AYÇİN: SENDİKANIN PARASI YOK!

    Çok beğenilenler

  • Q7 Q7Q7 29 Mayıs 2013, Çarşamba 17:55:59 Onun arabası var güzel mi güzel 1
    • ?? 29 Mayıs 2013, Çarşamba 23:00:32 ne q7si ya??belgeleyemeyecğniz iddialarda bulunmayın 7
    • üye 29 Mayıs 2013, Çarşamba 23:08:07 bu adam gittikten sonra,arkasından çok arayacaksınız ama iş işten geçmiş olacak.sarı sendika lazım sizin gibi nankörlere 9
    • cehalet işte 30 Mayıs 2013, Perşembe 00:34:09 kusura bakmayın da cahilliğime verin, kimin bu Q7, vallahi bilmiyorum. 2
    • şaka şaka 30 Mayıs 2013, Perşembe 10:21:52 niye böyle oylandı anlamadım 1
  • MAAŞINI YAZ !!!! 29 Mayıs 2013, Çarşamba 21:02:29 HADİ BEKLİYORUM !!! 1
    • bekle bekle 29 Mayıs 2013, Çarşamba 23:03:39 adamın az maaş alıyor olmasından senin ne karın olacak merak ediyorum??adam başkan ve işini iyi yapıyor.sen ne yapıyorsun da az para aldığın için hak aramıyorsun da milletin parasını aşağı çekince mi senin standartların yükselecek??çok basitsiniz..tek sorunumuz bu yani?kimsenin seçerek getirmediği tepeden inme yöneticilerin paralarını ne kadar hak ettikleri konusunda bir soru sorabilceğini sanmıyorum ama.yemez çünkü 7
    • THY 30 Mayıs 2013, Perşembe 00:53:00 KIMIN ARABASI Q7 1
    • sendika yalakası 30 Mayıs 2013, Perşembe 13:37:18 50.000 tl maaş alıyor sizene sizde aday olun sizde kazanın başkanlık seçimini sizde 50.000 tl maaş alın.... 2
    • Yok ya 30 Mayıs 2013, Perşembe 22:51:33 Madem paramız yok, en az geliri alan sendika biziz demeyi biliyor, o zaman gerekirse sendikanın tüm gelir ve giderlerini açıklamayı da bilmeli... 1
  • Tüm yorumlar

  • garip'e!!! 31 Mayıs 2013, Cuma 20:03:29 sor yagciligini yaptigin agana aciklasin sana gercekleri!!! tabii aciklayabilirse!!! 0
  • rumuz 31 Mayıs 2013, Cuma 00:04:56 bu kadar olumsuz yorumlar yazsanız ne olur ki.biz çalışanlar olarak biliyoruz başkanın ne akdar yürekli bir adam olduğunu.ne yazarsanız yazın boş.meyve veren ağacı taşlarlar diye boşuna dememiş atalarımız 0
  • soyle gondersin!! 30 Mayıs 2013, Perşembe 20:08:20 Sendikadaki para bittiyse ya da bitirdiysen ocakbasinda,otellerde,beles hayatta vs soyle avustralya'daki ogluna para gondersin!!! Eee ne de olsa uyelerin aidatlariyla verilen sendika bursuyla okudu orada simdi de isyeri sahibi olmustur herhalde !!!! 1
    • garip 31 Mayıs 2013, Cuma 00:58:37 zavallı başkauyduracak yalan bulamadın mı? 1
  • a320 30 Mayıs 2013, Perşembe 16:10:13 subliminal mesaj veriyor demek istiyor ki grev gitmiştir; dağılın. 1
  • Yer 30 Mayıs 2013, Perşembe 13:52:13 Atilay ayçin ağa gidecek başka yolu yok çünkü sendikanın gerçek sahipleri öyle istiyor.Ayçin ağa nereye kadar kaçabileceksin genel kurulda gereken cevabı vereceğiz sana az kaldı uzatmaları oynadığının farkına var artık. 2
    • eheheh 31 Mayıs 2013, Cuma 00:00:12 dikkat et de hamdi topçu gitmesin yakında:) 0
  • H.TOPÇU maaşı ne 30 Mayıs 2013, Perşembe 13:27:43 Üniversite okuma oranı % 99 olan bir şirkette çalışıyoruz fakat gidip milletin maaşına göz dikiyoruz sen kendi haklarına bak kendi maaşına bak.Sendikamızın başkanı bizim haklarımız için uğraşsın maaşlarımızı yükseltmek için uğraşsın onun maaşını sor bize % 3 lük zam yapmayı ön gören THY yönetim başkanının maaşını sorma ona niye sormuyorsunuz maaşınız kaç TL diye,kaç şirketin yönetim kurulu başkanlığını yapıyor sorsanız ya asıl sorulması gereken yere sormayıp,sendika başkanının maaşını soruyorsunuz ayıptır diyorum. 2
    • Ne Alaka 30 Mayıs 2013, Perşembe 14:46:50 Hamdi Topçu'nun maaşı işçiden kesilmiyor. Ama Sendika başkanının maaşı işçiden kesilen aidatla ödeniyor. İşçi tabii ki sendika başkanının maaşını soracak. Niye rahatsız oldun? 1
    • işçi 30 Mayıs 2013, Perşembe 14:59:45 THY yüzde 49.2 si TÜRKİYE CUMHURİYETİ'nin dir,tüy bitmemiş yetimin hakkı olan bir şirkettir hala,niye sormayalım,geçen sene nisan ayında yüzde 300 zam yapıldı yönetim kuruluna bunları niye sorgulamıyorsunuz,sendikanın kesintisi % 1 çok düşük bir kesinti bu sendikanın sorgusuz suhalsiz bırakılacak olduğuna gelmiyor genel kurulda gideriz sorarız be nedir bu nasıl oldu diye baktık orda cvp veremiyolar suç duyurusunda bulunulur savcılığa....Haa hala tatmin olmadıysan çıkarsın sendikadan harranlıyım dersin sende rahmetli Kemal Sunal gibi :) 0
  • teknisyen 30 Mayıs 2013, Perşembe 12:26:26 100 kişi ne iş yapar sendikada anlamadım? koskaca DİSK te o kadar çalışan yok.. benim bildiğim sendikada 3-5 avukat 3-5 memur işleri takip edecek 3-5 de sekreter vs yeterde artar.. gerçi burjuvaji bir hayat yaşarsanız ve işçilerin alın terini harman savurursanız yediğiniz her kurusu haram etmek ve kursağınızda kalsın demekten öteye gecemiyoruz.. 1
  • hava-şiş 30 Mayıs 2013, Perşembe 12:17:14 kısaca plaj grevcileri para yok maalesef, tatil planlarınızı ona göre yapın diyor. :) tatilimizi kuramadığımız çadırda sürdürecez, açık büfe değil tabldot takılacaz, arabayla gezmicez metrobüse binecez diyor :) 1
  • mantık 30 Mayıs 2013, Perşembe 10:57:31 yorumlara bakıldığı zaman kimse ( % 99 ) sendikanın tutumundan hoşnut değil vede destek vermiyor, imza toplayın ve üyeliklerinizi iptal edin. 3
    • oyun 30 Mayıs 2013, Perşembe 11:03:26 çok kişiymiş gibi 2-3 kişi değişik rumuzlarla yazmadığını nerden bileceğiz boş konuşma... 6
    • imza 30 Mayıs 2013, Perşembe 11:13:28 sendika üyeliği imza toplayarak mı iptal oluyor? üstelik sendikalı olmak istemiyor diil insanlar. anladığım kadarıyla bu adama tepkliler. 0
    • mantık'a 30 Mayıs 2013, Perşembe 11:52:02 amaç sendikadan çıkmak değil, insanlar yönetime güvenmiyor ve istenmiyorlar. Yorumlara iyi bakarsan anlarsın. 2
    • Anadolu KARTALI 30 Mayıs 2013, Perşembe 14:12:37 Mantıksız olmuş söylediğin. Sendika, yönetimi iyide olsa kötüde olsa olmalı. THY sözleşmesinde işçi aleyhine olan bir çok madde sendikal haklarla düzetilmiştir. İnsanlar yönetimi sevmiyor diye gidipte kendilerine riske atacak değiller. O yüzden sendika üyesi olmak her zaman avantajlıdır. 0
    • .... 31 Mayıs 2013, Cuma 00:01:39 aynı IPlerden yazılan yorumlardan bu %99 yorumunu çıkaramazsın..biliyoruz az çok kimlerin yazdığını yorumların. 0
  • sgpk 30 Mayıs 2013, Perşembe 01:08:20 25 senedir ayda 10bin 20 bin maaş almayı biliyorsunuz insanları egonuz uğruna işinden ettiriyorsunuz sonra anca kendimizi döndürmeye yetiyor mu diyorsunuz, sendika grevde yenildi bu açıklama ile ikinci kez yenildi 2-0 geridesin kaç fark yemen gerek artık insanların poarasını yiyip kanını emmemek için? ayıptır. görevde olduğun süredeki bütün aylık gelirlerini ay ay hesap bütün giderlerinin faturasını getir ortaya koy madem bunu söyleyecek kadar yürekliysen bunuda yap. 3
  • Atilay ayçin'e 30 Mayıs 2013, Perşembe 00:38:49 Vah vah askeri ücretle geçiniyormuş adam çok komik. 3
    • askeri? 30 Mayıs 2013, Perşembe 11:10:31 asgari olmasın sakın o? 1
    • :)) 31 Mayıs 2013, Cuma 00:02:12 haahaha harbiden haa..sen önce türkçeyi öğren 0
  • Anlamadim 30 Mayıs 2013, Perşembe 00:12:02 Konusuyor konusuyor konusuyor bos bos bos bisey anlamadim. Millete para verecekmısın vermiyecekmisin ? 4
  • Atilla aycin e 29 Mayıs 2013, Çarşamba 23:49:19 Bu gercekten senmisin degilmisin bilmem! Fakat benim maasim 900 tl buda size cevap olmustur demek sanki "arkadaslar buda size kapak olmustur " der gibi yazilmis gibiydi! Bu yorumlari madem okuyor ve uzuluyorsun, buradan millete laf yetistire egine yine cikar yalakalarina bir video hazirlatir bunlari bir bir anlatirsin ne geliyir ne gidiyor kimlere ne veriliyor, uye aidati nedir? Kac kisiden alinir? Sendikada kac kisi kacar liradan calistirilir ve ne is yaparlar? Ve 30 yildir da ne yapilmistir sendika! Uzerine anlatirsin aycin aga!! Benim maasini verdigim bir memursun! Sorularimuz seni uzmesin aksine bu senle ve sendikayla ilgilendigimiz manasina gelmelidir!! Sen asil resmi denetmenlere ne cevap vereceksin onu dusun? Bu grevinde delikleri kapamak icin duzenlendigide artik asikardir birak artik 305/209 yok hak yok hukuk diye basbadbagirmayida, cok adam gibi sorulara cevap ver!! Biraz senin uslubun gibi olacak kusura bakma ama tabi. YERSE sy baskanim!! 1
  • K/A 29 Mayıs 2013, Çarşamba 23:06:33 adamın yıllardır elde ettii haklardan kimse bahsetmiyor.şu yorumlara bak hepiniz nankörsünüz .üstünüzdeki müdürlerin ne kadar iş yapıp da o paraları aldığını sorgulayamazsınız ama.. 4
    • sahip 30 Mayıs 2013, Perşembe 13:06:44 sende başkanına sahip çık, diğerlerinden ne farkın kaldı ki? 1
  • ... 29 Mayıs 2013, Çarşamba 23:05:10 adam dikkat ederseniz maaşı kadar para beklemesin diyor...ozaman zaten greve çıkmanın bir anlamı kalmaz..önemli ihtiyaçlar giderilecek diyor. 1
  • yuhhh 29 Mayıs 2013, Çarşamba 22:59:54 sen nasıl birşeysin ya Gerçekten her geçen gün daha şoka sokuyorsun bizleri .Bilmem haberin varmı ama insan oğlunda ar damarı diye bir damar vardır ve o çatladıysa geçmiş olsun Ve malesef sanada geçmiş olsun 1
  • diyor ki 29 Mayıs 2013, Çarşamba 22:29:29 anladığımı söylim; arkadaşlar biz paraları daha önce yedik şimdi kasada az bişey var onu da size veremem. zaten grevide o daha önce yediklerimizi aklamak için yapmıştık. şimdi işinize geri dönün bende grevi bitireyim. sonra kankam (hamdi) sizi atsın. seçime kadar 5-10 kişi ile dış hatlarda ağlamaya devam edeyim. bu arada ödp, tkp, bdp, bide bizim kemal gelir beraber bağırır çağırır ağlar seçimde işverenin bize karşı çıkaracağı işverencilere!!! karşı yine kazanırız. aslında bide şu toplu sözleşmeyi3 dedim ama dilim sürçmüştü 5 yılda bir yapsak kaymaklı ekmek kadayıfı olurdu. ne çektim sizden beee:-))) 5
  • Atilay Aycin 29 Mayıs 2013, Çarşamba 22:25:18 Arkadaslar, degerli THY calisanlari yorumlari okudum. Cok uzuldum. Maasimi mi ogrenmek istiyorsunuz. Isterseniz resmi kayit,arida talep ettiginiz taktirde gosterebilirum, benim maasim asgari mertebelerde 900 TL. Umarim bu size cevap olmustur! 12
    • Harici 29 Mayıs 2013, Çarşamba 22:34:26 Bir THY çalışanı değilim, affınıza sığınarak soruyorum. Extra bir geliriniz mi var, yukarıda arkadaşlar lüx araca sahip olduğunuzu söylüyor, 0
    • dogrudur 29 Mayıs 2013, Çarşamba 23:00:50 birak yasamayi o audi nin benzinine yetmez 0
    • atilay 30 Mayıs 2013, Perşembe 11:20:50 adamın işi gücü yok, burada size laf yetiştiricek. yemeyin oolum siz de herşeyi.. 0
    • doğru olan hangisi? 30 Mayıs 2013, Perşembe 11:33:20 hakkınızda mobbing davası açan kadının duruşmasında maaşın sorulduğunda 6 bin küsur demişsin. mahkeme kayıtlarında da mevcutmuş. aldığın ikramiye, bedavaya gelen benzinin, telefonun, yemeğini vs.de kattın mı maaşın 10 bin tl'yi buluyor. hangisi doğru? devletin mahkemesini mi kandırdın, bize mi yalan söylüyorsun 1
  • THY li 29 Mayıs 2013, Çarşamba 22:06:00 Yılda ortalama 6.000.000 tl ( ayda 500,000 tl)aidat geliyor. sendikanın mevcut binası kira degil 5 büyük ilde 5 adet daire kira olsun , araç gereç ,yakıt giderleri yön kurulu hariç varsayalım100 çalışan asgari ücretten ssk felan filan , 5 adat yön krlü üyesi aylık toplam maaş 50.000 olsun (benden) tolam aylık gider 200.000 tl 50.000 şöyle böyle 250,000 tl olsun yılda 3.000.000 tl yani ayda 250.000 tl kalıyor. arz ederim. 0
    • yanlış hesap 30 Mayıs 2013, Perşembe 00:10:24 hesabınız yanlış sendikanın yıllık aidat geliri 8.5 milyon liradır 0
    • utanmazlar 30 Mayıs 2013, Perşembe 12:40:28 yapılan hesap bakkal hesabı gibi ortalama yapılan hesaptır.. yani böle bir hesapta bile bu uçurum fark ediliyorsa bu karaktersizlere söylenecek baska bir şey yok. 0
  • esb 29 Mayıs 2013, Çarşamba 21:57:53 Atılay ya gideceksin, ya gideceksin,,,,,,,, istifaaaaaaaaaa 5
  • YER 29 Mayıs 2013, Çarşamba 21:02:54 ATİLAY ACİTASYON AĞLIYACAĞIM ŞİMDİ!!!!!!!!!BIRAK BU YALANLARI ATİLAY AYÇİN BUNCA SENEDİR ALDIĞIN TRİLYONLARIN HESABINI VER!!!!!!!! 4
  • Başarısızlar 29 Mayıs 2013, Çarşamba 20:57:45 Anlamsız bir başka deyişle başarısız grev. Amacına ulaşmamış her türlü eylem başarısızdır. Bunun adı ister grev olsun, ister protesto olsun isterse herhangi bir eylem olsun. Sonuca etki etmiyorsa başarısızdır.İSTİFA ET ATİLAY AYÇİN 1
  • HABERİŞ SENDİKASI 29 Mayıs 2013, Çarşamba 20:47:55 Arkadaşlar HABERİŞ sendikası sayfasını inceleyin.Personeli için neler yapmışlar.Onlarda sendika birileride örnek alsa ama iş işten geçmiş bundan sonra yeni gelen yönetim bu işleri yaparlar inşallah. 1
  • Acımasız Sendika 29 Mayıs 2013, Çarşamba 20:44:13 Greçekten uçucu ekip olupta gereve katılan arkadaşlara allah kolaylık versin,gerçekten hakları için mücadele eden onlardır,greve katılmayıpta uçmaya devam edenlerede allah kolaylık versin herkesin kendi tercihi,ama şuna inanın uçanlardan bir çoğu bu sendikaya güvenmediği için greve katılmamıştır,sendika bugüne kadar neyi başarmıştır ne kadar gücü vardır başarmaya ,cevap hiç,305 kişiyi geçtim rapor alıpta kovulan kaç kişiyi bugüne kadar işe geri aldırabilmiştir acaba düşünün daha o bikaç kişiyi savunamayan yüzlerce kişiyi nasıl savunacak,aslında medeni ülkelerde en doğal ve işçinin tek gücü olan grev hakkı maalesef bu ülkede hem bir zayıflık olarak algılanmaktadır,bu ülke insanları biliyorsunuz her zaman güçlünün yanında olmuştur,hatta katillerle dolandırıcılarla gurur duyan bir ülke olmuşuzdur her zaman ama hakkını arayan insanlarla hiçbir zaman gurur duyulmamıştır,bence bu sendika artık istifa etmeli ve yerine daha güçlü ve gerçekçi bir sendika yönetimi seçilmeli çok geç olmadan... 0
  • Geçin bu ayakları 29 Mayıs 2013, Çarşamba 20:41:33 Sizler sendikanın peşinden gittikçe daha çok rezil olursunuz ! Bırakın sendıka ayaklarını işinize bakın. Kanuna ve işyerınızı uyun ! İş yerınıze sahip çıkın ! İş yerinie ıhanet etmeyin... Sendıka boş iştir. Sonuc ne oldu ? THY nin verdıgı zammı aldınız... Aklıınız başınıza alın ve işyerinize sahip çıkın 3
  • Çiftlik 29 Mayıs 2013, Çarşamba 20:38:21 24 yıllık çiftlik sallanıyor da çatırdıyor da çat çat.. Sanki tapulu malı, Çek git PALA ,unutmadan yalakalarını da yanında götür!!! 0
  • rt 29 Mayıs 2013, Çarşamba 20:05:59 Atılay istifa tabi birazcık gururun varsaaaaaaaa. 1
  • paylasim 29 Mayıs 2013, Çarşamba 19:52:18 Arkadaslar bundan sonra yoksullugu paylasacagiz ama onceki malvarligi ve audi benim onu sey yapmayin neyse onlar aci aci garnigiz arir siz sey yapin ben sey yaparim ha fedakarliksa varim biyigimi keserim 0
  • SAVCILIK 29 Mayıs 2013, Çarşamba 19:49:51 Savcılık işbaşına herkesin soru işaretini kaldır .oylayın herkes görsün 1
  • Bunu diyen 29 Mayıs 2013, Çarşamba 19:48:09 Bunu diyen şunu diyor aslında ne şiş yansın ne kebap.. YOK ÖYLE BİR DÜNYA KAPTAN VE GARSONLARI.. 1
    • bi git 29 Mayıs 2013, Çarşamba 20:35:48 saçma saçma konuşma bi defol git ya.... 1
  • kim calisiyor 29 Mayıs 2013, Çarşamba 19:17:10 yuh be 100 calisan diyosun buna kabindeki delegelerde dahil galiba ama onlar ekstra maas almiyor atilayin akrabalari hep kim olacak maas alanlar arastirin gorun bu arada paralari bitirdi aycin bodruma gidip bundan sonra aga gibi ciftliginde yer yerkende bi dublede isciler icin atar hahahah nidalariyla afiyet olsun is bilenin kilic kusananin bu lafinda ayri bi hastasiyim. 0
  • ltfn yayinlayin 29 Mayıs 2013, Çarşamba 19:13:57 sevgili arkadaslarim greve katilmadiniz bari bizler gibi katilanlari yaralamayin artik.. ben bu pala icin greve katilmadim anayadada yazan hakkim icin katildim bu biiirrr... ikinciside eve paralar nerde konusunda cooook haklisiniz bizde soruyiruz fkt cvp alamiyoruz dogru dürüst. . birde sky a cikip ne kdr yalan varsa konusan hamdiye inanacigima bu palaya inanirim daha iiiyiii. Allah her ikisinide bildigi gibi yapsin.. sizlere havada bizlerede gm onunee Allah kolaylik versin... 4
    • ne diyeyim 29 Mayıs 2013, Çarşamba 20:51:23 cok safça ve güzel duygularla yazmissin yazik uzuldum ne diyeyim ki sana "aklina yanayim" 3
  • helal olsun 29 Mayıs 2013, Çarşamba 19:00:33 Onun sayesinde biz garsonlara 6000maas veriyorlar. Helal olsun. Aylik 25tl nin hesabini sorabilen Hassas arkadaslar, birara bordronuzu inceleyin ne kesintiler yapiliyor görün. O paralarin da hesabini sorabilme basiretini gösterin de alninizdan opeyim. 5
    • Hadi oradan 29 Mayıs 2013, Çarşamba 20:00:27 Çarp bakalım 6500 KM'den 25tl kaç eder AYÇİN'in uşağı! Yetmez çarp 2000 kokpit ortalama 80-100 TL ile paralı asker! Diğer personel teknik vs saymıyorum bile PALA ! Diğer kesintilerden SGK primi,emekli olduğunda işine yarar tedavini de olursun! Gelir vergisi, harç,pul bunlar mecburi, TC vatandaşıysan ve bu ülkeden ekmek yiyorsan ödeyeceksin elbet vatan haini değiliz. Onun sayesinde sana gıdımla bir şey verildiyse kendisi de yedi sülalesini doyurdu,yetmedi saltanatını kurdu, yetmedi çuvalla ambarına yığdı durdu 24 yıldır ey akıllım!!! Dahasını da saymıyorum.. 1
    • hadi oradana 29 Mayıs 2013, Çarşamba 22:01:44 25 değil 35 tl alıyorlar maaşımızdan... 0
  • Dogrucu Davut 29 Mayıs 2013, Çarşamba 18:53:42 Günaydinnnnnn... Grevin ilk gününde yazmistim pala bitik ve yandaslarinin sendikanin icini bosalttigini... Simdi kendiside itiraf etmis... Adam yurtdisi bankalarinda yedi sülalesinin dünyaligini tamamlamis... Ama siz hala inanmayin... Nede olsa sizi genel müdürlük önünde 3-5-10-15-50 kisilik toplama gruplar ile destekleyen dhkp-c & pkk yandaslari var degil mi... Siz bu kafayla giderseniz 305 degil 3500 olursunuz... Siz issiz gezerken pala biyikda Hawai'de Malibusunu yudumlar... 2
  • Vay pala vay!! 29 Mayıs 2013, Çarşamba 18:42:59 Aycin aga oldu grevciler maas isteyince ZUGURT AGA:)) agam para??? Yoktiiiirrr!!!! Agam ekmekkkk??? Yoktiiiiirrrrr!!! Agam is???? Yoktiiiirrrrr!! Agam borc ver verekkk???? €€&?tirrrr:)))) pala aga ya birisi soylesin pokerde rest cekiyorsan ya elin kuvvetli olacak!!! Ya da zekan olup birde kivrak olacak!!! Pala aga da ikiside yok:)) kim nederse desin elinde 300 kisi var onunda yarisi emekli teyzeler amcalar halaycilar:)) kalan yarisida parali askerler hunili harlemciler:)) zeka desen o da yok cunku akilli adam bunu ongorup greve gitmez,, hadi gittin benim param YOK deyip okadar insani sirketin kucagina atmaz!! Aycin aga umarim hakkinda sorusturma acilirda yillarin hesabini verirsin!! Hatta ben olsam cikar takir takir soylerim nerye harcadigimi!! Yoksa sana burdan daha coookkkk icetti paralari derler cookkk!! Etttinmi pala??:)) valla soyle aramizda:)) vayy agam vay! 1
  • 100 çalışan 29 Mayıs 2013, Çarşamba 18:40:30 Görende fabrika veya üretim tesisi işletiliyor sanır 100 işçiyle!!! Orda çalışan masa başında takılıyor emekçiden kesilen para ile yandaşları ve akrabaları ihya ediliyor,ye babam ye haram olsun size... Yıllarca binlerce çalışan işten atıldı kılı kımıldamadı sendikanın,anca avukatlık ücreti veya tazminatlardan yüzdelik talep ediliyordu! neymiş 2 yılda bir yapılan TİS zamanı piyasaya çıkılıp emekçinin hakkı aranıyormuş,bize haklar kazandırıyormuş ve koruyorlarmış, sanki ekstra iş yapıyorlar,sendikanın görevi zaten işçiyi savunmak ve hak kazandırmak varoluş amacı budur zaten..Emekçinin emeğini istismar etmek ve sömürmek bu olsa gerek yazıklar olsun size. Adam resmen çiftlik kurmuş yanındaki Pala yanlıları da cabası. Grevci arkadaşlar sizde ya işinize dönün ya da daha kötü günler sizi bekliyor, seçim sizin. 0
  • Cabin1 29 Mayıs 2013, Çarşamba 18:26:01 Arkadaşlar artık kendinizi bu hortumculardan arındırın, siz hala 1500-2000 kişi olduk naraları atın durun, hamilelerin greve katılmasını bekleyin durun bakalım, nelerden medet umduğunuza bir bakın lütfen! Şirket greve rağmen Malta,Salzburg gibi yeni destinasyonlar açıyor siz hala kendinizi kandırıyorsunuz! Ayçin de arkanıza saklanıp para musluğu kesildi başınızın çaresine bakın deyip AUDİ'sine binmeye devam etsin,hey Allahım akıl fikir versin size.. 0
  • Grevciler 29 Mayıs 2013, Çarşamba 18:19:09 THY'nin bir tane AYT UÇUŞU iptal oldu diye buraya üşüşenler,Bayram eden zavallılar,1500-2000 kişi olduk diyen akıllılar, toz konduramadığınız Başkanınızın bu açıklamasından sonra sanırım 'biz nerde yanlış yaptık' sendromuna girdiniz !!! Yüzde 95'in itimat etmediği adama siz varınız yoğunuzla destek ve sahip çıkmaya çalıştınız, hani nerdesiniz ?? TIK YOK dimi? İşinize gelmeyince böyle oluyor maalesef saf arkadaşlarımız!!! Sanıyorsunuz ki Ayçin gidince sendikacılık bitecek, akıllı olun da mazeretlerinizi bildirin iş başı yapın, gurur meselesi yapmayın zararın neresinden dönerseniz kârdır. Bu sendika yönetiminden kat be kat daha profesyonel bir yönetim kurulur ve sahipsiz kalmayız merak etmeyin saf arkadaşlarımız... 1
  • istifa 29 Mayıs 2013, Çarşamba 18:17:56 ya hem insanları gaza getir hemde para verme işsiz bırak,305 kişiye ne zaman verdin verdiysende saksakcılıga mecburen gelen ınsanlara 1000 tl para verdın avukat masraflarını dahı karsılamadın.. 1
  • anneyim anne 29 Mayıs 2013, Çarşamba 18:17:44 sendika laf kalabalığı yapıyor.millet ekmeğinin derdinde sendika bu ekmeği onlara yedirmeme derdinde sendika olarak önce 305 kişinin işini halletseydin bir senedir uyudun mu şimdi neyin hesabını yapıyorsun. bu kadar işsizlik var 305 kişiyi işsizler grubuna soktunuz daha kaç kişiyi istiyorsun işsiz. artı sen sendika olarak ankara base kapandı bu yüzden istifa edenler oldu eşiyle ayrılan oldu sendika olarak bunlar için ne yaptın uyumuyoruz ama uyutuluyoruz. 1
  • Yasas 29 Mayıs 2013, Çarşamba 18:02:36 2007de şirket lokavt ilan ettiğinde personele 6 ay boyunca maaşını ödeyecek paramız var demiştin ayçin! Ne oldu? Tabi ozaman greve gidilmemişti henüz!!! 0
  • recep 29 Mayıs 2013, Çarşamba 18:01:05 Arkadaslar imza kampanyasi baslatalim sendika hesaplarinin incelenmesi ve aycin aganin istifa etmesi icin. 1
    • FLUENCE H 29 Mayıs 2013, Çarşamba 21:16:54 Uygundur, başlatalım. Nitekim kendisi gitmese de gelecek ilk genel kurulda gönderilecek zaten. Lakin yerine modası geçmiş çakar almaz eski tüfekleri de getirmeyelim :) 0
  • k/a 29 Mayıs 2013, Çarşamba 17:55:42 insalari hep gaza getiriyosun greve gidelim diye. iyiki sag duyumu dinlemisim. bu koltugu birak. yarin ilk isim sendika uyeliginden cikmak olcak. yarin bu 15000 de teker teker sendikadan cikacak. bir ise yaramiyosun ki beceriksizsin ve malubiyetide kabullenmiyosun. koltuguda birakmiyosun. Atilay aycin kac para maas aliyosun patronun olarak ben senin maasini bilmiyorum.. ??? 1
  • ÖNEMLİ !!! 29 Mayıs 2013, Çarşamba 17:53:26 Grevde iken sendika kontrol edilemiyor!!?? Maliyenin defterleri kontrol yetkisi yok bilgidir.!!!!! 0
  • =)) 29 Mayıs 2013, Çarşamba 17:48:09 sendikaya aylık ne kadar aidat ödüyorsunuz?Bildigim kadarı ile adam gibi bir binası bile yok bu kadar para nereye gitti?Bu aidatlar niçin ödendi..Gaza gelip size güvenenleri böyle mi teselli edeceksiniz,çok komik ya.."şimdii onlaaaaaar düşünsün" 0
  • net bilgiler 29 Mayıs 2013, Çarşamba 17:47:33 Uyanığa bak uyanığa, açıklasana o "Türkiye'deki en düşük" olan gelirinizi. Madem belli, gelirini de giderini de açıkla da o spekülasyonlar olmasın o zaman... 0
  • kaptan 29 Mayıs 2013, Çarşamba 17:40:07 20 yıldır sendıkaya aıdat ödüyorum para trilyon hesap yok para yok ey sendika param size haram olsun savcılar neredesıniz suç duyurusu yapılıyor nerde 16000 kişıden kesılen para 0
  • Çinli 29 Mayıs 2013, Çarşamba 17:31:55 Ay Çin'li bu...! Çince konuşuyor, Çin'de kıtlık varmış onu anlatıyor. 0
  • pess artık 29 Mayıs 2013, Çarşamba 17:27:17 dünyanın en sosyetik grevini yapacaksın sonra paramız yok yoksulluğu birlikte paylaşacaz diye fakir edebiyatı yapacaksın. Milletin gözünün içine baka baka yalan söylüyorsun halen yuhhhh diyorum artık bu kadarına da pessss doğrusu 0
  • üyedeğilim 29 Mayıs 2013, Çarşamba 17:19:42 ya kardeşim şu sendikaya üye olnları anlamıyorum,işine gelirse çalışırsın işine gelmezse çalışmazsın varsa haksızlık hukukla çözersin....neymiş sendika her ay 60-70-80 tl aidatlar işsiz kaldın maaşınımı veriyor,sgknımı yatırıyor ne yapar bu sendika ya avukat bile vermiyo..üye olan emekçiler siz dişinizden tırnağınızdan artırıp çoluk çocuğa ekmek götürme peşindesiniz bunlarda sizlerin rızkına göz diken umursamayan toplum yada derneklerdir,siz belki ayda bir defa eve et alabiyosanız bu adamlar günde 5 öğun et yiyolar kimin parasıyla ?????(cevabı sizde) hiçbişe için çok değil rızkı veren Allah bırakın bu sendikacıarı beslemeyi o parayı kendiniz biriktirn bunların sizlere zarar vermekten başka bir amacı yok 1
  • maliye 29 Mayıs 2013, Çarşamba 17:01:18 evet maliye incelesin defterleri ne bu ya , para yokmuş ! 0
  • Person 29 Mayıs 2013, Çarşamba 16:39:15 Ah Ayçin Aman Ayçin Sen ne dersen YALAN Ayçin Acılar içinde kaldık İstifa et hemen Ayçin Bu senin Bitişin... 0
  • KAbin 29 Mayıs 2013, Çarşamba 16:37:42 Sendika yönetimleri için nereye suç duyurusunda bulunuyor birileri yol göstersin Ayçin Maasını açıklasın 100 kişi kimin adamı ne iş yapar kimlerin akrabası araştırılsın 0
  • hava iş 29 Mayıs 2013, Çarşamba 16:34:47 bu açıklamanın ne yeridir ne de zamanıdır, kendi ayağına sıkmak diye bir kelime vardır bilirmisiniz, işte öyle, diyeceğim başka bir şey yok. zannetmeyin ki sendika ya da başkanın karşısındayım, ama bu olmadı. farkındamısınız bilmem ama asıl şimdi kendinizi sorumluluk altına soktunuz, günlerdir zaten mal varlığı, aidatlar, sendikanın mali yapısı eleştiri alırken şimdi bunu nasıl açıklamanız gerekir, kaldı ki her zaman yanınızda olduğum halde mali tabloların açıklanması gerekliliğine ve şeffaf yönetim duruşuna sahip çıktım, şimdi ben de sorarım elbette, bu kadar para nerede...geride kalan çalışanlar için, ben 25 sene ödedim, bitti. 0
  • Hadi oradan 29 Mayıs 2013, Çarşamba 16:25:50 Daha 200 kişiye para veremeyen adamlar, eğer bütün işçiler greve katılsaydı nereden para bulacaktınız? 100 çalışana ne iş yaptırıyorsunuz? Aldığınız paraların hesabını verin. 0
  • Eren 29 Mayıs 2013, Çarşamba 16:21:06 Ne çok kişiyi sırtımızda taşımışuz yıllardır..23 senedir hiç grev olmadı normal zamanlarda ne yapar bu yüz kişi 0
  • Haha 29 Mayıs 2013, Çarşamba 16:04:16 Al sana sendika ! Yıllardır toplanan paralar nerede ? hesap sorulsun... 0
  • yuhhh 29 Mayıs 2013, Çarşamba 15:46:08 sn atilla ayçin thy yönetiminin istediği herşeyi yaptı helal olsun. Yakında GM olursa şaşırmam :)))) 1
  • Pala 29 Mayıs 2013, Çarşamba 15:44:01 'Kendimizi döndürmeye çalışan bir sendikayız' diyen PALA AYÇİN'in peşinden gitmeye devam edin bakalım, yakında patlayacaksınız çok az kaldı 1500-2000 diyenler... Audi kullanarak yoksulluğu paylaşacacağız:))) Musluk kısılınca acitasyon başladı ve grev fonu hortumlanacak böyle, aferin size yola devam BENDİKA'cılar.. 100 çalışanın asli görevi buraya, Facebook'a ve diğer sosyal platformlarda hakaret etmek, yalan dolan yazmak,yandaş kazanmak ve ay sonunda maaşı cebe indirmek, sizde halay çekin, gangam style,harlem shake dansları yapın saftronik arkadaşlarımız:)) yazık size! 0
  • havak 29 Mayıs 2013, Çarşamba 15:34:51 belki aynı şey değil ama biraz havakı örnek alın para nasıl kullanılır diye... 0
  • ay yazık parasi yok 29 Mayıs 2013, Çarşamba 15:27:13 Adam haklı beyler kasa boşaltıldı. Tshirt yalan söylemez. 0
  • us polo 29 Mayıs 2013, Çarşamba 15:13:27 Yorum yok. :) 0
  • us polo 29 Mayıs 2013, Çarşamba 15:11:51 Us polo tshirt giy sonra emekçinin yanındayız de. Bir de üstüne paramız yok de. 0
  • rumuz 29 Mayıs 2013, Çarşamba 15:10:32 grev e katılanlara gecmiş olsun simdide.!1 :( 0
  • Maaşın Ne Kadar? 29 Mayıs 2013, Çarşamba 14:49:29 Sen kendi maaaşının ne kadar olduğunu ve mal beyanını kamuoyuna açıklasana. 100 çalışanla ne yapıyorsun? Fabrika mı bu? greve sürüklediğin insanları yüzüstü bırakıyorsun. Ya daha fazla kişi greve katılsaydı onlara nasıl para verecektin? İnsanları daha fazla mağdur etmeyin. Grevi sonlandırın. Bu kadar rezil olduğunuz yeter. Ayçin sen de istifa et artık. 0
  • Hesap Makinesi 29 Mayıs 2013, Çarşamba 14:47:19 Soyle kabaca bir hesap yapacak olursak Kabin memurlarından ayda 25 TL aidat alsan 5000x25 = 125.000 TL Pilotlardan kaptan artı ikinci pilot ortalama 75 TL alsan 2000x75 = 150.000 TL Geri kalan personelden 15 TL kesinti alsan 7000x15 = 105.000 TL TOPLAM = 380.000 TL yapar ki hesapları hep dusuk tutarak yaptım. Sendikanın kasasına aylık en azından 380.000 TL para giriyor ve Grevin daha ilk ayı bile dolmadan paramız yok dersen arkanda sana destek çıkan bir tane sendika üyesi bulamazsın. Varın siz hesap edin her ay 380.000 TL ile neler yapılabilir ve paramız yok ikilemini. Herkese Guzel Keyifli günler... 0
  • t-shirt 29 Mayıs 2013, Çarşamba 14:43:29 Ben de senin t-shirt lerine hastayim Atilay Ayçin. Pembe devrimci seni. 4
  • 777 29 Mayıs 2013, Çarşamba 14:43:24 Sendıkanın bugüne kadar yıllık malı tablo yaptığını goren var mı Nekadar para toplanıyor nereye Nekadar harcanıyor ? Nereye Nekadar harcanıyor bunları ölen bır arkadas varsa lütfen bılgı verisın ....bunları açıkla artık yada mal varlığını açıkla.. Bıraz gururlu ol da bunları açıla ve ıstıfa et gıt kımseye senı ıstemıyor atılla bey gıt artık gıtttttttt 0
  • Grev fonu 29 Mayıs 2013, Çarşamba 14:41:10 Grev Fonu'nu hortumlamak buna denir,yola devam BENDİKA!!! 1
  • götüürn 29 Mayıs 2013, Çarşamba 14:37:07 anaaa laaa bu sendika ofiste çalışanları bile greve götürememiş alanda 50 kişi var sendikada 100 kişi çalışıyor nasıl iş laaa bu? :)))) 100 kişi ne iş yapar o sendikada o da ayrı bi soru tabii :) biri klavye kullanıyor, biri ekrana bakıyor, biri print alıyor öbürü onu fotokopi çekiyor filandır yani.. bi de bu işleri yapanların ayrı ayrı müdürleri vardır :) 1
  • engarble 29 Mayıs 2013, Çarşamba 14:37:02 Her bir pilottan yıllık yaklaşık 1.200 lira aidat alıyorsun.2500 pilot var.sadec onlardan 2,5 3 trilyon gelirin var. Diğerleri de eklersem yaklaşık 5 trilyon/ yıl. Ne yapıyorsun bu paraları önce bunun hesabını ver padişah efendi...... 1
  • Şimdi Sıra Onurda 29 Mayıs 2013, Çarşamba 14:36:22 THY çalışanlarını işsiz bıraktığı gibi şimdi de Onur Air in Tüm departmanlarına mesaj atılmış gelin sendikaya üye olun diye buna inanan şimdilik 10 Kabin memurunun da işine son verilmiş. Atilay yeter bu kadar can yaktyığın. 0
  • YENİ 305 29 Mayıs 2013, Çarşamba 14:30:34 Bu adamlara inanan yeni 350 olucak galiba. Bunları grevin başında niye söylemedin de adamları işinden ettin. 0
  • esnaf 29 Mayıs 2013, Çarşamba 14:23:44 bu adam iyi bir esnaf olmus. sendikaciya felan benzemiyor pek. "kendisini dondurmeye calisan bir sendikayiz". tamam bakkal abi yine de nolur yaz tahtaya al haftaya 0
  • ayıp 29 Mayıs 2013, Çarşamba 14:15:20 kesilen aidatları nereye saklıyor veya harcıyorsun.yakısmadı sana... 1
  • berber kampanyası 29 Mayıs 2013, Çarşamba 14:14:08 Yazık dokunmayın adama.. aramızda para biriktirelimde berbere gönderelim. 24 senedir bıyıklarını kestirecek parası olmamış garibin yazık acıdım şimdi ! 0
  • DAHA NE DESİN 29 Mayıs 2013, Çarşamba 14:00:53 PARA VEREMEM. MAAŞ DA ALAMAZSINIZ. HAZİRAN PROGRAMI DA TAMAM. İŞİNİZİN BAŞINA DÖNÜN DİYOR. 1
  • 305 29 Mayıs 2013, Çarşamba 13:59:41 Ben 305'ten biriyim, şu anda atilay'ın ne yaptığı beni ilgilendirmiyor o şirkette olmadığım için. fakat 305 kişi sırf atilay yüzünden atıldı cümlelerine katılmıyorum. birincisi 305 kişi maaşına zam için orada değildi. zaten orada 305 kişinin 5 katı bir kalabalık vardı bu ikincisi:) yönetim 305 kişiyi işten atıp diğer katılanların bazılarına maaş cezası verdi, bazılarına ise hiçbir şey yapmadı.:) şimdi burada kalkıp da 305 kişiyi sorgusuz sualsiz işten atan yönetimi savunmayın bize. burada ayçin 1 suçluysa yönetim 10 suçludur. yönetim gerçekten insanlık yönü ağır basan kişilerden oluşsaydı önce disipline sevk ederdi bu insanların hepsini. ama ne yaptı, sorgusuz sualsiz işine gelenleri bir günde kapı önüne koydu, diğerleri ise hala çalışıyor. atilay kötü olabilir ama kalkıp hamdiyi ve yandaşlarını da burada savunmayın. şuna da dikkat edin, atilayı gönderelim derken sendikanızdan da olacaksınız, ki bu yönetimin sinsi bir planıdır, haberiniz olsun. iyi çalışmalar herkese. 3
  • Personel 29 Mayıs 2013, Çarşamba 13:43:27 Size Havaişin tahmini bilançosunu ve vurgunu yazayım. Yaklaşık 100 çalışan ve 7 şube. Fazla fazla hesaplayalım. Ortalama 3000 TL (ki orada çaycısı vs. yi de 3000 saydık.)net maaş ile 300.000 TL aylık maaş gideri. 7 tane şube 10.000 TL kira desen 70.000 TL kira. Şubelerin aylık giderleri (elektrik-su tel vs.) 50.000 TL desen toplam gider 420.000 TL olur. Havaişin 14.000'den fazla üyesi var. %1 aidat (1 yıl öncesine kadar 1.5 idi) alıyorlar. ortalama 40 TL dersek. 560.000 TL gelir sağlıyor. Yani aylık kasada kalan 140.000 TL. Giderleri fazla fazla hesapladığımızda bu sonuç çıkıyor. Yıllık net gelir 1.680.000 TL. Son 10 yılda Havaişten sadece yılbaşı promosyonları gördük. Başka bişey göremedik. Yani 10 yıllık net gelir (Öncesi Havaişin olsun) 16.800.000 TL. Dİle Kolay yaklaşık 20 trilyon. Bu para nerede Atilay Efendi. Sıkıyosa çık üyenin karşısına gelirim bu, giderim bu de bakalım. Üyeden en az aidatı alıyorsunda, sendika çalışanına milletvekili gibi maaş veriyorsun yalanmı. Hadi Açıkla. 0
    • Personel'e 29 Mayıs 2013, Çarşamba 16:18:42 Arkadaşım eline sağlık fakat tespitinde aylık gelir 560.000 TL olarak baya eksik yazmışsınız,yıllık gelir 8.5 Milyon TL/12= 708.000 aylık gelir.. Vurgun daha da büyük!!! 0
  • Merak etme 29 Mayıs 2013, Çarşamba 13:40:23 Sendikalar 1997 yılından buyana mali denetimden muaftır , ancak geçen yıl kabul edilen yasaya göre sendikaların mali kontrolu yeminli mali müşavirler tarafından yapılmaktadır, ne demişler minareyi çalan kılıfını hazırlar. Tabii kimse üzerine alınmasın. 1
    • Mali Müşavir Kim 29 Mayıs 2013, Çarşamba 14:55:04 Kim denetler Havaiş'i, mali müşaviri kimdir? Nerelere, ne kadar harcama yapılmış, kaç para toplanmış? Versinler hesabını 0
    • yemez 29 Mayıs 2013, Çarşamba 22:40:46 Yeminli mali müşavir ne yapacak, çaycıya asgari ücretmi verin diyecek. Giderlerin faturası varsa müşavir hiçbir şey yapamaz... 0
  • Nereye harcıyorlar 29 Mayıs 2013, Çarşamba 13:38:49 Bir sendika nerelere, ne kadar harcama yapar? Ver hesabını Pala Ayçin 0
    • badem 29 Mayıs 2013, Çarşamba 14:43:21 pala deme lütfen bozuluyorum. 0
  • Helal etmiyorum 29 Mayıs 2013, Çarşamba 13:16:29 Yıllardır benden aldığın paraları helal etmiyorum Hem arkadaşlarımın başını yaktın Hiç bir faydan olmadı Yılda 8 trilyon netin var kasanda Sadece bunu aklamak için grev yaptırdın Haram olsun 0
  • Grevciler nerede 29 Mayıs 2013, Çarşamba 13:14:38 Grevci arkadaşlarımız nerdesiniz? Pala AYÇİN'e toz kondurmuyorsunuz ya çıkın hesabını verin hadi... Ayçin hak arayan ve hak kazandıran ya, diğer yüzü de 100 çalışanlı sendika örgütü kurup kasayı talan etmek dimi, işte misyonu ve vizyonu,işte 24 yıllık koltuk sevdası ve işin gerçek yüzü.. Sanırım aklınız başınıza gelmiştir şimdi.. Biz sendika karşıtı değiliz ancak böylesi vizyonsuz, acemi ve beceriksiz bir yönetim taraftarı da değiliz!!! Bizim paralarımız nereye car çur ediliyor,gördünüz mü? Yılda 8,5 milyon TL aidatın yıllık faiz geliri ile o 100 çalışanın 6 aylık maaşı ödenir be kimi kandırıyorsunuz? Birde bankanın promosyonları nerede?? 305'in atılmasına neden olan ve onlara sahip çıkamayan ve utanmadan avukatlık ücreti talep eden sendika gerçekten çok ayıp,bu resmen soygunculuk ama siz toz kondurmayın dik durun Ayçin de arkanıza saklansın, size fiyasko grevinizde başarılar.. 1
  • ???? 29 Mayıs 2013, Çarşamba 13:00:47 Yeter Artık Atilay. Sendika her yıl THY'den milyonlarca lira alıyor nereye gidiyor bu paralar. İstifa et artık. Grev grev dedin greve katılım olmayınca rezil oldun hala çıkıp konuşuyorsun. Çalışanı işinden eden THY değil sensin. Kişisel çıkarların için 20 yıldır o koltukta oturuyorsun ve çalışanı zerre kadar düşünmüyorsun. 2
  • hadi ordan 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:54:10 hadi ordan hadi ordan hakkımı haram ediyorum.. bunca yıl paralarımızı aldınız bir de utanmadan çıkıp yoksulluğu birlikte paylaşacağız diyorsunuz. tabi karnınız tok 2 ay maaş almasanız ne olur. yöneticilerimizin aldığı maaş belli diyor dök tüm hesapları tüm giderleri ortaya. Allah'ım kimlerin eline kaldık. 0
    • sen kurtarırsın 29 Mayıs 2013, Çarşamba 13:29:35 Verdiğin aidat kaç lira biliyor musun??? 13
    • :) 29 Mayıs 2013, Çarşamba 13:47:45 aidat tutarı belli kardeş.. sen neyin hesabındasın ? çarp üye sayısıyla aidat tutarını + banka promosyon ve faizlerini.. bak bakalım ne çıkıyor ortaya ? 1
    • kurtartırsınız 29 Mayıs 2013, Çarşamba 15:19:37 E işte siz gelir bizi kurtarırsınız!!! dürüstçe yapasınız her şeyi hesabını da sorarsınız, 6
  • Salim 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:53:55 Atilay bey senelerdir topladığın aidatların hesabını hem hukuki yönden,hemde mahşeri huzurda senden hesabı sorulacaktır.İstifanı bekliyoruz. 0
  • ?? 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:48:55 anasının ak sütü gibi helal edip, birlikte paylaşacağız diyor. Kimin parasını kime helal ediyor acaba. THY çalışanı değilim, dışardan takip ediyorum yaşananları ancak böyle bir kişinin ardına dşüp de işinden olan arkadaşlar için üzülüyorum. 100 çalışanla ne yapıyor bu sendika? en düşük aidatmış, kaç bin üyen var senin? 0
    • Sana ne 29 Mayıs 2013, Çarşamba 15:24:54 Hem THY çalışanı değilsin, hem konu ile ilgili yorum yapıyorsun, metin külünk adlı bir milletvekili vardı, onun sayesinde bir dünya insan mağdur oldu o da senin gibiydi senden belkide tek farkı o; tak diye emredileni,şak diye yapıyor, hariçten gazel okumayın buralarda 9
    • sana ne diyene 30 Mayıs 2013, Perşembe 10:51:12 yaw adam ne güzel konuya hassasiyet göstermiş vede haklının yanında duruyor , bumu zor geldi sana ? Kötü örnekleri genelleme sen. 0
  • Mali tablo 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:47:30 Her üyeden aylık bir günlük yövmiye aidat alınmıyormu .kaç bin üyesi var sendikanın atilay yalçin acındırma kendini , dik dur eğilme,100 yakın çalışanı var ne kadar aylık alıyorlar, 305 kişiye niçin şimdi yardım etme ihtiyacı duydun.Tribünlere oynamaya devam ediyorsun. Sen nekadar aylık maaş alıyorsun. Sendikada çalışan kaçtane akraban var, mali bilançonu gelir be giderlerin şeffafmı yoksa şaibeli bir tablomu mu var ortada. Baş teknisyen Ali 0
  • Carpitmayin grevi 2 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:46:53 Arkadaslar eklemeyi unuttum grev heyecanindan. Sendikanin maaslari odeyememesinin sebebine gelicektim. Sayimiz cok oldugu icin su an sendika odeme yapmakta zorlaniyor. Beklenenenin cok ustunde greve katilim!! O kadar kalabaligizki sendikanin kasasini bosalttik!!! hep birlikte haydi!! 2
    • Ya sabır 29 Mayıs 2013, Çarşamba 18:04:20 La biri şunu uyandırsın yaa :)) 0
  • carpitmayin grevi!! 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:44:57 Arkadaslar grevimiz her gecen gun buyuyor. Su anki sayimizi soylesem inanamazsiniz! Su anda kabinden 12000'i gectik!!! Kokpitten 20 kisi civarlarindayiz ama olsun! Bu ne demek biliyormusunuz? Her ucakta ortalama 6 kabin desen, 12000/6 = 2000 sefer!!! Gunde 2000 sefer iptal oluyor su anda. Zaten isteyen Flyinn'e gitsin baksin, in cin top oynuyor AHL'de. Arkadaslar biraz daha sabir, birkac gune zafer geliyor!! 6
    • gerçekçi ol 29 Mayıs 2013, Çarşamba 13:45:06 rüyamı görüyorsun sen arkadaşım :))) 1
    • yazykkk 29 Mayıs 2013, Çarşamba 15:53:05 kabinden 55bin kişiyiz. kokpitten 6bin kişiyiz, sarıyer, tarabya,yeniköy, etiler beşiktaşta yollar kapalı halk arkamızda. grevimiz çığ gibi büyüyor eze eze geliyoruz iptal sefer sayısı 1 milyonu aştı. Uçakların hepsi yerde inanmıyorsanuz gidin NASA'ya sorun :)sendika bize her ay 5 bin TL verecek ayrıca opetten yakıt kartı verdiler 500 TL limitli karşıda oturanlar için de deniz otobüsü satın aldık daha ne olsun. :)))))))) desem inanırmısın 0
  • camaroth 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:44:19 işçinin maaaşından kesmeyi bilirsiniz ama iş geri işçiye ödemeye gelince yok ya..kusura bakmayınız siz sendikalar işçilerden kesersiniz ondan sonra da grev olur e bizde para yok zor geçiniyoruz yok ya sizler yıllarca türkiyedeki şirketleri sömürdünüz işsizlik sizin yüzünüzden patladı işçileri gaza getiriyorsunuz tıpkı thy de olduğu gibi ondan sonra kanunsuz eylem sonrası işten atılan işçileri korumuyorsunuz onlara kendi sendikanızda iş veremiyorsunuz.. adamları gaza getiren sizlersiniz sendika nanikleşir yemezler sendikasını ne oldu grev şimdi grev mi yaptığınızı zannediyorsunuz, sizler... 0
  • aa 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:43:50 Aycin soyluyo ki biz 305 die diretmedik dier maddelerde anlasamadik paramiz yk bnm maasimla ve calisanlarin maasiyla idare etcez..yani diyo ki gidin isinizin basinda durun calisin nsl olsa 305 yaktim+209 kusura bakmayin cocuklariniza anlatirsiniz nsl sendikayi satdihimi dioo....OZET 0
  • Nedir öğrenelim 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:34:51 Sendika her sene mali durum tablolarını yayınlıyormu ? Banka hesaplarından alınan faziler ve banka değişiminden dolayı alınan havaparaları ile yapılmakta ? Sendika başkanı ve yardımcılarının maaşları kamuoyuna ilan edilebilirmi ? Sendikada en çok hangi kalemlerde harçamalar yapılıyor ? Harcamalara ayrılan bütçe nedir ? Harcamalarda en çok kimin daha fazla ? Sendikanın Havacılık konularında yatırımları (veya projeleri) varmı, yoksa tek projesi sadece meydanlarda bağırmakmı ? Liderlik ve yöneticilik arasındaki farktan haberleri varmı ? En son hangi kitabı okumuş ? Sendika ne kadar şeffaf ? 0
    • nedir öğrenelim 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:49:01 Birde bunca senedir bu paralar niçin personelin yaralanacağı tesisler yapılmadı?Örnek derseniz HABERİŞ sendikası personeli için neler yapmışlar sayfayı ziyaret edin arkadaşlar.Bunlardan hesap sorulmalı,hemde vakit kaybetmeden. 0
    • Senden öğrenirler 29 Mayıs 2013, Çarşamba 13:22:06 Sen ve senin gibiler genel kurulda yönetime seçilirsiniz tüm üyeler bunların hepsini sizden öğrenirler kısmetse!!!! 4
  • KM 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:30:34 ATİLAY AYÇİN BAŞARISIZLIĞI KABUL ET.İSTİFA ETMEKTE ERDEMLİKTİR. 0
  • 305 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:29:28 305 kişi bir yıldır maaş alamıyor. senin yüz kişin aldı mı almadı mı açıkla. 305 kişi ye acil yardım yaptında kendinin yada kuruldaki yöneticelerin bir kuruşu kesildimi açıkla. yazıklar olsun başkan. biz beklerdikki'' greve çıkanların zaten para beklentisi yok ama sendika olarak elimizden geleni yapıcaz.'' de. ama yok sen kimse bizden para beklemesin diyip yanında ter alan 50 yüz kişiyi daha kaybetmeyi seçiyosun. neye hizmet ediyorsun artık daha açık.ANLAYANA 1
  • YUZ 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:25:53 HALA NE YUZLE O KOLTUKTA OTURUR ANLAMIS DEGILIM.UYELERININ KABUL ETMEDIGI,ITIBAR ETMEDIGI BIR BASKANSIN.BUNU ANLA VE KOLTUGU HAKEDEN BIRISINE BIRAK VE ONURLU BIR SEKILDE GIT 0
  • gm 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:20:02 Atilay ağa nerdeyse ağlıyacaksın utanmadan birde paramız yok diyorsun.Senden bunun hesabı sorulacak az kaldı uzatmaları oynuyorsun. 0
  • ihbar 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:11:16 Ayçin ağa bunca senedir toplanan aidatları nerelerde içi edildi.Yazıklar olsun sana hakkımızı helal etmiyoruz sana.Maliye müfettişlerini sendikanın hesaplarını incelemeye davet ediyoruz.Arkadaşlar maliyeye mail atalım bizim paralarımızla bunca senedir şov yapan atilay ağadan hesap sorulsun. 0
    • Merak etme 29 Mayıs 2013, Çarşamba 13:27:29 Maliye müfettişleri senede iki kez denetliyorlar ama hiç bir şey bulamıyorlar nedense!! acaba onlarda mı rüşvet alıyorlar, komik olmayın beyler,sizin düşündüklerinizin fazlasını maliye ve devlet araştırıyor en ufak bir bulguda canlarına ot tıkarlar merak etmeyin!! artık bu suçlamalardan da vazgeçin çamur at izi kalsını bırakın, eğer elinizde bir belge bir bilgi varsa bunu da hemen yargıya intikal ettirin yoksa ebediyete kadar susun!!!!!! 7
    • Merak etme'ye 29 Mayıs 2013, Çarşamba 13:37:02 Tabi ki hiç bir şey çıkmaz,her şey kitabına uydurulmuş. Senin sendikadan maaşın kaç para Ayçin yalakası??? 0
    • Cevaben 29 Mayıs 2013, Çarşamba 15:33:06 Terbiyeni bozma buradan kabadayılık kolay, hayatımda hiç kimseye yalakalık yapmadım, ama eğer bir gün yalakalık yapacaksam senin gibi işverene yalakalık yapacağıma bin kere işçi temsilcisine yaparım ayrıca bak ne diyorum elinde belge var ve bunu devlete vermiyorsan en hafifi tabiri ile müfteri sayılırsın, elinde sendikanın yolsuzluk yaptığına, paraları har vurup harman savurduğuna dair belge bulundurup bunları devlete sunmayanlar şerefsizdir,var mısınız????? 5
    • Cevaben diyene 29 Mayıs 2013, Çarşamba 20:44:16 Ne oldu da birden Devlete sarıldınız? Lehinize durumlarda hukuk devletinden bahsedersiniz,aleyhinize olan durumda bu ülkede hak hukuk yok naraları atarsınız!!! Marjinal ve komünist grupları toplayıp gencecik insanların beynini yıkayıp sözde eylem yaparsınız.. Ayıp 0
  • Pos Bıyık 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:09:24 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • senin maaşın 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:07:21 peki senin maaşın en kadar!!! bittin sen başkan hem sen hemde sendika bitti bence kendine iş ara:) kimse senin arkandan yürümedi ve yürümeyecek!!! 1
  • Nasıl yani? 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:05:52 Her ay alınan 1 Milyon TL nereye gidiyor peki? 100 çalışan ve her birine ortalama 3 Bin TL versen 300 Bin TL yapar. Hadi 100 Bin TL de kira vs masraflara gitsin, geriye kalanı noluyor? Bugüne kadar alınan para ile sendika üyeleri için bir sosyal tesis mi kurulamaz, bir spor kompleksi mi açılamaz? Pes doğrusu... 0
  • yalancı 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:01:56 En düşük ücret alan sendikaymış. buna kim inanır ya.... İnsanları kandırmaya calısmaktan vazgec artıkk... 0
  • 100 kişi 29 Mayıs 2013, Çarşamba 11:49:54 1. bir sendikada 100 kişi çalışmaz. bu yüz kişi kimdir ne iş yapar açıklanmalı. 2.paramız yok demekle olmaz. gelir gider hesabı açıklanmalı 3.305 kişiye ne yardım yaptın yardım alan kişiler buradan aldım yada almadım diye yazmalı. 4.normalde grev kararı alınırken insanlara paramız yok denildimi yoksa şimdimi diyor. 0
  • Atillaaaa 29 Mayıs 2013, Çarşamba 11:48:43 GREVCİLER ANLADİNİZMİ SİMDİ AMA ARTİK COK GEC BAKALİM BORCLARİ KİM ODEYECEK ,bu adama hala guveniyomusunuz?Sendikanin gelirini hesaplayin icerde milyon dolarlar var bide yalan soyluyo. 0
  • cahil 29 Mayıs 2013, Çarşamba 11:48:07 Cehaletimi bağışlayın öğrenmek için soruyorum yıllardır sendika için kesilen paralar ne yapılıyor nasıl değerlendiriliyor...mağdur duruma düşen çalışanın arkasında durabilmek böyle ce daha etkin bir sendika olabilmek için ne yapılıyor...sendika çalışanları(100) kişi ne tür faaliyetlerde bulunuyor... 0
  • yatırım 29 Mayıs 2013, Çarşamba 11:46:29 Hiç mi bir yerlerde arsa / g.menkul yatırımı yapmadınız bunca sene. 0
    • Cvp 29 Mayıs 2013, Çarşamba 12:14:10 Ne bir sosyal tesis,ne arsa ne de gayrımenkul, gelir hep çakma makbuz,fatura,gider pusulaları düzenleyerek cukka indegrande!!! Sonra isteyen gelsin baksın denetlesin hiç bir usulsüzlük yok, derler, her şey kitabına uydururmuş nasıl olsa,durmak yok yola devam bendika!!! 0
  • 305 e darbe 29 Mayıs 2013, Çarşamba 11:43:27 Begenmediginiz maas lari sendika size odeyemedi parasi yokmus greve katilanlar halinize guluyorum alin size guvendiginiz adam trilyon toplaniyo 100 kisinin maasi odenemiyomus ne aliyo bu arkadaslar maas olarak pardon!!! 0
  • =) 29 Mayıs 2013, Çarşamba 11:30:28 Sendikada çalışanlar içinde ayrı bir sendika kurulması lazım bence o ne be 100 çalışan!! 0
  • Zendika 29 Mayıs 2013, Çarşamba 11:27:56 305 olayında sendika birilerini gaza getirdi, işinden etti. şimdide param yok mavalları okuyarak greve katılanları mağdur edecek, sonrası meçhul. Güle Güle Ayçin. Ama iki kere aynı delikten ısırılmak bir trajedidir. 1
  • haha 29 Mayıs 2013, Çarşamba 11:21:53 yarın tüm grevciler işe başlar. grev bitmiştir. 3
  • vay vay vay..... 29 Mayıs 2013, Çarşamba 11:12:10 100 çalışan ne iş yapıyor o sendikada hortumun nerden su kaçırdığı belli olmuştur. Fabrikamı orası 100 kişi ne demek.. Bunlar ne iş yapar.maaşları nelerdir.aylık ortalama 300 bin törkiş lira para toplayan sendika bu parayı ne yapar...sendika çalışanı 30 kişiyi geçemez. 0
  • Vah vah.. 29 Mayıs 2013, Çarşamba 10:57:04 Biz de inandık,paran da yok öyle mi?Grevciler,anladınız mı artık ayçin babanızdan size üçün biri var.. 5
  • Zaten yapamazsınız 29 Mayıs 2013, Çarşamba 10:56:52 Siz katma değer üretmiyorsunuz. Çalışanlardan yaptığınız kesintileri kullanacaksınız.... 0
  • osman 29 Mayıs 2013, Çarşamba 10:56:44 cebine indirmiştir o paraları size mi verecekti 2
    • bb 29 Mayıs 2013, Çarşamba 18:08:17 eksileyen Ayçin 0
  • ....! 29 Mayıs 2013, Çarşamba 10:56:22 no comment .......................:))))) 1
  • Kemal 29 Mayıs 2013, Çarşamba 10:54:36 Bu açıklama çok su götürür. Nereye gider bu alınan aidatlar. 1