Anadolujet uçağında yolcuların Sabiha Gökçen inadı!

    Çok beğenilenler

  • Yorum 04 Haziran 2016, Cumartesi 09:25:54 79 TL'ye uçak satın alan vatandaslarimiz 8
    • İzmirli 04 Haziran 2016, Cumartesi 10:36:52 79 olsa iyi 39 a alıyorlar 2
    • ? 04 Haziran 2016, Cumartesi 16:59:47 79 veya 99 ya da 199 ne fark eder ? hak aramanın parayla karşılığı mı var ? millet hakkını arasa kötü aramasa yine kötü ! 9
    • Elpida 04 Haziran 2016, Cumartesi 21:45:56 Para para diye ağlayan pilotlarımız mı söylüyor bunu? Yakında işsiz kalacaksınız, yabancı ve seviyeli pilotlar sizi işinizden etmeye devam edecek. Gider Kenya havayollarında uçarsınız artık. 2
  • Ali Öz 04 Haziran 2016, Cumartesi 09:17:49 Otobüs bileti fiyatına uçağa binme fırsatı bulan bu insanlardan herşey beklenir . 4
  • Tüm yorumlar

  • Anadolujet 14 Haziran 2016, Salı 03:41:52 3 saat bekleyeceğimize Çoktan evinize gitmiştiniz 0
  • saw 06 Haziran 2016, Pazartesi 11:30:30 O ucak zaten sabiha icin havalanacakti.bu garibanlarda zafer kazandik diye seviniyolar.yurdum insani...tiplere bak bikere..:)) 5
  • Mağdur 05 Haziran 2016, Pazar 23:02:56 Ya ne boş yorumlar yapılmış. Memleketin hali kabak gibi ortada. Divert etme nedir önce onu öğrenin de sonra konuşun yorum yazın. Oldu ya AHL de müsait değildi ve uçak İzmir e divert etti, ne olacaktı? 4
  • zihniyete bak 05 Haziran 2016, Pazar 22:55:59 İsid zihniyeti dolmuş memleket. Şu yorumlara bakın, asın kesin vatan haini sallandiacan bunları çapulçu gırla gidiyor. Hak hukuk haddini bilmez papağan gibi birilerinin dikte ettiği kelimeleri saymayı marifet sanan dünya nereye gidiyor bi haber dusunmemekten beyinler paslanmis başkasına zerre saygisi 've tahammulu olmayan buyuk bir guruh... yazik cok yazik. 6
  • Pgs 05 Haziran 2016, Pazar 15:00:40 Havacılıkta ekipman operasyon tarzı olarak gelişiyor olsakta asil havacılığin sebebi insan, bu yuzden gelişmiyor... 2
  • ali öz 05 Haziran 2016, Pazar 12:58:55 Uçuş emniyetinden bihaber, Otobüs bileti fiyatına uçağa binebilme imkanını bulan bu insanlardan; herşey beklenir. Anadolujet iyiniyetli davranmış polis zoruyla indirmeliydi. 2
  • Ahmet Hayrettin 05 Haziran 2016, Pazar 10:14:12 Hava yolu, bu üç beş çapulcuya boyun eğerek çok büyük bir hata yaptı..! Ne kadar densiz varsa, bundan sonra hava yollarının her zorunlu iniş yaptığı yerde isyan cikaracak. 2
    • çorbacı 05 Haziran 2016, Pazar 17:19:02 o uçak öyle böyle sabihaya gidecekti yolcular istedi diye uçakmı gider 1
  • Emin 05 Haziran 2016, Pazar 10:09:32 Keşke hava yolu o asileri ve azgınları uçaktan polis zoruyla indirseydi . Çünkü; Bazı asiler ve çapulcular böyle bir terbiyesizliğin pirim yaptığını görünce ,bundan sonra zorunlu olarak başka meydana inen her uçakta olay çıkaracaklar. Buna hak arama değil azgınlık ve edepsizlik denir...! 5
  • yorumcu 05 Haziran 2016, Pazar 09:31:56 Uçak zaten saw base kalkacak gidecek oraya neyin zaferi lütfen ya... ahl'de inseydiniz umrunuzda olmayan o uçağın geri kalanının da bavulları indirilir herkes zaman kazanırdı. Ama bu sözüm ona devrimci hak arayıcı hareketinizle sadece kendinize zaman kaybettirdiniz. Gidin mecliste arayın hakkınızı, sizin emniyetiniz için uğraşan uçuş ekiplerinde değil. 1
  • ÇİRKEFLİK 05 Haziran 2016, Pazar 01:58:46 yaptıkları sadece çirkeflik başka bişey değil !!! 1
  • devrimciye.. 05 Haziran 2016, Pazar 01:23:29 Asıl gerçek halk devrimini yapan, uçak bileti fiyatlarını otobüs bileti fiyatına düşürüp 5 milyondan fazla kişinin hayatında ilk defa uçakla seyahat edebilmesini sağlayan o beğenmediğiniz hükümettir. Öyle boş laf kalabalığıyla küfür edip slogan atmakla, ortalığı kırıp dökmekle devrimcilik oynayanlara çakma devrimci deniyor literatürde... 2
  • 1755 04 Haziran 2016, Cumartesi 23:43:40 Saat 17.55 de inmiş, her şekilde karşıya geçerdiniz. Vasıta olmasa saat ters olsa anlarım. O yakıt da bu milletin hakkı var arkadaş. Kız, bağır, çağır, otobüs paranı gerekirse taksi paranı iste ama uçak kaldırmak nedir. Yazık... 2
    • Jet Kel 05 Haziran 2016, Pazar 15:48:23 O yakıtta milletin hakkı yok kardeşim, yakıtta ücreti ödeyen yolcunun hakkı var. 3
  • ali efendi 04 Haziran 2016, Cumartesi 23:33:53 Srzgin isimli yolcu herseyi anlatmis.ucak zaten Saw a gidecek. Sana mi kaldı bu kadar basit mi vatan hainliği.?sen kimsin insanlara yaftayı yapistiriyorsun, haas ordan adam ol xfysvmzcfsfDhy. Asıl senin gibileri temizle.en lazım bu dünyadan ki kirlilik biraz azalsin. 9
  • Saw a dönecekti zaten 04 Haziran 2016, Cumartesi 21:59:08 Ajet in base i saw,zaten dönecekti bu yolcuların talebiyle ilgili değil.... 3
  • ztk 04 Haziran 2016, Cumartesi 21:52:29 anayasa tanimayan basbakan cumhurbaskani rahatca kanunlara uymayin diyorsa, cemaatin yaptiklarina niye sasiriyorsunuz ?? 4
  • Şirket ne istemiş se o olmuş 04 Haziran 2016, Cumartesi 21:19:25 Yolcu Sabiha Gökçen gidecekken ahl ye inmiş thy zaten bu insanları götürmek zorunda veya otel masraflarını karşılamak zorunda bu yasal hakları ki her zaman olan birşey bu. Sen bilet aldın uçak iptal oldu gidemedin ertesi gün bindirecek seni ve kalacak yerini ayarlayarak. Daha cazip gelmiş veya hasapli gelmiş ki uçak kaldırmışlar saw A yolcu direnci değil şirket kararıdır bu pilot kafasına göre de birşey yapamaz öyle. Yok pilot yok yolcu direnmiş felan hikaye şirket işine geleni yapmış.havacilikta bu var 3
  • helal 04 Haziran 2016, Cumartesi 20:49:52 helal olsun vallahi ülkemde hak arandığını görmek beni çok sevindirdi helal bee!! 16
    • ilginç 05 Haziran 2016, Pazar 05:45:35 Keşke haklarını doğru yerlerde arıyabilseler dimi. 2
    • Cahal 05 Haziran 2016, Pazar 12:25:03 Hak böle aranmaz.Cahilce 2
  • helal olsun 04 Haziran 2016, Cumartesi 20:16:21 tebrik ederim o yolcuları çok iyi bir duruş sergilemişler, havayolu şirketleri uçuş saati yaklaştıkça yüksek ücret almayı biliyor veya 2 dkyla uçağa giden servisi kaçırdığımızda almıyorlar vaad ettikleri hizmeti gerçekleştirsinler onlar da. 11
    • ezs 06 Haziran 2016, Pazartesi 11:42:57 Vaadettiği hizmet seni bir noktadan alıp diğerine götürmek s. gökçenden kalkıp Malatyaya giden uçak hava muhalefeti nedeniyle Elazığa inse hava muhalefeti devam edecek gibiyse otobüsle o yolcular Malatyaya götürülür ve götürülüyor merak etme 0
  • Jet Kel 04 Haziran 2016, Cumartesi 20:04:57 Uçak, gemi, otobüs, tren, minübüs vs. Genel adı toplu taşıma aracıdır. Otobüs'e bindiniz yada tren ile seyahat ediyorsunuz, gemi'de olabilir. Hava muhalefeti büyük dalgalar, kırılan çöken köprüler raylar, kaza yada afet sonucu ulaşıma kapanan yollar. Gemi farklı bir limana yanaşır gerekirse bekletir gerekirse karayolu ile taşıtır. Trende farklı değil. Karayolunda toplu taşıma yapanlar yolun kapalı olması sebebiyle ya bekler açılır, yada farklı güzergah belirler varış noktasına ulaşır. Yol kapalı istanbul hedefti eskişehirde kaldık inin diyen kara yolu taşımacılığı yapan firma duydunuz mu? Planlanan uçuş saw, hava muhalefeti sebebiyle ahl ye inmiş olabilir tabiki. İki seçenek var, ya hava düzelir saw yaparsın yada bekletmez otobüslerle taşıtırsın. Ama sonuç ne olursa olsun, ister 39 ister 49 ister 159 ister 359 ödenilen bedelin karşılığı vaad ettiğin ulaşımı sağlarsın. Şahsen uçağın ahl den saw' a ne yaktığı beni bağlamaz, ben planlı uçuşumun planladığım noktada bitmesine bakarım. Yakıt vs çok pahalıya geliyorsa 4 otobüs tahsis edersin ahl saw 60km her araç 75tl yakar 300tl ye kapatırsın, yolcu madur olmadığı içün birde alkış alırsın. O yorumları yapan arkadaşlar, ahl yerine saw iniş olsa hadi bakın başınızın çaresine dense yine bu kadar bol keseden korumalık yaparmıydınız? 4
    • Aydın 06 Haziran 2016, Pazartesi 12:35:25 Peki yolculara araç tahsis edilip edilmediğini biliyormusunuz ki bu kadar koskoca şirkete sallıyorsunuz. Eyyyyy troller unutmayın THY kimseyi yarı yolda bırakmaz.... 0
  • Allasseniz 04 Haziran 2016, Cumartesi 19:29:46 Boyle bir hak arama olamaz. Hava muhalefeti nedeni ile ahl ye inis yapildiysa bunun kendi can guvenlikleri icin oldugunu bilmeleri lazim illa hak arayacaklarsa ulasim saglamalarini istesinler yada baskabirsey.. bu rezilliktir ya. Boyle yolcularin ekiplerine sabirlar diliyorum.. 1
  • remzi 04 Haziran 2016, Cumartesi 17:30:21 yolcuların yaptıkları çok düşüncesiz. ahl den evlerine gitmek isteyen yolcular yok yere o uçağın saw a gidip gelmesini bekleyecekler. ya saw da da birileri uçağa binip bizi illa muş a götürün derse ne olacak? ahl deki yolcular bir de uçağın muş a gidip gelmesini bekleyecek. tek kelimeyle düşüncesizlik. yetkililer kınamalı. 13
  • KANA KAN 04 Haziran 2016, Cumartesi 17:01:41 Turkiye'de halkin dedigi olacak,ve olmali.Polis,yonetici,baskan bunlar hava civa gazi.Gerektiginde ulkede grev yapip,herkes disari cikip bir anda hayat durdurulmali.Kana kan,dise dis.Bu ucaktaki yolculari kutlarim. 19
    • Aferin sana 04 Haziran 2016, Cumartesi 23:02:38 Çok güzel aferin sana 1
  • Hacı 04 Haziran 2016, Cumartesi 16:56:07 Siz bundan sonraki curcunayı gören. Her divert olayında yolcular haklı olarak gidecekleri yere uçak ile gitmek isteyecek. Thy yönetimi bu olayla çok yanlış bir karara imza attı. 3
  • İnat yahu 04 Haziran 2016, Cumartesi 16:52:37 Ne kadar inatsınız tamam yolcular haklı ama bu kadar olmaz bir sürü otobüs var. O kadar yolcu nasıl indi siz inemediniz. İnsanda biraz cesaret olur cesaret 3
  • Ali 04 Haziran 2016, Cumartesi 16:32:52 Yazıklar olsun..Şunlara bak bide zafer işareti yapıyolar hatta gülüyorlar gerizekalılar topluluğu.O yaptığınız iki parmaklar biyerinize..Bunlar zorla indirilmeliydi ve böyleleri bir daha asla uçağa alınmamalıydı.Bunların vatan hainlerinden hiçbir farkı yok alayının ben.Neyse siz anladınız.Bunu neden haber yaparlar buda ayrı bir konu bu iki parmak yapanların ekmeğine yağ mı sürüyorsunuz sizde yoksa çok yazık.Polisimiz bunların icabına bakmalıydı.Kötü hava koşulları sebebiyle Atatürk Hava Limanına iniyor uçak ve bu soytarılarda illa Sabaha Gökçen Havaalanına insin diye uçakta direniyorlar.Ülkemizde önce vatanseverlik,anlayış,insanlık,milli duruş ve havacılık kültürü daha da gelişmesi lazım.İçimizde dışımızda her yerde vatan hainleri,teröristler,komünistler dolu.Tez vakitte; güzel ülkemizin kötülüğünü,gelişmemesini isteyen vatan hainlerinin gebertilip temizlenmesi dileğiyle.Allah Türkiye Cumhuriyeti vatanımızı,askerimizi,polisimizi,bizleri her türlü hainlikten,terörden,düşmandan korusun. 5
    • Ne isaretmis 04 Haziran 2016, Cumartesi 18:05:48 O isareti bir amerikali bayan yapsa ne kadar tatli poz vermis dersiniz.parmak takintin var herhalde her iki parmak kaldirani terorist ilan ettiniz 7
    • Sen 04 Haziran 2016, Cumartesi 18:33:01 Git askerinle polisinle takıl. cuntaci 7
    • Sezgin Aksu 04 Haziran 2016, Cumartesi 20:02:01 Arkadaşım olayın içyüzünü bilmeden böyle laflar hiç olmamış. Ben komünist falan değilim. Yorumumu okuyup olayı öyle değerlendir. 9
    • Elpida 04 Haziran 2016, Cumartesi 21:53:45 Sakin ol Şampiyon 7
  • haklı yolcular 04 Haziran 2016, Cumartesi 16:31:40 hakkını arayan yolculara burada eleştirenler, yolcular hava yoluna doğru olanı göstermişler haklıysan sonuna kadar direnirsin insanların hakkını aramasının hiç bir kusuru olamaz 8
    • Kagan 04 Haziran 2016, Cumartesi 20:26:36 Sanki firma keyfinden oraya indirdi. Uçağa yazık olmayacak da kaldırıp kumulonimbusa sokacaksin bunları. O uçak her halükarda sabihaya gidecek olmasa inmedim dedi diye duramazlardi uçakta. Zaten gideceği için eyvallah demişler o kadar 2
  • Sezgin Aksu 04 Haziran 2016, Cumartesi 16:30:45 Ben de o 24 kişiden biriyim. Verdiğiniz bilgileri nereden aldınız bilmiyorum ama, hepsi yanlış. Pilot Cihan Akyol'un ilk anonsunda uçağın Sabiha Gökçen için kalkacağını söyledi. Sonra isteyen yolcuların inebileceğini ve kalanlarla kalkılacağını söyledi. Sonra çirkef bir bayan yolcunun valizini istemesi sonucu valizlari verdikten sonra kalkılacağını söyledi. Bizler bu durumu protesto edince artis pilot herkesin inmesini istedi. Bizler inmeyince THY personelleri Cüneyt, Emre ve ismini hatırlayamadığım üçüncü bir kişi bizlere inanamayacağınız yalanları, gözlerimizin içine baka baka söyleyerek bizleri uçaktan indirmeye ikna etmeye çalıştılar. Polis kesinlikle uçağa girmedi bile, arabalarında oturdu. Pilotun ve THY'nin bu kriz yönetiminin tam bir fiyasko olduğunu söyledik. Artist pilotun kaprisine boyun eğmeyeceğimizi, ancak silah zoruyla indirmeye kalkışabileceklerini söyledik. Bu arada yaşlı bir teyzenin burnunun kanamasına bile hosteslerin yardımıyla müdahale edildi. Merve ve Aygül isimli hostesler kesinlikle olayların daha fazla büyümesini engelledi. Artist pilot hakkında herkes savcılığa suç duyurusunda bulunacak. 17
    • Kim artist? 04 Haziran 2016, Cumartesi 19:03:37 Bizim ulkemizin sorunu bu iste. Kardesim, pilotun tek ucusu, o gunki tek sorumlulugu sen misin? O senden sonra belki 3 bacak daha yapicak, bu adamin da ihtiyac molasi, 5-10 dakika dinlenmeye ihtiyaci var. beyefendi size SAW icin kalkilacagini soylemis, sesinizi cikarmayip otursaniz hicbir sknti olmayacak. Ben hicbir havayolunda gormedim yolcularin bu kadar yakin bi havalimanina (24 kisi icin) ucak kaldirdigini. Cirkefligi Bi kenera Birakip Minnetar Olun azicik. Bizim milletin huyuda ucak havadayken oh pilotum, oy bizim Kaptan, (canin ona emanet ya) yere indikten, arkayi saglama aldirdiktan sonrada salla babam salla pilota. Nankorluk denir buna. 1
    • asdf 05 Haziran 2016, Pazar 01:50:34 sezgin artis pilot nedir allasen. şirket ne derse pilot onu yapar, uçuş güvenliğini etkileyen bir durum yoksa yerde ne yapılacağına şirket karar verir. siz pilotu bayaa böyle yetkili biri sanıyonuz heralde. neyse böyle böyle öğreneceksiniz. 0
    • Asli d. 05 Haziran 2016, Pazar 21:34:40 Ucus sirasinda alinan bu kararin kimsenin kaprisi olmadigini, sizin can guvenliginiz dusunulerek farkli bir havalimanina inis yapildigini, size orada sag ve salim sekilde gideceginiz yere ulasmanizi saglamak uzere gerekli duzenlemeler yapildigini anlayamayacak kadar kor cahilsiniz...ki adim kadar eminim bu konunun bilgilendirmesi size yapilmistir fakat anonslarin sizi bilgilendirmek icin yapildigini bilmeyecek ve dinlemeyecek kadar ukala oldugunuz icin de neden ahl'ye indigini bilememissiniz...Ne pilot ne ekip sizinle ugrasmaya sizin sacma hareketlerinizi ve sozlerinizi cekmeye merakli degil emin olun...İlk anonsta sabiha gokcen denmistir dogrudur planlanan ucus o sekildedir hava degisimlerinin kararlari ne kadar etkileyecegini bilemezsiniz...yani merak etmeyin cani ahl istedi diye oraya gitmez o pilot...Bakmayin siz amca oglunuzu 'hava gunluk guneslik yeaaa size yalan soyluyolar' dedigine..Yerdeki hava ile yukaridaki kosullar cok farkli anlayin bunu artik...zafer kazanmis diilsiniz ve istediginizi yapin o pilot divert etmesi yuzunden savcilik tarafindan suclu bulunmayacak :) bu sacma ozguveninize biz cok guluyoruz bide ya bilin istedim 0
  • dikkat 04 Haziran 2016, Cumartesi 15:33:37 çok büyük bir cisim yaklaşıyor 2
  • Bora Balkan 04 Haziran 2016, Cumartesi 15:21:43 Türk milleti her yerde türk olduğunu belli ediyor.Uçak hava muhalefeti olduğu için Sabiha Gökçen yerine Atatürk havalimanına inmiş.Bunda büyütülecek bir durum yok.Zaten THY alt markası olan Anadolu Jet o yolcuları karayolu ile Sabiha Gökçen'e gönderecek ve yol parasını karşılayacaktır.Bu olmazsa Atatürk Havalimanından atlarsın taksiye gideceğin yere gidersin.Ama bizim insanımız her şeyi şova çevirme ve sorun çıkarma konusunda uzman olduğu için böyle hoş olmayan saygısızca bir duruma neden olmuşlar.Aslında yolcular böyle yapıyorsa Anadolu jet görevlileri de o yolcuları Atatürk Havalimanında dımdızlak bırakacaklar bak bir daha böyle artistlik yapabiliyorlar mı? 4
    • Jet Kel 04 Haziran 2016, Cumartesi 20:11:23 AHL den karşıya geçmek için taksiye ne kadar ödeyeceğini biliyormusun? Tahminin var mı? Daha önce kısa mesafede olsa taksiye bindin mi? Olanı var olmayanı var! Sakın bana yoksa uçağa binmesin deme, ücretini ödeyen herkes uçar ödediği cebindeki son para dahi olsa! 5
    • Bora Balkan 05 Haziran 2016, Pazar 17:48:42 Uçağa binecek parayı buluyor ama.Ayrıca para verip uçağa bindim diye saygısızca davranma ve artistlik yapma hakkını kimseye vermez. 1
    • Mağdur 05 Haziran 2016, Pazar 23:04:29 Yok ya, sen günün birinde "dımdızlak" kal da görelim 2
    • Bora Balkan 06 Haziran 2016, Pazartesi 02:50:02 Mağdur arkadaşım ben dımdızlak kalsam bile sizin gibi uçakta çirkeflik yaparak seviyemi düşürmem merak etme 0
    • Bora Balkan 06 Haziran 2016, Pazartesi 08:04:20 Mağdur arkadaşım, ben dımdızlak kalsam bile sizin gibi çirkeflik yaparak seviyemi düşürmem.... 0
  • Adanalıyak 04 Haziran 2016, Cumartesi 15:01:08 Biz adana demirspor meşale sorumlusu barajyolundan Maşallah, Adana hakkında negatif yazan beni bulak 8
  • He gülüm 04 Haziran 2016, Cumartesi 14:40:28 Yolcular dierenmiş te kazanmış. Anadolu jet uçağı zaten sabiha'ya gidecek, bilet satış sözleşmesinde divert ayrıntıları yazar, nakli de firma gerçekleştirmektedir zaten. Zaten gidecek olmasa o uçak oradan kalkmaz. 4
  • Gereksiz olmuş 04 Haziran 2016, Cumartesi 14:27:16 Thy ist saw arası sürekli yolcu transferi sağlıyor zaten.Uçaktan inselerdi araçlar kapıda hazır bekliyordu. O saatte pek trafik olmayacağından 1.5 saat sonra sabiha da olurlardı. Boşuna direnmişler. 4
  • Dogrusu... 04 Haziran 2016, Cumartesi 14:01:41 Aslinda adana ucaginin antepe inmesi ile sabiha ucaginin ataturke inmesi arasinda fark yok, arada karayolunda gececek sure istanbul da cok bile olabilir. Kaldi ki bazi bursa yalova yolcusu da ucakta olabilir. Bana gore thy once karayolunu teklif etmeli (taksi ucretini odeyerek), olmaz ise biletteki beyani ne ise o havaalanina birakmaliydi. Dogrusu yapilmis... 1
  • İ.ortaylı 04 Haziran 2016, Cumartesi 13:17:54 İki üniversite bitirmeyene uçak bileti satmayın :)) 2
  • Ücra 04 Haziran 2016, Cumartesi 13:00:40 "ben yaptim oldu" mantigini bir kenara birakmak adina guzel bir olay. Havacilik sektoru "hizmet" sektorudur. Sattiginiz sey de hizmettir. Ucak fiyatinin ucuz olmasi kimseyi magdur etme hakki tanimaz size. bu durumu showa ceviren yolculari tasvip etmesem de havacilik sektoru adina guzel bir olay oldugunu dusunuyorum. 3
  • ercu 04 Haziran 2016, Cumartesi 12:52:33 bence yolcular için tekrar havalanmadı, zeten Sabiha Gökçen havaalanına gidecekti uçak mecburen 0
  • Mert 04 Haziran 2016, Cumartesi 12:25:30 İçlerinden bir tane çok bilmiş bilgiç ordünaryüs çıkmıştır hani her zaman böyle tipler olur ya.. Acıyorum bu tip insanlara. Sanki kandırılmışlarda hak arıyorlar. Müşteri her zaman haklı olmaz hatta çoğunlukta haklı olmuyor 4
  • Birisi 04 Haziran 2016, Cumartesi 12:23:43 Amcama bak be heyt Nasılda poz veriyor maşallah 4
  • Hepsi görgüsüz 04 Haziran 2016, Cumartesi 12:11:18 Görgüsüzlük başka birşey değil bizim insan hava durumu falan bilmez yinede lanet okur 1
  • Liberal 04 Haziran 2016, Cumartesi 11:57:05 Arkadaşlar yolcular haklı.Havayolu Sabiha Gökçene götürmek için belli bir miktar karşılığında bilet satmış.Ama her ne sebeble olursa olsun gereğini yapmamış.Yolcularda haklarını aramışlar ve haklarını elde etmişler bu kadar basit 18
    • Yolcu 04 Haziran 2016, Cumartesi 12:53:00 Aynen sana katılıyorum.Yolcu ve havayolu bir anlaşma yapmışlar ve hava yoluda anlaşmaya uymamış.Aslında Zaman'ında götürmediği için cezada ödemesi gerekir 10
    • Yolcuya cevap 04 Haziran 2016, Cumartesi 12:58:03 Doğru dersin gecikme cezası ödemesi gerekir 3
    • Doğrusu 04 Haziran 2016, Cumartesi 13:00:48 Bizde hastalıktır.Antlaşmanın kuralına uymama gibi bir sorunumuz çar.İşte anlaşma yapılmış ancak hava yolu anlaşmaya uyamamış ve gecikme cezası gerekir 2
    • birisi 04 Haziran 2016, Cumartesi 13:05:06 size sadece gülüyorum ceza ödemeside gerekirmiş ulen hava bozuksa uçak inmiyosa onlar napsın siz bence uçağa binmeden önce güzel hava duasınada çıkın bu ne cehalettir yaa hatta böyle insanlar uçağa binmesin yaa KAMİL KOÇ VAR FİRMA SİZ ORAYA GİDİN ONLAR SİZİ ZAMANINDA GÖTÜRÜR 2
    • Yok yok 04 Haziran 2016, Cumartesi 13:11:05 Anlaşmaya tam uymadığı için aldığı ücreti geri vermesi gerekir 3
    • Liberal ve yolcu 04 Haziran 2016, Cumartesi 13:24:43 Resmen mal beyanı olmuş yorumlarınız, siz otobüsle seyahate devam. 2
    • Tipi Tip 04 Haziran 2016, Cumartesi 13:29:43 Sizin ben tipinizi seveyim hemde evire çevire... 3
    • Liberal ve yolcu Cevap 04 Haziran 2016, Cumartesi 14:42:43 Kural herkes için geçerli olan birşeydir. İyi Esenboğaya insin ve hava kötü siz en iyisi otobüsle devam edin demek gibi bir şey.Kural tanımamazlığı kendinize şiar edin.Siz böyle bir cm dahi ilerleyemezsiniz.Anlaşmaya tam uymak gerekir. Uçak Adana'dan kalkmadan önce orada nelerin olduğunu gayet iyi biliyor du.Thy de yolcuları haklı görmüş olmalı ki uçağı Sabiha Gökçen havaalanına göndermiş. Bir söz verdiyseniz yerine getireceksiniz bunun lami cimi yok 4
    • Mal beyanı again 04 Haziran 2016, Cumartesi 17:40:17 O uçak saw base , oraya mecbur dönmek zorunda, senin o uçağın içinde kendini 3 saat hapis etmenin bir etkisi yok, havacılıktan ve içindeki değişkenlerden bihaber bir zavallısın sen, sizler yokmusunuz siz kendini hakkını aradığına inandırmış mallar sürüsü. 1
    • Arkadaslar 04 Haziran 2016, Cumartesi 19:18:00 Havayolu haksiz yani yolcular haklidir zira Ucak adanadan kalkmadan önce SAW kendisine hava durumu hakkinda gerektigi gibi bilgi vermistir.Ucak buna ragmen kalkmis ve Atatürk alanina inmistir.Havayolu isini dogru durust yapmamistir.Kusurlu is yapmistir ve yolcularda gerektigi gibi davranmislardir.Hava yolu yolcuyu beyan edilen alana götürecek yada gönderecektir.Bunun baska yolu yoktur. 1
  • adanalı 04 Haziran 2016, Cumartesi 11:50:56 sn adanaymismismuus ben sürekli adana istanbul ucus gerceklestiren biriyim 1 kişi için 2.2 milyon kentin tamamını kötüleyemssin kaba olan sensin site yönetimide burdan sizede ricam böyle sehirleri kötüleyen agrasif cümleler kuran yazıları yayınlamayııınnnnnnn 5
    • Adanlıya 04 Haziran 2016, Cumartesi 12:59:27 Adınız çıkmış dokuza inmez sekize. Her akşam ana haber bültenlerinde mutlaka Adanadan en az bir kötü haber mutlaka izliyoruz. Sen çıkta bari kötü namınızı düzelt. Bizde seni izleyelim. 2
  • aj'nin 04 Haziran 2016, Cumartesi 11:29:42 torpilli başkanı gelip ikna etseydi ya yolcuları! 3
  • Alakasiz 04 Haziran 2016, Cumartesi 11:21:47 Mali durumu cok iyi olan zengin zübbelerin çok mu farkı var sizce? Bodrumdan dalaman dan gelen kendini bilmez insanlar her gün canimizla oynuyor. ve daha kucuk sorunlar dahilinde... Ego tavan Cahilide aynı aydini da aynı. Alayı keko! 2
    • Boş 04 Haziran 2016, Cumartesi 13:40:47 Bir yerde kepçe çalıştığı zaman saatlerce seyreden tiplerden farkın yok. Hava şartları nedeniyle gidemediği saw a hava şartları düzelince uçak gitmiş. Sende 3 saat kepçe seyreder gibi beklemişsin. Belkide ilk kez uçağa bindin o yüzden bir tur daha atmak için saatlerce beklemek sana keyif vermiştir. 0
  • devrim 04 Haziran 2016, Cumartesi 11:15:11 Bu ucagin icinde bende vardim. Bende inmeyen gruptandim. Ve milletin gucunun ne oldugunu,halk ne derse o oluru tum dunya aleme gostermis olduk. Halkin sesi....tamam mi? biz ne dersek o.. 10 dakikalik ucusta yakilan yakin vs. bana ne! ben parami verdim. Herkese ornek olmali bu. Kurumlar,isimler degil, cogunluk kazanacak. 34
    • zir cahil 04 Haziran 2016, Cumartesi 11:36:57 devrim tam cahilsin. havacilik kurallarini bilmeyip orada kalarak ucagi kaldirdigini saniyorsun ya. anadolu jet istanbul base olarak sabiha yi kullaniyor. sen inseydin bile hava sartlari duzeldiginde o ucak sabihaya gidecekti. ama base disi baska bi alana inseydi o zaman kalabiliyormuydun o ucakta gorecektik 5
    • :)) 04 Haziran 2016, Cumartesi 11:44:58 Vah yazık sana sen kendini ne sanıyosun böyle:)) Uçakta kalmışmışta uçak kalkmışmış.Anadolujet base olarak saw ı kullanıyor.Hava şartları düzelince kalkışını zaten yapacaktı oraya.Yani sen ol yada olma.Kendini önemli olarak gösteren sen orada beklediğin o saatlerini boşa harcamışsın sadece,bu demek oluyorki yazdıkların boş biriymişsin...hadi buradada bekleme yapma..Azıcık git,araştır,öğren 2
    • Cogunluk mu 04 Haziran 2016, Cumartesi 11:48:19 Sen azınlığın azısın koçum. Ve bu kafayla halktan uzak kalmaya mahkumsun. Hem madem cogunlugun dedigi olacaksa uçaktan inenler sizin 5 (yazıyla BEŞŞŞ) KATINIZDI minik harflerle "devrimcim" 4
    • Mert 04 Haziran 2016, Cumartesi 12:47:00 Halk ın sesiymiş. Ülkeyi soyup soğana çevirenlerin , 80 milyon insanın hakkını gasp edenlerin karşısında da böyle dik duruyormusun acaba ? 3
    • Devrimciye 04 Haziran 2016, Cumartesi 12:56:52 Sen anca 3 saat uçakta bekleyerek devrim yaptığını sanırsın zaten. Türk polisi istese indirirdi sizi ama buna dahi değer görmemiş ne haliniz varsa görün demiş. Acınacak halinizle gurur duyuyorsunuz. Biraz balık ve fındık yemeye çalışın zira beyninize omega takviyesi lazım. 3
    • devrim hakli 04 Haziran 2016, Cumartesi 19:23:04 Yolcu hakli arkadaslar ve birakin hakaret etmeyi.Hakkin azi cogu olmaz hak haktir.Müsteri biletini almis ve saw gitmek istemis.Sizde yani hava yolu bunu kabul ederek bilet vermis.Havayolu sebeb ne olursa olsun haksizdir.Haksiz olduklarini bildikleri icin ucagi tekrar kaldirip göndermisler saw a.Yoksa polis zoru ile indirirlerdi.Mirin kirin etmeyi birakin.ADALET HERKES ICINDIR 1
  • Adanaymismismuus 04 Haziran 2016, Cumartesi 10:59:45 Adanalılar cok kaba kültürsüz Allaha küfür eden bir topluluk. Görgü yok bu insanlarda 7
    • 01 04 Haziran 2016, Cumartesi 11:56:36 Allah'ın adamıyık la 5
    • adana 04 Haziran 2016, Cumartesi 13:49:54 evet adanada yasiyorum yillardir.ve hakkaten kaba gorgusuz ve kufurbaz ve akillari seytanliga cok calisir halkinin kafalari.has adananilar medenidir disardan gelenlerde adanaliyiz diyip sehiri kabaliklariyla kotuluyorlar iste.arastirsan kokenini halbuki adanayla alakalari yok.asil adanalilarda adanadan ya kacip kurtulmus ya da kurtulma dereindeler. 0
    • Sen nerelisin? 05 Haziran 2016, Pazar 01:36:55 Kaba ve kibar insanlar, hem de bu zamanda, her yerde görülebilir. genelleme yapmak yanlış. Ben de 5-6 sene öncesine kadar Adanaya gitmemiştim, sonra bir sebeple sıkça gitmem gerekti. Ve manzara senin gibilerin iddia ettiğinden çok farklıydı. Her ne kadar yanlış bulsam da, belediye otobüslerini bayanların kullandığı ve bunlara trafikte ve yolcuların hep saygı gösterdiği bir yerdir. İnsanları İNSANCILDIR. Ayrıca küçük bir nokta, sokaklarında mixerlerle muzlu süt yapılıp satılan bir yerdir. Biraz şaka biraz ciddi soruyorum: Hangi kaba ve görgüsüz insan şunu unu değil de muzlu süt içer? Bence kendilerine has, doğal ve sevecen insanlardır. Bu güzel şehre saygılarımla.... 0
  • Adaletterazisi 04 Haziran 2016, Cumartesi 10:44:10 Bu kisilerin isimleri bilgisayara kayitedip thy ve anadolujetten bilet satisi yasaklansin 7
    • 8 mayis 04 Haziran 2016, Cumartesi 11:15:53 8 mayis anneler gununuz kutlu olsun 6
    • Kemal 04 Haziran 2016, Cumartesi 21:46:05 Ole bir sistem yok 0
  • Mantar 04 Haziran 2016, Cumartesi 10:43:40 Kanunun kuralin taninmadigi sadece gucsuze uygulandigi bu ulkede 39tl.bilet alip 39 taksite bolduren bu ilginc yolculari indiremeyen polisi siddetle kinar;3 saat ucakta bekleyip.en az 5 saat sonra evine ulasan bu yolculara gercekten aciyorum 1
  • Mantar 04 Haziran 2016, Cumartesi 10:43:40 Kanunun kuralin taninmadigi sadece gucsuze uygulandigi bu ulkede 39tl.bilet alip 39 taksite bolduren bu ilginc yolculari indiremeyen polisi siddetle kinar;3 saat ucakta bekleyip.en az 5 saat sonra evine ulasan bu yolculara gercekten aciyorum 2
    • bravoo 04 Haziran 2016, Cumartesi 13:09:36 süpersiniz bunlar havacılıktan anlamayan cehalette sınır yok arkadaşlar bırakın onlar kendi egolarıyla mutlu olsunlar bence bu tip insanlara bilet satılmamalı eskiden uçağa binilince şık takım ekbise güzel kalite insanlar binerdi saygı sonsuzdu şimdiki duruma bakın 40 tl ye bilet alır uçakta acılı şalgam soran latte sorupda üzerine uçakta tuvalet varmı diyen insanlar 1
  • Vvv 04 Haziran 2016, Cumartesi 10:40:04 Iyiki inmemisler. 3 saatte karsiya gecemezlerdi ;-))) 2
  • saw 04 Haziran 2016, Cumartesi 10:23:21 Çok büyük bir marifet yaptınız değil mi beyinsiz mallar? Daha uçuş kültürünü öğrenememiş bir toplumda herkes uçmaya başlarsa olacağı budur! Bıktık sizin gibilerden. Ne hava muhalefetinden anlarsınız, ne arızadan. Tek bildiğiniz çemkirmek, bağırmak, kavga çıkarmak... 1 kere uçunca havacılık tarihini yazarsınız. Hala uçağın havada değil, karada gittiğini sanıyorsunuz çünkü cahiller ordusu. Siz uçmayın bir zahmet, otobüse binin, çünkü hakettiğiniz tek taşımacılık yolu o! 1
  • Sefer 04 Haziran 2016, Cumartesi 09:48:33 Atatürkten sabihaya giderken sefer nosu oluyomu? Yolcunun başına birşey gelse sigortadan yararlananilirmi? Atatürk Sabiha arası yolculuk kaç dakika sürer? Bilen varsa yanıtlayabilirmi 1
    • bolonez 04 Haziran 2016, Cumartesi 11:15:32 bu tarz kargo uçuşları görmüştüm, sanırım 10 dk kadar sürüyor. 0
    • Rota 04 Haziran 2016, Cumartesi 11:58:33 Havalanıp sahilden 250mt irtifadan gitmeyecegi kesin. 2
    • MALİYET 04 Haziran 2016, Cumartesi 12:01:16 Kaça mâl oluyor aceba bu kurs bilen varmı? 0
    • Can 04 Haziran 2016, Cumartesi 13:43:07 Büyük bir ihtimal bir grup malın inadı için o şekilde gitmiş. Sadece türkiye ye özgü bir olay olduğu için sigorta gibi şeyler düşünülmediğinden yoktur. Nereden bilsinler bu kadar malların olacağını. 1
    • F/O 05 Haziran 2016, Pazar 20:58:21 Yaklaşık 10.000 ft den 17 dakikada sürüyormuş bende hiç tecrübe etmedim ama hoş olurdu heralde pilotlar için. 0
  • Gunhan 04 Haziran 2016, Cumartesi 09:46:12 Ucaklar belirli bir elit zumre icin mi?ucak fiyatlari zaten pahali.79 tl de gayet normal ucuz da degil.bedava degil ya.keyif mi bagisliyorsunuz.ucaklarda araclarda insanlar icin.sabiha gokcene bilet sattiysan oraya goturmen sirket icin onur meselesi olmali.milleti para kazanma makinasi gorursen bole yorumlar duyarsin.hepiniz buldunuz bedava ucuz falan diye hakaret dolu yorumlar evet o ucak yapiliyor ve insanlar seyahat etsin insanlara hizmet etsin diye.insan makinaya hizmet etsin diye degil.bu memlekette insan ezmek adet oldu eskiden boyle aptallarin dusuncesi yoktu.insanlâri siniflandirdiginizda size adam demiyorlar aksine toplum icinde asalaniyorsunuz.insan insanin dostudur.dusmani degil. 5
    • yorumsuz 04 Haziran 2016, Cumartesi 13:15:36 yaa amaç bir yerden bir yere ulaşmaksa beden benden uç sınırda hizmet bekliyorsun zannediyorsunuzki orada çalışan insanlarda robot onlar sabahın 4 de kalkıp günde sizin gibi 1000 tane insanla uğraşıp ve yeri geldiğinde sizin hayatınızı kurataran insanlar sizler ise 80 tl bilet alıp sınırsız hizmet bekleyip egonun tavan yaptığı yerdesiniz içmeyiver kardeşim geciktiyse o insanlar napsın hava şartları diyorsa doğrudur sizi indirip pist dışına atsın sonra yarlanmalar sakatlanmalar suçlusu kim çalışanlar uçağı oraya indirmemeliydi suçlu yine o tüp içince çalışan gencecik imsanların biraz okuyun bilinçlenin sonra yorum yazın....hak verin azıcık o insanlara 0
    • Gunhan 04 Haziran 2016, Cumartesi 15:29:24 Calisan insanlarin suclanmasi kadar sacma birsey yok.calisanlarin hakki baska yolcunun hakki baska.burada sirketin her iki tarafin hakkini savunmasi lazim.asiri calisma saatleri gunde 4 bacak ucuslar.aylik normlari asan saat fazlasi mesai zaten personeli bitiriyor.kaldiki hakkini savunmaya kalktigin zaman isinden oluyorlar.ama yolcuda magdur calisan da.hava sartlarti kotu meydan yetersiz bence bu is 3.havalimanina kadar sikintili devam eder. 1
    • Gunhan 04 Haziran 2016, Cumartesi 15:35:44 Hastasiyiz dede.fotografta che gibi cikmis sevgili amcam. 0
  • Misafir 04 Haziran 2016, Cumartesi 09:42:10 Vatan millet düşmanı herifler. Herşeyi oyun zanneden bu kafasızlarla nereye kadar acaba?! 3
  • Sami Duzmurekkep 04 Haziran 2016, Cumartesi 09:29:19 Boyle bir şey kabul edilemez ! 4
  • İzmirli 04 Haziran 2016, Cumartesi 09:22:08 3 saat bekleyeceğinize varmıs olurdunuz istediginiz yere 3
  • adana 04 Haziran 2016, Cumartesi 09:20:09 adana çocuğu bu ayıktın güzelim 7
  • Verzweifelt 04 Haziran 2016, Cumartesi 09:18:10 Insan ne kadar mal olur? Polis e hic saygi yok. Türk polisisine yeni forma lazim ve insan lari dövmeye baslasin. Amerika daki gibi.... 6
    • cevap 04 Haziran 2016, Cumartesi 11:01:34 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2