Atatürk Havalimanı’nda çıplak kadın krizi!

    Çok beğenilenler

  • ulan 20 Temmuz 2018, Cuma 12:43:58 erkek çırılçıplak sooyunup bi kadını ellese ahlak düşmanı tecavüzcü pislik herşey olur kadın yapınca hiç bişey yok 4
  • Suri 20 Temmuz 2018, Cuma 13:34:48 Admin ayıptır böyle olur mu sen sansürsüz izliyorsun bize sansürlü 4
  • Tüm yorumlar

  • Hayvan 21 Temmuz 2018, Cumartesi 07:13:59 Abi girsene içeri diyor bizdeki zihniyet bu buldun mu kaçırma 5
  • dikkatli ! 21 Temmuz 2018, Cumartesi 01:19:56 yüzde doksan aşırı doz kokain çekmiş bu ! 1
  • Okssssa 20 Temmuz 2018, Cuma 23:26:34 Iyi oksamiş....tropeti 2
  • Kkk 20 Temmuz 2018, Cuma 22:51:43 İyi bari bugune bir renk katmış oldu 4
  • Memur 20 Temmuz 2018, Cuma 21:43:30 Çalışanlar çok profesyonelmiş konuşmalar, laubalilik hat safhada _skee.... M _abi içeri götür istersen _i dont have no no no.. 4
  • . 20 Temmuz 2018, Cuma 21:18:26 ne kadar ayıp ya. insanlarda ahlak kalmamış. neyse link var mı? 5
  • SKANDAL 20 Temmuz 2018, Cuma 20:37:15 tgs alım var mı? 6
  • Yazıklar olsun 20 Temmuz 2018, Cuma 19:56:33 Orda hasta belkide sorunlu ya da alkollü bi kadin var. Siz gidip ateş bacayı sarmış yok yanıyor falan saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz. Bi kurtulun artık belatında yaşamaktan çirkinleşmekten. Kadın bir bireydir ne sizin herseyi yakıştırabileceğiniz seks objeniz ne de umarsızca ezip eleştirip mahvedeceginiz birşey değil. Kadın istediğini giyer yapar eder srn bakarken süzerken gözlerinle yerken hatta otobüste orda burda değdirirken adamsında kadın yapınca başka bir şey mi oluyor. Iki yüzlüsünüz ığrençsiniz. Açık giyinen içen kadına tacizi tecavüzü savunacak hatta oyle bir kadın görse yapma cesaretinde bulunacak kadar. 12
  • Kimseli 20 Temmuz 2018, Cuma 19:46:30 Yine her zaman ki gibi polis efendiler, beyler, lordlar ortalikta yok. Çaylar sogumamali tabiki 5
  • Analiz 20 Temmuz 2018, Cuma 18:36:43 Bodur ve kilolu. Su gobege bak. Bunu tk km yapin dayayin ayda 130 saat ucus programini akillansin 3
    • Adamsan 21 Temmuz 2018, Cumartesi 07:16:01 Erkeksen delikanlıysan adamsan varsa yüreğin ismini yaz buraya bende ismimi adresimi telefonumu yazıcam bu laflarını yüzümü söyletcem sana bakalım var mı yüreğin. Bekliyorum. 5
  • Soru 20 Temmuz 2018, Cuma 18:35:19 Biz onun pis ...unu gormek zorunda miyiz? 3
  • Ednan 20 Temmuz 2018, Cuma 18:09:12 Kediciktir o. Adnan hocasınin yanina götürün. 1
  • Sanki 20 Temmuz 2018, Cuma 17:15:22 Sanki restoranttan cikista ceket tutuyor keko 6
  • Ayıp 20 Temmuz 2018, Cuma 16:20:59 Neticede kendinde olmayan bir insan var ve bizim güvenlikçiler işin gırgırında. 8
    • Gunah 20 Temmuz 2018, Cuma 18:30:49 Alkol bütün kötülüklerin başıdır. UZAK durun kardesim KM6 6
  • LOL 20 Temmuz 2018, Cuma 15:23:42 Yiyorsa bağcılarda yapsaymışxDd 2
  • secury55 20 Temmuz 2018, Cuma 14:16:24 ateş basmış herhalde bu kadar cesur davrandığına göre. umarım meslektaş arkadaşlar gereğini yapmışlardır.. hıhıhı 5
  • Misafir 20 Temmuz 2018, Cuma 14:05:45 Neresı cırılcıplak kadında kulot var artı gorevlıde boyuda uzun turıst kadında hoşuna gıttı begendı canı istemistır gorevlıde boylu poslu 14
    • Mistir mustur 20 Temmuz 2018, Cuma 19:57:23 Gereksiz tahminlerinizle insanlari zan altinda birakmak ne kolay dimi? Tadini cikarin. Bence sizin hosunuza gitmis, personelin degil. 1
  • kevser 20 Temmuz 2018, Cuma 13:43:08 Evet bu da özgürlük değil mi? Orada onda insanın içinde anadan doğma korkusuzca, utanmazca, yüzü kızarmazca yürümek de özgürlük değil mi? Rabbim affetsiz bu taharetsizleri! 25
    • Rahman 20 Temmuz 2018, Cuma 14:45:13 Sen kafanı kapama özgürlüne sahipsen oda kıçını açma özgürlüne sahip, benim gözümde kıçını açan başını kapayandan( bere, şapka hariç) daha onurlu, daha saygın, daha kıymetlidir. Ayrıca gacıda çitos gibi 31
    • yoruma 20 Temmuz 2018, Cuma 17:24:55 umarım ailendeki bayan bireylerde bu kadın gibidir çünkü seninde gözünde kıçını açan başını kapayandan( bere, şapka hariç) daha onurlu, daha saygın, daha kıymetlidir 2
    • O zaman 20 Temmuz 2018, Cuma 17:52:45 En yakındakilerine de söyle daha onurlu gezsinler!!!!!!!!!!! 3
    • yazık 20 Temmuz 2018, Cuma 18:03:17 attığın başlık eğer senin isminse o ismi sana veren anaya babayada yazık.ne kadar cahilce yazılmış bir yorum.birey olamamış ezik insan profili.sende eşini yada kız arkadaşını böyle gezdir o zaman daha onurluymuş ya ... 4
    • Onursuz 20 Temmuz 2018, Cuma 21:36:14 Sen bir goz doktoruna git bence arkadasim. Senin gozler sıkıntılı. Ayrica senin soyleme gore butun hayvanlar onurlu ve saygin. Malum hepsi ciplak. Niye hayvan olmaya ozenip insan olamiyorsunuzki. Basini orten kendi basini ortuyor. Sana ne bundan? Ne kadar meraklisin milletin sacini basini kicini gormeye. Sana tavsiye. Bir de pisikologa gorunmeyi dene. Normal degilsin cunki sen:) 2
  • Güvenlikçi 20 Temmuz 2018, Cuma 12:53:19 Madem türksün göster ürksün 6
  • Türk 20 Temmuz 2018, Cuma 12:41:40 Valla ne yalan söyleyeyim kahkaha attım. :) 6
  • Cinsiyetçilik 20 Temmuz 2018, Cuma 12:39:01 Bunu yapan bir erkek olsaydı şuan burda duyar kasan bir sürü aydın(!) , hükümeti eleştirenler,Türkleri yerden yere vuran insanlar olacaktı ama erkek bir görevliye yapılınca ve yapan yabancı bir kadın olunca sorun yok.Yabancı da olsa taciz ve toplum ahlakını bozma suçuyla yargılanmalı. 6
    • khan 20 Temmuz 2018, Cuma 17:10:01 Yahu gırgır haber işte. Amma dertlenmişsin ha 7
  • Goood boy 20 Temmuz 2018, Cuma 12:38:15 Bu kadını biliyorum kendisine tek bos sonrası sabah 6 lokalden önce uçuş planlanmiş. 9
  • Düşünmek lazım 20 Temmuz 2018, Cuma 12:33:44 Sapık denince akla ilk gelen “erkek”tir dimi ? Bence türkiyedeki kadınlar daha sapık her yerleri meydan da Gelelim Bazı vatan hainlerine burası türkiye zaten , bu kadını yolda görseler parçalarlar gibi her zaman suçlamalarda bulunurlar. Hiç demezler kadın neden bu halde ! Gaye farklı çünki 3
  • Möderator isini biliyor haa 20 Temmuz 2018, Cuma 12:32:08 Inanilmaz göruntuler 3
  • Toy 20 Temmuz 2018, Cuma 12:25:27 Zoru neymiş hamfendinin;ateş bacayı mı sarmış? 6
  • Ams1910 20 Temmuz 2018, Cuma 12:23:41 Ne var bunda kadın naturist belki 5
  • % 99.9 20 Temmuz 2018, Cuma 12:21:48 İnciluz'dur o İnciluz kesin.Rus her ne kadar alkollü olsa da bunu yapmaz. 2
  • Alkol 20 Temmuz 2018, Cuma 12:10:49 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 5
  • Tk lckiyi Kesin 20 Temmuz 2018, Cuma 11:49:49 Tk er Haric tum ucuslarda ickiyi kaldirmali yada Rusya turki Devletleri ne 10
    • Sen dedin ya 20 Temmuz 2018, Cuma 19:59:29 Kesin kaldirirlar simdi 1
  • —- 20 Temmuz 2018, Cuma 11:43:13 Kadin bunu disarida yapmaya kalkissaydi. Kopeklere cocuklar bayanlara taciz eden damacanaya hallenen bir serefsiz yigini bayram ederdi. 8
    • Niye 20 Temmuz 2018, Cuma 12:11:30 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
  • PC750 20 Temmuz 2018, Cuma 11:41:34 Göbek ve basen LED olmadı canım 3
  • Wheelchair 20 Temmuz 2018, Cuma 11:30:44 Inisten once yukaridan tam 5 kere wheelchair istesek bu kadar hizli mudahele etmezler. 0
    • Canim sen de 20 Temmuz 2018, Cuma 20:01:15 Soyun o zaman. Onceliklerin sasio galiba ara ara. 1
  • a 20 Temmuz 2018, Cuma 11:25:10 şimdi bu insan mı..yada içtiği şey onu insanlıktan çıkar mış mı..evet çıkarmış.. demek ki şişede durduğu gibi durmuyor... neresinden bakarsanız bakın yoldan çıkmış.. 3
  • soyun 20 Temmuz 2018, Cuma 11:18:35 Burasi turkey 5
    • ... 20 Temmuz 2018, Cuma 14:08:14 Ne alaka kardeşim türkiye ile burası türkiye imiş.. 0
    • Neden begenmedin 20 Temmuz 2018, Cuma 15:48:48 Tamam burasi Ahl 0
    • Ne alaka 20 Temmuz 2018, Cuma 15:57:10 Yaşanan mevzuyla " burası Türkiye " lafı arasında nasıl bi bağlantı kurdun ? Bize de açıklar mısın ? 1
    • pilot 20 Temmuz 2018, Cuma 16:48:46 sen de kimin çocuğusun bilmiyorum uluslar arası dünyaya gelmiş mahlukat 0
    • asd 20 Temmuz 2018, Cuma 18:22:35 Mahlukat sözü fazla oldu pilot amca 0