DHMİ elektronikçilerinin isyanı; 'Lisansımızdan elinizi çekin'

    Çok beğenilenler

  • dhmi 14 Şubat 2021, Pazar 14:31:52 SİZ SİVİL HAVACILIK GEN MÜD. VEYA DHMİ ÜSTÜNDE MİSİNİZ Kİ BİZİM LİSANSIMIZ DİYORSUNUZ HEPİMİZ DEVLETİN MEMURUYUZ , HEM GENEL MÜDÜRÜN ÜSTÜNDE BİR MAKAM MIDIR ELEKTRONİK DAİRE BAŞKANI Kİ ONDAN İZİN ALACAK 46
    • Statüko 14 Şubat 2021, Pazar 17:18:28 Deģişim zordur, yeniyi kabullenmekle yaşamın zorlanacağı,sana bahşedilenin elinden kayıp gideceği kaygısı düşüncelerini kemirir durur.SHGM Atsep Lisans Yönetmeliģini zamanında bahşedilen imkan ile istediģiniz şekli verdiniz.Ama bu demek değil SHGM ATSEP Lisans Yönetmeliği değiştirilemez.SHGM ve DHMİ bilirkişileri oturur inceler oluruna bakar.Bu arada 2 kişi ile davet edildiğiniz toplantıya 5 kişi gitmek ne ya.Yavuz hırsız ev sahibini bastırır misali. 2
    • Tapu 14 Şubat 2021, Pazar 22:02:19 Bunların ağabaları kurumda bir tek ATC çalışıyor diyordu tazminat kulenin hakkı havasahası tapulu malımız bunlarda lisansı tapulamışlar 4
    • Atsep 14 Şubat 2021, Pazar 23:04:04 Haklısınız bu yüzden tüm personele ATC lisansı verilsin konu kökten çözülür.Sonuçta tüm personel şöyle yada böyle ATC ye hizmet ediyor. 3
  • Dhmi Elektrik 14 Şubat 2021, Pazar 12:40:02 Siz ne bencil sadece kendini düşünen çıkarcı insanlarmışınız ya ortada bir adaletsizlik varsa bunu görmezden gelmekte adaletsizliğe ortak olmaktır 78
    • Atsep 14 Şubat 2021, Pazar 13:01:07 Asıl bencillik hakkı olmayan atsep lisansını istemek 29
    • CNS 14 Şubat 2021, Pazar 13:32:27 İstediğiniz üst gruptan tazminat almaksa talep edersiniz, ancak ATSEP Lisansı CNS Elektronik Sistemleri Mühendisi-Teknikeri-Teknisyenine aittir. 30
    • ATSEP 14 Şubat 2021, Pazar 13:46:26 Tazminat oranınızı artırın Tazminat gruplarında birinci gruba geçmek için çabanızı gösterin “ Ama “ size ait olmayan bir lisans için adaletten bahsetmeyin * Kesintisiz enerji * sağlıyorlarmış zaten o enerji devamını sağladığın için maaş ını veriyorlar. Havalimanında baraj kurdunuzda bizim mi haberimiz yok.. Enerji sağladığınız için Lisans verilecekse TEDAŞ sizden daha çok hakediyor. 25
    • Atsep 14 Şubat 2021, Pazar 14:27:48 Sayın elektrik personeli arkadaş, öncelikle biz elektronik personelleri tazminatlarımızı ATSEP lisansından önce almıştık YPK kararı ile, dolayısı ile tazminat konusu başka bir çalışma gerektirir ayrıca sizi temenni ederimki tüm elektronik personeli tüm DHMİ personelinin teminatları en yüksek seviyeden almasını istemektedir,lütfen olayları birbirine karıştırmayınız. Biz ATSEP liler bu konuda sadece ve sadece meslek onurumuzu koruma derdindeyiz bizim sorunumuz para değil. Ayrıca defalarca belirttik sizlerde kendi meskenlerinize dair lisanslar alabilirsiniz ve biz bu konuda dilerseniz yardımcı olabilisiz. Eğer lisansla tazminat alabileceğinizi düşünüyorsanız bence ATC lisansı alın neticede ATC birimlerinde sayısız power splay ve klima mevcut, hem garanti tazminat alırsınız. 35
    • Elektrik 14 Şubat 2021, Pazar 20:04:06 Atsep lisansı sanki ellerinden alınacak , sanki itibarlari bozulacak..Bu endişe korku neden ? Tahmin edeyim , geciken adalet yerini bulacak bu arkadaşlara da çok fena kapak olacak. 3
  • Tüm yorumlar

  • havacı 15 Nisan 2022, Cuma 09:03:26 kardesim birbirimize resetci falan diye lakap takmayalım hepimiz bukurumda saygınligı hakediyoruz kuleci kendi görevini yapsın diger birimlerde görevin layıkıyla yapıyor kimse kimseden üstün degildir herkezin görevinin önemi vardır insallah alırsınız lisansları sonucta bir ucagın ınısı vekalkısı hepimizin sorumlulugundadır birimiz olmazsak halkanın teki kopar ozaman ıyı olmaz hayırlı ramazanla butun arkadaşlarıma 0
  • Atsep 02 Mart 2021, Salı 21:59:34 Arkadaşlar neden personellerimiz bir lisans uğruna birbirini yiyor hepimiz bu zincirin bir halkasıyiz çalışmamız ünvannlar arası maaş farkının kapatılmasi yönünde olsa daha iyi olmaz mı.ben daha çok hak ediyorum bu lisansı diyerek bir yere varamayiz 5
  • Ağlamayın 17 Şubat 2021, Çarşamba 13:51:58 Bunlarda Halil Sezai'ye bağladılar. İsyaaaaan. ATSEP benim vermem. 6
  • Hava Trafik Kontrol 16 Şubat 2021, Salı 16:46:59 Tüm personel atclerden nefret ediyor ya hani. İşte biz de bu gibi durumlarda çatışmanızı uzaktan keyifle izliyoruz. Yiyin birbirinizi 5
  • alyans 16 Şubat 2021, Salı 14:33:43 Aim lisans alırken niye siz lisans alıyorsunuz, herkese lisans mı olur demediniz? Kimin lisans alıp alamayacağına atsepçiler mi karar veriyor? Siz alırken iyi ama elektrikçi alırsa işi sulandıralım diyorsunuz. 8
  • başgan 16 Şubat 2021, Salı 14:31:59 Talebiniz alınmıştır,istediğiniz kurum oluşturulmuştur,iyi günler dileriz... 1
  • osman bey 16 Şubat 2021, Salı 14:31:03 Cns'de hiçbir firmayla bakım sözleşmesi yokmuş.İşiniz gücünüz yalan dolan olmuş. Elektronik daha yeni italyan firmasıyla 3 senelik bakım sözleşmesi imzalamadı mı? 3
  • tarif 31 16 Şubat 2021, Salı 14:28:36 biriniz gidip fındık bahçesi birinizde gidip muz bahçesi işletin / 1
  • gözcü 16 Şubat 2021, Salı 14:27:13 hüseyin başgan tgsden geldi,özel firmalara pabuç bırakmaz,sen hiç endişelenme gözen kardeşim^3 0
  • follow you 16 Şubat 2021, Salı 14:25:24 aim lisans aldıktan sonra apron niye alamasın ki_. 2
  • dayılar 16 Şubat 2021, Salı 14:24:17 resetçiler atsep aldıktan sonra makinecilerin uçak lisansı alması gayet normal 1
  • bikoz 16 Şubat 2021, Salı 14:22:42 çünkü artık derneklerin başına türkiye ibaresi koymaya cumhurbaşkanı karar veriyor 0
  • Teknik İşletim 16 Şubat 2021, Salı 14:17:52 Havalimanlarında Elektrik bünyesinde bulunan teknik işletim personeli Terminal Elektrik işlerine ve AG Elektrik işlerine bakmaktadır. Hava Seyrüsefer İstasyonlarının Güç Sistemlerine, UPS ve Elektrojen Gruplarına eğitimli DHMİ personeli bakmaktadır. ICAO ATSEP Eğitim dokümanında da yer alan bu hizmet alanlarının eğitimleri DHMİ Elektrik biriminin eğitmenleri tarafından verilmektedir. Seyrüsefer İstasyonlarının topraklama ölçümleri ve YG kontrol işlemleri DHMİ Sorumlu Elektrik Mühendisleri tarafından yapılmaktadır. DHMİ Elektrik Personeli ATSEP lisansı alması durumunda çalışma düzeni aynı şekilde devam edecektir. 2
  • elbab 16 Şubat 2021, Salı 14:14:17 çok merak ediyorum.diyelimki genel müdür shgm ile konuştu ve.atsepin içine elektrik ve makineyide koydu.ne yapıcaksınız.genel müdürede elinizi çekin mi diyeceksiniz. sonuçta karar vericie makam genel müdür.ne dese o olur. 2
  • dhmi 15 Şubat 2021, Pazartesi 23:15:51 Diğer birimler için küçümseyici olarak jenaratör yağlarını bile dışarıda yaptırmak demiş biz kendimiz yapıyoruz ve işleri hep teknik işletime yapıyorsunuz bir zamanlar Sizin de lisansınız yoktu lisans olduktan sonra bütün terminal işlerini ,terminal elektronik birimi kurularak o birime devrettiniz o halde sizin çoğu yerde personel sayınız diğer birimlerin 2 katına ulaştı bize de yeterli personel alınsın bizde teknik işletim istemiyoruz bizde sizin birim gibi olup işimizi pekala yaparız 1
  • IGA ATC 15 Şubat 2021, Pazartesi 21:59:55 Profesyonel bir işletmeyle çalışmak ne kadar harika bir hismiş ey meslektaşlarım. Pilot ciddiyetinde ve bilgisinde aproncular, telefona bakan birimler, saygılı elektirikçi ve arffler. Allah sabır versin sizlere. 8
    • agi cta 16 Şubat 2021, Salı 14:15:38 Sayın iga atc Elektroniği saymamışsınız,onlar saygılı değil mi_? sadece ciddi olanlar aproncular ve elektrikçiler mi_? 0
    • IGA ATC 18 Şubat 2021, Perşembe 21:33:40 Aim ve elektronik zaten dhmi personeli olduğu için yazmak istemedim. Gayet özverili çalışıyorlar bir problemimiz yok. 1
  • atsep 15 Şubat 2021, Pazartesi 19:03:53 elektrik mi :)))) 6
  • Eloktrkcu celal 15 Şubat 2021, Pazartesi 16:41:47 Jeneratör yağını piyasaya yaptiran , arızalı ups kartini bile sök tak yapamayan elektrikciler butun gün işi gücü yok elektronik personelimi küçümsuyor.taseron personeli birakin biraz kendiniz calisin su interneti bir rahatlatin .isi gucu taşeron yapsin siz internette devletin elektonikcisini kucumseyin 20
    • ATSEPLİ 15 Şubat 2021, Pazartesi 18:36:02 Elektronikçi ne iş yapar? Her işe taşeron firma personeli (teknik işletim) koşar. Arıza durumunda firmasına çağrı açar. Veya Ankaradaki arıza ekibi gelir sorunu çözer olmadı sigorta kapsamında yapılır. ATSEPLİ elektronikçi sadece bir müdür edasıyla çalışır ve KOCAMAN maaşlar alır. Eline hiçbir şeye sürmeden. Şurda bir sıkıntı var desen BEN ATSEP’im benim görevim değil der. Neden bakmaz çünkü TAZMİNATI DÜŞER VE ÇOK ÜZÜLÜR. BU DA BÖYLE BİLİNE!!!!!!!! 3
    • Zeytin yağ 15 Şubat 2021, Pazartesi 19:12:17 Jeneratör yağ yapma nedir? Kafanızdan iş uydurmuşsunuz, kendinizi rezil etmeyin. 1
  • Aklım Almıyor 15 Şubat 2021, Pazartesi 16:16:26 İnsanlara hakaret etmeyi marifet zanneden ....Aklım almıyor demişsin zorlama OLMAYAN şey almaz bir şeyi... 0
  • Düzeltme 15 Şubat 2021, Pazartesi 16:13:46 Yalnız bir yanlışlık var. SHGM'de olan ATSEP Revizyon toplantısı HAVELTED'in katıldığı bir toplantı değil. DHMİ Genel Müdürlüğü ve SHGM koordinesinde Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, İşletme Dairesi Başkanlığı ve Elektronik Dairesi Başkanlığının bir araya gelerek yaptığı resmi bir toplantıdır. Toplantıda görüşler ortaya koyuldu. Elektik, İklimlendirme ve Veri İşleme Personelinin de ATSEP Lisanslandırılması konuşuldu. Kurumumuzda uzun yıllardır kanayan bir yaraydı inşallah son bulacak. Buna öncülük eden Genel Müdürümüz Hüseyin Keskin beye teşekkür ediyorum. Hayırlara vesile olsun. 7
  • Dhmi 15 Şubat 2021, Pazartesi 14:38:19 Lisansı alan elektronikçi arkadaşların hepsi hak ederek almış gibi diğer birimlerin almasına engel oluyorlar aklım almıyor. Hasbelkader meslek lisesinden veya 2 yıllıktan mezun olup bırak İngilizceyi Türkçe okumak ve konuşmakta bile güçlük çeken adamlar kendilerini lisans sahibi olduk diye nimetten sayar olmuş kurumda. Herkes biliyor 10 kişiden 2 tanesi işin hakkını vererek çalışır 8 kişi ise internet, borsa, okey, maç izleme ve çay içmeyle mesai geçirir. Bütün gün Facebook ağalığı yapıp kendini kanaat önderi sayacak kapasitesizler ne zaman çalışıyor acaba merak ediyorum. Kurumun yöneticilerinin çoğu aöf mezunu. Birilerinin rüzgarını arkasına alan bir yerlere gelip, kpssden derece yapmış, iyi okullardan mezun olmuş işini hakkıyla yapmaya çalışan memura yönetici oluyor. Balık baştan kokar bu kurumun yapısı da kokuşmuş. Özelleştirme artıkları torpille gelmiş kendini bir şey sanıyor. Birimler arası dostluk yerini rekabete bırakmış. Yılda 2 ay çalışan internete fotoğraf atıp reklam yapma peşinde. Adam da haklı o kadar nadir işe yarıyor ki bu anı ölümsüzleştirmek istiyor. Kimse nadiren de olsa karşılığında maaş ve haklarını aldığı işler için alkış beklemesin. Devlet yapısı olmasa kurumun yarısından çoğu vasıfsızlıktan kapı dışarı edilir. Lisansın er ya da geç olacak özelleştirmede sigorta olacağını bildiğinizden savaş veriyorsunuz. Her işi kendinizin 1/4ü maaşa çalışan hizmet alımına yıkıyorsunuz. Kimse kendini bulunmaz hint kumaşı sanmasın. Bu kurum sizin sayenizde değil size rağmen işliyor. 13
    • Arif 15 Şubat 2021, Pazartesi 16:38:55 Makine elektrik hizmet alimi yapıp işini taşeron teknik personele yaptırır.dhmi elektronik taseronu yoktur her isi kendi yapar siz hangi elektronik ünitesinde taşeron personel gördünüz 12
    • Taş Erol 15 Şubat 2021, Pazartesi 19:13:57 Elektroniğin taşeronu yokmuş, güldürmeyin adamı:-) smarttaki italyanlar taşeron değil mi:-) 0
  • utanmayacak mısın 15 Şubat 2021, Pazartesi 13:58:57 Sözde kendilerinin sistemi olan ancak arızasını çözemediği için makineci ve elektrikçilerden hizmet dilenenler, yarın tarih tekerrür ettiğinde yüzünüze bakacak bir personel olacağını mı zannediyorsunuz. Bu süreç bir şekilde sonlanır ama yarın ne yapacaksınız çok merak ediyorum. Hadi hodri meydan... 16
    • Arif 15 Şubat 2021, Pazartesi 16:05:14 Senden hizmet dilenen adamin aklina şaşarım.ups arızalı kartini bile.firmaya degistiren jeneratör yagini bile.firmaya degistiren hizmet satin alma calisip kendi keyfine bakan adam sen .hangi cns sistemini cozebilirsin.capin yeter mi senin cns sistemi bakim arızalarına. 9
  • vay be... 15 Şubat 2021, Pazartesi 13:42:32 Basit bir derneğin bilgisizlik ve ukala tavırlarlarla bir bildiri yayınlaması belki onları destekleyen ve onlar gibi olan bir avuç mutlu azınlığı mutlu edebilir ama yaşananlar gerçekten komedi filmi gibi. Siz kim oluyorsunuz ki Genel Müdürümüzün direktifleriyle oluşturulan bir toplantıyı maniple edebiliyorsunuz. Öncelikle haddinizi, yerinizi bilin, kendinize gelin. Siz kim oluyorsunuz ki bizim yazışma yaptığımız kuruluşları sorgulama cüretini gösteriyorsunuz. Yaptığınız işler kurum iç barışına zarar vermekle birlikte ayrıca kurumsal hiyerarşiye de zarar vermektedir ve disiplin işlemi gerektirecek bir fiildir .Size söyleyeceğimiz şudur ki ne yaparsanız yapın sesiniz sinek vızıltısından öte geçmez ve tarafımızca malum olan adaletsizlikler değerli yöneticilemizin de yardımıyla inşallah yakında çözülecektir. Siz de DHMİ tarihinde hep bir kara leke olarak kalacaksınız. 13
  • Şeref KOCAMAN 15 Şubat 2021, Pazartesi 13:38:13 Bu durum duygusallığı götürmez. Çayı kahveyi bir tarafa bırakalım sonra gene beraber içeriz. Öncelikle Atsep'in açılımına bir bakalim (Air Traffic Safety Elektronics Personnel-Hava Trafik Güvenlik Elektroniği Personeli) Görüldüğü gibi burada sadece elektonikçiler kastediliyor. Diğer bölümlerde de hiç kimseye lisans almayın denmiyor ki. Herkes kendi disipliniyle ilgili lisans alabilir. Dernek yazımız dikkatlice okunduğunda bu noktaya özellikle parmak basılmış. Derneğimiz tabir caizse kıskançlık yapılıp karşı konuluyormuş intibaı verilerek töhmet altında bırakılmak istenmektedir. Bu büyük bir haksızlıktır. Ben derneğimizi en kalbi duygularla kutluyorum böyle bir yazıyı gündeme aldıkları için emeği geçenleri kutluyorum. 14
    • Hava trafik? 15 Şubat 2021, Pazartesi 19:19:28 Atsep kelimesinin açılımında elektronik geçiyormuş, bu nedenle de bu lisans sadece elektronikçilerinmiş.. Hava trafik kontrol merkezinin de açılımına bakılırsa bina da sadece hava trafik kontrolörlerinin çalışması gerekir. Ama bina da hava trafikçiden çok diğer personel var.. 5
  • ATSEP 15 Şubat 2021, Pazartesi 13:21:12 Daha meydanlardaki elektrik işlerini teknik hizmet alımı personeline yaptırıyorsunuz sonra gelmiş burada caka atıyorsunuz. Siz işi değil işin reklamını yapıyorsunuz. 9
    • MEYDANLARDAKİ 15 Şubat 2021, Pazartesi 18:39:56 Tüm işler teknik işletim personeli ile görülür. Diğer tüm personel müdür gibi oturur. Kaldırın teknik işletimi havaalanları kaç gün açık kalır. 1
    • Italiano 15 Şubat 2021, Pazartesi 19:20:27 Siz kime yaptırıyorsunuz? Italyanlara mı yoksa türklere mi? 1
    • Italiano 15 Şubat 2021, Pazartesi 19:20:29 Siz kime yaptırıyorsunuz? Italyanlara mı yoksa türklere mi? 1
  • Dost bildiklerim 15 Şubat 2021, Pazartesi 12:08:54 Ulen beraber yemek yedik,beraber çay demleyip içtik, aynı serviste işe gelip gittik,aynı camiden cenazelerimizi kaldırdık,ne ara bizi dışladınız hiç anlamadık 14
  • Dhmi fatihi 15 Şubat 2021, Pazartesi 11:28:12 Vah canım DHMİ vah. Ne hallere kaldın böyle. 5
  • Malum face grubunda 15 Şubat 2021, Pazartesi 10:53:14 Hala atsep var mı merak ettim ben ayrıldım göremiyorun 3
    • El cevap 15 Şubat 2021, Pazartesi 19:21:13 Verecek cevabı olmayanlar face grubundan ayrıldılar 1
    • El cevap 15 Şubat 2021, Pazartesi 19:21:16 Verecek cevabı olmayanlar face grubundan ayrıldılar 1
  • AYT 15 Şubat 2021, Pazartesi 09:06:43 Siz Antalya istasyonundaki gereksiz ihtiyar tayfasini bir emekli edin 3
  • Aviation 15 Şubat 2021, Pazartesi 08:47:57 Tüm DHMi çalışanları havacilik için hizmet etmektedir. Bunun reset atani da aynı makinesi de memuru da. Sayımız az değerimiz, maasimiz çok olsun düşüncesinden vazgeçilmeli... birlikten güçlük doğar... 4
  • Hava Kara 15 Şubat 2021, Pazartesi 07:43:09 Hava-Kara ayrımı bir an önce yapılmalı. Bu şekilde devam edilirse bu tartışmalar bitmez ve herkes hak iddia etmeye devam eder. 1
  • ESB'ye cevap - ATSEP 15 Şubat 2021, Pazartesi 01:19:11 Havalimanlarında bütün elektrik sistemlerini kime baktırıyorsunuz? Kaç tane bakım anlaşmanız var? Kendinizin baktığı kaç sistem var? Vatan millet deyip bütün işlerinizi firmalara yaptıran devletin öz kaynaklarını firmalara peşkeş çekenler kim? Bütün CNS sistemlerin bakımları birebir ATSEP'ler tarafından yapılıyor. Teftiş sizin ne iş yaptığınızı araştırsın bence. 2
    • Bakmak derken? 15 Şubat 2021, Pazartesi 19:23:20 Bakımlar derken, nasıl yani? Cihaz yerinde duruyor mu diye bakmak mı? Size teknik hizmet bile yetmemiş, italyadan adam getirtmişsiniz. 0
  • Eşref 15 Şubat 2021, Pazartesi 01:01:57 İlim ve unvanlar mali umumidir. Kişilere ve zumrelere münhasır değildir. 0
  • Office Excel 15 Şubat 2021, Pazartesi 00:41:29 Memur kadrolarina da biran once aim veya atc lisansi hangisinin prosedürü kolaysa verilmeli gih bulunan bütün memur unvanlı personel bu lisanslari alip 1. Gruptan tazminat yapilmali bu adaletsizlik boylelikle son bulmalı 5
    • Bence 15 Şubat 2021, Pazartesi 16:01:22 Herkese pilot lisansı alalım uçak kullanmasa da olur. Pilot tazminatı daha yüksek. 2
    • Sulandırma 15 Şubat 2021, Pazartesi 19:24:31 Işi sulandırmak için memura atc lisansı verilsin vs yemezler bunları, konumun bununla ilgisi yok, insanları manipule etmeyin. 0
  • ATSEP 15 Şubat 2021, Pazartesi 00:21:18 Aslında o zamanki yönetim istemiyordu. Genel müdür yokken vekaleten SHGM’ye resmi yazı ile gönderiliyor. Bunu o. ü. Eln.dşk v. Olarak yapıyor . Durum ortada. 0
  • ATCO 14 Şubat 2021, Pazar 22:49:46 Bir Hava Trafik Kontrolörü olarak aktif trafikte çalışırken sistem arızaları ile karşılaşma tedirginliğini üzerimizden alacak mi bu Lisanslamalar yada aldı mı? Şu ana kadar alamadı. Umarım bu işi hep beraber layığıyla yapabilecek son derece teknik bir kurumumuz olur ve dedikodu kazanından kurtuluruz. 2
  • Aim 14 Şubat 2021, Pazar 22:28:17 Yiyin birbirinizi yaşasın atce 1
  • Kibirli 14 Şubat 2021, Pazar 22:23:10 Limanda elektronikçi bir arkadaşa yeni başlayan diğer bir elektronikçi arkadaşı sordum cevabı aynen şu o elektronikçi değil terminalci 0
  • Havelted 14 Şubat 2021, Pazar 20:54:15 Neden diğer büyük dernekler gibi başında T harfi yok 3
  • Atsep in E si 14 Şubat 2021, Pazar 20:48:35 Açılımı ne bilen var mı??? 1
    • Atsep 15 Şubat 2021, Pazartesi 16:03:12 Air traffic safety Electric personel 1
    • Echo 15 Şubat 2021, Pazartesi 19:26:47 Elektrik mühendisleri odasının adında elektrik geçiyor ama niyeyse elektronik mühendisleri ve bilgisayar mühendisleri de oraya üye olabiliyor. 0
  • Tunahan 14 Şubat 2021, Pazar 19:23:55 Aynı şartlar altında benzer puanlarla atandık sizin diğerlerinden bir artınız yok.Yapılan yanlış yıllardır devam ediyor. YETER ARTIK! 3
  • yazık 14 Şubat 2021, Pazar 19:14:10 Elektronik içerisinde ne çok bencil insanlar varmış çok yazık elektrik neden elektronikten az para alsın ki siz bu haksızlığı savunuyonuz bu haksızlıktan mamalanıyonuz ya ne diyim çoluğunuzdan çocuğunuzdan çıksın 1
  • Hasan 14 Şubat 2021, Pazar 19:04:47 Duyan da ellerinden lisanslarını alıyorlar sanır. Diğer teknik personelin de bu lisansı alıp alamayacağı, alma hakları varsa ülkemize ve personelimize bir gelir sağlayacağı aşikardır. Bir dernek ne oluyor da sanki karar verici merciiymis gibi ortalığı karıştıriyor. Devletin kurumları ve yetkili irade varken bu şekilde baskı olustirmak, heleki kendilerine ve elektronik personeline bir zararı olmamasına rağmen, çok elim bir kafa yapısının ürünüdür.. bu açıklamayı yapan kişinin veya kişilerin nezdinde elektronik personelini zan altına almamak lazım. Allah akıl fikir versin 2
    • Hasan 15 Şubat 2021, Pazartesi 15:58:37 Sende biz almıyorsak aim atc almasın dedın unuttun mu gün geldi keser döndü sap döndü 1
  • Ne lisansmış arkadaş ya 14 Şubat 2021, Pazar 18:31:39 Doğru dürüst sınav yok,doğdu dürüst sağlık kontrolü yok,ingilizce yeterlilik dersen hiç yok eee ben niye alamıyorum ? Neyim eksik? 0
  • Atseplielektrik 14 Şubat 2021, Pazar 18:23:16 Lisans Elektrik personeline verilmeli. 5
  • Tronikçiler 14 Şubat 2021, Pazar 18:11:20 Bunlar sanat okulunda da böyleydi iyi bilirim 8
  • Ne yazık ki 14 Şubat 2021, Pazar 18:02:52 Bütün bu yaşanan sıkıntıların en önemli nedeni zamanında Ankara da görev yapan eskimiş elektrik personelinin hakkına sahip çıkmamasından kaynaklanmaktadır. Hakki olan ATSEP lisansını alamamış, elektronikçi arkadaşlar Daire Başkanlıklarını kurarken kendi idarelerini bile başkalarına teslim etmişlerdir. Şimdi haklı talepler ortaya çıkınca başkaları kendi saltanatlarına sıkıntı olacağını düşünerek buna engel olmak istemelerini normal karşılamak gerekir. 0
  • Lütfen 14 Şubat 2021, Pazar 17:02:33 Sosyal Medyada DHMİ Elektrik personelini ve yaptığı hizmeti aşağılayan, DHMİ Elektrik Personeline hakaret eden, kötü söz söyleyen ve gerek yazı içeriği ile gerek imla ve yazım yanlışları ile Kurumun imajını zedeleyen aleni açık profilli Elektronik Teknisyenleri, Teknikerleri var. Sizi böylesine hırçınlaştıran, sizden olmayanları 2. sınıf görmenizi sağlayan, sizden olmayanlara istediğinizi söyleme hakkını veren nedir? Hepimiz DHMİ personeliyiz. Yaptığımız işler farklı ama hizmet verdiğimiz alan aynı. İş arkadaşıyız. Görev arkadaşıyız. Lütfen kırıcı olmayalım. 2
  • DHMİ 14 Şubat 2021, Pazar 16:57:01 İnanıyorum DHMİ Genel Müdürümüz Sn Hüseyin Keskin, bir derneğin DHMİ kurumunu hedef alıcı, küçük düşürücü açıklaması ve de kural koyucu tavırlara bürünmesine, talimatlar yağdırmasına gerekeni yapacaktır. Ne demek teamüllere aykırı, izinsiz habersiz? Genel Müdür sizden, dernekten izin mi isteyecek? 3
  • lisanscanavari 14 Şubat 2021, Pazar 16:37:35 sadece atsep lisansi verilmemeli, ucak teknisyenlerinin tip lisanslari da verilmelidir. a, b1, b2, c...x,y ve z. 2
  • ESB efendi 14 Şubat 2021, Pazar 16:18:04 Elektrikçi sayısından fazla teknik destek var elektrik ve makina biriminde her türlü işi teknik destek yapıyor yemeğinizi çayınızı dahil kendi işinizi bile başkasına veriyorsunuz kalkmış reset den bahsediyor. Ups bakımı dışardan regülatörlerin bakımı firmadan jeneratör bakımı dışardan gelmiş elektronik birimini sorguluyor... Madem ATSEP lisansı sizindi daha önce neden almadınız Elektronik hakkı olanı aldıktan sonra mı aklınız başınıza geldi. Güler misin ağlar mısın...İstanbul Havalimanında bir tek makina ve elektrik personeli yok.. Önce işinize bakın...Hadi ordan sizi Havadan ATSEP olmak isteyenler... 4
    • Smartix 15 Şubat 2021, Pazartesi 19:29:30 Smart binalarında çalışan italyan firma personeli elektrik işi mi yapıyor yoksa elektrik makine işi mi yapıyor? 1
  • Aim lisansi 14 Şubat 2021, Pazar 16:08:05 Eşit işe eşit lisans aim memuru lisansi dhminofis apron calisanlarina da verilmelidir .torpilini bulan meslek gruplarına degil 3
  • Hakkiki Atsep Sertifika yı baban mı üretti 14 Şubat 2021, Pazar 16:03:11 Adamlar atsep sertifikasını sanki kendileri Türkiye'de oluşturmuşlar gibi konuşuyorlar. Siz daha ne aldığınızı bile bilmiyorsunuz 5
  • Yedeği aç arızalı cihazı kapat Reset at(Atsepliler) 14 Şubat 2021, Pazar 15:59:30 Görende elektronik personeli çok iş yapıyormuş. Bir cihazınızın onarımını bile yapamıyorsunuz. ya reset atıyorsunuz ya da yedeği devreye verip firma çağırıyorsunuz. Bunu sertifika sayesinde yapıyoruz Bir de demeyin. Sanki babanızın Öz malı. Siz bu hikayeleri ancak dışarıdakiler ne anlatırsınız. Iş yapmıyorsunuz bari başkalarını emeklerine de saygı gösterin. Engel olmayın 4
  • Soruşturma 14 Şubat 2021, Pazar 15:51:19 İnanıyorum ki kanunsuz bir şekilde Genel Müdürlüğümüz yetkisini gasp etmeye çalışan, dezenformasyon yapan oluşumlar hakkında hem adli hem de idari soruşturma başlatılacaktır. 4
  • Hans 14 Şubat 2021, Pazar 15:19:39 Hep bu hans yüzünden oldu bu işler 0
  • Çözüm 14 Şubat 2021, Pazar 15:17:47 Kurum her çalışana atc lisansı versin ama herkes kendi biriminde çalışsın böylece tazminat sorunuda ortadan kalkar lisans sorunu da çözülür avrupaya da örnek olmuş oluruz onlar zaten boşuna seyrüsefer ve işletme hizmetlerini ayırmışlar bizi örnek alıp tekrardan birleşirler 1
    • Trol 15 Şubat 2021, Pazartesi 19:30:37 Konuyla ne ilgisi var? Askerler atc lisansı isterse o konuya yaz bunu! 0
  • Gozen 14 Şubat 2021, Pazar 15:15:56 Dunden beri ne tantana koptu yav.ama makine elektrik bilgisayar atsep lisans yönetmeligine dahil edildiği zaman igaya tava sabiha Gökçen havalimanına binlerce personele lisans çıkartma masrafi cikinca. Bu havalimanı isletmecileri asil tantanayi o zaman koparir memur kesimi kimsenin umranda olmaz.gelismeleri heycanla takip ediyorum 4
  • dhmi 14 Şubat 2021, Pazar 15:12:50 dhmi ( makina ,elektrik ,bilgi işlem) birlikten kuvvet ayrılıktan felekat doğar. siz ayrılığı biz birlikteliği savunuyoruz hiç bir emek zayi olmaz bu makamların sahibi siz değilsiniz 1
  • Mete 14 Şubat 2021, Pazar 14:18:50 Hammurabi kanunu mu ki ,atsep lisans yönetmenliğinden bahsediyoruz.Tamamen yeniden yazılabilir,revize edilebilir veya kaldırılır.Hiçbir dernek ,karar verici DHMİ ve SHGM den üstün değildir. 34
    • Atsep 14 Şubat 2021, Pazar 23:06:38 Tamam işte bizde onu diyoruz neden illede ATSEP lisansı sizde kendi lisansınızı yazın alın,sonrasındada ordan tazminata doğru yürürsünüz. Hayırlı olsun. 2
  • Atco 14 Şubat 2021, Pazar 14:17:37 Bu iş mahkemede biter o da Danıştay falan derken uzar. Kazanan kim olur bilemem. Bir kapı bulunca biz kaçarız aradan siz devam 20
    • Elektrikçi 14 Şubat 2021, Pazar 20:30:16 Dava zaten istinaftan geçti. Tekrar görülecek. Bu son basamak artık. Burdan sonrası yok. Davayı kazanırsak atsep bizim. Sizde anca bakarsınız öyle. 4
  • BT 14 Şubat 2021, Pazar 14:16:10 Şu yazdırdıklarınızı hangi kafayla kabul ettiniz :) gülüyoruz ve lisanlandırmanın elbet olacağına inanıyoruz... 17
  • atsep 14 Şubat 2021, Pazar 13:54:13 avrupa kanunlarında açık yazan maddeye cevap veremeyenler algı oyunu yapma derdinde. 13
    • ATSEPLİ 14 Şubat 2021, Pazar 14:53:20 Aynı dokümanda "bu resmi bir yayın değildir ve EASA, bu belgenin kullanımıyla ilgili risklerden kaynaklanan herhangi bir hasar için sorumluluk kabul etmez.” İfadesi ile herhangi bir bağlayıcılığı olmadığı ve uygulamaya ilişkin hiçbir sorumluluk alınmadığı açık olarak ifade ediliyor. Anlayanına... Kapiş.. 3
  • Arif 61 14 Şubat 2021, Pazar 13:49:12 Fitne fesat dağıtan balon bir Facebook kahramanı ve facede sanki tüm DHMİ çalışanlarını temsil ediyormuş gibi kurulan bir Havaltad grup propagandasını yapma imkanı sağlayan bir kaç insan. Kimse demiyor ki Memurun Güvenliğin ARFF nin sorunu ne.Sendikalar da yetki zamanı yaklaştıkça yer yöne yol alıyor. 29
  • Lisans 14 Şubat 2021, Pazar 13:46:59 Pisti kontrol eden aproncular da artık kontrolör lisansı istiyor!! Düz memurlar Aim lisansı istiyor!! Makine ve Elektrikçi Atsep istiyor!! Yaw he he, zeki Müren de bizi görecek... 42
    • Komiksiniz 14 Şubat 2021, Pazar 16:32:06 Bu ülkede herkesin eğitim alma ve aldığı eğitimin lisansını almaya hakkı vardır. Aim memurunun aldığı Lisansı aproncu alsa, memur alsa ne olacak cebinden mi çıkacak ayrıcalığını kaybetmekten mi korkuyorsun. Senin 3 tane gözün mü var da diğerlerinin 2 tane olsun. Aldığın eğitim oxford mu senin de diğerlerinin türkiyedeki bir okul olsun. Paylaşmayı sevmeyen sen eminim ki bu dünyada sosyal bir yerin yoktur ve aldığın maaş kadar varsın. 10
    • Yav he he 14 Şubat 2021, Pazar 22:15:45 İşine bak git ilaç al karın ağrısı için sanane milletin alacağı lisanstan paradan 4
  • Bir cns ci olarak 14 Şubat 2021, Pazar 13:38:05 Elektrikçi ve makina emekçilerini destekliyorum 23
  • gerçekler 14 Şubat 2021, Pazar 13:36:55 Eurocontrole üye olan tüm ülkelerde seyrüsefer ve havaalanı işletmeciliği ayrılmıştır ve ayrı olmak zorundadır. Tüm bu sorunlar DHMİ'nin bunu yapmamış olmasından ve saçma yapısından dolayıdır. ATC ve bazı elektronik personelinin alması gereken tazminat alakalı alakasız tüm birimlere paylaştırılmakta ve asıl haksızlık ATC'lere yapılmaktadır. Hale bakın ki atc hariç herkes tazminat tartışır olmuş. Olayın özünü anlamayan birimler şimdi başkaldırır hemen ama gerçekler işine gelmez tabi. Tek çözüm seyrüsefer ve işletmenin ayrılmasıdır ama para tatlı tabi kimse yanaşmaz buna yapışırlar paçana 50
    • Eln. 14 Şubat 2021, Pazar 16:15:35 Aynen yoruma %100 katılıyorum.SMART olarak bu kurumdan ayrılmanın vakti geldi de geçiyor.400 Kişiye 12.000 kişi artık ağır geliyor. 1
    • Gerçek 14 Şubat 2021, Pazar 21:47:55 Ülkenin hava sahasını ATC tapulamış bütün parayı verin gözleri doysun 1kişiye 9 dokuz kiş8ye 1 pul bu taksimatı kuzulara kurt yapmaz 7
    • Densiz 14 Şubat 2021, Pazar 22:17:45 Yazının sonuna kadar kendince haklı olabilirsin parçaya yapışmak nedir densiz seni 5
  • Ayıp oluyooo Gençler 14 Şubat 2021, Pazar 13:35:32 Bizde sıkışsak şöyle kenardan köşeden Olma mı 15
  • EVET YETER ARTIK 14 Şubat 2021, Pazar 13:15:51 ''Devlet Hava Meydanları İşletmesi bünyesinde CNS (Haberleşme-Seyrüsefer-Gözetim) sistemlerinin bakım onarım ve idamesinden sorumlu Hava Trafik Emniyeti Elektronik Personelinin (ATSEP) ön yeterlilik, eğitim, lisans ve yetkilendirilmesine'' sığ düşünen tease derneği yazdığınız bu cümlede bile bu hizmeti veren herkesin alması gerektiğini belirtmişsiniz.klima ,jeneratör,yazılım,ups,topraklama ölçümleri olmadan bunları evde dekor yaparsınız ancak sistemlerinizi.....birde sigorta dan sök değiştir tak yapmadan yapın işletmenizide görelim.Elektroniğin iğnesi ve ipliği bile sigortalı.diğer birimler gerçek işletmeci... 20
    • Obdusman 14 Şubat 2021, Pazar 16:05:25 Ne yedirdiler ne içirdiler ki, okuduğunuzu da anlamıyorsunuz.Yazıdaki ifade; " Güç kaynağı ve klima sistemlerini sürdüren personel ATSEP olarak değerlendirilmemelidir." konu bitmiştir, hadi kapatın artık. 5
    • Olcay HERO Yav He He 14 Şubat 2021, Pazar 22:34:13 Teknik destekle işi yürüten Ups i firmadan bakım yaptıran jeneratör bakımını firmaya yaptıran regülatörlerin yazılım dahil ADB gibi firmalara yaptıran elektrak cılar...Elektroniğin yazılımını yapıyormuşlar topraklama ölçüyor muş muş... Diyelim ki size lisans verecekler temel ve yeterlilik eğitiminde ne ders anlatacaklar klima nasıl soğuk sıcak moduna alınır bakımına gelmediğiniz ups ler mi ha şunu anlatayım sana Ups yerine akü kullanıyoruz cns istasyonlarında Bilgin olsun...yukarıda biri yazmış ya TEDAŞ sizden daha çok hak ediyor lisansı 3
    • Atsep 14 Şubat 2021, Pazar 23:19:49 Evet yeter artık tüm klimaları ya şirket personeli yada firmaya yatırıyorsunuz. Ups bakımı yapan bir elektrik personeli arkadaşımı daha görmedim,firmalarla bakım sözleşmesi yapıp geçiliyor. Jenaratör dersen aynı. İş makineleri ve özel maksatlı araçların bakımları da ilgili firmalarını yaptırılıyor sanki , Bunları Bilmesek bu işleri komple siz yapıyorsunuz sanacaz. 2
    • ATSEP 14 Şubat 2021, Pazar 23:23:14 Evet yeter artık. Saydığınız jenaratör,klima, ups cihazlarına bakım onarım sözleşmesi hiç yapmıyorsunuz. Bizde yedik. Lütfen algı üzerinden değil gerçekler kurallar kanunlar üzerinden gidin. 1
    • Atsep 14 Şubat 2021, Pazar 23:24:58 Ayrıca CNS de ki hiçbir sistemin dışarıdan bir firma ile bakım onarım sözleşmesi yoktur. 3
  • Seyrüsefer 14 Şubat 2021, Pazar 13:13:38 Yaşanan olaylar bir kez daha gösteriyor ki "Turkish Air Navigation Service provider" kurumu derhal kurulmalıdır. 8
    • ATSEP 14 Şubat 2021, Pazar 23:26:45 Bence acilen ATSEP in lisans değil ünvan olması hasıl oldu..... 0
  • Engin 14 Şubat 2021, Pazar 13:07:07 ATSEP Elektrik 20
  • Herkese lisans 14 Şubat 2021, Pazar 13:01:14 ICAO tarafından lisanslandırılması gereken personel bellidir. Önce AIM sonra Elektrikçiler... sırada ne var? Uçağa binme lisansı mı? Ve ardından eurocontrol tazminatı mı?! Ya da hepinize hava trafik kontrolör lisansı verilsin! Bu sayede maaşlarda eşitlenir!! Nihai amacınız bu değil mi?! DHMİ'yi bölmeden bu işlerin sonu gelmeyecek. 36
    • Kim 14 Şubat 2021, Pazar 21:50:46 Devlet adına konuşan bir sürü kendini bilmez kurumu bölüyor parçalıyor 4
  • Lisans 14 Şubat 2021, Pazar 12:58:38 Sendikalar uyumasin bu kurumda sadece elektrik makine yok arff buro. Apron bir sürü memur kadrosu var onlarada hava trafik memuru gibi atc lisansi en kotu aim lisansi verilebilir.bir dayanak bulursun ordan tum memur kadrosuna aim veya atc unvanı vermesen bile lisansini verirsin tazminatini iyilestirirsin.sendikalar 2 meslek grubuna değil tum dhmiye yogunlasmali 30
    • Atc 14 Şubat 2021, Pazar 20:26:35 Pardon da ben neden şöförle aynı maaşı alayım kardeş. O zaman doktorla hasta bakıcıda aynı alsın, hakimle mübaşirde aynı alsın. Bi türlü basmadı kafanız. Siz ne hakla o kadar para alıcaksınız? Nasıl utanmadan talep ediyorsunuz hayret ya!!! 0
    • Trol 14 Şubat 2021, Pazar 22:19:30 Hadi ordan trol seni 0
  • Arkadaş iş çeviriciler 14 Şubat 2021, Pazar 12:52:09 Önce sen toplantıya katılman gereken 2 kişi iken neden Genel Müdürlük yazısını çiğneyip 5 kişi katıldın. Neden Daire Başkan Yardımcısı olmaması gerekirken toplantıya girdi. Asıl yüzünüz burda belli oluyor. Siz kimsiniz ki ülke içtihatlarına karışıyorsunuz. "Bu ülke zaten bu Yönetmeliği değiştirecek." Şeklinde kendini aşan ifadeler kullanabilme yetkisini kim veriyor Size. 11
  • Akıllılar 14 Şubat 2021, Pazar 12:47:14 İngilizcesi olan birinin o dokumanların ilgili yerlerini okuyunca tüm gerçekleri görecekleri aşikar. Klavye delikanlıları toplanır buraya birazdan. Bu kadar korkmayın! 3
  • ATSEP 14 Şubat 2021, Pazar 12:41:42 Yukarıdaki linkin "Sayfa: 872 - GM1 ATSEP.OR.100 Scope bölümünde": “It is acknowledged that ‘power supply’ and ‘air conditioning’ systems and equipment can be critical elements of the aviation safety chain and that personnel should be competent in those areas. Personnel that maintain these systems should not be considered as ATSEP. In general, ATSEP do not work on these systems, but rather control and manage the release of power supply and air conditioning systems, to and from operational service.” “"Güç kaynağı" ve "klima" sistemleri ve ekipmanlarının havacılık güvenlik zincirinin kritik unsurları olabileceği ve ilgili personelin bu alanlarda yetkin olması gerektiği kabul edilmektedir. Bu sistemleri sürdüren personel ATSEP olarak değerlendirilmemelidir. Genel olarak, ATSEP bu sistemler üzerinde çalışmaz, bunun yerine güç kaynağı ve klima sistemlerinin operasyonel hizmete verilişini ve hizmetten çıkışını kontrol eder ve yönetir.” denilmektedir. 27
    • Ovalı 14 Şubat 2021, Pazar 13:55:44 Siz kimsinizki elektrigi makineyi yönetiyirsunuz gidin reset atin 11
    • Vatandas 14 Şubat 2021, Pazar 14:30:04 Sıradan bir havacı olarak bu yazıdan anladığım kendini düşünen bir dernek ve kesim var.Bastan sona bir kaç kere okudum okudum okudum ama hiçbir yerinde vatani milleti devleti düşünen bir kelime görmedim.Bu bencillik bu burjuvazi neden ? Cevaplayacak birileri vardır umarım. 18
    • ATSEPLİ 14 Şubat 2021, Pazar 14:55:19 Aynı dokümanın 3. sayfasında "However, this is not an official publication and EASA accepts no liability for damage of any kind resulting from the risks inherent in the use of this document." “Bununla birlikte, bu resmi bir yayın değildir ve EASA, bu belgenin kullanımıyla ilgili risklerden kaynaklanan herhangi bir hasar için sorumluluk kabul etmez.” İfadesi ile herhangi bir bağlayıcılığı olmadığı ve uygulamaya ilişkin hiçbir sorumluluk alınmadığı açık olarak ifade ediliyor. Kapiş:.. :) 1
  • Arif 14 Şubat 2021, Pazar 12:09:17 Elektrikciler makineciler tazminatlarin artırılması icin gidin yeni ypk icin ugrasin.once lisansi alalim sonra tazminata yuklenelim demeniz bosa cabadir amaciniz para ama bunu lisans kilifi adı altinda yapmayin .bir tane gelismis ulke yok ki klima icin ampul degistirmek icin atsep versin.ha başka lisansları vardir kabul ama adı atsep degil. 65
    • ESB 14 Şubat 2021, Pazar 12:58:49 Havalimanlarında ne iş yaptığınızı herkes görüyor. Bir tane cihaza dahi müdahale edemeyip dışarıdan iş satın aldığınızı, adı elektronikci olupta hiçbirşey yapmadığınızı, herkesi küçümseyerek havalarda gezdiğinizi herkes görüyor. Birde derneğinizin kendini ne zannedipte böyle açıklama yapacak cesaret bulmasını DHMI teftiş kurulunun incelemesini istiyoruz. 18
    • MAKİNECİ 14 Şubat 2021, Pazar 15:36:57 havaalanlarında acilen performans değerlendirmesi yapılmalı. Senelik 2 ya da 3 arıza çözüp onu da dışardan firmalara yaptıran, kalan bütün işi diğer birimlerin üzerine atan elektronikçi arkadaşların böylelikle yazmaya toplanmaya karşı çıkmaya fırsat buldukları boş zamanları ortaya çıkar 1
    • ALIN TERİ 14 Şubat 2021, Pazar 16:09:39 Havalimanlarında kim ne iş yapıyor herkes farkında. Bunlar söylenenler tabiki burda kalmayacak ve unutulmayacak.Hep bana Rabbena artık geride kaldı iş bilmez karttçılar. 1
    • Mahmut 14 Şubat 2021, Pazar 19:24:11 Ya siz ne büyük iş yapıyorsunuz ki makine ve elektriği küçümsüyorsunuz resetçiler hiç bir elektronik karttan, cihazdan anlamazlar her şeyi servis yapar üstelik hangi servisi çağıracaksınız onu dahi bilmeyenleriniz var utanmadan sıkılmadan burada başka birimleri kötülüyorsun 1
  • Dernek 14 Şubat 2021, Pazar 11:58:37 Dernekler mi karar veriyor bu işe? Al ben de kurdum ÖZ ATSEP Türkiye Derneği, HAKİKİ ATSEP Türkiye Derneği, ATSEPLileri Koruma ve Yaşatma Derneği 30
    • eu 14 Şubat 2021, Pazar 13:05:46 yarin gel ba$la. 9
    • Cns 14 Şubat 2021, Pazar 14:28:59 Dernek karar mercii değildir elbette. Ama üye haklarını da gözetmelidir. Kimse size lisans almayın demiyor ve karşı çıkmıyor. Oluşturup lisansınızı alın. 19
    • Yorum 23 Şubat 2021, Salı 08:56:20 Hepiniz iş arkadaşısiniz.Kimse kimsenin elinden lisansını almıyor.Genel geçer kuralların uygulanması isteniyor.İs arkadasinin lisans almasını istemeyen bilemiyorum. 0
  • Destek 14 Şubat 2021, Pazar 11:53:11 Elektrik Güç Sistemleri, Elektrojen Grupları ve Kesintisiz Güç Kaynaklarına hizmet eden Elektrik Personelinin ATSEP Lisansı alması konusunda destek veren Ulaştırma Memur Sen, Türk Ulaşım Sen, Birleşik Taşımacılık Sendikası ve Ulaşım Havacılık Sendikası yetkililerine teşekkürler. 29
  • Lisans 14 Şubat 2021, Pazar 11:49:55 Bu lisans dernek lisansı mı? 19
  • Toplantı 14 Şubat 2021, Pazar 11:48:36 Arkadaşlar SHGM nezdinde yapılan toplantı dernek toplantısı değildir. Konuyu yanlış anlamışsınız. DHMİ Genel Müdürlüğünün girişimleri ile başlatılan ATSEP revizyon çalışmaları kapsamında RESMİ bir toplantıdır. Bu zamana kadar çözülmemiş olan personelin ATSEP sorununu çözmek üzere yapılmıştır. 12
    • Aaa 14 Şubat 2021, Pazar 12:59:28 Aaa 7
    • MAKİNECİ 14 Şubat 2021, Pazar 15:40:40 Elektronikçi arkadaşlar sakin olsunlar, hayat kısa kuşlar uçuyor. Hepimize yetecek kadar hava hepimize yetecek kadar ışık var 1
  • Dernek 14 Şubat 2021, Pazar 11:46:50 ATSEP Türkiye adında bir derneğin ATSEP Lisansı vermek veya bu konuda karar vermek gibi bir yetkisi yoktur. Sıradan bir dernek nasıl böyle bir göreve soyunur. 26
  • DHMİ 14 Şubat 2021, Pazar 11:45:21 "Buna rağmen Kuruluşumuza bağlı bir Başkanlık teamüllere aykırı bir biçimde, Elektronik Dairesi Başkanlığının bilgisi olmaksızın Kurum dışı yazışma yaparak " diyerek Genel Müdürü çiğniyorsunuz. Kendinizi Genel Müdürlüğün üzerinde görüyorsunuz. 21
    • Kesinlikle 14 Şubat 2021, Pazar 12:55:14 Kesinlikle haklısınız. Genel Müdürden, Daire Başkanından, Meydan müdüründen fazla tazminat verirsen olacağı budur. Elbet Genel Müdürlerimizde okuyordur buraları. 9
    • Cevap 14 Şubat 2021, Pazar 13:51:02 Ülkeler arası mevzuda Dış işler başkanlığını pass geçip Milli Eğitim Bakanlığının yazışması gibi algıla. 11
    • Hakiki atsep 14 Şubat 2021, Pazar 14:01:02 elektrik derneği o kadar vasıfsız ki yeni bişey üretmek kabiliyetinden yoksun hakettiğini düşündüğünüz bi lisans varsa oturup sıfırdan hazırlarsınız bebekler gibi ağlayıp onlar yapmış aynısı istiyorum demezsiniz. 33
    • Cevap 14 Şubat 2021, Pazar 14:13:12 Burada asıl olay bünyesinde onca ATSEP lisanslı personel barındıran ve bunca zamandır süreç için uğraşan bir Daire Başkanlığının es geçilerek uygunsuz bir şekilde SHGM'ye görüş iletilmesidir. Genel Müdürümüzün üstünde misiniz gibi bir soruyu soran anlayış da oldukça sığ bir anlayış. Genel Müdürümüz şüphesiz terbiyesizliğiniz dahil herşeyin farkında. Üstelik bu da yetmezmiş gibi Kurumsal nezaket kurallarına aykırı olarak bir üst yazı ile ilgili Başkanlığın oldukça kaba tabirler ile suçlanmasını da bir yere not edelim. Ayrıca önceki yıllarda malum dernek başkanının Elektronik Dairesine karşı terbiyesizliklerini de kimse unutmasın. Hak güç kullanarak, terbiyesizce aranmaz. Hala anlamadınız değil mi? Siz anlamadıkça biz yüzünüze vuracağız. Tazminat hakkınız buna kim engel ise onunla görüşün ama lisans adı üstünde Air Traffic Safety Electronics Personnel ve burada bahsedilen elektronik ünvan değil Elektronik Sistemler (ATM/CNS)... Hadi şimdi "Beğenmedim" butonuna yüklenin... 35