50 eğitmen pilot göreve dönüyor

    Çok beğenilenler

  • sizma! 30 Ağustos 2017, Çarşamba 14:48:43 Türkiye de ne zaman "en guvendiginiz kurum" anketi olsa TSK uzak ara 1.çikardi.Bizde mutlu olur "harici ve dshili "duşmana karsi kendimizi guvende hissederdik.Ilk once balyoz,ergenekon,atabeyler,sarikuz,ayişigi,atabeyler..vs.ile tsk dagitildi..Sonra 15 temmuz rezilligi..bir ordu nasil olurda kendi icinde bu kadar hain barindiriyor ve de ilk saydigim kumpas olduguna inanilan olaylarda kendini koruyamiyor.Kendini koruyamayan bir ordu bizi (TURKIYE CUMHURIYETINI) nasil koruyacak.. O nedenle boyle paylatif tedbirlerle yok pakistan dan ogretmen f16 pilotu getirelim yok hava yollarinda uçan pilotlari yeniden orduya alalim (Onlardan donenlerden Fetoşcu olanlari nasil tespit edeceksiniz).. vs tedbirlerle uçak sayisina gore 1.5 olmasi gereken pilot sayisi 0.4 olmasi çok buyuk bir sorun oldugunu gosteriyor. Onerim şu..1.000 e yakin işsiz ATPL frozen lisansl pilot oldugu soyleniyor.Bunlardan ve hava yollarinda ,hava taksilya erde,uçus okullarinda olan ve işinden memnun olmayan ya da askeri pilot olmak isteyen 25-27 yaş ,universite mezunu,guvenlik soruşturmasindan geçen ,ingilizce seviyesi "level 4 " duzeyinde olan saglik raporu alabilen gençlerimizden ihtiyaç kadari egitime alinabilir.bu çocuklar zaten(erkek olanlar)6 ay askerlik yapmişlardir.uçus okullari da yaklaşik 2 yil surmekte 4 ya da 5 yil universite okumasi ile birlikte 6.5yil (harp okulu icin hemen atlarlar da klavye bilirkişikeri de) 2 yilda pilot mu olunur diye sen harp okulunda 4 senenin tamamininda uçus mu yapiyorsun? diye sorarlar..2-3 ay bir temel askerlik egitimine alinir oradan diger prosudurler uygulanir temel jet egitimi ve hangi uçak tipine ihtiyaç varsa o tipe egitime verilir.başarili olanlarla (artik soźlesmeli subay olarak mi ) filolarda goreve başlar.. Boylece hem bu kadar egitim almis işgucune istihdam yaratilmiş ve en onemlisi de bu açik kapatilmiş olur. 5
    • Rwy35 30 Ağustos 2017, Çarşamba 14:58:17 Cok haklisin dostum. Hep masaya koyduklari 4 yillik askeri okul tezini gorduk. 4 yillik dedikleri adamlar bir sekilde aradan kacip devleti sirtindan vurdu. Kesinlikle bu oneri desteklenmeli. 4
    • Bos 30 Ağustos 2017, Çarşamba 15:00:32 Nasil bos bi yazidir bu boyle 1 dkda planlayip yaptigin plani hemen uygulamaya sokalim 9
    • boş a cevap... 30 Ağustos 2017, Çarşamba 16:12:32 Guzel bir isim bulmussun.. Dogru 1dk.da yazdim.25 yil +1dakika. Aklin ermiyorsa sus.susmakta bir erdemdir.aklin eriyorsa yapilacaklari soyle..bizim burda yazdiklarimizi uygulayacak halleri yok zaten.burasi bir platform bizde goruslerimizi yaziyoruz.bilgiye dayali gorusun varsa yaz bilgilenelim boş yazacaksan ..yeteri kadar boş konusan var zaten..vakit alma. 5
  • B737 30 Ağustos 2017, Çarşamba 17:08:00 Bütün sivil havacılıktaki askerleri temizlesinler daha iyi olur. Hala burada komutancılık oynayanları, 3 senede kaptan olup p4'e kötü koşullarda sen uç diyenleri, şunu yanlış yapıyorsun deyince ben kaç yıl f16 da uçtum biliyormusun diyenleri, sivil ama babası asker olup ta aynı mantaliteyi taşıyanları temizlemeden türk sivil havacılığının kaza kırım oranı maalesef düşmez. Nereden mi biliyorum sadece kaza raporlarını okumanız yeterli. Dünyadaki hava kuvvetlerinde ve sivil havacılığında kaza kırım oranı en yüksek ülkelerin başında neden Türkiye geliyor acaba? 27
    • kpt 30 Ağustos 2017, Çarşamba 18:43:52 Asker kökenliyim. 20 yıldır THY deyim. 10 yıl F/0 luk yaptıktan sonra kaptan oldum. Oğlumda dediğin gibi sivil kökenli o da kaptan ve yukarda terbiye ve etik dışı yazdıklarına karşılık sana hiç bir şey söylemiyor, sana sadece acıyorum.( Sanırım editörümüz senin yazdıklarına sansüs koymadığına göre benimkini de yayınlar) 3
    • C 30 Ağustos 2017, Çarşamba 18:46:06 İyi küskü yemişsin sen 1
    • F/O 30 Ağustos 2017, Çarşamba 18:52:13 Hocam sizin sivil ekiptete gram rajon yok. Zabıta gibisiniz maalesef.. 1
    • Sefil misin? 30 Ağustos 2017, Çarşamba 19:19:07 Kötü havada kumandayı p4'e verirler dedin ya orda koparttın bizi birader, allahta seni güldürsün:))) Bu arada bu yazdığın hikaye asker kökenli pilotlara yakıştırabileceğin en son hikayedir, haddini bilmeni tavsiye ederim... 3
    • flyby 30 Ağustos 2017, Çarşamba 23:07:00 bakınız Pegasus. neden THY o kadar saçma sapan olay yaşıyorken eski askeri pilotlara teslim edilmiş pegasus'ta böyle olaylar olmuyor. Sivil uçuş okullarının ticarethane mantığıyla pilot yetiştirmesiyle ilgili olabilir mi acaba? bahsettiğin şirketteki torpille bi yerlere gelmiş, uçuş emniyetini umursamayan yöneticilerin yönetim politikalarının direkt ve dolaylı sonuçları olabilir mi acaba? lütfen bu gereksiz muhabbetleri bırakın da artık biraz daha akla ve mantığa uygun çözümler peşinde koşun. burada herkesin fikrini beyan edebilmesi boş keseden sallanacağı anlamına gelmiyor. 0
    • Kışlaya marş 30 Ağustos 2017, Çarşamba 23:35:47 Khk gercekten tam isabet..yetkililerin ellerine saglık..bence asker pilotcuklar sivil havacılıga almamalılar..bu şekilde sivil havacılık asla gelişmez..devrem ayakları ile ancak yerinde sayarsın..hav komdan saglık sebebi ve olga yenge sebebi ile line a kacanların hepsi tekrar araştırılmalı...usulsüzlük yapanların derhal lisansları iptal edilmeli..lafa gelince tüyü bitmemiş yetim hakkı diye ahkam kesen gahramanları görelim bakalım.. 2
    • rajon? 31 Ağustos 2017, Perşembe 00:08:33 atılan cevaplarda gördüğümüz kadarıyla askeri kökenliler rajjon kesmeyi iyi bilirler. katılıyorum. fakat uçağa rajjon kesemedikleri için rutin dışı en ufak bir şeyde f16cısından f4cüsüne tankerden nakliyeye, hepsi değil fakat çoğunluğunun rajjonu dağılıverir.elleri ayaklarına dolanır...ingilizceyi bırak türkçeyi unuturlar... uçak bunlara rajjon kesmeye başlar. peki nolur? hayat kurtaran p4 duruma el koyar ;) rajjonunuzu sevsinler. sonra da o p4ün kuyusunu kazmak için bütün uçuş açık ararlar... 4
    • B737 31 Ağustos 2017, Perşembe 00:14:37 Havacılık rajonla olmuyor. Kitaplar ve kurallar ile oluyor. Fazla kurtlar vadisi izlemişsiniz. Bu arada oran olarak sürekli azalıyorsunuz. Çok yakın gelecekte bir khk çıkarsa şaşırmayın. 1
    • Saf 01 Eylül 2017, Cuma 01:42:10 Ya sen bu yazdıklarına inanıyomusun kıt zeka güldüm sadece sana yazıkkkk ezik p4 0
  • Tüm yorumlar

  • A 320 03 Eylül 2017, Pazar 07:24:01 ci.yazmış sin,yazabildigin kadar amma...............! 0
  • düşün, 02 Eylül 2017, Cumartesi 17:09:59 sendeki o beyincikle de ancak mezun olduğun okul bitirilir ve ait olduğun yerde yaşanır. baştaki harfler ise senin gibiler için kullanılmıştır.bilgine.aklıma gelmisken yazayım dedim.genç. Daha hayatta öğreneceğim çok ama çok şey var.hadi işine............ 0
  • FETO cu F16 02 Eylül 2017, Cumartesi 06:39:33 FETO cu F16 ne is yapiyor? FETO cu F16 Geri alsinlar 0
  • kpt bey, 01 Eylül 2017, Cuma 16:03:25 yazdığın gibi baba-oğul bu mesleği icra ediyormusunuz.Guzelde bu meslek hep asker ve çocuklarına ait olmamali. . 0
    • Beddua 01 Eylül 2017, Cuma 23:49:17 Yazıklar olsun hepsine..kendi bebelerine yer açmak için hakeden kaç cevheri elediler bunlar..ama ah yerde kalmıyor gün gelir hak yiyenden misli misli çıkar ve cıkıyorda.. 0
  • A320 31 Ağustos 2017, Perşembe 22:47:00 Turkiye'nin en buyuk ozel havayolunda sivil kaynakli F/o olarak ucmaktayim. Bu konu ile ilgili haberi ilk okudugumda yorum yapmaktan imtina etmistim. Ancak bu ve buna benzer diger haberlerin altinda yapilan yorumlari gordukten sonra 1-2 kelam etme ihtiyaci duydum. Herseyden once bu kadar sig insanin bir arada olabilecegine inanasim gelmiyor. Burada bu insanlari rencide edici ve olumsuz yorum yapanlarin bizim sektorumuzden bile olduguna inanmak istemiyorum. Cunku bir insanin bu kadar alcalabilecegini dusunmek midemi bulandiriyor. Yahu arkadaslar sizde hic insaf vicdan yokmu. Sanki 15 temmuzda hain kalkismaya bu insalar canak tutmus gibi icinizdeki kini pisligi nasil buralara kusmaya cesaret ediyorsunuz. Devletimizi bu duruma dusurenlere hicmi bir lafiniz yok. Bu insanlarin sucu gunahi ne. Ayrica bu KHK benzeri adina kanun diyemeyecegim ancak orta afrika dikta rejimlerinde gorebileceginiz tehditvari SEY ile insanlarin hayatlari ile oynanmasina nasil alkis tutabiliyorsunuz. Bu gun bu insanlara yapilanin yarin size bize farkli sekilde yapilmayacaginin garantisi nedir? Bugun bu adaletsizlige alkis tuttugunuzda yarin size yapilan adaletsizlige ses cikartacak kimseyi bulamayacaginizin farkinda degilmisiniz. En basit haliyle bu yapilan is hukuksuzdur. Devlet ciddiyeti ile hic bir sekilde ortusmeyecek sekilde resmen orman kanunu isletmesidir. Devlet'in resmen bir mafya gibi davranmasidir. Oyle bir devlet dusununki kendi milletine mensup sucsuz gunahsiz insanlari hayatlari ile oynamakla tehdit ederek istedigini yaptirtiyor. Eger su anda savas varsa milli seferberlik ilan edin hep beraber gidelim. Ama eger yoksa kimsenin bu insanlara boyle bir dayatma yapmaya hakki yoktur. Olayin sadece para pul oldugunu dusunene sig alt sig'lara emin ol bu insanlar paraya pul'a coktan doymus insanlar ama Bu abilerimin hocalarimin kaptanlariminda bir ailesi bir duzeni var en basitinden arkadas okullar aciliyor insanlar cocuklarini bir okula kaydettirdi bir duzen kurdu . 15-20 gunde tum duzeni bozup gitmeyi kolaymi zannediyorsunuz. Ayip yahu ayip Eminim ki uzerine vazife dusen tum kaptanlarim vazifelerini en iyi sekilde yerine getirecektir ancak umarim bu hukuksuz uygulama en kisa surede yargidan doner ve aramizdan gecici olarak ayrilmak zorunda kalacak olan kaptanlarimiz aramiza donerler. 1
    • Hatırlatma! 01 Eylül 2017, Cuma 23:32:14 Söz konusu vatansa gerisi teferruattır... 0
  • Dönenler.. 31 Ağustos 2017, Perşembe 22:12:06 Türk semalarini koruyan emekli ve su anda ucan pilotlarimiza selam olsun..Kiskanilmak güzel birsey .. Yorumlardanda belli oluyor..Herkes pilot olabilir ama savas pilotu asla o ayri bir yetenektir... 0
    • Herkes 01 Eylül 2017, Cuma 18:48:56 Herkes savaş pilotu olamaz, siz olmuşsunuz, haydin şimdi savaş pilotluğuna o zaman. bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu! çok değerliyse niye bırakıyorsun! ha yok geldiysen de vik vik etme 5
  • Sivil F/O 31 Ağustos 2017, Perşembe 16:33:30 Sivilden yetisme bir fo yum. Ucagi kurtaran p4 hikayelerini uzulerek okudum. Sivil ya da askeri kokenli kaptanlarda oldugu gibi folarda da insan faktoru mevcut. Bu faktorlerden bagimsiz senelerce kaptanlik yapmis pilotlarimizin arkasindan hem de kamusal bir ortamda yapilan bu ilkel ve sig yorumlari okudukca icim kan agliyor. Kinadiginiz, kotu havada kumandayi foya verdigini iddia ettiginiz kaptanlar ancak hayal urununden ibaret olup muhtemel gelecekteki davranislarinizin aciga vurumundan ibaret. Kendi isinizi duzgun yapmak yaninizdaki kaptani asiste etmeyi de iceriyor. Goreviniz Isterlerse herhangi bir sirketin baspilotu olsunlar, kaptanin olmasi gereken seviyedeki egosunu incitmeden arkadaki yolcularla beraber emniyetli operasyon gerceklestirmek. Gelip burada devede kulak ucus saatinizle ben oldum demek sadece sizi uzer. Herkese emniyetli ucuslar. 0
  • Sivil yolcu 31 Ağustos 2017, Perşembe 15:53:48 Asker pilotlar hakkında yazanlar neden bu kadar sinirli? Haber sivil uçaklarla ilgili değil ki, siz F-16 uçurabiliyor musunuz ondan haber verin. Şanlı ordumuz F-16 pilotu bulamayacak kadar zor duruma düşürülmüş. Değerli subaylarımız balyoz malyoz diye sudan sebeplerle biçilmiş. Asıl konu bu 4
    • Doğru Söz 01 Eylül 2017, Cuma 03:46:38 Hakkikatten Çok doğru yazmışsınız tebrik ederim. Perşembenin gelişi çarşambadan bellidir derler CHP li bir vekil meclisde dediki bu hava kuvvetlerinde sıra dışı gelişmeler ihraçlar olmakta bunun sebebi nedir araştırılsın dedi: cevaben böyle bir şey yok rutin olması gereken dendi. Bir insanı sen evlendiğin kişiyle evlilik öncesinde evlilik dışı ilişki yaşıyorsun (nişanlısıyla) diyerek ahlaksız yaşamı bahane göstererek ordudan attılar. Kimse sen ne saçmalıyorsun demedi ama atan ahlaksızların amacı farklıydı o zamanlar kralın çıplak olduğunu görüp söylemeyenler şimdi kral çıplak diyorlar. Bende şimdi diyorumki sivil asker kim varsa temiz her ATPL sahibini hava kuvvetleri kabul etmeli bir mülakat yapıp uçurabildiği her konumda değerlendirmelidir. Bu hava kuvvetlerinde sadece F-16 yok. T-41 de hoca olarak F-16 pilotu uçuruyoruz F-16 lar en lazım olduğu anda yerde yatıyor. Geri gelecekler 4 yıl benimseyip işini en güzel yapmalıdır ve yapacaklardır gerekirse sivillerde çağırılmalıdır s 0
  • Sivil yolcu 31 Ağustos 2017, Perşembe 15:39:55 Asker pilotlar 0
  • emekli asker pilot 31 Ağustos 2017, Perşembe 14:25:51 toplumumuzun maneviyatının tahrip edilmiş olma derecesini aşağıdaki yorumlardan anlayabilirsiniz. 0
    • Maneviyat??? 31 Ağustos 2017, Perşembe 19:04:52 Devre arkadaşlarının çocukları askeri lise ve harp okullarından , sümüklü Pensilvanyalı adına biçilirken sesinini çıkarmadığın ve Türkiye'de kul hakkının yenilmesinde insanlar arza ulaştıklarında, zaten maneviyat bitmişti, günaydın. 0
    • Sebep 01 Eylül 2017, Cuma 00:44:05 Tüm tsk da yaşanan bu zillet sizin o sümüklülerin heybelerini taşımanızdan kaynaklanmısın kardeşşşş 0
  • Yani 31 Ağustos 2017, Perşembe 13:35:44 Bu ülkede askerlerden kurtulma çabaları sonucu devlet Fetönün kucağına oturdu, bilmem hatırlatmaya gerek var mı? Herkes aklını başına alsın, en büyük erdem kendini bilmek, herşeyi bilmek değil... 1
    • Yanlış 31 Ağustos 2017, Perşembe 19:13:37 Emekli general Fuat Doğu sayesinde NATO Gladio su olan sümüklü FETOŞ, 1974 itibari ile devlette kök salmaya başladı. Bkz.Komünizm ile Mücadele dernekleri.Devlet dışarıda bir düşman ile mücadele ettıgini zannederken , bu devlet destekli UR , kendi içerisinde her yere yayıldı ve kendinden olmayan her şeyi yok etti. 1
  • Pakistan Savunma 31 Ağustos 2017, Perşembe 11:10:05 Yetkililer, Amerikanin egitmen gonderme yasagi haberine yaniltici ve yanlis demisler. Ya birileri askerlerden kurtulmanin yolunu bulmus ya da fazla pilotlari boyle postaliyorlar. Cok alengerli gunler yakindir. Umarim sirket icin hayirlisi olur. Inanmayan (Resmi) Pakistan Savunma twitter hesabini kontrol edebilir. 0
  • YOLCU 31 Ağustos 2017, Perşembe 10:11:35 Hala bitmedi şu asker sivil kavgası ; ne geri zekali bir milletiz ..hala bunun bir asker sivil olayı olmadığıni , BİR EGO problemi olduğunu kavrayamayan ; sosyolojik travma içinde olan bir milletiz.. Yazıklar olsun size 0
  • alooo 31 Ağustos 2017, Perşembe 09:47:27 alooo hani sıraya girmişti sivil askerler!!!! ne oldu para daha mı tatlı geldi? show yapmayın haydi gazlayın ! 0
  • Vatan için seve seve 31 Ağustos 2017, Perşembe 09:45:32 Sivil kökenli arkadaşlara ne oluyo anlamış değilim! Bu kadar mı fesatsınız!!jette uçmak hakkında en ufak bir bilginizvar mı? Ya da yeteneğiniz?? Tabiki yok!Biz vatanımız için seve seve döneriz de verilen haklar elimizden alınıyor, 4 sene ailelerimizle ayrı,çocuklarımıza hasret kalmanın derdi,ev alıp borçlanmış arkadaşlarımızın borçlarının derdi sizi mi gerdi???? Biraz insan olmanızı tavsiye ederim!!! 1
    • Seve seve 31 Ağustos 2017, Perşembe 12:36:08 Abi 50 takla atıyonuz 1 senedir. Yetenek kısmınıda fazlasıyla gördük. Gazla olmuyor bu işler 1
  • Hepsi mi? 31 Ağustos 2017, Perşembe 09:17:21 Ben simdiye kadar ne kadar asker kokenli pilot tanidiysam hepsi hoca, hepsi atis birincisi, hepsi solo turk, hepsi Turk yildizi, hangi birini alacaklar acaba?:)))) 2
    • Hepsinden bir fazla 31 Ağustos 2017, Perşembe 13:58:57 Sen türk hava kuvvetlerini tanıyamamışsın. Size tanıtmak için çaba sarfedenlere de kızıyorum. Biz savaş pilotları sadece görevimizi yaparız 2
    • hepsindene cvp 31 Ağustos 2017, Perşembe 15:42:09 hee sizi herkes iyi tanıyor..hav komda kırılmadık tayyare bırakmadınız..sivile geçtiniz en büyük kaza kırımları yaptınız...eee daha ne tanıyacak bu millet..sonuç hava civacısınız..gidin jetinizde uçun..sizin devriniz kapandı 2
    • Kaptan cocuklari 31 Ağustos 2017, Perşembe 20:46:19 Doğru diyorsun yaşasın yorpilli kaptan çocuklarının devri:) 0
  • sergio 31 Ağustos 2017, Perşembe 07:02:35 ben böyle rezil bir topluluk görmedim arkadaş, kokpit de bari biriz diyorduk, o bile değilmiş, yüzümüze bakıp "hocam" diyen arkamızdan bu kadar kötü konuşuyorsa, bu toplumun meşhur "aile terbiyesi" yeniden sorgulamalıdır. 0
  • Hainler 31 Ağustos 2017, Perşembe 06:16:59 Burada asker ve sivil ayrımcılığı yaparak binlerce pilot ve uçuş ekibi arasına nefret tohumları akıtıyorlar.. Dayanakları yok... sadece satılmış beyinlerinde ürettikleri iftiraları kurgulayarak kamuoyuna pompalamak... Pompalasınlar bakalım nereye kadar...Türk Milleti Asker Millettir....Geçmiş geleceği gösterir... Bunu bilen emperyallerin içimizdeki maşaları da gerçekle er ya da geç karşılaşacaklardır...Bakalım o zaman klavyelerinden damlattıkları salya sümük için ne diyecekler... 0
  • F-ONALTICI.. 31 Ağustos 2017, Perşembe 00:08:37 Hızlı Trene Koyup Derhal Görev Yerlerine Göderilmelidirler..Hızlı Diyorum Çünkü.. Ne Kadar Az Asker.. O Kadar Az Problem!!!! Asker Kafası İle SİVİL HAVACALIK OLMAZZZZ..Asker Adam.. Ezik,Kompleksli,Kendini Üstün Gören,İngilizcesi Zayıf,Sivil Havacılık'ı Asker Kafası İle İFA ve İCRA ETMEYE ÇALIŞAN zihniyetin TAA kendisidir..Hazır İhtiyaçda Var.. 1 tanesi bile kalmamalı.. KENDİSİNE TİP MÜDÜRLÜKLERİNDE "ABİLERİNİN" Torpili ile YER BULMUŞ..Ona-Buna LAGALUGA EDEN.. KUYU KAZANLAR.. DERHAL Postalını Giyip.. FİLO..ya.. 4
    • Yg 31 Ağustos 2017, Perşembe 20:33:41 Bak ne dicem sana.Hatta bu haber editörüne veya yetkililere. Asker emeklisi mi yoksa sivil kökenli kaptanlamı uçmak isterler. Ama dediğim gibi harbi bir inceleme olucak.ben yg olarak hazır ve açıklayacağım ismimi. Tabi sizde hazırsanız. 0
    • Yarım Akıl 01 Eylül 2017, Cuma 01:38:46 Sen nasıl bir zekanın ürünüsün ya azıcık adamlığın varsa bu yazdıklarını bir asker pilotun yüzüne söylersin senin gibi bir yarım akıllı sefil yüzünden sivil kaynaktan gelen arkadaşlarıma düşman olmicam ama sen klavye delikanlısı ömür boyu ezik olarak devam edeceksin 0
  • F/O 30 Ağustos 2017, Çarşamba 20:20:16 Yazıklar olsun. Bir meslek grubu ancak bu kadar saçma tartışma yaşar. Adam gider gitmez ama burada yazılanları herkes okur. Ayıp. Askeri sevmeyebilirsin. Bazıları egolu da olabilir ama sivil olup egolu olan yok mu? Yani asker sivil demek yerine insan faktörü demek ve bu güzide mesleğin sorunlarını bu kadar sığ yorumlarla bu gibi mecralarda tartışmaya açmak ne demek? Asker sivile atıp tutar sivil askere ama olan güzelim mesleğe olur. Yapmayın buralarda. 1
  • Salyanız akmasın... 30 Ağustos 2017, Çarşamba 18:00:50 (Bu laflar klavye pilotcuklarınadır,diğer delikanlılar üstüne alınmasın) Beyler hiç boşuna salyanız akmasın,sivil havacılıkta 200 pilot nedir ki,çoğu Yen'i kaptan ve f/o.Yani gidip elini eteğini öpeceğiniz kişiler yine asker,o yüzden buralarda sallamadan aynaya bakın salyanızı silin,yalakalık yaptığınız kişiler kim bir öğrenin.Siz yine çalışın çabalayın o mertebeye gelmeye çalışın.Eğitim aldığınız birşeyler öğrendiğiniz hocalarınıza karşı saygılı olun.Buradan bel altı sallamakla olmaz,bel altına girerseniz o işi de sizden iyi biliriz,yarı yolda kalırsınız.Kim kimin nasıl uçtuğunu iyi biliyor o yüzden bence kendi kendinizi rezil etmeyin. 3
    • Tabur 31 Ağustos 2017, Perşembe 02:57:18 Aslan parcalari aglamayin.herkes isinin basina.haydi. 0
  • GL 30 Ağustos 2017, Çarşamba 16:52:25 askeri okula girene kadar can atiyorlar,pilot olduktan sonra sivil hava yollarına kapağı atmak için can atiyorlar.şimdide yusuf yusuf atiyorlar.........................haydi.RAP diye RAP RAP. 20
    • GL'ye 31 Ağustos 2017, Perşembe 00:48:00 İsminin baş harflerinin anlamı gibi yorum yapmışsın. Biraz düşün. Düşün diyorum ama o beyincikle ancak bu kadar düşünüp yazarsın. O askeri okula girmek kolay değil. Senin gibi beyinciğiyle düşünenleri almazlar. Bunun yanı sıra ordudan ayrılıp sivil şirketlere geçenler kanuni süresini doldurup ayrılmışlardır. Daha düne kadar sivil şirketlerin pilot ihtiyacını ordu karşılıyordu. Sen bunları bileliyecek kadar cahilsin. Onlar olmasaydı THY uçamazdı. Dediğim gibi kanuni süresini doldurup ayrılmışlardır. Senin gibi baba parasıyla ticarethaneye dönüşen uçuş okullarından bir şekilde mezun olarak pilot olmamışlardır. Olanları da görüyoruz. Daha inişte rüzgar düzeltmesinin nasıl yapılacağını dahi bilmiyorsunuz maalesef 3
    • Bekle 31 Ağustos 2017, Perşembe 08:59:04 Askerlik yaptıysan tezkere bıraksaydın. 1
    • GL ye ve bekle diyenlere: 31 Ağustos 2017, Perşembe 11:44:45 ben kısa dönem askerlik yaptım.tahsilim ise mühendis,mimar ve pilotluk dallarında.Uçuşu yaş tamamlayarak bitirdim ve emekli oldum.Işinizi tamamlayin hadi MARS MARS. isteseydim askeri okullara da çok ranhat girerdim. hadi RAP diye RAP RAP. 2
    • aklıma gelmisken, 31 Ağustos 2017, Perşembe 12:11:43 yabancı evlilikle,ordudan kaçan pilotlara ne demeli? Ayrica:sivil hava yolarinda ki kazaların kaptanları hep asker kökenli değil mi? 0
    • Rap 01 Eylül 2017, Cuma 01:45:17 Giremedin ama almadılar mı canım yazık sana içinde mi kaldı 0
    • RAP diye cevap yazan, 01 Eylül 2017, Cuma 11:03:26 anca gidersin .yuru işine be genç.o kadar iyi okullar varken senin bitirdigin yeri niye tercih edeyim ki... 0
  • Maaşlı hükümlü olacaklar ... 30 Ağustos 2017, Çarşamba 15:54:06 ZORLA ve tüm yaşam standartları düşürülen insandan size hayır gelmez!!! Askerlik başlı başına ceza bu saatten sonra ... Şartları iyileştirin gönüllü gelsinler 200 adam nedir ki devlet için ? 7
    • Hani Yemin 30 Ağustos 2017, Çarşamba 17:19:45 Bu adamların dışarı gitmesi zaten saçmalıktı devlete maliyetleri milyonlarca lira ama her subay ile aynı koşullarda bazıları 12 yılda ayrıldılar. Bizim en kıymet verdiğimiz tek devletimiz gidip ona buna yalvarıyor ama kendi yetiştirdiği adamlar gelmemek için bin bahane sunuyorlar. şartları daha nasıl iyileştirilecek ?? buzlu bademmi verecek bu devlet onlara. Zaten devlet yetiştirdi eğitti boing de uçsunlar diyemi F-16 öğretmeni oldular? yanındaki devre arkadaşı ayın sonunu nasıl getireceğim diye düşünürken kendisi sıfır mercedese binecek sonrada hallaaa daha şartları iyileştir mi diyecek?? Pesss yanlış harırlamıyorsam hepsi bir yemin etti. Şimdi yeminin arkasında durma zamanı değilde ne zaman?? 6
    • Hani yemin 'e 30 Ağustos 2017, Çarşamba 20:13:26 Kimseye pilotluk ödül olarak verilmedi yanındaki devre arkadaşından bir artısı varmış ki pilot olabilmiş de mi ? Kanunen yükümlülüğünü tamamlamış istifa etmiş ettirilmiş yıllar önce, sokaktaki adamı çevirip askere alabiliyor Musun durduk yere ??? Savaş mı var bilmediğimiz ??? Seferberlik ya da kısmi seferberlik mi var ? Sen sivil bir insandan hizmet satın alacaksın konuya bu açıdan bak ! Az olan kıymetlidir değerini vereceksin ! Mevzu para da değil çoğu askerlikten nefret eder hale getirilmiş zamanında, emeklilik hakkı bile Yok 4 yıl kullanıp atılacak hepsi! Savaş varsa seferberlik varsa zaten yeminin gereği yapılır kafanı yorma böyle şeylere sen !!! ZORLA savaş uçağında uçmak UÇUŞ EMNİYETSİZLİĞİDİR ... Olacak bir kaza kırımda vebali ağır olur ! 2
    • Vatandaş 31 Ağustos 2017, Perşembe 00:52:41 Pilotları sorgulama. O kanunu çıkaranları sorgula. Acaba sen askeri pilot olsaydın ne yapardın merak ediyorum. Aslında merak etmeme gerek yok. En önce sen koşardın. Buradan, klavye başından sallamak kolay 3
    • Hani Yemin 01 Eylül 2017, Cuma 01:41:17 Kıymetli arkadaşım sanki sivil pilot gibi yazıyorsun Çiğliden pilot olarak ayrılmak sadece yeteneklemi oluyor sanki o zaman senin hocan farklı olsa sen pilot olabilirmiydin yada dönemin farklı olsa? gelelim seferberlik mesemesine ülkenin etrafı ateş çemberi olmuş F- daki sandalye oranı 0.4 e düşmüş uçak kaldıramıyoruz her yewrde tehditF tipi bir taraftan daha nasıl bir felaket olacak merak ediyorum? Ülke işgal edildikten sonramı geleceksin? Seni emekli ederken bedava Lisansı alırken kanun var o kanuna göre ben ayrıldım emekli oldum diyeceksin işine gelmeyince böyle kanunmu olur diyip birde uçuş emniyetsizliği olur kaza kırım olur deyip aba altından sopa göstereceksin ?? Tekrar ediyorum nerede yemin. inşallah geri dönünce devletin milyonlarca dolar verip aldığı uçağı birşeyler bahane edip atmazsınız :( 0
    • Hani yemin 'e 2 01 Eylül 2017, Cuma 07:08:28 Arkadaşım ülkeyi içine düştüğü ateş çemberinden hukuksuz olarak askere alınan bu 200 pilot mu kurtaracak ?? Ya da sorumlusu bunlar mı ki cezalandırılan bunlar ? Oranın 0.4 e düşmesinde en az suçlu bunlar, zamanında kendi adamlarına yol açmak için çoğu istemeyerek istifaya zorlandı belliki dünyadan bihabersin! Çözüm basit devlet sivildeki olanakları sağlayacak mağdur etmeyecek 200 den fazlası gönüllü olarak dönmek ister böylelikle askerlikten nefret ettirilen kısım zorla dönmek zorunda kalmayacak !!! Tekrar söylüyorum zorla bir insanı savaş uçağında uçurmak uçuş emniyetsizliğidir aksini söyleyen uçuştan da uçuş emniyetinden de anlamıyordur ! Bilmeden Ahkam kestiğin Çiğlide yıllarca görev yapmış biri olarak söylüyorum bir pilot adayına sorulan ve sorulması gereken ilk soru 'Pilot olmak istiyor Musun' dur. Bu sorunun ne anlama geldiğini etraflıca bir düşün sen ... 2
    • Hani Yemin 04 Eylül 2017, Pazartesi 02:43:28 Arkadaşım Ben demedimki ayrılan pilotlar suçludur ayrılan pilotlar 15 temmuzun kurgulayıcısıdır demedim fakat ortada olan birşey var yukarıda yazdım tekrar yazıyorum. Ülkenin etrafı ateş çemberi sen zamanında yemin ettin yeminede gerek yok ülkenin sana ihtiyaccı var seni göreve çağırıyor sen diyorsunki şu kadar maaş alıyordum şimdi bu kadar olacak bu nasıl bir paragözlülüktür. sen sivilde senede nerdeyse 1000 saat uçacaksın burada onun 4 de biri uçup her akşam evinde yatıp aynı parayı isteyeceksin Pess Kimi göreve çağıracak yunan pilotlarınamı teklif göndersin bu devlet? Yada herşey para ise sen yunan hava kuvvetlerindede uçarsın bu mantıkla Şu kadar verin sizde uçayımmı diyeceksin?? artık tekrar sormuyorum hani yemin diye sen paraya yemin etmişsin 0
  • ... 30 Ağustos 2017, Çarşamba 14:25:48 Zamanında az söylemedik sivil pilot adaylarını yetiştirmekten imtina edip sırf askeri pilotları sivil havayollarında istihdam eden Uçuş İşletme Md.leri alenen vatan haini ve FETO'cüdür dedik, zaten PGS'dan bir tanesinde BYLOCK çıktı ve hakkına soruşturma açıldı.Devlet,devlet; SHGM, SHGM olaydı da askeri sivili tüm vatandaşlarının haklarını eşit ve tam olarak korusaydı.SHGM'ye sormak lazım:Hala sadece asker kökenli pilotlara poztif ayrımcılık yaptığınız ATPL sınavlarında ders ve sınav muafiyeti başta olmak üzere, diğer muafiyetleri sürdürerek, vatana ihanetinizi sürdürmekte kararlı mısınız?Yoksa ona da bir KHK istersiniz? 6
    • flyby 30 Ağustos 2017, Çarşamba 22:52:57 öncelikle asker kelimesini ağzına almadan ağzını bi çalkala. ne muafiyeti! senin o muafiyet dediğin dersleri en ince ayrıntısına kadar almış ve sınavlarından geçmiş olur her askeri pilot Çiğli'den mezun olmadan önce. senin gibiler gibi soru ezberleyerek, kalemle cevapların uzunluğunu ölçerek, alet uçuşunda yaptığı en ufak bişeyin bile mantığını/formülünü bilmeyerek değil! çok delikanlıysan ismini yaz da asker ve sivil kökenli pilotların olduğu bi ortamda seni bi mülakata alalım; görelim ne kadar pilotmuşsun. 1
    • CRM 31 Ağustos 2017, Perşembe 14:56:06 Hmm şu VAN, DIY ya da AMS kazası gibi mi? Dua edin de SHGM denen muafiyet kurumunuz bu kaza raporlarını halka açıklamayor.Yoksa ne mal olduğunuz ortaya çıkacak. 0
  • Rus asıllı LAZ 30 Ağustos 2017, Çarşamba 14:15:08 Siviller gülüyordu gözleri yaşlı sevinçten havaya uçuyordu açıkta kalanlar öyle bir şey oldu ki anlamadan komutanlar haydi el salla Anadolu gidiyor en krallar 0
  • GL 30 Ağustos 2017, Çarşamba 14:12:00 nereye gidiliyor? Iyi karar verilip,oyle uygulamaya gecilmeli.ABD ise bizim dostumuz degil.olmamali. 4
  • may day may day 30 Ağustos 2017, Çarşamba 13:41:53 Çok ama çok acil; milli uçak, milli gemi, milli tank, milli silah, milli füze vs... Milli anlamda ne varsa iyi kötü demeden projelerin hayata geçmesi ne olur... Kötü de olsa bizim olsun.... Ne olur ne olur... 3
    • milli tank 30 Ağustos 2017, Çarşamba 14:19:15 Olsa ne olur? Içindeki askeri kendine mürid yapmış,tutup sana çeviriyor adam namluyu. Ne yapacaksın ki? 2
  • Aa 30 Ağustos 2017, Çarşamba 13:27:29 Rezilliğie bak Pakistan'dan savaş pilotu getirtmek. Ne hallere düştük. Birde kendi uçağımızı yapacakmışız. 1
    • Jfk 30 Ağustos 2017, Çarşamba 14:49:16 Asil rezillik koskoca bir kuvvetin aciz duruma dusurulmesidir 1
  • Emrivaki 30 Ağustos 2017, Çarşamba 13:15:51 Sanki emrivaki yapılmış,çağrı ile geri gelmek istemeyen adamın performansı ne kadar olur? 0
  • B 30 Ağustos 2017, Çarşamba 12:17:10 Abd askerler sinirdisi edilsin. Turkleri sirtindan vuruyorlar. Alo tc devlet Acin gozleriii 3
  • Dostum 30 Ağustos 2017, Çarşamba 12:07:31 Barışta pilotu kullandırmayan savaşta uçağı hiç kullandırmaz. 2
  • KHK 30 Ağustos 2017, Çarşamba 11:52:28 Dusunmeden bir cirpida verilen kararlarla gelinen sonuc bu. Risk analizi yapilmadan, kar-zarar hesabi dikkate alinmadan karar verirsen insanlara eziyet cektirir ve en onemlisi ulkeyi zora sokarsin... 1
    • er olarak 30 Ağustos 2017, Çarşamba 14:13:56 Hatirlarsaniz THY'de grev sikinti oldugunda kabin memuru ariyordu arkadaslar. Ilan soyleydi: Askerligini er olarak yapmis... Daha lafa gerek var mi? Devletin calisma mantigi bu. 0
    • Fiko 30 Ağustos 2017, Çarşamba 14:50:07 Ne yapacaktik?hainlere muhimmat dolu ucak mi verecektik? 2
  • Yazık 30 Ağustos 2017, Çarşamba 11:35:08 Koskoca Hava Kuvvetleri ne halde. Dün oraya giren örgüt, yarın da girer. Tüm bu silahları ve uçakları boşa alıyoruz. Paramıza yazık. Jet yapacağız diyorlar ya, yapsan ne olur? Düşman jeti kullanını kiralıyabiliyorsa ne işe yaradı? 3
  • hasdur 30 Ağustos 2017, Çarşamba 11:21:00 KIMSEYE AMERIKAYA LAF ETTIRTMEM. hADDINIZI BILIN. EFENDILERINIZE KARSI TERBIYELI OLUN. HERSEY BORSADAKI BIR ON DAIKIKALIK EYLEMLE BOTEBILIR, DIKKATLI OLUN 1
  • Hunili 30 Ağustos 2017, Çarşamba 10:43:29 5 binde ils bağlamaya çalışıp neyse ya diyerek gorerek yaklaşma yapan ardından crash veren çok komando gorduk geri donuyorlar hadi hayırlısı 11
  • Flight Instructor 30 Ağustos 2017, Çarşamba 10:31:38 FI'lı işsiz pilotları alsalar ya, böylelikle saat doldurma şansları olur. Yazık günah! Herkes şov peşinde 4
    • F16 30 Ağustos 2017, Çarşamba 13:47:00 Hocam çağrılan arkadaşlar F16 hocası.. cessna değil. Yorum yapmadan önce lütfen ne söylendiğini iyi anlayın 3
    • Rakun 30 Ağustos 2017, Çarşamba 14:04:08 Lütfen böyle manasız yorumlar yapmayalım. İşsiz FI ları saat doldursunlar diye Hv.K'nin uçuş okulunda işe mi alsınlar yani? 1
    • Rizeli 30 Ağustos 2017, Çarşamba 14:48:46 FI 'lar F-16 da mı hocalık yapcaklar)) 4
    • F16 30 Ağustos 2017, Çarşamba 14:51:38 Beyni olmayanlari almislar bir de pilot yapmislar. Fi lar neden olmasin? 1
    • Ef16 30 Ağustos 2017, Çarşamba 14:54:50 Abdde tukkan sahibi ucuruyo senin efonaltini.havan kime.bombos ucagi sanki matahmis gibi pazarliyosunuz yillardir.gorduk nasil oldugunuzu.ya kazalara karistiniz ya darbeye.cessna diye kucumsedigin ucaktaki adam sizin gibilere 10 basar!hadi kislaniza.nobete kos! 6
    • Kapak olsun 30 Ağustos 2017, Çarşamba 19:52:35 Seni de sağ koltukta 2 yıldırım çaktığında tuvalette gördük. Senin havan kime. Baba parası ile kolay oluyor değil mi 1
    • flyby 30 Ağustos 2017, Çarşamba 22:46:41 güldürmeyin beni. para ile lisans almış işsizler SF-260'larda bile hocalık yapamazlar:))))))))))) 2
  • Cadet 30 Ağustos 2017, Çarşamba 10:20:14 Cadetlere yarar inşallah 0
    • Anlamadığım nokta 30 Ağustos 2017, Çarşamba 13:43:45 Şimdi Thydeki kaptanlar bırakıp oraya mı geçecek? 1
    • Loc 30 Ağustos 2017, Çarşamba 14:55:59 Yarayacak.yaramali.insan gucunu verimli kullanmayi ogrenecekler.birilerinin egosunu tatmin etmek icin olmayacak artik bu isler. 1
    • öyle 30 Ağustos 2017, Çarşamba 17:54:25 diyollaa, yani duyuyos 0