24 Kasım 2015, Salı 10:43:56

Genç teknisyenin hayati tehlikesi sürüyor

THY Teknik A.Ş’nin çatısından düşerek ağır yaralanan teknisyen R.Z.’nin tedavisine devam edilirken hayati tehlikeyi henüz atlatamadığı bildirildi.
  • Hangar çatısına her isteyen çıkabiliyor mu? Bu nasıl güvenlik? demiş bir arkadaşımız. Kimseyi savunduğudum yok fakat, her çatı girişine güvenlik her kapıya kilit vuramazsınız. Bu sektör deki insanlar aklı başında insanlar olmalı. Tehlikeli bir yere çıkmayacaksın. Tehlikeli bir işi önlemini almadan yapmayacaksın. Bu kadar basit ve net bence.
  • Çalışma bakanlığı, Sivil havacılık, EASA,FAA,JAR,FAR kim varsa bu şirkette son yıllarda bir sürü çalışan canından oldu ölenler sakat kalanlar ölüm tehlikesi atlatanlar bi yetkili gelipte sormadı hayırdır niye ölüyorsunuz. Bu kardeşim daha yeni bu camiaya girdi. Belki bi macera belki başka bişi sonuçta hayati bi tehlike daha allah yardımcısı olsun ama bu zamana kadar bu ölüm olaylarıda dahil bir tane istifa bi tane soru soran bir devlet görevlisi görmedim. Allah yardımcımız olsun.
  • Arkadaşlar detaylara takılın bence çatıya çıkanınız vardır şeklini şemalini bilirsiniz çarıya çıktığınızda Kocaman bir düz alan vardır bu kardeşimizin gittiği yer akıl karı degil anlaşılamaz kimse Oray'a foto çekilmek için gitmez teknisyen Ada'm akıllıdır düşünür beni burada görürseler yada kameralara takılırsam başıma iş alırım diye düşünür diger konu düştüğünde tel.i cebindeydi alıp Dr.a verdik ve sağlamdı konuyu başka yere çekmeye çalışmıyorum fakat iki ihtimalde şu anda var kamera görüntülerinin detayından sonra çıkacak herşey..Bacağı kesilebilir ayrıca diger bacak kalça ve belde kırıklar var susalım ve dua edelim genç kardeşimize
  • Hangar çatısına her isteyen çıkabiliyormu? Bu nasıl güvenlik?
  • Ah be güzel kardeşim ne işn var seni çatıda,amacın neydi
  • boş yorumları bırakın nolursunuz arkadaşlar. Allah kardeşimize şifa versin. Evet hatası vardır, çatıya selfie çekilmek için çıkmış hemde off gününde ama bu hatayı inşallah canıyla ödemez. Rabbimden sizde dualarınızı eksik etmeyin
  • Haber metninde belirtilen 'izinli gün' detayı ile ne anlatılmak isteniyor?
  • Allahim sen bagisla ailesine coluguna cocuguna allahim sen sifa ver yarab
  • Yasakları, uyarıları boşa koymuyorlar. Senin ne işin var lodoslu havada orada. 93lü daha toymuş. İhmalin sonu budur; herkes anlasın. Allah şifa verir işallah..
  • Dualarımız onunla. Dost rumuzlu arkadaş seni ilgilendirmez tabii başına gelmediği için inşallah da gelmesin anlayana....

THY Teknik A.Ş’nin çatısından düşerek ağır yaralanan teknisyen R.Z.’nin tedavisine devam edilirken hayati tehlikeyi henüz atlatamadığı bildirildi.

Airporthaber’in dün akşam saatlerinde duyurduğu THY Teknik A.Ş’deki kazada ağır yaralanan R.Z.’nin Bakırköy Devlet Hastanesi’nde tedavisi sürüyor. İzinli gününde geldiği Atatürk Havalimanı apronundaki THY Teknik Hangarı’nın çatısından yere düşerek ağır yaralanan R.Z.’nin vücudunda çok sayıda kırık olduğu ve yoğun bakımda bilincinin zaman zaman kapandığı öğrenildi.

Kazayı duyan ailesinin ise İstanbul’a gelmek üzere Eskişehir’den yola çıktığı öğrenilirken genç teknisyenin kontrol altında tutulduğu ve hayati tehlikeyi henüz atlatamadığı belirtildi.

©Airporthaber.com

Genç teknisyenin hayati tehlikesi sürüyor

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (22)

saçma soru ~ 3 yıl önce
Hangar çatısına her isteyen çıkabiliyor mu? Bu nasıl güvenlik? demiş bir arkadaşımız. Kimseyi savunduğudum yok fakat, her çatı girişine güvenlik her kapıya kilit vuramazsınız. Bu sektör deki insanlar aklı başında insanlar olmalı. Tehlikeli bir yere çıkmayacaksın. Tehlikeli bir işi önlemini almadan yapmayacaksın. Bu kadar basit ve net bence.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Acil çağrı ~ 3 yıl önce
Çalışma bakanlığı, Sivil havacılık, EASA,FAA,JAR,FAR kim varsa bu şirkette son yıllarda bir sürü çalışan canından oldu ölenler sakat kalanlar ölüm tehlikesi atlatanlar bi yetkili gelipte sormadı hayırdır niye ölüyorsunuz. Bu kardeşim daha yeni bu camiaya girdi. Belki bi macera belki başka bişi sonuçta hayati bi tehlike daha allah yardımcısı olsun ama bu zamana kadar bu ölüm olaylarıda dahil bir tane istifa bi tane soru soran bir devlet görevlisi görmedim. Allah yardımcımız olsun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Detay ~ 3 yıl önce
Arkadaşlar detaylara takılın bence çatıya çıkanınız vardır şeklini şemalini bilirsiniz çarıya çıktığınızda Kocaman bir düz alan vardır bu kardeşimizin gittiği yer akıl karı degil anlaşılamaz kimse Oray'a foto çekilmek için gitmez teknisyen Ada'm akıllıdır düşünür beni burada görürseler yada kameralara takılırsam başıma iş alırım diye düşünür diger konu düştüğünde tel.i cebindeydi alıp Dr.a verdik ve sağlamdı konuyu başka yere çekmeye çalışmıyorum fakat iki ihtimalde şu anda var kamera görüntülerinin detayından sonra çıkacak herşey..Bacağı kesilebilir ayrıca diger bacak kalça ve belde kırıklar var susalım ve dua edelim genç kardeşimize

Yanıtla

Kalan karakter 1000
soru ~ 3 yıl önce
Hangar çatısına her isteyen çıkabiliyormu? Bu nasıl güvenlik?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
eski çalışan ~ 3 yıl önce
kesinlikle çok rahat çıkarsın kimse de neden çıkıyorsun diye sormaz
TK ~ 3 yıl önce
Ah be güzel kardeşim ne işn var seni çatıda,amacın neydi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
bilgi ~ 3 yıl önce
boş yorumları bırakın nolursunuz arkadaşlar. Allah kardeşimize şifa versin. Evet hatası vardır, çatıya selfie çekilmek için çıkmış hemde off gününde ama bu hatayı inşallah canıyla ödemez. Rabbimden sizde dualarınızı eksik etmeyin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İzinli Gün ~ 3 yıl önce
Haber metninde belirtilen 'izinli gün' detayı ile ne anlatılmak isteniyor?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
.. ~ 3 yıl önce
ayrıca apron kartının hemen arka yüzünde görevli olmadığı günlerde bu kartı taşıyan kişi bu kartı kullanamaz giriş yapamaz ibaresi vardı yanlış hatırlamıyorsam. Olacağın önüne hiçbir zaman geçilmez. :(
Patavatsızlık etmişsin ~ 3 yıl önce
Bazı zamanlarda iş günü olmasada mücbir sebeplerden dolayı içeri girilir rapor izin melbusat vs. Bunun yargılamasını yapma yükümlülüğünde değilsin.
sukru ~ 3 yıl önce
Allahim sen bagisla ailesine coluguna cocuguna allahim sen sifa ver yarab

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ne işin var. ~ 3 yıl önce
Yasakları, uyarıları boşa koymuyorlar. Senin ne işin var lodoslu havada orada. 93lü daha toymuş. İhmalin sonu budur; herkes anlasın. Allah şifa verir işallah..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bir Arkadaş ~ 3 yıl önce
Dualarımız onunla. Dost rumuzlu arkadaş seni ilgilendirmez tabii başına gelmediği için inşallah da gelmesin anlayana....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
sen anlamazsın ~ 3 yıl önce
ne işin var diyen adamın işi o. 93 toy ne demek. adam o adam. evine ekmek götürmek için çıkmış o çatıya keyfinden değil. boş laf anca konuş sen

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000