111 kilo uyuşturucu ele geçirildi alıcı ünlü holding patronu çıktı

    Çok beğenilenler

  • Bir gemi toz 14 Nisan 2022, Perşembe 13:17:41 Eski dini bütün başbakanın Singapur'da kumarda yakalanan,Venezuela'ya sözde maske götüren oğlunun gemilerinde uyuşturucu taşındığına dair yeri,konumu, telefon sinyallerine varıncaya kadar belirtilen güçlü iddialar vardı ne oldu niye araştırılmadı,üstü örtülmeye çalışıldı? Gerçeklerin bir gün ortaya çıkmak gibi bir olayı var. 1
  • ??? 13 Nisan 2022, Çarşamba 22:08:15 İyi güzel de Peker'in videolarında kanıtlarıyla ifşa ettiği uyuşturucu işlerinden,arabada pudra şekeri çekenden ne haber? Bir anda her gün şurada şu kadar uyuşturucu yakaladık haberleriyle ortaya çıkarılması istenmeyen şeylerin üstünü nereye kadar örtebilirsiniz? 1
  • Tüm yorumlar

  • stw 14 Nisan 2022, Perşembe 19:26:51 SS ile fotoğrafını gördüm bugün bende diyorum nasıl olmaz 0
  • Fotoğraf 14 Nisan 2022, Perşembe 11:14:34 Birileri ile fotoğrafı varsa sorun olmaz 0
  • Gh 14 Nisan 2022, Perşembe 10:43:13 Kendi evinin adresini teslimat adresi yapmış yapma yas başka iş var onda 0
  • yukardakiler kim peki? 13 Nisan 2022, Çarşamba 17:23:52 Musluğun başını asıl tutanları tüm ülke biliyor. 1
    • cadet 15 Nisan 2022, Cuma 02:17:38 kel bi adam vardı ya kolombiya da o mu mafya mıydı chapo falan fişman 0
  • Plt 13 Nisan 2022, Çarşamba 16:50:48 Memleketin en zengini bunlar,ama ağlamaya gelincede"dövlet bize bahmiir" Her türlü ince işte biz kürdüz, yurtdışında uyuşturucu ile yakalanınca da "biz TÜRK üz" der bunlar.. 2
  • Bu 13 Nisan 2022, Çarşamba 14:57:30 Daha yakalanan . Neler oluyodur neler :) 0