22 Nisan 2017, Cumartesi 10:11:01

SunExpress'in yeni uçağı TC-SOF test uçuşlarına başladı

SunExpress Havayolları'nın Boeing'den sipariş ettiği uçaklardan TC-SOF tesciline sahip B737-800'ü ilk uçuşunu yaptı.
  • almanya dısınada ucuyolar izlandaya bile ama sizin gitmek istediğiniz yere "as ığdırlı" seyahat gidiyor superman turbo ..... tarvegoda var ığdır aktaralı tahran ,sfahan meşed ...anca varırsınız
  • İzmir ve izmir'li can'dır :)
  • bir okuyucuyum. bu sayfadaki yorumlara şaşıyorum. herkez bir havayolunun halen veya eski çalışanı, ama bu ne şiddet ve kin, laf sokma vs.. neyi paylaşamıyorsunuz hiç anlamıyorum, herkez uçuyor, veya uçuyordu, veya emekli oldu, ama şu ülkemizdeki siyasi parti mensupları gibi sürekli atışma, didişme !! çok üzülüyorum arkadaşlar. güzel güzel uçun, işinizi yapın, yaşayın, mutlu olun, 4 günlük hayatınız var belki yarısı geçti bile..hayret ediyorum size.
  • Tr veya Almanya disinda bi yere ucabiliyo mu bu arkadaslar? Elleri ayaklari birbirine girer

Filosundaki uçak sayısını bu yaz 73'e çıkarmayı hedefleyen SunExpress'in yeni uçağı test uçuşların başladı.

Amerikalı uçak üreticisi Boeing'in Seattle'daki tesislerinde ilk uçuşunu gerçekleştiren TC-SOF kuyruk tesciline sahip Boeing B737-800 tipi uçak yaklaşık 2 saat havada kaldı.

SunExpress boyaması hazır olan uçağın önümüzdeki günlerde Antalya'ya gelmesi bekleniyor. 

TC-SOF SunExpress Boeing 737-800(WL) - C/N 61191 / LN 6377Boeing 737-8HC(WL) SunExpress TC-SOF LN6377

SunExpress'in yeni uçağı TC-SOF test uçuşlarına başladı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (34)

QANTAS ~ 8 ay önce
almanya dısınada ucuyolar izlandaya bile ama sizin gitmek istediğiniz yere "as ığdırlı" seyahat gidiyor superman turbo ..... tarvegoda var ığdır aktaralı tahran ,sfahan meşed ...anca varırsınız

Yanıtla

Kalan karakter 1000
izmirli'ye ~ 8 ay önce
İzmir ve izmir'li can'dır :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
izmirli. ~ 8 ay önce
bir okuyucuyum. bu sayfadaki yorumlara şaşıyorum. herkez bir havayolunun halen veya eski çalışanı, ama bu ne şiddet ve kin, laf sokma vs.. neyi paylaşamıyorsunuz hiç anlamıyorum, herkez uçuyor, veya uçuyordu, veya emekli oldu, ama şu ülkemizdeki siyasi parti mensupları gibi sürekli atışma, didişme !! çok üzülüyorum arkadaşlar. güzel güzel uçun, işinizi yapın, yaşayın, mutlu olun, 4 günlük hayatınız var belki yarısı geçti bile..hayret ediyorum size.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Öğrenin artık ~ 8 ay önce
Herkez değil HERKES olacak. iPhone bile düzeltiyor.
Ucabiliyolar mi? ~ 8 ay önce
Tr veya Almanya disinda bi yere ucabiliyo mu bu arkadaslar? Elleri ayaklari birbirine girer

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Lale ~ 8 ay önce
Airporthaberde gördüğüm açık ara en saçma yorum. Tebrik ederim. "Beyin fakiri" diye bir terim var, bu konuyu araştıralım;))
Gorumcen ~ 8 ay önce
Anadolujet ile ulkenin her 2000 metrelik duzlugune sxs pilotlari degil de gorumcen ucuyor degil mi?
Dikkat! ~ 8 ay önce
Bu habere bu yorum yapılıyorsa; Ağır haset var demektir!
Sxs Fo ~ 8 ay önce
Astronot olduğumuzu söylüyorlardı. Ne oldu da elimiz ayaklarımız bi yerlere girdi şimdi?
Gorumceye ~ 8 ay önce
Haklısın ama eksik bilgi. Anadolunun dört bir yanına sunex esb base pilotları uçar.
Evinin önündeki boyalı direk ~ 8 ay önce
Evinin önündeki boyalı direk var ya, ona bile stabil ineriz merak etme
Otur dinle ve anla ~ 8 ay önce
Sunexpress sirketi, THY, Anadolujet, Pegasus, Freebird sirketleri adina operasyon yapmis, ekipleri ozellikle hac/umre, ortadogu, kuzey avrupa ve rusya ucuslarini basariyla gerceklestiren, verilecek gorevleri en emniyetli ve karlı bir sekilde yapabilecek donanima sahip Turkiyede ki tek sirkettir. Bunu gorebilmen ve anlayabilmen icin senin kapasiteni arttiracak fuar, seminer ve diger bilgilendirici toplantilara davetlisiniz, her zaman bekleriz.
Moby ~ 8 ay önce
Haci,once sirket kabul mulakatlarini gec gerisini merak etme.Sen SOP ve CRM'i abrayana kadar SXS FO'lari kat C meydan, kisa pist falan durumlarinda PF olur, rahatlatir seni.
Boyali direk ~ 8 ay önce
Sacma sapan konusma. Oraya inermis direkmis stabilmis. Sxs deki karacilardanmisin nesin once saygili ol . Sxs kulturu almadigin belli dusurme sirketin kalitesini

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000