16 Nisan 2018, Pazartesi 13:15:25

THY'den uçağın Truva boyaması

Türk Hava Yolları, TC-JTP kuyruk tescilli Airbus A321 tipi yolcu uçağına Truva boyaması giydirdi.
  • Bereket tanrısı heykelini koysalardı daha çok ilgi çekerdi.
  • Ucaklar uzerinde turk bayragi cok küçük ucak kanatindan arka tarafa dogru kocaman turk bayragi cizilmesi cok guzel olur
  • Yapılan şey güzel. Uçakların üzerinde il, ilçe veya turistik yerlerin isimleri var, her uçağa o isimle ilgili resim konulabilir. Lakin kendimize ait gerçek truva atı varken neden filmde kullanılan at konulmuş? Hollywood reklamı mı yapılıyor yoksa güzel ülkemin tanıtımı mı yapılıyor??
  • Çok güzel hareketler bunlar , THY tarihi ve turistik simge ve bölgelerimizin fotoğraflarını uçaklara giydirirse tüm dünyada ülkemizin şahane reklamı olur , turizm sezonu başladı , şimdi tam zamanı ,ülkemizin en güzel fotolarını uçaklara giydirirsek bu sırf sadece THY için geçerli değil Onur Air , Atlas , Pegasusta yaparsa hatta birde slogan come to Turkey diye şahane olur...
  • Uçak çeperine en kısa zamanda "ARFF" yazılmalı. Biz olmazsak uçakların boyası birşeye yaramaz. :)
  • Truva Turk kulturunu temsil etmiyor. Belki de thy icindeki ve Turkiye’deki gizli truvalilar gizli hainler kastesilmistir?
  • BENCE GÜZEL OLMUŞ
  • Sirket anca Truva Ati boyamasi yapsin , kabin memurlarinin derdini dinleyen bir allahin kulu var mi ?
  • Bizim ecdadimiz truva ati canakkale de sehit dusen kahraman sehitlerimizdir truva yunanlilarin ecdadidir o yuzden bunu kiniyorum
  • Bu boyama 2018 Troya yılı etkinlikleri kapsamı amacıyla yapıldı.

Türk Hava Yolları, TC-JTP kuyruk tescilli Airbus A321 tipi yolcu uçağına Truva boyaması giydirdi.

THY, bir süredir devam eden çalışmalar sonrasında uçağının Truva atı temalı boyamasını bitirdi. Uçağın yeni görüntüsüne ise havasosyalmedya hesabı ulaştı.

 

THY'den uçağın Truva boyaması

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (23)

Aspendos ~ 8 ay önce
Bereket tanrısı heykelini koysalardı daha çok ilgi çekerdi.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Thy ~ 8 ay önce
Ucaklar uzerinde turk bayragi cok küçük ucak kanatindan arka tarafa dogru kocaman turk bayragi cizilmesi cok guzel olur

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Enteresan ~ 8 ay önce
Yapılan şey güzel. Uçakların üzerinde il, ilçe veya turistik yerlerin isimleri var, her uçağa o isimle ilgili resim konulabilir. Lakin kendimize ait gerçek truva atı varken neden filmde kullanılan at konulmuş? Hollywood reklamı mı yapılıyor yoksa güzel ülkemin tanıtımı mı yapılıyor??

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Güzel Hareket ~ 8 ay önce
Çok güzel hareketler bunlar , THY tarihi ve turistik simge ve bölgelerimizin fotoğraflarını uçaklara giydirirse tüm dünyada ülkemizin şahane reklamı olur , turizm sezonu başladı , şimdi tam zamanı ,ülkemizin en güzel fotolarını uçaklara giydirirsek bu sırf sadece THY için geçerli değil Onur Air , Atlas , Pegasusta yaparsa hatta birde slogan come to Turkey diye şahane olur...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kahraman ARFF ~ 8 ay önce
Uçak çeperine en kısa zamanda "ARFF" yazılmalı. Biz olmazsak uçakların boyası birşeye yaramaz. :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Analiz ~ 8 ay önce
Truva Turk kulturunu temsil etmiyor. Belki de thy icindeki ve Turkiye’deki gizli truvalilar gizli hainler kastesilmistir?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
XXXX ~ 8 ay önce
BENCE GÜZEL OLMUŞ

Yanıtla

Kalan karakter 1000
HAVA SEN ~ 8 ay önce
Sirket anca Truva Ati boyamasi yapsin , kabin memurlarinin derdini dinleyen bir allahin kulu var mi ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ne derdi? ~ 8 ay önce
Kabin memurlarinin derdi neymis? Pegasus atlas jet 3000-3500 tl maas verirken tk’da 7-10 bin tl maas almalari mi? Sirketin pass ve ced biletlerini, otel anlasmalarini dibine kadar somurmelerini mi? Hasta olmadiklari halde saglik raporu almalarini mi? Sirket dr’una topallayarak giren fakat kosarak cikam kabin memurlarinin derdi neymis?
Cemal Fırat ~ 8 ay önce
İnsanlar ekmek bulamazken nankörlük yapmayın dünyanın parasını alıyorsunuz. NANKÖRLER.
Canıtın ~ 8 ay önce
O dosya kapanalı çok oldu Memnun değilsen istifa et kurtul
Ne Derdi? ne; ~ 8 ay önce
Helal olsun.. Alkışşşşşş :)
Kabin Memurları ~ 8 ay önce
Kabin memuru da kabin memuru, her yerde bunların görmekten duymaktan bıktık, alt tarafı muavin işte
Ecdad ~ 8 ay önce
Bizim ecdadimiz truva ati canakkale de sehit dusen kahraman sehitlerimizdir truva yunanlilarin ecdadidir o yuzden bunu kiniyorum

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Truvalı ~ 8 ay önce
Cehalet vol. 25361819 Bitmediniz gittiniz hatta çoğalıyorsunuz.
XXX ~ 8 ay önce
MİTOLOJI DIR TRUVA TARİH DEĞİL.
Haddini bil ~ 8 ay önce
Canakkale sehitlerini hatirlatmaya bize bu necip vatani hediye eden ecdadimizi bizansin truva atina yeg tutmaya cehalet diyemezsin,asil senin gibi bizans truvasinin ozentileri bitmeli
Strategist ~ 8 ay önce
TAI den onemli ortaklik yandaslara nasil kiyak gecilir ortakligi, TAI de ki muhendis kdrosunun yari maasini vermeyen sirket TAI ile ortaklik yapiyor kari hortumlatmak icin
Mba USA ~ 8 ay önce
Tai ye, Havelsan a ortaklik yapan yandas yatirimcilari boyle yurt disi ihalelerinde gormek isteriz
Mba USA ~ 8 ay önce
Istanbul hepimizi yetistirdi, ITU ye yatili geldim mezun olduktan sonra ODTU den gelenlerin ITU deki pratikliginin olmadigini gordum, Ankara da sirtimi devlete dayarim gireyim Aselsan a kurtulayim mantigi var TAI ve Aselsan Istanbulda teknokent e gelmesi lazim
Aksek ~ 8 ay önce
Arkadaş gelen turiste şehitlik mi gezdirelim Bütün dünyanın bildiği bir simge bu topraklarda doğmuş bunu kullanmıyalım mı?
Saka ~ 8 ay önce
Offff ne boş insansiniz
Ne demek? ~ 8 ay önce
Ne demek turiste sebitlik mi gezdirelim?o sehit ecdadimiz sayesinde bu topraklardayiz biz. Osmanlinin kurucusu dirilis ertugrul gazi den beri bu topraklar sehit kaniyla sulanmistir.onlara borcumuz buyuk.
Merak ettim. ~ 8 ay önce
Diriliş Ertuğrul Gazi kimdir? Dizilerden tarih benzeri şeyler öğrenip dizi adını devlet adamı adı zannetmek ülkenin bilgi ortalamasını gösteriyor sanırım.
Yorum ~ 8 ay önce
Bu boyama 2018 Troya yılı etkinlikleri kapsamı amacıyla yapıldı.

Yanıtla