"Bir havalimanı uğruna iki havalimanı batıyor"

    Çok beğenilenler

  • Ege Cansen 03 Eylül 2017, Pazar 12:12:46 Kendisi ODTU'yu dereceyle bitirmistir, Amerikada MBA yapmis, ulkenin en onemli sanayii kuruluslarinda mudurluk CEO'luk danismanliklar yapmistir. Hala Marmara Universitesinde dersler vermektedir. Burada kendisi hakkinda kotu yorumlar yapanlarin buyuk kismi ya trol'dur, ya da ilkokul ortaokul seviyesinde zavalli. Ege Cansen'in soylediklerini elestirebilmek icin once benzer ekenomik bilgilere sahip olmak lazim. Mesela evet pilotsaniz ucak inis ve ruzgar baglantisiyla ilgili sozlerini elestirebilirsiniz. Ama digerleri icin en azindan hayatinizda 2-3 kez iktisat dersi almis olmaniz lazim. Temel sorunumuz bu, "CAHILIZ" okumayiz, sadece dinler, soylenenlere inaniriz. Muhalif olmak sosyal beceri, farkli dusunebilme kaabiliyeti, olani biteni kabul edememe, yeni fikirlere acik olma, yeni fikirler uretebilme, olani biteni sorgulayabilme becerileri gerektirir. Bu ise asla kotu birsey degildir, olamaz. Sorgulamayan, elestirmeyen insan bisey uretemez, yeni fikir ortaya koyamaz, gelisemez, kesfedemez. Ama merak etmeyin, ulkenin yuzde ellisi Egitimsiz ve cahillige dogru hizla tepetaklak giderken diger yarisi ise tam aksi istikamete dogru yol almakta.. 17
    • Yorum yazmama gerek kalmadı 03 Eylül 2017, Pazar 13:33:18 Okuduktan sonra yorum yazmama gerek kalmadı. Eline sağlık. Bu gidişle ortadan ikiye ayrılacağız anlaşılan... 2
    • Talha Salihoğlu 03 Eylül 2017, Pazar 13:34:21 Ege bey taraf olduğu kesim adına aldığı eğitimin gereği olan açıklamaları yapmamış, bilimi bir kenara bırakarak iktisata ve mühendisliğe sığmayan beyanlarda bulunmuştur. Siz 3. havalimanını havalimanları bypass olacak olan almanyaya hollandaya ingiltereye sorun bakalım ne diyecekler, belki onlar Ege beyden daha dürüst ve cesur konuşabilirler. 9
    • %50 03 Eylül 2017, Pazar 14:26:14 Osmanlı torunları geri kalanlardan şüpheliyim. 12
    • Buradaki 03 Eylül 2017, Pazar 14:28:28 İnternetten bilgi kırıntıları öğrenen internet bilginlerine inat bu havalimanı inşallah bitecek. Onlarda mosmor bakacaklar 7
    • Airporthaber 03 Eylül 2017, Pazar 14:30:57 Şimdi mübarek kelimesini kullanarak kemalistleri kızdırdınız. 8
    • 50% osmanlı torununa 03 Eylül 2017, Pazar 16:02:23 O dediğin 50% osmanliyi batırdı, kalan 50% onları kurtarıp cumhuriyeti kurdu... 100 sene sonra dedenin yapamadığı devleti dinle batırma işini yapmak için elinden geleni yapıyorsun kindar nesil.. Bu arada dünya düzdür, aksini iddia eden masondur diyen işte senin 50% 6
    • Daha neler? 04 Eylül 2017, Pazartesi 02:12:21 Sen hala, "hala dunyanin duz oldugunu soyleyenler" oldugunu mu dusunuyorsun? Kac senedir disari cikmadin? Biraz insan icine karis... 0
    • Mission completed! 04 Eylül 2017, Pazartesi 02:39:56 Sayin Ege Cansen, Sozcu Gazetesi'nin misyonuna uygun olarak kelimeleri peş peşe siralamissin. Boyle tarif ediyorum cunki bunlara "fikir" demek zor; sadece alisilmis ve siradan kaliplar icinde siralanamis (sarfedilmis dersem daha dogru olur) sozler dizisi. Sozcu Gazetesi benden istese ben de aynisini hatta daha jananlisini yazabilirdim. Sana dua edecegim; Allah zihin acikligi versin, saksakcilarina da... 2
    • Murat 05 Eylül 2017, Salı 11:54:17 Ege Bey'in tecrübesine ve bilgisine sahip birinin SAW ın "bahtsız" Malezyalılara kalmadığını, Malezyalı şirketin SAW a ortak olmayı isteyen TAV a engel olarak SAW ın tamamını satın aldığını bilmesi gerekirdi. O tariherde (ekim 2014) yayınlanmış haberlerde bu durum çok açık belirtiliyor. Bu kadar bariz bir konudaki "hata" yazının geri kalanına gölge düşürüyor. 0
  • Kuzeyli inişler dusuk görüş yan ruzgar 03 Eylül 2017, Pazar 16:51:19 İhaleyi alan firma kanal İstanbul yapılmadığı için hafriyat giderlerini düşürmek için meydan yüksekliğini 105 m den 70 e düşürdüğü ve bu yaklaşık 100 ft ilk(30m) farkın 3. köprü bağlantı yollarının olduğu tepeler tarafından iniş gereken durumda, kuzeyli inişlerde yaklaşma açısı 3.5 Derecenin üstüne çıktığı ve yine her şeyi bilen fo ların(pistler iki yönlü kullanılıyormuş) tahmin edeceği gibi lvo yapılamayacağı iddia ediliyor, firmaya sorulduğunda gerekirse tepelerin traşlanıp lvo için kullanılabilecek yaklaşma açılarına indirileceği söylendiği iddia ediliyor(3.kopru yollarının alakalı yerlerini kotunu indirmek demek bu, ciddi ve maliyetli bir iştir). Kuzey ist daki genel hava durumu ve hakim rüzgar gücü ve yönü düşünüldüğünde operasyonel zorluklar ihtimal dahili olabilir(yan rüzgar 30kt olduğunda, rvr 10m ye düştüğünde, ist ata biraz kar yağınca olanı biliyoruz, oraya 20 cm daha fazla kar yağmur yağacak, napacaksın). İnsanların metro ile şehir merkezine taşınması konusu için bildiğim kadarıyla daha atılmış bir adım yok, limanı Deniz seviyesinden yükseltmek ıslak zemin riskini azaltacak idi eğer o zemin stabilizasyonu yapılmaz ise yani kurutulmaz ise pist terminal ve taksi yolllarının çökme tehlikesi var(Atatürk havalimanındaki çökmelerin büyük sebebi bu ıslak zemindir mesela). Böyle büyük bir projede tabi ki gerekli önlemler alınmış bahsedilen bu dışarıdan görülen risklerin de hesaplanmış olduğunu düşünmek isterim. 2018 de açalım da sonra düşünürüz diyeceklerse ist ata havalimanı mumla aranır 1
  • Tüm yorumlar

  • Gkhn 10 Aralık 2017, Pazar 01:18:49 Sizw kalsa nw köprü ne yol yapılacak. Zihniyet hep aynı.. 0
  • erdemvolkan 05 Ekim 2017, Perşembe 19:01:03 Sabiha Gökçene Bursalıları ve Eskişehirlilerin gitmesini istemekte saçmalık. Arkadaş millet her 100 km de bir havalimanı açıyor bu adam yüzlerce km ötedekiler Sabiha Gökçeni kullansın diyor. Eskişehire de Bursaya da Balıkesire de nasıl üçüncü havalimanına para harcanabiliyorsa para harcanıp yeni havalimanı yapılmalı. 0
  • teknisyen 08 Eylül 2017, Cuma 13:39:45 ege bey bu yazıyı kim yazıp size yayınlattı acaba merak ettim ? 2
  • Gezici olma 07 Eylül 2017, Perşembe 21:22:12 Bu projeler büyük devlet isleri, senin kafan basmaz. Sen endiselenme, relax ol. Para bol. Merak etme milletin durumuda iyidir bun yaninda :-) Bizim köyde 15 sene önce nerdeyse araba yoktu, simdi araba koyacak yer yok. 5
  • :) 06 Eylül 2017, Çarşamba 16:37:34 Arkadaş bu kadar da atarak sıkarak haber yapılmaz ki be. Gören göz var. Beyin var. Hangi kafayı peynir ekmekle yiyen kişi milyarlarca lirayı çöpe atmaya kalkar. Üstelik 2018 hedefi çok önemli bir hedef, çünkü 2019'da büyük seçim var. Bu sözler ancak değişime direnen kafaların sözleri olabilir. 7
  • Yer Hizmetleri 06 Eylül 2017, Çarşamba 13:24:50 Bilen bilmeyen konuşuyor artık. ahl'de resmen ağlıyoruz yolcuların rötar ve gecikme şikayetlerinden. Büyük harflerle yazıyorum KALDIRMIYOR artık. Yapsınlar kardeşim hiç kimse salak değil Anadolu yakasından kalkıp da Arnavutköye gelsin. Hiç bişey olmaz SAW'a. Bunca yıldır Ahl'ye meydan okumuş yeni havalimanı mı zorlayacak. 5
  • Tavsiye 06 Eylül 2017, Çarşamba 12:47:32 Sözcü Gazetesi yazarlarından Ege Cansen'e DHMİ Havalimanı Ücret Tarifelerini incelemesini tavsiye ediyorum. Merak etmesin, üşenmez incelerse, orada yazısında bahsettiklerinin cevabı mevcut. Ayrıca Sabiha Gökçen tıkır tıkır işliyor. 3. Havalimanı ilerleyen dönemde Sabiha Gökçenin gelişimine büyük katkı sunacaktır. 3
  • Yorumsuz. 06 Eylül 2017, Çarşamba 08:02:06 Bu kafalar zamanında istanbul-izmit otobanına da karşıydı. Şİmdi ise yetmiyor diye ağlıyorlar. Aynı olay şimdi havaalanı için konuşuluyor Komiksiniz :) 5
    • Kafalar 08 Eylül 2017, Cuma 09:34:35 Bu kafalar okuyan kafalar. Bu kafalar çağdaş kafalar. Bu kafalar Türkiyenin istikbali kafalar. İleriyi görmeyi bildiklerinden dolayı yorum yapıyorlar. Kısaca cahil değiller. 0
  • Sonuç olarak 05 Eylül 2017, Salı 17:19:21 Thy orada 5 yıl boyunca kapasite artırmayacak 300 uçak 90 milyon yolcu devam edecek Burda vurgulanmak istenen en büyük havaalanı olgusu Zaten gelen yolcunun yarısı transit bir uçaktan iniyor digerine biniyor İstanbul için inen %10 O zaman operasyonun bir kısmı sabihaya kaydırılabilirdi ora müsaitti Son olarak atadan yazın 600 uçak kalkıyorsa kışın bu 400 e düşüyor Yada 10 dönüm tarlan olucak 1 dönümünü ekicen 9 dönümü atıl kalıcak Maksat gerilmek 10 dönüm tarlam var umarım anlayan anlamıştır 1
  • Demek öyle?! 05 Eylül 2017, Salı 12:14:16 Bilen bilmeyen konuşuyor. Daha faaliyete geçmeyen havalimanı için feryadı figanlar koparıyorlar. Bu havalimanı lazim değil. "Elzemdir". Günde 1000den fazla sefer yapan ve dahada artacak olan AHL nin artık kapasitesinin zorlandıgını herkes biliyor. A380 ve B747 gibi en buyuk ucaklarin şuan AHL'ye pistin durumu uygun olmadigi için inemedigini kac kişi biliyor? Yok rüzgar varmıs, yok connection time cok olacakmıs, yok efendim uzakmış... Bunları söyleyen kişiler havacılığı bilerek mi konuşuyorlar yoksa kulaktan duyduklarınamı itibar ediyorlar? Kardeşim, Rüzgarın varsa pistlerin yönlerini ona göre kullanacaksın. Dünya kadar metro hattı yapılıyor. Atla metroya git. SAW çok mu yakında? Şuan yolcu patlaması yaşanıyor. Orasını yıllardır kullanıyorsun (ve metrosuz) sesin çıkıyormu? Ucuz bilet uğruna saatlerini feda ediyorsun da daha kullanmaya başlamadıgın 3.havalimanı için okadar atıp tutuyorsun. Motor calistirma, taxi yapma, takeoff sırası bekleme, holding yapma, iniş izni bekleme.. önce bunları bir öğren ve AHL ile SAW için ne kadar zaman kayıpları yaşandığını araştır. Sonra ağlıcaksan ağla. Verileri ortaya koymadan proje mühendisi gibi ahkam kesme. Turkiye artık eski Türkiye değil. Bunu herkes bilsin. Dünyanın en buyuk havalimanınanada sahip olacaksın en iyi havayolu da olacaksın. Artık başkalarınin peşinden giden değil, peşinden gidilen ülke olacağız. İş yapma zamanı! İşkembe-i kübradan atıp tutma değil. 1
    • Yazılanlar 05 Eylül 2017, Salı 20:34:40 Yazılanlar doğru diyorsun yani :)) Yani, Yeni havalimanı uzak ama saw ve ahl'de öyle :)) yahu hiç birşey bilmiyorsan google earth diye bir uygulama var aç oaradan bak şu mesafelere :)) Yani, Saw ve ahl kapasiteleri doldu onun için yeni birtaneye ihtiyaç var :)) türkiyede 53 havaalanı var daha kullanacak, uçuşların bir kısmı izmir, ankara, ve antalyaya kaydırılsa kim ne kaybederdi sence?? Thy saw'dan uçmam ahl'den başka yere gidersem batarım diyordu daha iki sene öncesine kadar şimdi saw'a 30 uçak daha götürmek için aşındırmadık kapı bırakmadı, demekki oluyormuş hem de çok güzel oluyormuş :)) ahlden 200-300 tl'ye uçarken sawdan aynı yere üstelik kırmızı kuyrukla 60-150 tlye uçuyorsun. Sayın Başbakanımızın dediği gibi hava yolu halkın yolu oldu, vatandaş uçağa binebilir hale geldi. Kimin işine yaradı sence ? Yeni havalimanı en az 2 sene ahl kapasitesi ile çalışacak buna karşın maliyetler 1.5-2 katına çıkacak sence bu sürede thy ne kadar zarar edecek ve şirketin bu maliyeti karşılayacak parası var mı ? Onun yerine çok daha düşük kayıplarla uçaklarının bir kısmını ankaraya kaydırsa da vatandaş daha kolay ve daha ucuza dünyaya ulaşsa daha iyi olmaz mıydı ? Bu arada yapımı üstlenen Şirketin kendi çıkarları doğrultusunda ihale ve sözleşmede tarif edilenler yerine, kendi istediği şekilde projeyi değiştirmesine hiç birşey söylememişsin. Sanırım bu savunması en zor kısım olduğu için. Neyse, en azından yazılanlara kendi düşüncelerin doğrultusunda cevap yazmışsın ama şu son cümleyi yazmasan daha iyi olurmuş. Çünkü bütün yazdıklarının değerini düşürmüş, hiç etmiş tabiri caizse. Bu ülkenin istisnasız her vatandaşı , bu ülkeyi daha ileri götürmek için elinden gelenin fazlasını yapmaya hazırdır her zaman. Bak tarihimize hiç istisnası var mı? Ama son dönemde senin gibi kendilerini vatansever , senin gibi düşünmeyenleri ise vatan haini ilan etmek gibi bir yanlışın içinde olan bir kitle türedi ne yazık ki. Halbuki büyük olmak istiyorsan önce birlik olmalısın ! Tersi ise yıllardır Ülkemizin zayıf düşmesi için fırsat kollayan çaba sarfeden kişilerin işine yarıyor. Yani sen bu söylemlerinle bir şeyi savunduğunu zannediyorsan bil ki savunduğun şey hatta daha da kötüsü katkı sağladığın şey böl parçala yönet taktiğidir. Son birşey daha bugün ahl ve saw da yaşanan gecikmeler / zaman kayıpları havaalanının kapasite eksikliğinden değil, hava yolu şirketlerinin network planlamalarından kaynaklanıyor. Yeni havalimanına gidildiğinde aynı gecikmler oradada yaşanacak. Göreceksin ! 4
  • Ataturk 04 Eylül 2017, Pazartesi 12:29:46 3 meydanda acik olmali . THY 3 meydandan ucmali 1
  • Belki 04 Eylül 2017, Pazartesi 10:27:25 Yeni havalimanı ihaleye çıkıldığı şekli ile yapılsaydı belki bir şekilde kullanılabilirdi ama ihale sonrası sözleşmeyi imzalayan şirketin tamamen kendi çıkarları doğrultusunda yaptığı düzenlemeler ile orayı kullanacak havayolu şirketlerine işletme giderlerini katlayacak önemli maddi kayıplar oluşturuldu. AHL kim ne derse desin çok ekonomik bir meydan. Yolcu için, işletici için, yer hizmet kuruluşları için ve hava yolu şirketleri için kompakt ulaşımı kolay, hizmetleri hızlı ve bazı sorunları olsa da (kapasite aşımına bağlı olarak) maddi giderler açısından son derece avantajlı bir meydan. Bir örnek verelim kolay anlaşılsın, diyelim istanbul ankara uçacaksınız, ahl den uçuş süresi 45 dakika, uçak gateden ayrılınca 15 -20 dakikada kalkıyor, yolcunun AHL'ye ulaşımı ortalama 45 dakika. Yani 1.5-2 saatte ankaradasınız. Yeni havalimanı için durum çok farklı olacak; yolcu havalimanına 1.5 saatte ulaşacak, uçak 30-45 dakika taksi yaparak kalkış yapacak. Hele aktarma yapacaksanız durum daha vahim, şu an 1.5 -2saat bağlantı süresi var, yolcu 10-15 dakikada iç hatlardan dış hatlara geçiyor. Yenide bu süreler de iki katına çıkacak. Bagajların taşınması, yer hizmetlerinin sağlanması için aynı sayıda uçağa hizmet vermek için en az 1.5-2 katı araç sayısına ve onları kullanacak personele ihtiyaç olacak. Her biri maliyet demek. Peki bu maliyeti kim karşılayacak sizce??? Herkes sağladığı hizmet için aldığı paraya yansıtacak sonuçta da yolcu bu paraları ödeyecek :/ gerekli miydi ??? Bence AHL yetmiyordu evet ama çözüm thy'yi ikinci hatta üçüncü base'lere yönlendirmek olmalıydı. Ankara yıllardır hazır ve uçak bekliyor, antalya keza öyle, izmir iki pisti, yeni terminalleri ve yolcu potansiyeli ile çoktan hazır. İstanbul izmir arası günde 40'tan fazla uçuş yapılıyor. Diyarbakır, antep, van, trabzon, sivas.... o kadar çok iç hat bağlantısı var ki, thy yurt dışı çıkışlarının bir kısmını buraya kaydırsa hiç böyle bir yatırıma ihtiyaç olmayacaktı. Kendini zar zor idare eden thy için istanbul yeni havaalanına geçmek iflas bayrağını çekmek demek. Allah herkese kolaylık versin! 5
    • YOLCU 04 Eylül 2017, Pazartesi 13:29:32 SEN HİÇ, ANKARADAN AHL DE TRAFİK YOĞUN OLDUĞU İÇİN İKİ SAAT ROTARLA KALKIP, ELLİNCİ SIRADA AHL YE İNMEK İÇİN HAVADA BİR SAAT BEKLEYİP,İNDİKTEN SONRA PARK YERİ İÇİN 45 DK UÇAK İÇİNDE BEKLEDİN Mİ? 4
    • cormoran 05 Eylül 2017, Salı 01:23:32 Çok doğru bir değerlendirme. Ege Hoca bu iş sakatsa daha ne denir. THY de 5 yıl içinde Alitalia gibi iflas eder. Boşuna dememişler görünen köy kılavuz istemez. Bu 3. havalimanı Temel Kotilin bu millete büyük kazığı. Zamanında boşuna Thy ye iş başvurusu kabul edilmemiş. Neyse bekleyip göreceğiz ama bu milletin uçup giden milyar eurolarına yazık değilmi? 6
    • Yolcu'ya 05 Eylül 2017, Salı 20:02:46 Beklemedim hem de hiç! tabii sen de bu cevabı beklemiyordun galiba. :) O senin dediğin her yerde olur da esenboğadan ahl'ye giden uçak için olmaz. Malum, uçak içinde önemli bir vatandaş olabilir. Bu konuda verilen talimat da var hatta. Muhtemelen sen bu bilgileri kahve masasında taş döşerken avcı bir arkadaşından aldın. Neyse çok değil 1 olmadı iki sene sonra bu uçuş yapılacak. O zaman ben sana istanbul ankara arası uçuş iki saate çıktı haberinin altına yazacağım yorum ile hatırlatırım bugünleri :) 1
  • Hı Hı 04 Eylül 2017, Pazartesi 10:10:53 Her zaman olduğu gibi İSTEMEZÜÜK! İSTEMEZÜK! Sanatı. 13
    • Her zaman 04 Eylül 2017, Pazartesi 11:42:48 Olduğu gibi. Yapılsın biz nasılsa öderiz mantığı. Köprüden geçmesek de öderiz, garanti veririz abi mantığı. Yapılsın tabi. Denizde kum sende para. 6
    • Hı hı 05 Eylül 2017, Salı 11:35:42 Senin mantığına göre de hiç bir şey yapılmasın buralar hep tarla kalsın. Olduğu ile yetinelim, içerisine zorla sığmaya çalışalım. Bende çok para yok da, bu işler cesaret işi biraz. 10 yıl sonra övünürsünüz üçüncü limanla. Ama şimdi İSTEMEZÜÜK! 4
  • İzmirli 04 Eylül 2017, Pazartesi 09:36:17 Sahteymiş. Yavuz hırsız. Otomobil trafiğinden bahsediyorum otomobil. Hani var ya okul servisleri, kişisel araçlar, şirket arabaları her gün kullanıyor insanlar. Hani içten yanmalı motorların keşfiyle icat olunan araç. Sen de bal gibi biliyorsun konak pierin önü izmirin üç ucu olan bornova karşıyaka ve balçova istikametlerinin kesiştiği yer ve o yol tek şerit şu an. Diyecek bir şeyin yok raylı sistem var diyorsun onu da gerçeği çarpıtarak söylüyorsun. 4 dakikada bir tren kalkıyormuş. Narlıderede Balçova'da metro mu var izban mı var? İzban 4 dakikada bir mi kalkıyor? Şimdi neden metro değil de tramvay yapıyor? Çünkü metroyu be ce re mi yor. O metro ihalesini verecek kalibrede yandaş firması yok. Kendi imkanlarıyla yapmışmış. O metro inşaatının bize çektirdiklerini Aziz Kocaoğlu'ndan Allah sorsun Allah hiçbir hakkımı helal etmiyorum ne Kocaoğlu'na ne ona oy verenlere. Çamurlar içinde yaşadık 10 SENE 10 İnönü caddesi felç oldu trafiğe kapandı kaç esnaf iflas etti. Ara sokaklara verdiler otobüs hatlarını. Evimin önümden ki bildiğin ara sokak, öküz gibi körüklü otobüsler geçti senelerce. Evin önündeki yokuşa tamponu vura vura kaç otobüsü haşat ettiler. Sonra gelip sokağı kazdılar otobüslerin tamponu vurmasın diye. 10 SENE diyorum birader kulağın duyuyor mu? Kaç durak var üçyol faltay arasında say izmirspor hatay göztepe poligon fahrettin altay. 5 duraklık metroyu 10 senede sayısız şirket değiştirerek zar zor bitirdiler. Kendi imkanıyla yapmışmış. Sizin tarafgirlikten beyniniz yanmış pisliğin içinde yaşamaya almışsınız. Millete makarna kömür diye söversiniz kendiniz mandalina süt diye Kocaoğlu översiniz. Tokatlı vasıfsız bir herifi getirip İzmir'in başına diktiniz tek sebebi herifin inancı. Sizden bir halt olmaz. Herkes biliyor ulan gözümüzle gördük kılını kıpırdatmadı çivi çakmadı şehre SENELERCE ta ki Binali Yıldırım rakip olana kadar. Sonra onun telaşıyla alelacele saçma sapan projeler uydurdu. Aha tramvay. Yapsın da görün ebenizi. Size müstahak. Anca çiçek eker gül sokağa. 5
    • Demokrasi 04 Eylül 2017, Pazartesi 13:27:20 Kardeşim demokrasi böyle, saygı duyacaksın. Adamlar seçmiş, %80'i zor tutuyoruz. 1
    • İzmir 04 Eylül 2017, Pazartesi 23:26:13 Türkiye'nin en yaşanır kenti. AKP'ye rağmen! 6
    • Mazi'ye baktım 05 Eylül 2017, Salı 12:04:46 İzmir'in aynı bölgedeki çeşitli mahalle ve durak adlarını zikredince duygulandım.2 mayıs 1985/27 ağustos 1986 arası Poligon'da askerliğimi yaptım,2. dz. eğ. alayında,o bölgelerde çok dolaştım da bir Üçkuyular bir de Nokta duraklarını atlamışsın.... 0
    • İzmirli 06 Eylül 2017, Çarşamba 12:57:10 Üçkuyular durağının adı fahrettin altay. Nokta durağının adı hatay. 5 durak var toplamda. Poligon deniz eğitimin tam karşısında oturdum 2 sene. Çok güzel manzarası . Dışı bizi içi askeri yakar tabi hehe. 0
  • aliveli 04 Eylül 2017, Pazartesi 09:03:24 Beyefendiyi 230nolu körükten pasaport kontrole yürüteceksin,ondan sonra pasaport kontrolde saatlerce sırada bekleyecek YENİ HAVALİMANI diye bağırıp çağırmazsa ben bişey bilmiyorum. Masabaşı yazarlarına kalsa bu memleket marmaray avrasya tüneli vb olmazdı gemiyle millet karşıya geçmeye devam ederdi. İSTEMEZÜKÇÜLER devri bitti. 10
    • 4950 04 Eylül 2017, Pazartesi 11:25:34 istanbul nüfusu iç göç,suriyeliler dahil son 15 yılda 10 milyon arttı hal böyle olunca marmaray,avrasya tüneli vs yapmak mecburi oldu da yapıldı. 2
    • veni vidi 04 Eylül 2017, Pazartesi 13:19:55 Yeni Havlimaninda pasaport kontrol olmayacak mi? Korukler cok mu yakin olacak? Dediklerinizin meselenin aslinya alakasi yok. Surekli ucan bir insanim, AHL kapiya gelisinizden pasaport gecisiniz normal zamanda 30 dk-1 saat. Gozlemlerime dayanarak soyluyorum bu surenin en az yarisi pasaport, check-in ve guvenlikteki verimsiz uygulama. Bunlari hizlandirdiginiz anda kapidan girip 230a ulasmak 15 dk; tecrube ile sabit 1
    • Marmaray 04 Eylül 2017, Pazartesi 23:28:19 Marmaray tamam da, ötekileri paramız yetmediğinden kullanamıyoruz. 0
    • Marmaray 04 Eylül 2017, Pazartesi 23:29:10 Bir türlü bitirmediler ki! 0
  • Vatandas 04 Eylül 2017, Pazartesi 05:57:04 Zamanında ikinci köprüyede siz ve sizin gibiler gereksiz diye ortalığı karıştırdı. Şimdiki durum ortada. Başka sözüm yok. 2
    • Reisi mi diyon 04 Eylül 2017, Pazartesi 13:29:06 Hani reis diyordu ya 3.Köprü vatana ihanettir, yapanlar vatan hainidir. Aç bak google diye bişey var, olmadı youtube'da konuşmasını dinle. Gereksiz derken Reis'i kastediyorsan, aman dikkat. 0
  • jethoca 04 Eylül 2017, Pazartesi 00:39:44 Bende Ege Cansen Bey'i profesör olmasından dolayı ciddiye alırdım. Yanılmışım meğer.3. Havalimanı hakkında hiçbir şey bilmesem inanacağım adama. Havalimanı yap işlet devret modeli ile yapılıyor ve 10 milyar Euro maliyetle yapan firma bir de 25 yıl işletmek için devlete 26 milyar euro para ödeyecek. Yani devetin aldığı ve ödediği borç yok. Beyfendi hiç mevcut havalimanının ihtiyacı karşılamadığından, büyük uçakların İstanbul'a iniş yapamadığından TÜrkiye hava taşımacılığının katlanarak büyüdüğünden bahsetmemiş. Maksat eleştirmek olsun. 5
    • Gemicik gibi 04 Eylül 2017, Pazartesi 13:30:14 Adeta gemicik ya, kendi kendini ödüyor. E şimdi böyle bir yatırım varken, niye 10 tane daha olmasın. Yaşasın koyun yüklü gemicikler. 2
    • Palavra 04 Eylül 2017, Pazartesi 23:31:53 Bu palavraları çok duyduk. Osmangazi, Üçüncü köprü ve Avrasya tüneli için de aynı hikaye anlatılmıştı. Şimdi hepsi hazineden, vergilerle ödeniyor. 0
    • Yanlış hesap 05 Eylül 2017, Salı 20:41:35 Bağdattan dönermiş. On milyar dolar projenin toplam maliyeti.6 pist ve tüm altyapı dahil. İlk etapta 3 pist, bir terminal ve bir kısım diğer alt /üst yapı işleri yapılacak, hadi deyin ki 4.5-5 milyar olsun. Havalimanı çalışmaya başladıktan 2 sene sonra bu parayı amorte ediyor. Şimdi geri kalan 24 sene 3 kazanıp 1'ini devlete ödeyecek kim karda kim zararda sence ? 0
  • AİRBUS. 04 Eylül 2017, Pazartesi 00:18:59 Ya amca yaşın olmş 70 boş boş konuşma istanbul hava trafiğinden hberin yok sanırım ayrıca çok biliodunuz siz bi yer söylesydiniz ndense bu ülkede bişyler yapıldımı birilerinin biyerine bişy batıo diğr ülkelerin hava limanlarının yerine bak öyle konuş..elin gevuru bişy yaptımı alkşlarsınız..ama her bişeye hemen bahane buluolar ya okadar insanın aklı yok yapıolar bi sen akıllısın ya... 6
  • veni vidi 03 Eylül 2017, Pazar 23:22:45 Elestirilere "Devlet bilmiyor da siz cok mu biliyorsunuz?" tarzinda tepki verenler; 3. havalimanindan biraz asagi Basaksehire dogru gidin ve Olimpiyat stadini gorun. Onu da devlet yapti, ama yanlis yapti. O ruzgarli statta hic bir takim orada oynamak istemedi, bedava verdiler giden cikmadi, simdi "Devletum her seyi bilir"cilere ders verircesine bos bos duruyor. Yatirim kendi basina kutsanacak bir sey degildir;abad da eder berbad da eder. Onemli olan yatirdigini ne kadar surede geri aldigindir. 2
    • Bir de 04 Eylül 2017, Pazartesi 11:46:36 Formula 1 pisti var. N'oldu Formula 1? 0
    • Formula? 04 Eylül 2017, Pazartesi 13:31:13 O formülayı ne bilsin, haa köşeyi dönme förmülü dersen o var. 1
  • Fire Blood 03 Eylül 2017, Pazar 22:31:10 Bakınız havacı olarak değil yolcu olarak yazıyorum bu yorumu.Ankara'dan Avrupa'ya aktarma yapmak için belki kullanırım yeni havalimanını ancak İstanbul'a gitmek için asla kullanmam çünkü vakit kaybı.Pek çok kişi böyle düşüneceği için iç hat uçuşları Sabiha Gökçen'e yoğunlaşacak ve Gökçen talebi karşılayamayacağı için nereden baksan zarar... Neyi tartışıp duruyorsunuz acaba ?! 0
  • HİZMET KALİTESİNE 03 Eylül 2017, Pazar 21:04:58 DOĞRU SÖYLÜYORSUNUZ. YENİ HAVALİMANINA DA TAŞINACAK AYNI ZİHNİYETTEN BAŞKASI DEĞİL. ŞU YORUMLARA BİR BAKIN. İŞTE BU ZİHNİYET ORAYA GİDECEK. 1
  • IMO 03 Eylül 2017, Pazar 20:54:44 Şimdi AHLnin kapasitesinden çok daha fazla yolcuyla çalıştığını, her uçağa hizmet veremediğini, etrafında genisleyecek yer kalmadığı konusunda mutabığızdır zannedersem. Yeni bir havalimanı da şart. Ancak havalimanının yeri ne kadar mantıklı bence orası meçhul. Ayrıca artık THYnin İstanbul dışında ikinci bir hub şehir oluşturması ve ağırlığının bir kısmını (özellikle transit yolcu) o huba kaydırması kesinlikle şart. Artık o şehir İzmir mi olur Ankara mı olur yoksa Antalya mı olur orasına kendileri karar versinler. 1
    • Gökler 03 Eylül 2017, Pazar 22:19:51 Şöyle olabilirdi; 150 milyon kapasiteli bir havalimanı istanbula Asya ile Avrupa Amerika arasında hub olarak, 100 milyon kapasiteli bir havalimanı da Mersin-Adana arasına ; Ortadoğu ile Asya Pasifik ülkeleri ve Afrika arasında bir hub olarak yapılabilirdi. 3.havalimanı Asya pasifik ve Afrikaya ne kadar hitap edecek göreceğiz. Hitap edemezse bu bölge Dubai havalimanına kayacak. 1
    • Airporter 04 Eylül 2017, Pazartesi 08:45:37 Atatürk havalimanı nın bir tarafı denizdir ve doldurularak alan kazanılacak derecede sığdır kıyıları, mevcut kıyı şeridinde birlikte 2 atatürk Havalimanı daha çıkardı istenseydi o bölgeden. 0
  • Bmx 03 Eylül 2017, Pazar 20:52:06 Boş konuşmuş malezyalılar isteyerek hisse artırdı sabihayı tav istedi ama vermediler.sabiha yine yoğun uçuş olur 5
  • DurmakYok 03 Eylül 2017, Pazar 18:53:18 O havalimani bitmez, bitsede islemez, olan milletin parasina, canim kuzey ormanlarina ve maalesef kurularin arasi da kalan yaslara oldu... 29
    • ya he ya he 03 Eylül 2017, Pazar 19:10:07 Ya bi susun artık, yenilen pehlivan güreşe doymamış. Siz ne arsızsınız, bu adamlar ne deride yapmadı...sen git izmire bak, ne halde. 24
    • Boş konuşma sanatı 03 Eylül 2017, Pazar 20:12:30 Acaba hayatında bir kez bile o bölgeye gittin mi? Ne kuzey ormanıymış arkadaş. Bölgeyi bilmesek inanacağız. 12
  • Trabzonlu 03 Eylül 2017, Pazar 18:21:16 iT ÜRÜR KERVAN YÜRÜR BAŞKA KAPİDA HAVLAYIN 27
    • Hoşttt 03 Eylül 2017, Pazar 18:53:59 Senin havladığın gibi mi ? 8
    • Hoşşt 03 Eylül 2017, Pazar 20:55:43 Aklını kiraya vermiş adam! 2
    • TRABZONLUYA 03 Eylül 2017, Pazar 21:05:06 NE KADAR KİBAR VE DOLU BİR YORUM. 5
    • Jgh 04 Eylül 2017, Pazartesi 08:48:32 Ayyy ahmak cahil 2
  • DÖVLETÇİ 03 Eylül 2017, Pazar 18:08:15 tabii canım koskoca devlet bu kadar mimarıyla,mühendisiyle bilmem nesiyle bunları bilmiyor,ama sen o gezi zekanla cehaletinle biliyorsun.sen ve senin gibi hainler zamanında otoyollara köprülere ve avrasya tüneline de karşıydınız.cehenneme kadar yolun var DEFOL.... 37
    • Dövletçi denen zat 03 Eylül 2017, Pazar 18:57:50 Asıl sen ve senin gibi sahibinin sesi,sorgulamayan, zekaları kıt olduğundan ancak başkalarına yalakalıkla yaşayabilenlerin cehenneme kadar yolu var... 2
    • Havagazı 03 Eylül 2017, Pazar 19:07:46 Bilmiyor tabii bilse alman,kore vs nin icatlarına,mühendisliklerine,paralarına ihtiyaç duymazdı. Millete aynaya bakarak geri zekalı, cahil diyorsun daha bunları bilmiyorsun. 9
  • hizmet kalitesi ? 03 Eylül 2017, Pazar 17:36:08 Mevcut ahl'de hizmet kalitesi çok kötü. X ray'deki tav görevlilerinden,thy,tgs,havaş vs personeline kadar. Ne konuşma adapları var ne edep,adap biliyorlar. Aynı şey taksiciler,araba kiralama şirket çalışanları vs içinde geçerli. Bu oldukça önemli ve ciddi sorunları çözmeden,aynı zihniyeti yeni havalimanı'na taşırsak 3. havalimanı'nı yapsak ne yapmasak ne dünya bizden korksa ne korkmasa ne? 6
    • YHL 04 Eylül 2017, Pazartesi 01:23:58 Yeni Havalimanında tüm o çalışanlar yurtdışından gelecek, İsveç olsun, Norveç olsun. Önemli olan yeni havalimanı zamanında açılsın. İşsizlik, terör bitecek ekonomi uçacak.Yerli araba ile ulaşım olacak, yerli uçaklarla uçulacak, ve mehter... 1
    • İnsan kalitesi 04 Eylül 2017, Pazartesi 07:34:35 Kesinlikle haklısınız ancak özel sektör maaşlarının bukadar düşük olması insanların İşlerine dört elle sarılmasına engel olmaktadır 0
    • insan kalitesi'ne 04 Eylül 2017, Pazartesi 11:31:22 maaşların düşük olması insanların saygısız,edepsiz olmalarına sebep değildir. bu ülkede insanlar birlik olmadığı,hak aramadığı,herşeye boyun eğdiği,onları bu şekilde yaşatan,çalıştıran zihniyete devamlı oy verdiği için maaşlar düşük,sosyal haklar,hayat kalitesi düşük ve kısıtlı. 0
  • Kukla 03 Eylül 2017, Pazar 16:53:13 ABD-Almanya çetesinin sözcüsü. Buna kalsa THY de batıyor der. Vatan haini bunlar 24
    • Kim hain ?? 03 Eylül 2017, Pazar 19:26:24 Coca cola yı sözde protesto ettiniz sokaklara wc ye döktünüz Ramazan da sofraya getirmeyin dediniz ve bak o zat gidip fabrikasını açtı bu ne çelişki otur düşün 0
    • 77 03 Eylül 2017, Pazar 19:29:40 Bence asalım 0
  • Sahte İzmirli'ye 03 Eylül 2017, Pazar 16:34:12 Aziz Kocaoğlu'nu okullarda mandalin ve süt dağıttığı için 400 yıl hapis kumpası ile yargılayan kimdi? (Yolsuzluk davalarından da aklanmış değiller. Bir şekilde kapatıldı davalar.)diyorsun...hakimler savcılar hepsi akp nin tayini ile gelmiş açın 10 tane dava ne duruyorsunuz? 2 seçim öncesi aziz beyin rakibi akp adayı 'Aziz kocaoğlu'na cüzdanımı emanet ederim ' demişti sen hala b.k atmaya çalışıyorsun... o yazdığın semtlerden 4 dakikada bir metro ve İzban geçiyor hepsinide İzmir kendi imkanları ile yaptı, tramvayı da kendisi yapıyor..... 3
  • KUŞ 03 Eylül 2017, Pazar 15:53:41 Türkiye kuş göç yolları haritası.Allah korusun bu havalimanını çekemeyen yabancılar.Boykot kararı alırsa o zaman sadece bize kalır iki pist yeter.Allah kuş nedeni ile kaza vermesin.Gerisi v.s Hayvanlar DURUSU barajında dinlendi.Yolculukları hava limanı üzeri ve çevresinden olacak.Ne bilsinler buraya hava limanı yapıldığını? 3
    • Ya işte 04 Eylül 2017, Pazartesi 01:27:04 Kuşlara laf anlatmak zor kardeşim, anlat örnek ver, açıkla boş boş. Nolcak bu kuşların hali :) anladınız siz onu :) 1
  • Ztk 03 Eylül 2017, Pazar 15:50:36 Borç alırsan, riskin artar, buda faizleri arttırır, ne kadar borç o kadar yüksek faiz, hani faiz lobisi diyorlar ya.. Borcu az alırsan, o lobiyi yok edersin.. 3.cu havalimani belki doğru yatırım, belki yanlış.. Ben karşı değilim ama 3.cu havalimani ihalesini şişirip partinin propagandasi için kişi başına 100 milyon dolarlar ile, 1 milyar dolarlık havuz yapıp tv kanalları, gazeteler alırsan, bu ihaleyi 1 milyar dolar sisirirsin ,is adami o parayı sana verir, sonra milletin orasından çıkarır.. Seni oraya oramiza koydurtma diye seçtik, sen ona ödül vermeyi seçtin 2
  • Borç 03 Eylül 2017, Pazar 14:54:45 Dış borç alınmadı projenin yavaşlatılma ihtimal olmasın diye bütün kredi Türk bankalarından alındı. 10
    • Ztk 03 Eylül 2017, Pazar 15:52:47 Projeye yurtdisindan kredi gelmedi, hazine garantisi ihaleden sonra verildi(80 milyon kefil demek bu).. Projeye türk bankaları kredi verdi gibi görünüyor ama Türk bankaları kedi vermek için yurtdisindan kredi alıyorlar (adı sendikasyon kredisi) sonuçta hepsi yurtdışı kredisi 4
    • Evlat 03 Eylül 2017, Pazar 15:55:03 Evlat sana havalimani inşaatı yapamazsın demedim, milletin orasına koymadan inşaat yapamazsın dedim 3
    • borç'a 03 Eylül 2017, Pazar 17:39:32 Ülkede son yıllarda yapılan yatırımların büyük çoğunluğu ağırlığı almanya olmak üzere ab üyesi ülkelerin finansmanı sayesinde vatandaş daha da borçlandırılarak yapılıyor. Boşuna birileri almanya'ya 'siyasi sorunlarımız olabilir bu ticaretimizi etkilememeli' demiyor. 4
    • Borç'a 03 Eylül 2017, Pazar 21:20:38 Cahil sin belli bari sus rezil olma, Türk bankadı parayı kimden borç alıyor.. 1
  • Yazar 03 Eylül 2017, Pazar 14:43:04 Ege Bey para almadan yazı yazıyor muymuş? Bu yazı kimin siparişi, söylensin de kimse yorulmasın... 12
    • Ayıp 03 Eylül 2017, Pazar 21:01:01 Bu dediğin ayıp. Adam havuz medyasında yazmıyor. Kimsenin de götünün kılı değil. Seni yalaka pislik seni. Bir de ona buna bok atıyorsun. Aktrollükten aldığın para da ağılının kokusunu bile geçirmiyor. 3
  • Olmaz 03 Eylül 2017, Pazar 14:34:48 Boyle havacilik olmaz. Havaalani yapmakla buyumez. Once Genel Havacilik buyumeli hukumet Genal havaciligi. Gelismesini saglamali. Havayolu demek havacilik demek degildir. 2
  • Korsan pilot 03 Eylül 2017, Pazar 14:31:06 Bu ne yaw her ipini koparan 3. havalimani hakkinda ileri geri konusuyor kim bu herif ya bir paltaya sap olamayan 25 milyar euroluk yatirimi elestiriyor sen git cöplügünde havla bu proje yapilirken sana sorulmadiki sana elestiri hakki verilsin simdi kes girgiri 17
    • sami 03 Eylül 2017, Pazar 15:25:40 korsan ne terbiyesiz herifmissin be 9
    • Korsan pilot 03 Eylül 2017, Pazar 16:39:16 Niye zorunami gitti avukatimisin az bile yazdim sözünüzün eri iseniz yeni havalimanini kullanmayacaksiniz sefiller 5
    • Korsana 03 Eylül 2017, Pazar 16:48:10 Ege Cansen mi kim? Yazık sana. 4
    • sami 03 Eylül 2017, Pazar 17:04:20 Bir insanın zekası verdiği cevapIardan değiI; soracağı soruIardan anIaşıIır 2
    • Korsan pilot 03 Eylül 2017, Pazar 18:44:56 Güldürdün beni adamin kim oldugunu sormamdaki inceligi anlayamadin , anlayacagin seviyede anlatayim kisacasi ,it ürür kervan yürür anladinmi ,bahse girerim yine anlamadin ozaman sadece telefonun akilli 3
    • Korsan pilot 03 Eylül 2017, Pazar 18:52:52 Patlayin hasetinizden, sizin gibi gezi zekalilarin fikri sorulmadi ya ,cok memnunum cooooook simdi üstüne bir cay gider ooooooh 4
    • Korsan pilota 03 Eylül 2017, Pazar 21:33:05 Oryantal sana çok yakışıyor, yok inceliği anlayamamışız da yok bilmem ne de. Ona buna salyalar saçarak höykünen cahil cüheylanın bu sitede arzı endam etmiş suretisin. Git başka siteleri trolle. Sen kimsin yeaaa tarzı söylemlerle de bir yere kadar. Yeni şeyler öğren, bol oku, sonra gel insan gibi tartışalım. 1
    • Korsan pilot 03 Eylül 2017, Pazar 22:04:51 Hahaha birak bu edebiyat kivirmalari anlasilan girdi bir seyler cok rahatim coooook 0
  • Rus asıllı LAZ 03 Eylül 2017, Pazar 14:23:42 Sözcü hep birşey der zaten demek istedikleri anlaşılsa da yüzde 80 civarı hep haksız kendi çıkarları için çalışan bir gazete 9
  • Boş bir yazı 03 Eylül 2017, Pazar 13:44:32 Ege cansenden beklenmeyecek boş ve taraflı bir yazı olmuş. Sözcü gazetesi, yazarı kendine benzetmeyi başarmış. AHL, şehrin içinde kalması nedeniyle daha fazla büyümesi çok zor ve maliyetli. Kapasitesi dolduğu için artık ihtiyacı karşılamıyor. İstanbul, havacılıktaki pazar payını bu nedenle kaçırıyor. O nedenle yeni yapılan 3. Havalimanı önemli ve gerekli bir yatırımdır. Sabiha gökçen ise anadolu yakasında olduğu için farklı bir konumda ve 3. Havalimanindan ayrı bir önemi var. Birbirlerinin rakibi değil, tamamlayıcısı durumundalar. Bu havalimanida her geçen gün büyüyecektir. Kapasitesini artırmak AHL de olduğu gibi zor değil. Sırf muhaliflik yapmış olmak için bu gerçekleri görmezden gelmeyi yazara yakıştıramadım. 3. Havalimanın eleştirilecek en önemli kusuru bulgar hava sahasını kullanacak olmasıdır. Bunu nasıl çözerler bilemiyorum. 8
    • Boş bir yorum 03 Eylül 2017, Pazar 21:09:05 Üçüncü havalimanı yapılırken Atatürk'ün kapatılması yapılan havalimanında fizibilitenin tuturulmadığını gösteriyor. Hava sahası örtüşüyormuş lafı ise konuyu bilmeyenleri uyutmak için üretilmiş bir argüman. Üçüncü havalimanı gerektiğinde yeri Silivri yönünde olmalıydı. Maliyet de milletin annesine meraklı müteahhite avanta sağlamak için çok şişirilmiş. Yıllarca yüksek bilet fiyatları ve bütçeden çıkacak paralarla ödeyeceğiz. Aynı Osmangazi Köprüsü gibi.. Ayrıca ulaşım yıllarca sorun olacak, zira metro hala lafta...çevre katliamından bahsetmeyelim ama daha çok sel, dolu, hortum göreceğiz. 1
    • eren 04 Eylül 2017, Pazartesi 01:08:15 evet sen soyleyince dedim ki her metropolde uc havalimani var neden AHL kapatilsin demek bundan,yazik 1
  • Wers 03 Eylül 2017, Pazar 13:16:50 Bunlar yazar Mazar değil,,, ülke düşmanı yatırım yapılıyor adamlar altından fesat arayıp tüm olumsuzlukları yazıyorlar. Ayıptır yazıktır tüm dünya 3. Hava limanından korktuğu yerde bizimkiler onlardan yana tavır içerisindeler bunu yapan adam o dediği tüm problemleri hesap etmiştir ayrıca gitsin ordu Giresun havalimanı na baksın öyle yazsın 25
    • Wers'e 03 Eylül 2017, Pazar 14:20:53 Sanayisi,üretimi kısıtlı, büyük oranda dışa bağımlı, havaalanı,köprü,yol vs yapımını hep yabancı finansmanla vatandaşı daha da borçlandırarak yapan, marmara bölgesine göçü önleyemeyen, ithalatı ihracatından kat kat fazla,eğitim kalitesi yerlerde, bilim,ilime,liyakate önem vermeyen,hayat pahalılığının çok olduğu bir ülke bir havaalanı yapınca tüm dünya ondan korkacak değil mi? 5
  • Boş konuşmayın 03 Eylül 2017, Pazar 13:04:02 Aşagıda dispec ortaya veri koymuş,Karadeniz'e kıyısı olan havalimanlarının kış performansı diye Ya partizanlık yapıyorsunuz ya düşmanlık,realite belli çed raporundada burda operasyon yapılamayacagını yazdı..tayakadından havalimanına bugün 15 dakikada yürüyorsanız ,kışın yarım saati geçer isteyen denesin denemesi bedava Burda operasyon yapılamaz net ! 7
    • misafir 03 Eylül 2017, Pazar 17:52:29 Bu sebeplerle Rusyada uçak kalkmıyormuş, hatta kuzey avrupada ne yapıcaz bu kuzey rüzgarları bizim uçakları kaldırmıyor karda çok yağıyor diye vah vah komisyonu toplanmış. karadeniz sahillerinden çok daha kötü hava şartlarında birçok ülkede tıkır tıkır operasyon yapılıyor. sadece havalimanı, şartlara uygun ve süzgün yapılsın, kurallara riayet edilsin yeterl. Adamlar kuzey kutbuna uçuş gerçekleştiriyor.... siz hala nerelerde kaldınız... 0
    • Cahil 03 Eylül 2017, Pazar 19:29:26 Rusya'da kar var ,biz rüzgar diyoruz 0
    • Açılış 03 Eylül 2017, Pazar 19:39:40 Ekim 2018 de açılacak 1 sene kaldı ,o bölgenin gelişimi 10-15 yılı bulur.Bende bölgeyi bilen biri olarak hava koşulları kışın çok kötü burada önemli olan verimli olması işin,yer muhakkak çökecektir o bölge dolguyu kaldırmaz ,bu işe sağlam para yatırıldı büyük bir risk alındı bölge itibarıyla,orası bir müddet denenip yeniden Atatürk havalimanına dönülebilir buda benim iddaam 1
  • veni vidi 03 Eylül 2017, Pazar 13:01:03 -3. havalimani taraflarinda ilk dikkatimi ceken bolgede yaldir yaldir donen ruzgar turbinleri oldu. Ruzgar turbin fizibilitesi icin yillik ruzgar dagilimini iceren AEP (Anual energy production) hesaplamasi yapilir ki bolgenin yil boyunca surekli ruzgar aldigini gosterir. CED raporunda da sanirim 62 gun firtinali oldugu soyleniyor. Tabi hakim ruzgar yonune gore pist planlamasi yapilabilir ama iklimin degiskenligi dusunulurse bu hesap ters de tepebilir. - Yeri cok uzak. Metro yapilir deniyor ama her gelen Avrupali 20 yasinda cantasi sirtinda hippi degil. Adam 4-5 kisi ailesiyle geliyor, metroya binmek istemez, dolayisiyla havalimanina lastik tekerli ulasimin kolayligi ve maliyeti onemli. - Ege Cansen oncesinde, hinterlandinin genisligi sebebiyle SAW'in buyutulmesi gerektigini yazmisti. Bence de daha buyuk SAW ve mevcut AHL, uzak ve dev havalimanindan daha mantikli bir cozum.Buyuk havalimanlari kalabalik ve uzun yurume mesafelerine sahip oldugundan iyi seyehat tecrubesi sunmalari zordur 3
    • Aynen 03 Eylül 2017, Pazar 13:36:16 Bravo,dogruyu yazansın.orda rüzgar trübünleri var onlarca,onları görmek bile yeterli 1
  • Ataturk 03 Eylül 2017, Pazar 12:56:51 Hava harp okulunu kaldırıp Ataköy konaklarını saf dolu bırakıp 2-3mikyar usd ile Yeşilyurt Yeşilköy'e kaydırılsaydı Ahl 20yıl daha iş görürürdü ama unutmayın ahl 22bin dönüm 1dönüm arazi o bölgede 2-3mikyon usd 2
  • Ahmet Fatih 03 Eylül 2017, Pazar 12:44:51 Gerçekten çok komik bir yazı olmuş. Yani eleştiriyi anlarım ama bol eleştiriyi anlayamıyorum. Evet, boş eleştiri de bir eleştiri türüdür ancak değinmek istediği nokta ve varmak istediği bir sonuç olmadığı için bunu kabullenmekte zorlanıyorum. Bu yukarıdaki yazıyı 65 yaş üstüne gelmiş, onlarca yıl havacılık sektöründe hizmet vermiş herhangi birisi çıkıp da önemli bir yazı olarak diye paylaşabiliyor ya buna yanıyorum. Bu kadar eleştiriden sonra tek tek yukarıdaki yazının argümanlarını çürütmek istiyorum, belli ki yazar dikkat çekmek istemiş o zaman hakkettiğini alsın. 1-) Sabiha Gökçen'e yeni pist yapılıyor. 2020 yılında Sabiha yıllık 30-35 milyon yolcu sayılarına yaklaşacak ve büyümeye devam edecek. 2-) Milyarlarca dolarlık değeri olan(!) Atatürk Havalimanı'nın an itibari ile kapasitesinin %175'i üzerinde çalıştığını biliyor muydunuz? Daha fazla genişleyemeyen, şehrin göbeğinde kalan, neredeyse 20 yıldır hizmet vermiş bu havalimanının 3. Havalimanından sonra da fuar alanı, özel uçak iniş kalkışları gibi yine hizmete devam edip ülke ekonomisine katkı yapacağını bilmeniz gerekiyor. 3-)Üçüncü havalimanı sadece havalimanı yetersizliğinden değil aynı zamanda bir vizyon ve misyon için ve bir büyük hedef için de gereklidir. Tabii ki bunlar için de geniş çerçeveden at gözlüğü olmadan bakabilmek lazım. Ne vizyonu ne misyonu diyorsanız eğer, durmadan gelişen ve gelecek 20 yılda finansal anlamda çoğu sektörün önünde yer alacak havacılık sektörü için ne kadar uçak gerekiyorsa da bu uçaklar için de konumu uygun devasa hub'lar gerekmektedir. Siz Almanya'nın, Frankfurt'tan, Hollandanın Schipol'den hub olmaktan dolayı ne kadar fazla gelir elde ettiğini biliyor musunuz? THY zaten neredeyse lider olduğu transit uçuşlarda gelecekte Atatürk Havalimanı ile yetinebileceğini mi sanıyorsunuz? 3. Havalimanı 2020 küsürlerde yılda 150-200 milyon yolcuya hizmet verecek. Bunun anlamını anlamak için demek ki 65 yaş üstü havacılık sektöründe onyıllarca çalışmış olmak gerekli değil geniş bakış açılı bir birey olmak gerekli. Saygılarımla, 10
    • Volkan 03 Eylül 2017, Pazar 14:42:01 Bravo çok güzel açıklamışsınız ancak bu tipler ülke yararına yapılan her projeyi baltalamayı meslek edindikleri için normaldir. 4
    • Ülke 04 Eylül 2017, Pazartesi 23:41:55 Ülke yararına değilki! Mesele de bu! 0
  • Verilere bakalım dispect 03 Eylül 2017, Pazar 12:43:08 Karadeniz'e kıyısı olan havalimanları,Samsun,Ordu-Giresun,Trabzon havalimanlarının kış performansına bakmak yeterli.Bu meydanlar kaç defa slot almışlar,hava muhalefeti nedeniyle kaç defa kapanmışlar.Buraların uzantısı olacak 3cü havalimanında bunların daha kötüsü olacak çünkü yoğunluk daha fazla olacak.sözü uzatmaya gerek Yok ortada veri var ve 3 cü havalimanın yeri tabiki yanlış ! 8
    • Dispeç e 03 Eylül 2017, Pazar 14:20:16 Karadeniz deki havalimanlarında olmayan cat3b 3. Havalimanında olacak yani NDB yaklaşması olmayacak. sen rahat ol 0
    • Korsan pilot 03 Eylül 2017, Pazar 16:49:55 Karadenize ne kadarda fransizmissin ,karadenizdeki havalimanlarini baska yerde yapma imkani yok ,helikopter idirmiyoruz oralara ucak iniyor cahil ,nerde bulucaksin ikibucuk üc kilometre havalimanina uygun düz arazi 1
  • Havacı 03 Eylül 2017, Pazar 12:41:21 Ege Bey, daha göreve başlamamış biri hakkında hiçbir bilginiz olmadan bu yazıyı nasıl kaleme alabildiniz. Bu mu habercilik. Bu habercilik değil resmen ismarlama işe taşeronluk etmişsiniz. Hem Yeni Havalimanımız, hem Sabiha Gökçen hem de diğer havalimanlarımız ile dünya havacılık trafiğinin geleceğin de en çok söz sahibi ülke Türkiye olacak. 7
    • Ismarlama yorum 03 Eylül 2017, Pazar 13:27:39 Siz daha bitmemiş, " dünya havacılık trafiğinin geleceğinde " yerini almamış hava limanlarını hangi bilgi ve birikim ile savunuyorsunuz. Kaç yıldır havacılık sektöründe çalışıyorsunuz, ekonomi eğitimi aldınız mı, yatırım kararları üzerine düşen doktora yaptınız yoksa Geleceğimi gördünüz. Sizde ısmarlama yorum mu yazıyorsunuz. Adam gelişmeleri yorumlamış. Katılırsınız katılmazsınız o sizin bileceğiniz iş. 2
  • Yeri yanlış aynen 03 Eylül 2017, Pazar 12:36:49 Bölgeyi bilen biri olarak orda kışın ayakta dahi duramazsın..kaç kont rüzgar degil fırtına çıkıyor ve rüzgar çok değişkenli yönsüz,Karadeniz,Marmara denizi gibi iç deniz degil 4
    • Knot 03 Eylül 2017, Pazar 14:21:10 Not kont 1
    • Windmill 04 Eylül 2017, Pazartesi 11:08:34 İST ve İGA ARASINDAKİ MESAFE 33 KM.Kuzeyde esen fırtına güneye neden inemiyor,arada Çin seddi mi var acaba? 0
  • Güzel ülkem 03 Eylül 2017, Pazar 12:31:16 Türkiye ileriye doğru gittikçe kuduruyorlar meyve veren ağaç taşları demekki bu ülke doğru yolda durmak yok yola devam ver mehteri 15
    • Hamdolsun 03 Eylül 2017, Pazar 13:22:41 Bilimsellik nedir bilirmisin mehterci? 6
    • Yön yanlış 03 Eylül 2017, Pazar 13:29:15 İleri gidiyorda yön yanlış be kardeşim. Uçurumdan düşerken mehter eşliğinde işallah... 2
    • Bilimciye 04 Eylül 2017, Pazartesi 23:57:23 Sanırsın adamın evinin bir odası labaratuvar bir odası kütüphane. Iphonu da balkonda üretti. 0
  • Mesut 03 Eylül 2017, Pazar 12:30:08 17 yıldır Atatürk havalimanı'nda çalışıyorum. Terminale yakın olsun diye aldığım eve yıllardır kredi ödemekteyim. 2 çocuğum var , biri mahallede 2.sınıfta , büyük olanda ilçedeki lisede kayıtlı. Hanımda malum çalışıyor yardımcı olmak için, onun işide yine burada. Şimdi ben kara kara düşünüyorum burada iyi kötü bir düzen kurdum kendime yıllardır da bunun bozulmaması için gece gündüz çalıştım, açıkçası ben o kadar uzağa ailemi de taşımak istemiyorum. Emekliliğimede daha var, kurumsal şirketimin bana dediği şey şu "ya 3. Havalimanında çalışacaksın yada istifa edeceksin" Şunu anlamıyorum, biz böyle bir sözleşme mi yaptık işe girince. Neden taşınmak istemeyene kıdem tazminatı verilip işten çıkartmak istemiyorlar. 2 yıl sonra da haberde dediği gibi diyelim iklim şartları uymadı vs. Yine değiştirmek zorunda kaldılar havalimanını, bu çalışanlar bir oraya bir buraya gidecek mi. Yok mu bu işin kanununu, usulünü bilip anlatacak. Bu arada ülkenin büyümesini vs. Yatırımlara karşı değilim ancak zorla taşındırılmaya mecbur edilmek canımı sıkıyor, bilmiyorum aynı sorunu yaşayan kaç kişi var. 3
    • Talha Salihoğlu 03 Eylül 2017, Pazar 13:17:39 Fabrikası taşınıyor diye il değiştirenler var, bu iş hayatının bir gereği olabiliyor bazen, size özel yapılan birşey değil, koskoca firmalar dünyanın heryerinde bu tür yer değiltirmelere girebiliyor, ve seni işten çıkarmıyor, gel yeni yerde devam et diyor, peki ne yapmaları lazım yani havaalanı taşındığında florya sahilinde çekirdek mi yiyeceksiniz? Yani çalışanımız ev almış çocuğunu da okula yazdırmış biz bu havalimanı inşaatını iptal edelim mi desinler? Komik olmayın. Farklı görüşte olabilirsiniz ama farklı görüşteyim diye konuştuğunuz konular itibariyle komik duruma düşmeyin. 15
    • Tazminat 03 Eylül 2017, Pazar 13:38:30 Tazminatı mecbur verecek rahat ol,isteyen gider isteyen gitmez ,iş kanunu var 0
    • Rüzgar türbünleri 03 Eylül 2017, Pazar 13:42:12 Arnavutköy'den havalimanına gidene kadar sağda ve solda dev rüzgar türbünlerini görmüşsünüzdür umarım,görmeyenler gidip bakabilir.Başka söze gerek YÖK,anlayana onlar yeterli 1
    • Mesutçuğum 04 Eylül 2017, Pazartesi 11:14:06 İga İLE ist arası 33 km.Metro da yapılacak otobüs de çalışacak .Evinde otur işine git,çok komik yorum yapmışsın dalga geçer gibi...Asya veya Avrupa yakasında oturup karşı taraftaki işyerine giden yüz binlece insan var,ne tuhafsın be yaw!..Bir de duygu sömürüsü yapmışsın ince ince... 2
  • Ali 03 Eylül 2017, Pazar 12:24:44 Ölü yatırım, sadece rant; Avrupa yakasında Atatürk ve Çorlu, Anadolu yakasında Sabiha Gökçen ve Cengiz topel ( Kocaeli ). , bu 4 meydan sadece Stokholm daki gibi bir hızlı trenle bağlanacaktı , Çorlu ve topel ağırlıklı kargo , Atatürk ve 2 pistli Sabiha yolcu olacaktı...çorlu Tekirdağ limanına ve ambarlıya yakın , topel Körfez'e yakın , denize ulaşım çok rahat. 3 ncü köprü ve 3 ncü liman tamamen orman katliamıdır , 4 milyon ağaç kesilip kuzey ormanları Yok edilmiştir ...3 ncü hava limanını sadece biri açılabilir , diğerleri ise Dolgu sorunlu, zaten bu bölgenin hava durumu sorunlu , görüş, rüzgar , herşey problem olacak...yazık oldu güzel doğaya yazık....... 5
    • Talha Salihoğlu 03 Eylül 2017, Pazar 13:29:00 Karadeniz kıyısında hiç mi havaalanı yok? Yönetimle farklı görüşteyim diye komik olmayın, dünyanın en büyük havalimanının inşa edildiği binlerce mühendis çalışan projede rüzgarın hesap edilmediğini iddia etmek müthiş komik birşey. Yani siz şu yorum köşesinden koskoca projenin açığını buldunuz he? Orman kesmek deyince odtü'ye bakacaksınız. Ayrıca devlet mecburen kestiği ormanın 10 katı ağacı dikiyorlarsa ne var bunda? Kuzey ormanları yok olmuş?! Biz o yollardan geçerken o kadar ağaç orman hangi ormanlar oluyor peki? Ağacın üstüne mi yol yapmalı? İnsanlar hem trafikten şikayet ederler hem de yol inşaatından?! Nasıl memnun olacak bu bizim millet anlamadım ki, komiksiniz. 3. havalimanının mantıksız bir proje olduğunu iddia etmeyi mantıklı bulan insanları ayakta alkışlıyorum! Siz 3. havalimanını havalimanları bypass olacak olan almanyaya hollandaya ingiltereye sorun bakalım ne diyecekler, belki onlar sizden daha dürüst ve cesur konuşabilirler. 19
    • Talha efendi ! 03 Eylül 2017, Pazar 14:13:16 Fazla yalakalık adamı bozar haberin olsun ! 3
  • camaeothy 03 Eylül 2017, Pazar 12:19:39 zeki ve akilli idareci olursa hiçbir havalimani batmaziyide çalisir..tabiki turkiyede buyuk bir kriz olmadiği surece havalimanlari çalişir..peki şu soruyu sormak lazim ataturk havalimaninda uçak içinde park edecek yer olmadiği için sira bekledim hemde 35 dakika peki bundan dolayi oluşan zarari kim.karşilayacak uçak yakit tuketti sonuçta motorlar çalişiyor insanlarin kaybettiği zamana ne demek lazim..geçin bunlari..gelelim sabiha gökçene 2002 yilinda 3-5 adet yolcunun kullandiği javalimani ki o zaman kapanacak denildi durdu sonra birden patladi ama fena halde talep çogaldi insanlarimiz uçaklari kullanmaya başladi...devlette teşvikler verdi hepsinin ayro ayri kullanan insanlar olacaktir..avrupada amerikada örnekleri vardir biraz araştirin..2.piste gelince inşasinon bir an önce bitmesi lazim 5
  • Balıkçı karaburun 03 Eylül 2017, Pazar 12:16:29 Karadeniz'in tam kenarı burda kışın insanlar yolda dahi yürüyemiyor.Karadeniz'de balıkçılar kışın 6 ayın 3 ünde fırtınadan denize çıkamazlar.Burda yer hizmetleri operasyon yürütemez.ters rüzgarlar var uçak nasıl iner bilemem.yer seçimi tamamıyla yanlış 4
    • Talha Salihoğlu 03 Eylül 2017, Pazar 13:30:15 Karadeniz kıyısında hiç mi havaalanı yok? Yönetimle farklı görüşteyim diye komik olmayın, dünyanın en büyük havalimanının inşa edildiği binlerce mühendis çalışan projede rüzgarın hesap edilmediğini iddia etmek müthiş komik birşey. Yani siz şu yorum köşesinden koskoca projenin açığını buldunuz he? 3. havalimanının mantıksız bir proje olduğunu iddia etmeyi mantıklı bulan insanları ayakta alkışlıyorum! Siz 3. havalimanını havalimanları bypass olacak olan almanyaya hollandaya ingiltereye sorun bakalım ne diyecekler, belki onlar sizden daha dürüst ve cesur konuşabilirler. 13
    • Eğlence 03 Eylül 2017, Pazar 13:30:59 Çok eğlenceli olacak çokkkk... 2
    • Doğru nedir ? 03 Eylül 2017, Pazar 13:51:05 Gitte yol boyunca uzanan rüzgar türbünlerine bir bak.30 senedir o bölgede yaşıyorum.Bizde isteriz en büyük havalimanı yapalım.bir slot kaçırmanın cezası kaç yüz bin Euro biliyormusun sen.bir yağmur yağıyorda 2 saat havalimanında hayat duruyor sonrası felç..Bu mevzular kışın orda hergün yaşanacak onu anlatıyoruz kardeşim.operasyon yaparsın yapılmaz degil 2 saate bir uçak kalkar,inişlere öncelik verilir falan filan..adam yazmış karadenizdeki havalimanlarının istatistiklerine bakın diye ..orduya günde 20 sefer varsa burda 1500 adet teker koyma olucak gerisini düşün işte 0
    • Talha boş konuşma 03 Eylül 2017, Pazar 13:54:14 A321 uçak 85 ton kaldırır ,kaptan rüzgara bir bakacak 78 ton dicek çok cargo yolcu indirirsiniz orda Dispect 2
  • Rüzgar sert 03 Eylül 2017, Pazar 12:11:18 Karaburun,Şile,Ağva kısaca Karadeniz kıyılarını iyi bilen biri olarak doğru söylüyor.Karadeniz,Marmara denizi gibi degil 4-6 kuvvet deniz olduğunda dahi denizciler kıyıdan ayrılamıyor.Burda kışın operasyon yapmak çok zor olacak.gidin Ordu-Giresun ve Trabzon havalimanları kışın kaç defa kapanmış bir bakın.üçüncü havalimanı yeri yanlış burda kışın ayakta dahi duramazsın rüzgardan,yatırım yeri yanlış.karadenizde değişken sert rüzgarlar var kar yagdımı kaç kişi işe gidebilecek.inşallah yanılırım dicem ama 30 yıldır bu bölgeyi iyi biliyorum 5
  • Fanatik 03 Eylül 2017, Pazar 12:09:44 Fanatiklikten gozunuz donmus yorumcular. Yahu bir taraf fanatik Tayyip'ci bedeli n'olursa olsun da inadim inat olsun modunda bir tarafta da Tayyip karsitlari amman pisligimi atayim lekesi kalsin diyor. YAHU HAVACILIGIN BUYUKLUGU MEYDAN BUYUKLUGU ILE, INEN KALKAN UCAK SAYISI ILE OLCULMEZ..... YANLIS ANLATMISLAR SIZE COCUKLAR....Havacilik boyle buyumezzzz. Havaciligi boyle bir dey zannetmeyin garibanlar havacilik baska birsey bu konustuklariniz sadece HAVAYOLLARI ENDUSTRISI. Memlkete faydasi yok sadece hukumetlere oy potansiyeli, propaganda kokan reklam kokan projeler sadece. 5
  • Sözcü 03 Eylül 2017, Pazar 11:30:02 Sözcü yazarından ne beklenirki. Saw herzaman yoğun anadolu yakasında oturanlar nereden uçacak. Pist inşaat i tam gaz devam ediyor 12
  • Adamım benim 03 Eylül 2017, Pazar 11:11:41 Afedersiniz burayı londra mı sandınız? Doğru söylüyor ryanair, easyjet bisuru cost low havayolları bunları gelmiyorsa ne havaalanı yap boş 6
  • vah vahhhhh 03 Eylül 2017, Pazar 11:10:49 CAHİLLİK MUTLULUKTUR, AKP YE KARŞIYIM AMA SİZE DAHA DA KARŞIYIM, BİRAZ OKUDA ÖYLE YAZ. 6
  • hain bunlar 03 Eylül 2017, Pazar 11:09:01 Sözcü yazdıysa, okumaya değmez, vakit kaybı. 22
    • Okuma da.. 03 Eylül 2017, Pazar 13:38:58 Tamam sözcü okuma kabul. Ama kardeşim bizahmet inandığın kitabı anlayarak oku. Oku ki hırsızlığın, yalancılığın, cocuk istismarının haram olduğunu, gösteriş için namaz kılanların lanetlendiğini vb. Öğren ve hain dediğin insanların hayatların bunlar varmı bir düşün. 2
    • Okumam 03 Eylül 2017, Pazar 16:03:43 Hiçbirini okumam, dünya düzdür, aksini iddia eden masondur 3
    • get 03 Eylül 2017, Pazar 17:20:16 puskullu misirliogluna takil ozamn 2
    • Akıl 04 Eylül 2017, Pazartesi 23:50:23 Vahiy Allah'tan, peki akıl kimden? 0
  • FO 03 Eylül 2017, Pazar 11:08:03 Hocam birde söyleyemediğin Türk Sivil Havacılığının büyümesinden ve özellikle 3. Havalimanının Lufthansa ya vereceği zararı söyleseydin. Dilinin altındaki baklayı herkes biliyor dürüstçe söylede kendine güldürme.. 24
    • Slk 03 Eylül 2017, Pazar 11:23:44 Lufthansa zafar edermi? 2
    • Nasıl 03 Eylül 2017, Pazar 11:28:49 Nasıl olcak bir açıklarmısın 2
    • Sistem 03 Eylül 2017, Pazar 12:23:44 Havaciligin yolu havayolu isletmeciliginden gecer. Havayolu isletmeciligi üründen ve ürünü dogru pazarlamadan. O da veriden gecer. Lufthansanin elinde amadeus gibi bir sistem var ve sektorun en az %80ine hakimler. Cok guzel stratejik havalimanimiz var,gelisen bir havayolumuz. Ama hala adamlara milyonlarca dolar segment parasi oduyoruz. O adam mi batacak? Essek saglam kazikta bagli. En fazla igne batirmis oluruz. 1
    • FO'ya 04 Eylül 2017, Pazartesi 23:43:05 Lufthansa'yı fırıncı,fındıkçı,çaycı,torpilliler yönetmiyor zarar etmezler merak etme. Sitelerine gir ne zaman şirkete girmişler hangi bölümlerde ne kadar çalışıp yönetici olmuşlar bak bir de bizimkilere bak sonra kendi haline ister gül ister ağla. 0
  • hadi ordan 03 Eylül 2017, Pazar 11:07:57 Erdoğan düşmanlığı insanı bu hallere sokmamalı,adam şaşırmış zavallı. 21
  • Durum 03 Eylül 2017, Pazar 11:07:50 Devletin vatandaşın parasıyla Yeni havalimanı artı bir dünya yeni zengin fışkırması yine vatandaşın borçlanması. Diğer tarafta Atatürk havalimanı boşa çıkıncada arazisi rantı cabası. Armut piş ağzıma düş. Bir taşla kaç beş tane kuş. Ver mehteri 11
  • Zerrin Egeliler 03 Eylül 2017, Pazar 11:02:35 Önce seni çöpe atmışlar Egelerin Egesi....Bir zamanlar NTV'nin gözdesiydin,Asaf Savaş Akat ve Deniz Gökçe'yle birlikte Şimdilerde ücra bir köşede racon kesmeye kalkıyorsun haybeden. 15
  • Özgür 03 Eylül 2017, Pazar 10:56:59 İyi saçmalamış ama... 11
  • İnch 03 Eylül 2017, Pazar 10:53:39 Sabiha mı zarar ediyor ha haa bi gülme de bana geldi 4
  • Oguzhan 03 Eylül 2017, Pazar 10:52:20 cahilce yazılmış, sözcüden ne beklersin ki. Hükümete düşmanlıkları beyinlerini köreltmiş. 20
    • cahil 03 Eylül 2017, Pazar 12:01:03 senin gibi cahiller yüzünden yıllardır patinaj yapiyoruz 6
    • Oguzhan 03 Eylül 2017, Pazar 16:33:24 Senin havacılıktan anlamadığın belli, bu yazıyı yazan adam yalan yanlış yazmış havacılık hakkında hiç bir şey bilmeden. Bilmediği konu hakkında yorum yapan adama cahil denir.Kendini de bu kefeye koyabilirsin. 4
  • kapansa keşke 03 Eylül 2017, Pazar 10:46:44 o kadar istiyorum ki kapanmasını böylece oralarda ev alıp zengin olmaya çalışan hatta hiç çalışmadan zengin olmaya çalışanların elinde patlasa o 400 500 binlik evleri ne güzel de olur biliyor musun. belki o zaman uyanıp borca girmemeyi öğrenirsiniz. yahu ömür dediğin 30 sene sen de bunu borç ödeyerek mi geçireceksin kardeş. yalandan al al şişsin fiyatlar olmaz ki böyle yazık yaw kiralar olmuş 1000 üstü. yapmayın arkadaşlar almayın ederinden fazla vermeyin. ama kime anlatıyorum olsun alayım 5 sene sonra bilmem kaç para edecek hesapların terse dönecek inş. oraları değerlendiren SAW nasıl oluyor da hep zarar ediyormuş ? 1
  • Emre 03 Eylül 2017, Pazar 10:44:37 Her gun artan ucuş sayisina cevap veremeyen, şehrin icerisinde sıkışıp kalan trafige ve kirlilige yol acan havalimani izin verde kapansin artik. 9
  • İzmirli 03 Eylül 2017, Pazar 10:42:27 Yaparlar bir metro raylı sistem olur biter. Rüzgar her yerde var. AKP'nin plansız programsız paldır küldür iş yaptığı doğru da. CHP çok mu farklı? Gitti yalnızca iki şeritten oluşan ve bornovayı karşıyakayı balçovayo birbirine ve konağa bağlayan geçiş noktasına tek şeridi işgal edecek şekilde tramvay yaptı. İzmirin iş merkezi konak çankaya. Orada çalışanlar işlerine gitmek için artık iki saat erken çıkarlar evden. Ya bile bile yaptı iş merkezlerini bayraklıya kaydırmak için ya da işbilmezlik. Bence ikincisi. Sözcü mözcü hiç konuşmasın İş bilmek konusunda Aziz Kocaoğlu gibi bir yıldızları varken. Mezhep kadrosundan buzdolapçı büyükşehir başkanı. Yolsuzluk davalarından da aklanmış değiller. Bir şekilde kapatıldı davalar. 13
  • FO 03 Eylül 2017, Pazar 10:39:56 Yazıyı okudum bi gülme geldi. En çok da "denizden iniş yapacak uçaklar için ters rüzgârlara maruz" kısmında yerlere yattım. Birisi şu ukalaya rüzgar yönüne göre pistin her iki tarafının da kullanılabileceğini söylesin. 50 dk taksi kuyruğu beklenen milyarlarca liralık Atatürk havalimanına da yazık olacak. Elinde Atatürk havalimanının kapasitesini katlayacak yeni bir meydan olacak adam neyin derdinde. Muhalefet uğruna beyninizi körelttiniz ve kardeşim. Şu ucube gazatenin hiçbir haberinde ve yorumcusunda mantık aramıyorum artık! 29
    • Erhan 03 Eylül 2017, Pazar 11:15:56 Yeni havalimanı 2 pist ile açılacak. AHL den ne farkı var. 3.pist açılana dek pist başı 50 dk beklemeye devam edecğiz. 3. pist hedefi 2021 yılı. Bekle bekle 5
    • fo 03 Eylül 2017, Pazar 12:02:52 sen kaptan olmuşsun be koçum.thy astronot seçiyor.başvuru yap bence 5
    • Talha Salihoğlu 03 Eylül 2017, Pazar 13:41:25 Adam doğruyu konuşmuş, zoruna giden like'lamasın, çamur atmayalım, pistin çift taraflı kullanılabildiğini çocuk bile bilir, ege bey bilmiyorsa komik olmuş. 9
    • FO abiye 03 Eylül 2017, Pazar 19:31:11 Yeni havaalaninda 6 pistin 5'i Kuzey Guney istikametinde. E nasil olucak ta sen 50dk taksi kuyrugu beklemeyeceksin. Istanbul'da ruzgar %50+ KuzeyDogu ve GuneyBati'dan eserken, neden o yonlerde pist yapilamiyor?? 0
    • Fo abiye'ye 04 Eylül 2017, Pazartesi 10:52:14 Poyraz ve lodostan esen rüzgarda yıldız ve kıble yönlü iniş kalkışlar çok rahat yapılabilir....İST'in 17/35 pistleri de aynı,kuzey/güney yönlü....Kuzey/güney yönlü pistin avantajı dört yönden esen rüzgarda da iniş kalkışa müsait olması oysa lodos/poyraz yönlü pistte sadece bu 2 yönden kullanılabilir. 0