17 Ocak 2016, Pazar 19:04:31

AtlasGlobal, Onur Air ve Pegasus da iptal etti

Türk Hava Yolları'nın yarın beklenen kar yağışı nedeniyle yüzlerce seferini iptal etmesinin ardından AtlasGlobal, Onur Air ve Pegasus da iptal duyurusu yaptı. İşte Onur Air ve Pegasus'un iptal olan uçuşları...
  • Sizi gidi asgari ücretliler sizi koyun gibi susun siz
  • Ben milletimizi anlamiyorum...herseyin en iyisini en ucuza isteriz ama bi sorun ciktinmida kotusune camur atariz..biri ne guzel yazmis tk ile ucmk istedinde bizmi engel olduk?? Git uc!!!39 tl ye bilet aliyorsun ve butun ucagi ekibi satin almis gibi hava basiyorsun...sen gitcegin yere sagsalim varmanin yolundamisin karnini doyurmaninmi??? Yeme lan 1saat birsey ölurmusun??? Sanki evinde havyar sushi yiyorsun...arkadslar bu kotu hava sartlarinda ltf ekiplere sarmayin suclu onlar degil...illa suclu ariyorsan kar ı yağdirana gürle onada gucun yetmez..
  • Onurair'de k/m asgari ücret falan değil. 403 € base maaşı. 50 saate kadar her saat bir € 50 saatten sonra her saate 2 € veriliyor. Ayda en az 90 saat uçan biri 133 € ek gelir elde etmiş oluyor. Yine primler vs var. (Üniversite mezunu ve dil belgesi olanlar 150 € ek para alırlar) Ayda ortalama en az 1700-1800 kazanılıyor. İngilizce seviyesi pre intermediate'tan yüksek zaten yok, çoğu THY'nin DYNED gibi kolay sınavından 0,7 bile alamayıp elenen kişiler. Niteliğe göre maaş veriliyor, madem iyi İngilizcen var TK ya geç hadi ona torpil diye kılıf uyduruyorsan Sunex k/m alımları adil yürür ve maaşları da güzeldir oraya geç. Ora da mı olmadı Pegasus'a geç. Gelip de sürekli zam diyip durmayın.
  • Thy cogu ucusunu hava start laying balance ederek kasitli iptal ediyor. Amaci iki ucagin yolcusunu tek ucakta birlestirerek karliligini arttirmak

Türk Hava Yolları (THY), yarın beklenen kar yağışı nedeniyle bugün yaptığı duyuru ile 246 seferini iptal ettiğini duyurmuştu.

AtlasGlobal, Onur Havayolları ve Pegasus Havayolları da resmi internet siteleri üzerinden bazı seferlerinin iptal edildiğini duyurdu. 

Onur Havayolları, biri yurtdışı olmak üzere toplam 10 seferini iptal ederken, Pegasus Havayolları ise iç ve dış hatlarda toplam 26 seferini iptal etti.AtlasGlobal Havayoları ise hem yarın yapacağı hem de 19 Ocak tarihindeki bazı seferleri iptal etti.

AtlasGlobal'in iptal seferleri;



Onur Air'in iptal seferleri;

TARİH UÇUŞ KODU KALKIŞ YERİ  KALKIŞ SAATİ VARIŞ YERİ VARIŞ SAATİ
18.01.2016 8Q223 ANTALYA 11:00 İSTANBUL 12:20
18.01.2016 8Q172 İSTANBUL 13:05 SAMSUN 14:30
18.01.2016 8Q175 SAMSUN 15:15 İSTANBUL 16:50
18.01.2016 8Q226 İSTANBUL 18:30 ANTALYA 19:45
18.01.2016 8Q13 ADANA 11:55 İSTANBUL 13:35
18.01.2016 8Q154 İSTANBUL 11:20 İZMİR 12:25
18.01.2016 8Q155 İZMİR 13:05 İSTANBUL 14:10
18.01.2016 8Q16 İSTANBUL 18:30 ADANA 20:05
18.01.2016 8Q288 İSTANBUL 10:50 ODESSA 12:20
18.01.2016 8Q287 ODESSA 13:20 İSTANBUL 14:50

Pegasus Havayolları'nın iptal seferleri;

PC 120 16:10 İstanbul Sabiha Gökçen-İzmir PC 121 19:55 İzmir- İstanbul Sabiha Gökçen
PC 4164 14:20 İstanbul Sabiha Gökçen-Kayseri PC 4165 16:10 Kayseri- İstanbul Sabiha Gökçen
PC 178 06:00 İstanbul Sabiha Gökçen-Dalaman PC 179 07:55 İstanbul Sabiha Gökçen-Dalaman
PC 262 06:10 İstanbul Sabiha Gökçen-Denizli PC 263 07:45 Denizli-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 100 07:55 İstanbul Sabiha Gökçen-Ankara PC 101 09:25 Ankara-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 745 10:25 İstanbul Sabiha Gökçen-Atina PC 746 12:45 Atina-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 4184 08:00 İstanbul Sabiha Gökçen-Konya PC 4185 09:40 Konya-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 4144 10:40 İstanbul Sabiha Gökçen-Antalya PC 4145 12:30 Antalya-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 705 11:20 İstanbul Sabiha Gökçen-Milan/Bergamo PC 706 15:00 Milan/Bergamo-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 469 10:20 İstanbul Sabiha Gökçen-Barselona PC 470 15:10 Barselona-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 321 10:45 İstanbul Sabiha Gökçen-Stuttgart PC 322 14:45 Stuttgart-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 4108 20:00 İstanbul Sabiha Gökçen-Ankara PC 4109 21:30 Ankara-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 4140 18:35 İstanbul Sabiha Gökçen-Antalya PC 4141 20:25 Antalya-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 158 18:55 İstanbul Sabiha Gökçen-Gaziantep PC 159 21:05 Gaziantep-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 226 05:35 İstanbul Sabiha Gökçen-Alanya/Gazipaşa PC 227 07:30 Alanya/Gazipaşa-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 267 05:40 İstanbul Sabiha Gökçen-Nevşehir PC 268 07:25 Nevşehir-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 4180 05:30 İstanbul Sabiha Gökçen-Hatay PC 4181 07:35 Hatay-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 192 07:15 İstanbul Sabiha Gökçen-Diyarbakır PC 193 09:35 Diyarbakır-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 535 11:05 İstanbul Sabiha Gökçen-Roma/Fiumicino PC 536 15:10 Roma/Fiumicino-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 333 11:35 İstanbul Sabiha Gökçen-Frankfurt/Main PC 334 15:55 Frankfurt/Main-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 4128 11:05 İstanbul Sabiha Gökçen-Adana PC 4129 15:10 Adana-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 2812 10:35 izmir-İstanbul Atatürk PC 2813 12:10 İstanbul Atatürk-izmir
PC 776 22:30 İstanbul Sabiha Gökçen-Krasnodar PC 777 02:15 Krasnodar-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 102 22:20 İstanbul Sabiha Gökçen-Ankara PC 4111 08:40 Ankara-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 4100 14:50 İstanbul Sabiha Gökçen-Ankara PC 4101 16:20 Ankara-İstanbul Sabiha Gökçen
PC 4848 21:15 İstanbul Sabiha Gökçen-Antalya PC 4847 08:30 Antalya-İstanbul Sabiha Gökçen

 

AtlasGlobal, Onur Air ve Pegasus da iptal etti

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (27)

Cpt ~ 11 ay önce
Sizi gidi asgari ücretliler sizi koyun gibi susun siz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cahiller ~ 11 ay önce
Ben milletimizi anlamiyorum...herseyin en iyisini en ucuza isteriz ama bi sorun ciktinmida kotusune camur atariz..biri ne guzel yazmis tk ile ucmk istedinde bizmi engel olduk?? Git uc!!!39 tl ye bilet aliyorsun ve butun ucagi ekibi satin almis gibi hava basiyorsun...sen gitcegin yere sagsalim varmanin yolundamisin karnini doyurmaninmi??? Yeme lan 1saat birsey ölurmusun??? Sanki evinde havyar sushi yiyorsun...arkadslar bu kotu hava sartlarinda ltf ekiplere sarmayin suclu onlar degil...illa suclu ariyorsan kar ı yağdirana gürle onada gucun yetmez..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
K/A ~ 11 ay önce
Onurair'de k/m asgari ücret falan değil. 403 € base maaşı. 50 saate kadar her saat bir € 50 saatten sonra her saate 2 € veriliyor. Ayda en az 90 saat uçan biri 133 € ek gelir elde etmiş oluyor. Yine primler vs var. (Üniversite mezunu ve dil belgesi olanlar 150 € ek para alırlar) Ayda ortalama en az 1700-1800 kazanılıyor. İngilizce seviyesi pre intermediate'tan yüksek zaten yok, çoğu THY'nin DYNED gibi kolay sınavından 0,7 bile alamayıp elenen kişiler. Niteliğe göre maaş veriliyor, madem iyi İngilizcen var TK ya geç hadi ona torpil diye kılıf uyduruyorsan Sunex k/m alımları adil yürür ve maaşları da güzeldir oraya geç. Ora da mı olmadı Pegasus'a geç. Gelip de sürekli zam diyip durmayın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
CP ~ 11 ay önce
Hey maşallah. Getirin getirin. Wallahi buna takacam. En iyisi bu. :)
Yalaka ~ 11 ay önce
Ulan yalaka seni utanmadan yazmıssın 1700TL diye. Kabin memuru maaşı olarak bu miktar yeterli gibi yazmıssın Benim dyned 2.8 ama yıllardır bu sirkette çalışırsan baska yere o kadar kolay geçemezsin.Sen kabinin hakkını savun,utanmaz seni
Occ ~ 11 ay önce
Thy cogu ucusunu hava start laying balance ederek kasitli iptal ediyor. Amaci iki ucagin yolcusunu tek ucakta birlestirerek karliligini arttirmak

Yanıtla