01 Mayıs 2020, Cuma 10:42:29

British Airways'ten pilot kıyımı

Yaşanan pandemi dolayısıyla yaklaşık 12 bin personelini işten çıkarmayı planladığını açıklayan British Airways, pilotlarının 1130'unun işine son vereceğin bildirdi.
  • Türk pilotların hayalini kurduğu, ancak Türk oldukları için eğitimleri yetersiz bulunduğu için alınmadığı Arap ülkelerine gider paşa paşa uçarlar. Katar’a bekliyoruz...
  • Türk pilotların hayalini kurduğu, ancak Türk oldukları için eğitimleri yetersiz bulunduğu için alınmadığı Arap ülkelerine gider paşa paşa uçarlar. Katar’a bekliyoruz...
  • Koskoca Türkiye Cumhuriyeti sizi işssiz mi bırakacak? Kendi halkını maskesiz bırakıp tüm Avrupa hatta yetmeyip ABD ‘ e (şaka gibi dimi) 2 uçak malzeme gönderdiği gibi kendi vatandaşı lisanslı pilotlarını da işsiz bırakır 2 katı maliyetle size iş verir evelallah. Kimsesizlerin kimsesiyiz biz siz müsterih olun..
  • Gelsin bize, bizde ihtiyaç olucak.
  • British airlines ne yapmış pilotları satırlamı doğramış? Bu nasıl üslup nasıl habercilik.Felaket tellalları işiniz gücünüz şirketleri yalamak.
  • Pilot kıyımı ne demek. Ne kadar Kaba.
  • qatarda gider babalar gibi uçar..ne işsizliği..
  • Thy cadetlerin durumu ne olacak bakalım
  • Herkes misket havası :)))
  • Türkiye O kadar güçlüki thy de 2 bin pilot fazla 6 bin kabin memuru fazla ikem kimse yi çıkarmaz para bizde gani ingiltere kim ki
Yaşanan pandemi dolayısıyla yaklaşık 12 bin personelini işten çıkarmayı planladığını açıklayan British Airways, pilotlarının 1130'unun işine son vereceğin bildirdi.
 
Şirketten, sendikalara gönderilen bir mektupla, havayolu şirketinin maliyet düzenlemeleri sebebiyle pilotların %25’nin işine son verilmesi gerektiği belirtildi. Bu bağlamda 1130 pilot işsiz kalacak. 
 
Pilotlar Birliği Sendikası BALPA’ya gönderilen mektupta, durumun sanılandan daha kötü bir hal aldığı belirtilirken, mecburi sebeplerle, şirketin hayatta kalabilmesi adına 4346 pilottan 1130 kaptan ve F/O’nun işten çıkartılması gerektiği belirtildi.
British Airways'ten pilot kıyımı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (41)

Pilotttttt bey. ~ 1 ay önce
Türk pilotların hayalini kurduğu, ancak Türk oldukları için eğitimleri yetersiz bulunduğu için alınmadığı Arap ülkelerine gider paşa paşa uçarlar. Katar’a bekliyoruz...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Pilotttttt bey. ~ 1 ay önce
Türk pilotların hayalini kurduğu, ancak Türk oldukları için eğitimleri yetersiz bulunduğu için alınmadığı Arap ülkelerine gider paşa paşa uçarlar. Katar’a bekliyoruz...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Rahat olun ingiliz kardeşlerimiz ~ 1 ay önce
Koskoca Türkiye Cumhuriyeti sizi işssiz mi bırakacak? Kendi halkını maskesiz bırakıp tüm Avrupa hatta yetmeyip ABD ‘ e (şaka gibi dimi) 2 uçak malzeme gönderdiği gibi kendi vatandaşı lisanslı pilotlarını da işsiz bırakır 2 katı maliyetle size iş verir evelallah. Kimsesizlerin kimsesiyiz biz siz müsterih olun..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Km1 ~ 1 ay önce
Gelsin bize, bizde ihtiyaç olucak.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Katliam mı var ~ 1 ay önce
British airlines ne yapmış pilotları satırlamı doğramış? Bu nasıl üslup nasıl habercilik.Felaket tellalları işiniz gücünüz şirketleri yalamak.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Pilot ~ 1 ay önce
Pilot kıyımı ne demek. Ne kadar Kaba.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yanlis ~ 1 ay önce
Doğrusu kabin kiyimi olmalıydı. Yakında başlayacak zaten bizde.
instagramefosu ~ 1 ay önce
Yol ücretlerine zam yapmadık revize ettik der gibi bişey mi istiyorsun birader kıyım işte bildiğin törpülemişler vs
Thy ~ 1 ay önce
İçin kullanılsaydı bı çift söz de siz ederdiniz.
Pilot düşmanı ~ 1 ay önce
Tavır net pilot düşmanlığı çok.
Bu kriz ~ 1 ay önce
Azaldiktan sonra bakin gorceksiniz tutusacaklar acil f.o. kaptan arayisina girecekler o zaman isler tersine dönmezse hatta donse de aslanim ben aslannn :ds
yani ~ 1 ay önce
yani atacaz demişler
qatarda ~ 1 ay önce
qatarda gider babalar gibi uçar..ne işsizliği..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bence ~ 1 ay önce
Hemen Katara gider. Zaten Katar da özel jet gönderecekmis onlari almasi icin. Sesli güldüm. Binlerce pilot issiz kalacak pardon pardon katar hepsini alir. Hatta bizim ingilizce bilmeyen pilotlarida alir. Nede olsa katar.
:) ~ 1 ay önce
O blöf yemez artık , öyle baya bir zam aldık zamanında:)
Ya da ~ 1 ay önce
Çin'de 40 bin dolar maaş veriyorlarmış.
Katar ~ 1 ay önce
Umarım bir an evvel herşey normale döner de katardanda aynı haberleri almayız. Hava sınırları açılmazsa onlarıda zor günler bekliyor maalesef...
Cevap ~ 1 ay önce
Bu katarda 3-4 bin tane ucakmi var? Her isden cikana katara gider diyorsunuz,50-100 bin pilot istihdammi edecek,pasa pasa issiz kalir hepside
k1 ~ 1 ay önce
qatar davetiyleri bitti sanırım :)). pilotlar olmasa da olur . havacılık firmasında pilotlara bu kadar yüz verilmesini hiç anlamıyorum . bu kadar yüksek maaş alan pilotların gönderilmesi sevindirici haber.
Kaptan ~ 1 ay önce
Katar başka bir dünyamı herkes katara gidiyor.Öz güvene bak her yer pilot kaynıyor
Rüya ~ 1 ay önce
O devir bitti kardes,gider evinde otırur
Baba ~ 1 ay önce
Bütün havayolları çıkaracak birader gündemi iyi takip edelim corona diye bişi çıktı
Tabi ~ 1 ay önce
Tabi Qatar da onları bekliyordu.
? ~ 1 ay önce
sen hangi gezenge yasıyorusn?!!! havacılık battı!
Kabin amiri ~ 1 ay önce
Benide götür
Thy ~ 1 ay önce
Thy cadetlerin durumu ne olacak bakalım

Yanıtla

Kalan karakter 1000
:) ~ 1 ay önce
Herkes misket havası :)))

Yanıtla