27 Ocak 2012, Cuma 18:13:31

PİST BAŞINDAN GERİ DÖNDÜ

Türk Hava Yolları'na ait B737-800 tipi yolcu uçağında sarhoş yolcu krizi yaşandı.
  • haha canın o kadar kıymetlıyse kımseye emanet etme.5 aylıkmısın sen zevzek.hay allah hıc gulcegım yoktu.ayrıca bırısı de dun onur dedınız bugun thy dıyen kısı ne farkeder hangı fırma oldugu zaten prosedur uygulanmıs.ne var yanı her seye de laf yetıstırın he.bos gezenın bos kalfaları
  • ne alakaası var yani globally fos ile anlam veremyorum :D mantıklı yorumlar yapılsın lütfen. sarhoş yolcu globally foss ahaha komik
  • dün onur air yazmıstınız bugün türk hava yolları...
  • ama ne kadar komik oluyorlar bu tip yorum yapanlar .saolsunlar bizleri gülümsetiyorlar.
Türk Hava Yolları'nın TK 1993 sefer sayılı İstanbul - Manchester seferini yapması planlanan B737-800 tipi yolcu uçağı, baygınlık geçiren bir yolcu nedeniyle havalanmadan pist başından geri döndü.

Hava şartları nedeniyle rötar yaşamasına rağmen, bu öğlen 14:50'de kalkış için pist başına gelen TC-JFH kuyruk tescilli uçakta, yüksek derecede alkol alan L.S (38) isimli bayan yolcu baygınlık geçirdi.

Kaptan pilot, yolcunun durumunun ağırlaşması nedeniyle pist başından geri dönerken, DHMİ'ye ait sağlık görevlileri uçağa çağrıldı. 

Tedavi için uçaktan indirilen yolcuya serum bağlanırken, ilk müdahalenin ardından Portclinic'te müşahede altına alındığı belirtildi.

İŞTE O DAKİKALAR








©AirportHaber.com ÖZEL
PİST BAŞINDAN GERİ DÖNDÜ

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (18)

Misafir ~ 5 yıl önce
haha canın o kadar kıymetlıyse kımseye emanet etme.5 aylıkmısın sen zevzek.hay allah hıc gulcegım yoktu.ayrıca bırısı de dun onur dedınız bugun thy dıyen kısı ne farkeder hangı fırma oldugu zaten prosedur uygulanmıs.ne var yanı her seye de laf yetıstırın he.bos gezenın bos kalfaları

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 5 yıl önce
ne alakaası var yani globally fos ile anlam veremyorum :D mantıklı yorumlar yapılsın lütfen. sarhoş yolcu globally foss ahaha komik

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 5 yıl önce
dün onur air yazmıstınız bugün türk hava yolları...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 5 yıl önce
ama ne kadar komik oluyorlar bu tip yorum yapanlar .saolsunlar bizleri gülümsetiyorlar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000