EASA neden bildiri yayınladı?

    Çok beğenilenler

  • iPhone Uygulaması 02 Temmuz 2015, Perşembe 16:58:26 Pegasusu nasıl kabul ediyolar ki hiç bir yasal kavrama uymuyor?? 8
    • Hangisine? 02 Temmuz 2015, Perşembe 21:07:36 Hangi yasal kavrama uymadığını tarif edebilirseniz daha kolay cevap verebiliriz.. 1
    • Hay Allah 02 Temmuz 2015, Perşembe 21:13:22 Allah allah... hangi yasal kavrama uymuyormuş bakayim?.. Bu EASA denilen kurum da bir şeyden anlamıyor mu ne?!!!! 2
    • Bilmeden 04 Temmuz 2015, Cumartesi 12:23:06 Fikir sahibi olan dogmatik cisim... Sen hangi yasadan bahsediyorsun??? Gerçi anlayabilir misin, orası da tartışılır. 0
  • Tebrikler 02 Temmuz 2015, Perşembe 17:54:44 3 şirketin yetkilileri de tebrik ederim. 1
  • Tüm yorumlar

  • EASA 05 Temmuz 2015, Pazar 22:04:41 Özetlemek gerekirse, avrupa'ya uçacaksanız, benim kurallarımı uygulayacaksınız diyor EASA. Hangarlar'ın Easa Part147 Bakım kuruluşlarının Easa Part145 yetkisi alması gerekecek ilerleyen zamanda, e tabi, lisans vermeyen, lisansa tip işlememek için binbir sudan bahane üreten SHGM'yi de ekarte ederek, Easa Lisanslı Adamların onayını isterim ben diyecekler ilerde de. SHGM'de artık bahçede mangal yakıp, facebook twitter'dan takılır. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Temmuz 2015, Cuma 23:28:40 Şuan günde 4 sefer yapacak pilotları daha verimli diye adamları 4 farkı uçak dwğiştirmiş olmuş pegasus. Şimdi bu telaşta koşuşturmada kapıt üstünde limitleri sürekli zorlayıp ama limitin ucunda kalan pegasus güvenli mi yani? Ben taşıyabiliyorum diye bana sürekli 60 kilo yük taşıtırsan ve taşıyabilecegin makismum kilo bu taşıcaksın dersen ben nereye kadar taşırım o yükü? Pegasus mu güvenli olcakmış? Kaç defa bulgu yedi almanyadan fransadan. Pilotlar uyuklar hale gelmiş iş yükünden. İşimden olmıyım diye de sus puslar. Keza sun expresste de çok farklı değil durumlar. Thy nın agır mesai sonucu min. Rest planlamaları.. Bizim havacılığımız kumdan gökdelen yapan mütahitin işi kadar sağlam.ilk depremde görücez o easa uyumunu.. 1
    • Tabi 04 Temmuz 2015, Cumartesi 12:24:40 Şu anda bütün kurallara uyan, bütün kuralları harfiyen yerine getiren, hiç kazası olmamış, hiç teknisyeni ölmemiş, sıfır kusurla çalışanına mutluluk veren tek kurum THY. Vay be! 1
  • Sun 03 Temmuz 2015, Cuma 17:22:28 Okuduğumuzu anlayalım. 3 şirket iyi birşey yapmış, cici yani kaka değil. Hala Sun express'in işi zor, diğerleri halleder diye yorum yapıyorsunuz ya.. Hoş haberi yazanlar da zorlanmamış değiller, anlayıp anlatırken. 0
  • Android Uygulaması 03 Temmuz 2015, Cuma 14:15:26 Bul karayı Al parayı diyene arkadaşlara cevap , Türkiye de geçerli olan sistem ver parayı al serfitikayı,onlarda geçmez nedeni çok basit,insan hayatına önem ve değer veriyorlar. Diğer yandan Ülkemizden üç firma bu belgeyi almış tebrik etmek lazım derim .ok atmak değil,insanlar emek veriyorlar çalışıyolar. 1
  • Cologne 03 Temmuz 2015, Cuma 13:38:42 Bu haber aklimi karistirdigi icin EASA sayfasina girdim. Orada ki bilgi söyle: Avrupa'ya ucan veya ucmak isteyen fakat AB'ye üye olmayan ülkeler'in hava sirketleri bu uygulama icin bas vurusunu 27 Kasim 2014 kadar yapmalari istenmis ve o tarihe kadar 600 sirket bas vurmus. EASA 26 Kasim 2016 ya kadar bütün basvurulalari degerlendirecek ve onaylayacak. Yani kendisine bu müddet'i veriyor. 22 sirket bu güne kadar onay almis (haber'de yayinlanmis oldugu gibi Türk sirketleri SUNEX; PGS; MGM dahil). THY da mutlaka bas vurmus'dir ama su an islem'de/degerlendirme'de dir. 0
  • 03 Temmuz 2015, Cuma 13:20:45 Ucus surelerinide halledin artik.Insan oldugumuzu anlayalim.Min. dinlenmeyle ucusa gitmeyelim. 0
  • Sun 03 Temmuz 2015, Cuma 11:33:39 Sun Express için durum zor. Diğerleri halleder de. 1
    • Pc 03 Temmuz 2015, Cuma 12:31:02 Pegasus için çok daha zor ve vahim sun yine kötünün iyisi 0
  • Android Uygulaması 03 Temmuz 2015, Cuma 08:10:52 Thy ikram verebilirsin AMA guvenlik olmadiktan sonra dunyanin en cok yerine gitmissin ne fayda. 4
    • BOŞ 03 Temmuz 2015, Cuma 09:54:53 THY hem listede yok,hemde güvelik sorunu yok,Boş yorumlarınız dan sıkıldık. 4
    • Bora BALKAN 03 Temmuz 2015, Cuma 10:48:02 THY 'nın yeterlilik sorunu yok ki Bu liste yeterliliklerini tamamlamayan havayollarını kapsıyor. 3
    • Bora Balkan 03 Temmuz 2015, Cuma 11:15:45 Tam tersine yeterliliklerini tamamlayanları ifade ediyor. http://europa.eu/rapid/press-release_IP-15-5298_en.htm 1
    • THY 04 Temmuz 2015, Cumartesi 12:26:03 O kadar güvenli ki.. Anlatamam! 0
  • EU 03 Temmuz 2015, Cuma 07:16:02 Haberi yaparken bir kontrol edin lütfen.Bu gereklilik cargo tasiyan sirketler icin gecerli. hatirladigim kadari ile 2014 Kasim ayina kadar süresi vardi.Uzatilmis olabilir.22 ülkenin herhangi birinin yetkilendirdigi 100 kadar temsilcinin birinden alabilirsiniz bu evragi.Güvenlikli olmayan bir 3. ülkeden EU ülkesine cargo tasiyacak EU üyesi olmayan tasiyicilar icindir. Sözünü ettiginiz sirketler disindaki hava kargo yapan tüm Türk bayrakli sirketlerde de mevcuttur. 0
    • Hayır 03 Temmuz 2015, Cuma 11:17:55 Kargo için olan ACC3 belgesidir. Bu haber Part-TCO ile ilgili olup yolcu ve kargo hepsini kapsar. (ACC3 için temsilciden evrak alma usulüyle işlemez validasyon işlemi sistem bu arada) 0
    • Hayır 03 Temmuz 2015, Cuma 11:21:56 Kargo için bahsettiğiniz ACC3 belgesidir. Haberde bahsedilen Part-TCO olup, yolcu ve kargo tüm operatörler için geçerlidir. (ACC3'te de temsilciden evrak almaktan ibaret değildir validasyon işlemi). 0
  • iPhone Uygulaması 03 Temmuz 2015, Cuma 03:38:07 Yav güldürmeyin pegasusta güvenligin g si yok. Pilotları yorgunluktan uyukluyor. Dalgamı geçiyosunuz? Adamları günde 14 saat mesai yaptır sonra güvenliyiz de. Hadi ordan! 4
    • Ne Cargo su 03 Temmuz 2015, Cuma 11:29:10 https://easa.europa.eu/easa-and-you/aviation-domain/commercial-aviation/tco-third-country-operators Aç burayı oku ondan sonra yorum yaz.Adam lar Basic Regulation a bile ayrı bölüm açtılar Part-TCO ve Part-ART annex leri olarak. Birde overflight uçanları ilgilendirmiyor.Landing yapman lazım. 0
    • Eksilerdeki güvenlik 03 Temmuz 2015, Cuma 12:29:25 Kesinlikle güvenlik yok,halen bu şartlarda bile devam ediyor ve uçuyor olması büyük mucize dilerim facia yaşanmaz 2
    • THY 04 Temmuz 2015, Cumartesi 12:27:54 için mi yorum yaptınız PGS için mi? Tam tersi olmasın ? 0
  • bence de 02 Temmuz 2015, Perşembe 23:22:50 birlik ol rusya çin ile koy asia birliğini.. uçurtma kimseyi asya kıtasına.. bak nasıl toparlanıyorlar.. ama masada oturabilmemiz için uçak üretmemeiz şart..FAA Boeing EASA Airbus demek Türkiye ne demek??? uçak yaparsak dünya pazarında yer alırsak gelişiriz.. 3
    • Bora BALKAN 03 Temmuz 2015, Cuma 10:41:28 Boeing ve Airbus dediğiniz firmalar dünyanın önde gelen uçak üreticileridir.Türklerin yapacakları uçaklar bu firmaların yanından bile geçemez.Lütfen hayal dünyasında yaşamayın..... 2
  • Ayt 02 Temmuz 2015, Perşembe 22:30:09 Onur air de aldi easa yetkisini. Atlamayalim.. 1
    • Heniz almadı 03 Temmuz 2015, Cuma 11:19:30 IOSA ya da EASA-145 ile karıştırmayın. Henüz almadı. Alacak. Almasının önünde de bir engel yok. Henüz almamışlar emniyetsiz anlamına da gelmiyor. http://europa.eu/rapid/press-release_IP-15-5298_en.htm 0
  • Komedya 02 Temmuz 2015, Perşembe 21:43:01 Pegasus yeterliliği nasıl almış acaba para yedirerek mi yoksa başka usüllerle mi :),kağıt üstünde insanları kandırmaktan daha basit hiçbirşey yok gelin bakalım reel tarafa neler olup bitiyor,kimbilir sorun çıkmasın diye ve göstermelik yeterliliği alabilmek adına ne ve hangi dümenler çevrildi,utanmasalar avrupanın ve hatta dünyanın en güvenli,güvenilir havayolu diyecekler,komediye gülüyorum,görülmeyeni,olmayan birşeyi görmekte ayrı bir mevzu,çok komiksiniz 11
    • EASA 02 Temmuz 2015, Perşembe 22:03:03 EASA - Avrupa Havacılık Güvenliği Kurumu.. Para yiyor öylemi.. Kardeş orasyı Türkiye mi zannettin sen?.. 1
    • Sıfır güvenlik 03 Temmuz 2015, Cuma 12:25:36 Kardeş orası türkiye değilde sen rahat ol araya adamlar sokuldu mu gör bak bu işler nasıl tıkır tıkır işliyor emin ol çok göstermelik işlerde dönüyor görünmeyen madalyonun diğer yüzünde neler neler var,sağır sultan bilmeyen yok güvenliğin sıfır olduğu konusunda,kağıt üstünde öyle olması gerçekleri asla değiştirmez,sen halen pegasusta güvenlik var diyor ve düşünüyorsan git bir kendine gel veya ne içiyor isen söyle o kafayı bizde yaşayalım :)) 1
    • Güvenliği olmayan güvenlik 03 Temmuz 2015, Cuma 12:39:13 Kardeş orası türkiye değilde sen rahat ol araya adamlar sokuldu mu gör bak bu işler nasıl tıkır tıkır işliyor emin ol çok göstermelik işlerde dönüyor görünmeyen madalyonun diğer yüzünde neler neler var,sağır sultan bilmeyen yok güvenliğin sıfır olduğu konusunda,kağıt üstünde öyle olması gerçekleri asla değiştirmez,sen halen pegasusta güvenlik var diyor ve düşünüyorsan git bir kendine gel veya ne içiyor isen söyle o kafayı bizde yaşayalım :)) 1
    • Ramazandan sonra 04 Temmuz 2015, Cumartesi 01:57:17 EASA 70 kişilik bir kurul araya dam sokmak sadece bizde olan bir şey. Hadi biri kabul etti ikisi kabul etti.. Geri kalan 68 kişi ne olacak. Asıl sen ne içtiysen bana söyle de ramazandan sonra kafayı bulayım :) 0
  • Wolverine 02 Temmuz 2015, Perşembe 21:05:53 Aferin duzeltmissiniz :) Bilmeden yazanlar da bir açıp okusun bir zahmet. 2016 kasım ayına kadar part tco onayı almazsan abye ucamiyorsun. Gayet net 2
    • aynen 03 Temmuz 2015, Cuma 00:25:53 Aynen doğru diyosun 0
  • Brussela Airlines 02 Temmuz 2015, Perşembe 20:08:35 Brussels Airlines'da ucus omrunu bitirmis 30 yasinda ARJ100 ucaklari gorev yapmakta.Shgm de onlara rest ceksin ! 2
  • Easa 02 Temmuz 2015, Perşembe 19:22:25 Şu AB ye bir gün birileri feci geçirecek, akılları başlarına gelecek de iş işten geçmiş olacak. 3-5 tane kendini bilmez sömürgeci bir araya gelmişler dünyaya hükmetmeye çalışıyorlar. Tek başına bir türkiye bile diz çöktürecek güce sahip de bizim shgm de iş yok. Koy arkadaş kendi kurallarını, benim ülkemin hava sahasından geçeceksen bana tabi olacaksın de bakalım ne olacak. Utanmazlara bak 2016 ya kadar süre vermişlermiş. Ama dedim ya bizimkilerde iş yok işte. JAA yin kapatılmasına, EASA nın istediği gibi at koşturmasına hep bizim gücünün farkında olmayan shgmciler müsamaha gösterdi. Birgünden bir güne de çıkın ortaya da ben sana süre veriyorum yaptın yaptın yapamadın git başka yerden uç de, bak nasıl kuzu kuzu geliyorlar. 3
    • gerçekçi 03 Temmuz 2015, Cuma 01:46:58 acaba hangi otoritemizle easa ya hangi fabrikamızla airbusa diz çöktüreceğiz biraz gerçekçi ol 1
    • kpt104 03 Temmuz 2015, Cuma 03:23:30 bilgi çok eksik ancak yaklaşım doğru 0
    • İyi ya 05 Temmuz 2015, Pazar 08:11:01 Zaten ben de aynı şeyi söylüyorum, bizim otoritemiz SHGM onda da bilg, tecrübe, izan sahibi yöneticiler yok. ECAC başkan yardımcılığına seçilecem diye taviz üstüne taviz, EUROCONTROL PC başkanlığına seçilecem diye taviz üstüne taviz, Türkiye ne kazanıyor ne kaybediyor ondan bahseden yok. 0
  • EZİK TEKNİSYEN 02 Temmuz 2015, Perşembe 18:35:11 ŞİMDİ HERKEZ BİLİYORKİ HAVA İŞ KOLUNU BİTİRİP (DEVLET DESTEKLİ) ÇELİK İŞİN ÖNÜNÜ AÇMAYA CALIŞIYORLAR. FAKAT COK KISA ZAMANDA AKLIN YOLU BİR OLDUGUNDAN ÖRGÜTLENMEDEN HERKEZ DİSK DEDİ VE UYE OLDU FAKAT BUKADAR BASİT DEĞİLDİ İŞ VERENİN HAMLE LERİ HERZAMAN OLDUGU GİBİ BEL ALTI OLDU YİNE VE BUGUN YENETİCİLERİMİZDEN ÖZELLİKLE CAN ŞAŞMAZ, HİLMİ İZBUL VB GİBİ COK SAYGI DEĞER NİTELİKTEKİ ÜS DÜZEY YALAMALAR HANGARA İNİP İNSANLARI DEHDİT EDERCESİNE KONUŞMALAR YAPTILAR ; YOK PARALARINIZ TERÖRİSLEREMİ GİTSİN SİZ VATAN HAİNİSİNİZ VE DİSK TEN İSTİFA EDİP ÇELİK İŞ E GECMEYEN HERKEZ İŞİNDEN OLUR GİBİ LAFLAR ASLINDA İSTEDİKLERİNİ BU ŞEKİLDE BAŞARA BİLİRLER… BU BİR ANAYASAL SUCTUR BU DURUMA KESİNLİKLE BİRİLERİ MUDAHALE ETMESİ GEREKİR.. EVET BİLİYORUZ İŞ VEREN TARAFINDAN HANGİ SENDİKAYA ÜYE OLDUGUMUZ GÖRÜLEMİYOR FAKAT ÇELİK İŞ ÜYELERİNİ GÖREBİLİYOR VE İŞ BİRLİĞE HERZAMAN HAZIR..!!!!H 0
  • Realist 02 Temmuz 2015, Perşembe 18:24:09 Kriterler herkes icin uygulanmali fakat teori ile pratik arasinda fark her yerde var. 2
  • Hr 02 Temmuz 2015, Perşembe 17:36:01 Thy Sabiha Gökçen de bulunan uçaklar yüzünden girememiştir listeye...ikram da dünya da ilk 5 e girersin ama güvenlikte yeterlilikte nerdesin eyy tehayee... 4
  • easa ftl 02 Temmuz 2015, Perşembe 17:25:03 Subatta subpart q uygulamasina gecilecek diyorlardi third country opr. Buda mi kasim 2016 oldu?? 0
  • THY ? 02 Temmuz 2015, Perşembe 17:04:38 THY yetki alamadı mı diye anlayacağız bu yazıyı ? 0
    • Evet 02 Temmuz 2015, Perşembe 21:10:09 Evet.. şimdilik alamadı eksiklerini tamamlayana kadar da alamayacak diye de anlayabiliriz.. 1
  • Easa pilots 02 Temmuz 2015, Perşembe 15:51:31 Emirates, delta ve diger firmalarin Easa uyum diye bi derdi yok ama Turk firmalarin olmali, 5
    • Easa Engineer 02 Temmuz 2015, Perşembe 16:22:12 Emirates ve Deltanında en az diğerleri kadar hatta daha fazla ihtiyacı var. Bu şirketler avrupadaki meydanlara daha çok uçmakta ve bakım organizasyonu yapmakta.Bu meydanlarda bulgu yememek için Easa kriterlerine ne yazık ki uyum sağlamaları gerekmektedir. 1
    • Para 02 Temmuz 2015, Perşembe 17:32:29 Arap verir parayı alır belgeyi 4