Funda Ocak'tan "Havacılık Tazminatı" açıklaması

    Çok beğenilenler

  • AirTrafficControl 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:23:15 ATClerin Avrupa'daki meslektaşlarıyla aynı koşullara sahip olma vakti gelmiştir artık. Üstelik devletimizin kasasına hiçbir şekilde yük olmadan bunun yanında kesilecek vergilerle de bütçeye can vererek... O para bir daha gönderilirse yurt dışına hain de belli olacak, gidecek kelleler de... Haksız, hukuksuz yönetimlerden bıktı artık bu camia, umarım bu yönetim sesimizi duymuştur, adaleti sağlar. Yoksa ohal bittiğinde bizim de soyleyeceklerimiz olacak... 20
    • Aynı ünvana aynı tazminat 16 Eylül 2017, Cumartesi 22:52:19 Neden elektrik mühendisi elektronik mühendisinden 3000 tl daha az tazminat alıyor? Neden elektrik teknikeri elektronik teknikerinden 2500 tl daha az tazminat alıyor? Neden elektrik teknisyeni elektronik teknisyeninden 2000 tl daha az tazminat alıyor? Eurocontrol ücret tahsislerinde bunun açıklaması nedir? Eurocontrol prensiplerinde teknik calışanlar farklı gruplara ayrılmiş midir? El insaf.vicdan. 17
    • Eurocontrol 17 Eylül 2017, Pazar 22:42:40 Evet Eurocontrol'de (kiii adı üzerinde)Elektrik, Makine, Sıhhi Tesisat, Marangozluk gibi gruplar yoook. Avrupa Hava Seyrüsefer Güvenliği Örgütü (EUROCONTROL); öncelikli amacı Avrupa hava trafik yönetimini geliştirmek olan uluslararası bir örgüttür. Neymiiiş; Havadaki TRAFİK. Neymiiiş; Havadaki TRAFİĞİ yöneten ATC'ler ve bunu sağlayan CİHAZLARA hizmet eden ATSEP'ler. ayrıca SHGM'de de Elektrikçi diye bir kavram yok. HATA Nirede??? okumamakta... Elektronik okusaydın ya puanın yetiyorsa. HAYDİ ÇOCUKLAR OKULAAA... 15
    • Eurocontrola cevap 19 Eylül 2017, Salı 15:26:38 adı üzerinde diyorsun ama içeriğinin ne olduğunu işkembeden sallıyorsun.Ne işi var Marangoz sihhi tesisat diye sulandırıyorsun. Bizlerin okumasında sıkıntı yok.sıkıntı senin okuyupta anlamamanda yada at gözlüğü takmanda.Eurocontrol hizmetleri nedir neye göre tazminatlar dağıtılır.diğer ülkelerde dağılım nasıldır.hepsi bellidir. Ama çok okuduğunu iddaa eden arkadaş okuduğunu hiç anlamamış. sana harcanan parada boşuna gitmiş belli 4
    • Adalet! 20 Eylül 2017, Çarşamba 08:26:00 ATC arkadaşlar, avrupadaki meslektaşlarınızın ücret seviyesine gelmek istiyorsunuz da acaba mühendisler teknik elemanların avrupadaki seviyesi nedir, havacılık tazminatları nedir.Biz talep edince aaa olmaz, siz talep edince hakkınız. Yalan bilgilerle algı operasyonu yapıyorsunuz. Burası Avrupa değil Türkiye beğenmiyorsanız yallah Almanya'ya hadi bakalım. 10
    • Teknisyen olmak 22 Eylül 2017, Cuma 09:13:02 Bir hastane düşünün hasta bakıcı, Doktordan fazla maaş alsın. Mümkün mü değil, sizin güldüğünüzü görür gibiyim. O halde bir teknisyen Mühendisten nasıl fazla maaş alır desem. Ona da gülerseniz, şaşırırsınız değil mi. Ama şaşırmayın Türkiye de Teknisyenin Mühendisten fazla maaş aldığı bir kurum var. O Kurumunun adı DHMİ. 7
    • adaletçiye 22 Eylül 2017, Cuma 16:08:24 Avrupadakilerle ATC olarak aynı maaş almayı istemiyoruz ki alamayız zaten ama yabancı ülkelerde elemanlar arası maaş oranlarının aynısını istiyoruz. Pilot maaşı ortalama 150 bin$ ilen ATC maaşı 140 bin $ dır.Biz ATC lere yıllık 140 bin $ verin demiyoruz ama DHMİ'deki memur pilot ne kadar alıyorsa bu oran tutturularak maaş adaleti sağlansın diyoruz. 0
    • . 29 Eylül 2017, Cuma 17:47:57 "Teknisyen olmak" bu yazıyı yazan arkadaş.Neden anlamakta zorlanıyorsun zaten DHMİ sana unvanın karşılığını veriyor.Yani yüksek maaş alıyorsun.Havacılık tazminatı konusu hizmetle alakalı bir durum.Kim seyrüsefere hangi derecede hizmet veriyorsa o ölçüde tazminat alıyor.Lütfen arkadaşım bu tür paylaşımlar yapmayın.Kurumumuzda ATSEP olanların neredeyse tamamına yakını üniversite mezunudur sadece kadrosunu alamamıştır. 0
  • Atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:34:27 Insallah herkesin yaptigi ise, aldigi riske ve gorevinin gerektirdigi niteliklere ve egitime uygun bir artis ve paylasim yapilir. 4
    • Adil dağıtım istiyoruz, eşit değil. 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:54:40 İnşallah. Adil olan adaletli olan bu. Esitle adaletliyi karıştırmamak lazım. Her eşit adaletli olmadığı gibi her adaletli de eşit değildir. 4
  • Tüm yorumlar

  • Blue sky 13 Ekim 2017, Cuma 09:05:13 En iyisi diğer ülkelerde olduğu gibi Türkiyede de seyrüsefer camiasını ayırmalılar diğer ülkelerdeki oranlara bakmanızı tavsiye ederim 3
  • persdhmi 09 Ekim 2017, Pazartesi 21:26:05 soyle bir bakiyorumda nedir bu kavga ya, herkes elbette dusuncesini soyleyecek elestrisini yapacak ama, insanlarda bir kin öfke tahammulsuzluk cekememezlik almis basini gidiyor..devlet kurumlarinin kaderi maalesef..calismaya, performansa, bilgi birikimine tecrubeye gore degilde sadece kadro unvanina gore ucret belirlenince boyle oluyor iste..ama malesef tek care bu turkiyede..aksi takdirde kpss bile kalmaz.... 0
  • Ne oldu 06 Ekim 2017, Cuma 14:37:48 Bir ses yok ne oldu? Yalan mı oldu yoksa yine? 0
  • mohikan 03 Ekim 2017, Salı 15:26:24 Arkadaşlar havacılık tazminatı artık hayal oldu bence artık kimse beklemesin maliye bakanlığı yazıyı iade etmiş. 7
    • Emre 04 Ekim 2017, Çarşamba 16:23:26 Arkadaşlar var iade diye bir şey yok bilip bilmeden konuşmayın 30.08.2017 tarihinde resmi gazetede yayınlandı. Yok gönderildi. 0
  • Bekle Dur 28 Eylül 2017, Perşembe 14:03:37 Eylül ayıda bitti ancak yine ne ses var ne seda... Taslak Metin denen şey bizim Teyzemoğlu Metin olmasın sakın. Yine bir hinlik dönüyor ama bakalım sonu ne olacak. 1
  • Kadir 25 Eylül 2017, Pazartesi 22:46:55 Çok merak ettim sen ne Tür hizmet veriyorsun 3 grup takilerin hizmetini beğenmiyorsun? Dur tahmin ediyim senin gibi egolu tipler sabahtan Akşama kadar elâlemin yaptığı işlere burun kıvırdığı beğenmeyip,sadece dedikodu hizmeti yaparsın ki kesinlikle taklacısındır eminim 0
  • Confused 25 Eylül 2017, Pazartesi 12:21:25 3. Grup Kalkmamalı ve 3.Grup üyeleri DHMİ'de çalışmayıp havacılığa dolaylı hizmet eden bireyleri içermelidir(Emniyeti,meteoroloji vb.) maliyetlerin hakkını vermenin ek bir seçeneğidir bana göre... 1
    • Kadir 25 Eylül 2017, Pazartesi 22:42:47 Sen kaçıncı sınıftasın yoksa burjuva sınıfında mısın? 0
  • Tonbalığı 23 Eylül 2017, Cumartesi 16:16:20 Arkadaş, Elektronik mühendisi 1000 alacak, evrak taşıyan adam 700 alacak, ATC en gariban durumda 300 tl alacak... Hani akşama kadar teknisyen arkadaşları çalıştırıp si....dirik jötron bozulduğunda "o ne ki?" Diye soran mühendis şurda kontrolöre sövmüyor mu, kanıma dokunuyor. 5
    • Muhendismis cok degerliymis 26 Eylül 2017, Salı 11:53:20 Adama nobet tut derler ben muhendisin der gecici goreve git dersin ya ben muhendisim ne isim var der arizaya git dersin muhendis adamin ne isi var arizada der bakima git dersin bunlar mühendisin isi mi der aksama kadar bilgisayar basinda pinekler cay sigara takılır her toplu sozlesmede nedense ekstra zammini alir sendikanin tek derdi muhendisin ek odemesine zam yaptirmak diger personelin ek odemesini dusunen yok kus kadar ek odeme alir diger personel ama klavye basina gecince kurumda en degerli biziz der ne yaptin ne kattin da dhmiye en degerli oldun bu sozlerim kurumda ise yaramayan sabah aksam lak lak yapan muhendis arkadaslaradir ha gercekten muhendislik yapan birkac kisi gordum onlar uzerine alinmasin.bankamatik muhendisleri fazla abartmasin kendini 3
  • napolyon 22 Eylül 2017, Cuma 02:31:57 eskiden -20 yıl önce- bana nerde çalıştığımı sorduklarında havaalanında derdim thy demi derlerdi dhmi derdim adam bön bön suratıma bakardı bellki hiç duymamıştı bu ismi şimdi google a D harfini yazınca direk geliyor ismi napolyon boşuna dememiş... 3
  • euro 22 Eylül 2017, Cuma 02:26:03 verilen h.tazminatı EURO para biriminden ödenmeli çünkü havuza gelen EURO para biriminden geliyor euro 2.5 tl ile alınan h.tazminatı euronun neredeyse 4.5 tl ye yaklaştığı zamanla aynı 0
    • euro 23 Eylül 2017, Cumartesi 11:15:42 Bu konunu araştırılması lazım. 0
  • Yap oran ları %2000 %1000 %500 bitsin gitsin 21 Eylül 2017, Perşembe 14:01:04 Elin Alman havayolları uçağı Türkiye'den geçerken 22 Euro bazlı birim fiyattan geçecek.Türk Hava Yolları Almanya üzerinden geçerken 78. Euro birim bazlı ödeyecek.41 üye ülkeden trafik bakımından geçen sene 2.ciyiz maaşlarda sondan 6. Hak mı reva mı ülkenin paralarını elin gavurları yiyor.Ben yiyemiyorum sen ye der gibi.Ayrıca ortalama fiyat 58 Euro .Ülke olarak hadi 2. Sıradasın fiyat olarak sonlarda hadi nicelik önemli değil nitelik önemli desek ortalama kadar da değilmiyiz.Bence fazlasıyız.Kaldı ki oranları çok çok arttırsan vergi dilimi diye birşey var.Personel müthiş vergi verir.1. Grup 6.ayda %2000 ile ,2.grup 8. Ayda %1000 ile 3. Grup 12.ayda %35 e girer.hatta 3. Grubu da kaldırırım.2 ye dahil ederim.Personel maaşların 10000-20000 tl Arasında olur.İşte mantığındaki bu kadar basit.Çek altlarına bir araba personel sevinsin.Eğitimin kralını ver.Dinlenme tatil paketi yap.Güvenlik kral gibi üniforma giysin .Arff memuru en kral spor salonuna gitsin dinlenme tesislerini 1.Sınıf yap,Yemeğin kralını çıkart bedava yap.İnsanlara böyle değer verilir.Yanında olun personelin moral destek birliktelik güzel olur.Büyükşehirlerde ,sahil yörelerinde,yayla turizminin olduğu yerlerde sosyal tesis yap.Kim ne eğitim istiyorsa ver.İngilizce mi İngilizce en kralından eğitim ver güzellikle yap.İnsana değer insanın kalitesini arttırır.Kaliteli insanda kaliteli iş çıkarır.Bu kadar basit Ya.Hükümetimiz Cumhurbaşkanımız havacılığın merkezi olacağız diyorlar benimde inancım bu yöndedir.Havacılığın merkezi olmak için bu kurumun personeline sahip çıkması şarttır. 2
    • atc 21 Eylül 2017, Perşembe 16:24:14 O kadar parayı düz memur olarak görülen kişilere verince diğer kamu çalışanları itiraz ediyor örneğin emniyet amiri bizzat bana dedi ki sen ne iş yapıyorsun ki benim iki katım kazanıyorsun ben polisim hayati tehlikem var emniyet amiriyim böyle iş olmaz dedi. Şu anki durumda bile göze batıyoruz. Bizi kanunsuz bir şekilde enflasyon farkı zammından çıkarmadılar mı? Tüm kamu çalışanları enflasyondan etkilenirken biz etkilenmedik sanırım çoluğumuzun çocuğumuzun hakkını vermediler. Polis diyor ki ben polisim yanımdaki dhmi güvenliğin amiri konumdayım ikimizde güvenlikten sorumluyuz o benden nasıl fazla alır. Diğer birimler içinde geçerli. Bu dediğiniz oranlar verilirse yine sıkıntı olacak. Bu işe kesin çözüm üretmek gerekiyor. Her konuda ingilizleri almanları ortaya atıyorlar ya NATS gibi bir yapılanmaya gidilsin o zaman sorunlar otomatik olarak çözülür. amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok. Aynı çukurda debelenip duruyoruz. 1
    • Dhmi nin imkanları var 21 Eylül 2017, Perşembe 19:14:56 Altı üstü 9000 personel 3. Havalimanı gibi büyük bir proje yükseliyor bununla Türkiye'nin atacağı adımda büyük olacaktır.Personel yapılanmasında vizyonu görmek gerekir.Havacılığın merkezi olacak bir ülkenin bu merkezdeki yeri tam ortasıdır.O nedenle ülkemize kazanç sağlayan Dhmi de her memur önemlidir.Dhmi nin personelini geliştirecek imkanları vardır. 1
  • Bende isterem 21 Eylül 2017, Perşembe 13:27:30 Ek ödemelerin iki kat artırılmasını konu alan bir haber.Bunun için personelin birbirine girmesine gerek yok.Büyük çoğunlukla en yüksek vergi dilimine yaz aylarında giren personelimizin büyük çoğunluğu şu an 409 lira olan ek ücretleri iki kat artacak Ve vergilendirme olacak.Vergi gideri çok olduğu için ortalama 220 tl artış olur.Geriye dönük 21 ay ile 4400 tl alınır.Artan aslında havacılık tazminatı değildir.2012 de ek ödemelerin mahkemece dhmi ye ödenmesi kararı verildi.Fakat bu ödemeler devletin kasasından gittiği için aynı yıl bu ödemeler nispetinde tutar ypk kararı ile havacılık tazminatından kesildi.Ypk şimdi ek ödemelerle havacılık tazminatından kesilen tutar kadar kısmı geri vererek yeni düzenleme yapacak.Yani havacılık tazminatı için yapacağı düzenleme aslında 2012 yılında mutabakata varılan oranlardır.Ek ödemelerimizi daha yeni aldık diyebiliriz. 2
  • 2 Ayrı tazminat olmalı 21 Eylül 2017, Perşembe 12:43:33 Havacılık tazminatı ikiye ayrılmalı Havalimanı Terminal işletmeciliği tazminatı Ve Havaseyrüsefer tazminatı.O zaman kimse kimseye laf söz edemez.Eurocontrol Türkiye deki hss Hizmetleri için ödeme yapıyor.HSS hizmetlerinde görevli olan personel bu HSS tazminatını alır.Havalimanı işletmeciğinde görevli olan personelde kurum içerisinde oluşturulacak bir işletme gelirlerinden döner sermaye gibi kaynak ile Havalimanı işletmeciliği tazminatı alır.Böylece herkes hak ettiğini alır Ve birbirine köstek olup kişinin hakkını engellemez. 2
    • 2 22 Eylül 2017, Cuma 02:44:45 2 ayrı tazminat değil 2 ayrı kurum olmalı ! 1
  • Eurocontrol ün görevleri: 21 Eylül 2017, Perşembe 12:13:35 Dışişleri bakanlığımız Eurocontrol ün amaçlarını şu şekilde dile getirmiş. Avrupa’daki tüm havacılık katılımcılarının çalışmalarını koordine ederek, bir pan-Avrupa Hava Trafik Yönetim (ATM) sistemi geliştirmektir. Bu bağlamda örgütün ana faaliyet alanları, pan-Avrupa ATM ağının oluşturulması ve geliştirilmesi, Avrupa çapında sivil havacılık kurallarının hazırlanmasının ve düzenlenmesinin desteklenmesi, hava trafiğinin gelecekteki ihtiyaçlarının analiz edilmesi yoluyla bu ihtiyaçları karşılayacak tedbirler geliştirilmesi, Hava trafik hizmetlerindeki personelin eğitiminin sağlanması, Hava Seyrüseferleriyle ilgili çalışmalar ve deneyler yapılması, üye ülkelerin yaptıkları çalışma sonuçlarının analiz edilmesi, orta Avrupa bölgesinin hava trafik kontrol hizmetinin sağlanması ve üye devletler adına hava seyrüsefer ücretlerinin toplanmasıdır. 0
    • Anlasana 28 Eylül 2017, Perşembe 14:08:07 Ne güzel işte. Konu açık ve net. Bunun nesinde arifgiller yada cereyancıgiller diyor ki insan kaynakçıları bile bize de bize dee diyor. 0
  • Gözlemci 20 Eylül 2017, Çarşamba 21:39:14 Arkadaşlar ben gündüz mesaisinde çalışan bir personelim. Gerek öğle aralarında gerek iş yoğunluğunun az olduğu boş zamanlarda diğer birimlerdeki arkadaşlarla konuşup dertlerimizi paylaşıyoruz. Zamanında nöbetli de çalıştığım için her birimin iş yoğunluğunu kendi gözlerimle gördüm. Fic biriminde gece nöbette çalışırken nispeten yoğun bir birim olmasına rağmen gece saat 4 de bile insanın en yorgun olduğu algısının en zayıf olduğu zamanlarda ne yazıkki atc arkadaşlar gibi yoğun çalışan bir birim göremedim. Eurocontrolden gelen para keşke tüm birimlerin tazminatlarını karşılasaydı ama ne yazık ki karşılamıyor. Bu para da o boardda çalışan arkadaşların sahesinde geliyor. Ben şahsım adına onlara teşekkür ediyorum. Enroute'a hiç bir hizmeti olmayıp da sırf onların emeğinden aldıkları paraya laf eden arkadaşları da kınıyorum. 4
  • Isletmeden bir dost 20 Eylül 2017, Çarşamba 21:23:52 Arkadaslar birbirimizi kirmanin anlami yok. Her birim bir birini tamamlar sekilde calisiyor. Ancak hepimiz biliyoruz ki atc olmak icin ciddi bir sinav sureci ve egitim gerekiyor ve aldiklari risk, calisma yogunluklari hepimizden fazla. Lutfen bunu da goz ardi etmeyelim. 2
  • AHMET 20 Eylül 2017, Çarşamba 13:58:21 Funda abla, valla bir sürü borcum var. kurbanın olim şu paraları bir an önce çıkarında sırtımdaki yükten kurtulayım. dünya kredi borcum var.. LÜTFEN ACELE.. 4
  • Yorumsuz 20 Eylül 2017, Çarşamba 13:49:22 Yorum yapacaktım ama yapılanları görünce vazgeçtim. Para para para Allah verede kurum 100'er bin lira maaş verede burada boş yere gevezelik yapmayıp işe konsantre olursunuz. 8
  • hANEFİ 20 Eylül 2017, Çarşamba 10:51:49 bU HAVACILIK TAZMİNATIOLAYI TÜMDEN KESİLSİN. 15
    • tabii 22 Eylül 2017, Cuma 09:05:12 Şunu açıkça söyleyeyim, eğer DHMİ nin maaşları görece olarak diğer kurumlardan fazla olmasa inanın bu kurumda adam tutamazsınız. Üzülerek söylüyorum, liyakatsiz insanlara makam-mevki verilmesi bu kurumda, çalışan personelin yerine çalışmayanın el üstünde tutulması bu kurumda, Yönetim Sistemleri evrakları ile personeli hattin den fazla angarya yüklemek bu kurumda, izin verirken personele kırk takla attırmak bu kurumda. Özellikle küçük meydanlarda birbiri ile geçinemeyip, personele dünyayı zindan eden Müdür ile Müdür Yardımcıları bu Kurumda. Gene de umudum var düzelir diye. 0
  • Yolcu 20 Eylül 2017, Çarşamba 07:50:59 Cehennem de her millet için bir kazan varmış derler. Bütün kazan ların başında da bir zebani. Yanlız Türklerin ki boş. Nasıl sa onlar birbirini istemez çekemez kurtulmak isteyeni diğeri ayağından tutup geri çeker...bu olay doğru yalan bilmem ama biz türkler böyle işte..yaziklar olsun...kendi nefsimde dahil para makam soz konusu olunca insanlığımizi unutuyoruz. Sevyemize bak..disardan biri bu yorumları okuyup ne der aceba ...hepimiz utanalim arkadaş 'lar tabi hala ar taşıyor şak.. .birde hep beraber kalkınsak ne olur onu düşün elim...hoscakalin... 3
  • Real atc 19 Eylül 2017, Salı 21:31:54 Tüm Avrupa'da Atc lerin maaşı 35bin tl. Bizim neyimiz eksik en az 20-25 bini hakediyoruz ve parayı seviyoruz varmı itirazınız .Ha haramdan bahseden varsa devletin kestiği parmak acımaz derler. Devlet baba verdimi dibine kadar helaldir. 5
    • Elektronik 20 Eylül 2017, Çarşamba 17:16:38 Bu kurumun en değerli en önemli grubu elektronik mühendisleridir ve olması gerektiği gibi bu düzenlemeyle atc leri geride bırakıyoruz. Herhangi bir bölümü okuyup, birkaç liman dışında keyif çatıyorsunuz. 17
    • Mühendis Atc 21 Eylül 2017, Perşembe 11:29:28 Elektronik mühendisliği mezunu atc yim. bu neyin egosu? Atclerin bir çoğu mühendislik mezunu zaten kalanı da değerli üniversitelerden mezun kaliteli insanlar kendinizi yüceltmek için başkalarına çamur atmanın alemi yok vesselam! 1
    • Mühendis arkadaşa 21 Eylül 2017, Perşembe 21:34:50 Ben Bilgisayar Mühendisiyim ama ATC yim. Sen istersen bir araştır sizin birimden daha fazla Elktronik Müh. ATC de çalışıyordur. Madem bu kadar bölümünüz önemliydide niye bu insanlar ATC ye geçiyor.!!!! 1
  • 61 19 Eylül 2017, Salı 15:11:23 İnsanlar ne olmuş böyle yazık.sürekli birbirlerine laf yarışı.burun yuksekliğı,ukalalık yazık .bu tarz paylaşımlarda bulunan arkadaşlar unutmayınki sol omzunuzun üstünde bulunan notunu aliyor.sinavda aşağıda olacak .orada diploma,zengilik,ingilizce,belge,kurs...... işe yaramıyacak.benden söylemesi.şükredin .birazda başınızı aşağıya cevirin de bakın.bende hatirlatması. 5
    • Din sömürüsü 19 Eylül 2017, Salı 21:40:39 Kardeş sağolasın sol tarafı hatırlattığın için ama biz sağ tarafla ilgileniyoruz. Din ve duygu sömürüsü yapma lütfen 1
    • 61 20 Eylül 2017, Çarşamba 00:14:42 Din sömurüsü olarak yazdıklarımı algıladıysan size bir şey diyemiyorum kardeş.sadece nefsimize uyup insanlar birbirlerinin kalbini kırmasin dedim.bu fani dünya gelip geçici.insanın sifatinda var olan doyumsuzluk denen şeý bizi esir alıp bize ve cevremizdeki insanlara zarardan baska bir şey vermez. 5
  • önemli değil 19 Eylül 2017, Salı 13:23:48 bu kurumda herkesin bir görevi var.elektrikçileri küçümsemeyin...kışın eksi 20 derecede yazın artı 35.40 derecede piste çıkıyorlar....yüzlerine bakın hepsi yorgun..saçları dişleri dökülmüş.beyazlamış...iki lamba artarda yanmasa ..kategori düşüyor...herkes birbirine saygılı olsun...tüm çalışanlarımaza sevgiler ve saygılar 4
    • tabiki de 19 Eylül 2017, Salı 14:48:05 Elbette herkesin görevi var ancak yapılan iş gereği hak verin ki herkesin ücreti eşit olamaz. Amerika'yı yeniden keşfetmeye gerek yok, dünyada havacılığa hizmet veren ülkelerin havacılık çalışanları arasındaki maaş oranına bakarak ülkemizde de benzer bir tazminat skalası ayarlanabilir. 2
    • Asil kucumseyen kim 19 Eylül 2017, Salı 15:24:02 Asil kucumseyen kim ortada bir sey yok elektrikci oldugunu soyleyen bir kac tip cikmis elektronik personeline hakaretler ediyor karsiliginda cevap aliyor gerci ben calistigim yerde ufak tefek sinkintilar olsa a elektrikcileri severim muhabbetiniz iyidir is klavye basinda niye boyle oluyor cozemedim belki burda bana hakaret eden az once cay kahve ictigimiz adam bilemiyorum altan bilemiyorum 4
  • zeus 19 Eylül 2017, Salı 12:06:02 şu özel havayollarında çalışanların da bir iş kanununa sahip olması veya işten atılmadan sendikalı olup da toplu iş sözleşmesi imzalamalrını sağlasan da 0
  • Mikserler 18 Eylül 2017, Pazartesi 21:12:41 Çok sık muhatap olduğumuz elektrikçi arkadaşlarımız hakkındaki düşüncelerimizi onlar bilirler.atc rumuzu ile yazan hava trafik kontrolörleri kalmadı.Lütfen bizi kullanarak birbirinize saldırmayın. 2
  • Adımopter 18 Eylül 2017, Pazartesi 20:52:21 Atc ismi ile yazılanlar ,hava trafik kontrolörlerinin fikirlerini yansıtmaz.Bu yazıları kurum içinde ,elektrikcilerin atc ler ile kötü olmasını isteyenler ,ya da nifak tohumları ile büyüttükleri arff-atc düşmanlığını körüklemek isteyenler yazmaktadır.Havacılık tazminatı noktasında çaba gösteren birimler tabi ugrasacaktırlar.Çabalarını destekliyoruz.Umarım artık bu konu bir çözüme kavuşur. 2
  • Atsep 18 Eylül 2017, Pazartesi 20:07:39 Daha üç ay olmadı dünyada sayılı olan kalibrasyon merkezimizi açtık, kuş radarı kullanımda sıra milli radar,vor,dme,ıls.......yolda. 3
  • ayt 18 Eylül 2017, Pazartesi 17:33:41 22 aylık farkı kim nereden çıkardı 0
  • Kuleci 18 Eylül 2017, Pazartesi 17:22:30 Arkadaslar bir kuleci olarak ben de diyorum ki senelerce fazladan aldigimiz icin bu sefer senelerce eksik alalim. Esit ucret bu adaleti saglamaz. En az 10 sene gruplar yer degistirsin. Kuleciler 3 olsun 7
  • Havelted ATSEP 18 Eylül 2017, Pazartesi 16:55:27 İSPANYA http://www.seguridadaerea.gob.es/media/4597457/csna-16-gui-109.pdf SAYFA 6 Personal de servicios auxiliares: personal de ingeniería y técnico que mantiene y opera los sistemas auxiliares que contribuyen al funcionamiento de los mencionados equipos ATM/CNS homologados relacionados con la seguridad, entendiéndose sistemas auxiliares como las instalaciones de energía y las instalaciones de climatización bajo la responsabilidad del proveedor de servicios correspondiente. Este personal ha sido incluido en la presente Guía debido al potencial efecto en la seguridad que pueden tener sus tareas. o Instalaciones de energía: serán aquellas instalaciones destinadas a la producción, transformación y distribución de energía, situadas entre el punto de suministro eléctrico (proporcionado por la compañía eléctrica o el aeropuerto) y el equipo ATM homologado, y/o dispuestas por el proveedor para alcanzar los valores de continuidad y disponibilidad de los servicios, previamente establecidos 4
    • Of offff 19 Eylül 2017, Salı 16:35:25 Be kendinide dilinide ingilizceyide bilmez adam, yazıyı kopyala yapıştır yapmışsında neden okuyup anlamamışsın. Örnek Belçika v.b. veriyorsun madem bir bile sor bir, bak orada ne diyor; Haberleşme, Seyrüsefer , Radar, Meteorolojik sistemler. Ana unsur bu, gerisi yan ve taşeron ile yapılabilecek hizmetler. ÜNV. ELEKTRONİK okumayı deneyebilirsiniz. 4
  • Havelted ATSEP 18 Eylül 2017, Pazartesi 16:50:49 (3) BULGARİSTAN ATSEP KURSU LİSTESİ http://www.bulatsa.com/node/1812  „F" - Rating System/Equipment Training Course - AGL  Rating „F" - AGL Refresher Training Course  Rating „S" - Refresher Training for System Monitoring and Control ÇİN ATSEP http://www.aero.cn/2010/0713/10446_10.html 1.2.8.6 This training phase is important for the ATSEP, since it makes the link between the general knowledge received in the phase one basic training and the specific equipment knowledge and skills to be acquired in the system/equipment rating training. In phase two qualification training, the knowledge, skills and attitudes needed for each of the specialities, will be developed and their applicability will be emphasized. Safety aspects of the personnel (ATSEP), and of the equipment/systems are covered for each discipline. Subject matter Chapter 5 – Communication systems Chapter 6 – Radio navigation aids Chapter 7 – Surveillance Chapter 8 – Data processing training demand Chapter 9 – Power supply 4
  • Havelted ATSEP 18 Eylül 2017, Pazartesi 16:49:12 (2)Burada yazan ATSEP lisansının sadece elektronik personeline ait bir lisans olduğunu düşünen arkadaşlar sizlerin ingilizcenizin olduğunu düşünerek çeşitli ülkelere ait lisans yönetmeliklerinin linklerini ve lisans içeriklerini yazıyorum .İngilizcesini anlamayan arkadaşlarıma yardımcı olurum. İSVİÇRE SATTA http://www.satta.ch/index.php/licensing/annex-1 4.z.1.1 Air traffic safety electronics personnel ratings shall comprise the following categories: a) navigation systems/equipment ratings; b) surveillance systems/equipment ratings; c) communication systems/equipment ratings; d) ATM systems/equipment ratings; e) power supply equipment ratings; f) systems monitoring and control ratings; g) other systems supporting ANS systems. BELÇİKA http://www.atsep.be/ • ATM Data Processing • Communication, Navigation & Surveillance (CNS) systems • Meteorological systems • Training Simulators • Ancillary systems supporting aviation ground equipment such as uninterruptible Power Supply Systems, 5
    • Olmaaaz 19 Eylül 2017, Salı 16:22:10 Kardeşim. Hepsinde de yan hizmet olarak belirtiliyor ve sen buradan kendininde ATSEP olabileceğini nasıl yorumluyorsun anlamak zor. 1
    • atsep'ten havelted'e 20 Eylül 2017, Çarşamba 00:13:34 Tamam aradaşlar artk daha fazla saklayamayacağım. doc 10057 çıktı. biraz inceleseniz iyi olur. size kötü haberim var. Artık makinacı arkadaşlar da atsep talep edebilirler. Bu olay nasıl bu noktaya geldi anlamak mümkün değil. 4
  • Havelted 18 Eylül 2017, Pazartesi 16:41:41 Buradaki yorumları okudum ne yazık ki konuyu bilerek yorum yazanların sayısı çok az herkes duyumlar ile yorum yazmış. ATSEP ve Türkiye nin EUROCONTROL gerlirleri ile ilgili sizleri bilgilendirmek isterim. 4
    • İddialı 18 Eylül 2017, Pazartesi 22:35:50 Bilgilendirme bakalım birazda sen uyut ama şunu bilin mızrak çuvala sığmıyor. 1
  • Elektrikciler 18 Eylül 2017, Pazartesi 13:26:14 Elektrikcileri. Atsep isi ne oldu atsep lisansi alacaklardi hatta memursen masaya kadar getirdi noldu masada mi kaldi aldiniz mi lisansi 8
  • atc ayıp 18 Eylül 2017, Pazartesi 12:25:59 işleri lamba değiştirmek ne demek lambacı dedeigin şahıslar bu davayı ilk önce mahkemeye taşyıp ülke gündemine getiren insanlar sen eurocontrol bilmez iken bunun mücadelesini veriyordu kimseyi küçümseme 3
  • Yavuz evici 18 Eylül 2017, Pazartesi 11:48:19 Tazminatlar yurtdışındaki meslektaşlarımıza kıyasla çok komik. Yorum yapan arkadaşlar kendinizi rezil ediyorsunuz. Bu personelin izin vermeyeceği şeyler var. 1
    • Aytatc 19 Eylül 2017, Salı 15:42:06 Yavuz bey napıyorsun 0
  • Süleyman 18 Eylül 2017, Pazartesi 11:00:53 Arkadaşlar herkes işine sahip çıksın kimse kimseyi kırmasın maaşlarımız iyi Şükredin birazda 0
    • tkn 18 Eylül 2017, Pazartesi 16:38:17 ++++ 0
  • Sayın genel müdürüm 18 Eylül 2017, Pazartesi 10:18:58 Para demeyin. Para dediniz mi bu millet çıldırıyor. Para için babasına bile sövecek insanlar var, hiç tanımadıklarına atıp tutuyorlar. Bence kurum özelleşsin. Hiç bir iş yapamayan dili olmayan, adam gibi rate sınavı olsa hayatta geçemeyecek bir sürü atc var. Elpac sınavları neden yapılmıyor belli. Diğer personelde özelleşme olsa şuan aldığının yatrısına razı olur. Hak etmeyen atcler ayıklanır hak eden de şuan aldığının dört katını alır. Hak etmeyen, yatan, rapor alan birsürü insan var. Özelleşsin herkesin derdi bitsin. Seyrüsefer ayrılsa ne olacak millet ayrı ayrı yatacak şimdi beraber yatıyorlar. Arada kaçamayan işini düzgün yapan insanlar eziliyor. 2
  • işletme 18 Eylül 2017, Pazartesi 09:46:40 arkadaşlar olayı sadece teknik, kuleci, arff olarak değerlendiriyorsunuz. Herkesin kabul ettiği bir şey var o da işletmecilerin iş yükünün diğer birimlerden fazla olduğu. ancak iş tazminata gelince gerekli payın verilmediğini görüyoruz. Bunu paranın en route uçuşlardan geldiğine bağlamak işin bahanesi. Madem öyle dengeyi sağlamak adına terminal ve pistte hizmet veren personele de terminal gelirlerinden pay verilsin. sonuçta ortada bir hizmet ve bu hizmetten elde edilen bir gelir var. bu pay verilirken havacılık tazminatını fazla alanlara az, az alanlara daha fazla verilerek denge sağlanabilir diye düşünüyorum. Yöneticilerimize bunun iletilmesi gerekli. sendikalar bunu gündeme getirmeli bence. 6
    • Atc 18 Eylül 2017, Pazartesi 14:58:29 En çok işi işletme yapıyomuş ahhaahahhaha. Oturmaktan kabalarınız düzleşmiş be. 2
    • seyrüsefer 19 Eylül 2017, Salı 10:41:06 yazında haklılık payı tek bir yer var o da işletmenin adı üstünde işletme gelirlerinden pay almasıdır zaten seyrüsefer içinde bu sorun değildir yeter ki herkes kendi alanından faydalansın bunun olması içinde seyrüsefer işletme kısmından ayrılır ve sadece havacılık tazminatı alır sizde işletmeden kazanılan tazminatınızı alırsınız olur biter buna bir tane bile seyrüsefer personelinin itiraz edeceğini sanmıyorum şimdiki durumda seyrüsefer üzerinden dağıtılan bir havacılık tazminatına bu personelin itiraz etmesi neden yanlış görülüyor mantıksız ha keza işletme tazminatı dağıtılsa bunu neden seyrüsefere veriyorsunuz demek sizin hakkınız olduğu gibi 0
    • Hepimiz DHMİ Ailesinin Birer Üyesiyiz... 25 Eylül 2017, Pazartesi 02:26:20 Kuruluşumuz faaliyetleri hakkında sanal ortamda herhangi bir yorumda bulunmanın doğru olmadığını düşünerek bugüne kadar hiç bir konuda yorum yapmamaya özen gösterdim. Maalesef İşletme nick'li mesai arkadaşımıza hitaben yazdığınız küçümseyici ve seviyesiz sözlerinize kayıtsız kalamadığımdan sizlere cevap yazmak zorunda hissettim. Yorumda; Kuruluşumuz gelirlerinin büyük bir kısmının İşletme geliri olduğu, bazı Seyrüsefer personelinin sürekli bir şekilde Eurocontrol üzerinden havacılık tazminatının yalnızca kendilerine verilmesi gerektiğini savunmalarından bahisle, Kuruluşumuz İşletme ve Hava Seyrüsefer gelirlerinin bu birimlere oransal dağılıma uygun olarak temel ücret olarak ödenmesi, havacılık tazminatının da seyrüsefer birimlerine ödenmesi gerektiği, genel anlamda her birimin kendi iş yükünün fazla olduğunu belirttiği, kendi düşüncesine göre de Havalimanı işletme birimlerinin iş yükünün fazla olduğu belirtilerek kişisel görüş beyan edilmiş. Yapılan yoruma katılmadığınızı uygun bir dille anlatmak yerine hakaret etmeniz hiç yakışık olmamış. Ayrıca hiç bir ATC'nin de bu kadar seviyesiz olduğunu düşünmüyorum. Çünkü yakından tanıdığım bir çok ATC unvanlı arkadaşımın çok kibar ve saygıdeğer insanlar olduğunu biliyorum. DHMİ personeli olmadığınızı temenni ederek sizleri saygıyla selamlıyorum. 1
  • elektronik tazminat 18 Eylül 2017, Pazartesi 09:41:46 lise mezunu elektronikçi bir BAŞMÜDÜR'den yine fazla almaya devam edecek.işte size filmin özeti 10
    • CAN 19 Eylül 2017, Salı 16:38:32 adı üzerinde ELEKTRONİKCİ. kıskanma oku sende ol. 10
    • can'a cevap 05 Ekim 2017, Perşembe 11:56:41 senin yaşın kadar diplomam,parmakların kadar yabancı dilim var eleman. 0
  • İsimsiz 18 Eylül 2017, Pazartesi 09:35:03 Şimdiden gereksiz tartışmalara başlanmış. 0
  • Alparslan 18 Eylül 2017, Pazartesi 09:15:24 Şu etfaiyeci diyen cahil cühela sana 110 luk hortum versek bile azdır 1600 kişi ye hangi cüretle hakaret edersin sen bulunup mahkemeye verileceksin 9
    • İtfaiyeci 23 Eylül 2017, Cumartesi 16:12:57 110luk hortum vermek nedir ya o ahlaksız sen iki kat ahlaksızlık yapmışsın. Kardeşim şunu kabul edin şu kurumda sizden daha basit bi insan yok, neden mi? Herkes biz neden almıyoruz diye soruyor, siz ATC niye alıyor diye soruyorsunuz. ATC operasyon yöneticisidir, genel havacılık operasyonunu yönetir. Pilottan fazla sorumluluk alır. Herşey iki dudağının arasındadır. Bir hatasında adamın hayatını söndürürler. Bu yüzden o uyduruk telsizin tuşuna basmak için senin amirin önden arayıp izin almak zorundadır. Sen burdan saydırıyorsun. Herkesin işi zor, ama bazı işler fazladan sorumluluk ve eğitim ister. ATC çıkman 4 sene, palazlanman 10 sene, doğuştan gelen özelliklerinin uygun olması lazım, KPSS den 95 alan adam geçemiyor bazen, 70 alan geçebiliyor elektronik sınavı halbuki eli ayağı tutan kafası çalışan sıradan bir adam 2 seneye en kral itfaiyeci olur. Sen de al, herkes alsın ama ATC neden alıyor kardeşim dediğinde kendinizi küçük düşürüyorsunuz. 1
  • Doyumsuzlar 18 Eylül 2017, Pazartesi 08:13:53 Bu Dhmi denen kurumu, aynı zamanın Denizcilik müsteşarlığı, şimdinin denizcilik genel müdürlüğü gibi tenzili rütbe edeceksin ya da lav edeceksin. Şu başlığın altında yazılan onlarca yorum var ve adamların tek derdi var; tazminat, tazminat, tazminat. Zamanında da denizciler böyleydi; on numara maaş, yüz dönüm bostan ama işe icraate geldi mi tık yoktu. Sonunda ne mi oldu, reis 3 tarafı denizlerle çevrili güzel ülkemde iş yapmayan ama kaymak maaş alan başbakanlığa bağlı bu kurumu bakanlığa bağlayıverdi. Maaşları da bir güzel donduruverdi. Sözün özü, dhmi, sen de aynı yolda hızla ilerliyorsun, tazminat konusu ne zaman gündeme gelse dhmi çalışanları birbirine giriyor. Reisin bu kuruma da el atma zamanı gelmiştir :) 8
  • Kuleci 18 Eylül 2017, Pazartesi 01:57:05 Arkadaslar ben kuleci olarak hakkimizdan fazla aldigimizi dusunuyorum. Haram para yemekten biktim artik. Herkes esit para almali. 17
    • Sen 18 Eylül 2017, Pazartesi 09:03:42 Belli ki kuleci değilsin. 4
    • Fake 18 Eylül 2017, Pazartesi 10:14:12 Belli ki fake 2
    • Tbrklr 18 Eylül 2017, Pazartesi 11:27:00 Herkes realist olamaz tbrk ederim yok fake hesapmış daha nelerhadi işinize 4
    • YALANCIII 18 Eylül 2017, Pazartesi 11:28:20 Kuleci olmadığın kesin, Ama HARAM PARA YEDİĞİN kesin ki itiraf etmişsin BUKELEMUN çalışan. 1
    • Candan 18 Eylül 2017, Pazartesi 16:26:50 İşletmede teknisyen olarak çalışan biriyim size yorumuzdan dolayı teşekkür ederim 2
  • Etfaiye 17 Eylül 2017, Pazar 21:57:13 Şu etfaiyecileri belediyeye veremediler gitti. Sayın Genel Müdür, bir taşla on iki kuş , görün bakın herkes daha mutlu olacak. Etfaiyeciler asıl işlerine döncek, daha çok para alacak, belediyeler yetişmiş eleman ve trilyonluk ekipman sahibi olacak, dhmideki etfaiyecilerin mangal ve spor aktiviteleri kimsenin gözüne batmayacak, kimsenin maaşı da etfaiyecilere batmayacak. Yahu bundan daha güzel bir şey olabilir mi ? Dhmideki problemlerin en az yarısını tek bir hamle ile çözmüş olacaksınız. Yapın bir iyilik herkesin duasını alırsınız. 11
    • Sana 18 Eylül 2017, Pazartesi 08:30:56 Nasıl bir hortum gösterdi bu ARFF ci arkadaşlar ki gecen gündüzün onlarla rüyalarına mı giriyor dudakların mı uçukladı ne oldu bi anlatsana ya :) 11
    • Bre cahil 18 Eylül 2017, Pazartesi 11:30:09 Cehalet öylebişeyki sen gibi insanların peşini bırakmıyor cahilsin sen cahil kalmaya devam et 0
    • Golovkin 19 Eylül 2017, Salı 17:27:07 Etfaiyeci rumuzlu şahsa hitaben Arkadaş senin ARFF ci arkadaşlardan yana bi kuyruk acın var. Ama ne acaba ? Kafamda deli sorular ......... 2
  • Atc 17 Eylül 2017, Pazar 21:54:05 İşleri lamba ve priz değiştirmek olan elektrikçi arkadaşlar lütfen seyrüsefer elektronikçi arkadaşlara saygı gösterelim herşeyin en iyisine layık elektronik camiasına saygılarımı sunuyorum... 12
    • Sen atc olamazsin 18 Eylül 2017, Pazartesi 08:56:34 Gercek atc elektrik personelinin gorevini işini bilir.senin gibileri elektrik,elektronik icindeki trollerdir ancak.zengin olup da paraya ihtiyaci olmayan bu sebeple tazminatlar gelmesin kimse faydalanmasin.çocuğumu ozel okula sadece ben gonderebileyim diyenlerdensin 1
    • Abdullah 18 Eylül 2017, Pazartesi 09:27:27 Sizin gördüğünüz kısmı sadece priz herhalde Peki elektronik cihazlar neyle çalışıyor hiç düşündünüz mü? Biraz insaflı olun ya biraz mesleğe saygılı olun bu nedir ya 1
    • ATSEP 18 Eylül 2017, Pazartesi 11:31:40 Bende ATC arkadaşlara TEŞEKKÜR ediyorum ve birlikte çalışmaktan duyduğum memnuniyeti iletiyorum. Haydi Çocikler sizde okula gariiii 2
    • Hülle Atsepçiler 20 Eylül 2017, Çarşamba 08:54:26 hepiniz nasıl atsep aldı.herkes biliyor %90 nınıza ingilizce sıfır.SSY istasyonlarında temizlik yapmaktan öteye gidemeyen, kart değiştirip çıkaran ve tak çalıştır kartları yakan sigorta ettirip sigortadan değiştiren ATSAP personeli.Herkes bilirki elektroniğin vazgeçilmezi topraklama.Ama bunuda sorsan elektronikçiler sadece TOP yada çiçek yetiştirmeye yaradığını bilmediklerini söylerler.Sistemleriniz hep yedekli olması sizi kurtarıyor. yoksa atSAP gibi ortada kalırsınız. İçinizde iyi elektronikçiler var ama diğerleri elektrotazminatcı.yan gel yatcı. sizin yaptığınızı telekomcu daha iyi yapar.hiç değilse zayıf akımın ne olduğunu biliyor.. 3
  • secaattin özcan 17 Eylül 2017, Pazar 21:31:33 aynı meslek yüksek okulunu bitiren aynı görevleri yapan ünvalı bir teknikerle bir teknisyen arasındaki 750 00 tllik uçurumu düzeltelim lütfen bu yıllardır benim gibi 100 lerce biz meslek yüksek okulu mezunu teknisyenlere yapılan en büyük haksızlıktır ve vebaldir 1
  • elektrikçi... 17 Eylül 2017, Pazar 20:50:07 taşaronda senın işimi çok daha iyi yapıyor.... 0
  • Milli menfaatler 17 Eylül 2017, Pazar 20:34:03 Bu ülkeye gelecek para engelleniyor ise bu çok ciddi olarak sorgulanmalıdır. Milli menfaatler her konudan üstün tutulmalıdır. Bahse konu yıllık 50 milyon euronun bu ülkede kalması için ne gerekiyorsa yapılmalıdır. 0
  • atc otoritesi 17 Eylül 2017, Pazar 19:18:48 Cok cahilsiniz keske seyrusefer ozellesse 2
  • Elektronik 17 Eylül 2017, Pazar 16:06:23 Elektronik teknisyen ve teknikerleri takım elbiseyle gezip hiçbir işe karışmazken seyrüsefere yaslanmanın keyfini çıkarıyor.arızalara hiç müdahale ettikleri yok.elektrik'in suçu ne? 15
    • Peki 17 Eylül 2017, Pazar 16:43:30 Arkadas hakkini ara da bize niye saldiriyorsun simdi bende sana sen ne is yapiyorsun butun gun altinizdaki taseronlari kosturuyorsuniz bir is yaptiginiz yok veya sen ampul degistirmene bak baska ne is yapiyorsun desem bel alti vursam hosuna gider mi .evet bal gibi bu kurumda en cok calisan unite apron ve elektrik hakketen magdursunuz ama surda meydanindaki gordugun birkac tane bos beles elektronikci var diye butun elektronik camiasina ne bel alti vurursun boyle mi kazanim elde edeceksiniz.lutfen herkes hakkini arasin oluri varsa basarsin ama bizim teskilati hedefe koymasin 4
    • Atsep 17 Eylül 2017, Pazar 18:05:03 Ağlamalı yorumlar hoş olmuyor. Bizde reset atıyoruz, olmazsa kargoluyoruz. Hiç bunları soran yok. 3
    • Elektronik 17 Eylül 2017, Pazar 18:25:07 Hay elektronikçiler kadar taş düşsün kafana. Herkes işini yapıyor zaten. Yoksa hava trafiği işlemez. Sen havacılık tazminatını yüksek almak istiyorsan üniversite sınavına çalış bence, hasetliğin biter belki böylece 5
    • Elektronik 17 Eylül 2017, Pazar 21:54:50 Ekmeğine bak kardeşim başkasının parasına ne karışıyon git lamba değiştir 6
    • elektrik/elektronik 17 Eylül 2017, Pazar 22:02:40 Aynen öyle.Takım elbiseli elektronikçiler tazminatı en üstten alıp her sene yurtdışlarına gönderilirken elektrikçilere haksızlık yapılıyor maalesef 6
    • Elektronikci 17 Eylül 2017, Pazar 22:44:11 Avrupa Hava Seyrüsefer Güvenliği Örgütü (EUROCONTROL); öncelikli amacı Avrupa hava trafik yönetimini geliştirmek olan uluslararası bir örgüttür. Neymiiiş; Havadaki TRAFİK. Neymiiiş; Havadaki TRAFİĞİ yöneten ATC'ler ve bunu sağlayan CİHAZLARA hizmet eden ATSEP'ler. ayrıca SHGM'de de Elektrikçi diye bir kavram yok. HATA Nirede??? okumamakta... Elektronik okusaydın ya puanın yetiyorsa. HAYDİ ÇOCUKLAR OKULAAA... 5
    • Power Supply 25 Eylül 2017, Pazartesi 09:24:26 Elektronikçi arkadaşlar, siz enerjiyi sudan temin ediyorsunuz herhalde cihazlarını çalıştırmak için. Topraklamalarınızı, enerji kalitenizi ve sürekliliğinizi belirleyen cihazların (UPS, Trafo, Jeneratör, Parafudr, Sigortalar, Paratonerler, Ayırıcı, Kesici ENH v.s.) bakım onarımını kim yapıyor hiç düşündünüz mü ? Bu kişiler Tazminatı üst kademeden verilmeyince bu kuruma da ihanet etmemiştir. Kaç elektronikçi o dönemde hangi sabotajlarından dolayı işten atıldı çok iyi biliyorsunuzdur, sizin yapınızda bu var. Elektrikçiler bu kurumun yüz akıdır, gurur kaynağıdır. 1
  • Balıkçı 17 Eylül 2017, Pazar 14:29:30 Ben geçen gün ils hattında uçaklara lazer tutqn birinin kulağını çektim ben olmasam atarürk havalimanı güvenlik sıfır .. en yükseğinden havacılık taZminatı isterim :) 2
  • Aproncucay 17 Eylül 2017, Pazar 14:09:59 Kpss den yüksek puan, işe girerken yds şartı, icao level 4 gereksinimi, rutin sağlık muayenesi, uzun ve zorlu eğitim, yaklaşık 2 yıl sonunda ancak derece sahibi olmak vb... Bende atc olmak isterdim fakat kabul edelim adamlarla aynı işi yapmıyoruz beyler... 2
    • Bv 17 Eylül 2017, Pazar 21:24:12 Geçici görevlere ne demeli.şırnağı,aydını,ordusu,ç vs vs. 0
  • Atco 17 Eylül 2017, Pazar 13:39:58 Pilot abilerim/kardeslerim direkt rota alamadiginiz vakit kizmayin gayri... 2
    • cinsiyetçi 17 Eylül 2017, Pazar 19:13:29 cinsiyetçi bir yaklaşım 1
    • Bayan Judith 18 Eylül 2017, Pazartesi 12:52:10 Katiliyorum peki ya biz? 0
  • DHMİ ELEKTRONİK 17 Eylül 2017, Pazar 13:23:30 ATC hak ettiğinden az alıyor kardeşim kim ne derse desin.Burda sorgulanması gereken birçok nokta var.mesela elektriğin dışarda kalması son derece saçmalık.ayrıca kendisini seyrüserefere yaslayan elektronik var.teknisyeni ve teknikeri takım elbise giyiyor ve elektronik arızalara ise 'bizim görevimiz değil' deyip kafalarına göre takılıyorlar. 6
    • Haydeee 18 Eylül 2017, Pazartesi 04:01:07 Yusuf Yusuf ötmüşsün sadece Terminalciii 3
    • Elettıriiig 18 Eylül 2017, Pazartesi 11:34:59 Avrupa Hava Seyrüsefer Güvenliği Örgütü (EUROCONTROL); öncelikli amacı Avrupa hava trafik yönetimini geliştirmek olan uluslararası bir örgüttür. Neymiiiş; Havadaki TRAFİK. Neymiiiş; Havadaki TRAFİĞİ yöneten ATC'ler ve bunu sağlayan CİHAZLARA hizmet eden ATSEP'ler. ayrıca SHGM'de de Elektrikçi diye bir kavram yok. HATA Nirede??? okumamakta... Elektronik okusaydın ya puanın yetiyorsa. HAYDİ ÇOCUKLAR OKULAAA... 4
  • Özgür Adil Ersöz 17 Eylül 2017, Pazar 13:02:20 Öncelikle bütün personelimize hayırlı olsun. Madem ki bir bütçe sözkonusu, bunu personel ihtiyaç ve istekleri doğrultusunda kullanmalıyız. Sigara içilen odaların yeniden düzenlenmesi ve hobi odaları (marangozhane vs.) tahsis edilmesi benim aklıma gelen önerilerinden bir kaç tanesi. Kurumumuzun kıymetini bilelim . Saygılar 2
    • W. Selçuk Çevik (İngilizce İktisat) 18 Eylül 2017, Pazartesi 03:58:29 Arkadaşa aynen katılıyorum, şu 200 yorum arasında en mantıklısı hatta tek mantıklısı. 2
  • Ali Çelik 17 Eylül 2017, Pazar 12:58:55 Bence eurocontrolden gelen para personelin boş vakitlerini verimli geçirmesi adına harcanmalı. İş aralarında oyun konsolları ve sosyal imkanlar genişletilmeli.Daha çok kol alınmalı. Hayırlı günler 3
    • Samuel Yavuz DEVCI 18 Eylül 2017, Pazartesi 13:29:51 Tazminati tek mac canliya bassak, yav yavrum yav. 1
  • Tahakkuk 17 Eylül 2017, Pazar 12:53:32 1.grup 1000tl,diger gruplara 600 ve 300 tl zam.kesin bilgidir.15 ekimde maaslarla birlikte hesaplara yatirilacaktir.geriye gönuk 20 ay.vergi kesintisi olacak.hayirli olsun. 1
    • atma 18 Eylül 2017, Pazartesi 01:34:44 haber G.Müdürün taslağı ONAY a sunduğu şeklinde sen ne ara 15 ekime bitirdin 1
    • hayırlısı 18 Eylül 2017, Pazartesi 20:27:36 Tahakkuk arkadaş, bu verdiğiniz miktarlar ek ödeme mahsuplaşması haricinde mi olacak yoksa o da içindeki hali mi? ve geçmişe dönük demişsiniz ama halihazırdaki paralar Eurocontrol a iade edildi deniliyor, doğru bilgi mi? 0
  • Tok 17 Eylül 2017, Pazar 12:41:43 Bence Atc den başkasına bişey vermeyin. Bizler havacılığa hizmet etmiyoruz. TR de havacılık demek Atc demek. Diğerleri memur Apron Elekt. Arff Müdür hatta Genel Müdür havacılkla Ilgisi yoktur.Bizim maaşları da kesin Atc ye verin.Aç arkadaşlar doysun. 9
    • Helal olsun 19 Eylül 2017, Salı 00:28:59 Süper yorum 1
  • Bora 17 Eylül 2017, Pazar 11:52:08 Arkadaslar sakin olun, sacma sapan seyler icin birbirinize dusmeyin. G.Mudurumuzun bahsettigi sadece ek odemeler ve en az alacak grupta atcler, hayiflanmayin o yuzden, zaten verecekleri 200 ile 375 tl arasinda bir aylik eklenti. Kirmayin birbirinizi, saglam bir bilgidir. 5
    • Ohh bee 17 Eylül 2017, Pazar 12:14:05 Atcler az alıyosa sorun yok.Ohh rahatladım valla.Kurumda havacılıkla alakası olmayan tek birim. 1
  • ATCO 17 Eylül 2017, Pazar 10:27:05 Uçağa binen yolculara neden yok tazminat yolcular uçağa binmese uçuş falan olmaz yolcularada verilmesi lazım 1
  • Askeri Atc 17 Eylül 2017, Pazar 10:08:52 Biz ne yapalım sizler en azından alıyorsunuz bir tazminat biz türkiyenin 6. Yogun havalimanı adana ve incirlik hava üssünün hava trafiğini 10 kisiyle yönetiyoruz hem vatan görevi hem ekinomiye para kazandırıyoruz verdikleri kuru maaş halinize şükredin... 8
    • Oldu 17 Eylül 2017, Pazar 11:56:46 Oldu hocam biz de askeri trafiğe hizmet veriyoruz.Erken emeklilik ve emeklilikteki diğer hakları da kırışalım. 2
    • Askeri ATC 18 Eylül 2017, Pazartesi 01:27:31 Erken emeklilik yok kardeşim uydurma. Sor soruştur eskİdendi o dedigin. Emeklilik hakkı dediğin oyaksa benim kendi maaşımdan kesilip öyle ödeniyor geri Kendi paramı alıyorum. Onun için saçmalama... 4
    • Atc 18 Eylül 2017, Pazartesi 10:56:13 Ben sivil atc olarak askeri atc lerinde tazminat alması gerektiğini düşünüyorum. Dhmi de güvenlikçi bile tazminat alıyo. Güvenlikçi ya. Başka bi ülkede söylesen gülerler adama. Asgari ücretle çalışması gereken adamlar 5000 maaş alıyo hala kuleye laf atıyo. Kardeşim senin ne özelliğin var? Senin herhangi bir konuda uzmanlığın var mı? Bana geç bugünlük güvenlikçi ol deseler olurum. Oturup tv izliyosum sonuçta. Gelsin bir gün kulecilik yapsınlarda görelim. Türkçeyi bile bilmeyen adamlar. 0
  • DHMİ ARFF 17 Eylül 2017, Pazar 07:30:43 Siz Atc de çalışan arkadaşlar istediğiniz uçağı indirin istediğinizi kaldırın,Elektronikte çalışan arkadaşlar sizde istediğiniz Vor aletiniz çalıştırın istediğinizi çalıştırmayın,muhtelif bürolarda çalışan arkadaşlar sizde istediğiniz evrakı hazırlayın istediğiniz evrakı hazırlamayın,Güvenlik görevlisi arkadaşlar sizde istediğiniz yolcuyu içeri alin istediğiniz yolcuyu içeri almayın ama akıllı olun bu kurumda ARFF olmazsa değil uçak HAVA SAHAMIZA GÜVENSİZ diye sinek bile girmez. Şimdi adaletsizlik kime yapılıyor anladınız mı? 33
    • Euro controle 17 Eylül 2017, Pazar 12:01:07 Haklı olduğunuz 1 kelime bile yok da olsa bile gidin bunu eurocontrole anlatın.Adamlar size verilen paranın 1 kuruşunu bile karşılamıyor.Gidin onlara anlatın ya da havacılıkla en ufak bir alakanız olmadığını kabullenip aldığınız para için eurocontrolün para gönderdiği birimlere dua edin. 1
    • Arff 17 Eylül 2017, Pazar 12:01:23 Siz gidin top oynayın. 3
    • DHMİ ARFF 17 Eylül 2017, Pazar 12:08:39 Yakinda ARFF birimi greve gidecekler bakalım o zaman kaç tane uçak hava sahası güvensiz diye geri dönecek paralar gibi işte o zaman Müdürleriniz anlayacak hangi birim daha iyi hizmet veriyor 5
    • Castleblack 17 Eylül 2017, Pazar 17:40:11 Tutmayin kucuk enisteyi 1
    • Zaten 17 Eylül 2017, Pazar 19:57:47 Topumuz eksikti siz gelirseniz niye oynamayalım 5
    • Ff 17 Eylül 2017, Pazar 22:13:10 Vay be yıllardır bunu hiç düşünememişiz. İyi ki varsın arff :( bütün havacılık tazminatını arff ye verelim 0
    • Atc 17 Eylül 2017, Pazar 22:15:15 Yko'da çalışmış ve çalışan tüm arkadaşlarım ellerinize sağlık. İyi ki varsınız. YB 0
    • Sen 18 Eylül 2017, Pazartesi 02:27:07 Çözersin o sorunu. Ben de o potansiyel yok. Ayrıca başka işlerim var. Çalışmak gibi. 0
    • Arff 18 Eylül 2017, Pazartesi 02:44:36 Avarelikten aklınla uçkurun yer değiştirmiş. Yanlış değerlendirmelerde bulunuyorsun. Dikkat et başına iş gelmesin. Yanlış yoldasın. 0
  • Açgözlüler 17 Eylül 2017, Pazar 06:41:39 Yine birbirinize girmişsiniz. Bırakın başkasının cebine girene göz dikmeyi. Diğer kurumlada çalışan insanlardan ne kadar fazla aldığınızın farkında değilsiniz galiba. HERKEZ KENDİ CEBİNE GİRENE BAKSIN VE ŞÜKRETSİN.Birbirinize sataşarak neyi düzeltebildiniz şimdiye kadar? Kabullrnin artık yaptıgınız mesleği. Kabullenemiyorsanız istifa edip daha iyi şartları olan kurumlara geçin.UNUTMAYIN DIŞARIDA SİZİN ŞARTLARINIZDA ÇALIŞMAK İSTEYEN MİLYONLARCA İNSAN VAR 3
    • Tdk 17 Eylül 2017, Pazar 11:43:52 Herkez değil herkes! 0
    • Ohh god 17 Eylül 2017, Pazar 12:06:10 Yine yakaladın dostum. Super! 0
    • Ahh 17 Eylül 2017, Pazar 12:06:43 Ahh pardon. Super değil "süper" di dimi o? 0
    • Damnnn! 17 Eylül 2017, Pazar 12:06:59 Değil mi olacaktı=D 0
  • atc 17 Eylül 2017, Pazar 00:46:40 burdan atc'lerin maaşına laf atan kekolara sesleniyorum. EUROCONTROL herbir ATC için bu devlete ayda 5500 avro gönderiyor. bu 22bin tl küsür ediyor. biz sesimizi çıkartıyor muyuz? Çok konuşmayın bizim sayemizde maaş tazminat alıyorsunuz. kalkmış bide güvenlikçi diyor. ne tahsil var ne bişi bi sertifikayla işe girmiş utanmadan SOYLU ATC lerle aşık atıyor. Ekmek yoktur yemeye atlı gider s..... Şükredin biz varız yoksa o mayışı da alamazdınız 15
    • atc 17 Eylül 2017, Pazar 07:00:45 atc ne alır bilmem ama Hans veya Corç tan eksiği yok fazlası var onu bilirim. Çok iyi iş çıkarıyorsunuz devamını dilerim. 77W den selamlar 0
    • iddialı 17 Eylül 2017, Pazar 11:14:09 şu 5500 avro nun belgesini bir gösterinde bizde bilelim paranın sadece size(atc) geldiğini öyle işkembeyi kübradan sallamayın. 6
    • Atco 17 Eylül 2017, Pazar 11:44:41 Eyvallah 0
    • Yeaah 17 Eylül 2017, Pazar 12:08:00 Thx bro! Aleyküm selam=D 0
    • Atc 17 Eylül 2017, Pazar 19:46:12 Dünyada hiçbir yerde güvenlikçiye havacılık tazminatı verilmez. Çünkü altı üstü güvenlikçisiniz yahu. Hiç bi baltaya sap olamayanlar güvenlikçi oluyo sonuçta. 3
    • doğru/yanlış 17 Eylül 2017, Pazar 20:18:27 doğru saha kontrol enyüksek ücreti alır(saha kontrol esenboğada) yanlış hayatında saha konrolda çalışmamış kuleci enyüksek parayı alıyor 0
    • 5500 değil 6185€ 17 Eylül 2017, Pazar 20:31:50 Soran arkadaş ingilizcesi olmadığını zannediyorum yoksa eurocontrol annual reportları okurdu. Sayıştay raporlarında ATClere(sadece ATC personeli için gönderilmiş) ödenmek için gönderilen paranın hepsi personele verilmediğinden Avrupa'ya iade edilen tutar her yıl ortalama 60 milyon euro. Bu para 20 yıldır hep geri gönderiliyor. Neden? İş barışı? Ülkenin menfaatine hangisi gelir? Paranın iade edilmesi ama personelin mutlu olması mı yoksa o paranın hakedilene verilip ülkeye döviz girmesi mi? 2
    • iddialı 18 Eylül 2017, Pazartesi 10:39:13 Sayın ÇOK İNGİLİZCE BİLEN ARKADAŞ EUROCONTROL FATURALANDIRILAN PERSONEL MALİYETİNİN TAMAMINI ÖDÜYOR. ATC NİN PARASI YALANINI UYDURMAKTAN VAZGEÇİN 1
    • ncb 18 Eylül 2017, Pazartesi 15:06:48 EUROCONTROL faturalandırılan her personelin maliyetini ödemiyor ancak sadece ATC ler için gönderdiği bir para da söz konusu değil. Seyrüsefer hizmetleri kapsamında yer alan her personelin maliyetini ödüyor. Kısmen bu hizmetler kapsamında olan personelin ise kısmi maliyetini ödüyor. 1
    • soylu atc ha :)) 18 Eylül 2017, Pazartesi 16:22:08 diğerleri soysuz mu lan.. 2 uçak ayırıyor sanki elektronu atomdan ayırıyor lale.. havaya bak.bilmesek bizde yiyecez. of of.. pilotu atc si bi havalarda anasını satayım.oğlum siz hizmetçisiniz. üretmiyorsunuz, keşfetmiyorsunuz, yönetmiyorsunuz sadece servis.haddinizi bilin. 7
  • Ozaman sizde pilot olun 17 Eylül 2017, Pazar 00:24:36 Atc arkadaşlar maddem pilot sizin 3 katınızı alıyor sizde pilot olun. Bence atc her önüne geleni almasınlar bölüm şartı olmalı gitmiş sütcüimamda üniversitesinde işletme okumuş zor olan ydsden belli bir puan almış ama ydsden 70 aldım die kendisini bir halt sanan insan cok atcde 12
    • ?????? 17 Eylül 2017, Pazar 02:23:19 Sizde ATC olun o zaman, niye dertleniyorsunuz. 2
    • Cevap 17 Eylül 2017, Pazar 07:31:32 Arkadaşım; madem atc senden fazla alıyo sende git hava trafikçi ol. İlk önce kendine bir bak. Sonra atc lere o zaman sizde pilot oluverin de. Tamam mı kardeşim? 4
    • yapma ya 17 Eylül 2017, Pazar 16:58:49 sizin gibi asalaklar yüzünden atc'ler pilotluğa geçiyor.çünkü ceplerinden alınıp size veriliyor.haklarını sizler yüzünden alamıyor.eurocontrol parası sizler yüzünden geri gönderiliyor ülke zarar ediyor.sizler düşün bizlerin paçasından ben niye pilotluğa geçeyim.ama yemez demi beleşe alıştınız ballı yere dayadınız sırtınızı.insanda biraz utanma olur ya birde akıl vermeye başladılar.bi bitmediniz be 2
    • Hayırdır? 17 Eylül 2017, Pazar 21:06:58 Ne iş yaparsınız siz, maşallah herkes amir kesildi. Bilmediğiniz bir meslek hakkında ileri geri sallamayın. Siz muhtemelen zaten öğrenim ve dil şartlarını sağlamıyordunuz ama bahse girerim sağlasanız bile ya FEAST Testi geçemezdiniz ya da üç ayda DROP olurdunuz. 0
    • Atco 17 Eylül 2017, Pazar 21:40:31 Arkadaşım zaten genç atcler akın akın pilot oluyor, tutamıyoruz 0
  • Ayni ünvana ayni tazminat 17 Eylül 2017, Pazar 00:02:33 Aynı ünvana aynı tazminat Neden elektrik mühendisi elektronik mühendisinden 3000 tl daha az tazminat alıyor? Neden elektrik teknikeri elektronik teknikerinden 2500 tl daha az tazminat alıyor? Neden elektrik teknisyeni elektronik teknisyeninden 2000 tl daha az tazminat alıyor? Eurocontrol ücret tahsislerinde bunun açıklaması nedir? Eurocontrol prensiplerinde teknik calışanlar farklı gruplara ayrılmiş midir? El insaf.vicdan 9
  • Ktm 16 Eylül 2017, Cumartesi 23:49:52 Ocgs farkindaligina ozen gostermezsek adalet bozulur. Lutfen ocgs olayina dikkat cekelim ve dhmi bunyesi yerine her kurumu bilgilendirelim 5
    • Fotopaylasmve 17 Eylül 2017, Pazar 01:43:32 Haklisiniz. Ocgs uzerine calisilsa kurumsal kimlik icin adalet tanimi bir olmali 0
  • Herkese ek ödemenin 2 katı tazminat 16 Eylül 2017, Cumartesi 23:11:16 Örneğin,Ek ödemesi 100 tl olana 200 tl tazminat artışı ,ancak ek oďeme kaldiriliyor.sonuc ayni degişen bir şey yok.hatta düşüş var.cunku ek odemeden vergi alınmazken tazminattan aliniyor.sonuç,maaşta artış yok.düşüş var 5
    • Elektronik? 17 Eylül 2017, Pazar 08:54:07 Yaptıkları tek iş: elektronik arızayı yetkili servise bildirmek olup havalimanındaki hiçbir elektronik arızaya karışmayan yani yatan elektronikçilerin de aldığı tazminat artmış oldu yani 11
    • tornavida 17 Eylül 2017, Pazar 21:28:29 elektronik? diye yorum yazan nerde yattığımızı gördün gel yatıysak kanıtlayalım birlikte yatalım selfi çekelm yalnız benim tornavida biryerine girmesin amman dikkat 1
    • ATSEP 17 Eylül 2017, Pazar 22:52:39 Elektronikçi yani ATSEP olanı, Havalimanındaki elektronik arıza ile değil SSYC deki arızalara karışır akıllım ve bu cihazların arızalarını servis değil personel yapar ancak. Elektrikteki taşeron çalışanlar ve servislerle karıştırmayınız. OKUYUP sizde ELEKTRONİKÇİ olsaydınız DÜŞÜK PUANLI kardeşim 0
  • Dhmi elektrik 16 Eylül 2017, Cumartesi 22:59:33 Gerek atsep gerek tazminat dagiliminda elektrik üvey evlat muamelesi görüyor.sürekli lüksemburg ve brükselde atsep ve eurocontrol toplantı, egitime (gezmeye ) gidenler elektrikcilerden daha iyi bilirler ki elektrik calisanlari elektronikten farkli degildir.çunkü türkiye dışındaki ülkelerede böyle bir ayrım yok.toplantılara katilanlarin yarisi baska ülkelerin elektrik calisanları atseplidir,tazminati diger teknik personelle aynidir.kule bizi ilgilendirmez.aynı ünvana aynı tazminat olacak ,olmalı 9
    • Eurocontrol 18 Eylül 2017, Pazartesi 23:17:17 Eurocontrolde elektrikçiler de vardı, binadaki yanmayan ampülleri değiştiriyorlardı. 3
  • Ş. Emre Taşkesen 16 Eylül 2017, Cumartesi 21:18:38 Ben bu kurum için belfıtığı oldum. Kafamda bir tel saç kalmadı. Gün geldi kitlendim kıpırdayamadım. Feda olsun. Helali hoş olsun. Büyüklerimiz ne uygun görürse kabulümüzdür. Herkese hayırlı olsun. 8
    • Yavaş 19 Eylül 2017, Salı 00:37:33 Yavaş 0
  • Kul hakkı 16 Eylül 2017, Cumartesi 21:17:01 Şayet bu paralar birimler arası farkı kapatmak yerine aradaki farkı daha da açarsa bu kull hakkıdır bunu bilin bu parayı kurum içinde adeletsiz dağıtmaya devam ederseniz bilin ki insanların ahını alırsınız Yıllarca diğer birimlere masallar anlatılar neymiş hakkınız yokmuş Allah Aşkına hava tarafında görevli dahi olmayan birimler nasıl olur hava tarafında görevli birimlerden daha fazla alır.erocontrol tazminatının suyu ısındı farklı kurumlar da talep etmeye başladılar bilin ki bu para ileride öyle 3-5 birime bırakılmaz şayet kurumda adalet sağlanmayacak ise, havada ki birimler yerdeki birimlerigörmüyor ise ben de umursamam artık A kurumu almış B kurumu almış umrumda olmaz ve her ortamda da dile getirmeye devam edeceğim nasıl ki büro memursendeki bir çok arkadaşa ben bilgi paylaştım ve NOT adamların durmaya niyetleri yok daha fazlasını alacaklar DHMİ den,havada kiler paylaşmamanın bedelini öderler nasılsa bizim kaybımız pek yok aslan payını alanlar düşünsün ve cumhurbaşkanı ekonomi danışmanına habire bilgi aktarıyorum sonuç alıncaya kadar da devam edecem, neyse fazla konuştum sanırım ama blöf yapmıyorum samimiyetimle söylüyorum bunları 25
    • Blöf mü 17 Eylül 2017, Pazar 00:57:23 Korkmamız mı gerekiyor :) 2
    • Fff 17 Eylül 2017, Pazar 09:06:35 Nasıl kul hakkı oluyormuş kardeşim? Eurocontrol ne demek, görevi nedir bir araştırın ondan sonra konuşun. Havacılık tazminatını körüğe yanaşan uçaktan alınan para zannediyorsunuz sonra boş boş konuşuyorsunuz 4
    • Birimci 17 Eylül 2017, Pazar 22:59:54 Şayet birimler arası fark olmasa,,, ATC'ler salak mı ki , personelde olup normal mesai çalışıp 10 gün bayram tatili yapıp rahatına bakmayıp ta aynı işi yapsın. Madem eşit ücret o zaman gel birazda sen yönet trafiği cahil mahluk 1
    • .... 18 Eylül 2017, Pazartesi 11:36:54 Birimci senin her tarafından cehalet akıyor sus bari akıllı sansınlar bre gafil 0
    • Adalet 18 Eylül 2017, Pazartesi 11:40:52 Şu kurum bölünse de ATC görevlileri enselerinin ölçüsünü görsünler bakalım tazminatın T sini görürler mi? 2
    • ATC 18 Eylül 2017, Pazartesi 11:46:13 ARFF görevlisi arkadaşları çok seviyorum bizim ATC de bazı patavatsız kendini bilmez arkadaşlar mevcut olabilir her birimde olduğu gibi bunlara bakmamak lazım bizler DHMİ çatısı altındaki kardeşleriz ne mutlu ona ki görevini hakkıyla yapana 0
  • Ağlama gazi 16 Eylül 2017, Cumartesi 21:12:26 Genel müdürlükte çalışan atcler tazminattan daha fazla yararlanmalı. Türk havacılığının tüm evrak işleri yol planlamaları eğitim organizasyonları kısacası ana damarı genel müdürlükten geçiyor. Genel müdürlük olmasa, atc boardta hiç birşey yapamaz. Bu da bir gerçek. Hayırlı olmasını umuyorum. Allah emeği geçenlerden razı olsun. Kavga etmeyelim. Bu kurum hepimizin. 22
    • Biri 17 Eylül 2017, Pazar 00:02:06 Umarım ironidir,yoksa durumunuz cidden vahim. 2
    • Seamen 17 Eylül 2017, Pazar 00:06:26 "Genel Müdürlük olmasa, atc boardta hiç birşey yapamaz" demek bence çok iddialı bir cümle olmuş... 0
    • Dubai 17 Eylül 2017, Pazar 00:57:33 Sanirim hic yurt disina cikmamissiniz, aktif calisan kontrolorun risk tazminati vardir ve calistigi yil baz alinarak maasi artar , isterseniz eurocontrol e bakabilirsiniz, beginner(0-5 years),executive(5-10years),experienced(10-15 years),senior,(15-20years),team leaders(15-20 years),duty managers(15-20 years) 2
    • CYYZ ATC 17 Eylül 2017, Pazar 08:36:13 Yaptığınız yorum; açıkçası nöbetli çalışan,risk alan,tatil zamanını ekip arkadaşlarına göre ayarlamak zorunda kalan,gecesi gündüzüne karışan,bayram demeden çalışan,bir incursion,near miss olduğunda rate ni kaybetme korkusu yaşayan, aktif risk alan ATC ile masa başında yapılan hizmeti karşılaştırmak olmuş..Sanırım ICAO ve Eurocontrol yapilanmasını,sistemin içindeki sınıflandırmayı bilmiyorsunuz. 0
    • Ağlama gazi 17 Eylül 2017, Pazar 12:55:38 Burası dubai değil burası türkiye. Genel müdürlük yoksa atc kıpırdayamaz. Beğenmiyorsanız gidin yarın dubaide başlayın. Haa yalnız oraya gitmeniz için gereken evrakları da genel mudurlukten alacaksınız, unutmuşum !... 1
    • Kuyu 17 Eylül 2017, Pazar 14:12:33 Bi trol bi kuyuya taş atmış 40 Atc çıkaramamış. 1
  • Yazik 16 Eylül 2017, Cumartesi 21:07:32 Verilecek olan 200 TL. İki yıldır süründürduler resmen yazık.... 0
  • yanlızadam 16 Eylül 2017, Cumartesi 20:55:40 şükretmemiz lazım sağolsun genel müdürümüz uğrşıyor 2
  • Umut 16 Eylül 2017, Cumartesi 20:18:22 100 lira bi gelecek diye amma laf ettiniz. 0
  • adalet 16 Eylül 2017, Cumartesi 18:44:11 arkadaşlar iyi geçim herkesin hakkı, inşallah herkes hakkını alır. 1
  • ercan 16 Eylül 2017, Cumartesi 18:39:57 Kurumlar arası bu kadar maaş farkı adaletli değildir. Kimse kusura bakmasın ! Kuleci vardiyası bitince devletin kartını basıp çıkıyor, Eurocontrol mesaaisine başlıyor herhalde ! Eurocontrol mesainizi devletin mesaisi dışında yapmadığınıza göre geçiş yapan ya da Türkiyedeki bir havalimanından kalkan ya da bu havalimanlarına inen uçaklara verdiğiniz hizmetten farkı yok.Eurocontrol paraları DEVLETİNDİR. 19
    • :) 17 Eylül 2017, Pazar 01:13:55 Bu nasıl bir çıkarım ya :) 1
  • mühendis 16 Eylül 2017, Cumartesi 18:36:04 yav herkes aldığı ek ödemenin 2 katını alıp o da vergiye girmeyecek mi toplu sözleşmede bu kabul edilmedi mi yani 200 ila 500 tl personele göre zam gelmeyecek mi herkesin alacağı para belli sonuçta burda merak edilen sorulan oranlar nedir herkes sankı ilk kez duymuş gibi oran soruyor yok kule yine farkı açtı diyor benim bilmediğim başka bir tazminat mı var arkadaşlar 0
  • Atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 18:30:15 Herkese ek odeme oraninda zam yapilacak.kimseye farkli bisey yapilmiyor.birde ustune vergi kesilecek.seyruseferciler son ay 35 lik dilime girecek.cebe giren bisey olmayacak heyecan yapmayin.ama muhendisler elektronikciler iyi para en cok maas alan kurum elemani olacak. 3
  • Atcpilot 16 Eylül 2017, Cumartesi 18:28:12 Atc maaşlarıni konuşurken benimsediginiz mantığa göre rutbesiz bir er de; ben cephaneliği koruyorum araçları ben koruyorum bu subaylar neden benden fazla maaş alıyor diyebilir. 1
  • Atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 18:26:00 Şimdi arkadaşlar tabiki çalışan herkesin güvenlikle ilgili rolü var kabul. Fakat bu mantıkla pilotlara da şöyle demeniz lazım; "biz o seyrüsefer sistemleri korumasak pilotlar nasıl kullanacak uçakları? Zaten ne yapıyorlar ki her şey autopilot" fakat bu mantıkla onlara bişey denmiyor neden çünkü ülkemizde pilotluk biliniyor en az onun kadar benzer işi yapan kontrolörlük ve önemi bilinmiyor. 1
  • Havacilikta Çalişanlarin Hakkida Mevcut 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:54:12 Apronda Görevli personellerin tamami operasyondan Teknigine kadar Hostes ve Kaptanlar dahil bu dunyanin en agir sektorlerinden biridir Havcilik Tazminati Hakki Sadece DHMI personeline verilmesi Hak degildir o ucak gazini hepimiz soluyoruz daha once bu konuyla acilan davalar o donemin kanimca fetos hakimlerin tarafindan kabul edilmedi cok yazik airport Haberin bu konuyla alakali 10 yil once gosterdigi takip mucadelesini cok iyi hatirliyorum umarim ali bey veya murat bey bu konuyu tekrar gundeme alirlar belki ses olur kazanilmis haklarimiz verilir saygilarimla. Mr.K@do. 5
    • Yok kardeş 16 Eylül 2017, Cumartesi 23:54:53 Havacılık tazminatı adı altında eurocontrolden alınan para DHMİ nin havat rafik kontrol hizmeti için aldığı ücret.Hava trafik kontrol hizmeti vermeyen özel olsun devlet olsun hiç bir kurum ve ya kuruluşun bu tazminatta tek kuruş hakkı yoktur. O mantıkla düşünürsek uçağa binen herkese tazminat vermek lazim 2
    • Hayran 17 Eylül 2017, Pazar 00:14:08 Herşeyi FETÖ ye nasıl bağlayabilecek bir hayal gücünüz var, şaşıyorum... 2
  • Atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:53:26 Ben gemileri yaktım gidiyorum kısmetse. 0
  • atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:52:57 Maaslarimiz 15000 euro oluyor tesekkurler sayin genel mudurum. 1
  • Atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:49:48 Sayın Genel müdürümüzden aktif olarak frekansta çalışan risk alan ,nöbetli çalışan atc lerle, torpil bulup eğitim ünitesine veya genel müdürlüğe geçen risk almayan atc ler arasinda da hakkaniyetli bir dağıtım yapmasını,mesleki kıdemi göz önünde bulundurmasını ve hatta bulunduracağını umuyoruz. 0
    • Kıdem 17 Eylül 2017, Pazar 00:15:40 Çok doğru bir yorum. Kıdem ve aktif boardda çalışma çok öenmli.. 0
    • Aynı fikirdeyim 17 Eylül 2017, Pazar 15:50:38 Rate li ve çok tecrübesi olmayan bir kontrolör olarak zorlandığım zamanlarda tecrübeli birilerini arıyor gözüm :) kıdem önemli. 0
  • Halis DURAN 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:45:45 Allah gayretlerinizi boşa çıkarmasın. İnşallah 2
  • Can CANKESEN 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:40:12 Enkazı düzeltmek için yılmadan mücadele vererek sonuca ulaştırdın ya! Helal olsun sana Can Başkan. UÇMS sana üye olacağım ve teşekkür edeceğim. 10
  • güvenlik63 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:33:54 dhmi thy zarar ettiği zaman bazen borçlarını siliyor.dhmi nin bütün imkanlarından yer ve hava hizmetlerinden faydalanıyor buna gerkirse havaştanda faydalanabilirler.thy buna karşılık dhmi personeline indirim promosyon gibi şeyler yapması lazım sonuçta beraber komşu gibi birbirimize muhtacız.dhmi yönetiminin buna bir el atmasını rica ediyoruz 0
  • ATC 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:24:12 Şahsen ben zam istemiyorum. Gerek yok. Parası yetmeyene milletin cebine göz dikene bütün gün oturup normal mesai yapıp benim kadar kazanan yada kazanmak isteyene zam yapın. Hatta benden çok kazansınlarda sussunlar yeter. Bu kurumun kaymağını normal mesaiciler yer nöbetli personel amale gibi çalışır hele benim gibi atc iseniz her türlü sıkıntıyı çeker üstüne geçici göreve gider cebinizden para harcarsınız. Ben zam falan istemiyorum. Servis yok, nöbetli personele yemek yok o yok bu yok ben nöbetten enkaz halinde çıkarken millet gidip ek iş yapıyor. 1
  • Onemli Biri... 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:52:20 Sayın Genel Müdürün açıkladığı taslak düzenlemeyi hangi ekibin hazırladığı önemli bir konu. Eğer bahsedilen taslakta malum Zat'ın (ekibinin) parmağı varsa birinci grup harici bence fazla birşey beklemesin. Benim kişisel görüşüm eurocontrole iade edilen paralar belirli bir plan dahilinde bilinçli bir şekilde yapılmış olabilir. Tabi bundan emin olmak için biraz beklemek lazım. İnşaallah yanılıyorumdur. 2
    • malumat 17 Eylül 2017, Pazar 18:48:35 O bahsettiğin zat 1 gruba değil tam tersine diğer gruplara çalışıyor. 1. gruptan alıp diğerlerine veriyor.tazminattan vergi alınmazken alınır oldu neden sence? buralarda artist artist yorum yazıyorsunuz ama yemezler kimin ne olduğunu kime çalıştığını ne hainlikler döndüğünü biliriz biz 1
  • dhmi 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:51:26 Hakkaniyet olmadıktan sonra huzur olmaz.Birimler arası adil yaklaşım olmalı ATC alsın Avrupa'ya gitmesin para gözü olanın gözü çıksın ama güvenliğe verme memura verme buda ayıp el insaf aradaki makas çok açık zaten bunu dahada arttırıp insanları kusturmesinler. 4
    • şakamısın 17 Eylül 2017, Pazar 18:55:44 hakkaniyet dedin ya. e sende diğer kurumlardaki eşitlerinin 3 katı maaş alıyorsun o ne olacak.üstelik bir şekilde hakkın olmayan bir tazminatı alarak.aman küsmeyin siz çok üzülürüz. 0
  • hadi ordan 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:40:02 dünyanın riskini alan dünyanın stresini yaşayan bir atc olarak lise mezunu dil bilmeyen bir thy hostesi kadar bile maaş alamıyorum.üstelik devlete yükümüz olmamasına rağmen.sebebi ne? sebebi güvenlikçi itfaiyeci memur başkaldırmasın diye. thy'ye yüzlerce kontrolör pilot olarak geçti ilk maaşları benim 3 katım ve maaşları hazineden ödeniyor vergi de vermiyorlar. ben maaşımı eurocontrolden verginin kralını ödeyerek alıyorum ama halimiz ortada. neymiş iş barışıymış.başlatmayın iş barışına son verin bu vatan hainliğine 3
  • İsimsiz 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:28:24 Karayolları ve belediye çalışanlarına niye yok tazminat. Adamlar yol yapmış havalimanına kadar. Yol olmadan yolcular nasıl gelecek. 2
  • ATAMALAR 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:19:14 FLAŞ ATAMALAR UNUTTURULMAK MI İSTENİYOR ACABA 0
    • Kim takar atamayi 17 Eylül 2017, Pazar 00:37:58 Yav su face de orda burda koltuk meraklisi tiplerde cok komik oluyor kim takar abicim atamayi matamayi sendikacilarda bunlardan dolayi birbiribi yiyor adama de ki sana asgari ucret vercez ama müdür sef yapcaz aninda kabul decek bir suru tip var millet ekmeginin peşinde şeflik mudurluk kimin umrunda atama unutturulacakmis tee alahhim ya bak unuttum gitti 2
  • Canada 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:03:40 Bu para Eurocontrolde,yapilan Atc hizmetinden,hava sahasından geçen ve Tc FIR indaki herhangi bir meydana iniş ve kalkış yapan her uçuştan verilen ATC hizmeti karşılığı biriken paradir.ATC hizmeti veren gurup belliyken tartışmaya gerek varmı? 3
  • sorumlu kim? 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:36:05 Eurocontrol'den gelen paray yıllardırı kendi koltuklarını korumak uğruna iş barışı gibi saçmasapan bir bahaneyle geri gönderen bürokratlar sorgulanmalıdır. Yılardır bu paralar geri gönderilerek ülke milyarlarca euro zarara uğratılmıştır. Bu açıkça vatan hainliğidir. Konunun sayın cumhurbaşkanına kadar intikal ettiği duyumları var ve bunu duyunca nasıl böyle birşey olur diye çok kızmış.Ayırın şu seyrüseferi artık ve bu saçmalığa son verin. Dhmi memurları şu an bile zaten diğer memurların 2-3 katı maaş alıyor. Bunlar yüzünden hem ülke zarar ediyor hem de atc'ler hakkını alamıyor. Dürüst olun artık ahlaklı olun 3
    • Zarar 17 Eylül 2017, Pazar 00:18:45 Zarar ciddi boyutlarda; 7 yıl iade yıllık 50 milyon euro; toplam 350 milyon euro... 0
  • iki racir bi gacir 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:13:50 sabahtan aksama kadar iki racir bi gacir deyip bos bos oturan kulecilerin maasi da baya artacak diyorlar, ne derece dogru bilmem. Seyrüsefer cihazlarini cani pahasina koruyan güvenlik elemanlarina yine kasikla verilir, kuleciler kepceyle kazanla alirken. 54
    • warning 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:22:48 heavy looser detected. 2
    • TwrFckr 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:27:20 Kardeş zoruna gittiyse istifa et, guvenlikciye iş çok. Yerini de doldururuz hemen, piyasa asgari ücretle çalışan güvenlik dolu.... 1
    • two roger one gacir 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:45:54 adam bir noktada haklı.İstanbul Antalya Ankara'da bi tarafından terler akan kontrolörle trafiği bile olmayan meydanlarda çalışan kontrolör kesinlikle aynı maaşı almamalıdır.bu bir konu.diğer konu bu yorumu yapan kurumun diğer tipleri hiç almamalıdır o da ayrı konu 2
    • Saygı 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:53:23 Senin gibiler sayesinde ayrışma çok olur. Doğru olan hiç bir meslek grubuna hareket etmeden hak aramak sen anca elini kirletir hiç bir hak kazanmazsin. Bu zihniyet ve senin gibiler kaybetmeye mahkum. 0
    • :) 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:04:57 "Seyrüsefer cihazlarini cani pahasina koruyan güvenlik elemanlari" :)) 1
    • Atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:11:39 Asıl trajikomik olan YDS deyince "O ne? Ayakkabi markasi mi?" diye soracak adamlarin havacilik ingilizcesiyle dalga gecmesidir. Sen bu adama risk, stres, egitim desen de faydasi yok. Bir kulagindan girer digerinden cikar. Yazik. 2
    • Yaw he he 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:41:51 He gardaş he 0
    • Castleblack 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:58:22 Bole acitasyonlara gieyin hakkari kule tarandi diye konusan atc yok herkes gorevini vatan icin odul beklemeden yapmali, iki yillik veya lise mezunu olup da bu kazandiginiz parayi alan var mi ? 0
    • Atcc 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:33:35 Çok komiksiniz gerçekten.. bir hastanede doktorla hastabakıcı aynı maaşı mı alıyor.. nasıl bir mantık bu .. sıkıyorsa gel sende çalış iki racır bir gacır 1
    • Türkçe 16 Eylül 2017, Cumartesi 19:04:51 Adam Türkçeyi zor anlıyor . İngilizce yazmışsın çok yüklenme ama 1
    • 16 Eylül 2017, Cumartesi 19:25:42 O zaman iki racır bir gacır nasıl ama oldumu 0
    • :) 16 Eylül 2017, Cumartesi 20:54:50 E siz de (kendi tabirinizle) kuleci olsaydınız güvenlik olacağınıza :) 0
    • atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 21:47:23 o senin kasikla aldigin tazminat da kontrolorler sayesinde geliyor ya neyse..biktik sizin bu soylemlerinizden artik 1
    • fatma 16 Eylül 2017, Cumartesi 21:49:37 ne alaka ya onlarda yerıne gore alıyorlar 1
  • Castleblack 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:04:47 Bu haber ek odemelerle ilgili cok bisey katmicak Maaslara, su aradaki makas biraz daralsin yoksa butun gun oturup mangal yapmaya bu para az tabi dedikoduya da yetmez... atc nin ucreti de dusurulsun calisinca fazla paraya gerek yok! 11
  • santral 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:04:04 Bizleri düşünen üst düzey yönetıcılerimize sonsuz teşekkürler 7
  • Hüloo 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:58:33 Hüloooooo 2
  • Taslak METİN 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:54:26 Bu taslak metin neden sır gibi saklanıyor acaba. Yoksa denildiği gibi Genel Müdür ve Başmüdür gibi yönetim kadrosunda yüksek artış düzenlemesi olduğu ve diğer personeller için çokta bir şey değişmeyeceği için değildir inşallah. Her iş gizli saklı yapılıyor ve adaletli olmuyor ise sonu hüsrandan başka bişey olmaz... 3
  • Antalya atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:34:24 Hemen tipik adamlar toplanmış özel sektör çalışanları atc dusmanlari kule neden tazminat alıyor diyenler aradan 5 yıl geçti hiç bir değişmiyor herkes işine baksın bence uzatmaya gerek yok 2
  • Durmak yok enroute a devam 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:32:57 Zaten hali hazirda ulke genelinde suriyeliler ve zenciler disinda ne kadar havacilikla ilgisiz adam varsa, bakiniz guvenlik, arff, memur, tekniker hepsi bu parayi almaktalar. 8
    • güvenlik 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:54:36 Guvenlik seni midair yerinden düzsün mall Guvenlik olmasa seni totoşundan havaya uçururlar... 7
    • xxl 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:00:35 Sen ne kadar saygısız ve karaktersiz birisin bu nasıl bir yorum 0
  • Security 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:32:27 Havalimanlarında çalışan her birim, zincirin bir halkasıdır. Atc,atc deyip durmayın. Çalışan bir tek siz değilsiniz. Hangi ülke riskli güvenliği olmayan, itfaiyesi olmayan bir havalimanına uçuş gerçekleştirir. Bu egolardan kurtulun artık. Adil bir dağılım diyeceginize hep bana hep bana diyorsunuz. 23
    • HaHaHa 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:33:03 Sizin yaptığınız işi asgari ücrete yapacak tonlarca adam tanıyorum. Belediye itfaiyecileri de cabası.Sen neden bahsediyorsun değişik? Git bul bakalım 3. havalimanına atc , öyle ha demeye bulabiliyor musun.Herkes rütbesini bilecek bu ne kardeşim. Atc dediğin kötüledigin adam her ay senin iki üç katın çalışıp senin maaşın kadar vergi veriyor devlete.. 1
    • İsimsiz 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:59:25 Uçağın uçması için yolcu Lazım. Onlara da verelim havacılık tazminatı 0
    • Kendine adaletciye 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:09:18 Adamlar adil olsun kime veriliyorsa normalde onlara gitsin diyor zaten. Heybeden nemalanmak isteyenlere değil.. ama sanırım o adalet de sizin işinize gelmiyor. 0
    • utanmaz adam 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:16:58 vay bee.hala utanmadan konuşuyorsun güvenlikçi.arkadaş hemen hemen tüm havalimanlarında güvenlik işi özele devredildi ve asgari ücrete çalışıyorlar.sizler ise 5000 lira maaş alıp yatıyorsunuz devletin tüm imkanlarından faydalanıyorsunuz.ve gelip hala konuşuyorsun burada öyle mi.azıcık utanma olur insanda arkadaş ya.azıcık susun şükredin halinize 0
    • İşin aslı 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:18:06 Heyecan yapmayın arkadaşlar tazminat veriliyor diye. Aslında memuriyet hakkınız olan ve geçen seneden beri cebinizden kesilen ek ödmelerinizi iade ediyorlar. Kazanılmış hakkınızı alıyorsunuz zaten eksta bir durum yok yani,artış martış diye kanmayın...sizin olanı geri iade ediyorlar işte. 0
    • Foroz 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:27:46 Tamam biz adil dağılım diyelim de Eurocontrol vermiyor ayrıca Eurocontrol den karşılanmadığı için maliye de vermek istemiyor. Normalde tazminattan vergi kesilmez ama 2. ve 3. grubun tazminatını ödeyebilmek için vergi bile kesildi. 0
    • Bak bi!!! 17 Eylül 2017, Pazar 22:25:24 Yanlis anlasilmasin herkesin isine saygimiz var ama bazi arkadaslar haddini asiyor gercekten her birimin yaptigi isi ve tasidigi yükü bilen biri olarak yazmak istedim ama atc ci arkadas cok bi havaya girmis kardesim her işi asgari ücretle yaptirabilirsin canini sikma sen ona YABANCI DIL DIYE SOYLENIP DURMAYIN SAHIL KENTLERINDE BUFEDE ASGARI UCRETLE TOST YAPAN INSANDA BILIYOR O YABANCI DİLİ :))) denemesi bedava gidin bakin... 2
  • dedem satmasaydi buralari simdi toprak agasiydik.. 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:26:25 Oranlar sade ve basit..herkese aldiginin iki kati tazminat..bitti.net bilgi 2
  • aytatc 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:22:42 arkadaşlar sakin olun bu tazminattan mahsup edilen ek ödemelerle ilgili aylık 300 tl artış geriye dönükte 20 ay toplu para. 1
    • Off 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:48:06 Harca harca bitmez kanka 0
  • Janıthın 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:15:31 Atc arkadaşların ve diğer nöbetli çalışanların maaşları daha fazla artmalı. Nöbet başlı başlına yıpratıcı unsur. Atc hem nöbet tutuyor hem de hayatı boyunca sürekli risk alıyor. Bir hadise yaşansa hemen başına çökülüyor. Gece gündüz farketmez.. 4
  • ÖZEL SEKTÖR 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:07:34 Hepinize haram olsun havacılık tazminatı, özel sektör çalışanlarına aldırmamak için elinizden geleni yapın siz. 32
    • Diego 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:11:22 Diego dur allahini seversen zaten ortalik karisik 1
    • Evet bence de. 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:51:50 Sokaktan her geçeni çevirip verelim havacılık tazminatını bence. Nefes alan herkes havacılık tazminatından payını almalı. Sonuçta havacılık tazminatı bu. 1
    • özel sektöre 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:37:19 Havacılık tazminatı adı altında eurocontrolden alınan para DHMİ nin havat rafik kontrol hizmeti için aldığı ücret.Hava trafik kontrol hizmeti vermeyen özel olsun devlet olsun hiç bir kurum ve ya kuruluşun bu tazminatta tek kuruş hakkı yoktur. Bu yüzden size ait olmayan hakkı haram ve ya helal etme hakkınız da yoktur. 0
    • Tinerci 16 Eylül 2017, Cumartesi 20:34:00 Biz tinercilere de verin havacılık tazminatı, biz de uçuyoruz icabında:) 0
    • atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 21:49:56 sen kimin hak ettigi parayi kime haram ediyorsun..ne ozel sektoru kardesim sen neden bahsedilginin farkinda misin acaba 0
  • Tazminat Kaldırılsın 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:02:01 Tazminatlar kaldırılsın. O parayla yatırım yapılsın. En iyisi bu. 22
    • Atcn 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:21:01 Havacılıkla alakası olmayanlar yorum yapıyor ya üzülüyorum, tazminatlar kaldırılırsa yatırım falan yapılmaz o parayla bilmeden yalnızca konuşmak için konuşan arkadaşım, tazminatları her sene toplu olarak eurocontrol türkiye hava sahasından geçen uçaklardan topladığı para ile ödüyor, tazminat kaldırılsa ne mi olur o paralar avrupa ülkelerinin cebine girer, arttırılır ise eurocontrol tarafından her sene daha fazla döviz ülkeye girer, işte senin gibi bilmeden yalnızca düşünen insanlar yüzünden hersene hakkımız olan ücretler avrupa ülkelerinin cebine giriyor 0
    • re 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:25:25 aynen o parayla aleyna tilkiye yatirim yapalim. 3
    • Foroz 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:36:09 Eurocontrol bu parayı Seyrüsefer hizmetlerine veriyor. Bu parayı yatarım yapasın veya farklı yerlerde kullanman için değil. Geçen sene 75 milyon Avro Eurocontrol e geri ödenmiş. Sırf bu paranın ülkemizde kalması ve Eurocontrol gelirlerinden daha fazla istifade edebilmemiz için tazminat veriliyor ve artırılmaya çalışılıyor. Tazminat kaldırılırsa ancak havamızı alırız. 0
    • ???? 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:52:54 Tazminatlar BELLİ GRUP çalışana dağıtılmazsa iade ediliyor. Öyle al parayı canının istediği yerde harca olmuyor. 0
    • Kalkması Sakın 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:02:17 Senide hemen işten çıkarıp sana verilen maaş ile açları doyursunlar 1
  • Hass 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:57:42 Önce kurumdaki fetöcüleri temizleyin. At izi it izine karışmadan 5
  • atc ler 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:48:59 sayın atc ler zero zero one one zero rüzgar nat şu pist temiz inin...pist temizleniyor bekleyin... kalkın... sizler neden bu kadar havalısınız gerçekten çok büyük nitelikler gerektiren bir iş yaptığınıza mı inanıyorsunuz sanıyorsunuz ki dünya sizin etrafınızda dönüyor yok öyle bi şey arkadaşlar emin olun diğer birimler de en az sizin kadar emek veriyor Türkiyede havacılığa. Hava trafik kontrol okulu sınavdan önceki gün notlara bakılarak bitiriliyor. Yine bakıyorsunuz iş bulamayan herkes kulede Ziraat mühendisi Endüstri mühendisi, Uluslararası ilişkiler, İşletme yapmayın arkadaşlar tüm birimleri kendinize küstürüyorsunuz herkes en az siz kadar değer katıyor... 22
    • 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:10:54 Hava trafik kontrol bölümü sınavdan bir gün önce bakıp geçiliyorsa gidip sen de oku. Her işsiz olan da atc oluyorsa buyur sen de gel ol o zaman atc. Ne bekliyorsun ki. Bu kadar kolay olunuyorsa iş de bu kadar kolaysa sen neden atc değilsin. 1
    • Atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:40:19 Arkadasim. Birak telefonu git su piste kovala köpekleri hadi 10
    • atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:08:51 Senin dernegin ugrassa o bitirseydi bu isi..dua et onune 3 5 kurus atiyorlar aldigina sukret ya oda olmasaydi..ugrasin atc dernegi en cok siz yapmis gibi konusuyosunuz..bu arada arff mi guvenlikmi.. 1
    • Atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:30:18 Valla senin gibi düşünen birine yazmak bile hata ama .. dayanamadım..gelin bir gün o trafikte çalışın bakalım ne yapabileceksiniz..dünyanın en stresli ve riskli işlerinden birini yapıyoruz..yazdıklarınız tamamen cehalet 0
    • Foroz 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:42:27 Hasedinden çatlayacaksın. Kedi ulaşamadığı ciğere pis dermiş seninki de o misal. ÖSS de 4410 sıralamam olup Elektronik Müh. yim. Özel sektörde bundan daha iyi ücretle çalıştım. İşimi severek yapıyorum senin gibi hasetlerin yapabileceği bir meslek değil çünkü o zaman da pilotların maaşına gözünü dikip uçakları çatlatırsın. 1
    • Atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 19:41:35 Valla bu kadar küçümsediğinizr göre kuyruk acınız var. Sınavlardan bir gün önce bakıp geçiliyormuş. Sınavların simülasyon olduğundan falan haberiniz yok. Peki siz neden atc olmadınız? Cevap büyük ihtimalle bir 4 yıllık fakülte bile kazanamamış olmanız. Ya da yabancı dilin ne olduğundan haberiniz yok. Sanırım ingilizcede yalnızca 0 ve 1 sayılarını biliyorsunuz. Birileri size engel mi oldu atc olma yolunda siz neden atc olmadınız? Böyle zırlamazdınız becerebilseydiniz. 0
    • hülooo 16 Eylül 2017, Cumartesi 22:37:59 madem iş bu kadar basit, sende atc olsaydın. bitti bi atc düşmanlığınız. 0
    • Hay. 16 Eylül 2017, Cumartesi 23:28:46 Hay senin hava trafik bilgine.... 0
    • Ltbatc 18 Eylül 2017, Pazartesi 08:40:59 Özer abi sen misin :))) 0
  • Diğerleri ne olacak 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:43:33 DHMİ harici çalışan CNS ve AIM memurları da aynı lisansa tabii olmalarına karşın Hiçbir şey alamıyorlar. Ne kadar hakkaniyetli bir dağılım siz düşünün. 7
    • CNS/ATM 16 Eylül 2017, Cumartesi 18:34:36 Çok normal çünkü hiçbiri hava seyrüsefer hizmet sağlayıcı bünyesinde görevli değil 1
  • ek ödeme mi? 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:40:02 şimdi ocak 2016'dan geçerli ek ödeme mevzusu vardı bir de tazminat ORANlarının artırılması mevzusu. Bu hangisi oluyor acaba? Haberde tazminatın arttırılması deniyor oran verilmemiş ama aldığımız tazminat arttırılırsa çok daha iyi olur bu şekilde 300 tl lik bir fark olacak gibi 2
    • Ayt 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:02:14 Evet benim de kafam karıştı. 0
  • Brawo memursen 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:23:13 Ben memursenli değilim ama, buradan memursene ve Başkan Can Cankesen beyefendiye canı gönülden teşekkür ediyorum. 16
    • Aaa 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:48:56 Bravo mu? Kaşıkla verip gözünü de beraberinde oyup kepçe ile geri aldıran adama bravo. Nasıl bir düşünce bu. Üç kuruş için tepeden tırnağa haksızlık içinde olana bravo çekmek kalp gözünün körlüğü olsa gerek. 0
    • sendikac temsilcisi yalaka yada provokator 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:11:07 Bende bir memursenli olarak senin buraya bile bile gundem olusturmak icin yazdigini provokator oldugunu yada kendine sovdurmeyi cok sevdigini dusunuyorum..hangisi??? 0
    • Enu 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:41:19 SHUT 0
    • CAN CIHETE 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:45:26 Yaptıgın yorum; Bana stockholm sendromunu içerisinde olma ihtimali izlenimi verdi. BRAVO SİZE. 0
  • Etfaiyeciler 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:14:47 Nerdesiniz ? 3
    • napacan adamları 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:49:19 olum zaten ortalık karışık cağırma adamları şimdi teknikerlik şeflik tazminat başladılar mı burada olur 5800 tane yorum 3
    • arafifi 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:40:33 Hortumunu kapan gelsin TEKNİKERLİK dağıtılacak :))) 3
    • Arff 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:53:53 Geldim kolanyaci soyle 4
    • Abdurahman çavuş 18 Eylül 2017, Pazartesi 11:52:24 '' Gel dedin geldim Abdurrahman çavuş''Söyle toprrrağım ne derdin varrr?dermanın olayımmm 0
  • Hatca 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:09:29 1000 800 300 deniyor 0
    • hatca :)) 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:46:15 hatca ne adamım tatcanın amca kız mı bu oranları hatca mı verdi 200 lira para için bile 2 senedir maliyede 1 gıdım yol alınmadı bu oranları rüyanda görürsen inan ama başka bir yerde sakın inanma 0
  • ahmet 16 Eylül 2017, Cumartesi 12:59:03 Sayin Genel mūdūrūmTūm çalişanlarin hayīr duaları sizinle. 6
    • Para 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:56:55 Paranın adı bile yetmiş. 0
    • Yaşasın 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:58:36 Süper konuşacak mevzu çıktı 5 yıldır hayatımız monotondu. Yeniden heyecan geldi hayatıma. 0
  • siderman 16 Eylül 2017, Cumartesi 12:56:22 dağ fare doğuracak... 1
  • Mlx 16 Eylül 2017, Cumartesi 12:41:07 Atamalara tepkileri azaltmak için bir parmak bal çalmak olmasın 1
  • Murtaza 16 Eylül 2017, Cumartesi 12:38:06 Ypk kararına kalmısa Alaha kalmıştır zor.... 1
  • canasss 16 Eylül 2017, Cumartesi 12:37:06 bu çalışma ek ödemelerin kaldırılması yerine ek ödeme kadar havacılık tazminatı artırılacak olan çalışmamı yoksa ayrı bir çalışmamı? 0
    • Atco 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:43:50 Ayrı bir çalışma 0
  • MFO 16 Eylül 2017, Cumartesi 12:36:46 Geldiği günden bu yana her yaptığı İşde iyi niyetini belli eden (AIM ,ŞEFLİK ,TAYİN YÖNETMELİĞİ ve TAZMİNAT) şahsen ben her ismini duyduğumda dua ediyorum şahsına .İnşallah Şube Müdürlüğünü de sınava dahil ederse iyiniyetini taçlandırmış olacak .Allah bu millet için bir tuğla dahi koyandan razı olsun 4
  • Dhmi 16 Eylül 2017, Cumartesi 12:25:16 Bu haber olumsuz atama yorumlarının dozajını azaltır ümüdiyle piar 0
  • L. 16 Eylül 2017, Cumartesi 12:24:15 Hayırlısı olsun. 3
  • Tazminat 16 Eylül 2017, Cumartesi 12:18:13 Güzel haber 0
    • quest 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:34:31 hayırlısı olsun , oranlar hakkında malumatı olan var mı? 0
  • buralar onceden hep dedemindi 16 Eylül 2017, Cumartesi 11:57:30 Az sonra burası karışır 0
  • atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 11:41:48 hala lise mezunu kabin memuru kadar bile alamayan atc lerin tazminatı kuş kadar artış var bu o mu?sırf bürokrasi istemiyor diye atc tazminatları artmadığı için bu ülkenin hava sahasının ücretleri türk devletinin düşmanı avrupa ülkelerinin cebine giriyor.biran önce yok iş barışıymış bürokrasi vs çekememezlikler kıskançlıklar bitmeli atc nin tazminatı artıralarak avrupanın cebine giden ücretler ülkemize, ülkemiz insanına kazandırılmalıdır 3
    • Çok Zengin bir Ülkeyiz 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:47:08 O kadar zengin bir Ülkeyiz ki ; çalışma barışı bozulmasın kurumdaki dengeler sarsılmasın diye ATC personeline para vermeyip Ülkeyi olası kardan zarara sokuyoruz. Bahsi geçen düzenleme ATC ler için ufak bir artış getirmekten başka birşey değildir. Şubat 2016 yılında verilmeyen zammın tölere edilmesidir. Gerçekten Ülkemize para girsin denseydi önce Ülke ekonomisi düşünülür Kontrolörlere hak edilen ödeme de bu kapsamda düzenleme ile verilebilirdi... Tabi burada Kurum desteği çok önemli. Funda hanım da kendi açısından haklı , kendisi geçmişten ders çıkarıyor... Bu işlere sadece 1 sayılı cetvel için az bi şekilde giriyor.... Malesef döviz artışı bu konudaki Avrupa girdisini her dönem düşürmektedir.... Yine de elbette şükürler olsun diyerek çalışmaktayız... 1
    • Federico 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:25:02 Hala tazminatımız artmalı diyorsunuz nerdeyse bir müsteşar kadar maaş alırken, biraz utanmanız lazım kurumda çalışan nice mühendisler müdürler sizden binlerce lira az alıyor bu kurumda bir tek siz yoksunuz kendinize gelin artık. 2
  • tr 16 Eylül 2017, Cumartesi 11:37:08 hadi hayırlısı 1
  • Asalet 16 Eylül 2017, Cumartesi 11:36:33 Helal size Sayın Genel Müdür, Erkeklerden erkek çıktınız. 5
  • adalet 16 Eylül 2017, Cumartesi 11:36:03 umarım adaletli bir dağıtım olur. az alana çok verilir ki aradaki fark kapanır. 11
    • Adalet 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:57:33 Siz adalet istemiyorsunuz, eşitlik istiyorsunuz. Biraz vicdanlı ve makul olun. O zaman kimin hakkı ne daha doğru görürsünüz. 1
    • Atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 22:03:34 Ne adaletinden bahsediyorsunuz siz ya gelen tazminatın normalde hangi birimlere geldiğinden haberiniz yok sanırım saçmaladan makul şeyler yazın isteyin ki gerçek adalet yerini bulsun.. 0
  • DHMİ 16 Eylül 2017, Cumartesi 11:31:42 Sayın Genel Müdürümüze yakın ilgi ve alakasından dolayı DHMİ personeli olarak içten teşekkür ediyoruz. Temel ücret grupları ile ilgili yürütülen çalışmanın nihai durumuyla ilgili açıklama bekliyor saygılar sunuyoruz. 5
  • Mehmet can sapduzen 16 Eylül 2017, Cumartesi 11:30:09 Emeği geçenlerden allah razı olsun. . 2
  • DHMİ adına çalışan askeri ATC'ler 16 Eylül 2017, Cumartesi 11:24:21 Görevi askeri hava trafik kontrolörlüğü olan ancak sivil uçaklara Diyarbakır-kule ve yaklaşma Kayseri-kule ve yaklaşma Adana-yaklaşma Hatay-yaklaşma Malatya-kule ve yaklaşma Merzifon-kule ve yaklaşma Konya-kule ve yaklaşma Adıyaman, Batman gibi meydanlara da hali hazırda askerler ATC hizmeti veriyor... ancak Funda hanım siz pastayı sivillere veriyorsunuz... verin tabi gözümüz yok ama ya sivil uçaklara askerler hizmet vermesin ki (lisansları yok) ya da tazminat askeri ATC Lerin de hakkıdır... 12
    • Civilian Atc 16 Eylül 2017, Cumartesi 13:39:15 Gayet mantıklı. Asker arkadaşlar sivil trafiğe hizmet verdikleri için bu tazminatı almalılar. Bizler de askeri trafiklere hizmet verdiğimiz için silahlı kuvvetler tazminatı almalıyız 0
    • ????? 16 Eylül 2017, Cumartesi 14:58:43 Emeklilikte de paraları paylaşacak mıyız? 1
    • saman 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:57:47 3600 ek gösterge oyaktan gelen devasa paralar, ordu evlerinde ucuz yeme içme kalma bunlarda bize verilecek mi 0
    • ltba twr 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:58:24 Haklısınız. Her şey karşılıklı ama. Ben de Yeşilköy deki askeri lojmanda oturma, ordu evlerinden ve turistik tesislerden faydalanma, emekli olunca OYAK tan ikramiye ve maaş hakkı elde edeceksem sivil haklarımı paylaşabilirim. 1
  • Pgs kabin memuru 16 Eylül 2017, Cumartesi 11:19:07 Keşke aynı şeyi sevgili çok muhterem pegasus kabin hizm müdürü ismi lazim olmayan beyfendi de calisanlari icin yapsa.. ama nerdee. Bi dakika, sen 1 lt suyu agzina dikleyip sadece yarisini mi ictin ? Dur o geri kalan yarisi icin seni ismi lazim olmayan beyfendiye raporlayayim !! 2
  • Captain333 16 Eylül 2017, Cumartesi 11:16:26 Umarım Atc arkadaşların maaş mağduriyeti giderilmiştir. Bir kaptan pilot olarak maaşlarını duyduğumda çok şaşırmıştım.Yaptıkları işe göre gerçekten çok çok az... 3
    • sallama 16 Eylül 2017, Cumartesi 16:01:04 burada yıllardır haber okuyorum ilk defa biri kaptan pilotum dedi... yersen 1
    • Öyle deme kaptanım 16 Eylül 2017, Cumartesi 17:51:45 Öyle deme kaptanım bir acaip oluyorum. Fazla bize. Şimdi 300 tl zam verecekler bu para beni bozar diye korkuyorum. 0
  • Pgs kabin 16 Eylül 2017, Cumartesi 11:15:59 Keşke aynı tavrı kabin hizm. Muduru muhterem ismi lazim olmayan bey 2
  • Atc Osman 16 Eylül 2017, Cumartesi 11:12:46 Hava trafik kontrolörlerine sonunda hakettikleri ücretler ödenecek. Her yıl 70-80 milyon euro geri gönderiliyordu. Böylece ülke kazanacak. Duyan var mı yüzde 2000 olduğu ne derece doğru 9
    • 23 bin 16 Eylül 2017, Cumartesi 15:00:12 Ben yüzde 5000 diye duydum. Ekim 15 maaşı 23 bin brüt olacağı söyleniyor. 7
    • 23bin 17 Eylül 2017, Pazar 00:55:57 sen maytap geçiyorsun ama eurocontrol tarafından her bir atc için gönderilen maaş 5500avro o da 23bin tl ediyor ! dalga geç bakalım 2
  • Hava Trafik 16 Eylül 2017, Cumartesi 11:10:00 sonunda hakkımızı alırız umarım. 3
  • dhmi 16 Eylül 2017, Cumartesi 10:59:46 Size inanıyor ve güveniyoruz . DHMi ciddi bir kuruluştur. SAYGILAR 2
  • Dhmi 16 Eylül 2017, Cumartesi 10:56:45 İnşallah. Bekliyoruz 2