Bakan Uraloğlu Hatay Havalimanı için tarih verdi

    Çok beğenilenler

  • badem bıyık zihniyeti 02 Aralık 2023, Cumartesi 16:29:48 bunların sahipleri yaptığı hiçbir hatayı kabul etmiyor ki….. ne bekliyordunuz. evet yanlış yere yaptık demeleri mi??? adam ekonominin altını üstüne getirdi, ama sorsan ev sahipleri, market zincirleri, galeriler, mütahitler suçlu. zamları Allah yaptırıyor bile dediler yaaa. nefret ettirdiler kutsal saydığımız herşeyden…. 5
    • Korsapilot 03 Aralık 2023, Pazar 10:47:23 Begenmiyorsun ama, bak 22 yildir istemedigin halde senin gibileri mal gibi güdüyorlar, hadi simdi ye kendi kendini 1
  • badem bıyık zihniyeti 02 Aralık 2023, Cumartesi 16:29:47 bunların sahipleri yaptığı hiçbir hatayı kabul etmiyor ki….. ne bekliyordunuz. evet yanlış yere yaptık demeleri mi??? adam ekonominin altını üstüne getirdi, ama sorsan ev sahipleri, market zincirleri, galeriler, mütahitler suçlu. zamları Allah yaptırıyor bile dediler yaaa. nefret ettirdiler kutsal saydığımız herşeyden…. 5
  • Tüm yorumlar

  • Manner 04 Aralık 2023, Pazartesi 10:59:18 Haberin fotosuna 2 saniye baktım,sonra dedim ki haberi okumaya dahi gerek yok 0
  • Özgür 03 Aralık 2023, Pazar 10:27:29 Hangi hatalarını kabul ettiler ki bunu kabul edecekler? Ah bir de şu havalimanı, 2002 veya öncesinde yapılsaydı, o zaman seyrederdik esas gümbürtüyü... 0
  • Hataylı 02 Aralık 2023, Cumartesi 17:27:13 Paralel pist (taksi yolu), güzeeel 0
  • Dayın 02 Aralık 2023, Cumartesi 17:21:32 Oldu olacak yeni bir liman yapsanız daha iyi olmamızmidir bu kadar tadilatı yapana kadar 2
  • Misafir 02 Aralık 2023, Cumartesi 15:48:53 Dayı su basıyor sürekli 0
    • Yer 02 Aralık 2023, Cumartesi 17:51:17 Yer de yanlış. Kurutulan Amin Gölü’nde ve har depremde zemin sıvılaşması olacaktır. 1
    • dayının da çok şeyinde:)))) 02 Aralık 2023, Cumartesi 19:34:01 dayın mamasına bakar. gerisi tınnnnnnn….. 2