmayan 15.000 kişi tis ten yararlanamayacaksa sadece 1000 kiii yararlanacaksa sendika zaten düşmüş demektir. hala tehdit ve şantajla tutunmaya çalışıpyorsunuz. 305 kişinin ekmeğiyle oynayan yönetim değişseydi bu tis zaten imzalanırdı.ozamanda 1 gün 10 gün 5 ay derken bir sene oldu sonuç sıfırrtt.şimdi o 305 bile yok yanınızda. 1
  • Gen mud. Onu 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:43:49 Arkadaslar genel mud. Onune sakin bi 15 dakika ugradik (kizlara) tabi ne varsa taktik gozluk sapka ,biyik malum heryer kamera .bide baktik arabamizi cekmisler.cok ugursuz bi yer toplasan 20-30 kisi vardi onlarda thy calisani degil galiba .kisacasi pofffff yani. 1
  • KORTEJI YONETMEK. 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:37:58 Kendine engin guveni ve yuksek benlik duygulu Aycin omrunun en madara olmus gunlerini yasiyor. Bir onceki sozlesmenin son gunlerinde Teknik bir temsilcinin alinan zam oranina teknik razi gelmez sozu uzerine asiri ozguvenli Aycinim KORTEJI YONETMEYI BANA BIRAKIN demisti. Geninen noktada Aycinin Korteji Kontrolden cikmis durumda. Yaptigin onca sozlesmede Sabit yuzdeli zam oranlarinla Pilot maaslarini ayyuka memur maaslarini yerin dibine indirdin. O cok zam aldigin pilotlarin aldiklari paraya kiyamadiklari icin seni ilk satanlar oldu. TYH"ye farkli yuzdeli zam sistemi acil olarak tatbik edilmeli, giderek artan gelir dagilimindaki adaletsizliginin giderilmesi icin. Yani en dusuk ucretle calisan bir memur en buyuk yuzde zammi almali, en yuksek ucretle calisan bir kaptan en dusuk yuzdeli zammi almali. Sosyal adalet bunu gerektirir. Devletimiz bu balanslamayi memur maaslarinda gayet guzel uyguluyor. Sosyal demokrat olmak istiyorsan Aycinim bu tavsiyelerimi aynen uygularsin, yoksa kaybedersin. 0
  • Soru 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:16:37 Thy yönetimi yargı kararına uyup 305 atılandan mahkemeyi kazananları işe alacak mıdır? böyle bir açıklamayı kim ne zaman yaptı, bilen birisi cevaplayabilir mi ? 1
  • Kaptan'a 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:13:42 Selamlar. (1) Sendikanın işlediği bir suç yok ki duyurusu olsun. Yersiz suç duyurusu da iftira (TCK-267) sayılır ve yine siz ceza alırsınız... (2) Sendika, seçilmiş organlarıyla bir grev kararı almış ve uyguluyor. "Ben istemiyordum" demek yeterli değil, gerekli imzayı toplayıp grev oylaması yaptırabilirdiniz. Bunu yapmamışsınız. Bu durumda karara uymanız gerekirdi... (3) Anladığım kadarıyla siz grev kırıcıların düşeceği durumu yeni sezdiniz ve haklı olarak kaygılanıyorsunuz ama bunun sorumlusu sendika değil. Sendika sizi "tehdit etmedi", sadece bu sonucu öngördüğü için açık ve şiddetli biçimde "ikaz etti". Sizi işveren baskıladı ve kandırdı... (4) Son olarak hiçbir sendika örgütlediği grevi kıranları, o grevin getirisinden faydalandırmaz. İyi uçuşlar. 14
    • ic 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:30:06 yanlış yönlendirmeyin... işçinin sendikanın grevine rağmen çalışma hakkı vardır. Grevde çalışıyor diye sendika üyelikten silemez, üyeliği devam edeceği için de toplu sözleşmeden yararlanır. 1
  • yıllar 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:07:31 20 YILDIR BU SENDİKAYA AİDAT ÖDEDİM BU PARALAR NE OLUYOR HİÇ HESAP VERMEDİNİZ BARİ ŞİMDİ VERİN SİZE İNANALIM ASLA SİZE GÜVENMİYORUM İŞE ALDIĞİNİZ EMEKLİ THY PERSONELİNE NE VERİYORSUNUZ MAAŞ HARİCİ EKSTRALAR NELER EN KISA ZAMANDA SENDİKADAN AYRILACAĞIM 1
  • Sn alayına 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:05:12 Çek git Kendi şirketini kur Güzel maaşlar verirsin Çadırda sana laik iş var Müracaat hava-şiş Sana kefil oluruz 2
  • Kaptan'a 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:03:00 Tamamiyle içimdekileri yazmissiniz kaptanim.Her cumlesine katiliyorum.bize sorulmadan madem bole bir karar aldiniz saygi duymaniz lazim.ama birakin saygiyi onlarin kafalarinda sahtekar olduk,inanamiyorum arkadaslarimin boyle dusunmelerine.herkes inandigi yoldan gider 0
  • ? 18 Mayıs 2013, Cumartesi 18:56:38 sn.hamdi topçu bey her nekadar türkiye cumhuriyetide yaşıyosakta.şeriatın kestği parmak acımaz önemli olan kimin parmağının kesileceği. 2
  • Kaptan 18 Mayıs 2013, Cumartesi 18:23:04 Önceki yazını devamıdır. Hava-İş Yönetimi grev kararı aldıktan sonra bizelere göndermiş olduğu e-postalarda "lisansının iptalini göze alabilirmisin?" diyerek pilotlara meydan okumuş ve açıkça tehdit etmiştir. Son olarak ta "grev kırıcılar 24.TİS'ten faydalanamayacaklardır." diyerek bizlerin kıdem tazminatı hakkımızı elimizden almakla tehdit etmektedir. Hava-İş Yönetimine sormak istiyorum: 1. Sizler hangi hakla ve cesaretle bizleri sürekli tehdit ediyorsunuz? 2. Neden oylamadaki görüşlerimize itibar etmeden "305 konusunu" grevin tek gerekçesi yaptınız? 3. Yukarıdaki iki maddeye dayanarak hakkınızda suç duyurunda bulunursak sonucun ne olacağını düşünüyorsunuz? 4. Bizler sendika üyeliğimizi sorgularsak ve sonuç da sendikanın LAĞV edilmesine kadar giderse vicdanınız size ne diyecek? Biz çalışanlar, geçmişte olduğu gibi bugün de, yarın da sendikaya ihtiyacımız olduğu bilincindeyiz. Lütfen, yazdıklarımı dostça ve tekrar tekrar okuyunuz. Yarınları sendikasız bırakmayalım. Sevgilerle. 3
    • emin 18 Mayıs 2013, Cumartesi 18:52:11 sendikanın sizi tehdit etmesi olur şey değil , bu hareketleri anayasaya açıkça aykırıdır, suçtur . Sendika sendika olmaktan çıkmış çeteleşmiş , Bu sendikaylan işiniz zor .... 0
  • Kaptan 18 Mayıs 2013, Cumartesi 18:11:42 Tüm okuyuculara selamlar. Ben B-737 filosunda kaptanım. Hava-İş aylar öncesinde anket şeklinde bir çalışma ile; 29 Mayıs 2012 de boykot yaptıkları gerekçesi ile işten çıkarılmış 305 arkadaşımızın işe tekrar alınması konusunun 24. dönem TİS görüşmelerinde ÖN ŞART olarak öne sürülmesi ve kabul edilmemesi halinde greve gitme gerekçesi sayılıp sayılmayacağını oylamıştı. Söz konusu oylamaya katılarak "305 konusunun" bir grev gerekçesi yapılmaması gerektiği yönünde görüş bildirmiştim. Hava-İş Yönetimi oylama sonucunu açıklamadığı gibi benim gibi düşünen üyelerinin görüşlerine de itibaretmemiştir. THY Yönetimi "305 konusunda" mahkemenin nihai kararına uyacağını defalarca ilan etmiş ve 24. dönem TİS görüşmelerini diğer maddeler üzerinden yürütmeye açık olduğunu belirtmiştir. O halde grev kararının tek bir gerekçesi vardır ve bu da "305 konusu" dur. 1
    • gm 19 Mayıs 2013, Pazar 12:47:13 hocam kesinlikle katılıyorum.bizde aynı şekilde cevap vermiştik. kim ön şart olsun demiş merak ediyorum doğrusu. yoksa sendika kendi kafasına göre mi davranıyor? 0
  • bahadır altan mı? 18 Mayıs 2013, Cumartesi 17:55:10 Yok artık ciddi olamazsınız. bu adam Atilayla beraber yıllarca yönetici-temsilci değilmiydi. 1960 ların kafasıyla ekip odasında konuşmuyormuydu? geçen sefer ona oy verdik doğru ama neden çünkü bu yönetimin karşısında bir tek o grup vardı başka kimse yoktuki. kaldıki eşbaşkanlık sistemini talpada anlattığında bütün arkadaşlar acaba yanlış mı yapıyoruz demiştik. faruk sayesinde onu destekledik. az daha ona oy bile vermeyecektik. şimdi atilayın yerine bumu başkan olacak. yok arkadaş hayatta oy vermem ben buna. yok mu başka birileri ya. 3
  • Km 18 Mayıs 2013, Cumartesi 17:45:44 Sendikaya güvenemedigim için grevi kırdım,hic pisman olmadim aksine eger greve gitseydim suan muallakta oldugum icin kendimi yerdim.,hakkimizda hayirlisi herkes inandigi yolda suanda.iki tarafta nolcagini bilmiiyor fakat grev kirilmis gorunuyor suanda 2
  • kabin 18 Mayıs 2013, Cumartesi 17:37:10 ağaçından düşen yaprak rüzgarın oyuncağı olur doğru ama o yaprağıda Allah görür anlayana. 2
  • Civan 18 Mayıs 2013, Cumartesi 17:25:46 Teknik den yazan arkadaş HAT BAKIM teknik değilmi?Yıllarca bizden diye tasıdığınız'' adam''adam olsa simdi dürüstce gitmişti.Bu ilk değilki 1991 de de 500 kişiyi attırdı yanlış eylemlerle bu işte AYÇİN Melogoman 1
  • PUFFF 18 Mayıs 2013, Cumartesi 17:20:24 bir iki uc dort bes alti yedi....ondokuz yirmi yirmibir..YIRMIBIRRRR !!! SENDIKANIN GONDERDIGI CANLI YAYIN LINKINDE SAYDIM GENEL MUDURLUK BINASI ONUNDE 21 GREVCI VAAARR :))))AMA SIZ BEKLEYIN ESAS GREV 8-9 GUN SONRA BASLAYACAK..O ZAMAN 30 KISI OLACAKLAR :)) 2
  • KARAR SİZİN 18 Mayıs 2013, Cumartesi 17:13:44 HER TİS DÖNEMİNDE SENDİKANIN ŞİRKETİNİZLE ANLAŞAMAMASIMI SİZİ RAHATSIZ EDİYOR,,YOKSA ŞİRKETİNİZİN SİZE SUNDUĞU VE DAHA DA NASIL KÖTÜLEŞECEĞİ BELLİ OLMAYAN ÇALIŞMA KOŞULLARI MI SİZİ RAHATSIZ EDİYOR,,KARARINIZI ONA GÖRE VERİN,,YA ÇALIŞIN YADA HAKKINIZ İÇİN ÇALIŞIN..unutmayın sular durulunca elinizde kalan imkanlarla siz uçacaksınız gn.mdr,ya da diğer çalışanlar değil.. 4
  • Atilay ayçin 18 Mayıs 2013, Cumartesi 17:01:57 Atilay bey hangi gördvde merak ediyorum. Bilen var mı ? 0
  • Yeni sendika 18 Mayıs 2013, Cumartesi 17:00:00 Kendimiz yeni bir sendika kurariz Allahin izniyle,biz isverenimizin yanindayiz hersey sorunsuz ama siz hangi kafadasiniz ucuslar iptal v diorsunuz??ben 4gundur ucuyorum 1 tane part time bile denk gelmedim nekadar salliyorsunuz?insanlari yakcaksiniz yine.adam cagirioyor masaya,sende git otur biraz tartis bizim haklarimizi yaa direk salliyor atilla istifa git artik!! 4
  • pilot330 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:59:31 Bir bakiyorum sendikaya nekadar amatorce hareket ediyorlar , bir bakiyorum yonetime nekadar taktiksel oynuyorlar. Hata burdan kaynaklaniyor !!! 0
  • Pırpır 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:59:11 Yeni yönetim şeması: pilotlardan 3 kişi kabinden 3 kişi teknikten 3 kişi... Genel sekreter sivil olsun...derim..başkanda pilot olsun. 4
  • Bitiş the end 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:56:07 Atilay ağanın bitişi!!!!!!!!! yakında sinemalarda:)))))))))) 4
  • HALAYA 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:49:40 ATİLAY AĞA BİZİ HALAYA GÖTÜR:))))))))(ÇADIRI AY SONUNDA KURACAĞIZ):))))))))))))) 4
  • ayip 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:42:38 Evine bakiyorsun cocuna bakiyosun ailene para gonderiyosun kafana gore calisiyosun maasi alinca ALLAH razi olsn diosun..sonra haksislarin yaninda oluyosun ve bunlari yaparken bisey yk isine gelmeyince asiri islamci badem biyik oluyor demi ALLAH diyorum sislere gorceksiniz 22sn de cnm 12
  • )) 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:37:52 Rapor alip halaya katilmak istiyorum sendika kizarmi acaba..hahaah))22 sii super olcak 9
  • İSTİFA 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:37:35 Atilay ağa istifa etmezse bizler sendikadan istifa edip yeni bir sendika kurulsun.Demokrasilerde çare tükenmez.GURURUN VARSA İSTİFA EDERSİN ATİLAY AYÇİN. 11
    • zaman kaybetme 18 Mayıs 2013, Cumartesi 17:17:39 burada yazacağına yiyosa git kur sendikanı,, 7
    • komik olma 18 Mayıs 2013, Cumartesi 23:30:35 Sendikadan istifa etmek te ne demek. Komik olmayin uye yetersizliginden sendikamiz lav olursa yeni kurdugun sendikada kendin calar kendin oynarsin. Sen saniyormusun ki tekrar orgutlenebileceksin????? HABOMA BAK..... ADAMLARDA O KÖTÜ KELİMEYİ AGZINA ALINCA ISTEN ATIYORLAR. ABARTMIYORUM HER NE SEBEPLE OLURSA OLSUN AGZINDAN SENDIKA LAFI CIKARSA VE BIR ŞEFİN BUNU DUYARSA İŞTEN ATILIYORSUN. Akilli olun şu aycini defedin sendikaniza sahip cikin. 2
    • grev 18 Mayıs 2013, Cumartesi 23:40:54 haklarından yararlandığın sendikanın grevine katılmayanlar, gururdan bahsederken iki kere düşünmeli... 2
  • evt 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:31:17 Evt isverinin yanindayim gidip aslanlar gibi calisiyorum napiyim sendikanin yaninda olup halaymi cekiyim aksama doncem ucusdn halay basi olurum..bakariz 22 snde cnm daha ck halay cekersiniz 10
    • hesaplasacagız 18 Mayıs 2013, Cumartesi 17:33:19 hepınızle ucakta hesaplasacagım ast ust neymıs goreceksınız saygısızlar 3
    • aman ne korktm 19 Mayıs 2013, Pazar 04:17:44 ucakta olmayınca "hesaplasamıyo musun"?:) 0
  • rekor 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:28:17 Havaiş sendikası grev yaptığı gün THY'miz rekor kırmıştır.Allah'ın hikmetine bak.Havaiş ayçin ağa siz her gün grev yapın:))))))))) 8
  • HAMDİ AĞA 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:26:27 Seviyoruz seni hamdi ağa , işinize gelin dediniz koşa koşa geldik.Şirketimiz için canımızı dişimize takarak çalıştık.Hakkımızı eksiksiz vereceğinizden kuşkumuzu yok.Çıkın sendikadan diyin anında çıkalım.Bu arada ağanında eli tutulmaz hani. 16
    • ağa??? 18 Mayıs 2013, Cumartesi 17:31:27 ağa, maraba zihniyetinde biri ancak ağası ne verirse ona razı olur. özgür düşünemez, karar alamaz. 2
  • 305 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:26:14 hamdi benim taminatı hazırla yargıtay davamı onadı. 6
  • baskanima 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:16:56 Baskanim goster sendikaya karadeniz insani nsl olurmus nsl sozunun eri olurmus sayip ck calisanlarina sahip ck THY inadina inadina hak icin adalet icin..gorsun grevdekiler 22si. Neler olcak 18
    • kafana snn 19 Mayıs 2013, Pazar 04:20:59 "sayip çık annıyo musun,babamsın" heheheheh:)) 0
  • Onuda biliyoruz 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:16:29 Bahadır altanın ne işi var bizim personelimiz değilki aday olsun.Kesinlikle istemiyoruz.Yeni genç dürüst bir başkanla yola devam etmek istiyoruz. 5
    • badem 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:27:19 Badem biyiklimi olsun diyosun ? 4
    • PilotK 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:34:41 Badem bıyıklı mı olur cemaatçi mi olur Rizeli mi olur, komünist mi olur ilgilendirmez, haklarımızı çıkarlarımızı korusun isterse Hizbullahçı olsun bana ne. 10
    • yeni oluşum 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:54:58 Siyasi düşüncesi bizim fark etmez personel için çalışacak toplanan aidatların personelin yararlanacağı biçimde kullanılması dürüst olamsı bizim için yeterlidir. 3
    • Samimiyet 18 Mayıs 2013, Cumartesi 21:04:05 Greve katılmadan seçimi konuşabilecek kadar gerçeklerden uzak arkadaşlar. Bu grev başarısız olursa sendika diye birşey kalmayacak. 2
  • Yeni oluşum 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:14:24 Yeni oluşumun amacı öncelikle THY'de çalışan personellerimiz arasından oluşturulacak.Kesinlikle personel olmayan yeni sendika yönetimimizde olmayacaktır.Açıkçası ne dışardan nede emekli olacaktır.İlerleyen tarihlerde çalışmalarımızla ilgili bilgi verilecektir.Arkadaşlar şu anki yönetim başarısız olmuştur,bunu herkes biliyor biz itibari yerle bir olmuş Bizim patronu olduğumuz sendikamızı tekrar ayağa kaldıracağız.Birlikte yürüyüp,birlikte kazanacağız.YENİ OLUŞUM GRUBU 11
    • YOG? YOK? 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:17:51 kimsiniz siz? adını felan yaz da biz de görelim..İşveren taraflısı olmayasanız sakın? 5
    • Yeni oluşum 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:23:46 Yeni oluşum sadece personeli için orada olacaktır.Toplanan aidatlar personel için harcanacaktır.Sabırlı olun ilerleyen tarihlerde çalışmalarımız hakkında bilgi vereceğiz.YENİ OLUŞM GRUBU 6
    • Ne zannettiniz??? 18 Mayıs 2013, Cumartesi 21:01:39 Türkiye'de Dışişleri Bakanlığı'ndan sonra en nitelikli çalışan grubunun, sizin gibilerin arkasından gideceğini umuyorsanız, çok yanılıyorsunuz. 1
  • Yazik grevcilere 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:13:39 Olan yine greve giden arkadaslarima olcak yazik oldu,bu hukumetin kinini almak iyi degil.hakkini arayani iceri atiyorlar burasi turkiyee 9
  • F/O 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:10:54 Özlük haklarımızı istiyoruz! Anlaşın artık! 2
  • purser 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:08:42 Pişman olan uçucu arkadaşlarım, geç kalmış sayılmayız, şimdi bile elele verebiliriz. Ayçin bizi temsil etmiyor olabilir, görüşlerini tasvip etmiyor olabiliriz, onu istemiyoruz hepsinde haklıyız AMA biz kendi haklarımız için, köle olmak istemediğimiz için, bu bizim son şansımız olabilir. uçuşa gidenler de üzgün korkuyorlar ama korkunun ecele faydası yok 1
    • nasıl 18 Mayıs 2013, Cumartesi 20:56:07 15 Mayıs'tan sonra greve katılsam dahi, haklardan faydalanamıyorum. Nasıl destek vereyim... 0
    • Barış Selman 19 Mayıs 2013, Pazar 10:46:10 Haklarımız haklarınız konuşulmadı bile.. Lütfen birbirinizi kandırmayın. Konu sadece 305.... bunun için mi Grev? 0
  • Bahadir altan 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:08:04 Bu adamida istemiyoruz .. İse yaramaz biri.. Kesinlikle eski kafali , gercekci degil , cogu konuda duygusal ve yanlis bilgili , genc jenarasyonu temsil edebilicek biri degilll... 8
    • Hangi adam 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:56:46 Anlamadı kimse, araya gidiyor yorumların, boşuna yer işgal ediyor. 1
  • akıl var 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:06:12 hamdi cim grev thyyi etkilemiyorsa neden panik oldun? 6
  • aa 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:06:09 Yuru hamdi baskani yanindayiz unut bizleri calisanlarini onlar sana kol kanat oldu simdi sira sende baskanimmmm. 6
  • aa 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:06:09 Yuru hamdi baskani yanindayiz unut bizleri calisanlarini onlar sana kol kanat oldu simdi sira sende baskanimmmm. 5
  • aa 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:06:06 Yuru hamdi baskani yanindayiz unut bizleri calisanlarini onlar sana kol kanat oldu simdi sira sende baskanimmmm. 5
    • :)) 18 Mayıs 2013, Cumartesi 17:21:04 kız sen rizen,n neresindensiiiinn 0
    • :)) 'e 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:54:54 Süpersin dostum... 0
  • Yeni oluşum 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:04:32 Yeni oluşumun amacı öncelikle THY'de çalışan personellerimiz arasından oluşturulacak.Kesinlikle personel olmayan yeni sendika yönetimimizde olmayacaktır.Açıkçası ne dışardan nede emekli olacaktır.İlerleyen tarihlerde çalışmalarımızla ilgili bilgi verilecektir.Arkadaşlar şu anki yönetim başarısız olmuştur,bunu herkes biliyor biz itibari yerle bir olmuş Bizim patronu olduğumuz sendikamızı tekrar ayağa kaldıracağız.Birlikte yürüyüp,birlikte kazanacağız.YENİ OLUŞUM GRUBU 7
    • kumda oynayın 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:53:55 Arkadaşım, siz kumda oynayın. Emek mücadelesi, işbirlikçilerle olmaz. 1
  • PilotK 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:04:15 Bahadır Altan ne alaka? Kendisi pegasus da uçmuyormu? Rakip firmada çalışan birisi thy yi etkileyen karar nasıl alabilir? hahahaha Biliyorsunuz pegasus hava iş e bağlu değil, biz bağlıyız, bahadır gitsin pegasus için kursun sendika rahat bırak thy yi. 6
  • ....! 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:02:17 AYÇİN İntihar ediyor..Giderken yanıda kendine inanan 209 kişi daha aldı ..... 10
  • GREV Mİ? NEREDE? 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:01:14 Bilgisi olan varsa lütfen yazsın... Bu nasıl grev? Her şey tıkır tıkır çalışıyor, seferler gayet düzenli, peki grevi yapanlar o grev gözcüleri kimler? kaç kişi grevde? hangi işler grev nedeniyle aksıyor? Hiç bir şey aksamıyor ve burada grev var deniyorsa, bu kadar adam boşu boşuna çalışıyormuş demek ki... Hem bu grevdekilere hem de sendikaya ihtiyaç kalmamış THY'nda... Ama bizim bilmediğimizi bilenler yazsın da biz de öğrenelim. 6
    • grev : 19 Mayıs 2013, Pazar 02:11:57 bu grev teşkilatlanmamıs tezgahlanmıs ben ce hamdibey aycin bey iyi paslasıyor thy de sendika da istediğini alır... uyanık olun kuralar kanunlar var söz ucar yazı kalır 0
  • Yeni oluşum 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:56:17 Yeni oluşum istiyoruz.Yalnız bahadır kaptanın olmadığı yeni temiz genç dürüst bir sendika yönetimi istiyoruz. 12
    • Gnl.Md. 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:32:35 Genel Müdürlükçüsün galiba, Gülçiçekçi yani... Peki grevde olmadığına göre, kollektif mücadele konusunda nasıl öneri getirebiliyorsun acaba... Pardon seçimi alırsanız zaten artık değil grev TİS'i izleme şansı bile kalmayacak... 3
    • flu 18 Mayıs 2013, Cumartesi 20:10:33 kamu oyuda sizin kim oldugunuzu ogrenmek istiyor..??neden kim oldugunuzu soylemiyorsunuz..?? 3
    • yallah tazyik 19 Mayıs 2013, Pazar 04:27:26 bırakın,,,,,,,,, düstur almadan,haraca kesen kolpa'cılaran bile ayrılamazlar,ne oluşumu. 0
  • Bahadır Altan 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:55:26 Eğer çalışanın yanında olsaydı şimdi grev alanında olurdu. Greve destek vermeyen sendika yönetimine nasıl aday olur. Bırakın bu işleri. Bahadır, Atilay dan daha kötü olur emin olun bundan. 5
  • PilotK'ya 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:54:07 Sonuna kadar katılıyorum. Atilay Ağa'yı kurtarır Kılıçdaroğlu. Meclise de sokar, vip'e de. 7
  • K/A 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:53:26 Ben greve katılmayarak uçuşa gidenlerden biriyim (ve malesef bunun pişmanlığını yaşıyorum) Hamdi bey soruyorum size,greve katılmayıp uçanları siz mutlumu zannediyorsunuz?yapılan uçuşlarda ekiplerin psikolojisini,üzerimizdeki baskıyı,siz biliyormusunuz? Zannetmiyorum bilemezsiniz .Biz uçucuları ancak,biz uçucular anlıyoruz..Biliyormusunuz uçuşa gelipte gelmenin pişmanlığını yaşayan ve uçuşta tuvalete kapanıp ağlayan uçucuları? yok bunlarıda bilmiyorsunuz ve bilmediğiniz o kadar şeyler var ki...ama benim bildiğim birşey varki,bundan sonraki herhangi bir durumda,sizi koltuğunuzdan atacak kişiler greve gidenlerden önce,GREV KIRICILARI olacaktır...çünki herkes ÇOOOK PİŞMAN... 7
    • ... 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:00:30 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
    • Greve destek 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:32:02 Grev kirici arkadasim hemen rapor alarak destek olabilirsin GREVE 4
    • Evet 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:29:16 Greve destek'e katılıyorum. 0
  • SAMİMİ DEĞİL 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:52:37 bahadır kaptan kendi köşesinde greve binlerce evet dedi,fakat hiç bir grevci işçinin yanında olmadı,sendikaya destek vereceğim dedi onuda yapmadı,günlerdir olanlardan lehine ne avantaj çıkar diye bekleyip durdu. 20 yıl boşuna savaş verilmedi,en çok onun grevcinin yanında olması gerekiyordu çünkü thy yönetimi onuda işten atmıştı. 5
  • Hamdi panikte 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:51:21 Yirim senin maksimumunu? Şimdiye kadar aklın neredeydi? 2
  • Yeni oluşum 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:50:48 Sendikamızı oluşturmak için yeni temiz yüzler daha önceki senelerde sendikada görev almamış kişilerden oluşacaktır.Havaiş sendikamızıN YERE DÜŞEN İTİBARINI tekrar ayağa kaldıracağız. 8
  • Helal Hamdi topcuya 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:49:24 Kardesım kralı bu atilayı indıremedi.HELAL OLSUN Hamdi topçu ya paçavraya cevırdı atilayı.adamın 25 senelıik karizmasını yerle bir etti.artık bıyıkları keser atılay tanınmamak ıcın 7
    • dinle abini 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:02:27 senin Hamdin'in de yerle yeksan olacağı günler yaklaşıyor..senin yerinde olsam pek yanında görünmezdim. 4
    • Kuklalar 18 Mayıs 2013, Cumartesi 18:11:44 Atilla boyunuzun olcusunu alacaksiniz diyordu? Noooldu metre getirelim mi atillanin biyik olcusunu alalim :))) 3
    • Bi haber 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:26:02 Atilay Başkan'dan bahsetmiyorunuz herhalde. Çünkü hakkında hiçbir şey bilmediğiniz, adını bilmemenizden belli. Rizelisiniz sanırım... 0
  • cem 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:47:35 Sonuna kadar destek almaya başladınız hamdi bey.Böyle ne sendika olur nede sendikaçılık eğer rapor alıp çıkarılan veya slide patlatmadan dolayı çkarılan işçiler hakkında geçse idi grevin sözleri bir tane bile uçak kalkmazdı o alandan.Fakat sendika kendi çıkarlarını göz önüne alarak kendi hesaplarını kurtarma adı altında biz çalışanlara herhangibir ne onay ne istek nede dayanışma adı altında fikir bile alınmadan yapılan grevin sonucu ortadadır.Tamamen şahsi fikrimdir arkadaşlar..Sendikanın yaptığı grevi çalışarak bizde ona grev yaptık. yani uzatmadan fazla sendika hem bizi yaktın hem kendini tebrik ediyorum seni... 6
    • yusuf 18 Mayıs 2013, Cumartesi 17:24:31 e sendikaya karşı grev yaptıysan şirket sana bişey yapmaz korkma:)) 0
  • Sallayın 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:47:27 Atialy ağa seve,seve gidip imzalayacaksın .Başka çaren yok çünkü patronların bunu istedi,anlamadıysan personel bunu istedi.İmzaladıktan sonra da birazcık gururun varsa istifa edersin. 8
  • Çıkış mış... 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:46:34 Hamdi Topçu'nun bu çıkışından sendika çok korkar ve hemen masaya oturup sözleşmeyi imzalar. Hamdi Topçu ve akıldaneleri çok havalılar. Sanki yapacakları herhangi bir iyileştirme toplu sözleşme yapmayı ortadan kaldıracak, sendikanın yetkisi düşecek, bir daha sözleşme yapamayacak....Ne yaparsa yapsın,çalışanlara istediği rüşveti teklif etsin. Sendikanın grevde olduğunu ve yasal haklarını ancak toplu sözleşme ile imza altına alacağını asla unutmasın.... 4
  • kabin 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:46:24 sayın topcu 305i haksız yere işten attınız aslında acilen sizin gitmeniz gerekir çünkü çok büyük haksızlıklar yaptınız insanların ekmeğiyle oynadınız öbür dünyada sizi işe aldığınız rizeliler kurtarmaz adalet kurtarır. 4
  • PilotK 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:43:44 Sayın ayçın 305 in filan derdinde değil, kendi derdinde, şu an PR çalışmalarıyla isim yapıyor kendine, yarın işçi partisi yada CHP den aday olarak görürüz kendisini sendikadan şutlandıkdan sonra. Kemal kılıçdaroğlunun danışmanı olabilir havacılık onusunda, tencere kapak :))))) 12
  • sayın Topçu, 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:43:38 kimse şartlarından şikayetçi değildir ki iyileştirme yapacaksınız, şikayetçi olan bir avuç zaten grevdeler, kalanların da durumlarını iyileştirmek ne kelime, bakın bu kadar fedakarlık yapıyorlari hayatlarından da memnunlar, ondan da feragat edeceklerdir. Siz bildiğinizi yapın, nasıl olsa her şart altında personel yanınızdadır. 6
    • Yalaka 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:49:31 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
    • kesinlikle 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:54:04 ama haksız mıyım ben olsam öyle yapardım, sayın Topçu yu seviyoruz. 4
    • tespit güzel 18 Mayıs 2013, Cumartesi 16:08:34 Kaç gündür yüzlerce yorum okudum..en çok bunu tuttum..zam isteyen greve sahip çıkardı zaten..THY çalışanı bu saatten sonra hak ettiğini alırsın.. 0
    • pardon 18 Mayıs 2013, Cumartesi 19:17:44 yanlışlıkla yeşili tıkladım...1 eksik kırmızı 1 fazla... 0
  • GERÇEK 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:43:28 ozaman 24. dönem tis maddelerini sendika size beyan etti,varsın 305 kişiyi almayın işe onada tamam,samimi iseniz 24.tis maddelerini 305 hariç onaylayın bizde sizlerin samimi olduğuna inanalım. 1
    • kabin 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:58:41 inşallah sözleşmeyi imzalarken senide 305in içine dahil ederde işte o zaman hak yerini bulur. 0
  • Yeni yonetim 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:43:17 Bahadir altan ve ekibi toplantilara basladi ,sonun geldi atilla. 9
    • ??? 18 Mayıs 2013, Cumartesi 20:01:20 bahadir altan'i biliyorduk..bu yeni olusum nerden cikti? kimdir?hangi felsefeyi savunur?ve kimlerdir..??soyleyecek birisi varmi?? 0
  • ÖnceSağlıkEmniyet 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:42:32 Ne kadar güzel bir üslup, bir insanı çıldırtmak istiyorsanız, ona patronluk taslayın, benim uygun gördüğüm şekilde yaşayacaksın gerisine karışma şeklinde mesajlar verin. Az iletişim olsa, değer verme olsa çok mu olur. Zaman yok doğru, ama iletişimsizliğe, başına buyrukluğa hiç zaman yok! 1
  • masalcı 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:41:50 maksimum dedin de maksimumu da açıklayavereydin gaaari...Mesela 24 saat 36 saate çıkacak mı? minimum ekip uygulamasından vazgeçilecek mi ? FTL düzeltilecek mi? Kabinin taşerona devrinden vazgeçilecek mi? Yabancı pilot sayısında frene basılacak mı? mı, mı, mı, mı ...soru çok cevap yok...Haa , bir de bunları iyileştirirsen KALICI olacak mı? Cevap HAYIR...Yıllardır beni THY Yönetim Kurulu Başkanı olarak bildiniz siz, HAMDİ'den masallar dinlediniz, dinlemeye de devam edeceksiniz! 2
  • Hamdi beye 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:40:19 Başkanım siz bu sözleşmeyi imzalayın atilay ağa bitmiş hala okeye dönmeye çalışıyor.Bizler personel olarak ve bu sendikanın gerçek patronları olarak imzalanmasını istiyoruz.Zaten yeni ynetim için oluşum çalışmaları başlamıştır.İnsanda biraz utanma dugusu olsaydı Atilay ağa istifa ederdi. 4
  • Ayıp 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:37:07 Kranlioglu, dogru konuşmuyorsun, ayıptır 2
    • kralinoglu 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:52:47 dogru olan nedir sen soyle o zaman ? 1
    • abc 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:53:45 Yıllarca teknik çalışanlarının sırtından geçinen A.O bakalım sendikanızı satarak kaç ay mutluluk için de naralar atacaksınız göreceğiz!!! 2
  • HABOMCU 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:34:32 Sayın başkanım zaten yedikleri önlerinde yemedikleri arkalarında zam yapmadan hatta mümkünse bazı haklarında az da olsa kırparak çalışmaları uygundur. İnşallah düşündüğüm gibi olur Ne de olsa Türkiye şartları mağlum ... 12
    • Hamdi 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:39:21 Tamam habomcu,gözümsün.Hemen dediğin gibi yapıyorum.Arada bir de kırbaçlatmayım mı? 0
    • slk 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:42:39 ...mağlum...nedir ya? Konuşamayan yorum yazıyor. :))) 1
    • sebep? 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:48:24 Yorumlar vasıflı/ vasıfsız oranıyla yakından ilgili, oran dengesiz olduğu sürece bu yorumlar olur... 1
    • kralinoglu 18 Mayıs 2013, Cumartesi 15:54:40 yalayin baskaninizi yalayin :) hamdi gider TK kalir. kisilere bel baglamayin, kisilerle ugrasmayin. isinizle ugrasin. siz kendi hakkinizin pesinde olun. baskasinin hakkinin calinmasina destek olmayin.. ayiptir ! 1
    • türkçe bilmeyene 18 Mayıs 2013, Cumartesi 17:44:03 mağlum: habomcu olmadığın malum. 1
    • Hamdi 18 Mayıs 2013, Cumartesi 23:49:39 Tamam sen tam bi tk çalışanı olmussun :)) 0