"ATLASJET THY'DEN DAHA BAŞARILI"

    Çok beğenilenler

  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 09:03:01 Yorumlarınızın çoğuna katılıp, kaptan pilot ve Atlas jet,i kutlamakla beraber, bunu insan faktörüne de bağlamak gerekir diye düşünüyorum.Her şirkette bu şekilde morali düzgün,işini seven,kendinden başkalarını da düşünen,uçuş bilgilerini yolcularıyla paylaşabilen kaptanlarımız olduğu gibi,tersi de olabiliyor.Yine de Kaptan Pilot Ufuk GÖKER i tebrik ediyor nezdinde tüm Atlas Jet çalışanlarını kutluyorum. 0
  • Misafir 27 Ağustos 2010, Cuma 03:27:33 ufuk kaptan ve yavuz kaptanla uçmak ayrı bir güzelliktir.... 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 26 Ağustos 2010, Perşembe 02:15:22 BİZİM ASTRANOLARA :)) DERS OLSUN İNŞALLAH. 0
  • Misafir 24 Ağustos 2010, Salı 13:27:53 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 24 Ağustos 2010, Salı 09:25:44 Thy nin yalakası olmuş insanlara sormak lazım neden bu kadar çok yalakalığa ihtiyaç duyuyorlar nedir yani bu kadar çok yere göğe sığdıramayacak oluşunuz sonuçta arkasında T.C Devleti hükümeti olan büyüklük dediğiniz şeyide sadece ve sadece belki oradan alan bir şirket bize gelip filo saymayın özmal ne kadar sayarsınız 4 te 3 ü leasing yöntemiyle kiralamalı kazasız mı diyeceksiniz geçmişe çok iyi bakın,uçak bakımlarındaki eksikliklerde cabası,zırt pırt herhalde atlasjetin arıza vermiyor arife tarif gerekir mi:))sizin tek bir konuda diyeceğiniz şey vardır olabilir Atlasjet sadece THY ye göre biraz daha butik bir havayoludur tek eksik tek dezavantaj budur 0
  • Misafir 24 Ağustos 2010, Salı 09:09:25 THY de cemaat kafasu devam ettiği sürece çağdaş bir yönetime kavuşması mümkün değildir. İkinci sınıf olmaya devam eder. Eskiden THY da çalışmak bir ayrıcalıktı. Şimdi ise personel söylemeye utanıyor. 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 23:53:18 Kendini THY ile kıyaslayanlara sormak lazım..Hiç mi aklınız yok..hiçmi sağduyunuz yok hiçmi okumuşluğunuz görmüşlüğünüz yok diye.. El insaf be yahu !! Adama gülerler hem de ... ile gülerler.. Böyle saçma sapanlık olur mu. Bir yorumda yazıldığı gibi at ile EŞŞEk hiç aynı olur mu yahu 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 23:40:06 Atlasjetin tek belki dezavantajı THY ye göre biraz daha butik bir havayolu firması olmasıdır ve THY nin tek avantajıda arkasında T.C Devleti olmasıdır yoksa görürüm THY büyük diyenleri:) seninde dediğin gibi yanından geçmez ama üstünden çok rahat geçer :) 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 21:48:27 Tabikide Thy bir numara Atlas-jet thy nın yanından bile geçemez. Uçakları hiç dinlenmeden erbil süleymaniye erivan gibi gereksiz yerlere uçsun ancak 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 17:07:19 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 16:42:54 ayrıntılar detayda gizlidir dediysek yani küçük detaylar büyük kaliteyi ve başarıyı getirir oluşturur THY vereceğin detay bile olmaz THY neden büyüktür bana filoyu mu sayacaksın şimdi büyük diye kazasız mı diyeceksin THY ninde geçmişi kazalarla dolu ha birde unutmadan THY nin çoğu 4 te 3 filosu leasing ,,özmal o kadar az uçağı varki ve bakımları sizin dışarıdan gördüğünüz kadar mükemmel değil su üstünde görülmeyen daha çok şey cabası THY nin tek farkı arkasında devlet olması büyük dediğiniz tek fark budur yolculara yansıyan ne gibi güzellikleri olur tam anlamıyla memnun edebilecek saysana neler neler sayarsın bizlere ne kadar çok THY yalakası var:)ancak sizin gözünüzde büyütüp abarttığınız kadar kişiselce tartışılmaz büyüktür. 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 16:22:10 Atlas Jet neden mi iyi?Uçakların temizliği,servis kalitesi,deneyimli mi deneyimsiz mi bilemiyorum ama pilotların ve kabin ekibinin yolculara olumlu davranışı ve toplam uçuş kalitesi vb...Pencere kenarında böcek yürüyen,pis ve kokan uçaklar,suyu parayla satan zihniyet yok,limtli bagaj,pencere kenarı koltuk, ön koltuk parası yok,sahibi uçak kanadında uzanıp poz vermiyor...gerçekten halkı kandırmadan ucuz bilet satıyor.Hatasız kazasız uçuşlar diliyorum 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 16:15:03 THY ile kıyaslama yapanlar, diğer küçük şirketlerdeki KÜÇÜK ayrıntılarla bu büyüklüğü kıyaslamaya çalışanlar hatalı olduklarını kendileri de biliyorlar ama napsınlar işte küçük ayrıntılarla küçük şeylerle mutlu olmaya , bulundukları kısır döngü ortamlarında küçük şirketlerindeki kenarda , ayrıntılarda (!!) kalmış küçük detaylarla mutlu olmaya avunmaya çalışıyorlar. Sirkteki dev aynalarına bakan cücelerin kendilerini avutmaya çalışması gibi bir şey bu... 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 14:29:50 Ayrıntı detayda gizlidir güzellik hoş ve kalitede detaydır ufak detaylar bir bütünlüğü oluşturur ATLASJET te buna sahip tartışılmaz gerçek birşey çok yaşa ATLASJET Nice uçuşlara 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 13:52:02 Tartışmasız THY en iyisi ...Herkesin ağzının suyu akıyor oraya girmek için..Geri kalana yalanmak düşer... 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 12:54:51 AtlasJet daha başarılı. Neden mi ? Hiç olmazsa yönetimi cemaatten değil. İşi biliyorlar 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 12:26:34 20 seneyi gecen bir süredir havayollarında uçan v de üstelik özel havayollarında uçan bir kaptan olarak şunu söylebilirm ki THY ile diğer Türk özel havayollarını kıyas dahi edemezsiniz..Bu yazar gibi kendi kulağına yakın ve hoş gelecek şekilde 2 tatlı anons yaptı diye ne Atlasjet mükemmel olur nede THY da air cond arızasında kaptan yolcuya yeterli açıklama yapmadı diye de THY tukaka olmaz...Resmi biraz büyük görünüz. Kıyas yaptığınız şirketlerin aynı kulvarda olmalarına lütfen dikkat ediniz. Bu kıyaslamalar adeta mahalle bakkalı süpermarkete karşı komedisine benziyor 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 10:24:40 Görevim gereği değişik havayoları ile ayda birkaç kez uçuyoum. kim ne derse desin Atlas cidden mükemmeli yakalamış durumda. Müşteri nedir, nasıl davranılır, burada istisnasız tüm havayollarının Atlas tan öğreneceği mutlaka birşeyler var. Şurada bile bir firma ile ilgili bu kadar çok konuşuluyorsa bunlar başarıyı çoktan yakalamış demektir. Tüm çalışanlarını kutuyorum 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 08:44:28 İş seyahatlerimi TK ile, kişisel seyahatlarimi ise AtlasJet ile yapıyorum. Fiyat konusunda Atlat Jet çok daha uygun, güzel ve güleryüzlü servis veriyor. Uçak içi anonsları çok başarılı, ( gülümsetiyor.) Uçaklar temiz. (Bu sırada TK ile diğer firmaları karşılaştırırken elma-elma olarak karşılaştırmak gerekli.) 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 05:44:04 22.08.2010 tarihinde Sunexpressle yaptığım uçuşta aynen Tolga Bey'in tarif ettiği kaptanlardan biri vardı. Kimdi ismini çok merak ediyorum. TC-SNR ile yaptığım o uçuşun tüm ekibine teşekkür ediyorum. 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 04:47:18 havacılık yazarı nasıl olunur diyen kişi sana diyorum....ne yani thy uçakları dışında diğer şirketler güvensiz mi? yazarken nereye gidiyor diye düşündün mü?Ayrıca ben 20 yıllık uçak bakım teknisyeniyim.Thy'de de görev yaptım 10 yıl önceki Thy ile bugünkü Thy teknik arasındaki farkı bilenlere sor...Ben zorunlu olmadıkça Thy ile uçmuyorum..Özel şirketlerde kadroların %80-85 i üniversite mezunu (uçak bakım alanında) yabancı dili olan(ki bu bir bakım personeli için şart ) ve uçak bakım lisansı olan insanlar .. tanıyorum.sen birkez tk tekniğin vasıflarını karşılaştır 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 01:51:01 Ekip çalışması sistem yaklaşımı ile olur. Ekip çalışmasına yönelik eğitim yapacaksınız. Sadece uçuş ekibini değil, yer hizmetlerini, tekniği, hizmet aldığınız şirketleri de eğiteceksiniz, standartlarınız olacak ve bu standartlar her zaman olacak. Kalite sisteminiz her şeyi sorgulayacak, tekrar takrar iyileştirmeler yapacaksınız ve önünüzde geçmeniz gereken birileri olacak. Atlasjet bunu yapıyor gibi gözükmüyor, gerçekten yapıyor. Üstelik "beleş bilet uygulaması" da yok. Sponsor olduğu; "bir dilek tut", "Okullara İstanbul uçuşu ve gezisi" türünde uygulamaları var bildiğim kadarıyla. Kalite kaliteliyim demekle olmaz. THY personeli arada bir Atlas ile uçarlarsa kendileri de farkı göreceklerdir. Ben de gördüm. Bravo Atlasjete. 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 01:01:12 atlasjet akp ile secim mi kazandi??Öger in rolu yokmudu hiiic?? 0
  • Misafir 23 Ağustos 2010, Pazartesi 00:46:13 Bu nasıl gazetecilik? İki uçuş yapacaksın sonrada Türkiyenin en büyük şirketinden daha iyi bulacaksın biz de sana inanacağız... Havacılık yazarlığı bu ülkede bu kadar ucuz işte... Gözlemledikleri kıstaslara bakın, kaptan anonsu ve kabin ekibi güler yüzlü yok ya... THY bu adama bir avrupa uçuşu ikram ederse bak neler yazacak. Havacılık yazarı genelde THY ile uçarmış ama arada diğer Türk şirketleri ile gidermiş. Havacılık yazarlığı yapacaksan diğer şirketlerle sıkça uçacaksın arada bir THY ile uçacaksın tabi cesaretin varsa... 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 23:39:06 Bizim insanımız başkasının başarısını asla kabul edemez.Ne yazık ki bizde " Ben yapamıyorsam o da yapamasın" görüşü hep hakim olmuştur. Atlasjet çok fazla noktaya uçuş yapmıyor ama uçtuğu yerlere de en iyi hizmeti vererek uçmak için, kendilerini geliştiirmek için durmadan çalışıyorlar. TEBRİKLER ATLASJET, YOLUN AÇIK OLSUN! 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 22:49:07 sapla saman atla eşşek aynı olur mu hiç !!! 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 22:17:14 YORUM YAPAN DEGERLİ OKURLAR LÜTFEN GÖRÜNEN KÖY KILAVUZ İSTEMEZ HİZMET KALİTE HEPSİ ATLASJETTE VARMI DAHASI İNANMIYAN BİNSİN GÖRSÜN 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 22:08:49 atlasjetin kazalarını örnek gösteren şahsiyetler THY nin hiç mi kazası yok antalya ya giderken diyarbakırdaki kaza amsterdamdaki londradan paris orly e giderken komşu havayolları mı yaptı bu kazaları ve ikincisi akp ile atlasjeti kıyaslayan arkadaşa atlasjet özel firmadır devlet firması değildir kim gelir ve giderse yola devam ederler 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 21:31:05 Bazı arkadaşlarımız öyle bir saçmalamışlar ki, yolcu tabii ki sadece kabin ile ilgilenir. Herşeyi bilmek zorunda değilki. Gazeteci de normal bir yolcu olarak uçuş deneyimini aktarmış. Yazabilmesi için pilot mu olmalı illaki.?! Atlasjet'e gelene kadar herkes kendi evinin önünü temizlesin. Sanki hepsi prof çalışıyor firmaların. TK dahil hepsinin var falsoları. Airport haber arşivini tarayın bakalım neler olmuş... 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 20:47:41 Atlas kilo alan kabin memurlarını ücretsiz beş kuruşsuz bırakmadı,forma girmenin daha medeni yollarını buldu.THY nin anons yapmaktan kaçınan arogant kaptanları orda yok,herkes işini yapıyor. ben bu yazıdan bunu anladım. 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 20:17:21 Sırtını bakana dayamış bir havayolu. 2011 de seçimlerden sonra kapanır. 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 16:02:47 Bakan ve AKP hükümeti gitsin Atlasjet de gider. Atlasjet diye birşey kalmaz. Bir de kalkıp bu durumdaki bir havayolunu THY ile kıyaslıyorsunuz... Havacılıktan anlamayanlar yorum yapmasın lütfen... 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 15:57:33 eskiden atlasjette çalışan biri olarak bu şirketin çok iyi bir şirket olduğunu biliyor ve her yerde de söylüyorum.ancak bu anons konusuna bu kadar takılmayı hala anlayamadım öyle yolcular oluyorki samimi anons yapıldığı için kaptan şarhoşmu diye şikayet edenlere dahi rastladım.yolcular aldığı hizmetin kalitesine ve emniyetli uçulup uçulmadığına bakmalı mikrofondan söylenenler sadece bilgi amaçlı ve kısa olmalı bence.bu konuyu şirketle özleştirmeyin lütfen. 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 15:32:55 Çalışan kadrosu oturmamış,işe giren 3 ay zor dayanıp kaçıyor.Gelenler gidenleri aratıyor, büyük heveslerle giriyorsun işe ama hevesini alıp götürüyorlar. Başta bulunan yönetici personel sanki şirketin sahibiymiş gibi benimle iyi geçinirsen kalırsın geçinmezsen gidersin havalarında.Yönetim kurulunun alt kadrolarda neler döndüğünden haberleri yok.Gerçek istifa nedenleri açıklanmalı ama kimseye açıklatmıyorlar,kimsenin çiftliği değil konistiyoruz.Kimsenin çiftliği değil 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 15:10:29 objektıf ve tarafsız bir yorum olmamıs, neye gore atlas jet thy den daha ıyıdır dıyorsunuz.sadece yolcu olarak kabınde ucmakla ve de baska hıcbır parametreyı gozonunde bulundurmadan yapılan degerlendırme son derece yetersızdır... 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 14:30:52 tabii ki daha basarili olur..cunku atlasjet de apronda deve kesen,takunyali badem biyikli cemaat torpillileri calismiyor da ondan...atlasjet in daha cok noktaya ucmasini istiyoruz ve calisanlarina da dogru duzgun maas,ikramiye,mesai,izin vs vererek daha modern,daha cagdas daha uretken daha isine bagli hale getirmesini bekliyoruz... 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 13:44:10 ben hep diyorumda duyan yok atlas jet thyeden tabıkide daha iyi orada cebini dolduranlar yok.thyyi peşkeş çeken ler olduğu sürece kalitesi ileridede düşecek.çünkü insanlar sadece ikrama geliyor onunda dyumu olacak yakında . gercek şu ki thy ikrama verdiği hassasiyeti teknikte yapmıyor 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 13:39:59 Ali bey bıkmadınız mı elalemin borazancıbaşılığını yapmaktan.. Çığırtkan olmak ,eleştiri yorumlarını filtrelemek hatta yayınlamamak ne de güzel yakışıyor size !!!aferin sana 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 13:28:54 bedava bileti sadece adı geçen havayolu değil, diğerlerinin hepsi verir, ama enterasan olan bazıları dayanamaz tanıdıklarının olduğu bir havayolu şirketi için biri bir yorumda bulunsun hemen atlar. Bunlardan vazgeçelim biraz vicdan ile doğru şeyleri alkışlamayı, kötüleri ise ders almak koşuluyla değerlendirelim, saygılar C.Ş. 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 13:22:44 Atlasjet in başarılı mı hadi başarılı diyelim,başarı kavramının kriteri nedir ?sorun bakalım kazada ölenlerin ailelerinin uğradığı maaduriyete,sorun bakalım çalışanlarının şirket bağlılığına yapılan katkıya memnuniyetine,sorun bakalım vs . vs.,içi kaynar çalışanları yakarr, yanmamak için yolcuya kulluk yaptırılır yönetim çalışanlarlar ilgili beklentilerine kulak vermiş olsa Atlas ı kimseler tuttamazz!Kadro hala oturmadılar,fanatik müşteri için kalıcı kadro şart 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 13:08:33 Bir tarafda devlet şirketi bir tarafda özel şirket var.burda thy iyi yada atlas iyi diye bir şey yok.arada yolcuya verilen hizmet, kalite ve güleryüz var. Atlasjetle uçan her yolcu bunu bariz bir şekilde anlar.adamlar bu işi çok iyi yapıyor.kıskananlar ve çekemeyenler tabiki olucak.ama bu gerçekleri değiştirmez.buraya istediğiniz kadar yorum yapın eğer 150 uçağa karşı 15 uçaklık bir filoya sahip olan atlasjete thy le ile kıyaslanıyorsa zaten atlasjet bu işi başarmıştır.tüm çalışanlarını tebrik ederim. 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 12:56:52 En rahat yolculukları onunla yapıyorum. THY ye hayatta binmem. 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 12:53:28 gibi çağrılması ve bu çalışanların heran uçakta bir olay olacak misali dakik saniyeler içinde kendini bu işe odaklaması sanırım işin stresinin ne kadar büyük olduğunu gösterir. Bunu yaşamak gerek anlayabilmek için sanırım işlerinin ne kadar zor olduklarını ve düşük ücretlerle çalıştıklaırnı ve her an can güvanliklerininde yok olabileciğini..sözüm o ki dışarıdan bakma edasından vazgeçmelidir insanlar gerçeği görmek gerek. 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 12:52:22 Havacılığin ne demek olduğunu elit kesim olarak aydın kesim olarak yazarlarımız bile kavrayamıyorsa dışarıdaki insanımız nasıl kavrasın…kokpit ekibi o an hava durumuna bağlı olarak nelerle uğraşıyor,yanında eğitim gören başka bir aday varmı vs vs birçiok şeyle uğraştığını unutuyor sanırım ve kokpitin uğraş alanını unutuyor. Gelelim kabine kabinde ise esas amaçlarının uçuş güvenliğini sağlamak olan kabin memurlarının bir garson edasıyla her an hizmetçi 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 12:51:10 bu görüş.Yanlış olan profosyonel olmak büyümek doğru orantılıdır uçak sayısının artması başarıya gitmesi bir şirketin. Doğru olan ise bunu yönetememek ve işi koordine yapamamaktır. Yazarımız havacılık işletmesinin sadece kabinden olduğunu düşünüyor sanırım,kaptanın kendısını istediği gibi bilgilendirmesini ,kabindeki kabin memurlarının bir garson gibi istediği zaman çağırıp isteklerini yerine getirmesini vs vs 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 12:49:57 gerekli,gelelim şirket profiline azıcık geçmişe bakalım Türkiyede olan uçak vukatların baş tacıdır atlasjet, uçak düşmesi,uçak kaçırma,uçak bomba ihbarı vs vs bunun gibi çok olayı vardır. Şayet profosyonel bir şirket olsa Isparta kazsında sigorta işlemini devreye soksa ınsanları mağdur etmez olabilir kazada olur ama kaza sonrası insanlar mağdursa profosyonel şirket anlayışı olamaz. Ayrıca uçak artırmakla profosyonel olunmayacağını yazmışlar yorumcuların bazıları bir bakıma doğru bir bakıma yanlıştır bu görüş.Yanlış olan profosyonel olmak büyümek doğru orantılıdır 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 12:48:13 Öncelikle bunu kısımlardırmak gereklidir,kokpit için söyleyecek birşey yok işini iyi yapan başarılı insanlar ve profosyonel olmaya çalışıyorlar buda hangi şirkette olursa olsun aynı olcağı anlamındadır. İkincisi kabin içinde aynı şeyler söylemek istiyorum kokpit için söylediklerimi bu insanın kişiliği ile alakalı bir durum mesleği sevmesi ile akalalı bır durum bu çalışan insanlar başka şirketlerdede olsa aynı durumu yapar bu çalışan gurubu dışarda tutmak gerekli,gelelim şirket profiline azıcık geçmişe bakalım Türkiyede olan uçak vukatların baş tacıdır atlasjet, uçak düşmesi,uçak kaçırma,uçak bomba ihbarı vs vs bunun gibi çok olayı vardır. Şayet profosyonel bir şirket olsa Isparta kazsında sigorta işlemini devreye soksa ınsanları mağdur etm 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 12:39:19 Atlasjetin hostesleri hepsi titizlikle seçiliyor. Hepsinde yüz ve vucut güzelliği var. Böyle oluncada iyi firma oluyor dimi :) Valla ilginçsiniz... ilginç... 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 12:37:21 atlasjet thy den daha başarılı gerçektende bunu thy yi kötülemek için demiyorum tabi ama kalite anlayışı gerçekten farklı THY nin tek farkı arkasında devlet olması yoksa aynı olsa Atlasjette siz görün atlasjetin bariz farkını kalite hizmet güleryüzlülük anlayışlılık thy ye göre bir hayli farklı sadece rastladığım değişik birşeyi diyeceğim bu güzel birşey tabi atlasjetle giderken pilot birden anons yapıyor tarihi bir yerin üstünden geçiyor isek pilot sağ taraftaki yolcularımız şurayı görebilirler sol taraftakiler şurayı şeklinde yada başka ne varsa uçağa binince dış hava sıcaklığını sonra uçak içi sıcaklığını şu dereceye ayarladık şeklinde diyorlar yada herhangi bir türbülans var ise yada sorun net ve güzel bir şekilde detaylı bildiriyorlar 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 12:29:41 thy de nedense güzel detaylar göremiyorumki ayrıntı güzellik detayda gizlidir thy de uçağa binersiniz pilot yüksekliği söyler süreyi söyler sonrası yemek ikram sunulur ve sonrası uçakla başbaşasınızdır birşey olur kimse açıklama yapmaz detaylar yoktur insanlar THY ye sadece marka diye gider buyrun 2 firmayıda kullanın farkı görün atlasjetin tek bir kusuru olsa olsa thy ye göre biraz butik bir havayolu olması türkiyede her noktaya uçmaması olur dışında kimsenin çok farklı birşeyler diyeceğini sanmam 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 12:25:05 Merhaba arkadaşlar, beni yanlış anlamayın ama Tolga Turgut çok güzel bir konuya değinmiş. Biz havacılar biliriz ki bu işte bakım, ikram, servis, vb. yüzlerce değişik kademe vardır. Bir uçak gördüğümüzde teknik bilgilerini sıralarız. Ama gelin görün ki bunların yolcular için hiç bir manası yoktur. Yolcular sadece uçağın kabininde bulunmaktalar ve bütün gözlemleri bu yöndedir. Kabin içi ve hizmet iyi ise o firma iyi, aksi taktirde iyi değildir. Uçarken kabin memuru arkadaşların suratından düşen bin parça olunca insana itici geliyor, çok değil bir tebessüm bile çok şeyi değiştirir. Bu nedenle firmalarımız buna biraz daha dikkat ederse daha mutlu yolcularla karşılaşırlar. 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 12:23:32 atlasjet thy den daha başarılı gerçektende bunu thy yi kötülemek için demiyorum tabi ama kalite anlayışı gerçekten farklı THY nin tek farkı arkasında devlet olması yoksa aynı olsa Atlasjette siz görün atlasjetin bariz farkını kalite hizmet güleryüzlülük anlayışlılık thy ye göre bir hayli farklı sadece rastladığım değişik birşeyi diyeceğim bu güzel birşey tabi atlasjetle giderken pilot birden anons yapıyor tarihi bir yerin üstünden geçiyor isek pilot sağ taraftaki yolcularımız şurayı görebilirler sol taraftakiler şurayı şeklinde yada başka ne varsa uçağa binince dış hava sıcaklığını sonra uçak içi sıcaklığını şu dereceye ayarladık şeklinde diyorlar yada herhangi bir türbülans var ise yada sorun net ve güzel bir şekilde deaylı bildiriyorlar 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 11:28:17 Yolcu istemesini bilirse,o uçağı açık büfe sanmazsa,aynı anda su-meyve suyu-çay-kahve istemezse,ağzını sildiği peçeteyi,tam troleyi çekerken k.memurunun eline sıkıştırmazsa,adam gibi yolculuk yaparsa kimsenin ödü patlamaz! Ama Türk yolcu sonuçta..otobüsten uçağa terfi etti alışmaya çalışıyo hala.. 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 10:58:51 Gerçek başarı uçak sayısıyla doğru orantılı mıdır ki? Yolcuna gereken ilgiyi gösteriyorsan, gerek kabini gerek kokpiti mutsuz etmiyorsan, yolcuyu ekonomik olarak da zorlamıyorsan tek bir uçakla da başarılı olunur. 100 uçak 1000 uçak sahibi olununca başarılı olunmaz. Başarıyı tek kalemle tarif edemezsiniz. 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 10:42:26 Bu vatandaş havacılığı sadece kabin içi olarak görüyor zannedersem. evet atlas başarılı kabin memurları daha güzel. Ya havacılık anlayışı kabin içinden ibaret olan bir yazardan ne beklenirki? Yok köşe yazarı olduğunu bilmeden aramışlar. Aceba bu yazıyı yazmak için kaç üsretsiz bilet alsı allah bilir.... 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 10:42:18 tolga bey in yazısını haklı buluyorum atlasjet işini çok iyi yapıyor. filosunda az ucak bulunabılır fakat güvenilir, konforlu, ekonomik, güleryüzlü yolcuların sorunları ile bizzat ilgileniyorlar ve çok cabuk cozume ulastırabiliyorlar, her türlü yardımcı oluyorlar. işini iyi yapan bir firma. 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 09:54:16 Geçtiğimiz sene Kıbrıs'tan Atlasjet ile döndük. Ekip çok başarılıydı. Hem güler yüzlü hem de bir ihtiyacımız varmı diye koridordan geçerken gözümüzün içine bakıyorlardı. En çok uçtuğum havayolu Sunexpress'te maalesef aynı tat yok. Asık suratlar. Bişey isteyeceğiz diye ödleri patlıyor. Yakında Anadolu jet ile Ankara'ya gidicem. Bakalım Anadolu jette havalar nasıl. Bu arada başarı uçak sayısıyla ölçülmez sadece. Eşeğe altın semer vursan eşek eşektir. 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 09:46:32 bir konuda çok haklısın sayın yazar efendi.yolcusunu satıp-satmamak hususunda.ikiside aynı dönemdebirer kaza yaptı.biri tüm yolcusunun tüm masraflarını üslendi ve tazminatlarını ödedi;öbürü yani "senin atlasjet"hala bu kaza benim kazam değil World focus un kazası diye direniyor.madem çok iyiler o zaman bu soruma cevap versinler.1-kaza yapan uçak kaç aydır atlasjet adına yolcu taşıyordu?2-o uçakta ölenlerin içinde kaç tanesi WORLD FOCUS tan ispartaya uçmak için bilet satın aldı?AYIPTIR-GÜNAHTIR YAHU İNSALARIN GÖZÜNÜN İÇİNE BAKA BAKA YALAN YAZIP SÖYLÜYORSUNUZ. 0
  • Misafir 22 Ağustos 2010, Pazar 08:46:22 3 ucakla neyın basarısından bahs edılıyor bır tarafta 80 ucak 50sı yolda 150 noktaya gıdıyor ve 100 u yolda dığer tarafta 3-5 ucakla daha basarılıyız........ 0