07 Temmuz 2010, Çarşamba 10:10:23

THY HOSTESİ KENDİNİ ASTI

Halkalı'da sevgilisi ile tartıştığı iddia edilen THY'de çalışan genç hostes, çarşafla evinin balkon korkuluklarına, asılı halde bulundu.
  • hala yoklugun ıcımızde her gun dualar edıyoruz sana sen burda okunanlarıda goruyosun ama hıcbırıne kulak asma herkese dısardan yorum yapmak kolay ama olayın ıc yuzu farklı elbet ortaya cıkacak senı bu hale getırenler cezasını bulacak burda olmazsa otekı tarafta rahat uyu ecem..yorum yapanlara seslenıyorum ASIL SIZ KENDINIZDEN UTANIN SEN KIMSINKI NECISIN KI BOYLE YAZIYOSUN SANANE SENMI YARGILIYOSUN ONU TANIYOMUSUN ALLAH SIZI BILDIGI GIBI YAPSIN DINDAR GECINEN CAHIL BEYINLER !!!!!!!!...RAHAT UYU ECEM HEP SENINLEYIZ GELIYORUZ ANNEN AILEN HEP YANINDA ZATEN BILIYOSUN GUZEL KALPLI MELEK ARKADASIM SENI COK SEVIYORUM SEVIYORUZ UNUTMADIK HIC UNUTMICAZ MELEGIM MINIK DANAM BENIM ....
  • Değer mi seni istemeyen biri için hayatına son vermeye çok üzüldüm daha çok genç ve önünde uzunca bir hayat vardı seni hak edecek biri mutlaka çıkacaktı karşına yazık oldu gencecik bir insana:((
  • steward dıe başlık atmıssın ama senn meslekle alakan olduunu sanmıorm.. 30 yasında alım yapıldıını war sayalım o yastakı bısılerı bı ınsana ogretmek cok zor.. agac yasken derler buna.. ece arkadasımız ısterse 18 olsun isterse 30 luk bı memurdan 40 lık bı amır belkıde işini cok daha ıı yapıodu bunu bılemezsın.. ayrıca hostes olunca ne oluo bızım psıkolojık sorunumuz olmuo mu bız makınamıyız unutmayın bızde ınsanız buraya da taziyeler yazılır dıerlerıde yetkılelere gonderılır burası sawas alana dııl
  • canımm mekanın cennet olsun ekip arkadaşların olarak seni çok seviyoruzz keşke böle olmasaydı ama artık keşkelerin faydası yok kendin için doğru buydu belkide ve yaptın sen yanlış karar vermezdin çünkü...saçma sapan yorumları yapanları da kınıyorum tanımadığınız insanla ilgili yorum yapmak size düşmez kendi işinize bakın ve ÇENENİZİ KAPATIN sizin gibi zihniyette olan insanlar uçağa binmesin zaten hem hayatınızı da tehlikeye sokmamış olursunuz saçmalık yaa kendi yaşınız 35 heralde hostes yada host olamadınız burda atıp tutuyorsunuzz yapacağınız şey rahmet dilemek onu yapamayacak kadar acizseniz hiç bişi yazmadan kapatın sayfayı...
Genç kadının sevgilisine "Seni hep sevdim ve seveceğim. Ben öldükten sonra bile sen beni affetmeyi başaramazsın" yazılı bir not bıraktığı öğrenildi.

Türk Hava Yolları'nda (THY) kabin memuru olarak çalışan Ece Ezgi Ün (21), oturduğu evin balkonundaki demir parmaklılara bağladığı çarşafla kendisini asarak intihar etti. Atakent Mahallesi 3. Etap 427 Ada A 21 Blok 25 numaralı dairenin balkon korkuluklarında asılı bir kadın olduğu ihbarı alan polis ekipleri harekete geçti. Olay yerine gelen ekipler, durumu itfaiye ekiplerine bildirerek yardım istedi. Korkuluklardan, itfaiye ekiplerince daire içine alınan genç kadının hayatını kaybettiği tespit edildi.

DOĞALGAZI AÇTI

Polis yaptığı araştırmada cesetin 21 yaşındaki THY'de kabin görevlisi Ece Ezgi Ün'e ait olduğunu belirledi. İddiaya göre Ece Ezgi Ün, saat 23.00 sıralarında sevgilisi M.K ile tartıştı. Bir süre sonra komşuları tarafından ağladığı duyulan genç hostes fırın ve şofbenin doğalgazını açtı.

'BENİ AFFEDEMEZSİN'

Tartıştığı sevgilisine "Herkesten özür dilerim. M... ben seni hep sevdim. Zamanla beni unutacağından eminim. Ama ben seni hiç unutmayacağım. Seni hep sevdim ve seveceğim. Ben öldükten sonra bile sen beni affetmeyi başaramazsın" yazılı bir not yazan Ece Ezgi Ün içki içip, çok sayıda ilaç aldı. Kendisini kurtarmak isteyenleri engelleyeceğini düşünerek, evdeki mobilyaları salon kapısının önüne çekti ve kapıyı kilitledi.

KENDİNİ BALKON KORKULUKLARINA ASTI

Balkon korkuluklarına bağladığı çarşafı boynuna dolayan Ün kendini boşluğa bıraktı. Ece Ezgi Ün’ün balkondan sallanan cesetini fark eden karşı blokta oturan bir site sakini durumu site yönetimini ve polise. Site yönetimi güvenlik görevlileriyle birlikte 9 katlı binanın 6. kattaki dairenin kapısını kırdı. Daire içinde gaz kokusu alan görevliler önce vanaları kapattı daha sonra da salon kapısını arkasındaki barikatı ittirerek içeri girdi. Genç kadının asılı bedeni olay yerine gelen itfaiye merdiven aracı yardımı ile dairenin içine alındı. Ün'ün hayatını kaybettiği tespit edildi. Evde yapılan incelemede 6 adet boş hap kutusu, 2 şişe bira, 3 paket boş sigara, kredi kartları bulundu. Cep telefonunu da kapatan genç kadının televizyonu ile bilgisayarının açık olduğu öğrenildi.

Gazetevatan
THY HOSTESİ KENDİNİ ASTI

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (38)

Misafir ~ 5 yıl önce
hala yoklugun ıcımızde her gun dualar edıyoruz sana sen burda okunanlarıda goruyosun ama hıcbırıne kulak asma herkese dısardan yorum yapmak kolay ama olayın ıc yuzu farklı elbet ortaya cıkacak senı bu hale getırenler cezasını bulacak burda olmazsa otekı tarafta rahat uyu ecem..yorum yapanlara seslenıyorum ASIL SIZ KENDINIZDEN UTANIN SEN KIMSINKI NECISIN KI BOYLE YAZIYOSUN SANANE SENMI YARGILIYOSUN ONU TANIYOMUSUN ALLAH SIZI BILDIGI GIBI YAPSIN DINDAR GECINEN CAHIL BEYINLER !!!!!!!!...RAHAT UYU ECEM HEP SENINLEYIZ GELIYORUZ ANNEN AILEN HEP YANINDA ZATEN BILIYOSUN GUZEL KALPLI MELEK ARKADASIM SENI COK SEVIYORUM SEVIYORUZ UNUTMADIK HIC UNUTMICAZ MELEGIM MINIK DANAM BENIM ....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
Değer mi seni istemeyen biri için hayatına son vermeye çok üzüldüm daha çok genç ve önünde uzunca bir hayat vardı seni hak edecek biri mutlaka çıkacaktı karşına yazık oldu gencecik bir insana:((

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
steward dıe başlık atmıssın ama senn meslekle alakan olduunu sanmıorm.. 30 yasında alım yapıldıını war sayalım o yastakı bısılerı bı ınsana ogretmek cok zor.. agac yasken derler buna.. ece arkadasımız ısterse 18 olsun isterse 30 luk bı memurdan 40 lık bı amır belkıde işini cok daha ıı yapıodu bunu bılemezsın.. ayrıca hostes olunca ne oluo bızım psıkolojık sorunumuz olmuo mu bız makınamıyız unutmayın bızde ınsanız buraya da taziyeler yazılır dıerlerıde yetkılelere gonderılır burası sawas alana dııl

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 6 yıl önce
canımm mekanın cennet olsun ekip arkadaşların olarak seni çok seviyoruzz keşke böle olmasaydı ama artık keşkelerin faydası yok kendin için doğru buydu belkide ve yaptın sen yanlış karar vermezdin çünkü...saçma sapan yorumları yapanları da kınıyorum tanımadığınız insanla ilgili yorum yapmak size düşmez kendi işinize bakın ve ÇENENİZİ KAPATIN sizin gibi zihniyette olan insanlar uçağa binmesin zaten hem hayatınızı da tehlikeye sokmamış olursunuz saçmalık yaa kendi yaşınız 35 heralde hostes yada host olamadınız burda atıp tutuyorsunuzz yapacağınız şey rahmet dilemek onu yapamayacak kadar acizseniz hiç bişi yazmadan kapatın sayfayı...

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000