17 Ocak 2016, Pazar 19:04:31

AtlasGlobal, Onur Air ve Pegasus da iptal etti

Türk Hava Yolları'nın yarın beklenen kar yağışı nedeniyle yüzlerce seferini iptal etmesinin ardından AtlasGlobal, Onur Air ve Pegasus da iptal duyurusu yaptı. İşte Onur Air ve Pegasus'un iptal olan uçuşları...
  • Sizi gidi asgari ücretliler sizi koyun gibi susun siz
  • Ben milletimizi anlamiyorum...herseyin en iyisini en ucuza isteriz ama bi sorun ciktinmida kotusune camur atariz..biri ne guzel yazmis tk ile ucmk istedinde bizmi engel olduk?? Git uc!!!39 tl ye bilet aliyorsun ve butun ucagi ekibi satin almis gibi hava basiyorsun...sen gitcegin yere sagsalim varmanin yolundamisin karnini doyurmaninmi??? Yeme lan 1saat birsey ölurmusun??? Sanki evinde havyar sushi yiyorsun...arkadslar bu kotu hava sartlarinda ltf ekiplere sarmayin suclu onlar degil...illa suclu ariyorsan kar ı yağdirana gürle onada gucun yetmez..
  • Onurair'de k/m asgari ücret falan değil. 403 € base maaşı. 50 saate kadar her saat bir € 50 saatten sonra her saate 2 € veriliyor. Ayda en az 90 saat uçan biri 133 € ek gelir elde etmiş oluyor. Yine primler vs var. (Üniversite mezunu ve dil belgesi olanlar 150 € ek para alırlar) Ayda ortalama en az 1700-1800 kazanılıyor. İngilizce seviyesi pre intermediate'tan yüksek zaten yok, çoğu THY'nin DYNED gibi kolay sınavından 0,7 bile alamayıp elenen kişiler. Niteliğe göre maaş veriliyor, madem iyi İngilizcen var TK ya geç hadi ona torpil diye kılıf uyduruyorsan Sunex k/m alımları adil yürür ve maaşları da güzeldir oraya geç. Ora da mı olmadı Pegasus'a geç. Gelip de sürekli zam diyip durmayın.
  • Thy cogu ucusunu hava start laying balance ederek kasitli iptal ediyor. Amaci iki ucagin yolcusunu tek ucakta birlestirerek karliligini arttirmak

Türk Hava Yolları (THY), yarın beklenen kar yağışı nedeniyle bugün yaptığı duyuru ile 246 seferini iptal ettiğini duyurmuştu.

AtlasGlobal, Onur Havayolları ve Pegasus Havayolları da resmi internet siteleri üzerinden bazı seferlerinin iptal edildiğini duyurdu. 

Onur Havayolları, biri yurtdışı olmak üzere toplam 10 seferini iptal ederken, Pegasus Havayolları ise iç ve dış hatlarda toplam 26 seferini iptal etti.AtlasGlobal Havayoları ise hem yarın yapacağı hem de 19 Ocak tarihindeki bazı seferleri iptal etti.

AtlasGlobal'in iptal seferleri;



Onur Air'in iptal seferleri;

TARİHUÇUŞ KODUKALKIŞ YERİ KALKIŞ SAATİVARIŞ YERİVARIŞ SAATİ
18.01.20168Q223ANTALYA11:00İSTANBUL12:20
18.01.20168Q172İSTANBUL13:05SAMSUN14:30
18.01.20168Q175SAMSUN15:15İSTANBUL16:50
18.01.20168Q226İSTANBUL18:30ANTALYA19:45
18.01.20168Q13ADANA11:55İSTANBUL13:35
18.01.20168Q154İSTANBUL11:20İZMİR12:25
18.01.20168Q155İZMİR13:05İSTANBUL14:10
18.01.20168Q16İSTANBUL18:30ADANA20:05
18.01.20168Q288İSTANBUL10:50ODESSA12:20
18.01.20168Q287ODESSA13:20İSTANBUL14:50

Pegasus Havayolları'nın iptal seferleri;

PC12016:10İstanbul Sabiha Gökçen-İzmirPC12119:55İzmir- İstanbul Sabiha Gökçen
PC416414:20İstanbul Sabiha Gökçen-KayseriPC416516:10Kayseri- İstanbul Sabiha Gökçen
PC17806:00İstanbul Sabiha Gökçen-DalamanPC17907:55İstanbul Sabiha Gökçen-Dalaman
PC26206:10İstanbul Sabiha Gökçen-DenizliPC26307:45Denizli-İstanbul Sabiha Gökçen
PC10007:55İstanbul Sabiha Gökçen-AnkaraPC10109:25Ankara-İstanbul Sabiha Gökçen
PC74510:25İstanbul Sabiha Gökçen-AtinaPC74612:45Atina-İstanbul Sabiha Gökçen
PC418408:00İstanbul Sabiha Gökçen-KonyaPC418509:40Konya-İstanbul Sabiha Gökçen
PC414410:40İstanbul Sabiha Gökçen-AntalyaPC414512:30Antalya-İstanbul Sabiha Gökçen
PC70511:20İstanbul Sabiha Gökçen-Milan/BergamoPC70615:00Milan/Bergamo-İstanbul Sabiha Gökçen
PC46910:20İstanbul Sabiha Gökçen-BarselonaPC47015:10Barselona-İstanbul Sabiha Gökçen
PC32110:45İstanbul Sabiha Gökçen-StuttgartPC32214:45Stuttgart-İstanbul Sabiha Gökçen
PC410820:00İstanbul Sabiha Gökçen-AnkaraPC410921:30Ankara-İstanbul Sabiha Gökçen
PC414018:35İstanbul Sabiha Gökçen-AntalyaPC414120:25Antalya-İstanbul Sabiha Gökçen
PC15818:55İstanbul Sabiha Gökçen-GaziantepPC15921:05Gaziantep-İstanbul Sabiha Gökçen
PC22605:35İstanbul Sabiha Gökçen-Alanya/GazipaşaPC22707:30Alanya/Gazipaşa-İstanbul Sabiha Gökçen
PC26705:40İstanbul Sabiha Gökçen-NevşehirPC26807:25Nevşehir-İstanbul Sabiha Gökçen
PC418005:30İstanbul Sabiha Gökçen-HatayPC418107:35Hatay-İstanbul Sabiha Gökçen
PC19207:15İstanbul Sabiha Gökçen-DiyarbakırPC19309:35Diyarbakır-İstanbul Sabiha Gökçen
PC53511:05İstanbul Sabiha Gökçen-Roma/FiumicinoPC53615:10Roma/Fiumicino-İstanbul Sabiha Gökçen
PC33311:35İstanbul Sabiha Gökçen-Frankfurt/MainPC33415:55Frankfurt/Main-İstanbul Sabiha Gökçen
PC412811:05İstanbul Sabiha Gökçen-AdanaPC412915:10Adana-İstanbul Sabiha Gökçen
PC281210:35izmir-İstanbul AtatürkPC281312:10İstanbul Atatürk-izmir
PC77622:30İstanbul Sabiha Gökçen-KrasnodarPC77702:15Krasnodar-İstanbul Sabiha Gökçen
PC10222:20İstanbul Sabiha Gökçen-AnkaraPC411108:40Ankara-İstanbul Sabiha Gökçen
PC410014:50İstanbul Sabiha Gökçen-AnkaraPC410116:20Ankara-İstanbul Sabiha Gökçen
PC484821:15İstanbul Sabiha Gökçen-AntalyaPC484708:30Antalya-İstanbul Sabiha Gökçen

 

AtlasGlobal, Onur Air ve Pegasus da iptal etti

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (27)

Cpt ~ 2 yıl önce
Sizi gidi asgari ücretliler sizi koyun gibi susun siz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cahiller ~ 2 yıl önce
Ben milletimizi anlamiyorum...herseyin en iyisini en ucuza isteriz ama bi sorun ciktinmida kotusune camur atariz..biri ne guzel yazmis tk ile ucmk istedinde bizmi engel olduk?? Git uc!!!39 tl ye bilet aliyorsun ve butun ucagi ekibi satin almis gibi hava basiyorsun...sen gitcegin yere sagsalim varmanin yolundamisin karnini doyurmaninmi??? Yeme lan 1saat birsey ölurmusun??? Sanki evinde havyar sushi yiyorsun...arkadslar bu kotu hava sartlarinda ltf ekiplere sarmayin suclu onlar degil...illa suclu ariyorsan kar ı yağdirana gürle onada gucun yetmez..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
K/A ~ 2 yıl önce
Onurair'de k/m asgari ücret falan değil. 403 € base maaşı. 50 saate kadar her saat bir € 50 saatten sonra her saate 2 € veriliyor. Ayda en az 90 saat uçan biri 133 € ek gelir elde etmiş oluyor. Yine primler vs var. (Üniversite mezunu ve dil belgesi olanlar 150 € ek para alırlar) Ayda ortalama en az 1700-1800 kazanılıyor. İngilizce seviyesi pre intermediate'tan yüksek zaten yok, çoğu THY'nin DYNED gibi kolay sınavından 0,7 bile alamayıp elenen kişiler. Niteliğe göre maaş veriliyor, madem iyi İngilizcen var TK ya geç hadi ona torpil diye kılıf uyduruyorsan Sunex k/m alımları adil yürür ve maaşları da güzeldir oraya geç. Ora da mı olmadı Pegasus'a geç. Gelip de sürekli zam diyip durmayın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
CP ~ 2 yıl önce
Hey maşallah. Getirin getirin. Wallahi buna takacam. En iyisi bu. :)
Yalaka ~ 2 yıl önce
Ulan yalaka seni utanmadan yazmıssın 1700TL diye. Kabin memuru maaşı olarak bu miktar yeterli gibi yazmıssın Benim dyned 2.8 ama yıllardır bu sirkette çalışırsan baska yere o kadar kolay geçemezsin.Sen kabinin hakkını savun,utanmaz seni
Occ ~ 2 yıl önce
Thy cogu ucusunu hava start laying balance ederek kasitli iptal ediyor. Amaci iki ucagin yolcusunu tek ucakta birlestirerek karliligini arttirmak

Yanıtla