Air Berlin'in son uçuşuna saatler kaldı

    Çok beğenilenler

  • Korsan pilot 27 Ekim 2017, Cuma 18:50:34 Darisi lufthansanin basina ins 12
    • Aminnnnnnn 27 Ekim 2017, Cuma 22:10:55 inşallah yerle bir olur 0
    • Deniz 28 Ekim 2017, Cumartesi 10:45:03 Haha çok beklersin. Batan siz olacaksınız :) 2
    • . 28 Ekim 2017, Cumartesi 20:55:59 Insallah. Turk sirketler buyusun hep. 1
    • Ömer BERK SANCAK 09 Ocak 2019, Çarşamba 00:37:02 Lufhansa batmasını bekliyorsan daha çok beklersin adamlar skytrax 2017 yılının avrupadaki en iyi hava yolu seçildi avrupada ilk 5yıldız alan ilk hava yolu şirketi 1
  • Üzüldüm 27 Ekim 2017, Cuma 22:24:24 Az kalpli çikolatanı yemedik be air Berlin, üzüldüm gerçekten. 0
  • Tüm yorumlar

  • Biliyormudunuz!! 28 Ekim 2017, Cumartesi 21:17:39 Ethiad ile Air Berlini bir Türk beraber getirdi !! Air Berlin ozamanki CEO du Mr.Hunold Ethiad CEO su Mr.Hogan adamı ekarte etiler !! Ehh demeki kul hakkı yedin mi böyle olursun ! Kolay gelsin ;) 0
  • Pelin koç 28 Ekim 2017, Cumartesi 16:32:20 Hak 0
  • Yeter 28 Ekim 2017, Cumartesi 02:47:28 ne airberlinmiş iflas mı ediyor, istifa mı ediyor, uzaya mı gidiyor yeter be havacılık haberlerinde hep bu şirket 0
  • . 28 Ekim 2017, Cumartesi 00:45:56 Beter olsunlar nazi almanya 1
  • Almanyalı 27 Ekim 2017, Cuma 22:59:21 Maalesef haber yanlış bilgi içeriyor. Lufthansa şirketin tamamını almadı, sadece borçlu olmayan kısımlarını satın aldı. Bunu da kendi bünyesinde faal olan eurowings şirketinde üst düzey yöneticilik yapmış olan birini AirBerlin'in CEO'su olarak atanmasını sağlayarak gerçekleştirdi. Yani Truva atını sokmuş oldu. Şirketin geri kalan 48 uçaklarını easyjet ve Condor alacak gibi görünüyor. Almanlar havacılıktan ya anlamıyor, ya da Lufthansayı güçlendirme pahasına iç hatları cehenneme çevirmeyi göze alıyorlar. Eğer easyjet uçakları almaktan vazgeçerse, iç hatlar sadece Lufthansa'nın elinde kalıp biletler cep yakacak...ve almanyada sivil havacılıkta zor aylar bekliyor gibi! 0
  • Ceo 27 Ekim 2017, Cuma 19:37:34 Bir batmadi gitti su sirket yaa son 7 senedir saat sayiyor emenike 6