5 YIL ÖNCE DUYURMUŞTUK... "DHMİ KARPUZ GİBİ İKİYE AYRILACAK" MI?

    Çok beğenilenler

  • Saçma sapan Haberler 12 Şubat 2024, Pazartesi 22:45:50 Hayaller hayatlar böyle birsey söz konusu değil nerden uyduruyorsunuz böyle şeyleri insanlari kışkirtmak hoşunuza gidiyor herhalde 43
    • Sıcak 12 Şubat 2024, Pazartesi 23:24:06 Yoo gerçek 5
    • Az gündemi takip et 12 Şubat 2024, Pazartesi 23:58:47 Kit reform paketinden dolayı çıkıyor olmasın bu haberler 4
    • Zeynep 13 Şubat 2024, Salı 01:12:01 Beyefendi neden öyle yazdınız anlam veremedim. Bende ilerleyen süreçte hava trafikçi olarak DHMI gireceğim babam ise orda çalışan bir memur. Gruplarda bu konu gündeme geldi. Neyin kışkırtmasından bahsediyorsun. DHMI herkes bunu konuşuyor?? 10
    • Serhat 13 Şubat 2024, Salı 07:04:10 DHMİ'nin yapısı değişmez. Asparagas haber bunlar. İstedikleri kadar dile getirsinler, zor o işler. 18
    • Hayırdır 13 Şubat 2024, Salı 07:32:16 Saçma sapan habermiş. Nasreddin Hoca misali, kazanın doğurduğuna inanıyorsun da öldüğüne neden inanmıyorsun? Buyur bakalım, zamanında yapılan habere ne yorumlar girilmiş: https://twitter.com/guskuay/status/1095933069217943552 Geçmiş olsun. 1
    • Kpt. 13 Şubat 2024, Salı 11:02:49 Nedense olmaz öyle şey , yalan , saçmalık , uydurmayın ,vs. vs. ... denilen herşey oldu bu ülkede... Ülkenin yönetim şekli bile değişti... 2
  • ANSP_TR 12 Şubat 2024, Pazartesi 20:11:03 “yılan hikayesine dönen” ayrılma muhabbeti nihayet yakında gerçekleşecek gibi. bu zoraki birlikteliği (işletme & seyrüsefer) en kısa sürede sonlandırarak, herkesin kendi yoluna bakması sağlanmalı. Hava Seyrüsefer Genel Müdürlüğü şimdiden hayırlı olsun. 9
    • Hayaller 15 Şubat 2024, Perşembe 15:44:12 Tabiki dhmi a.ş olmadan bir seyrüsefer cikaralimda 1. Grubu kurtaralım diyecektir. 0
  • Tüm yorumlar

  • Karpuz, karpuzdur! 19 Şubat 2024, Pazartesi 00:53:01 Yani seyrüseferde bir dil puanı almadan, bir nöbet tutmadan yıllarca maaş alanlardan kurtulacak mıyız. Öte yandan liyakat ve meşruiyet zaaflı müdürlerin, müdürümcülerin günü bitecek mi? 2
    • Zeki müren de bizi görecek mi? 20 Şubat 2024, Salı 00:16:16 Peki ya aklın ışığı azizim, yanacak mı? 0
    • Zeki Müren de bizi görecek mi? 20 Şubat 2024, Salı 00:19:08 Peki ya aklın ışığı azizim, yanacak mı? 0
  • Misafir 16 Şubat 2024, Cuma 02:13:08 O değilde HEAŞ ne olacak. Patır kütür eleman alındı. Özel güvenlik görevlileri kadroya geçme hayali kurarken. Kurum içi geçişi kapadilar. Dhmi ye satilacak dendi ortada birşey yok. Güvenliklerin maaşı iyice eridi. Arada büyük fark var. Terminal güvenliği heaş taşören güvenliğini geçti yeni isimleri. Şark güvenlik. Vay onların haline. Heaş kadrolularina para dağitirken taşörenlerine 1000 tl parayi cok gördü. Yazik. 1
  • Makasçılara 14 Şubat 2024, Çarşamba 12:15:25 Sosyal medyada etkileşim hastası trollerinin yalanlarına inanıp sürekli makas muhabbeti yapan, beddua eden tipler artık kına yakabilirsiniz 2
  • Dhmi 13 Şubat 2024, Salı 18:25:40 Umarım kurum komple satılır dilleyip vesile olanlarda kına yakarlar münasip yerlerine 4
    • doğru tespit 14 Şubat 2024, Çarşamba 15:35:29 ne kına yakacağız çiftlik dönemi bitmesi gerekir bak ülke ne hale geldi bol keseden önüne gelene kıyak maaş ne güzel iş 1
  • Yayinlayin lütfen 13 Şubat 2024, Salı 18:25:36 O değilde koruyucu giyim yardımı ne oldu? Karpuz mevsimi gelmeden giyim yardimini alaydım eyiydi la 6
    • Değirmen 14 Şubat 2024, Çarşamba 12:41:03 Değirmeni sel almış Sen şakşağını arıyorsun. Yeni kurumunda alırsın artık giyimi sütü kınayı 0
  • Ansp 13 Şubat 2024, Salı 17:38:10 Evet sonunda geldik paylaşılamayan tazminat hikayesinde sona. Bundan sonraki süreç; tazminatın ülkeye girmesini sağlayanlar bir tarafa, denk kadroları ülkenin en büyük meydanları IGA ve SAW’da nasılsa diğer taraf oraya. Bunu sürekli söyledik ama anlatamadık. Şimdi kit reformuyla bu gerçekleşecek. Benim hakkım daha çok tazminattı, herkese eşit tazminat, makas açılıyor yüzdelik artış istemiyoruz diyip sürecin bu noktalara gelmesine ön ayak oldular. Göstere göstere buralara geldi iş. 5
    • Enaire 14 Şubat 2024, Çarşamba 21:57:46 İspanya enaire örneği gibi olacak. Kuleler saerco ve ferronats gibi alt segment şirketlere devredilecek haliyle maaşlarda kategorisine göre saha kontrolden düşük olacak. Saha kontrol işini enaire gibi büyük bir şirket kendisi yapacak ve maaşlarda üst segment olacak. Herkes için hayırlı olsun. 8
    • Kılıcın sapı 19 Şubat 2024, Pazartesi 09:53:11 Kılıcın sapı kalınmış diyorlar :) 0
  • EveGitmeyecem 13 Şubat 2024, Salı 15:11:12 Şu 1. Grupcular kendilerine ne kadar güveniyor ? Bura Türkiye unutmasınlar…. Özelleşme veya aş olunca kimin güvencesi kalacak? bu karpuzcular bizim kurumda değil ama bizden daha çok bilgili :) 13
  • olmaz 13 Şubat 2024, Salı 14:22:07 DHMİ A.Ş. olmaz. DHMİ bölünüp Seyrüsefer Genel Müdürlüğü olmaz. Yazmaya devam edin olmadığı zaman seneye bir daha yazarsınız. Baktınız yine olmuyor bir daha yazarsınız derken yıl olmuş 2100 DHMİ kurumunu çok iyi biliyorsunuz bunun olmayacağını da çok iyi biliyorsunuz peki o zaman bu haberler neden defaatla burda söylenip yazılıyor anlamış değilim. Olmaz efendim olmaz 40 sefer de yazsanız o iş olmaz. 14
    • Haklısın 14 Şubat 2024, Çarşamba 10:21:23 Elektrik te olmadığı gibi diyorsun yani değil mi 0
    • Ist 14 Şubat 2024, Çarşamba 17:58:02 Bu sefer işler farklı. IGA gerçeği var özel sektör marifetiyle işletilen. 2
    • Ist'ye 19 Şubat 2024, Pazartesi 09:56:50 Sevgili Einstein önceden de sabiha gökçen vardı farkı ne :) valla şu kuruma iq testi lazım ya 0
  • Bölünsün 13 Şubat 2024, Salı 14:15:20 Bölünsün de şu personel barışı dedikleri sağlansın artık. 4
  • Çanakkale17 12 Şubat 2024, Pazartesi 20:59:13 Çanakkale Havalimanı'nda yaşanan olayları bir aralar yazıyordunuz ama artık es geçiyorsunuz. Uçakların indiği pistte sinyaller bozuk olmasına rağmen meydan yönetimi bunu örtbas ediyordu. Güya bu yüzden müdür yardımcısı görevden alındı. Ama müdür hala görevde. Pist sinyalleri de düzeltilmedi. Sinyallerdeki sorunu ve uçakların yaşadığı tehlikeleri ortaya çıkartan arkadaş bu sorunu anlatmak için saatlerce müdürle görüşmek istemişti. Ama müdür bey tenezzül edip onu dinlememişti. Bu yüzden olay büyümüş ve basına yansımıştı. Ama bu müdür hala görevde. Önümüz 18 Mart. Sayın Cumhurbaşkanımız Çanakkale'ye gidecek. Tam da yerel seçimlerden önce olacağı için bu ziyarete çok daha fazla önem verecek. Ama Dhmi bu özel günü böyle bir müdürle yönetmeyi düşünüyor. 7
    • Dhmi 13 Şubat 2024, Salı 23:41:41 Asfalt pist nasıl bir sinyal yayınlıyormuş. 0
    • doğru tespit 14 Şubat 2024, Çarşamba 15:33:22 çanakkale havalimanında kaç personel çalışıyor havalanı araç vs dolu 600 kişi diye duydum personel dahada çok olabilir faal olan bir havalanı uçakların eğitim pistine dönüyorsa bu havavalanında sorun var demektir ankara uçağı vekillerin ve bürükray vs alanın olduğu kesin askeriye hariç çalışanlar adam bir gece çalışıyor 3 gün istirahat yapıyır ne kadar yoruluyorda bu çalışan grubu bu kadar istirahati hak ediyor bunlar bilinen ve duyulunlar tabii özelleşir böyle yerler çünkü çiftlğğe dönmüş durumda 1
  • Kınacı 12 Şubat 2024, Pazartesi 20:57:34 Kına ver elimde Hint kınası yakmak isteyenlere uygun fiyattan verebilirim 7
  • Misafir 12 Şubat 2024, Pazartesi 20:33:38 En mantıklısı herkes kendi yoluna 6
    • he he 13 Şubat 2024, Salı 15:03:02 hayaller tesla ve gerçekler egea 7
  • O.K. Mi? 12 Şubat 2024, Pazartesi 20:31:25 40 yılın başında kahraman olacağım derken, geldiğin yerdeki gibi olacaksın. 2’ye ayrılsın, sen de yoluna bak adamım. Ok mu? Eğer kesin değilse bilgiyi yaymayalım 1
  • Vesselam 12 Şubat 2024, Pazartesi 20:27:41 Neyseki muz-sen var, çıkıp hakları korur. 1
  • RIXEN 12 Şubat 2024, Pazartesi 20:17:49 tüm hava seyrüsefer personeline şimdiden hayırlı olsun. yıllardır sürüncemede bırakılan konu yakında nihayete erecek. 16
    • BONAM 13 Şubat 2024, Salı 18:57:33 Trafiği olmayan meydandaki adamla, emeklisi gelmiş işi gücü olmayan adamla aynı parayı alacaksak bölünmenin ne anlamı var. Bir iş yapılacaksa dört dörtlük yapılmalıdır. Aktif olarak çalışan adama ilave ücret verilmelidir. Masanın başına oturmayan biri bölünmenin meyvelerini eşit miktarda yiyecekse haksızlık devam ediyor demektir. 5
  • Davarci 12 Şubat 2024, Pazartesi 20:03:15 Mali mulku haber yaptirmaya yaptirdin galba ama yemezler 2
  • Eyy airporthaber 12 Şubat 2024, Pazartesi 19:54:11 Su dhmiyi bolde kurtul be kardesim ayni gun hem as olup hemde kurumu boluyonuz bi karar verin 2
  • Soğancı Baba 12 Şubat 2024, Pazartesi 19:44:32 Sayın Bakanımız Mehmet Şimşek Beyefendi zamanında sinyalini vermişti. Karpuz ne kelime efendim, bam diye soğanın kafasına vurup ezercesine güzide kurumumuzu parçalayacaklar, pardon kar eden bir kurum haline getirecekler. Çünkü çerez parasına ihtiyaç var belli :) 4