13 Mayıs 2018, Pazar 09:39:24

Yolcu "Canım sıkıldı" dedi THY uçağı geri döndü

Türk Hava Yolları'nın (THY) Elazığ-İstanbul seferinde bir yolcunun canı sıkıldığı için diğer yolcular mağdur oldu.
  • Benimde 24 7 gun
  • Hala kara listesi yok iste thynin. Iyi olmus, boyle devam etsinler. Yolcu profili her seyi acikliyor zaten...
  • Nasıl bir saçmalıktır. Bunun altında başka bir neden olmalı. Kalkışa hazırlanan uçaktan canım sıkıldı diye kimse inemez, kimseyide indirmezler.
  • TAMAM SIKILDIM
  • Diyelim uçakta 180 kişi var,ve bu cümleyi 180 kişi,de kullanabilir,risktir,kesinlikle yaptırım uygulanmalı,keyfi olabilir.
  • Allah affetsin kandırıldık der gibi bişi
  • Böbrek rahatsızlığı var uçak Karadeniz üzerinde inmesine 35 dakika var WC bırakmadılar kabin memuru bayanlar bazılari sıkıntılı denetleme lazım hastaya bu yapılır mı hakeden insanları işe alsınlar
  • Körukte millet önümde gidiyor cam kapiyi kapatilar 30 dk daha vardı kalkmasına hakkımızı yediler 3 yolcu kaldık haram olsun
  • Siyasi biri yetişecek diye uçak bekletiliyorsa ya da körükten çekilen uçak geri yanaştırılıyorsa sıradan vatandaş da istediğinde uçağı taksiden çevirebilir ne var ki ?
  • Yolcunun açmaktan vazgeçmesi , uçakta bomba olabileceği emaresi olup , prosedürlere göre tüm bagajlar aranır . Maksat yolcunun keyfi değil, uçağın emniyetinde.
Türk Hava Yolları'nın (THY) Elazığ-İstanbul seferinde bir yolcunun canı sıkıldığı için diğer yolcular mağdur oldu.

Gazeteci Veyis Ateş ve Kadir Çöpdemir'in de içerisinde bulunduğu THY uçağı, TK2645 sefer sayısı ile Elazığ Havalimanı'ndan kalkış için hazırlanıyordu. 

Bu sırada bir yolcunun "Canım sıkıldı, inmek istiyorum" demesi üzerine uçak taksi yolundan geri döndü. Uçmak istemeyen yolcu uçaktan indirilirken uçaktaki tüm bagajlar yeniden arandı. 

Yaşanan olay nedeniyle THY uçağı yarım saatlik rötar ile İstanbul için havalandı.
 
Yolcu "Canım sıkıldı" dedi THY uçağı geri döndü

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (45)

M2 ~ 6 ay önce
Benimde 24 7 gun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tamam artik! ~ 6 ay önce
Hala kara listesi yok iste thynin. Iyi olmus, boyle devam etsinler. Yolcu profili her seyi acikliyor zaten...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ekrem ~ 6 ay önce
Nasıl bir saçmalıktır. Bunun altında başka bir neden olmalı. Kalkışa hazırlanan uçaktan canım sıkıldı diye kimse inemez, kimseyide indirmezler.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
? ~ 6 ay önce
Yolcu beyani esastit eger yolcu yerde inmek isterse kimse ucuramaz o yolcuyu. Yolcu indiriilir ve ucak aranir. Sonra devam eder ucak
Cano ~ 6 ay önce
O uçaktaydım uçak kalkmak için pistte çıktı o sırada yolcu ikaz düğmesine basmaya başladı peş peşe bastı genç Bi gereksiz insandı sıkıldığını söyledi inmek istiyorum dedi uçak pisttin ortasından tam dönüş yaptı park yerine döndü yolcu dışarı çıkartıldı bizde el bağajlarımızı kontrol ettik fazla bagaj Varmı diye baktık bu sırada gereksiz insan müsfettesinin bagajı uçaktan indirildi ve biz istanbul a gidene kadar polis nezaretinde bekletildi o gereksiz canı sıkılan insan müsfettesinin yüzünden o insanlar evlerine 2 saat geç gitti eve girdiğimde sabaha karşı 5 ti
Cpt ~ 6 ay önce
TAMAM SIKILDIM

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cengiz YILMAZ ~ 6 ay önce
Diyelim uçakta 180 kişi var,ve bu cümleyi 180 kişi,de kullanabilir,risktir,kesinlikle yaptırım uygulanmalı,keyfi olabilir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hamdolsun ~ 6 ay önce
Allah affetsin kandırıldık der gibi bişi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Raif ~ 6 ay önce
Böbrek rahatsızlığı var uçak Karadeniz üzerinde inmesine 35 dakika var WC bırakmadılar kabin memuru bayanlar bazılari sıkıntılı denetleme lazım hastaya bu yapılır mı hakeden insanları işe alsınlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hahaahahahha ~ 6 ay önce
Laiklik elden gidiyaaah. Canım benim kural o kural senin gibiler için
Km ~ 6 ay önce
3 saat uc son dakika tuvaletim geldi de.. bir tek ucus icin demiyorum hayatinizda ki herhangi bir konuda lutfen bir kez olsun dusunerek hareket edin belki aliskanlik olur.
Km ~ 6 ay önce
Zaten o alçalmayı kaptanlar yolcular kemerlerini bağlasın inişe hazırlansın diye değil, tuvalete gitsin diye veriyor net :)
THY hakediyo ~ 6 ay önce
Körukte millet önümde gidiyor cam kapiyi kapatilar 30 dk daha vardı kalkmasına hakkımızı yediler 3 yolcu kaldık haram olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Guzel atiyorsun ~ 6 ay önce
Asla 30 dk kala kapi kapanmaz, 20 dk.dir o. Bosuna karalamaya calisma thy yi. Bu aticilikla keskin nisancilik yarislarina katil bence, kesin odul alirsin.
Bizene ~ 6 ay önce
Adam gibi saatinde gel o zaman
Normal ~ 6 ay önce
Siyasi biri yetişecek diye uçak bekletiliyorsa ya da körükten çekilen uçak geri yanaştırılıyorsa sıradan vatandaş da istediğinde uçağı taksiden çevirebilir ne var ki ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Normal diyene ~ 6 ay önce
Sen normal konusmuyorsun bence boş konusuyorsun sadece konusmak icin konusuyorsun canin sıkılabiliyorsa uçak yerine kendi arabana bineceksin yada otobüse bineceksin sus boş konuşma yer kaplıyorsun.......
Dogrucu ~ 6 ay önce
canin sıkılabiliyorsa uçak yerine kendi arabana bineceksin yada otobüse bineceksin sus boş konuşma yer kaplıyorsun.......
211 ~ 6 ay önce
Yolcunun açmaktan vazgeçmesi , uçakta bomba olabileceği emaresi olup , prosedürlere göre tüm bagajlar aranır . Maksat yolcunun keyfi değil, uçağın emniyetinde.

Yanıtla