23 Ağustos 2013, Cuma 10:50:01

THY UÇAKLARINDA PORSCHE DESIGN ŞIKLIĞI

Türk Hava Yolları yolcularının yeni seyahat setleri, Porsche Design tasarımını taşıyor...
  • arkadaşlar çok saçma konular yüzünden kalp kırıyorsunuz.bu iş te, bu dünyada kimseye kalmaz boş tartışmaları bırakalım.kabin ekibi sende thy hizmet veriyosun tgs de sende çalışansın oda. gerçekten çok üzücü durumdasınız. kimisi 1 lokma ekmege muhtaç kimisi 2 lokma ekmeği çöpe atıyor. böyle bi hayat sürerken lütfen bırakalım bu boş muhabbetleri. herkez kendinden sorumludur. rabbim kimseyi bir başkasına muhtaç bırakmasın.helede sizin gibi değerli arkadaşlarımız oldukça kesinlikle bırakmasın...
  • Oha porsche design'mı, tam business yolcuyu tav edecek hareketler bunlar. Valla bravo bademlere, ben takdir ettim arkadaş.
  • Her gün beraber operasyon yaptıgımız insanların bu tarz yorumlar yapacagını düşünmüyorum. bunca zamandır kabin amirligi yapıyorum, tgs personelinin bir saygısızlık ettigini ya da böyle kindar davrandıgını görmedim. Relax set malzemesi zaten yolcu tarafından alınmıyor ise seal takılarak boş unite bırakılır. prosedür budur.. İşi gücü olmayıp ortalıgı karıştırmaktan başka bi işe yaramayan insanlar ise kendilerine sigortalı bi iş bulsunlar.. kafaları rahat eder.
  • Yorumları okurken dikkatimi çekti. TGS personelini küçük düşürecek yorumlar yapılmış. Daha uçurduğu uçağın kalkışı için gerekli olan balanstan beyhaber olan ekipler var. Artı o yatı uçaklarından çıkan ekipler acaba kalan ikram malzemelerini çantalarına avuç avuç doldururken amaçları ne? Çıkarken çöpe atmak için almıyorlar sanırım. TGS personeli ya da herhangi bir yer hizmeti şirketi olmadan o sinir olan kabin ve kokpit ekibi uçağı uçursunda görelim. Yolcu taşıdığı ve onlara hizmet verdiği için maaş aldığını kimse unutmasın. Böyle kibirli insanlarla aynı sektörde çalışmak gerçekten çok üzücü. Umarım diğer yorumları yayınladığınız gibi benim yorumumuda yayınlarsınız. Kimseye cevap olarak algılanmasın. Sadece yorum:)

Tüm uçuşlarında, yolcularına keyifli bir seyahat deneyimi yaşatmayı taahhüt eden Türk Hava Yolları, ikram konsepti ve içeriğinde peş peşe gelen başarılar ve "En İyi Business İkram Servisi" ödülünün ardından yolcularını şık bir ürün ile tanıştırıyor.

Geçtiğimiz Nisan ayında, Hamburg’ta düzenlenen World Travel Catering and Onboard Services Expo (WTCE) fuarında, iPad kılıfı görünümlü  ürünü ile, “En İyi Business Class Unisex Konfor Paketi”, Hac-Umre yolcularına sunduğu özel çanta ile de “En İnovatif Ürün” ödüllerine layık görülen Türk Hava Yolları, bu kez yolcularını Porsche Design ayrıcalığı ile buluşturuyor.

Türk Hava Yolları, her keyifli seyahat deneyiminin fonksiyonellikle bir araya geldiğinde değer kazandığı prensibine dayanarak, Avrupa’lı havayolu şirketleri arasında bir ilki gerçekleştirip New York, Los Angeles, Singapur, Tokyo gibi uzun menzilli uçuşlarda, Business Class yolcularına, Porsche Design tasarımlı seyahat setlerini takdim ediyor.

İçerisinde; uyku gözlüğü, kulak tıpası, çorap, diş bakım seti, tarak, ayakkabı çekeceği gibi şahsi eşyaların yanı sıra Acca Kappa markalı kozmetik ürün setinin de yer aldığı çanta, yolcuların uçuş haricinde de telefon ve diğer kişisel aksesuarlarını muhafaza edebilecekleri şekilde tasarlandı.

Türk Hava Yolları yolcularının  yalnızca seyahatlerinde değil, gündelik hayatlarında da her zaman rahatlıkla kullanabilecekleri yalın tasarımlı bu fonksiyonel set, Türk Hava Yolları ile uçmanın keyfini katlar nitelikte.



THY UÇAKLARINDA PORSCHE DESIGN ŞIKLIĞI

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (28)

ssssss ~ 3 yıl önce
arkadaşlar çok saçma konular yüzünden kalp kırıyorsunuz.bu iş te, bu dünyada kimseye kalmaz boş tartışmaları bırakalım.kabin ekibi sende thy hizmet veriyosun tgs de sende çalışansın oda. gerçekten çok üzücü durumdasınız. kimisi 1 lokma ekmege muhtaç kimisi 2 lokma ekmeği çöpe atıyor. böyle bi hayat sürerken lütfen bırakalım bu boş muhabbetleri. herkez kendinden sorumludur. rabbim kimseyi bir başkasına muhtaç bırakmasın.helede sizin gibi değerli arkadaşlarımız oldukça kesinlikle bırakmasın...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 3 yıl önce
Oha porsche design'mı, tam business yolcuyu tav edecek hareketler bunlar. Valla bravo bademlere, ben takdir ettim arkadaş.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
AKINCI ~ 3 yıl önce
Her gün beraber operasyon yaptıgımız insanların bu tarz yorumlar yapacagını düşünmüyorum. bunca zamandır kabin amirligi yapıyorum, tgs personelinin bir saygısızlık ettigini ya da böyle kindar davrandıgını görmedim. Relax set malzemesi zaten yolcu tarafından alınmıyor ise seal takılarak boş unite bırakılır. prosedür budur.. İşi gücü olmayıp ortalıgı karıştırmaktan başka bi işe yaramayan insanlar ise kendilerine sigortalı bi iş bulsunlar.. kafaları rahat eder.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yazık ~ 3 yıl önce
Yorumları okurken dikkatimi çekti. TGS personelini küçük düşürecek yorumlar yapılmış. Daha uçurduğu uçağın kalkışı için gerekli olan balanstan beyhaber olan ekipler var. Artı o yatı uçaklarından çıkan ekipler acaba kalan ikram malzemelerini çantalarına avuç avuç doldururken amaçları ne? Çıkarken çöpe atmak için almıyorlar sanırım. TGS personeli ya da herhangi bir yer hizmeti şirketi olmadan o sinir olan kabin ve kokpit ekibi uçağı uçursunda görelim. Yolcu taşıdığı ve onlara hizmet verdiği için maaş aldığını kimse unutmasın. Böyle kibirli insanlarla aynı sektörde çalışmak gerçekten çok üzücü. Umarım diğer yorumları yayınladığınız gibi benim yorumumuda yayınlarsınız. Kimseye cevap olarak algılanmasın. Sadece yorum:)

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000