112 GÖREVLİSİ İNTİHAR ETMELİ!

    Çok beğenilenler

  • Misafir 04 Nisan 2009, Cumartesi 21:12:13 AIRPORT HABER OLARAK YAZDIĞINIZ BAŞLIK HİÇ HOŞ DEĞİL.SAYIN KIDIK BU İNSAN IN KAÇ YILDIR HATASIZ VE ONURLA BU İŞİ YAPTIĞINI BİLİYORMUSUNUZ?BU ADAM I ÇILDIRTMIŞLAR DESENİZ DAHA İYİ OLURDU..BİZİM BU İNSANLARA İHTİYACIMIZ VAR..UĞUR AŞIKOĞLU DİYE BİR KAPTANIDA ARIZALI UÇAKLA UÇMADI DİYE ATEŞE ATTILAR,YAPTIĞI ANONS NEDENİYLE..NE OLDU O UÇAK DÜŞEYDİ DAHAMI İYİ OLACAKTI.FEVZİLER-UĞURLAR YAŞATILMADIKÇA BU TÜRK SEFİL HAVACILIĞINDA DAHA ÇOK UÇAK DÜŞER..SHGM NİN YÖNETİMİ TAMAMEN TÖSHİD İN ELİNDEDİR..BİR YILDA KAÇ KEZ BASKIYLA DEĞİŞTİRİLMİŞTİR 6 A 50 YÖNETMELİĞİ..KAPICIN KADAR DEĞER VERMEDİĞİN PİLOT CANINA MAL OLUR GÜN GELİR...KAPICIN ÇÖPÜNÜ ALIR SADECE, PİLOT UN İSE CANINI...İTİBARINI ÜLKEMİN SEFİL HAVACILIĞININ... 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 15:16:04 Raporlar açıklanmadan nasıl sonuca varıyor kendisi. Bir havacı bunu yapar mı hiç. Amsterdam kazasına Vorteks dedi tüm kamuyu yanılttı. Hala neden konuşuyor ki. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 04 Nisan 2009, Cumartesi 21:04:24 FEVZİ KAPTAN A HAKSIZ YERE YÜKLENENLER SANIRIM KANUNLAR KARŞISINDA CANLARI YANAN ŞİRKET(PATRON) YÖNETİCİLERİDİR.KISACA: 1-ANKARADAN İZİNSİZ(BİLGİSİZ) HİÇ BİR HAVA ARACI KALKIŞ YAPAMAZ O BÖLGEDE. 2-ANKARA TÜRKİYENİN HER YERİNDEKİ HAVA DURUMUNU EN İYİ BİLEN SİSTEMLERE SAHİPTİR.HER PİLOT İSTEDİĞİHER BİLGİYİ 24 SAAT BOYUNCA ÜCRETSİZ ALABİLİR. 3-SEÇİM ZAMANI BU TÜR HAVA ARAÇLARI ÇOK PARA KAZANIRLAR(95 KASIM SEÇİMLERİNDE BENDE UÇTUM BU GÖREVLERDE)PİLOTLARDA HAYLİ PİRİM ALIRLAR USD DOLARI OLARAK. 4-HERŞEYDEN ÖNCE O HAVA ŞARTLARINDA KUŞ BİLE UÇMAZKEN İNSAN YAPIMI HELİKOPTERİN UÇMASI AKIL KARI DEĞİLDİR.SONUÇTA UÇAMAMIŞTIR. 5-EVET TÜRK SEFİL HAVACILIĞI MAALESEF HASTADIR.HASTALIK 2002 YILINDA BAŞLAMIŞTIR.2013 DORUK NOKTASI OLACAK 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 20:30:10 Med-air açıklama yapmayıp otoritenin açıklamasını beklemekle doğrusunu yapıyor.Keşke herkes aynı sabrı gösterebilse. Bunu başarabildiğimiz an doğru toplum olma yolunda bir adım atmış olacağımızı düşünüyürum. 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 14:03:59 Ama haklı olabilir.Tüm kazalardan sonra yapılan konuşmalar açıklamalar ilim bilim fen den okadar uzak ,okadar yaraya merhem olmaktansa yaraya tuz basmak hatta kanatmak maksatlı kişisel sov amaçlıki.Sivil havacılık otoritesi hariç herkes konuşuyor.Hastalık hem otoritede hem camiada.Hiç kimse nerede durup nerede başlayacağını bilmiyor,ortalık bilgi kirliliğinden geçilmiyor sonuçda hangi kazaya ne neden oldu ne gibi tedbirler alındı unutulup herşey unutuluyor.Derler ya \'\'Havada olan havada kalır\'\'!!!!!!!! 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 13:12:48 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 12:50:15 med air ile ilgili hic bilgi cikmamis basinimzida, valla cok enteresan. ayrica, ELT ile ilgili, cok mu pahali portatif bir ELT cihazi, turkiye tescilli ucan tum ucaklara SHGM bir teknik talimat cikarir, kontrol periyodunu artirir, veya ucakta en az 2 tane tasinmasini isteyebilir, sonucta herkesin basina gelebilecek bir olay, ama onlemler hemen alinmali, umarim helikopterin tum bakim gecmisi de degerlendirilir. 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 11:32:29 Bazı yorumlarda 112 de kazazede ile konuşan hanımdan genç bir Doktor olarak bahsediliyor. Eğer o hanım doktorsa.Tıp fakültelerinin verdiği eğitime yazık Buda benim fikrim. 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 03:18:50 dogru soylemissiniz helikopter IFR ucamaz demissiniz VFR ucar demissiniz Sartlar IFR iken bu helikopter ucamaz demissiniz. ama onu bile haber yaparken yanlıs yazmıslar. ustelik helikopterde radar, antiice falan bahsetmemissiniz bile az bile yazmıssnız ama nezaketinizi koruyarak meslekdasınız icin kotu bir sey soylememissiniz sadece bu helikopter kaldırılmamalı demissiniz kimse bilmezki hocam A B veya C katogorisindeki bir hava sahasında VFR ucmak icin gerekli gorus, buluta yanca ve dikey uzaklık, bulut alt tavanı, kapalılık falan ne olmalı. hadi bir kişi yazsın bakalım bu helikopterin ucması icin gerekli sartları. ve ogun o saatteki sartları goreyim. ama bilmeden yorum yapmak daha guzel hocam cehalet mutluluktur 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 03:14:05 Hani bir laf vardır ....desen kızar da ......desen aldırmaz !! işte o misal burda yorum yazan yalaklardan birisi " Airporthaber neden kaptan F.A hakkında pilot F.A olarak yazıyor .." diye hayıflanırken bir diğer yalak " sana sahip çıkarız HOCAM.." diyor.. Bu adamın gerçek mesleği pilotluk değil mi ? Pilot adama pilot diye hitap etmeyi yanlış bulanlar imam misali HOCAM denmesine sesini çıkartmıyor.. Hoş Alfa kökenli bu zatın o taraklarda bezi de vardır o da ayrı.. 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 03:06:56 Haydi hocam aslan hocam kim tutar seni yürrüüü... Kazaları kollamaya devam et.. Hurdasını alıcam diye etrafa sacılmış paraları toplamaya devam et.!! 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 02:51:23 benim bildigim feyzi hocam daha kimlere ders verecek gorecegiz. cılgın baslıgı atmıslar. yazıklar olsun. sivil havacılktakı tek dogru adam. world fokus atlas kazasında, o sogukta karın icinde dagda kac gun yattı bu hocam kan kokusuyla yan yana. artık kimsenin ölmesini istemiyor ya. sirketlerin haksız kar etmesini istemiyor ya gercekten cıldırmıs olmalı 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 02:43:57 saygılar. biz seni biliyoruz. mucadeleye devam. ne yazarlarsa yazsınlar artık. senin icin onemli degil dogruları soyle her zaman eteklerini tutustur bunların. 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 01:40:41 Saygıdeğer kaptanımı tanıtmak isterim.Kendisi TALPA'nın(Türkiye Hava Yolu Pilotları Derneği)kurucusudur.Hala bu adamın düşüncelerine değer vermiyorsanız sizlere ne söylenebilir ki! 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 01:29:33 Sevgili kaptanım!! Bu memlekette doğruyu söyleyen 9 köyden kovulur maalesef yalakaların dünyası bu dünya..Seni bizler çok iyi biliyoruz.Sen yoluna devam et.Bilmeyenler için dip not:Mahkemelerde bilgisine güvenildiği için havacılık konusunda bilirkişilik yapıyor kendisi yüce mahkemelerde .Başka söze gerek yok sanırım... 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 01:22:26 Aşağıdaki yazıma devam edeyim müsadenizle:Meteorolojiyi almak,yorumlamak ve uçup uçamayacağına karar vermek pilotun görevidir!Hava trafik ünitesinin böyle bir görevi yoktur.Ancak siz sorarsanız,size ilgili bilgiyi verebilirler.Ayrıca sorulacak yer havatrafik değil meteorolojidir.Ama şu eleştirilebilir;Çekilen uçuş planında verilen varış zamanı günbatımından 50 dakika sonrasına denk geliyorsa (yorumculardan biri yazmış ben bilmiyorum detayını) VFR uçuş müsadesi verilmeyebilirdi!?Bu konuda araştırma yapılıp uçuş planında ne yazılmış tespit edilmelidir. Gördüğünüz gibi hakaret etmeden,aşağılamadan da eleştiri yapılabiliyor!!! Nedense biz pilot milletinde meslektaşlarımızı yerden yere vurma konusunda bir gayret ve insafsızlık var.Lütfen!!!!!!! 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 01:20:15 Yorumları artık okumayacağım.Çünkü benim ülkemde Sivil Havacılığın ne durumda olduğunu herkes biliyor.Bizim milletimiz bu kadar sık kazanın kaderimiz olmadığını herkes biliyor. Ancak, bilinen gerçekleri söyleyebilmek yürek ister, cesaretister,maça ister.Rahmetli Hemşerimin dediği gibi BİR SANİYESİNE DAHİ HÜKMEDEMEDİĞİMİZ BU HAYAT İÇİN KÜÇÜLMEYE DEĞMEZ.Bazıları küçülmeye devem ettikçe ve bunları gördükçe daha fazla üzülüyorum.Ben erkekçe çıkıp, adımı vererek düşüncelerimi söylüyorum. İsmini belirtmeden beni eleştirenler ise, korkak,zavallı aciz mahluklar olduğu için değer verilmeöesi gerekiyor.Saygıyı hakedenlere saygılarımla Feyzi ALTUNBULAK. Not BEN. eğer SHGM japon olsaydı, intihar ederdi dedim. Ben o kadına değil, amirlerine kızıyorum. 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 01:07:24 Beyler,efendiler sayın kaptanımız çok değerli bir insan olabilir ama söylediklerinde malesef bazı yanlışlıklar var.112 görevlisi ile ilgili söylediklerinde haklı değil çünkü bir insanın kendisini öldürmesini söylemek hatta ima etmek çok yanlış.Ayrıca unutmayın ki kazada hayatını kaybedenlerin yüreği yanan sevenlerine bir hedef göstermek gibi olmuyormu.İçlerinden biri çıksa "vay bizim liderimiz senin yüzünden öldü" deyip, bu hanımefendiyi bulsa ve öldürmeye kalksa o zaman vicdanlar feryat etmeyecekmi?!!! Ayrıca hava trafik ünitelerinin görevi kontrollü sahalarda hava trafik hizmeti sağlamaktır, kontrolsüz hava sahalarında sadece tavsiye hizmeti verebilir! 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 00:17:14 BU ADAM Dedıgınız ,gercekten adam hatta ADAM GIBI ADAM .baslık dogru cıldırmamak elde mi!? 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 00:14:06 BU ULKENIN COCUKLARI HOCASINA SAHIP CIKAR SİZİNLEYIZ SAYIN HOCAM . 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 00:12:38 fevzi hocam .sen dik dur .aldırma .biz seni biliyoruz.gerisi yalan.saygılarımla.ayrıca kendisi hicbir sirketten atılmamıs aksıne sırketlere gereken dersi vermıstır. 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 00:07:36 Nesi uzman bu adamın yahu ????? 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 00:07:09 112 soledıklerı ıcın degıl ama kulenın kalkıs ıznı vermemesı dıye tabır kullanması ve bu ınsanın yıllardır ucması hemde kaptan pılot olarak ne denebılırkı?vfr ucan bır helıkopter ıcın kendı sorumlulugunda kalkacagını bılmemesı ne kadar bılgılı oldugunu gostermekte. yazık cok yazık hemde kaptanmıs 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 00:06:30 Hurdacı kaptan a sormak lazım bugüne kadar kaç şirketten kovuldun diye !! 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 00:04:33 Uzman bir pilotun aciklamalarina uzman yorumlar...... Daha baska ne diyeyimki? Kimse raporun gelmesini beklemiyor. Duygusal hareket ederek olaylara cozumler bulamayiz. Hatalar varsa ancak raporlardan sonra bulunur ve hatalar duzeltilir, suclular (varsa) cezalandirilir. En azindan hayatlarini kaybetmis olanlara saygi gosterelim ve ortaligi daha fazla germeyelim. 0
  • Misafir 03 Nisan 2009, Cuma 00:02:01 112 görevlisi intihar etmeli diyen adamı savunuyosunuz peki o genç doktoru neden ateşe atıyo...Hangi psikolojide olduğunu biliyo musunuz o doktorun? 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 23:41:30 SHOw dünyası yeni birini kazandı desek yanlış olmaz ..Yaşı biraz geçkince ama olsun..Komedi dünyası herşeyi kaldırır !!! Hadi kaptan hadi sen zaten çoğu şirketinden ya allah yollanmışsın..Hepsi hatalı sen mi haklıydın..Çıkıntılık senin ruhunda var !! 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 23:41:23 Kule izin vermemeli diyor. Kule müneccimki tüm Türkiyedeki havanın durumunu bilsin. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 22:55:51 Ne çok yalaka varmış da haberimiz yokmuş?? 12 yaşındaki torun bile maşallah 30 yaşındaki bir edayla yorum yazdığına göre diğerleri hangi akraba bilinmez !! Yanlışlara parmak basmak dile getirmek..bunlara kim ne diyor ki ! Sizler ya okuduklarınızı anlamıyorsunuz yada eş-dost yalakalığıyla yorum yazıyorsunuz.Amcamızı bir araştırın .. eski haberleri gözden geçirin epey malzeme bulursunuz.. onlara neden hiç cevap yok.. En basitinden şuna cevap verin alnınızı karışarım . ISPARTA KAZASINDA BULDUĞU PARAYI NEYE DAYANARAK HANGİ HUKUKSAL GEREKÇEYLE MUHAFAZA ETMEK BAHANESIYLE YANINA ALDI ?? NEDEN EMNIYET GUCLERINE TESLIM ETMEDI =? KAZADAN HAFTALAR SONRA EL KONULAN PARÇALAR VE PARALARLA GÜNDEME GELDI ?????????? 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 22:23:08 Bu Kaptan havacılığı sadece havayolu kaptanlığı olarak algılıyor herhalde. Helikopterin miting alanından pilot sorumluluğunda kalkabileceğini düşünemiyor.Kontrollu hava sahaları/alanları dışında VFR alçak irtifa uçuşu pilot sorumluluğunda yapılır, Bu olayda tüm idari yetki ve sorumluluk rahmetli kaptanındır. 112'deki "o kız" kadrosu gereği santral değil doktordur ve bence uygun davrandı. Telefonu açık tutulması isteği Emniyetten de gelmiş olabilir. Açık kaldığı sürece yaralıya panik yaptırmadı, ilk müdahaleyi yaptırmaya çalıştı ve yerini tespit etmeye çalıştı. Empati yapalım, şu anda zaten kendisinin psikolojik yardıma ihtiyacı vardır. "İntahar etmeli" ne demek. Ağız kulak beyin arasında irtibat olmalı. Kaptan ne diyeceğini bilmel 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 22:06:14 BİR SANİYESİNE BİLE HÜKMEDEMEDİĞİMİZ BU HAYAT İÇİN FIRILDAK OLMAYA DEĞMEZ. HER ZAMAN DİK DURMALIYIZ. MUHSİN YAZICIOĞLU RUHUN ŞAD OLSUN SEVGİLİ HEMŞERİM.SÖZLERİN EMİR.DURUŞUN ÖRNEKTİR BİZE. SENİN HESABIN SORULACAK.RAHAT UYU. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 22:04:32 BU ADAM CILDIRMAMIS dogrulari söylüyor 112 de ki beceriksizlerin hepsi sucludur ilkel caglarda bile böyle bi ölüm yok.bütün kamu kuruluslari öyle bu ülkede gelsin cay gitsin cay.bugün git yarin gel.hastaneye gidersin 3 hemsire kafa kafaya gelmis dedikodu yapar.tahlil odasini sorarsin parmagiyla isaret eder bulamazsin bi daha sorarsin seni azarlamaya kalkar bu sefer.siradan bi kapicinin bile forsundan yanina varilmaz.bu ülkede cok seyin degismesi lazim.hakli bu adam hem de cok hakli.GELIN O özendiginiz avrupa da bu isler nasil tikir rikir yürüyor kendi gözlerinizle görün(AVRUPA YA SIZI sokarlarsa tabii) 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 21:22:02 sizleri esafle kınıyorum...dogru veya yanlıs..yılların pilotu onbinlerce saati olan ve benimde kabin amirliğim sırasında yıllarca uctugum sayın kaptanım altınbulak için ''bu adam cıldırmıs olmalı baslıgı '' son derece ayıp ve seviyesiz bir baslık olmustur..soylediklerini begenmeyebilirsiniz onu eleştirebilirsiniz..ama siz bir havacılık portalı ve kanalı iseniz ucaga sadece yolcu olarak binen kişilerden farklı davranmalısınız..altınbuluk kaptanımda ki type rating lerin saysıını kendisi dahi bilmez o kadar coktur ..ve onnla ucmak bir seref ve onurdur,ve guvendir, SULEYMAN KUCUKKESKİN 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 20:52:19 senin deyiminle 112 deki bayan , durumu 155 e bildirdik çalışıyorlar dedi. 155 in böyle bir görevi varmı bilmem ama ,shgm nerden çıktı 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 20:44:20 bakın ben 12 yaşındayım benim syledklerimi dikkate almayabilirsiniz ama ben hepinizden daha akıllıyım bu söylediklerinizi geri almanızı istiyorum benim dedemin ne kadar iyi kalpli, insanlar için canını vereceğini bilmiyorsunuz kalbinde hiç ama hiç kötülük yok benim dedem(!!!)gayet iyi mantıklı ve seviyeli bir insan benim dedem pilotların doeyeni neyin ne olduğunu bilir mantıklı okumuş bir insan siz yalan yanlış haber yapıyorsunuz bu sözleri söylerken bende vardım dedem öyle bir şey demedi kadına bir şey demedi onu oraya oturtanda suç buluyor yani sizin anlayacağınız torpilli oluyorlar insanlar ondan sonra kaza olunca da bişi yapamıyorlar bu işin eğitimini kursunu alısında gelsin dedi lütfen yalan yanlış habr yapmayın:(!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 20:31:15 Feyzi kaptanın ne söylediğini dahi anlamadan konuyu sadece 112 Acil servisteki kadına çekerek ,beklide asıl söylediğini saklamaya çalışıyorsunuz.Feyzi kaptan ,112 deki bayanın değil SHGM Genel müdürünün intihar etmesi gerektiğini söylüyor. Yasalarla verilmiş olan görevi yerine getirmeyen .Arama kurtarma teşkilatını kurmayan kişi Ali ARIDURU’dur.Asıl İntihar etmesi gereken odur. Ya anlamıyorsunuz,veya kasten saptırıyorsunuz 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 20:22:38 SEN ,BİRŞEY BİLMİYORSUN .AİR ALFADAN DA SENİ NECMİ YAMADI BİR YERLERE.NE DİYORDUN MAHALLENİN DELİSİ OLACAGIMA EVİMİN KÖLESİ OLURUM.HADİ SEN ARTIK DAĞLARA ÇIK.DÜŞÜN BAKALIM NE YAPTIN DOGRUMUSUN HA FEVZİ. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 20:13:32 söyledikleri dogru , yalniz 112 görevlisi icin abartmis, o ne kadar egitim aldiysa o kadar bilgi verebilir, o kisileri kurban edenler sorumlu tutulsun.?? THY kazasindan sonra kim sorumlu serefli yönetci istifa etti?? Kaza unutuldu gitti, BBP ye tavsiyem özel bilirkisilerle bu olayin üstüne gidilmesi 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 19:54:29 Kaptanın işin tekniğine yönelik yorum ve eleştirileri ciddiye alınıp değerlendirilmeli, tartışılmalı, Ancak 112 ile ilgili kısmında düşünelim lütfen. 1- konuşma kayıtlarında 112 görevlisi hanım. ilgili yerlere bildirdik tesbite çalışıyorlar, şeklinde bir şey söyledi, ilgili yer, birim, kimdi ? 2-sinyal değerlendirmesi, koordinat tesbiti 112 nin,(bu pratisyen doktorun mu) göreviydi ? 3-Şimdi bütün herkes görevini yapmış,her şey yolunda ve sağlamken bu kişimi intihar etmeli veya bu hanımın intiharı kimleri kurtaracak, neleri kapatacak ? (bu arada hatası yoktur demiyorum kimlerin yönlendirdiğini de merak ederek) saygılar 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 19:17:03 Çıldırmış olmalı dediğiniz adam yıllardır havalarda tek bir hatası olmadan Türk Havacılığına hizmet etmiş ender kaptanlarımızdandır.Altınbulak kaptanın söylediklerini çürüten havacılıktan anlamaz.Çünkü bu işi kaptanlardan ii bilen yoktur.Eğer meteoroliji alınmadan take off olduysa bilemem ki o da düşük ihtimal ama bu uçuşa izin verilmemesi gerekirdi.Son çalıştığı şirketde Altınbulak kaptana haksızlık yaptığını herkes tarafından bilinmektedir. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 19:14:37 Sevgili Kaptanım size sonuna kadar katılıyor ve destekliyorum. Bu ülkenin sizin gibi değerli ve bilgili Kaptanlara ihtiyacı vardır. Ayrıca dikkatimi çeken önemli bir nokta var ki... Airport Haberden bu röpörtajı yapan muhabirin Kaptan Fevzi Altınbulak için sürekli pilot fevzi altınbulak diye yazması.....Değerli Kaptanım Saygı ve Sevgilerimle...Hemşeriniz. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 18:20:09 Acaba 112 Acil servisinde,155 Polis imdat da,110 İtfaiye de Bir uçak düşme ihbarı aldıklarında bunu nereye rapor edeceklerine dair bir talimat var mı ? Adresi bilirlerse ekip çıkarıyorlar Adresi bilmiyorlarsa ne yapıyorlar.En yakın askeri veya sivil havaalanı aransa belki daha olumlu bir netice alınabilir.Suçlu değilde suçlar zinciri var. Telefon kayıtını dinleyin 112 nin nekadar yetersiz olduğunu göreceksiniz.Hava sahamızda uçan ve kaza yapan bir hava aracı bukadar sahipsiz olmamalı. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 18:16:49 Altınbulak Kaptan İşi bilen ,son derece deneyimli , uçuş emnniyetine önem veren ciddi bir kaptandir. Hiç bir patron prosüdür dışında iş yaptıramaz, eleştiriyoruz ama dikkat edelim derim derim, çıkıp burada konuşması bile adamlıgının önemidir . 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 18:11:00 Uçuş 167 denizmili, ortalama seyir sürati 90- 100 denizmili, kalkış saati 16:50 tahmini varış saati 18:50. güneş batış saati 18:00 (hepsi local). Varış gün batımından 50 hakika sonra (30 değil). Hava şartları IFR , helikopter VFR. MSA ( tamamen bulut içi). Karayolunu takip edemezsin kar tipi sis. Kaptanı bu şartlarda uçmaya kim zorladı? 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 18:07:21 Teknik yönünü bilemediğim için ben yorumumu Türkiye'de uçuş izini veren kurumlara yönelteceğim. Eğer Sayın Fevzi Altunbulak helikoptere, hava koşullarına karşın uçuş izni verenleri yermişse doğru bir eleştiri yapmış. Ayrıca helikopterin herhangi bir mekanik eksikliği varsa o da yine uçuş izni veren kurumların ihmali. Onların görevi; Uçuş güvenliği kontrollerini HAKKIYLA yapıp gereken eksiklerin tamamlanmasını sağlamaktır. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 18:03:20 Fevzi hocam, diğer şirketlerdeki uçuş işletmeden sorumlu, patron yanlısı, md ler gibi, o pilotta, mesai saatini taşırmaya ve o kötü havada uçuşa zorlandımı acaba? Kar yağışı tipi şeklinde, görüş düşük, rüzgarlı bir hava. Kim VFR şartlarda kalkışına müsaade etmiş ? Ve zannederim 112 de, havacılık, koordinat bulmak, emergency usuller, arama kurtarma faaliyetleri ve meteorojiden anlayan kimse de yok galiba. Öyleyse buda hata. Allahım, cennet mekanları olsun, üşütme artık onları. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 18:02:12 Bu gibi durumlarda kurtulmak için GPS li cep telefonunuz olsun. kesin koordinatları sms ile yollarsınız. Uludağda kaybolan Ümit ve İsmail gps li telefonları olsa kurtulurlardı. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 17:56:30 Bu pilot ne zaman cıksa, hep dogruları soyluyor ve boyle insanların yasadıgını bilmek bana umut verıyor belkiş diyorum icimden .bide otekiler varya korkaklar onlara da acıyorumbölecekler bilmiyorlar... 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 17:47:05 Aslında 112 den cok,sıvıl havacılıktır suclu ıs orda bıter ne garip olay, skandal koskoca helıkopter 2 gun bulunamadı ,ınsanlar bıze gulmustur.utanıyorum! 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 17:39:37 mantıklı konusmus .bizler artık koyun surusu modundan cıkmalıyız .uyanın uyanın .dogruların pesınden gıdelım korkmayalım... 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 17:34:47 Kazada anten kırılmıs yalanına ancak kuslar ınanır ve bızım gıbı bazı cahıller.o anten carpmayla kırılacaksa ozaman hıc takmasınlar cunku sadece carpma olunca ıse yarıyor.komık.kaptanımıza tebrıkler diliyor .ben artık bu ulkede bazı tasların oynamasına ınanıyorum 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 17:29:52 nihayet cesur biri çıkıp hatalar zincirini açıkladı.. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 17:28:12 HAKLI .ADAM DOGRULARI SOYLUYOR.YORUM YAPAN BAZI CAHILLERE NE DIYIM SIMDI.ONLAR BUNA LAYIK BURAKICAN AMBULANS BEKLERKEN OLECEK YAAA BU KADAR OLMAZ .YETER ARTIK UCAGA ADAM GIBI BINMEK ISTERIZ 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 17:16:05 Fevzi kaptan ve fun club sahnede... 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 17:13:52 HAKLI ADAM SONUNA KADAR HAKLI.KORKUSUZ VE CESUR.CAHIL YORUMLAR SAHIPLERINE AITTIR.HERKES GOREVINE LUTFEN. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 17:04:48 fevzi kaptan senle gurur duyuyoruz..karsı yorum yapan arkadasları uganda gibi geri kalmıs ulkelrın112 acıllerıne emeanet ediyorum ve halaa utanmadan neyi savunursunuz bu kaptan dogruları soyluyor kendısı konunun uzmanıdır...cınayete ortak olun umarım bı gun 112 gazabına ugrarsınız 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 17:03:42 Fevzi kaptan kendi bildiği iş hakkında yorum yapmalı. 112 görevlisi intihar etmeli diye spekülatif ve saçma bir açıklama olabilir mi? 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 17:03:07 KAPTAN DOĞRU SÖYLÜYOR.HAVACILIĞIMIZDA ÇOK ÖNEMLİ EKSİKLERİMİZ MEVCUT.KURALLAR SIKÇA İHLAL EDİLİR OLDU.O HELİKOPTER 6 YOLCU İLE O HAVADA , O DAĞLIK ARAZİDE OLMAMALIYDI.HELİKOPTER PERFORMANSI BU TÜR BİR GÖREVE UYGUN DEĞİLDİ.DGCA ŞAPKAYI ÖNÜNE KOYMALI ARTIK.DENETLEYİCİDEDE, UYGULAYICIDADA HATALAR VARDIR. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 16:33:51 Ben şahsen 112 görevlisinin görev tanımını ve acil durum bildirimi aldığında nasıl bir prosedür takip ettiğini , aldıkları eğitimde yaralıyı konuşturmaları mı yoksa telefonu kapatmaları mı gerektiği, psikolojik açıdan da bir yaralının telefonda tutulması mı yoksa telefonun kapatılıp kendi haline mi bırakılması gerektiğini bilmiyorum. Daha iyi bilenler 112 görevlisini intihara davet ediyor. Ben ise suçlu olduğu kesin olmayan bir insanın tüm ülkeyi üzüntüye boğan bir kazanın sonrasında sorumlu gösterilmesine karşı çıkıyorum. Aynı olayın kendi başınıza geldiğini düşünürken kazazede değil 112 görevlisi de olabileceğinizi düşünün. Empati kuruyorsunuz madem birde öyle kurun. Bu kaza biyerde benim başıma geldi çünkü çok sevdiğim 2 insanı kaybettim 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 16:23:07 Kime göre gerçek, neye göre gerçek. Elinde bigi, belge olmadan konuşmak olur mu? 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 16:16:15 Feyzi Altinbulak Kaptan, dünyanin en iyi Kaptanlarindandir ve en dürüst insanlarindandir, kimse cürük atmazsin adam gercekleri söyliyor neden sizler rahatsiz oluyorsunuz yagcilik yapiyorsunuz diger kurumlara ? 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 16:10:00 Siz bir kazaya uğrasaydınız.Çaresiz ve vahim durumunuz sırasında karşınıza söz anlatamadığınız,işini yapamadığını size belli eden bir şahıs ile nafile konuşma yapsaydınız.bunları yazabilirmiydiniz.Bu gün onun yarın sizin, bizim başımıza gelebilir.Lütfen bu kadar rahat olmayınız.Herkez işini doğru yaparsa zaten bu tartışmalara gerek kalmaz.Bu laflar doğru yapılmayan işlere.Hele sonounda ölüm varsa. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 16:09:17 YA İYİ GÜZEL AKSAKLIĞIN, İŞLEMEZLİĞİN NERDE OLDUĞU SORUSUNA HERKES KENDİ ÇAPINDA CEVAP ARIYOR, VE HERKESTE (ben dahil) 112 NİN HATALI OLDUĞUNU (sadece 112 nin de değil tabi) SÖYLÜYOR ,AMA BU İNTİHAR FALANI KARIŞTIRMAK ÇOK BÜYÜK SAÇMALIK... 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 16:02:30 Sen kim oluyorsunda intihar etmeli diyebiliyorsun e şaşkoloz !! SEn önce Isparta kazasında indra gandiii yaptığın uçak parçalarının hesabını , el koymaya cüret ettiğin kazada buluna paralrın hesabını ver !! Harakiri yapacak biri varsa bu önce sen olmalısın 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 15:55:42 Hakli adam gercekten. SIVIL HAVACILIK ALMIS BASINI GIDIYOR yürü be kaptanim kim tutar !!!! 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 15:49:34 Yetkili birileri şu neredeyim hizmeti hakkında bir açıklama yapsın bence.Bu hizmet herkesin ağzına sakız oldu. Baz istasyonu yetersizliğinden tam yeri tespit edilemeyen bir gsm sinyali nasıl olacaktı da neredeyim hizmeti sayesinde nokta atışı yapacaktı? İşte bu nokta kafama takılıp duruyor.Gazetelerin köşe yazarları bile bundan bahsediyor .Allah rızası için ya GSM operatörleri şu konuyu açıklığa kavuştursun ya da enkaz başında olan birileri şu servise bi mesaj atsın bakalım gerçekten işe yarayacak mıydı? 112 görevlisini vicdan azabı içine sokup bunalıma itmeye çalışanlar da takip etsin bu işi. Herkes başkasının işini daha iyi biliyor ama kimse kendi işini daha iyi yapma derdinde değil ! Ne kadar acı! 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 15:49:13 YA HALA BU ADAMI KONUŞTURUYOSUN,HALAA BİLİRKİŞİ GİBİ TV KANALLARINA ÇAĞIRIYOSUNUZ.NE MERAKLIYMIS EKRANLARDA GORUNMEYE,BARI TALKSHOW FALAN YAPTIRIN,İŞSİZDİR ŞİMDİ O BİRDE. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 15:38:49 Bu pilot haklı.Hem kazaya ve canını kaybedenlere üzülüyorsunuz.Hemde birisi doğru bir soru sorunca SUS diye bağırıyorsunuz.Siz itirazcılar nedir niyetiniz. 112 servisi dünyanın hiçbir yerinde olmayacak bir rezalete imza azmıştır sorumlusu kimdir ? nedir ? hiç gündeme geldimi.Bu kadar bilgisiz bir hanım o telefonun başına nasıl oturtulmuş.Telefonu kapattıktan sonra ne yaptı.Uzun uzun konuşup ne yaptı.Nereye kime ne bildirdi.Nasıl bir kayıt yaptı.Kimi aradı.En sonunda da kimdir bu hanım. Bütün bunlar devlet sırrı gibi saklanıyor.Açıklanması gerek. Bir haklı olduğu tarafta Bu uçağın uçuş planı nerede .İniş ve kalkışları kime bildiriliyor. Bu trafikten s0rumlu kim.Meteoroloji bilgisini kim verdi. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 15:38:36 Türkiye de birçok havayolu uçmaması gereken uçakları ticari baskıyla uçuşa yollamıyor mu? Pilotları limit üstü uçurmuyor mu? Bu gerçek değil mi? Ayrıca batan şirketlerde herkesin çok miktarda alacağı kalmıyor mu? Adam bunları dile getiriyor? Adama niye cephe alıyorsunuz? Bu olayda da gerçekten bir kötü görüş şartları kokusu geliyor. Eleştirilere açık olun ki Türk Sivil Havacılığı kazansın. Olay baltalama değil eleştiri olduğu sürece sorun yok. Amaç üzüm yemek olmalı bağcıyı dövmek değil. Airporthaber i bu konuda göreve davet ediyorum. Bu arada hala bir pilot danışmanınız yok. Hatırlatırım. Şiddetle hatırlatırım. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 15:34:51 Suç bu kaptanda değil, suç onu hala ciddiye alan basında. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 15:34:32 Mesaj bölümüne NEREDEYIM yazıp 7777'ye gönderilmelidir. Saygılar. 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 15:29:00 Telefonda yaralı olduğunu bildiren diğerlerinin öldüğünü bildiren bir kişi ile siz olsanız ne yapardınız? Karşınızdaki insanın ne durumda olduğunu bilemezsiniz iç kanaması olup olmadığını bilemezsiniz. Konuşma lafa tutma boşa giden zaman değil kişinin hayat tutunmasını bilincini açık tutmaya yarayan bir uygulamadır ve dünyanın her yerinde uygulanır. 155 e haber veren 112 yetkilisi sinyallerin alınma işlemini başlatmıştır.Zaten şarjı az bir pil SOĞUK hava şartlarında zaten çok daha kısa sürede biter tüm havacılar bunu bildiği için zaten uçak battery lerini soğuk yerde park etme şartlarında uçaştan ayırırlar.. 112 doğru işlemi yapmış ve lafa tutarak mümkün olan en fazla bilgiyi almaya çalışmıştır . 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 15:23:05 Yaa bir sus be adam...!! Her havacılık olayında ne meraklısın basın toplantısı yapmaya !! Kameraları bu kadar seviyorsan , cumhurbaşkanına dosya yollayana kadar git bir komedi yada sitcom dizisine CV ni yolla kesin alırlar seni.. Uygun bir rol bulurlar!! Durup durup birşeyler yumurtluyorsun.Amsterdamkazsında da onursal başkan(!!) gibi sende yine kameralar önündeydin.Bir konuda bir adım ilerlemişsin artık resmi elbisenle çıkmıyorsun toplantılara::)) Sen hurdacılığa devam et kardeşim bırak bu en iyi ben bilirim safsatalarını..Haklısın japonlar onurlarına düşkündür düşen uçağın parçası kendinde çıkan her japon harakiri yapardı..112 ye atıp tutana kadar sen şu harakiri işini sende bi düşün. Uygun yerde hvlimanı basın odası CUK olur yani ...... 0
  • Misafir 02 Nisan 2009, Perşembe 15:19:34 Aslında haklı gibi. 112 görevlisi sürekli 1 saniye ayrılmayın diyerek şarjı bitirmek için elinden geleni yaptı. Halbuki 2222 ye "neredeyim" diye mesaj gönderme hizmetini bilip, bunu talep etseydi tüm koordinatları ile nerede olduklarını bileceklerdi. Artık geç tabii. Umarım herkese ders olur. Allah rahmet eylesin hepsine. 0