ANADOLUJET PİLOTU HAREKAT MEMURUNA KÜFÜR ETTİ Mİ?

    Çok beğenilenler

  • adam haklı 11 Şubat 2013, Pazartesi 12:03:25 ben oraya zamanında gelip yolcumu indiriyorsam o adamlarda zamanında bu işi halledecek arkadaş,iş sonrası neden slot yedin neden rötar yaptın diye tgs elemanlarına sormuyorlar o adama soruyorlar,rapor tutturuyorlar tgs elemanları valizleri alır atar yolda düşürür,arabayla uçağa çarpar..Gercek şu ki yavaşlar bir havaş ekiplerinin hızı onlarda malesef yok zorla koymuşsun da ıkına ıkına yapıyor gibiler.. 15
    • DL32 11 Şubat 2013, Pazartesi 16:04:12 Delay sebebi olarak 32 dersin tgs ye sorarlar gecikmenin sebebini, kimsede kaptana birsey diyemez, havasa hizli demissiniz ama gercek su ki Tgs calisanlarinin buyk bir kismi Havastan gecme diye biliyorum. Tgs ucak altinda 10 kisi calisir on ambarda arka ambarda ayri ekiple fakat 3 kisilik ucak altiyla calisan garibim Celebi personeli kadar hizli olamazlar, sebepler malum hepiniz biliyorsunuz. Ontime performans onemli. 1
  • Hata 11 Şubat 2013, Pazartesi 13:02:11 Tüm kapılar kapanıp push-back istedikten sonra, yukarıya haber vermeden, izin almadan aşağıdan cargo kapağını açan bir Ground Handling şirketini düşmanıma vermesin. Zamanında yükleme yapamaması, kabul edilebilir gerekçeleri varsa makul görülebilir; ama tüm kapılar /kapaklar kapandıktan sonra kumandanın Kaptan'da olduğunu unutan, bir de zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışan zihniyetin havacılık camiasında yeri yoktur. Umarım THY'da TGS'de gerekeni yapar. Uçak herşeyi kaydediyor çünki. 10
  • Tüm yorumlar

  • Hata 04 Mart 2013, Pazartesi 02:21:12 Demiri Demirle Dövdüler , Biri Sıcak Biri Soğuktu.İnsanı İnsana Kırdırdılar, Biri Pilot Biri Ops’tu... ---Diyesim geliyor.. 0
  • Kapatin 28 Şubat 2013, Perşembe 18:50:11 Kapatin Sunexpress'i bitsin iste. Gereksiz, vatan haini sirket. Alman mali. Defol ulkemden 0
  • yolcu 14 Şubat 2013, Perşembe 00:46:42 herkese seslenıyorum arkadaslar bırakın bırbırınıze bulasmayı ortada her zaman yasanan aksalıklıar var ve kımse de demıyor bu aksaklıklara boyle sorunlara neden cozum bulanamıyor dıye cunku bu kervanı bu duruma getırmısler boyle goturmeye alısmıslar alıstırmaya da devam ettırıyorlar sonuc ne alt kısımdakıler bırbırını yemeye devam edıyor sorun cıkaran ısı beceremeyen kım alt kısımdakıler ıgneyı kendıne batırmayanlar azıcık vıcdanları varsa kendılerıne batırsınlar bu dunyanın baska dunyası da oldugunu unutmasınlar kıme neyı anlatıyorsunuz bu sektorde olan herkes boyle sorunları bılır boyle sorunlarla karsılasmıstır onemlı olan kalıcı cozum bulmaktır ama yazıkkı cozum bulan yoktur gunu atlatalım ısımıze bakalım mantıgı devcam etmektedır malesef.gucu gucu yetene bu sektorde ne yazıkkı 1
  • tgs 13 Şubat 2013, Çarşamba 11:02:46 TGS'den olduğunu söyleyip yazan arkadaşlar nerede ve hangi zamanda yemek yememizi istiyorlar yazarlarsa daha yapıcı olurlar. Uçağa geldiğinizde fikirlerinizi de söyleyebilirsiniz. Belki burada yazanlar ne SXS ne de TGS'den, belki rakip firmalardan... anonim olarak atıp tutmak kolay.. Ayrıca kaptan delay yazsın demek kolay, uçağa yolcuyu yükleyince yer harekatı için sorun bitmiş oluyor ama uçuş ekibi için hala devam ediyor, huysuzlanan yolcuya delay kodu yazdık desen ne anlayacak, ondan sonraki seferler de aksayabilir. Olay ne olursa olsun, başka olaylardan örnek verip buraya yazmak da iş etiğine uygun değil. Uçuş ekipleri hakkında kötü şeyler yazılabiliyorsa yer personeli hakkında da kötü şeyler yazılabilir buraya, ama ne işe yarayacak başkasını kötüleyeyim derken aslında kendinin ne olduğunu ortaya dökmekten başka... 0
  • Kollasa 13 Şubat 2013, Çarşamba 07:35:03 Yorumlara bakıyorum ağzı olan yazmış ama sxs kaptanlarının ne kadar kompleksli ne kadar terbiyesiz ve yabancı olanların da TÜRK düşmanı olduğunu operasyon yapan bilir. Biz bu kadar aç ekipler görmedik yemek uğruna uçağı gecikmeye sokarlar çantalarına ikram doldururlar utanmasalar yemek tepsilerini götürecekler. Sonrada dönüp eğitimden bahsederler yukarıdaki gibi. Bir söz vardır Eğitim cehaleti alır, eşeklik baki kalır. Ne denebilirki başka Kaptan kelimesini duydunuzmu herşeye kayıtsız inanırım yaparlar çünkü.... 0
    • Ground 23 Şubat 2013, Cumartesi 23:47:27 Kollasa, olur olmaz yorumlarda bulunmak yanlistir. Ne biz pilotlarin bulundugu is ortamini ve kosullari biliriz, nede onlar bizim bulundugumuz is ortami ve kosullarini bilirler. Oyuzden objektif bir yorum yapmamiz mumkun degildir. Ote yandan biraz olgun davranmakta fayda var; bir iki kotu deneyimlerimize dayanarak boyle dusuncelere sahip olursak, bu dunyada yasayan hic bir canliyla ne bir samimiyetligimiz nede sohbetimiz olabilir. Tabiki yeri geldigi zaman tartisip, kritige acik olmamiz lazim ama birazda adil davranalim. 0
  • esbhrk01 12 Şubat 2013, Salı 21:56:39 öncelikle olayın bire bir kahramanları olarak ,yorumları gördükçe bazı yorum yapan arkadaşlara acıyarak, işin ne noktalara geldiğini gerçek ağızdan dinlemelerini tavsiye ederdim. SunExpress kaptanlarının bir çoğunun nasıl bir egoda olduklarını biz harekatçılar dahil yhm ve apron kanadıda bilmektedir. En basit Örneğini vermek gerekirse SunExpress ekibinin Aja Wetlease ucusuna katıldıkdan sonra hiç görmemiş gibi yemek yemesini bilen, hatta yedikleri yetmezmiş gibi ucaktan catringden ne koparabiliriz mantığı ile çantalarına ne varsa dolduran bir zihniyetle karşı karşıya kaldığımızı görünce inanın THY uçuş personelinin ne kadar saygıyı hak ettiğini anlamak zor olmadı.En basiti Hollanda asıllı bir kaptanın (soy ismi K. ile başlayan) Uçakta posta var ve postanın içeriği gazete olarak belirtmeme rağmen, kendisinin bu kadar gazete neden var? bu Trabzon HALKI APTAL OKUSADA FAYDA ETMEZ. diebilecek kadar kücülebilceğine şahit oldum. sizce bu insan vatan haini değilde nedir? 0
  • tarafsız aya 12 Şubat 2013, Salı 16:14:37 Sen benim önceden bildiğim çok güzel bir peynir kalıbından çıkmışsın :) 0
  • CLB 12 Şubat 2013, Salı 15:48:45 Olay almıs basını nerelere gitmis yaaa. Beyler, bayanlar eğer dogruysa ortada bir hakaret olayı var birbirinizi yemekten atladınız galiba olay ne olursa olsun hekaret etme hakkını vermez kimseye. Ayrıca TGS & SXS (yiyin birbirinizi!!!!!? 0
  • Beynelmilel 12 Şubat 2013, Salı 12:35:43 Yahu kaptanlar sanki bana üniversitede ders veren hocalar ya da kendilerini o gözde görüyorlar ama yanıldıkları ise bir realite. Aralarında liseliler bile var. Çoğu insanlıktan ve o kültürden uzak, selam bile vermeme eğilimindeki küfürden ve para biriktirmeden başka bişey bilmeyen canlılar. Ekserisinin bir tır şoförü kadar makina bilgisi bile yok. Neyin kafasını yaşıyorlar komik megaloman tipler. Sadece canlarını riske atıyorlar diye alıyorlar o kadar parayı, bunlar da sanıyor ki "Biz bir haltız" :))) 4
  • Operation da hata... 12 Şubat 2013, Salı 09:22:21 Küfür mü etti? Bırak uçağı push back esnasında, pilot düşünsün. 0
    • ya etmediyse ? 12 Şubat 2013, Salı 10:45:44 bu şirkette gördüğüm bir şey, işini ehli gibi yapmayan ,rapor yazmak sucunu üstlenmek yerine,olayı başka yönlere çevirmek için sahte şikayetler yapar önleyici şikayet :) 3
  • sxs 12 Şubat 2013, Salı 09:07:00 sebep ne olursa olsun profesyonellik gereği hakaret etmemek gerek ancak şunu da belirtmeliyim ki özellikle esb çalışanı tgs personeli, kural takintili sunexpress ailesi'nin beklentileriyle taban tabana zit hareket etmeye alişmiş. nasa uzay araci ucuruyor sanki, diye dalga gecen arkadaslarimiz nasil havacilik ruhu tasiyorlar ki elin nasa'sinin uzay aracina, murettebatiyla birlikte 195 CAN tasiyan Sunexpress ucagindan daha buyuk ihtimam gosterilmesi gerektigini soyluyor? tgs calisaninda da kabahat yok; yuksek mevkideki bir takim insanlarin kurallar yuzunden cani sikilmasin diye surekli kural ihlali yapildigini ve yapilmaya zorlandigini gore gore ha ahmet ha mehmet, kurali biri icin ihlal edebiliyorsak digeri icin neden edemeyelim psikolojisine gelmisler sonunda.. ama bu cok tehlikeli! unutmayin sxs'in yarisi turk olabilir ama diger yarisi da Lufthansa; yani alman. fazla alaturka isler ters teper!!! 5
  • Ego'lar.. 12 Şubat 2013, Salı 09:04:24 Saygı hayatta çok önemlidir.Bunun insanın kendisine saygısıyla başlar.Çevresine,iş hayatına,ailesine vs devam eder.Pilotların egoları malum.Fakat şunuda unutmamak lazım yaptıkları iş zor,takdire şayan.Daha çoğu insan düz yolda araba kullanmazken,hatta uçurtma bile uçuramazken onlar tonlarca ağırlıkta uçaklar ile mesleklerini icra etmekteler.Ayrıca kendi,ekibi ve yolcuların can güvenliğini alarak.Stres,crm hataları,bazen F/O Kaptan yada erkek pilot erkek kabin memuru çekişmesiçekişmeleri oluyor.Sıradan insanlar değiller kısaca bu yüzden aldıkları maaş,çapkınlıkları,egoları çok görülm esin.Küfür zaten değil pilot,sınıf başkanı bile olsa hoş değil,insanlık ötesi.Gel gelelim harekat memurlarına bu arkadaşlarda pilotlar kadar ego sahibidir ne ilgin.Kibirli hareketler,yeri gelince kabin ve kokpit ekibi önünde ramp ve yolcu departmanındaki şirket arkdaşlarını çok güzel harcarlar.Onlar yaptıkları iş daha zordur ama pilotlarla muhattap olduklarından bazen kendiler sanabilmeleri komiktir. 2
  • Tarafsız 12 Şubat 2013, Salı 04:28:36 Önceleri havacılar hakkında nötr biriyken havacı olarak işe başladıktan sonra (hangi birimde olduğum önemli değil) A'dan Z'ye tüm personelin bir acayip olduğunu gördüm. Harekatçılar (değnekçiler) yalancı, iş bilmez; kaptanlar (şoförler) küfürbaz ve bilgisiz; teknisyenler (mobilyacılar) high speed bant yapıştırma görevlisi; kabin memurları (garsonlar) kompleksli prenscik ya da prensescikler, çoğu borçlu gezer; yolcu hizmetleri (simsarlar) harekatçı altında ezik personel; apron personeli (kahve müdavimi) daha okuma yazma bilmeyen kişiler;catering ve diğer birimler ise ayrı bir muamma. Bir başka iş bulunca sim kartımı kıracağım ve bu simaları , kişileri görmemek ve duymamak için havaalanlarına adım atmayacağım. Yolculara üzülüyorum aslında. "Allaha emanetsiniz, bilin :))) Not: Bahsi geçen kişiyi tanıyorum. Yapmış olma olasılığı maalesef ki var. ( Yukarıda bulunan yazının tamamı hayal ürünüdür. Hiçbir kişi ve kuruluş üstüne almamalıdır.) 3
    • ? 12 Şubat 2013, Salı 10:43:02 atletizm yarışlarında tavşanlar vardır , yarışı hızlandırmak için koşarlar sonrada yarıştan ayrılırlar bir nevi parayla tutulan oltacılardır :) seni parayla tutan kim ? tavşan..... 0
    • tarafsız a 12 Şubat 2013, Salı 13:39:39 sende çok kaliteli bir okul çocuğusun... 0
  • Celebi OpsAYT 12 Şubat 2013, Salı 02:54:48 Yorumlari okudukca gülüyorum. Siz neyin derdindesiniz. Herkeste bir kuyruk acısı. Bu iş stres işi değil arkadaşlar gecikir gecikir sonunda ölümmü var. Hepimiz aynı amaca hizmet etmiyormuyuz. Her gecikmenin bir kodu yokmu. Kaptanıyla, tekniğiyle, harekat memuru, uçak altı, ikram servisi hepimiz mesai arkadaşlarıyız. Karşılıklı anlayış, biraz empati bu kadar mı zor. Kaptanın EXCELLENT TURNAROUND dediğini duymak bize bir teşekkürdür bizde kaptana THANKS FOR COOPERATING deriz. Çünkü kaptandan kabin amirine ucak altından trafik personeline, harekat memuruna kadar havacılık ekip işidir. 1
  • Ayt ops 12 Şubat 2013, Salı 01:28:24 Yiyin birbirinizi..... Clb4ever.... 1
  • ucan pilota cevap 12 Şubat 2013, Salı 01:28:20 Ucan pilot umarım bir ucakta karsilasiriz ve herhangi bir durumda kufur edersin o zaman görürsün her kuşun etinin yenmeyecegini. Soyledigi lafa bak ben de kufur ederdim diye. Cok ciddiyim umarim karsilasiriz ve kufur edersin... 2
  • Cahil ? ? ? 12 Şubat 2013, Salı 01:17:56 Sizin cahil dediğiniz çoğu insan 600-700 TL ile ev geçindiren emekçilerdir. Sizin gibi baba parasıyla pilotaj eğtimi alıp buralara gelmediler. İkinci olarak Cahil dediğiniz adamlar 10 larca saat o tempoda ırgat gibi çalıştırıyorlar, Oysa şimdi bizim pilotlarımız ne diyorlar biliyor musunuz ? Yazayım '' Ya cocuk tembel cikti, okursa göndereceğim üniversiteye, baktim okumuyo, gönderirim pilotaja Kaptan olsun'' bu umarım bi çok şeyi anlamanız için size yetmiştir. Önce emekçilerin, garibanın halinden anlayın, sonra ekmekleriyle oynayın, herkes hata yapar bu dünya'da, hele burası türkiye ise, kesin yapar. İş kanunu bi tek 10 milyarlarca maaş alan kokpitte geçerli bu ülkede, asgari ücretle evine ekmek götüren insanlara geçmez... Cail insanlar yorumunuzu kınıyorum. Gün gelir hesap döner, bir gün yardıma ihtiyacınız olduğunda, sizin o cahil dediğiniz emekçiler sizin yanınızda olur. Yazıklar olsun sizi yetiştirenlere, yazıklar olsun zihnyetinize. Üstelik kokpit personeli olacaksınız. Üzülüyrm 2
    • rumuz 12 Şubat 2013, Salı 10:53:21 hadi sende git pilot ol,bu dediğin kadar kolay sa , bak orda bankalar ve krediler nasıl olsa kolay hemen pilot olur bir şirkete başlar ve hemen ödersin o kredileri hadi yarın başla kursa bakalım, en ufak sorunda hemen pilotların maaşları pilot ların lüks ve safahat içindeki yaşamları,bir günde pilotların düzensiz mesai saatleri ve her bir bireyin sizin gibi hatalarının pilot mesaisini kat be kat arttırması mesainiz dolunca işi bırakıp gitmeyi biliyorsunuz 0
  • YALAN BEYAN 12 Şubat 2013, Salı 01:13:52 ESB HAREKAT GAYET PROFESYONELDİR, AMA KAPTANIN BEYANI YALAN BEYAN... KAMERA KAYITLARI VAR, HOLD KAPAKLARI ZATEN KAPANMAMIŞTI. ŞU KAPTANDAN İZİNSİZ AÇILDI OLAYI YALANDIR. VE HER KİM OLURSA OLSUN, KÜFÜR ETMEYE HAKKI YOKTUR, İNSANLAR BELİRLİ MEVKİLERE GELEBİLİR FAKAT KONUŞMA TARZI VE ÜSLUPLARI, KENDİ KİŞİLİKLERİ, TERBİYELERİ VE KÜLTÜRLERİ İLE ALAKALIDIR. KAPTAN TÜRKTÜR VE OLAYDAN 3 GÜN ÖNCEKİ KONUŞMA USLUBUNDAN DOLAYI BAŞKA BİR HAREKATÇI TARAFINDAN DA KABİN EKİBİNİN YANINDA UYARILMIŞTIR. KAPTAN KÜFÜR ETMEDİM DİYOR AMA KAMERA KAYITLARINDAN HER ŞEY AÇIK !!! 1
  • Kaptan 12 Şubat 2013, Salı 01:06:38 Kaptan'ların hakimiyeti kendi ekibine ve uçağınadır. Mütevazi ikili ilişkileri iyi olan kaptanlara sözümüz yok. Ama biraz insanlıktan nasibini almış kaptanları aramızda görmek istiyoruz. Ne kaptanlar gördük, yüklemeci emekçi kardeşlerimize elinde su ve içecek şişeleriye servis yapan. Kalite işte budur.!!!! İnsanlık işte budur.!!! Posta koyan kişiye, hakaret eden kişiye kimse aferin demez. Egosunu tatmin eder ancak... Fakat insanlık yapan ve mütevazi olan her kaptan, arkasından iyi anılır, karakteriyle anılır, validesiyle değil...!!!!! 0
  • . 12 Şubat 2013, Salı 01:05:52 Niye herkes birbirine saldiriyo bu yorumlarda. Birbirini sevmeyen ne kadar cok insan varmis. Hayatinizi mutlu mutlu gecireceginize birbirinize karsi kinlenmeler,art niyetler,nefret,mobbing,kotuleme,kucumseme icindesiniz. Yaziyosunuz buraya sonra nooluyo. Ee yani yazdiniz nooldu. Bu sitedeki her haberde birbiriyle nefret iceren yorumlar var. yazik bize ya valla yazik.. 0
  • Rapor yaz gitsin. 12 Şubat 2013, Salı 00:25:56 Yaz raporu başka bıseyle uğraşma hocam, bu cahil adamları biz eğitmeyiz. Daha geçenlerde taksi yaparken uçağın önüne TGS aracı fırladı(diğer bütün araçlar yer kontrolden izin beklerken, rapor ettik, yakalandı. Sonra bulmuşlar bır sekilde şirketten aradı bizi, yalvar yakar oluyor, almadıkmsiakayeti geriye, ilköolayımda değilmiş. Isınemson verildi. Bumadamların ayıklanmasımlazım. Ne yapalım, kaza Yafa kırım olana kadar beklemek mi lazım. 4
  • esb harekat 12 Şubat 2013, Salı 00:09:24 Oncelikle aklima su takildi konyada motorlari calistirdiktan sonra bana yolcu alalim dedi diye dalga gecen kaptanim konyada tgs nin olmadigini bilmiyor galiba yer hizmetini kimden aldiginizi bi ogrenseniz daha iyi olucak yoksa boyle basiniza dusen tasi tgs den bilirsiniz rezil olursunuz ayrica bilip bilmeyen herkes konusmasin once dinlesin kaptan sunex kaptanidir sunex kaptanlarinin geneli gibi kendini ucak degil uzay mekigi ucuruyorum zanneden kaptanlarin basinda gelmektedir bu kufur olayida ilk degildir hold kapaklari asla kapatildiktan sonra tekrar acilmamistir ifade yalandir ayrica arkadasim kaptana acele etmeyin diye bir ifade kullanmamistir surekli haklisiniz efendim kusura bakmayin kaptanim seklinde alttan almistir fakat kaptan karsiliginda sadece kufur etmistir tgs ye ve n. Mudurumuze bir kere degil kaptan ne makamda olursa olsun kimsenin kimseye hakaret etmeye hakki yok havacilikta boyle bir seyin yeri yok zaten ayrica kaptan hakli diyenler cok laf hakediyo ama neyse 3
  • Bypass pimi 11 Şubat 2013, Pazartesi 23:51:10 By pass pimi ile bumkadar hava yağıyorsan eğer senin kaptan olmanı hayal bile edemez kimse, sökme bakalım by pass pimini de.görsünler seni, o bypass pimini sökecek birisini de bulurlar, kaptan yerine kaptan da bulurlar, unutma burası kar amaçlı bir şirket, 306. Kişi olursun olur biter 1
  • kufur 11 Şubat 2013, Pazartesi 21:49:39 Harekat memuruda pilota kufretseydi... 2
  • OPS KK 11 Şubat 2013, Pazartesi 21:15:21 ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE HERŞEY İNSANLIKTA BİTİYOR HER YERDE OLABİLECEĞİ GİBİ SUNEXPRESS DEDE BÖYLE EGOSUNU TATMİN EDECEK KAPTANALARIMIZ MEVCUT BUNU KABUL EDELİM.ADAMLARA UÇAĞINIZDA ŞU KADAR YOLCU VAR DEDİĞİMİZDE NERDEN BULUYOSUNUZ BU YOLCULARI DEYİP ONLARA BİLE KUFUR EDEN VAR.ŞUNUN ŞUURUNA ERİŞEMEMİŞLER DAHA YOLCU OLMAZSA UÇAKLAR KALKMAZ UÇAK KALKMAZSA SEN BURADA OLMAZSIN YOLCUN OLSUNKİ İŞİN OLSUN.KAZANDIĞINA ŞÜKÜR ETMEYEN İŞİ OLDUĞUNA ŞÜKÜR ETMEYEN ZİHNİYETLERDE BU DURUM NORMALDİR.KONU KARGO KAPAĞI FELAN DEĞİL KAPTANIMIZIN CANI GENE BİRİLERİNE KÜFÜR ETMEK İSTEMİŞ BAHANEYİ NEREYE ÇALAYIM DİYE DÜŞÜNÜP AKLINCA KENDİNİ HAKLI ÇIKARTMAK İÇİN BUNU BAHANE ETMİŞTİR.NORMAL... 3
  • Kaptanin isi zor 11 Şubat 2013, Pazartesi 20:47:29 Dispatchimi dersin, harekatcisimi dersin kulesi mi dersin sirketimi dersin yolcusu mu dersin on time mi dersin ne idugu belirsiz teknisyenler mi dersin aga pilotunda isi zor.planin her yani yamuk ucaga gel ucak hazir degil yolcu sikintili sorunu bitmez sirket on time ister az yak ister havalar kotu kule bas sisirir harekat 10 gece der 30 gece olur ekip planlama sacma sapan plan yapar...valla iyi yapmis bunun uzerine az para bile aliyor. 7
    • ne idigu belli tech. 12 Şubat 2013, Salı 00:18:24 bizler insan pilotlarla muhatap oluyoruz .ne idugu belli olmayanlari ucan maymunlara gonderiyoruz.demek o yuzden hep sana onlar denk geliyor. 0
    • ite kaka 12 Şubat 2013, Salı 10:31:41 arkadaş ne kadar hazımsız bi yazı bu kim yazdıysa ne iş yapıyorsa yapsın adam olamamış bence sadece ortalığı karıştırmak için 0
  • TGS OPer 11 Şubat 2013, Pazartesi 20:31:54 AHL'de harekat memur'luğu yapıyorum.. Bir yorumcu arkadaşımız Rötar'ların kaptanlar tarafından belirlendiğini yazan bir yorumu olmuş. Şöyle bir açıklama yapayım: --Kaptanlar uçağa geç geldiğinde ve eğer anons vaktini geçmişlerse Rötar kodu kaptanların olur bunu çok iyi bildiklerine rağmen Push Back esnasında bana Rötar'ı bana mı yazacaksın deyip alaylı bir şekilde konuşan kaptanlarımız var ve 1 dakikalık rötarları onlara girdiğimiz de bizleri rapor ediyorlar. İşin aslı şu ki uçak Ground olduğu süre içerisinde uçağın güvenliği, yüklemesi, yolcuların rahat bir şekilde uçmalarını sağlamak bizlerin elinde. Ben BY-Pass Pimini çıkarmadan hiç bir kaptan o uçağı uçuramaz! 4
    • dinle 12 Şubat 2013, Salı 00:00:30 Sen ne cahil bir adammışsın yaa..O pimi verirler bir gün eline ,uçağı da uçururlar.Komik olma.. 4
    • Vay halimize 12 Şubat 2013, Salı 11:20:39 Rizeli ortaokul ve lise mezunu tüm elemanların tamamınıiyi maaş alabilsinler diye harekatçı yaptı TGS nin Rizeli Genel Müdürü. Onlar da bir pimi çekmenin dünyayı yönetmek olduğunu zannediyorlar garibim.. 2
  • . 11 Şubat 2013, Pazartesi 20:25:06 TGS harekatçıları kendilerini ne zannediyorlar kim kardeşim bunlara bu kadar gaz veren? Emir kıran baş kesen mi bunlar?? Ne kadar tecrübeleri var? ne kadar bilgileri var??? IST istasyonda bunlar gibi niceleri var!! Biraz profesyonel olun olamıyorsanız profesyonel çalışanları dikkatlice izleyin... 5
  • Kaptan haklı 11 Şubat 2013, Pazartesi 20:08:04 Amma kaptan takıntınız varmış. Kaptan haklı beyler kapatalım konuyu. TGS personeli bir çok konuda emrivaki yapıyor çok kez şahit oldum. Benim de dilimin ucuna küfür geldi. Zaten OFF block zamanı gelmiş geçiyor bir de TGS nin yaptıkları. Unutmuyorum konyada push back yaptık motorları çalıştırdık, Ramp kaptanım iki yolcu gelmiş alalım mı dedi.... Uçak havada da yerde de kaptanın sorumluluğundadır. Security formuna adam imza atıyor kargo holdlar temiz diye. Sen daha ne açıp kapatıyorsun ... 3
    • lkhsşdlhnaş 12 Şubat 2013, Salı 01:21:21 mevzu iş değil küfür etmeye kımsenın hakkı yok herkez hattını bılcek yanlıs bı sey varsa yazacak raporunu işine bakacak kaptan haklıysa cok genısssın demekkı 1
  • ....... 11 Şubat 2013, Pazartesi 19:52:46 operated by sunexpress:d 1
    • cece 11 Şubat 2013, Pazartesi 23:59:48 noldu hosunami gitti yavru ? sanki sxs personeli cok isteyerek yapıyor bu ucuslari . tk kaliteyi ucuza satin almis. 0
  • Doğrusu. 11 Şubat 2013, Pazartesi 17:55:47 Uçağın bıkınları yanmıyor,yükleme devam ediyormuş.Ağzı olan konuşuyor. 5
  • bir kaptan 11 Şubat 2013, Pazartesi 17:45:15 eger tum ambarlar ve kapilar kapanmissa ,koruk yada merdiven ayrilmissa kaptandan izinsiz asla ama asla hic birsekilde ne kapi nede ambarlar acilabilir. bu ne egodur ne kendini yuksekten gormektir bu bir kuraldir. Ben Kaptan arkadasimin yerinde olsam , tum bagaji dokturur , yolculari assagi indirir tek tek kendi bagajlarini tanimlamalarini isterdim , bunuda UCUS GUVENLIGI adina yapardim.. Iste SIzin anladigini Profesyonellik bu ... gikinizda cikamazdi.. herkes haddini bilecek yada ogretiriz kuraliyla .. 2
  • sun express 11 Şubat 2013, Pazartesi 17:37:09 Tekrarlıyorum, kaptan THY değil, SUN EXPRESS kaptanı. Ama bu iyi bir fırsat oldu TGS personelinin THY kaptanlarına olan kinini kusması için, içlerini döktüler, iyi de oldu, daha iyi tanıdık onları... 2
  • TUG 11 Şubat 2013, Pazartesi 17:35:34 Kaptan uçağa adımını atar atmaz uçak ile ilgili ne varsa onun sorumluluğunda. Yakıta dur dedi mi duracak. Yüklemeyi durdurun dedi mi duracak. Bunun kaprisle bir alakası yok. Profesyonellikle alakalı. Tabi bunların hepsi karşılıklı saygı çerçevesinde olacak. Kimse kimseye işini öğretmeye kalkmayacak. Hele bir kaptana asla. Kaptanların egoları yüksektir, doğru. Ama bunun maaşla alakası yok. Sırtlarındaki sorumlulukla alakası var. Lütfen biraz daha dikkatli olalım. Ha o kaptan gerçekten küfrettiyse elbette adam gibi bir ceza verilmeli o da ayrı... 3
    • kjjfk 12 Şubat 2013, Salı 01:12:46 küfer etmeyecek 0
  • kaptan haklidir 11 Şubat 2013, Pazartesi 17:05:48 kaptanlar her zaman haklidir....:)) 9
  • Fatih 11 Şubat 2013, Pazartesi 17:00:30 Aa adli teknisyen senin sanirim cok buyuk sorunlarin var cekememezlik kiskanclik kendini bisey sanma vsvsvs gibi ...yok efendim siz demekten igreniyormus cok komiksin ..yok ingilizcen cok iyiymiss)) harbi komiksinn.. 0
  • İST HAREKAT 11 Şubat 2013, Pazartesi 16:44:54 KISACA SÖYLEMELİYİM Kİ TÜRKİYEDE BU İŞ AMATÖRCE YAPILIYOR.NEDEN ? ÇÜNKÜ SAYIN KAPTANLARIMIZ PADİŞAH BUNUN DIŞINDA KİM VAR İSE UÇAKTA ÇALIŞAN , ONLARDA HİZMETÇİLERİ KAPTAN NE DERSE O OLUR.---- İŞTE BU YÜZDEN AMATÖR. HAYIR EFENDİM KAPTANIN İŞİ UÇAĞI UÇURMAK HAREKATIN İŞİ UÇAĞI PLANLAMAK.TABİ ŞUNUDA TESPİT ETTİM ERGENEKON UZANTISI THY PİLOTLARINDA VAR BUNUNDA YIKILMASI ZAMAN ALACAK AMA İNŞALLAH BU DA OLACAK BERABER HUZURLU MUTLU BİR ŞEKİLDE OPERASYON YAPIP PROFESYONEL OLACAĞIZ....SAYGILARIMLA.. 15
    • TUG 11 Şubat 2013, Pazartesi 17:19:28 Şu Ergenekon uzantısı THY pilotu neymiş bir anlatsan da anlasak. 0
    • ist harekat değil 11 Şubat 2013, Pazartesi 19:17:39 adam sanki özel harekat yahu 0
    • Saygısız 11 Şubat 2013, Pazartesi 19:59:38 Tedavi ol. CRM dersi al belki yararı olur. 0
    • HAREKAT FARKLI 11 Şubat 2013, Pazartesi 20:35:20 Ben en çok o kişilerle çalışmayı seviyorum! daha disiplinli oluyorlar! 0
    • vay canına 12 Şubat 2013, Salı 10:58:42 zatı şahaneleri tespit etmişşşş :))) sen boşver işini yap, harekat uçaga gelir uçak hazır mış yolcu alalım mı ?????? e baktın mı yakıt var mı uçak ta diğer eksik olanlar tamamlanmış mı ????? hostesler söylemese uçakta ne oluyor haberi olmaz neyini planlıyacaksın ?????? boşver tespit i uçagın eksiklikleriyle ilgilen 1
  • aa 11 Şubat 2013, Pazartesi 16:08:49 Sıradan kendini nasa uzay aracı kullandığını sanan pilot krizi. unutmayın kimseden farkınız yok. çoğunuz ya asker emeklisi , yada altı üstü normal bir 4 yıllık üniversite mezunusunuz. Olmayan da var.. kendinizi kasmanızın tek sebebi şirketlerin verdiği fazla maaş. Kendilerini ilah sanıyorlar , aprondaki havalarını görseniz sanarsınız ceo hepsi. Özellikle asker emeklileri ve onlarla yetişmiş siviller. çoğu teşekkür etmeyi bile bilmez. ama yapıcak birşey yok. ben mi ? teknisyenim. size hocam demekten, siz kelimesiyle hitap etmekten nefret eden bir teknisyen. çünkü sadece kendinizi yukarlarda görmenize sebep oluyor. ilginç ki değişmiyor da. 4 yıllık üniversite mezunuyum , İngilizce'm çoğundan çok daha iyi. Ama karşılarına geçtiğinizde sanarsınız havacılığı onlar bulmuş. Hadi pilot arkadaşlar ne cevap verecek bakalım :) 14
    • niye 11 Şubat 2013, Pazartesi 16:15:01 nefret ettiğin halde niye hocam diyorsun peki.?abilerinden öğrendiğin herşeyi yapmak zorunda değilsin. 3
    • TUG 11 Şubat 2013, Pazartesi 17:24:14 Ben teknisyen arkadaşlarıma siz diyorsam, onlar da bana siz diyecek."Kaptanım" demesi yeter, kimsenin hocası değiliz. Burada sadece bir kişinin lafıyla tüm teknisyen arkadaşlarımı zan altında bırakamam. Çoğu çok kıymetli insanlar. İşlerini layığıyla yapmaya gayret gösteriyorlar. Ama buraya çıkıp da atıp tutmak ne derece doğru? Bizi birbirimize düşürmeye mi çalışıyorsunuz? 1
    • deme. 11 Şubat 2013, Pazartesi 17:32:32 deme kardeşim, "hocam" deme, "siz" diye de hitap etme, sen görevini yap yeter, başka birşey isteyen yok. Sanki bana lütufta bulunuyormuş gibi, herşey bitti senin bana "hocam" diye hitap etmene mi muhtaç kaldım? Ben fazla maaş alıyorum diye kendimi niye kasayım? Sanki benim maaşımın yüksekliğinden dolayı sende bir kasılma var gibi... 3
    • aa'ya 11 Şubat 2013, Pazartesi 20:07:12 Bunu rahmetli AKDEMİR kullanırdı, kızdığı zaman Anadolu Ajansı (AA) derdi. İngilizcen çoğundan iyi (?) belki ama Türkçe Dil Bilgisi seviyen de ortada. Önce Türkçe ve Türk adabını öğrensen iyi olur, adam yerine koyarlar. Büyük harf kullanmayı bilmiyorsun, kısaltmaları küçük harfle yazıyorsun, vs.vs. Hadi daha fazla acıtmayayım 4 yıllık üniversite bitirmiş, pilotlara siz diye hitap etmekten nefret eden, havacılığın kaynağı teknisyen "hocam". 1
    • aa 11 Şubat 2013, Pazartesi 21:17:33 Sevgili teknisyen arkadaşım bu kadar rahatsızsan ve iğreniyorsan asla istemediğin bir şeyi yapma kimseye hocam demek zorunda değilsin bilmemne kaptan diye soyadı ile konuşailirsin ama anlamdığım neden siz demekten rahatsız olduğun hayat kısa ya kendini bu kadar negatif enerjıyle doldurma işini yap geç git kimseye yalakalık yapmak zorunda hissetme kendini neysen o ol o zaman belki daha mutlu olursun ! 1
    • evlat 12 Şubat 2013, Salı 11:04:30 bak 4 yıllık okul mezunusun , ingilizcen de iyi git bir okula, pilot ol sonra su an teknisyen arkadaşlarımıza sen bu kafayla eziyet edersin !!!!!!! senin içine kompleks girmiş olmayan şeyleri abartıp yazma,bana da uçagı uçurdugum için kimse teşekkür etmiyor, yada sizin uçuş öncesi görmeniz gereken arızaları ben tesbit ettiğimde kimse teşekkür etmiyor hatta kızıyorsunuz nerden buldun bu arızayı sızıntıyı yada vb ... 1
  • İletişim 11 Şubat 2013, Pazartesi 15:54:19 Hem kaptan hem de harekatçının hatası. Beconlar yanarken harekatçının headsetten kargo kapısını açmak için izin istememesi, kaptanın da harekatçıya aşağısının hazır olup olmadığını sormadan çalıştırma istemesi bu olayı doğurmuş. TGS ailesi çalışanlarının genelinin üst mevkilerde tanıdığı olduğu göz önüne anılırsa kaptanlardan gelen sert ifadeleri alttan alma eğilimleri olmuyor. Olayı bu kadar büyüttüklerine göre kaptandan sağlam bir tepki almışlar anlaşılan. 1
  • ...... 11 Şubat 2013, Pazartesi 15:53:55 Anadolujet pilotu değil sunexpress pilotu bi kere.. ne olursa olsun küfür edilmez.. şu an sunexpress ile tgs mahkemelik.. 2
    • TGSyi Celebi sandi 11 Şubat 2013, Pazartesi 16:14:47 hic sasirmadim celebiye olan ozlemleri bitmiyor. cok ararlar celebiyi. sunexpress kaptanlari icin ontime hatta 5 dakika once kapatmak cok onemli. ver gecikmeyi handlingten gec sunexpress ekipleri anadolujet ve tk adina ucmaktan memnunlar mi bi sor bakalim. Celebi sunexpresi sunexpres celebiyi ozledi 0
    • Non THY 11 Şubat 2013, Pazartesi 20:16:58 Ankaradan Anadolujet altında TGS ile 2 hafta uçtum, yetti. Otelden zamanında almazlar, kapıdan uçağa gidecek araba gelmez, uçağa ancak 35 dakika önce gidebilirsiniz, uçağı teknikten almadan/ uçak hazır olmadan bordinge başlıyalım mı diye sorarlar, ... Bunlar böyle, hakkedilmemiş özgüven sahibiler. Sizde bu ense, onlarda bu tokat olduktan sonra daha çok enseye tokat yersiniz. Bozma sinirlerini, ne halleri varsa görsünler. Yaz raporunu, TGS'ye geçen Yönetimin düşünsün. 1
  • ESB OPS 11 Şubat 2013, Pazartesi 15:50:45 öncelikle kaptan yabancı değil arkadaşlar bilmeyen yorum yapmasın lütfen.burda olayın canlı şahidiyiz bundan önceki seferlerde de benzer hakaretlerde bulundu bu Türk kaptan ama bu sefer haddini aştı. yükleme tamamlanmadan da ağza alınmayacak küfürler eden bu kaptanı savunanlara bişey söylemeye gerek bile yok önce herkes birbirine saygı duyacak ünvandan önce insanlık gelir.kaptanların bu kibrinden bıktık usandık herkes işini düzgün yapsın 5
    • Agzına sağlık 11 Şubat 2013, Pazartesi 21:57:56 Söylediğin her şey doğru.Fakat burası Türkiye kaptan haklıdır,Ondan büyük yoktur.Üzgünüm haklı çıkamazsın.Bu camida ve Sunexpress de uzun süredir çalışmaktayım.Suçu sana bulurlar.Üzgünüm 0
  • mısafır 11 Şubat 2013, Pazartesi 15:46:38 yuzdeyuz tgs haksızdır cunku bunlar 50 yılda gecse bu ısı ogrenemezler cunku ıs se ıs ıcın degıl adres olsun dıye gırmıslerdır 3
    • evet 11 Şubat 2013, Pazartesi 16:28:30 bir çok torpilli girip sırf iş olsun diye orada durup çalışmayanları biliyoruz. Helal olsun doğru değişsiniz. Şimdi onlar ellerini vicdanlarına koysun dicemde yoktur tabi 1
  • TGS 11 Şubat 2013, Pazartesi 14:58:18 . Beacon sönmeden kaç defa cargoları açtilar sayısıni bilemiyorum . Birde sikayet ediyorlar utanmadan. Bunlari sirkete barindirmayin lütfen 3
  • Guest 11 Şubat 2013, Pazartesi 14:56:33 Harekat personeli uçuş ekibine " acele etmeyin " demiş yanlışmı anladım :))) 0
  • Airliner 11 Şubat 2013, Pazartesi 14:41:38 provocative adlı yorumcu arkadaşa hitaben: Kaptan yabancı bilmek istersen... 3
  • PilotK 11 Şubat 2013, Pazartesi 14:35:37 Karısıyla kavga etmiştir, borsada hisseleri çakılmıştır, bunların üstüne bide kargo kapağı izinsiz açılınca basmıştır küfürü. Pilotlarda insan sonuçta Bir insan kimseye zevkine küfür etmez, tepesini atmıştır, ha yaptığı doğru değil ama insanız.- 2
  • harekat haklı 11 Şubat 2013, Pazartesi 14:00:42 bu neyin kaprisi tribi kimsin küfür ediyorsun yedirirler o küfürleri havada kalmaz 11
    • Yermisin yemezmisin 11 Şubat 2013, Pazartesi 20:20:53 İşini doğru yapsan teşekkür alırdın. Yapmazsan da sitem. Hem kel hem fodul olmayalım 1
    • PİLOT HAKLI 11 Şubat 2013, Pazartesi 21:00:32 hiçbir harekat memurunun bir KAPTAN PİLOTA bu şekilde davranma hakkı yoktur. havacılık hata kabul etmez, üç kuruşluk ilkokul mezunu işe nereden girdiği belli olmayan bir yer görevlisi ya da onun torpilli nöbetçi müdürü zaten pilotun bu olaydaki muhatapları değildir. Bununla ilgili rapor tutulursa ve dikkate alınırsa yerde ne harekat memuru ne de nöbetçi müdürü kalır. Herkes harekat memuru ya da nöbetçi müdürü olabilir, pilot olmak için emek sarfedilmelidir. Askeri düzene göre de zaten emir-komuta zinciri bu olayda sekteye uğramış. Umarım yer görevlileri de bundan sonra akıllarını başlarına alırlar. 7
    • yerden. 11 Şubat 2013, Pazartesi 22:53:26 PİLOT HAKLI pilot haklı dıyen geri.. sen kimsinde yer görevlilerine kendince basit görüyosun ilkokul mezunu falan diyosun.. içimizde 2 üniversite 2-3 yabancı dili olan arkadaşlar var.. ayrıca herkeste torpilli değil..bişey yazıyosan edebinle yaz... 3
    • Hamdi Efendi 11 Şubat 2013, Pazartesi 23:53:26 tuttuğunu TGS'ye aldı içlerinde dört tane koyunum olsa emanet edemeyeceğim adamlar var.Unutuyorsunuz galiba harekat kursları sırasında geçer puan alamadığı için koskoca(!) THY'nin yıllardır uyguladığı baraj kırklara kadar düştü.Harekat sınavını geçemeyen adamdan memur yaparsanız olacağı bu işte.Kendini pilot zanneder.Sonrada greken cevabı alır.NOKTA 0
    • "yerden"e... 12 Şubat 2013, Salı 00:45:48 Amma abartmışsın ha. Ben de TGS çalışanıyım, bana da göstersene o iki üniversite bitirmiş, üç yabancı dil konuşan arkadaşı.Üniversiteden kastın Açık Öğretim, yabancı dilden kastın da Kuran Kursunda öğrenilen Arapça heralde. 0
  • erdınc durmazer 11 Şubat 2013, Pazartesi 13:56:24 hv cılık sektorunun her dalında , sorumlulugunu bılen, cok yonlu duşunebılen ve zaman karsı yarışabılecek nıtelıkte serı calışmayı gerektıren ozelıklere sahıp personelın gorev alması, o hızmetın layıkıyle yurutulmesı acısından onem arzetmektedır. bu nedenle personel secımı de ışın ozellıgı goz önunde bulundurlarak yapılmalıdır.yer hızmetlerı de sektorun bı halkasını oluşturdugu ıcın ondan kaynaklanan herhangı bır gecıkmenın sonucları da ucakların gecıkmelerıne yada eger alındıysa slot zamanlarını gecırmelerıne neden olabılır.bunun ıcn her meslek grubu gorevlerını belırlenen sure ıcınde zaman karsı yarışarak yerıne getrmek zorundadır. hızmetın ıfası sırasında koordıne unsuru cok onemlıdır.ucagın harekatıyla ılgılı her turlu aktıvıteden pılotun haberdar olması gerekır. olaydakı gıbı eger kapılar kapandıktan sonra pılotun bılgısı dışında acılarak ılave bagaj yuklemesı yapıldıysa tgs personelı hatalı bır ışlem yapmış demektır. 0
  • provocative 11 Şubat 2013, Pazartesi 13:52:29 Gerçekten izinsiz bir şekilde ambar tekrar açılmışsa evet Tgs personelinde hata var demektir fakat kaptanlar zaten kokpitten nerenin açılıp açılmadığını farkedebiliyor ve farketmek zorundalar. Haliyle uçuşu riske atacak bir sorun yok ortada, buna rağmen kaptanın küfrettiğine eminim. Türk kaptanlarımızın bir çoğu egolarını aşamamışlardır, kendilerini herkesten üstün sanarlar. Yabancı kaptanlarla aralarında dağlar kadar fark var. Neyse geçmiş olsun. 3
  • Uçan pilot 11 Şubat 2013, Pazartesi 13:19:38 Ettiyse de etmiştir, bu TGS şirketi işi bilmiyor,kaç tane uçağa çarpıp hasar veriyorlar haberi olan var mı ? Load sheet imzalandıysa kapak ancak kaptanın onayı ile açılıp yük eklenebilir. Kaptan pilotun bu durum karşısında küfür edebilir, ben olsam ederdim.. 12
    • kıssadan hisse 11 Şubat 2013, Pazartesi 18:31:39 sana ve senin gibilere bu yakışır zaten et kardeşim ama ancak icinden edersin. o kadar yüreğin olsa zaten bu gibi durumlarda sağ duyulu olup olayı yatıştırıp uçuşuna devam edersin ve prosedür neyi gerektiriyorsa onu yaparsın karakol karakolda gezmezsin zaten sen pilot değilsindir kesin olayı provoke etme... bu çok münferit olaydır o uçakta kaptan sıfatı uçan insan belli seviyeye sahip insanlar geneli sağ duyulu bu tip olaylar yaşadıklarında nasıl davranılması gerektiğini bilen insanlardır onlarda her sıkıntıda senin gibi küfrederlerse karakol karakol gezerler ki dediğim gibi bu çok münferit bir olaydır genele bağlamamak lazım sende umarım bir gün insanlarla ile küfür etmeden anlaşmayı başarırsın.eğer gerçekten pilotsan sana olarak sana kissadan hisse Bir baba oğluna devamlı ‘sen adam olman ulen namıssız gidi sen yaramaz adamsın’ der dururmuş. Oğlan gitmiş okumuş böyük mevki sahibi olmuş ama babasının lafını hiç aklından çıkarmamış. Makamına oturunca ilk işi babasını huzuruna çağırtmak olmuş. Babasını makam sahibi oğlanın adamları yaka paça huzura getirmişler. Oğlan eskinin verdiği sinirlilikle hemen babasına şu sözleri sıralamış ‘Baba sen bana hep sen adam olamazsın derdin bak nasıl adam olunurmuş gördün mü diye böbürlenmiş. Baba hiç istifini bozmadan oğluna şu cevabı vermiş. Oğlum ben sana ben makam mevkii sahibi olamazsın demedim adam olamazsın dedim. Sen ancak makam sahibi olmuşsun ama adam olamamışsın, eğer adam olsaydın benim yanıma gelir baba ben okudum şu makama layık görüldüm beni yetiştirdiğin için elini öpmeye geldim derdin’ demiş oğluna…” 0
    • sat 11 Şubat 2013, Pazartesi 21:33:05 sana bi uçarım!!!! uçamayan pilot olursun terbiyesiz herif oda olsa küfür edermiş sen anca altına edersin provokatör seni 2
    • Az bile 11 Şubat 2013, Pazartesi 23:49:25 etmişler TGS'ye antalyanın başındaki adam adam değil ki.Kesin sesini bi,le çıkarmamıştır.Zaten ömer abisinden izin almadan bir şey yapamazda... 0
  • Bence Demiştir 11 Şubat 2013, Pazartesi 13:05:15 Bence kesin etmiştir şimdi de yalan söylüyor demedim diye, bu pilotlar da gereğinden çok ego ve kapris var bazen kendilerine ciddi anlamda hakim olamıyorlar.. 13
    • bence dememiştir 12 Şubat 2013, Salı 11:21:53 belkide kendinizi kendiniz aşagı gördüğünüz için başkaları ne derse küfür olarak algılıyorsunuz ??????? kendi hayatında küfrü normal gören herkesi küfür eder zannader!!!!! 0
  • Pilota 11 Şubat 2013, Pazartesi 12:58:36 Yorumun hatalı kaptan pilot uçağa girdikten sonra sorumluluk ve koordinasyon ona aittir, kurallar dahilinde ne diyorsa yapmak zorundasın, ondan habersiz kapatılan kargo kapısını tekrar açamazsın, uçaktaki operasyonu şirlet adına o yönetir ve sende onun bir ekibi olarak görev yaparsın, OM PART A 1.4 maddesini bir oku hem öğrenirsin hem de bu sayede başına bir şey gelmemiş olur, kaptan eğer yaptıysa gerekli yaptırımı şirket yetkilileri uygular ama bilmiyorsan uçma tabiri çok yanlış ve seviyesiz bir konuşma olmuş,... 3
  • ambarlı 11 Şubat 2013, Pazartesi 12:25:56 Uçan gemi 11
  • Ambarlı 11 Şubat 2013, Pazartesi 12:10:15 Ambar kapağı ne yahu? Gemi mi bu? 17
    • TMO 11 Şubat 2013, Pazartesi 14:23:48 tahıl ambarı :) 0
    • ambarcı 11 Şubat 2013, Pazartesi 15:30:36 bir sözlük sitesi açıp hatch neymiş bi bak bakalım 2
    • Sozluk 12 Şubat 2013, Salı 02:41:12 Seslisozluk.com Sen gir bak bakalım hatch ne demek.... 0
    • İsim/Rumuz 12 Şubat 2013, Salı 11:22:47 evet hava gemisi 1
  • Pilot a 11 Şubat 2013, Pazartesi 12:09:31 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 4
  • Valiz atar gibi... 11 Şubat 2013, Pazartesi 12:05:17 TGS'dekiler iddialarını da valizleri salladıkları gibi salladılarsa zaten ne var ne yoksa kırmışlardır. Pilotları bilmem ama pekçok yolcu TGS'nin adını valizlerini açınca mutlaka bir yadeder. 2
    • Aynen. 12 Şubat 2013, Salı 00:48:26 Evet ben yolcu olarak defalarca küfrettim valizlerimi açınca. Kaptan da etsin canım bi kere noolucak bi defadan bişey olmaz. 0
  • Pilot 11 Şubat 2013, Pazartesi 12:01:52 Beyim uçakta benden izinsiz tekrar hold kapısını açmışlar diyorsun,sen galiba yerde olduğunu unutuyorsun hep aynısınız hep burnunuz bir karış havada ,sen yerdeki uçağın sorumlusunun yer işletme olduğunu öğrenemediysen sen bırak uçma be hocam................:) 14
    • ...... 11 Şubat 2013, Pazartesi 13:22:57 Once Operation Manuel leri bir okuyunda sonra yorum yazin boyle sacma durumlara dusmezsiniz. 1
    • ...... e 11 Şubat 2013, Pazartesi 16:49:32 OPS.MANUEL'LERİ OKUYA,OKUYA EMEKLİ OLDUK BU ADAMLARINDA BAŞKANI İDİK,AYRİYETEN HENÜZ UÇAK YÜKLENİYORMUŞ,PİLOT OTURUP BEKLEYECEK,YER İŞLETME İŞİ BİTİNCE TEKNİSYEN'E SÖYLER,TEKNİSYEN KAPILARI KAPAR,AÇILACAKSA DA TEKNİSYEN HEAD SET İLE UÇAĞIN ALTINDA DEĞİL Mİ?OKEYİ KİM VERİYOR KAPTAN'A,SAÇMA DURUM'A DÜŞEN KİMLER ACABA O MANUELLERİ DE FAZLA BÜYÜTME KES,KOPYALA VE YAPIŞTIR DİKKATLİCE BAK,ATLANMIŞ BAMBAŞKA ŞİRKET İSİMLERİ ÇIKAR İÇİNDEN.SONUŞ BİZ 30 SENE GEÇİRDİK BİR YÜZ SENEDE GEÇSE BU DEVAM EDER.BU PROBLEM BİTMEZ AMA DİKKAT KÜFÜR EDENDE BİR GÜN CEVABI ÇOK SERT ALIR.:))) 1
    • ........E YE 12 Şubat 2013, Salı 11:24:47 HADİ ORDAN....... 1