16 Eylül 2015, Çarşamba 11:30:13

THY Sabiha Gökçen’e yüklenince ekipler adres değiştirdi!

Türk Hava Yolları’nın Sabiha Gökçen Havalimanı’ndaki operasyona ağırlık vermesi uçuş ekiplerinin oyununu bozdu. O oyun neydi?
  • Coca-Cola Company Başkan ve CEO'su Muhtar Kent,B20 zirvesinde yaptığı konuşmada İsviçre'de şirketlerin CEO larının yüzde 25 inin meslek okullarını bitirmiş,en fazla 2 yıllık meslek okulu mezunu olduklarını belirtti.Kısacası diplomayı bırak yaptığın işe bak demektir.Ama bizde sırf etiket,sırf etiket
  • Yorumlar korkunç.. Haber; teknik, insan kaynakları, ekip yönetimi ve operasyon yönetimi gibi hakkında konuşulabilecek birçok konuyu içeriyor. Konuşulan konular felaket.. Ekip maaşları bu maaşları alan ekiplerin ÖZEL konusudur.. Herkesin maaşı kendine, işinin zorluğu kendine. Biz ne zaman bu kadar fitne-fesat bir millet olduk yahu ? Havacı var 8-24 vardiyada apronda içlikle dolaşır 2xxx maaşı gördüğünde mutlu olur. Havacı var 6xxx maaşı beğenmez. Herkesin kazancı kendinedir beyler.Bu işlere kimse bıçak zoruyla sokulmuyor. Her işin bir değeri var ve girerken senin göstermen gereken bir sorumluluk yapısı var.. Kaptan : Uçak kendi kalkıp iniyor zaten Ekip : Çay servisi yapıyor Teknik : vida-somun sıkıyor Terminal : Bilgisayarda 2 tık 3 çıt Ramp : Irgat zaten Ops : Bi sarı yelek giyiyor, telsizle konuşuyor diye havalarda.. Lost&Found : Bagajları hep kaybediyor, kaybolan bagajlardan sonra mutluluktan halay çekiyor. Pasta kesip kutlama yapıyor. Uçağa binmeyin lütfen yaaa..
  • Neymis 3 dil biliyor mus da neymis kac lisansi varmis da.. sen artik bir muhendis doktor avukat değil kabin memurusun meslegin de bu... sen ovundugun insanlarin yani sıra en kekosuna da cay kahve servisi yapıyorsun yani hedef kitlen sınırsız. . Parani ayın bilmem kacinda çek sonra yatinda 2 clup 2 hayvanat bahcesi gez 3 5 outletten de marka bise aldın mi tamamsiiinnn sen oldun. . Senin aldigin eğitim bordo bereli egitimi degil bilinçli her insanın almasi gereken sağlık sertifikasi hepsi bu.. cok fazla ciddiye almışsin kendini.. sus ve kahvemi getir sonra arka galleyde arabanin taksidini konusup kabin amirinin dedikodusuna devam edersin.. kaptanlara sinir olup caylarina da tukurmeyin reziller !!
  • ne sen bunları yazardın ne de ben açıklama yapma ihtiyacı duyardım.
  • Bana ve birçok arkadaşıma vasıfsız çay kahve dağıtıcısı diye hitap eden şahıs: 3 yabancı dili ana dilim gibi konuşuyorum, eş zamanlı iki lisans programı üstüne de yüksek lisansımı yapmış bulunuyorum. Thy da çalışan 8000 civarı kabin memurunun(host/hostes) 1000 lercesi de benim gibi öğretmen, mühendis, biyolog, kimyager vb. kişilerdir. Peki sen kimsin sen nesin? Her kelimen cahilliğinin kanıtı. Bu arada maaşımız vatandaşın cebinden vergisinden vs. ödenmiyor kör cahil. Ne maaşımızı veren sensin ne de hergün yeni uçak siparişi veren. En iyi hizmeti sunan, en iyi uçaklara sahip olan, en kalifiye personele sahip olan Thy haliyle (Türkiye'de) en pahalı bileti satmakta ve dünyanın her ülkesinden insanın kendisini tercih edip biletini satın alarak kazandırdığı paradan, bu hizmeti bu standartları yolcusuna birebir sunan personeline de payına düşeni vermektedir. Gerçi kime ne anlatıyorum. Beynin THY nin büyüklüğünü, yaptığımız işi, sorumluluklarımızı anlayabilecek kapasitede olsa
  • Cidden anlama problemin var seninle daha fazla muhattap olmak istemiyorum. Kimsenin kimse adına karar verdiği yok, sadece işi haketmeyenler gitmeli bu sırf bu meslek için değil tüm meslekler için geçerli bir durum. Ben yüksek okul mezunuyum şirketten değilim ama gerek dil yeterlilik gerek havacılık bilgisi senden daha iyi olduğuma adım gibi eminim, ben şirkete yetersizlik yüzünden giremedim değil dövme yüzünden onu da sildiriyorum çok şükür. Ayrıca canım sana da emanet falan değil sen rahat ol güzelim, çok şükür ben doğuda askerlik yaparken sen yoktun, başımın çaresine bakarım. ( paraşütçü komandoydum şimdi sen burdan da laf çakmaya çalışırsın) yani demem o ki işinden memnun isen ve hakkı ile yapıyorsan zaten sanane ola ki? Ne diye carlıyosun burada boş yapma sus.
  • Bunların içinde öyle uyanıklar var ki
  • Ank base açın artık yahu hala umudumuz var, beklemedeyiz..
  • Saw base acsin, ankara base ide acsin. Cok mu zor.
  • 10 bin tl yi kim kaybetmiş te biz bulmuşuz. İkinci olarak 10 bin kazanıyor olsak namusluca mi kazanıyoruz? Sizde pireler uçuşurken biz ekmek parası derdinde dünyanın dört bir tarafına gidiyoruz.

Türk Hava Yolları, Atatürk Havalimanı’ndan operasyon yaptığı için Anadolu yakasında oturan uçucu ekipler ev nöbetlerinde ilk olarak tercih edilmiyordu. Bu yüzden bir çok kabin memuru, ev nöbetinden uçuşa çağrılmamak için Anadolu yakasında ikamet ediyordu.

THY, son yıllarda Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan yaptığı operasyonlara ağırlık verince uçucuların keyfi de kaçtı. Ekipler, Atatürk Havalimanı yerine Sabiha Gökçen çıkışlı uçuşlara çağrılmaya başlandı. Bunun üzerine çok sayıda uçucu çareyi Avrupa yakasına taşınmakta buldu.

Ancak THY’nin buna rağmen adres değişikliği yapan ekiplere Sabiha Gökçen merkezli uçuşlar vermeye devam ettiği de öğrenildi.

©AirportHaber

THY Sabiha Gökçen’e yüklenince ekipler adres değiştirdi!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (104)

Diploma ~ 3 yıl önce
Coca-Cola Company Başkan ve CEO'su Muhtar Kent,B20 zirvesinde yaptığı konuşmada İsviçre'de şirketlerin CEO larının yüzde 25 inin meslek okullarını bitirmiş,en fazla 2 yıllık meslek okulu mezunu olduklarını belirtti.Kısacası diplomayı bırak yaptığın işe bak demektir.Ama bizde sırf etiket,sırf etiket

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fesatlık ~ 3 yıl önce
Yorumlar korkunç.. Haber; teknik, insan kaynakları, ekip yönetimi ve operasyon yönetimi gibi hakkında konuşulabilecek birçok konuyu içeriyor. Konuşulan konular felaket.. Ekip maaşları bu maaşları alan ekiplerin ÖZEL konusudur.. Herkesin maaşı kendine, işinin zorluğu kendine. Biz ne zaman bu kadar fitne-fesat bir millet olduk yahu ? Havacı var 8-24 vardiyada apronda içlikle dolaşır 2xxx maaşı gördüğünde mutlu olur. Havacı var 6xxx maaşı beğenmez. Herkesin kazancı kendinedir beyler.Bu işlere kimse bıçak zoruyla sokulmuyor. Her işin bir değeri var ve girerken senin göstermen gereken bir sorumluluk yapısı var.. Kaptan : Uçak kendi kalkıp iniyor zaten Ekip : Çay servisi yapıyor Teknik : vida-somun sıkıyor Terminal : Bilgisayarda 2 tık 3 çıt Ramp : Irgat zaten Ops : Bi sarı yelek giyiyor, telsizle konuşuyor diye havalarda.. Lost&Found : Bagajları hep kaybediyor, kaybolan bagajlardan sonra mutluluktan halay çekiyor. Pasta kesip kutlama yapıyor. Uçağa binmeyin lütfen yaaa..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Km3 ~ 3 yıl önce
Neymis 3 dil biliyor mus da neymis kac lisansi varmis da.. sen artik bir muhendis doktor avukat değil kabin memurusun meslegin de bu... sen ovundugun insanlarin yani sıra en kekosuna da cay kahve servisi yapıyorsun yani hedef kitlen sınırsız. . Parani ayın bilmem kacinda çek sonra yatinda 2 clup 2 hayvanat bahcesi gez 3 5 outletten de marka bise aldın mi tamamsiiinnn sen oldun. . Senin aldigin eğitim bordo bereli egitimi degil bilinçli her insanın almasi gereken sağlık sertifikasi hepsi bu.. cok fazla ciddiye almışsin kendini.. sus ve kahvemi getir sonra arka galleyde arabanin taksidini konusup kabin amirinin dedikodusuna devam edersin.. kaptanlara sinir olup caylarina da tukurmeyin reziller !!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Km3 ~ 3 yıl önce
Aynen kardeş hay ağzını öpeyim !3 dil biliyormuş vasıflıymış.hayat kurtarıyormuş !madem o kadar kalifiyesin git başka iş yap !thy de çay dağıtıp çöp toplamaktan daha iyilerine layıksın sen !bu memlekette son 1 ayda gencecik askerlerimiz polislerimiz öldü .sizler Milano da Bangkok da yarılarınızda keyif yaparken ve sizin yarınız kadar maaş da almadılar .siz yazın THY nin imkanlarıyla bikini mayolarınızı giyip Filipinler'de güneşlenirken o çocuklar postallarla terörist kovaladılar .çogunun da eğitimi ve donanımı sizden kat kat iyi üstelik .siz bu parayı hayati haketmek için ne yapıyorsunuz söyle bakalım ?neyse 3 dilci git çöplerini topla kahvemi getir
km2 ~ 3 yıl önce
ne sen bunları yazardın ne de ben açıklama yapma ihtiyacı duyardım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
..... ~ 3 yıl önce
İşte yorumlarınıza bakınca neden batı medeniyetlerinden 100 yıl geride olduğumuz açıkça anlaşılıyor.
km ~ 3 yıl önce
Bana ve birçok arkadaşıma vasıfsız çay kahve dağıtıcısı diye hitap eden şahıs: 3 yabancı dili ana dilim gibi konuşuyorum, eş zamanlı iki lisans programı üstüne de yüksek lisansımı yapmış bulunuyorum. Thy da çalışan 8000 civarı kabin memurunun(host/hostes) 1000 lercesi de benim gibi öğretmen, mühendis, biyolog, kimyager vb. kişilerdir. Peki sen kimsin sen nesin? Her kelimen cahilliğinin kanıtı. Bu arada maaşımız vatandaşın cebinden vergisinden vs. ödenmiyor kör cahil. Ne maaşımızı veren sensin ne de hergün yeni uçak siparişi veren. En iyi hizmeti sunan, en iyi uçaklara sahip olan, en kalifiye personele sahip olan Thy haliyle (Türkiye'de) en pahalı bileti satmakta ve dünyanın her ülkesinden insanın kendisini tercih edip biletini satın alarak kazandırdığı paradan, bu hizmeti bu standartları yolcusuna birebir sunan personeline de payına düşeni vermektedir. Gerçi kime ne anlatıyorum. Beynin THY nin büyüklüğünü, yaptığımız işi, sorumluluklarımızı anlayabilecek kapasitede olsa

Yanıtla

Kalan karakter 1000
km ye cevaben? ~ 3 yıl önce
http://www.haberler.com/sehit-polis-okan-acar-son-yolculuguna-ugurlandi-7535460-haberi/
ka2 ~ 3 yıl önce
dostum sen bu sayfada yenisin galiba. bu tarz yorumlara cvp bile verme salla gitsin. eğlensin insancıklar
.. Ya ithafen ~ 3 yıl önce
Cidden anlama problemin var seninle daha fazla muhattap olmak istemiyorum. Kimsenin kimse adına karar verdiği yok, sadece işi haketmeyenler gitmeli bu sırf bu meslek için değil tüm meslekler için geçerli bir durum. Ben yüksek okul mezunuyum şirketten değilim ama gerek dil yeterlilik gerek havacılık bilgisi senden daha iyi olduğuma adım gibi eminim, ben şirkete yetersizlik yüzünden giremedim değil dövme yüzünden onu da sildiriyorum çok şükür. Ayrıca canım sana da emanet falan değil sen rahat ol güzelim, çok şükür ben doğuda askerlik yaparken sen yoktun, başımın çaresine bakarım. ( paraşütçü komandoydum şimdi sen burdan da laf çakmaya çalışırsın) yani demem o ki işinden memnun isen ve hakkı ile yapıyorsan zaten sanane ola ki? Ne diye carlıyosun burada boş yapma sus.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
kiyamam ~ 3 yıl önce
hirs yapmis ya:/ guzelim, bos yapma vs. ahahah senin konusma seklinden belli zaten ne oldugun haklisin seninle muhatap olanda kabahat. tabi yuksek okul mezunusun hepimizden cok biliyorsun evet tamam. universite mezunuyum 2 yabanci dilim 5 senelik de havacilik hayatim var, cok yetersizim senden ders almaya mi gelsem ne dersin? neyse umarim alinirsin su tarzinla tk'ya da ucakta da goruruz bu hos tarzini, zor ama :)
ka2 ~ 3 yıl önce
canım ben de pilotum genel de akşamları uçuyorum. sen paraşütü hayatında gördünmü de birde komandoydum filan. salla, atış serbest
iPhone Uygulaması ~ 3 yıl önce
Bunların içinde öyle uyanıklar var ki

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ank base ~ 3 yıl önce
Ank base açın artık yahu hala umudumuz var, beklemedeyiz..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 3 yıl önce
Saw base acsin, ankara base ide acsin. Cok mu zor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yuh'a cevaben ~ 3 yıl önce
10 bin tl yi kim kaybetmiş te biz bulmuşuz. İkinci olarak 10 bin kazanıyor olsak namusluca mi kazanıyoruz? Sizde pireler uçuşurken biz ekmek parası derdinde dünyanın dört bir tarafına gidiyoruz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
:))) ~ 3 yıl önce
selfie cekip check in yapmaya gidiyorsun, Allah rızası için mi gidiyorsun sanki? :))
:)) a ~ 3 yıl önce
selfie ler zoruna gidiyo galiba

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000