23 Ekim 2018, Salı 17:45:25

THY ve Do&Co 15 yıllık anlaştı

Türk Hava Yolları ve Do&Co arasında 15 yıllık anlaşma imzalandığı açıklandı.
  • Bir firma düşünün lobby si ve beyaz yalakalarla dolu PARİS , ama arka taraf BEYRUT sokakları ...
  • Atilla bey gerçek bir üstat
  • Haber güzel ama DO&CO kesinlikle profesyonel bir ikram şirketinden destek almalı. Taşıma su ile değirmen dönmüyor. Uzmanlara bu işi bilenlere ihtiyaç var.
  • Durmak yok yola devam.
  • Apronda en kötü araç kullanan grup olan do-co grubu umarım araç kullanma işinde daha başarılı olursunuz.
  • Seflerim güvenmeyin... şirketiniz durmaz arkanızda Ne kadar iyi calisirsaniz çalışın ne kadar efendi olursanız olun kariyeriniz 1 amir raporuna bakıyor. ..
  • Ne oldugunu anlamadim ki! Yemekler guzeldi halbuki.
  • olan birsürü işsiz bırakılan insanlara oldu .. yine patronlar kazandı! parasına para kattı !! nice fc ler fsc ler emekçiler yalan oldu gitti ..
  • Do&Co cu kardeşlerime hayırlı uğurlu olsun. Birde zam haberi verin tam olsun.
  • Biz bitti demeden bitmez demiştik 6/7 ay önce sats la iyi niyet anlaşması yapıldığında.

Türk Hava Yolları ve Do&Co arasında 15 yıllık anlaşma imzalandığı açıklandı.

Kamuyu Aydınlatma Platformu'na iki şirket de bildirim de bulundu. Açıklamada mevcut işbirliğinin 15 yıl uzatılması konusunda mutabakat sağlandğı duyuruldu.

İşte THY'nin açıklaması;
Ortaklığımız, Do&Co Aktiengesellschaft ile ortak kuruluşumuz olan THY DO&CO İkram Hizmetleri A.Ş. üzerinden mevcut işbirliğimizin gerekli iç onaylar ve düzenleyici otoritelerin onaylarına tabi olmak üzere 15 yıl süre ile uzatılması konusunda mutabakat sağlamıştır.

Do&Co'nun açıklaması;
DO & CO Aktiengesellschaft, Türk Havayolları A.O. ile ortak kuruluşu olan THY DO&CO İkram Hizmetleri A.Ş. üzerinden mevcut işbirliğinin gerekli iç onaylar ve düzenleyici otoritelerin onaylarına tabi olmak üzere 15 yıl süre ile uzatılması konusunda mutabakat sağladığını kamuoyuna bildirir.

DO&CO HİSSELERİ FIRLADI
Do&Co Aktiengesellschaft'in Borsa İstanbul'daki hisseleri anlaşmanın duyurulmasının ardından 525 TL'den 577 TL'ye fırladı. Yaşanan ani yükselme nedeniyle Do%Co'nun Borsa İstanbul'da işlem tahtası kapatıldı.

THY ve Do&Co 15 yıllık anlaştı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (29)

eski dococu ~ 18 gün önce
Bir firma düşünün lobby si ve beyaz yalakalarla dolu PARİS , ama arka taraf BEYRUT sokakları ...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Süper Fare ~ 20 gün önce
Atilla bey gerçek bir üstat

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Destek ~ 20 gün önce
Haber güzel ama DO&CO kesinlikle profesyonel bir ikram şirketinden destek almalı. Taşıma su ile değirmen dönmüyor. Uzmanlara bu işi bilenlere ihtiyaç var.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Şaka Yapıyorsun ~ 20 gün önce
Ya arkadaşım anlamadım herhalde şaka yapıyorsun. Doco bu sene Dünyanın en büyük üç firmasının Hub ikram ihalelerini aldı. Bunları alırken Avrupada kimlerle yarıştı ve kazandı bilmiyorsunuz. Şu anda dünyanın en üst düzey ikram conceptini bu şirketler onaylamış ve almış durumdalar. Bu güvenin arkasında çok önemli bir sebep var. Trükiyede edinilen büyük tecrübe. Selamlar Gelecek Doco için çok parlak.
Destek ~ 20 gün önce
DO&CO nun aslı restaurant işletmeciliğidir. Daha sonra F1 lerde diğer yüzlerce firma gibi ikram verdi sonra Türkiyede bir an büyüdü. Şimdi de allah yürü ya kulum dedi. Yoksa uzmanlık falan hak getire.
Destek ~ 20 gün önce
DO&CO nun aslı restaurant işletmeciliğidir. Daha sonra F1 lerde diğer yüzlerce firma gibi ikram verdi sonra Türkiyede bir an büyüdü. Şimdi de allah yürü ya kulum dedi. Yoksa uzmanlık falan hak getire.
komik ~ 20 gün önce
Bulabileceğin en profesyonel ikram şi̇rketi̇ Do&Co. Kimden destek alsın mesela Marmaris Büfe’den mi?! Anca boş konuşun!!!
Harika olur ~ 19 gün önce
İç hatlarda o uyduruk sandviçleri yiyeceğimize, sosisli, patso, leyla görmek istiyoruz
FC ~ 20 gün önce
Durmak yok yola devam.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Eyvah ~ 20 gün önce
Apronda en kötü araç kullanan grup olan do-co grubu umarım araç kullanma işinde daha başarılı olursunuz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Araç kullanımı ~ 19 gün önce
Adamlar 10 larca kiloluk ikram kutularını yükledikten sonra araç kullanıyorlar. Hem yükle, hem uçağa zarar vermeden yanas, hem de zamanla yaris. Zor gerçekten.
DOCO ~ 18 gün önce
DHMI den git istatistiklere bak...
Eski bi fc ~ 20 gün önce
Seflerim güvenmeyin... şirketiniz durmaz arkanızda Ne kadar iyi calisirsaniz çalışın ne kadar efendi olursanız olun kariyeriniz 1 amir raporuna bakıyor. ..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Anlamadim ~ 20 gün önce
Ne oldugunu anlamadim ki! Yemekler guzeldi halbuki.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
emekçi ~ 20 gün önce
olan birsürü işsiz bırakılan insanlara oldu .. yine patronlar kazandı! parasına para kattı !! nice fc ler fsc ler emekçiler yalan oldu gitti ..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Harekat ~ 20 gün önce
Do&Co cu kardeşlerime hayırlı uğurlu olsun. Birde zam haberi verin tam olsun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mehmet çubuk cbk ~ 20 gün önce
Biz bitti demeden bitmez demiştik 6/7 ay önce sats la iyi niyet anlaşması yapıldığında.

Yanıtla