20 Mart 2013, Çarşamba 07:46:45

EMIRATES TÜRKİYE'DE KABİN MEMURU AVINDA

Emirates Havayolu, sürekli büyüyen filosu ve genişleyen uçuş ağına paralel olarak kabin ekibi işe alımlarını da hızlandırıyor.
  • Yedi Tepe űniversitesi gastronomi bőlűmű mezunuyum.Kabin memuru olarak çalışmaya adayım.
  • Ne kadar büyüttünüz ne arkadaşım. İnsanların güvenini kırmaltan başka bir işe yaramaz bu yorumlar. İş görüşmeleri interwiev her zaman iyidir. Kendinize güvenin gidin görüşün. Ben ingilizceyi ana dili gibi konuşup fakat dünyadan bi haber olan onlarca insan gördüm. Yabancı dil önemlidir fakat sadece dil yetmiyor, kişisel becerilerinde olacak vs vs. Kendi kendinizi demoralize ediyorsunuz...
  • Merhaba arkdaşlar, ben dün Emirate'in sınavından çıktım, toplamda 6 kişi en son aşamaya kaldı. Hiç erkek kalamadı malesef, ben son aşamaya kadar geldim ancak grup mülakatinda grubumuz uzlaşamadığı için bizden sadece 2 kişi bi sonraki güne hak kazandı, ağustosa inş
  • 30 martta Izmir'de Movenpick otelde open day olacagi dogru mu? Bilgisi olan?
  • GERCEKTEN OLAGANÜSTÜ PROFESYONELL BIR FIRMA ÖZGÜVENI TAM OLAN KENDINI SERGILESIN GERCEKTEN DEGER. KABIN MEMURLUGUN ÖZÜ BURDA. HERKEZE BOL SANS...
  • Kendinizden yüzde yüz emin değilseniz ve İngilizceniz anadilinize yakın seviyede değil ise hiç boşuna gidip hayal kırıklığına uğramayın. Bu mülakatlarda ancak 1-2 kişi bilemediniz 3-4 kişi seçiliyor Türkiye´den, onlarda bi süre yabancı ülkelerde yaşamış ve ingilizceleri çok iyi olan ve yanında orta veya iyi derecede başka bir yabancı dil bilen kişiler.
  • her sene 2 bilemedin 3 kisi aliyorlar
  • ben katıldım 2 kere gozlemlerım su... genelde bayan secıp goturuyorlar dubaı ye..ayrıca o kadar cok eleme yaplıyokı mesela 100 kısıden 10 kısıyı secıyolar..ayrıca ıngılızcede OLE THYDEKI GIBI ORTANINDA ALTI BI KUR ISTENMIYO..akıcı konusamıyosan deneme bıle oraya gıtmeyı..bosuna zaman kaybı derım.cunku bastan sona mulakatlarda ıngılızce sunum yapılıyor..ve erkeksen secılme sansında cok az..ama su kısım cok guzel..yası 21 ve ust olarak almıslar..thy dekı gıbı 28 sınırı yok..
  • Gidecek olan arkadaşlar ilk gün 1 dk.lık mülakata giriyorsunuz (kendini tanıtan bu işi neden istediğin vb.) aynı gün telefondan aranıp çağırılırsanız 2. güne gitmeye hak kazanmışsınızdır. 2. gün grup aktiviteleri yapılıyor, case verilip 10ar kişiden oluşan gruplar kendi içinde tartışıp bir çözüme ulaşmaya çalışiıyor. Ama siz siz olun hiç bi halt bilmeseniz de bir şeyler biliyomuş gibi davranın kendinizi ön plana atın (tribünlere oynayın yani). Çünkü onlar seçiliyor. Ben gruptaki herkes kadar katılım sağladığım ve benim fikrimin sonuçta kabul edilmesine rağmen şov yapan arkadaşlar bu aşamayı geçti. Son aşamada 30dk-45 dk bireysel mülakata alınıyor. Sonraki geri dönüş süresini bilmiyorum ama bu aşamayıda geçenler şirketle 3 yıllık sözleşme imzalıyo.

Emirates’in kabin ekibine Türkiye’den başvuracak adaylar için 23 Mart 2013 Cumartesi günü saat 9.00’da İstanbul’da The Marmara Pera’da görüşme günü düzenleniyor.

Kabin ekibi alımı görüşme günlerinde, havacılık sektöründe kariyer hedefleyen adaylara hayallerindeki iş ve Dubai’de yaşam hakkında bilgi edinme olanağı veriliyor. Dünyanın en önemli metropollerinden biri konumundaki Dubai, yıl boyu güneşli havanın yanı sıra çok çeşitli eğlence ve kültür aktiviteleriyle farklı bir yaşam tarzı sunuyor. Görüşme gününde kadın ve erkek adaylar, Emirates’in işe alım ekibiyle görüşerek şirket hakkında ve yurtdışında çalışma konusunda bilgi edinebilecek.

Emirates, bünyesinde çalışacak adaylarda, en az 21 yaşında olma koşulunun yanı sıra açık fikirli, yardımsever, cana yakın ve hizmet odaklı olma gibi özelliklere öncelik veriyor. Başvuracak adayların yanlarında İngilizce özgeçmişleri ile birlikte bir adet  fotoğraflarını bulundurmaları gerekiyor. Başvurmak isteyenlerin, görüşecekleri gün için önceden internet üzerinden kayıt yaptırmaları öneriliyor.

Emirates, 130’dan fazla ülkeden, 80’in üzerinde farklı dilden 15 bin uçuş görevlisinden oluşan uluslararası ekibiyle uçaklarında hizmet sunuyor ve Emirates ile yapılan her uçuşta kabin ekibi en az 8 farklı lisan konuşabiliyor. 

Görüşme günüyle ilgili bilgilere şu adresten ulaşılabilir: 

https://ekgrpapplications.emirates.com/careersonlineapps/CC_OPENDAYS/CabinCrewOpenDays.aspx?j=f&pub=/english

Emirates’te kariyer fırsatlarıyla ilgili detaylı bilgiye www.emiratesgroupcareers.com  adresinden ulaşmak mümkün. 

EMIRATES TÜRKİYE'DE KABİN MEMURU AVINDA

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (18)

Olcayto Kadir Tekir ~ 5 yıl önce
Yedi Tepe űniversitesi gastronomi bőlűmű mezunuyum.Kabin memuru olarak çalışmaya adayım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
:))) ~ 8 yıl önce
Ne kadar büyüttünüz ne arkadaşım. İnsanların güvenini kırmaltan başka bir işe yaramaz bu yorumlar. İş görüşmeleri interwiev her zaman iyidir. Kendinize güvenin gidin görüşün. Ben ingilizceyi ana dili gibi konuşup fakat dünyadan bi haber olan onlarca insan gördüm. Yabancı dil önemlidir fakat sadece dil yetmiyor, kişisel becerilerinde olacak vs vs. Kendi kendinizi demoralize ediyorsunuz...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
gittim gördüm ~ 9 yıl önce
Merhaba arkdaşlar, ben dün Emirate'in sınavından çıktım, toplamda 6 kişi en son aşamaya kaldı. Hiç erkek kalamadı malesef, ben son aşamaya kadar geldim ancak grup mülakatinda grubumuz uzlaşamadığı için bizden sadece 2 kişi bi sonraki güne hak kazandı, ağustosa inş

Yanıtla

Kalan karakter 1000
izmir ~ 9 yıl önce
30 martta Izmir'de Movenpick otelde open day olacagi dogru mu? Bilgisi olan?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
cesaret ~ 9 yıl önce
GERCEKTEN OLAGANÜSTÜ PROFESYONELL BIR FIRMA ÖZGÜVENI TAM OLAN KENDINI SERGILESIN GERCEKTEN DEGER. KABIN MEMURLUGUN ÖZÜ BURDA. HERKEZE BOL SANS...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
vakit kaybetmeyin ~ 9 yıl önce
Kendinizden yüzde yüz emin değilseniz ve İngilizceniz anadilinize yakın seviyede değil ise hiç boşuna gidip hayal kırıklığına uğramayın. Bu mülakatlarda ancak 1-2 kişi bilemediniz 3-4 kişi seçiliyor Türkiye´den, onlarda bi süre yabancı ülkelerde yaşamış ve ingilizceleri çok iyi olan ve yanında orta veya iyi derecede başka bir yabancı dil bilen kişiler.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
haklısın ~ 9 yıl önce
Seçilecek kişi sayısı bence de azdır. Adamlar daha çok anadili ingilizce olan ülkelerden alım yapıyolardır diye tahmin ediyorum. Ama o havayı solumak isteyen, ortamı tecrübe etmek isteyenler gidebilir. Sonuçta her sene yapılıyor. Kişi kafaya koymuşsa bu işi bu sene olmazsa seneye olur.
:) ~ 9 yıl önce
her sene 2 bilemedin 3 kisi aliyorlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
:) ye ~ 9 yıl önce
Kesin sayıyı bilmem ama bence de az sayıda kişi alıyolardır. Çünkü sadece Türkiye'de değil dünya da çok sayıda ülkede yapılıyor bu seçmeler
bırakın yaa.. ~ 9 yıl önce
ben katıldım 2 kere gozlemlerım su... genelde bayan secıp goturuyorlar dubaı ye..ayrıca o kadar cok eleme yaplıyokı mesela 100 kısıden 10 kısıyı secıyolar..ayrıca ıngılızcede OLE THYDEKI GIBI ORTANINDA ALTI BI KUR ISTENMIYO..akıcı konusamıyosan deneme bıle oraya gıtmeyı..bosuna zaman kaybı derım.cunku bastan sona mulakatlarda ıngılızce sunum yapılıyor..ve erkeksen secılme sansında cok az..ama su kısım cok guzel..yası 21 ve ust olarak almıslar..thy dekı gıbı 28 sınırı yok..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
birakin yaa. 'ya ~ 9 yıl önce
Turkiyede ogrendiginiz ingilizce ile hicbiryerde hic birsey yapamazsiniz kendinizi kandirmayin :) kafa yapinizda degistirin bence .
ingilizce ~ 9 yıl önce
Beyler Türkiye'de öğrenilen ingilizceden bir şey olmaz diye bi genelleme çok yanlış bu olay kişide bitiyo. Sen istediğin kadar özel okula, kursa vs. gitsen eğer ingilizcenin üstüne düşmezsen akıcı konuşamazsın ama dile merakın varsa çok iyi seviye konuşabilirsin. Yabancı diziler, filmler, şarkı sözlerini okuma bunlar çok faydalı.
bırakın yaa. ~ 9 yıl önce
benım bu ıngılızce ıle THYde 3 bucuk yıl kabın memurlugu yaptım..hanı dıyosunuz ya ingilizcenın ustune dus dıye..ya guldurmeyın benı..benım ıng de ıyı ama adamlar resmen anadıl gıbı konusan ınsan ıstıyolar..oturdgunz yerden sallamayın klavyenızle
Gideceklere tavsiye ~ 9 yıl önce
Gidecek olan arkadaşlar ilk gün 1 dk.lık mülakata giriyorsunuz (kendini tanıtan bu işi neden istediğin vb.) aynı gün telefondan aranıp çağırılırsanız 2. güne gitmeye hak kazanmışsınızdır. 2. gün grup aktiviteleri yapılıyor, case verilip 10ar kişiden oluşan gruplar kendi içinde tartışıp bir çözüme ulaşmaya çalışiıyor. Ama siz siz olun hiç bi halt bilmeseniz de bir şeyler biliyomuş gibi davranın kendinizi ön plana atın (tribünlere oynayın yani). Çünkü onlar seçiliyor. Ben gruptaki herkes kadar katılım sağladığım ve benim fikrimin sonuçta kabul edilmesine rağmen şov yapan arkadaşlar bu aşamayı geçti. Son aşamada 30dk-45 dk bireysel mülakata alınıyor. Sonraki geri dönüş süresini bilmiyorum ama bu aşamayıda geçenler şirketle 3 yıllık sözleşme imzalıyo.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
km ~ 9 yıl önce
peki tüm mülakatlar ingilizcemi oluyor? mülakat nerde oluyor ve Türk varmı içlerinde? merak ettim aydınlatırsanız sevinirim...
sagolun ~ 9 yıl önce
Cok bilgilendirici olmus sagolun.. Tek hayalim bu firmada calismak ama ingilizcem yeterli degil kendimi gelistirmek icin 1-2seneye ihtiyacim var insallah o zamanda alim yaparlar..
km'ye ~ 9 yıl önce
Mülakatlar, grıp aktiviteleri hepsi Marmara pera otel'de yapılacak bu sene de son anda bir değişiklik olmazsa geçen sene de orada yapılmıştı. Mülakatlar ve tüm aktiviteler İngilizce bir yabancı ve bir Türk vardı geçen sene mülakatı yapan bu sene de büyük ihtimalle aynı şekilde olur. Soruları olan sorabilir.
km'ye soru ~ 9 yıl önce
Oncelikle merhaba, benim tek hayalim bu firmada calismak ve bunun icinde ingilizceyi anadilimden daha iyi konusmam gerektigini yaninda da baska bir dil daha olmasi gerektigini biliyorum ama nerden baksaniz 2 yila ihtiyacim var sizce bu sirkette calisma sansim olabilir mi? Ve sirket gercekten anlatildigi kadar mukemmel mi? Bide dubaideki hayat ve sirketin temin.ettigi evlerde farkli milletlerden insanlarla yasam nasil?

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000