23 Eylül 2009, Çarşamba 08:12:05

"THY'den şikâyetim var"

Akşam yazarı Oray Eğin, Türk Havayolları'ndan bir istekte bulunmuş...
  • bu yazan oray eğin olmayabilirdi ve bizim başımızada gelebilirdi. şahısı niye eleştiriyorsunuz sevmeyin kardeşim, burada thy personelinin bilgisizliği çıkıyor karşımıza bizim başımıza else kime şikayet edecektik?? adamın köşesi var yazmış,iyide yapmış.... onu yanlış yönlediren bilgisiz personelde okumuştur inş...
  • Yahu şu kendini çok beğenmiş, şımarık köşe yazarlarının; THY ile uçup THY'yi eleştirip, adını kirletmekten başka işleri yok mu? Madem beğenmiyorsun uçma kardeşim!! Sana THY ile uçma zorunluluğu veren bir yasa mı var!!!
  • adam zaten su anda daorly e uctugunu soylemıyor.Daha önceden uctugunu belirtiyor.Su anda da cdg ye uctugunu soyluyor
  • thy orly e uçmuyor. sadece cdg ye ucuyor

Salı sabahı, Paris'ten İstanbul'a geleceğim. 11:20'de uçağım var. Bir zamanlar THY'nin Paris'te Orly'e uçtuğu, işlemlerimizi sorunsuz hallettiğimiz, demode ve ikinci sınıf ama pratik bir havaalanından uçtuğumuz güzel günler vardı. Orly hem şehre yakın hem bir karışıklık yumağı değil.

Sonra kim akıl etti, nereden icap etti bilmiyorum, kim yaptıysa büyük kötülük yaptı THY yolcularına ve uçaklar CDG'yi kullanmaya başladı. Charles de Gaulle Havaalanı, tartışmasız dünyanın en kötüsü... Araştırmalarda sürekli yolcu memnuniyeti bakımından sonra sıralarda yer alıyor. Hiçbir şey pratik olmadığı gibi iki saat de önce gitseniz uçağa zar zor yetişiyorsunuz.

Her neyse... Uçağım tam trafiğe denk geliyor, o yüzden RER'le CDG'ye gitmeye karar verdim. THY'nin hangi terminalden kalktığını öğrenmek için de THY müşteri hizmetlerini aradım. Konuşmalar kayıtlı.

Görevli bana 'Terminal 3' dedi. Üçüncü dünya uçaklarının ve ucuz havayollarının atıldığı kuş uçmaz kervan geçmez saçma bir yerde Terminal 3. Burası olamaz, ama telefondaki görevli ısrar ediyor. 'Emin misiniz' diyorum, 'Evet' diyor.

CDG terminallerin yan yana dizildiği bir yer de değil, devasa. Aradan trenler otobüsler geçiyor. Terminal 3 içinse bir yerde iniyorsunuz trenden, sonra bavulları yüklenip yürümeye başlıyorsunuz.

O yolu yürüdüm... Sonra da geri yürüdüm... Sonra tekrar trene bindim, Terminal 1'e gittim... Bütün bunlar uzun vakit aldı doğal olarak... Telefondaki görevlinin yanlış bilgisi yüzünden uçağa zar zor yetiştim, terler içinde... Nasıl bir bilgisizlik ve yanlış yönlendirmedir bu, merak ediyorum... Ayrıca nasıl bir saygısızlık olduğunu da...

Umarım THY yetkilileri bu durumu açıklığa kavuşturur....

Oray Eğin
AKŞAM

"THY'den şikâyetim var"

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (28)

Misafir ~ 7 yıl önce
bu yazan oray eğin olmayabilirdi ve bizim başımızada gelebilirdi. şahısı niye eleştiriyorsunuz sevmeyin kardeşim, burada thy personelinin bilgisizliği çıkıyor karşımıza bizim başımıza else kime şikayet edecektik?? adamın köşesi var yazmış,iyide yapmış.... onu yanlış yönlediren bilgisiz personelde okumuştur inş...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 7 yıl önce
Yahu şu kendini çok beğenmiş, şımarık köşe yazarlarının; THY ile uçup THY'yi eleştirip, adını kirletmekten başka işleri yok mu? Madem beğenmiyorsun uçma kardeşim!! Sana THY ile uçma zorunluluğu veren bir yasa mı var!!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 7 yıl önce
adam zaten su anda daorly e uctugunu soylemıyor.Daha önceden uctugunu belirtiyor.Su anda da cdg ye uctugunu soyluyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 7 yıl önce
thy orly e uçmuyor. sadece cdg ye ucuyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000