3. havalimanının adı ne olsun?

    Çok beğenilenler

  • RTE mi?? 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:08:23 RTE verilirse kimse ucmaz. Bahtsiz alan olur. 16
    • Atatürk olursa 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:14:05 Senin kafandaki sinekler ucar baska kimse ucmaz 12
  • ATATÜRK 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:08:30 Tabikide ATATÜRK olmalı. 14
    • Biri açıkken 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:13:46 2 TANE ATATÜRK OLMAZ. 31
    • Akil zoru 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:35:17 Ataturk havalimani kapatilacak bilip bilmeden 2 havalimaninin adi ayni olmaz deme. Once arastir sonra konus 9
    • 2 Atatürk olmaz'a 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:41:00 Mevcut havalimanı 3. havalimanı açıldıktan sonra butik bir havalimanı olacak onun içinde eski ismi yani YEŞİLKÖY havalimanı verilip yeni gelecek 3. meydana tekrardan ATATÜRK ismi verilmesi ulu öndere yapılacak vefalardan biridir.Ama yaparlar mı orası işte büyük soru işareti. 7
  • Tüm yorumlar

  • Ugur 30 Haziran 2016, Perşembe 18:34:01 Genede kafalarına gore koyacaklar 0
  • Mustafa Kemal Ataturk 30 Haziran 2016, Perşembe 18:32:24 Kesınlıkle ulu onder 0
  • ??? 19 Haziran 2016, Pazar 21:18:44 Adı zaten var.. "3. Havalimanı" 0
  • Ottoman 18 Haziran 2016, Cumartesi 08:59:22 ************** KANUNI SULTAN SÜLEYMAN AIRPORT ************* KISACA KSS INTERNATIONAL AIRPORT ************ MADEM DUNYANIN EN BUYUK HAVALIMANI OLACAK O ZAMAN DUNYANIN EN BUYUGU CIHAN PADISAHI NIN ADINI TASIMAZ MI? ********* 3
    • pöh 23 Haziran 2016, Perşembe 15:23:13 Kim takar kanuniyi 0
  • TRUMP 18 Haziran 2016, Cumartesi 02:10:49 Trump Tover oluyorsa Trump Airport ta olabilir adam next prezidant cest olur 2
  • Animal Airport 18 Haziran 2016, Cumartesi 02:09:08 Hayvan havalimanı olsun hayvanlara saygımız olsun namaz kılmayan hayvandır diyenlere kapak olsun 0
  • LGBT Airport 18 Haziran 2016, Cumartesi 01:30:56 havalimanı yolcu rekoru kırmazsa ben çanağı kırdırırım 0
  • FATİH TERİM 18 Haziran 2016, Cumartesi 01:29:46 havalimanı olsun GOL atamadan elenme gurunu hatırlatır bize arda turan da olabilir her okunuşta reklamlarda -para- nekadar koştuğunu hatırlarız 0
  • İKTİDAR 18 Haziran 2016, Cumartesi 01:28:12 14 yıl dır akepe iktidarda glecek seçime kadar yani 2019 da 17 yıl olacak 2023 de 21 yıllık akepe iktidarına hazır olun alışın daha bugünler iyi günlerimiz 3
  • 10. yıl marşı 18 Haziran 2016, Cumartesi 01:26:45 vali nin biri 10 . yıl marşını yasaklamış mehter marşı çalmaya başlamış yasak gerekçesi 10.yıl marşının eski olmasıymış burada yak baba aşağıdan ne ülke be 2
  • osmanlıspor 18 Haziran 2016, Cumartesi 01:25:22 dışarıda hiristiyanlar yunanlılar italyanlar Bizanspor diye takım kurulsun millet arkasıyla güler bizde onay çıkıyor yok böyle birşey komedi bir ülke 0
  • ISTANBUL AIRPORT 18 Haziran 2016, Cumartesi 01:20:29 İSTANBUL HAVALİMANI ( İstanbul un tanıtımı reklamı yapılmış olur birilerine her kalktığınında (uçak) konstantinopolis diyenlere kapak olur 0
  • ad soyad 18 Haziran 2016, Cumartesi 00:39:17 istanbul international airport 0
  • kurucu yiyici'ye 17 Haziran 2016, Cuma 23:50:03 Kurucu belli de yiyici kim ben amlamadim :) 0
  • y 17 Haziran 2016, Cuma 13:17:07 hic biri. Istanbul new airport olsun. 0
    • İstanbul 18 Haziran 2016, Cumartesi 01:32:01 new -yeni fazlalık İstanbul Havalimanı en güzeli ama ülke o kadar bölünmüş ki millet sağlıklı düşünemiyor 0
  • ABD 17 Haziran 2016, Cuma 09:28:19 ABD Başkanlarından birinin adıda olabilir. 3
  • Frued 17 Haziran 2016, Cuma 08:25:17 Zavallı Atatürkçüler... Sizler de ölüp gidince uyduruk tanrınızın ismi ebediyen yok olacak, biliyorsunuz değil mi? Bu paniklemeniz ve paranoyanız, ota b.k a atatürk ismini yapıştırmanız bundan. Kabul edin artık. 19
    • B-52 17 Haziran 2016, Cuma 12:31:15 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • ztk 17 Haziran 2016, Cuma 13:59:25 puta tapmayin, kongrede kaydedilmis sesi bile gelince hepiniz ayaktasiniz... 0
    • B-52 17 Haziran 2016, Cuma 14:55:56 Airporthaber şaka mı yapıyorsunuz? Sadece Türkiye Cumhuriyeti'nin ATATÜRK ADI İLE ilelebet yaşayacağını ve ATATÜRK'ü unutturmaya kimsenin gücü yetmeyeceğini söyledim. Bunun neresi eleştiri sınırını aştı acaba? Ayrıca sözümona yorumcunun ATATÜRK' e hakaret etme cür'etini gösteren mesajının yayımlanmaması lazım. Yapmayın Allahaşkınıza. 1
  • Önem 17 Haziran 2016, Cuma 08:03:58 Bugünlerin anlam ve önemine binaen Ensar havalimanı koyalım. Herşey serbest olsun. 2
  • Ampullere 17 Haziran 2016, Cuma 01:44:12 Niye listede birinci olanı başta yazmıyorsunuz ikinciyi başta yazıyorsunuz yakında adamın adının bütün harflerini büyük harfle yazılsın diye türk dil kurumuna başvuru yapar bununla ilgili kanun çıkarır bunlar. 4
  • Siyaset 16 Haziran 2016, Perşembe 23:17:00 Bende Alparslan. Hava alani Diyorum. Cunku. Ilk anadoluya kapi acan kumandan. Bu isim yakisir. ALPARSLAN. Malazgirt kahramani . 3
  • kurucu yiyici 16 Haziran 2016, Perşembe 17:14:15 Kurucu liderimizin adı olmalı yiyici liderimizin değil 3
  • Misafir 16 Haziran 2016, Perşembe 17:09:06 Ankete katilnsk icin link kismi calismiyor... 0
  • hakkı teslim 16 Haziran 2016, Perşembe 15:29:16 vecihi hür kuşun hakkı teslim edilmeli ve adı verilmeli 0
  • Ali Sami 16 Haziran 2016, Perşembe 15:16:43 Ali Sami olsun. Hangi Ali Sami diye soranlara yanit da Turgay Seren'den gelsin! 1
  • Havacılar ! 16 Haziran 2016, Perşembe 14:57:38 ''Vecihi Hürkuş'' ismini ölümsüzleştirmek için daha neyi bekliyorsunuz? 0
    • Iyi de 17 Haziran 2016, Cuma 11:53:34 Yaw Vecihi olmasin. Ister istemez guluyor insan :)) 0
  • Emekli Gaptan 16 Haziran 2016, Perşembe 14:56:17 RECEP TAYYİP ERDOĞAN ! 17
  • Bir fenerbahçe li 16 Haziran 2016, Perşembe 14:38:21 Süleyman seba olsun.. itiraz eden pek olmaz sanırım 3
  • Büyük Düşünün 16 Haziran 2016, Perşembe 14:14:34 Büyük eser ve yapılara tarihi şahsiyetlerimizin isimlerini vermek güzel. Ancak globalleşen dünyada ve kutuplaşan ülkemizde bu uygulama gereksiz tartışmalara sebep oluyor artık. Öyleyse işleve ve uzak hedeflere yönelik isimler üzerinde daha az tartışma ile daha büyük mutabakat sağlanabilir. Bu durumda 3. havalimanının ismi Büyük İstanbul Havalimanı olabilir mi? Bence de olmaz. 0
  • Kahve Siyaseti Dışında... 16 Haziran 2016, Perşembe 11:09:14 Hacı Bektaş-i Veli, Yunus Emre, Mevlana, Kanuni Sultan Süleyman, Fatih Sultan Mehmet 3
  • Geniş Düşünün! 16 Haziran 2016, Perşembe 11:05:10 Ananın, babanın hali, ne olacakları nasıl gözetiliyorsa, çoluğun çocuğun ilerdeki yaşamı da gözetilmelidir bu tarz sorulara cevap aranırken. Görünen o ki mesele, 'olsun be gardaş, tüm sıkıntılara rağmen sırf ataların, ecdadın hatrına olsun, ve olmuyorsa da, en azından ses etmeyelim, çünkü gün gelir, bize sorarlar, babanın, ananın hakkını ödedin mi ki, memleketin hayrına olacak bu gelişmeleri kuru gürültüyle engelliyorsun?'. Yoksa, senin itirazın mangırların eş ve dostça götürülmesi mi? Ama unutmaman gerekir ki, bunlar ister bugün olsun ister yarın olsun, yapılması gereken yatırımlar gibi" Beğenmeyen, direnen, "hayır!! durun!! ağaçlarımız gidiyor, nefes alamıyoruz" diye isyan eden, bu doğa katliamı böyle devam ederse, çocuklarımıza ne deriz?" diye endişelenenler de bir o kadar haklıdır. O yüzden mesele insanların babasını mı anasını mı daha çok önemseyeceği, yoksa çoluğun çocuğun hakkını mı meselesidir? Versin bakalım bu detayda bir analize bazı ukelalar cevap! tabi bi verebiliyorsa 0
  • Kadim dost 16 Haziran 2016, Perşembe 09:32:40 Herkesin ortak iradesiyle Atatürk elbette. Devlet yetkilileri de aynı şeyi desteklerler Ortak bir isim de buluşulmuştur 7
  • tk f/o 16 Haziran 2016, Perşembe 09:31:02 osmanlı havalimanı 14
    • Osmannnn 18 Haziran 2016, Cumartesi 02:12:07 osmanı çok seviyon herhalde 0
  • Deli Mike 16 Haziran 2016, Perşembe 06:54:11 ayrıca 3. havalimanı değil 2. havalimanı şuna 3. demeyi bırakın. Adı ATATÜRK havalimanı olmalı..!!! 8
    • tk58 17 Haziran 2016, Cuma 11:53:02 Mike sen bi git gel bakalım ben dışardamiyim :) 0
  • Deli Mike 16 Haziran 2016, Perşembe 06:53:26 neden sıralamaya rte yi üstte veriyorsunuz o zaman? 2
  • Akın 16 Haziran 2016, Perşembe 04:54:12 Atatürk havalimanı 4
  • dark11 16 Haziran 2016, Perşembe 03:18:39 Kemalistler sizi , o kadar karşı çıktınız yapılmasına ,yok ağaç kesti , yok orman yok etti diye , şimdi hayırdır ! sahiplenmeye kalkmayın , tabikide RTE olacak 29
    • Doğru 16 Haziran 2016, Perşembe 08:14:00 Ülkeyi rezil hale getirenleri unutmamak için Atatürk olmaması lazım. Bence Ensar havalimanı olsun. Ülkemizin bugünlerine yakışır bir isim olur.Kitap okumaktan aciz, dünyadan haberi olmayan insanlar hala tv lerde su kaçtı oruç bozuldu mu sorusu olanların bugünlerde derdi ağaç kesilmesi olmuş. Siz bırakın ülkesini seven insanları, ülkeyi 40 sene geri götürenlerle uğraşın bence. 7
  • USAmisafir 16 Haziran 2016, Perşembe 02:35:33 Trans Avrasya 1
  • bence adı 16 Haziran 2016, Perşembe 02:03:07 17 ve 25 aralık olsun 4
  • recep international'i 16 Haziran 2016, Perşembe 00:51:40 Gitsinler gürcistanda taksinlar biryere 4
  • kaptan 16 Haziran 2016, Perşembe 00:23:38 neden Atatürk ismini ikinci sıraya yazdınız?Atamızın yeri ilk sırada olmalı. 9
  • tk58 15 Haziran 2016, Çarşamba 23:10:54 Tabiki de Milletin adamı RECEP TAYYİP ERDOĞAN !!! 39
    • Hangi millet 16 Haziran 2016, Perşembe 15:21:20 Her yere bin korumayla gidip kendi milletinden korkan bin TL likit bardaktan çay içen adam mı milletin adami 4
  • yavaş 15 Haziran 2016, Çarşamba 22:45:39 Sadece Atatürk olmaz. "Ulu Önder, Türk Milletinin Kurtarıcısı Mustafa Kemal Atatürk". Böyle uzun uzun yazsın kapıda, her görenin aklına düşsün uçak seyahati yapabilecek bir vatanı ona kimin sağladığını. 8
    • kilink istanbulda 16 Haziran 2016, Perşembe 01:18:14 merhaba istersen ''ulu önder milleti vareden herkesin anasını koruyup babalarının adının jon simit olmasını engelleyen atatırk'' olsun mu?? siz şizofren olmuşsunuz artık.yeni yüzyılda yok artık m. kemal, sen ben varım sen ben. hem diyorsunuz 1000 sene önce kanunları ile memleket idare edilmez tama o zaman 100 sen öncesi ile de idare edilmez. demokrasiyi katleden adamdır m. kemal. celal bayar a başbakanlık verirken sadece toplantılara katılacak kadar yetki vermişti adamcağıza senin demokrat ulu önderin. ayrıca hezimete uğrayacaktı ilk seçimde gitti serbes fırkayı da kapattı hemen çoook demekrat atatörk. kapatmasaydı göerecekti ilk hezimeti. ayrıca hint ve diğer müslüman ülkelerden gelen para ve altınlarla işbankasını kurarak o müslümanlara da darbe vurup hayal kırıklıüına sebep olmuştur. bak hep derler ki abudülhamitten kokmazdı cesurdu; ben de ulu önderri örnek alıp cesur davranıp elştiriyorum; memlekete hiç bir şey katmadı ikinci meclis ile dış güçlere teslim ve harfleri değiştirdi. 12
    • turşucu hurşit 16 Haziran 2016, Perşembe 01:21:54 bir teklifim var arkadaşlar neden hep kişi adlarını verip sevidigimiz kişilere hakaret ediyoruz. sen seviyorsun ama ben nefret ediyorum belki sevdiğin kişiden dolayısı ile çiçek kuş adları ya da mekan adları daha bir yakışır. mesela istanbulun sembolü ergüvan ağaçlarıdır tüm eski edebiyatımızda ve ERGUVAN AIRPORT bence herkesin benimseyeceği ve istanbulun tanınması için de çok isabetli olur. 6
    • En büyük felaket 16 Haziran 2016, Perşembe 08:29:19 CEHALETTİR. seni cahil. 2
    • gery 16 Haziran 2016, Perşembe 09:38:20 why gery way...tam bir "gerry" sin adamım.. 1
  • şefi unutmayın 15 Haziran 2016, Çarşamba 21:43:45 Nuri Demirağ'ın uçak fabrikalarını kapatıp hazır üretilmiş uçakların satışını yasaklayarak Türk havacılığına unutulmaz hizmetleri ve katkıları(!) olan büyük şef İsmet İnönü'nün bu listede adının bulunmamasını esefle kınıyorum... 12
    • N D 16 Haziran 2016, Perşembe 01:09:28 Nuri Demirag havalimani zaten sivasta var. M Kemal Ataturk en iyi secim olacaktikr 4
  • gercek neyse o 15 Haziran 2016, Çarşamba 21:43:11 NURI DEMIRAG. tartismasiz, 7
  • dünyanın merkezi 15 Haziran 2016, Çarşamba 21:40:56 "Dünyanın Merkezi İstanbul Uluslararası Havalimanı" olsun. 0
  • hürkuş 15 Haziran 2016, Çarşamba 21:34:57 Siyasilerin adları konmasın Vecihi Hürkuş olsun.. 2
    • GMK 16 Haziran 2016, Perşembe 01:34:25 Atatürk adını sadece bir siyasi ad seviyesine indiremezsin 5
    • peki 16 Haziran 2016, Perşembe 16:47:11 Vecihi Hürkuş hiçbir karşılık beklemeden Türk havacılığına ömrünü verdi. Bana kalırsa ondan daha çok hakeden yok ama eminim onun adı yine verilmeyecek. 0
  • tabiki 15 Haziran 2016, Çarşamba 21:25:52 Adam gibi adam RECEP TAYYIP ERDOĞAN olucak station rte yazilacak 26
  • cz 15 Haziran 2016, Çarşamba 21:20:24 Bence Mevlana yada Fatih Sultan mehmet olmalı 4
    • 330/200 15 Haziran 2016, Çarşamba 23:17:59 Recep Ground: ready for taxi 4
    • 777 15 Haziran 2016, Çarşamba 23:21:19 Kavga etmeyin açıklıyorum ICAO CODE :LTFÖ IATA CODE FTÖ 1
  • Kartal 15 Haziran 2016, Çarşamba 21:18:02 Tabii ki Atatürk olacak 6
  • Kaptan 15 Haziran 2016, Çarşamba 19:59:58 ATATÜRK!!! 7
  • RTE 15 Haziran 2016, Çarşamba 19:54:20 Reeeecep Taayyiiip Erdoğaaannn 36
    • Solcu 15 Haziran 2016, Çarşamba 20:27:54 pislik seni gibilere nefret ediyorum! 14
  • cahil 15 Haziran 2016, Çarşamba 18:57:58 20 yıl önce hayaldi demiş geri zekalı ülkenin %50'si koyun olduğu için güdülüyolar salaklar 9
  • kıl 15 Haziran 2016, Çarşamba 18:53:44 koyunlar gelmiş bile 4
  • Sta ATA 15 Haziran 2016, Çarşamba 18:25:52 Uçak teknisyeniyim thy de çalışırken sta yani istasyon bölümüne ATA yazardım Atatürk havalimanı yeşilköyde olduğu için fakat birilerini yıllardır rahatsız etmişti bu birileri malesef şimdi Türkiyeyi yönetiyor bana göre vatan hainidirler.Zaten yaptıklarıda çalıp çıpmak şerefsizler şimdi 3.havalimanının ismi nolsunu konuşuyor yine Atatürk olacak hiç endişeniz olmasın yapmazlarsa bizde bütün matbu evraklara sta ATA yazarız benim içimdeki sevgiyi saygıyı hiç kimse bastıramaz evet baskı var ama yılgınlık yok direniş var Atatürk ismi ilelebet yaşayacaktır bu böyle biline. 10
    • Inci cesur 15 Haziran 2016, Çarşamba 20:45:00 ATATÜRK 7
    • 737 F/O 15 Haziran 2016, Çarşamba 22:06:01 Adamsin 5
    • Sonuna kadar Atatürk 15 Haziran 2016, Çarşamba 23:33:54 Adamın dibisin kardeşim... 7
    • imam hatipoğlu 16 Haziran 2016, Perşembe 03:36:02 En kısa sürede bir tedaviye başlamanı dilerim. obsesiv kompulsiv !!!mazi kalbimde bir yaradır!!! hastalıpına düçar olmuşsun. teknisyen değil hela bekçisi bile olamazsın vatan haini sensin hergle. 9
    • Kafani cikar 16 Haziran 2016, Perşembe 16:11:37 Be adam, e bre cahil. Ulke en guclu yillarini geciriyor cumhuriyet kurulduktan sonra ama sen neyin derdindesin. Su kafani kumdan cikar da bir etrafina bak artik??!! 3
    • Ulke 17 Haziran 2016, Cuma 12:12:21 Ulke en guclu donemini mi yasiyor. Arnavutluk meclisi RTE e kinadi, Bulgaristan ,Libya Elcimizi kovdu. Bu ulkelere kapi kulumuz diye bakanlar simdi yanina bile gidemiyor.Orta Asya ulkeleri bile bir tatsizlik cikmasin diye ne olur ziyarete falan gelmeyin diyorlar.Neyi ile en guclu. Ekonomi de 19. cu yuz. 1956 da da 18. idik.Teknoloji mi, Egitim mi? Spor mu? Ahlak mi? ne ne? Neyde Dunya`da ilk 5 deyiz?Mesela yolsuzluk, ahlaksizlik,insan haklari ihlalleri,Medyaya baski.Bunlarda ilk 5 teyiz. Eskiden de diger dallarda iyi degildik ama en azindan digerlerinde bu kadar kotu degildik.Dusun biraz.Asil sen uyan artik. Yeni Havaalaninin adi RTE olursa Dunyanin olaya bakisi diktator bir lider kendi ismini verdi diye bakarlar. Tabi onlarin ne dusundugu onemli degil diyorsaniz artik Rus,Alman,Ingiliz,Japon vb turistten umidinizi keseceksiniz, Milletin kapisina gidip barisalim demiyeceksiniz demektir. 1
  • Hasan 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:54:47 Baki Mercimek olsun. 3
  • MKE 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:53:14 Oylamaya sunulması bile gereksiz isim belli. 3
  • ataturk 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:50:29 ATaturk yada sultan sülaymann 5
  • IATA 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:49:29 Ben isminden çok iata kodunu merak ediyorum. Sektörde zaten isminden çok kodunu kullanıyoruz.. 1
  • rte 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:42:20 recep tayyip erdoğan yaptı onun ismi olur 25
    • Hadicanim 15 Haziran 2016, Çarşamba 21:21:22 Parasını cebinden mi veri de yaptirdi 6
    • Xgfxhgjgkunljnıljlı 15 Haziran 2016, Çarşamba 23:31:39 Babasının cebinden yaptı 3
    • Şomljchrxgtcjyçu 15 Haziran 2016, Çarşamba 23:35:17 Şurada Atatürk ile onun tırnağı olamayan recep tayyip adı yarıştırılıyor. Bu akepelilerin bir algı operasyonu. Gene bir şeytanlık ve pislik peşindeler. 4
    • Sgrdhggkılojoşşokoş 15 Haziran 2016, Çarşamba 23:37:32 Atın atın. Kalede hayrettin var. THY en değerlilerde seçilmiş. Külliyen zarar ve külliyen yalan. 3
  • Net. 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:34:39 Ya ATATÜRK olmalı yada İSTANBUL ULUSLARARASI HAVALİMANI. Baska secenege gerek yok. 4
  • Semiha 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:31:22 Mustafa kemal Atatürk olsun 5
    • hayır 15 Haziran 2016, Çarşamba 21:52:47 Mustafa kemal Atatürk olmasın. 14
    • imam hatipoğlu 16 Haziran 2016, Perşembe 03:40:12 çerkes ethem olsun 4
  • Ladies and gentlemen 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:20:45 Here you can see the shame of Turkey. The kemalists 14
  • Volvo 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:10:20 Ataürk ve RTE isimleri her önüne gelen yere veriliyor zaten. Bırakalım şu Atatürk ezikliğini ve AKP militanlığını da havacılık yapılacak bir tesise gerçek bir havacının ismini verelim: Vecihi HÜrkuş. 7
  • Bora EKER 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:08:02 Recep Tayyip Erdoğan 20
  • Serkan 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:07:03 Fake bir site , sizde destekçisi olmuşsunuz.. Malzeme olmayın böyle sitelere yoksa güvenirliğiniz ilerde olmayacak. 3
  • Bu millet 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:04:23 Den ne sirt ne pirt olur. Kardes atatürk kim? RECEP TAYYIP ERDOGAN Int. Airport olsun. Neden bu adam dan nefret ediyorsunuz. Bakin türkiye son 13 yil dan nereden nereye geldi. 13-15 sene önce günlerce hastanede bekliyorduk. Saatlerce firinci da bekledik. Özgürlük yoktu. Düzgün mahkeme yoktu. Her halt a idam veya hapis ceza si. Otoyol lari, havalimanlari, yüksek hizli tren i, 3. Köprüyü, tren istasyonlari, marmarayi, antalya expo, büttün tünnel leri, bütün hastaneleri,ambulanslari,university's, toki evleri, ... kim yapti? Havadan mi düsdü? AK PARTI yapti. Kör ler bunu bile görüyor. Sen niye göreniyorsun? There are two options. Birincisi nankör sün ikincisi vatan haini. Bu vatan bölünmez. Tek basina iş basina. Ak parti ye oy vermeyene allah fikir ve sabir versin ve bir beyin! 31
    • B-52 15 Haziran 2016, Çarşamba 21:24:50 Haklısın. ülke 13 yılda nerelere geldi. Çok büyük ilerlemeler kaydedildi. Mesela hiç ayakkabı kutuları içinde dolarlar çıkmadı, hırsız Bakanlar olmadığı gibi bazıları gemicikler almadı, halkın parası ile kaçak saraylar yapılmadı ve ülkenin dış politikası hiç bu kadar rezil edilmediği gibi özgürlükler bu kadar yoktu. Hiç kimse iktidar yalakalığı yaparak milletin " a " na koyacağız demediği gibi, ekonomi bu kadar çökmedi ve devlet koruması gereken çocukları cinsel açıdan istismar eden kendi memurlarını da korumaya almadı. Aslında ilk aklıma gelenler bunlar. Bunları istediğin kadar çoğaltabilirsin. Toki evleri hırsızlıkları, yeşil alanların yandaşlara verilmesi...Zaten buraya yazmaya kalksam yer yetmez. Terörün artması, okullardaki yobaz eğitim. Kindar, dindar nesil komedisi...artan yobazlıklar...Ha bu arada sayesinde bu makama gelmiş olan yobazların ATATÜRK'e ihanet etmesi de ayrı bir rezillik. Doğru söyledin...ülke nereden nereye geldi. Ama her karanlık sonunda mutlak aydınlığa çıkar. 8
    • Mehmet 15 Haziran 2016, Çarşamba 22:05:50 Ne diyosun kardes sen? Ataturk kim ne demek? Haddini bil. Ulkenin kurucusuna dil uzatamazsin kendine gel. Ilk kez mi kopru havaalani yapildi bu ulkede. Sene olmus 2016 ovundugun seye bak. Saygisiz 6
    • Kemal 15 Haziran 2016, Çarşamba 22:06:20 Tabii ki Ataturk herkes haddini bilsin 7
    • Akademik insan 15 Haziran 2016, Çarşamba 23:32:56 Zaten AKP gelmeden önce önümüzde ve arkamizda yaprakla geziyorduk. Lafa bak... 3
    • Kyzer 16 Haziran 2016, Perşembe 02:58:21 1998 yilinda Dünyanın 17. büyük ekonomisiydik, şimdi ise 18. sıradayız. Avusturalya bizden az bır farkla bir sıra öndeydi yani 16. sıradaydılar, şimdi ise bize yarı yarıya fark atmışlar kişi başı milli gelir 59,000 USD Ayrıca o yapıldı denilen yerler bir yerler satılarak yapılıyor. Bundan 15 yıl önce Memleketin bir karış toprağı satılamazdı. Bugün ise yakında o yaşadığınız topraklarda kiracı durumuna düşeceksiniz. Benden söylemesi 0
  • Hülya bal 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:02:25 Tabiki , M. Kemal Atatürk havalimani tartismasiz başka bir isim düşünülmemelidir 11
  • Buldum!!! 15 Haziran 2016, Çarşamba 16:52:36 "Recep Ivedik" olsun!!! 6
  • ATATÜRK European aeroporte--- 15 Haziran 2016, Çarşamba 16:38:58 Tek kelime bos bos yazmayin ataturk olucak modern ulkemizin kurucusunun ismi! 12
    • Emre 15 Haziran 2016, Çarşamba 18:36:28 Aeroporte yazmakla Avrupalı olacaksak vay halimize.. 6
    • turşucu hurşit 16 Haziran 2016, Perşembe 03:44:58 sen mi karar verecen ota bota atatürk adını veriyorsun. atatürk kim ya. memlektine ve örfüne ihanet eden bir beni adem. 7
    • Deniz 16 Haziran 2016, Perşembe 21:51:28 Baban kimdi bilemezdin, Atatürk sana babanı tanıtmış kişidir!!!!! Anlayabilirsen tabi!!! 1
  • Ece 15 Haziran 2016, Çarşamba 16:36:36 M. Kemal Atatürk Havalimanı 9
  • Malum kesim 15 Haziran 2016, Çarşamba 16:32:48 Istemezuk istemezuk derler. Sorsan hic bi sey istemezler. O kadar istemezlerki ortaligi yakip yikmakta tereddut bile etmezler... Ama en cok onlar kullanirlar en cok onlar faydalanirlar en cok onlar isim verme isim begenmeme yarisina girerler. Biraz yuzleri olsa birak isim vermeyi onunden gecmezler... 8
  • daha iyisi var 15 Haziran 2016, Çarşamba 16:20:43 TABİİ Kİ .................. RECEP TAYYİP ERDOĞAN...................... 48
    • atatürk 15 Haziran 2016, Çarşamba 19:11:17 çok seviyosan 3 çoçuk yap birinin adını recep birinin adını tayyip digerinide erdogan koy 7
    • daha iyisi var 15 Haziran 2016, Çarşamba 20:44:39 Güzel fikir, neden olmasın? 5
    • atatörk rumuzluya 16 Haziran 2016, Perşembe 03:52:22 aman sen hiç çocuk yapma yoksa adı jon simit olur gavur kafalı. begenmedigin adam rte moğolistan da senin dümüre uğramış beyninin algılamagığı işer yapıyor. moğolistan da ataanın da atası olan türklerin yazıtlarına otoyol yapacak kadar milliyetçidir. çoğu rte düşmanı sadece mütedeyyin olduğu için gıcık olmaktadırlar. höpür böpür gene de ilerleyecegiz. adam olsan dersin ki zaten bir putumuz var atatürk diye ikinci putu rte olarak yaratmayalım yeter desene dübürün sıkıyorsa. ne atatörk ne de rte. istanbul airport. yeşilköy batıyormuydu da adını değiştirdiniz. hem havaalanlarında tuvaletler var şimdi adı atatür olunca insanlar oradaki tuvaletlere mıçmayacaklar mı. ne salakinsanlarsınız ya. sanki başımıza evliya kestiniz adamı öldü gitti işte. yıkanmış beyniniz bunu anlasın artık. 4
  • mustafa celik 15 Haziran 2016, Çarşamba 16:16:56 bence mustafa celik olsun yakişir 3
    • 330 15 Haziran 2016, Çarşamba 18:11:32 Link acilmiyor link i yazarmısiniz bizde kullanalım oyunuzu 2
  • Dogrucu 15 Haziran 2016, Çarşamba 16:14:13 Mustafa kemal atatürk airport 9
  • ... 15 Haziran 2016, Çarşamba 16:11:41 Osmanlı 6
  • Atatürk 15 Haziran 2016, Çarşamba 16:11:14 tabii ki de 4
  • :) 15 Haziran 2016, Çarşamba 16:10:59 Tayyip Ground Turkish three one 6
  • Ataz Şafak Sezginer 15 Haziran 2016, Çarşamba 15:48:08 ELBETTE .................. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ...................... 8
  • Memuristan 15 Haziran 2016, Çarşamba 15:43:46 TGS airport olmalı. Vatana millete hayırlı olur. 5
  • remzi 15 Haziran 2016, Çarşamba 15:41:36 kavgaya gerek yok, remzi havayyollari olsun 6
  • Bilgece 15 Haziran 2016, Çarşamba 15:39:54 Ankete bile gerek yoktu Atatürk havalimanı tabii ki Bunu bütün devlet büyüklerimiz de isteyeceklerdir büyük çoğunlukla 12
    • turşucu hurşit 16 Haziran 2016, Perşembe 03:53:54 diktatör atanın devri değil dostum. ne demek ankete gerek yok pis diktatör. 5
  • Türk ! 15 Haziran 2016, Çarşamba 15:33:31 Recep Tayyip Erdoğan 24
  • RTE 15 Haziran 2016, Çarşamba 15:30:34 Recep tayyip Erdoğan en isabetlisi 21
  • İGA 15 Haziran 2016, Çarşamba 15:24:03 atatürk mü çok beklersiniz o eskiden di 35
    • vatan haini 15 Haziran 2016, Çarşamba 15:30:13 pislik 11
    • Beklemem mikrop 15 Haziran 2016, Çarşamba 18:27:34 Biz beklemeyiz koçum. 4
    • Biz beklemeyiz de... 15 Haziran 2016, Çarşamba 22:10:15 Annen cok bekledi, hic gelmedi, keske geleydi, soyUn belli olurdu 1
  • Mustafa kemal ataturk 15 Haziran 2016, Çarşamba 15:10:34 CUMHURİYET olsun 5
  • KONUŞUN KONUŞUN 15 Haziran 2016, Çarşamba 15:04:52 Daha 15 yıl önce havalimanı falan hayaldi şimdi ak parti denen partililer başa geldi hertürlü yatırımlar yapılıyor ismine gelince rte olmazmış ozaman buyrun 20 yıl önce sizin düşüncenizde adamlar iktidar da idi onlar yapsaydıda sıkıyorsa tabi ismini siz istediğinizi koysa idiniz siz çatlasanız da patlasanızda adı OSMANLI HAVALİMANI OLACAK BİR DİKİLİ OĞACI OLMAYANLAR Konuşmasın ağaç düşmanları 25
    • kör 15 Haziran 2016, Çarşamba 17:39:23 agactan bahsederken o savundugun akp nin stanbulun kuzeyini komple, bursanin ve yalovanin ve balikesirin bircogu ormanlik alanini otoban bahanesiyle talan ettigini nasil goz ardi edebiliyosun.Madem milleti dusunuyodunda o korfez otoyolu niye 35 dolar olacak? Ot kafalilar sizi 5
    • Osman 15 Haziran 2016, Çarşamba 18:31:21 Osmana selam Atatürk olacak görürsün.Bu kadar rahatsız olmana gerek yok çünkü O ülkeyi düşmandan kurtardı sen yine doğardında baban ingilizmi fransızmı rusmu yoksa rummu olurdu o bilinmez.Cumhuriyetin imkanlarından faydalan bedavaya oku her hizmetten yararlan sonra geçmişe özlem duy yok ya vatan hainisin. 7
    • Koyyun 15 Haziran 2016, Çarşamba 21:23:29 Bu ülke onlarca yıl önce uçak üretiyoruz sen ne konusuyorsun 0
  • OSMAN 15 Haziran 2016, Çarşamba 14:49:43 korkudan rte nin adını bile en başa koymuşsunuz... 9
    • turşucu hurşit 16 Haziran 2016, Perşembe 03:55:37 alma be osman. 1
  • Fenasi, Fenasi 15 Haziran 2016, Çarşamba 14:48:40 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • .. 15 Haziran 2016, Çarşamba 14:48:00 Keşke ankette RTE'nin son anda Atatürk'ün önüne geçeceğinde korkmadan Vecihi Hürkuş'u oylayabilsek. Türk havacılığına en çok katkıyı sağlayan ve buna rağmen yaşamında birçok kez hakkı yenen bu insanın ismini yüceltmek boynumuzun borcudur. 4
  • Biliyor muyuz? 15 Haziran 2016, Çarşamba 14:32:18 Okumuyoruz/ ogrenmiyoruz. Bodozlama gidiyoruz. Havacilik kulturu olan okuyup ogrenen insanlar olalim. Vecihi HURKUS'u okuyun ve sonra karar verin lutfen. 1
  • AA 15 Haziran 2016, Çarşamba 14:24:41 Istanbul International Airport, isimlere gerek yok. 7
  • portos 15 Haziran 2016, Çarşamba 14:19:34 Çok dikkatli olmalıyız, 3ncü hava alanının açılış tarihine dikkat ettiniz mi!! Bir katakulliye getirip Recep'e doğum günü hediyesi yapmaya çalışıyorlar, Binali bu konuda da piyon olacak gibi görünüyor. 8
  • Ruhi 15 Haziran 2016, Çarşamba 14:18:24 Karşı olanlar bizzat oy kullanip atatürk olmasi için uğraşmış. Her yere atatürk ismi verimesi bence yanlış. Rte de olmasın. Herkesin ortak kararı ile "mevlana ", "yunus enre". Yada kazimkarabekir de olur. 5
  • cCc 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:57:19 Rte kim ki ya neden rte olsunki??? Atatürk te olmamalı bence.Tr nin heryerinde Atatürk le alakalı birçok eser var. En iyisi Vecihi Hürkuş olsun diycem onuda ing söylemesi zor diye yabancılar ismi sallamaz ist havalimanı der geçer. Yani en garantisi İstanbul havalimanı gibi.Veya başka bir arkadaşın dediği gibi Eurasia başarılı. 5
  • atatürk 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:49:17 kendisini atatürkle kıyaslayan onun yerine koyan şahsın daha çoook fırın ekmek yemesi gerekiyor anlaşılan. 6
  • kaan 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:47:43 Safiye soyman havalimani bence on numara polemiğe girmeye gerek yok 1
    • Super 15 Haziran 2016, Çarşamba 14:02:30 O da bizim degerimiz. Milleti devleti hakkı hukuku rte den daha çok dusunur. birinin milyonda bir oranına ulaşsa utanır ayıp yazık olur millete der. Diğeri demez. Sırlar aleminden geliyor, almamak hakk'ı inkar etmek olur der alır. Fark budur 1
    • Safiye & Faik 15 Haziran 2016, Çarşamba 16:29:42 Faik nolacak?? :))) 0
  • Sevgili Airport Haber 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:40:34 Rica ediyorum haberinizde Mustafa Kemal, Osman ve öteki degerli insanlarimizi recepin üstünde siralamaniz lazim. 5
    • bence 15 Haziran 2016, Çarşamba 21:32:30 En değerli isimlerden birisi Recep Tayyip Erdoğan olduğu için yeri doğru fakat Abdulhamidin ismi çok aşağılarda kalmış ona saygısızlık oldu biraz.. 4
  • Solcu 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:34:46 İslamcı havaalanı olsun erdoğancılar çok hoşuna giderler 9
  • Bemce 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:32:47 Atatürk yada ottoman olmalı 8
    • otto 15 Haziran 2016, Çarşamba 14:52:02 ottoman olamaz kardeşim, 1923'te osmanlı yıkıldı bunu kabul edin artık 6
  • Aa 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:24:10 Kesinlikle kendi ismini koyacaktir. 4
  • B 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:23:49 Kesinlikle kendi ismi 4
  • Isim mi? 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:17:28 Boyle giderse, "Muz Cumhuriyeti havalimani" olabilir. Nasil olsa kisa zamanda 2.5'a bolunecek olan Turkiye'de, kimin elinde kalirsa onlar karar verir ismine. 5
  • Adaletterazisi 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:07:23 Hic bosuna kafa yormayin ,bu havalimanini yaptirmayi bilen ,ismini hazirlamistir size soracak degil ya ,nasil 3.koprude ve osmangazi koprusunde sormadigi gibi isim vermek istiyorsaniz eser yapacaksiniz yok oyle beles 17
    • Senin terazin bozuk 15 Haziran 2016, Çarşamba 14:01:37 Orası kamunun malı yani senin benim vergilerimle yapılan bir yer geri zekalı ... tabii sen vergi vermiyorsan o başka ... yapımına vesile olandan Allah C.C razı olsun fakat sonuçta orası devletin malı şahısların değil ... 2
    • hadi ya 15 Haziran 2016, Çarşamba 14:10:30 Yaptıran babasının parasıyla mı yaptırıyor 3
    • Vergimle 15 Haziran 2016, Çarşamba 16:10:32 Yapılan diyen cahil önce nasıl yapıldığını öğren sonra yorum yap. Yap işlet devret modeli ile yapılıyor. 10 sene yüklenici firma işletecek. Yüklenici firma vergi toplamaz vergi verir. 3
    • Yap işlet 15 Haziran 2016, Çarşamba 20:15:27 Devletin cebinden para çıkmıyor Yap işlet devret 3
    • vergimle rumuzlu 16 Haziran 2016, Perşembe 08:36:21 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Gunhan 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:03:57 Kararsızım Havalimanı olabilir.İstanbul Kararsızım Havalimanı 3
  • GNC 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:59:54 "Sosyal medyada en çok konuşulan konular arasında yer alan isim anketinde Atatürk adı birinci sırada yer alırken, onu Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın adı izliyor." Neden isim listesinde Recep Tayyip Erdoğan adını en üste yazma gereği duydunuz? İsmi altta olursa tepki almaktan mı korktunuz ? 9
  • A 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:54:19 Bence ya Müslüm Gürses ya İbrahim Tatlıses olmalı 6
  • atatürk 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:54:16 en iyisi ismail hakkı diyelim ne olacak tabiki atatürk havalimanı olacak , Atatürk keşke sizlere soykırım yapsaydı zamanında. bu pkurusu zihniyetten geriye bişi kalmasaydı. 8
  • enes 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:51:59 gercekden bunu dunyada sadece biz yapiyoruz, en guzeli istanbul international airport olurdu bence..eminim herkez boyle dusunuyordur 3
    • Güzel Türkçe'm... 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:05:26 "Herkes" yazmayı ne zaman öğreneceğiz? 1
    • gerçekten 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:43:22 Önce "gerçekten" yazmayı bir öğrenelim hele, daha incelikli olan "herkes" yazmayı da öğreniriz. Bir de "herkeşleee" var. Daha dur sen.. :-) 1
  • AYT 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:44:30 Bence AVRASYA(EURASIA) olsun 4
    • B777 f/o 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:09:46 Evet Bencede en mantıklı isim bu olabilir Asya Avrupa bağlantısı olarak 0
  • tb 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:19:52 herhalde en güzeli bir yeryüzü cenneti olan adıyla özdeş İstanbul Havalimanı olacaktır. 3
  • İ G A 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:14:42 Tek derdimiz o idi... 0
  • Ataturk olmasin 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:12:41 Her yere Ataturk ismi verilmesi dogru degil. Ataturk ismini yermek anlamina geliyor bu, dunyanin hic bir yerinde bu yok zaten. Sadece biz yapiyoruz bunu nedense. Bana göre Fatih Sultan Mehmet olabilir. Istanbul'u Istanbul yapan buyuk komutan. 24
    • Ataturk 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:36:25 Ataturk olmasa fatih istanbulu fethetmis ne yazar, su an ingiliz somurgesi olurduk. Tarihe subjektif bakmayi birakin 13
    • Milliyetçilik 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:42:46 Milliyetçilik demek osmanlı demek değil sadece. Tarihte bir çok değerli Türk Hükümdarı var. . Türk büyüğü var. Ve en önemliside şüphesiz Atatürk tür. 7
    • Fatih 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:50:46 Arkadaşım sen tarihini bi öğren öyle yaz bence.Sanki Atatürk Fatih den önce yasamisda o fethetmiş istanbulu gibi yazilariniz komik... 7
  • İGA 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:09:52 Vecihi Hürkuş Havalimanı bence çok güzel olur 6
  • İsim 15 Haziran 2016, Çarşamba 12:09:14 Havaalanının ismi havaalanını yaptıran ve yapılmasına vesile olan karar alan kişi olucaktır,olmalıdır. 43
    • Pardon 15 Haziran 2016, Çarşamba 13:36:24 Benim vergilerimle maaş alıyor,benim vergilerimle havalimanı yaptırıyor ama kendi adı veriliyor havalimanina pardon?? 4
    • Pardon'a 16 Haziran 2016, Perşembe 11:43:08 Senin tek kuruş vergin bu havalimanında kullanılmıyor.Devletten tek kuruş çıkmadı.Hepsi müteahhit konsorsiyumunun özkaynakları ve banka kredileriyle inşa ediliyor.Devlet de bu işten 26 m. € kazanacak...Cahilane yoruma gerek yok. 0