07 Eylül 2018, Cuma 22:24:03

Baran Gülbaran THY Ekip Planlama Başkanı oldu

THY’nin B737 filosunda sorumlu kaptan olarak görev yapan Ekip Planlama Başkanı olarak atandı.
  • Reis
  • Reis ekip planlamaya başkan olmuş diyollaaa
  • Gördüğün kadarı ile THY de kişilikten öte yaptığı işle kendini özdeşleştiren buradan da kişilik bulabileceğini sanan kabile sonrası yaşama adapte olamamış karaktersizler var. Kokpit kabin teknik olur farketmez tutup meslekte üstünlük arayan ne ahlaka ne kişiliğe bakmayan bu karaktersizlerin tespiti ve şirketten atılması CRM için çok önemli IP tespiti basit bir mahkeme kararına bakar kimin nereden saat kaçta hangi cihazdan mesajları attığı zaten loglanıyor. Eğer üst yönetim şirketi düzgün yönetmek istiyorsa bu isimleri tespit eder ve ağır tazminat davası açarak şirketten atar. Ben olsam Gerekirse bütün uçakları yere indiririm ama bu karaktersizlerle uçmam kültürsüz cahiller
  • Hosteslerin ucaktan meyve ve alkol calmasinin onune gecin Baran Bey. Peceteleri calan hostesler bile var. o maasa gozleri doymuyor.
  • Kabin memurlarina bir gram acimiyorum. Acima yok. Vurun sirtlarina kirbaci. Onlarin hosuna gidiyor, kendileri istedi havais’j
  • Bilmeyenler icin gelsin. First ladyimizin kizlik soyadi da gulbarandir.
  • Arkadaslar herkes boyle degildir elbet ama su yazilan yorumlara bakin. Herkes bu kadar mi nefret dolu calisma arkadaslarina. Insanlik ne kadar asagilara dusmus. KImse yoneticilerden sikayet etmesin. Asagisi nasilsa yukarisi da oyle.
  • Kabin kadar başınıza taş düşsün. Taktınız kabin maaşına. 3000 i bile alamassın sen vasıfsız lift. .Baran kaptanıma başarılar dilerim. ..
  • Pilotsuz uçakların (320-330) kokpitindeki varlıkların yüz ifadelerini buradan görebiliyorum :D
  • BÜTÜN YÖNETİCİLER GİBİ YAN GELİP YATAR!!

Türk Hava Yolları (THY) İcra Komitesi yeni bir atamayı daha duyurdu.

THY İcra komitesi’nden yapılan açıklamada THY’nin B737 filosunda sorumlu kaptan olarak görev yapan Baran Gülbaran, Ekip Planlama Başkanı olarak atandı. 

THY Ekip Planlama eski başkanı Mert Yüzsever’in görevden alındığını AirportHaber okuyucularına geçtiğimiz hafta duyurmuştu. 

AirportHaber

Baran Gülbaran THY Ekip Planlama Başkanı oldu

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (163)

Baran ~ 14 gün önce
Reis

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ssgsshhjj ~ 14 gün önce
Reis ekip planlamaya başkan olmuş diyollaaa

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yönetime davet ~ 14 gün önce
Gördüğün kadarı ile THY de kişilikten öte yaptığı işle kendini özdeşleştiren buradan da kişilik bulabileceğini sanan kabile sonrası yaşama adapte olamamış karaktersizler var. Kokpit kabin teknik olur farketmez tutup meslekte üstünlük arayan ne ahlaka ne kişiliğe bakmayan bu karaktersizlerin tespiti ve şirketten atılması CRM için çok önemli IP tespiti basit bir mahkeme kararına bakar kimin nereden saat kaçta hangi cihazdan mesajları attığı zaten loglanıyor. Eğer üst yönetim şirketi düzgün yönetmek istiyorsa bu isimleri tespit eder ve ağır tazminat davası açarak şirketten atar. Ben olsam Gerekirse bütün uçakları yere indiririm ama bu karaktersizlerle uçmam kültürsüz cahiller

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Onune gecilmeli ~ 14 gün önce
Hosteslerin ucaktan meyve ve alkol calmasinin onune gecin Baran Bey. Peceteleri calan hostesler bile var. o maasa gozleri doymuyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Zafer ~ 14 gün önce
Kabin memurlarina bir gram acimiyorum. Acima yok. Vurun sirtlarina kirbaci. Onlarin hosuna gidiyor, kendileri istedi havais’j

Yanıtla

Kalan karakter 1000
cc ~ 5 gün önce
sen hangi beyinsizsin acaba
First Lady ~ 15 gün önce
Bilmeyenler icin gelsin. First ladyimizin kizlik soyadi da gulbarandir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Eee ~ 14 gün önce
Sıkı bir muhalif olarak, Baran'ı iyi tanırım. Kimin nesi olduğu dürüstlüğünü gölgeleyemez. Bugüne kadar da ne kadar efendi olduğunu yandaşlar da muhalifler de iyi bilir.
Burada Insanlik Olmus ~ 15 gün önce
Arkadaslar herkes boyle degildir elbet ama su yazilan yorumlara bakin. Herkes bu kadar mi nefret dolu calisma arkadaslarina. Insanlik ne kadar asagilara dusmus. KImse yoneticilerden sikayet etmesin. Asagisi nasilsa yukarisi da oyle.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cevap ~ 14 gün önce
Kibir simariklik yolculari asagilama hatta arap yolculara irkcilik kabin memurlari arasinda cok yaygin. Buna neden bir sey demiyorsun?
Kokpit ~ 15 gün önce
Kabin kadar başınıza taş düşsün. Taktınız kabin maaşına. 3000 i bile alamassın sen vasıfsız lift. .Baran kaptanıma başarılar dilerim. ..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Pilot ~ 14 gün önce
Ben 20000 tl aliyorum ama halen senin 3000 tl’yi hak ettigini dusunenlerdenin
37 ~ 15 gün önce
Pilotsuz uçakların (320-330) kokpitindeki varlıkların yüz ifadelerini buradan görebiliyorum :D

Yanıtla

Kalan karakter 1000
BARAN ~ 15 gün önce
BÜTÜN YÖNETİCİLER GİBİ YAN GELİP YATAR!!

Yanıtla