6 BİN PİLOTA İHTİYAÇ VAR!

    Çok beğenilenler

  • Mustafa ÖZDEMİR 10 Nisan 2014, Perşembe 14:21:06 Dünya Gazetesinden alınmış bu haberin Özyeğin Üniversitesi tarafından hazırlattırıldığını anlamak için çok zeki olmaya hiç gerek yok. Özyeğin herhalde öğrenci bulmakta zorlanıyor ki siparişle böyle bir haber hazırlatıyor. 0
    • PİLOT 10 Nisan 2014, Perşembe 14:59:58 Arkadaşlar bu tür yanıltıcı haberlere dikkat edelim ,bunlar pilot eğitimi veren okulların düzenlediği haberler , bu yüzden bu haberlere inanip hayatınızı mahvetmeden önce iyi düşünün . Bu sektöre böyle haberlere inanip giren ve sonunda da işsiz kalan bi çok kişi var. Çok iyi düşünün. 0
  • Android Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 11:00:13 Tipli issiz pilotum uni mezunuyum 2 yildir issizim ucus okullarina talep azaldikca bu haber surekli cikiyor aman dikkat 0
    • alın size örnek! 10 Nisan 2014, Perşembe 13:10:42 Daha varmı gidin basın parayı uçun diyen. 0
  • Tüm yorumlar

  • hadji 30 Ağustos 2016, Salı 14:40:23 Ucak pilotu is arayorum 0
  • hüsamkartal 01 Aralık 2015, Salı 19:27:31 bız bu kafayla ancak sınema seyreder gıbı yabancı pılotların uçmasını seyrederız.ayrıca ısletme mudurlerı ve ucus ogretmanlarıadam harcamaya devam edın .kendı egonuzu tatmın etmek ıcın pılotlugu ogrenme safhasındakı pılotlara aman bu ışın ıncelıklerını ogretmeyın hemen faıl edın .boyunuz bıraz daha uzasın.bu ne bıcım ogretmenlık anlayısıdır.bır kelıme ogretenın bın yıl kolesı olurum dıyen bır toplumuz ama sız ıyı ogretmenler harıc komplek ıcınde olanlara sozumuz.lütfen aklşınızı basınıza alın her turlu bıgıyı aktarınız zıra kımsenın ıstıkbalı ıle oynama hakkı sıze verılmedı .pilot yetıstırın dıye o yetkı sızlere verıldı.ışletme mudurlerıde lutfen denetleyınız .tesekkurler. 0
  • daniel 02 Eylül 2015, Çarşamba 11:09:32 Eğer borçları için BILS ödemek ve yerleşmek için acil paraya ihtiyacım var mı evet e-posta ise: [email protected] 0
  • Pilot Adayı 12 Mart 2015, Perşembe 15:26:29 Arkadaşlar hepinize saygılar, selamlar. Bu ay sonunda bir uçuş okulunda eğitime başlamayı düşünüyordum ancak bu haberi okuduktan sonra aklımda soru işaretleri çoğaldı ve vazgeçebilirim. bu tip haberlerin altında bahsi geçen işsiz pilot arkadaşlar, pilot alımı için açılan ilanlarda yazan şartları sağlıyorlar mı? Örneğin TOEFL TOEIC IELTS gibi bir belgeleri var mı? İngilizceniz sizce yeterli mi? ya da gördüğüm tüm tecrübesiz pilot ilanlarda en az üniversite "lisans" düzeyinde(ön lisans, lisans) mezuniyet yazıyor. Lisans mezunu musunuz? MER-IP2niz var mı? Sağlık durumunuz nasıl? Eğer bu durumlardan birini bile sağlamıyorsanız zaten iş bulmanız imkansız. Başlarken bu koşulları sağlayarak mı başladınız ve halen koşulları sağlıyor musunuz? Bu koşulları sağlayabiliyorum ve sizlerden dönecek yorumlara kıymet veriyorum. Teşekkür ederim 0
  • aday pilot 13 Kasım 2014, Perşembe 17:37:03 Ne kadar motivasyon sağlayıcı bir yazı olmuş. keşke bundan 6 yıl önce pilot olmak için araştırma yaparken bu yazıları okumasaydım. burda ki çoğu kişi gibi bende pilot açığı var diye uçuş okuluna gittim ve sınavların çoğundan da 100 alarak atplimi aldım. ancak 5 yıldır iş arıyorum. Torpil de bulduğum zamanlar oldu ancak maalesef henüz bir iş bulamadım. Thy fina gibi aşırı yüksekleride hedeflemedığim halde şans mıdır bilmiyorum ama iş jetlerinde bile yer bulamadım. kısa süreli yer dersi hocalığı yaptım hepsi bu. Bu tarz yazıları okuyan arkadaşlara sesleniyorum. boşa gaza gelmeyin paranızı başka amaçlar için harcayın. Aa tabi ki babanınz bir firmada kaptan pozisyonunda ise ona bişey diyemem ama amcan bile pilot olsa işe yaramıyor. 0
  • 6000 13 Nisan 2014, Pazar 08:19:23 Cok Dogru ayda 600 pilota ihtiyac var. 0
  • iPhone Uygulaması 12 Nisan 2014, Cumartesi 16:03:21 Adaletin olduğu yerde elbette riske girilir. Hiçkimsenin hayalini kaybetmesini istemem ama gerçeklerinde bilinmesi lazım.bir yerde çok çalışıp azmedip bir yerlere gelmeye çalışan birisi ,diğer tarafta fazla çaba harcamadan stres yapmadan babam nasıl olsa halleder diyen birisi... 1
  • Kara Tablo 12 Nisan 2014, Cumartesi 14:11:19 Birileri hep burada olumsuz yazıp duruyor, nedeni nedir acaba? Gerçekleri gözler önüne sermek mi yoksa bilinmeyen bir nedenle insanların umudunu kırmak mı veya art niyet mi? Şimdi söylermisiniz bana bugün Tıp harici hangi bölümü bitirseniz işiniz hazır? Hangi üniversitenin hangi fakültesinin mezununun iş garantisi var? Daha da ileri giderek şunu da sorayım, diyelim ki bireysel bir girişimcisiniz kendi işinizi kuracaksınız, yapacağınız yatırımın size kesin kazanç ve getiri garantisi var mı? Batmaya ihtimali yok mu?Risk almadan zaten olmaz. Önemli olan mücadeleden vazgeçmemektir. Sanat anlamında bir meslek öğrenmek yerine üniversiteye başlayarak risk almadınız mı? Eğer ki bir insanın idealinde pilotluk mesleği varsa imkanları el veriyorsa neden peşinden gitmesin? Tabii bende olsam uçuş okulu parasını ödemek için tüm varlığı sadece bir evden ibaretse onu riske edip yada büyük kredi borçları yaparak o yola girmem. İnsanın ideallerinin ve hedeflerinin peşinden koşmasından yanayım o kadar 2
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 19:28:20 Türkiye'de pilot olmak isteyen arkadaşlara özet bilgi ; Binbir zorlukla borç harç için de uçuş okuldan mezun oldunuzu düşünelim ( tabi uçuş okulları tarafından söğüşlenmedinizi ve vaktinde uçuşları tamamlayıp , Zeki ve çok hızlı ezberleyip Sınavları'da çabucak veriyorsunuz) Aaa o da ne Tip iniz yok... Ama tipi olmayan çoğu jet çiler , babası kaptan olan tipsiz arkadaşların çoktan işe alınmışlar eğitime başlamışlar. Oraya başvur buraya başvur cevap yok. Acaba Ankara'dan bi mebusmu ayarlasak ama sadrazamdan aşası kurtarmıyo boş yere hayal kurup günlerini ve yol parası verip bütçenizi dahada eksiye çekmeyin. Napcaz şimdi o kadar para harcadık bu yola başkoyduk birazdaha harcayıp bi tipimiz olsun bari. Tebrikler Nur topu gibi bi Tip iniz oldu hayırlısı . Sonuçta bi tek iş iş bulmaya kaldı. Ama yine kolay değil çünkü bu sezonun alımları bitti tecrüben yok ,tipin tipsiz ,bugün git yarın gel...... Eğer bütün bu çileleri çekmeyi göze alıyosanız, buyrun. O kadar paranız varsa buyrun. Sinir sisteminiz o kadar dayanıklıysa buyrun . eğer pasaportun yabancıysa biraz daha kolay. Çok şanslı ve çok donanımlı olmalısınız Uçuş okulunun vaatlarını 50 kez düşünün 0
    • Çok haklısın 12 Nisan 2014, Cumartesi 11:47:06 Çok doğru yazmışsın kardeşim. Ama yaşamadan inanmaz kimse, ben sana söyleyeyim. 0
  • Gurbetci Pilot 11 Nisan 2014, Cuma 16:39:30 Arkadaslar biz burda bos bos konusuyoruz el alem yani sirplardan tut hindlilere kadar isi kapio.Agzinizla kusda kapsaniz yinede hic bisey olmayacak bu duzen boyle devam edecek.Burda klavyeden degil gercek sesimizi duyurmasini ogrenmeliyiz.En azindan SHGM denilen adamlara bir mektup birakmak sorulari burda birbirimize deyil onlara soralim BAKALIM NE DIYECEKLER. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 15:44:16 Madem ihtiyaç yok , uçuş okulları nasıl oluyorda bu kadar talep buluyor. En köklu okullardan birisinin sitesindeki bilgiye göre mezunlarının % 80 iş bulmuş gözüküyor. Diğer okul arkasında havayolu şirketi var diyor bu 750 kişi nasıl olmuş bu matemetiği anlamıyorum 0
    • ben mezunum 12 Nisan 2014, Cumartesi 11:48:20 Ben o en köklü dediğin okuldan mezunum hala iş arıyorum 2 yıl oldu. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 13:47:09 Geç bu masalları geeeç pilot ihtiyacı varmış puhahaha! İnanmayın böyle hareketlere kanmayın güzel kardeşlerim 2
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 13:46:14 Türkiyede pilotluk eğitimi almayın Amerikaya gidin dönünce iş bulamazsanız tekrar gider orada çalışırsınız 0
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 13:45:13 Şu an pilot fazlası var asker pilotlar da tutuştu işsiz kalmaya başladılar garanti işi ayarlayıp istifa etmedikleri için tam 5 tane işsiz asker pilot tanıyorum net 0
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 13:43:51 Piyasada çok işsiz pilot var bir yenisi de sşz olmak ister misiniz? 0
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 13:43:11 İnanmayın uçuş okullarının vaatlerine kimse iş garantisi vermez ve pilot ihtiyacı filan da yok. Yakında uçuş okulları öğrenci bulamayacak ve kapıyı kapatacaklar söylemedi demeyin 0
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 13:41:44 Sinir, stres ödeyemeyeceğiniz borç sahibi olmak evinizi arabanızı borç aldığınız aile bireylerini ve dostlarınızı kaybetmek dahası boşanıp yuvanızı kaybetmek istiyorsanız hemen bir uçuş okuluna kayıt yaptırın bakalım noluyor! 0
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 13:37:05 Pegasus anajet üssü gibi sadece asker pilotları işe alır tip parası bile istemez. Sunexpress kara havacılık alayı gibi karacı pilotlardan başkasının yüzüne bakmaz her ikisi de sivil kaynaklı pilotlardan tip parası alır işe almaz kalırsın cascavlak borçlarınla... 0
  • Para var! 11 Nisan 2014, Cuma 12:48:37 Ucagin icinde ye ic,ustunede 15-25bin tl para kazan.guzel is valla 5
  • sunturk 11 Nisan 2014, Cuma 12:47:10 yukarıda bır kandırmacaya acıklık getırmek ısterım tarkim ucuş okulunda okuyan arkadaşlarım var yılda 90 deil 9 mevzun bıle veremıyorlar,uçakları devamlı bakımda,dogru duzgun ucan 2 ucagı var ,o da ucusa elverıslılık yetkısı varsa ucarsınız ,haftada bır ıkı saat zor ucarsınız,simulatör yetkileri olmaz ,başka okulun simulatorunde ucmak ıçin aylarca beklersınız,istanbulda ucus yoktur 1 ay ucmazsanız egıtım tekrarı(200 euro) yazarlar,mecburen adanaya gıtmek zorundasınız.Gece ucusu yetkısı olan ucak arızalıdır aylarca onu beklersınız.adanada ucretsız konaklama derler gunluk 20 lira kıra isterler. simulator yetkisi olmadıgı zaman sımulator bolumunu ucakta ucurup ogrencıden saati 100 euro para isterler.dısardan kontrol e gelen yetkili ogretmenin parasını ogrenciden isterler.yanı ppl i 1-1.5 senede atpl i de 3-4 senede alırsınız.egıtım almayı dusunen arkadaşlar tarkimden uzAk durmalarını tavsiye ederim. 0
  • Gurbetci Pilot 11 Nisan 2014, Cuma 10:10:51 Arkadaslar bu SHGM ne ise yario bilen varmi.Kimin derdile ugrasiolar yoksa isleri gucleri maas gununu beklerken bol bol kendi aralarinda sohbet edip cay kahvemi iciolar? 4 gun once Hollanda' da bir temizlik sirketi verdigi ilanda biz bir Hollanda sirketiyiz ve tercihimiz Hollandalilar diye yazmis yani adamlar artik temizlik isini bile layik gormuyolar yabancilari ve acik acik bunu bildiriolar.Bizim Ulkemizde buyrun biz oncullugu siz yabancilara verioz diye acik acik beyan edio.Yani Issiz Turklerin isi ALLAHA kalmis. 0
  • Sonra ne olacak 11 Nisan 2014, Cuma 09:55:59 Tamam önümüzdeki 10yılda pilot ihtiyacı var.. bu ihtiyacın karşılanması için türkiye de onlarca dünyada binlerce pilot okulu pilot yetiştiriyor.. ihtiyaç fazlasıyla karşılanacaktır.. Peki ya sonra ne olacak? hızlı birşekilde pilot enflasyonu olacak.. elini sallasan pilota çarpacak.. bu mesleğin geleceği yok.. 0
  • komik 11 Nisan 2014, Cuma 03:31:32 bu habere inanıp bu sektöre girmeyi düşünen arkadaşlara tavsiye ... açıkçası ister inanınnnn ister inanmayın sanal dünyadayız sonuçta keyfiniz bilir.. 3 arkadaşım 2 si boeing 737 tipli,diğeri tip almadı.. 2-2.5 yıl işsiz kaldılar ve şu anda 3 üde bu işi bıraktı..evet zararın neresinden dönersek kar dediler ama onlar çok geç kaldılar... 250 bin civarında zarar ettiler ama sağlıklarını bozmamak için hayatlarına başka bir işte devam ediyorlar..şu anda moralleri keyifleri yeni yeni yerine geldi.. hatta biri ülkeyi terketti avustralyaya yerleşti bir daha dönememek üzere.. bu işi bu haddeye getirenler utansın 0
    • ?? 11 Nisan 2014, Cuma 10:07:08 Avustralya'ya nasıl yerleşti? Ben pilotluğu geçtim bu ülkeden ümidimi kestim. Dediğiniz gibi zararın neresinden dönersem kardır. 0
  • işin sonu 11 Nisan 2014, Cuma 01:58:21 shgm nin yabancı pilot kuralına uyulmadığı gerçek.. sunexpress özellikle bu konuya uymuyor.. şikayet edilsin gerekirse dava açılsın aihm e kadar. avrupalı bu işin hakkını verir 0
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 01:05:46 Benim yorumlarım neden yayınlanmıyor sayın editör... Anlamadım kimseyi rencide etmedik uygunsuz yazmadık... 0
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 00:35:39 Sakın ha sakın haaa sakın!!! Uçuş okullarına para kaptırmayın... Şirketlerin yetiştirilmek üzere pilot alımlarında başarılı olamadıysanız da pilot olmayı aklınızdan çıkarın., 50 bin € (150 bin TL ) uçuş okulu, Tip için 40 bin € verip 750 € (2000 TL) maaşla AtlasJet veya OnurAir'de uçup 4 ay sonra kapının önüne konulmak istemiyorsanız bu işe GİR-ME-YİN!!! Pegasus anajet üssü havacı asker pilotları SunEx kara havacı pilotları alır %99 oranında sivil olarak ATPL frozen ile girmeniz İMKANSIZ!!! 0
  • iPhone Uygulaması 11 Nisan 2014, Cuma 00:24:56 Bazi universiteler. 50. Bin. Ouro. Ya pilot yetistiriyor. Guzel. Peki mezun ettigi pilotlar cokpit e gecip ucagi kulana biliyorm Hayir. Kulanamiyor Mutlaka. Filoridadaki. Ucus okulunuda bitirip. Onlari kac. Saat. Ucucuslari var. o testlerden gecip. Ondan sonra. THY. De. Yardimcipilot olarak. Goreve basliya bilir. Pilot yetistiren. Herhangi bir. Okulda mezun olan bir kimse. Artik ben. Ucagi kulanirim. Demesi. Cok buyuk sorumluluktur. Saygilar sunuyorum. Ucak ve NDT. Uzmamni. Hawaii. Usa 1
  • TEKNIK 10 Nisan 2014, Perşembe 23:27:39 YAHU 6 BIN PILOTA IHTIYAC OLAN YERDE EN AZ 24 BINDE TEKNISYENE IHTIYAC OLUR OZAMAN THY DUNYADA NE KADAR LISANSLI TEKNISYEN VARSA ULKEYE CAGIRMASI LAZIM 0
    • bravo 11 Nisan 2014, Cuma 00:14:53 Güzel tespit tebrikler. reklamları çıkarttırırken bu ayrıntıyı düşünemiyorlar demekki 0
    • Aynen öyle 11 Nisan 2014, Cuma 00:41:28 Haberin yalan olduğu ordan belli zaten. Sanki etraf uçak motorundan anlayan teknisyen dolu. 0
    • Teknik 13 Nisan 2014, Pazar 08:13:37 Cok guzel 0
  • Ögr Plt 10 Nisan 2014, Perşembe 23:18:36 Thyye gelen yabancı pilot profiline baktığınızda durum daha da üzücü, yurtdışında iş bulamayan pilotlar geliyor. Düzgün bir firmadan gelen yabancı pilot sayısı çok çok az. Thy pilot alımlarında lufthansadan çok SGHMnin sözünün geçmesi dileğiyle. SHGM umarım yeni pilotlara, bu işe gönül vermiş insanlara daha çok destek olur. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 21:31:00 Sözüm bu işi para odaklı yapmayan işsiz pilotlar için ! : 1-Bizim önümüzü kesen 3 büyük etken var . Askeri kökenli pilotlar , torpil ile işleyen kurumlar ( globally yours) ve yabancı pilotlar . 2-Yorumlarda gördüğüm kadarıyla nitelik ten söz ediliyor . Hatta kendini aşıp , insanın boyu uzamasının doğal olduğu gibi atpl lisansı almasının da sıradan ve kendiliğinden olması gereken birşeymiş gibi yorumlamışlar . 14 Atpl sınavını verirken hangi yollardan geçerek o noktaya geldiğini , yeşilleri sayarken unutan abilerden ... Uzun lafın kısası ; Pes etmek yok !!! Bu meydanı bu bebelere bırakmak yazık olur ! Allah a güveneceğiz , duamızı eksik etmeyeceğiz , hayır işlerini önemseyeceğiz . En önemlisi nereden geldiğimizi unutmayacağız !!! Zor günleri bela ile değil , gösterdiğimiz azim ve başarı destanı ile anacağız ... Haksızlık diz boyu olsa da , kul hakkı yense de pes etmek yok ! Havacı arkadaş ! Eğer sen de , millet sevgilisiyle gezerken , havacılık müzesinde yağmur altında saatlarini uçaklarla geçirdiysen , sesime kulak ver !!! Pes etmek yok ! Allah büyüktür , İstikbal göklerdedir ... 3
    • ....... 10 Nisan 2014, Perşembe 23:02:36 Güzel kardeşim iyi yazmışsın ve eminimki gayet iyi niyetle Braveheart misali ya Allah bismillah falanda... Banka kredisi ve borçlar iyiniyetle ve ümitle ödemiyor. Yine piyasaya ümit pompalanıyor yok ihtiyaç var falan diye. Yahu Yabancı Pilot ülkesi olduk çıktık. Bizim çocuklar piyasada işsiz ve bunların hepsimi beceriksiz? 0
    • yazık 11 Nisan 2014, Cuma 00:08:54 inanılır gibi değil.. sen yunanistanda avrupada iş bulmayı oranın vatandaşı olmadığın için görüşmeye bile davet edilmezken bizim şirketlerin yaptığı resmen hainlik artık..herkes mi yetersiz nedir bu yabancı hayranlığı? yabancı hayranlığı aşağılık kompleksliliği.. 3.dünya ülkesiyiz 0
    • captain 11 Nisan 2014, Cuma 00:47:12 Senin önünü kesen yılda topu topu 100-150 pilotun ayrıldığı Askeriye deil güzel kardeşim. Müsade ette en az 20-25 yılını profesyonel olarak bu işe adamış jet pilotları önüne geçsin. Be sektörde tercih sebebi olmak onların suçu deil. Senin asıl önünü kesen, vatan evlatlarının elde ATPL dışarda boşta gezmesine neden olan sivil pilot istihdamıdır. Bunlarla mücadele edin. İlerde bişeyler öğreneceğiniz abilerinizle deil... 0
  • sisteme comak sokun 10 Nisan 2014, Perşembe 20:59:53 Bu turk havaciligina karsi toplanip ucus okuluna ve tip egitimine verecegimiz paraya yada referansi olmadigi icin kabin memuru,dispatch yapilmayan birileri varsa 100 veya daha fazla kisi toplanip havayolu sirketi kuralim..shgm destek versin kokunu kurutalim bu sistemin...tamamen liyakata dayali bir sistem kurulsun..referans ve torpilin islemedigi bu topraklara ornek olucak bir olusum olsun..fitili atesleyecek adamciliga hayir diyecek melek yatirimcilar arayalim.. artik bir allahin kulu atsin su safralari artik su sektorden...elbet bir insan vardir kiyida koselerde bir yerde... Shgmdeki dostlarimda destek versin efsane olsunlar.. Su yoruma belki guluceksiniz ama sirketinizde ogle yemeginde aranizda bu yorumun kritigini yapiyorsaniz yada kafaniza yastiga koydugunuzda kafanizin icinden neden olmasin dusunceleri beyninizi tirmaliyorsa sizde bunu ugulayacak potansiyel var demktir..Atesi cakin filmi gerceklestirin 0
  • iPhone Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 20:56:15 Korkuya kapildim dersem yalan soylemem , tablo bu kadar vahimse bizi zor bir yok bekliyor. Birde kredi cekilerek bu ise girilmez o cok net. 0
    • Yenilerdensen? 10 Nisan 2014, Perşembe 23:04:15 Yeni girenlerdensen eskilere çok iyi sormalıydın derim. Girdiysende fazla söze hacet yok. Çünki dönüşü yok. Allah sonumuzu hayır eyleye.. 0
  • utanc verici 10 Nisan 2014, Perşembe 19:32:25 Haberin kaynagini gorunce okumadim bile.. Bu cografyaya,bu topragin insanlarina ne oldu boyle?yazik gunah 0
  • net 10 Nisan 2014, Perşembe 19:15:54 Hemde ne palavra.. İhtiyaci olan akademi kuran kendi pilotunu kendi sirket politikasina uydugu gibi yetistirir.. Cok net soyluyorum ucus okuluna bu saatten sonra giden net gerizekalidir..cope atocal zamani parasi olan varsa gitsin ona birsey diyemem 0
  • İsim / Rumuz 10 Nisan 2014, Perşembe 18:58:29 Gercek pilot rumuzlu kaptanim.. Ask mesk sevda onu birakin maas 3 ay yatmasin yaparmisiniz bu isi? Delikanli gibi soyleyin..Kaptan olmadigi biliyoruz ztn..merak ettigimiz Ozyeginden misiniz yoksa baska ucus okulu mu? bu yazimi okuyan dusunsun 50-55 yasinda bir kaptanin youtubedan kokpit videosu izledigine sahit olmus mudur? ama hakkinizi yemiyeym edebiyatiniz guzel 0
  • yazik 10 Nisan 2014, Perşembe 18:45:21 En cok Pilotaj bolumu okuyan universite ogrencilerine uzuluyorum..ellerinde baska meslek kalmiyor bunun haricinde..dunyanin parasini veriyorlar birde.. 4.sinifta pisman olmazlar umarim ne hayallerle kandilar bu turk havaciligina 1
    • üniversiteli pilot 10 Nisan 2014, Perşembe 20:26:24 aynen. dönemlik 200 lira vererek 8 dönemde uniden mezun olup 22 yaşında boeing kokpitine oturuyoruz acıncak haldeyiz... 1
    • güzel 10 Nisan 2014, Perşembe 22:33:33 22yaşında boeing kokpite oturucaz diyen genç kardeşimin heyecanını anlıyorum. 5 yıllık bir fo olarak üstteki kişiye yaptığı yorumu okulunu bitirince sektörün gerçekleriyle karşılanıca daha sağlıklı değerlendireceğini düşünüyorum. 0
  • yuh olsun 10 Nisan 2014, Perşembe 18:32:57 Kuzenim bir ucus okuluna gitti.. Kendisinin ingilizceside var flemekceside almancasida..hollanda vatandasi kendisi.. Makine muhendisi yemin ediyorum yalan soyluyorsam noluyim..nisanlisi turkiyede oldugu icin ve cocukluk sevdasi pilotluk oldugu icin 150 bin tl bankadan kredi cekti ve ucus okuluna gitti..bitirdi tip egitimi dediler babasi 30-35 bin euro arkadsina borclandi ve bir sirketten tip egitimi aldi ise giricek diye ve bu sirket tipteki herkesi cikardi.. Bu cocukta problem var diyelim digerleri neden cikti? Aylardir bekliyor bu cocuk yaklasik 300 bin tl borcla..allah bu duruma sokanlarin cocuklarindan cikarsin insallah bu acimasiz haberi yapan ucus okullarina,havayollarina kadar 0
  • hadi ya 10 Nisan 2014, Perşembe 18:13:11 Tam delirtmelik haber.. en sonunda biri cildirip bir sirketi basicak delirip kotu olaylar olucak ondan sonra dank edicek birilerine 0
  • iPhone Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 18:11:44 Madem bu kadar pilota ihtiyaç var da ben neden hala işsizim :) 0
  • Gurbetçi pilota 10 Nisan 2014, Perşembe 18:10:13 Gurbetçi pilot arkadaş şöyle demişsin.LTBA ATC ingilizce konuşmaları türkçe gibi.Bu konuyu biraz açabilirmisin.Aksanı bozuk anlamındamı demek istiyorsun?Kendim havacı değilim ama ilgim var.Amerikadaki konuşmalarla ingiltere veya almanyadakilerde aksan bakımından farklı.Siz hangi ülkedesiniz? 0
    • Gurbetci Pilot 10 Nisan 2014, Perşembe 21:48:29 Ben Turkiyede is gorusmesine geldigimde sirketin bas pilotu bana soyle dedi.The Turkish ATC is a drama,neden diye sordugumda bana ac bir dinle dedive dinledigimde sok oldum bu kadar aksan bozuk olmaz,Sikistiklarinda'da Turkce konusuyolar Kontrolsuz bir alan olsa turkce konusabilirsiniz fakat Controlled airfield olunca butun konusmalarin Ingilizce olmasi lazim cunku butun havadaki ve yerdeki trafikde ne olup bittigini anlamasi icin.Ben Hollandada'yim bilginize 0
  • guzell 10 Nisan 2014, Perşembe 17:55:00 İnanmayin sakin yasim 26 elimde universite,askerlik dil belgesi,mollymawk 1 yildir bekliyorum.. sorun sende derseniz gorusmeye bile cagirilmiyorum..torpilim yok..nasil sorun var bu insanlarda? Pgs 4 aydir asker harici almiyor, thy simdi toefl cikardi toefl alsan kendi dil sinavindan kalirsin kesin..olan yok mu var.. saka gibi sevkini kiriyor artik toefl almaya bile ugrasmak gelmiyor insanin icinden.. Atlasa git 40 bin euro ver 3000tl ye ,uc..bir sunexpress var..orayada giremessen amacsiz bekle boyle.. Shgm,talpa uyumasin artik yeter su haberleri durdurun dalga gecer gibi 0
    • Gurbetci Pilot 10 Nisan 2014, Perşembe 21:51:42 Bu yasadiklarinizi bende yasadim Insallah yinede sizede bir kapi acilir.Sizin yerinizde olsam kucuk sirketlere yonelirim inanin bana bazi havayollarindan daha iyi calisma kosullari var. 0
  • Efendiler 10 Nisan 2014, Perşembe 17:35:45 Uçuş okullarına yüzbinlerce para döküyosun.üniversite okumussun ingilizcen var askerliğin tamam, Mezun olunca level ingilzce mollymawk dlr gbi vs özel yetenek sınavlarına giriyosun, Tamam süperim ben oldum işte diyosun Geriye dönüp bakıosun 2-3 yıl geçmiş, Özel şirketlere gidiyosun tip parası ver 100.000 kira daha diyolar Tamam vereyim eee iş ? diyosun, Bi uç bakalım bende 1.000-2.000 tl.ye bakarız sonrasına hiç olmazsa tecrüben olur, diyorlar. İnanmayanlar mı var ? Gelin, gelin de görün.. Kabin memuru pilottan nasıl daha fazla kazanıyo gelin görün.. Yapılan it muamelesi de cebinize kar. Türk Havacılığına hoşgeldiniz.. 0
    • evet 11 Nisan 2014, Cuma 01:31:34 yüzde yüz doğru.. yarın bir gün allah korusun bir kaza yada istenmeyen bir olay olduğunda ilk incelenecek olayların başında bu durum geliyor 0
    • Gurbetci Pilot 11 Nisan 2014, Cuma 13:55:27 Dilinize saglik,tamamen katiliyorum.Birde su var zaten onceden isi garantisi olanlar var yani herkese demiolar hele bir ucda bakariz(anlarsiniz ya),sirketlerin basinda Asker kokenliler oldukca,Turkiyede degil 700 issiz pilot 7000 kisi daha pilot olsa onlarda issiz kalir. 0
  • merak ediyorum. 10 Nisan 2014, Perşembe 17:33:20 oncelikle artniyetli soru degil bu lutfen yanlis anlamayin; merak ettigim bir durum var, yorumlardan anladigim kadariyla yaklasik 800e yakin issiz pilot var. bu pilotlarin yurt disinda calisma durumu nedir? calisma durumu varsa orada ki sartlar daha mi zor? 0
    • Gurbetci Pilot 11 Nisan 2014, Cuma 13:41:18 Canim kardesim yurtdisinda Turklere temizlik isini bile layik gormuyolar kalmiskine pilot olarak calsitiracaklar. Lutfen sanki biseyden haberiniz yokmus gibi yorumlar yapmayin. 0
  • Gercek Pilot 10 Nisan 2014, Perşembe 17:27:19 Cok Sevgili Pilot Arkadaslarim,Eger burada gercek bir Pilot varsa sunu cok iyi Bilir! eger gercekten yetenekkli iseniz kesinlikle bu sektörde issiz kalmazsiniz! Bazi kendini Pilot sanan bilgisiz ve tecrübesiz arkadaslarimiz kendilerini gercek Pilot sanarak is bas vurusunda bulunuyorlar ve sonra mulakatda aynen geri gönderiliyorlar. Bir Kaptan olarak yaziyorum Bunu iyi anlamaya calsin! Pilotluk meslegi bir gönül isidir ve gercekten yürekden her türlü zorluguna katlana bilmek demektir! Eger her internete girdiginde bir ucagin Cockpit icinden cekilmis videyolarini izlemiyorsan,bir tur ucus icin saatlerce bekliyemiyorsan,Her Pilotu ayni seviyede göremiyorsan yani ister Cessna ister Boeing 747 pilotu olsun Pilot pilotdur diyemiyorsan, Sen Pilot olamazsin,O uniformanin havasina kapilipta Pilot olabilecegini sanma, eger gercekten cok zenginsen kesin olursun FO. ama asla Kaptan olamazsin. Yani birakin su is bulamiyoruz sacmaligini da calsin ucus saati doldurun! Bos hayaller pesinden kosmayin.. 9
    • Tatar Ramazan 10 Nisan 2014, Perşembe 19:05:40 1-Kendini pilot sanan ne demek SHGM nin verdiği lisansa sahipsen pilotsundur.Egon tavan yapmış klasik Türk kaptanı sen ilk uçmaya başladığında mükemmeldin değil mi? 2-Devrelerini ve devrelerinin çocuklarını işe alırken bu yazdıklarını hiç dikkate almıyorsun "hoş geldin oğlum sen falanın oğlusun değil mi ben kaptan amcan ama burada hocam diyeceksin" karşılama aynen bu birebir şahit olduğum olaydır. 3-Çalışın diyorsun kaptan amca nerede çalışacak adam senin devrelerinden ve devrelerinin çocuklarından sıra gelmiyor ki ! 1
    • öyle mi 10 Nisan 2014, Perşembe 23:00:54 inşallah seninle bir yerde karşılaşırız..bir şekilde allah büyük 0
    • GERÇEK PİLOT 11 Nisan 2014, Cuma 09:29:02 Tatar ramazan arkadaşım , senin dediklerine %100 katılıyorum , ve bu süreçten sancılıda olsa geçtim , Devrem aşağı devrem yukarı bıktım bunların devrecilik anlayışından . bu sektörde baban yda babanın devresi yoksa bir enerji sarfedeceğin yerde üç enerji sarfetmen gerekiyor maalesef:) 0
    • Gurbetci Pilot 11 Nisan 2014, Cuma 11:46:41 Sayin Kaptan sizin tuzunuz kuru ve guzel nasihatlar verionuz.Turk insanina kenid ulkesinde cifte standart uygulandiginida bilionuzmu.Lutfen bir su Sun expresi arastirin Turk Pilotlardan bunlar universite istiolar acab bu Hollanda Stella ucus okulundan Sun eksprese giren pilotlarin hangisinin univeriste diplomasi var,benim bildigim kadar hepside orta okul diplomasi var.bilginize 0
    • gerçek pilot'a 11 Nisan 2014, Cuma 12:27:25 sende ne ego varmış öyle keşke senin gibiler bu mesleğe gönül vermeseydi ortam bu kadar gerilmezdi. 0
  • Anlayın Artık 10 Nisan 2014, Perşembe 16:29:59 Yahu hala bıkmadan usanmadan aynı hikaye,utanmıyorlarda bunca issiz pilot gezerken ortada.Türkiyede pilot acıgı yooooooookkkkkkkkkk.Anlayana!! 1
  • iPhone Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 15:10:39 Hmmm demek 6bin pilota ihtiyaç var,yaz kızım; İelts 7.5 olsun,en az yüksek lisans olsun,yaşıııdaa 1990 doğumlu olsun hadi,bide amuda kalkıp yürüyebilsin,birdeee kokpitte analarına sövüldüğünde seslerini çıkarmasınlar...bunlar yoksa içerden sağlam bir tanıdık olsun... 1
  • İşsizlere 10 Nisan 2014, Perşembe 15:04:26 Haber www.dunya.com sitesinden Kezban Karaboğa hanım kalem almış. Adresi [email protected] 0
  • iPhone Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 14:35:55 Hiç tanımadığı olmadığı halde ben niye havayolundayım diyen arkadaş; ben hatayı kendimde aramaya çalıştım ama beceremedim. Birazda sen yardımcı ol bize nerede hata yapıyoruz diye. Olaya bir ev parası yatırdım, kusura bakma üstüne birde 32000€ bayılamam. Adamlar FO koltuğunu bile satıyorlar, sonra da kolay gelsin diyorlar. Ha bu arada Kuzey ve Güney Amerika'da pilot avına çıkıyorlar. Bu memlekette Türk pilot olacağına, git sahra Çölü'nde kutup ayısına yarenlik eden bedevi ol daha iyi. Senden kaç boncuğum eksik bilmiyorum ama Level 6 yım ve muhtemelen senden çok uçuş tecrübem var. Girdiysen otur oturduğun yerde, millete gereksiz yere voltaj verme. 1
    • Gurbetci Pilot 10 Nisan 2014, Perşembe 15:09:35 Sayin kardesim oncelikle hepinize RABBIM hayirli kapilar acsin.Gelelim sizin yazdiklariniza.Sizin icao level 6 varmis sanirimi bunu Tr de aldiniz yani burda Hollanda'da olsa sanirim level 3.Cok ucus saatlernizin olmasi iyi bir pilot anlamina gelemez 2 acin live atc netini ve LTBA ATC i dineyin Ingilizceyi Turkce gibi konusuyolar.Peki adamlar ta Izlanda norvec'den Turkiyede is bulabiliolarda sirketler sizin burnunuzun dibinde siz neden bulamionuz bu soruyu sizden baska kimse dogru yanitlayamaz.Sanirim biraz daha cok caba sarf etseniz is aranmakda ve tutumunuzu degistirirseniz bence sizlerde bir yerlere gelirsiniz,saygilarla. 2
  • iPhone Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 14:35:47 Arkadaslar bastan is garantili bir okul olmadigi surece uzak durun bence benden size tavsiye... 0
  • Torpil 10 Nisan 2014, Perşembe 14:21:32 Torpili olana herdaim heryerde iş var. 2
  • iş bulmak 10 Nisan 2014, Perşembe 13:33:27 arkadaşlar, işe mi girmek istiyorsunuz? (torpilsizler için konuşuyorum) 1. ingilizcenizi bi geliştirin önce. toefl'dan 90 almadan bi yere başvurmayı düşünmeyin 2. ingilizce konuşma becerinizi yüksek seviyeye çıkarın. adamın karşısında eee... well.... heööö.. aymm!!! diye kalmayın. 3. teorik bilginizi daima güncel tutun. 4. ingilizceniz iyi olsun demiş miydim? 5. bir de artis olmayın. crm bu olayın kilit noktası. gidip mülakatta ben her şeyi biliyorum, kanatsız da uçarım vs. triplerine girerseniz ne olduğunu anlayamadan elenirsiniz. 6. son olarak ingilizceniz çok iyi olsun. 0
  • Boing 10 Nisan 2014, Perşembe 13:32:12 İhtiyaç kaptan pilot tarafında, tüm dünyanın ihtiyacı var, yakında işsiz arkadaşlara da fırsat doğacaktır. Boeing hesaplamaları önümüzdeki 20 yılda 500000 havayolu pilotu ihtiyacı öngörüyor, mevcut sayıya ek olarak. THY icraatleri, dünyadan kopuk. Kendi yetiştirdiği FO ya 90000 euro borç çıkarıyor sağ koltuğa oturtunca. Mesai şartlarına saldırıyor, maaşlar dünya skalasına göre kur farkından çok eridi. Elbet gerçekleri görecekler, umarım çok geç olmaz. 0
  • BOŞ HABERLER 10 Nisan 2014, Perşembe 13:27:47 Bu habeler anca uçuş okullarına hizmet ediyor.Realiteye bakalım.Uçuş okulundan mezun gençlere DLR sınavı diyerek CRM diyerek onlarca engel çıkartılırken yunan pilotu sınavsız işe alan yabancı sempatizanı şirketlerimiz oldukça bunların tamamı asparagas. 0
  • ... 10 Nisan 2014, Perşembe 13:09:49 Palavra.İhtiyacı olan bundan sonra kendi pilotunu kendi yetiştirsin. 0
    • İş 10 Nisan 2014, Perşembe 13:46:22 Katılıyorum. Yaş oldu 34. Okullar almıyor, bankalar almıyor. Tek çare köyümde çoban olmak. Genç arkadaşlara tavsiyem iş bulmak büyük sıkıntı. Özellikle de yaş ilerleyince insan daha da sıkıntı yapıyor. 0
  • DOĞRU SÖZ! 10 Nisan 2014, Perşembe 13:07:11 ''peki maaşları nasıl düşürecekler? Maaşları düşürmenin yolu geniş bir işsiz pilot havuzu yaratarak olur. Pilot ihtiyacı yok değil ama kimse kapışılmıyor nedense herkes kapışılacağını düşünüyor. O ATPL lisansı bir anlam ifade etmez, bir önkoşuldur.'' NOKTA!! Sayın dilimizde tüy bitti ( 10 Nisan 2014, Perşembe 12:06:43 ) Ne kadar doğru ve güzel özetlemişsiniz... Aman Reklamasyona dikkat! 0
  • Android Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 12:59:29 Ben niye tanidigim hic kimse olmadan thyde pilotum? Hatayi kendinizde arayin birakin elestirmeyi 9
    • Sayı 10 Nisan 2014, Perşembe 13:11:37 Bir tek ben işsiz olsam dediğinize hak vereceğim. Ama işsiz pilot sayısı sayısı 700 civarında. 1
    • uzaylımısın 10 Nisan 2014, Perşembe 13:28:12 kardeş sen nerede yaşıyorsun? şimdi sana göre bu kadar insan yalan söylüyor öylemi? veya bu kadar insan hasbel kader uçuş okullarını bitirmişler sen ve senin gibiler sırf kabiliyet doğmuşsunuz öylemi? 1
    • Android Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 23:16:14 Belkide sen Android olduğundandır :=)) 0
  • iPhone Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 12:53:16 uçuş okulları derneği mi sponsor oluyor bu haberlere? 0
  • iPhone Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 12:50:20 Peki ya 600 işsiz pilot?ucus okullarına reklam olsun diye milleti borç batağına sokmayın. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 12:14:57 Il bulamayanlar Kabin memuru alınıyor ona başvursun içeriden dikey geçiş felan yaparsınız pilotluğa.. 0
  • Dilimizde tüy bitti 10 Nisan 2014, Perşembe 12:06:43 Reklam endüstrisini çok hafife alıyorsunuz sonu da bu oluyor. Zaman buldukça yazmaya çalıştım ama halen millet harıl harıl pilot olmaya çalışıyor çuvalla para verip. Los angeles a roadshow açmak muhteşem bir relam manevrasıdır. Selfie den tutun kobe ye messi ye kadar. Havayollarının önemli dertlerinin başında maaşlar gelir. Örneğin yakıttan düşük vergili devlet desteği alınmaktadır ve sorun teşkil etmez peki maaşkarı nasıl düşürecekler? Maaşları düşürmenin yolu geniş bir işsiz pilot havuzu yaratarak olur. Pilot ihtiyacı yok değil ama kimse kapışılmıyor nedense herkes kapışılacağını düşünüyor. Yeterli olmayan birçok insan bu işe gönül veriyor ve işsiz kalıyor. O ATPL lisansı bir anlam ifade etmez, bir önkoşuldur. Boy kilo endeksi gibi. Siz kendinizi ekstra geliştireceksiniz başka türlü alınmazsınız. Hiçbir şirketin size ihtiyacı yok bunu lütfen kafanıza yazın artık. Kendinizi onlara satacak olan sizlersiniz. Hemen gidin yetiştirilmek üzere 2. pilot a başvurun yeterli misiniz öğrenin!.. 0
  • hadi canım 10 Nisan 2014, Perşembe 12:04:26 yabancı pilot sınırlamasını bizim şirketler yanlış yerden dinlemişler galiba sunexpress hollanda da okulla anlaşıyor adamlar mezun olup hemen buraya geliyorlar ama lafa gelince türk kalmadı yapacak bir şey yok arkadaş millet napsın artık her şeyini satım buralara kayıt oldu kendisini de mi artık satsın yazık 0
  • Öğr.PLT 10 Nisan 2014, Perşembe 11:57:08 THY gibi bir kurumun, her aldığı pilotu lufthansanın onaylaması tam bir saçmalık. Bizim bu değerlendirmeyi yapabilecek Türk psikologlarımız, uzmanlarımız var. Dlr almanyadan Türkiyeye getirildi, başımıza Dlr2 çıktı, almanlar peşimizden geldi. İşssiz ATPL pilot sayısının gerçekci hali nedir? Bu 600 sayısının içerisinde yeni mezun olmuş, askerde olan, bu işi yapmaktan vazgeçen, bir süre kendine zaman ayırmak isteyen arkadaşlar da var. Umarım yakın zamanda bu sayı araştırılır ve tarafımıza bilgilendime yapılır. 1
  • iPhone Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 11:53:15 Ucus okullarının reklamını yapmış.suan işsiz pilot sayısı 750 bunların 400 type eğitimli nerede açık Pegasus için asker olman lazım Thy icin cemaat den olmaz lazım. Sunexpres için Hollandalı olman lazım.bu yazılanlara inanmayın arkadaslar 1
  • Android Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 11:44:08 Milleti galyana getirip uçus okullarına hücum ettirmek için çıkmış haber. Pilot açığı falan hikaye. O kadar gençleri havacılık sektörü için sevdirmeye çalışıyorsunuz (sözde) ama her türlü engeli de koyuyorsunuz. Bu ne perhiz bu ne..... dönem dönem çıkan haberlerin aynısı. Saygılar. 0
    • aynen 10 Nisan 2014, Perşembe 13:09:17 mezunlardan biriyim ve özel uçuş okullarında okuduğun süreden çok şirketlerin kapısında sıra bekliyorsun. Yok o sınavına gir, yok su sınavdan sonuç getir. Yılda 1 kez girme hakkın var kimisine ve git 1 yıl daha bekle... İşin tadı tuzu kaçtı. İşsizlik hat safhada.. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 11:02:11 Asparagas Haber; Pilot acigi falan yok, Thy'nin sinavlarini gecen Turk yok. Adi Turk hava yollari ama Almanlar ise aliyor bizi Dlr1-2 diye. Pegasusa gittik 30 bin euro ver ama fo fazlamiz var alamayabiliriz dediler, onurda oyle. Nerede bu pilot acigi. Thy'ye giren yabanci pilotlarin haddi hesabi yok her baska bir ulke roadshow aciyor. Makina Muhendisi ielts;6.5 sonra diyorlar yetersizsiniz diye millet yetersiz falan degiliz arkadasim. 0
    • uygulama 10 Nisan 2014, Perşembe 13:12:37 Toeic, toelf, dlr, mollymwak, ielts vs vsb sınavları derken... Ya gözleri ya psikolojiyi bozacaksın desene 0
  • Android Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 10:58:29 Tipli issiz 0
  • iPhone Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 10:44:09 su ielts 6 ya insin ya . yok abi adamlar 6bucuk falan vermiolar yok cimri herifler 0
    • Kafa kıyak. 10 Nisan 2014, Perşembe 10:47:32 Sabah sabah ne içtin sen. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 10:42:37 icli pilot hadi bakalim gelsin gene ic karatici yorumlar sirasiyla:)) klasik etiketler "" yandas, torpil, issiz pilot,birbirine giydirme, sen once bla bla bla, lise mezunlarini nie almiosunuz, bu ise girerken lise mezunlarinin alinmadini bilmiyormuydun, bla bla yaparken aklin neredeydi"" falann filan. bu aksam toplu okuycam yorumlari patlamis misirim ve kolamla 0
  • Tatar Ramazan 10 Nisan 2014, Perşembe 10:41:27 Pilot açığı var haberleri yapıp millete evlerini arabalarını boş yere sattırmayın,kredi çektirip borç batağına sürüklemeyin lütfen. Buradan pilot olmak isteyen arkadaşlara sesleniyorum ; eğer arkanızda bir telefonla sizi işe aldıracak bir amcanız (bu sektörde torpilin adı amcadır) yoksa kesinlikle paranızı boşa harcamayın, kredi çekip borçlanmayın yazık edersiniz kendinize. Şu anda 700-800 civarı ATPL lisanslı işsiz pilot var. İş bulamıyorlar. Anlayacağınız pilot açığı falan YOK. 0
  • Yuh 10 Nisan 2014, Perşembe 10:30:41 Ben neden 3 yıldır işsizim. Ve benim gibi 600'e yakın insan neden işsiz. Hani belki benim "tahtalarım" eksik. Bu 599'a ne oluyor? Matematik Mühendisi MSc.İşsiz Yerli Pilot Muhittin (TOEFL>= 79) LEVEL 5 1
    • Enteresan 10 Nisan 2014, Perşembe 10:42:11 Abi gerçekten sen nasıl bukadar zamandır işsizsin bende onu anlayamadım!!! 2
    • Type rating 10 Nisan 2014, Perşembe 10:44:48 Bende tip yok. Airport'un bir haberinde tipli bir arkadaş 3 yıldır işsizmiş. 0
  • Reklamlar 10 Nisan 2014, Perşembe 10:30:38 Reklamlarrrr, boyle bir durum yok ve issiz pilot sayisi gun gectikce artiyor, sirketlerin TURK pilotlara ozellikle yaptigi elemeleri arastirmanizi tavsiye ederim. Bu hic adil degil. 0
    • çok haklısın 10 Nisan 2014, Perşembe 11:55:41 tipte 4000-5000 line uçuşu, İngilizce seviyesi level 6 olanları bile sudan bahanelerle eliyorlar. 0
  • Her yer yabancı... 10 Nisan 2014, Perşembe 10:23:16 SHGM'nün yabancı kısıtlaması tam olarak nedir bilmiyorum ama THY ve Sunexpress başta olmak üzere heryer yabancı pilot kaynarken yabancı pilot kısıtlamasından söz etmenin doğru olmadığını düşünüyorum. Eğer varsa bile bu kısıtlamayı bir şekilde deliyorlar. 0
  • ılk once 10 Nisan 2014, Perşembe 10:19:46 ilk once dısarıda kı ıssız pılotları ıse sokun ondan sonra deyınkı 10 yılda 6000 pilota ıhtıyacımız var. eger o ıssız arkadasları ıse sokarsanız, benım bıldıgım kadarıyla sayıları 500 un uzerınde 5500 pilota ıhtıyac duyacaksınız. 1
  • Android Uygulaması 10 Nisan 2014, Perşembe 10:19:40 Sayın Airport haber editörleri şu haberin altına iş arayan işsiz pilot sayısını da ilave etseydiniz de son durumu bilseydik. 0
  • İsim / Rumuz 10 Nisan 2014, Perşembe 10:10:55 Allah askına shgmnin yabancı pilot sınırlaması işliyormu.hangi şirket bu kurala uyuyo söylermisiniz 1
    • Misafir 10 Nisan 2014, Perşembe 10:49:20 Bir tek SHGM'nin kendisi uyuyormuş. 0