06 Nisan 2018, Cuma 14:50:24

THY'de Nisan ikramiyeleri yatırıldı

Türk Hava Yolları'nda Nisan ikramiyesinin tüm personele yatırıldığı bildirildi.
  • Çalışanların çoğu ingilizce 2 kelimeyi biraraya getirip konuşamaz neyin primi bu ? işini layıkıyla yapan, donanımlı personele lafımız yok tabi.
  • Yatmayacakmıydı?
  • Muhasebedeki torpilli personele kim hangi sendikaya kayıtlı ayrımını yaptırıp ona göre hesap yaptırabilir misin? İş gücü kalitesi yetmediğinden yatırmak zorunda kalmışlardır yoksa kuruşun hesabını yapar onlar uçuculara.
  • nefret ettirdiniz nefes aldığımız ülkeden önce dışarda milyon tane üniversite mezunu genç var genç kredilerini bile ödeyemeyen yav az onlarada bi el atsanız he her bi boku görüyorsunuz onlarıda görseniz artık tiskindirdiniz kendilerinizden!!
  • Yazıklar olsun be her bbirinin egosundan geçilmeyip yolcu ile ilgilenmek yerine saatte bir işim var deyip zirtpirt oturduğu yerden yorulan ve molaya kacan personele ikramiye veriyorsunuz stajerlere 5 kuruş para vermeyip kullandiriyorsunuz ve isi sevmelerini bekliyorsunuz. Geleceğinize çok güzel sahip çıkıyorsunuz helal olsun
  • Tgs ye alım var mı?
  • Allahtan korkun cocularimiz is bulamiyor Her biriniz ikramiyelerle bilikte maasiniz 10000 TL yi buluyor bu gun kariyer. Sahibi master yapmis Kisiler 5000 TL alamiyor , El insaf derim bende THY personeliyim ,
  • İkramiye filan yatmadı .THY nin ayın 8 inden önce para yatırması görülmüş olay değildir. Asparagaz yapmayın
  • Şu maaş yorumları okudukça aynı üniformayı giydiğim için utanıyorum.milyon alsan ne olur karakter olmadıktan sonra
  • Yeni sendika diye tutturanlari yarin bi taraflarimizla gulerek izleyecegiz :) teknikte oyle oldu :) oradan bikiyoruz okumus surulerini minibuslere doldurup gturmuslerdi :)

Türk Hava Yolları'nda Nisan ikramiyesinin tüm personele yatırıldığı bildirildi.

THY'de merakla beklenen Nisan ikramiyesi tüm personele ayrım gözetmeksizin yatırıldı. Edinilen bilgiye göre; Hava-Sen ile birlikte hareket eden personele de ikramiyelerinin yatırıldığı öğrenildi.

Senidikal gelişmeler doğrultusunda Hava-Sen sendikasını tercih eden personele ikramiye yatırılmayacağı dedikoduları boşa çıkarken, THY yönetiminin herhangi bir ayrım gözetilmeyeceği kararı aldığı bildirildi.

Hava-Sen sendikasıyla birlikte hareket eden personel hakkında Nisan ikramiyesinden faydalanamayacağı iddiaları sektörde dillendirilmiş ve işten çıkarılacakları ifade edilmişti.

Söz konusu gelişme tüm THY personeli tarafından memnuniyetle karşılandı.

©AirportHaber

THY'de Nisan ikramiyeleri yatırıldı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (164)

havadan gelen prim ~ 5 ay önce
Çalışanların çoğu ingilizce 2 kelimeyi biraraya getirip konuşamaz neyin primi bu ? işini layıkıyla yapan, donanımlı personele lafımız yok tabi.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yani? ~ 6 ay önce
Yatmayacakmıydı?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Valbuena ~ 6 ay önce
Muhasebedeki torpilli personele kim hangi sendikaya kayıtlı ayrımını yaptırıp ona göre hesap yaptırabilir misin? İş gücü kalitesi yetmediğinden yatırmak zorunda kalmışlardır yoksa kuruşun hesabını yapar onlar uçuculara.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
tuğba ~ 6 ay önce
nefret ettirdiniz nefes aldığımız ülkeden önce dışarda milyon tane üniversite mezunu genç var genç kredilerini bile ödeyemeyen yav az onlarada bi el atsanız he her bi boku görüyorsunuz onlarıda görseniz artık tiskindirdiniz kendilerinizden!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Değişim ~ 6 ay önce
O üniversite , yüksek lisans veya doktara yapanların çoğu kabinde zaten:) genç nüfüsun fazladını thy besliyor. Eğitim oranı çok yüksek:) siz çok kolay iş zannedip başlayıncada ağlamadan bir gün geçirmiyorsunuz kabin işini:))
Gerçekler !!! ~ 6 ay önce
Yazıklar olsun be her bbirinin egosundan geçilmeyip yolcu ile ilgilenmek yerine saatte bir işim var deyip zirtpirt oturduğu yerden yorulan ve molaya kacan personele ikramiye veriyorsunuz stajerlere 5 kuruş para vermeyip kullandiriyorsunuz ve isi sevmelerini bekliyorsunuz. Geleceğinize çok güzel sahip çıkıyorsunuz helal olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Are you british? ~ 6 ay önce
Sanırım eğitimsiz , iletişimsiz yolcu profiliyle karşı karşıyayız ..where are you from?
İşsiz ~ 6 ay önce
Tgs ye alım var mı?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Siyaset ~ 6 ay önce
Allahtan korkun cocularimiz is bulamiyor Her biriniz ikramiyelerle bilikte maasiniz 10000 TL yi buluyor bu gun kariyer. Sahibi master yapmis Kisiler 5000 TL alamiyor , El insaf derim bende THY personeliyim ,

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gercekler ~ 6 ay önce
Tebrik ederim
Selamlar ~ 6 ay önce
Bende master yaptım şuanda da doktora tezimi bitirmek üzereyim ama maaşım okadar gelmedi bu işte bir terslik olabilir mi?
haydaa ~ 6 ay önce
e o zaman sende 10bin maaş alıyorsun.
Haha ~ 6 ay önce
Kabinin çoğunluğu zaten üniversite mezunu yada para kazanıp yüksek lisans yapma peşinde, ikinci dil bilen alınıyor uzun süredir.başkalarının ceplerinde gözü olanlarda çene çalmaktan başkabirşey yapmıyor. Çalışın sizinde olsun. Az lafçok iş . Konuşanların ve kabine göz dikenler yıllardırvar bırakın bu işleri pozitif sevgiyle bakın. Bir bakmışsınız size daha çok gelmiş . Böyle kötü gözler her zaman kaybetmeye mahküm
kültürsüzlere ~ 6 ay önce
Hem THY de çalışıp hemde olumsuz yorum yapan ahmaklar. Dışarıdan gelen olumsuz yorumlara niye kiziyorsunuz ki. Önce kendi içinizde barış ve huzuru sağlayın. Önce kendinize işinize saygı duyun.birbirinizin maasiyla yediği ictigiyle sorgulayacaginiza Nekadar değerli sayılı Özel bir kurumda çalıştığınız için nekadar özel bir birey olduğunuzun farkına varıp THY kültürünü yaninizdakilere gençlere fark ettirin.Ahlakli olun.hakkinizla kazanın, içinizde ruhunuzda sağlıklı olur sağlıklı yorum yaparsınız. Yoksa % 100üne yakınının Ünv. Mezunu olduğu Thy kurum kültürünü almış insanlara yakışmayan yorumlar yapmak ne size nede airporthaber gibi özel bir portal birşey katmaz. Saygılar sunuyorum
İkramiye ~ 6 ay önce
İkramiye filan yatmadı .THY nin ayın 8 inden önce para yatırması görülmüş olay değildir. Asparagaz yapmayın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Abbas ~ 6 ay önce
Thy de çalışıyorsan bordrpna iyice bak görürsün.
khan ~ 6 ay önce
Çok ince görmüşsünüz tebrik ederim
İş ~ 6 ay önce
Başkasının parasına göz dikip, kendi yolunda ilerlemeye çalışmayanın hiçbir zaman parası olamaz. Ve unutmayın türkiyede bir yer size iyi para veriyorsacanınız çıkıyordemektir.
TK B737 Kaptan ~ 6 ay önce
Şu maaş yorumları okudukça aynı üniformayı giydiğim için utanıyorum.milyon alsan ne olur karakter olmadıktan sonra

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bgn ~ 6 ay önce
Yeni sendika diye tutturanlari yarin bi taraflarimizla gulerek izleyecegiz :) teknikte oyle oldu :) oradan bikiyoruz okumus surulerini minibuslere doldurup gturmuslerdi :)

Yanıtla